• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:47:
hmmm :| mijn geodude heeft 3,1 km gelopen en ik heb maar 2x een candy gehad. Door de gps jitter heeft geodude 1,5 km gelopen en voor het lopen van kilometer 2 heb ik geen candy gehad. :-(
Jij hebt tenminste al een buddy :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:38:
[...]

Zeker nog geen Alakazam getest? ;(
Dat was voor zover ik me kan herinneren pas een baas. Mijn Pidgeot kan hoger volgens mij :+

Net even gekeken... mijn Alakazam is maxed op trainer lvl 31.
cp1580... 1e erboven is een... jaja.. Seaking! met cp1598 welke niet maxed is :O :/

Hij behoort evengoed tot mijn favorieten (uiteraard!)
[afbeelding]
Jup Alakazam komt er ook zeer bekaaid vanaf. Net als oa Marowak, Gengar en Seadra. (en in mindere mate Cloyster. Dat was namelijk echt een beest in de originele games waarmee je gyms met een veel hoger level in 1x kon leegvegen.)

Daarentegen is het duidelijk dat pokemon met veel HP juist extreem gebuffed zijn in deze game door zijn mechanics. Zeer jammer in mijn ogen, aangezien het goed bedachte counter systeem uit de games daardoor volledig teniet is gedaan.

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:16
Als ik in mijn pokemon lijst kijk staat er bovenaan 96/250. Maar ik tel er maar 87.
Er worden er dus 9 teveel gerekend.
Heeft dit te maken met extra zware/grote pokemons?

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
jeroendh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:54:
Als ik in mijn pokemon lijst kijk staat er bovenaan 96/250. Maar ik tel er maar 87.
Je 9 eieren worden meegeteld

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01 18:01
jeroendh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:54:
Je eitjes tellen mee als pokemon ;)

• jeroendh
  • Laatst online: 17:16
Ah oke, alvast een plekje voor gereserveerd dus :)
Dank

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:17

Shiro

Serenity

Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:38:
[...]

Zeker nog geen Alakazam getest? ;(
Dat was voor zover ik me kan herinneren pas een baas. Mijn Pidgeot kan hoger volgens mij :+
Sinds het spel uit is Abra candies zitten verzamelen, afgelopen weekend eindelijk genoeg en tijdens een Lucky egg evolution spree mijn Abra geevoluweerd naar Alakazam en in Red/Blue was het inderdaad echt een baas, super irritant voor de tegenstander als je dan ineens met paar recover’s je HP weer aanvult :D

Maar terug naar mijn geweldige evolutie van Alakazam. Hij heeft dazzling gleam gekregen... :+

Alakazam

Volgens mij kan hij samen met deze 2 in team useless, allemaal candies zitten grinden en wachten tot ik ze uit een ei kreeg… en komen ze met zulke moves:

Charizard Blastoise

Positief punt is wel, dat tijdens mijn evolutie spree een bulbasaur uit mijn 2KM ei kwam, gelijk geevoluweerd naar Venusaur. Gelukkig goeie skills gekregen en ook gelijk naar max voor mijn level getilt…

Venusaur

Voor mijn evolutie spree had ik 260k dust, dacht ik ga ff wat van mijn evoluties een power up geven, met de gedachte te uppen tot ik 200k dust ofzo over heb, ok ok… nog net dat beetje, dus 175 dan maar… toen werd het 150k en uiteindelijk geëindigd met 60k… Denk dat de meeste dust in mijn Venusaur is gaan zitten, van lvl 20 naar 30.5 gebracht, maar wel echt een baas. Zonet nog een gym getrained met Vaporeon erin. Hij kon 2 Vaporeons met 2.2k+ CP aan als ik minstens 1 keer Hydro Pump dodge.

@Thalaron, heb je nou alleen je dragonite zitten maxen of heb je veel hogere CP pokemon's zonder ze als favorite neer te zetten?

Juniper RWD

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Shiro schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:07:
[...]
@Thalaron, heb je nou alleen je dragonite zitten maxen of heb je veel hogere CP pokemon's zonder ze als favorite neer te zetten?
Ik heb niet al mijn hoge als favoriet nee ;)
Had een 91% Dragonite flink zitten upgraden (Dragon Breath/Pulse). Helaas want ik heb nu een 95% DB/Dragon Pulse + 95% DB / Dragon Claw en een 100% DB/Hyperbeam.

Nog 2 Gyarados (1 met Dragon Pulse wat blijkbaar minder handig was om te uppen en 1 89% met Bite/Hydro Pump waar ik nu een 100% versie heb met lage cp. Mijn "oude" Vaporeon met Aqua Tail en ga zo maar even door :) Mijn 100% Vaporeon met Hydro Pump zit ook aardig wat dust in.

Dragonite's zijn nu nog aan de beurt overigens. Rhaegal moet nu nog gelijk aan Viserion worden (hebben exact gelijke IV's)

Die Venusaur is zeker wel vet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 13-09-2016 09:49 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 11:20

Pathogen

Shoop Da Whoop

Damn jongens, wat hebben jullie toch enorme hopen Stardust... Kopen jullie incubators, of vangen jullie gewoon ontzettend veel Pokémon?

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
zou er nu een update komen voor de iphone vandaag? hoorde een vriend zeggen dat die een update had, maar die heeft android. Ik heb hem nog niet. Hij zei dat die vandaag kwam, maar hier nog niet in ieder geval

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:12:
Damn jongens, wat hebben jullie toch enorme hopen Stardust... Kopen jullie incubators, of vangen jullie gewoon ontzettend veel Pokémon?
Geen van beide. Ik heb sinds de start van de game (ben nu level 25.3) nog nooit stardust gebruikt. Dus dat resulteert in deze hoeveelheden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
jaydenjarno schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:16:
zou er nu een update komen voor de iphone vandaag? hoorde een vriend zeggen dat die een update had, maar die heeft android. Ik heb hem nog niet. Hij zei dat die vandaag kwam, maar hier nog niet in ieder geval
Update wordt langzaam aan uitgerold.
Server sided maakt het niet uit welke versie je draait, dus kunnen ze het zo langzaam aan uitrollen.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:12:
1. Ja, ze vangen ontzettend veel pokemon. De meeste zijn level 25+, sommige 30+. De hoeveelheid pokemonnetjes die je daarvoor moet vangen helpt :)
2. Vang ALLES. Zolang je balls hebt, vang alles wat je kan. Als je (semi) tekort aan ballen hebt zorg dat je de simpele dingen vangt (pidgey weedle catarpie) voor evolve sessies met lucky egg aan.
3. Zorg voor nieuwe ballen! Stardust makes the world go round..... Weinig mensen vangen een dratini die goed genoeg is om een 2600 Dragonite te worden... Upgraden upgraden upgraden

Nou weet ik niet of je nieuw bent of al een veteraan.... Maar dan staat het hier alvast voor nieuwelingen :+

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-01 16:46
Thalaron schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:51:
[...]

Jij hebt tenminste al een buddy :(
Hoe kan je een buddy selecteren?
Heb heel me app afgezocht maar kan er niks van vinden xD

Twitch

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:26:
[...]

In de nieuw versie ga je naar het overzicht waar ook je exp en medailles staan enzo. Dan rechts onderin op die lijntjes drukken. Tussen journal en customize staat buddy.

• Hogader
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:21:
[...]

1. Ja, ze vangen ontzettend veel pokemon. De meeste zijn level 25+, sommige 30+. De hoeveelheid pokemonnetjes die je daarvoor moet vangen helpt :)
2. Vang ALLES. Zolang je balls hebt, vang alles wat je kan. Als je (semi) tekort aan ballen hebt zorg dat je de simpele dingen vangt (pidgey weedle catarpie) voor evolve sessies met lucky egg aan.
3. Zorg voor nieuwe ballen! Stardust makes the world go round..... Weinig mensen vangen een dratini die goed genoeg is om een 2600 Dragonite te worden... Upgraden upgraden upgraden

Nou weet ik niet of je nieuw bent of al een veteraan.... Maar dan staat het hier alvast voor nieuwelingen :+
Juist niet evolven met lucky egg aan. Dan verlies je valuable Dust mogelijkheden.

Voor iedere evolve had je ook 5 pidgeys kunnen vangen en daarmee 500 dust kunnen cashen.
jaydenjarno schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:16:
Niet iedere andriod heeft hem al. Ik heb de update nog niet available (als ze eens opschieten heb nog 1,5 uur voor mijn lunch rondje :'( )

[ Voor 20% gewijzigd door Hogader op 13-09-2016 10:30 ]

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Dat is ook hoe ik het doe, nu level 21. In het begin wel wat Stardust verbruikt aan slechte te upgraden maar nu weer hele bergen Pidgey, Ratata, Weedle vangen en dan met een Lucky Egg weer alles evolven dan dan zo weer 50.000 stardust bij en een level hoger :)

Hoe komen mensen trouwens aan zoveel 10 Km eieren? Ik heb er pas één gehad. Ik wandel veel en loop vrij veel hard dus mijn eieren gaan best snel (trippende GPS op mijn werk helpt trouwens ook) alleen heb meer 10 km eieren nodig.

• IdieEasy

IdieEasy

Martin0 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:26:
[...]

IOS heeft de update nog niet. Mocht je op Android zitten:

Ga naar character screen (linksonderin) -> de drie streepjes opties (rechtsonderin) -> Buddy -> Kies Jynx

O-)

En voor de KM per Candy, zie deze post:
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:11:
[...]

Die was achterhaald. Was destijds gedatamined, maar na die tijd verandert.

Deze klopt beter:

(met dank aan Musta)
[afbeelding]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

Ik ben level 25 en vang in principe alles wat los en vast zit, maar qua level heb ik ook een paar goede evo sprees gedaan.

• Hogader
xienator schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:29:
Dat is ook hoe ik het doe, nu level 21. In het begin wel wat Stardust verbruikt aan slechte te upgraden maar nu weer hele bergen Pidgey, Ratata, Weedle vangen en dan met een Lucky Egg weer alles evolven dan dan zo weer 50.000 stardust bij en een level hoger :)
Ik denk dat je xp bedoeld, want bij het evolven krijg je geen stardust!

• IdieEasy

IdieEasy

Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:29:
[...]

Juist niet evolven met lucky egg aan. Dan verlies je valuable Dust mogelijkheden.

Voor iedere evolve had je ook 5 pidgeys kunnen vangen en daarmee 500 dust kunnen cashen.
Kan je mij deze logica uitleggen? Ik volg je niet helemaal.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-01 22:59
Je moet toch juist zo laag mogelijk blijven qua level? Hoe hoger je level, hoe moeilijker de Pokemons te vangen zijn (en stardust dus ook). Dus waarom gaan mensen in vredesnaam 'lucky' eggs inzetten om XP te verzamelen?

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat je xp bedoeld, want bij het evolven krijg je geen stardust!
Ja dat bedoel ik :)

Merk nu wel sinds ik level 20+ ben dat ik regelmatig Pokemons tegen komen met hogere CP dus voorlopig maar even wachten met evolven totdat ik enigzins kan gaan vechten in een gym

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

PhilipsFan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:32:
Je moet toch juist zo laag mogelijk blijven qua level? Hoe hoger je level, hoe moeilijker de Pokemons te vangen zijn (en stardust dus ook). Dus waarom gaan mensen in vredesnaam 'lucky' eggs inzetten om XP te verzamelen?
Omdat hoger level = hoger max level voor je Pokémon eigenlijk :)

En het is natuurlijk een kwestie van hoger = beter :P

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Sommige mensen willen graag snel levelen, en daar zijn lucky eggs handig voor. Zeker als je snel wat sterkere Pokemon beschikbaar wilt hebben om wat coins uit gyms te farmen is dat prima om te doen.

De meeste dust krijg je echter als je geen exp boosts krijgt, dus geen lucky eggs gebruikt. Maar dan duurt het allemaal wel langer, en niet iedereen vindt hetzelfde leuk.

• IdieEasy

IdieEasy

Tot level 30 kan je steeds betere pokemon tegen komen in het wild. Na level 30 is er niet echt meer een reden om te levelen behalve het feit dat je je pokemon verder kunt upgraden (per player level kan je de pokemon 2x upgraden. Een pokemon krijgt een bepaald level mee als je hem vindt (vangt/uitbroed).)

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:30
Hoe hoger jouw level, hoe hoger het level kan zijn van de pokemon die je vangt.
Hierdoor ga je dus pokemon vangen met een hogere cp en moet je minder dust verbruiken, aangezien de pokemon die je vangt standaard al een hoger level hebben.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
[...]

Wat een onzin, die pidgeys kun je daarna ook nog gewoon vangen, je xp heeft niks met je dust te maken. Enige verschil is dat je met Lucky egg bijvoorbeeld al lvl 30 bent terwijl jij met jou methode 25 bent, met net zoveel tijd en dust. Dus ja, je krijgt per lvl misschien meer dust, maar per tijdseenheid niet, en aangezien er geen maximum aan jezelf dust zit (op lvl 40 kun je nog steeds vangen) is het dus nutteloos om alleen maar xp van vangen te willen.

• Hogader
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:31:
[...]

Kan je mij deze logica uitleggen? Ik volg je niet helemaal.
Ieder puntje XP dat je behaald, wat geen dust oplevert zorgt voor een verlies van de maximaal haalbare dust op Level X.

Als voorbeeld. Stel dat je 2 miljoen XP nodig hebt voor LVL 30. Als jij enkel pidgey's vangt en verder niets doet (doet niemand, maar puur theoretisch), dan heb je 2 miljoen dust verzameld zodra je lvl 30 aantikt.

Als jij 100 pidgey's evolueert in die tijd, heb je 2.000.000 - (100x500) = 1.950.000 Dust. Iedere xp kost je dus 1 dust in the long run op lvl X.

EDIT: En ja na lvl 40 maakt dat niet meer uit, maar tot die tijd kan je ieder lvl je pokemon upgraden en om te zorgen dat je geen dust te kort komt voor deze upgrades is het verstandig je XP te managen en niet vol in te zetten op lucky eggs.
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:35:
[...]

Wat een onzin, die pidgeys kun je daarna ook nog gewoon vangen, je xp heeft niks met je dust te maken. Enige verschil is dat je met Lucky egg bijvoorbeeld al lvl 30 bent terwijl jij met jou methode 25 bent, met net zoveel tijd en dust. Dus ja, je krijgt per lvl misschien meer dust, maar per tijdseenheid niet, en aangezien er geen maximum aan jezelf dust zit (op lvl 40 kun je nog steeds vangen) is het dus nutteloos om alleen maar xp van vangen te willen.
Ja die pidgeys kan je alsnog vangen, maar je raakt sneller door je dust heen, dus je kan je pokemon niet meer maxen voor je level. Het ging ook niet om hoe je snel dust verzameld, maar hoe mensen van bepaald level al zoveel dust hadden (en toch alles upgraden wat ze willen.)

[ Voor 45% gewijzigd door Hogader op 13-09-2016 10:40 ]

• IdieEasy

IdieEasy

Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:36:
[...]

Ieder puntje XP dat je behaald, wat geen dust oplevert zorgt voor een verlies van de maximaal haalbare dust op Level X.

Als voorbeeld. Stel dat je 2 miljoen XP nodig hebt voor LVL 30. Als jij enkel pidgey's vangt en verder niets doet (doet niemand, maar puur theoretisch), dan heb je 2 miljoen dust verzameld zodra je lvl 30 aantikt.

Als jij 100 pidgey's evolueert in die tijd, heb je 2.000.000 - (100x500) = 1.950.000 Dust. Iedere xp kost je dus 1 dust in the long run op lvl X.
Ja maar, ik tik dus eerder level 30 aan. En het is niet zo dat ik op level 30 ineens stop met levelen of vangen.
Mark-K verwoord het goed:
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:35:
[...]

• schaapiej
  • Laatst online: 05:07
Kortom; gewoon lekker lucky eggs gebruiken en alles vangen :)

<GoT>NightStalker

• Hogader
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:37:
[...]

Ja maar, ik tik dus eerder level 30 aan. En het is niet zo dat ik op level 30 ineens stop met levelen of vangen.
Mark-K verwoord het goed:

[...]
Je bent echter dezelfde hoeveelheden dust kwijt om je pokemon op max lvl te houden, maar op lvl 30 heb je er minder binnen gekregen. Afhankelijk van hoeveel je upgrade kan dit zorgen voor een shortage.

(En het ging niet over hoe je snel levelt, maar over hoe je snel aan veel dust kwam.)

• IdieEasy

IdieEasy

Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:42:
[...]

Je bent echter dezelfde hoeveelheden dust kwijt om je pokemon op max lvl te houden, maar op lvl 30 heb je er minder binnen gekregen. Afhankelijk van hoeveel je upgrade kan dit zorgen voor een shortage.

(En het ging niet over hoe je snel levelt, maar over hoe je snel aan veel dust kwam.)
Maar ik kom dus aan precies dezelfde hoeveelheid dust. En de pokemons die ik vang zijn mogelijk al hoger qua level. Dus daar verlies ik minder dust aan.

Overigens is dat niet genoeg om het recht te trekken, de hogere levels zijn vele malen duurder dan de lagere levels. Maar je eindigt simpelweg met hogere pokemons. En laat dat nou het hele idee zijn van het upgraden van je pokemons :D

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 01:26
Ik snap niets meer van die update.
Waarom krijgt mijn vrouw Samsung S5 6.0.1 de update wel en ik met een Note 4 6.0.1 hem niet.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• mark-k
Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:36:
[...]

EDIT: En ja na lvl 40 maakt dat niet meer uit, maar tot die tijd kan je ieder lvl je pokemon upgraden en om te zorgen dat je geen dust te kort komt voor deze upgrades is het verstandig je XP te managen en niet vol in te zetten op lucky eggs.

[...]

Ja die pidgeys kan je alsnog vangen, maar je raakt sneller door je dust heen, dus je kan je pokemon niet meer maxen voor je level. Het ging ook niet om hoe je snel dust verzameld, maar hoe mensen van bepaald level al zoveel dust hadden (en toch alles upgraden wat ze willen.)
Nogmaals, wat een onzin, waarom zou ik mn pokemon op lvl 25 gemaxed willen hebben als ik gewoon een betere kan hebben zonder te upgraden doordat ik al lvl 30 ben dankzij de Lucky eggs? (voorbeeld, ben pas halverwege 27) Sowieso moet je niet alles te pas en te onpas upgraden aangezien je tot lvl 30 betere vangt. Ik heb nog 400k dust liggen want ik upgrade alleen als het nodig is (goede pokemon als Lapras, of gym defenders voor hoge spot in hoge gym).

Edit: Als jij alleen maar vangt voor je xp, en dan je pokemon maxed, zullen ze nog steeds zwakker zijn dan de troep die ik standaard door de shredder gooi omdat ik hoger ben qua lvl dankzij t evolven. Tot aan lvl 30 maakt het lvl veel meer uit (daarna wordt de gain qua cp per lvl gehalveerd).

[ Voor 8% gewijzigd door mark-k op 13-09-2016 10:48 ]

• IdieEasy

IdieEasy

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:44:
Waarom krijgt mijn vrouw Samsung S5 6.0.1 de update wel en ik met een Note 4 6.0.1 hem niet.
Dit is omdat het "willekeurig" uitgerold wordt over meerdere dagen. Hiermee kunnen ze hun servers ontlasten (en geen enorme investeringen hoeven doen om ons spelende te houden terwijl er een update uitkomt). Helaas krijg je dan soms later de update.

Zelf heb ik hem gewoon van APKmirror gehaald. De site checked de APK's en ze zouden legit zijn. Echter staat er sinds deze update een stukje tekst in de overeenkomst die ook dit mogelijk illegaal maakt. Vandaar dat ik het niemand meer zal aanraden.

Mocht ik gebanned worden zou ik dat bijzonder jammer vinden aangezien ze enkel hun servers ontlasten als mensen een update side-loaden. Maar ja, dan ga ik wel weer terug naar Geocachen :Y }:O

• Shiro
  • Laatst online: 13:17

Shiro

Serenity

[...]

Beetje vreemd verhaal, als je ff een stap terug doet.. waar heb je dust voor nodig? Om je sterkere pokemon’s een powerup te geven. Hoe kom je aan sterke pokemon’s? Hogere levels halen.. Ik neem aan dat voor de meeste spelers dust gelijk staat aan je pokemon’s sterker maken, want waar zou je anders dust voor nodig hebben?

En op de vraag hoe ik aan zoveel dust komt :)

Totaal gevangen: 5178
Totaal eieren uitgebroed: 129
Totale KM: 203

Vind het zelf overigens wel meevallen qua hoeveelheid dust, want uiteraard heb ik een tekort nu.

Juniper RWD

Verwijderd

Wat ik vanochtend ergens las (geen idee meer waar) is dat ze de update niet direct wereldwijd beschikbaar maken en maar steeds een klein beetje. Waarom ze dat niet per land doen, geen idee. Maar in de komende week moet hij helemaal beschikbaar zijn.

• mark-k
[...]

De hoeveelheid dust per tijdseenheid is hetzelfde, dus als dat je vraagstuk was heeft Lucky egg daar totaal geen invloed op.

• schaapiej
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:48:
[...]

Dit is omdat het "willekeurig" uitgerold wordt over meerdere dagen. Hiermee kunnen ze hun servers ontlasten (en geen enorme investeringen hoeven doen om ons spelende te houden terwijl er een update uitkomt). Helaas krijg je dan soms later de update.

Zelf heb ik hem gewoon van APKmirror gehaald. De site checked de APK's en ze zouden legit zijn. Echter staat er sinds deze update een stukje tekst in de overeenkomst die ook dit mogelijk illegaal maakt. Vandaar dat ik het niemand meer zal aanraden.

Mocht ik gebanned worden zou ik dat bijzonder jammer vinden aangezien ze enkel hun servers ontlasten als mensen een update side-loaden. Maar ja, dan ga ik wel weer terug naar Geocachen :Y }:O
Ik heb geen nieuwe overeenkomst gezien? Of komt dit door de APKmirror? :P

<GoT>NightStalker

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Het blijft confronterend om te zien dat ik nog meer XP moet halen dan ik tot nu toe heb gehaald om van level 25 naar 30 te komen :P

• Hogader
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:49:
[...]

De hoeveelheid dust per tijdseenheid is hetzelfde, dus als dat je vraagstuk was heeft Lucky egg daar totaal geen invloed op.
Stel dat je echter 5 pokemon altijd op hun max CP houd voor hun level (om welke reden dan ook). Dan is de hoeveelheid dust tussen iemand van lvl 25 zonder egg en iemand van 27 met hetzelfde, echter de hoeveelheid dust die klaarstaat om nummer 6 te upgraden een stuk lager.

Maar deze discussie is er eigenlijk eentje over speelstijl.

• mark-k
Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:54:
[...]

Stel dat je echter 5 pokemon altijd op hun max CP houd voor hun level (om welke reden dan ook). Dan is de hoeveelheid dust tussen iemand van lvl 25 zonder egg en iemand van 27 met hetzelfde, echter de hoeveelheid dust die klaarstaat om nummer 6 te upgraden een stuk lager.

Maar deze discussie is er eigenlijk eentje over speelstijl.
Tja de enige reden die ik voor poweren kan bedenken is sterkere pokemon, en aangezien unpowered pokemon van een paar lvls hoger sterker zijn dan maxed van wat lager zie ik het nut van niet lvlen niet in.

Dat er mensen zijn die hun pokemon willen maxen omdat ze zich daar goed bij voelen is een ander verhaal, maar gevoelens van mensen zijn niet rationeel en in een discussie als deze dus ook niet relevant.

• IdieEasy

IdieEasy

schaapiej schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:52:
[...]

Ik heb geen nieuwe overeenkomst gezien? Of komt dit door de APKmirror? :P
Ik hoorde er gisteren iemand hier over... Ik zal eens kijken of ik iets terug kan vinden.

Ah, ik vermoed dat die persoon (ga niet zover terugzoeken) het hierover had:

[quote]Remember to download Pokémon GO from the official Google Play Store or iTunes App Store only.[/qoute]

Dit lijkt me een vrij standaard uitspraak voor mensen die hem via andere kanalen krijgen en bijv. de betaling aan derden doen (en vervolgens niets krijgen).

Okay, dus gewoon APKmirror gebruiken *O*

[ Voor 40% gewijzigd door IdieEasy op 13-09-2016 11:04 ]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Echt, ik had liever gehad dat Niantic gewoon de standaard radiostilte aan had gehouden. Ik zit nu al een paar dagen de Play Store te refreshen...
Trage uitrol bahh.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:
Echt, ik had liever gehad dat Niantic gewoon de standaard radiostilte aan had gehouden. Ik zit nu al een paar dagen de Play Store te refreshen...
Trage uitrol bahh.
Gewoon apk downloaden via apk-mirror?

Last.fm | Code Talks

• dutchgio
  • Niet online
Ik wil die update juist niet, dan kan ik niet meer spelen. :+
Unrooten is geen optie.

• IdieEasy

IdieEasy

Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:
Trage uitrol bahh.
Niet zo mopperen, is slecht voor je rimpels :+
http://www.apkmirror.com/...7-0-android-apk-download/

http://pokemongohub.net/pokemon-go-apk-0-37-0-instructions/
Pokemon GO APK Instructions

Open the Settings on your Android Phone
Go to Settings >> Applications or a similar category depending on the phone you have
Find an option called “Unknown source” and enable it
Go to APKMirror and download the Pokemon GO installation file
Open the installation file and let the app install
Login using PTC or Google login
Enjoy!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Afvalzak schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:11:
[...]

Gewoon apk downloaden via apk-mirror?
Nope. Ik wil geen enkel risico lopen met sideloaded APK's.

Ik snap vooral niet waarom deze specifieke update zo traag moet worden uitgerold. Anderen waren binnen 1-2 dagen klaar.

• Martin0
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:30:
[...]

IOS heeft de update nog niet. Mocht je op Android zitten:

Ga naar character screen (linksonderin) -> de drie streepjes opties (rechtsonderin) -> Buddy -> Kies Jynx

O-)

En voor de KM per Candy, zie deze post:

[...]
de lijst ken ik.

Zit op android maar nog geen update gezien in de playstore, dus helaas nog niet voor mij beschikbaar :+

Twitch

• IdieEasy

IdieEasy

Martin0 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:40:
[...]

de lijst ken ik.

Zit op android maar nog geen update gezien in de playstore, dus helaas nog niet voor mij beschikbaar :+
In dat geval, zie 2 posts hoger hoe je eventueel kan side-loaden. APK mirror checked zijn APK's, dus er zou geen risico moeten zijn. Echter, ik geef geen garanties maar heb het zelf wel gebruikt

Ik kan Pathogen ook wel begrijpen, gewoon alles officieel wel wel zo veilig en leuk. Maar dit duurde mij te lang! (en ik wilde eitjes als mijn buddy... want ik wil een sterke wandelende annanas!)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Meanwhile... Ik zit rond te kijken naar apps die touch input blokkeren en/of het scherm compleet uitzetten tijdens het wandelen.
Wie gebruikt er al zoiets? Ervaringen?

• Martin0
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:43:
[...]

In dat geval, zie 2 posts hoger hoe je eventueel kan side-loaden. APK mirror checked zijn APK's, dus er zou geen risico moeten zijn. Echter, ik geef geen garanties maar heb het zelf wel gebruikt

Ik kan Pathogen ook wel begrijpen, gewoon alles officieel wel wel zo veilig en leuk. Maar dit duurde mij te lang! (en ik wilde eitjes als mijn buddy... want ik wil een sterke wandelende annanas!)
Nja heb lang voordat hij uit was in nederland met een APK gewerkt alleen nu het official is wil ik gewoon wachten op de official release. :P speel het niet zo heel vaak meer doordat de game een beetje eentonig wordt.

Sterke Annanas, ik heb er een van 1400+ cp :P

Twitch

• IdieEasy

IdieEasy

Martin0 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:45:
[...]

Nja heb lang voordat hij uit was in nederland met een APK gewerkt alleen nu het official is wil ik gewoon wachten op de official release. :P speel het niet zo heel vaak meer doordat de game een beetje eentonig wordt.

Sterke Annanas, ik heb er een van 1400+ cp :P
Ik heb vrijdag mijn eerste gevangen, 900 CP. Maar heb 2x exeggcute. Eerste is 610, tweede 603. Dus heb candies nodig!

https://pogotoolkit.com/#...kemon=102&combatPower=610

Oh, en iemand met wie ik stond ving die eerste exeggutor op 120 CP :D

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Dust verzamelen is geen functie van het level maar van speeltijd (= aantal vangsten). Daarom levert het geen ware winst maar alleen schijnbare/relatieve winst om niet te powerlevelen. Je hebt evenveel dust na even lang spelen maar de powerleveler vangt al hogere pokies waarvoor minder dust nodig is om ze te poweren. Dit is met name zeer wenselijk als je in gyms wilt zitten en muntjes wilt scoren. Dan heb je die hoge CP beesten NU nodig. Speel je niet in gyms dan telt dat niet en kun je er evt. voor kiezen om langzamer te levelen. Als je wacht met dust gebruiken tot je L30 bent en alleen voor de hoogste CP pokies die je dan kunt vangen dán heb je inderdaad 'winst' maar dan moet je dus geen andere doelstellingen hebben die daarmee in conflict zijn.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 17:23
Ik snap vooral niet waarom het onderhand al meer dan drie dagen duurt (sinds aankondiging).

Niantic :')

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
P.K. schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:18:
[...]

Ik snap vooral niet waarom het onderhand al meer dan drie dagen duurt (sinds aankondiging).

Niantic :')
Waarom loopt iedereen toch te zeuren over die update. Je kan m zoals hierboven ergens al genoemd is gewoon van APKmirror afhalen.
Ze gaan je echt niet bannen omdat je hem daarvandaan haal.

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2025

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:43:
Meanwhile... Ik zit rond te kijken naar apps die touch input blokkeren en/of het scherm compleet uitzetten tijdens het wandelen.
Ik heb goede ervaringen met deze: Google Play: Touch Blocker / Disable Touch

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Komt die nieuwe nearby functie (pokes at stops) er nu ook bij trouwens?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• schaapiej
ajaxalex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:24:
[...]

Waarom loopt iedereen toch te zeuren over die update. Je kan m zoals hierboven ergens al genoemd is gewoon van APKmirror afhalen.
Dan hadden ze daar al lang voor kunnen bannen aangezien volgens mij iedereen heeft zitten klooien met APK bestanden en Australische accounts.. :P
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:26:
Komt die nieuwe nearby functie (pokes at stops) er nu ook bij trouwens?
Nope, helaas nog niet!

[ Voor 19% gewijzigd door schaapiej op 13-09-2016 12:27 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Er zat trouwens toch een limiet op het aantal candy dat je per dag kon krijgen met de buddy update? Is daar al iets meer over bekend?

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 19:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gerucht wat zojuist gepost is op Reddit. Ik ben benieuwd wat er van waar is. In het ergste geval wordt de Magisk methode ook geblokkeerd :+
So exploring how long it takes for apps to update the new update should have been around by now.
Rumour has it that 0.37.0 has being pulled from Apple and Playstore because of rooted users sending thousands of emails to the server. This was apparently confirmed via a developers twitter account but I can't seem to find it. Mainly because I don't know their names - this could likely be true though and if they did pull the update does this mean rooted phones might be able to play again? Speculate below. Post if you find any evidence. Be good to know what's actually going on.

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 13-09-2016 12:37 ]

is everything cool?

Nou lekker dan..

Zou wel verklaren waarom t zo lang duurt :/

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:43:
Normaal draag ik het toestel met het scherm naar mij been toe in mijn broekzak, maar als ik met Pokemon Go loop met het scherm aan draag ik het scherm naar buiten toe. Dan blijft het scherm mooi staan en krijgt het geen input van mijn been.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mx. Alba schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:07:
[...]

Steel of Poison. Heb je toevallig een Pidgeot met Steel Wing, een Kingler met Metal Claw, een Tentacruel of een Venomoth? Ik heb gisteren tegen zo'n Wigglytuff getraind met een Pidgeot met Steel Wing en dat ging best goed.
Ok...zeal de Pidgeot er Eens bijpakken. Die dazzling gleam voerde hij vaak uit en omdat de cp van mijn Pokemon in die range niet hoog genoeg is, was het snel afgelopen.
En poging als de gym niet inmiddels level 10 is geworden dan.

• Quincy5
  • Laatst online: 23-01 09:43
FREAKJAM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:36:
Gerucht wat zojuist gepost is op Reddit. Ik ben benieuwd wat er van waar is. In het ergste geval wordt de Magisk methode ook geblokkeerd :+

[...]
De inhoud van de post op reddit is alweer verwijderd (niet duidelijk of het door de poster zelf is gedaan of gemodereerd is). Lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Maar een andere reden om over deze update minstens een week (wordt hier ergens genoemd) te doen terwijl het bij de vorige steeds 1-2 dagen was is ook lastig te bedenken. Als het echt heel lang duurt creer je oneerlijkheid omdat niet iedereen op dezelfde manier candy kan binnenhalen.
Ook ik durf niet te sideloaden ivm dat stukje uit de overeenkomst.
darkdesign schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:50:
[...]

Normaal draag ik het toestel met het scherm naar mij been toe in mijn broekzak, maar als ik met Pokemon Go loop met het scherm aan draag ik het scherm naar buiten toe. Dan blijft het scherm mooi staan en krijgt het geen input van mijn been.
Deze truc heb ik bij toeval ontdekt en werkt bij mij ook best goed.

PV Output

• mark-k
Nou ik wat extra muntjes had van de gyms had ik wat extra incubators gekocht en mn 5km eitjes uitgebroed. Kreeg voornamelijk 2km eieren dus dat was wel aardig, maar geen 10km ei gezien tot nu toe dus kan dat van het ei sparen niet bevestigen (hoewel, had dus n paar 2km eieren staan en kreeg er steeds meer, maar kan ook toeval zijn). Nu de helft 2km en de helft 5km eieren, en 3 aan het broeden.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb nu 7x 2km en 1x 5km, na een 5km uitbroed spree :P

Ben wel weer klaar met mijn theorie.

• schaapiej
Quincy5 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:15:
Zou mij aan de ene kant niks verbazen als ze zoiets zouden doen, maar dan slaan ze de plank echt wel heel erg mis! 8)7 heb vanaf de eerste versies een sideload gebruikt, zie niet in waarom het nu ineens een probleem zou moeten zijn...

<GoT>NightStalker

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Als je nu op 0.35 zit, en 0.37 sideloadt, doe je dan gewoon een update? En snapt de Play Store er nog een houtje van dan?

• IdieEasy

IdieEasy

Quincy5 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:15:
[...]

Welk stukje? Ik kan niets vinden wat daar specifiek op wijst. Enkel dat je het spel uit de playstore moet halen. Maar dit lijkt mij een waarschuwing ivm mensen die de game kopiëren, plaatsen en enkel de betalings gegevens omleiden.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51
readytoflow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:55:
[...]

Ok...zeal de Pidgeot er Eens bijpakken. Die dazzling gleam voerde hij vaak uit en omdat de cp van mijn Pokemon in die range niet hoog genoeg is, was het snel afgelopen.
En poging als de gym niet inmiddels level 10 is geworden dan.
Ja die "kleine" secondary attacks zijn heel irritant om tegen te trainen! Zo was ik gisterenavond tegen een Vaporeon met Aqua Pulse aan het trainen. Aan de lopende band gooide dat beest die charge moves eruit... :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:51:
[...]

Ja die "kleine" secondary attacks zijn heel irritant om tegen te trainen! Zo was ik gisterenavond tegen een Vaporeon met Aqua Pulse aan het trainen. Aan de lopende band gooide dat beest die charge moves eruit... :/
Bedoel je Aqua Tail of Water Pulse?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:51:
[...]

Bedoel je Aqua Tail of Water Pulse?
Water Pulse, die "kleinste" charge move.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:43
dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:13:
Ik wil die update juist niet, dan kan ik niet meer spelen. :+
Unrooten is geen optie.
Ik heb precies hetzelfde. Ik draai Android 4.4 (en hoger gaat niet op de S3) en Magisk werkt pas vanaf 5.0. Ik heb gister even getest via een SafetyNet appje uit de Playstore of het werkte als ik even unroot in SuperSU. Nope (wat niet wil zeggen dat dit niet voor anderen werkt, mijn rom is ook custom), dus ik check dit topic nu elke keer om te zien of de update al geforceerd is, want daarna is het bye bye. Tegen de tijd dat ik een nieuwe telefoon haal, zit allang Gen2 in het spel en die kan me geen zak schelen dus dan hield ik sowieso al op, maar wilde voor die tijd nog wel even proberen m'n Pokedex van +/-120 richting 142 te krijgen.

Ik hoop dat het gerucht waar is van de berg aan mails en dat daarom de update nog niet geforceerd is. Ik vind het ook echt een paardenmiddel wat helemaal niks oplost. Spoofen werkt ook op 0.37.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 13-09-2016 14:00 ]

• mark-k
AppieNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:55:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik draai Android 4.4 (en hoger gaat niet op de S3) en Magisk werkt pas vanaf 5.0. Ik heb gister even getest via een SafetyNet appje uit de Playstore of het werkte als ik even unroot in SuperSU. Nope (wat niet wil zeggen dat dit niet voor anderen werkt, mijn rom is ook custom), dus ik check dit topic nu elke keer om te zien of de update al geforceerd is, want daarna is het bye bye. Tegen de tijd dat ik een nieuwe telefoon haal, zit allang Gen2 in het spel en die kan me geen zak schelen dus dan hield ik sowieso al op, maar wilde voor die tijd nog wel even proberen m'n Pokedex van +/-120 richting 142 te krijgen.

Ik hoop dat het gerucht waar is van de berg aan mails en dat daarom de update nog niet geforceerd is. Ik vind het ook echt een paardenmiddel wat helemaal niks oplost. Spoofen werkt ook op 0.37.
Als je toch al een custom rom draait, kun je dan niet naar en 5.0 rom voor de S3?

• schaapiej
Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:49:
Als je nu op 0.35 zit, en 0.37 sideloadt, doe je dan gewoon een update? En snapt de Play Store er nog een houtje van dan?
Als ik het goed heb ziet ie dat als update van je huidige app.
Na de installatie zie je in de Play Store dat ie geïnstalleerd is alleen kan je daar een andere versie zien.

<GoT>NightStalker

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:43
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:12:
[...]

Als je toch al een custom rom draait, kun je dan niet naar en 5.0 rom voor de S3?
Ik heb geloof ik onder een steen geleefd. Aangezien Samsung ooit wel 4.4 naar de S3 heeft gebracht in Korea, dacht ik dat het daar op hield, maar er zijn 5.0 roms voor de S3 (en 6.0 :)) Nou ja, zou ik iig daar Magisk op kunnen proberen. Wacht het nu nog wel even af wat Niantic precies gaat doen met die update voordat ik dat hele wipe gezeik ga beginnen :D

• ramones73
  • Laatst online: 28-11-2025
Heb op m'n tablet de apk gezet een tijdje terug omdat blijkbaar de Nexus 7 geen compatibel toestel was.

Ondertussen dus ook de buddy update erop gezet.

Net een beetje gefietst met de GSM waarop ik wacht op de officiële update en blijkbaar tellen de km's die je daarop maakt gewoon mee voor je buddy *O*

Pikachu is na de rit van 6.6km naar 10.7km gegaan en zit op de schouder nu , ook de candy (s) zijn erbij gekomen want daardoor zag ik het , bij het openen van po go stond er direct de " pikachu found candy " melding.

Nice , kom in de buurt van een Raichu nu :) (5 pika's gevangen en 2 uit ei maar die hadden samen maar 9 candy)

• CappieL
  • Laatst online: 24-01 15:33
ramones73 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:49:

Pikachu is na de rit van 6.6km naar 10.7km gegaan en zit op de schouder nu , ook de candy (s) zijn erbij gekomen want daardoor zag ik het , bij het openen van po go stond er direct de " pikachu found candy " melding.
Is Pikachu de enige Pokemon die je als buddy 'naast je' ziet lopen (in je 'gewone' speelscherm)?
Of zie je die pas als je "jezelf" (linksonder) klikt?

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 16:38
En hoezo op je schouder? Pic?

Lijkt me anders mooi om een snorlax na 10km of wanneer dat dan ook trigger op je schouder te hebben :3

• IdieEasy

IdieEasy

Tuttel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:56:

Lijkt me anders mooi om een snorlax na 10km of wanneer dat dan ook trigger op je schouder te hebben :3
There are various looks of Buddy Pokemon

Medium size
Big size
Flying next to you
Rests on your shoulder

Ik heb ergens nog een lijstje gezien, maar dat was gedatamined voor de update, dus die kan verandert zijn.

Maar je kan je voorstellen dat ze logica gebruikt hebben ;)

Wel jammer dat je je rhydon/ponyta niet kan berijden :F

• ramones73
CappieL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:55:
[...]

Is Pikachu de enige Pokemon die je als buddy 'naast je' ziet lopen (in je 'gewone' speelscherm)?
Of zie je die pas als je "jezelf" (linksonder) klikt?
Op mijn GSM heb ik de buddy update nog niet en de tablet neem ik meestal niet mee op " jacht " , tenzij om te scannen heel soms.

Ik zie hem in ieder geval niet op het scherm lopen , alleen bij je avatar linksonder is een cirkeltje bijgekomen met daarin je buddy , de rand van die cirkel geeft weer hoever je zit in de candy afstand. En als je jezelf klikt krijg je hem inderdaad naast je of bij pika na 10km op de schouder.

Kan misschien wel een oplossing zijn voor mensen met een root toestel als ze beschikken over een ander toestel zonder root.
Hierop dan ook de account zetten , buddy update laden en op je root toestel kan je dan (zolang het niet verplicht is te updaten) op 0.35 blijven.

Verwijderd

Tuttel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:56:

https://pokemongo.gamepre...ngo-buddy-system#distance

• mark-k
IdieEasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:01:
[...]

There are various looks of Buddy Pokemon

Medium size
Big size
Flying next to you
Rests on your shoulder

Ik heb ergens nog een lijstje gezien, maar dat was gedatamined voor de update, dus die kan verandert zijn.

Maar je kan je voorstellen dat ze logica gebruikt hebben ;)

Wel jammer dat je je rhydon/ponyta niet kan berijden :F
Ja en dan je broek in de fik hebben staan :P

• mark-k
ramones73 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:02:
[...]

Op mijn GSM heb ik de buddy update nog niet en de tablet neem ik meestal niet mee op " jacht " , tenzij om te scannen heel soms.

Ik zie hem in ieder geval niet op het scherm lopen , alleen bij je avatar linksonder is een cirkeltje bijgekomen met daarin je buddy , de rand van die cirkel geeft weer hoever je zit in de candy afstand. En als je jezelf klikt krijg je hem inderdaad naast je of bij pika na 10km op de schouder.

Kan misschien wel een oplossing zijn voor mensen met een root toestel als ze beschikken over een ander toestel zonder root.
Hierop dan ook de account zetten , buddy update laden en op je root toestel kan je dan (zolang het niet verplicht is te updaten) op 0.35 blijven.
Neemt hij dan wel de buddy mee in de km's als je op 0.35 rondloopt daarna?

Edit: Je vorige bericht niet gelezen, blijkbaar wel dus. Maar eens kijken hoe ik dat ga fixen dan.

[ Voor 5% gewijzigd door mark-k op 13-09-2016 15:04 ]

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 16:38
Aha, interessant. specifiek Pikachu dus die je schouder bestijgt. Wel leuke easter egg.

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

en niet iedereen vindt hetzelfde leuk.
Precies. Ik deed ook aan powerlevelen, denk een stuk of 5 keer. Maar de laatste keer toen ik een half uur lang pidgeys en rattatas zat te evolven en daarna tien minuten lang al die evolves weer weg moet transferen, dacht ik bij mezelf:

'Is dit nu het levensgeluk dat ik uit een game haal..?'

Dus vanaf nu op de normale manier verder komen. Gaat sowieso traag, ik ben al een week level 27 :P

• JinShepard
  • Laatst online: 07-01 09:04
Ik was in kijkduin gisteren en er waren twee momenten dat men gingen rennen, maar hoe weten ze waar ze naar toe moeten, zijn er apps ofzo? (probly domme vraag xD)

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Shaffy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:12:
[...]

Precies. Ik deed ook aan powerlevelen, denk een stuk of 5 keer. Maar de laatste keer toen ik een half uur lang pidgeys en rattatas zat te evolven en daarna tien minuten lang al die evolves weer weg moet transferen, dacht ik bij mezelf:

'Is dit nu het levensgeluk dat ik uit een game haal..?'

Dus vanaf nu op de normale manier verder komen. Gaat sowieso traag, ik ben al een week level 27 :P
Ben ik ook wel met je eens. Ik powerlevel dan ook alleen met de gekregen lucky eggs, ga geen nieuwe kopen, ook niet met ingame verdiende coins.
Doe me dan maar een nieuwe incubator, verdien je mooi extra dust mee ook.

• IdieEasy

IdieEasy

JinShepard schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:13:
Ik was in kijkduin gisteren en er waren twee momenten dat men gingen rennen, maar hoe weten ze waar ze naar toe moeten, zijn er apps ofzo? (probly domme vraag xD)
Dit mag helaas niet hier besproken worden, zie topicwarning.

• CappieL
  • Laatst online: 24-01 15:33
Pathogen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:15:
[...]

Ben ik ook wel met je eens. Ik powerlevel dan ook alleen met de gekregen lucky eggs, ga geen nieuwe kopen, ook niet met ingame verdiende coins.
Doe me dan maar een nieuwe incubator, verdien je mooi extra dust mee ook.
Iets zeggen via Whatsapp en dan een locatie doorsturen..

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:52
JinShepard schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:13:
Wat IdieEasy ook zegt, maar om je vraag te beantwoorden. Ja ,die zijn er.

• JinShepard
Zo te horen dus niet echt 'legaal' xD

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
JinShepard schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:34:
Zo te horen dus niet echt 'legaal' xD
Not sure if trolling or..

• ramones73
mark-k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:03:
[...]

Neemt hij dan wel de buddy mee in de km's als je op 0.35 rondloopt daarna?

Edit: Je vorige bericht niet gelezen, blijkbaar wel dus. Maar eens kijken hoe ik dat ga fixen dan.
Je ziet natuurlijk niets op het 0.35 toestel maar blijkbaar telt het wel mee en krijg je zelfs de candy ( zie mijn vorige post iets hoger) op het toestel met de buddy update maar dit synced natuurlijk met het andere.

Edit : je had het al gevonden dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ramones73 op 13-09-2016 15:41 ]

• mark-k
ramones73 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:40:
[...]

Je ziet natuurlijk niets op het 0.35 toestel maar blijkbaar telt het wel mee en krijg je zelfs de candy ( zie mijn vorige post iets hoger) op het toestel met de buddy update maar dit synced natuurlijk met het andere.

Edit : je had het al gevonden dus ;)
Wacht, je krijgt de candy ook pas als je weer op 0.37 inlogt?

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 17:23
ajaxalex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:24:
[...]

En hoe ga ik een APK installeren op iOS? :+

Ze kondigen zélf die update aan op zaterdag... als je dan op dinsdag nog niet "levert" snap ik dat gezeur wel.

• JinShepard
Ask! schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:38:
[...]

Not sure if trolling or..
Hoe is dat trolling.. ik ben er nieuw in /sigh.

• Martin0
P.K. schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:46:
[...]

En hoe ga ik een APK installeren op iOS? :+

Ze kondigen zélf die update aan op zaterdag... als je dan op dinsdag nog niet "levert" snap ik dat gezeur wel.
Je gooit je iphone weg en koopt en goede telefoon(android).

Geintje geintje.

Als ze de update uitgesteld hebben is het inderdaad zuur maar niks aan te doen.

Twitch

Pagina: 1 ... 82 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status