• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11-2025
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:44:
[...]

Wacht, je krijgt de candy ook pas als je weer op 0.37 inlogt?
Moeilijk te zeggen , ik zag het toevallig omdat ik op de tablet po go opende.

Ik zal het in de gaten houden bij mijn volgende verplaatsing en het posten ;)

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist mijn 4de Staryu evolved naar een Starmie, maar helaas weer geen Hydro Pump. Blijven proberen haha. Mijn 5de Starmie heeft wel Hydro Pump, alleen heb ik deze gevangen met een laag IV en een CP van 976. Die is het dus niet waard om te poweruppen.

Inmiddels heb ik al genoeg candy voor 2 evolves van een Slowpoke, maar tot nu toe allemaal erg lage IV. Hebben jullie dat ook? Net als met de Squirtle, waar ik er inmiddels 54 van heb gevangen en waar de hoogste slechts 82 IV heeft. Dat is een Blastoise geworden met de verkeerde moveset. Ik zit dus te wachten op een nieuwe Squirtle met een hogere IV.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

JinShepard schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:48:
[...]

Hoe is dat trolling.. ik ben er nieuw in /sigh.
Zet je PM eens aan, dan help ik je verder :P

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-01 15:33
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:53:
[...]
Zet je PM eens aan, dan help ik je verder :P
Ook via PM is niet toegestaan })

• IdieEasy

IdieEasy

CappieL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:58:
[...]

Ook via PM is niet toegestaan })
Weet ik... Maar kan hem wel de juiste kant op wijzen :+

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
darkdesign schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:49:
Zojuist mijn 4de Staryu evolved naar een Starmie, maar helaas weer geen Hydro Pump. Blijven proberen haha. Mijn 5de Starmie heeft wel Hydro Pump, alleen heb ik deze gevangen met een laag IV en een CP van 976. Die is het dus niet waard om te poweruppen.

Inmiddels heb ik al genoeg candy voor 2 evolves van een Slowpoke, maar tot nu toe allemaal erg lage IV. Hebben jullie dat ook? Net als met de Squirtle, waar ik er inmiddels 54 van heb gevangen en waar de hoogste slechts 82 IV heeft. Dat is een Blastoise geworden met de verkeerde moveset. Ik zit dus te wachten op een nieuwe Squirtle met een hogere IV.
Heb hetzelfde, meer dan genoeg Candy voor 2 slow pokes maar allemaal crap IV. Zelfde heb ik met charmanders, squirtles en poliwags, allemaal laag. Met 80+ ben ik overigens al tevreden. Gewoon kwestie van geluk hebben denk ik.

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

Inmiddels heb ik al genoeg candy voor 2 evolves van een Slowpoke, maar tot nu toe allemaal erg lage IV. Hebben jullie dat ook?
Meestal lukt het me inderdaad pas een top IV te vinden nadat ik de candy er voor heb.
Mijn Slowpoke (98.7%) was de uitzondering hier. Hoge CP en hoge IV en nog maar enkele candy's... wat duurde dat candy grinden lang dan :D

Sorki#2242

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Ik doe dat power lvlen ook niet meer, veel te saai. Wat ik nu doe met de standaard troep is kijken of ik genoeg candy heb voor een evolve als ik er 1 vang en evolve die dan gewoon. Die 500Xp tikt ook prima aan elke keer.

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-01 09:04
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:58:
[...]

Weet ik... Maar kan hem wel de juiste kant op wijzen :+
o.O staat hij uit? Hoe dat dan....

Ik krijg een error als ik naar jou een PM wilt sturen;

Kon discussie niet vinden. Neem contact op met de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
(interne identificatie: privatemessaging::get_discussion::not_found)

[ Voor 34% gewijzigd door JinShepard op 13-09-2016 16:06 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
P.K. schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:46:
[...]

En hoe ga ik een APK installeren op iOS? :+

Ze kondigen zélf die update aan op zaterdag... als je dan op dinsdag nog niet "levert" snap ik dat gezeur wel.
Daar kan ik weinig aan doen, jij wilde IOS :+

Maar ik snap het probleem niet echt, toen pogo nog niet officieel in Nederland was had (bijna) iedereen de app al. Ik doelde er meer op dat mensen die Android hebben lopen te zeuren.

• ajaxalex
Sorki schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:59:
[...]

Meestal lukt het me inderdaad pas een top IV te vinden nadat ik de candy er voor heb.
Mijn Slowpoke (98.7%) was de uitzondering hier. Hoge CP en hoge IV en nog maar enkele candy's... wat duurde dat candy grinden lang dan :D
Uit een egg waarschijnlijk? (bijna) alle slowpokes die ik vang hebben een iv onder de 65.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
ajaxalex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:05:
[...]

Daar kan ik weinig aan doen, jij wilde IOS :+

Maar ik snap het probleem niet echt, toen pogo nog niet officieel in Nederland was had (bijna) iedereen de app al. Ik doelde er meer op dat mensen die Android hebben lopen te zeuren.
Ik zeur omdat mn spel het niet meer doet als ik update door de root-ban, terwijl ik gvd Grimer candy wil hebben. Net alweer een Vulpix uit mn ei, had ik gisteren ook al, doe gewoon een Grimer.

• IdieEasy

IdieEasy

JinShepard schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:04:
[...]

o.O staat hij uit? Hoe dat dan....

Ik krijg een error als ik naar jou een PM wilt sturen;

Kon discussie niet vinden. Neem contact op met de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
(interne identificatie: privatemessaging::get_discussion::not_found)
Ah... Ze hebben site stukgemaakt

Kan geen DM meer sturen?

Herinner me vanavond dan even, dan kan het wel :P

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

ajaxalex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:07:
[...]

Uit een egg waarschijnlijk? (bijna) alle slowpokes die ik vang hebben een iv onder de 65.
Nope in het wild! Maar idd het gros is transfermateriaal...

Sorki#2242

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:24
En nog altijd geen update @ iOS... omg...
Net even USA Store gekeken maar ook daar niet.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:18:
En nog altijd geen update @ iOS... omg...
Net even USA Store gekeken maar ook daar niet.
Wat een horror!!!!

• Thalaron
Ik overleef het wel hoor. Maar het is wel vaag dat het bij Android wel al actief is ;)
Wederom knap staaltje communicatie vanuit Niantic daar iedereen dacht dat het in het weekend al zou werken.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• CappieL
  • Laatst online: 24-01 15:33
Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:22:
[...]

Ik overleef het wel hoor. Maar het is wel vaag dat het bij Android wel al actief is ;)
Wederom knap staaltje communicatie vanuit Niantic daar iedereen dacht dat het in het weekend al zou werken.
Op Android is het ook niet "actief", alleen zijn daar meerdere wegen om de update te verkrijgen.
In de Play Store kan ik hem ook nog niet vinden.

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-01 11:30
Bij android is het ook niet actief.. ik krijg in ieder geval geen melding dat er een update is..

• IdieEasy

IdieEasy

CappieL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:25:
[...]

Op Android is het ook niet "actief", alleen zijn daar meerdere wegen om de update te verkrijgen.
In de Play Store kan ik hem ook nog niet vinden.
hij is wel actief, er zijn mensen die hem via de store hebben gekregen. Maar er zal wat aan de hand zijn waardoor hij nu stil staat, of heel traag uitgerold wordt. Totdat ze info geven kunnen we enkel gissen.

En ja, ik snap dat het vervelend is. Zeker voor de IOS users, die hebben geen andere manier om hem binnen te halen.

• Thalaron
En dat is waar Niantic gelukkig om bekend staat tot heden :P

• IdieEasy

IdieEasy

Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:27:
[...]

En dat is waar Niantic gelukkig om bekend staat tot heden :P
precies, dus info krijgen we uit andere bronnen, en die weten niets zeker :D

Lang verhaal kort -> we weten niets en kunnen enkels offers brengen aan RNGsus

Dus, als iemand een mooi geldbedrag als offer wil brengen... Ik heb een mooi altaar in de vorm van een Iban-nummer

• darkdesign
  • Niet online
Evatar schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:25:
Bij android is het ook niet actief.. ik krijg in ieder geval geen melding dat er een update is..
Hij is wel actief, want ik heb gisterenavond de update gekregen via de Playstore. ;)

• mark-k
Ik lees net trouwens dit: http://pokemongohub.net/grimer-ivysaur-bugs-fixed/

Wat bullshit is want n vriend van me had net de hele tijd crashes bij 2 grimers op 2 verschillende plekken.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 20:09
Overigens, de apk's die via de playstore gedownload worden, worden toch gehost door Google zelf? Volgens mij hebben de servers daar bij Niantic niks mee te maken. Google kan dit makkelijk naar iedereen pushen, het zijn nu ook geen ettelijke TB's die we moeten binnen halen..

Verwijderd

mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:41:
Ik lees net trouwens dit: http://pokemongohub.net/grimer-ivysaur-bugs-fixed/

Wat bullshit is want n vriend van me had net de hele tijd crashes bij 2 grimers op 2 verschillende plekken.
Zondag mn vriendin ook 2x Grimer, 2x crash totdat de spawn was verdwenen. Echt heel irritant. En slecht, dat ze zoiets maanden later nog steeds niet kunnen oplossen 8)7

• mark-k
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:47:
[...]

Zondag mn vriendin ook 2x Grimer, 2x crash totdat de spawn was verdwenen. Echt heel irritant. En slecht, dat ze zoiets maanden later nog steeds niet kunnen oplossen 8)7
Ja slaat ook helemaal nergens op, zo moeilijk kan dat toch niet zijn lijkt me, maak desnoods een nieuwe animatie ofzo. Maar nee, ik ben inmiddels wel gewend dat als A het logische is, Niantic Z doet.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:22:
[...]

Ik leef met je mee hoor! Ik vermoed echter dat dit dit niet volledig aan Niantic te wijten is, Apple houdt ook graag een vinger in de pap :(

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
Kan het niet een reden zijn dat Niantic wacht tot IOS 10 uit is? Ik ben benieuwd waarom het zo lang duurt.

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik zit op Android en heb ook de update nog niet. Hopelijk morgen.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:23
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:45:
Overigens, de apk's die via de playstore gedownload worden, worden toch gehost door Google zelf? Volgens mij hebben de servers daar bij Niantic niks mee te maken. Google kan dit makkelijk naar iedereen pushen, het zijn nu ook geen ettelijke TB's die we moeten binnen halen..
Tientallen miljoenen x ~200MB is toch aardig wat data ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 23-01 20:09
Erulezz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:02:
[...]

Tientallen miljoenen x ~200MB is toch aardig wat data ;)
Bij het updaten haal je vaak alleen de nieuwe code binnen (bij Android ten minste), dus niet opnieuw de volledige APK (die ook maar 77MB is..). Ze zijn wel wat groters gewent daar bij Google hoor :P

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:07
Inmiddels heb ik al genoeg candy voor 2 evolves van een Slowpoke, maar tot nu toe allemaal erg lage IV. Hebben jullie dat ook? Net als met de Squirtle, waar ik er inmiddels 54 van heb gevangen en waar de hoogste slechts 82 IV heeft.
Ja dat heb ik ook, met name slowpoke maar ook psyduck.

Ik heb wel een 97% squirtle in het wild gevangen (maanden geleden), maar alles dat daarna kwam was behoorlijk crap.

Schijnt een bekende bug te zijn waardoor de starters en de weedles/pidgeys belabberde IV's hebben wanneer ze in het wild gevangen zijn.
Schijnt te maken te hebben met hun pokedex nr.
Hieraan gerelateerd zou het makkelijker kunnen zijn een goede dratini te vinden (en daar heb ik inderdaad een wilde 100% van terwijl ik er misschien 12 heb gevangen in totaal)

https://www.reddit.com/r/...y_potential_bug_with_ivs/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jEIvGtw.png

• Thalaron
daan! schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:47:
[...]

Ja dat heb ik ook, met name slowpoke maar ook psyduck.

Ik heb wel een 97% squirtle in het wild gevangen (maanden geleden), maar alles dat daarna kwam was behoorlijk crap.

Schijnt een bekende bug te zijn waardoor de starters en de weedles/pidgeys belabberde IV's hebben wanneer ze in het wild gevangen zijn.
Schijnt te maken te hebben met hun pokedex nr.
Hieraan gerelateerd zou het makkelijker kunnen zijn een goede dratini te vinden (en daar heb ik inderdaad een wilde 100% van terwijl ik er misschien 12 heb gevangen in totaal)

https://www.reddit.com/r/...y_potential_bug_with_ivs/

[afbeelding]
Wel diep triest als dat inderdaad zou kloppen.
Voordeel voor latere generaties is dat alles uiteraard veel kans op hoge IV's heeft? :+

Verklaart wel waarom ik al verschillende 90%+ Dratini's heb gehad. 1 Dragonair 95% / 4 Dratini 93% en 1 95% en 1x 100%... en nog geen enkele (wilde) Charmander van 60%+... En Slowpoke/Poliwag enzo.. :X

Edit: Wel om je af te vragen: Indien ze dit "aanpassen"..
Hoe zelden zal je dan nog een hoge %IV Dratini o.i.d. vinden? :o

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 13-09-2016 18:04 ]

• mark-k
Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:57:
[...]

Wel diep triest als dat inderdaad zou kloppen.
Voordeel voor latere generaties is dat alles uiteraard veel kans op hoge IV's heeft? :+

Verklaart wel waarom ik al verschillende 90%+ Dratini's heb gehad. 1 Dragonair 95% / 4 Dratini 93% en 1 95% en 1x 100%... en nog geen enkele (wilde) Charmander van 60%+... En Slowpoke/Poliwag enzo.. :X

Edit: Wel om je af te vragen: Indien ze dit "aanpassen"..
Hoe zelden zal je dan nog een hoge %IV Dratini o.i.d. vinden? :o
Ik wacht nu al met smart op mijn 100% sudowoodo of wobbuffet. :+

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:43
M'n hoogste Charmander is 66,7% met 10/10/10. CP12, want het was de eerste Pokemon die ik koos. Het is nog steeds m'n beste Charmander. Viel me ook al op dat starters echt schijt IV hebben en dan vooral attack vaak dik op 0.

• Thalaron
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:08:
[...]

Ik wacht nu al met smart op mijn 100% sudowoodo of wobbuffet. :+
En gewoon even een 100% Slowking wild vangen :D

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mx. Alba schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:52:
[...]

Water Pulse, die "kleinste" charge move.
Dan is mijn Vaporeon een goede gymdefender met water pulse en watergun :P Beste cp poke tot nu (1670cp) met 95,91 IV. Kon vanochtend moeiteloos met een aantal dodges een snorlax en lapras aan >:)

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:41
AppieNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:16:
M'n hoogste Charmander is 66,7% met 10/10/10. CP12, want het was de eerste Pokemon die ik koos. Het is nog steeds m'n beste Charmander. Viel me ook al op dat starters echt schijt IV hebben en dan vooral attack vaak dik op 0.
Ik ving vorige week een 96% Charmander, dus houd hoop haha

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Thalaron
SuperVeloce schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:22:
[...]
Ik ving vorige week een 96% Charmander, dus houd hoop haha
Zeker weten dat die niet uit een Egg kwam?

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik hou het voor bekeken. Te weinig nieuwe functies, de talloze bugs die ze niet oplossen. Lamme scaling, eindeloze sleur, en de massa spoofers die de mensen die eerlijk spelen in de zak zetten. Nee, de fun is er totaal af voor mij en voor veeeeeel anderen ook. De hype is er af, niantic lacht eens goed met de massa geld die ze verdient hebben. Na een Pokedex van 135 en level 29 behaald te hebben hoeft het niet meer voor mij. Hoe hoog is de kans nu nog dat ik Dragonite, Venusaur oid ga halen.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Hoop dat je twee maanden lol hebt gehad en tot ziens.

[ Voor 54% gewijzigd door Marselaar op 13-09-2016 19:45 ]

PSN: Marselaar

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Tomski1986 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:36:
Ik hou het voor bekeken. Te weinig nieuwe functies, de talloze bugs die ze niet oplossen. Lamme scaling, eindeloze sleur, en de massa spoofers die de mensen die eerlijk spelen in de zak zetten. Nee, de fun is er totaal af voor mij en voor veeeeeel anderen ook. De hype is er af, niantic lacht eens goed met de massa geld die ze verdient hebben. Na een Pokedex van 135 en level 29 behaald te hebben hoeft het niet meer voor mij. Hoe hoog is de kans nu nog dat ik Dragonite, Venusaur oid ga halen.
Sommige argumenten die je aandraagt is wel wat voor te zeggen.. maar misschien een idee om het spel ff een paar dagen niet te spelen? Zou die level 30 toch wel willen halen! :P

Ik was zelf bijna gestopt. Te veel pech, gyms die gesniped werden en veel spoofers (voor de banwave) en inderdaad de sleur. Even niet gespeeld.. daarna het spel opgepakt om het toch maar weer 's te proberen en wat denk je: Een snorlax uit m'n 10km ei, genoeg candy voor een eierpalmboom en een Lapras in het wild gevangen. Allemaal op één dag..! Dan is het enthousiasme helemaal terug, kan ik je vertellen! 8)

Verwijderd

tja.. lvl 21 ben ik nu met 93 pokemon in de dex, met 12 stops hier in mn dorp (waarvan 3 heel erg afgelegen) en als je dan een rondje loopt eigenlijk alleen maar weedles ratatta's en pidgeys vind, met af en toe een verdwaalde magicarp, psyduck en carterpie is de lol er eigenlijk wel af. hopelijk worden de spawns eens veranderd zodat er wat meer zeldzamere pokemon spawnen. anders is het echt de moeite niet meer om nog een rondje te gaan lopen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 19:49 ]

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Vandaag dagje Burger's Zoo geweest. Bizar veel Weedle/Pidgey en Rattata. Gelukkig ook een Onix gevangen (crap CP maar lekker voor de Pokedex) en 98% Gastly.

Net mijn eerste Dragonite geevolved...Steel Wing & Hyber Beam :( :'( :( :'(

Echt, sommige mensen hebben altijd geluk. Ik ben er overduidelijk niet 1 van. ;(

*burp*

• AppieNL
Steel Wing is handig tegen Lapras, dus zou hem niet helemaal afschrijven.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Zie veel klachten over lage iv squirtles en charmander, krijgen jullie die niet uit 2km eieren? Ik heb toch een blastoise nu van 87 en ook een charmander van 90+

• Doopy-X-
AppieNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:44:
Steel Wing is handig tegen Lapras, dus zou hem niet helemaal afschrijven.
Hoezo dat? Lapras weaknesses zijn Fighting, Rock, Grass & Electric?

*burp*

• Erulezz
De update staat bij mij nu klaar in de App Store(iOS)!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 17:23
Erulezz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:54:
Bij mij ook, net nadat ik vanavond 10km afgelegd heb. -O-

Maargoed, dan morgen maar candy's bij elkaar lopen.

• Erulezz
Ik ben nou wel benieuwd waarom ze gewacht hebben tot de iOS10 release... eerst zaterdag aankondigen en dan dagen niks laten horen. Uurtje nadat iOS10 uit is is de update er ook.

• AppieNL
Doopy-X- schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:49:
[...]

Hoezo dat? Lapras weaknesses zijn Fighting, Rock, Grass & Electric?
My bad, hij is natuurlijk ook water, dus doet gewoon 1x damage ipv 1.25 :/

• Doopy-X-
AppieNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:03:
[...]

My bad, hij is natuurlijk ook water, dus doet gewoon 1x damage ipv 1.25 :/
;)

Gewoon een zeldzaam waardeloze Dragonite. Heb ik gvd 2 maanden voor lopen sprokkelen. |:(

*burp*

• Shiro
  • Laatst online: 13:17

Shiro

Serenity

Doopy-X- schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:07:
[...]

;)

Gewoon een zeldzaam waardeloze Dragonite. Heb ik gvd 2 maanden voor lopen sprokkelen. |:(
Valt wel mee hoor, het is nog steeds een aardige defender, Google maar qmike gym defense ranking.

Juniper RWD

• Marselaar
Eens een buddy, altijd een buddy.... of heeft iemand een mogelijkheid gezien om te ontbuddy-en? Ik kan hem alleen vervangen door een andere.

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:17
Erulezz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:54:
Heb hem net ook geüpdate via Google

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Marselaar schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:57:
Eens een buddy, altijd een buddy.... of heeft iemand een mogelijkheid gezien om te ontbuddy-en? Ik kan hem alleen vervangen door een andere.
Waarom zou je dat willen?!

• Doopy-X-
Shiro schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:46:
[...]

Valt wel mee hoor, het is nog steeds een aardige defender, Google maar qmike gym defense ranking.
Je hebt gelijk, had het ook gezien. Tis de overall nummer 10 defender. Ik heb echter de nummer 4 al in mijn deck dus ik ga geen dust/candy in deze stoppen. :)

*burp*

• Marselaar
Behoefte om af en toe alleen te zijn. :X

Ik wil dat gewoon zelf kunnen kiezen eigenlijk. That's all.

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:07
Doopy-X- schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:32:
Net mijn eerste Dragonite geevolved...Steel Wing & Hyber Beam :( :'( :( :'(
Da's een prima moveset voor gymdefense!
Ideaal voor defense is steel wing/dragon pulse, maar jouw moveset(84%) is beter in verdediging dan dragonbreath/hyper beam (67%).

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Vanmiddag lvl 26 bereikt en ook eindelijk de update binnen gekregen. Gelijk een Sandshrew erin gezet, aangezien ik daar nog 1 candy voor een Sandslash evolve moet hebben.

Ben nu ook op het punt dat ik met verschillende 3rd stage evolves aankom op de grens van 100 candy. Oa Gastly, Oddish, Bellsprout, Nidoran (m/f), (Abra).

Zeker nu met de buddy update dus snel een paar nieuwe Dex entry's. (en hopelijk wat krachtpatsers)

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:28

Fontainemelon

Zuiderbuur

Marselaar schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:47:
[...]

Behoefte om af en toe alleen te zijn. :X

Ik wil dat gewoon zelf kunnen kiezen eigenlijk. That's all.
Toont naar mijn mening maar weer 'ns aan dat ze bij Niantic echt niet ver genoeg denken bij het ontwikkelen van een spel. Ik ben niet graag de azijnpisser, maar zoveel al dan niet kleine dingen in de UI en algemene 'flow' van het spel zijn zo ontzettend verkeerd of sloppy. ;(

Maarreh, misschien is een "wegwerp" pokemon instellen als buddy en die vervolgens transferren een omweg?
Edit: niet dus, "you can not transfer your buddy!". Dus zover hebben ze dan weer wel gedacht. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Fontainemelon op 13-09-2016 23:14 ]

• darkdesign
  • Niet online
Net een Onix gevangen die vlakbij mijn huis spawnde, terwijl ik normaal nooit een Onix tegenkom. Ik had een aantal weken terug een hele lage gevangen, maar nu een iets hogere.

CP 311 en IV 84.

Nog steeds niet spectaculair qua CP, maar wel grappig om hem te hebben.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 14:35

TAA

Liever IRC

Vanavond na exact 2 maanden spelen level 25 aangetikt en de laatste dratini gevangen voor m'n eerste Dragonite :)

En dat moest natuurlijk gevierd worden met extra bag space en pokemon storage :P

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Update op iOS gedaan, maar nu crashed het spel als ik de notificaties uit zet... Met de notificaties aan geen problemen... Al een herinstall gedaan :/ vreemd!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:44
Heeft er al iemand een idee wat de "Error" melding bij gyms triggert.
Net gaan gymmen en van de 15 gyms kregen we bij 2 gyms error en konden het niet overnemen... :( zeer vervelend.

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11-2025
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:44:
[...]

Wacht, je krijgt de candy ook pas als je weer op 0.37 inlogt?
Blijkbaar wel , kwam net terug van fietsen , candies nog steeds op 40.

Log in op de tablet candies op 48 ...

• Thalaron
Marselaar schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:57:
Tsja... ik zie eigenlijk het probleem niet echt hiervan?
Dat het niet kan is wat apart maar verder niet heel boeiend toch? Kan je ook niet vergeten een buddy in te stellen (free rewards!).

Ergens vreemd dat het, al dan wellicht zonder candy, het niet al vanaf het begin kon met "je starter".

daan! schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:47:
[...]

Hieraan gerelateerd zou het makkelijker kunnen zijn een goede dratini te vinden
Ahum.. nog steeds niet.. 548 candy en nog steeds geen goede gevonden :'(

-----

En domme ik.. Ik had er verder niet naar gekeken, maar ik ging er gewoon vanuit dat je buddy op je scherm naast je mee zou hobbelen als je loopt.. But nooooo, duh dat zou te leuk zijn... }:|

Ik dacht ook dat je buddy onderweg gratis candy zou vinden.. maar dat 'blabla found a candy' is gewoon als je de km's hebt gelopen.. Dus niet zomaar als extraatjes onderweg..

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 14-09-2016 06:32 ]

• Doopy-X-
89% Magikarp wordt Gyarados met Bite & Twister. |:(

*burp*

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52
Je kunt toch als je op je status scherm op je buddy tikt rechtsonder op die twee pijltjes tikken? Dan kun je je buddy wisselen.

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-01 16:36
frye schreef op woensdag 14 september 2016 @ 00:00:
Heeft er al iemand een idee wat de "Error" melding bij gyms triggert.
Net gaan gymmen en van de 15 gyms kregen we bij 2 gyms error en konden het niet overnemen... :( zeer vervelend.
Klopt, komt volgens mij als je tijdens een gevecht te lang gps locatie verliest of "te ver" loopt. Kan je inderdaad een tijd niks meer doen bij die gym... |:(

• Doopy-X-
Doopy-X- schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:02:
Vraagje: zodra je een gymbattle gaat doen, worden er 6 Pokemons voorgeselecteerd. Hoe worden deze gekozen/opgebouwd?
Iemand?

*burp*

Verwijderd

De gym gevechten die ik gedaan, viel het mij op dat de zes sterkste met volle HP gekozen werden. Meestal pas ik het aan met welke type het beste tegen de pokemon in de gym vechten en op de volgorde van de pokemon in de gym

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 11:20

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:23:
[...]

De gym gevechten die ik gedaan, viel het mij op dat de zes sterkste met volle HP gekozen werden. Meestal pas ik het aan met welke type het beste tegen de pokemon in de gym vechten en op de volgorde van de pokemon in de gym
Mij valt het juist op dat er altijd wel een paar losers tussen zitten... Heel vreemd.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:36
Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:24:
[...]

Mij valt het juist op dat er altijd wel een paar losers tussen zitten... Heel vreemd.
Die losers hebben misschien een type advantage?

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

mat.hi.as schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:25:
[...]

Die losers hebben misschien een type advantage?
Daar ben ik nog niet zo thuis in, maar mijn Parasects en Electabuzz worden vaak erbij gekozen, ipv Starmie, Golduck.

En 9/10 gyms die ik aanval zitten vol met Gyarados, Vaporeon, af en toe een Lapras.

[ Voor 12% gewijzigd door Pathogen op 14-09-2016 08:31 ]

• Marselaar
Thalaron schreef op woensdag 14 september 2016 @ 02:55:
[...]

Tsja... ik zie eigenlijk het probleem niet echt hiervan?
Dat het niet kan is wat apart maar verder niet heel boeiend toch? Kan je ook niet vergeten een buddy in te stellen (free rewards!).
Het is ook geen probleem. Ik merk het alleen op. Het is gewoon een basic iets; create, update, delete. Dus dat ging ik even testen.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:36
Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:30:
[...]

Daar ben ik nog niet zo thuis in, maar mijn Parasects en Electabuzz worden vaak erbij gekozen, ipv Starmie, Golduck.

En 9/10 gyms die ik aanval zitten vol met Gyarados, Vaporeon, af en toe een Lapras.
Als je tegen water Pokies vecht (en dat doe je) is inderdaad grass (Parasect) en Electic (Electabuzz) super-effective. Dus dat klopt :). Niettemin is een 2000+ niet-super-effective beter dan een 1000+ super-effective Pokie :+

Verwijderd

Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:30:
[...]

Parasect (gras/insect) en Electabuzz zijn in het voordeel tegen water dus Gyarados, vaporeon en lapras.
maar dat voordeel werkt alleen als ze genoeg HP hebben en sterke aanvallen

• Thalaron
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:32:
[...]

Parasect (gras/insect) en Electabuzz zijn in het voordeel tegen water dus Gyarados, vaporeon en lapras.
maar dat voordeel werkt alleen als ze genoeg HP hebben en sterke aanvallen
Probleem is dat ze in theory wel beter zijn door het type. Maar in de praktijk dat vaak niet trekken door het grote verschil in HP en daardoor CP. Solar Beam knalt er wel flink op los overigens. Maar dan moet je ook maar geluk hebben om die aanvallen te krijgen ;) Vooral Lightning valt vies tegen.

Mijn Vaporeon en Jolteon zijn beide maxed op trainer lvl 31.
Vaporeon cp2514 met 205HP vs Jolteon cp1872 met 104HP...

Mochten ze snelheid correct gaan implementeren zal het wellicht beter uitkomen. Mijn Vaporeons doen het beter tegen Vaporeons dan mijn Jolteon dusjeh... zegt genoeg lijkt me :X

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 14-09-2016 08:45 ]

• Doopy-X-
Ik zie het al, een uitzoekpuntje.... ;)

*burp*

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:08:
Je kunt toch als je op je status scherm op je buddy tikt rechtsonder op die twee pijltjes tikken? Dan kun je je buddy wisselen.
Zoals Arunia schreef, maar wordt er denk ik overheen gelezen.
Je buddy kan je gewoon switchen, alleen ben je dan de gelopen kilometers kwijt.

• ajaxalex
poor Leno schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:13:
[...]

Ahum.. nog steeds niet.. 548 candy en nog steeds geen goede gevonden :'(

-----

En domme ik.. Ik had er verder niet naar gekeken, maar ik ging er gewoon vanuit dat je buddy op je scherm naast je mee zou hobbelen als je loopt.. But nooooo, duh dat zou te leuk zijn... }:|

Ik dacht ook dat je buddy onderweg gratis candy zou vinden.. maar dat 'blabla found a candy' is gewoon als je de km's hebt gelopen.. Dus niet zomaar als extraatjes onderweg..
Sorry hoor maar als je 548 candy hebt mag je ook niet zeuren 8)7

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 08:02
Jozuaurk schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 03:27:
[...]

Toevallig wij hebben een team van 40 man die geel zijn. Bij ons in het dorp is merendeels geel omdat we gewoon aan het begin van de game iedereen hebben overgehaald. 8)
Zou je mij via DM willen vertellen welk dorp? Ik kom graag een zondag langs gyms veroveren ...
Hier ook team geel - level 30.

• ajaxalex
ThinClientQ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:57:
[...]

Zou je mij via DM willen vertellen welk dorp? Ik kom graag een zondag langs gyms veroveren ...
Hier ook team geel - level 30.
Je mag gerust naar mijn dorp komen hoor! Staat een gym die 1x per week blauw is en de rest van de week geel *O*

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:47
Nice, playstore update zojuist binnengehaald, welkom buddy 8)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier kwam ie ook binnen, dacht dat ie mogelijk teruggetrokken was?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 19:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Raven schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:30:
Hier kwam ie ook binnen, dacht dat ie mogelijk teruggetrokken was?
Ik denk dat ze gewacht hebben met de uitrol tot iOS10 was uitgebracht. Vrijwel binnen een uur nadat iOS10 te downloaden was, was ie zowel voor iOS als Android vrijwel overal beschikbaar.

is everything cool?

• Erulezz
Het is nu mogelijk om maar 1x een Razz Berry in te zetten voor een vangst... Ik dacht dat het per worp was. Maar als er nu iemand ontsnapt kan ik niet nogmaals een Berry inzetten :)

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 11:35
Iemand hier een lijst met de benodigde kilometers per pokemon voor een candy? Ik kom er echt alleen maar tegen die niet correct zijn haha.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
aDutchCow schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:40:
Iemand hier een lijst met de benodigde kilometers per pokemon voor een candy? Ik kom er echt alleen maar tegen die niet correct zijn haha.
https://www.reddit.com/r/...nts/524kzl/buddykms_list/

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Thalaron schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:44:
[...]

Probleem is dat ze in theory wel beter zijn door het type. Maar in de praktijk dat vaak niet trekken door het grote verschil in HP en daardoor CP. Solar Beam knalt er wel flink op los overigens. Maar dan moet je ook maar geluk hebben om die aanvallen te krijgen ;) Vooral Lightning valt vies tegen.

Mijn Vaporeon en Jolteon zijn beide maxed op trainer lvl 31.
Vaporeon cp2514 met 205HP vs Jolteon cp1872 met 104HP...

Mochten ze snelheid correct gaan implementeren zal het wellicht beter uitkomen. Mijn Vaporeons doen het beter tegen Vaporeons dan mijn Jolteon dusjeh... zegt genoeg lijkt me :X
2x Parasect met Solar Beam \o/
Wel 999 en 998CP... In de 100% zal ik eens wat candy pompen dan.
ajaxalex schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:56:
[...]

Sorry hoor maar als je 548 candy hebt mag je ook niet zeuren 8)7
Ik had t erover dat volgens die bewering Hoge en goede Dratinis makkelijk te vinden zijn.. Nou voor mij niet.
En ik zeur niet ;)

• Fist
  • Laatst online: 24-01 11:49
aDutchCow schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:40:
Deze is geloof ik correct https://imgur.com/yiyShPf

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 08:02
ajaxalex schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:59:
[...]

Je mag gerust naar mijn dorp komen hoor! Staat een gym die 1x per week blauw is en de rest van de week geel *O*
DM alstublieft! Moet coins binnenharken. :)

• IdieEasy

IdieEasy

Goedemorgen allemaal!

Eens kijken of hier een beetje animo voor is. Het is nog niet geregistreerd en dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren, maar ff kijken of er animo is voor slow chat:

http://irc.tweakers.net/pokemonGO

------------------------------

Voor de mensen in omgeving Gooi/Almere

Vrijdag avond ga ik weer richting het Huizerstrandje. Gewoon, omdat ik het gezellig vond! Mochten er meer mensen gaan, stuur even een DM dan spreken we af/krijg je mijn nummer. Vrijdag komt er wel regen, dus bij veel regen ga ik natuurlijk niet ;) (momenteel lijkt het vooral 's morgens en 's nachts te gaan regenen, maar het is nog 3 dagen weg).

Locatie: https://www.google.nl/maps/@52.2986907,5.3019467,21z

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Met het Buddy system kan ik nu in principe alle EU Pokémon verkrijgen behalve:

5km egg: Doduo, Ekans, Lickitung, Porygon, Tangela,
10km egg: Magmar, Chansey, Lapras, Snorlax, Hitmonchan, Aerodactyl

Tangela heb ik ooit één keer gezien fietsende in week 1 na de release, toen dacht ik nog van ah, die kom ik nog wel een keertje tegen :P little did I know!
Doduo heb ik één keer op de radar gezien. Helaas te kort om hem te pinpointen.

Voorlopig maar even de 2km's links laten liggen dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Pathogen op 14-09-2016 10:41 ]

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:40:
Met het Buddy system kan ik nu in principe alle EU Pokémon verkrijgen behalve:

5km egg: Doduo, Ekans, Lickitung, Porygon, Tangela,
10km egg: Magmar, Chansey, Lapras, Snorlax, Hitmonchan, Aerodactyl

Tangela heb ik ooit één keer gezien fietsende in week 1 na de release, toen dacht ik nog van ah, die kom ik nog wel een keertje tegen :P little did I know!
Doduo heb ik één keer op de radar gezien. Helaas te kort om hem te pinpointen.

Voorlopig maar even de 2km's links laten liggen dus.
Jammer dat traiding er nog niet is, anders had ik wel een lickythung tegen een dragonite willen ruilen :+

Ik ben inmiddels aan het sparen voor mij Raichy. Is dat eigenlijk een beetje een gym prestiger?

• ajaxalex
ThinClientQ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:37:
[...]

DM alstublieft! Moet coins binnenharken. :)
Done
Pagina: 1 ... 83 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status