Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Pathogen schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Ok, daar gaat mijn hardlooprondje dus naartoe vandaag :D
Laatste keer door die twee parken was wel serieus bedroevend, ben benieuwd. Kan wel wat exeggs gebruiken om mijn 97% te evolven...
0 eierkoekjes. Het hele park was redelijk armetierig met een paar Spyducks.

Op de heen en terugweg wel wat leuke dingen gevangen :) Cubone die ik nog niet had, een Dratini, Mr. Mime en een zooitje Slowpokes (mooi om mijn Bro te upgraden).

Merk dat ik nu mijn goeie pokerts toch wel graag ga upgraden, krijg een tekort aan stardust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32
Pathogen schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:39:
Merk dat ik nu mijn goeie pokerts toch wel graag ga upgraden, krijg een tekort aan stardust :P
Dat tekort is altijd maar tijdelijk. Aangezien het steeds langer duurt om een volgend level te bereiken zit je op een gegeven moment toch wel weer met een overschot aan stardust. :D

Ik heb bijvoorbeeld nu mijn beste Lapras zo ver mogelijk gepowerupt maar ik kan niet verder omdat mijn Lapras candy op is. Hij is nu CP2173 maar zou nog een stuk of drie powerups moeten kunnen krijgen als ik genoeg candy zou hebben... Verder heb ik niet zo veel wat het waard is om powerups te krijgen. Mijn Wigglytuff misschien maar die zit al een week in een gym, mijn Vaporeon zit al helemaal aan z'n max, mijn Exeggutor heeft niet zulke goede stats dus is eigenlijk het upgraden niet waard (kan beter candy sparen om een nieuwe te maken t.z.t.) Misschien dat ik mijn Slowbro nog een paar upgrades kan geven. Of mijn Dewgong maar die kan sowieso niet zo'n imposant hoge CP krijgen waardoor dat ook niet zo heel erg nuttig is.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:37
Mx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

Dat tekort is altijd maar tijdelijk. Aangezien het steeds langer duurt om een volgend level te bereiken zit je op een gegeven moment toch wel weer met een overschot aan stardust. :D
Dat...

Gisteren even +- 60K ingeleverd op de stardust teller omdat ik wat nieuwe evolves had die ik wil maxen (alles met relatief gezien hoge IV en goede move in max evolve state) en ik een level up ging. Echter in de tijd tot de volgende lvl up (25->26) heb ik tijd genoeg om weer wat K's aan Stardust erbij te krijgen voor ik de huidige voorraad van 115K laat slinken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

ArgantosNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

De Spyduck ken ik niet, hoe ziet die er uit?
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dc/Perry_the_Platypus.png

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hogader schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:52:
[...]

Dat...

Gisteren even +- 60K ingeleverd op de stardust teller omdat ik wat nieuwe evolves had die ik wil maxen (alles met relatief gezien hoge IV en goede move in max evolve state) en ik een level up ging. Echter in de tijd tot de volgende lvl up (25->26) heb ik tijd genoeg om weer wat K's aan Stardust erbij te krijgen voor ik de huidige voorraad van 115K laat slinken.
Lol, de voorraad van 115k... Ik heb nu 400, zonder k :D
Maar ik ben dan ook level 23, scheelt wel wat catches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
roffeltjes schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:57:
Als je naar de Eevee entry in je pokedex gaat kan je zien hoeveel je hebt gevangen (en gemist^^).

Een selectie uit mijn dex

43 Bulba (1 ei)
10 Charmander (3 of 4 eieren)
5 Squirtle (meer dan ik dacht!)
68 Weedles
272 Pidgeys
244 Rattata's
130 Spearows
10 Pikachus
12 Nidoran mannetjes (meer dan ik dacht!)
30 Zubats (skip ik meestal)
58 Spyducks (Een Psyduck die zijn Martinis graag schudt)
76 Poliwags
11 Ponyta (2 eieren^^)
163 Slowpokes (ik woonde op een nest... helaas nu Magnemites in mijn huis)
57 Goldens
61 Staryus (minder dan ik dacht)
142 Magikarp
22 Eevee
Eevee seen: 267 caught: 239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Vandaag weer een Aerodactyl uit een 10 km ei gekregen, dit keer wel met meer cp ten opzichte van de vorige. Helaas geen Lapras of Snorlax :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik net weer een Pinsir }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Mx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

Ik heb bijvoorbeeld nu mijn beste Lapras zo ver mogelijk gepowerupt maar ik kan niet verder omdat mijn Lapras candy op is. Hij is nu CP2173 maar zou nog een stuk of drie powerups moeten kunnen krijgen als ik genoeg candy zou hebben... Verder heb ik niet zo veel wat het waard is om powerups te krijgen. Mijn Wigglytuff misschien maar die zit al een week in een gym, mijn Vaporeon zit al helemaal aan z'n max, mijn Exeggutor heeft niet zulke goede stats dus is eigenlijk het upgraden niet waard (kan beter candy sparen om een nieuwe te maken t.z.t.) Misschien dat ik mijn Slowbro nog een paar upgrades kan geven. Of mijn Dewgong maar die kan sowieso niet zo'n imposant hoge CP krijgen waardoor dat ook niet zo heel erg nuttig is.
Je Wigglytuff zit nu 3e van onderen, het zal wat tijd kosten maar als je hem terug wilt moet je het maar zeggen. Maak ik wel ff tijd voor je :p

(en terwijl ik dit zeg wordt ondertussen de gym naar level 10 getrained. Damn... )

[ Voor 5% gewijzigd door gr33n op 29-08-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 19:51
Ook net weer een pinsir, teleurstelling is dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26
psychoclown schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:27:
Vandaag weer een Aerodactyl uit een 10 km ei gekregen, dit keer wel met meer cp ten opzichte van de vorige. Helaas geen Lapras of Snorlax :)
Godver doe mij die, dat is een van de paar die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verandert je eend dan in een vogelbekdier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-10 10:26

PB-powell

Mr. Laziness

Nou werkend Nederland is weer terug van vakantie :/ enig voordeel: het helpt bij het uitbroeden van je eieren :9 zojuist een ponyta met genoeg candy voor een rapidash :)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:51
Aangezien het vandaag niet zo'n top weer was en ik 's ochtends wat tijd over had ook maar eens de trip naar kijkduin gemaakt.

In de 1,5 uur dat ik er was toch wel wat leuke dingen gescoord. 2x pikachu, 2x charmander, mr mime, mankey, licktung, arbok, magneton, electrode, en een shitload aan voltorbs en magnemites. En nog wat ander spul.

Moet wel zeggen dat ik het na 1,5 uur ook echt wel beu was. En mensen met klapstoelen en koelboxen midden op het plein ging me ook wel wat ver. Zelf lekker gezwerfd tussen het plein en de boot.

[ Voor 41% gewijzigd door Mirx_NL op 29-08-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Edit :)

[ Voor 99% gewijzigd door shameblaster op 29-08-2016 19:10 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik ben er ook klaar mee met mensen die hier lopen opscheppen dat ze het wel eens gebruikt hebben. Ook al is het maar om te testen of weet ik veel wat, je plaatst dit hier gewoon niet. Dit zet aanleiding.

[ Voor 49% gewijzigd door Grotman op 29-08-2016 19:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-10 12:59
Vandaag mn eerste 100% IV Vaporeon :D!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-10 19:55
Inderdaad wat hij hierboven zegt, deel dit niet hier met anderen!

[ Voor 63% gewijzigd door Grotman op 29-08-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Daar zit ook wat in. Post aangepast, als jullie de quotes nog even weghalen.
Have fun nog allemaal!

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Sta ik alleen bij een gym, ik train hem moeizaam naar Level 10, ben ik daar eindelijk, crasht PoGo. Weer opstarten, plek ingepikt. Gast, hoe dan?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-10 18:06
Zojuist mijn eerste 100% pokemon gevangen en wel een Eevee cp369 en Dig als attack. Hoop deze uiteindelijk in Vaporeon te evalueren met een goede aanval.

Heb ook een 95% Jolteon, maar heeft Discharge als aanval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Over 1 kilometer komt mn 10 km egg uit. Ik hoop zo dat het een Aerodractyl is.Ik heb ze dan alle 142. Deze spawnen niet in het wild toch?

Is er trouwens iets bekend wanneer een nieuwe generatie beestjes wordt toegevoegd aan de game?

[ Voor 9% gewijzigd door badros86 op 29-08-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
5 per uur zou moeten kunnen, het zit op mn route dus ben er nooit n uur, zal morgen eens testen.
roffeltjes schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Af en toe een spawn of kan je er 5+ per uur oppikken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
badros86 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:29:
Over 1 kilometer komt mn 10 km egg uit. Ik hoop zo dat het een Aerodractyl is.Ik heb ze dan alle 142. Deze spawnen niet in het wild toch?

Is er trouwens iets bekend wanneer een nieuwe generatie beestjes wordt toegevoegd aan de game?
Voor zover spawnt alles in het wild. Aerodactyl in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

aerodactyl spawnt wel in t wild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-10 13:20

TAA

Liever IRC

Hoop dat je meer geluk hebt als ik... net een Dratini met IV78 uit een 10km ei. Was m'n 2e 10km pas; lvl 23 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Eindelijk level 23 geworden. Het level uppen begint steeds moeilijker te worden vooral met school nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
TAA schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:48:
[...]

Hoop dat je meer geluk hebt als ik... net een Dratini met IV78 uit een 10km ei. Was m'n 2e 10km pas; lvl 23 :(
Het is uiteindelijk een Hitmonlee geworden helaas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Woei!

Na een 93% IV Gyarados met Dragon Breath en Hydro Pump (niet meer beschikbaar), nu ook een 100% IV met Bite en Hydro Pump! :*) *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/98rJ7ZtNIRxbbvTuEEzQ2p5q/full.jpg

Verdere stats die ik in de naam zet, komen uit deze sheet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q5wlEiCzwq3kxB4E87jHMUG0/medium.png
(klikbaar)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04

Ik had een Aerodactyl in het Rembrandtspark. Er werden toen wel heeeeel veel ballen gegooid die middag, dus spawns waren crazy.

Maar alles spawned afaik in het wild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zegato schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:48:
Woei!

Na een 93% IV Gyarados met Dragon Breath en Hydro Pump (niet meer beschikbaar), nu ook een 100% IV met Bite en Hydro Pump! :*) *O*

[afbeelding]

[afbeelding]
(klikbaar)
Goeiendag.. dat zijn aardig wat Gyarados gozer ;)

Vanavond de 24 aangetikt, nog even en ik kan een flinke sprong maken richting de 25.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04
TAA schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:48:
[...]
Tsja... Lapras en Snorlax zijn koning en koningin, maar een Dratini of zelfs Eevee is toch prima gezien de candy?

Dratini's spawnen niet zo bijzonder vaak (lastig om gericht op te jagen) en Eevee's zijn nooit weg (prima attackers). Tenzij je natuurlijk 200+ eevee's vangt zoals onze Belgische vrienden :+

Ik zit stiekem al een beetje te denken om maar een tweede Bulbasaur campagne op te zetten omdat het zo lastig is om structureel goede pokemons te bouwen. Ik heb verdorie drie SNERT Poliwraths en 4 SNERT Slowbro's (+2 aardige defending bro's). Geen Poli candy meer, nog wel 300 Slow candies

Charizard is vooralsnog een kwestie van broeden van Charmanders, want de Indische buurt beviel me niet zo. Arcanine is ook een kwestie van kilometers maken, want spawns zijn zeldzaam. Exeggcutor ditto.

En in Amsterdam is een Venusaur een heul erg goede aanvaller doordat iedereen met water pokies zit.

Middagje Rembrandts park en dan heb je wel weer wat aardigs (zelfs de slechte movesets zijn prima). Maar het is zo inspiratieloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Woei!

[afbeelding]

[afbeelding]
(klikbaar)
Bij welk magikarp nest woon jij zeg, tering wat een gyaradossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Woei!

[afbeelding]

[afbeelding]
(klikbaar)
Wij (lvl 24) hebben net eindelijk de eerste Magicarp kunnen evolueren in eenGyryados. Helaas bite en twister...
Maar hoeveel magicarps heb jij volgens je Pokedex wel niet gevangen?
Woon je op een woonboot of zo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hoeveel heb je er met 1/6?
(Verschillende Pokémon he ;))

Zodra ik een Pokémon met zijn beste attack krijg (offense) dan stop ik direct met evolueren daar van. Ik evolueer voornamelijk degene uit een ei. Kost wat meer dust op lange termijn maar heb je wel betere IV's.

Ik zit nu geloof ik op 25 verschillende Pokémon met de beste attack. (1/6)
23x (2/6)

Poliwrath (2/6) wilt nog niet lukken :(
Arcanine (6/6). Moet beter kunnen!

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
murphylee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:04:
[...]

Hoeveel heb je er met 1/6?
(Verschillende Pokémon he ;))

Zodra ik een Pokémon met zijn beste attack krijg (offense) dan stop ik direct met evolueren daar van. Ik evolueer voornamelijk degene uit een ei. Kost wat meer dust op lange termijn maar heb je wel betere IV's.

Ik zit nu geloof ik op 25 verschillende Pokémon met de beste attack. (1/6)
23x (2/6)

Poliwrath (2/6) wilt nog niet lukken :(
Arcanine (6/6). Moet beter kunnen!
Ik focus op dual ability, niet alleen op attack :) Tevens negeer ik alle Pokémon die niet in hun eindevolutie zijn.

Ik heb wel een aantal met de ideale moveset, maar vaak hebben ze geen goede IV óf hebben ze een hele lage CP en kost het me te veel candy en stardust om erin te investeren. Tevens vind ik veel Pokémon uit dit lijstje simpelweg niet de moeite waard om in te investeren.

Butterfree 40% en 91-93%
Pidgeot 73%
Raticate 78%
Fearow 42%
Parasect 47-78%
Slowbro 80%
Hypno 87%
Exegcutor 73%
Starme 78%
Mr. Mime 89%
Magmar 84%
Pinsir 82%
Flareon 82%
mark-k schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:47:
[...]

Bij welk magikarp nest woon jij zeg, tering wat een gyaradossen.
readytoflow schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:50:
[...]

Wij (lvl 24) hebben net eindelijk de eerste Magicarp kunnen evolueren in eenGyryados. Helaas bite en twister...
Maar hoeveel magicarps heb jij volgens je Pokedex wel niet gevangen?
Woon je op een woonboot of zo? :+
:+
Ik woon aan de gracht in Leiden en loop ongeveer 600m elke dag naar werk door het centrum: het stikt hier simpelweg van die Magikarp.
Seen: 632
Caught: 598
Fisherman (silver) 90/300 :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yow
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 15:08

Yow

Zegato schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:58:
[...]
Magikarp.
Damn _/-\o_

Ben al blij als ik 5 op een dag tegenkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Zegato schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:58:
:+
Ik woon aan de gracht in Leiden en loop ongeveer 600m elke dag naar werk door het centrum: het stikt hier simpelweg van die Magikarp.
Damn... :X

Kom ik aan met 296 candy en 0 Gyarados :P
Seen: 78 | Caught: 73

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 18:26
Een update van Niantic over de banwave. http://goo.gl/w6SHVb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Wat bedoelen ze met add-on maps en waarom staat er niets in over IV sites? Het schept nog steeds onvoldoende duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:43:
Wat bedoelen ze met add-on maps en waarom staat er niets in over IV sites? Het schept nog steeds onvoldoende duidelijkheid.
Ik gebruik zelf helemaal niks aan sites, maps, IV dingen etc waar je met je account moet inloggen.
Just to be sure! :)

Wel met je eens dat het nog een beetje wazig is op dat vlak.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
IV sites "scrapen" toch data van hun netwerk? Lijkt me dus duidelijk. Als dat de enige bedoeling van je account was, dan blijf je gebanned.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Waarschijnlijk iets al pokemesh. Waarbij je met een account moet inloggen om te kunnen scannen naar Pokémon.

Mijn scan account is al geband.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
murphylee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:48:
[...]

Waarschijnlijk iets al pokemesh. Waarbij je met een account moet inloggen om te kunnen scannen naar Pokémon.

Mijn scan account is al geband.
Ik hoop daarentegen wel dat ze hun eigen in-game radar eens fatsoenlijk maken.. Heb kort geleden een test gedaan met een scanner om te kijken hoe accuraat de in-game nearby functie is..

Voorbeeld: In-game stond op de 1e rij; beedrill, venonat en pidgey.
Op de scanner en in werkelijkheid was het; pidgey, beedrill en venonat.

Of ik begrijp die nearby functie helemaal verkeerd, maar linksbovenin zou toch het dichtsbij moeten zitten?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
schaapiej schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:55:
[...]

Ik hoop daarentegen wel dat ze hun eigen in-game radar eens fatsoenlijk maken.. Heb kort geleden een test gedaan met een scanner om te kijken hoe accuraat de in-game nearby functie is..

Voorbeeld: In-game stond op de 1e rij; beedrill, venonat en pidgey.
Op de scanner en in werkelijkheid was het; pidgey, beedrill en venonat.

Of ik begrijp die nearby functie helemaal verkeerd, maar linksbovenin zou toch het dichtsbij moeten zitten?
Heb ik ook kom je de derde op je scanner als eerste tegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:18
schaapiej schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:55:
[...]

Dit is niet meer het geval. Ik loop regelmatig een rondje met mijn vrouw en 9 van de 10 keer ziet haar nearby list qua posities anders uit dan de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

Shiro

Serenity

Yup, nearby is beter dan voorheen maar nog steeds super brak. Om een voorbeeld te geven:

Ik zie een Beedrill, maar zie je het niet als dichtsbijzijnde op je nearby
Nearby-1

Kijk je op je lijstje.. staat hij vierdes... en de Pidgey, Ratata en Magikarp zijn in geen velden en wegen te bekennen. 7(8)7
Nearby-2

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
demo31051987 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:57:
[...]

Dit is niet meer het geval. Ik loop regelmatig een rondje met mijn vrouw en 9 van de 10 keer ziet haar nearby list qua posities anders uit dan de mijne.
Het zijn ook "Sightings" en niet meer Nearby. Overigens kon ik er van 't weekend nog prima een Omanyte mee kunnen uitpeilen

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Marselaar schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:09:
[...]

Het zijn ook "Sightings" en niet meer Nearby. Overigens kon ik er van 't weekend nog prima een Omanyte mee kunnen uitpeilen
True. Zoeken naar de pokemon werkt prima met deze sightings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:37
roffeltjes schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:46:
[...]

Ik had een Aerodactyl in het Rembrandtspark. Er werden toen wel heeeeel veel ballen gegooid die middag, dus spawns waren crazy.

De mijne heb ik gevangen in the middle of nowhere en ik denk niet dat iemand anders hem daar toen ook ving. Ze spawnen dus inderdaad gewoon, er is nog hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Mijn interesse is ver aan het zakken en denk voor vele anderen ook. Jammer genoeg zijn ook de updates die niantic brengt van zeer povere kwaliteit, de gym battles ronduit debiel en de vele cheaters nog niet aangepakt. Verpest het wat voor mij. Ik zit nu op 131/151 en als ik ze alle 142 heb hou ik het voor bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
murphylee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:04:
Idem, maar als ik dan een overload aan candy heb, terwijl de pokemon al maxed is voor mijn level (en ik makkelijk meer candy kan fixen), dan doe ik vaak nog een evolve puur voor XP.
Shiro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:07:
Yup, nearby is beter dan voorheen maar nog steeds super brak. Om een voorbeeld te geven:

Ik zie een Beedrill, maar zie je het niet als dichtsbijzijnde op je nearby
[afbeelding]

Kijk je op je lijstje.. staat hij vierdes... en de Pidgey, Ratata en Magikarp zijn in geen velden en wegen te bekennen. 7(8)7
[afbeelding]
In mijn ogen werkt het zeer goed nu. Het is ook geen nearby, maar sightings. Verder merk ik dat iedere pokemon er maar 1x in staat en de pokemon die spawnen bij een lure helemaal niet. Dat verklaard ook gelijk waarom sommige minder pokemon in de lijst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond in Kijkduin in een paar minuten een Blastoise en Charizard gevangen. 8) :o

Ook nog wat andere leuke dingen kunnen toevoegen aan m'n Pokédex zoals Muk, Raichu en Sandslash en een hoop kunnen sparen voor evoluties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gisteren eindelijk mijn magicarp kunnen evolven.
Hij heeft nu bite en dragon pulse......Volgens mij is dat niet zo goed of wel?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
In de reacties hier zie ik vaak dat mensen heel nauwkeurig de IV van hun pokemon weten, hoe doen ze dat? Want als ik zoek naar de IV krijg ik vaak 10+ mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
MeagaShira schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:47:
Gisteren eindelijk mijn magicarp kunnen evolven.
Hij heeft nu bite en dragon pulse......Volgens mij is dat niet zo goed of wel?
Beter dan Bite/Twister, dus een redelijke. Beste is met Hydro Pump als tweede aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

WahWah schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Beter dan Bite/Twister, dus een redelijke. Beste is met Hydro Pump als tweede aanval
Gelukkig dis niet helemaal waardeloos. Thnx en op naar de tweede.........

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

darkdesign schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:48:
In de reacties hier zie ik vaak dat mensen heel nauwkeurig de IV van hun pokemon weten, hoe doen ze dat? Want als ik zoek naar de IV krijg ik vaak 10+ mogelijkheden.
Misschien even de topic waarschuwing lezen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
MeagaShira schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

Gelukkig dis niet helemaal waardeloos. Thnx en op naar de tweede.........
Ja mijn 100% Gyarados heeft dus Bite/Twister...op naar de tweede inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

WahWah schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Ja mijn 100% Gyarados heeft dus Bite/Twister...op naar de tweede inderdaad :)
Damm dat is zuur. Vind het vooral zuur met magicarp want dat kost zo ontzettend veel candy om die eindelijk te kunnen evolven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
darkdesign schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:48:
De meest "legale" manier (dus zonder dat je ergens op een site/app moet inloggen) is door de IV calculator in de warning te gebruiken. Deze geeft je inderdaad een aantal opties, soms 2-3 en soms wel 10+.

Voordat je dat doet, eerst even een appraise doen bij de trainer, want je wil niet voor alle pokemon alles uitrekenen als ze toch super laag zijn. Dus even aan de trainer vragen. In de topic start vind je een lijst met de percentage bijv. 80-100% of 67-79% etc. Ik zoek zelf alleen naar 80-100% en de rest wordt automatisch candy.

Dus als je bepaald hebt dat ze tussen 80-100 zijn komt stap 2, de trainer zegt welke stat het hoogst is en geeft daar ook weer een zinnnetje bij. Ook in de topic start staat welke zin bij welke stat (range) hoort.

Voila, met de IV calculator in de topic start + appraisal kan je heel dicht in de buurt komen van je exacte IV.

Ja het kost wat moeite, maar dit is wat "mag".

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Hogader schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:37:

[...]

In mijn ogen werkt het zeer goed nu. Het is ook geen nearby, maar sightings. Verder merk ik dat iedere pokemon er maar 1x in staat en de pokemon die spawnen bij een lure helemaal niet. Dat verklaard ook gelijk waarom sommige minder pokemon in de lijst zien.
Dus de volgorde van Nearby is random? Als dat zo is, dan klopt het, maar anders klopt het uiteraard voor geen meter.
MeagaShira schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Damm dat is zuur. Vind het vooral zuur met magicarp want dat kost zo ontzettend veel candy om die eindelijk te kunnen evolven.
Magikarps zijn niet zo heel zeldzaam, of lastig te vangen, probeer maar eens een goeie Squirtle, Bulbasaur of Charmander met hoge IV te vinden en te evoluweren. De hoge IV ga je uiteraard niet vinden door de bug waardoor je altijd crap IV krijg uit een starter pokemon, dus eieren hatchen is je enige optie. Daarnaast zijn die krengen echt ware Ultra balls vreters en hebben ze een vrij lage catch chance, plus dat ze ook vrij zeldzaam zijn.

Laatst een Squitle uit een ei gekregen IV 91%, gelijk door geevoluweerd naar een Blastoise met mijn zuur verdiende candies. Krijgt hij Bite en Ice Beam... Denk dat het wel de worse possible skills zijn voor een Blastoise. In dit geval niet op naar de volgende, maar hopen dat Niantic een item release waar je de moves kan retrainen(random weer gekozen) :P Ik ben bereid om 100 coins voor neer te leggen :D

Juniper RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 18:26
Deze IV calculator neemt de Appraisal waarden mee in de berekening. Heb bijna altijd maar 1 of twee mogelijke resultaten over.
http://pokegocenter.nl/calculator
WahWah schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

De meest "legale" manier (dus zonder dat je ergens op een site/app moet inloggen) is door de IV calculator in de warning te gebruiken. Deze geeft je inderdaad een aantal opties, soms 2-3 en soms wel 10+.

Voordat je dat doet, eerst even een appraise doen bij de trainer, want je wil niet voor alle pokemon alles uitrekenen als ze toch super laag zijn. Dus even aan de trainer vragen. In de topic start vind je een lijst met de percentage bijv. 80-100% of 67-79% etc. Ik zoek zelf alleen naar 80-100% en de rest wordt automatisch candy.

Dus als je bepaald hebt dat ze tussen 80-100 zijn komt stap 2, de trainer zegt welke stat het hoogst is en geeft daar ook weer een zinnnetje bij. Ook in de topic start staat welke zin bij welke stat (range) hoort.

Voila, met de IV calculator in de topic start + appraisal kan je heel dicht in de buurt komen van je exacte IV.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Shiro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:09:
[...]

Dus de volgorde van Nearby is random? Als dat zo is, dan klopt het, maar anders klopt het uiteraard voor geen meter.
Ik weet niet of ze 100% random zijn, maar ze zijn iig niet gerangschikt naar dichtstebij. De sightings laat enkel zien wat er binnen een straal van XX meter (nog altijd niet uit hoeveel exact dit is, maar lijkt iets van 100 a 150 te zijn) te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
JesseSebastian schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:11:
Deze IV calculator neemt de Appraisal waarden mee in de berekening. Heb bijna altijd maar 1 of twee mogelijke resultaten over.
OMG thanks!!! _/-\o_ _/-\o_
Dat scheelt een hoop werk hahaha. Deze kan beter in de topic warning gezet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

[...]

[...]

Magikarps zijn niet zo heel zeldzaam, of lastig te vangen, probeer maar eens een goeie Squirtle, Bulbasaur of Charmander met hoge IV te vinden en te evoluweren. De hoge IV ga je uiteraard niet vinden door de bug waardoor je altijd crap IV krijg uit een starter pokemon, dus eieren hatchen is je enige optie. Daarnaast zijn die krengen echt ware Ultra balls vreters en hebben ze een vrij lage catch chance, plus dat ze ook vrij zeldzaam zijn.

Laatst een Squitle uit een ei gekregen IV 91%, gelijk door geevoluweerd naar een Blastoise met mijn zuur verdiende candies. Krijgt hij Bite en Ice Beam... Denk dat het wel de worse possible skills zijn voor een Blastoise. In dit geval niet op naar de volgende, maar hopen dat Niantic een item release waar je de moves kan retrainen(random weer gekozen) :P Ik ben bereid om 100 coins voor neer te leggen :D
Lol dat is ook zuur en vertel mij wat over die vervelende pokemons.
Kost je onzettend veel ballen idd en de iv is crap. Hell...... eigelijk is elke pokemon die je evolved en crap attacks krijgt zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
[...]

[...]

Dan heb ik dus geluk met mijn 100% Wartortle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Yes!!
Mijn account doet het weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Afvalzak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

Misschien even de topic waarschuwing lezen ;)
Ja, meerdere keren gelezen. Wat bedoel je daarmee? Als je bedoelt dat er niet over gesproken mag worden dan heb je dat verkeerd begrepen. Of bedoel je die link, want die heb ik namelijk gebruikt voor de berekeningen. ;)
WahWah schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Succes!
Thanks! Dat verduidelijkt het een en ander :*)

[ Voor 58% gewijzigd door darkdesign op 30-08-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

darkdesign schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Ja, meerdere keren gelezen. Wat bedoel je daarmee? Als je bedoelt dat er niet over gesproken mag worden dan heb je dat verkeerd begrepen. Of bedoel je die link, want die heb ik namelijk gebruikt voor de berekeningen. ;)
Ja IV Calculator is de veiligste manier. PGNexus heb je ook nog, maar er gaan nog wel eens geruchten dat users daarvan geband worden, geen idee of dat al bewezen is.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

JesseSebastian schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:11:

[...]
Beter gebruik je de website van de oorspronkelijke maker, dan weet je ook zeker dat de code up-to-date is. (of je host het zelf).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 21:52
Afvalzak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Ja IV Calculator is de veiligste manier. PGNexus heb je ook nog, maar er gaan nog wel eens geruchten dat users daarvan geband worden, geen idee of dat al bewezen is.
Ik ben hierdoor een paar keer voor een korte periode gebanned (geen pokemon kunnen vangen en niets krijgen uit stops) voor de rest deed ik niets "illegaal" O-) nu blijf ik dus ook van PGNexus maar begin ik ook de interesse in het spel te verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
[...]

Die IV Calculator is goed genoeg voor mij. Ik dacht dat ik misschien een optie in de berekening over het hoofd zag, maar heb nu ook een andere pokémon met minder variatie in de uitkomst van de berekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
[...]

Zulke PGnexus-achtige sites heb ik ook regelmatig gebruikt, maar (nog) geen ban aan mijn broek.

Sinds ik de iOS app Poke Genie heb ontdekt gebruik ik die IV-extractors trouwens ook niet meer. In Poke Genie kan je een screenshot van een Pokémon importeren en die rekent dan aan de hand van je trainer level (wat je zelf aangeeft), de exacte positie van de level slider van de Pokémon en de andere stats wat de IV is. Omdat die app dus precies afleest aan de slider wat het level van de Pokémon is vallen een heleboel opties af die handmatige invulsites niet kunnen elimineren. Je krijgt dan meestal een heel kleine range mogelijkheden (afwijking van zo'n 5%) waaruit er met kennis van de Appraisal nog een paar te elimineren zijn maar meestal is dat niet eens nodig. Super app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:36:
[...]

Zulke PGnexus-achtige sites heb ik ook regelmatig gebruikt, maar (nog) geen ban aan mijn broek.

Sinds ik de iOS app Poke Genie heb ontdekt gebruik ik die IV-extractors trouwens ook niet meer. In Poke Genie kan je een screenshot van een Pokémon importeren en die rekent dan aan de hand van je trainer level (wat je zelf aangeeft), de exacte positie van de level slider van de Pokémon en de andere stats wat de IV is. Omdat die app dus precies afleest aan de slider wat het level van de Pokémon is vallen een heleboel opties af die handmatige invulsites niet kunnen elimineren. Je krijgt dan meestal een heel kleine range mogelijkheden (afwijking van maximaal 5%) waaruit er met kennis van de Appraisal nog een paar te elimineren zijn maar meestal is dat niet eens nodig. Super app!
Staat die app al in de eerste post van dit topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 03:31
[...]

Sinds ik de iOS app Poke Genie heb ontdekt gebruik ik die IV-extractors trouwens ook niet meer. In Poke Genie kan je een screenshot van een Pokémon importeren en die rekent dan aan de hand van je trainer level (wat je zelf aangeeft), de exacte positie van de level slider van de Pokémon en de andere stats wat de IV is. Omdat die app dus precies afleest aan de slider wat het level van de Pokémon is vallen een heleboel opties af die handmatige invulsites niet kunnen elimineren. Je krijgt dan meestal een heel kleine range mogelijkheden (afwijking van zo'n 5%) waaruit er met kennis van de Appraisal nog een paar te elimineren zijn maar meestal is dat niet eens nodig. Super app!
Ik gebruik een soortgelijke maar dan voor Android.
Het valt mij wel op dat ze iets ruimer de 'rare' pokemon laten spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
roffeltjes schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:46:
[...]

Ah oke, kan ik gelijk wat bulbausaurs scoren daaro. Kan me herinneren dat daar een nest zit. Weet jij of dat nog zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
even een vraagje tussendoor: ik ben nog aan het sparen om mijn magikarp te evolueren. nu zie ik dat de CP van magikarp over het algemeen heel erg laag ligt.
Ik kijk ook wel naar het percentage maar wil toch liever een zo hoog mogelijke magikarp evolueren.
Vraag: iemand enig idee op hoeveel CP je wilde magikarps kan tegenkomen en wat een goed getal zal zijn om `m te evolueren naar gyrados?
heb nu een magikarp op 145... weet niet of dit al voldoende / goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
babybel123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:58:
even een vraagje tussendoor: ik ben nog aan het sparen om mijn magikarp te evolueren. nu zie ik dat de CP van magikarp over het algemeen heel erg laag ligt.
Ik kijk ook wel naar het percentage maar wil toch liever een zo hoog mogelijke magikarp evolueren.
Vraag: iemand enig idee op hoeveel CP je wilde magikarps kan tegenkomen en wat een goed getal zal zijn om `m te evolueren naar gyrados?
Is afhankelijk van je level. Max CP is 263 (op level 30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
duidelijk; ik zit nu op level 22, dus toch nog even doorsparen en absoluut wachten met evolueren begrijp ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
babybel123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:58:
Een Magikarp uit een ei (vanaf level 20) heeft bij een CP van 150 maximale stats (100% IV). Een 145 Magikarp die uit een ei is gekropen is dus relatief goed. Ik heb een 148CP Magikarp uit een ei en die heeft 15/13/15 ATK/DEF/STA dus een 145CP uit een ei zal vrijwel zeker een 90%+ zijn.

Als je Magikarps met een hogere CP dan 150 wil hebben dan zal je ze in het wild moeten vangen.

[edit]Hee, Poke Genie ondersteunt nu ook verfijning van de resultaten door de Appraisal in te vullen. d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 30-08-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
babybel123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:03:
duidelijk; ik zit nu op level 22, dus toch nog even doorsparen en absoluut wachten met evolueren begrijp ik :)
Ik zou eerder naa de IV van de carp kijken dan naar de CP. Oke een carp van CP50 is de moeite ook niet waard. 1 Voordeel je komt regelmatig Magicarps tegen, er is dus altijd wel voldoende candy aanwezig om het een powerup te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

N.a.v. : Snorlax spawn

Voor de gene die al een Snorlax of Lapras hebben gevangen in het wild, dus niet uit een ei, hebben jullie nog meerdere ervan gezien op een bepaalde locatie of rondom dat locatie? Zoja, misschien dat we ook zoiets kunnen bijhouden :D

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:37:
[...]

Toch werkt het voor mij niet goed. Laatst een scyther op de sighting die we nog niet hadden.
Waren in dierentuin. Dus wij eerst links, hij verdween. Rechts, hij verdween. Rechtdoor, hij verdween. Terug, hij verdween. Uiteindelijk opgegeven en verder rechtdoor gelopen. Hij verdween maar denk <100 m stond ie ineens voor onze neus.

Zelfde op vakantiepark waar we vaak slowpokes, marowaks, horseas etc. Zagen die verdwenen ook vaak van de radar terwijl we wel dichterbij kwamen. Omdat we de spawnplekken wisten, konden we zo uiteindelijk makkelijk vinden. Maar in een nieuwe omgeving zoek je je het apelazarus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:18
nichan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

Yes!!
Mijn account doet het weer!!
Mijn account doet het ook weer nadat deze (level 23) een week geband was. Ik heb al mijn geld terug laten storten op mijn creditcard en op het nieuwe account (level 16) laten zetten. Nu een lastige keuze.. met welk account ga ik verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Een Magikarp uit een ei (vanaf level 20) heeft bij een CP van 150 maximale stats (100% IV). Een 145 Magikarp die uit een ei is gekropen is dus relatief goed. Ik heb een 148CP Magikarp uit een ei en die heeft 15/13/15 ATK/DEF/STA dus een 145CP uit een ei zal vrijwel zeker een 90%+ zijn.

Als je Magikarps met een hogere CP dan 150 wil hebben dan zal je ze in het wild moeten vangen.

[edit]Hee, Poke Genie ondersteunt nu ook verfijning van de resultaten door de Appraisal in te vullen. d:)b
Er zit dus daadwerkelijk verschil in een pokemon uit een ei of een wilde pokemon? Heb je daar toevallig iets meer uitleg over waar het verschil in zit? Puur in de stats of...?
(Mijn magikarp van 145 was wild helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Specialist89 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Mijn account doet het ook weer nadat deze (level 23) een week geband was. Ik heb al mijn geld terug laten storten op mijn creditcard en op het nieuwe account (level 16) laten zetten. Nu een lastige keuze.. met welk account ga ik verder..
Ja inderdaad, ik was met mijn nieuwe account pas level 8, mijn oude is 23. Heb nooit geld uitgegeven dus sta niet voor die keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

ajaxalex schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Ik gebruik een soortgelijke maar dan voor Android.
Het valt mij wel op dat ze iets ruimer de 'rare' pokemon laten spawnen
welke app is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar een IV calc site en voer die nummers in das de enige manier om het te weten of ie de moeite is of niet, cp alleen zegt niets veel.
Ik ben lvl 29 & heb ondertussen +625 magicarps gevangen (hier in Brugge zeer veel voorkomende spawn) men hoogste cp die ik zo ving in the wild was 199 (die was iv 91) terwijl een andere die cp 144 was IV 96% was. Die 96 one is ook men hoogste IV magicarp, sinds ik IV's aan het checken ben geslagen natuurlijk.

edit: ik gebruik trouwens deze app; https://m.reddit.com/r/GoIV/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hier in Winterberg toch ook andere variatie dan thuis, wel de gebruikelijke pidgeys uiteraard, maar ondertussen ook een hele sloot aan clefairys gevangen hier, nidorans zitten hier ook in overvloed, magikarps zie je hier amper..wel het goede team voor hier, zit nog in 7 van de 8 gyms hier nu (gisteravond werd een level 7 gym helaas afgebroken).
Zolang de top tier hier niet gebanned word zit ik nog wel een tijdje in 1 van de gyms..zit een 2900 dragonite bovenin..level 9 gym:)
In ieder geval lekker cashen, dat lukt thuis nooit..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Als je een gym (opnieuw en opnieuw) verovert, heeft het dan nut om er eigenlijk een pokemon in te zetten? Mijn bedoeling is toch gewoon om maar wat XP te vergaren door de enkele gym hier recht over de deur te battlen op't werk (wanneer ik teveel potions enzo heb). Rekening houdende met het feit dat ik de eerste verovering wel direct de coins heb opgeëist, zie ik geen nut om er een hoge af lage pokemon in te zetten als er daar toch geen punten of dergelijke voor gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 03:31
Dakoina schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:30:
Als je een gym (opnieuw en opnieuw) verovert, heeft het dan nut om er eigenlijk een pokemon in te zetten? Mijn bedoeling is toch gewoon om maar wat XP te vergaren door de enkele gym hier recht over de deur te battlen op't werk (wanneer ik teveel potions enzo heb). Rekening houdende met het feit dat ik de eerste verovering wel direct de coins heb opgeëist, zie ik geen nut om er een hoge af lage pokemon in te zetten als er daar toch geen punten of dergelijke voor gegeven worden.
Je kan de Gym langer houden als je een hogere poke erin heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Als je bijv. een 2000 vaporeon erin zet is de kans aanwezig dat andere mensen de gym gaan trainen om ook hun pokemon erbij te plaatsen.
als de pokemon van die mensen lager zitten dan sta jij bovenaan in de gym.
gevolg: hoe meer er bij in komen hoe minder mensen de gym aanvallen.
hoe hoger jij in die gym staat hoe langer het duurt voordat jij eruit geknikkerd wordt.
resultaat: je staat meerdere dagen in de gym en hebt dus iedere dag gratis 10 coins :)
(sta zelf al een week erin bij mij in het dorp...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

ajaxalex schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Je kan de Gym langer houden als je een hogere poke erin heb staan
Maar dat interesseert mij hier niet. In Brussel leeft een gym nooit langer dan een uur :) zelfs met meerdere hoge pokemon. De 2400 CP charmander heeft het daarnet slecht een paar minuten uitgehouden. Op de boerenbuiten, waar er minder volk komt, daar zet ik wel een van de sterkste poke's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:29:
Ga naar een IV calc site en voer die nummers in das de enige manier om het te weten of ie de moeite is of niet, cp alleen zegt niets veel.
Ik ben lvl 29 & heb ondertussen +625 magicarps gevangen (hier in Brugge zeer veel voorkomende spawn) men hoogste cp die ik zo ving in the wild was 199 (die was iv 91) terwijl een andere die cp 144 was IV 96% was. Die 96 one is ook men hoogste IV magicarp, sinds ik IV's aan het checken ben geslagen natuurlijk.

edit: ik gebruik trouwens deze app; https://m.reddit.com/r/GoIV/
Op zich is die appraise functie ook al een goede (snelle) indicatie.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Shiro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:14:

Voor de gene die al een Snorlax of Lapras hebben gevangen in het wild, dus niet uit een ei, hebben jullie nog meerdere ervan gezien op een bepaalde locatie of rondom dat locatie? Zoja, misschien dat we ook zoiets kunnen bijhouden :D
Ik heb 1x een Snorlax in het wild gevangen, en verder nooit meer 1 gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afvalzak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Op zich is die appraise functie ook al een goede (snelle) indicatie.
Idd, om snel een eerste schifting te maken is dat een goede aanvulling. Maar als je 400 of 125 candy gaat investeren dan is het voor mij een kleine moeite om die range van 80-100% toch nog iets te verkleinen dmv een calculator en vind ik dat totaal niet erg om daarvoor effe wat getallen te moeten ingeven of een app te checken. Zodat ik dan de 90+ IV uit men mogelijke evolve kandidaten kan halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
[...]
_/-\o_ Wat een super app. Ga deze voortaan ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:49
Shiro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:14:

Hd dit vanochtend ook gelezen, heb een lapras in Rotterdam bij de ingang van de bijenkorf garage kant gevangen, maar weet helaas niet meer wanneer dit was. Zal t nu wel in de gaten houden daar, was in jeder geval een zaterdagochtend rond 7 15.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Pagina: 1 ... 60 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status