Tsja... Lapras en Snorlax zijn koning en koningin, maar een Dratini of zelfs Eevee is toch prima gezien de candy?
Dratini's spawnen niet zo bijzonder vaak (lastig om gericht op te jagen) en Eevee's zijn nooit weg (prima attackers). Tenzij je natuurlijk 200+ eevee's vangt zoals onze Belgische vrienden
Ik zit stiekem al een beetje te denken om maar een tweede Bulbasaur campagne op te zetten omdat het zo lastig is om structureel goede pokemons te bouwen. Ik heb verdorie drie SNERT Poliwraths en 4 SNERT Slowbro's (+2 aardige defending bro's). Geen Poli candy meer, nog wel 300 Slow candies
Charizard is vooralsnog een kwestie van broeden van Charmanders, want de Indische buurt beviel me niet zo. Arcanine is ook een kwestie van kilometers maken, want spawns zijn zeldzaam. Exeggcutor ditto.
En in Amsterdam is een Venusaur een heul erg goede aanvaller doordat iedereen met water pokies zit.
Middagje Rembrandts park en dan heb je wel weer wat aardigs (zelfs de slechte movesets zijn prima). Maar het is zo inspiratieloos