Ik ben level 22, en heb hooguit 1 10 KM ei gehadDoopy-X- schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:07:
Eerste 10km ei: Scyther. Zojuist eindelijk mijn 2e gehatched: Evee

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben level 22, en heb hooguit 1 10 KM ei gehadDoopy-X- schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:07:
Ik een Aerodactyl. Die had ik nog niet.Doopy-X- schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:07:
PSN: Marselaar
22 hier ook en dit was mijn tweederaptorix schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:10:
[...]
Ik ben level 22, en heb hooguit 1 10 KM ei gehad
[ Voor 16% gewijzigd door Doopy-X- op 02-09-2016 14:17 ]
*burp*
Vanuit mijn werkplek kan ik altijd de bulbasaur spotten die aan de andere zijde van het spoor spawned. Dus idd, lijkt me dat het eerder komt door een brakke verbinding etc, dan game mechanics.raptorix schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:04:
[...]
Ik betwijfel of dit zo is, ik had dat namelijk laatst bij Station Lelylaan, en had daar een Pokemon in mijn sightings die ik nog niet had, en die zat toch echt aan de andere kant waar ik stond.
Klopt, die komen wel aan candy. Maar dan nog makkelijker en zonder te snipen waardoor de kans dat ze gebanned worden weer kleiner is... Niantic heeft wat dat betreft de botters totaal niet in de hand!Hogader schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:51:
[...]
Voor bots maakt het niet uit, want die komen toch wel aan hun candy. Verder moeten ze gewoon de Dragonites, Snorlaxes, Laprassen, Arcanines, en Vaporeons (en Exeggutor) nerfen. Vind het knap dat die relatief gezien niet heel goede pokemon in de game zelfs hoger zitten dan sommige (in geval van dragonite vrijwel alle) legendaries. That simply doesn't make sense
Ik heb me ingeschreven voor team roodajaxalex schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:31:
[...]
Welk team ben je? En waar kom je vandaan?
Ik probeer ook een vast rondje te pakken, maar dat hangt er vanaf of de gyms niet te hoog zijn. Ik ben samen met een vriend en mijn vriendin team geel dus is iets makkelijker om een lvl 6 naar beneden te trekken.
Moet je wel revives en potions krijgen. Nu neem ik de moeite niet om mijzelf een plekje vrij te trainen. En aanvallen idem.. geen revives of potions. Dus ik scan de gyms van mijn team om te kijken of ik bij een lvl 3/4 gym erin kan met een vrije plek.Mx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:16:
[...]
Aan de andere kant... Als je een level 7, 8 of 9 gym een leveltje omhoog traint en er een hoge Pokie bij zit, blijft die er waarschijnlijk ook lekker lang in zitten.
oh sorry zijn natuurlijk meer mensen die Charrizard nog nodig hebben.JamesB009 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:40:
[...]
Doe dan meteen een google map met pinpoint waar dat nest zit.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Het zal misschien niet altijd zo zijn, maar dat het op sommige plekken wel zo werkt weet ik zeker.raptorix schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:04:
[...]
Ik betwijfel of dit zo is, ik had dat namelijk laatst bij Station Lelylaan, en had daar een Pokemon in mijn sightings die ik nog niet had, en die zat toch echt aan de andere kant waar ik stond.
[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 02-09-2016 16:26 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 02-09-2016 17:26 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Yes van Rochussenstraat richting de kade, gewoon langs het water tot je bij de beukelsbrug komt bij de Mevlana moskee. Een vriend heeft rond 1 uur 2 stuks gevangen toen die de route afging. Vandaag heb ik ze op de scanner zelf ook niet gezien.Shiro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:07:
[...]
Ik heb een paar keer gescanned, maar ik zie geen Dratini's op de Aelbrechtskade. Is het van de Rochussenstraat naar Aelbrechtskade? Of, waar is de metrostation coolhaven? Want volgens google maps is het bij de Rochussenstraat.
[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 02-09-2016 18:00 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Fak ga je die ene keer precies over de a28 richting Zwolle in plaats van de A12 naar UtrechtMx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:12:
Sta je in de file op de A12, slinger je PoGo eens aan, zit er een Nidoking op de vluchtstrook!
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik ben al bijna aan mijn 700e Pidgey toe...PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:31:
[...]
Fak ga je die ene keer precies over de a28 richting Zwolle in plaats van de A12 naar Utrecht![]()
Wel wat meters op m'n eitjes erbij![]()
jammer genoeg was het een magikarp
En net m'n 400ste pidgey gevangen
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
OpschepperMx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:05:
[...]
Ik ben al bijna aan mijn 700e Pidgey toe...
Mijn Troliwrath is al twee weken op vakantie op de Veluwe.PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:34:
[...]
Opschepper![]()
M'n snorlax in de gym heeft het gewoon bijna 12 uur uitgehouden! Een record voor mijn doen, niet dat ik er iets aan heb want maar 1 keer kunnen cashen
PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:34:
[...]
M'n snorlax in de gym heeft het gewoon bijna 12 uur uitgehouden! Een record voor mijn doen, niet dat ik er iets aan heb want maar 1 keer kunnen cashen
Goede manier om candy te ontvangen voor pokemon die erg zeldzaam zijn en die je wilt upgraden.Whisperar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:37:
http://pokemongolive.com/en/post/buddy/
Zo heel af en toe lijkt het alsof er toch iemand bij Niantic werkt die goed werk doet. Een functie waar ik zelf niet aan had gedacht, maar die mij wel erg tof lijkt. Hopelijk is de update snel beschikbaar. Kan ik eindelijk genoeg candy verzamelen voor al die pokemon waar ik ooit een keer 1 van uit een ei heb gekregen!
Ja en met meer werkt ook vaak, ben vaak alleen of met m'n vriendin. Dan kan je er wel twee sterke Pokemon achter laten, maar een groep van vier of meer heeft die gym dan alsnog zo overgenomenbadros86 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:10:
[...]
![]()
Probeer je pokemon buiten het centrum te plaatsen. Best kut, maar anderst ben je echt snel je gym kwijt.
Waar dan? Ik hoor dat ie z'n baasje begint te missenMx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:04:
[...]
Mijn Troliwrath is al twee weken op vakantie op de Veluwe.
Ik had al wat hints gegeven. Bij een oorlogsmonument, zichtbaar vanaf een snelweg maar alleen bereikbaar via een flinke omweg via onbelangrijke wegen.PB-powell schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:02:
[...]
Ja en met meer werkt ook vaak, ben vaak alleen of met m'n vriendin. Dan kan je er wel twee sterke Pokemon achter laten, maar een groep van vier of meer heeft die gym dan alsnog zo overgenomen
[...]
Waar dan? Ik hoor dat ie z'n baasje begint te missen
Dat is wel een ritje waard. Welk team zit je eigenlijk?Mx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:52:
[...]
Ik had al wat hints gegeven. Bij een oorlogsmonument, zichtbaar vanaf een snelweg maar alleen bereikbaar via een flinke omweg via onbelangrijke wegen.
PSN: Marselaar
En weer 2xflut erbij...readytoflow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:25:
[...]
Uit mijn hoofd:
Hitmonchan ~900
Hitmonlee <400
Chansey <300 (264HP)
2 eevee's ~600
34xJynx ~900/1000
Electabuzz ~1000
2xMagmar ~1000
2xPinsuckir ~700/~1200
Kabuto
Dratini 550
Onyx 475
Omanite 627
Op zich aan 10km eieren geen gebrek. Maar het blijft ontbreken aan een topper zoals een leuke Lapras of Snorlax. Maar we blijven volhouden...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik was daar anderhalve maand geleden. Viel tegen qua Pokémon.roflexx schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:59:
Toevallig iemand laatste tijd in Ibiza geweest? Benieuwd of daar nog wa leuke pokémon te vangen is.
Gelukkig is de Veluwe niet zo groot dat er maar een snelweg langs gaatMx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:52:
[...]
Ik had al wat hints gegeven. Bij een oorlogsmonument, zichtbaar vanaf een snelweg maar alleen bereikbaar via een flinke omweg via onbelangrijke wegen.
Ik heb een Snorlax die ik toen ik hem nog maar net had in een gym heb gezet toen ik L23 was. Dat was op 2 augustus. Hij zit er nu dus precies een maandMx. Alba schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:04:
[...]
Mijn Troliwrath is al twee weken op vakantie op de Veluwe.
Dit gebeurd dagelijks bij mij!CaptJackSparrow schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:44:
[...]
Vandaag kon ik een gym niet eens bekijken want elke keer dat ik er op tikte liep PoGo muurvast.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Op lvl 40 schelen ze 10cp met elkaar en beide hebben aanvallen van 14-15.tweakerjunior schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:00:
Je kan via de appraisal kijken welke beter is. Je vind het bij het knopje rechts beneden.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik zal het zo eens controlleren op een pokemap.roffeltjes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:13:
[...]
Het zal misschien niet altijd zo zijn, maar dat het op sommige plekken wel zo werkt weet ik zeker.
Het makkelijkste voorbeeld is het Rembrandtspark. Ga maar door het viaduct met "de hond" (dat is ook de Gym), je hebt compleet andere sightings aan de andere zijde.
Zo ook de spoorbaan bij Diemen. Als ik onder de tunnel doorrij langs de Gooise weg veranderd alles.
Er zijn dus harde lijnen, die in mijn ervaring overeenkomen met drukke wegen en spoorlijnen. Er spawned daar vaak ook niks (zeker bij spoorlijnen niet).
Dat er uitzinderingen zijn zal te maken hebben met de complexiteit om zoiets in je kaart te proppen (dat zie je ook bij Google routing of bij Garmin waarbij sommige wegen onder de motorkap een verkeerde typeaanduiding hebben).
Earthquake is volgens mij de betere aanvalThalaron schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 02:12:
[...]
Op lvl 40 schelen ze 10cp met elkaar en beide hebben aanvallen van 14-15.
Bedoel dus welke de betere aanval set heeft. Testen lukt niet echt goed met een dergelijk cp verschil
Mooie hoeveelheid. Met welk toestel doe je dat?Musta schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:25:
So met lucky egg 113200XP erbij, van 21 begin naar bijna eind 22. Was wel vermoeiend, steeds de app afsluiten en opnieuw starten.
[ Voor 14% gewijzigd door tweakerjunior op 03-09-2016 10:43 ]
Volgens mij ben je het beste af met een iPhone, omdat die veel sneller de game opstart. Het verschil tussen de 6S van m'n vriendin en mijn Nexus 6P is best groot. Ik ben verder op 1 lucky egg niet verder gekomen dan 86K. Daarvan 8K aan nieuwe pokemon door evolves.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:15:
[...]
Mooie hoeveelheid. Met welk toestel doe je dat?
Die nieuwe evolves kosten dan ook extra tijdStephanO1990 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:49:
[...]
Volgens mij ben je het beste af met een iPhone, omdat die veel sneller de game opstart. Het verschil tussen de 6S van m'n vriendin en mijn Nexus 6P is best groot. Ik ben verder op 1 lucky egg niet verder gekomen dan 86K. Daarvan 8K aan nieuwe pokemon door evolves.
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Yup. Daarom doe ik nieuwe evoluties ook niet met een Lucky Egg vanwege die extra Dex animaties. Wel evt. die ik al heb.slm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:04:
[...]
Die nieuwe evolves kosten dan ook extra tijd
Maakt niks uit toch?CaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:06:
[...]
Yup. Daarom doe ik nieuwe evoluties ook niet met een Lucky Egg vanwege die extra Dex animaties. Wel evt. die ik al heb.
Er schijnt een maximum te zijn aan de bonus van een Lucky Egg die op 1000 zou liggen. Een nieuwe Dex evolutie zou dan dus evenveel opleveren met een dubbele animatie.schaapiej schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:12:
[...]
Maakt niks uit toch?
Een evolve die je al hebt is 1000 XP en een nieuwe evolve is 2000 XP.
Volgens mij is die Pokedex entry niet langer dan de evolve animatie...
Hmm oké, dan maakt het wel uit met zo'n cap.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:15:
[...]
Er schijnt een maximum te zijn aan de bonus van een Lucky Egg die op 1000 zou liggen. Een nieuwe Dex evolutie zou dan dus evenveel opleveren met een dubbele animatie.
Even een gedachte spinsel. We weten allemaal dat er in de code ook namen staan voor andere type incenses en die X accuracy etc. Zouden die "opening up unique ingame rewards" misschien wel verschillende type incenses afhankelijk van het type pokemon zijn. Dat zou helemaal een mooie toevoeging zijn.badros86 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:11:
[...]
Goede manier om candy te ontvangen voor pokemon die erg zeldzaam zijn en die je wilt upgraden.
Hij heeft wel Thunder Shock en Thunderbolt, dat zijn wel de beste die hij kan hebbendarkdesign schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:25:
Net mijn eerste Electrabuzz gevangen met een CP van 912. Hij is alleen niet heel perfect want zijn IV zit op 62,2%. Jammer want hij heeft een behoorlijke CP voor zo'n wilde pokemon
[ Voor 22% gewijzigd door GandalfTheGrey op 03-09-2016 11:53 ]
Knap hoorCaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:26:
Yessssss!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nieuw record.![]()
![]()
![]()
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Met een Samsung S7CaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:15:
[...]
Mooie hoeveelheid. Met welk toestel doe je dat?
Gisteravond kwam een van mijn diertjes weer naar huis terug. Uit een gym die ik overgenomen had op een locatie die ook het meest kwetsbaar was. Zat op die wel te wachten. Nog precies 10 nu en nog een kleine 2 uur te gaan. Spannend. Het weer werkt een klein beetje mee.
Volgens mij klopt dit niet, ik had op een gegeven moment nog iets meer dan 1k nodig om naar level 20 te komen en vlak ervoor was een Dratini gehatched (mijn eerste). Met 25 candy, dus die had ik toen (dom) ge-evolueert. Daarna wel een level up, dus het gaf me wel 2k exp. Ik zag toen ook die +2000 popup toen ik terug ging naar de map.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:15:
[...]
Er schijnt een maximum te zijn aan de bonus van een Lucky Egg die op 1000 zou liggen. Een nieuwe Dex evolutie zou dan dus evenveel opleveren met een dubbele animatie.
[ Voor 5% gewijzigd door Grumpmeister op 03-09-2016 12:26 ]
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Low level pidgeotto met rode ring, dan loop ik meteen weg. Die zijn echt een bitch elke keer.darkdesign schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:48:
Ben ik de enige die steeds 20 ballen kwijt is aan een low cp lvl Pidgeotto? Ik stop ermee om te vangen. Nu weer een die wel 20 keer uit de bal springt.
Die vind ik ze niet waard, ultraballs voor pidgey'stweakerjunior schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:03:
Ik heb het vaak meegemaakt dat pidget's uit ultraballs vluchten
Heb je alle Eevees en Eeveelutions weer hun originele naam gegeven door het naamveld leeg te maken zodat de naam reset? Heb je niet 2x achter elkaar de zelfde naam geprobeerd?readytoflow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:31:
Nou, ik kan die Eevee truc ook onkrachten nadat je het 3x hebt gedaan.
Net m'n 7e Flareon met Ember en Flamethrower ontvangen...
Ik heb van al onze Pokemon slechts 2 Pokemon met de juiste aanvallen
Maar de vorige keer dat je het probeerde, had je die Eevee toen misschien ook Sparky genoemd?readytoflow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:04:
Zeker weten! Allemaal leeggemaakt en opgeslagen waardoor de originele naam terugkwam van alle Eevee's en hun Evoluties. Afgelsloten. Gecheckt. De Eevee Sparky genoemd. Nog een keer afgelsoten en opgestart. Evolutie en yes!!! Weer een Flareon. Het wordt haast een teleurstelling wanneer een evolutie wel iets fatsoenlijks
Brengt hier.
Ik ken het, hoewel Raich als enige erg vervelend is dan, want de andere pokerons zijn nog redelijk goed te krijgen.Ransom_nl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:51:
😢 Flinke deceptie. Anderhalve maand gespaard voor een raichu, wigglytuff, sandslash en seadra. Krijgen ze in een evolutie half uurtje stuk voor stuk de verkeerde aanvallen. En als bonus kregen mijn nieuwe vaporeon, jolteon en starmie ook slechte movesets. Vooral de Raichu en wigglytuff baal ik erg van. Zo Lucky maakt zo'n Lucky egg je niet.
Juniper RWD
A wild Slowpoke appeared!boemmie schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:17:
wat voor nut heeft het renamen van een evee?
Die update komt binnenkort pas volgens dit bericht. Zelf in ieder geval nog geen update gehad!WishmasterNL schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:33:
Iemand al de update gehad met buddy-pokemon?
[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 03-09-2016 14:49 ]
Ah oke das wel nice dan!tweakerjunior schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:17:
Dragon pusle is wel een goede aanval tegen dragonite's
Ik heb hem gekocht, opgeladen en aangesloten met mijn Galaxy S6 en die daarbij micro usb/usb en het duurt 3-6 uur voordat de tel opgeladen is =s nogal lang, klopt dit wel? Met de 1 micro usb/usb kabel die is meegeleverd doet het korter opladen, maar je hebt er maar 1 van ipv 2 die je nodig heb om 2 tels op te ladenFitzer schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:04:
[...]
Deze heb ik: https://azerty.nl/36-1586-945332/xiaomi-mi-power-bank.html
Werkt voor mij goed, en kan er lang mee door. Verder is Xiaomi een goed merk.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ik vrees ook voor x candy per km, maar niet vanwege de afstandstracker.StephanO1990 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:59:
Ik ben wel benieuwd met de nieuwe update wat de interval zal zijn voor het verkrijgen van candy voor de buddy-Pokémon. Ik vrees voor x candy per km, maar dat is gezien de brakke afstandstracker nog best een opgave dan. Ik zou ook niet weten of de afstand veel korter zou moeten zijn, omdat je anders binnen no-time iedereen met een Dragonite, etc de gyms ziet bestormen.
Maar goed, we wachten gewoon geduldig af
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
[ Voor 23% gewijzigd door roffeltjes op 03-09-2016 21:33 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Musta op 03-09-2016 22:23 ]
Wat mij betreft geen van allen. Beter bewaren voor top tier Pokémon: Vaporeon, Dragonite, Lapras, Slowbro etcreadytoflow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:27:
Toch eens kijken of er wat Pokemon de moeite van het upgraden waard zijn.
Wat is jullie mening over de volgende Pokémon:
Poliwrath 93% bubble-submission?
Nidoking 91% poison jab-sludge wave?
Een vd vele 80%+ flareons met Ember-Flamethrower?
Ninetailes 98% ember-fireblast?
Electabuzz 91% low kick-thunder?
Jolteon 93% thundershock-discharge?
En dit is waar ik over twijfel. De rest is nog rampzaliger. Daarom wilde ikdus graag een goede Jolteon.
Tsja, lastig te zeggen zonder de statlines.Aggressor schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:26:
ik heb 2 balbasaur
welke kan ik het beste pakken dan?
1: CP 599 HP 60 DUST 2500 (Its Attack strongest feature) (en hij is tiny)
2: CP 593 HP 61 DUST 2500 (Its Defense is it strongest feature)
ik kom bij alle2 op 89 uit.. als ik het goed bereken?
Is eigenlijk wel de bevestiging die ik zocht...GandalfTheGrey schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:43:
[...]
Wat mij betreft geen van allen. Beter bewaren voor top tier Pokémon: Vaporeon, Dragonite, Lapras, Slowbro etc
Geen van allen.readytoflow schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:27:
Toch eens kijken of er wat Pokemon de moeite van het upgraden waard zijn.
Wat is jullie mening over de volgende Pokémon:
Poliwrath 93% bubble-submission?
Nidoking 91% poison jab-sludge wave?
Een vd vele 80%+ flareons met Ember-Flamethrower?
Ninetailes 98% ember-fireblast?
Electabuzz 91% low kick-thunder?
Jolteon 93% thundershock-discharge?
En dit is waar ik over twijfel. De rest is nog rampzaliger. Daarom wilde ikdus graag een goede Jolteon.
Ben het niet met je eens dat het niet meer aan toeval toe te schrijven is. het is 1/3e kans per keer, zo spannende odds zijn dat niet, ook niet als je het meerdere keren achter elkaar hebt want de player base is groot genoeg voor zulke extremiteiten. Ga je met een paar duizend man kijken wie de langste opeenvolgende serie van rode kaarten (of harten om de kans nog eens te verkleinen) kan trekken (met terugleggen en schudden na elke keer uiteraard) zullen er ook wel een paar zijn bij wie het 10 of 20 keer gebeurt. Kun je nagaan als je zoiets met 20 miljoen mensen doet.Mx. Alba schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:19:
[...]
A wild Slowpoke appeared!
Als je een Eevee "Rainer" noemt en hem evolueert, wordt hij een Vaporeon. Zelfde geldt voor "Sparky" > Jolteon en "Pyro" > Flareon.
Bij iedereen werkt dat 1x per naam maar het lijkt erop dat er een manier is om het ook vaker te laten werken. Bij sommige mensen werkt het namelijk zo vaak dat het niet echt meer aan toeval toe te schrijven is. Alleen het exacte mechaniek achter het vaker dan 1x per naam laten werken is niet helemaal bekend, vandaar al die vragen.
Serviceable. Twister is compleet nutteloos, maar Dragom Pulse is helemaal niet zo gek met al die water pokies.schaapiej schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:48:
Zojuist ook 400 candy weggespoeld met een Magikarp.
CP159 is een CP1720 Gyarados geworden met Bite en Dragon Pulse.....
Tsja... als ik een "wegwerp"pokie wil kijk ik inderdaad alleen naar de CP, want IV is alleen spannend als je gaat upgraden. Als je dat niet doet dan is rauwe CP de indicator.mark-k schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:22:
Trouwens, nog niemand gehoord over mijn verhaaltje van het evolueren van lage IV pokemon, niet interessant of gewoon te lang (of beide)
We hebben er 2 waar we altijd mee spelen: ~70% Vapo met watergun en hydropump 2050CP (max nu)roffeltjes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:58:
[...]
Geen van allen.
Overigens is een Polliwrath wel degelijk een S tier Pokemon, maar dan moet het er wel eentje zijn met een betere moveset. Een goede Nidoking/Nidoqueen zou ik ook nog wel dust in proppen, maar deze zou ik overslaan.
Defensive movesets is leuk, maar in de praktijk raggen aanvallers overal doorheen. Bovendien heb je zo te horen een chronisch gebrek aan goede aanvallers.
Mijn advies: Psyducks met hoge CP omkoppen naar Golducks en ondertussen candy en dust sparen voor een goede S-tier (ei of random vondst). Als je veel poli of Slowpoke candy hebt kan je ook af en toe een hoge CP pokie opwaarderen om in ieder geval wat te spelen te hebben (verder niet upgraden).
Zo heb ik een paar sterke Golducks en Golsucks en maak ik af en toe een hoge CP Slowbro (400 candy is onzin, dan kan je best af en toe even wat erbij stampen).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq