Zo zeldzaam zijn ze niet hoor. Ik heb 2 snorlax (beide uit een ei, waar ik er heel veel van heb uitgebroed) en binnenkort mn 2e dragonite, een 3e Gyarados en nog meer leuks. Als ik dus bij jou in het dorp zou wonen, zou je mij ook gereport hebben? ...mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:54:
[...]
Oh ja want er werken hier zoveel mensen bij Niantic... En dan nog, hebben die opeens de skills om meer zeldzame pokemon te vangen? Het wordt nogal lastig om te genieten als de gyms vol zitten met botters, en als je er eentje over nam was hij zo weer teruggepakt terwijl er niemand in de buurt was.
Heb ik al gedaan, via de link waar je uitkomt als je op 'report high priority issue' duwt. Zelfs met een zoi aan screenshots van al zn snorlax/dragonites, maar gebeurt niks mee.Tomski1986 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:56:
Probeer een ticket te sturen naar niantic met die persoon zijn naam en leg uit wat je verdacht vindt. Liefst met enkele andere mensen..
het hebben van snorlaxen of Dragonites maakt je gelijk een botter?Eguna schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:56:
Ben het met Mark eens, met de huidige systematiek is het volstrekt onmogelijk om zoveel rotzooi te hebben, het verslaat het hele endgame punt van dit spel als je geen speld tussen de gyms kan krijgen door botters
2 is wel wat anders dan 10, die kerel had ongeveer 10 snorlaxxen van 2.5k+ en net zoveel dragonites. Heb ik ook al meerdere keren gezegd dus fatsoenlijk lezen is geen overbodige luxe.badros86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:57:
[...]
Zo zeldzaam zijn ze niet hoor. Ik heb 2 snorlax (beide uit een ei, waar ik er heel veel van heb uitgebroed) en binnenkort mn 2e dragonite, een 3e Gyarados en nog meer leuks. Als ik dus bij jou in het dorp zou wonen, zou je mij ook gereport hebben? ...
10? net zei je 20.mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:59:
[...]
2 is wel wat anders dan 10, die kerel had ongeveer 10 snorlaxxen van 2.5k+ en net zoveel dragonites. Heb ik ook al meerdere keren gezegd dus fatsoenlijk lezen is geen overbodige luxe.
kun je printscreen maken? Ik denk namelijk dat je een beetje overdrijft. 10 of 20 zou allang opgevallen zijn bij Niantic.
Nja het is uitzonderlijk verdacht als er zo'n conclaaf van de zelfde trainers in het zelfde team met debiel veel debiel sterke pokemon die dag in dag uit de zelfde gyms besturen (als het verhaal klopt natuurlijk)
het zou minstens af moeten wisselen als de andere teams ook mensen rond het zelfde niveau zouden hebben maar dat gebeurt blijkbaar niet
het zou minstens af moeten wisselen als de andere teams ook mensen rond het zelfde niveau zouden hebben maar dat gebeurt blijkbaar niet
My life for hire!
Denk je nou echt dat iemand zomaar 20 gemaxte zeldzame pokemons kan hebben zonder dat Niantic hier wat aan doet? ik gaf net al aan dat dit een medewerker van kan zijn of een sponser oid. Weten wij veel.Eguna schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:03:
Nja het is uitzonderlijk verdacht als er zo'n conclaaf van de zelfde trainers in het zelfde team met debiel veel debiel sterke pokemon die dag in dag uit de zelfde gyms besturen (als het verhaal klopt natuurlijk)
[ Voor 7% gewijzigd door badros86 op 28-08-2016 23:05 ]
..............................badros86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:04:
[...]
Denk je nou echt dat iemand zomaar 20 gemaxte zeldzame pokemons kan hebben zonder dat Niantic hier wat aan doet? ik gaf net al aan dat dit een medewerker van kan zijn of een sponser oid. Weten wij veel.
ja
My life for hire!
stuur maar door! heb niet zo veel eevee's toevallig vanavond eindelijk genoeg om een Flareon 95,65% IV te evolven en vorige maand een vaporeon... nu weer een hele zooi bij elkaar zoeken om een jolteon te maken.
Dat was dan wel weer het voordeel, heb ze nu alle drie. Maar toch... Ik wil een SnorlaxDigitalError schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:06:
[...]
stuur maar door! heb niet zo veel eevee's toevallig vanavond eindelijk genoeg om een Flareon 95,65% IV te evolven en vorige maand een vaporeon... nu weer een hele zooi bij elkaar zoeken om een jolteon te maken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vandaag kwam ik weer langs die afgelegen gym langs een snelweg die ik een week geleden van level 3 naar 5 heb getraind en mijn Troliwrath er bovenop gezet. Is nu level 10 met mijn Troli als 2e van boven. Dus ik denk dat die voorlopig nog wel even op de Veluwe op vakantie blijft.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Haha en ben jij er tenminste ook even van af heMx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 00:20:
Vandaag kwam ik weer langs die afgelegen gym langs een snelweg die ik een week geleden van level 3 naar 5 heb getraind en mijn Troliwrath er bovenop gezet. Is nu level 10 met mijn Troli als 2e van boven. Dus ik denk dat die voorlopig nog wel even op de Veluwe op vakantie blijft.
Je kan met je screen bewegen en em dan pakken, maar dat kost ook tijd en dat doe je niet spontaan ff. Er is ook vertraging. Dat hele verhaal van dat er iemand tegelijk 2 gyms overneemt klopt niet. Je kunt het niet checken.Mx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 01:20:
Zelfs al is het binnen 30 seconden dan nog is het niet mogelijk gezien de fysieke afstand tussen twee gyms. Ten minste, ik neem aan dat het niet mogelijk is om beide gyms vanaf fysiek de zelfde locatie te pakken dus zal hij zich toch ook van de ene naar de andere hebben moeten verplaatsen en dat kost tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door badros86 op 29-08-2016 02:04 ]
Verwijderd
Ik ben van het weekend ook naar Kijkduin geweest en het valt inderdaad niet tegen zeg, ben van 98 naar 106 Pokémon in mijn Dex gegaan:
Hitmonchan
Ninetales
Lickitung
Marowak
Machoke
Seadra
En ook nog anderen waardoor ik o.a. mijn Jigglypuff kon evolven, zoveel magnemites en voltorbs, een Onix, een aantal Wartortles...
Je verveelt je er iig niet
Hitmonchan
Ninetales
Lickitung
Marowak
Machoke
Seadra
En ook nog anderen waardoor ik o.a. mijn Jigglypuff kon evolven, zoveel magnemites en voltorbs, een Onix, een aantal Wartortles...
Ik vond het wel een leuke fittie, hadden ze allemaal dezelfde trainer in die 2 gyms? of naam1 naam2 naam3 etc?
Denk dat level 30 wel een beetje hoog is alleen iemand met vakantie en 12 uur per dag met 5 batterie packs en een koelkast (om de telefoon te koelen) zou het kunnen halen als ie begon toen de api file er was (dus het spel nog niet gereleased was in NED).
Ik speel sinds de APi file met een break van 11 dagen (vakantie in pokefree griekenland) best fanatiek (3 keer per dag 1.5 uur) en ben lvl 24 met een lapras (gisteren) en een aerodactyl (eergisteren) en een dratini uit een 3e 10 km ei.....
Denk dat level 30 wel een beetje hoog is alleen iemand met vakantie en 12 uur per dag met 5 batterie packs en een koelkast (om de telefoon te koelen) zou het kunnen halen als ie begon toen de api file er was (dus het spel nog niet gereleased was in NED).
Ik speel sinds de APi file met een break van 11 dagen (vakantie in pokefree griekenland) best fanatiek (3 keer per dag 1.5 uur) en ben lvl 24 met een lapras (gisteren) en een aerodactyl (eergisteren) en een dratini uit een 3e 10 km ei.....
Heerlijk weekend gehad met 7 nieuwe entries.
De jynx spot is een magmar spot geworden. Kwam onderweg daarheen een Dewgong van 1300 tegen.
Toen ik zondag ochtend wakker werd kwam ineens Elektrabuzz om de hoek kijken.
Vlak daarna kwam Executor nog even kijken.
Na een luckey egg sessie nog 3 nieuwe entries.
En ben lvl 25
De jynx spot is een magmar spot geworden. Kwam onderweg daarheen een Dewgong van 1300 tegen.
Toen ik zondag ochtend wakker werd kwam ineens Elektrabuzz om de hoek kijken.
Vlak daarna kwam Executor nog even kijken.
Na een luckey egg sessie nog 3 nieuwe entries.
En ben lvl 25
Hmmm heb ik niet lang genoeg daar rondgehangen afgelopen zaterdag. Ik ben eind van de ochtend vanaf Schubertplein via zuiderpark en de 1e wormense weg bijna helemaal tot het station gelopen, maar het was vooral een pidgey en rattata feest. Ik heb wel een Ponyta gevangen, maar veel meer leuks kwam niet eens op de radarpoor Leno schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
Edit, niet meer relevant.
Maar: Weer 4 nieuwe
Dus ik durf wel te stellen dat daar een paar nesten zitten ja
[afbeelding]
Zijn er ook tijden/dagen dat bepaalde Pokémon ergens spawnen of gaat dat vrij regelmatig of juist willekeurig door de tijd?
Dan was je er zeker Zaterdag? Want die heb ik ook allemaal, behalve die Ninetales, want die was ontsnapt bij mijVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 07:46:
Ik ben van het weekend ook naar Kijkduin geweest en het valt inderdaad niet tegen zeg, ben van 98 naar 106 Pokémon in mijn Dex gegaan:
Hitmonchan
Ninetales
Lickitung
Marowak
Machoke
Seadra
Verwijderd
Haha dat klopt!WahWah schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:05:
[...]
Dan was je er zeker Zaterdag? Want die heb ik ook allemaal, behalve die Ninetales, want die was ontsnapt bij mij
Mijn vriendin had een Ninetales van CP1200, gelukkig wel gevangen, ik vond er een van CP28 dus ja...
Amsterdam Sloterplas westzijde is nu helaas geen Eevee spot meer, maar een Kabuto spot (heb in een uurtje een Kabutops bij elkaar gefarmt). Heb het als opmerking erbij gezet in het document. Nou een nieuwe plek in Amsterdam zoeken voor Eevee's, kom die krengen echt nooit tegen (gisteren pas mijn tweede evolutie gedaan en ben level 24).
[ Voor 15% gewijzigd door adamvansanten op 29-08-2016 09:32 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Heeft iemand voor mij trouwens die lijst met spawns en nests van verschillende steden in Nederland? Ga morgen naar Den Bosch voor mijn minor en ben benieuwd wat daar een beetje zit haha 
Botters worden trouwens met terugwerkende kracht gebanned. Aangezien er maar 40 man werkt bij Niantic waarvan er maar een paar met de banhamer zwaaien in het kantoor is het dus nog steeds mogelijk om vals te spelen. Helemaal als je gewoon normaal gedrag vertoond.
EDIT: nevermind, reactie boven mij heeft een link naar dat document haha
Botters worden trouwens met terugwerkende kracht gebanned. Aangezien er maar 40 man werkt bij Niantic waarvan er maar een paar met de banhamer zwaaien in het kantoor is het dus nog steeds mogelijk om vals te spelen. Helemaal als je gewoon normaal gedrag vertoond.
EDIT: nevermind, reactie boven mij heeft een link naar dat document haha
[ Voor 7% gewijzigd door aDutchCow op 29-08-2016 09:54 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ga zeker even langs bij het pokemon hofje van de stad: Zusters van Orthenpoort. 4 stops bij elkaar met bijna constant lures!aDutchCow schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:52:Ga morgen naar Den Bosch voor mijn minor en ben benieuwd wat daar een beetje zit haha
Qua spawns in Denbosch heb ik nog niet heel veel boeiends gevonden. Keer een Pikachu maar daar blijft het ook bij ...
Ik was er ook zaterdag.. en bij mij ontsnapte Ninetales ook na 8x uit een Ultraball gesprongen te zijnWahWah schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:05:
[...]
Dan was je er zeker Zaterdag? Want die heb ik ook allemaal, behalve die Ninetales, want die was ontsnapt bij mij
De pikachu, squirtle en charmander spawnen eigenlijk wel vrij regelmatig. Op de dagen dat ik thuiswerk zie ik pickachu toch zeker wel 1x in het uur voorbijkomen. De spawnplekken zijn ook hetzelfdegwystyl schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:54:
[...]
Hmmm heb ik niet lang genoeg daar rondgehangen afgelopen zaterdag. Ik ben eind van de ochtend vanaf Schubertplein via zuiderpark en de 1e wormense weg bijna helemaal tot het station gelopen, maar het was vooral een pidgey en rattata feest. Ik heb wel een Ponyta gevangen, maar veel meer leuks kwam niet eens op de radar. Bij Malkander heb ik ook al gezocht naar Pikachu, maar die had zich toen ook net verstopt blijkbaar.....
Zijn er ook tijden/dagen dat bepaalde Pokémon ergens spawnen of gaat dat vrij regelmatig of juist willekeurig door de tijd?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Denk dat de euromastpark in Rotterdam een exxegcute nest is, want ik zie ze heel vaak en soms wel eens 2/3 tegelijk. En dan meestal in de buurt van de Harbour Club. Een vriend heeft er gisteren zelfs een machamp gevangen..
Oh ook in museumpark komen ze wel eens voor
[ Voor 9% gewijzigd door Musta op 29-08-2016 10:26 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Zit precies op de helft; 75 pmons gevangen.
Nu wel "Unable to authenticate". Maar een search op internet geeft aan dat dit van alles kan zijn.
Ergens hoop ik dat het is omdat ik op die pgnexus site heb gezeten en dat mijn account gebanned is. Meteen een reden om met het spel te stoppen
.
Nu wel "Unable to authenticate". Maar een search op internet geeft aan dat dit van alles kan zijn.
Ergens hoop ik dat het is omdat ik op die pgnexus site heb gezeten en dat mijn account gebanned is. Meteen een reden om met het spel te stoppen
Ik was er ook wezen kijken met de kids, die wouden naar het strandWahWah schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:05:
[...]
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Als je op het strand lag dan had je inderdaad niet de horde mensen zien rennen naar de Ninetales. Hij spawnde daar boven bij die boot zeg maar. Ik zat toevallig bij een van die tentjes om een biertje te drinken (even een break), maar toen zag ik al die mensen en hoorde ik toevallig "KOM SNEL EEN NINETALES!!!"kstang80 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:26:
[...]
Ik was er ook wezen kijken met de kids, die wouden naar het strandIk kon ook eindelijk mijn voltorn en magnamite evolueren. Ninetales heb ik niet eens gezien
. Heb tot nu toe nog geen goede charmander om te evolueren, beste is decent...
We waren met 3 man, dus 1 bleef zitten en ik ging met die andere vriend erheen dus (met de telefoon van de 3de persoon ofc). Uiteraard was de enige die hem had gevangen, de persoon die achterbleef op het terras
Verwijderd
Was het probleem met Grimer niet opgelost? Gister verscheen er één op m'n map en iedere keer liep de game vast. Pas toen ik een straat verder was (en de Grimer dus verdwenen was) kon ik weer verder. Net ook weer een vastloper toen ik Grimer openende vanuit de Pokédex.
Verwijderd
Haha ik vond het wel een gouden ervaringWahWah schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:39:
[...]
Als je op het strand lag dan had je inderdaad niet de horde mensen zien rennen naar de Ninetales. Hij spawnde daar boven bij die boot zeg maar. Ik zat toevallig bij een van die tentjes om een biertje te drinken (even een break), maar toen zag ik al die mensen en hoorde ik toevallig "KOM SNEL EEN NINETALES!!!"
We waren met 3 man, dus 1 bleef zitten en ik ging met die andere vriend erheen dus (met de telefoon van de 3de persoon ofc). Uiteraard was de enige die hem had gevangen, de persoon die achterbleef op het terras
Net even mijn Grimer in de Pokedex geselecteerd. Nergens last van.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:59:
Was het probleem met Grimer niet opgelost? Gister verscheen er één op m'n map en iedere keer liep de game vast. Pas toen ik een straat verder was (en de Grimer dus verdwenen was) kon ik weer verder. Net ook weer een vastloper toen ik Grimer openende vanuit de Pokédex.
Heb je je client wel geupdate?
PSN: Marselaar
Rennen voor een lickintung? Haha die had ik de 2e dag na release al.
Meer mensen die niet kunnen inloggen via Google? Ik zie dat de servers online zijn, maar als ik het spel opstart krijg ik "Unable to authenticate, please try again later".
12 uurtjes terug nog geen moeite.
Een van de weinige die ikzelf nog nooit in het wild gezien heb. (uberhaupt sightings etc) of uit een ei heb gekregen.roflexx schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:28:
Rennen voor een lickintung? Haha die had ik de 2e dag na release al.
Ik kan gewoon inloggen. Had er paar dagen terug ook last van. App opnieuw installeren was de oplossing voor mij.Eduardboon schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:32:
Meer mensen die niet kunnen inloggen via Google? Ik zie dat de servers online zijn, maar als ik het spel opstart krijg ik "Unable to authenticate, please try again later".
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Tijdens m'n lunchpauze afgelopen donderdag kwam ik een Hitmonlee tegen. Mooi, want die had ik nog niet. Vanuit dat punt liep ik door richting het 4-stops punt bij het Valkhof in Nijmegen, en terwijl ik in die richting liep kwamen steeds meer mensen me tegemoet lopen tot de hele meute op de Hitmonlee af ging. Eenmaal bij de trap richting de waal was echt iedereen die daar normaal zit weg om de Hitmonlee te vangen. Toch grappig om te zien 
Ik denk haast wel dat er iemand zat met een scanner of de beta-feature van de nieuwe nearby lijst, want iedereen ging wel vrij gericht op de locatie af. Had een paar mensen wel de precieze locatie doorgegeven terwijl ik langs liep, want ze zagen em nog niet op de telefoon.
Ik denk haast wel dat er iemand zat met een scanner of de beta-feature van de nieuwe nearby lijst, want iedereen ging wel vrij gericht op de locatie af. Had een paar mensen wel de precieze locatie doorgegeven terwijl ik langs liep, want ze zagen em nog niet op de telefoon.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ok, daar gaat mijn hardlooprondje dus naartoe vandaagMusta schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:24:
Denk dat de euromastpark in Rotterdam een exxegcute nest is, want ik zie ze heel vaak en soms wel eens 2/3 tegelijk. En dan meestal in de buurt van de Harbour Club. Een vriend heeft er gisteren zelfs een machamp gevangen..
Laatste keer door die twee parken was wel serieus bedroevend, ben benieuwd. Kan wel wat exeggs gebruiken om mijn 97% te evolven...
Ik post hier niet snel plaatjes, maar deze vangst wilde ik jullie toch niet onthouden...

Dit wordt een leuke Dragonite denk ik zo. I can die a happy man

Dit wordt een leuke Dragonite denk ik zo. I can die a happy man
[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 29-08-2016 11:59 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
kom ze in de westpoort hier en daar tegen,erg jammer van sloterplas al moet ik nog steeds een nieuw rondje doen om een eventuele verandering te zien,benieuwd of de pika weg is tussen strand en oostkantadamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:31:
[...]
Amsterdam Sloterplas westzijde is nu helaas geen Eevee spot meer, maar een Kabuto spot (heb in een uurtje een Kabutops bij elkaar gefarmt). Heb het als opmerking erbij gezet in het document. Nou een nieuwe plek in Amsterdam zoeken voor Eevee's, kom die krengen echt nooit tegen (gisteren pas mijn tweede evolutie gedaan en ben level 24).
Heb wel tegenwoordig op het spawnpunt voor mijn deur op het werk nu opeens regelmatig Mr mime en soms wat andere die ik niet vaak tegen kom
[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 29-08-2016 12:31 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Pikachu heb ik al een tijd niet gezien. Nu is het vooral Kabuto (noordwest) en Bulbasaur en hier en daar een Meowth/Seel (oost) (en natuurlijk de standaard dingen). Vondelpark heeft nog steeds veel rare spawns. Al een Snorlax, Lapras, Marowak, Poliwrath en 2x Dragonair gevangen (en 1x een Arcanine die net te ver spawnde).mrsar schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:20:
[...]
kom ze in de westpoort hier en daar tegen,erg jammer van sloterplas al moet ik nog steeds een nieuw rondje doen om een eventuele verandering te zien,benieuwd of de pika weg is tussen strand en oostkant
[ Voor 14% gewijzigd door adamvansanten op 29-08-2016 12:31 ]
mja vondel zat ik ook af en toe,maar viel me wat tegen,alles wat je noemt niet gezienadamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Pikachu heb ik al een tijd niet gezien. Nu is het vooral Kabuto (noordwest) en Bulbasaur en hier en daar een Meowth/Seel (oost) (en natuurlijk de standaard dingen). Vondelpark heeft nog steeds veel rare spawns. Al een Snorlax, Lapras, Marowak, Poliwrath en 2x Dragonair gevangen (en 1x een Arcanine die net te ver spawnde).
[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 29-08-2016 12:33 ]
Is ook wel verdeeld over heel wat sessies hoor en behoorlijk goed de scanner in de gaten houden...mrsar schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
mja vondel zat ik ook af en toe,maar viel me wat tegen,alles wat je noemt niet gezien
haha ja ok,ik zat er meestal met vrienden,vooral met mooi weer +bbq+drinkenadamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:33:
[...]
Is ook wel verdeeld over heel wat sessies hoor en behoorlijk goed de scanner in de gaten houden...
Zijn er in de Achterhoek nog mooie plekjes om een beetje bijzondere Pokemons te vinden? Ook al wel via reddit etc gekeken maar kan niet eens een nest vinden in de Achterhoek met minder bijzondere Pokemons dus laat staan echte rare Pokemons. Bedankt alvast voor de reacties!
In landgraaf zijn de spawns ook aardig veranderd. Het was bij mij in de wijk weedle en pidgey "heaven", maar nu spawnt er van alles en ving ik bij mij in de straat zelfs een Lapras.
Zoals beloofd , na een paar uur op een plaats waar Eevee uit de bomen leken te vallen (Brussel) hebben we er nog 6 extra kunnen bijmaken.Mx. Alba schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
Er is dan nog steeds kans dat het toeval is. En de overweldigende meerderheid aan mensen bij wie het niet meer dan 1x per type werkt is bewijs dat het bij jou toch toeval is.
En nog steeds 100%
Naam veranderen , app sluiten en terug starten om te kijken of de naam nr de servers is gegaan en dan evolven en voor de volgende de naam terug veranderen. En belangrijk , niet 2x na elkaar dezelfde.
Toeval kan nog steeds natuurlijk maar die kans wordt toch elke keer wat kleiner
Met Brussel, doel je dan op het Warandepark?ramones73 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:16:
[...]
Zoals beloofd , na een paar uur op een plaats waar Eevee uit de bomen leken te vallen (Brussel) hebben we er nog 6 extra kunnen bijmaken.
En nog steeds 100%
Naam veranderen , app sluiten en terug starten om te kijken of de naam nr de servers is gegaan en dan evolven en voor de volgende de naam terug veranderen. En belangrijk , niet 2x na elkaar dezelfde.
Battle.net: NagaByrd#2844
Bij ons in het dorp alleen maar "common" pokemon, tot een dag of 3 geleden.
op de hoek een ryhorn, andere hoek een eggxecute (of hoe je het schrijft), verder nog een pinsir een tijdje terug, etc.
op de punten waar ik bovenstaande pokemon gevangen heb zitten spawn points. een paar uur later zat er namelijk weer een eggcexute (ofzo), en daarna nog een squirtle.
Pp de plek waar de ryhorn zat spawnt nu regelmatig ook een en ander (w.o. bellsprouts enz).
ik krijg echt wel de indruk dat ze de iets minder gewone pokemon toch wat vaker laten spawnen en dus ook in dorpen.
op de hoek een ryhorn, andere hoek een eggxecute (of hoe je het schrijft), verder nog een pinsir een tijdje terug, etc.
op de punten waar ik bovenstaande pokemon gevangen heb zitten spawn points. een paar uur later zat er namelijk weer een eggcexute (ofzo), en daarna nog een squirtle.
Pp de plek waar de ryhorn zat spawnt nu regelmatig ook een en ander (w.o. bellsprouts enz).
ik krijg echt wel de indruk dat ze de iets minder gewone pokemon toch wat vaker laten spawnen en dus ook in dorpen.
Hmmmm... En doe je dan echt een cirkeltje van alle drie, of werkt Rainer, Pyro, Rainer, Pyro ook?ramones73 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:16:
[...]
Zoals beloofd , na een paar uur op een plaats waar Eevee uit de bomen leken te vallen (Brussel) hebben we er nog 6 extra kunnen bijmaken.
En nog steeds 100%
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Inderdaad , 20-25 Eevee's op ca 2.5u , ben op den duur de tel kwijtgeraaktnagasy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Met Brussel, doel je dan op het Warandepark?
Dat werkt ookMx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:32:
[...]
Hmmmm... En doe je dan echt een cirkeltje van alle drie, of werkt Rainer, Pyro, Rainer, Pyro ook?
Gewoon niet 2 maal dezelfde na elkaar en niet vergeten de vorige zijn naam te veranderen.
Was ik gisteren tijdens een LE evolve sessie vergeten omdat het wat sneller moest allemaal en eerste wat ik zei tegen de dochter was " die van het forum had toch gelijk blijkbaar want Rainer is Jolteon geworden " tot dat ik zag dat de vorige nog Pyro was , eigen schuld dus. De volgende 3 gingen weer zoals het moest.
Zoals ik zeg , toeval is (nog) niet uit te sluiten maar wij blijven het toch doen , het is niet dat het veel moeite kost he
Hmmmm... Als ik genoeg candy heb ga ik ook eens een N+1 toevoegen aan het experiment.
Afgelopen zaterdag toevallig in Amsterdam. Ook door het vondel park gelopen en een paar gastly's en 2 doduo opgepikt om iig een Dodrio te kunnen maken (voor het eerst die dingen gezien, had er 3 uit eieren.)adamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Pikachu heb ik al een tijd niet gezien. Nu is het vooral Kabuto (noordwest) en Bulbasaur en hier en daar een Meowth/Seel (oost) (en natuurlijk de standaard dingen). Vondelpark heeft nog steeds veel rare spawns. Al een Snorlax, Lapras, Marowak, Poliwrath en 2x Dragonair gevangen (en 1x een Arcanine die net te ver spawnde).
doduo's leken inderdaad uit de bomen te vallen zoveel als ik die tegen kwam in vondelpark
Doduo spawnen sinds vorige week aan de lopende band inderdaad. Heb al een Dodrio en nog 100+ candy (wacht nog op een met goede IV's, gewoon omdat het kan).Hogader schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Afgelopen zaterdag toevallig in Amsterdam. Ook door het vondel park gelopen en een paar gastly's en 2 doduo opgepikt om iig een Dodrio te kunnen maken (voor het eerst die dingen gezien, had er 3 uit eieren.)
Veel geluk voor mij dan iig, aangezien ik de komende tijd niet meer in de randstad kom, maar lekker in Zuid-Oost Brabant blijfadamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Doduo spawnen sinds vorige week aan de lopende band inderdaad. Heb al een Dodrio en nog 100+ candy (wacht nog op een met goede IV's, gewoon omdat het kan).
Amsterdam, hier drie starters die ook na de migratie nog steeds op deze plek spawnen:adamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Pikachu: Amstelpark. Vrijwel geen andere spawns. 5-10 in een uur moet kunnen.
Bulbasaur: Rembrandt Park (sowieso het beste plekje in Amsterdam. Veel beter dan Vondelpark). Zit ook een Drowzee nest en regelmatig andere spawns (Ghastly, Poli, Shellder, Bellsprout). 10+ per uur is mogelijk (zeker als je op de fiets gaat)
Charmander: Javastraat. Helaas is de "trash" Pidgeys en Rattatas. Ook is het gewoon in de straten, dus dat is niet zo prettig jagen. Ik haalde 3 in een uur en was het toen goed zat.
Squirtle: Overal en nergens omdat Amsterdam zo vol met water zit. Ik ken geen nest (maar ik weet natuurlijk ook niet alles).
Ponyta's: Diemerbos (10+ was easypeasy) Geen idee of dat na de migratie nog zo is.
Ik ben verder wel benieuwd wat de andere Amsterdamse parken bieden.
Hierover: vorige week een uurtje naar Rembrandtpark gegaan (rond 17.30 uur). Was toen opeens helemaal niets (eerder op de dag een Snorlax en meerdere Bulbasaurs gezien). Wel een Machoke toevallig, maar verder niets.roffeltjes schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:51:
[...]
Amsterdam, hier drie starters die ook na de migratie nog steeds op deze plek spawnen:
Bulbasaur: Rembrandt Park (sowieso het beste plekje in Amsterdam. Veel beter dan Vondelpark). Zit ook een Drowzee nest en regelmatig andere spawns (Ghastly, Poli, Shellder, Bellsprout). 10+ per uur is mogelijk (zeker als je op de fiets gaat)
Charmander: Javastraat. Helaas is de "trash" Pidgeys en Rattatas. Ook is het gewoon in de straten, dus dat is niet zo prettig jagen. Ik haalde 3 in een uur en was het toen goed zat.
Squirtle: Overal en nergens omdat Amsterdam zo vol met water zit. Ik ken geen nest (maar ik weet natuurlijk ook niet alles).
Ponyta's: Diemerbos (10+ was easypeasy) Geen idee of dat na de migratie nog zo is.
Gisteren naar Javastraat gegaan. Paar Charmanders op nearby gezien (en een Pikachu), maar letterlijk niets anders dan Pidgeys en Rattata's werkelijk tegen gekomen.
Viel me helaas nog wat tegen...
sloterplas kom je trouwens aan oostkant ook vaak de andere starters tegen naast bulba's
Apart, de keren dat ik er was spawnden die Bulbasaurs zo'n beetje volcontinu in het Rembrandtpark.adamvansanten schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
Hierover: vorige week een uurtje naar Rembrandtpark gegaan (rond 17.30 uur). Was toen opeens helemaal niets (eerder op de dag een Snorlax en meerdere Bulbasaurs gezien). Wel een Machoke toevallig, maar verder niets.
Gisteren naar Javastraat gegaan. Paar Charmanders op nearby gezien (en een Pikachu), maar letterlijk niets anders dan Pidgeys en Rattata's werkelijk tegen gekomen.
Viel me helaas nog wat tegen...
Je kan gewoon rondjes blijven lopen, 10 per uur is dan makkelijk haalbaar.
Thnx voor die tip, zal binnenkort Diemerbos maar eens checken dan.roffeltjes schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:51:
[...]
Amsterdam, hier drie starters die ook na de migratie nog steeds op deze plek spawnen:
Heb tot nu toe 1 Ponyta gevangen
Rembrandpark heb ik ook in megatempo veel bulbs bij elkaar gefarmed. Charmanders is een ramp. Heb het ook geprobeerd in de indische buurt, maar het is gewoon niet leuk en duurt lang. Uiteindelijk maar 2 stuks gevangen en toen gekapt.
even mijn US dollars terugebracht en onderweg dan eindelijk eens een Mr.Mime in centrum eindhoven. Wel maar 59cp, maar goed, het is een begin.
Pff, ik was net eens in stad en dacht; leuk, ik zal eens pokemon spelen. Niet dus. Via mijn dataverbinding kan ik niet inloggen, via wifi wel.
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
En ik heb ook net mijn eerste Mr. Mime mogen vangen, gewoon vanaf me bureau
Hij spawnde naast het Rotterdam Centraal Station bij de kant van de bussen, mocht je op het station staan even er heen rennen dan
Welke provider? Een tijdje geleden was een Belgische provider grotendeels geblokkeerd door een "foutje" bij Niantic omdat ze de IP range van third party sites wilden blokkeren.nichan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:41:
Pff, ik was net eens in stad en dacht; leuk, ik zal eens pokemon spelen. Niet dus. Via mijn dataverbinding kan ik niet inloggen, via wifi wel.
Eindelijk level 20 geworden, dus weer lures en incense
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Simyo. Heb ook KPN fon wifi maar dat werkt (nog) niet, moet even uitzoeken hoe ik dat aan de praat krijgMx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Welke provider? Een tijdje geleden was een Belgische provider grotendeels geblokkeerd door een "foutje" bij Niantic omdat ze de IP range van third party sites wilden blokkeren.
Ja, de Noordwest kant tussen de kantoren is af en toe gekkenhuis qua spawns. (al vind je ze ook wel aan de centrum kant).P.K. schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:04:
[...]
Apart, de keren dat ik er was spawnden die Bulbasaurs zo'n beetje volcontinu in het Rembrandtpark.
Je kan gewoon rondjes blijven lopen, 10 per uur is dan makkelijk haalbaar.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je er geen Bulbas vind (kom er regelmatig op meerdere tijdstippen.
Wat (voor zover ik begrijp en ervaar) wel zo is, is dat als het druk is steeds harder gaat met de spawns. Ik heb wel eens drie Bulbas naast elkaar gehad met een paar meter verder een Aerodactyl.
Stond dan wel een man of 40 ballen te gooien in een radius van 200 meter.
@JK. Ik ben er al en tijdje niet geweest, dus ik hoop dat ze er nog zijn na de migratie. Er spawnen er per keer volgens mij drie. Een goed punt om te wachten op de spawn is de "libelle". Wel een fiets meenemen!
Verder is het redelijk armoede qua spawns. Ik heb wel eens een verdwaalde Eevee en een keer een Poliwhirl gepakt, maar het is eigenlijk een ontzettend matige lokatie.
Zonet getest, had toch nog 120 Eevee candies. Ff Eevee Rainer genoemt, 2 keer herstart. Geevoluweerd, komt er een Flareon tevoorschijn...ramones73 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:16:
[...]
En nog steeds 100%
In mijn geval werkte het dus niet, voor wat het waard is, ik zit op IOS... hoewel dat eigenlijk geen verschil mag uitmaken.
Juniper RWD
3x geprobeerd voor de evo's met de bijbehorende namen en het werkte. Mooie Vaporeon 89% trouwens met CP1349
.
Ik zag net pas dat mijn Flareon gewoon maar 2 Stamina heeft, maar die heb ik wel helemaal geupped naar CP1650 ofzo
. Candy well spent!
Ik zag net pas dat mijn Flareon gewoon maar 2 Stamina heeft, maar die heb ik wel helemaal geupped naar CP1650 ofzo
Wat ik zat te denken... Hoe heb je de namen van je vorige pogingen gereset? Door handmatig de correcte naam in te typen, of door het naamveld leeg te maken en op OK te zetten om hem zo te resetten?Shiro schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Zonet getest, had toch nog 120 Eevee candies. Ff Eevee Rainer genoemt, 2 keer herstart. Geevoluweerd, komt er een Flareon tevoorschijn...
In mijn geval werkte het dus niet, voor wat het waard is, ik zit op IOS... hoewel dat eigenlijk geen verschil mag uitmaken.
Bij zo'n IV site zag ik namelijk dat een Pokémon bij welke ik handmatig de correcte naam weer had ingetypt die naam aanzag voor een nickname ondanks dat het de originele naam van het beestje was - maar dan dus handmatig ingetypt.
Leuk dat verhaal van al die eevee evoluties, maar weet iemand waar je ze een beetje tegenkomt in Utrecht? Ben level 25 maar moet nog altijd een vaporeon
Moet dus gewoon veld leegmaken? (wat ik sowieso zou doen, veel makkelijker is dan overtypen)Mx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Wat ik zat te denken... Hoe heb je de namen van je vorige pogingen gereset? Door handmatig de correcte naam in te typen, of door het naamveld leeg te maken en op OK te zetten om hem zo te resetten?
Bij zo'n IV site zag ik namelijk dat een Pokémon bij welke ik handmatig de correcte naam weer had ingetypt die naam aanzag voor een nickname ondanks dat het de originele naam van het beestje was - maar dan dus handmatig ingetypt.
Evee zit vaak in Voordorp ter hoogte van de bushalte Simon Bolivarstraat.
Vaak zat al een kunnen vangen tijdens het wachten:D
PB-powell schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:08:
Leuk dat verhaal van al die eevee evoluties, maar weet iemand waar je ze een beetje tegenkomt in Utrecht? Ben level 25 maar moet nog altijd een vaporeon
Yup, veld leegmaken en op OK drukken terwijl het veld leeg is.Eek2nd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:10:
[...]
Moet dus gewoon veld leegmaken? (wat ik sowieso zou doen, veel makkelijker is dan overtypen)
Zelf correcte naam weer ingetypt, maar ik zet altijd de IV score erachter, ofwel:Mx. Alba schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Wat ik zat te denken... Hoe heb je de namen van je vorige pogingen gereset? Door handmatig de correcte naam in te typen, of door het naamveld leeg te maken en op OK te zetten om hem zo te resetten?

Wist uberhaupt niet eens dat als je het leeg laat de default naam van de Pokemon erop werd gezet
[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 29-08-2016 15:17 ]
Juniper RWD
Charmanders Amsterdam Rietllandterras in de ochtend en avond. Smiddags wat minder.
Thanks, maar das ruim 20 minuten fietsen van mij op te hoge uitbroed snelheidJesseSebastian schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:11:
Evee zit vaak in Voordorp ter hoogte van de bushalte Simon Bolivarstraat.
[...]
In de buurt van Lombok nog eevee tegenkomen?
Dacht ik al. Ik wandel elke dag door het park voor mijn werk en heb ondertussen ook alle 3 de evoluties met 95% IV.ramones73 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
Inderdaad , 20-25 Eevee's op ca 2.5u , ben op den duur de tel kwijtgeraakt
Weet je interessante nests rond het warandepark? (bvb, bulbasaur,...)
Battle.net: NagaByrd#2844
Af en toe een spawn of kan je er 5+ per uur oppikken?Gaarheid schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:17:
Charmanders Amsterdam Rietllandterras in de ochtend en avond. Smiddags wat minder.
Ik heb ondertussen al zoveel Mr. Mimes gevangen dat ik er maar een flink aantal ga transferen. Ze eten anders mijn storage space op.Akaendra schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:18:
even mijn US dollars terugebracht en onderweg dan eindelijk eens een Mr.Mime in centrum eindhoven. Wel maar 59cp, maar goed, het is een begin.
Pro tip, zet een muziekje aan, ga naar een Dugtrio in je storage, insta danceparty
Cuz' there ain't no party like a dugtrio party

No diglet no party

Ik woon niet ver van Brussel en dat is echt wel het Mekka van Eevee. Vooral het warande park, denk dat ik al dik meer dan 200 eevees heb gevangen. Mijn paradepaardje is een vaporeon van 2300 cp, 97,8 iv en water gun / hydro pump.
Als je naar de Eevee entry in je pokedex gaat kan je zien hoeveel je hebt gevangen (en gemist^^).
Een selectie uit mijn dex
43 Bulba (1 ei)
10 Charmander (3 of 4 eieren)
5 Squirtle (meer dan ik dacht!)
68 Weedles
272 Pidgeys
244 Rattata's
130 Spearows
10 Pikachus
12 Nidoran mannetjes (meer dan ik dacht!)
30 Zubats (skip ik meestal)
58 Spyducks (Een Psyduck die zijn Martinis graag schudt)
76 Poliwags
11 Ponyta (2 eieren^^)
163 Slowpokes (ik woonde op een nest... helaas nu Magnemites in mijn huis)
57 Goldens
61 Staryus (minder dan ik dacht)
142 Magikarp
22 Eevee
Een selectie uit mijn dex
43 Bulba (1 ei)
10 Charmander (3 of 4 eieren)
5 Squirtle (meer dan ik dacht!)
68 Weedles
272 Pidgeys
244 Rattata's
130 Spearows
10 Pikachus
12 Nidoran mannetjes (meer dan ik dacht!)
30 Zubats (skip ik meestal)
58 Spyducks (Een Psyduck die zijn Martinis graag schudt)
76 Poliwags
11 Ponyta (2 eieren^^)
163 Slowpokes (ik woonde op een nest... helaas nu Magnemites in mijn huis)
57 Goldens
61 Staryus (minder dan ik dacht)
142 Magikarp
22 Eevee
[ Voor 3% gewijzigd door roffeltjes op 29-08-2016 16:14 ]
Extra toevoeging, draai ze 180 graden.mark-k schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:40:
Pro tip, zet een muziekje aan, ga naar een Dugtrio in je storage, insta danceparty

De Spyduck ken ik niet, hoe ziet die er uit?
Ik had van het weekend eindelijke genoeg candies om mijn (100%) Magikarp te evolven naar een Gyarados. En wat voor aanvallen krijgt dat beest... Bite / Twister

Waarschijnlijk gestoken in een maatpak rijdend in een Aston MartinArgantosNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Net naar buiten met collega omdat er één op de radar stond (hebben hem nog niet). Helaas niet kunnen vinden voor hij despawnde.Hogader schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Ik heb ondertussen al zoveel Mr. Mimes gevangen dat ik er maar een flink aantal ga transferen. Ze eten anders mijn storage space op.
PSN: Marselaar
Ik merk toch wel dat de populariteit flink af begint te nemen voor dit spel. Bij mezelf ook trouwens, maar mogelijk dat de warmte dat ook gedeeltelijk heeft veroorzaakt. Dit topic lijkt ook steeds minder hard te gaan.
Nou ja 2 maanden exact hetzelfde doen waarbij de veranderingen alleen maar minder gunstig zijn gaat ook vervelen. In mn eentje doe ik het sowieso nog vrij weinig. Gisteren wel nog een 10km ei uitgebroed, eindelijk weer eens eentje, komt er een eevee uit... Ga nog wel eens met een vriend van me wat gyms overnemen enzo maar dan houdt het ook wel op voor mij.Ossi schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:11:
Ik merk toch wel dat de populariteit flink af begint te nemen voor dit spel. Bij mezelf ook trouwens, maar mogelijk dat de warmte dat ook gedeeltelijk heeft veroorzaakt. Dit topic lijkt ook steeds minder hard te gaan.
En de 0% variant is zeker net als Jonny English?ArgantosNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:02:
[...]
Dit had mijn post kunnen zijn....WahWah schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:05:
Ik had van het weekend eindelijke genoeg candies om mijn (100%) Magikarp te evolven naar een Gyarados. En wat voor aanvallen krijgt dat beest... Bite / Twister
Gelukkig wel ook wat andere nieuwe evolves kunnen doen. (Dodrio, Wartortle en een Weezing van 93% IV met beste attacks).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status