• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:47
ajaxalex schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:52:
Voor de mensen die met root problemen hebben, zie de reacties onder deze post:

nieuws: Pokémon Go ondersteunt geen toestellen met roottoegang meer
Ik zie daar geen reacties van jou?

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 09:43
Is er ergens informatie te vinden over hoelang het maximaal kan duren voor een nieuwe versie van een app in de play store verschijnt? Ik wil graag versie 0.37, maar heb geen zin om te rommelen met sideloads.

PV Output

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Quincy5 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:53:
Is er ergens informatie te vinden over hoelang het maximaal kan duren voor een nieuwe versie van een app in de play store verschijnt? Ik wil graag versie 0.37, maar heb geen zin om te rommelen met sideloads.
nee, dat is een gevalletje rustig afwachten en hopen dat het snel gaat.
mat.hi.as schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:53:
[...]

Maar wel 2 reacties hoe je de Root blokkade kan omzeilen.

Beetje jammer, spoofers zijn meestal wat meer tech saffie... Dus die vinden dit vrij snel. De mensen die een normaal "rooted" toestel hebben wat minder. Dus dit is een shotgun shot op een groep mensen, en de schuldigen hebben een kogelvrij vest aan :+

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-01 23:05
GoeiedagEem schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:52:
[...]

Met wat voor effect? Dat je dan rare Pokemon tegenkomt?
Volgens mij kun je elke pokemon krijgen door een icens, maar dat gebeurt niet vaak. Sommige mensen krijgen bv een venasaur door een incens

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quincy5 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:53:
Er is vaak een gefaseerde uitrol met eerst 1% van de mensen die de update krijgen en één of enkele dagen later de rest. Zo gaat het in elk geval ook altijd met Ingress updates.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 08:06
[...]

Ik heb het gedaan op de boot van en naar ameland en ik moet zeggen dat ik een paar pokemon tegen ben gekomen die ik nog niet in mijn pokedex heb.

Yavu Steam Profile Lanithro

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:59:
[...]

nee, dat is een gevalletje rustig afwachten en hopen dat het snel gaat.

[...]

Beetje jammer, spoofers zijn meestal wat meer tech saffie... Dus die vinden dit vrij snel. De mensen die een normaal "rooted" toestel hebben wat minder. Dus dit is een shotgun shot op een groep mensen, en de schuldigen hebben een kogelvrij vest aan :+
Sowieso vind ik de maatregel erg onverstandig. De beoogde oplossing raakt zo veel meer dan alleen datgene wat het op moet lossen dat je er eigenlijk überhaupt geen gebruik van zou moeten maken.
Medicijn tegen de griep, maar het amputeert wel je beide benen zeg maar :+ 8)7

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Dat sideloaden van de APK, kan je de volgende versie dan wel gewoon uit de store halen? Ik ga straks een stuk lopen en is wel leuk om mijn Lapras dan een stuk uit te laten. :P

• tweakerjunior
Je lapras lekker om het land laten lopen :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Niantic zal terecht heel veel kritiek krijgen voor de no-root vereiste die waarschijnlijk weinig effectief zal zijn tegen spoofers en terecht veel refundverzoeken krijgen die ook absoluut gehonoreerd moeten worden wat mij betreft. Het zou me ook niet verbazen als deze vereiste met een volgende update weer zal verdwijnen.

• IdieEasy

IdieEasy

-TheNose- schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:05:
Dat sideloaden van de APK, kan je de volgende versie dan wel gewoon uit de store halen? Ik ga straks een stuk lopen en is wel leuk om mijn Lapras dan een stuk uit te laten. :P
ja, dat is geen probleem.
Sowieso is het downloaden van de APK van APKmirror niet illegaal of wat dan ook, sterker nog, het ontziet de servers van Niantec.

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 15:06

Temujin

Zegt ook wel eens iets

-TheNose- schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:05:
yes werkt volledig. Heb het zelf in het verleden al eerder gedaan (zodat ik kon beginnen voor de nederlandse release) en heb tot nu gewoon updates gekregen. Heb zojuist 5 minuutjes geleden de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd.. Nog 9 jiggly candy voor m'n evolve. Jigglypuff95 en ik gaan vanavond maar eens aan de wandel.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
mat.hi.as schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:53:
[...]

---------------------

Ik doelde op het bovenstaande, het is altijd te proberen lijkt mij.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:33
Ik had ook de APK gedownload en geïnstalleerd voor een hardlooprondje. Nu heb ik genoeg candy om een Sandslash aan mijn Pokedex toe te voegen :)

• ajaxalex
[...]

Dat schijnt idd de tactiek te zijn, maar het hoeft natuurlijk niet altijd.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:08:
[...]

ja, dat is geen probleem.
Sowieso is het downloaden van de APK van APKmirror niet illegaal of wat dan ook, sterker nog, het ontziet de servers van Niantec.
De vraag is alleen welke rechten Niantic zich eventueel voorbehoudt met dit zinnetje uit hun bericht bij deze laatste update.
We continue to focus on eliminating bots and scrapers from Pokémon GO. Rooted or jailbroken devices are not supported by Pokémon GO. Remember to download Pokémon GO from the official Google Play Store or iTunes App Store only.
Bots en scraperaccounts worden geband. Willen ze zeggen dat gesideloade versies daar evt. ook aanleiding toe zouden kunnen geven?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:08:
Niantic zal terecht heel veel kritiek krijgen voor de no-root vereiste die waarschijnlijk weinig effectief zal zijn tegen spoofers en terecht veel refundverzoeken krijgen die ook absoluut gehonoreerd moeten worden wat mij betreft. Het zou me ook niet verbazen als deze vereiste met een volgende update weer zal verdwijnen.
De meeste mensen spoofen niet met hun telefoon, maar achter hun computer. Deze maatregel doet me denken aan de IP bans van een aantal weken geleden (De blokkade van die provider uit Belgie).

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:21:
Ik had ook de APK gedownload en geïnstalleerd voor een hardlooprondje. Nu heb ik genoeg candy om een Sandslash aan mijn Pokedex toe te voegen :)
Werkt dit een beetje met hardlopen ? De snelheidslimiet ligt tegenwoordig rond de 10kmpu toch ?

• spocy
Temujin schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:24:
[...]

Werkt dit een beetje met hardlopen ? De snelheidslimiet ligt tegenwoordig rond de 10kmpu toch ?
Het heet dan ook niet voor niks hard lopen, we gaan niet rennen natuurlijk he. ;)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:20
darkdesign schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:36:
[...]

Die heb ik al gebruikt en ik dacht dat dat maar 1 keer kon?
Ik denk van niet, of ik heb 2x geluk gehad dat het precies werd wat ik wilde.
PB-powell schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:32:
[...]

Heb je tauros ook al? Dan heb je aardig rond gerezen :)
Ik hoop de mijne ergens deze week te vangen :D
Nee maar ik weet waar ik die kan vinden, misschien kom ik daar volgend jaar.
Echter heb ik nog een lijstje voor EU wat ik moet vangen maar nergens te vinden is. Iemand die we de juiste richting in kan wijzen?

- Kangaskhan
- Ditto
- Articuno
- Snorlax :(
- Zapdos
- Moltres

[ Voor 49% gewijzigd door The Source op 12-09-2016 11:33 ]

• spocy
The Source schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:30:
[...]

Ik denk van niet, of ik heb 2x geluk gehad dat het precies werd wat ik wilde.
En dat denk ik dan weer wel ;)

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-01 13:26
[...]

Serieus? Mag je niet boven de 10 komen? Waarom maken ze daar niet 15 of 20 van voor de hardlopers... :'(

• Sjurm
[...]

Het werkt vrij goed. Ik loop over het algemeen tussen de 11 en de 12 km per uur en hij registreert 7 kilometer op 8 kilometer hardlopen. Het tellen van de kilometers gaat (zoals verwacht) exact gelijk op met het egg hatchen

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
GoeiedagEem schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:32:
[...]

Serieus? Mag je niet boven de 10 komen? Waarom maken ze daar niet 15 of 20 van voor de hardlopers... :'(
En fietsers, 10km per uur fietsen is kut.

Verwijderd

Kun je "100%" Pokemons vangen als je onder de lvl30 bent?

En moet je elke Pokemon die je vangt apart op internet invoeren, want dat is een tijdrovend klusje :9

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Temujin schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:10:
[...]

yes werkt volledig. Heb het zelf in het verleden al eerder gedaan (zodat ik kon beginnen voor de nederlandse release) en heb tot nu gewoon updates gekregen. Heb zojuist 5 minuutjes geleden de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd.. Nog 9 jiggly candy voor m'n evolve. Jigglypuff95 en ik gaan vanavond maar eens aan de wandel.
Done en mijn Pikachu is inmiddels aangelijnd en ready to go. :D
Was vergeten dat mijn Lapras gym duty heeft.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:46
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:39:

En moet je elke Pokemon die je vangt apart op internet invoeren, want dat is een tijdrovend klusje :9
Ik maak gebruik van de GoIV app. Deze scant leest de naam van de pokemon, de CP en HP automatisch uit. Het enige wat je handmatig moet doen is de appraisal refining. Volledig legaal want de app maakt geen gebruik van de inloggegevens.

https://github.com/farkam135/GoIV

• tweakerjunior
Bij de apraisel als alle 3 de stats 15 zijn heb je een 100% pokemon.

• IdieEasy

IdieEasy

Yup, de IV (de procenten) staan volledig los van het level (de CP). Ze hebben wel invloed op elkaar, maar sluiten elkaar niet uit. Een CP10 kan 100% IV hebben ;)

Echter kan je je afvragen of het nuttig is als je ook een CP 1200 hebt met een IV van bijv. 85% of zelfs 90%.

• Sjurm
[...]

De gemiddelde casual hardloper zit niet aan die snelheden denk ik. Maar inderdaad, 15 km was veel beter geweest. Dat is fietsend ook nog te doen.
roflexx schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:34:
[...]

En fietsers, 10km per uur fietsen is kut.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
-TheNose- schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:04:
[...]

Waarom zou ik daar met mijn werk wat mee moeten doen? Doe niet zo verheven, ik zeg alleen dat het bij mij toe nu toe elke keer werkt en bij familieleden van mij ook.
En hoe vaak is 'elke keer', ik had zonder naam in te vullen iets van 8x een Flareon achter elkaar, dus als ik die allemaal Pyro genoemd had "werkte het bij mij ook elke keer".

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 03:46

Yip, lvl 21 e :P en 100% dratini gevangen en eergisteren 100% magikarp op lvl 23.

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:14

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:43:
[...]

De gemiddelde casual hardloper zit niet aan die snelheden denk ik. Maar inderdaad, 15 km was veel beter geweest. Dat is fietsend ook nog te doen.

[...]
Mwoah, de meeste hardlopers die ik ken gaan sneller dan 6:00 min/km. Ik reken mezelf ook tot casual loper en vind 5:30 min/km een rustig tempo. Dat is grofweg 10,9 km/h.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Voltorbs zijn volgens mij echt te koppelen aan industriële gebieden, in de stad ben ik ze nog nooit tegengekomen, maar als ik naar Amsterdam Westpoort ga zie ik ze vrijwel altijd.

• Sjurm
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:46:
[...]

Mwoah, de meeste hardlopers die ik ken gaan sneller dan 6:00 min/km. Ik reken mezelf ook tot casual loper en vind 5:30 min/km een rustig tempo. Dat is grofweg 10,9 km/h.
Precies daarom, ik doelde op de 15 tot 20 kmh per uur die geopperd werd. Dat redden weinig mensen denk ik.

• IdieEasy

IdieEasy

raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:47:
Voltorbs zijn volgens mij echt te koppelen aan industriële gebieden, in de stad ben ik ze nog nooit tegengekomen, maar als ik naar Amsterdam Westpoort ga zie ik ze vrijwel altijd.
Grappig genoeg zijn elektrische pokemon vooral te koppelen aan water. Zie Kijkduin, meren en bijv. de eilanden. Die dingen spawnen daar als pidgeys en weedles (samen met magnemite)

• Extigo
  • Laatst online: 20:46
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:47:
Denk het niet. Voltorbs spawnen als een gek op Kijkduin en dat lijkt me nou niet echt een industrieel gebied.

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

[...]

Het mag wel, Het telt dan enkel niet mee voor je buddy en je eggs. Over het algemeen zul je merken dat zodra je sneller gaat dan 10kmpu dat niet al je kilometers meer tellen. Zou je 15-20 kilometer per uur gaan. Dan zou ik gokken dat je per 10 kilometer hardlopen zo'n 5km op je eggs mag verwachten.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:48:
[...]

Precies daarom, ik doelde op de 15 tot 20 kmh per uur die geopperd werd. Dat redden weinig mensen denk ik.
Op die fiets (jaja hij zei het echt!).

Ik vind het vooral jammer dat niet gewoon élke stap wordt geregistreerd als ik hardloop. Er komt vaker maar 40% door naar PoGo dan 80%

En dan heb ik het dus inderdaad over snelheden tussen de 11 en 12 km/h. Als je fietsen in acht neemt mag de snelheid wel omhoog naar 20+, een beetje rustig doortrappen en je zit daar al.

• raptorix
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:49:
[...]

Grappig genoeg zijn elektrische pokemon vooral te koppelen aan water. Zie Kijkduin, meren en bijv. de eilanden. Die dingen spawnen daar als pidgeys en weedles (samen met magnemite)
Ik denk niet zozeer water alleen, want hoewel ik bijvoorbeeld in Amsterdam heel veel waterdingen tegen kom zoals Magicarps, Ducks en Dratini's, kom je binnen de ring nooit een Voltorb tegen.

• spocy
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:51:
[...]

Op die fiets (jaja hij zei het echt!).

Ik vind het vooral jammer dat niet gewoon élke stap wordt geregistreerd als ik hardloop. Er komt vaker maar 40% door naar PoGo dan 80%

En dan heb ik het dus inderdaad over snelheden tussen de 11 en 12 km/h. Als je fietsen in acht neemt mag de snelheid wel omhoog naar 20+, een beetje rustig doortrappen en je zit daar al.
Gezien de bedoeling van het spel lijkt fietsen buiten de boot te vallen. Echter een beetje doorstappen en je zit op 8km/h, wil je hardlopers tegemoet komen dan zul je pak en beet 15km/h prima als grens aan kunnen houden. Met langzaam fietsen kom je er dan ook nog, maar normaal fietsen zit toch vaak al boven de 15km/h lijkt mij. Maargoed dat is dan in Nederland fietsland natuurlijk ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
Het was nu juist niet de bedoeling dat mensen gingen pokemonnen in het verkeer.
Dus dat het spel gefietste afstand niet telt is eerder een feature dan een bug.

TheS4ndm4n#1919

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Potverdorie...ik mis onze exeggutor!
Die staat al 5 dagen in een gym nu. Dacht dat ie paar uur later al weer thuis zou zijn. Redelijk drukke benzinepomp/parking.
Rij er net langs en zie net dat deze inmiddels level 10 is.

Zou een wisselfunctie of 'come back' functie handig zijn? Dat laatste kost Niantic waarschijnlijk teveel aan muntjes?

Maar eerst maar eens beginnen met gym-statistieken zichtbaar maken.

Ik dacht vorige week nog dat 5 gyms onhaalbaar was. Zeker voor een Instinct Solo account. Maar vanochtend bij 5 toch alvast maar afgerekend. Klein 'aanvalsteam' van 2K Pokemon en dan iets met hoge CP/HP in de gym zetten lijkt te werken?

• raptorix
RocketKoen schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:56:
Ik kwam gister iemand tegen die vrij stellig beweerde dat het 10.2 km/uur was, was een level 33 speler, dus neem aan met wat ervaring ;)

• Shiro
  • Laatst online: 25-01 13:17

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:41:
[...]

Tja... Zoekt en gij zult vinden. ;)
Amd RuLuzzz schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:51:
[...]

Zo heel moeilijk moet een Troliwrath niet te spotten te zijn. Ergens wordt er nu wel gevraagd om die gym neer te halen toch *O*
Veluwe is best wel groot en net iets teveel moeite om een beetje te trollen :P

En zie op Reddit genoeg waarschuwingen dat je Buddy pokemon dus niet in een gym gezet kan worden, ofwel als je dratini candies wilt, gebruik een Dratini en niet je Dragonite :)

Grappige is dat een fainted pokemon nog wel je buddy kan zijn en hoe men daar met ideeen komen zoals dat het wel leuk zou zijn als je buddy ook health restored als je ermee loopt

Hilarische opmerking van iemand van reddit daarover:
Nothing like forced marches to get a fainted Pokémon back on its feet!
_O-

Juniper RWD

• mark-k
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:59:
[...]

Ik kwam gister iemand tegen die vrij stellig beweerde dat het 10.2 km/uur was, was een level 33 speler, dus neem aan met wat ervaring ;)
Er wordt aangenomen dat de snelheidslimiet 170 of 175m/min is, aangezien 10km/uur geen mooi rond getal is per minuut (en de snelheid wordt per minuut gecheckt, rechte lijn vanaf het vorige punt), dus dat geeft 10.2 of 10.5 km/uur inderdaad. Maar ik zou het knap vinden als het je lukt om precies 10.2 km/uur te lopen, dus gewoon 10 aanhouden is wel zo veilig (stel je gaat even iets sneller wordt die hele minuut gecancelled).

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
readytoflow schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:57:
Potverdorie...ik mis onze exeggutor!
Die staat al 5 dagen in een gym nu. Dacht dat ie paar uur later al weer thuis zou zijn. Redelijk drukke benzinepomp/parking.
Rij er net langs en zie net dat deze inmiddels level 10 is.

Zou een wisselfunctie of 'come back' functie handig zijn? Dat laatste kost Niantic waarschijnlijk teveel aan muntjes?

Maar eerst maar eens beginnen met gym-statistieken zichtbaar maken.

Ik dacht vorige week nog dat 5 gyms onhaalbaar was. Zeker voor een Instinct Solo account. Maar vanochtend bij 5 toch alvast maar afgerekend. Klein 'aanvalsteam' van 2K Pokemon en dan iets met hoge CP/HP in de gym zetten lijkt te werken?
Exxecutor komt bij mij nooit in de gym te staan. Hij is veels te handig met het trainen. Momenteel heb ik een stabiele basis van 5 gyms + een paar wisselende. Dat bevalt me wel :9

Het terughalen van je pokemons lijkt me niet echt een toffe functie. Zolang als hij er in staat levert hij stardus en coins op :*)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Terughalen prima, maar dan mag je hem de resterende tijd van 21u vanaf plaatsing niet opnieuw plaatsen :)

Ik begin overigens na een dagje door de stad te hebben gelopen nu wel serieus een powerbank te overwegen :P De S7 van mijn vrouw houdt het véél langer uit dan mijn OPX

• mark-k
Ik start het zonder powerbank niet eens meer op, binnen een uur is mn accu leeg. Hopen dat met mn nieuwe telefoon het wat langer duurt.

• ajaxalex
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:12:
Ik start het zonder powerbank niet eens meer op, binnen een uur is mn accu leeg. Hopen dat met mn nieuwe telefoon het wat langer duurt.
Ik heb een nieuwe p9 lite (3 weken nu) ik kan 6 uur pogo spelen zonder powerbank. Nieuwe telefoons houden het de eerste 2 maanden lang vol, daarna zal het toch minder worden. Maar zowiezo is een powerbank een MUST

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
Galaxy S7 Edge is met z'n 3600mah + amoled hands down de telefoon met de beste PoGo accuduur :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09-2025
Jawel hoor op KNSM/Java eiland
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ik denk niet zozeer water alleen, want hoewel ik bijvoorbeeld in Amsterdam heel veel waterdingen tegen kom zoals Magicarps, Ducks en Dratini's, kom je binnen de ring nooit een Voltorb tegen.

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11-2025
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:44:
[...]

En hoe vaak is 'elke keer', ik had zonder naam in te vullen iets van 8x een Flareon achter elkaar, dus als ik die allemaal Pyro genoemd had "werkte het bij mij ook elke keer".
Nee , want je mag niet 2x achter elkaar dezelfde Eeveelution doen :P

• mark-k
Richh schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:34:
Galaxy S7 Edge is met z'n 3600mah + amoled hands down de telefoon met de beste PoGo accuduur :)
Voor het prijsverschil met bijvoorbeeld een OP3 kun je een vrachtlading aan powerbanks laten komen (en de OP3 heeft ook AMOLED btw).

• Hoosje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-11-2025
Heb eindelijk een Blastoise, helaas met Flash Cannon (15.38).
CP 1563

niet boeiend voor gyms, wel leuk voor de pokedex.

[ Voor 29% gewijzigd door Hoosje op 12-09-2016 12:42 ]

• mark-k
ramones73 schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:37:
[...]

Nee , want je mag niet 2x achter elkaar dezelfde Eeveelution doen :P
Nee, want het werkt gewoon maar 1 keer per eeveelution... De meeste mensen die hier roepen dat het werkt hebben ook maar een sample grootte van 8 ofzo, dus mijn Flareon theorie is net zo goed onderbouwd (helemaal niet dus).

Voor iedereen die hier gepost heeft dat het voor hun werkt zijn er 2 die posten dat het niet werkt, maar toch blijven mensen erin geloven. Achja, dat is ook het hele principe achter bijvoorbeeld religies, al zijn er voldoende redenen om eraan te twijfelen, toch stug volhouden dat jouw idee toch echt het juiste is.

• Richh
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:38:
[...]

Voor het prijsverschil met bijvoorbeeld een OP3 kun je een vrachtlading aan powerbanks laten komen (en de OP3 heeft ook AMOLED btw).
Maar geen 14nm SoC en de grote accu :P
Ja, het is een duur toestel... maar als je geen zin hebt in powerbanks meeslepen, dan is de S7E een goede optie.

• mark-k
Richh schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:42:
[...]

Maar geen 14nm SoC en de grote accu :P
Ja, het is een duur toestel... maar als je geen zin hebt in powerbanks meeslepen, dan is de S7E een goede optie.
Snapdragon 820 is ook gewoon 14nm hoor..

• Richh
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:48:
[...]

Snapdragon 820 is ook gewoon 14nm hoor..
Was even in verwarring met de Oneplus 2 :P

• raptorix
Ik heb deze redelijk nieuw (3 weken) en als ik een uur of 4 speel dan heb ik nog steeds 60 procent over.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 20:09
raptorix schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:53:
[...]

Ik heb deze redelijk nieuw (3 weken) en als ik een uur of 4 speel dan heb ik nog steeds 60 procent over.
Hoe helder zet je het scherm tijdens het spelen? En zit je continu op 3G of 4G?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-01 05:07
RocketKoen schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:56:
Onzin... ik heb al zo vaak rustig aan gefietst en eieren uit laten komen.
Gister nog 7km+ gedaan op de fiets langs de Rijn en die km's zijn gewoon opgeteld.

Fiets discussie blijft hier ook maar terugkomen, heeft gewoon alles met je snelheid te maken.
Niet of je loopt, fietst of in de auto zit...

<GoT>NightStalker

• Richh
Lambo LP670 SV schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:54:
[...]

Ik heb vergelijkbare resultaten op goed 4G-bereik met 25% helderheid.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
We hadden van het weekend nog wat. Gele gym met een leuke trainer pokemon erin, dacht ik....

Was Een Abra van ~225CP. We kwamen er met lager pokemon niet doorheen (127CP
Vap, 207Onix en nog een paar). Hij deed zn secondary en klaar...
Best irritant was dat. Scheelde een hoop tijd als dat wel Zou lukken.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51
Al mijn eieren waren dus op na het boottochtje over de Friese meren van afgelopen zaterdag. Tijdens de lunch dus maar weer eens mijn Pokéwalk gedaan: 1km langs 10 PokéStops naar een lunchadresje en dan de zelfde 1km en 10 stops weer terug in de andere richting.

Resultaat: 9 eieren (de laatste kreeg ik bij de laatste stop), waarvan 3x 2km, 5x 5km en 1x 10km. Ziet ernaar uit dat die eieren dus toch vrij vaak droppen.

Op de heenweg kreeg ik trouwens 6 eieren (uit 10 stops) en op de terugweg maar 3, bij de 4 laatste stops die ik aandeed. Misschien zit er dus ook ergens een timer, dat als een stop je een ei heeft gegeven, dat hij dan de x volgende tijd geen ei meer geeft? Maar het kan natuurlijk ook puur de RNG zijn die met me loopt te fucken. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• raptorix
Lambo LP670 SV schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:54:
[...]

Uhm automatisch, maar volgens mij wel redelijk helder, speel continue op 4G.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
En ook die moest aan de accupack gedurende mijn 7 uur durende Kijkduin avontuur.

PSN: Marselaar

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
schaapiej schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:55:
[...]

Onzin... ik heb al zo vaak rustig aan gefietst en eieren uit laten komen.
Gister nog 7km+ gedaan op de fiets langs de Rijn en die km's zijn gewoon opgeteld.

Fiets discussie blijft hier ook maar terugkomen, heeft gewoon alles met je snelheid te maken.
Niet of je loopt, fietst of in de auto zit...
Ik zeg niet dat het niet kan op de fiets.
Ik zeg dat het niet de bedoeling is dat je op je fiets met je telefoon zit te spelen.

TheS4ndm4n#1919

• spocy
Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:08:
[...]

En ook die moest aan de accupack gedurende mijn 7 uur durende Kijkduin avontuur.
Tja je ziet op Kijkduin dan ook niemand zonder accupack rondlopen haha :+

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-01 07:48

garrow

PSN: Garrow1978

Zo eerste post in dit topic.

Laat begonnen dus nog maar lvl 17 trainer:
Inmiddels al wel een 97% vaporeon nu 1161 CP met water gun en Hydro pump. (lijkt me dat ik alle evee's welke ik krijg blijf gebruiken om deze te uppen?) Wil z.s.m. iets in de gym gaan doen om coins te verdienen.

verder iemand goede plekken om Exeggcute, Poliwags en / of Magikarp's te vangen in de omgeving Etten-leur Roosendaal Bergen op Zoom. ?

• Marselaar
spocy schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:09:
[...]

Tja je ziet op Kijkduin dan ook niemand zonder accupack rondlopen haha :+
Misschien als je heel vroeg komt... :)

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07-2025
Gisteren van 09.30 uur tot 13.00 uur in Kijkduin geweest, blijft fascinerend om te zien! Als je vroeg komt is er nog plek genoeg om te parkeren. Rond het middaguur lopen er meer dan 500 pokemonjagers!

• IdieEasy

IdieEasy

garrow schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:09:
Zo eerste post in dit topic.

Laat begonnen dus nog maar lvl 17 trainer:
Inmiddels al wel een 97% vaporeon nu 1161 CP met water gun en Hydro pump. (lijkt me dat ik alle evee's welke ik krijg blijf gebruiken om deze te uppen?) Wil z.s.m. iets in de gym gaan doen om coins te verdienen.
Met zo'n laag level en relatief weinig pokemon kan je beter proberen afgelegen gyms over te nemen en te trainen naar level 3-4. Hopelijk zetten andere mensen er dingen bij. Het verschil tussen een 1100 vap en een 1600 vap is ook nauwelijks merkbaar. Solo blijf je er gewoon niet in.

Je kan wel een gym overnemen en meteen de coins claimen. Is wel maar 10 per 21 uur dan, maar beter dan niets :)

• ajaxalex
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:23:
[...]

Met zo'n laag level en relatief weinig pokemon kan je beter proberen afgelegen gyms over te nemen en te trainen naar level 3-4. Hopelijk zetten andere mensen er dingen bij. Het verschil tussen een 1100 vap en een 1600 vap is ook nauwelijks merkbaar. Solo blijf je er gewoon niet in.

Je kan wel een gym overnemen en meteen de coins claimen. Is wel maar 10 per 21 uur dan, maar beter dan niets :)
Ik sta nu in 2 gyms al een weekje, en als ik ga cashen rijd ik naar een dorpje waar 4 gyms zijn. Deze pak ik allemaal en vervolgens cash ik zo snel mogelijk. Maar idd je blijft alleen of in een lvl 3 niet zo lang staan

• IdieEasy

IdieEasy

ajaxalex schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:27:
[...]

Ik sta nu in 2 gyms al een weekje, en als ik ga cashen rijd ik naar een dorpje waar 4 gyms zijn. Deze pak ik allemaal en vervolgens cash ik zo snel mogelijk. Maar idd je blijft alleen of in een lvl 3 niet zo lang staan
Damn, ik heb een 1600 vaporeon, en 2x 1450. En deze blijven welgeteld 16 uur in een gym staan.... (op zijn best. Laatst 15 minuten... kon niet eens de tweede gym bekijken... en die bleek level 6 te zijn, met allemaal 1500+ pokemons erin... dus toen had ik niets)

Van de week ga ik naar een meer afgelegen gym. En die hoop ik genoeg te kunnen versterken om langer te kunnen cashen. Ik speel als sinds release NL, en totaal 210 muntjes verdiend :(

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

readytoflow schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:02:
We hadden van het weekend nog wat. Gele gym met een leuke trainer pokemon erin, dacht ik....

Was Een Abra van ~225CP. We kwamen er met lager pokemon niet doorheen (127CP
Vap, 207Onix en nog een paar). Hij deed zn secondary en klaar...
Best irritant was dat. Scheelde een hoop tijd als dat wel Zou lukken.
Ik heb dat vaak met Hypno's van rond de 1100-1200. Denk je 'die gym ga ik eens omhoog trainen', niet te verslaan die Hypno's (met lagere cp ofc).

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
iOS update mag ook wel komen. Zet meteen Pikachu aan als buddy, daarna Geodude en een paar andere van 1km. Mooi die dex wat voller maken :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-01 22:59
Zo'n incense, is dat wat? Ik heb er 8 maar nog nooit geprobeerd, vang je dan ook zinnige pokemons of krijg je er alleen 500 rattata's en pidgeys bij?

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
PhilipsFan schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:43:
Zo'n incense, is dat wat? Ik heb er 8 maar nog nooit geprobeerd, vang je dan ook zinnige pokemons of krijg je er alleen 500 rattata's en pidgeys bij?
Depends.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-01 19:14

NeHoX

Gamer + PV

Bedankt voor je nuttige bijdrage, zeg dan niks. Misschien handig om te vermelden waar het van afhankelijk is en waar de meeste/beste resultaten mee zijn geboekt.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• artificial_sun
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

Het schijnt dat je je incense moet gebruiken waar geen pokemon op de radar komen. En je moet blijven lopen.

Wat beter werkt is gewoon even een stuk topic doorlezen.

Stadia was beter....

• CappieL
  • Laatst online: 24-01 15:33
artificial_sun schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:52:
Het schijnt dat je je incense moet gebruiken waar geen pokemon op de radar komen. En je moet blijven lopen.

Wat beter werkt is gewoon even een stuk topic doorlezen.
Als je loopt (schijnt het), krijg je elke 2 minuten een nieuwe pokemon te zien.
Als je stil staat, krijg je elke 5 minuten een nieuwe pokemon (staat wel ergens genoemd in het topic).

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 14:07
CappieL schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:56:
[...]

Als je loopt (schijnt het), krijg je elke 2 minuten een nieuwe pokemon te zien.
Als je stil staat, krijg je elke 5 minuten een nieuwe pokemon (staat wel ergens genoemd in het topic).
fietsen werkt beter.
Ongeveer iedere minuut 1 pokemon.
Wat ik heb begrepen is dat je 200m verder moet zijn, dus in het geval van lopen zou 2 minuten kunnen kloppen.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:47
daan! schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:58:
[...]

fietsen werkt beter.
Ongeveer iedere minuut 1 pokemon.
Wat ik heb begrepen is dat je 200m verder moet zijn, dus in het geval van lopen zou 2 minuten kunnen kloppen.
Is er dan diezelfde 10.5km/h beperking?

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:30:
[...]
Van de week ga ik naar een meer afgelegen gym. En die hoop ik genoeg te kunnen versterken om langer te kunnen cashen. Ik speel als sinds release NL, en totaal 210 muntjes verdiend :(
Als je er maar vanaf blijft!!!! Ik pak hem toch weer terug. :)

Ik heb al 3 of 4 incubators en 1 bag upgrade gespaard. Gewoon op het juiste moment veroveren en cashen inderdaad en paar gyms die wat langer in bezit blijven.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Vraagje: zodra je een gymbattle gaat doen, worden er 6 Pokemons voorgeselecteerd. Hoe worden deze gekozen/opgebouwd?

*burp*

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-01 16:52
Is er dan diezelfde 10.5km/h beperking?
Nee, dat is het vreemde je moet inderdaad ongeveer 20 km/uur gaan fietsen om er 1 per minuut te kunnen krijgen (kom je gemiddeld op 12 km/uur uit omdat je ze vanuit stilstand moet vangen, en dat kost natuurlijk wat tijd) En dat is weer net te snel om een egg te kunnen hatchen....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• IdieEasy

IdieEasy

PhilipsFan schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:43:
Ik heb afgelopen vrijdag oa. een kabutops eruit gekregen. Was er erg blij mee. Verder gewoon wat random shit zoals nidorans en dergelijke. Dit was op de "huizer kijkduin". Dus zat op de radar en ook zat aan het spawnen.

Mochten mensen interesse hebben dan ben ik van plan komende vrijdag er weer heen te gaan. Dus mochten mensen een meet willen houden (bij redelijk weer) dan ben ik voor!

https://www.google.nl/maps/@52.2990107,5.3026659,20z Dat is de locatie waar ik vrijdag heen ga.
Goed te bereiken vanaf amsterdam/almere/gooi. Auto wel een must ^^

Verder kreeg ik een typ van Seel squad (een groep waarmee ik afgelopen vrijdag veel gelopen heb... Ze hadden muziek en lampjes!) dat je hier https://www.google.nl/map...,5.1854103,20.5z?hl=nl-NL heel goed ballen kan verzamelen. Ze hadden het over 12-17 pokestops in 5 minuten (Almere muzenpark)
Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:59:
[...]

Ik heb al 3 of 4 incubators en 1 bag upgrade gespaard. Gewoon op het juiste moment veroveren en cashen inderdaad en paar gyms die wat langer in bezit blijven.
Bwhahahaha, Waar ik heen wil gaan ken jij lekker toch niet :+ :+
CappieL schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:56:
[...]

Als je loopt (schijnt het), krijg je elke 2 minuten200 meter een nieuwe pokemon te zien.

[ Voor 24% gewijzigd door IdieEasy op 12-09-2016 14:11 ]

• Shiro
  • Laatst online: 25-01 13:17

Shiro

Serenity

Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:59:
[...]

Ik cash inmiddels al 2 weken elke dag 100 coins. Wat ik zelf doe is op (vrwereld) checken waar alle gym's zijn in de buurt, zoek dan de gym's op die afgelegen liggen, ofwel van die rot wegen(N wegen) dat dorpjes/steden verbindt ofzo, van dat middle of no where places waar mensen niet zo snel komen en zeker ook niet een uur gaan staan om gym's te mollen.

Als ik daar een redelijk hoog level gym 7+ zie van mijn eigen kleur en het is nog geen lvl 10, dan train ik het omhoog en stop ik mijn Pokemon erbij en zorg ik dat ik sowieso in de top 4 ofzo van de gym zit qua CP, met de gedachte, als die gene genoeg effort erin steekt om tot de laatste 4 van de 8 ofzo pokemon’s door te vechten, dan kan die gene ook de hele gym wel neer halen. Het heeft dan ook weinig zin om #1 of #2 te zijn qua CP in een gym.

Andere soort gym’s die ik train zijn gym’s die al langere tijd in handen zijn van mijn team kleur, of het in een woonwijk staat of niet, zolang het al lange tijd mijn team kleur heeft dan is de gym gewoon stabiel genoeg om er effort in te steken. Ook al zou zo’n gym neer gaan, over een dag of 2 is het weer opgebouwd.

Het kost wel wat tijd zo’n gym vinden en trainen en soms zit er een bout Pokemon in om te trainen, maar het is nog steeds beter dan in een druk bezochte stad elke keer gym’s te pakken. Denk dat mijn langst overlevende Pokemon Execute is met 2189CP, deze ben ik al ruim 2 weken kwijt :D

Mijn coin's van vanacht :)

Gym coins

Juniper RWD

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 14:07
Idem, al ga ik niet de landerijen in.
Buiten het centrum gyms veroveren is sowieso handig, want in het centrum zijn ze zo om.
Bij scholen train ik ook geen gyms.
Industriegebieden zijn goed, en (grotere) wegen waar geen parkeerplaatsen zijn (dus je moet er op de fiets/voet heen) zijn ook geschikt.
Vaak heb ik 12 gyms, gewoon voor de zekerheid zodat ik in ieder geval meteen kan claimen.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:09:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag oa. een kabutops eruit gekregen. Was er erg blij mee. Verder gewoon wat random shit zoals nidorans en dergelijke. Dit was op de "huizer kijkduin". Dus zat op de radar en ook zat aan het spawnen.

Mochten mensen interesse hebben dan ben ik van plan komende vrijdag er weer heen te gaan. Dus mochten mensen een meet willen houden (bij redelijk weer) dan ben ik voor!

https://www.google.nl/maps/@52.2990107,5.3026659,20z Dat is de locatie waar ik vrijdag heen ga.
Goed te bereiken vanaf amsterdam/almere/gooi. Auto wel een must ^^

Verder kreeg ik een typ van Seel squad (een groep waarmee ik afgelopen vrijdag veel gelopen heb... Ze hadden muziek en lampjes!) dat je hier https://www.google.nl/map...,5.1854103,20.5z?hl=nl-NL heel goed ballen kan verzamelen. Ze hadden het over 12-17 pokestops in 5 minuten (Almere muzenpark)

[...]

[...]
Vrijdag heb ik geen tijd.. hooguit even in de middag.

Die park in Almere muziekwijk schijnt idd veel stops te zitten en ook redelijk wat uncommon monsters volgens mijn zwager.
Maar ben daar nog niet geweest .

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:09:
[...]

[...]

[...]
Als ik niets anders te doen heb, zeker leuk om even langs te komen dan. Ik was er afgelopen zondagmiddag weer, maar het was wat minder druk en de lures niet constant aan. Beste wat ik heb gevangen was een Graveler.

[...]

Dat denk je! Ik zit allang in die gym natuurlijk ;-)

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:54:
[...]

Als ik niets anders te doen heb, zeker leuk om even langs te komen dan. Ik was er afgelopen zondagmiddag weer, maar het was wat minder druk en de lures niet constant aan. Beste wat ik heb gevangen was een Graveler.

[...]

Dat denk je! Ik zit allang in die gym natuurlijk ;-)
Ik ga ook pas 's avonds hoor. Laatste keer was ik er van 9 uur tot 00:30. Nog steeds constant lures aan en had binnen half uurtje aanspraak. Maar daar ben ik ook brutaal in :P

Beste wat ik afgelopen week had gevangen: Exeggutor. Mijn was maar 990, maar er was ook eentje met 126 (hehehe) en 2200 (ja hallo... die gozer was level 30)

• Marselaar
Shiro schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:22:
[...]
Ik cash inmiddels al 2 weken elke dag 100 coins. Wat ik zelf doe is op (vrwereld) checken waar alle gym's zijn in de buurt, zoek dan de gym's op die afgelegen liggen, ofwel van die rot wegen(N wegen) dat dorpjes/steden verbindt ofzo, van dat middle of no where places waar mensen niet zo snel komen en zeker ook niet een uur gaan staan om gym's te mollen.
Checken waar gyms zijn buiten het spel om is tegen mijn game-ethos. Mijn ervaring is dat ook de meest afgelegen gyms toch minstens 1 keer per week worden gesloopt. Vooral in het weekend. Alles wat langs fietspad of autopad zit is sowieso niet veilig. Maar met wat geluk heb je hem zo wel een paar dagen of soms idd zelfs paar weken.

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:56:
[...]

Ik ga ook pas 's avonds hoor. Laatste keer was ik er van 9 uur tot 00:30. Nog steeds constant lures aan en had binnen half uurtje aanspraak. Maar daar ben ik ook brutaal in :P
Wow, 21.00 uur pas. Nou, benieuwd of er meer Tweaker animo is.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 08:06
die spreaksheet die een paar pagina's terug is gelinked klopt niet. Mijn Ponyta is 3 km per candy. volgens de sheet 2 km per candy

Yavu Steam Profile Lanithro

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-01 13:26
Bij ons in de buurt (Friesland) nog nooit eens een Pikachu gezien, ik ben nu level 18, kreeg afgelopen vrijdag opeens een Raichu voor mij voeten geworpen! Precies voor mijn huis ook nog. 990CP, zo'n beetje de hoogste ooit gezien. Kon m helaas niet vangen, heeft me een razzberry en 10 great balls gekost, maar toch ontsnapt.

Hoe vang je die hoge Pokemon, moet dat persé met curve balls etc.?

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:59:
[...]

Wow, 21.00 uur pas. Nou, benieuwd of er meer Tweaker animo is.
Na ja, ik was lui :+

En moest zelf voor avond eten zorgen (nu weer) dus dan gaat het allemaal wat trager :D

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Moet niet, maar:
- curveballs
- nice/great/excellent
- betere ballen
- razz berries

verhogen allemaal de kans op een goeie vangst.

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:07:
[...]

Na ja, ik was lui :+

En moest zelf voor avond eten zorgen (nu weer) dus dan gaat het allemaal wat trager :D
Even kijken of de friettent er weer staat dan. Kan je daar eten. Of grote Tweaker BBQ. Maar daar zal je wel weer een vergunning voor nodig hebben.

Pagina: 1 ... 80 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status