Dan zijn de woonwijken in de laar in Arnhem iets voor jou. Bijna alles is daar 7+ blauw. Als je dan toch in Arnhem bent zou ik tevens in park Sonsbeek bij de vijvers zitten. Constant water pokemons om binnen te hengelen.Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:20:
[...]
Ik speel ook voornamelijk in mijn eentje... Maar gelukkig zijn er van mijn team (blauw) vrij veel gyms die ik wel in mijn eentje kan trainen.
Waar precies? Ik woon in huizen, maar er zijn zo'n 4 strandjesMarselaar schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:29:
[...]
Huizer strand. Ligt op een steenworp afstand van provincie Utrecht
Ik loop een beetje tegen een tijdsprong aan door die 21 uur. Ik heb vanochtend om iets over 8 mijn muntjes binnengehaald, maar als ik dat efficiënt door wil doen moet ik morgen rond 5u en overmorgen rond 2u PoGo aanslingeren. Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren.... moet ook nog ergens slapenHoosje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:15:
[...]
Blijft gelijk, je kan 1 keer in de 21 uur de coins ophalen ( er wordt dan naar gekeken in hoeveel gyms je zit op dat moment)

Hoe doen jullie dat? Gewoon ongeveer eens per dag collecten of probeer je echt per 21u zoveel mogelijk coins op te pikken?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd niet echt meer actief Gyms aan het overnemen ben. De ene die ik nu nog heb, heb ik tijdens mijn vakantie een paar weken geleden overgenomen. Die ligt blijkbaar in een uithoek (maar weet niet meer precies waar). Nu pak ik af en toe één of twee gyms in de buurt die makkelijk over te nemen zijn en dan collect ik zo snel mogelijk.
Goddamn...
Ben ik Stardust aan het sparen om mijn Dragonite met 98% te upgraden (Dragon Breath / Hyperbeam)..
Vang je dit:

Pfff....
Ben ik Stardust aan het sparen om mijn Dragonite met 98% te upgraden (Dragon Breath / Hyperbeam)..
Vang je dit:

Pfff....
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gewoon elke dag uit mijn werk een rondje langs 5 gyms en hopen dat je erin blijft tot de laatste.gwystyl schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:01:
[...]
Ik loop een beetje tegen een tijdsprong aan door die 21 uur. Ik heb vanochtend om iets over 8 mijn muntjes binnengehaald, maar als ik dat efficiënt door wil doen moet ik morgen rond 5u en overmorgen rond 2u PoGo aanslingeren. Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren.... moet ook nog ergens slapen![]()
Hoe doen jullie dat? Gewoon ongeveer eens per dag collecten of probeer je echt per 21u zoveel mogelijk coins op te pikken?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd niet echt meer actief Gyms aan het overnemen ben. De ene die ik nu nog heb, heb ik tijdens mijn vakantie een paar weken geleden overgenomen. Die ligt blijkbaar in een uithoek (maar weet niet meer precies waar). Nu pak ik af en toe één of twee gyms in de buurt die makkelijk over te nemen zijn en dan collect ik zo snel mogelijk.
https://www.google.nl/maps/@52.2986946,5.3022146,18zsuperduper schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:52:
[...]
Waar precies? Ik woon in huizen, maar er zijn zo'n 4 strandjes
Die twee parkeer plaatsen. Met mooi weer is het 's avonds best druk.
Nu de vakantie over is doordeweeks wat minder, maar ik ga het komende vrijdag avond weer eens proberen!
Dus mocht je een rode suzuki alto zien staan, of een gozer met een oranje fietsrugzakje zien: Aanspreken!
Zal kijken of ik een tweakers shirt kan aantrekken
Overigens is het zaterdag/zondag nog iets drukker volgens mij. Maar dan moet ik klussen in mijn nieuwe huisje
Meestal maak ik mijn rondje langs gyms na het werk, tussen 5 en 7 uur.gwystyl schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:01:
[...]
Wanneer ik dus om 7 uur mijn muntjes in, kan ik de volgende dag pas weer vanaf 4 uur weer innen.
Dit is geen probleem omdat ik toch pas om 5 uur klaar ben met werken.
In weekenden wil ik nog wel eens precies 21 uur wachten. Dan kan ik op zondag bijvoorbeeld om 1 uur al cashen.
Vanmorgen vroeg voor de derde opeenvolgende dag 100 muntjes en voor de vierde keer totaal. Alleen zondag met die regen maar met 80 genoegen genomen. Gaat lekker zo. 
Kon gisteravond ook een plekje innemen op een gym die al lang L10 was maar die naar L9 gezakt was. Moest 6000 bij getraind worden tegen een Vaporeon. Een Parasect met Solar Beam kon die vrij makkelijk aan op enkele keren na toen door de 1HP bug die Vaporeon weigerde KO te gaan met een allang leeg balkje en zo vrolijk mijn Parasect kapot kon schieten ook al had die nog een extra keer zijn Solar Beam kunnen vuren. Frustrerend hoor. Is twee keer gebeurd meen ik.
Kon er het 4e plekje van onderen innemen met een Poliwrath. Iemand nog tips om hoge CP pokies te maken? Polibeesten met fatsoenlijke CP en policandy heb ik ook niet oneindig.
Kon gisteravond ook een plekje innemen op een gym die al lang L10 was maar die naar L9 gezakt was. Moest 6000 bij getraind worden tegen een Vaporeon. Een Parasect met Solar Beam kon die vrij makkelijk aan op enkele keren na toen door de 1HP bug die Vaporeon weigerde KO te gaan met een allang leeg balkje en zo vrolijk mijn Parasect kapot kon schieten ook al had die nog een extra keer zijn Solar Beam kunnen vuren. Frustrerend hoor. Is twee keer gebeurd meen ik.

Kon er het 4e plekje van onderen innemen met een Poliwrath. Iemand nog tips om hoge CP pokies te maken? Polibeesten met fatsoenlijke CP en policandy heb ik ook niet oneindig.
Gyms trainen is vrij simpel als je n goede counter hebt. Hier in de buurt is meestal een kerel die Magikarps erin zet zodat je met de troep die je net gevangen hebt m zo omhoog kan brengen. Zelf vind ik het prima als er een water, vuur, of graspokemon in zit, daar heb ik wel de counters voor die wat lager qua cp zijn. Enige probleem is soms de charge move gecombineerd met slecht dodgen. Slowbro of poliwrath is natuurlijk wat lastiger, maar n jolteon van iets lager werkt nog wel prima. Groter probleem was die kerel die een snorlax als laagste gezet hadroffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:27:
Dat is de meest epische line up die ik ooit heb gezien. iets van 5 keer azo sterk als de sterkste Gym die ik ooit in de regio Amsterdam heb gezien. Ongetwijfeld omdat de boel hier verwaterd. Respect.
Zelfs dan rag ik hem solo. Not a problem.
Je kan met voorbeelden komen Mark, een Gym ontmantelen is gewoon niet superlastig, dat is ook nooit de bedoeling geweest van Niantic.
Dat Gym trainen makkelijk is klopt zolang er een Grass zit (of een exploitable mini). Met een stevige Slowbro/Poli of Wiggly heb ik eerlijk gezegd wel wat problemen, hoe los jij dat op (serieuze vraag)?
Maar die ene gym hier in de buurt slopen was gewoon echt kut. Meestal nog net minder dan 1 pokemon over bij de laatste en dan was het heel krapjes, 3 keer 1hp bug gehad waardoor je 2k prestige mist en toen had ik het gehad. Betekent niet dat t niet meer zou lukken ofzo, nog ff doorgaan en dan vliegen de pokemon er sneller uit, was 31k prestige toen ik stopte, maar lukt echt niet in n kwartiertje hoor.
Nu sws niet want mn sterkste 7 zitten in de gyms hier zodat ik bovenaan zit en dus niet snel gekickt word.
Och, wat heb jij het slecht zeg..Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:04:
Goddamn...
Vang je dit:
[afbeelding]
Pfff....
Als ik een keer wat tijd over heb zal ik met je meeleven.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Hier gaat het iets anders, er lopen gewoon n paar mensen zonder leven de hele dag door de stad en uppen dan de gyms en gooien er zelf wat laags in, waardoor de top 4 of 5 eigenlijk altijd wel blijft zitten. Hij blij want ze blijven blauw omdat de hoge pokemon afschrikken, wij blij want de gyms worden onderhoudenroffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:03:
Tsja,
Gyms zijn niet te switchen in dorpjes. Men is daar ook goed in staat het zo te kienen dat geen knuppel een Gyardados met Twister erin prakt of een andere pokie met een slechte moveset. Goed geoliede team die op de een of andere manier weten te voorkomen dat er iets minder dan een elite pokie erin wordt gestopt.
Of er wordt hier een ietsiepietsie overdreven![]()
Maar goed, jullie vinden het een heel lastig spel, ik vind het easy. Daar gaan we niet uit komen.
Bij ons flipt alles, ook level 10 gyms staan er max 2 daagjes (tot mijn grote spijt).
Ik heb een paar vast routes (daarbuiten kom ik veel minder). Zuidoost tot Rembrandtpark, Zuidoost tot Weesperplein.
Diemen en de Watergraafsmeer zijn ook stukken die ik elke week een paar keer afschuim.
Ik heb een paar vast routes (daarbuiten kom ik veel minder). Zuidoost tot Rembrandtpark, Zuidoost tot Weesperplein.
Diemen en de Watergraafsmeer zijn ook stukken die ik elke week een paar keer afschuim.
HET huizer strand blijkt bij de Stichtse Brug te zijn. ;-)superduper schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:52:
[...]
Waar precies? Ik woon in huizen, maar er zijn zo'n 4 strandjes
Welk team?
PSN: Marselaar
Tja, gewoon 's ochtends collecten. 's Ochtends nog even kijken of ik ergens "easy meat" zie en dan cashen.gwystyl schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:01:
[...]
Nu met een dubbele lucky egg sessie bezig
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
JamesB009 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:13:
[...]
Och, wat heb jij het slecht zeg..
Als ik een keer wat tijd over heb zal ik met je meeleven.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
En nog tijd om te posten ook!
Ik was er donderdagavond en zondagmiddag. Zondagmiddag was het minstens 2x zo druk. Er stond zelfs een patatkraam met turkse pizza's.IdieEasy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:05:
[...]
Dus mocht je een rode suzuki alto zien staan, of een gozer met een oranje fietsrugzakje zien: Aanspreken!
Zal kijken of ik een tweakers shirt kan aantrekken![]()
Overigens is het zaterdag/zondag nog iets drukker volgens mij. Maar dan moet ik klussen in mijn nieuwe huisje
Als je een kale vent ziet, evt met electrische transtportbike, dan ben ik het.
Ik ben ook de volgende 'mijlpaal' qua muntjes gepasseerd. Nu totaal 2510 dus voorbij de 20 euri aanschaf in de shop. Véél meer voldoening zo dan dat geld er tegenaan gooien. 
Itembag op 700 en pokebag op 450. Nu 230 muntjes. Welke zal ik nu weer uppen?
Duurt toch nog even voor ik weer een lucky egg nodig heb.
Het aantal gyms hier in de buurt dat bij aantikken de app doet vastlopen is aan het toenemen. Het is te hopen dat Niantic dit snel oplost. Ze zijn overigens allemaal blauw.
Itembag op 700 en pokebag op 450. Nu 230 muntjes. Welke zal ik nu weer uppen?
Het aantal gyms hier in de buurt dat bij aantikken de app doet vastlopen is aan het toenemen. Het is te hopen dat Niantic dit snel oplost. Ze zijn overigens allemaal blauw.
Ook weer zoiets. Houd je dit handmatig bij? Ik zie nergens een purchase history of een coins-achievement.CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:31:
Ik ben ook de volgende 'mijlpaal' qua muntjes gepasseerd. Nu totaal 2510 dus voorbij de 20 euri aanschaf in de shop. Véél meer voldoening zo dan dat geld er tegenaan gooien.
Itembag op 700 en pokebag op 450. Nu 230 muntjes. Welke zal ik nu weer uppen?Duurt toch nog even voor ik weer een lucky egg nodig heb.
![]()
Net zoiets als die 10km eieren, dat had ik dan echt vanaf het begin bij moeten houden. Jammer, want dat zijn juist leuke stats
Dat had ik gister ook ineens. Raar dat dat zo ineens was, eerder nooit meegemaakt.CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:31:
Itembag op 700 en pokebag op 450. Nu 230 muntjes. Welke zal ik nu weer uppen?Duurt toch nog even voor ik weer een lucky egg nodig heb.
![]()
Doe je goed met die puntjes trouwens! Zit ook wel aardig wat tijd in dan...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Vastlopen of crashen? Crashes heb ik soms ook wel, is gewoon random, vastlopen kan aan de pokemon liggen die onderaan zit, heb je toevallig ook problemen bij grimers of dewgong ofzo?CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:31:
![]()
Het valt mij wel op dat team blauw gyms langer staan dan team geel gyms. Maar ff een lekkere level 6/7 slopen geeft mij veelmeer voldoeningCaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:31:
![]()

Zo, 135.000XP in een half uur. Hoef ik nog "maar" 50.000 om Level 28 te halen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
De app crasht niet maar bevriest. In de nachtview zie je dan een pulserende blauwe gloed om de gym en je ziet nog de draaiende animatie daar en partikels in de voorgrond zweven (was vergelegen gym). Verder reageert het nergens meer op.
Ik heb nog nooit een van die vastloopbeesten gezien dus weet niet hoe mijn foons daarop reageren.
Moest ik vanmorgen om 5:40 de wekker zetten om mijn 100 muntjes te cashen, zal ik dat de komende nacht om 2:40 moeten doen. Maakt mij niet uit. Ik maf erg makkelijk zo weer verder. Voor die hoeveelheid muntjes is het me dat wel waard.
En je loopt een dag in zo. Als het meezit kan ik morgen twee keer op een dag 100 muntjes cashen.
Zal nieuw record zijn en niet meer te verbeteren. Meer dan 200 in een etmaal kan niet.
Ik heb nog nooit een van die vastloopbeesten gezien dus weet niet hoe mijn foons daarop reageren.
Moest ik vanmorgen om 5:40 de wekker zetten om mijn 100 muntjes te cashen, zal ik dat de komende nacht om 2:40 moeten doen. Maakt mij niet uit. Ik maf erg makkelijk zo weer verder. Voor die hoeveelheid muntjes is het me dat wel waard.
En je loopt een dag in zo. Als het meezit kan ik morgen twee keer op een dag 100 muntjes cashen.
Nice! Maar je investeert niet in incubators?CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:31:
![]()
Kom zelf vaak niet verder dan 30 coins per keer.. toch maar eens in afgelegen gebieden gaan fietsen om coins te verdienen aan 'slapende' gyms
Hoe? Ook met 2 devices? Of gewoon app sluiten en opnieuw opstarten?Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:51:
Heb zelf inmiddels 85 evoluties klaarstaan waarbij ik mijn pokedex met 10(!) pokies kan uitbreiden. Begint aardig te kriebelen maar ik wacht dan totdat ik 120 evo's kan doen.
Nog niet. Die krengen zijn prijzig. Eerst mijn bags maxen en dan een voorraadje lucky eggs en dan pas aan de incubators.Shaffy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:57:
[...]
Nice! Maar je investeert niet in incubators?
2 keer die egg gebruikt om te evolven binnen 30 minuten, maar heb dat nu wel een beetje gezien eigenlijk. Meer werken dan iets anders in dat halve uur en niet echt lol in het spelletje zo
. Of ik nou lvl23 of 24 ben maakt ook niet echt meer uit. Het scheelt alleen een paar dagen
.
Ik evolve iedereen gewoon wanneer het kan en die eggs bewaar ik wel voor als ik bij een lure zit of een lure heb. Worden de dubbele xp's toch nog enigszins gebruikt.
Ik evolve iedereen gewoon wanneer het kan en die eggs bewaar ik wel voor als ik bij een lure zit of een lure heb. Worden de dubbele xp's toch nog enigszins gebruikt.
[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-09-2016 12:06 ]
Klopt.CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:00:
[...]
Nog niet. Die krengen zijn prijzig. Eerst mijn bags maxen en dan een voorraadje lucky eggs en dan pas aan de incubators.
Niantic zou naast die incubators van slechte kwaliteit die na drie keer al kapot gaan, ook een kwaliteitsincubator kunnen aanbieden die wat langer mee gaat.
Incubator van degelijke Duitsche makelij, ik zou d'r zo 1000 coins voor neertellen..
2 devices, iPhone en iPad naast elkaar.Sound Rush® schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:00:
[...]
Hoe? Ook met 2 devices? Of gewoon app sluiten en opnieuw opstarten?
Heb zelf inmiddels 85 evoluties klaarstaan waarbij ik mijn pokedex met 10(!) pokies kan uitbreiden. Begint aardig te kriebelen maar ik wacht dan totdat ik 120 evo's kan doen.
Op de iPad heb ik de Pidgeys en de Spearows gedaan, op de iPhone de Caterpies, Weedles, Rattata's en Zubats. Ze waren beide precies tegelijk klaar en ik had nog een minuutje Lucky Egg over.
Tsja, de keuze tussen incubators en eggs is er wat mij betreft meer eentje tussen levelen en pokedex volkrijgen.
Al is de toegevoegde stardust van eitjes ook lekker voor het poweruppen.
@Loondijke: klinkt als een gezonde manier van spelen
Ik kan er zelf niet zo goed tegen om zulke bonussen niet tot het uiterste te benutten
Al is de toegevoegde stardust van eitjes ook lekker voor het poweruppen.
@Loondijke: klinkt als een gezonde manier van spelen
Doe je netjes! Ik haal dat niet 135 evolves in 30 min xDMx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:51:
Met meerdere apparaten op 1 account niet kans op ban ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 07-09-2016 12:14 ]
Misschien kans op een tijdelijke softban maar een half uurtje geen PoGo overleef ik ook wel. Bovendien staat er nergens in de TOS dat dit verboden is en het is niet "spelontwrichtend" omdat het zelfde effect ook te bereiken is met twee Lucky Eggs na elkaar op één device ipv een lucky egg en dan twee devices tegelijk gebruiken. Met een snelle telefoon kan je bijvoorbeeld ook door de animatie te skippen dergelijke waardes halen. De kans op zelfs maar een softban lijkt me dus zo goed als nihil.Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:12:
[...]
Doe je netjes! Ik haal dat niet 135 evolves in 30 min xD
Met meerdere apparaten op 1 account niet kans op ban ofzo?
Ter referentie: met een Galaxy S7 de evolve, kill, restart techniek gebruiken levert je makkelijk 90+ evoluties op, Vrouwlief zei dat ze nog 2-3 minuten pidgeottos moest transferren om nog wat te kunnen evolven aan het eind, dus de 100+ moet te halen zijnMx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:17:
[...]
Misschien kans op een tijdelijke softban maar een half uurtje geen PoGo overleef ik ook wel. Bovendien staat er nergens in de TOS dat dit verboden is en het is niet "spelontwrichtend" omdat het zelfde effect ook te bereiken is met twee Lucky Eggs na elkaar op één device ipv een lucky egg en dan twee devices tegelijk gebruiken. Met een snelle telefoon kan je bijvoorbeeld ook door de animatie te skippen dergelijke waardes halen. De kans op zelfs maar een softban lijkt me dus zo goed als nihil.
Yup, ik had laatst 132000 xp gehaald zoPathogen schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:22:
[...]
Ter referentie: met een Galaxy S7 de evolve, kill, restart techniek gebruiken levert je makkelijk 90+ evoluties op, Vrouwlief zei dat ze nog 2-3 minuten pidgeottos moest transferren om nog wat te kunnen evolven aan het eind, dus de 100+ moet te halen zijn
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hoe sluit je de app dan eigenlijk af?
Over incubators gesproken. Valt niet op dat dat het enige item in de shop is dat je niet in bulk kunt kopen tegen gunstigere prijzen. Een ei uitbroeden kost je simpelweg altijd 50 muntjes per stuk. De prijs in euri is dan afhankelijk van de 'koers' van spelmuntjes die bepaald wordt door de hoeveelheid die je er in één keer van koopt.
Voor €1 muntjes > 100 coins > 2 eieren = 50 eurocent per ei.
Voor €5 muntjes > 550 coins > 11 eieren = 45,5 eurocent per ei.
Voor €10 muntjes > 1200 coins > 24 eieren = 41,6 eurocent per ei.
Voor €20 muntjes > 2500 coins > 50 eieren = 40 eurocent per ei.
Voor €40 muntjes > 5200 coins > 104 eieren = 38,5 eurocent per ei.
Voor €100 muntjes > 14500 coins > 290 eieren = 34,5 eurocent per ei.
Ik heb even snel gekeken naar wat aanbiedingen.
Vomar 20 scharreleieren: €1,24
AH Puur & Eerlijk Biologische eieren: 10 voor €2,59
Ruwweg tussen de 6 en 26 eurocent per echt ei dus.

Het zou me niets verbazen als Niantic met incubators de meeste inkomsten binnenharkt. Die dingen zijn volgens mij zwaar verslavend als je er eenmaal mee begint.
Ik blijf er voorlopig dus lekker vanaf.
Ja ho, dat zijn de eieren hè, die krijg je gratis. Het gaat om de speciale Pokémon broedmachine. Die heb je niet voor een paar cent!CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:01:
[...]
Over incubators gesproken. Valt niet op dat dat het enige item in de shop is dat je niet in bulk kunt kopen tegen gunstigere prijzen. Een ei uitbroeden kost je simpelweg altijd 50 muntjes per stuk. De prijs in euri is dan afhankelijk van de 'koers' van spelmuntjes die bepaald wordt door de hoeveelheid die je er in één keer van koopt.
Ruwweg tussen de 6 en 26 eurocent per echt ei dus.![]()
Het zou me niets verbazen als Niantic met incubators de meeste inkomsten binnenharkt. Die dingen zijn volgens mij zwaar verslavend als je er eenmaal mee begint.![]()
Ja je bent lekker.Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:15:
[...]
Ja ho, dat zijn de eieren hè, die krijg je gratis. Het gaat om de speciale Pokémon broedmachine. Die heb je niet voor een paar cent!
JaCaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:01:
[...]
Die dingen zijn volgens mij zwaar verslavend als je er eenmaal mee begint.
Verslavend wel neeCaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:01:
[...]
Het zou me niets verbazen als Niantic met incubators de meeste inkomsten binnenharkt. Die dingen zijn volgens mij zwaar verslavend als je er eenmaal mee begint.![]()

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ik "wil" ook inderdaad altijd minimaal 5 eieren aan het uitbroeden zijn...
Jammer dat je bij lvl 40 niet een extra unlimited Incubator krijgt...
Ik wilde in de pauze even mijn dagelijkse 10 coins scoren door gym over te nemen, dus ik loop naar de gym die de hele ochtend al bewaakt werd door een gele Gyarados. Toen ik er bijna was wordt ie opeens overgenomen door mijn eigen kleur (rood) en binnen een paar seconden staan er een Snorlax + Lapras van 2000+ in. Ik ben maar even doorgelopen naar een andere
*burp*
Voelt altijd zonde van je looptijd als je er telkens maar eentje doet, achter elkaar.. Beste rendement is natuurlijk zoveel mogelijk eieren per gelopen km'sMx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:27:
[...]
Ik "wil" ook inderdaad altijd minimaal 5 eieren aan het uitbroeden zijn...
Ja maar, maar.... als ik er nu nog maar 20 koop... DAN krijg ik ZEKER niet een maar TWEE Snorlaxen EN een Lapras EN een Aerodactyl. Let maar op.
Net als krasloten of de eenarmige bandiet. Maar dan...

Hahahahaha heel herkenbaarCaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:30:
[...]
Ja maar, maar.... als ik er nu nog maar 20 koop... DAN krijg ik ZEKER niet een maar TWEE Snorlaxen EN een Lapras EN een Aerodactyl. Let maar op.
Net als krasloten of de eenarmige bandiet. Maar dan...

(en nooit waar)
Ik doe lekker 1 eitje per keer en geef er geen euro aan uit
*burp*
En dan spawned er ineens een Hitmonchan in de buurt. Da's lekker! Zoveel vecht-type pokemon spawnen er hier in de buurt niet
Net weer een waardeloze Charmander.....
Inmiddels 203 Candy's... En mijn beste ooit is nog altijd waardeloos
Nog meer mensen die moeite hebben met een goede charmander vinden? Echt allemaal bagger hier... Nog nooit uit een Egg gehad zal het probleem wellicht zijn.
Inmiddels 203 Candy's... En mijn beste ooit is nog altijd waardeloos

Nog meer mensen die moeite hebben met een goede charmander vinden? Echt allemaal bagger hier... Nog nooit uit een Egg gehad zal het probleem wellicht zijn.

ik moet mijn eerste nog vinden zelfs:)
Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
Inmiddels 203 Candy's... En mijn beste ooit is nog altijd waardeloos![]()
In Amsterdam kom je sowieso heel weinig Charmanders tegenThalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
Ik heb er ooit eentje uit een ei gekregen die 93% IV had. Dat is dus nu al een mooie CharmeleonThalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Drie sterke Charmanders uit het ei....
Rietman plantsoen heeft misschien Charmanders, maar moet ik nog chekcen.
Javastraat ook, maar dat vond ik geen leuke buurt om rond te toeren, teveel mensen die echt aan het leven zijn
Ik prefereer ergens waar ik rond kan lopen zonder gevaar plat te worden gereden omdat ik niet oplet. Ik kan best verantwoordelijk spelen, maer het is veel leuker in een park te spelen, helemaal omdat ik dan de kids kan loslaten.
Rietman plantsoen heeft misschien Charmanders, maar moet ik nog chekcen.
Javastraat ook, maar dat vond ik geen leuke buurt om rond te toeren, teveel mensen die echt aan het leven zijn
Ik prefereer ergens waar ik rond kan lopen zonder gevaar plat te worden gereden omdat ik niet oplet. Ik kan best verantwoordelijk spelen, maer het is veel leuker in een park te spelen, helemaal omdat ik dan de kids kan loslaten.
is er ergens een lijst van in wat voor gebied je bepaalde pokemons vind?
Mijn beste is 60%, 548CP..Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
en zit bijna aan 125 candies..
Ik heb er een van 91% met CP van 534. Mijn hoogste CP is 607 met IV 62%. Wild of ei weet ik niet meer. Stupide ook dat je dat niet (meer) kunt zien. Doodsimpel om dat wel te implementeren. Typisch Niantic. Heb 54 candy.Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
Gewoon via de recente apps knop en dan de app killen, opnieuw starten.CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:01:
[...]
Ik had gister een wikipedia pagina gevonden, maar daar stonden er voor Nederland maar 8 op.boemmie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:45:
Hier heb je een site over habitats.boemmie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:45:
https://rankedboost.com/pokemon-go/catching-locations/
In Nederland kan je heeeel veeel water pokies vinden . Rock pokemons is meestal eierwerk
In Diergaarde Blijdorp kom ik wel eens een Geodude tegen en heel af en toe een Rhyhorn. Beide niet heel vaak.roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:52:
[...]
Hier heb je een site over habitats.
In Nederland kan je heeeel veeel water pokies vinden . Rock pokemons is meestal eierwerk
merci!
roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:52:
[...]
Maar veel van jullie gebruiken de gym battles om geen coins te hoeven kopen, ik hoor ook bij die partij 
Alleen vergeten we soms dat we wat geld uitgeven aan benzine om bij sommige stops te komen
Alleen vergeten we soms dat we wat geld uitgeven aan benzine om bij sommige stops te komen
Dat zeggen wij niet!roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:03:
Tsja,.
Of er wordt hier een ietsiepietsie overdreven![]()
Maar goed, jullie vinden het een heel lastig spel, ik vind het easy. Daar gaan we niet uit komen.
Het is gewoon heel regio gebonden.
Iedereen ervaart dit op een andere manier.
Ik weet niet wat de gemiddelde level van een gym is in Amsterdam dus daar kan ik ook niet over oordelen. Er is wel duidelijk een verschil tussen de grote stad en kleine dorpen en dat concludeer ik alleen al door de meningen die jullie geven en uit eigen ervaring!
Gyms in the middle of nowhere zijn juist ideaal. En dat zijn de gyms die je juist moet hebben. Trainen of overnemen en dan zo ver mogelijk opkrikken naar level 7+
Albantar en zelfs meerdere op het forum hebben dezelfde ervaring.
In Amsterdam (centrum) waar elke gym regelmatig switcht heeft dit natuurlijk geen zin.
Een level 10 gym overnemen in je 1tje is gewoon niet te doen! En begrijp me niet verkeerd.... Het is wel te doen dat zeker maar het is gewoon niet efficiënt genoeg.
Jij kan er maar 1 poke in flikkeren. Als je een beetje goede zin hebt dan rag je hem door naar level 4. Voordat je bij de volgende gym bent, ben je die andere alweer kwijt omdat er maar 1 of 2 in zitten.

En Polis/Slowbros met de ideale moveset zijn nog altijd water Pokémon
Als je dan defense gaat bekijken dan is het een ander verhaal..
I bad beat my meat by busting my nuts!
Of kjikduinroffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:52:
[...]
Ik fiets of loop alleen. Daar speel ik het spel ook voor net als Ingress. Voor de lichaamsbeweging. Ben met PoGo dan ook al weer enkele kilootjes kwijtgeraakt.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:56:
Maar veel van jullie gebruiken de gym battles om geen coins te hoeven kopen, ik hoor ook bij die partij
Dit. 18 candy.raptorix schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:41:
[...]
In Amsterdam kom je sowieso heel weinig Charmanders tegen
*burp*
Nou die lvl10 gyms hier staan al een maand ofzo. Net even gecheckt, line up is wat veranderd, is nu:roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:23:
Bij ons flipt alles, ook level 10 gyms staan er max 2 daagjes (tot mijn grote spijt).
Slowbro, Vaporeon, Snorlax, Snorlax, Exeggutor, Dragonite, Dragonite, Gyarados, Snorlax, Snorlax.
Begint op 1.7k en eindigt op 2.7k.
Dat is een heel ander verhaal. Ik gaf ook al aan dat het niet efficent is.murphylee schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:56:
[...]
Een level 10 gym overnemen in je 1tje is gewoon niet te doen! En begrijp me niet verkeerd.... Het is wel te doen dat zeker maar het is gewoon niet efficiënt genoeg.
Maar als jij in de buurt alleen maar lvl 10 gyms hebt kan je beter daar de bijl in zetten dan het zo te laten. Voordat je het weet woekert zoiets verder. Daarom sloop ik elke week wel een paar high level gyms in deze wijk, gewoon om ze dynamisch te houden (en dus veroverbaar).
Zit er nog wat logica in de volgorde waarop de Eggs staan? Snap er helemaal niets van xD...
Volgens mij gewoon op volgorde van dat je ze gehad hebt.Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:15:
Zit er nog wat logica in de volgorde waarop de Eggs staan? Snap er helemaal niets van xD...
Mijn Snorlax is al meer dan 5 weken van huis.mark-k schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:06:
[...]
Nou die lvl10 gyms hier staan al een maand ofzo.

volgens mij random

Stadia was beter....
Ik heb 9, 5 kilometer eieren staan, kan het dus niet zien
Ik vraag me dit ook al een tijdje af.Thalaron schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:15:
Bij mij zit er totaal geen logica in. Ze staan niet volgens afstand en ook niet in de volgorde dat ik ze gekregen heb.
Wie weet staan ze alfabetisch of op nummer van de pokémon die in het ei zit?
Que? Was dat iets met lang genoeg op een..., wat hier Gym is, staan?CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:18:
[...]
Mijn Snorlax is al meer dan 5 weken van huis.Ik mag hopen dat Niantic NOOIT de fout zal herhalen die ze in Ingress gemaakt hebben met het invoeren van de 'Guardian' badge en dat de duur op een gym niets anders zal betekenen dan muntjes opleveren. Wat een ramp was dat. Goddank heb ik daar Onyx al lang geleden gehaald en heb ik daar de zenuwen niet meer van.
Nope, gewoon random. Niantic is goed met fucken van mensen die denken weer eens iets 'gevonden' te hebben, maar meeste dingen zijn gewoon busted.Anton.net schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:22:
[...]
Ik vraag me dit ook al een tijdje af.
Bij mij zit er totaal geen logica in. Ze staan niet volgens afstand en ook niet in de volgorde dat ik ze gekregen heb.
Wie weet staan ze alfabetisch of op nummer van de pokémon die in het ei zit?
Zuur..... zit je op kantoor en zie je dat er een Dragonair in de buurt zit..
Ik heb een Excel sheetje waar ik e.e.a. in bijhou. Eieren heb ik even geprobeerd maar dat is te lastig. Muntjes die ik cash lukt wel alhoewel ik dat niet van het begin af gedaan heb toen het maar 10 of 20 muntjes waren. Het totaal wist ik wel door de upgrades van 200 muntjes.Pathogen schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:43:
[...]
Ook weer zoiets. Houd je dit handmatig bij? Ik zie nergens een purchase history of een coins-achievement.
Net zoiets als die 10km eieren, dat had ik dan echt vanaf het begin bij moeten houden. Jammer, want dat zijn juist leuke stats
Wat extra stats zou denk ik iedereen leuk vinden. Er zit wel e.e.a. in die medals maar lang niet alles. Al zou je dat journal alleen maar naar je eigen opslag weg kunnen laten schrijven als een permanent logfile dan kon je daar al heel wat mee doen. Zouden mensen ook prompt progsels maken die dat logfile zou kunnen analyseren en overzichtelijk weergeven.
Yup. Op een Portal. Brons/Zilver/Goud/Platina/Onyx. Die laatste twee 90 resp. 150 dagen. De enige 'achievement' die de tegenpartij je kan verhinderen te halen. Alle andere heb je alleen zelf invloed op. Dat leidde dan ook tot 'Guardian hunten' en illegaal de Intel Map 'Comm' scrapen en databases van portals aanleggen waarin men van elk portal kon zien van wie die was en hoe lang die staat zodat die doelgericht en doelbewust vóór het halen van de 90 of 150 dagen neergehaald kunnen worden. Veroorzaakt alleen maar negatieve emoties in het spel. Echt heel grote blunder geweest van Niantic.mark-k schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:23:
[...]
Que? Was dat iets met lang genoeg op een..., wat hier Gym is, staan?
Gisteren een Porigon op de 2e plek bij mijn ouders in de buurt en we gingen net eten en en en.
Ofwel, vond zelf het eten uiteraard ook belangrijker, maar geen Porigon dus.
Ofwel, vond zelf het eten uiteraard ook belangrijker, maar geen Porigon dus.
Ja het is ook redelijk lastig om je spot te verdedigen (ja elke keer de gym naar lvl 10 trainen maar dat is ook niet meer te doen op een gegeven moment als ze meer meerdere je gym aanvallen) dus zou inderdaad vrij debiel zijn als ze zoiets zouden doen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:36:
[...]
Yup. Op een Portal. Brons/Zilver/Goud/Platina/Onyx. Die laatste twee 90 resp. 150 dagen. De enige 'achievement' die de tegenpartij je kan verhinderen te halen. Alle andere heb je alleen zelf invloed op. Dat leidde dan ook tot 'Guardian hunten' en illegaal de Intel Map 'Comm' scrapen en databases van portals aanleggen waarin men van elk portal kon zien van wie die was en hoe lang die staat zodat die doelgericht en doelbewust vóór het halen van de 90 of 150 dagen neergehaald kunnen worden. Verorzaakt alleen maar negatieve emoties in het spel. Echt heel grote blunder geweest van Niantic.
Zit er een auto-refresh in?raptorix schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:31:
Voor de liefhebbers heb ik even snel iets in elkaar gezet
https://www.doehetzelfde.nl/
Beter dan de app store elk uur checken
Ik had net hetzelfde met een Lapras en regelmatig met Mr. Mime. Geen idee waar ze zitten dus sprint niet elke keer naar buiten om te checken.petjekel schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:28:
Zuur... zit je op kantoor en is het ontzettend lekker weer buiten...petjekel schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:28:
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Pfff....heb jij nu vakantie of zo? Een aantal weken terug zag ik aan onze posts dat we redelijk parallel levelden. Maar nu zit jij al bijna bij 28 en ik bijna 25. Doe je goed (als je tussendoor nog beetje sociaal leven hebt dan haha)Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:51:
En dan krijg ik bij level 25 weer een dip. Elk nieuw level weer zoveel XP bij elkaar schrapen.
Zeker nu...
Ik laat het lijstje maar even achterwege.
Maar hoop eitjes vandaag uitgekomen. En weer eens een 10km ei. Ik probeerde hem achteraan te houden. Maar vlak ervoor kwamen een aantal 5 en 2 km's uit. Mijn 22e 10km ei:
Een freaking Eevee! Motherf€@&#%. Een Eevee!
Belt mn zoontje op: mama heeft net een Lapras gekregen uit haar ei, en jij?

Begrijp ik. Bij mij is het meer het probleem dat ik niet zomaar even naar buiten kan gaan.Marselaar schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:40:
[...]
Ik had net hetzelfde met een Lapras en regelmatig met Mr. Mime. Geen idee waar ze zitten dus sprint niet elke keer naar buiten om te checken.
Voordat ik naar huis ga straks nog maar eens checken.
Vanmorgen mijn derde Mr. Mime in een week gevangen, 3x op een andere plek.Marselaar schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:40:
[...]
Ik had net hetzelfde met een Lapras en regelmatig met Mr. Mime. Geen idee waar ze zitten dus sprint niet elke keer naar buiten om te checken.
Ik zag gisteren wel een Gyarados nearby, helaas zat ik in de bus
[ Voor 9% gewijzigd door Doopy-X- op 07-09-2016 14:44 ]
*burp*
Some guys have all the luck....Doopy-X- schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:43:
[...]
Vanmorgen mijn derde Mr. Mime in een week gevangen, 3x op een andere plek.
Ik zag gisteren wel een Gyarados nearby, helaas zat ik in de bus
Het maximaal level pokemon dat je in het wild vangt neemt niet meer toe vanaf level 30. Waarom zijn zoveel pokemon niet maximaal level. In de tijd dat ik een lager level was heb ik zelden een max out pokemon gevangen. Je zou verwachten dat veel pokemons die je vangt in een eerder statdium al max out zijn (voor het level dat je in die tijd had).
Gelukkig is er in het wild geen evee te vangen van level 24 met 80+% IVreadytoflow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:41:
[...]
Pfff....heb jij nu vakantie of zo? Een aantal weken terug zag ik aan onze posts dat we redelijk parallel levelden. Maar nu zit jij al bijna bij 28 en ik bijna 25. Doe je goed (als je tussendoor nog beetje sociaal leven hebt dan haha)
En dan krijg ik bij level 25 weer een dip. Elk nieuw level weer zoveel XP bij elkaar schrapen.
Zeker nu...
Ik laat het lijstje maar even achterwege.
Maar hoop eitjes vandaag uitgekomen. En weer eens een 10km ei. Ik probeerde hem achteraan te houden. Maar vlak ervoor kwamen een aantal 5 en 2 km's uit. Mijn 22e 10km ei:
Ik heb inmiddels 4 Mr. Mime's. 1tje van 1040.
Mwah, ik moet hard werken om mijn Poke's te sprokkelen hoor, thuis vang ik niks en ook op mijn werk is niets te vinden...ik speel vanaf half juli en mijn sterkste Poke is Vaporeon (96%) van 1964, zoveel geluk heb ik dus niet
Ik heb wel het idee dat ik pas vanaf level 22 sterke Pokemons tegenkom in het wild, klopt dat?
*burp*
Lekker bewaren voor 2nd GenAmd RuLuzzz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:49:
Gelukkig is er in het wild geen evee te vangen van level 24 met 80+% IV![]()
I bad beat my meat by busting my nuts!
Dafuq, als je ze niet meer hoeft die 10km eieren wil ik ze welreadytoflow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:41:
[...]
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Haha dit zijn de mooie momenten, een vriend van me is sinds n paar dagen zijn PhD aan het doen ergens en ik dacht, eens ff kijken wat de gyms daar zijn (met mn pokescanner). Zie ik opeens op 3 straten van hem een Lapras spawnen. Snel doorgestuurd, dus hij is nu aan het rennen voor die Lapras
Levert wel leuke verhalen op van mensen die vakantietickets boeken naar Turkije of roadtrips naar het zuiden van Frankrijk plannen om Guardians van gehate spelers om te knallenCaptJackSparrow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:36:
[...]
Yup. Op een Portal. Brons/Zilver/Goud/Platina/Onyx. Die laatste twee 90 resp. 150 dagen. De enige 'achievement' die de tegenpartij je kan verhinderen te halen. Alle andere heb je alleen zelf invloed op. Dat leidde dan ook tot 'Guardian hunten' en illegaal de Intel Map 'Comm' scrapen en databases van portals aanleggen waarin men van elk portal kon zien van wie die was en hoe lang die staat zodat die doelgericht en doelbewust vóór het halen van de 90 of 150 dagen neergehaald kunnen worden. Veroorzaakt alleen maar negatieve emoties in het spel. Echt heel grote blunder geweest van Niantic.

Met wat eergevoel spoof je de zooi natuurlijk niet om. Maar ben benieuwd hoe niantic Pokemon spannend kan houden.
Zelf gestopt na lvl 21 tussen het ingressen door omdat je zowel solo, als in teams, minder kan dan in ingress. Iets wat vast nog wel zal verbeteren in Pokemon.
538, 689 en 830 hierHoosje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:49:
Ik heb inmiddels 4 Mr. Mime's. 1tje van 1040.
*burp*
Helaas geven eitjes maar max level 20 Pokemon...wil nog wel een goede Jolteon of Vap. Heb 1 goede vap en nu 120 Eevee candy.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:49:
Het maximaal level pokemon dat je in het wild vangt neemt niet meer toe vanaf level 30. Waarom zijn zoveel pokemon niet maximaal level. In de tijd dat ik een lager level was heb ik zelden een max out pokemon gevangen. Je zou verwachten dat veel pokemons die je vangt in een eerder statdium al max out zijn (voor het level dat je in die tijd had).
[...]
Gelukkig is er in het wild geen evee te vangen van level 24 met 80+% IV![]()
Helaas krijg sinds de drie eastereggs alleen nog maar Flareons.
Ik speel vanaf de officiele release (ook half juli dus) en mijn sterkste is nog onder de 1500 (een SlowBro).Doopy-X- schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:50:
[...]
Mwah, ik moet hard werken om mijn Poke's te sprokkelen hoor, thuis vang ik niks en ook op mijn werk is niets te vinden...ik speel vanaf half juli en mijn sterkste Poke is Vaporeon (96%) van 1964, zoveel geluk heb ik dus niet![]()
Ik heb wel het idee dat ik pas vanaf level 22 sterke Pokemons tegenkom in het wild, klopt dat?
Dat idee heb ik ook. Pas vanaf lvl 22 echt sterke gezien. Maar merendeel is nog steeds veel lager.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status