Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Moves zijn het belangrijkste maar als je een pokemon volledig max wilt doen met dust kun je ook beter ineens een goede iv hebben. 1 keer special aanval ontwijken maakt rouwens ook al een enorm verschil.

Weet iemand of waar je kan vinden wanneer volgende update komt? Ik hoop dat buddy systeem er komt dat lijkt me supper voor de iets moeilijkere candys te verzamelen.

OP rankedboost kan je al afstanden vinden voor buddy candy systeem lol hoe weten ze dat alm op voorhand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 16:50
Gravediggerxx schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:02:
Moves zijn het belangrijkste maar als je een pokemon volledig max wilt doen met dust kun je ook beter ineens een goede iv hebben. 1 keer special aanval ontwijken maakt rouwens ook al een enorm verschil.

Weet iemand of waar je kan vinden wanneer volgende update komt? Ik hoop dat buddy systeem er komt dat lijkt me supper voor de iets moeilijkere candys te verzamelen.

OP rankedboost kan je al afstanden vinden voor buddy candy systeem lol hoe weten ze dat alm op voorhand??
Buddy systeem komt bij volgende update. Denk dat die lijst gelekt is of dat mensen uit de codering het e.e.a hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:15
raptorix schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:47:
Ik denk dat grote wel uitmaakt, waarom zouden ze het anders vermelden bij de appraise functie...
Kan natuurlijk ook gewoon voor de fun zijn.
Maar ik heb het vooralsnog niets over kunnen vinden. Is ook lastig om het te bekijken tenzij je 2 pokies hebt met gelijke IV's en lvl anders. Indien ze dan niet van CP afwijken zal het lijkt me weinig uitmaken.

Er was op Reddit wel een theory over dat XS meer kans op dodge zou hebben en XL meer kans op crit...
Maar dat was voor zover ik weet enkel een theory,

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:05:
[...]

Kan natuurlijk ook gewoon voor de fun zijn.
Maar ik heb het vooralsnog niets over kunnen vinden. Is ook lastig om het te bekijken tenzij je 2 pokies hebt met gelijke IV's en lvl anders. Indien ze dan niet van CP afwijken zal het lijkt me weinig uitmaken.

Er was op Reddit wel een theory over dat XS meer kans op dodge zou hebben en XL meer kans op crit...
Maar dat was voor zover ik weet enkel een theory,
Mijn XS Gyarados beweegt als een gek in een gymbattle en mijn XL Gyarados is veel trager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-10 23:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hoosje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:04:
[...]

Buddy systeem komt bij volgende update. Denk dat die lijst gelekt is of dat mensen uit de codering het e.e.a hebben gehaald.
Het buddy-systeem zit al voor een deel qua coding in de huidige versie en is gedatamined. Er is ook al een lijst gepubliceerd waarin staat hoeveel km je per pokemon moet afleggen om één candy te scoren.

[ Voor 21% gewijzigd door FREAKJAM op 06-09-2016 16:15 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:07
FREAKJAM schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:12:
[...]

Het buddy-systeem zit al voor een deel qua coding in de huidige versie en is gedatamined. Er is ook al een lijst gepubliceerd waarin staat hoeveel km je per pokemon moet afleggen om één candy te scoren.
Dat klinkt veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:20
Pickachu is maar 1 km, dus dat gaat zeker een buddy worden. Verder zijn er enkele Pokémon die ik thuis niet tegenkom en waar ik nog maar een paar candy moet voor evolutie, zoals Sandshrew en Ekans. Ik ga eerst die Pokémon maar eens uitlaten, wanneer dit via update beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Exactly that. Er zitten al tijden Pokémon te wachten waar ik nog 1-10 candy voor nodig heb. Ik heb een Abra op 24 candy, al zeker twee weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
Pathogen schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:45:
Exactly that. Er zitten al tijden Pokémon te wachten waar ik nog 1-10 candy voor nodig heb. Ik heb een Abra op 24 candy, al zeker twee weken...
Ik moet inderdaad nog 20 candies voor een alakazam. Wordt flink switchen denk ik tussen buddy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Hoosje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:46:
[...]

Ik moet inderdaad nog 20 candies voor een alakazam. Wordt flink switchen denk ik tussen buddy's.
Park Frankeldael in Amsterdam hoorde ik dat een hotspot leek te zijn?
Net iemand op een forum zien schrijven dat hij er vandaag 2 binnen 5 minuten had daar.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-10 04:26
Leuke toevoeging dat buddy-systeem, maar vind het eigenlijk nogal karig.
Vrees dat dit iets wordt waar je slechts een korte tijd écht gebruik van maakt.
Zodra je Pokedex vol is of je hebt je vecht Pokemon maxed, dan is-ie alweer overbodig.

Waar blijft trading, 1-vs-1 gevechten, badges verdienen en alle andere dingen die de Pokemon games zo leuk maakten en echt iets toevoegen aan het spel...?
Het is niet alsof ze na hoeven te denken voor originele features...

Straks hebben we een spel waarmee je Pokemon kan vangen, een gym kan bevechten en je kan candy's krijgen door een buddy te kiezen. Dikke game. :X
Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:51:
[...]

Park Frankeldael in Amsterdam hoorde ik dat een hotspot leek te zijn?
Net iemand op een forum zien schrijven dat hij er vandaag 2 binnen 5 minuten had daar.
Er zit er nu weer één, dus zou zomaar kunnen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:29
P.K. schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:01:
Leuke toevoeging dat buddy-systeem, maar vind het eigenlijk nogal karig.
Vrees dat dit iets wordt waar je slechts een korte tijd écht gebruik van maakt.
Zodra je Pokedex vol is of je hebt je vecht Pokemon maxed, dan is-ie alweer overbodig.
Dat zijn dingen waar ik echt nog maanden mee bezig kan zijn. Allereerst levert het niet veel candy op en voor je dus al die pokemon kan evolven, de juiste moveset krijgt en ook nog eens ze allemaal gemaxed hebt, ben je toch al wel een 1000km verder.

Bovendien verwacht ik dat de buddys ook wat andere dingen, zoals die nieuwe incense types kan oppikken tijdens het lopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:54
als je bv 12 gyms hebt overgenomen ....
klopt het dat je maar 10 zie staat bij shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-10 20:53
Aggressor schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:51:
als je bv 12 gyms hebt overgenomen ....
klopt het dat je maar 10 zie staat bij shop?
Zou bij claimen iig moeten zien dat je 12 gyms hebt, maar krijgt maar maximaal 10x de gym reward ja.

De grootte en gewicht enzo van pokemon staat in geen enkele formule die gebruikt wordt voor de echte stats tijdens een battle, dus daar mag iedereen zijn eigen conclusie uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:29
murphylee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:46:
Zodra jullie een Vaporeon in een gym zien staan. Welke Pokémon gebruiken jullie om hem aan te vallen?

Qua HP komt er vrijwel geen 1 in de buurt.
Electric Pokes al helemaal niet.
Een Vileplume met Solarbeam!

Net een Nidoqueen gemaakt, is 1683 geworden met Poison Jab en Earthquake.
Lekkere aanvallen dacht ik zo! :)

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 06-09-2016 18:18 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

schaapiej schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:17:
[...]

Een Vileplume met Solarbeam! :)
Als een mes door de boter :9

Maarem, inderdaad iets grassigs, of Dragonite of een eigen Vaporeon overlord >:)

Computer Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

schaapiej schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:17:
[...]

Een Vileplume met Solarbeam!

Net een Nidoqueen gemaakt, is 1683 geworden met Poison Jab en Earthquake.
Lekkere aanvallen dacht ik zo! :)
Tevens beste moveset voor defense :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens nog een goede plek voor pokemon zoals kijkduin in zuidholland/utrecht? heb kijkduin onderhand wel gezien haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:02
Emmaboulevard in Hoek van Holland is ook wel een aardige omgeving, inclusief het speeltuintje bij station HvH Strand. Niet zo veel bijzondere Pokemon als Kijkduin, maar niet onaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hoewel de buddy-update nog niet uit is, is er wel al een tierlist. (Welke Pokémon je op basis van een aantal criteria het beste als buddy kunt gebruiken).
The formulas used take account the value of walking and potential CP outcome, spawn rate and time it takes to evolve a Poke just by walking. The chart is sorted from best to worst Buddy Pokemon
Top 5 – Charmeleon/Charmander, Dratini/Dragonair, Omanyte, Kabuto and Grimer are amazing as Buddy Pokemon. It’s 125 Candy to evolve Dragonite and Charizard, and only 50 for Omastar, Kabutops and Muk, making them a very attractive option

The Next Best 5 – Wartortle/Squirtle, Gloom, Weepinbell, Machoke and Haunter are interesting due to rare evolutions and low spawn rates. They are not as efficient as the Top 5, but having you’re able to obtain Blastoise, Vileplume and Gengar!

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 06-09-2016 19:03 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 freakin' candy per 2km wtf man }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Sommigen zelfs per 3km.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
FREAKJAM schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:28:
[...]

Tevens beste moveset voor defense :)
Sweet! :)

Ondanks de mindere IV waarde (62%) ga ik deze wel wat uppen denk ik. Genoeg 90% spul gehad met bagger attacks.. Dan vind ik dit ook prima.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat slaat toch nergens op? Veel te weinig.. Als je nou gewoon de app in de achtergrond kon draaien en dat ie dat telde of met auto rijden, prima.. maar niet op de huidige manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 12:17

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Tuurlijk wel, het is iets extra's! Als je alles met 1candy per km kon halen dan was er al snel niets aan! Buiten dat, ik vindt het gewoon leuk om met bijvoorbeeld een parasect te gaan showen, gewoon, omdat het kan.

Dit is echt zo'n update waar de casuals blij van worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
poor Leno schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:15:
[...]

Ja dat slaat toch nergens op? Veel te weinig.. Als je nou gewoon de app in de achtergrond kon draaien en dat ie dat telde of met auto rijden, prima.. maar niet op de huidige manier..
Dit zou ik ook graag zien, nu loop/fiets je de hele tijd met je telefoon in je klauw en zie je de accu 'langzaam' van 100 naar 0 gaan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Dat was idd wat ik ook nog mis. De mogelijkheid de app alleen met lopen gebruiken en dus niet dat je accu zo hard leeg loopt. Kun je kiezen om gewoon alleen eieren uit te broeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Op het begin heb ik 3 of 4 10km eieren kort na elkaar gehad. Er zat niks boeiend in, daar niet van. Nu heb ik al heel lang geen 10km eieren meer gehad, en er komen alleen maar slechte pokémons uit de 2 en 5km eieren :')

Sowieso spawnt er weinig boeiend hier in de buurt, terwijl ik dichtbij Den Bosch centrum woon. Binnen 10 min lopen sta ik op de markt. Tot nu toe 1 keer een uurtje in de stad geweest met pokemon go aan. Gelijk 20 Magikarps enz. Had binnen een uurtje 70 pokémons, echt een mega verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:08
Nou, mijn Wigglytuff is eindelijk uit Triavium geschopt. Eens kijken of ik de tijd heb om die gym straks weer even omhoog te trainen. Onderweg naar huis actief gezocht naar gyms en twee interessante gevonden die ik getraind heb. Nu 7 Pokies in gyms, volgens mij allemaal gyms waar ze wel enige tijd in kunnen blijven zitten, dat is toch een leuke basis. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

darkdesign schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:36:
Op het begin heb ik 3 of 4 10km eieren kort na elkaar gehad. Er zat niks boeiend in, daar niet van. Nu heb ik al heel lang geen 10km eieren meer gehad, en er komen alleen maar slechte pokémons uit de 2 en 5km eieren :')

Sowieso spawnt er weinig boeiend hier in de buurt, terwijl ik dichtbij Den Bosch centrum woon. Binnen 10 min lopen sta ik op de markt. Tot nu toe 1 keer een uurtje in de stad geweest met pokemon go aan. Gelijk 20 Magikarps enz. Had binnen een uurtje 70 pokémons, echt een mega verschil.
Bij de nieuwe parkeergarage daar zit ook wel leuk spul toch? (Dratinis enzo).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 15:57
Wat is Ninetails toch een prachtig beest :9~
Gelukkig ook nog met Ember & Fire Blast O+

Vanmiddag via De Wallen naar Amsterdam Centraal gelopen, ook daar weer Pokestops in overvloed maar vooral veel Psyducks en Starmie's ;(

[ Voor 43% gewijzigd door Doopy-X- op 06-09-2016 20:19 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:57

PB-powell

Mr. Laziness

Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:41:
Nou, mijn Wigglytuff is eindelijk uit Triavium geschopt. Eens kijken of ik de tijd heb om die gym straks weer even omhoog te trainen. Onderweg naar huis actief gezocht naar gyms en twee interessante gevonden die ik getraind heb. Nu 7 Pokies in gyms, volgens mij allemaal gyms waar ze wel enige tijd in kunnen blijven zitten, dat is toch een leuke basis. :D
Ik merk dat het qua gyms hier gewoon niet te doen meer is. Alles in mijn omgeving is nog altijd geel en level 7 of hoger... Als de Pokemon dan ook nog eens op 2000cp beginnen is er gewoon geen beginnen aan in je eentje. Maar zelfs als een gym blauw of rood wordt is deze binnen twee uur weer geel met hoge level Pokemon erin. Zijn veel dezelfde namen maar wel allemaal legit qua level en Pokemon. Dus kan zomaar zijn dat hier een fanatieke groep bezig is (overigens zie ik een naam ook in Amersfoort voorbij komen, maar dat zegt uiteraard nog niks). Maar daardoor is het verkrijgen van coins toch lastiger en met maar 1 incubator gaat het broeden ook niet snel wat het plezier nog meer naar beneden haalt.
Laatste tijd dus niet echt meer veel gespeeld

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:26:
[...]

Ik merk dat het qua gyms hier gewoon niet te doen meer is. Alles in mijn omgeving is nog altijd geel en level 7 of hoger... Als de Pokemon dan ook nog eens op 2000cp beginnen is er gewoon geen beginnen aan in je eentje. Maar zelfs als een gym blauw of rood wordt is deze binnen twee uur weer geel met hoge level Pokemon erin. Zijn veel dezelfde namen maar wel allemaal legit qua level en Pokemon. Dus kan zomaar zijn dat hier een fanatieke groep bezig is (overigens zie ik een naam ook in Amersfoort voorbij komen, maar dat zegt uiteraard nog niks). Maar daardoor is het verkrijgen van coins toch lastiger en met maar 1 incubator gaat het broeden ook niet snel wat het plezier nog meer naar beneden haalt.
Laatste tijd dus niet echt meer veel gespeeld
De truc is dus om nieuwe goede gyms te vinden. Liefst vrij hoog niveau en in een rustig gebied. Het is zeker wel de moeite om een hoge gym met veel sterke Pokies te trainen als je er eentje bij kunt zetten die niet helemaal onderin bungelt want die zit daar dan vrijwel zeker wel een tijdje.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:46:
[...]

De truc is dus om nieuwe goede gyms te vinden. Liefst vrij hoog niveau en in een rustig gebied. Het is zeker wel de moeite om een hoge gym met veel sterke Pokies te trainen als je er eentje bij kunt zetten die niet helemaal onderin bungelt want die zit daar dan vrijwel zeker wel een tijdje.
Ik merk aan jou dat dat inderdaad wel werkt :9 nu alleen de tijd en de juiste gyms vinden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Beter dan niks zoals nu toch?
Ik vind het wel ok hoor! Soms wil ik ook wel 6 dragonites en 6 snorlaxen en een complete pokedex. Maar...dan gaan we het toch echt minder spelen dan nu denk ik.

1 candy per 1/2/3 km is echt we te doen hoor. Als ik weer terugdenk aan al die nutteloze 10km eieren die we ondertussen uitgebroed hebben...had ik die km zo ingeruild voor dratini candy. Of bijv. Machamp. Die zie ik echt nauwelijks.

Vandaag een toch nog leuke verrassing. Kon het niet laten even naar kijkduin om te rijden.

In klein uurtje:
-Blastoise met watergun en hydropump. Helaas lage iv en cp 1143.
-5 charmanders
-3 Ponyta's
-growlithe
-3 machamp
En het gebruikelijke spul

Blastoise waard om te uppen? Wel juiste moves. Heb maar 1 Vap (2100) met dezelfde moveset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
FREAKJAM schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:59:
[...]

Bij de nieuwe parkeergarage daar zit ook wel leuk spul toch? (Dratinis enzo).
Tot nu toe alleen Staryu's en Magikarps op de plek waar de weg eindigt die er niet meer is. Er loopt een pad op de map waar nu water is.

Edit: De laatste 5 2km eggs waren Rattatas en Caterpies, maar die heb ik al genoeg :P. De 5km egg was een nidoran met iv87 dus dat is wel oké.

[ Voor 17% gewijzigd door darkdesign op 06-09-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:43:
Is er ergens nog een goede plek voor pokemon zoals kijkduin in zuidholland/utrecht? heb kijkduin onderhand wel gezien haha
Huizer strand. Ligt op een steenworp afstand van provincie Utrecht ;)

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:52:
[...]

Ik merk aan jou dat dat inderdaad wel werkt :9 nu alleen de tijd en de juiste gyms vinden :+
Ja, loont zeker. Ik had een paar leuke dagen met gisteren record van 80 coins. Nu worden echter langzaam mijn Pokies er toch uit gekickt. Het vreemde is dat in een aantal gevallen de gym niet van kleur wijzigt. Wat is het nut voor het andere team om slechts een paar pokies er uit te schoppen? Ok, hij is veel moeilijker trainbaar, maar zelf hebben ze er toch niets aan als ze hem niet overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Marselaar schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:36:
[...]

Ja, loont zeker. Ik had een paar leuke dagen met gisteren record van 80 coins. Nu worden echter langzaam mijn Pokies er toch uit gekickt. Het vreemde is dat in een aantal gevallen de gym niet van kleur wijzigt. Wat is het nut voor het andere team om slechts een paar pokies er uit te schoppen? Ok, hij is veel moeilijker trainbaar, maar zelf hebben ze er toch niets aan als ze hem niet overnemen?
Dat heb ik ook wel eens gedaan, in m'n eentje krijg ik zo'n gym niet kapot, maar als iedereen een klein beetje helpt werkt het misschien wel. Maar ook alleen als de buurt überhaupt beetje gemixxed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:21
readytoflow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:10:
[...]

Beter dan niks zoals nu toch?
Ik vind het wel ok hoor! Soms wil ik ook wel 6 dragonites en 6 snorlaxen en een complete pokedex. Maar...dan gaan we het toch echt minder spelen dan nu denk ik.

1 candy per 1/2/3 km is echt we te doen hoor. Als ik weer terugdenk aan al die nutteloze 10km eieren die we ondertussen uitgebroed hebben...had ik die km zo ingeruild voor dratini candy. Of bijv. Machamp. Die zie ik echt nauwelijks.

Vandaag een toch nog leuke verrassing. Kon het niet laten even naar kijkduin om te rijden.

In klein uurtje:
-Blastoise met watergun en hydropump. Helaas lage iv en cp 1143.
-5 charmanders
-3 Ponyta's
-growlithe
-3 machamp
En het gebruikelijke spul

Blastoise waard om te uppen? Wel juiste moves. Heb maar 1 Vap (2100) met dezelfde moveset.
Was je er ook bijd e lapras? Wat een gekte zeg, spawn tijd van 15 min en hij was ongeveer 2 km verderop , zag mensen nog nooit zo snel sprinten :p
Mijn blastoise was maar 99cp..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nee, niet meegekregen? Hoe laat was dat?

Was wel grappig. Liep alleen en was precies daar op het moment dat die Blastoise spawnde. Op moment dat de meute aan kwam rennen, zat ie al in m'n ultraball

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

En dan te bedenken dat ik ooit 2km gesprint heb voor een exeggcute destijds. Speelde het spel pas een korte tijd en was een voor mij nog onbekende pokemon. Kwam bezweet en wel aan op de plek en toen verdween ie voor mijn neus.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Marselaar schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:36:
[...]

Misschien geen tijd meer of geen potions meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag een "run app in background" optie hebben die de kms telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
schaapiej schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:27:
[...]

Dit zou ik ook graag zien, nu loop/fiets je de hele tijd met je telefoon in je klauw en zie je de accu 'langzaam' van 100 naar 0 gaan.
Bij mij werkt het alleen als ik echt stapvoets fiets, max 5km per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 16:21
readytoflow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:12:
Nee, niet meegekregen? Hoe laat was dat?

Was wel grappig. Liep alleen en was precies daar op het moment dat die Blastoise spawnde. Op moment dat de meute aan kwam rennen, zat ie al in m'n ultraball
Haha was rond 19 15 denk ik, begon iemand te schreeuwen 'lapras 2km verder, succes iedereen' Blijkt dat je daar ook met de auto kon komen, iig op 300 meter afstand. een vriend heeft m wel gevangen, maar je wikt niet weten hoe die eruit zag toen die terugkwam _O-
Heb eel veel starters gevangen vanmiddag daar, 3/4 x een Pikachu, 2x een charmeleon gespawnd + wat charmanders en4 stuks bulba's en squirtle. We gingen wel rond 8 weg.

Mensen gingen gewoon renne voor een abra en een dratini..
Was wel een leuke dag, misschien dat we nog wel een kerr zullen gaan op een vrije middag. Hoorde vn een paar dar ze van s ochtends vroeg tot s avonds laat daar zitten.. 8)7

Ben naar 112 gegaan op mn pokedex in kijkduin, rydon en ninetales waren wel de echte nieuwe voor me daar :9 en net mn exxegcute kunnen evolven in een exxegcutor met confusion en seed bomb van 1700cp dankzij de spawns daar :)

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 06-09-2016 22:33 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Loadichus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:12:
[...]

52.16887, 5.28933

Zitten zo'n 4 á 5 punten waar er regelmatig één spawnt. Veelal om de flatgebouwen en bij de gyms.
Iets meer richting Valeriaanstraat is er ook regelmatig een Magmar (lees 1x per uur)
Erg nice thx! Vanavond met een goede vriend langs geweest en beide toch wel een stuk of 12 in een paar uur langs gehaald en de magmar was vanavond een pinser waarvan er ook 3 voorbij kwamen! Mocht niet klagen alleen op de terug weg een nidoqueen ontsnapt :( dus weer een seen en niet caught

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Vanmiddag nog gezocht naar een site die kan berekenen hoe vaak je een Pokemon kan poweren met de candy die je hebt en hoe sterk ie dan wordt, komt poke genie zojuist met update waarin dat verwekt zit *O* briljante app die volledig legaal is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:08:
Qua eieren zit ik op een stuk of 200 uitgebroed, waarvan minstens 10 stuks 10km. Niet echt geteld, maar ongeveer een doosje vol zal het in totaal wel geweest zijn. Drie keer Pinsir, twee keer Eevee, een Magmar, een Lapras, twee keer Jynx, twee keer Scyther, een Chansey, een Electabuzz... Hmmm... Wellicht toch ergens in de 15-20 dan. :D
Ja lekker dan :+ Ik kreeg nu ook weer een hele Jynx uit mn ei ;( Dan broed ik liever 5 2km eggs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Ik start net mijn app opnieuw op, is een van mijn eieren uit zijn incubator gegooid. Het was een 2km die op springen stond dus echt heel veel last heb ik er niet van, maar dat is toch best wel een forse bug.

Iemand anders die dit ook wel eens heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:05
Martijn13 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:14:
Ik start net mijn app opnieuw op, is een van mijn eieren uit zijn incubator gegooid. Het was een 2km die op springen stond dus echt heel veel last heb ik er niet van, maar dat is toch best wel een forse bug.

Kijk eens tussen je laatste pokemons, misschien staat die daar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Martijn13 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:14:

Stiekem niet toch gehatched? (Check je journal voor de zekerheid).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
FREAKJAM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:16:
[...]

Stiekem niet toch gehatched? (Check je journal voor de zekerheid).
Nee echt niet, ik zat in de auto voor mijn huis en toen moest ik nog 40 meter. Er stonden drie eieren aan + ik had er 2 van 2km en 1 van 5 in de inventory. Toen ik binnenkwam stonden er 2 aan en had ik opeens 3 eieren van 2 en 1 van 5 :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:18:
[...]

Ja lekker dan :+ Ik kreeg nu ook weer een hele Jynx uit mn ei ;( Dan broed ik liever 5 2km eggs uit.
Kijk uit wat je wenst...
Vanmiddag 5 2km eieren uitgekomen vlak achter: caterpie, caterpie, caterpie, weedle, ratata... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hoppa. Eigenhandig Triavium weer van level 8 naar 10 getraind. Onderin stond een 1590 Magmar die ik met mijn 1375 Golduck (Water Gun / Hydro Pump) 2x kon verslaan voor ik hem moest healen, en met mijn 1298 Srarmie (Tackle / Hydro Pump) 1x. Dus 3 aanvallen, potions, en herhalen maar, zo'n 1700 gym punten per sessie. Helaas waren al mijn beste Pokies al gestald dus heb ik er maar mijn 1648 Laughpras in gezet (Ice Shard / Dragon Pulse) maar die staat nu maar net boven die Magmar :') Nu afwachten wat het lege plekje gaat vullen...

O ja ondertussen ook een 10km uitgekomen. Dratini. Geen goede maar wel leuk voor de candy. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 07-09-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds beter voor mijn statistieken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Martijn13 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:18:
[...]

Nee echt niet, ik zat in de auto voor mijn huis en toen moest ik nog 40 meter. Er stonden drie eieren aan + ik had er 2 van 2km en 1 van 5 in de inventory. Toen ik binnenkwam stonden er 2 aan en had ik opeens 3 eieren van 2 en 1 van 5 :?
Had ik dus vanavond ook! Een 2km ei die uit de rode incubator is gefloept. Ik weet 100% zeker dat ik 2 2km eieren had waarvan eentje in die incubator. Er zat ongeveer 1,5km op. Ik had ook een 5km ei dat op 4,5 stond. Tijdens mijn wandeling kwam die 5km uit - de 2km niet. Maar opeens had ik weer twee verse 2km eieren. En ook na een herstart stond alleen de Growlithe uit dat 5km ei in mijn journal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:33:
[...]

Had ik dus vanavond ook! Een 2km ei die uit de rode incubator is gefloept. Ik weet 100% zeker dat ik 2 2km eieren had waarvan eentje in die incubator. Er zat ongeveer 1,5km op. Ik had ook een 5km ei dat op 4,5 stond. Tijdens mijn wandeling kwam die 5km uit - de 2km niet. Maar opeens had ik weer twee verse 2km eieren. En ook na een herstart stond alleen de Growlithe uit dat 5km ei in mijn journal.
Echt raar, ik was opeens mijn 2KM ei kwijt. Die was 2/ van de 2KM en opeens foetsie. Ook geen nieuwe pokemon in de journal. beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:24:
Hoppa. Eigenhandig Triavium weer van level 8 naar 10 getraind. Onderin stond een 1590 Magmar die ik met mijn 1375 Golduck (Water Gun / Hydro Pump) 2x kon verslaan voor ik hem moest healen, en met mijn 1298 Srarmie (Tackle / Hydro Pump) 1x. Dus 3 aanvallen, potions, en herhalen maar, zo'n 1700 gym punten per sessie. Helaas waren al mijn beste Pokies al gestald dus heb ik er maar mijn 1648 Laughpras in gezet (Ice Shard / Dragon Pulse) maar die staat nu maar net boven die Magmar :') Nu afwachten wat het lege plekje gaat vullen...

O ja ondertussen ook een 10km uitgekomen. Dratini. Geen goede maar wel leuk voor de candy. :)
Magmar als laagste in de gym, ik zie niks liever. Kon van de week een 12xx magmar makkelijk 2x verslaan met mijn 8xx starmie. 771xp per keer :*)
Dus een gym van 7 naar 9 getraint zodat een maat en ik er beide in konden. Hoop dat we die nu wel een tijd houden.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ja met hydro pump heb je zo'n magmar in no time geblust. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Merk je toch dat water Pokes de meta overheersen. Zijn jammer genoeg te sterk en vrij weinig counters als ze 100+ hp hebben.

Alle gyms zijn wel gevuld met tig Vapo's etc.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
murphylee schreef op woensdag 07 september 2016 @ 04:05:
Merk je toch dat water Pokes de meta overheersen. Zijn jammer genoeg te sterk en vrij weinig counters als ze 100+ hp hebben.

Dat dus, of je komt bij een gym waar alleen maar +2500 Dragonites opstaan met level +30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:23
murphylee schreef op woensdag 07 september 2016 @ 04:05:

Grass gaat daar als een zaag doorheen (Boombasaurs, Victrybells en Exeggcutes). Sterker nog, een team met wat Electrabuzzes en Jolteons kan ook huis houden, zelfs me een fors CP nadeel. Vaporeon is dan ook niet de top common defender, dat zijn IMHO Slowbro en Poliwraths. Heel vervelende counters versus Grass. En zelfs dan is een gym slopen niet zo lastig.

Sowieso snap ik niet waarom mensen denken dat een level 8+ Gym niet te doen is... zelfs met een team met vooral Golducks, Magmars en Electrabuzzes stamp je in een 10 minuutjes door elke gym heen (kost wat potjes).

Ik ben het wel eens met de klacht dat water de game overheerst, maar het is en blijft een easymode game.

Zo ook het gemiep voor die candy, pak een fiets en ga 15kmpu: 5 Snorlax candy per uur. Gaan er mensen nu serieus huilen omdat ze zonder moeite het equivalent van meer dan een gevangen Snorlax per uur ontvangen? :F
stylzzzz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 04:18:
[...]
Dat dus, of je komt bij een gym waar alleen maar +2500 Dragonites opstaan met level +30.
Die heb ik in Amsterdam nog nooit gezien, dus dat vind ik een sterk verhaal.

Maar als dat in je buurt het probleem is en je hebt geen Snorlax/Dragonite om de kulus te klaren... train twee Dewgongs of Cloysters. Twee van dat merk maken gehakt van elke Dragonair.

[ Voor 17% gewijzigd door roffeltjes op 07-09-2016 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:59:
[...]

Dat heb ik ook wel eens gedaan, in m'n eentje krijg ik zo'n gym niet kapot, maar als iedereen een klein beetje helpt werkt het misschien wel. Maar ook alleen als de buurt überhaupt beetje gemixxed is
Bij een lvl 10 gym begrijp ik dat. Bij een level 3 niet. Als ik een lvl 3 zie sloop ik hem of ik gun de andere spelers de coins ook. Als er nou nog wat anders te achieven viel voor de teams was het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:16:
[...]

Misschien geen tijd meer of geen potions meer?
Dat zou een verklaring kunnen zijn. Al vind ik hoe vaker het gebeurt het onrealistischer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:37:
[...]

Maar als dat in je buurt het probleem is en je hebt geen Snorlax/Dragonite om de kulus te klaren... train twee Dewgongs of Cloysters. Twee van dat merk maken gehakt van elke Dragonair.
Moeten ze wel ice movesets hebben natuurlijk.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:37:
[...]

Grass gaat daar als een zaag doorheen (Boombasaurs, Victrybells en Exeggcutes). Sterker nog, een team met wat Electrabuzzes en Jolteons kan ook huis houden, zelfs me een fors CP nadeel. Vaporeon is dan ook niet de top common defender, dat zijn IMHO Slowbro en Poliwraths. Heel vervelende counters versus Grass. En zelfs dan is een gym slopen niet zo lastig.

Sowieso snap ik niet waarom mensen denken dat een level 8+ Gym niet te doen is... zelfs met een team met vooral Golducks, Magmars en Electrabuzzes stamp je in een 10 minuutjes door elke gym heen (kost wat potjes).

Ik ben het wel eens met de klacht dat water de game overheerst, maar het is en blijft een easymode game.

Zo ook het gemiep voor die candy, pak een fiets en ga 15kmpu: 5 Snorlax candy per uur. Gaan er mensen nu serieus huilen omdat ze zonder moeite het equivalent van meer dan een gevangen Snorlax per uur ontvangen? :F

[...]

10 minuutjes ja? Krijg je 100 euro een krat bier als je dat hier lukt bij de lvl 10 gym, 4 snorlax, 2 dragonites, laagste is een 1600 venusaur. Kostte mij met n dragonite en Lapras in t team al n half uur om m naar lvl 8 te brengen.

Edit: en je verhaal over de candy klopt denk ik niet, want als je 15km/u gaat krijg je 0 candy (als hetzelfde systeem als de eieren gehanteerd wordt).

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 07-09-2016 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Goede movestes helpt, maar het gaat vooral om de resistance. Met een setje Hypnos kom je ook een heel eind tegen Lapras.

Omdat je bij aanvallen gewoon 6 pokies inzet kom je door elke Uberdefender heen. En omdat je bij elke win minder pokies hoeft te slopen is elke Gym kwetsbaar.

En sure, een level 10 gym met 10*2500+ Snorlax/Lapras/Dragonite zou ik ook overslaan, maar is het serieus zo dat je die regelmatig tegen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:59:
Goede movestes helpt, maar het gaat vooral om de resistance. Met een setje Hypnos kom je ook een heel eind tegen Lapras.

Omdat je bij aanvallen gewoon 6 pokies inzet kom je door elke Uberdefender heen. En omdat je bij elke win minder pokies hoeft te slopen is elke Gym kwetsbaar.

En sure, een level 10 gym met 10*2500+ Snorlax/Lapras/Dragonite zou ik ook overslaan, maar is het serieus zo dat je die regelmatig tegen komt?
Ik vraag m af hoeveel mensen die dit posten ook echt in hun eentje lvl 10 gyms slopen. Dat je bij elke win een pokemon minder hoeft is namelijk onzin. Maximale prestige die je kunt slopen is 6.5k per win op n lvl 10, terwijl elk lvl tot 7 10k prestige is. En als je dan nog een keertje de 1hp bug hebt bij snorlax nummer 10 is het helemaal feest want dan krijg je 2k minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
mark-k schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:58:
[...]

10 minuutjes ja? Krijg je 100 euro een krat bier als je dat hier lukt bij de lvl 10 gym, 4 snorlax, 2 dragonites, laagste is een 1600 venusaur. Kostte mij met n dragonite en Lapras in t team al n half uur om m naar lvl 8 te brengen.
Ok, dat is een uber gym. Ik herstel.... in 15 minuten zal ik een heel eind komen. Wel een stapel potjes nodig, dus de kans dat ik het niet waard vind is uiteraard aanwezig (maar als hij binnen een straal van 100 meter is van mijn huis rag ik hem).

Overigens is die Venussaur natuurlijk een giechel waard. Een cheapo vuur pokie en roosteren maar. Als hij plat is en de volgende is een water pokie? Swipen.
mark-k schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:04:
[...]

Ik vraag m af hoeveel mensen die dit posten ook echt in hun eentje lvl 10 gyms slopen. Dat je bij elke win een pokemon minder hoeft is namelijk onzin.
Ik doe het een paar keer per week. Uber me met mijn Golsucks... Goed niet elke win, maar een Venussaur is toch een super slechte defender die je heel snel een paar keer kan roosteren?

Mark, ga jij nu met droge ogen vertellen dat een Gym slopen te moeilijk is en dat je daarvoor een uber line up en een armada buddies nodig hebt? Ik kan je verzekeren dat je het gewoon een keertje moet proberen... de schaaf methode werkt heel goed en heel snel, helemaal als mensen Grass erin hebben gepropt. Het wordt pas vervelend met Slowbros en Polies omdat die niet zo'n duidelijk counter hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door roffeltjes op 07-09-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:05:
[...]

Ok, dat is een uber gym. Ik herstel.... in 15 minuten zal ik een heel eind komen. Wel een stapel potjes nodig, dus de kans dat ik het niet waard vind is uiteraard aanwezig (maar als hij binnen een straal van 100 meter is van mijn huis rag ik hem).

Overigens is die Venussaur natuurlijk een giechel waard. Een cheapo vuur pokie en roosteren maar. Als hij plat is en de volgende is een water pokie? Swipen.
Venusaur zelf is niet zo spannend nee, was meer voor de cp. Maar bij 15 minuten staat het aanbod nog steeds, bij 30 ook. Enige voorwaarde is dat je geen rood moet zijn want dat is de gym al.

Aanbod staat ook bij een andere gym hier in de buurt, daar is de hoogste een 3.1k dragonite ipv een 2.7k snorlax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
30 minuten? Ben je in de war met het trainen van een level 9 naar 10 gym?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:05:
[...]

[...]

Ik doe het een paar keer per week. Uber me met mijn Golsucks... Goed niet elke win, maar een Venussaur is toch een super slechte defender die je heel snel een paar keer kan roosteren?

Mark, ga jij nu met droge ogen vertellen dat een Gym slopen te moeilijk is en dat je daarvoor een uber line up en een armada buddies nodig hebt? Ik kan je verzekeren dat je het gewoon een keertje moet proberen... de schaaf methode werkt heel goed en heel snel, helemaal als mensen Grass erin hebben gepropt. Het wordt pas vervelend met Slowbros en Polies omdat die niet zo'n duidelijk counter hebben.
Line up was dacht ik venusaur, slowbro, snorlax, snorlax, exeggutor, vaporeon, dragonite, dragonite, snorlax, snorlax. Ja die venusaur is geen probleem, maar daarna heb je 5.5 pokemon over voor 9 andere, en als je dan nog n paar keer de 1hp bug hebt schiet het niet op met maar 4k prestige per keer. Ik heb t geprobeerd en toen hij tot bottom lvl 8 was had ik geen zin meer en was ik n half uur verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:11:
30 minuten? Ben je in de war met het trainen van een level 9 naar 10 gym?
Nee, dat is n paar minuten werk, gain per win is n stuk meer dan bij attacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Dat is de meest epische line up die ik ooit heb gezien. iets van 5 keer azo sterk als de sterkste Gym die ik ooit in de regio Amsterdam heb gezien. Ongetwijfeld omdat de boel hier verwaterd. Respect.

Zelfs dan rag ik hem solo. Not a problem.

Je kan met voorbeelden komen Mark, een Gym ontmantelen is gewoon niet superlastig, dat is ook nooit de bedoeling geweest van Niantic.

Dat Gym trainen makkelijk is klopt zolang er een Grass zit (of een exploitable mini). Met een stevige Slowbro/Poli of Wiggly heb ik eerlijk gezegd wel wat problemen, hoe los jij dat op (serieuze vraag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

roffeltjes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:27:
Dat is de meest epische line up die ik ooit heb gezien. iets van 5 keer azo sterk als de sterkste Gym die ik ooit in de regio Amsterdam heb gezien. Ongetwijfeld omdat de boel hier verwaterd. Respect.

Zelfs dan rag ik hem solo. Not a problem.

Je kan met voorbeelden komen Mark, een Gym ontmantelen is gewoon niet superlastig, dat is ook nooit de bedoeling geweest van Niantic.

Dat Gym trainen makkelijk is klopt zolang er een Grass zit (of een exploitable mini). Met een stevige Slowbro/Poli of Wiggly heb ik eerlijk gezegd wel wat problemen, hoe los jij dat op (serieuze vraag)?
Als het allemaal zo makkelijk is moet je even een keertje naar mijn buurt komt. Zit sowieso 1 gym op level 9 met als laagste een gyarados van 2200 en de 5 hoogste zijn 5 dragonite die ieder tussen den 2500 en 2700 zitten, behalve de laatste die is 2900. Dat is in je eentje nauwelijks te doen. En ik vind het niet waard om daar 50 revives en 50 potions tegenaan te gooien (zitten ook wat snorlax en lapras tussen)
Dit is wel de sterkste gym in de buurt, maar de rest is niet veel zwakker. En als je weet dat je binnen het uur eruit geknikkerd bent en binnen een halve dag de gym weer bezet is door een deel van de mensen die je eruit hebt geschopt, schiet het niet echt op.
Het wordt een klein beetje een teamsport op deze manier, en met weinig rode spelers in de buurt is dat behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 20:47
Bij ons in de buurt zit iemand het spel aardg te verzieken :F Afgelopen week kwam ik in de avond laat thuis, een van de gyms bij mij in de buurt werd aangevallen. Ik zat nog op de fiets dus even langs fietsen is zo gedaan. Kom ik daar niemand te bekennen, terwijl het een open gebied daar is. Zo flauw als ik was kon ik het niet laten om de gym te kapen met candy candidaad. Resultaat de volgende morgen, 3 gyms in de omgeving zijn geel geworden door dezelfde persoon. Normaal kan dat, maar dit was duidelijk een geval van spoofing.

Gisteren avond een paar gym's weer opgetraind naar een level 5,6&7. Met veel +1800cp pokemons erin. Wat denk je deze morgen, weer dezelfde spoofer heeft alles over genomen.

Inmiddels is hij gemeld bij Niantic, alleen is hij slechts begin level 20 dus ik vraag me af of hij geflaged zal zijn. Hebben jullie ervaringen met zulke spelers?

Goed nieuws:
Eindelijk genoeg candy bij elkaar voor mij Gyrados, 93% perfectie met dragon pulse :D Kan beter, maar ban al lang blij dat ik geen twister heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die van mij is 86% met Bite en Twister :'(
Vechten doe ik gelukkig niet zo vaak :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:57
Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:24:

Een maat van mij zat al 1.5 week in een gym waar je heel slecht bij kan komen. Gister heen gereden en de gym 2000 omhoog getraind. Er staan 7 pokies in. Ben benieuwd hoelang ik erin blijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
copywizard schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:56:
Erg nice thx! Vanavond met een goede vriend langs geweest en beide toch wel een stuk of 12 in een paar uur langs gehaald en de magmar was vanavond een pinser waarvan er ook 3 voorbij kwamen! Mocht niet klagen alleen op de terug weg een nidoqueen ontsnapt :( dus weer een seen en niet caught
;)

Wordt het rap tijd voor mij om ook weer heen te gaan wat ik heb nog geen Pinser 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
ajaxalex schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:24:
[...]

Een maat van mij zat al 1.5 week in een gym waar je heel slecht bij kan komen. Gister heen gereden en de gym 2000 omhoog getraind. Er staan 7 pokies in. Ben benieuwd hoelang ik erin blijf
Relatief hoge, relatief afgelegen gyms zijn ideale investeringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:57
Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:27:
[...]

Relatief hoge, relatief afgelegen gyms zijn ideale investeringen. :)
De gym in mijn dorp is al weken van mij, heel af en toe wordt ie even overgenomen. Dan heb ik hem binnen 5 minuten weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Laatst online: 03-09-2024
bij mij is er voor mijn huidige sterkte geen enkele gym die ik over kan nemen, allemaal ook high traffic gyms en dat voor een klein dorp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
Ben level 25 en voor een power up heb je gewoon minimaal 3500 stardust nodig. Waar je in het begin nog wegkwam met 200 dust voor een power, kost je dat nu duizenden. Verplicht je om veel te vangen en eieren uit te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

True, het kost later steeds meer. (ook wel logisch)
Wat ik heb gedaan, ik ben nu level 22 (bijna 23) en ik heb nog geen 1 keer stardust gebruikt, dus nu een redelijk voorraad om straks mijn echte goede en sterke pokemons te verbeteren. :)
Hoosje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:56:
Ben level 25 en voor een power up heb je gewoon minimaal 3500 stardust nodig. Waar je in het begin nog wegkwam met 200 dust voor een power, kost je dat nu duizenden. Verplicht je om veel te vangen en eieren uit te lopen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
JamesB009 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:01:
True, het kost later steeds meer. (ook wel logisch)
Wat ik heb gedaan, ik ben nu level 22 (bijna 23) en ik heb nog geen 1 keer stardust gebruikt, dus nu een redelijk voorraad om straks mijn echte goede en sterke pokemons te verbeteren. :)

[...]
In het begin vd game werd inderdaad aangegeven je stardust te sparen. Aan de andere kant geeft het wel meer motivatie om de eieren uit te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Tsja,

Gyms zijn niet te switchen in dorpjes. Men is daar ook goed in staat het zo te kienen dat geen knuppel een Gyardados met Twister erin prakt of een andere pokie met een slechte moveset. Goed geoliede team die op de een of andere manier weten te voorkomen dat er iets minder dan een elite pokie erin wordt gestopt.

Of er wordt hier een ietsiepietsie overdreven ;)

Maar goed, jullie vinden het een heel lastig spel, ik vind het easy. Daar gaan we niet uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
Marselaar schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:29:
[...]

Huizer strand. Ligt op een steenworp afstand van provincie Utrecht ;)
Zijn er nog meer van dit soort bekendere plekken? Het liefst richting de Achterhoek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 21:52
Kent iemand misschien nog plaatsen in het Antwerpse waar er een nest is van iets? Ik ga nu iedere middag een wandelingetje maken naar het MAS vanop men werk maar de variatie is daar nogal beperkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hoosje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:56:
En gyms! Ik heb net mijn 8 gyms gecasht, 4000 dust. Dus potentieel is dat 5000 dust per dag met de maximale 10 gyms, daar kan je best wel wat mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
Gisteren een gym overgenomen en direct cash genomen; 500 dust en 10 coins.

Wordt dit meer naar gelang je er langer in zit? Of blijft dit gelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosje
Mx. Alba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:13:
[...]

En gyms! Ik heb net mijn 8 gyms gecasht, 4000 dust. Dus potentieel is dat 5000 dust per dag met de maximale 10 gyms, daar kan je best wel wat mee doen. :)
Klopt, het probleem is dat ik eigenlijk in mijn eentje gyms overneem, dus de kans dat ik meer dan 2 kan cashen is echt klein. Als je met meerdere mensen bent kun je die gok wagen, ik cash eigenlijk na 1, omdat ik weet dat ie zo weer overgenomen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
StealthyPeanut schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:14:

Blijft gelijk... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosje
StealthyPeanut schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:14:

Blijft gelijk, je kan 1 keer in de 21 uur de coins ophalen ( er wordt dan naar gekeken in hoeveel gyms je zit op dat moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn Egg sessie van gisteravond heeft geresulteerd in meer dan 120.000 XP :Y
Twee devices, tablet en telefoon, tactiek als volgt:

Tablet: evolve, close app, restart, repeat (GPS uit voor het geval Niantic dat niet leuk vindt)
Telefoon: unfavorite evoluties, evolve zonder restart

De telefoon is me toch iets te langzaam met restarten, en het unfavoriten zorgt ervoor dat ik met de tablet in één ruk door kan evolueren. Protip: als je op allebei de devices op Evolve drukt op dezelfde Pokémon hangt één van de twee. Dus ik doe op de tab altijd de eerstvolgende vlnr, en op de telefoon eentje verderop in de lijst.

Uiteindelijk van L23 met 106/125k naar L24 met 103/150k gegaan _O_

Vanochtend "even" een Exeggcutor van 2600 onttroond. Dat was nog een hoop werk met pokerts van 1500-1700 :P Vooral die Seed Bomb is pijnlijk, maar de gewone attack ging ook hard.

Wel mooi mijn nieuwe Arcanine en Gyarados kunnen uitproberen! Arcanine is liev <3 Gyarados heeft Dragon Pulse als charge, niet de allerbeste optie, maar niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hoosje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:14:
[...]

Klopt, het probleem is dat ik eigenlijk in mijn eentje gyms overneem, dus de kans dat ik meer dan 2 kan cashen is echt klein. Als je met meerdere mensen bent kun je die gok wagen, ik cash eigenlijk na 1, omdat ik weet dat ie zo weer overgenomen wordt.
Ik speel ook voornamelijk in mijn eentje... Maar gelukkig zijn er van mijn team (blauw) vrij veel gyms die ik wel in mijn eentje kan trainen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Overigens, de 1HP bug is volgens mij meestal een kwestie van server en client die niet in sync lopen. Een aanval is dan niet geregistreerd en daardoor heeft de pokie meer HP dan dat de client denkt. Vandaaar dat een special move het dan oplost.

https://pokemongo.gamepress.gg/gym-errors

Het is irritant want je kan lastig inschatten of je nu wel of niet nog special erover heen moet drukken, maar het is volgens mij niet meer zo dat iets onkwetsbaar in de gym zit (dat had je wel begin juli). UIteraard kan er nog wel iets glitchen (gisteren fors last van, error-error-error).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
iemand nog een boeiende plek gevonden in regio lelystad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

boemmie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:45:
iemand nog een boeiende plek gevonden in regio lelystad?
In het algemeen, of Pokémongerelateerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
het laatste:)
Pagina: 1 ... 71 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status