Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:03

PB-powell

Mr. Laziness

Zo toch nog maar een paar incubators gekocht. Nu bijna al m'n eieren tegelijk aan het uitbroeden en vanavond even het centrum in en hopen op 10km eieren. De drop-rate daarvan mogen ze wat mij betreft wel wat hoger zetten nog altijd: 1 op 102 is nogal laag :/

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-10 20:19
Shiro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:14:
N.a.v. : Snorlax spawn

Voor de gene die al een Snorlax of Lapras hebben gevangen in het wild, dus niet uit een ei, hebben jullie nog meerdere ervan gezien op een bepaalde locatie of rondom dat locatie? Zoja, misschien dat we ook zoiets kunnen bijhouden :D
Afgelopen zaterdag heb ik 3x een Snorlax gezien/gevangen op dezelfde plek bij mijn huis (in Assen). Eerste was om 9:53, 13:53 en 19:53. Sindsdien is het stil, benieuwd of ik dit opnieuw ga zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:43
babybel123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Er zit dus daadwerkelijk verschil in een pokemon uit een ei of een wilde pokemon? Heb je daar toevallig iets meer uitleg over waar het verschil in zit? Puur in de stats of...?
(Mijn magikarp van 145 was wild helaas).
Wild: Pokémon hebben at random een level van 0 t/m je trainer level met een cap op 30. IV-waardes variëren zeer sterk en het ziet er bijvoorbeeld naar uit dat de drie startpokémon in het wild vrijwel altijd een zeer slechte ATK-waarde hebben (0)...

Ei: Pokémon hebben het zelfde level als je trainer level op het moment dat je het ei kreeg, met een cap op 20. IV-waardes zijn gemiddeld relatief hoog ten opzichte van wilde Pokémon.

Dus als je een Magikarp uit een ei krijgt dat je hebt gekregen toen je level 20 of hoger was, zal die altijd level 20 zijn, waardoor je aan de CP kunt "aflezen" hoe goed zijn IV's zijn. Dichter bij 150 is beter want 150 is de max bij level 20. Een Magikarp in het wild kan tot level 30 zijn (mits je zelf level 30 of hoger bent).

En een Charmander in het wild gevangen zal bijna altijd crappy IV-waardes hebben... Als je er een wil evolueren tot een sterke Charizard dan zal je er dus een uit een ei moeten gebruiken, wat wel inhoudt dat die dan dus maximaal level 20 is waardoor je er heel veel stardust in moet pompen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 30-08-2016 11:08 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:55

Rannasha

Does not compute.

Mx. Alba schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:07:
[...]

het ziet er bijvoorbeeld naar uit dat de drie startpokémon in het wild vrijwel altijd een zeer slechte ATK-waarde hebben (0)...
Dit is een bug waardoor de ATK IV waarde afhangt van de rang van de soort in de Pokedex.

Starters staan vooraan de lijst en hebben dus crappy ATK IV, maar Eevee (en de bijbehorende evoluties) hebben behoorlijk goede ATK IVs.

Dit geldt enkel voor in het wild gevangen Pokemon. Een gevalletje van de verkeerde autocomplete van een naam van een variabele in de IDE lijkt het wel.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:55:
Zo toch nog maar een paar incubators gekocht. Nu bijna al m'n eieren tegelijk aan het uitbroeden en vanavond even het centrum in en hopen op 10km eieren. De drop-rate daarvan mogen ze wat mij betreft wel wat hoger zetten nog altijd: 1 op 102 is nogal laag :/
serieus ja? dus 1 op de 102 eieren is een 10km ei, begrijp ik dat goed? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
babybel123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Ik had er gisteren 3 achter elkaar, dan heb ik wel enorm geluk gehad zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

Dat is zijn persoonlijke ervaring. Ik heb zelf al een stuk of 4 10 km eieren op de 45 gehad.
Misschien krijg je ze sneller uit unieke stops o.i.d. en ik kreeg er bij level 20 geloof ik 1, maar dan moet je daar wel ruimte voor hebben.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

Voor mij tot nu toe wel ja. En ik heb tientallen verschillende stops gedraaid en uit dezelfde stop zowel 2 als 5km eieren gekregen dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Overigens is het niet zo dat dit voor iedereen geld deze lage drop-rate. Misschien heb ik gewoon ontzettende pech, maar het maakt het spel wel een stukje minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik ben zelf level 22 en heb 2 10km eieren gehad.
De ene op level 11 geloof ik, en de ander op level 15 ofzo. Daarna helemaal 0.
Ik krijg ongeveer 4 op de 5x een 5km ei en de rest is altijd 2km ei.
Ik heb dus geen snorlax, geen lapras, geen aerodactyl, etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tien km eieren 'zouden' een drop rate hebben van 5%.

En dan dit dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.regentsprep.org/regents/math/algtrig/ats2/normal67.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-10 22:57
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Voor mij tot nu toe wel ja. En ik heb tientallen verschillende stops gedraaid en uit dezelfde stop zowel 2 als 5km eieren gekregen dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Overigens is het niet zo dat dit voor iedereen geld deze lage drop-rate. Misschien heb ik gewoon ontzettende pech, maar het maakt het spel wel een stukje minder leuk.
Het lijkt inderdaad enorm random te zijn.
Van de 87 eieren die ik heb uitgebroed waren er 12 10KM eieren. Dat is dus ongeveer 14%.

D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:18
Azaruc schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Van de 87 eieren die ik heb uitgebroed waren er 12 10KM eieren. Dat is dus ongeveer 14%.
Hoe kan je zien hoeveel 10KM eieren je hebt uitgebroed? Ik zie dat nergens voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
demo31051987 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Hoe kan je zien hoeveel 10KM eieren je hebt uitgebroed? Ik zie dat nergens voorbij komen.
Klopt. Ik heb een lijstje bijgehouden met wat ik heb uitgebroed uit die eieren.
Met name omdat ik ziek werd van de Electabuzzes die ik uit heb gebroed (6 van de 12).
Ik ben nog aan het onderzoeken of het ligt aan de stop waar je een ei uit haalt.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Kreeg er van de week ineens 2. Daarvoor een hele tijd niet. Van de 130 eieren waren er denk ik maximaal 10 een 10km ei.
Net eentje uitgekomen: een Snorlax! Was ook meteen de 100e Pokemon in mijn Pokedex. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Azaruc schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Dat denk ik ook gewoon, en dan heb ik dus tot nu toe gewoon dikke vette pech :'(
Enige voordeel is dat m'n enige 10k ei tot nu toe wel een snorlax was, alleen niet heel veel snoepjes maar toch :)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:31:
Tien km eieren 'zouden' een drop rate hebben van 5%.

En dan dit dus.

[afbeelding]
Mijn wiskunde is helaas niet meer wat het geweest is dus hier kan ik niet zoveel mee O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 21:36

Voor de gene die al een Snorlax of Lapras hebben gevangen in het wild, dus niet uit een ei, hebben jullie nog meerdere ervan gezien op een bepaalde locatie of rondom dat locatie? Zoja, misschien dat we ook zoiets kunnen bijhouden :D
Mijn scanner heeft 15 Snorlax Spawns en 10 Lapras Spawns geregistreerd. De spawnplekken zijn zover verdeeld dat er niet echt een patroon in zit. De snorlaxen spawnen enorm vaak s'nachts/vroeg in de ochtend.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3822426/laprasspawn.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3822426/snorlaxspawn.JPG

Ik heb één Snorlax en twee Lapras'en gevangen. De twee Lapras'en zaten 20 meter van elkaar af.
Verder heb ik geen patroon kunnen ontdekken in mijn dorpje, soms twee per dag en dan weer 7 dagen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Met eieren die ik allemaal tegelijk aan't uitbroeden was (zelfde moment in incubator gestoken), heb ik al 3-4 keer meegemaakt dat er uit beide eieren EXACT dezelfde pokemon, met dezelfde stats. Nog mensen voorgehad?

Ik zou al beginnen denken dat de tijd uitmaakt, wanneer je ze incubeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb even wat advies nodig, van welke zouden jullie een dragonite maken - ik ga het denk ik vnl gebruiken om mee aan te vallen:

Dragonair 15A/15D/9ST
Dratini 15A/7D/15ST
Dratini 14A/13D/14ST

Candy/dust/cp laat ik even erbuiten. De laatste heeft iets van 90% IV, de ander wat lager vw de uitschietres naar beneden, maar 7D met 2x 15 is voor een aanvaller misschien juist wat beter bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImmortalSoul schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Mijn scanner heeft 15 Snorlax Spawns en 10 Lapras Spawns geregistreerd. De spawnplekken zijn zover verdeeld dat er niet echt een patroon in zit. De snorlaxen spawnen enorm vaak s'nachts/vroeg in de ochtend.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb één Snorlax en twee Lapras'en gevangen. De twee Lapras'en zaten 20 meter van elkaar af.
Verder heb ik geen patroon kunnen ontdekken in mijn dorpje, soms twee per dag en dan weer 7 dagen niks.
Hahaha dorpje dat Derp heet _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Ligt zeker vlak naast Herp?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vrouwelijke inwoners worden ook wel Derpina's genoemd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 21:36
poor Leno schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Het dorpje heet Deurne ;) De wijk heet Derp, met o.a. de derpsestraat. Ik fiets al 6 jaar lang door die wijk, en sinds Pokemon Go ben ik er pas achter gekomen dat er een wijk bestond die Derp heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 03:31
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:29:
Ga naar een IV calc site en voer die nummers in das de enige manier om het te weten of ie de moeite is of niet, cp alleen zegt niets veel.
Ik ben lvl 29 & heb ondertussen +625 magicarps gevangen (hier in Brugge zeer veel voorkomende spawn) men hoogste cp die ik zo ving in the wild was 199 (die was iv 91) terwijl een andere die cp 144 was IV 96% was. Die 96 one is ook men hoogste IV magicarp, sinds ik IV's aan het checken ben geslagen natuurlijk.

edit: ik gebruik trouwens deze app; https://m.reddit.com/r/GoIV/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

1x ergens een snorlax gevangen, daarna nooit meer gezien, ook niet toen mijn scanner nog de halve dag draaide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Welke scanner is dat? Ziet er handig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Zoveel spawns in zo'n relatief klein gebied en ik heb er nog nooit ook maar 1 op mn radar gezien, waar ik ook ben geweest :'(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
mark-k schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:10:
[...]

Dat zou ik ook graag willen weten, maar ik weet niet of dat mag volgens de Topic Warning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-10 19:37
ImmortalSoul schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Het dorpje heet Deurne ;) De wijk heet Derp, met o.a. de derpsestraat. Ik fiets al 6 jaar lang door die wijk, en sinds Pokemon Go ben ik er pas achter gekomen dat er een wijk bestond die Derp heet.
Ik woon een dorp verderop en kom geregeld in Deurne en sinds dit bericht weet ik het pas :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

demo31051987 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:23:
[...]

Dat zou ik ook graag willen weten, maar ik weet niet of dat mag volgens de Topic Warning...
Wellicht kan Immortal dan zo vriendelijk zijn ons een DM te sturen? _/-\o_

Vandaag spawnde er een straat verderop een Lapras, ik kon hem in eerste instantie niet vinden omdat ik in de veronderstelling was dat hij bij water moest zitten. Om er later achter te komen dat hij gewoon in het woonerf lag te chillen, helaas maar 40CP maar je moet ergens beginnen :D

Vanaf welk level vang je pokemon boven de 1K CP? Ik ben nu lvl 15...

[ Voor 37% gewijzigd door bbblije op 30-08-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Kun je Amsterdam centrum oost even scannen en posten? :)

edit: spelling
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ImmortalSoul schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/e8e5l.jpg

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 22:38
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

scanner ziet er top uit.... welke is dat?? mag ook via pm ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gaarheid schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:36:
Kun je Amsterdam centrum oost even scannen en posten? :)

edit: spelling

[...]
Hij scanned een langere periode en vervolgens wordt er bijgehouden waar Snorlax de afgelopen dagen/uren heeft gespawned. Hij kan dus niet "even" Amsterdam voor je scannen, dat zal moeten gebeuren over een langere periode.

Verder mogen scanners en dergelijke hier niet besproken worden, dus het posten van screenshots lijkt me niet toegestaan in deze.
SaanBitch schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:45:
[...]

Tweakers kent geen PM systeem, wel een DM systeem (direct message). De crew kan in theorie je berichten lezen, dus dit soort berichten mogen naast op het forum ook niet besproken worden via DM.

[ Voor 25% gewijzigd door FREAKJAM op 30-08-2016 12:47 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
[...]

Goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Is dat een real-time scanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:16
badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:43:
[...]

Ah oke, kan ik gelijk wat bulbausaurs scoren daaro. Kan me herinneren dat daar een nest zit. Weet jij of dat nog zo is?
Bulbasaurs struikel je over. De Aerodactyl was een random spawn, daarvoor moet je dus niet voor naar het Rembrandtspark te gaan ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
Ow yeah, zitten we hier net te praten over dikke spawns en dat ik hier eigenlijk pas 1 keer een snorlax gezien heb, komt er een lapras op de scanner. Snel naartoe gefietst, wil hij niet inloggen.... Nog wat geklooid, ingelogd, Lapras aangetikt. Ding stond of ver weg of mn worpen werden niet goed geregistreerd, echt veel te kort gegooid. Stuk of 25 ultraballen (waarvan 15 mis ofzo) en een paar razzberries later en ik was de eigenaar van een CP2094 Lapras :D

Geen geweldige IV, maar met frost bite en ice beam best een prima pokemon. Past mooi naast mn powered Lapras die uit een ei kwam, die nu cp2081 is met frost bite en blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:37
Ask! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Is dat een real-time scanner?
Elke scanner is real-time, het spel geeft immers enkel actieve spawns door. :P
Deze scanner heeft echter ook een database die de spawns opslaat, en een optie om terug te kijken wat waar spawnde.

Het heeft alleen echt nut als je lange tijd een bepaald gebied scant, aangezien de spawns per periode van de dag verschillen. Pas na 24u heb je pas een beetje een beeld waar je welke pokemon kan vinden, binnen het gebied dat je scant.

Sowieso heb je weinig aan die data bij de echt zeldzame pokemon, omdat die extreem weinig en nooit op dezelfde plek spawnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Geen onproductieve lunchwandeling!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QziuqaH1ygAMKJ8IxhOz7E3Z/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Lekker hoor! is dat ook weer zo'n (illegale) app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee die is legaal :)

Poke Genie voor iOS.. Maak screenshot en scan die met die app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

poor Leno schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:18:

Ideale app! :) (Net geinstalleerd, werkt erg handig)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elagorn
  • Laatst online: 25-09 22:07
Voor de geïnteresseerden:
Drie jonge ondernemers willen zaterdag 320 lures, of lokmiddelen voor Pokémon, inzetten in de Gentse binnenstad. Ze hopen op 5.000 deelnemers die de Gentse middenstand een duwtje in de rug komen geven.
http://datanews.knack.be/...DATANNL&M_BT=402494255809

Afbeeldingslocatie: https://datanews.knack.be/medias/10705/5481431.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Dakoina schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:38:
Met eieren die ik allemaal tegelijk aan't uitbroeden was (zelfde moment in incubator gestoken), heb ik al 3-4 keer meegemaakt dat er uit beide eieren EXACT dezelfde pokemon, met dezelfde stats. Nog mensen voorgehad?

Ik zou al beginnen denken dat de tijd uitmaakt, wanneer je ze incubeert...
Veel van mijn eiren komen van dezelfde stops af. 1 stop bij mij werk. Ik heb recentelijk veel dezelfde pokemons uit de eggs gekregen. Meowth's, Ekans, Venomoth's. Of het toeval is weet ik niet, maar ik begin er wel aan te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
roffeltjes schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:02:
[...]
Bulbasaurs struikel je over. De Aerodactyl was een random spawn, daarvoor moet je dus niet voor naar het Rembrandtspark te gaan ;)
Haha ow oke thnx. Ik krijg em nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Veel van mijn eiren komen van dezelfde stops af. 1 stop bij mij werk. Ik heb recentelijk veel dezelfde pokemons uit de eggs gekregen. Meowth's, Ekans, Venomoth's. Of het toeval is weet ik niet, maar ik begin er wel aan te twijfelen.
Er gaan ook theorieën op dat de locatie waar ze uitkomen uitmaakt. Zelf krijg ik best veel verschillende pokemon uit m'n eieren. Ook op dezelfde locaties. Maar ik heb geen idee uit welke stop ze komen omdat dat niet te zien is wanneer je alleen maar 5km eieren hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
vraag me af wanneer ik wat sterkere pokemopns tegen ga komen, op lvl 9 kom ik nog weinig boeiends tegen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Rylo schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:42:
Heb even wat advies nodig, van welke zouden jullie een dragonite maken - ik ga het denk ik vnl gebruiken om mee aan te vallen:

Dragonair 15A/15D/9ST
Dratini 15A/7D/15ST
Dratini 14A/13D/14ST

Candy/dust/cp laat ik even erbuiten. De laatste heeft iets van 90% IV, de ander wat lager vw de uitschietres naar beneden, maar 7D met 2x 15 is voor een aanvaller misschien juist wat beter bijv?
Iemand met nog leuke ideeën t.o.v. het bovenstaande. Dratini snoepjes zijn zo lastig te verzamelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
Rylo schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Iemand met nog leuke ideeën t.o.v. het bovenstaande. Dratini snoepjes zijn zo lastig te verzamelen
Zijn alle drie goed, maar ik zou de onderste pakken. Deze heeft allround mooie stats en dat ene puntje maakt niets uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

Tsja bij een dragonite is het verschil van de IV waarde ten opzichte van de basis waarde niet heel groot (nog geen 8% tussen 0 en 15). Zelf zou ik de onderste pakken, en dan nog moet je hopen op de juiste aanvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

[...]

De laatste inderdaad, maar 1 punt minder attack maar verder goed en hogere IV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:20
De IV waarde zou toch niet veranderen als een Pokemon evolueert?

Ik ben nu een beetje aan het prutsen met Poke Genie op iOS, maar ik heb een 93,3% Magikarp geëvolueerd naar een Gyarados, maar deze heeft een andere IV waarde?

De Magikarp had 93,3%, afgeleid uit de appraise en een IV calculator
De Gyarados heeft een IV tussen 82,2% en 86,7% volgens Poke Genie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
ArcticTiger schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:50:

Ik ben nu een beetje aan het prutsen met Poke Genie op iOS, maar ik heb een 93,3% Magikarp geëvolueerd naar een Gyarados, maar deze heeft een andere IV waarde?

De Magikarp had 93,3%, afgeleid uit de appraise en een IV calculator
De Gyarados heeft een IV tussen 82,2% en 86,7% volgens Poke Genie?
IV blijft hetzelfde zover ik weet.
Zijn CP en level goed in beeld?
Of zit Gyarados er met zn staart tussen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyms
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:02
Ask! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Het is belangrijk om je level goed in te vullen bij PG Genie (lees: iedere keer dat je een level up hebt bij PG). Verder kunnen twee IV tools natuurlijk verschillende waarden geven.

[ Voor 8% gewijzigd door antonyms op 30-08-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Ask! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Alle waarden gecontroleerd, en ze kloppen allemaal.

ACh ik zal het er maar mee moeten doen denk ik maar.
In ieder geval had ie bite en hydro pump, dus ben niet helemaal ontevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Klassiek dilemma: kan eindelijk eens een Growlithe evolueren, nu heb ik er 2:
719 CP 73-76%
135 CP 84%

Als die lagere in de 90's had gezeten had ik er nog langer over nagedacht, maar ik pak de eerste wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Je kan ook langer wachten en een nog betere met hogere CP vangen. :P
Pathogen schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:59:
Klassiek dilemma: kan eindelijk eens een Growlithe evolueren, nu heb ik er 2:
719 CP 73-76%
135 CP 84%

Als die lagere in de 90's had gezeten had ik er nog langer over nagedacht, maar ik pak de eerste wel :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

JamesB009 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:00:
Je kan ook langer wachten en een nog betere met hogere CP vangen. :P

[...]
Mja, ik heb nu nog een lucky egg klaarstaan, en ik heb nog geen arcanine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Zojuist 3 5km eieren uitgekomen.
Growlithe, 738CP, 84% IV
Drowzee, 515CP, 69% IV
Shellder, 457CP, 89% IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
is het trouwens beter om buiten woonwijken te gaan lopen/zoeken? of maakt dat geen bal uit om goede pokemons te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

boemmie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:04:
is het trouwens beter om buiten woonwijken te gaan lopen/zoeken? of maakt dat geen bal uit om goede pokemons te vinden?
In mijn ervaring zijn centra van grote steden het beste. Soms heb je daar een groot aantal pokestops bij elkaar zitten en krijg je daar ziek veel pokemons met de nodige zeldzamere pokemons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boemmie
oi en toen woonde je in een klein dorp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:17
Volgens mij is het dicht bij de kust de beste plek voor Pokémon. Op de waddeneilanden is er echt superveel variatie. Hier in Oost-Nederland niets te vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
net mijn eerste mr mime gevonden, maar dat is ok enige wat enig sinds anders is:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Tsjah, keuzes.. :P

Ik zou die lage CP nooit doen, puur omdat het te veel stardust en candy kost.
En als je een hogere IV wilt, moet je dus wachten.
Of er genoeg mee nemen, en dus de hoge CP nemen met de wat lagere IV. Die keuze kan je alleen zelf maken. ;)
Pathogen schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:01:
[...]

Mja, ik heb nu nog een lucky egg klaarstaan, en ik heb nog geen arcanine :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:37
Kaw schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

In mijn ervaring zijn centra van grote steden het beste. Soms heb je daar een groot aantal pokestops bij elkaar zitten en krijg je daar ziek veel pokemons met de nodige zeldzamere pokemons.
In het begin was dat zeker zo, nu is dat wel iets minder geworden heb ik het idee.
De zeldzamere Pokemon spawnen ook genoeg in buitenwijken of net buiten de steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
2 Rattata's van 87%, ik denk; evolven voor de puntjes. Heb ik 2 Raticates;

11/13/15
13/13/13

1 daarvan met Quick Attack 10 en Hyper Beam 120?
1 daarvan met Bite 6 en Hyper Beam 120?

WTF? Dit zijn toch erg hoge aanvallen of mis ik iets? Rattata's genoeg, dus power uppen is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:19:

11/13/15
13/13/13

WTF? Dit zijn toch erg hoge aanvallen of mis ik iets? Rattata's genoeg, dus power uppen is ook geen probleem.
IV is idd mooi :)

maar de getallen naast n aanval brengen niet echt duidelijkheid over hoe sterk die is... je moet eigelijk naar de dps gaan kijken, want 10 iedere 2 seconden is slechter dan 6 iedere 1 seconde bvb

edit
volgens de lijst die hieronder ook gelinkt is https://m.reddit.com/r/Th...ulm/new_pokemon_movesets/

is Bite + Hyper Fang or Hyper Beam de beste combo dus ja die zal dan wel de hoogste dps hebben ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25

11/13/15
13/13/13

Ik gebruik de Raticate's tegenwoordig als wegwerp artikelen. Na overnemen/verslaan (van de eerste) van een gym gaan ze de schredder in })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex

11/13/15
13/13/13

Zijn Hp is over het algemeen heel erg laag, dus lang volhouden doet ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

mark-k schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:10:
bbblije schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:30:
Wellicht kan Immortal dan zo vriendelijk zijn ons een DM te sturen? _/-\o_
*mompelt iets met topic warning* :P

Zojuist een erg fijne plek gehad (met lure), in 30 minuten 13 magikarps gevangen.
Nog iets van 65 candy en kan mijn 1e Gyarados maken. Hoogste magikarp die ik heb is CP159 en volgens mij iets van 70% IV. Hopen dat er nog wat beters langskomt de komende dagen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Vandaar de DM ;)

Ik ben 30 Pigeys verwijderd van 720 candies en 60 Pigeys voor 30min evolution power lvling!

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 30-08-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Ook dat mag, voor zover ik weet, niet... :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
schaapiej schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:41:
[...]

[...]

[...]

[...]

Zojuist een erg fijne plek gehad (met lure), in 30 minuten 13 magikarps gevangen.
Nog iets van 65 candy en kan mijn 1e Gyarados maken. Hoogste magikarp die ik heb is CP159 en volgens mij iets van 70% IV. Hopen dat er nog wat beters langskomt de komende dagen...
Nergens staat dat je niet mag zeggen waar het op rijmt, dan doet mijn google fu de rest wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:08
ArcticTiger schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:50:

Het kan zijn dat hij op de Magikarp meerdere IV combinaties had, en daardoor een gemiddelde aan gaf.
Zou misschien kunnen zijn dat na de evolutie het aantal mogelijk IV combinaties anders was, en je daardoor een andere (gemiddelde) IV getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:17
mark-k schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:46:
[...]

Nergens staat dat je niet mag zeggen waar het op rijmt, dan doet mijn google fu de rest wel :P
Het ziet er exact uit als degene die ik heb en dat is diegene met python gekloot die in deel 2 van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex

[/quote]

Ik heb zaterdag mijn 91% magikarp naar Gyarados laten evolven, kreeg m met bite en hydro pump. Ik baalde omdat ik dacht dat het niet de beste moveset was. Nu ging ik net kijken en verrek, het is de best mogelijke combi.

Ik hoop voor jou dat je dezelfde krijg :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

ajaxalex schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:05:

[/quote]

Ik heb zaterdag mijn 91% magikarp naar Gyarados laten evolven, kreeg m met bite en hydro pump. Ik baalde omdat ik dacht dat het niet de beste moveset was. Nu ging ik net kijken en verrek, het is de best mogelijke combi.

Ik hoop voor jou dat je dezelfde krijg :*)
Heb je meer mazzel gehad dan ik :9 drie gyarados maar nog geen met hydro pump, en ja ik woon op een magikarp nest. In een avond kan ik vanaf de bank/m'n bed zo 10-15 magikarp vangen.
en ook stuk of 10 poliwag, maar die 100% is nog altijd niet langs gekomen :+

[ Voor 4% gewijzigd door PB-powell op 30-08-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Favo

Ik heb vandaag even uitgezocht wat de best movesets zijn en deze poke's een ster gegeven, zo blijft het overzichtelijk. Best mooi lijstje vind ik zelf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
ik zou de onderste doen hoogste iv en die ene punt in de attack mwah (of wachten tot sint juttemis op een 100% :)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-10 19:02
Komt hier net een Vaporeon voorbij gezwommen met 1875 CP en 179HP.
Best leuk al is de IV niet denderend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik was het zat dat de evo calculators online elke keer opnieuw ingevuld moeten worden als je de pagina sluit, of op meerdere devices je administratie doet, dus heb ik een sheetje gemaakt die ik zowel via mijn telefoon als PC makkelijk bij kan houden.

Heb een kopie van die sheet gemaakt, mochten er mensen geïnteresseerd zijn in de (simpele) formules:
https://docs.google.com/s...qxzhW8zY/edit?usp=sharing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Deze morgen eens een kleine incense test gedaan : 1 in compleet afgelegen gebied en t ander in bewoond gebied.

Incense 1: Rattata, Tentacool, Goldeen, Muk, Weedle en Squirtle.

Incense 2: Weedle, Rattata, Weedle, Weedle, Rattata, Venonat.

Zegt genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Herhaal dit eens 4 a 5 keer om wat betere data te krijgen. :P
Tomski1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:46:
Deze morgen eens een kleine incense test gedaan : 1 in compleet afgelegen gebied en t ander in bewoond gebied.

Zegt genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader

Zegt genoeg..
Ik heb door de promotie van 24->25 ook weer een incense. Gaan we dus eens lekker in de middle of nowhere tussen dorpen in gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zegt genoeg..
En wat zegt dat dan? Naar mijn idee alleen iets over de natural habitat van de Pokémon die je hebt gezien, niet per sé of je zeldzamere of minder zeldzame hebt gekregen.

Als je afgelegen gebied de polder met een slootje is vind ik je lijstje heel normaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Pathogen op 30-08-2016 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Ongeveer anderhalve week geleden hebben mijn vrouw en ik een Lure geplaatst op twee pokestops naast elkaar. Wat spawnt er? Op Lure 1 (mijn lure level 24) een grimer, squirtle, poliwag en nog wat niet heel common pokemon. Op de lure van mijn vrouw (level 23) spawnen er alleen maar pidgey's, rattata's en spearow's.

Ik vond dit nogal raar en ik wilde dit nog een keer testen. Afgelopen weekend in Blijdorp deze test nog een keer uitgevoerd. En dezelfde uitkomst. In mijn Lure (level 24) weer minder common pokemon, waaronder een kabuto en op die van mijn vrouw (level 23) weer alleen maar pidgey's, rattata's en spearow's.

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
demo31051987 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:55:
Ongeveer anderhalve week geleden hebben mijn vrouw en ik een Lure geplaatst op twee pokestops naast elkaar. Wat spawnt er? Op Lure 1 (mijn lure level 24) een grimer, squirtle, poliwag en nog wat niet heel common pokemon. Op de lure van mijn vrouw (level 23) spawnen er alleen maar pidgey's, rattata's en spearow's.

Ik vond dit nogal raar en ik wilde dit nog een keer testen. Afgelopen weekend in Blijdorp deze test nog een keer uitgevoerd. En dezelfde uitkomst. In mijn Lure (level 24) weer minder common pokemon, waaronder een kabuto en op die van mijn vrouw (level 23) weer alleen maar pidgey's, rattata's en spearow's.

Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb dat laatst ook gedaan. Twee lures aan op twee stops dicht bij elkaar. Bij de ene stop alleen maar common trash (Rattata, Weedle, Pidgey). Bij de andere alleen maar waterbeesten (Magikarp, Poliwag, Goldeen, Staryu, Psyduck). Heel apart inderdaad. Dat was dus met twee van mijn eigen lures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Mx. Alba schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:19:
[...]

Ik heb dat laatst ook gedaan. Twee lures aan op twee stops dicht bij elkaar. Bij de ene stop alleen maar common trash (Rattata, Weedle, Pidgey). Bij de andere alleen maar waterbeesten (Magikarp, Poliwag, Goldeen, Staryu, Psyduck). Heel apart inderdaad. Dat was dus met twee van mijn eigen lures...
Hier precies dezelfde ervaring, alleen dan met 3 lures. 1 spawnde allemaal uncommen dingen (lickytung bijvoorbeeld) en de rest voornamelijk trash. (De stop met de meest uncommen spawns was niet gezet door degene met hoogste level.)
Direct daarna zijn er weer 3 lures op gezet, en toen kwam uit alles semi-trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
JamesB009 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:47:
Herhaal dit eens 4 a 5 keer om wat betere data te krijgen. :P

[...]
1000x toch, voor een representatieve steekproef 8)7

PSN: Marselaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:43:
[...]

Ik ben 30 Pigeys verwijderd van 720 candies en 60 Pigeys voor 30min evolution power lvling!
Gisteren zo een sessietje gehad.. je hebt trouwens maar 665 candy's nodig om mee te beginnen
daar kan je 55 evo's mee doen en met iedere evo krijg je ook 1 candy erbij dus kom je op het einde aan genoeg voor 60evo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:58:
[...]

Gisteren zo een sessietje gehad.. je hebt trouwens maar 665 candy's nodig om mee te beginnen
daar kan je 55 evo's mee doen en met iedere evo krijg je ook 1 candy erbij dus kom je op het einde aan genoeg voor 60evo's ;)
En dan houd je nog tijd over ook :P laatst in totaal 63 evoluties gedaan met tussendoor 20 pokemon weggedaan voor de laatste candy en uiteindelijk 50 seconden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:58:
[...]

Meer dan 60 is ook prima te halen, zelfs als je gewoon de animaties laat lopen en snel klikt. Ik spaar door voor 100 en ga dan op de tablet los, daar start PoGo razendsnel op. Evolve, kill, restart, repeat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Pathogen schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Meer dan 60 is ook prima te halen, zelfs als je gewoon de animaties laat lopen en snel klikt. Ik spaar door voor 100 en ga dan op de tablet los, daar start PoGo razendsnel op. Evolve, kill, restart, repeat!
Waarom de restart als ik vragen mag? Ik heb dat nog nooit gedaan in een sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 19:51

Zegt genoeg..
Hoe afgelegen moet het zijn? Geen wegen? Of alleen geen stops? Heb het keer natuurgebied gedaan maar dat was niks bijzonders. Misschien toch niet afgelegen genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
RevQ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:33:
[...]

Hoe afgelegen moet het zijn? Geen wegen? Of alleen geen stops? Heb het keer natuurgebied gedaan maar dat was niks bijzonders. Misschien toch niet afgelegen genoeg
Minstens 300 meter van huizen en straten op de map, alsook gyms stops.. Geen sightings in de buurt ook. (om zeker te zijn download je ingress en er mag geen xm data te vinden zijn. (dat zijn die witte puntjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:07
Martijn13 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:22:
[...]

Waarom de restart als ik vragen mag? Ik heb dat nog nooit gedaan in een sessie.
Als je device snel genoeg is, schijnt herstarten van de app sneller te zijn dan animatie afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
poor Leno schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:18:

Is er ook zo'n app voor android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
nichan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:03:
[...]

Is er ook zo'n app voor android?
GoIV

al ziet de iOS versie er beter uit. Vooral de overzicht-functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:23:
[...]

GoIV

al ziet de iOS versie er beter uit. Vooral de overzicht-functie
Thanks
Pagina: 1 ... 61 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status