• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Quincy5 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:36:
Ik zit met een dilemma: moet ik meer transferen of extra storage kopen? Mijn storage is gisteren vol geraakt en ik ben dus lage cps gaan verwijderen, maar het schiet niet zo op. Hoe doen jullie dat? Vooral de mensen die naar Kijkduin gaan en er zo 100-200 op een dag vangen.
Gooi je veel direct na het vangen weg of neem je na afloop de lijst door en/of koop je (veel) ruimte bij? Het gaat me vooral ook om voldoende over te houden voor mijn eerste lucky egg evolve sessie.
Ik draai nog versie 0.33 en heb dus geen appraisal van Gym leaders maar wel die site die IV's laat zien. Als ik het dus via 0.35 zou doen, gaat alles via Gym leader appraisal beneden 80% in de prullebak. Bewaar ik Pidgeys, Weedle, Caterpie e.d. voor zover ik in de buurt ben van een Lucky Egg exp spree, zo niet gaan die ook weg. Ik mik op 65 evolves voor een lucky egg spree.

Ik heb ruimte voor 300 Pokemon en meestal is dat na een opruim ronde weer rond de 120, waarbij ik eigenlijk nog veel bewaar "voor de heb" ipv ze alleen maar in m'n Pokedex te zien. Zo kan je aardig wat uurtjes vertoeven in Kijkduin voordat je weer eens moet lozen.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Mooi dat de update er is. Nu alleen nog ff wachten tot hij in mijn playstore verschijnt.

Dan kan ik gelijk even voor verschillende pokemon die paar resterende candy scoren.

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01 21:45
Ik zit niet op de stock rom, dus ik moet terug naar Android 4.4. Was zo dichtbij ze allemaal te vangen, denk dat ik nu verplicht ben om te stoppen.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Voor de mensen die het niet meer kunnen spelen door hun geroote telefoon, hier is mss een oplossing:
https://www.reddit.com/r/..._for_the_pok%C3%A9mon_go/

(Kan hier al staan, geen idee)

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:30

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik kan bevestigen dat de Magisk methode werkt, maar je doet dus telkens een tijdelijke unroot om het spel te kunnen spelen. Je kunt tijdens het spelen je tel weer rooten via Magisk manager, maar ik heb al geruchten gelezen dat het spel dan weer met errors gaat smijten (om het half uur wordt schijnbaar een safetynet check gedaan).

Baal best wel van deze update. Ik root mijn telefoon standaard omdat ik xposed en adaway draai en moet nu weer allerlei omslachtige dingen uithalen wanneer ik dit spel wil spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 11-09-2016 17:05 ]

is everything cool?

• rednaz420
De Magisk methode werkt niet zonder de stock rom. Dat is game over voor velen.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-01 10:55
Voor de hardlopers onder ons:

Ik denk dat ik dit ga aanschaffen. :) Kan je nog accuraat het scherm mee bedienen omdat er geen plastiek over hangt zoals bij zovele sportbands.

Je draagt het dan gewoon aan de binnenkant van je onderarm. Die houding werkt vrij goed met de oudere sportband die ik momenteel heb.

Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/417tpR2Q0FL._SX385_.jpg

https://www.amazon.co.uk/...and-Holder/dp/B00M1AUPPW/

Video: YouTube: Sony xperia z2 Armband

[ Voor 25% gewijzigd door Asgaro op 11-09-2016 16:52 ]

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

rednaz420 schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:46:
De Magisk methode werkt niet zonder de stock rom. Dat is game over voor velen.
Ik heb anders toch echt een custom oneplus 3 rom draaien, hoewel die wel stock based is. (FreedomOS). Het gaat er eerder om dat je niet de default root methode gebruikt en een andere supersu variant installeert (systemless variant). Mensen met CM13 en RR (Resurrection) hebben ook al "succes" geboekt in ieder geval.

Zie bijv deze guide voor de OnePlus 3.

[ Voor 43% gewijzigd door FREAKJAM op 11-09-2016 17:00 ]

is everything cool?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-01 05:07
Thalaron schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:28:
[...]

2 Candy? Is dat elke keer of verschilt dat?
Verschilt.

Zojuist een km of 7 met Doduo als buddy gelopen. Na de 1e 3km kreeg ik 2 candy en na de 2e 3km kreeg ik 1 candy. En found a candy betekent in dit geval dat de km's vol zijn om de candy te krijgen en niet dat je buddy onderweg ergens iets extra vindt..

<GoT>NightStalker

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:40:
Ik kan bevestigen dat de Magisk methode werkt, maar je doet dus telkens een tijdelijke unroot om het spel te kunnen spelen. Je kunt tijdens het spelen je tel weer rooten via Magisk manager, maar ik heb al geruchten gelezen dat het spel dan weer met errors gaat smijten (om het half uur wordt schijnbaar een safetynet check gedaan).

Baal best wel van deze update. Ik root mijn telefoon standaard omdat ik xposed en adaway draai en moet nu weer allerlei omslachtige dingen uithalen wanneer ik dit spel wil spelen.
En dat Magisk gedoe, hoeveel werk is het en wordt je telefoon gewipet? Heb nu een Nexus4 met stock rom met root en Xposed framework.

Edit: Anders maar hopen dat de huidige versie nog een weekje blijft werken, dan krijg in mn Mi5 binnen en ga ik daar wel de hele Magisk route op afleggen.

[ Voor 8% gewijzigd door mark-k op 11-09-2016 17:13 ]

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:06:
[...]

En dat Magisk gedoe, hoeveel werk is het en wordt je telefoon gewipet? Heb nu een Nexus4 met stock rom met root en Xposed framework.
Je moet eerst xposed verwijderen en vanuit supersu zelf kun je een volledige uninstall doen. Vervolgens systemless supersu + magisk + systemless xposed installeren.

is everything cool?

• mark-k
FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:13:
[...]

Je moet eerst xposed verwijderen en vanuit supersu zelf kun je een volledige uninstall doen. Vervolgens systemless supersu + magisk + systemless xposed installeren.
En daar zitten geen gevaren van phone wipes enzo in?

• rednaz420
De Safetynet checker werkt niet na Supersu te verwijderen, helpt niet op alle roms.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:13:
[...]

En daar zitten geen gevaren van phone wipes enzo in?
Maak altijd een full backup just to be sure, maar nee er wordt niks gewhiped.

is everything cool?

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Mx. Alba schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:28:
Onderweg van de MoaM naar huis weer langs "mijn" gym op de Veluwe gekomen. Troliwrath zit er nog steeds in, en de gym is nog steeds level 10, maar kennelijk is er wel e.e.a. uitgevochten want mijn Troli zit niet meer op de 2e plek van boven, maar op de 3e.

Dat is dus nu 3 weeks and counting dat hij daar op vakantie is. Tijd om een pooltje op te zetten hoe lang hij daar nog blijft? :D
Team blauw toch? Jammer dat ik je niet kan helpen hem thuis te brengen dan ;-)

PSN: Marselaar

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-01 23:05
Misschien moet je een tweede spoof account aanmaken :+

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:51

PB-powell

Mr. Laziness

Gyarados nummer 4: Bite en jawel Twister ;( -O-
Starmie, Golduck, Tentacruel hebben allemaal hydro pump, maar vaporeon en gyarados uiteraard niet :X

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• mark-k
FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:18:
[...]

Maak altijd een full backup just to be sure, maar nee er wordt niks gewhiped.
Zie net in de tracking dat mn telefoon al in de UK is gearriveerd, dus ik denk dat ik nog maar ff wacht en het gewoon meteen op mn Mi5 fix. Mn Nexus heeft niet genoeg geheugen voor een volledige backup (system wel, maar wil ook mn data niet kwijtraken), dus ga t risico maar even niet nemen.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bij mij is de update nog steeds niet binnen. Erg jammer want ik heb pokémon go aangezet en in mijn broekzak gedaan tijdens het bezoeken van monumenten op de open monumentendag. 20 km gelopen vandaag, dan had ik dus mooi al een hoop candy erbij gehad. Trouwens heb ik op 1 km na slechts 2 5km eggs uitgelopen, dus 11km minder dan dat S Health aangeeft dat ik gelopen heb. :')

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Ik vang de hele dag al op random plekken starters... Jullie ook? In totaal nu 5x Squirtle, 3x Charmander en 2x Bulbasaur.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

bbblije schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:32:
Ik vang de hele dag al op random plekken starters... Jullie ook? In totaal nu 5x Squirtle, 3x Charmander en 2x Bulbasaur.
Niks gemerkt in utrecht. Welke omgeving heb je rond gelopen?

• bbblije
  • Registratie: November 2011

bbblije

Riiiiight

PB-powell schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:47:
[...]

Niks gemerkt in utrecht. Welke omgeving heb je rond gelopen?
Breda. Op plekken waar normaal geen nest/habitat is. Echt totaal random spawns.

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
darkdesign schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:31:
Bij mij is de update nog steeds niet binnen. Erg jammer want ik heb pokémon go aangezet en in mijn broekzak gedaan tijdens het bezoeken van monumenten op de open monumentendag. 20 km gelopen vandaag, dan had ik dus mooi al een hoop candy erbij gehad. Trouwens heb ik op 1 km na slechts 2 5km eggs uitgelopen, dus 11km minder dan dat S Health aangeeft dat ik gelopen heb. :')
Je kunt de update gewoon downloaden via apkmirror... Is gewoon betrouwbaar. :)

• BeZaX
  • Laatst online: 22:06
Niet merkbaar meer. Wel 2x een Charizard bij ons in de wijk, waarvan ik één gemist heb en de ander gevlucht is. ;w Het is maar goed dat het buddy systeem er snel aankomt (iOS gebruiker hier).

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

bbblije schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:48:
[...]

Breda. Op plekken waar normaal geen nest/habitat is. Echt totaal random spawns.
Oke, mazzeltje dan voor je :)
Wel merk ik dat alle slowpoke die ik vang 450+ zijn met gemiddeld 550 en een enkele uitschieter naar 700 terwijl de rest meer normaal gevarieerd is.

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-01 23:02
Vandaag ff een softban gehad omdat de gps weer eens flipte. Ik zette de app aan in Amersfoort en ging 2-3x terug naar Nijmegen. Kon dus een half uur niks vangen en geen stops looten. Wel apart, ik dacht dat softbans 4 uur duurde.

• badros86
PB-powell schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:12:
[...]

Oke, mazzeltje dan voor je :)
Wel merk ik dat alle slowpoke die ik vang 450+ zijn met gemiddeld 550 en een enkele uitschieter naar 700 terwijl de rest meer normaal gevarieerd is.
yep, hier the same. Wel met lage IV helaas. :'(

• mark-k
nichan schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:14:
Vandaag ff een softban gehad omdat de gps weer eens flipte. Ik zette de app aan in Amersfoort en ging 2-3x terug naar Nijmegen. Kon dus een half uur niks vangen en geen stops looten. Wel apart, ik dacht dat softbans 4 uur duurde.
Varieert, kan 10 minuten zijn, kan ook n dag zijn.

Mijn GPS tript nu ook wat vaker dan eerder, sta soms opeens op een plek meer dan een km verderop (ook echt elke keer diezelfde plek voor een 10tal seconden ofzo).

• badros86
mark-k schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:29:
[...]

Varieert, kan 10 minuten zijn, kan ook n dag zijn.

Mijn GPS tript nu ook wat vaker dan eerder, sta soms opeens op een plek meer dan een km verderop (ook echt elke keer diezelfde plek voor een 10tal seconden ofzo).
Had ik ook. Wat ik nu doe voor ik de pokemon app start als ik heb zitten travelen: Ik open google maps ff en klik op het locatie icoontje. Als ie mn locatie gelijk pakt dan werkt pokemon ook gewoon. Als het een paar seconden duurt dan zoekt ie vanzelf mn juiste locatie erbij.

• mark-k
badros86 schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:43:
[...]

Had ik ook. Wat ik nu doe voor ik de pokemon app start als ik heb zitten travelen: Ik open google maps ff en klik op het locatie icoontje. Als ie mn locatie gelijk pakt dan werkt pokemon ook gewoon. Als het een paar seconden duurt dan zoekt ie vanzelf mn juiste locatie erbij.
Zat geen travel bij, zat gewoon thuis op de bank mn pokemon te checken en voel m opeens trillen. Normaal spawnt er nooit wat dus dacht wtf, maar stond opeens aan de andere kant van mn woonplaats. Na 10 seconden weer terug thuis, en zo ging het door elke paar minuten.

Verwijderd

Voor al die rooters, je kan ook een 2e hands iPhone komen, specifiek voor dit spel.

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-01 12:04
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:56:
Voor al die rooters, je kan ook een 2e hands iPhone komen, specifiek voor dit spel.
Met een belabberde accuduur, en constant simkaart verwisselen zeker. Gewoon een manier zoeken om de root te verbergen is het beste. Hier komen nog zat oplossingen voor de komende week als de update helemaal is uitgerold. Helaas wel denk ik (mede) door mensen die willen blijven spoofen, of wat dan ook. Maar dan heb je in iedergeval weer een manier om het spel te gaan spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door stylzzzz op 11-09-2016 23:07 ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

AzzKickah

06-CENSORED

stylzzzz schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:01:
[...]

Met een belabberde accuduur, en constant simkaart verwisselen zeker. Gewoon een manier zoeken om de root te verbergen is het beste. Hier komen nog zat oplossingen voor de komende week als de update helemaal is uitgerold.
Idd, krijg het vooralsnog niet voor elkaar om de root-check te omzeilen maar er zal in de komende dagen wel wat voor komen.
Voor nu maar even 0.35.0 teruggezet.

Vind het allemaal maar belachelijk, maar dat terzijde.

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-01 12:04
AzzKickah schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:07:
[...]

Idd, krijg het vooralsnog niet voor elkaar om de root-check te omzeilen maar er zal in de komende dagen wel wat voor komen.
Voor nu maar even 0.35.0 teruggezet.

Vind het allemaal maar belachelijk, maar dat terzijde.
Precies, ik ook. Zo hou je het probleem helemaal niet tegen, ik denk dat alleen een paar onschuldige mensen hier last van gaan hebben. Zeker gezien de spoofers hun telefoon (merendeels) zelf kan rooten, dan kunnen ze er dalijk ook wel weer onderuit komen om vervolgens gewoon door te spoofen. Oftewel, het blijft gewoon doorgaan + ze zijn weer een x aantal spelers kwijt. Dit is in iedergeval mijn conclusie tot zover.

• badros86
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:56:
Hoezo? Er komt echt gewoon een crack uit zodat rooted phones gewoon weer werken.

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-12-2025
Merk wel de laatste paar dagen dat er steeds meer Pikachu's hier in de buurt spawnen.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Bizarre bug: tijdelijk 2 permanente incubators

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rzeEBiGrtvssnmizmNC8K55C/thumb.jpg

Minuut later (zittend op terrasje) komt de 2km uit en verdwijnt ie weer helaas

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Verwijderd

" .... en constant simkaart verwisselen zeker. "

Niet moeilijker maken dan het is.
Gewoon zonder simkaart, op wifi.
Data met tethering vanaf je rooted device.

Worden nog goud waard die 2e hands iPhones.

• Asgaro
Mx. Alba schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:28:
Onderweg van de MoaM naar huis weer langs "mijn" gym op de Veluwe gekomen. Troliwrath zit er nog steeds in, en de gym is nog steeds level 10, maar kennelijk is er wel e.e.a. uitgevochten want mijn Troli zit niet meer op de 2e plek van boven, maar op de 3e.

Dat is dus nu 3 weeks and counting dat hij daar op vakantie is. Tijd om een pooltje op te zetten hoe lang hij daar nog blijft? :D
(Even je laatste reactie gequote om je een notificatie te sturen :D )

Vraagje: gebruik jij nog een Pebble app/Android app dat PoGo notificaties stuurt naar je Pebble? Indien ja, wat precies?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:27:

Waarom zou je dan perse een iPhone moeten nemen? Een android toestel is nog goedkoper ook. Mijn tel is trouwens systemless rooted en dat werkt prima. Wel de hele tijd togglen (heb root nodig voor adaway updates en substratum theme engine).

Kan nu wel geen Greenify en Amplify meer gebruiken helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 12-09-2016 00:02 ]

is everything cool?

• darkdesign
  • Niet online
Net een Eevee gevangen van cp 657 en iv86. Ik hoopte hem te evolven naar een Vaporeon, maar het werd helaas een Jolteon. Jammer want anders had het een Vaporeon met cp 1733 geworden, nu slechts 1318 met een HP van net iets meer dan de helft van een Vaporeon als dat het geworden was. Maar de volgende keer beter.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51
Asgaro schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:42:
[...]

(Even je laatste reactie gequote om je een notificatie te sturen :D )

Vraagje: gebruik jij nog een Pebble app/Android app dat PoGo notificaties stuurt naar je Pebble? Indien ja, wat precies?
Nee die werkt niet meer helaas. Heeft het maat twee dagen gedaan. :'(

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:35
Ik kan ook bevestigen dat rooted Android en Pokémon spelen geen probleem meer is met Magisk en PHH SuperUser. Dit met een Nexus 6P Android 7.0. Het ging verassend soepel. Het enige wat ik anders heb gedaan is dat ik van SuperSU ben afgestapt en over ben gegaan op PHH SuperUser.

De eerste post van onderstaande forum zegt genoeg over wat er moet gebeuren. https://www.reddit.com/r/...d_android_50_with_magisk/

De bestanden en overige info staan hier: http://forum.xda-develope...ersal-systemless-t3432382

Gelukkig behoud ik nu gewoon Adaway, etc O-)

• Asgaro
FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:48:
[...]

Waarom zou je dan perse een iPhone moeten nemen? Een android toestel is nog goedkoper ook. Mijn tel is trouwens systemless rooted en dat werkt prima. Wel de hele tijd togglen (heb root nodig voor adaway updates en substratum theme engine).

Kan nu wel geen Greenify en Amplify meer gebruiken helaas.
FYI: Greenify's functionaliteit werkt voor een deel ook op non-root. :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik heb er eindelijk 129, inc Farfetch'ed.
Maar hoe nu de rest? Sommige zal het echt nog lang snoepjes sparen zijn of lopen :)
Maar ik vraag me af waar ik deze ergens kan vinden:

- Kangaskhan
- Ditto
- Articuno
- Snorlax :(
- Zapdos
- Moltres

• The Source
  • Laatst online: 21:20
darkdesign schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:50:
Net een Eevee gevangen van cp 657 en iv86. Ik hoopte hem te evolven naar een Vaporeon, maar het werd helaas een Jolteon. Jammer want anders had het een Vaporeon met cp 1733 geworden, nu slechts 1318 met een HP van net iets meer dan de helft van een Vaporeon als dat het geworden was. Maar de volgende keer beter.
Waarom de rename easteregg niet gebruikt?

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

slm schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:23:
Bizarre bug: tijdelijk 2 permanente incubators

Minuut later komt de 2km uit en verdwijnt ie weer helaas
Je ei is op dat moment al uitgekomen maar nog niet verwerkt met de servers.
Waarschijnlijk heb je 400+m gelopen en ben je daarna op het terrasje gaan zitten. Op het moment dat je stil staat worden de gegevens geüpload naar de server.
In je Journal kan je ook al zien wat er is uitgekomen in het tabje recent.

I bad beat my meat by busting my nuts!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

The Source schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:38:
Ik heb er eindelijk 129, inc Farfetch'ed.
Maar hoe nu de rest? Sommige zal het echt nog lang snoepjes sparen zijn of lopen :)
Maar ik vraag me af waar ik deze ergens kan vinden:

- Kangaskhan
- Ditto
- Articuno
- Snorlax :(
- Zapdos
- Moltres
Heb je tauros ook al? Dan heb je aardig rond gerezen :)
Ik hoop de mijne ergens deze week te vangen :D

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:27:

Lekker aan 't trollen knul? :O

<GoT>NightStalker

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09-2025
Of 2e hands i phones te koop? ;)
schaapiej schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:56:
[...]

Lekker aan 't trollen knul? :O

• Asgaro
Mx. Alba schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:01:
[...]

Nee die werkt niet meer helaas. Heeft het maat twee dagen gedaan. :'(
Thanks.

Ik heb volgende Pebble watchapps nog gevonden. Hier links met bronnen. Als je tijd en zin hebt, mag je ze is proberen en reporten welke nog werken. :)
(Alleszins begin ik weldra met de game zodra het buddy systeem er is. Dan ga ik ook wat zaken testen.)

Uiteraard, als ze een log-in vragen, steeds een burner account gebruiken.

LOC8PKMN (Bizare naam maar werd aangeraden op de /r/Pebble subreddit)
https://apps.getpebble.co.../5795e9c184242848d3000655

PokeHunt
https://apps.getpebble.co.../5798e5b11482cdda2b0000c8
https://www.reddit.com/r/...kemon_tracking_watchface/
https://www.reddit.com/r/...ome_a_pogo_master/d5rur2u
https://github.com/tetrapus/PoGoPebble
https://www.reddit.com/r/...go_tracker_app_based_off/

PokeDetector
https://www.reddit.com/r/...ome_a_pogo_master/d5roxi7
https://www.apkmirror.com...2-1-android-apk-download/
http://thepokedetector.com/

-------------------

Pokemon Go Assistant: is als hulp bij gym battling
https://apps.getpebble.co.../57d37dcaffca49333f000111

-------------------
En dan zijn er ook nog gewone Android apps die notificaties uitsturen als er een Pokémon in de buurt is. En gelukkig kunnen die notifs gewoon naar onze Pebble gestuurd worden dan!
Moet nog wat opzoekwerk doen hierover.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 12-09-2016 07:56 ]

• mark-k
Wat is er bizar aan een afkorting voor 'locate pokemon'?

• darkdesign
  • Niet online
The Source schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:39:
[...]

Waarom de rename easteregg niet gebruikt?
Die heb ik al gebruikt en ik dacht dat dat maar 1 keer kon?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
darkdesign schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:36:
[...]

Die heb ik al gebruikt en ik dacht dat dat maar 1 keer kon?
Ja is maar 1x mogelijk.

• ajaxalex
Nog 1 draitini candy voor mijn 98% dragonite. Ik kan mn dragonair transferren btw.
Ik wil deze week een lucky egg sessie doen met 2 telefoons, mijn vriendin mag dan alle pidgeotto's en kakuna's transferren. Eens kijken hoe dat gaat:)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Wat een onzin, ik heb deze truuk al meerdere malen gedaan en werkt prima. Als ik uitlog, opnieuw inlog en de Eevee rename, weer uitlog, weer inlog en check of de naam er goed staat en dan evolve gaat het altijd goed. Ook mijn zwager en mijn broertje bevestigen dit (zelf lvl 24, zij zijn 28 en 29).

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:50
-TheNose- schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:06:
[...]

Wat een onzin, ik heb deze truuk al meerdere malen gedaan en werkt prima. Als ik uitlog, opnieuw inlog en de Eevee rename, weer uitlog, weer inlog en check of de naam er goed staat en dan evolve gaat het altijd goed. Ook mijn zwager en mijn broertje bevestigen dit (zelf lvl 24, zij zijn 28 en 29).
Nouja onzin...ik heb het al meerdere malen geprobeerd en het is enkel de eerste keer gelukt. Ook heel veel mensen op reddit bevestigen dat het maar 1 keer werkt. Waarom het bij jou en je familie dan wel blijft werken geen idee, kan ook stom toeval zijn.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Virtual Reality schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:09:
[...]

Nouja onzin...ik heb het al meerdere malen geprobeerd en het is enkel de eerste keer gelukt. Ook heel veel mensen op reddit bevestigen dat het maar 1 keer werkt. Waarom het bij jou en je familie dan wel blijft werken geen idee, kan ook stom toeval zijn.
Kans van 33,33...% dat je wel de goede Pokémon krijgt. ;)

Maar als ik Reddit lees zie ik dat het 1 keer per Eeveelution werkt, en bij mij zelf werkte het ook maar 1 keer, Rainer werd een Flareon. (én ja ook gerestart naam dubbelgecheckt etc.)

Op de een of andere manier krijg ik sowieso alleen maar Flareon's, behalve dan die keren dat ik de rename trick kon gebruiken, misschien omdat ik team rood ben of gewoon pech :p

[ Voor 12% gewijzigd door Afvalzak op 12-09-2016 09:14 ]

Last.fm | Code Talks

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:17

Shiro

Serenity

[...]

Ook ik kan bevestigen dat het niet altijd werkt, anders waren mijn 800+ CP Eevee's met 80%+ IV's wel beide Vaporeon's geworden, helaas werden ze een Jolteon (1600CP) en Flareon (2080CP)...

Hadden toch zulke mooie 2200+ Vaporeon's kunnen worden...

En ja, tussendoor kannonenvoer eevee's geevoluweerd zodat ik niet achterelkaar Vaporeon's aan het evoluweren ben. Uiteraard ook naam leeg gemaakt zodat ze eerst default namen kregen, ofwel, eigenlijk alles al geprobeerd wat hier wordt vermeld...

En echt.. wie gebruikt er met succes Flareon's? Weinig HP, traag qua aanvallen en met een gelijke CP (10 minder) moest ik het afleggen tegen een Vileplume als ik de Charge attacks niet dodge.. Ofwel useless...

Jolteon daarin tegen(ondanks lage HP), is wel weer nuttig tegenwoordig doordat Gyrados dubbel weakness heeft tegen Electric... en je 9 van de 10 keer een Gyrados in een gym tegenkomt. :P

Ohja.. toch nog een nut voor Flareon gevonden... als bouncer voor gym's, perfect om gym's te trainen. Een lagere CP Vaporeon zou hem zo 2-3 keer kunnen neerhalen voordat je een potion nodig hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiro op 12-09-2016 09:27 ]

Juniper RWD

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 03:46
So net een aerodactyl gevangen, lage cp, goeie IV maar de charge move kon wel beter. Wel heel blij met die rare spawns van de laatste tijd
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28737664/Aero.png

NS FC: SW 2742 0448 8213

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 17:23
[...]

Wat een onzin, ik heb deze truuk al meerdere malen gedaan en werkt niet meer na de eerste ronde. Ook zo'n beetje heel reddit bevestigd dit. 🙄

Koop een staatslot 😜

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54

hneel

denkt er het zijne van

Net weer eens een incense gebruikt.
- Ratata's
- Weedle
- Caterpie

-O-

• -TheNose-
Bizar...brb staatslot kopen dan.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
Heeft iemand al de update te pakken op iOS?

• ArchNemeziz
  • Laatst online: 16-01 00:03
Virtual Reality schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:09:
[...]

/edit laat maar :P verkeerd gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door ArchNemeziz op 12-09-2016 09:40 ]

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

• mark-k
[...]

Jij doet met je werk vast niks met kansberekening. Het is al redelijk onomstotelijk bewezen dat het maar 1x per naam werkt, dat jij n paar keer geluk hebt gehad betekent niet dat het ook echt werkt.

• Mx. Alba
Nee joh je hebt al je geluk nu al opgemaakt met je Eeveelutions dus niets over om de jackpot te winnen :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• GoeiedagEem
  • Laatst online: 21-01 13:26
Zodra die update er is, zet ik m erop (IOS).

Hopelijk gaat het hatchen van eggs dan ook wat beter. Gevoelsmatig krijg ik lang alle kilometers niet toegeschreven aan de eggs. Meer mensen met dit probleem?

• Mx. Alba
GoeiedagEem schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:41:
Zodra die update er is, zet ik m erop (IOS).

Hopelijk gaat het hatchen van eggs dan ook wat beter. Gevoelsmatig krijg ik lang alle kilometers niet toegeschreven aan de eggs. Meer mensen met dit probleem?
Ik merk wel vaak een flinke lag. Dan blijft een ei tijdens de wandeling bijvoorbeeld op 4,5km staan op een gegeven moment en dan een paar minuten later komt hij opeens uit terwijl ik die laatste minuten niet meer bewoog. :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
nichan schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:14:
Ik vermoed dat wat een softban wordt genoemd in dergelijke situaties wel eens niets anders zou kunnen zijn dan een equivalent van de 'speed lock' in Ingress. Een voorziening die ongetwijfeld ook bedoeld is als veiligheidsmaatregel om spelen door mensen in auto's tegen te gaan en wellicht ook als anti-spoof maatregel. Er is in Ingress geen "I'm a passenger" equivalent. Zie onderstaande verklarende 'infographic'. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mPiKwUV.png

Je kunt het ook vergelijken men een steentje in een vijver en het cirkelvormige golffront dat zich van daaruit vormt. Zolang je buiten dat golffront bent omdat je sneller gaat dan dan front werkt het niet meer. Stop je bijv. op een gegeven moment of keer je om dan kun je weer ingehaald worden door dat front en dan werkt het weer want dan zit je weer wel in de 'bubble'. Je kunt die bubble dus in en uit gaan. Onder andere relevant bij Ingress in de gevallen dat men met een Cessna al vliegend 'dingen doet' met portals. Je vliegt dan meteen die bubble uit maar als je een bochtje vliegt en weer teruggaat naar dat portal dan vlieg je de bubble weer in en kun je weer verder spelen met het portal of een ander nabijgelegen portal.

Als je GPS even 'raar doet' dan kun je dus plotseling volgens het spelsysteem een grote afstand afgelegd hebben waardoor je buiten de bubble bent geraakt en het even niet meer werkt. Na een X aantal seconden kun je dan weer ingehaald zijn door het front van die bubble en dan werkt het weer. Is de afstand zo groot dat het langer zou duren dan 30 minuten om weer ingehaald te worden door dat front dan werkt het ook weer want dan 'reset' de bubble.

Zowel zaterdag als zondag de Open Monumentendagen gecombineerd met PoGo en flink aan het fietsen geweest. Beide dagen ruim 40km. Wel jammer dat ik gisteren nog geen buddy aan kon zetten want ik wist dat ik een flinke afstand ging afleggen maar ik wou toch maar wachten op de Play Store release. Afgelopen maandag ook over de 40km en dinsdag ruim 20km. Ik hou recentelijk als ik het niet vergeet aan te zetten wat GPS (GPX) trackjes bij.

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-12-2025
Mx. Alba schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:42:
[...]

Ik merk wel vaak een flinke lag. Dan blijft een ei tijdens de wandeling bijvoorbeeld op 4,5km staan op een gegeven moment en dan een paar minuten later komt hij opeens uit terwijl ik die laatste minuten niet meer bewoog. :)
1 keer per minuut wordt je positie gechecked voor gelopen afstand, bochten en kronkel wegen zijn niet erg efficiënt dat wordt namelijk niet. 1 keer per 4 minuten worden de eieren geupdate geloof ik.

Dat zou het moeten verklaren.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

GoeiedagEem schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:41:
Jep, vanaf het moment dat het spel uit is. In alle 3 de delen hier kun je daar meldingen over terug vinden :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• C_V_S
  • Niet online
Vraagje ik heb een OnePlus One die standaard CM draait. Kan ik mijn Pokemon Go nu niet upgraden omdat ik standaard root toegang heb?

• GoeiedagEem
Raven schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:59:
[...]

Jep, vanaf het moment dat het spel uit is. In alle 3 de delen hier kun je daar meldingen over terug vinden :P
Klopt, dat snap ik. ;) Maar dan nog. Vaste rondjes die ik loop hatchen de ene keer wel een 2KM egg en de andere keer niet... Vaag hoor.

• -TheNose-
mark-k schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:39:
[...]

Jij doet met je werk vast niks met kansberekening. Het is al redelijk onomstotelijk bewezen dat het maar 1x per naam werkt, dat jij n paar keer geluk hebt gehad betekent niet dat het ook echt werkt.
Waarom zou ik daar met mijn werk wat mee moeten doen? Doe niet zo verheven, ik zeg alleen dat het bij mij toe nu toe elke keer werkt en bij familieleden van mij ook.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Shiro schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:19:
En echt.. wie gebruikt er met succes Flareon's? Weinig HP, traag qua aanvallen en met een gelijke CP (10 minder) moest ik het afleggen tegen een Vileplume als ik de Charge attacks niet dodge.. Ofwel useless...
Ik gebruik mijn Flareon met Ember en FireBlast met success tegen alles wat ook maar een kleine weakness heeft tegen vuur. Werkt perfect en hoef niet eens veel te dodgen.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:14

Pathogen

Shoop Da Whoop

Na mijn "lucky streak" lijkt het tij der eitjes weer gekeerd te zijn:
Hatched Pokémon Hatching Received
5k ? 5k 2k
5k Poliwag 5k 2k
5k Sandslash 5k 2k
5k Bellsprout 5k 5k
5k Goldeen 5k 5k

Nu kan het nog best zijn dat de kans op een ander eitje dan je zojuist gehatchte groter is, maar het lijkt erop dat het niet veel tot niets uitmaakt.

• Mx. Alba
O jee, mijn top pokie (2173 Lapras) is uit z'n gym geschopt. :'(

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:56
Hopelijk gaat Niantic in de volgende update eens het gymmen verbeteren.
Wat ik op dit moment het meeste mis aan gymmen:

Je zet een pokemon in een gym maar je kan later geen gegevens zien van je gym.
Het lijkt me niet zo moeilijk om een soort van gym overzicht te implementeren.
Gewoon op je pokemon klikken die in een gym zit en de gym pagina openen.
Zo kan je gemakkelijk zien wie of wat er is bijgekomen.

Ook als deze wordt aangevallen zou dit handig zijn om een melding te tonen of iets dergelijks.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:14:
Na mijn "lucky streak" lijkt het tij der eitjes weer gekeerd te zijn:
Hatched Pokémon Hatching Received
5k ? 5k 2k
5k Poliwag 5k 2k
5k Sandslash 5k 2k
5k Bellsprout 5k 5k
5k Goldeen 5k 5k

Nu kan het nog best zijn dat de kans op een ander eitje dan je zojuist gehatchte groter is, maar het lijkt erop dat het niet veel tot niets uitmaakt.
Herkenbaar, Al ben ik wel blij met Bellsprouts en Oddishes, je kunt geen grass Pokémon genoeg hebben :)

Computer Specs

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 15:06

Temujin

Zegt ook wel eens iets

himlims_ schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:31:
wat een gay zooi; game niet meer te spelen, fucking euros aan uitgegeven, zonder pardon ... kan ik niet meer inloggen :r
Heb ik in het verleden ook meerdere malen gehad. Compleet verwijderen en opnieuw instaleren van de app leek bij mij te helpen.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:10:
Je buddy gaat zelf blijkbaar ook op snoepjesjacht. :D

[afbeelding]
Wat mij hier vooral opvalt: +2 Candy?

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Temujin schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:32:
[...]

Heb ik in het verleden ook meerdere malen gehad. Compleet verwijderen en opnieuw instaleren van de app leek bij mij te helpen.
Of het kan natuurlijk een ban zijn, mocht dit zo zijn en je vindt het onterecht dan kun je via de pogo website van Niantic protest indienen.

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 15:06

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:33:
[...]

Ik heb de update nog steeds niet binnen op mijn OPx :(
spocy schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:34:
[...]

Of het kan natuurlijk een ban zijn, mocht dit zo zijn en je vindt het onterecht dan kun je via de pogo website van Niantic protest indienen.
Hoort bij een account ban ook niet een net mailtje in je inbox te verschijnen ?

[ Voor 44% gewijzigd door Temujin op 12-09-2016 10:35 ]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Temujin schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:34:
[...]

Ik heb de update nog steeds niet binnen op mijn OPx :(
Ik ook niet hoor (OPx)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
frye schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:26:
Hopelijk gaat Niantic in de volgende update eens het gymmen verbeteren.
Wat ik op dit moment het meeste mis aan gymmen:

Je zet een pokemon in een gym maar je kan later geen gegevens zien van je gym.
Het lijkt me niet zo moeilijk om een soort van gym overzicht te implementeren.
Gewoon op je pokemon klikken die in een gym zit en de gym pagina openen.
Zo kan je gemakkelijk zien wie of wat er is bijgekomen.

Ook als deze wordt aangevallen zou dit handig zijn om een melding te tonen of iets dergelijks.
Als Ingress speler was ik ook gewend alles te kunnen zien dat er gebeurt met de portals maar ik snap wel waarom Niantic dat hier niet heeft gedaan. Door de grote aantallen spelers zouden er onmiddellijk hopen spelers zeer sterk op die informatie reageren en naar de gyms toe gaan als je van tevoren weet wat je daar zult aantreffen. Dat zou er bijv. toe kunnen leiden dat men hoge gyms snel gaat verdedigen zodat die helemaal nooit meer zijn neer te halen wat stagnatie in het spel zou veroorzaken.

• schaapiej
Pathogen schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:33:
[...]

Zie mijn post.
schaapiej schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:57:
[...]

Verschilt.

Zojuist een km of 7 met Doduo als buddy gelopen. Na de 1e 3km kreeg ik 2 candy en na de 2e 3km kreeg ik 1 candy. En found a candy betekent in dit geval dat de km's vol zijn om de candy te krijgen en niet dat je buddy onderweg ergens iets extra vindt..

<GoT>NightStalker

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:17

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:21:
O jee, mijn top pokie (2173 Lapras) is uit z'n gym geschopt. :'(
Waar staat je Poliwrath :) ? Die kan ik wellicht voor je terug sturen, kom zo af en toe wel eens in de buurt van de Veluwe. Als het niet te ver om is, ben ik wel bereid ff een gym neer te maaien 'for the glory of Valor'
Hogader schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:05:
[...]

Ik gebruik mijn Flareon met Ember en FireBlast met success tegen alles wat ook maar een kleine weakness heeft tegen vuur. Werkt perfect en hoef niet eens veel te dodgen.
Tegen wat voor soort grass Pokemon's neem je het op? En met niet veel dodgen neem ik aan dat je dan alleen de charge moves dodge? Sommige relatief snelle charge moves zijn lastig te dodgen, Solar beam bijv. zie je wel vaak tijdig aankomen.

Juniper RWD

• Afvalzak
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heb jij een Engelse account o.i.d. of gewoon de apk geïnstalleerd dan?

Last.fm | Code Talks

• Mx. Alba
Shiro schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:39:
Waar staat je Poliwrath :) ? Die kan ik wellicht voor je terug sturen, kom zo af en toe wel eens in de buurt van de Veluwe. Als het niet te ver om is, ben ik wel bereid ff een gym neer te maaien 'for the glory of Valor'
Tja... Zoekt en gij zult vinden. ;)

• ajaxalex
Ik heb de update van apkmirror afgepakt. leuk idee, en het lijkt iets beter te werken qua egg hatch

• schaapiej
Afvalzak schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:40:
[...]

Heb jij een Engelse account o.i.d. of gewoon de apk geïnstalleerd dan?
Heb zelf de apk geïnstalleerd afgelopen zaterdag, werkt prima!

<GoT>NightStalker

• GoeiedagEem
Klopt het dat je met een incense vooral lage Pokemon naar je toe lokt? En vooral Weedles, Pidgeys en Rattatas?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hogader schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:05:
[...]

Zoals welke beesten? Met zoveel waterbeesten in gyms hier zijn ze meestal niet nuttig om te trainen omdat ze daar heel kwetsbaar voor zijn. Daarom zijn vuurbeesten als onderste in gyms zo fijn. Ik word helemaal blij als ik een
Magmar onderin zie zitten. oOo

• ajaxalex
GoeiedagEem schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:48:
Klopt het dat je met een incense vooral lage Pokemon naar je toe lokt? En vooral Weedles, Pidgeys en Rattatas?
De "theorie" is om in een buitengebied je incense aan te zetten, als er niks op de nearby list is. En dan rustig een half uur lopen

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

ajaxalex schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:49:
[...]

De "theorie" is om in een buitengebied je incense aan te zetten, als er niks op de nearby list is. En dan rustig een half uur lopen
Dat gaan we maar eens testen met een weekje Drenthe straks :)

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-01 23:05
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:48:
[...]

Zoals welke beesten? Met zoveel waterbeesten in gyms hier zijn ze meestal niet nuttig om te trainen omdat ze daar heel kwetsbaar voor zijn. Daarom zijn vuurbeesten als onderste in gyms zo fijn. Ik wordt helemaal blij als ik een
Magmar onderin zie zitten. oOo
Exeggutor

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Shiro schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:39:
[...]

Zo heel moeilijk moet een Troliwrath niet te spotten te zijn. Ergens wordt er nu wel gevraagd om die gym neer te halen toch *O*

• ajaxalex
Voor de mensen die met root problemen hebben, zie de reacties onder deze post:

nieuws: Pokémon Go ondersteunt geen toestellen met roottoegang meer

• GoeiedagEem
ajaxalex schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:49:
[...]

Met wat voor effect? Dat je dan rare Pokemon tegenkomt?
Pagina: 1 ... 79 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status