De update staat nog niet in de Playstore, klopt dat? Ik hoor iedereen hier over de nieuwe versie praten, maar ik heb geen update gehad nog.
Ja als je geen root mag hebben is dat best een dealbreaker. In dat geval is het einde Pokemon... Ik ga hier niet voor unrooten
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Klopt, kan altijd even duren voor individuen. Ik heb de update ook nog niet.darkdesign schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:52:
De update staat nog niet in de Playstore, klopt dat? Ik hoor iedereen hier over de nieuwe versie praten, maar ik heb geen update gehad nog.
Klopt deze wordt stap voor stap uitgerold. Eenmaal geïnstalleerde apps uit de Play Store kan je veilig updaten via externe bronnen dus veel mensen doen dat.darkdesign schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:52:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Unrooten werkt hier niet, mogelijk door custom rom. Ze maken gebruik van de google SafetyNet API net als Android Pay. Enige optie is nog Magisk systemless root, daar ga ik me nu in verdiepen...
[quote]schaapiej schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:14:
Van ongeveer 09:00 tot 13:00 geweest. Op de trap bij 4 stops gezeten, paar rondjes boulevard/strand gedaan en ergens wat gegeten. /quote]
Hmm, dan zag ik je wss terug naar de auto lopen toen wij aankwamen. Waren er tegen 13.00 uur en reed om 21.00 uur weg. Wat een gekkenhuis daar. En idd, overal Voltorb en Magneetjes. Wel ook Magneton gevangen. En een Arcanine, Rhydon, Rhyhorn, Magmar, Marowak, Onix, Mr. Mime, Machoke,, Dugtrio, Hitmonlee, Geodudes, Pikachus, Machopsen, Omanytes, Mankeys, Squirtels, Bulbasaurs, Ponyta's en heel veel Magikarps. En ik ben vast nog wat vergeten.
Erg geslaagd. Wel jammer van dat getrol maar vermakelijk om de kudde te zien rennen.
Van ongeveer 09:00 tot 13:00 geweest. Op de trap bij 4 stops gezeten, paar rondjes boulevard/strand gedaan en ergens wat gegeten. /quote]
Hmm, dan zag ik je wss terug naar de auto lopen toen wij aankwamen. Waren er tegen 13.00 uur en reed om 21.00 uur weg. Wat een gekkenhuis daar. En idd, overal Voltorb en Magneetjes. Wel ook Magneton gevangen. En een Arcanine, Rhydon, Rhyhorn, Magmar, Marowak, Onix, Mr. Mime, Machoke,, Dugtrio, Hitmonlee, Geodudes, Pikachus, Machopsen, Omanytes, Mankeys, Squirtels, Bulbasaurs, Ponyta's en heel veel Magikarps. En ik ben vast nog wat vergeten.
Erg geslaagd. Wel jammer van dat getrol maar vermakelijk om de kudde te zien rennen.
[ Voor 7% gewijzigd door Marselaar op 10-09-2016 23:51 ]
PSN: Marselaar
Heeft iemand dit hier geprobeerd?The_Worst schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:48:
Nee, rootcloack werkt niet volgens berichten op internet.
Ik gebruik root voor verschillende doeleinden dus unrooten gaat ook niet zo snel gebeuren. Daarnaast gebruik ik ook een custom rom. Dilemma.
Rootcloack geprobeerd, geen succes.
Krijg echter niet de melding die hier eerder gepost is. Spel blijft loaden en geeft mij uiteindelijk een connection error.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
rednaz420 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:18:
Ze maken gebruik van de google SafetyNet API net als Android Pay. Enige optie is nog Magisk systemless root, daar ga ik me nu in verdiepen...
Wat zijn het toch azijnpissers daar bij Niantic, dan speel ik het wel niet meer. Ik ga echt niet mijn root eraf gooien omdat anderen er 'mogelijk' misbruik mee maken lol. Grapjassen daar
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Voor mij is het einde Pokemon Go met deze nieuwe update. Ik snap echt niet wat ze denken daar bij Niantic... Hiermee alienate je super veel gewone normale spelers. De echte hackers/botters/spoofers zullen toch wel een weg vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 11-09-2016 00:25 ]
Precies.ulTimaS schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:24:
Voor mij is het einde Pokemon Go met deze nieuwe update. Ik snap echt niet wat ze denken bij Niantic... Hiermee alienate je super veel gewone normale spelers.
Ik heb het ergens op de eerste paar pagina's van het eerste topicdeel al gezegd: dit spel is dood als er niet snel nieuwe features bijkomen. Lijkt erop dat ik helaas gelijk heb, en met maatregelen als deze is er al helemaal geen lol meer aan.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Volgen mij ondersteunde mijn oorspronkelijke rom niet eens pokemon go.
Ik zit nu op Marshmallow. Oorspronkelijk was dat Jelllybean als ik me goed herinner.
Dat betekent dus een nieuwe telefoon kopen.
Of niet meer updaten. Hoe lang zou je met v35 nog door kunnen blijven spelen?
Ik zit nu op Marshmallow. Oorspronkelijk was dat Jelllybean als ik me goed herinner.
Dat betekent dus een nieuwe telefoon kopen.
Of niet meer updaten. Hoe lang zou je met v35 nog door kunnen blijven spelen?
Chainfire heeft een mod ontwikkeld om root onzichtbaar te maken voor apps, is net 2 weken oud en de moeite waard om te testen.
SuHide v0.16
SuHide v0.16
[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 11-09-2016 00:37 ]
Voor mensen die zo veel moeite willen steken in het spelen van Pokemon Go is het te proberen, maar ik ga echt niet kostte wat kost een spel spelen die het niet eens waard is met een bedrijf erachter die geen oog heeft voor spelers. Oude Ingress spelers hadden er al voor gewaarschuwd en ze blijken nog niet veel veranderd te zijn.Barfman schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:33:
Chainfire heeft een mod ontwikkeld om root onzichtbaar te maken voor apps, is net 2 weekjes oud, is misschien de moeite waard om te testen.
SuHide v0.16
Als deze update geforceerd wordt, is het voor mij ook waarschijnlijk einde Pokemon Go.
Ik kan dit spel niet eens op m'n huidige telefoon spelen zonder custom rom (en daar krijg je root bij kado). En een nieuwe foon kopen alleen voor dit spel (hoewel ik wel al maanden zit te loeren naar een S7), vind ik een beetje te gek. En als ik die wel koop, wil ik daar alsnog root op
Ik kan dit spel niet eens op m'n huidige telefoon spelen zonder custom rom (en daar krijg je root bij kado). En een nieuwe foon kopen alleen voor dit spel (hoewel ik wel al maanden zit te loeren naar een S7), vind ik een beetje te gek. En als ik die wel koop, wil ik daar alsnog root op
Heb ik net een leuke chansey en een100% magikarp gevangen, lees ik dit over rooted devices.. Kan wel 99,99% bye bye zeggen tegeb mn 100% dragonite en magikarp nu, want als de update wordt geforceerd zal ik dan ook w stoppen.
Blijkbaar willen ze nog minder spelers..
Blijkbaar willen ze nog minder spelers..
[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 11-09-2016 01:07 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Kunnen ze het weer in meer landen lanceren!
That was the plan all along!
Maar goed, ik geef het een paar dagen voordat iemand z'n "hide root appje" heeft aangepast voor Pokemon Go.
Of heb ik nu teveel vertrouwen?
Maar goed, ik geef het een paar dagen voordat iemand z'n "hide root appje" heeft aangepast voor Pokemon Go.
[ Voor 48% gewijzigd door AppieNL op 11-09-2016 01:08 ]
Ik denk dat dit vrij zeker gebeuren gaat.AppieNL schreef op zondag 11 september 2016 @ 01:07:
Kunnen ze het weer in meer landen lanceren!
Werkt niet helaas. Schijnbaar kun je de game al uberhaupt niet spelen wanneer je een custom rom hebt draaienBarfman schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:33:
Chainfire heeft een mod ontwikkeld om root onzichtbaar te maken voor apps, is net 2 weken oud en de moeite waard om te testen.
SuHide v0.16
is everything cool?
Dit is dan om cheaters tegen te gaan, maar je hebt ook manieren van spoofen zonder root, dus wat moet dit uberhaupt helpen?
Ik had ooit een app op mn tablet waarmee je apps kon laten denken dat je een ander toestel had (met uitgebreide instellingen oa om android versie aan te passen etc). Een aantal apps werkte niet op mijn Xiaomi tablet en dat was toen een oplossing (omdat play store dacht dat ik wel een compatible toestel had). Misschien werkt het ook met pokemon go. Ik weet alleen ff de naam niet. Kent iemand deze app?
edit: zoiets, maar dit is em niet. Misschien kan iemand die geupdated heeft dit testen?
edit: zoiets, maar dit is em niet. Misschien kan iemand die geupdated heeft dit testen?
[ Voor 30% gewijzigd door badros86 op 11-09-2016 05:18 ]
Na 2 Scythers en 1 Eevee, nu Kabuto uit 10km ei.
*burp*
Je loopt al veel te ver achter.Asgaro schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:26:
https://www.apkmirror.com...ndroid-apk-download/#file
Ik begin nu ook met deze game.
Beetje laat door omstandigheden, I know, maar nudat het buddy systeem er is kan ik onmiddellijk zeer efficiënt spelen vanaf level 0.
Zou goed kunnen, kwam volgens mij 2x 2 gasten tegen op de terugweg naar de auto met telefoons en powerbanks. Wij liepen met z'n 3en, 1 met fel oranje shirt aan > meMarselaar schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:47:
Ook een leuke vangst dat rijtje! Nog ergens voor gaan rennen?
De te lopen afstanden voor candy zijn uiteindelijk anders dan de afstanden die hier ooit zijn verspreid. Dratini is bijvoorbeeld 5 km en alle starters 3 km.
Weet je ook wat de snelheidslimiet is? Zelfde als eieren 10,5?Sjurm schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:45:
De te lopen afstanden voor candy zijn uiteindelijk anders dan de afstanden die hier ooit zijn verspreid. Dratini is bijvoorbeeld 5 km en alle starters 3 km.
Nee, nog niet. Ik ga er vanuit dat dit hetzelfde is.bbblije schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:49:
[...]
Weet je ook wat de snelheidslimiet is? Zelfde als eieren 10,5?
Niet alle starters, pika is 1km loopje..Sjurm schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:45:
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Helaas wel ja... 5km voor bijvoorbeeld Dratini. Mag je een aardig eind lopen..Sjurm schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:45:
De andere die ik zelf heb bekeken;
- Bulbasaur 3km
- Magikarp 1km
- Pidgey 1km
- Doduo 3km
Als je de keuze tussen de andere 3 een paar keer negeert dan wel
Phoe...5km voor een dratini? Maar goed, beter dan niks natuurlijk!
Hoeveel is het voor grimer en machop?
Verwacht dat deze onder hetzelfde kopje als Doduo vallen en dus 3km nodig hebben per candy.readytoflow schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:25:
readytoflow schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:25:

Dat is 3km voor een candy
NS FC: SW 2742 0448 8213
Net twee lures aangezet (centrum Tilburg) en bij beide alleen maar meuk (pidgey, rattatas, spearow en whoop whoop 1 pidgeotto en 1 pidgeot).
Ik snap dat je geen 12 laprassen krijgt maar dit is wel erg summier. Waarom zou je op deze manier die gekkigheid kopen?
Ik snap dat je geen 12 laprassen krijgt maar dit is wel erg summier. Waarom zou je op deze manier die gekkigheid kopen?
Haha, kan me geen oranje shirt herinneren ;-)schaapiej schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:02:
[...]
Zou goed kunnen, kwam volgens mij 2x 2 gasten tegen op de terugweg naar de auto met telefoons en powerbanks. Wij liepen met z'n 3en, 1 met fel oranje shirt aan > me![]()
Ook een leuke vangst dat rijtje! Nog ergens voor gaan rennen?
Powerbanks zaten toen nog in de tas.
Nee, alleen met wat stevigere tred die kant op om vervolgens de teleurgestelde gezichten te zien. Fake of gedespawned, we zullen het niet weten. Ik heb niet zo'n radar app/site dus kan het niet checken
* Raven steekt hand ophneel schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:07:
Hoeveel tweakers draaien er eigenlijk nog een standaard unrooted rom op hun telefoon?
Gezien je de meeste puinzooi zonder root kunt uitschakelen/verbergen vind ik het niet nodig om een custom rom te draaien. Al is het gebrek aan updates (Samsung...) wel bagger.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ok! Gaat helpen om de Pokedex vol te krijgen!
Wij lijken te merken dat er zo onregelmatig meer zeldzamere Pokemon spawnen. Dat icm met buddy systeem zal wel een opmaat zijn naar de nieuwe batch gen 2 Pokemon misschien?
Dus gaat snel na een kleine 10 flareons eindelijk 2 goede Vaps erbij!
We hebben er nu 3 met watergun-hydro pump 80%-95%. Gisteren level 25 geworden en deze 3 maar gemaxed tot ~2150 gemiddeld. Plus 1 flareon ember-fireblast. van net 2000.
Denk je een hoop Sterrenstof te hebben. Dat is er dus zo doorheen (dik 150K minder nu).
Zie nu toch wel kansen om meer gyms > 21u te bezetten.
Sinds donderdag staat onze topper letterlijk geparkeerd langs de snelweg. Ik mis deze wel omdat het een goede aanvaller is (exeggutor zen headbutt-solarbeam). Had niet verwacht dat deze zo lang stand zou houden...jammer dat je niet kan zien hoe die gym er nu voorstaat.
[ Voor 10% gewijzigd door readytoflow op 11-09-2016 09:55 ]
Jij hebt geen Pokemon yellow gespeeld?
Let wel op... Gen 2 heeft 2 nieuwe Eevee evolutiesreadytoflow schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:53:
Dus gaat snel na een kleine 10 flareons eindelijk 2 goede Vaps erbij!
We hebben er nu 3 met watergun-hydro pump 80%-95%. Gisteren level 25 geworden en deze 3 maar gemaxed tot ~2150 gemiddeld. Plus 1 flareon ember-fireblast. van net 2000.
Ik heb nu 100 candy en die bewaar ik mooi
Heb alleen geen goede Flareon maar goed... Arcanine > Flareon dus lekker belangrijk
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
I know! Was ik ook van plan. Maar gebrek aan Arcanine, Lapras, Dragonite en Snorlax en de nieuwe goede Vaps dwong me haast om er alle candy en veel dust in te stoppen. Ze zijn niet zeldzaam voor mij. Die 100 hadden we ook binnen paar weken.
Is de verwachting dat die nieuwe evoluties een beetje sterk worden? Of meer a la ninetails: mooi, leuk voor de heb maar niet echt nuttig verder.
Is de verwachting dat die nieuwe evoluties een beetje sterk worden? Of meer a la ninetails: mooi, leuk voor de heb maar niet echt nuttig verder.
Hangt er helemaal van af of dat speed nu eindelijk een rol gaat spelen.readytoflow schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:04:
I know! Was ik ook van plan. Maar gebrek aan Arcanine, Lapras, Dragonite en Snorlax en de nieuwe goede Vaps dwong me haast om er alle candy en veel dust in te stoppen. Ze zijn niet zeldzaam voor mij. Die 100 hadden we ook binnen paar weken.
Psychic en Dark Pokemon komen nu niet helemaal tot hun recht, kijk maar naar Alakhazam.
[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 11-09-2016 10:09 ]
De nieuwe update nu aan het downloaden van APKMirror. Heb een OPX zonder root. Ga ervan uit dat het geen problemen op gaat leveren.
Enig idee waneer de update in de officele store staat? Heb hem zelfs net uninstalled en weer geinstalled maar helaas nog niks?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Er spawnde een Dragonair hierachter dus moest toch even de deur uit, buddysystem werkt goed, cirkel om buddy heen laat je precies zien hie ver je bent voor je candy.
*burp*
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar hoeveel candy krijg je als je de afstand hebt bereikt?
Ik zie de update ook nog niet in de Play store staan.
Ik lees net dit op reddit:Joosie200 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:07:
Apk erop geknald. Krijg inderdaad deze melding bij opstarten van v37
[afbeelding]
Uninstall, pak v36 terug. Krijg ik nu ook daar hetzelfde schermIk draai CM zodat mijn Xiaomi Mi2s Android 6 kan draaien. Daarvoor heb ik hem geroot zodat ik via cwm en dergelijke ermee aan de slag kon. Qua pokemon go heb ik nog nooit gecheat. Ik kan nu dus kijken naar een ongeroot systeem of een ander toestel fixen.
Weird, maybe because it's "aftermarket" so it's like a custom ROM? It works on my Xiaomi Mi5 with MIUI ROM... EDIT: Notice that I downloaded and installed the updated app only AFTER I unrooted my phone...
Als je MIUI er op zet zou het moeten werken lijkt mij (heb zelf ook een mi2s met MIUI, (nog) wel rooted)
Hebben jullie er ook veel last van dat bijna alles weg rent na 1 bal te hebben gegooid? Ongeacht wat het is pidgeys, weedles, magikarps etc... 1 bal erop enze zijn weg begin het erg irritant te vinden en draai nog 0.35
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik draai ook nog 0.35 en heb er geen last vancopywizard schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:56:
Hebben jullie er ook veel last van dat bijna alles weg rent na 1 bal te hebben gegooid? Ongeacht wat het is pidgeys, weedles, magikarps etc... 1 bal erop enze zijn weg begin het erg irritant te vinden en draai nog 0.35
Klinkt als een softban...copywizard schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:56:
1.petjekel schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:51:
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar hoeveel candy krijg je als je de afstand hebt bereikt?
*burp*
Oke thanks. Alvast maar bedenken welke ik ga gebruiken.
MIUI vind ik persoonlijk drie keer niksnichan schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:54:
[...]
Ik lees net dit op reddit:
Weird, maybe because it's "aftermarket" so it's like a custom ROM? It works on my Xiaomi Mi5 with MIUI ROM... EDIT: Notice that I downloaded and installed the updated app only AFTER I unrooted my phone...
Als je MIUI er op zet zou het moeten werken lijkt mij (heb zelf ook een mi2s met MIUI, (nog) wel rooted)
Ik nog steeds op 0.33 en ben nog steeds niet gedwongen om te updatenMarselaar schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:01:
[...]
Ik draai ook nog 0.35 en heb er geen last van
Maar ik vraag me af of t hieraan ligt dat ik telkens crap CP's vang terwijl iedereen om me heen ze hoog vangt..
Zou dit echt zo kunnen werken? Of is dat een alu-hoedje..
Nou, zodra de update geforceerd wordt is het dus geen pokemon meer voor mij, heb root op mn nexus en heb een Mi5 besteld die ik wel moet rooten om er gebruik van te maken want ik ga niet die Chinese meukROM erop laten maar vervangen voor CM.
Zo ik heb weer heel wat gemist afgelopen 3 weken waarschijnlijk.
Maar lees zojuist op de frontpage dat er weer een update aan komt. Buddy Pokemon, dat lijkt mij wel wat, kan ik toch nog die ene Dratini tot een Dragonite omvormen. Ik zie al mensen over straat lopen met een splashende magicrap achter hun aan
Overigens vind ik het hele root verhaal minder, die beperking raakt meer dan alleen de cheaters naar mijn mening.
Maar lees zojuist op de frontpage dat er weer een update aan komt. Buddy Pokemon, dat lijkt mij wel wat, kan ik toch nog die ene Dratini tot een Dragonite omvormen. Ik zie al mensen over straat lopen met een splashende magicrap achter hun aan
Overigens vind ik het hele root verhaal minder, die beperking raakt meer dan alleen de cheaters naar mijn mening.
[ Voor 15% gewijzigd door spocy op 11-09-2016 11:48 ]
Je hebt intussen ook gezien hoeveel km je moet lopen voor één candy met je Dratini?spocy schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:46:
Zo ik heb weer heel wat gemist afgelopen 3 weken waarschijnlijk.
Nope, maar mijn verwachting is idioot veel, dus ik ga alvast nieuwe wandelschoenen kopenschaapiej schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:48:
[...]
Je hebt intussen ook gezien hoeveel km je moet lopen voor één candy met je Dratini?
edit: Inmiddels gevonden haha, goed voor het conditie zullen we maar zeggen
[ Voor 11% gewijzigd door spocy op 11-09-2016 11:51 ]
Hehe jup, 5km!spocy schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:48:
[...]
Nope, maar mijn verwachting is idioot veel, dus ik ga alvast nieuwe wandelschoenen kopen
Zie ook deze post.
[ Voor 31% gewijzigd door schaapiej op 11-09-2016 11:51 ]
Had ik inderdaad gevonden, maar toch bedankt!
Nou, hup Niantic, tijd om de volgende feature te implementeren... Ruilen! 😇
Door de buddy update kan ik eindelijk weer eens werken aan m'n pokedex. (6 to go)
Door de buddy update kan ik eindelijk weer eens werken aan m'n pokedex. (6 to go)
Dan kies ik voor een Eevee of Dratini. Beide kom ik veel te weinig tegen. Magicraps kom ik om de haverklap tegen. Nog 22 te gaaan en ik kan eindelijk mijn hoogste crap (cp135) naar een Garydos evolueren met wss net zulke crappy movesetspocy schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:46:
Buddy Pokemon, dat lijkt mij wel wat, kan ik toch nog die ene Dratini tot een Dragonite omvormen. Ik zie al mensen over straat lopen met een splashende magicrap achter hun aan
Ja ik ga ook voor Dratini, heb alle eeveelutions al, tuurlijk wil ik nog wel een sterkere vapo, maar dratini heb ik er pas 4 van gevangen ooit. Die zullen dan toch maar wat kilometertjes achter me aan moeten glibberenJoosie200 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:04:
[...]
Dan kies ik voor een Eevee of Dratini. Beide kom ik veel te weinig tegen. Magicraps kom ik om de haverklap tegen. Nog 22 te gaaan en ik kan eindelijk mijn hoogste crap (cp135) naar een Garydos evolueren met wss net zulke crappy moveset
Ik heb net ff 2 rondjes gemaakt langs de Pokestops hier in het centrum en zit al op 75% van mijn eerste Dratini-candy. Gaat best hard (op de fiets that is).schaapiej schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:48:
[...]
Je hebt intussen ook gezien hoeveel km je moet lopen voor één candy met je Dratini?
*burp*
Bijzonder dat je zo weinig Dratini bent tegengekomen. Langs het Leidse Rijn kanaal tussen Woerden en Utrecht kom ik minstens twee tegen per dag.spocy schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:06:
[...]
Ja ik ga ook voor Dratini, heb alle eeveelutions al, tuurlijk wil ik nog wel een sterkere vapo, maar dratini heb ik er pas 4 van gevangen ooit. Die zullen dan toch maar wat kilometertjes achter me aan moeten glibberen
Spocy is er weer 
he nu wordt t eindelijk weer gezellig
Je krijgt rewards.petjekel schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:51:
Schijnt dus meer te zijn dan alleen 1 candy.
Iemand die dit al kan bevestigen?
Misschien wat dust (100) erbij.
Edit: net geprobeerd bij pika en je krijgt niets erbij. Standaard 1 candy per KM
[ Voor 10% gewijzigd door murphylee op 11-09-2016 13:51 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Moet eerst die update voor iOS uitkomenmurphylee schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:26:
[...]
Je krijgt rewards.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Er is vast wel een wifi welke je kan gebruiken
Je krijgt blijkbaar ook XP per candy. Iemand die dit kan bevestigen?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Als dat nou ook nog snel was daarroffeltjes schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:32:
Er is vast wel een wifi welke je kan gebruiken
Wat een onzin. PoGo is sowieso makkelijk, maar is ook nog eens dusdanig opgebouwd dat er een soft levelcap is boven de 20.
Je ligt bij PoGo nooit te ver achter, binnen 2 weken kan je prima meedoen in Gyms (in grote steden al eerder, ik zie vaak zat pulp in gyms).
Yes I'm back, en bedanktpoor Leno schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:19:
Spocy is er weer
Nee eigenlijk bar weinig pokemon go gedaan. nog wel een koffing gevonden. Maar had meestal de tablet niet mee onderweg, en een hoop gewandeld in wat afgelegen gebieden. Daarnaast is het internet ook niet bijster goed op Corsica moet ik zeggenpoor Leno schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:09:
Nog leuke dingen gevangen op vakantie?
Ooehh cheater, BAN! BAN! BAN!-Marc- schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:17:
[...]
Inderdaad, alleen rood en blauw. Lekker met de emulator op de Pc (-:
Mocht je rooted zijn kun je beter wachten... Anders alleen downloaden vanuit 'betrouwbare bronnen, apkmirror dus zolang je de update nog niet in de Playstore ziet.
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 11-09-2016 13:41 ]
Hmm jammer.. Ik hoopte zelf op meer candy hoe meer je met een Pokemon hebt gelopen. Bijvoorbeeld na de 1e 10 candy krijg je 2 candy per aantal km dat je moet.. Zou de pijn iets verzachtenmurphylee schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:26:
[...]
Je krijgt rewards.
Edit: net geprobeerd bij pika en je krijgt niets erbij. Standaard 1 candy per KM
Zou ook leuk zijn als je buddy een aantal CP per x aantal km's zou krijgen
Yay voor cheaters die dan nog sterkere pokemon krijgen.poor Leno schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:59:
Zou ook leuk zijn als je buddy een aantal CP per x aantal km's zou krijgen
Achja ik zal het nooit weten, ik ga mn root niet verwijderen voor een spelletje.
Je buddy gaat zelf blijkbaar ook op snoepjesjacht.
[ Voor 28% gewijzigd door FREAKJAM op 11-09-2016 14:11 ]
is everything cool?
Omdat het kanschaapiej schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:16:
Nice! Maare.. Waarom Pidgey als buddy?!
Dat is wel een chille toevoeging en maakt het stukken interessanter
Niet mijn account, maar ik denk als test aangezien je met een pidget niet ver hoeft te lopen voor extra candy.
is everything cool?
True, maar dan zou ik toch voor een pika gaan, oldskool Yellow timesFREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:18:
Niet mijn account, maar ik denk als test aangezien je met een pidget niet ver hoeft te lopen voor extra candy.
Precies, Dratini found his big brother, en tadaaa een dragonite spawned voor je neuspoor Leno schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:18:
Dat is wel een chille toevoeging en maakt het stukken interessanter
Hmmm, what to do. Een Poliwrath gevangen in het wild met bubble en hydro pump, maar wel maar 40%IV. Power uppen of niet. Heeft nu 1200 cp
Onderweg van de MoaM naar huis weer langs "mijn" gym op de Veluwe gekomen. Troliwrath zit er nog steeds in, en de gym is nog steeds level 10, maar kennelijk is er wel e.e.a. uitgevochten want mijn Troli zit niet meer op de 2e plek van boven, maar op de 3e.
Dat is dus nu 3 weeks and counting dat hij daar op vakantie is. Tijd om een pooltje op te zetten hoe lang hij daar nog blijft?
Dat is dus nu 3 weeks and counting dat hij daar op vakantie is. Tijd om een pooltje op te zetten hoe lang hij daar nog blijft?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
2 Candy? Is dat elke keer of verschilt dat?FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:10:
Je buddy gaat zelf blijkbaar ook op snoepjesjacht.![]()
[afbeelding]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik zit met een dilemma: moet ik meer transferen of extra storage kopen? Mijn storage is gisteren vol geraakt en ik ben dus lage cps gaan verwijderen, maar het schiet niet zo op. Hoe doen jullie dat? Vooral de mensen die naar Kijkduin gaan en er zo 100-200 op een dag vangen.
Gooi je veel direct na het vangen weg of neem je na afloop de lijst door en/of koop je (veel) ruimte bij? Het gaat me vooral ook om voldoende over te houden voor mijn eerste lucky egg evolve sessie.
Gooi je veel direct na het vangen weg of neem je na afloop de lijst door en/of koop je (veel) ruimte bij? Het gaat me vooral ook om voldoende over te houden voor mijn eerste lucky egg evolve sessie.
Of een challenge om te zorgen dat ie er snel uit gaatMx. Alba schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:28:
Onderweg van de MoaM naar huis weer langs "mijn" gym op de Veluwe gekomen. Troliwrath zit er nog steeds in, en de gym is nog steeds level 10, maar kennelijk is er wel e.e.a. uitgevochten want mijn Troli zit niet meer op de 2e plek van boven, maar op de 3e.
Meuk gewoon transferren meteen na het vangen. Qua lucky egg gewoon eerst je candy op orde hebben en dan pidgey etc sparen. Maar je zegt eerste lucky egg, dan zul je nog niet heel hoog zijn en dus ook nog niet veel soeps hebben qua pokemon dus vind het gek dat je dan te weinig zou hebben. Ik heb n paar dagen geleden pas voor het eerst storage gekocht van mn gym muntjes en ben halverwege lvl27.Quincy5 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:36:
Ik zit met een dilemma: moet ik meer transferen of extra storage kopen? Mijn storage is gisteren vol geraakt en ik ben dus lage cps gaan verwijderen, maar het schiet niet zo op. Hoe doen jullie dat? Vooral de mensen die naar Kijkduin gaan en er zo 100-200 op een dag vangen.
is de pool al gemaakt?Mx. Alba schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:28:
Toch nog een rondje in de stad kunnen doen vandaag. Eerst nog paar incubators gekocht en daar 4 eieren in gedaan. Kwam 1 diglett uit en die had ik nog niet
en level 26 geworden
Nu een 10km ei voor terug gekregen (nr 4)
met nog 3 plekjes over. Nu de theorie testen dat als ik deze niet in een incubator stop dat ik er dan meer zou kunnen krijgen. Morgen ochtend op weg naar de trein maar even testen.
Verder nog 1 carp verwijderd van gyarados nr 4, fingers crossed voor een met hydro pump
Nu een 10km ei voor terug gekregen (nr 4)
Verder nog 1 carp verwijderd van gyarados nr 4, fingers crossed voor een met hydro pump
Is op zich wel wat bij te benen. Maar uiteraard op de lange termijn (waar ik geen probleem mee heb.)
- Leveling vertraagt naarmate je vordert.
- Als je loopt als hobby (wat hier het geval is), heb je ook een voordeel omdat zoveel zaken draaien om x aantal km stappen/lopen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status