Ik draai nog versie 0.33 en heb dus geen appraisal van Gym leaders maar wel die site die IV's laat zien. Als ik het dus via 0.35 zou doen, gaat alles via Gym leader appraisal beneden 80% in de prullebak. Bewaar ik Pidgeys, Weedle, Caterpie e.d. voor zover ik in de buurt ben van een Lucky Egg exp spree, zo niet gaan die ook weg. Ik mik op 65 evolves voor een lucky egg spree.Quincy5 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:36:
Ik zit met een dilemma: moet ik meer transferen of extra storage kopen? Mijn storage is gisteren vol geraakt en ik ben dus lage cps gaan verwijderen, maar het schiet niet zo op. Hoe doen jullie dat? Vooral de mensen die naar Kijkduin gaan en er zo 100-200 op een dag vangen.
Gooi je veel direct na het vangen weg of neem je na afloop de lijst door en/of koop je (veel) ruimte bij? Het gaat me vooral ook om voldoende over te houden voor mijn eerste lucky egg evolve sessie.
Ik heb ruimte voor 300 Pokemon en meestal is dat na een opruim ronde weer rond de 120, waarbij ik eigenlijk nog veel bewaar "voor de heb" ipv ze alleen maar in m'n Pokedex te zien. Zo kan je aardig wat uurtjes vertoeven in Kijkduin voordat je weer eens moet lozen.