PS/XBL: Nogne
*Ik besteed in mijn eentje liever de revives en potions aan gyms die levensvatbaar zijn een level 1 gym is een prooi voor aasgieren
[ Voor 47% gewijzigd door Amd RuLuzzz op 08-09-2016 10:13 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
- de app nog altijd moet openstaan om de go plus te gebruiken.
- Je kan ook geen pokemon vangen die nog niet in je pokedex staan (confirmed)
- Je kan via de go plus niet switchen tussen de verschillende soorten pokeballs / berries (confirmed)
- De go plus zou zelf ook geen distance tracking doen (wat dus wil zeggen dat de app ook open moet staan om je eggs uit te broeden).
Afgezien van de features, zou ik hem zowiezo niet halen omdat ik niet met zo'n ding om me pols ga lopen...Ricmaniac schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:29:
ik vind die wearable echt niks meer nu het volgende bekend is :
- Je kan via de go plus niet switchen tussen de verschillende soorten pokeballs / berries (confirmed)
- De go plus zou zelf ook geen distance tracking doen (wat dus wil zeggen dat de app ook open moet staan om je eggs uit te broeden).
Tot nu toe heb ik een enkeling gezien in Sonsbeek.JamesB009 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:21:
Weet er iemand een bulbasaur nest in de omgeving van Arnhem? (Met jullie fancy scanners)
Zoals je waarschijnlijk weer is de spot bij de vijver in Sonsbeek wel een aardige waterspot. Er spannen veel:
- Magikarps
- Polywags
- Soms Dartini
Oh, da's inderdaad wel waardeloos ja. Distance tracking zou voor mij de reden geweest zijn om dat ding aan te schaffen, maar als je vervolgens nog steeds het scherm aan moet hebben (en dus de telefoon effectief in je hand moet houden), voegt het echt niks toe.Ricmaniac schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:29:
ik vind die wearable echt niks meer nu het volgende bekend is :
Ja, idd. Die spot ken ik, ook bij de chinees daar met 3 stops + vaak een lure aan spawnt er wel veel, maar nog geen bulba gezien daar.Amd RuLuzzz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:38:
[...]
Tot nu toe heb ik een enkeling gezien in Sonsbeek.
Zoals je waarschijnlijk weer is de spot bij de vijver in Sonsbeek wel een aardige waterspot. Er spannen veel:
- Magikarps
- Polywags
- Soms Dartini
Gisteren 2 bulba uit mijn eieren gekregen, daarom wil ik ff een nest vinden zodat ik die kan gaan evolven!
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Mijn ei stond kennelijk op uitkomen, ik pak een pokestop, krijg een ei.
Ik als een idioot mijn eitjes checken... ik weet toch vrij zeker dat ik er 9 had. Staan er ineens 10...
200 meter later komt mijn ei ineens uit... Uuuuh, kennelijk weet de server het eerder dan mijn app?
Ken jij nog meer goede/mooie spots in Arnhem om omgeving?JamesB009 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:46:
[...]
Ja, idd. Die spot ken ik, ook bij de chinees daar met 3 stops + vaak een lure aan spawnt er wel veel, maar nog geen bulba gezien daar.
Gisteren 2 bulba uit mijn eieren gekregen, daarom wil ik ff een nest vinden zodat ik die kan gaan evolven!
Langs het rijkerswoerd meer spannen met enige regelmaat Growlithe's. Ik hoorde dat er een nest zat, dat lijkt wel aardig te kloppen.
Als je puur voor evolves gaat dan is het centrum van Arnhem leuk, en veel pokestops daar.Amd RuLuzzz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:50:
[...]
Ken jij nog meer goede/mooie spots in Arnhem om omgeving?
Langs het rijkerswoerd meer spannen met enige regelmaat Growlithe's. Ik hoorde dat er een nest zat, dat lijkt wel aardig te kloppen.
Rijnkade op en neer lopen is volgens mij ook wel leuk, spawnt zo nu en dan ook wat leuks. (Dratini, Poligon in nearby gezien daar, en uiteraard de standaard water dingen.)
Verder ken ik weinig echt leuke spots in Arnhem helaas. Sonsbeek blijft 1 van de fijnste tot nu toe.
Ik denk eerder dat je client al wist dat het ei uitgekomen was en je bij het spinnen dus clientside al een ei had gekregen.IdieEasy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:47:
Ik had van de week voor korte tijd 10 eieren!
Ik als een idioot mijn eitjes checken... ik weet toch vrij zeker dat ik er 9 had. Staan er ineens 10...
200 meter later komt mijn ei ineens uit... Uuuuh, kennelijk weet de server het eerder dan mijn app?
Andersom lijkt me technisch gezien heel raar.
Coole site. Kende ik nog niet.Tomski1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:25:
[...]
Ben een Belg dus Brussel was de plaats (warande park)
Naast lillo beste plaats voor mij. Charmander nest, pikachu nest, squirtle nest allen in de nabije parkjes.
www.brusselopole.be
Eens gaan voor een pikachu. 10 minuten wandelen vanaf mijn werk
Battle.net: NagaByrd#2844
4 daarvan komen op korte termijn wel goed (Raichu, Arcanine, Alakazam en Genger).
5 daarvan wordt gewoon toevallig tegenkomen of uitbroeden (Lickitung, Lapras, Porygon, Snorlax). Weinig invloed op denk ik.
Maar die laatste 10...pff.
- Bulbsaurs >Ivy- en Venusaur (seen 2, caught 2) 11/125 candy
- Clefairies > Clefable (seen 6, caught 5; 2 x ei) 23/50 candy, nog 8 nodig
- Mankeys > Primeape (seen 3, caught 3; 2 x ei) 28/50 candy, nog 6 nodig
- Machop > Machamp (seen 4, caught 4; 1 x ei) 10/100 candy, nog 23 nodig
- Geodude > Golem (seen 10, caught 10), 29/100 candy, nog 18 nodig.
- Grimer > Muk (1 seen/1 caught), 2/50 candy, nog 12 nodig
- Omanyte > Omastar (seen 3, caught 3), 25/50, nog 7 nodig komt wel goed
- Kabuto > Kabutops (seen 2, caught 2; 1x ei). 7/50 candy, nog 11 nodig
- Dratini > Dragonite ((seen, caught, 2x ei), 43/100 candy. nog 14 nodig. gaat langzaam maar komt goed
Waar kan ik deze vinden? Beetje westen van het land. Driehoek Roosendaal-Tilburg-Den Haag.
Ben nu in totaal paar uurtjes in Kijkduin geweest, maar behalve een verdwaalde Geodude kwam ik bovenstaande daar nauwelijks tegen.
Heb ik ook wel eens gehad, maar mn nieuwe pokemon stond wel al in de lijst, alleen bij het egg schermpje stond die nog in de incubatorIdieEasy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:47:
Ik had van de week voor korte tijd 10 eieren!
Ja zeker, rond het Hollumerbos spawnen best veel zeldzame Pokemon, tenminste dat was toen ik er in juli/augustus op vakantie was. Ik begon daar met PoGo spelen en nu ik thuis ben zie ik hoe verwend ik daar was met PokemonLanithro schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:53:
ik ga morgen naar Ameland. Weet iemand of daat nog leuke Pokémons te vangen zijn?
Maar rond het bos heb ik o.a. gevangen(/gezien
2 * Electabuzz
1 * Aerodactyl
2 * Rhydon
1 * Onix
1 * Dugtrio
2* Growlithe
1 * Kadabra
1 * Kabutops
Verder zitten op het eiland heel veel Voltorbs en Magnemites. Opvallend veel aanwezig: Pickachu, Ponyta, Geodude, Sandshrew, Charmander, Exeggcute, Cubone, Vulpix, Nidoran en natuurlijk de waterpokemon. Een stuk minder rattata, pidgey en dat soort troep daar gezien. Tenzij ze inmiddels de boel hebben omgegooid natuurlijk
Verwijderd
Heb je er voor Geodude naar Golem geen 125 nodig? geodude --> graveler = 25 --> Golem = 100?readytoflow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:35:
Ik weet het, het is een divers verzoek. Wij moeten nu nog 19 Pokémon.
4 daarvan komen op korte termijn wel goed (Raichu, Arcanine, Alakazam en Genger).
5 daarvan wordt gewoon toevallig tegenkomen of uitbroeden (Lickitung, Lapras, Porygon, Snorlax). Weinig invloed op denk ik.
- Dratini > Dragonite ((seen, caught, 2x ei), 43/100 candy. nog 14 nodig. gaat langzaam maar komt goed
Waar kan ik deze vinden? Beetje westen van het land. Driehoek Roosendaal-Tilburg-Den Haag.
Ben nu in totaal paar uurtjes in Kijkduin geweest, maar behalve een verdwaalde Geodude kwam ik bovenstaande daar nauwelijks tegen.
hetzelfde voor machop naar machamp etc etc bijna alle 3 evolutie pokes hebben 125 candy nodigVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:48:
[...]
Heb je er voor Geodude naar Golem geen 125 nodig? geodude --> graveler = 25 --> Golem = 100?
Parc Josaphat Schaerbeek => Charmander (4 spawns, bovenaan het park) gemiddeld 1-2 per uur maar met wat ongeluk kan je er geen zien, spawned niet altijd)Maarten1337 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:33:
[...]
In welke parkjes vind je die dan en hoe groot is het nest?
De Meeussquare => Pikachu (1-2 spawns per uur)
Kunstbergtuin => Squirtle (1-2 spawns per uur)
Idd, ik las ook dat de code voor zo'n site vrij op internet staat en dus perfect na te bootsen is.nagasy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:13:
[...]
Coole site. Kende ik nog niet.
Eens gaan voor een pikachu. 10 minuten wandelen vanaf mijn werk
[ Voor 13% gewijzigd door Doopy-X- op 08-09-2016 13:24 ]
*burp*
Zit nu op;102 Poké balls, 119 Great balls, 82 Ultra balls en 177 Razz berry.
Inclusief de stops daar moet ik een eind komen denk ik...
Hoe groot is jouw bagruimte?schaapiej schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:23:
Heb wat items opgespaard voor aankomende zaterdag, dagje Kijkduin.
Verwijderd
Wachten op de buddy update en dan lekker veel gaan wandelen.readytoflow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:35:
Ik weet het, het is een divers verzoek. Wij moeten nu nog 19 Pokémon.
De theorie dat je eieren in je voorraad dus van invloed zijn op de eieren die je ontvangt lijkt een mogelijkheid te zijn. Het kan natuurlijk ook weer allemaal toeval zijn, maar toch....
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Ik doe nu hetzelfde, broed alleen de 5k eitjes uit. Tot nu toe heeft het in een 2k ei geresulteerdsankao schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:44:
Ik ben even wat aan het proberen, normaal gesproken had ik altijd 1 10km ei op 20 andere eieren. Maar nu bewaar ik ze eerst zodat er een aantal in mijn voorraad zitten. En vanaf dat moment heb ik al 4 10 km eieren op 10 eieren. Terwijl ik geen andere Pokestops heb bezocht.
De theorie dat je eieren in je voorraad dus van invloed zijn op de eieren die je ontvangt lijkt een mogelijkheid te zijn. Het kan natuurlijk ook weer allemaal toeval zijn, maar toch....
Indien je bag vol zit zal ik er voor kiezen om 77 Razz berries in te wisselen voor ballen. Het gaat hard daarschaapiej schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:23:
600!
Hij zit nu bijna vol ja, potions en revives heb ik een eind terug gebracht voor dit weekend.Amd RuLuzzz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:51:
[...]
Indien je bag vol zit zal ik er voor kiezen om 77 Razz berries in te wisselen voor ballen. Het gaat hard daar
Ben al wel steeds normale ballen aan 't weg doen voor great balls. Heb/had alleen geen idee of zoveel berry's nodig zijn.. zal morgen nog eens kijken of ik 50-75 berry's kan wisselen voor ballen!
Ik weet niet hoeveel tijd je er wil doorbrengen. Ben zelf afgelopen weekend in kijkduin geweest, denk dat ik ongeveer 140 normal balls, 140 great balls en 70 ultra balls had..schaapiej schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:02:
[...]
600!
[...]
Hij zit nu bijna vol ja, potions en revives heb ik een eind terug gebracht voor dit weekend.
Ben al wel steeds normale ballen aan 't weg doen voor great balls. Heb/had alleen geen idee of zoveel berry's nodig zijn.. zal morgen nog eens kijken of ik 50-75 berry's kan wisselen voor ballen!
Na 4 uurtjes spelen zijn die toch echt wel bijna op. (Zelfs al vang je het meeste in 1 of 2 keer). Er zitten gewoon zoveel pokemons.
Heel veel plezier en succes in elk geval
Temujin schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:05:
[...]
Ik weet niet hoeveel tijd je er wil doorbrengen. Ben zelf afgelopen weekend in kijkduin geweest, denk dat ik ongeveer 140 normal balls, 140 great balls en 70 ultra balls had..
Na 4 uurtjes spelen zijn die toch echt wel bijna op. (Zelfs al vang je het meeste in 1 of 2 keer). Er zitten gewoon zoveel pokemons.
Heel veel plezier en succes in elk gevalVergeet je accupack vooral niet
Mijn eigen lunchpauze ditmaal gespendeerd richting een Gym ipv op jacht naar monsters. Met een goede reden, want daar aangekomen een lvl 9 gym 2K geboost (vaporeon van 1756 met mijn Exeggutor van 1751 afgeslacht) en er zelf eentje bijgezet. Nu dus een lvl 10 gym op een relatief gezien rustige plek die niet met de auto te bereiken is. Mooie kans om mijn mijn snorlax een tijdje kwijt te zijn dus.Doopy-X- schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:22:
Dat was een prima lunchpauze: Gele level 3 gym roodgemaakt, Dragonair gevangen (helaas lage cp/iv maar lekker voor de snoepjes), genoeg Eevee & dust om de Jolteon up te graden en 2 10KM eggs gekregen

Vanavond om 23:41 weer.
Leuk dat je bij cashen je totale gymbezetting kunt zien. Dat zou ook op elk moment zichtbaar moeten zijn. Tot aan de 10 kun je het op het schildje in de shop zien maar zodra je daar overheen gaat niet meer.
Vanmorgen weer eentje terug uit een ook niet bepaald stabiele gym dus dat was niet onverwacht. Zonde dat ik recent twee wel stabiele gyms ben kwijtgeraakt omdat ik de onderste positie moest bezetten door gebrek aan hoge CP Pokies. Daar is al die Policandy sindsdien goed voor van pas gekomen. Heb er 4 Wraths mee gemaakt die allevier na ook de nodige dust boven de 1900 CP zitten op level max. Heb er nu nog twee beschikbaar voor gymduty.
Het wordt wel steeds lastiger om een fatsoenlijk plekje te bezetten op >10 gyms omdat alle andere spelers ook steeds hogere beesten krijgen.
Denk ook een uurtje of 4. Vanavond en morgen nog maar even wat extra ballen verzamelen!Temujin schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:05:
[...]
Ik weet niet hoeveel tijd je er wil doorbrengen. Ben zelf afgelopen weekend in kijkduin geweest, denk dat ik ongeveer 140 normal balls, 140 great balls en 70 ultra balls had..
Heel veel plezier en succes in elk gevalVergeet je accupack vooral niet
Powerbanks liggen klaar, 10k mah en 4k mah en heb volgens mij nog ergens een 2300mah.. gooi 't in de tas en zie wel hoe ver ik kom -> op=op
Met die powerbanks zul je een eind moeten komen. Wij waren met z'n 2en en hebben zo'n 10k mah gebruikt in totaal gedurende die 4 uur.schaapiej schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:36:
[...]
Denk ook een uurtje of 4. Vanavond en morgen nog maar even wat extra ballen verzamelen!
Powerbanks liggen klaar, 10k mah en 4k mah en heb volgens mij nog ergens een 2300mah.. gooi 't in de tas en zie wel hoe ver ik kom -> op=op
Denk dat we eerst zo'n 2 en half uur hebben gespeeld. Toen terwijl de telefoons aan het chargen waren ff een hapje gegeten bij de griek op de boulevard waarna we nog anderhalf uurtje hebben gepakt.
Met net nieuwe iPhone SE kan ik makkelijk 5 uur Pokemon op spelen, dus met een powerbank red ik de 15 a 20 uur ook wel.
Maar mijn oude LG G2 kon ik krap 2 uur op spelen, met een powerbank dus net 4 a 6 uur
Temujin schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:41:
[...]
Met die powerbanks zul je een eind moeten komen. Wij waren met z'n 2en en hebben zo'n 10k mah gebruikt in totaal gedurende die 4 uur.
Denk dat we eerst zo'n 2 en half uur hebben gespeeld. Toen terwijl de telefoons aan het chargen waren ff een hapje gegeten bij de griek op de boulevard waarna we nog anderhalf uurtje hebben gepakt.
Inderdaad. Speel zelf met een S5 die al veel (onvolledige) charge cycles te verwerken heeft gekregen en dat merk je toch wel. Als het scherm op zijn helderste moet (overdag en zon) haal ik net de 2u en dan is de pijp uit..JamesB009 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:45:
Ook wel extreem afhankelijk van de telefoon + acculeeftijd.
Met net nieuwe iPhone SE kan ik makkelijk 5 uur Pokemon op spelen, dus met een powerbank red ik de 15 a 20 uur ook wel.
Maar mijn oude LG G2 kon ik krap 2 uur op spelen, met een powerbank dus net 4 a 6 uur
[...]
Iemand toevallig een S7 die zijn ervaring wil delen met max brightness?
Daar zit wat in inderdaad, zo ver heb ik het niet getest met die oude LG. Maar fair enoughmark-k schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:00:
Dat lijkt me gek, je telefoon gaat niet meer gebruiken, maar houdt gewoon minder charge door de oude accu. Dus als je vroeger 4 uur deed met 1 acculading en nu maar 2 moet je toch nog gewoon dezelfde tijd halen op een powerbank lading.
Hoe lang heb je gespaard? Ik ga zaterdag ook, maar ben nog lang niet zo ver.schaapiej schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:23:
PSN: Marselaar
Kwestie van rond blijven lopen en wat je niet wil hebben weggooien.Marselaar schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:24:
[...]
Hoe lang heb je gespaard? Ik ga zaterdag ook, maar ben nog lang niet zo ver.
Goede plek zoeken waar je 6+ pokestops kan chainen in 5 minuten. Liefst 7-8 en dat je niet stil staat te wachten
Sold! Mijn 5S redt het net iets meer dan een uur...JamesB009 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:45:
Ook wel extreem afhankelijk van de telefoon + acculeeftijd.
[...]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Peter_Aragorn schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:28:
[...]
Sold! Mijn 5S redt het net iets meer dan een uur...
*pakt bankpas*JamesB009 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:31:
En pokemon opstarten is 6 seconden, dus lucky egg kan je extreem goed benutten
[...]
Powerbank en gewoon lucky eggs erbij kopen is goedkoper
Resterende bedrag geef je maar uit aan incubators!
Klopt. Maar mijn 5s is ook aan vervanging toe toevalligIdieEasy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:38:
[...]
Powerbank en gewoon lucky eggs erbij kopen is goedkoper
Resterende bedrag geef je maar uit aan incubators!
Het upgraden naar een 7 is niet zo lastig hoor: http://appleplugs.com/Peter_Aragorn schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:40:
[...]
Klopt. Maar mijn 5s is ook aan vervanging toe toevallig
* IdieEasy rent
Eerst maar gestart met een Magikarp naar Gyarados

Overigs mijn 3e Gyarados met Twister
Daarna ook eindelijk mijn eerste Dragonite gedaan.
Kon wel janken toen ik de moveset zag, omdat ik er vanuit ging dat Hyperbeam de beste moveset zou zijn.

Blijkt dat toch weer even mee te vallen.
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149
Nu nog wat dust en candy sparen
Gyrados met twister zijn ideaal voor een gym. In mijn buurt heeft iemand die ook dat maakt het trainer makkelijk ondanks zijn CP van 1500+Loadichus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:05:
Gister 2 lang verwachte evoluties gedaan.
Eerst maar gestart met een Magikarp naar Gyarados
[afbeelding]
Overigs mijn 3e Gyarados met Twister![]()
Daarna ook eindelijk mijn eerste Dragonite gedaan.
Kon wel janken toen ik de moveset zag, omdat ik er vanuit ging dat Hyperbeam de beste moveset zou zijn.
[afbeelding]
Blijkt dat toch weer even mee te vallen.
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149
Nu nog wat dust en candy sparen
Maandag mee begonnen. Had nog wel een stuk of 50 ultra balls staan.Marselaar schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:24:
[...]
Maar loop elke dag tijdens m'n pauze door de binnenstad van Arnhem dus kan continu stops draaien
En dinsdag in de middag nog een extra rondje stad gedaan. Laat ik ook de busreis niet vergeten, elke ochtend en middag zo'n 12 stops vanuit de bus. Gaat erg hard dan!
Er zitten daar ook genoeg PokestopsMarselaar schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:24:
Al kunnen een set extra great/ ultraballs natuurlijk altijd handig zijn. Ik heb daar op een middag zo'n 25 nieuwe soorten kunnen vangen.
Het kan geen excellent throw zijn want het is al een great throw.
elke 100ste van dezelfde soort geeft je die bonus als ik het me goed kan herinnerenSound Rush® schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:31:
Iemand enig idee waarvoor ik hier de bonus krijg?
[afbeelding]
Sound Rush® schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:31:
[afbeelding]
This bonus is conferred on every 100th catch of a specific type of Pokemon. This bonus may be repeated. [Source, line 258]Sound Rush® schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:31:
[afbeelding]
Dit. Als ik het niet al zeker wist zag ik het aan de Rattata candyDigitalError schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:33:
[...]
elke 100ste van dezelfde soort geeft je die bonus als ik het me goed kan herinneren
Pff..zoveel heb ik totaal nog niet een bij elkaar gesprokkeld op lv 22CaptJackSparrow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:34:
Gaat de goede kant op met mijn gymbezetting.Kon er gisteren twee niet bijzetten omdat er een Lapras en een Slowbro onderin zaten. Ondingen om te trainen.
![]()
[afbeelding]
Leuk dat je bij cashen je totale gymbezetting kunt zien. Dat zou ook op elk moment zichtbaar moeten zijn. Tot aan de 10 kun je het op het schildje in de shop zien maar zodra je daar overheen gaat niet meer.
Vanmorgen weer eentje terug uit een ook niet bepaald stabiele gym dus dat was niet onverwacht. Zonde dat ik recent twee wel stabiele gyms ben kwijtgeraakt omdat ik de onderste positie moest bezetten door gebrek aan hoge CP Pokies. Daar is al die Policandy sindsdien goed voor van pas gekomen. Heb er 4 Wraths mee gemaakt die allevier na ook de nodige dust boven de 1900 CP zitten op level max. Heb er nu nog twee beschikbaar voor gymduty.Ben wel van 512 naar 24 Policandy gegaan. Moet weer aardig wat van die beesten vangen om dat weer goed te maken.
![]()
Het wordt wel steeds lastiger om een fatsoenlijk plekje te bezetten op >10 gyms omdat alle andere spelers ook steeds hogere beesten krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-09-2016 16:44 ]
CaptJackSparrow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:34:
Gaat de goede kant op met mijn gymbezetting.Kon er gisteren twee niet bijzetten omdat er een Lapras en een Slowbro onderin zaten. Ondingen om te trainen.
![]()
[afbeelding]
Vanmorgen weer eentje terug uit een ook niet bepaald stabiele gym dus dat was niet onverwacht. Zonde dat ik recent twee wel stabiele gyms ben kwijtgeraakt omdat ik de onderste positie moest bezetten door gebrek aan hoge CP Pokies. Daar is al die Policandy sindsdien goed voor van pas gekomen. Heb er 4 Wraths mee gemaakt die allevier na ook de nodige dust boven de 1900 CP zitten op level max. Heb er nu nog twee beschikbaar voor gymduty.Ben wel van 512 naar 24 Policandy gegaan. Moet weer aardig wat van die beesten vangen om dat weer goed te maken.
![]()
Met bite als eerste aanval? En was het een carp uit een ei?badros86 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:43:
Yeah! Mn 100% 150cp magicarp is een 1536cp gyarados geworden met hydropump
Lage level 23 hier, maak je niet druk, same boat hereVos schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:43:
[...]
Pff..zoveel heb ik totaal nog niet een bij elkaar gesprokkeld op lv 22. Wat dat betreft is dit topic een slechte plek voor mij, wat ik hier allemaal voorbij zie komen... Ik ben al blij met mijn Vaporeon.
Als je een baan/school hebt en 's avonds ook nog andere dingen te doen hebt naast Pokemons vangen, moet je je niet te druk maken dat er mensen zijn die veel sterkere zooi hebben. Gewoon rustig doorsparen en je topaanvallers/defenders volgooien met dust
Ik gooi voorlopig, in deze volgorde ook alleen dust in de onderstaande pokes:
Vaporeon (1964)
Jolteon (1482)
Gyarados (1864)
Poliwrath (1623)
Eerste 3 aanval, laatste verdediging. Deze 4 hebben ook allen de goede moveset dus dat is het waard.
[ Voor 16% gewijzigd door Doopy-X- op 08-09-2016 16:57 ]
*burp*
Bijv. een Arcanine
In de bekende excel sheet staat de combo Fire Fang/Fire Blast als hoogste genoteerd.
Bij de Pokemon Movesets pagina, die in het rode kader onderaan deze pagina gelinkt staat, wordt Bite/Fire Blast als beste moveset gegeven.
Welke is het nou? En welke bron kan ik dus als beste gebruiken om beste moveset te bepalen? Gebruik nu meestal de excel sheet en dan check ik bij 'dual ability', en eventueel nog de ranking in offensief/defensief.
Nee, je gooit wel ballen (waarschijnlijk wel altijd raak).Tomski1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:54:
Als ik het goed voor heb kan je met die Pogo Plus armband een Pokémon vangen zonder er een Pokeball naar te moeten gooien? Wat idioots is dat?
"The Pokémon GO Plus will flash and vibrate to let you know if you were successful in catching the Pokémon."
*burp*
Ik gebruik http://www.pogomoves.com/index.phpSound Rush® schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:02:
Welke is het nou? En welke bron kan ik dus als beste gebruiken om beste moveset te bepalen? Gebruik nu meestal de excel sheet en dan check ik bij 'dual ability', en eventueel nog de ranking in offensief/defensief.
Deze site heeft als bron de Excel van Professor Kukui (Reddit), bevalt me prima.
*burp*
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-listSound Rush® schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:02:
Ik heb ook nog wat verwarring over hoe je nou de beste moveset bepaald/raadpleegt.
Bijv. een Arcanine
In de bekende excel sheet staat de combo Fire Fang/Fire Blast als hoogste genoteerd.
Bij de Pokemon Movesets pagina, die in het rode kader onderaan deze pagina gelinkt staat, wordt Bite/Fire Blast als beste moveset gegeven.
De aanvallen op die site blijken voor mij tot nu toe het beste berekend te zijn.
Edit: Of dit plaatje:

Edit2: Plaatje laat trouwens alleen de aanvalscombo's zien, niet het echte potential van de pokemon als Gym defender, HP enzo wordt niet meegerekend, net zoals counters en dergelijke (als ik me niet vergis btw, disclaimer etc etc
[ Voor 15% gewijzigd door mark-k op 08-09-2016 17:43 ]
uit een ei en met bite idd.ajaxalex schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:47:
[...]
Met bite als eerste aanval? En was het een carp uit een ei?
Dragon Breath is geen optie meer, dus als eerste aanval krijg je altijd Bite op je Gyarados. Is nu al 3-4 weken zo.ajaxalex schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:47:
[...]
Met bite als eerste aanval? En was het een carp uit een ei?
3-4 weken is denk ik ietsje overdreven, maar de rest klopt als n bus. Ik heb wel nog een Full Dragon Gyarados, dus daar ben ik nu wel blij mee (en nog eentje met twister...).AppieNL schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:39:
[...]
Dragon Breath is geen optie meer, dus als eerste aanval krijg je altijd Bite op je Gyarados. Is nu al 3-4 weken zo.
Heb vanmiddag m'n derde 10km ei ontvangen (sinds gister).Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:34:
[...]
Weet niet of het wel/niet helpt maar ik heb inmiddels 3x 10KM in mijn stash.ben nu mijn laatste 5KM aan het lopen (kreeg verder veel 2KM en die zijn zo gefixt... allemaal Caterpie en Rattata's...) Hierna weer een volle nieuwe Egg stash aanleggen (6x dus en laat die van 10KM nu ff staan
Dus het lijkt te werken.
19 augustus was de verandering blijkbaar. Dus idd ietsje overdrevenmark-k schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:46:
[...]
3-4 weken is denk ik ietsje overdreven, maar de rest klopt als n bus. Ik heb wel nog een Full Dragon Gyarados, dus daar ben ik nu wel blij mee (en nog eentje met twister...).
Bijna 3 weken dus.
Jij bent L22 en zit dus tussen de 335k en 435k XP. Ik ben L28 en zit op 1,4M. Zo'n 3-4 keer zoveel gespeeld dus. Ik werd op 30 juli L23. Het kost tijd om een hoger level te bereiken maar blijf spelen en het komt. Hier in de omgeving zitten ook enkele L32 spelers die dus al minstens 2 keer zoveel gespeeld hebben als ik. Daarmee verzamel je ook meer/betere/hogere pokies die geschikter zijn om in gyms te plaatsen en die te trainen of te veroveren.Vos schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:43:
[...]
Pff..zoveel heb ik totaal nog niet een bij elkaar gesprokkeld op lv 22. Wat dat betreft is dit topic een slechte plek voor mij, wat ik hier allemaal voorbij zie komen... Ik ben al blij met mijn Vaporeon.
Geeft allemaal niks. Gewoon lekker doorspelen. Het schuift geleidelijk aan in elkaar omdat de levels steeds groter worden dus je gaat het merendeel van de hogere spelers vanzelf steeds dichter naderen qua level, mits je actief blijft. Bij mij begon het ook met 10-20 muntjes. Dan zit je op een gegeven moment op 2 stabiele gyms en pak je er elke dag 2 instabiele bij en zo bouw je verder. Als je er een beetje op gaat spelen zul je heus wel meer gyms kunnen bezetten alhoewel dat wel makkelijker is als jouw team redelijk actief/dominant is in jouw gebied. Anders moet je desnoods op zoek gaan naar een gebied waar dat voor jouw kleur wat gunstiger is. Dat hoeft niet ver te zijn.
Ik heb er wel lol in om gyms te bezetten en het laat me lekker afstanden fietsen wat binnen mijn doelstelling van bewegen valt. Anderen gaan voor een volle Dex. Maakt niet uit. Als je er maar plezier in hebt.
Voor 100 muntjes wel.
Verwijderd
Is dat dan verandert want de eerste week (voor officiele release in be) heb ik zo eens 17 gyms gehad en kon dat wel denk op het schildje zelf zien. Ik graak al lange tijd niet meer aan 10 gyms want concurentie is enorm in de buurtCaptJackSparrow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:34:
![]()
[afbeelding]
![]()
Op het schildje staat het aantal gyms waar je muntjes van kunt cashen als je teller naar 0 is gegaan en dat heeft een maximum van 10. Hoger dan dat staat nooit op het schildje. In die vroege beginperiode deed ik nog niet/nauwelijks aan gyms dus ik zou niet weten hoe het toen was.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:18:
[...]
Is dat dan verandert want de eerste week (voor officiele release in be) heb ik zo eens 17 gyms gehad en kon dat wel denk op het schildje zelf zien. Ik graak al lange tijd niet meer aan 10 gyms want concurentie is enorm in de buurt
Op dit moment heb ik ook pokies op 12 gyms maar het schildje staat op 10. Nog goed 5 uur...
Amsterdam Rembrandtspark. @2-3 uur en je bent er wel.readytoflow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:35:
Ik meld hier net dat ik mn 100% Magicarp ge-evolved heb naar een gyarados. Ik heb nu net een andere 100% magicarp gevonden hier buiten (210CP!).
wtf...
Lineup in de gym: Slowbro - Snorlax - Lapras - Vaporeon - Vaporeon - Vaporeon - Arcanine - Vaporeon
Slowbro was de laagste met een CP van 1703 en de hoogste is een Vaporeon rond de 2250.
Mijn team van gym busters.

Helaas heb ik niet meer Executors om al die Vaporeon's mee te lijf te gaan...
Dacht, dit is wel in 20-25min gepiept, maar wat heb ik mij er op verkeken zeg. Uiteindelijk bijna 40 min mee bezig geweest... Wel elk keer alle Pokemon's in gym kunnen verslaan voordat ik door mijn 6 pokemon was, maar allemaal high HP en hoge defender tier pokemon's.. met allerergste nog wel vier Vaporeons... Zoveel grass pokemon's kan men niet hebben om zo'n team van Vaporeons snel neer te maaien.
Met geluk maait mijn Executor met Solar Beam 2 vaporeon's neer, maar meestal anderhalf. Water pulse en aqua tails dodgen met een Zen Headbutt Executor is gewoon lastig door de trage animatie.
Op een gegeven moment overcommited en toch door gegaan tot de laatste Vaporeon de gym uit gesloopt was! En de gym leeg achtergelaten, want ik kan morgen ochtend pas weer cashen en geen zin om revives te verspillen. Resultaat, lvl 8 Instinct gym neergemaaid in m'n eentje en ruim 30min in de file gezeten onderweg naar huis omdat ik te laat van werk was vertrokken daardoor
Ofwel, duidelijk iets dat ik niet nog eens ga doen en al helemaal niet als er zoveel Vaporeons erin zitten.
Juniper RWD
Sowieso moet je Instinct met rust laten.. wij zijn het kleinste team!Shiro schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:08:
Zo... vlak voordat ik naar huis ging dacht ik "De level 8 Instinct gym dat al 2 weken ofzo geel is, laat ik die eens omver rollen, gewoon omdat het kan en ik toch teveel potions had en iets in de zin van "for team valor!"
Lineup in de gym: Slowbro - Snorlax - Lapras - Vaporeon - Vaporeon - Vaporeon - Arcanine - Vaporeon
Slowbro was de laagste met een CP van 1703 en de hoogste is een Vaporeon rond de 2250.
Mijn team van gym busters.
[afbeelding]
Helaas heb ik niet meer Executors om al die Vaporeon's mee te lijf te gaan...
Dacht, dit is wel in 20-25min gepiept, maar wat heb ik mij er op verkeken zeg. Uiteindelijk bijna 40 min mee bezig geweest... Wel elk keer alle Pokemon's in gym kunnen verslaan voordat ik door mijn 6 pokemon was, maar allemaal high HP en hoge defender tier pokemon's.. met allerergste nog wel vier Vaporeons... Zoveel grass pokemon's kan men niet hebben om zo'n team van Vaporeons snel neer te maaien.
Met geluk maait mijn Executor met Solar Beam 2 vaporeon's neer, maar meestal anderhalf. Water pulse en aqua tails dodgen met een Zen Headbutt Executor is gewoon lastig door de trage animatie.
Op een gegeven moment overcommited en toch door gegaan tot de laatste Vaporeon de gym uit gesloopt was! En de gym leeg achtergelaten, want ik kan morgen ochtend pas weer cashen en geen zin om revives te verspillen. Resultaat, lvl 8 Instinct gym neergemaaid in m'n eentje en ruim 30min in de file gezeten onderweg naar huis omdat ik te laat van werk was vertrokken daardoor![]()
Ofwel, duidelijk iets dat ik niet nog eens ga doen en al helemaal niet als er zoveel Vaporeons erin zitten.
Kunnen jullie rooien en blauwen niet beter onderling vechten..?
Je kon toch wel één revive en een potion missen voor je beste pokie? Anders moet je er morgen misschien weer een hoop gebruiken om de gym te trainen als ie toevallig 'jouw' kleur heeft en een stevig level. Hadden die pokies wel verdiend na zoveel hard werken lijkt me.Shiro schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:08:
En de gym leeg achtergelaten, want ik kan morgen ochtend pas weer cashen en geen zin om revives te verspillen.
Ik kijk bij mn eieren, enkel 4 over, allemaal in een incubator.
Ik draai 3 stops, geen eieren eruit, maar toch is er een 10km ei bij gekomen??? Nog dubbelcheck gedaan in mn log, maar nee hoor
Tss... Ik heb 4 Gyarados gehad (1 gesloopt... wilde met shit IV en aanvallen)badros86 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:56:
haha
Ik meld hier net dat ik mn 100% Magicarp ge-evolved heb naar een gyarados. Ik heb nu net een andere 100% magicarp gevonden hier buiten (210CP!).
wtf...
En heb nu 1498
Hoogste is mijn nog te evolueren 96% met 15-13-15
Maar goed ik heb wel een 100% Vaporeon en Dratini (is inmiddels Dragonair)
Wil mijn 95% Dratini + 95% Dragonair samen met mijn 100% Dragonair gelijktijdig naar Dragonite evolueren
Wat duurt dat Dratini Grinden lang
Let wel: Indien 1 van de 3 Dragon Breath + Dragon Claw krijgt kap ik met evolven
En dan erna mijn naam wijzigen naar "Mother of Dragons" ofzo
[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 08-09-2016 19:30 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat moet je hebben. Een pokie die 10km eieren legt.ArcticTiger schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:23:
Ik denk dat mijn pokemon vies gedaan hebben....
Ik kijk bij mn eieren, enkel 4 over, allemaal in een incubator.
Ik draai 3 stops, geen eieren eruit, maar toch is er een 10km ei bij gekomen??? Nog dubbelcheck gedaan in mn log, maar nee hoor
Ik denk dat in het al heb gevonden.CaptJackSparrow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:26:
[...]
Dat moet je hebben. Een pokie die 10km eieren legt.
Eieren uit stops komen dus niet in je journal te staan!
Ik heb alles nagekeken en zag bij mijn stoos gisteren geen eieren staan, terwijl ik er 6 uit stops had gehaald.
Edit: helaasCaptJackSparrow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:26:
[...]
Dat moet je hebben. Een pokie die 10km eieren legt.
Kijken wat eruit komt, weet je misschien ook wie de ouders zijn, en die nooit weg doen
[ Voor 4% gewijzigd door Eek2nd op 08-09-2016 19:31 ]
Een SlowLaxEek2nd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:30:
[...]
Kijken wat eruit komt, weet je misschien ook wie de ouders zijn, en die nooit weg doen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
PSN: Marselaar
Twister
En de mensen hier maar raar kijken dat ik moest grinnikenThalaron schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:33:
[...]
Mr. Jynx
Edit: Gevonden!!!
[afbeelding]
Dacht ff dat je Jynx een hoer noemdeArcticTiger schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:38:
[...]
En de mensen hier maar raar kijken dat ik moest grinniken![]()
Sshht typo (ik kan niet echt goed overweg met het toetsenbord op een smartphone... Dikke vingers
Haha.. heb ik ook zo vaakArcticTiger schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:45:
[...]
Sshht typo (ik kan niet echt goed overweg met het toetsenbord op een smartphone... Dikke vingers)
Enjoy
I bad beat my meat by busting my nuts!
Geel, blauw, iemand moet boeten voor dat mijn Flareon uit een lvl 8 gym gekicked is gisteravond. Ik zat er pas 2 dagen inAppieNL schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:14:
We hebben een verbond gesloten om geel uit te roeien, daarna knokken we weer tegen elkaar
Valt best wel mee hoor, rondom de oost kant van Utrecht zie ik best wel veel hoge level Instinct gym's.Shaffy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:12:
[...]
Sowieso moet je Instinct met rust laten.. wij zijn het kleinste team!
Kunnen jullie rooien en blauwen niet beter onderling vechten..?
Ik zou eerder denken dat Valor qua gym control nog het minste heeft, maar misschien is dat toevallig zo op de plaatsen waar ik regelmatig langs kom.
Juniper RWD
Snorlax met Lick en Body Slam EN 61 Candy's om te spenderenmurphylee schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:02:
Mijn eieren zijn ook uitgekomen!
Enjoy![]()
[video]
Sick. Had je nog op bepaalde Pokémon gehoopt?murphylee schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:02:
Mijn eieren zijn ook uitgekomen!
Enjoy![]()
[video]
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status