Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Water Gun - Water Pulse is nochtans de beste defensieve moveset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-10 10:03

PB-powell

Mr. Laziness

Tomski1986 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:12:
Water Gun - Water Pulse is nochtans de beste defensieve moveset.
Nadeel is dat ik al veel defensieve pokemon heb en weinig aanvallende :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 15:57
Noobquestion: kan je ook gym rewards krijgen als je niet de hoogste Pokemon in de gym bent?

Vooralsnog claim ik direct de 10 coins na overnemen omdat de gyms in Amsterdam Centrum sneller overgenomen worden dan een junk een fiets jat maar toch benieuwd ;)

*burp*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
Je krijgt gym rewards voor iedere pokemon die je in een gym hebt zitten. Maakt niet uit of dat een 10cp pidgey of een 2k snorlax is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:25

Shiro

Serenity

Doopy-X- schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:24:
Noobquestion: kan je ook gym rewards krijgen als je niet de hoogste Pokemon in de gym bent?

Vooralsnog claim ik direct de 10 coins na overnemen omdat de gyms in Amsterdam Centrum sneller overgenomen worden dan een junk een fiets jat maar toch benieuwd ;)
Alle Pokemon's in de gym kunnen de 10 coins claimen.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
anboni schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:25:
Je krijgt gym rewards voor iedere pokemon die je in een gym hebt zitten. Maakt niet uit of dat een 10cp pidgey of een 2k snorlax is..
Tnx :) Wel zo eerlijk inderdaad, nooit bij nagedacht dat het zo werkte....verklaart ook waarom mensen lagere pokemons in de gyms stoppen.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
Kan je coins claimen als je een gym overneemt? :+

Hier in de buurt gisteren voor de gein 1 gym overgenomen en 1 pmon ingezet. Maar nergens kunnen zien dat ik coins kon claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:37
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/55jk3l.png

Drogon is 98% 15-14-15
Viserion is 93% 15-12-15
Rhaegal is 91% 15-15-11
Dragonite 96% 15-13-15

Denk dat Drogon toch van deze de beste combinatie zal hebben?

Mijn Favorieten verder:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/of8sol.jpg

O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 06-09-2016 11:35 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:28:

Hier in de buurt gisteren voor de gein 1 gym overgenomen en 1 pmon ingezet. Maar nergens kunnen zien dat ik coins kon claimen.
Ja, je gaat naar Shop en dan kan je rechtsboven klikken om te collecten :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:07
StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:28:

Ja, wist ik eerst ook niet. Coins kun je claimen in de shop bij het schildje bovenaan. Alleen moet de Pokémon nog wel in de gym zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
Doopy-X- schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:28:
[...]

Tnx :) Wel zo eerlijk inderdaad, nooit bij nagedacht dat het zo werkte....verklaart ook waarom mensen lagere pokemons in de gyms stoppen.
Daar kan ook nog een andere reden voor zijn: training. Als je een 20CP beest in de gym zet en die met een 10CP beest verslaat, krijg je de maximale prestige winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:29:
[afbeelding]

Drogon is 98% 15-14-15
Viserion is 93% 15-12-15
Rhaegal is 91% 15-15-11
Dragonite 96% 15-13-15

Goddamn....zit jij op een nest oid? 8)7

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Doopy-X- schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:32:
[...]

Goddamn....zit jij op een nest oid? 8)7
Flink zitten farmen bij de A'dam grachten :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:33:
[...]

Flink zitten farmen bij de A'dam grachten :+
Waar precies? :*)

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:29:
[afbeelding]

Drogon is 98% 15-14-15
Viserion is 93% 15-12-15
Rhaegal is 91% 15-15-11
Dragonite 96% 15-13-15

Mijn Favorieten verder:
[afbeelding]

O-)
Alle vier niet ideaal voor verdedigen helaas. Hyper Beam is relatief goed voor verdediging maar die die Hyper Beam hebben hebben de slechtste verdedigende primaire aanval. Steel Wing is veel beter voor verdediging - maar degene die dat heeft, heeft weer de slechtste secundaire verdedigende aanval. Het ziet ernaar uit dat de RNG je flink genaaid heeft voor wat betreft gyms verdedigen :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Je zal er wel wat voor af moeten fietsen ;)
Verder zitten er gewoon vrij veel daar... overal en nergens.

Iets met een site "we don't speak of"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:37:
[...]

Alle vier niet ideaal voor verdedigen helaas. Hyper Beam is relatief goed voor verdediging maar die die Hyper Beam hebben hebben de slechtste verdedigende primaire aanval. Steel Wing is veel beter voor verdediging - maar degene die dat heeft, heeft weer de slechtste secundaire verdedigende aanval. Het ziet ernaar uit dat de RNG je flink genaaid heeft voor wat betreft gyms verdedigen :D
Ik bedoel voor aanvallen ;)

Excuses voor de dubbelpost :X

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 06-09-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hebben meer mensen er last van dat hun GPS geregeld een langdurige koude herstart moet doen met lange tijd tot nieuwe fix omdat de opgeslagen satellietconfiguratiedata (ephemeris) gewist lijkt? Het lijkt wel alsof PoGo die data eruit gooit. Met GPS Test zie je dan 1 bolletje bovenin de cirkel staan. Google Play: GPS Test

Na zaterdag voor het eerst 100 muntjes gescoord te hebben zondag met al die regen maar een rustdagje ingebouwd en mezelf tevreden gesteld met 80 stuks. Gisteren eerst twee gyms erbij gepakt voordat ik cashte en er later nog enkele bijgepakt zodat ik aan het einde van de dag op 12 zat. Gisteravond ook weer een beestje terug die enkele dagen weg was geweest en vanmorgen dus voor de derde keer 100 muntjes met 11 gyms. :9

Dat smaakt naar meer. ;)

Gisteren ook een gym in een paar sessies opgetraind van net onder de 20.000 naar 50.000. Anderen hebben ook een beetje gedaan maar ik heb ook en tijd een aanvaller tegengewerkt. Met een slowpoke kreeg ik 516 punten per keer dat ik de laagste Magmar versloeg en met een Chansey kon ik er 1000 halen maar dat was aanzienlijk lastiger en niet gegarandeerd te overleven. Met die Poke met Water Gun/Psyshock kon ik in het gunstigste geval zonder potions te gebruiken tot 4 keer die Magmar verslaan. Die Psyshock wordt razendsnel opgeladen en ik kon die drie keer gebruiken voordat die Magmar eens aan zijn charge move toekwam. Net als aangekondigd werd dattie die wou gebruiken wassie KO met die derde Psyshock. :P

Leuk overigens dat je je dust zou moeten bewaren voor hoge IV beestjes maar ik kom gewoon hoge CP mons tekort als je op flink wat gyms wilt zitten. Ik moest daarom laatst genoegen nemen met de onderste plaats op een L10 gym en heb nu ook net dat beestje teruggekregen. Ik heb dus de afgelopen dagen maar een paar lagere IV/hoge(re) CP Poliwags geëvolueerd tot Wraths met behoorlijke CP en daar zelfs redelijk wat dust in gegoten tot Level Max om een beetje degelijke CP te krijgen. Juist die lagere IV's gaan het meest omhoog in CP. Ik heb die hoge CP NU nodig om muntjes mee te verdienen. Waar heb ik dat dust anders voor dan om te gebruiken als ik er een redelijke voorraad van heb?

En last but not least ving ik gisteren een 100% Voltorb (431/53/2200). :*) Leuk en handig dat je dat al met de appraise functie kunt constateren. Na twee maal "is matched equally by" voel je hem al aankomen... en dan... yesss... 3x15 oOo Geen super CP en hij moet nog even wachten op een evolutie want een hogere CP zal die eerst krijgen maar wel doenlijk om uiteindelijk helemaal te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Laatst online: 19:25
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:46:
Na zaterdag voor het eerst 100 muntjes gescoord te hebben zondag met al die regen maar een rustdagje ingebouwd en mezelf tevreden gesteld met 80 stuks. Gisteren eerst twee gyms erbij gepakt voordat ik cashte en er later nog enkele bijgepakt zodat ik aan het einde van de dag op 12 zat. Gisteravond ook weer een beestje terug die enkele dagen weg was geweest en vanmorgen dus voor de derde keer 100 muntjes met 11 gyms. :9

Dat smaakt naar meer. ;)
Ik dacht dat je niet meer dan 10 gyms kon innemen... Maar blijkbaar zit er een maximum van 100 muntjes per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
CappieL schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:48:
[...]

Ik dacht dat je niet meer dan 10 gyms kon innemen... Maar blijkbaar zit er een maximum van 100 muntjes per dag?
Je kunt op 100 gyms zitten als je wilt maar je krijgt maar muntjes voor maximaal 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Laatst online: 19:25
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:50:
[...]

Je kunt op 100 gyms zitten als je wilt maar je krijgt maar muntjes voor maximaal 10.
Ik ben nooit verder gegaan dan 10 gyms, omdat ik dacht dat dat het maximum was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-10 08:04
Firecow schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:45:
Vandaag een hele leuke verrassing! Had hem totaal niet op die plek verwacht :) koste wel een lading ultra balls want hij stond echt heul ver naar achter

[afbeelding]
Las van de week op reddit een hele goeie tip hiervoor.
Zet AR aan.. hou je telefoon omhoog zodat hij "onderaan in beeld is"
en Tadaaaaaaaaaaaaaa :)
Tested op een zubat and IT WORKS! .. Wheeeeeeeee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
pvnzoest schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ik had ook al gemerkt dat je een mon in AR 'onder de bal' kunt sturen door je foon te bewegen terwijl de bal door de lucht vliegt en die hem dreigt te missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
pvnzoest schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:54:
[...]

Op Zubats gooi ik tegenwoordig 90%+ raak met Curve Ball + Great Throw. Als je de taktiek te pakken hebt is een Zubat makkelijker goed te raken dan een Weedle of een Pidgey! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Laatst online: 23:25

Shiro

Serenity

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:39:
[...]

Zoals je aangaf is Drogon inderdaad het beste voor aanvallen. Second best moveset.

Om je een beetje te pesten, mijn enige Dragonite (IV98) :)
Dragonite

Voor defender is Hyper beam een beetje risky, door de lange animatie heb je ruim voldoende tijd om te stoppen met aanvallen om te dodgen, maar als het raak is, dan smelten meeste pokemon's er wel van weg :)

En het valt me inderdaad op dat 9/10 keer als je de grachten van Amsterdam scanned, er wel ergens een Dratini is en soms zelfs een Dragonair. Het is wel vrij willekeurig waar ze zitten though.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:35
Dragon Claw doet de meeste DPS op een Dragonite, Hyper Beam is leuk, maar omdat je geen STAB bonus krijgt doet het net even minder dan Dragon Claw.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Na een overvloed aan slechte tot zeer slechte poliwags, poliwhirls en zelfs een wilde wrath, dan toch eindelijk 2 aardige poliwags gekregen via een ei. Kwamen achter elkaar uit en beiden dus een poliwag. Een van 91 en een van 84 iv. De eerste poliwag kreeg na evolven mudshot en icepunch :(

De tweede van 84% iv kreeg gelukkig bubble en hydropump *O*
Nu nog dust verzamelen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QnXX7zDOw3EEkC27L4XeIMf4/full.jpg

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:58:
[...]

Op Zubats gooi ik tegenwoordig 90%+ raak met Curve Ball + Great Throw. Als je de taktiek te pakken hebt is een Zubat makkelijker goed te raken dan een Weedle of een Pidgey! :D
Ik heb het idee dat als wanneer je recht op de snuit mikt van de Pokemon ipv bovenop zijn bol dan eigenlijk ook altijd wel een nice/great throw hebt. Zubats vind ik maar irritant om raak te gooien :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
slm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:07:
Na een overvloed aan slechte tot zeer slechte poliwags, poliwhirls en zelfs een wilde wrath, dan toch eindelijk 2 aardige poliwags gekregen via een ei. Kwamen achter elkaar uit en beiden dus een poliwag. Een van 91 en een van 84 iv. De eerste poliwag kreeg na evolven mudshot en icepunch :(

De tweede van 84% iv kreeg gelukkig bubble en hydropump *O*
Nu nog dust verzamelen :)

[afbeelding]
Ik heb ook een wrath met Bubble / Hydro maar helaas 1 van 76%, 1381 CP....twijfel een beetje om er dust tegenaan te gooien....

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:39:
[...]

Dragon Breath/Dragon Claw is beste moveset voor aanvallen. Steel Wing/Dragon Pulse voor defense. Zie ook deze handige plaatjes voor een mooi overzicht.

Zitten sinds kort Mankey's hier vlakbij mijn werk, en ze spawnen soms met zijn tweeën. Kan er gelukkig eentje aan vanaf mijn bureau. Primeape here I come :D

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 06-09-2016 12:22 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Doopy-X- schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:16:
[...]

Ik heb ook een wrath met Bubble / Hydro maar helaas 1 van 76%, 1381 CP....twijfel een beetje om er dust tegenaan te gooien....
Ik denk dat in dit geval de moveset belangrijker is dan een paar procentjes iv.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
FREAKJAM schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:20:
[...]

Dragon Breath/Dragon Claw is beste moveset voor aanvallen. Steel Wing/Dragon Pulse voor defense. Zie ook deze handige plaatjes voor een mooi overzicht.

Zitten sinds kort Mankey's hier vlakbij mijn werk, en ze spawnen soms met zijn tweeën. Kan er gelukkig eentje aan vanaf mijn bureau. Primeape here I come :D
Thnx!

93% van maximaal potentie is prima IMO.
Leuk dat Dragon Breath + Claw beter is maar die heb ik geen ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Thalaron Mooie Dragonites hoor :-) Heb zelf een 98% IV Dragonite met Breath + Claw, ook een leuk ding.

Even een update van mijn kant:

Gisteravond weer mijn gebruikelijke gym rondje gemaakt voor coins. Ik woon namelijk naast een park met 4-5 gyms. Ik was net klaar blijkt er een stel samen (team geel) alle gyms aan het beuken te zijn. Zij waren te voet en ik op de fiets. Heb maar even een schaduw rondje gemaakt om alles weer rood te maken >:) Wat nu geresulteerd heeft in 2x level 8 gyms van rood vandaag.

Maar als klapper op de vuurpijl krijg ik net mijn mijn eerste 100%IV Pokemon. Ik trek namelijk net een Charmander van 545CP uit een ei :o _/-\o_ :9~ :

Charmander 100% IV

Zei ik al dat ik een 100% IV Charmander heb?! als team rood en Pokemon Red speler mijn meest begeerde Pokemon. Mocht die Charizard ook nog een goede moveset krijgen ben ik helemaal blij :-)

Is dat nest in Soest er nog? Hoeveel Charmanders kan je daar per uur vangen?

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 06-09-2016 12:52 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:19
Is dewgong een beetje een leuke gympakker/defender?
Heb voor d egein net een 91 seal geevolved nr een dewgong, zag dat die de beste defensive moves heeft, ice shard en blizzard.
Maar ia die t waard om er verder dust in te stoppen? Hij is nu 1024cp

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Musta schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:49:
Is dewgong een beetje een leuke gympakker/defender?
Heb voor d egein net een 91 seal geevolved nr een dewgong, zag dat die de beste defensive moves heeft, ice shard en blizzard.
Maar ia die t waard om er verder dust in te stoppen? Hij is nu 1024cp
Hij is met name een harde counter voor Dragonite (die heeft namelijk een 1.56x weakness tegen ijs). Dus gewoon zo houden en misschien klein beetje poweruppen als nodig blijkt. Niet als defense pokemon gebruiken, te weinig HP.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:58:
[...]

Dat heb ik dus ook... lijkt makkelijker om great met curve te gooien op Zubat dan andere meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
roffeltjes schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:14:
Betreft Kijkduin... als ik de vangsten hoor vind ik het eerlijk gezegd een veel minder goede plek dan het Bulbapark. Niet alleen zijn Bulba's en Nidorans een stuk beter dan de troep in Kijkduin, net als in Kijkduin spawned er regelmatig wat bijzonders, zeker als er 100 man staat te ballen gooien.
Welk park bedoel je precies?

Ik ben nu twee keer naar Kijkduin geweest en heb nu wel voldoende candy verzameld van de Pokemon die daar veel spawnen. Ik ben dus op zoek naar Bulbasaur en Charmander nesten, want die verschijnen bij Kijkduin ook niet superveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:51:
Hij is met name een harde counter voor Dragonite (die heeft namelijk een 1.56x weakness tegen ijs). Dus gewoon zo houden en misschien klein beetje poweruppen als nodig blijkt. Niet als defense pokemon gebruiken, te weinig HP.
Dewgong is inderdaad een heel goede Dragonite killer. Als verdediger is hij middelmatig maar is hij een goede optie als je alle geschiktere Pokies al in gyms hebt zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:48:
@Thalaron Mooie Dragonites hoor :-) Heb zelf een 98% IV Dragonite met Breath + Claw, ook een leuk ding.

Even een update van mijn kant:

Gisteravond weer mijn gebruikelijke gym rondje gemaakt voor coins. Ik woon namelijk naast een park met 4-5 gyms. Ik was net klaar blijkt er een stel samen (team geel) alle gyms aan het beuken te zijn. Zij waren te voet en ik op de fiets. Heb maar even een schaduw rondje gemaakt om alles weer rood te maken >:) Wat nu geresulteerd heeft in 2x level 8 gyms van rood vandaag.

Maar als klapper op de vuurpijl krijg ik net mijn mijn eerste 100%IV Pokemon. Ik trek namelijk net een Charmander van 545CP uit een ei :o _/-\o_ :9~ :

[afbeelding]

Zei ik al dat ik een 100% IV Charmander heb?! als team rood en Pokemon Red speler mijn meest begeerde Pokemon. Mocht die Charizard ook nog een goede moveset krijgen ben ik helemaal blij :-)

Super nice!
Maar mijn 100% Wartortle maakt em af :9

(Wishing for battling system in Pokemon Go)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:53
Voordeel van Dewgong, Grimer, etc is dat sommige telefoons crashen als ze die tegen komen dus sommige mensen kunnen je gym niet meer aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-10 04:26
Trasos schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben nu twee keer naar Kijkduin geweest en heb nu wel voldoende candy verzameld van de Pokemon die daar veel spawnen. Ik ben dus op zoek naar Bulbasaur en Charmander nesten, want die verschijnen bij Kijkduin ook niet superveel.
In Amsterdam, Rembrandtpark en Oostoever bij Sloterplas zitten genoeg Bulbasaurs.
Vooral die eerste verdiend de titel 'Bulbapark' wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47
Eindelijk had ik een rode gym gevonden die redelijk afgelegeven licht, maar wel een level 9. Het hele gebied is daar rood. Ik dacht kaarsje :D

8000 prestige moest er gegaind worden. Dat is te doen in de pauze. Is de eerste pokemon een van CP550. Laat ik nu bijna geen pokemons hebben die geschikt zijn om die pokemon te pakken.

Vanmiddag maar weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron

[afbeelding]

Grtz!

Ik heb er nog altijd geen leuke... 180 candy en beste die ik heb is cp699 met 3 opties.... 60% 0-12-15 / 57.8%1-10-15 / 51.1% 5-3-15...

:F

[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 06-09-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Lol, ik dacht ff mn cp38 dratini checken met de appraisal. Perfecte ATK, maar wel lager dan 48% IV dus die 15 ATK zal ook wel zn enige statbonus zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
slm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:22:
[...]

True, op zich wel mazzel met de moveset bij een Poke die je 2x moet evalueren... ;)

Uit 5 KM uit zojuist Vulpix gekregen, vanavond maar even samen met mijn zoon de eerste Ninetails aanschouwen :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:08:
Voordeel van Dewgong, Grimer, etc is dat sommige telefoons crashen als ze die tegen komen dus sommige mensen kunnen je gym niet meer aanvallen :P
Hier in de buurt zitten sinds een paar dagen twee gyms die de PoGo app doen vastlopen als je er op tikt. Iedereen heeft er last van. Kan dat ook door die beesten komen of is hier iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
We zijn op werk maar even een kort eindje gaan lopen toen we zagen dat er een Marowak was gespawned.
Ik vroeg me al af hoe ik ooit aan een Marowak zou komen met het kleine aantal Cubones om me heen. Nou, zo dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

OK, Pinsir en Onyx erbij, de eerste uit een ei. Zowaar een Cubone op een plek waar normaal Staryus, Psyducks en Goldeens spawnen. Is er weer wat gewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Maar wat doet nu precies een laag cijfer bij att/Def/HP?

15/15/15 is ideaal
Ik had een Eevee met hoge CP echter was de IV laag. Hij bleek 14/12/2 te hebben of zoiets.
Maar wat is dus nou eigenlijk impact van die 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
slm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:22:
[...]

Je hebt gelijk ook, ik heb net 20k stardust ertegenaan gegooid....ik ga hier mijn eerste keus qua defend van maken (bij gebrek aan een tier 1 poke). Ik vang genoeg Poli's dus alleen de dust wordt een uitdaging ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 21:14
readytoflow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:58:

15/15/15 is ideaal
Ik had een Eevee met hoge CP echter was de IV laag. Hij bleek 14/12/2 te hebben of zoiets.
14 attack/12Defence/2HP, betekend dat zijn hp values erg laag zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:00
readytoflow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:58:

15/15/15 is ideaal
Een Eevee met 14/12/15 van hetzelfde level als een Eevee met 14/12/2 zal veel meer HP hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Vorige week wel, pakte daar wel zo'n 5-6 per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Loadichus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:06:
[...]

Vorige week wel, pakte daar wel zo'n 5-6 per uur.
dat klink lekker heb je ook een locatie/straatnaam?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loadichus
copywizard schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:08:
[...]
dat klink lekker heb je ook een locatie/straatnaam?
52.16887, 5.28933

Zitten zo'n 4 á 5 punten waar er regelmatig één spawnt. Veelal om de flatgebouwen en bij de gyms.
Iets meer richting Valeriaanstraat is er ook regelmatig een Magmar (lees 1x per uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Heeft iemand nog een fatsoenlijke plek voor Dratini's? Ik moet nog iets van 20 candy voor mijn eerste Dragonite, maar het lijkt wel of deze beesten van de aardbodem verdwenen zijn. In mijn dorp was er regelmatig wel één te vinden bij een vaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Loadichus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:15:
Heeft iemand nog een fatsoenlijke plek voor Dratini's? Ik moet nog iets van 20 candy voor mijn eerste Dragonite, maar het lijkt wel of deze beesten van de aardbodem verdwenen zijn. In mijn dorp was er regelmatig wel één te vinden bij een vaart.
Op de Amsterdamse grachten zitten er genoeg! ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
ik moet nog mijn eerste dratini zien te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

boemmie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:42:
Net mijn eerste gevonden toen ik mijn Eevee niet kon vinden omwille van GPS... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:09:
Eindelijk had ik een rode gym gevonden die redelijk afgelegeven licht, maar wel een level 9. Het hele gebied is daar rood. Ik dacht kaarsje :D

8000 prestige moest er gegaind worden. Dat is te doen in de pauze. Is de eerste pokemon een van CP550. Laat ik nu bijna geen pokemons hebben die geschikt zijn om die pokemon te pakken.

Vanmiddag maar weer terug
Dit is nu dus de reden waarom ik nog altijd (bijna) geen stardust heb uitgegeven!

Alles heb ik na evolves zo gelaten voor wat het is. En de meeste evolves hebben ook nog de beste combinatie afvallen (offense)
27 Pokes onderhand al. + Een hele reeks #2 Combi.

Bij het trainen van gyms is het belangrijk om counters te hebben. En vaak zitten er absurd lage cp Pokes in de gym.

Ben ook serieus aan het kijken naar lage CP eevees. Om zo een arsenaal aan Vaporeon te bouwen van 500cp tot 2K. Alleen al om de gyms te trainen.

Het overnemen van gyms is easy.
En niet echt nodig om 6 Pokes te hebben van 2500+.

Edit:
Zodra jullie een Vaporeon in een gym zien staan. Welke Pokémon gebruiken jullie om hem aan te vallen?

Qua HP komt er vrijwel geen 1 in de buurt.
Electric Pokes al helemaal niet.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
ik heb een 100% kabutops. Beste special aanval is daar blijkbaar stone edge voor en de mijne heeft ancient power. Is het nog steeds de moeite om daar een hoop dust tegen aan te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
murphylee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:46:
[...]
Ben ook serieus aan het kijken naar lage CP eevees. Om zo een arsenaal aan Vaporeon te bouwen van 500cp tot 2K. Alleen al om de gyms te trainen.

Het overnemen van gyms is easy.
En niet echt nodig om 6 Pokes te hebben van 2500+.

Edit:
Zodra jullie een Vaporeon in een gym zien staan. Welke Pokémon gebruiken jullie om hem aan te vallen?

Vaporeon is prima te slopen met een vrij willekeurige Dragonite iig.. :9
En wat heb je aan een arsenaal lage Vaporeons? Ik zou er geen Candy aan verspillen in elk geval.
Je kan slechts 1 Pokemon in een Gym plaatsen dus waarvoor omhoog trainen tenzij je met een groep speelt. En dan nog.. pleur er dan een random cp500-2000 wilde Pokemon in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

[...]Edit:

Ik heb altijd succes met mijn Jolteon, ook al is ie niet de sterkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Laatst online: 28-09 09:54
Dakoina schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:51:
[...]
Mijn Jolteon doet het ook prima tegen vrijwel alles. Vrijwel, want hoe sloop ik een Snorlax met die earthquake....

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Dakoina schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:51:
[...]
Ondanks het CP verschil ja?
Ik sloopte Vaporeons voor ik een Dragonite kon gebruiken meestal met... jaja.. Mijn eigen Vaporeon...
Jolteon lukt het mij niet/amper wanneer ik niet alles kan dodgen iig.

En mijne is best dik... cp1827 met goede IV's en Thunder Shock / Thunder
Vaporeon heeft cp2454 op datzelfde level wat niet helemaal fair is IMO :+

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 06-09-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ik zie nu hoeveel reports Niantic krijgt. Net binnen 2 minuten 3 reports aangemaakt, tussen het nummer van de eerste en de derde zit 70 verschil :o
d'r is hier in Amersfoort iemand die onder 3 bijna dezelfde namen een aantal gyms had overgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:56:
Ik zie nu hoeveel reports Niantic krijgt. Net binnen 2 minuten 3 reports aangemaakt, tussen het nummer van de eerste en de derde zit 70 verschil :o
d'r is hier in Amersfoort iemand die onder 3 bijna dezelfde namen een aantal gyms had overgenomen
En dat kan niet omdat? Mischien is het wel een vriendengroep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:49:
[...]
Vaporeon is prima te slopen met een vrij willekeurige Dragonite iig.. :9
Laat ik die nu net niet hebben!
Sta pas op 91 Dratinie candy. :P (lvl26)

Bij ons in de buurt spawnt er met geluk 1/2 op een dag. Flink balen dus...

Mijn arsenaal aan Vapo's zijn alleen maar voor het trainen van gyms.. meer niet!
Omdat er altijd een willekeurige Pokémon op laatste plaats staat met een willekeurig CP waarde.
Een Hypno van cp1000 is best moeilijk te verslaan met een bug type die de helft HP heeft. + 1x verkeerd zijn Special ontwijken door de befaamde gps fail (bug) en je bent al bijna dood!

Het plaatsen van Pokes in gyms is geen probleem!
Heb nog een heleboel mislukte poli's of victrees van cp1500+ om te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:57:
[...]

En dat kan niet omdat? Mischien is het wel een vriendengroep?
Gezien de levels van de trainers en de hoogte van de pokemon die erin zaten was het duidelijk te zien dat het hier om een cheater gaat. Daarnaast de namen zijn niet bepaald netjes, zit het woord kanker in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:59:
[...]

Gezien de levels van de trainers en de hoogte van de pokemon die erin zaten was het duidelijk te zien dat het hier om een cheater gaat. Daarnaast de namen zijn niet bepaald netjes, zit het woord kanker in verwerkt.
Hoge Pokemons kan geluk zijn natuurlijk. Maar ongepaste naam is hoe dan ook terecht dan IMO >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:53:
[...]
Marselaar schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:52:
[...]
Mijn Jolteon doet het ook prima tegen vrijwel alles. Vrijwel, want hoe sloop ik een Snorlax met die earthquake....
Ik bedoel wel met het trainen he :)

Laagste Pokémon in gym en daar dan onder gaan zitten qua CP.
Om de 500+ prestige te krijgen. :)

Niet gewoon een random 2k cp pakken om dan maar 100 prestige elke keer te krijgen.

Aanvallen van een andere team gym is easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
pff maaqk ik een arcanine vav een growlight van iets meer dan 1000 cp en word die mooi 2346cp echt mijn hoogte maar heeft die bite en buldozer als aanvallen slechter kan echt niet denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Edit:

Tegen Vaporeon gebruik ik z'n broertje Jolteon. Inderdaad, veel minder HP dus je moet het dodgen goed onder de knie hebben, maar als het je lukt om die Hydro Pump te ontwijken dan krijgt een Jolteon met Thunder Shock en Thunder of Thunder Shock en Thunderbolt hem er wel onder. Zelfs als die Jolteon minder CP heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:53:
[...]
Ondanks het CP verschil ja?
Ik sloopte Vaporeons voor ik een Dragonite kon gebruiken meestal met... jaja.. Mijn eigen Vaporeon...
Jolteon lukt het mij niet/amper wanneer ik niet alles kan dodgen iig.

Met mijn jolteon van 1300+ lukt het (meestal) wel. Maar goed, ik gebruik mijn 1900+ vaporeon ook als counter tegen andere vaporeon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
murphylee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:04:
[...]

Niet gewoon een random 2k cp pakken om dan maar 100 prestige elke keer te krijgen.

Ahzo... ja dat klopt... moet ook eens wat lagere bewaren daarvoor idd.

@ Vaporeon...
Een goede Exeguttor / Vileplume / Victreebel / Venusaur zou lijkt me ook moeten werken?

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 06-09-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Over jolteon gesproken, de mijne is 628CP met de juiste aanvallen.
Ik heb 21 eevee snoepjes en vind er niet zo veel. Wat zouden jullie doen? De huidige maximaal levelen met al m'n snoepjes, of door sparen en hopen dat de volgende evolutie een nieuwe hogere jolteon met kans op slechtere aanvallen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
murphylee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:04:
[...]

Jaja, bedoel ik ook. Mijn Jolteon brengt het er prima vanaf, behalve tegen die #$%(% Snorlax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:09:
Ik heb 21 eevee snoepjes en vind er niet zo veel. Wat zouden jullie doen? De huidige maximaal levelen met al m'n snoepjes, of door sparen en hopen dat de volgende evolutie een nieuwe hogere jolteon met kans op slechtere aanvallen is?
Ikzelf zou gewoon wachten op een eevee tussen de 600-700 HP en dan even de IV bekijken (80+ is meestal goed genoeg). Als dat goed is, die levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Indien hij goede IV's heeft... het duurde bij mij een eeuw voordat ik er een had met leuke aanvallen
Dus indien goede IV's zou ik hem upgraden indien je hem wilt houden ;)

4 Flareons met Heat Wave... :(
Ik weet niet hoeveel Vaporeons terwijl ik de 1e 2 al goed zat.
5 Jolteons met de laatste pas Thunder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
boemmie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:42:
Heb er 14, en een dragonair gezien, maar gemist. Was niet rampzalig want ik heb er al 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
edit: Niet meer van toepassing

[ Voor 83% gewijzigd door Marselaar op 06-09-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Wat is je level?

CP628 is niet zo heel hoog... Het is denk ik echt beter om te wachten tot je een betere kunt maken.

Zelf heb ik trouwens wel mijn beste Jolteon (met Thunder) geüpgraded van CP1246 naar CP1691... O-) Ik heb er ook nog twee van CP1368 en CP1199 met Thunderbolt...

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 06-09-2016 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dat trainen van een gym kan idd soms erg lastig zijn. Met een pokemon van lagere cp. ik moest gisteren ook een paar pogingen doen voor een tentacrool zelf met een magneton of weepingbel met maar een paar cp lager ging moeilijk want tentacrool had hydro pump.

Vaporeons sparen lijkt me idd misschien een goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Trasos schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:00:
[...]

Als Antwerpen niet zo ver is van jouw, dan is er in het gemeentelijk park van Boom een groot charmander nest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
adamvansanten schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:27:
[...]

Op de Amsterdamse grachten zitten er genoeg! ;)
Klopt, bij de Ten Kate markt aan het water kom ik vrijwel elke avond een Dratini tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mx. Alba schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:13:
[...]

Wat is je level?

CP628 is niet zo heel hoog... Het is denk ik echt beter om te wachten tot je een betere kunt maken.

Zelf heb ik trouwens wel mijn beste Jolteon geüpgraded van CP1246 naar CP1691... O-)
Ik ben 25K exp verwijderd van level 26, maar jolteon was mijn eerste eeveelution op level laag, zo weinig vind ik ze aangezien ik vorige week pas vaporeon als laatste kreeg.
Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:11:
[...]

Indien hij goede IV's heeft... het duurde bij mij een eeuw voordat ik er een had met leuke aanvallen
Dus indien goede IV's zou ik hem upgraden indien je hem wilt houden ;)

4 Flareons met Heat Wave... :(
Ik weet niet hoeveel Vaporeons terwijl ik de 1e 2 al goed zat.
5 Jolteons met de laatste pas Thunder...
Dakoina schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:11:
[...]

Ikzelf zou gewoon wachten op een eevee tussen de 600-700 HP en dan even de IV bekijken (80+ is meestal goed genoeg). Als dat goed is, die levelen.
Hij heeft een IV van 82%. Dus dat is wel goed. Heb opzich ook al een nieuwe eevee klaar staan, maar die is 'maar' 488CP.

Iemand ervaring met het vinden van eevee in New York? O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Tomski1986 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:15:
[...]

Als Antwerpen niet zo ver is van jouw, dan is er in het gemeentelijk park van Boom een groot charmander nest..
Hoeveel krijg je er daar per uur ofzo en is het buiten charmander ook nog de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
PB-powell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:17:
Hij heeft een IV van 82%. Dus dat is wel goed. Heb opzich ook al een nieuwe eevee klaar staan, maar die is 'maar' 488CP.
Mijne is 86.7% met 15-14-10 en op lvl 31.5 cp1827
Gezien mijn 93 en 94% pogingen allemaal Discharge kregen vond ik dit prima. Dus 82% met goede aanvallen zou ik persoonlijk gewoon houden.

[ Voor 0% gewijzigd door Thalaron op 06-09-2016 15:30 . Reden: 30.5 -> 31.5... Poke's kunnen 1.5 hoger dan jezelf en niet 0.5... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:29

Ik gebruik hier mijn Exeggutor voor. Simpele fight vanwege zijn confusion en Solar Beam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:28:
[...]

Hier in de buurt zitten sinds een paar dagen twee gyms die de PoGo app doen vastlopen als je er op tikt. Iedereen heeft er last van. Kan dat ook door die beesten komen of is hier iets anders aan de hand?
Kan uiteraard wat anders zijn, maar is wel een redelijke kans ja. Als hij als onderste zit kom je dan niet eens in de gym, anders crasht hij zodra je er langs scrollt of bij t gevecht aankomt.

Maar niet iedereen zou dit moeten hebben, dus als er eentje wel in komt moet die ff de onderste eruit gooien, dan zou alles weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47
Hogader schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:29:
[...]

Ik gebruik hier mijn Exeggutor voor. Simpele fight vanwege zijn confusion en Solar Beam.
Yes mijn Executor met dezelfde aanvallen is de nummer 1 om Vaps te pakken.

Daarnaast gebruikt ik de volgende ook regelmatig
- Slowbro met watergun en psy dingetje
- Parasect met solarbeam.
- Villepluim met razor leaf en solarbeam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Yeah, 98% Magikarp uit een eitje. Prima! Nu alleen nog 200 candies... Helaas geen goede spot hier in Almelo...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Heeft XL en XS effect op sterkte van je pokemon ik hoor daar nooit iemand over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 16:50
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:37:
Yeah, 98% Magikarp uit een eitje. Prima! Nu alleen nog 200 candies... Helaas geen goede spot hier in Almelo...
Ik kijk eerlijk gezegd niet eens naar IV's en procenten. Vind de CP en movesets veel belangrijker.
Net een Gyarados van 1826 met BITE en Hydro Pump namelijk gevangen in het wild. (wist niet dat dat mogelijk was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Gravediggerxx schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:43:
Dacht men wel maar volgens mij is dat al ontkracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 16:50
Gravediggerxx schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:43:
Ik heb een Gyarados XS en die moved echt rete snel, kan dus heel snel dodgen. wat grotere en zwaardere ontwijken minder snel in een gymbattle heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Thalaron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:21:
[...]

Mijne is 86.7% met 15-14-10 en op lvl 31.5 cp1827
Gezien mijn 93 en 94% pogingen allemaal Discharge kregen vond ik dit prima. Dus 82% met goede aanvallen zou ik persoonlijk gewoon houden.
Ik gooi em ook niet weg, tis meer de vraag hoever ik em kan uppen met 21 snoepjes. Op dit moment kost het maar 1, maar geen idee vanaf wanneer het 2 of 3 snoepjes gaat kosten.
Iemand die toevallig een website voor heeft oid die kan uitreken op basis van aantal snoepjes en dust hoe vaak je een pokemon kan poweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik denk dat grote wel uitmaakt, waarom zouden ze het anders vermelden bij de appraise functie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zojuist mijn eerste Snorlax uit een 10km ei. 78% IV en Lick/Earthquake als moveset. Toch wel een beetje jammer.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoosje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:45:
[...]

Ik kijk eerlijk gezegd niet eens naar IV's en procenten. Vind de CP en movesets veel belangrijker.
Net een Gyarados van 1826 met BITE en Hydro Pump namelijk gevangen in het wild. (wist niet dat dat mogelijk was)
Denk niet dat het nut heeft bij een Magikarp om te kijken naar diens aanvallen ;) Dus dan is de IV het enige waar je echt naar kunt kijken.

Maar dat is een erg nette Gyarados zo in het wild. Ik kom hier nooit iets boeiend tegen in het wild.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Pagina: 1 ... 70 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status