Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20
Was vandaag in de Efteling, vond het wel toepasselijk om Charizard in gym te stoppen bij Joris en de draak :P
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2rw4xsg.jpg

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-10 10:03

PB-powell

Mr. Laziness

SuperVeloce schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:05:
Was vandaag in de Efteling, vond het wel toepasselijk om Charizard in gym te stoppen bij Joris en de draak :P
[afbeelding]
Alleen is charizard geen draaktype _O-

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20
Lijkt er wel op vind ik, beter dan Dragonite, die ziet er te lief uit :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-10 20:54
PB-powell schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:15:
[...]

Alleen is charizard geen draaktype _O-
De allolan Exeggutor wel :+ en laten we Goodra niet vergeten

ben wel mega charizard X vergeten :7

[ Voor 10% gewijzigd door tweakerjunior op 01-09-2016 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

tweakerjunior schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:25:
[...]

De allolan Exeggutor wel :+ en laten we Goodra niet vergeten

ben wel mega charizard X vergeten :7
En anders Shelgon wel :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn hydro pump squad te pakken :7 Met Seaking, Starmie, Cloyster en Golduck zijn dat mijn aanvalspokemon. Mijn slowbro,starmie, seaking en jolteon zijn verdedigers want 'is not likely to make much headway in battle' Als ik die parkeer in lvl 7/8 gyms staan ze nog wel eventjes overeind want best attribute is hp :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Vanmiddag een CP717 Eevee gevangen. Hoopte op een Vaporeon maar kreeg een Flareon met Flamethrower.. -O-

Maar die ben ik net vergeten door een evolve die wel goed uitpakte. Had een CP1099 Gloom en dat is een CP1637 Vileplume geworden... met Solarbeam! *O*

<GoT>NightStalker

• ramones73
  • Laatst online: 26-08 14:53
mark-k schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:32:
[...]

16 keer achter elkaar? bij jezelf? Dan zou ik een staatslot kopen als ik jou was.
Mezelf en dochter samen , zonder fout ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zYR9ovYBybhViAhR6yyOmdxT/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pZBzSw5tsOLnHQU22lFCg6si/full.jpg

Kom je je eerste pinsir ooit tegen, issie 0% IV _O- De Eevee die ik ving als laatste is nice though. Nu nog 7 Eevees vinden voordat ik hem evolueer in mijn eerste Vaporeon *O*

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
ah een 93% 190 CP Magicarp binnen, dat gaat mn volgende Gyarados worden :)

hopelijk met de juiste moveset...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:48
Ik vind het jammer dat ze niks doen met mensen die je report, ik heb zelfs een vriend die gebruik maakt van hacks en deze heb ik dus ook meerdere malen gerapporteerd. De lol gaat er echt wel snel af zo, weten jullie nog iets wat we daar tegen kunnen doen?

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 19:02
stylzzzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:46:
Ik vind het jammer dat ze niks doen met mensen die je report, ik heb zelfs een vriend kennis die gebruik maakt van hacks en deze heb ik dus ook meerdere malen gerapporteerd. De lol gaat er echt wel snel af zo, weten jullie nog iets wat we daar tegen kunnen doen?

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Joosie200 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:43:
[afbeelding]
[afbeelding]

Kom je je eerste pinsir ooit tegen, issie 0% IV _O- De Eevee die ik ving als laatste is nice though. Nu nog 7 Eevees vinden voordat ik hem evolueer in mijn eerste Vaporeon *O*
Die pinsir staat mooi naast mijn psyduck :+ kunnen samen team "de kneusjes" vormen _O-
badros86 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:45:
ah een 93% 190 CP Magicarp binnen, dat gaat mn volgende Gyarados worden :)

hopelijk met de juiste moveset...
Dat dacht ik ook van mij 91% magikarp: bite en twister werd het -O-
Heb nu wel een andere karp van 91% met 167CP klaar staan, 4 keer is scheepsrecht toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Ik vind het jammer dat ze niks doen met mensen die je report, ik heb zelfs een vriend die gebruik maakt van hacks en deze heb ik dus ook meerdere malen gerapporteerd. De lol gaat er echt wel snel af zo, weten jullie nog iets wat we daar tegen kunnen doen?
Niet druk maken om een ander. Blijven ademen.

PSN: Marselaar

• badros86
PB-powell schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:49:
[...]

[...]

Dat dacht ik ook van mij 91% magikarp: bite en twister werd het -O-
Heb nu wel een andere karp van 91% met 167CP klaar staan, 4 keer is scheepsrecht toch?
waaaat? vier x? Ik heb er drie waarvan 2 met hydropump. Ik heb wel vaker dat een last evolution dezelfde moveset krijgt als een eerdere die ik al heb. Echt 6x gehad ofzo.

je mag de mijne anders wel hebben als je naar blauw overstapt :*)

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:53:
[...]

waaaat? vier x? Ik heb er drie waarvan 2 met hydropump. Ik heb wel vaker dat een last evolution dezelfde moveset krijgt als een eerdere die ik al heb. Echt 6x gehad ofzo.

je mag de mijne anders wel hebben als je naar blauw overstapt :*)
Ik heb er twee met dragon breath en dragon pulse en een met bite en twister, dus hopelijk wordt de vierde een met in ieder geval hydro pump :)

hebben jullie koekjes dan? :9

• badros86
PB-powell schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:56:
[...]

Ik heb er twee met dragon breath en dragon pulse en een met bite en twister, dus hopelijk wordt de vierde een met in ieder geval hydro pump :)

hebben jullie koekjes dan? :9
Koekjes? Jongen we hebben om de dag door de overheid gesubsidieerde borrels met alles erop en eraan. Ik zag laatst volgens mij zelfs een echte jigglypuff optreden. Ik kan wel vragen of ze koekjes voor je gaan bakken.

weten mensen gelijk waarom de helft van alle spelers hier in NL blauw is :)

go go Blauw *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Leuke vriend ben jij, van je vrienden moet je het hebben haha :)
Inderdaad niet druk maken om anderen er zit amper competitie in de game (voor nu).

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:59:
[...]

Koekjes? Jongen we hebben om de dag door de overheid gesubsidieerde borrels met alles erop en eraan. Ik zag laatst volgens mij zelfs een echte jigglypuff optreden. Ik kan wel vragen of ze koekjes voor je gaan bakken.

weten mensen gelijk waarom de helft van alle spelers hier in NL blauw is :)

go go Blauw *O*
Is dat het? :o dan moet ik toch eens met Candela gaan praten :P
Maar zonder koekjes stap ik niet over :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 00:43
Zo dat was weer een leuk avondje Waalkade. Weer een hele bak Drowzees, een paar Eevees, een handvol Nidorans (hoofdzakelijk vrouwtjes), een half dozijn Mimes, een paar Jigglypuffs en Clefairies, en als klapper vanavond een Rhydon. Ook Level 27 gehaald ondertussen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 01-09-2016 22:18 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-10 12:59
Net na het sporten nog opgehaald door een stel vrienden met de auto; bedoeling was om gyms neer te gaan halen maar dat is m uiteindelijk niet geworden. Dus hebben we twee lures aangezet en zijn we in de auto gaan zitten; dik geluk want buiten de gewoonlijke pidgeys en weedles spawnde er een Porygon van 965!

En verderop in het dorp een doduo gevangen. Zo toch weer 2 nieuwe Pokemon aan m'n pokedex haha. Binnenkort naar Kijkduin :D welke Pokemon spawnen er daar veel?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
aDutchCow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:21:
Net na het sporten nog opgehaald door een stel vrienden met de auto; bedoeling was om gyms neer te gaan halen maar dat is m uiteindelijk niet geworden. Dus hebben we twee lures aangezet en zijn we in de auto gaan zitten; dik geluk want buiten de gewoonlijke pidgeys en weedles spawnde er een Porygon van 965!

En verderop in het dorp een doduo gevangen. Zo toch weer 2 nieuwe Pokemon aan m'n pokedex haha. Binnenkort naar Kijkduin :D welke Pokemon spawnen er daar veel?
honderden magnemites en voltorbs, pickachu, squirtle.growlith, doduo, mankey.. en nog veel meer.
en als je mazzel hebt snorlax lapras en blastoise.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• stylzzzz
Nostordici schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:04:
[...]

Leuke vriend ben jij, van je vrienden moet je het hebben haha :)
Inderdaad niet druk maken om anderen er zit amper competitie in de game (voor nu).
Weet ik, maar als het dalijk weer leuk word heeft hij ( en al die andere cheaters) allemaal overpowered pokemon en kun je er nog niks tegen beginnen. Maakt dan niet uit wat er allemaal gaat veranderen aan het spel. Hier in Asten zijn 4 hackers blauw constant bezig, als je gym afpakt is die binnen 5 seconden weer blauw ( spoofing dus) met dragonite of wat anders van 2500+

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Vriend van mij is lekker bezig in Pokemon Go. Hij moet er nog 3 buiten de legendaries en continent-exclusives na. Charizard, Omastar en Golem. :o

Iemand die wat leuke nestjes weet voor die drie?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
vandaag charmanders gevangen in Apeldoorn. Daar is een nest.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Woohoo heb 105 Dratini candy en kan bijna een Dragonair gaan evolueren. Vang ik een 98%IV Dratini van 531CP _O- Met 15/15/14 stats. Lijkt me een mooie evolutie. Blij :-)

En meteen mijn gym rondje gedaan. Pak elke dag 4-5 coins. Meer mensen met een vast rondje?

Computer Specs

• badros86
Zeror schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:31:
Vriend van mij is lekker bezig in Pokemon Go. Hij moet er nog 3 buiten de legendaries en continent-exclusives na. Charizard, Omastar en Golem. :o

Iemand die wat leuke nestjes weet voor die drie?
kijkduin voor de omastar.

ik moet er nog 1 :)

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Mx. Alba schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:17:
Zo dat was weer een leuk avondje Waalkade. Weer een hele bak Drowzees, een paar Eevees, een handvol Nidorans (hoofdzakelijk vrouwtjes), een half dozijn Mimes, een paar Jigglypuffs en Clefairies, en als klapper vanavond een Rhydon. Ook Level 27 gehaald ondertussen.
Loop jij steeds heen en weer over de kade of zit je bij die trappen bij het valkhof?

Utrecht viel een beetje tegen, wel mijn eerste kabuto gevangen + een aantal waterpokemon.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
ramones73 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:42:
[...]

Mezelf en dochter samen , zonder fout ;)
Dan is het 2x8 en niet 16x, maakt nogal een wezenlijk verschil. Als je het met 16 man had gedaan was het namelijk helemaal geen prestatie. Kans op 8 keer (ik gok eigenlijk maar 5 keer trouwens aangezien je m 3 keer sowieso kan doen, maar ff voordeel van de twijfel) is 1 op 6500, er spelen naar schatting zo'n 20 miljoen mensen PoGo, dus niet zo heel gek dat het dan een aantal keer vaak goed gaat.

• Mx. Alba
nichan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:17:
[...]

Loop jij steeds heen en weer over de kade of zit je bij die trappen bij het valkhof?

Utrecht viel een beetje tegen, wel mijn eerste kabuto gevangen + een aantal waterpokemon.
Gewoon lui op de trap zitten op een plek waar ik alle 4 de stops kan aanslingeren. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Mx. Alba schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:42:
[...]

Gewoon lui op de trap zitten op een plek waar ik alle 4 de stops kan aanslingeren. :D
Haha mooi, zal morgen eens een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Trouwens, dat karmakoningsysteem (past gvd niet op t scrabblebord zeg :P ) moet ook nog een keertje nagekeken worden, want het enige dat ik gedaan heb is een paar weken bitchen in dit topic en nu zou ik opeens een expert in iOS zijn :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-10 20:31

Fontainemelon

Zuiderbuur

mark-k schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 00:26:
het enige dat ik gedaan heb is een paar weken bitchen in dit topic en nu zou ik opeens een expert in iOS zijn :9
Lijkt mij foutloos te werken dus :+

Wederom een Magmar uit m'n 10km ei, met net één CP minder dan het exemplaar dat ik al had. Ook exact evenveel IV (88.9%) en verre van een ideale moveset. Jammer dan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:18
Topdag gehad vandaag. Een Dragonair gevangen met 100% IV. Mis nog 30 candy's. Nog 9 Dratini's en ik heb me 100% Dragonite!!!! Heb nog genoeg stardust over over hem volle bak te geven.

Daarnaast nog 2 slappe Charmanders gevangen. Ook deze kan ik nu evolueren naar Charmeleon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Kom je een Kadabra tegen op je radar die je nog niet hebt, is dat ding 14CP met 40% IV :+

Gelukkig stond er een half uur later een 71% Jolteon met 15 attack stat en Thundershock/Thunder in mijn tuin, dat maakte de avond toch wel weer een beetje goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:35:
[...]

Dan is het 2x8 en niet 16x, maakt nogal een wezenlijk verschil. Als je het met 16 man had gedaan was het namelijk helemaal geen prestatie. Kans op 8 keer (ik gok eigenlijk maar 5 keer trouwens aangezien je m 3 keer sowieso kan doen, maar ff voordeel van de twijfel) is 1 op 6500, er spelen naar schatting zo'n 20 miljoen mensen PoGo, dus niet zo heel gek dat het dan een aantal keer vaak goed gaat.
Dit slaat helemaal nergens op?
Dus als ik winst wil maken op de roulette moet ik met 10 vrienden gaan, en dan zetten we om de beurten in op rood, want dan is de kans groter om te winnen dan dat ik zelf 10x op rood zet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-10 20:41

Shiro

Serenity

Ligt het aan mij of lijkt Valor een beetje weggedrongen te worden hier en daar? Ik zie regelmatig hoge level gyms tegenwoordig, maar zelden zijn ze van Valor. Ik zie best wel aardig wat Instinct en Mystic gym's waarvan je bij de lineup al denkt 'misschien toch maar niet deze'

Het zal ongetwijfeld ook wel stad/dorp gebonden zijn. Zo valt het me op dat tussen Zeist en Utrecht het overwegen geel is, onderweg zie ik stuk of 4 gym's van lvl 8, is ook al dagen zo. Rondom Bunnik zag ik bijv. grotensdeels Mystic met wat hoge level Mystics.Ondeweg rij ik ook langs Zoetemeer, ook daar, wat ik kan zien van de snelweg zijn ook voornamelijk hoge lvl Instinct gyms. Zo staat bij tankstation Knorrestein(A12) al meer dan een week een gele gym van lvl 8.

In mijn buurt is het nu voornamelijk Mystic, echter worden de gym's zelden hoge level. Uitzondering afgelopen 2 dagen was bij de gemeentehuis een lvl 8 gym. die had ik maar ff gemold tot er alleen een Gyrados en Arcanaine in zat, zodat ze het niet meer omhoog kunnen trainen en makkelijk neer te halen is als ik wel weer coins kan claimen. Koste mij wel 15 min en 15 potions, maja.. go Valor ofzoiets.... :>

Ofwel, is Valor een zooitje ongeregeld of zijn alle Valor spelers gestopt, gebanned :D ?

Juniper RWD

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ok.

Net geraced voor mn aller aller aller eerste freakin' Lapras...

Kom daar aan... druk op Lapras.. verdwijnt ie.. net 1 sec te laat!!!!!!

%^@^@#^#%@%@%@!!!! :(

En toen bevond ik mij daar.. met een aantal kinderen met ouders (bij een school)..

That awkward moment als je even vergeet waar je bent :X :X :X

Kids lachen, ouders afkeurend kijken.. snel weg gereden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 03:31
GandalfTheGrey schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:06:
Woohoo heb 105 Dratini candy en kan bijna een Dragonair gaan evolueren. Vang ik een 98%IV Dratini van 531CP _O- Met 15/15/14 stats. Lijkt me een mooie evolutie. Blij :-)

En meteen mijn gym rondje gedaan. Pak elke dag 4-5 coins. Meer mensen met een vast rondje?
Welk team ben je? En waar kom je vandaan?

Ik probeer ook een vast rondje te pakken, maar dat hangt er vanaf of de gyms niet te hoog zijn. Ik ben samen met een vriend en mijn vriendin team geel dus is iets makkelijker om een lvl 6 naar beneden te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Laryx schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:32:
vandaag charmanders gevangen in Apeldoorn. Daar is een nest.
Doe dan meteen een google map met pinpoint waar dat nest zit. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:45
JamesB009 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:40:
[...]

En voeg hem toe aan the Silph Road :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Shiro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:32:
Ligt het aan mij of lijkt Valor een beetje weggedrongen te worden hier en daar? Ik zie regelmatig hoge level gyms tegenwoordig, maar zelden zijn ze van Valor. Ik zie best wel aardig wat Instinct en Mystic gym's waarvan je bij de lineup al denkt 'misschien toch maar niet deze'

Het zal ongetwijfeld ook wel stad/dorp gebonden zijn. Zo valt het me op dat tussen Zeist en Utrecht het overwegen geel is, onderweg zie ik stuk of 4 gym's van lvl 8, is ook al dagen zo. Rondom Bunnik zag ik bijv. grotensdeels Mystic met wat hoge level Mystics.Ondeweg rij ik ook langs Zoetemeer, ook daar, wat ik kan zien van de snelweg zijn ook voornamelijk hoge lvl Instinct gyms. Zo staat bij tankstation Knorrestein(A12) al meer dan een week een gele gym van lvl 8.

In mijn buurt is het nu voornamelijk Mystic, echter worden de gym's zelden hoge level. Uitzondering afgelopen 2 dagen was bij de gemeentehuis een lvl 8 gym. die had ik maar ff gemold tot er alleen een Gyrados en Arcanaine in zat, zodat ze het niet meer omhoog kunnen trainen en makkelijk neer te halen is als ik wel weer coins kan claimen. Koste mij wel 15 min en 15 potions, maja.. go Valor ofzoiets.... :>

Ofwel, is Valor een zooitje ongeregeld of zijn alle Valor spelers gestopt, gebanned :D ?
Dat idee heb ik ook, in Utrecht zijn ook de meeste gyms de laatste geel en blauw waar ze een paar weken terug nog veel rood waren. Vanmorgen wel een rode gym gezien die getraind was tot level 7 met maar 4 Pokemon :P dus toch maar een snorlax bijgezet in de hoop dat deze wat langer rood blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:52:
[...]

Dat idee heb ik ook, in Utrecht zijn ook de meeste gyms de laatste geel en blauw waar ze een paar weken terug nog veel rood waren. Vanmorgen wel een rode gym gezien die getraind was tot level 7 met maar 4 Pokemon :P dus toch maar een snorlax bijgezet in de hoop dat deze wat langer rood blijft
Dat is inderdaad een goed idee als je met te weinig bent om een gym vol te zetten... Gewoon door trainen zodat er een paar vrije plekken zijn zodat voorbijgangers snel hun beestje erbij kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Weet iemand nog waar een Exeggutenest is? Ik meen voorheen bij de Euromast in rotterdam? Maar ik zie daar zelden of niet meer Exeggute's daar spawnen.

En ik doe ook een dagelijkse ronde vlak voordat ik naar werk ga. Ik kom totaal 8 gym's tegen voordat ik op de snelweg zit. 4 gym's liggen op de route en voor 4 moet ik ff straatje voor om. Meestal lukt het wel om 4-5 van die gym's te claimen. Naast de gym's die ik in de ochtend claim heb ik 5 pokemon's in redelijk stabiele gym's zitten, samen met de stabiele gym's en de gym's op mijn route haal ik meestal wel rond de 100 coins op elke dag.

Mijn ronde doe ik meestal tussen 6:15-7 in de ochtend, dus lekker rustig nog. Merk wel dat mijn defenders vaak rond 8-9 uur er alweer eruit geknikkerd zijn en anders na schooltijd :)

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:15
Martijn13 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 01:51:
Kom je een Kadabra tegen op je radar die je nog niet hebt, is dat ding 14CP met 40% IV :+

Gelukkig stond er een half uur later een 71% Jolteon met 15 attack stat en Thundershock/Thunder in mijn tuin, dat maakte de avond toch wel weer een beetje goed :)
Zelf gisteren ook een Kadabra in de picture gehad. De mijne had echter een CP van 800. Kostte me een aantal berries en redelijk wat ultra balls voor hij bleef zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03:01
JamesB009 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:40:
[...]

Hier zit ie

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/dpclz5.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/19wx9w.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 02-09-2016 09:26 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Mx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:01:
[...]

Dat is inderdaad een goed idee als je met te weinig bent om een gym vol te zetten... Gewoon door trainen zodat er een paar vrije plekken zijn zodat voorbijgangers snel hun beestje erbij kunnen zetten.
Dat heb ik paar dagen geleden ook gedaan, binnen 10 minuten zaten er 3 andere bij. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-10 12:59
Bij ons in het dorp is het voornamelijk team blauw omdat ik waarschijnlijk de enige van team rood ben die er nog serieus mee bezig is. Drie vrienden van mij zijn ook rood maar met z'n vieren gaan beginnen aan een level 10 gym met ieder maar 15 revives is niet te doen.

Wel merk ik dat er een paar botters inzitten :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:05:
[...]

Dit slaat helemaal nergens op?
Dus als ik winst wil maken op de roulette moet ik met 10 vrienden gaan, en dan zetten we om de beurten in op rood, want dan is de kans groter om te winnen dan dat ik zelf 10x op rood zet? :+
Ja ok als je het zo bekijkt niet natuurlijk, maar ik beschouw bij 2 personen verdeeld niet als 16x achter elkaar in dit geval, juist omdat het 3x sowieso werkt. Als je echt zeker van je zaak bent moet het toch wel een keer of 30 op het elfde account goed gaan voor ik ga twijfelen of het misschien toch kan.

(en mocht t toch niet goed zijn beroep ik mij erop dat ik al zo'n 10 jaar niks met kansberekening gedaan heb :p)

Edit: Nog even beter uitleggen, stel dat er 16 man hier hadden gepost dat het n keer goed gegaan was, was het dan nog net zo indrukwekkend als 1 persoon waarbij het 16 keer goed ging achter elkaar? Natuurlijk niet, want die 16 verschillende personen ligt gewoon in de verwachting bij 1/3e kans met 20 miljoen spelers.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 02-09-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

mark-k schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:47:
[...]

Ja ok als je het zo bekijkt niet natuurlijk, maar ik beschouw bij 2 personen verdeeld niet als 16x achter elkaar in dit geval, juist omdat het 3x sowieso werkt. Als je echt zeker van je zaak bent moet het toch wel een keer of 30 op het elfde account goed gaan voor ik ga twijfelen of het misschien toch kan.

(en mocht t toch niet goed zijn beroep ik mij erop dat ik al zo'n 10 jaar niks met kansberekening gedaan heb :p)
Gisteren bij mijn vriendin weer 1 succesvol gedaan, dat is 2 op rij.

Ik houd je op de hoogte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk wel.. Je weet toch dat het genetisch bepaald is hoeveel geluk iemand heeft duuh.

Dus je hebt meer kans om met 10 vrienden 1x op rood in te zetten dan jij alleen 10x. Simple math man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:19
Shiro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:02:
Weet iemand nog waar een Exeggutenest is? Ik meen voorheen bij de Euromast in rotterdam? Maar ik zie daar zelden of niet meer Exeggute's daar spawnen.

En ik doe ook een dagelijkse ronde vlak voordat ik naar werk ga. Ik kom totaal 8 gym's tegen voordat ik op de snelweg zit. 4 gym's liggen op de route en voor 4 moet ik ff straatje voor om. Meestal lukt het wel om 4-5 van die gym's te claimen. Naast de gym's die ik in de ochtend claim heb ik 5 pokemon's in redelijk stabiele gym's zitten, samen met de stabiele gym's en de gym's op mijn route haal ik meestal wel rond de 100 coins op elke dag.

Mijn ronde doe ik meestal tussen 6:15-7 in de ochtend, dus lekker rustig nog. Merk wel dat mijn defenders vaak rond 8-9 uur er alweer eruit geknikkerd zijn en anders na schooltijd :)
Ik heb er gisteren weer 3 gevangen in euromastpark. Vroegah (voor die nest changes) waren er ook best wel wat exxegcutes te vinden in t zuiderpark bik Ahoy en slinge. Geen idee hoe t nu is, ben sindsdien niet meer naar de overkant geweest.

Betreft Rotterdam west:
Omgeving stadswinkel delfshaven komen de laatste tijd ook wel rare spawns, laatst machamp en vaporeon vileplume gevangen daar (heel vaak zitten ze op het pleintje daar in de buurt). En de aalbrechtskade is een dratini paradijs, langs het water vanaf metrostation coolhaven kom je ze hele vaak tegen.

En Crooswijk begraafplaats is een ponyta spawn, telkens als ik er scan is er eentje.

Heb gisteravond eindelijk ook heel wat gyms kunnen pakken, 70 coins ( team valor), maar viel me op dat de gyms bij mij in de buurt al rood waren. Dit was lange tijd niet gebeurd. Waarschijnlijk zijn ze er nu al wel uitgeknikkerd :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
That's alota charmandah!

[ Voor 19% gewijzigd door Ask! op 02-09-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zo nu ik wat leuke aanval pokemon heb om gyms te pakken (ben lvl 23 nog maar) ben ik me wat meer op mijn pokedeck aan het richten (nu op 82). Vanmiddag heb ik weer even een uurtje om naar wat speciale plekken te rijden in Dordrecht. Zijn er leuke spawns/nesten bekend in dordt? Heb op wat van die maps gezocht maar daar vind ik maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Word er een beetje moe van dat alle Gyms hier in de buurt vol zitten met Dragonites... met 2000+ CP.
In de buurt zie ik die pokemons nooit. Iemand tips? Ik merk wel dat tegen de avond / nacht er meer bijzondere pokemons spawnen.

Laatst nog lekker geleveld ook in de Efteling. Bij Carnaval Festival zitten een paar Pokestops bij elkaar. Toen stonden er op een gegeven moment een 3 lures aan :D

Het zorgde ervoor dat mijn pokeballs wel snel opraakten...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Frostbite schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:48:
Word er een beetje moe van dat alle Gyms hier in de buurt vol zitten met Dragonites... met 2000+ CP.
In de buurt zie ik die pokemons nooit. Iemand tips? Ik merk wel dat tegen de avond / nacht er meer bijzondere pokemons spawnen.

Laatst nog lekker geleveld ook in de Efteling. Bij Carnaval Festival zitten een paar Pokestops bij elkaar. Toen stonden er op een gegeven moment een 3 lures aan :D

Het zorgde ervoor dat mijn pokeballs wel snel opraakten...
Wat mij betreft mogen ze ook eens flink tunen aan de statistics van verschillende pokemon. Je ziet in iedere gym altijd exact dezelfde hoeveelheid dragonites, snorlaxes, vaporeons. Ze zijn dus overduidelijk vreselijk OP, anders zou je al snel een variatie in gyms zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hogader schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:53:
[...]

Wat mij betreft mogen ze ook eens flink tunen aan de statistics van verschillende pokemon. Je ziet in iedere gym altijd exact dezelfde hoeveelheid dragonites, snorlaxes, vaporeons. Ze zijn dus overduidelijk vreselijk OP, anders zou je al snel een variatie in gyms zien.
Inderdaad, ze mogen sommige pokemons wel wat aanpassen dat ze iets minder overpowered zijn.

Morgen naar dierenpark Amersfoort, iemand ervaring wat daar allemaal spawns enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Musta schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:55:
[...]

Ik heb er gisteren weer 3 gevangen in euromastpark. Vroegah (voor die nest changes) waren er ook best wel wat exxegcutes te vinden in t zuiderpark bik Ahoy en slinge. Geen idee hoe t nu is, ben sindsdien niet meer naar de overkant geweest.

Betreft Rotterdam west:
Omgeving stadswinkel delfshaven komen de laatste tijd ook wel rare spawns, laatst machamp en vaporeon vileplume gevangen daar (heel vaak zitten ze op het pleintje daar in de buurt). En de aalbrechtskade is een dratini paradijs, langs het water vanaf metrostation coolhaven kom je ze hele vaak tegen.

En Crooswijk begraafplaats is een ponyta spawn, telkens als ik er scan is er eentje.

Heb gisteravond eindelijk ook heel wat gyms kunnen pakken, 70 coins ( team valor), maar viel me op dat de gyms bij mij in de buurt al rood waren. Dit was lange tijd niet gebeurd. Waarschijnlijk zijn ze er nu al wel uitgeknikkerd :p
Ik heb een paar keer gescanned, maar ik zie geen Dratini's op de Aelbrechtskade. Is het van de Rochussenstraat naar Aelbrechtskade? Of, waar is de metrostation coolhaven? Want volgens google maps is het bij de Rochussenstraat.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:02:
[...]
Morgen naar dierenpark Amersfoort, iemand ervaring wat daar allemaal spawns enzo?
Is er weer een event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Ik merk de laatste tijd ook dat er veel minder team rood is, vind ik natuurlijk helemaal niet erg als GEEL. Alleen de blauwe gyms zijn zwaar in overmacht met minimaal level 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ajaxalex schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:11:
Ik merk de laatste tijd ook dat er veel minder team rood is, vind ik natuurlijk helemaal niet erg als GEEL. Alleen de blauwe gyms zijn zwaar in overmacht met minimaal level 5
Echt balen dat er zoveel blauw is. Nu moet ik gyms trainen om er bij te kunnen terwijl ik veel liever een ander team eruit knal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Marselaar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:12:
[...]

Echt balen dat er zoveel blauw is. Nu moet ik gyms trainen om er bij te kunnen terwijl ik veel liever een ander team eruit knal...
Aan de andere kant... Als je een level 7, 8 of 9 gym een leveltje omhoog traint en er een hoge Pokie bij zit, blijft die er waarschijnlijk ook lekker lang in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
Mx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:16:
[...]

Aan de andere kant... Als je een level 7, 8 of 9 gym een leveltje omhoog traint en er een hoge Pokie bij zit, blijft die er waarschijnlijk ook lekker lang in zitten.
Haha klopt. Ik was ook niet helemaal serieus maar wilde ook even klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Marselaar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:22:
[...]

Haha klopt. Ik was ook niet helemaal serieus maar wilde ook even klagen.
Ik ben juist bang dat als het doorgaat dat je 1x van team mag switchen dat heel veel mensen blauw kiezen omdat die veel meer voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:52:
[...]

Waar zit die mooie gym met nog vrije spots :) ? Ik zit nu in Zeist, maar als de gym niet te ver uit de weg ligt, ga ik er op m'n terugweg wel ff langs om er iets in te duwen.

Aan de andere kant, heeft de gym uberhaupt kans van overleven? ik zie soms een lvl 7 gym waarbij de eerste 3 pokemon's allemaal rond de 1200CP hebben, dat gaat natuurlijk ook niet lang houden. Of mensen die een lvl 5 gym vernaggelen door een Vaporeon/Lapras/Snorlax/Exxecutor/Dragonite erin te zetten met laagste CP van alle pokemon's in de gym. Onmogelijk om het nog omhoog te trainen door met een zwakkere CP pokemon het aan te vallen 8)7

Juniper RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -TheNose-
ajaxalex schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:31:
[...]

Ik ben juist bang dat als het doorgaat dat je 1x van team mag switchen dat heel veel mensen blauw kiezen omdat die veel meer voorkomt.
Ik ben blauw, maar als ik kan switchen ga ik met oa mijn zwager juist voor geel kiezen (komt nauwelijks voor bij ons) en dan tegen de massa knokken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Holy shit, morgen wordt echt een zotte dag in Gent. Check dit event: https://www.facebook.com/...7940372/?active_tab=posts

Ik volg de tellers al een tijdje (hoewel ik niet kan gaan omdat ik nog herexamens heb...).
Ongeveer een week geleden stond Going nog op 1.1K.

Nu sinds afgelopen dagen is Going echt sterk gestegen. Heb het van 1.9 naar 2.0K zien gaan de afgelopen uren.

De organisator heeft er wel z'n werk van gemaakt als je de posts leest.

Heb onlangs ook een artikel gelezen dat de politie van Gent op de hoogte is, maar tot nu toe geen maatregelen neemt zoals straten afsluiten.
Ben benieuwd naar de chaos. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt door het feit dat die 16 personen waarbij het 1x goed is gegaan dit melden, waarbij de 32 overige waarbij het niet werkte dat niet zouden vertellen :) Dus ik denk dat je opzich gelijk hebt dat je alleen de succesverhalen hoort en op de momenten dat het niet werkt hoor je er niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:42:
Dat komt door het feit dat die 16 personen waarbij het 1x goed is gegaan dit melden, waarbij de 32 overige waarbij het niet werkte dat niet zouden vertellen :) Dus ik denk dat je opzich gelijk hebt dat je alleen de succesverhalen hoort en op de momenten dat het niet werkt hoor je er niks van :P
Aan de andere kant werkt het misschien toch wel dus. Maar volgens mij werkt het alleen als alle andere Eeveelutions hun default naam hebben, niet handmatig ingevuld, maar gereset (door het naam veldje leeg te maken).

There's no harm in trying! Als het werkt is het mooi meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:44:
[...]

Aan de andere kant werkt het misschien toch wel dus. Maar volgens mij werkt het alleen als alle andere Eeveelutions hun default naam hebben, niet handmatig ingevuld, maar gereset (door het naam veldje leeg te maken).

Oeh! Zou dat werken?? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
-TheNose- schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:38:
[...]

Ik ben blauw, maar als ik kan switchen ga ik met oa mijn zwager juist voor geel kiezen (komt nauwelijks voor bij ons) en dan tegen de massa knokken. 8)
Bij mij is wisselen niet nodig. Geel is wel in de buurt zwaar in de meerderheid maar af en toe doe ik moeite om hun lvl 10 gyms in me eentje neer te halen. Gistere ook al 1 lvl 10 gym neer gehaald in de buurt van mijn werk die ook al 2 weeken rood was >:)

Duurt meestal wel 1 uur om een lvl 10 gym neer te halen maar die xp is zo lekker.

Het beste is ook gewoon om ervoor te zorgen dat ze de kans niet krijgen om een gym groot te maken dus lvl 5 gyms met goede pokemons direkt neerhalen.

Je kan ook hun hoogste pokemon in de gym achter laten en dan hebben ze wel veel moeite om bv een 2500 cp dragonite te trainen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de keren dat ik het geprobeerd heb (1x het hele rijtje en daarna nog 2 vaporeons) 100% succes gehad, en daarna een keer niet vernoemd en toen HOOPTE ik op een Jolteon en het werd er ook daadwerkelijk eentje. Dus gebaseerd op mijn bevindingen is HOPEN genoeg want het werkte 100% van de gevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Nope,

Ik heb ook de naam leeg en default laten invullen van al mijn eevee evoluties en na renamen van een eevee kreeg ik nog steeds volledig random resultaten...

Zie post:
Shiro in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 3"

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net een Lickitung CP 911 en IV van 91% uit een 5km ei. Grappige pokémon die ik nog niet kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nee dagje foto's maken en Pokemon vangen daar.
Shiro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:36:
[...]

Waar zit die mooie gym met nog vrije spots :) ? Ik zit nu in Zeist, maar als de gym niet te ver uit de weg ligt, ga ik er op m'n terugweg wel ff langs om er iets in te duwen.

Aan de andere kant, heeft de gym uberhaupt kans van overleven? ik zie soms een lvl 7 gym waarbij de eerste 3 pokemon's allemaal rond de 1200CP hebben, dat gaat natuurlijk ook niet lang houden. Of mensen die een lvl 5 gym vernaggelen door een Vaporeon/Lapras/Snorlax/Exxecutor/Dragonite erin te zetten met laagste CP van alle pokemon's in de gym. Onmogelijk om het nog omhoog te trainen door met een zwakkere CP pokemon het aan te vallen 8)7
Gym staat in lombok, op de hoek van de Kanaalstraat en JP-Coenstraat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Om level 30 te halen heb je 2.000.000 XP nodig, uitgaande dat je in een uur 5 KM zou lopen, en 60 pokemons vangen (laten we zeggen met 150 XP per vangst), dan kom je op 9000 XP, heb je een traject met heel veel stops, dan zou je wellicht nog eens 150 stops per uur kunnen doen, welke dus 7500 opleveren.
Maak je ook nog eens gebruik van betaalde broedmachines, dan zou je dus ook nog 4500 per uur aan xp voor uitgebreide eieren krijgen.

Daarmee kom je aan een totaal van rond de 20K per uur, zou je dit dus fanatiek 8 uur per dag doen dan kom je op 160K per dag, in dat tempo zou je dus in 2 weken op level 30 zitten. Daarnaast kun je natuurlijk ook nog behoorlijk boosten door je lucky eggs met evolvements te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
raptorix schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:08:
Om level 30 te halen heb je 2.000.000 XP nodig, uitgaande dat je in een uur 5 KM zou lopen, en 60 pokemons vangen (laten we zeggen met 150 XP per vangst), dan kom je op 9000 XP, heb je een traject met heel veel stops, dan zou je wellicht nog eens 150 stops per uur kunnen doen, welke dus 7500 opleveren.
Maak je ook nog eens gebruik van betaalde broedmachines, dan zou je dus ook nog 4500 per uur aan xp voor uitgebreide eieren krijgen.

Daarmee kom je aan een totaal van rond de 20K per uur, zou je dit dus fanatiek 8 uur per dag doen dan kom je op 160K per dag, in dat tempo zou je dus in 2 weken op level 30 zitten. Daarnaast kun je natuurlijk ook nog behoorlijk boosten door je lucky eggs met evolvements te gebruiken.
Jaa dat kan zeker, maar ik zie ook de datum dat een level (+30) account is aangemaakt. Dan zijn ze binnen 5 dagen level 30 en hebben ze mininmaal 1 dragonite. Want ja, sommige hackers scheppen graag op en laten mij hun account gewoon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00

hneel

denkt er het zijne van

Laatst in Legoland Denemarken geweest. Het park zit tjokvol pokestops. Maar pokemons zijn er nauwelijks te vinden. Een enkele verdwaalde pidgey, meer niet.
Hoe kan dat? Zou Legoland soms een deal met Niantec hebben gesloten om pokemons te weren van hun terrein?

Later in een ander deel van Denemarken andere ervaring: klein dorpje, geen pokestops, krakkemikkig gsm bereik. Op de radar was nooit wat te zien. Maar ging je wandelen, dan kwamen er altijd wel een paar tevoorschijn. Maar altijd maar op 2 plaatsen: Ergens precies aan het eind van een doodlopend wegje (en daar dan soms 3 tegelijk) en iets verderop in een bochtje. Telkens daar en nooit op een andere plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
stylzzzz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:15:
[...]

Jaa dat kan zeker, maar ik zie ook de datum dat een level (+30) account is aangemaakt. Dan zijn ze binnen 5 dagen level 30 en hebben ze mininmaal 1 dragonite. Want ja, sommige hackers scheppen graag op en laten mij hun account gewoon zien.
Ja klopt, er zijn trouwens betere manieren om cheaters aan te pakken, maak wat Honeypots met daarin hele sterke Pokemon, op plekken waar je onmogelijk zou kunnen komen, bijvoorbeeld in een Vulkaan ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:53:
[...]

Nope,

Ik heb ook de naam leeg en default laten invullen van al mijn eevee evoluties en na renamen van een eevee kreeg ik nog steeds volledig random resultaten...

Zie post:
Shiro in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 3"
-O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-10 22:00
Voor de Amsterdammers. Een door mij geverifieerde Exeggcute spawn.

Amstelkade tussen het Okura Hotel en de Churchillaan.

Single spawn, meerdere keren per uur. Ik vermoed rond de 20 minuten tussen spawns, maar dat is een gok. Niet waard om te campen, wel leuk om langs te fietsen.

Exeggcute is erg sterk, en heeft weinig candy nodig om te evolueren.

En voor de leuk!

Ik heb een veilige manier om door de Amsterdamse spits te poke fietsen! Ik geef mijn zoontje de telefoon die blij vanaf de achterzit alles wat los en vast zit probeert te vangen. Kost een berg ballen, maar hij pakt ook alle trash met net zoveel plezier als een sterke.

Het maakt onze 30 minuten fietstocht heel erg leuk, vooral omdat hij ongegeneerd de muziek op full blast zet, dus ik meegeniet. Ik stond vanmorgen vrolijk swingend op de catchtune bij het stoplicht terwijl de kleine vent een magikarp ving en dat daarna luidkeels met iedereen deelde.

Ook leuk. Oh pappa. Ik heb net een Charmander gevangen. High Five pappa!

Wel duidelijke afspraken gemaakt over evolven/power uppen. Zowel hij als mijn dochter vinden dat geweldig, ik ben daar natuurlijk weer veel te anaal in. Net zoals pokemone wegsturen. Als mijn dochter dat ziet heb ik herrie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Klinkt goed Roffeltjes, ik neem regelmatig tram 12, zal er eens een stop aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-10 22:00
Hou wel rekening met het volgende

Grote wegen/treinbanen "knippen" de circle of sight. Oftewel, aan de ene kant van een viaduct krijg ik hele andere sightings, ook al is er hemelsbreed 40 meter tussen de spawns.

Verder moet ik wel zeggen dat ik vrijwel altijd de pokemon vind, zelfs in volkswijkjes met veel kleine straatjes. Ik kan goed werken met het huidige systeem. Het oude was iets prettiger, maar ik vind het speurwerk juist een van de charmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Gravediggerxx schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:50:
Je kan ook hun hoogste pokemon in de gym achter laten en dan hebben ze wel veel moeite om bv een 2500 cp dragonite te trainen. ;)
Als ik niet veel tijd heb zorg ik er altijd voor dat ik de lage "train" pokemon uit een gym verdrijf. Zoals gisteren stond er een cp 50 charmander in een gym van lvl 6. De gym even naar lvl 5 gegooid en de charmander er dus uit geknikkerd. Dan wordt power uppen inneens een stuk lastiger (met 2e op 1600) >:)

Overigens waren vandaag tijdens mijn lunchrondje op de groenewoudseweg in Eindhoven de Charmander en Bulbasaur afwezig. Het plekje van de bulbasaur was ingenomen door een Koffing, dus daar maar genoegen mee genomen. Kon ik gelijk mijn Weezing ff power uppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Ben ik de enige die niet kan inloggen momenteel? Omgeving Hengelo. Pt account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Laatst online: 26-08 14:53
Mx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:44:
[...]

Voila , dat is gewoon wat ik wil zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ransom_nl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:48:
Ben ik de enige die niet kan inloggen momenteel? Omgeving Hengelo. Pt account.
Had ik gisteren ook even. Bleek dat mijn firewall meldde dat PoGo er weer eens een nieuw IP adresje bij wou. Gebeurt met enige regelmaat sinds het begin. Kun je zien dat ze met hun infrastructuur bezig zijn/blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:14
is Kijkduin nog steeds de hotspot voor pokemons? wilde er zondag met mn zoontje heen gaan. Die is helemaal pokemongek en leek me wel leuk om te doen. Beetje makkelijk parkeren daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
jaydenjarno schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:58:
is Kijkduin nog steeds de hotspot voor pokemons? wilde er zondag met mn zoontje heen gaan. Die is helemaal pokemongek en leek me wel leuk om te doen. Beetje makkelijk parkeren daar?
Vanuit het Fok topic begreep ik dat het wel te doen is, al moet je misschien op Zondag wel wat verderaf parkeren, maar goed, kun je even de eitjes hedgen :)

Overigens: http://www.forbes.com/sit...to-the-game/#4eb1a2782166

Dat lijkt me wel een goed systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
roffeltjes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:24:
Voor de Amsterdammers. Een door mij geverifieerde Exeggcute spawn.

Amstelkade tussen het Okura Hotel en de Churchillaan.

Single spawn, meerdere keren per uur. Ik vermoed rond de 20 minuten tussen spawns, maar dat is een gok. Niet waard om te campen, wel leuk om langs te fietsen.

Exeggcute is erg sterk, en heeft weinig candy nodig om te evolueren.

En voor de leuk!

Ik heb een veilige manier om door de Amsterdamse spits te poke fietsen! Ik geef mijn zoontje de telefoon die blij vanaf de achterzit alles wat los en vast zit probeert te vangen. Kost een berg ballen, maar hij pakt ook alle trash met net zoveel plezier als een sterke.

Het maakt onze 30 minuten fietstocht heel erg leuk, vooral omdat hij ongegeneerd de muziek op full blast zet, dus ik meegeniet. Ik stond vanmorgen vrolijk swingend op de catchtune bij het stoplicht terwijl de kleine vent een magikarp ving en dat daarna luidkeels met iedereen deelde.

Wel duidelijke afspraken gemaakt over evolven/power uppen. Zowel hij als mijn dochter vinden dat geweldig, ik ben daar natuurlijk weer veel te anaal in. Net zoals pokemone wegsturen. Als mijn dochter dat ziet heb ik herrie :+
Lol hier hetzelfde, al is mijn zoontje een stukje ouder denk ik (bijna 8). In de dierentuin met de jongste 2, hem mijn telefoon gegeven zodat hij langs alle stops ging en alles ving wat hij tegen kwam. :9

Hij kreeg bijna een hartverzakking toen hij zijn eerste Pikachu ving. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 26-09 15:57
roffeltjes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:24:

Same here :)

Verder net weer even gevloekt toen ik in mijn pauze de gele gym bij het stadhuis had gepakt, in de 3 seconden die nodig was om een Pokemon in de lege gym te plaatsen had een blauw boefje hem snel bezet. Toen ik zijn Tentearuel eruit had gejoept kon rood eindelijk de echte winst claimen ;)

Qua Pokemon is het qua omgeving Waterlooplein erg mager, heel veel Psyducks, Magicarps en Staryu's...qua Pokestops echter niets te klagen, ik doe voor en na het werk een rondje plein en pak per keer 12 stops ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 17-10 19:57
PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:02:
[...]

Inderdaad, ze mogen sommige pokemons wel wat aanpassen dat ze iets minder overpowered zijn.

Ik vond het erg tegenvallen daar, de dierentuin zelf en qua Pokemon. Zelfde als altijd, aantal Eevee's en 1 Clefairy gevangen. Voor de rest Pidgey's en Rattata's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ossi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:13:
[...]

Ik vond het erg tegenvallen daar, de dierentuin zelf en qua Pokemon. Zelfde als altijd, aantal Eevee's en 1 Clefairy gevangen. Voor de rest Pidgey's en Rattata's
Hmm oke, ik ben er een keer eerder geweest en vond het wel leuk daar. Maar ik ga vooral om m'n nieuwe fotocamera beter te leren kennen. Thanks voor de info iig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 17-10 19:57
PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:34:
[...]

Hmm oke, ik ben er een keer eerder geweest en vond het wel leuk daar. Maar ik ga vooral om m'n nieuwe fotocamera beter te leren kennen. Thanks voor de info iig :)
Dan zou ik vooral daar op focussen. (see what I did there B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 14-10 17:39
Nog meer candy verzamelen met je bot :+

Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk hoor, maar ik zit persoonlijk niet te wachten op overpowered meuk op gyms.
Ik heb bijvoorbeeld net pas mijn 5e 10km ei gekregen (totaal 100-110 eieren uitgelopen) en nog nooit een Snorlax of Lapras gezien. Iemand die er 1 heeft kan daar dan candy mee grinden... Als ze met zoiets komen moeten ze het goed uitwerken anders denk ik dat het eerder iets negatiefs is!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
schaapiej schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:44:
[...]

Nog meer candy verzamelen met je bot :+

Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk hoor, maar ik zit persoonlijk niet te wachten op overpowered meuk op gyms.
Ik heb bijvoorbeeld net pas mijn 5e 10km ei gekregen (totaal 100-110 eieren uitgelopen) en nog nooit een Snorlax of Lapras gezien. Iemand die er 1 heeft kan daar dan candy mee grinden... Als ze met zoiets komen moeten ze het goed uitwerken anders denk ik dat het eerder iets negatiefs is!
Voor bots maakt het niet uit, want die komen toch wel aan hun candy. Verder moeten ze gewoon de Dragonites, Snorlaxes, Laprassen, Arcanines, en Vaporeons (en Exeggutor) nerfen. Vind het knap dat die relatief gezien niet heel goede pokemon in de game zelfs hoger zitten dan sommige (in geval van dragonite vrijwel alle) legendaries. That simply doesn't make sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
roffeltjes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:31:
[...]

Hou wel rekening met het volgende

Grote wegen/treinbanen "knippen" de circle of sight. Oftewel, aan de ene kant van een viaduct krijg ik hele andere sightings, ook al is er hemelsbreed 40 meter tussen de spawns.
Huh!? Dus je wilt zeggen dat ik niet kan zien wat er aan de andere kant van een snelweg zit? Hoe kom je hier bij? Zelf uitgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Marselaar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:01:
[...]

Huh!? Dus je wilt zeggen dat ik niet kan zien wat er aan de andere kant van een snelweg zit? Hoe kom je hier bij? Zelf uitgevonden?
Ik betwijfel of dit zo is, ik had dat namelijk laatst bij Station Lelylaan, en had daar een Pokemon in mijn sightings die ik nog niet had, en die zat toch echt aan de andere kant waar ik stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 26-09 15:57
Eerste 10km ei: Scyther. Zojuist eindelijk mijn 2e gehatched: Evee :'(

*burp*

Pagina: 1 ... 65 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status