Ik ben op beide plekken geweest en moet zeggen dat de Waalkade meer Pokemons oplevert, je hebt zoiezo meer Pokemon in de buurt naast degene die uit de lures komen.
Qua speciale Pokemon heb ik in Sonsbeek voornamelijk Clefairy en Onix gevangen, ook wel een hoop nidoran/grass pokemon(1 ivysaur gezien) en standaard evolutie Pokemon gezien(pidgey/weedle/etc)
bij de Waalkade zit zoiezo een Dratini spawn als je de trap afgaat en naar het water loopt(in de 3/4 uur dat ik er was zijn er 2 geweest), uit de lures heb ik op de dag dat ik er was 5 Mr. Mimes gehad, een Grimer, een paar Koffing en een paar Squirtle dat zijn voor mij zeldzame pokemon, je ziet er ook van alles en nog wat spawnen wat minder zeldzaam is en als je de kade zelf afloopt of de stad zelf in dan spawnt er ook van alles (bijna alle soorten water pokemon bij de kade en volgens de kaart die ik bij meerdere mensen heb gezien spawnt er op de winkelstraat en de straten eromheen van alles van mr mime tot Omanyte)
Voor Parkeren is sonsbeek denk ik wel beter wat betreft kosten.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik bij de Waalkade 1 1/2 week terug geweest ben terwijl ik bij Sonsbeek alweer een maand geleden geweest ben, met de veranderende spawns overal kan het nu zomaar anders zijn in Sonsbeek.