• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

GoeiedagEem schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:06:
Bij ons in de buurt (Friesland) nog nooit eens een Pikachu gezien, ik ben nu level 18, kreeg afgelopen vrijdag opeens een Raichu voor mij voeten geworpen! Precies voor mijn huis ook nog. 990CP, zo'n beetje de hoogste ooit gezien. Kon m helaas niet vangen, heeft me een razzberry en 10 great balls gekost, maar toch ontsnapt.

Hoe vang je die hoge Pokemon, moet dat persé met curve balls etc.?
Curve balls helpen, Excellent throws werken natuurlijk heel goed, maar ook een great/nice throw werkt wel.

Sowieso eerst Raspberry > Great ball (of als je lvl 21 bent Ultra ball), niet gelukt, weer Raspberry)
Soms wil het dan alsnog niet lukken, maar sommige Poké's hebben een hoge escape rate.

Ik kwam toevallig gister ook een Raichu tegen voor het eerst, 4 ultra balls, geen great balls, maar op de een of andere manier met 5 normale ballen weten te vangen, normaal zijn ze na 3 ballen wel weggepoefd maar deze bleef gelukkig zitten :D CP 1008 :)

Last.fm | Code Talks

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Lanithro schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:03:
die spreaksheet die een paar pagina's terug is gelinked klopt niet. Mijn Ponyta is 3 km per candy. volgens de sheet 2 km per candy
Die was achterhaald. Was destijds gedatamined, maar na die tijd verandert.

Deze klopt beter:

(met dank aan Musta)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yiyShPf.png

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:40
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:07:
Moet niet, maar:
- curveballs
- nice/great/excellent
- betere ballen
- razz berries

verhogen allemaal de kans op een goeie vangst.
Nice/great/excellent verhogen de kans niet (of héél weinig) dat je hem vangt, zie: https://www.reddit.com/r/...he_colored_ring_size_and/

Een kleinere cirkel doet dit echter wel, dus probeer daar op de focussen.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bijzonder dat Pika maar 1 km per candy is en de starters die in de 2KM ballen zitten 3KM per candy zijn :p
Sito schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:12:
[...]

Nice/great/excellent verhogen de kans niet (of héél weinig) dat je hem vangt, zie: https://www.reddit.com/r/...he_colored_ring_size_and/

Maar je krijgt alleen excellent bij een kleine cirkel toch? Dus het helpt dan nog wat extra ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Afvalzak op 12-09-2016 15:13 ]

Last.fm | Code Talks

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:09:
[...]

Even kijken of de friettent er weer staat dan. Kan je daar eten. Of grote Tweaker BBQ. Maar daar zal je wel weer een vergunning voor nodig hebben.
Ergens betwijfel ik of er zoveel animo voor is :P

Maar op het strandje was vrijdag ook een of ander dance mini feest, zal ook wel niet helemaal zuivere koek zijn geweest. Echter, niemand klaagde en nergens echt last van gehad (muziek stond wat hard, maar geen overlast van personen). Dus een bbqtje op het strand zal vast wel kunnen.

Persoonlijk eet ik liever gewoon thuis, lekker uitgebreid en dan hop naar het huizerstrandje!

Ik poke woensdag nog wel een keer, om te kijken of er meer animo is :D

• Sito
Afvalzak schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:12:
Bijzonder dat Pika maar 1 km per candy is en de starters die in de 2KM ballen zitten 3KM per candy zijn :p

[...]

Maar je krijgt alleen excellent bij een kleine cirkel toch? Dus het helpt dan nog wat extra ;)
Nee hoor. Nice/great/excellent heeft puur te maken met de plek waar je de Pokémon raakt met de bal. Meestal krijg je dit als je de bal precies op het hoofd gooit ofzo, ik weet niet precies hoe dit berekent wordt. Als je Geodude op z'n vuist raakt en je hebt de kleinst mogelijke cirkel krijg je geen 'excellent'.

• IdieEasy

IdieEasy

Sito schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:15:
[...]

Nee hoor. Nice/great/excellent heeft puur te maken met de plek waar je de Pokémon raakt met de bal. Meestal krijg je dit als je de bal precies op het hoofd gooit ofzo, ik weet niet precies hoe dit berekent wordt. Als je Geodude op z'n vuist raakt en je hebt de kleinst mogelijke cirkel krijg je geen 'excellent'.
Is het niet gewoon zo simpel als: Gooi binnen de cirkel als de cirkel klein genoeg is en krijg Nice, Great en Excellent? De cirkel zelf bied namelijk geen extra vangkans, enkel als je erin gooit en de bonus krijgt.

Verwijderd

Sito schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:15:
[...]

Nice/great/excellent heeft er mee te maken of je door de cirkel gooit of niet. Is de cirkel groot en gooi je er door dan krijg je nice, is hij wat kleiner en je gooit er door, dan krijg je great en is de cirkel op klein en je raak de cirkel heb je excellent. Wanneer je precies in het midden gooit en de cirkel is groot krijg je geen excellent.

• Sito
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:17:
[...]
De cirkel zelf bied namelijk geen extra vangkans, enkel als je erin gooit en de bonus krijgt.
Zie de Reddit post die ik linkte: je hoeft dus niet per se een Excellent ofzo te krijgen om de vangbonus te krijgen: You don’t need to get a “Nice”, “Great” or “Excellent” to get the increased capture chance (from the radius)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Is dit wel lucratief? Of heb je er vooral plezier in? Het lijkt mij veel tijd, moeite en eventueel benzine/diesel/frituurvet voor 0,99€ aan coins...

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:03
bbblije schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:21:
[...]

Is dit wel lucratief? Of heb je er vooral plezier in? Het lijkt mij veel tijd, moeite en eventueel benzine/diesel/frituurvet voor 0,99€ aan coins...
Vergeet niet 5000 stardust per 21 uur.
Scheelt je 50 pokemons vangen per 21 uur ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:17

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sito schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:12:
[...]

Zoals verder in de comments vermeld wordt is dit niet voldoende om te bewijzen dat er geen bonus aan zit ten opzichte van de OCR. Een improvement van 10% tov een OCR van 50% (dus 55%) zul je niet zien in deze dataset.

Verder wel een goede poging tot onderzoek. Het is wél duidelijk hieruit dat de grootte van het cirkeltje uitmaakt (kleiner = beter).

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:19

Shiro

Serenity

bbblije schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:21:
[...]

Lucratief is Pokemon spelen sowieso niet, het is meer de fun en voldoening dat je de coins verdiend hebt. Als ik de makkelijke weg zou kiezen, zou ik ff 50 euro uitgeven en heb ik genoeg incubators voor de komende maand :)

Overigens heb ik een lease auto, dus ik hoef mijn benzine niet zelf te betalen, ook maak ik dagelijks 150KM woon/werk verkeer, dus ik zie veel onderweg van Den Haag richting het oosten van Utrecht. Mijn Pokemon's zitten dan ook deels rondom Den Haag en Utrecht en hier en daar wat verdwaalde gym's onderweg :)

Moet wel zeggen dat ik aan het begin wel 15euro had uitgegeven, voornamelijk Lucky eggs en Incubators gekocht :+

[ Voor 6% gewijzigd door Shiro op 12-09-2016 15:33 ]

Juniper RWD

Verwijderd

IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:41:
[...]

Yup, de IV (de procenten) staan volledig los van het level (de CP). Ze hebben wel invloed op elkaar, maar sluiten elkaar niet uit. Een CP10 kan 100% IV hebben ;)

Echter kan je je afvragen of het nuttig is als je ook een CP 1200 hebt met een IV van bijv. 85% of zelfs 90%.
Ik heb begrepen dat CP in de volgende (of de daaropvolgende) update niet meer zo belangrijk is, zou het dan nog wat uit maken? :)
demo31051987 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:41:
[...]

Ik maak gebruik van de GoIV app. Deze scant leest de naam van de pokemon, de CP en HP automatisch uit. Het enige wat je handmatig moet doen is de appraisal refining. Volledig legaal want de app maakt geen gebruik van de inloggegevens.

https://github.com/farkam135/GoIV
Ty, ik zal er eens naar kijken.

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-01 11:30
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:33:
[...]

Ik heb begrepen dat CP in de volgende (of de daaropvolgende) update niet meer zo belangrijk is, zou het dan nog wat uit maken? :)

[...]

Ty, ik zal er eens naar kijken.
en waar heb je gelezen dat die cp niet meer uitmaakt? :P

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
10 KM eieren update:
2x Scyther
1x Eeevee
1x Kabuto
en zojuist

*tromgeroffel*

weer een Eevee (78%). Fuck. Deze. SHIT :(

*burp*

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wauw. Dat is alsof je huilt dat je wéér een gele Ferrari krijgt ipv een rode.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Doopy-X- schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:40:
10 KM eieren update:
2x Scyther
1x Eeevee
1x Kabuto
en zojuist

*tromgeroffel*

weer een Eevee (78%). Fuck. Deze. SHIT :(
Het blijft RNG!

• Doopy-X-
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:42:
Eevee's zijn er genoeg in het wild. Scythers kan ik ook elke dag vangen...ik wil gewoon wat nieuws...iets waar ik ECHT wat aan heb.

*burp*

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:20

TAA

Liever IRC

Pfff waar blijft de iOS update? Einde werktijd komt nu snel in zicht :P

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Doopy-X- schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:44:
[...]

Eevee's5 KM eieren zijn er genoeg in het wild. Scythers2KM kan ik ook elke dag vangen...ik wil gewoon wat nieuws...iets waar ik ECHT wat aan heb.
FTFY :P

• Doopy-X-

*burp*

Verwijderd

Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:42:
Mwah, meer alsof je een auto krijgt ingepakt in Ferrari papier. Maar als je hem uitpakt er een Fiat 500 inzit.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Eek2nd schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:47:
[...]

Vrijdag heb ik geen tijd.. hooguit even in de middag.

Die park in Almere muziekwijk schijnt idd veel stops te zitten en ook redelijk wat uncommon monsters volgens mijn zwager.
Maar ben daar nog niet geweest .
O jammer. Wel leuk als Gooiers in ieder geval zouden kunnen komen. Vrijdag overdag wordt pas eind v/d middag dan ivm werk.

PSN: Marselaar

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:54:
[...]

Mwah, meer alsof je een auto krijgt ingepakt in Ferrari papier. Maar als je hem uitpakt er een Fiat 500 inzit.
Maar dan is de Fiat 500 wel upgradable zodat ie de Ferrari eruit rijdt richting de sportschool...

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:13:
[...]

Maar dan is de Fiat 500 wel upgradable zodat ie de Ferrari eruit rijdt richting de sportschool...
Want jij hebt liever een eevee dan een snorlax uit je 10km ei?

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:14:
[...]

Want jij hebt liever een eevee dan een snorlax uit je 10km ei?
Een Snorlax? Die kun je toch niet zelf krijgen? Ik dacht dat dat een sprookje was...

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:02:
[...]

O jammer. Wel leuk als Gooiers in ieder geval zouden kunnen komen. Vrijdag overdag wordt pas eind v/d middag dan ivm werk.
Ivm werk kan ik dus juist niet in de avond :'(
Avond zou ook wel lekkerder zijn.. niet zo heet

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:15:
[...]

Een Snorlax? Die kun je toch niet zelf krijgen? Ik dacht dat dat een sprookje was...
Natuurlijk komen die wel uit 10KM eieren.

• Doopy-X-
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:20:
[...]

Ik heb misschien nog liever een Lapras tegen alle Dragonite's. Maar goed....het was een Eevee :F

*burp*

• mark-k
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:15:
[...]

Mijn 2 snorlaxen heb ik gevangen ipv uit een ei, helaas allebei cp400...

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:20:
[...]

Iets met sarcasme denk ik :X

• Doopy-X-
Welke zouden jullie gaan evolven?

1) Dratini: 279 & 98%
2) Dragonair: 924 & 84%
3) Wachten

[ Voor 10% gewijzigd door Doopy-X- op 12-09-2016 16:32 ]

*burp*

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Doopy-X- schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:32:

3) Wachten
Hou de Dratini vast, evolve de Dragonair.
Mocht je daarna nog een keer omkomen in de Dratini candy, dan doe je die ook :)

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023

3) Wachten
Wachten zou ik evolven... wordt vast een hele goede Pokémon

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

3) Wachten
Hoeveel stardust heb je nog? Behoorlijke berg moet erin om het leuk te houden :D

Ik zou zeggen 3) en anders 2)

Computer Specs

• raptorix
spocy schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:25:
[...]

Iets met sarcasme denk ik :X
Ik lees niet altijd de hele thread ;)

• raptorix
Mjah, maar soms is het toch wel lekker om een minder spectaculaire Pokemon uit een ei te krijgen vanwege de hoge CP, met name als je een karper jager bent kan dat lekker zijn.

• Doopy-X-
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:38:
Mjah, maar soms is het toch wel lekker om een minder spectaculaire Pokemon uit een ei te krijgen vanwege de hoge CP, met name als je een karper jager bent kan dat lekker zijn.
Ik kan morgen denk ik mijn tweede Gyarados gaan evolven, Had ook wel een iets betere Karp kunnen gebruiken, vooralsnog wordt het een 142 CP, 89IV 14/15/11...

*burp*

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben nog niet zo heel fanatiek geweest in het overnemen van gyms. Maar moet je ook echt naar die gym toe om na 21 uur de coins en dust op te halen? Of kan dat gewoon bij dat schild in de shop op een willekeurige plek?

• Thalaron
darkdesign schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:57:
Ik ben nog niet zo heel fanatiek geweest in het overnemen van gyms. Maar moet je ook echt naar die gym toe om na 21 uur de coins en dust op te halen? Of kan dat gewoon bij dat schild in de shop op een willekeurige plek?
Willekeurige plek ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hmm, weet je wat ik ook wel zou willen? Wat meer intelligentie in je Poké inventory.

Ipv door 100 Weedles heenscrollen een quickfind functie oid, of zo'n scrollbalk die je beet kunt pakken die uitklapt als je begint met scrollen, liefst met tooltip met een beginletter of poke# zodat je precies weet waar je bent.

Of filters. Show only favorites, hide favorites, weet ik veel. Meer intelligentie!

[ Voor 11% gewijzigd door Pathogen op 12-09-2016 16:59 ]

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:20
Kan vanaf de zetel.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:52
Het kan direct bij dat schildje. Of nadat je er een paar hebt overgenomen voor meer stardust/coins.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-01 16:46
Shield in de shop, werkt 1 keer per 21 uur. als je dus 1 gym overneemt en je collect je coins en neemt er dan 3 extra over dan krijg je de 3 extra gyms niet in coins, die krijg je pas als je deze nog bezit na 21 en weer op het schildje klikt

Twitch

• IdieEasy

IdieEasy

Je kan zodra je een gym hebt overgenomen al claimen. Hierna (nadat je je gold/stardust hebt gekrgen) gaat de timer aan. En dan kan je 21 uur later weer claimen. Mocht je nog in dezelfde gym zitten, dan kan je dat dus meteen doen.

Overigens is 100 coins de max wat je kan krijgen. Je kan wel in meer gyms zitten, maar niet meer coins krijgen.

• Thalaron
Had vanmiddag eindelijk een 91% (15-13-13) Charmander uit een ei :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2cyk19g.jpg
Niet de allerbeste move set maar ik vind hem prima zo :)

Wel grappig dat Charizard geen vuur kan spugen haha

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 12-09-2016 17:07 ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:58:
Hmm, weet je wat ik ook wel zou willen? Wat meer intelligentie in je Poké inventory.

Ipv door 100 Weedles heenscrollen een quickfind functie oid, of zo'n scrollbalk die je beet kunt pakken die uitklapt als je begint met scrollen, liefst met tooltip met een beginletter of poke# zodat je precies weet waar je bent.

Of filters. Show only favorites, hide favorites, weet ik veel. Meer intelligentie!
Dit, en vele andere zaken stoor ik mij al lang aan. Niantic is erg slecht in het ontwerpen van een goede UI. Ze schijnen niet te begrijpen dat een van de meest essentiële aspecten van een spel is... dat het LEUK moet zijn. Alles wat omslachtig, onhandig, tijdrovend e.d. is is daarom per definitie fout. Mijn handen jeuken werkelijk om daar hopen zaken in aan te passen. Wat ZOU het verbeteren als ik daar wat over te zeggen zou hebben.

Dat absoluut minuscule scrollhandletje aan de rechterkant dat bijna niet beet te pakken is bijvoorbeeld. Hoeveel mensen hier hadden nog niet door dat je dat überhaupt kon doen? Het principe dat dat groter wordt als je gaat scrollen is al zó oud dat het echt onvergeeflijk is dat men zoiets niet fatsoenlijk implementeert bij een steeds langer wordende lijst. Ik zit nu op 470/500 pokies. Dat wordt steeds onhandiger. |:(

On the positive side... :) Ik kwam vanmorgen nietsvermoedend een Lapras tegen... met een CP van 1948. :P Stond erg ver en ik verspilde de nodige ultraballen. Probeerde toen AR aan en uit te zetten maar hij kwam niet echt dichterbij. Toen AR gewoon aangezet en de foon zo bewogen dat hij meer onderin het scherm kwam te staan en toen was de eerste bal raak. 8)

Bleek ie ook nog een IV van 93% te hebben. :9 Attack en Defence 15 en HP 12 maar daar heeft een Lapras sowieso niet echt een tekort aan. ;)

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
Zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid? Laatste eieren enkel paras, pidget, spearow en chansey. Net spawnde een Scyter die ik nog niet had en die vluchtte alweer naar 1 poging. :(

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Eindelijk een Vileplume (~1500CP) :> Moveset Acid/Solar Beam. Had liever Razor Leaf gehad als primary, maar hiermee kan ik ook leven :)

Handig als Vaporeon slicer.

[ Voor 6% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-09-2016 18:21 ]

Computer Specs

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het schijnt overigens dat het verschijnsel dat bepaalde gyms de app doen vastlopen verdwenen is bij de laatste update. En er schijnen geen bijzondere beesten in te staan die bekend waren vastlopers/crashes te veroorzaken. Dat vind ik een goede reden worden om toch de apk te sideloaden als Niantic niet opschiet met de uitrol. :-(

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

CaptJackSparrow schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:21:
Het schijnt overigens dat het verschijnsel dat bepaalde gyms de app doen vastlopen verdwenen is bij de laatste update. En er schijnen geen bijzondere beesten in te staan die bekend waren vastlopers/crashes te veroorzaken. Dat vind ik een goede reden worden om toch de apk te sideloaden als Niantic niet opschiet met de uitrol. :-(
Ik heb de APK gesideload. Werkt prima, gewoon doen

Computer Specs

• mark-k
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:58:

Je kunt rechts op t scherm een klein balkje zien, als je die pakt en scrollt gaat het veel sneller.

• mark-k
Omg, net een Dragonite, letterlijk 50+ ballen op gesmeten en toen vluchtte hij... Was nog geen 1k CP maar toch, slaat nergens op dit.
Whee eindelijk weer een Eeveelution kunnen doen. Is een Flareon van 1859 geworden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:11:
Omg, net een Dragonite, letterlijk 50+ ballen op gesmeten en toen vluchtte hij... Was nog geen 1k CP maar toch, slaat nergens op dit.
ahww -O-

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan je nog wat met een level 10 gym van je eigen team eigenlijk? Zwakste eruit trainen bijv? Of alleen goed voor XP?

• Thalaron
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:11:
Dat is wel zuur ja... :X

• Richh
  • Laatst online: 07:55
readytoflow schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:28:
Kan je nog wat met een level 10 gym van je eigen team eigenlijk? Zwakste eruit trainen bijv? Of alleen goed voor XP?
Volgens mij kan je daar niks mee. Ik heb zelf 4 dagen op 'mijn' gym zitten wachten totdat een dude de <1000cp Pokémon eruit trapte :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Doopy-X-
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:59:
[...]

On the positive side... :) Ik kwam vanmorgen nietsvermoedend een Lapras tegen... met een CP van 1948. :P Stond erg ver en ik verspilde de nodige ultraballen. Probeerde toen AR aan en uit te zetten maar hij kwam niet echt dichterbij. Toen AR gewoon aangezet en de foon zo bewogen dat hij meer onderin het scherm kwam te staan en toen was de eerste bal raak. 8)

Bleek ie ook nog een IV van 93% te hebben. :9 Attack en Defence 15 en HP 12 maar daar heeft een Lapras sowieso niet echt een tekort aan. ;)
Ruilen voor mijn Eevee uit mijn 10 KM ei? :|

*burp*

• mark-k
Ja, en daarna nog een hoge Charmander die er na 5 vandoor ging en een Vileplume na 2, toen ge-ragequit :(

• mark-k
Ja ik ga dit spel steeds meer haten, Ook uit alle gyms gekickt door 1 tuub van Geel, wie de fuck is er nou weer team Geel omg... En nou kan ik ook nog niet naar de versie met buddy systeem updaten omdat ik root access heb.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Doopy-X- schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:44:
[...]

Als ie 100% is met een fatsoenlijke CP dan valt er te praten. ;)

• Marselaar

3) Wachten
Ik zou 3) Wachten evolven. Zeer benieuwd waar die in evolved.

Edit: ok, eerst lezen dan reageren. Grap was natuurlijk al gemaakt. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Marselaar op 12-09-2016 20:20 ]

• Marselaar
readytoflow schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:28:
Volgens mij niet. Heb het een keer gedaan en toen zakte de prestige om vervolgens door mijn overwinning weer naar 50000 te gaan.

• Doopy-X-
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:16:
[...]

Als ie 100% is met een fatsoenlijke CP dan valt er te praten. ;)
Veel plezier met je Lapras :'(

*burp*

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Inmiddels level 27,5. Vraag me af hoeveel zin het nog heeft om nu nog te powerlevelen, gezien mijn chronisch tekort aan stardust.

Heb nu drie pokies van cp 2000+ en goede IV. Snorlax, Vaporeon en Slowbro. Die krijgen 'voorrang' wanneer er stardust beschikbaar komt.

Wat is jullie strategie met levelen en stardust besteden..? Toch wat achter de hand houden om in die Dragonite te pompen als je de candy bij elkaar hebt gelopen? :P

Verwijderd

mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:59:
Ja ik ga dit spel steeds meer haten, Ook uit alle gyms gekickt door 1 tuub van Geel, wie de fuck is er nou weer team Geel omg... En nou kan ik ook nog niet naar de versie met buddy systeem updaten omdat ik root access heb.
Pff man up :+
Een Dragonite, Vileplume en alles is ook het idee dat ze lastig te vangen zijn he. Ik heb ook al 2 Blastoises, een Lapras en weet ik veel wat door m'n vingers zien glippen. That's the game bro, deal with it d:)b

Zelfde met dat buddy systeem, 99.8% van de mensen heeft dit nog niet, gewoon geduld hebben ofzo, waar maak je je druk om?? :')

• Thalaron
Shaffy schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:29:
Inmiddels level 27,5. Vraag me af hoeveel zin het nog heeft om nu nog te powerlevelen, gezien mijn chronisch tekort aan stardust.

Heb nu drie pokies van cp 2000+ en goede IV. Snorlax, Vaporeon en Slowbro. Die krijgen 'voorrang' wanneer er stardust beschikbaar komt.

Wat is jullie strategie met levelen en stardust besteden..? Toch wat achter de hand houden om in die Dragonite te pompen als je de candy bij elkaar hebt gelopen? :P
Ik zit nu op lvl 31.3 ongeveer. Heb zelf dat ik mijn favorieten max wil houden. Dat zijn op dit moment 3 dragonite's met 3 verschillende movesets. 1 Alakazam (pointless maar leuk) en mijn 100% Vaporeon. Daar ben ik nu al druk mee om die hoog te houden. Lvl's komen er minder snel bij nu dus bijhouden zal wel lukken. Vraag is meer wat te doen wanneer Gen 2 erbij komt >:)

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
nieuwe versie is nu officieel in de play store...

• Thalaron
timoline schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:47:
nieuwe versie is nu officieel in de play store...
iOS helaas nog niet..
Wellicht morgenochtend :)

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 06:36
Ik zie hem ook niet in de Google store

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Vandaag Arcanine en Cloyster kunnen toevoegen aan de Dex, beide na evolves :) Arcanine is meteen m'n 2e hoogste Pokémon met 1883 CP

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:39
Verzamelen was voor mij meer bijzaak geworden maar heb nu een tekort aangezien mijn top11 nu vast zitten in allemaal lvl10 gyms.

[ Voor 18% gewijzigd door Hanky74 op 12-09-2016 22:34 ]

• Marselaar
Hanky74 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:14:
Verzamelen was voor mij meer bijzaak geworden maar heb nu een tekort aangezien mijn top11 nu vast zitten in allemaal lvl10 gyms.

[afbeelding]
Let me help. Waar staan ze? :)

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:39
Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:23:
[...]

Let me help. Waar staan ze? :)
Neuh, laat maar lekker staan haha 8)

• mark-k
Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:23:
[...]

Volgens mij niet. Heb het een keer gedaan en toen zakte de prestige om vervolgens door mijn overwinning weer naar 50000 te gaan.
Ja geweldig he, had het ook een keer geprobeerd, ging hij van 52k naar 50k dankzij mijn overwinning :')

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:19
Doopy-X- schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:44:
[...]

Same here :( Hoopte op een snorlax en kreeg een eevee

• mark-k
Ik hoop dat ik eens een grimer uit een 5km ei krijg, heb volgens mij wel al 10 psyducks gehad, maar een pokemon die ik nauwelijks tegenkom en nog candy van nodig heb, ho maar...

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, een wigglytuffnmet dazzling gleam. Pff wat moet ik Daar tegen inbrengen?

Wat een kreng zeg haha
Staat onderaan een level 8 gym en ik moet nog 12x winnen voor het level 9 wordt

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08-2025
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:59:
Ja ik ga dit spel steeds meer haten, Ook uit alle gyms gekickt door 1 tuub van Geel, wie de fuck is er nou weer team Geel omg...
Toevallig wij hebben een team van 40 man die geel zijn. Bij ons in het dorp is merendeels geel omdat we gewoon aan het begin van de game iedereen hebben overgehaald. 8)

JozuaR

• Thalaron
Jozuaurk schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 03:27:
[...]

Toevallig wij hebben een team van 40 man die geel zijn. Bij ons in het dorp is merendeels geel omdat we gewoon aan het begin van de game iedereen hebben overgehaald. 8)
Alleen niet handig wanneer je niet in een Gym zit en ze allemaal tier 10+ zijn ;)
Hier bij mijn werk 3 Gyms in de buurt met pauzes.. Ik zit in Mystic... Alle 3 Geel en 1: 47.000 2: 50.000 en 3e 52.000 -O-

Kan ze met mijn drakenleger op zich makkelijk weg krijgen maar wat veel moeite voor 1x claimen... :+

readytoflow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:34:
Ok, een wigglytuffnmet dazzling gleam. Pff wat moet ik Daar tegen inbrengen?

Wat een kreng zeg haha
Staat onderaan een level 8 gym en ik moet nog 12x winnen voor het level 9 wordt
Steel of Poison. Heb je toevallig een Pidgeot met Steel Wing, een Kingler met Metal Claw, een Tentacruel of een Venomoth? Ik heb gisteren tegen zo'n Wigglytuff getraind met een Pidgeot met Steel Wing en dat ging best goed.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Gisteren de update binnengehaald via de playstore. De eerste extra candy is binnen en zolang mijn gps moeite heeft met bepalen waar ik sta, komen er deze ochtend nog meer binnen. Was wel lastig kiezen welke pokemon mee te nemen. Ik moet voor veel pokemon rond de 40 kilometer lopen om de benodigde candy binnen te halen. Dus ben begonnen met geodude. 1 km voor een candy dus die gaat het snelst.
In de appstore nog steeds niet :/

Kun je trouwens buddy wisselen wanneer je wil? En wat gebeurt er dan met de gelopen km's? Worden die onthouden, zodat je later met m verder kan gaan?

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
poor Leno schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:20:

Kun je trouwens buddy wisselen wanneer je wil? En wat gebeurt er dan met de gelopen km's? Worden die onthouden, zodat je later met m verder kan gaan?
Nee, die verlies je. Je zal dus met die Pokemon weer opnieuw moeten beginnen.

Bron: http://heavy.com/games/20...-to-switch-buddy-pokemon/

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:20:

Bij mij stond hij er eerst ook niet tussen. Ik heb toen de appstore helemaal afgesloten en opnieuw er in gegaan en toen kon ik de update wel doen.
Bij mij nog niet.. nog steeds 1.5.0..

Dat is toch niet de nieuwste? (iOS)

Verwijderd

Wacht... ik heb android geen IOS.
Appstore = Apple
Playstore = Android

:>

Verwijderd

Dat wist ik ook wel. Dacht alleen even niet na.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Eindelijk! Een 10km ei waar ik wat aan heb. 89% IV en best moveset!

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/x6enio.png

[ Voor 4% gewijzigd door Extigo op 13-09-2016 08:14 ]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Gisteren als team Geel een gym onderuit staan halen onder het toeziend oog van een groepje blauwe snotneusjes en een rood vriendje van ze.

...

EN OP TIJD MIJN SLOWBRO ERIN GEZET! Go coins!
Ja, tien minuten later was hij weer terug, maar ik heb wel kunnen cashen :P

En uit een eitje mijn allereerste 100% \o/ een Paras... Maar wel een Parasect van kunnen maken met Solar Beam en Fury Cutter :)

• Marselaar
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:25:
[...]

Bij mij stond hij er eerst ook niet tussen. Ik heb toen de appstore helemaal afgesloten en opnieuw er in gegaan en toen kon ik de update wel doen.
Ik zie hem nog steeds niet staan. Play Store geforceerd gestopt, maar ook daarna nog niets.

• Thalaron
demo31051987 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:14:
Eindelijk! Een 10km ei waar ik wat aan heb. 89% IV en best moveset!

[afbeelding]
Gz!

Die heb ik hier laatst 1 gehad cp1195 met Steel Wing / Hyperbeam
lvl20 10-15-12 82.2%
lvl20 11-13-12 80.0%

Maar buiten "Pokedex" heb ik er persoonlijk niet veel aan.
Je Stardust voorraad echter zou ik wel willen :9
Voorraad hier is ATM 5623... :+

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:39
Mx. Alba schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:07:
[...]

Steel of Poison. Heb je toevallig een Pidgeot met Steel Wing, een Kingler met Metal Claw, een Tentacruel of een Venomoth? Ik heb gisteren tegen zo'n Wigglytuff getraind met een Pidgeot met Steel Wing en dat ging best goed.
Mijn CP1700 Weezing of CP1500 Tentacruel hebben daar idd geen problemen mee.

Kingler is helaas vrij zwak en zijn attacks hebben ook nog allemaal geen STAB. (Vind ik persoonlijk zeer jammer, want Kingler was altijd lekker goed in de games)

• Thalaron
Hogader schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:35:
[...]
Kingler is helaas vrij zwak en zijn attacks hebben ook nog allemaal geen STAB. (Vind ik persoonlijk zeer jammer, want Kingler was altijd lekker goed in de games)
Zeker nog geen Alakazam getest? ;(
Dat was voor zover ik me kan herinneren pas een baas. Mijn Pidgeot kan hoger volgens mij :+

Net even gekeken... mijn Alakazam is maxed op trainer lvl 31.
cp1580... 1e erboven is een... jaja.. Seaking! met cp1598 welke niet maxed is :O :/

Hij behoort evengoed tot mijn favorieten (uiteraard!)
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/16h6pvp.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 13-09-2016 08:46 ]

Verwijderd

hmmm :| mijn geodude heeft 3,1 km gelopen en ik heb maar 2x een candy gehad. Door de gps jitter heeft geodude 1,5 km gelopen en voor het lopen van kilometer 2 heb ik geen candy gehad. :-(
Pagina: 1 ... 81 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status