Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ask! schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:30:
Voor mensen die IV willen berekenen ZONDER de ToS te breken op iOS:
http://pokemongohub.net/poke-genie-review-iv-calculator-ios/

Werkt erg goed! Werkt met screenshots :D

Heb blijkbaar een 100% Wartortle
[afbeelding]
Iets soortgelijks voor Android bestaat ook. Deze app heet GoIV en is hier te downloaden.

Zojuist is versie 3.0 gereleased met flink wat verbeteringen. Dit betreft ook een legitieme app zonder gedoe met de ToS.

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 27-08-2016 14:19 ]

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
So weer een Blastoise gevangen, centrum Rotterdam. Gisteren eentje rond middelandstraat. Afgelopen dagen heb ik een snorlax en een lapras gezien mar niet kunen vangen helaas :(
Wel beter dan de standaard pidgeys en rattata's

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Mensen! Ik heb eindelijk een Lapras!! :):):)
Hoop in de toekomst een betere te krijgen. Ik heb inmiddels 2 10km eieren in een incubator. Wie weet komt daar wat leuks uit.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/330b81v.png

Van de 142 hier in NL verkrijgbare pokemon heb ik er 139, ik moet nog:

Machamp (bijna dmv evolutie )
Chansey
Aerodactyl

8)

[ Voor 20% gewijzigd door badros86 op 27-08-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
:o

Congrats! Hoe ben je aan zoveel basispokémon gekomen? Ik blijf op die krengen steken...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Zegato schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:24:
:o

Congrats! Hoe ben je aan zoveel basispokémon gekomen? Ik blijf op die krengen steken...
Thnx.
Enorm enorm veel eieren uitgebroed. Verder veel Amsterdam en Utrecht. En een paar keer Kijkduin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Tweede lapras uit 10 km egg met 37 32 candy :+. Ik had al 5 candy :9~
Genoeg candy om de eerste te poweuppen. Mijn trainer level moet wel omhoog.
Daarnaast een gyarados gemaakt van 1794 cp ben level 22

[ Voor 9% gewijzigd door tweakerjunior op 27-08-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 12:17

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Marselaar schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

En was het wat? Ik uit Bussum (team Mystic) ben ook wel geinteresseerd in bijzondere plekken in de buurt.
Het was er behoorlijk druk! Een mannetje of 200 werd wel gehaald denk ik. De snackbar is ook weg....

Maar qua pokemon: sterke squirtle, veel ponyta, paar mankeys, 1 Mr. Mime en een vulpix. Voor de rest wat extra spul wat niet heel zeldzaam is: seel, bellsprout, onix, geodude en ekans.

Al met al niet slecht, en als ik nog eens tijd heb zal ik zeker nog eens gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
murphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen. :)
Zal vandaag nog uitkomen. Waarschijnlijk al voordat ik moet werken.

En voor de zekerheid neem ik het op!
Zonder geluid. Want anders horen jullie mij alleen maar klagen.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/161j0k3.png

Ps. Voor de gene die denken dat ik de rode incubator niet heb gebruikt..
Daar zat een 2 + 5km ei in.
En en en?? Hoe is het ermee afgelopen? :D

Edit: het blijft verdacht stil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-10 15:44
Weer een Onix uit een 10km ei. 5 van de laatste 7 eggs leverden mij een Onix op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Beltoni schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 19:18:
Weer een Onix uit een 10km ei. 5 van de laatste 7 eggs leverden mij een Onix op...
Genoeg candy voor een sterke Steelix in gen 2 :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik heb net een Magmar uit 10km... mn enige 10 km na ruim 1 maand...
Nu weer allemaal 5km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Beltoni schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 19:18:
Hier is het ook niks met die 10km eieren. Omdat het echt allemaal Onixen zijn, komen die eieren misschien allemaal van dezelfde Pokestop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Eek2nd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:00:
Ik heb net een Magmar uit 10km... mn enige 10 km na ruim 1 maand...
Nu weer allemaal 5km
Ik had ook echt superlang geen 10 km eieren. Nu heb ik er drie in twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Verdorie! Rijdt ik net voorbij een plek waar een Scyther gespot is, U turn er op af, geen Scuther meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
IdieEasy schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:30:
[...]

Het was er behoorlijk druk! Een mannetje of 200 werd wel gehaald denk ik. De snackbar is ook weg....

Maar qua pokemon: sterke squirtle, veel ponyta, paar mankeys, 1 Mr. Mime en een vulpix. Voor de rest wat extra spul wat niet heel zeldzaam is: seel, bellsprout, onix, geodude en ekans.

Je was er niet toen de Blastoise spawnde midden op het plein?
Was wel een mooi moment. Eerst een golf van opwinding, daarna een mix van gevloek en gejuich.

Ik hoorde bij de vloekers...
Had er al een hoop ballen zonder succes tegenaan gegooid. Dus ik dacht, ik verlaat 'm ff en probeer het dan opnieuw. Maar toen was-ie dus al verdwenen. Kennelijk maar 1 minuut zichtbaar ofzo.

Daarna met de stampede naar de Ninetales heb ik stug volgehouden en na dik 20 ballen gaf-ie zich eindelijk over.

Er scheen ook nog een Snorlax verschenen te zijn, maar daar heb ik niks van gezien in PoGo.

Voor de rest wel een succesvolle middag, vooral om candy te sprokkelen voor evoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:03
Trasos schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:08:
[...]

Je was er niet toen de Blastoise spawnde midden op het plein?
Was wel een mooi moment. Eerst een golf van opwinding, daarna een mix van gevloek en gejuich.

Ik hoorde bij de vloekers...
Had er al een hoop ballen zonder succes tegenaan gegooid. Dus ik dacht, ik verlaat 'm ff en probeer het dan opnieuw. Maar toen was-ie dus al verdwenen. Kennelijk maar 1 minuut zichtbaar ofzo.

Daarna met de stampede naar de Ninetales heb ik stug volgehouden en na dik 20 ballen gaf-ie zich eindelijk over.

Er scheen ook nog een Snorlax verschenen te zijn, maar daar heb ik niks van gezien in PoGo.

Voor de rest wel een succesvolle middag, vooral om candy te sprokkelen voor evoluties.
Gisteravond in kijkduin de blastoise op een haar gemist pfffft
Ach, ik ben ook noet het type dat gaat rennen voor een pokemon, nieuwe ronde nieuwe eonde nieuwe kansen denk ik maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
IdieEasy schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:30:
[...]

Wow, klinkt toch goed hoor. Misschien ook maar eens die kant op dan.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Na zo lang geen 10 km eieren, heb ik er inmiddels vier in twee dagen gehad. Deze kwam er zojuist uitrollen en had ik nog niet:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2zow7yu.png

Nog twee pokemon te gaan en dan heb ik ze allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32
Pfffff ik zit op 111. Level 26... Moet nodig eens naar Kijkduin. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Gaaf hoor! Heb je er ook echt veel effort voor moeten doen? Bijv. Reizen om bep. Pokemon te vinden?(kijkduin, ..., ..., bijv. ) of woon je al gunstig qua Pokémon spawns?

En dan? Stop je ermee? Of wordt een aantal sterke Pokémon het nieuwe doel?

112 net lvl 24 hier. als de eieren meezitten eind komende week denk richting de 120. Maar daarna gaat het zeer zeer lastig worden denk ik...

[ Voor 22% gewijzigd door readytoflow op 28-08-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Gisteren een 95.6% Charmander (15/12/15) uit een 2km ei _/-\o_ Dus heel erg blij :D. Nu nog 70 candy erbij vinden.

Mijn Pokedex staat op 104/105. Heb wel 15 species die ik bijna kan evolven. Dus hoop in de komende dag een lucky egg te halen en de boel te kunnen evolueren.

Mensen die nog goede locaties/nests (Bulbasaur, Squirtle) weten binnen Utrecht? En een keer samen willen hunten?

[ Voor 34% gewijzigd door GandalfTheGrey op 28-08-2016 00:03 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
readytoflow schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:58:
Gaaf hoor! Heb je er ook echt veel effort voor moeten doen? Bijv. Reizen om bep. Pokemon te vinden?(kijkduin, ..., ..., bijv. ) of woon je al gunstig qua Pokémon spawns?

En dan? Stop je ermee? Of wordt een aantal sterke Pokémon het nieuwe doel?

112 net lvl 24 hier. als de eieren meezitten eind komende week denk richting de 120. Maar daarna gaat het zeer zeer lastig worden denk ik...
Veel effort? Mwah. Ik fiets redelijk veel, dus dat is mooi meegenomen. Veel eieren uitgebroed en hier een klein vermogen aan uitgegeven. Verder reis ik niet heel veel ofzo. Gewoon rondom werk en rondom daar waar ik en mn omgeving woonachtig zijn.

Mn doel wordt om de sterkste van elke pokemon te hebben. Dus 80%+ met goede movesets, want ik mag ze dan wel bijna allemaal hebben, maar ik heb echt superslechte pokemons qua movesets. wel veel 90%+ die ik later kan evolueren.

Ik moet nog 20 machop candy voor Machamp en dan moet ik alleen nog een Aerodactyl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
GandalfTheGrey schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:01:

Mensen die nog goede locaties/nests (Bulbasaur, Squirtle) weten binnen Utrecht? En een keer samen willen hunten?
Rondom de universiteit en de botanische tuinen heb ik er een paar gehad. Pikachu in het griftpark. In het centrum rondom neude en achterclarenburg is best vaak een squirtle te vinden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

poor Leno schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:47:
[...]
En en en?? Hoe is het ermee afgelopen? :D

Edit: het blijft verdacht stil :/
Yes yes, had het opgenomen maar geen tijd gehad om het filmpje te bewerken.
Even snel snel gedaan...

[ Voor 7% gewijzigd door murphylee op 28-08-2016 00:41 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
JinShepard schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:00:
Hey, ik heb een vraag, ik wil graag een oplaad station kopen, waarbij ik minimaal 2 telefoons tegelijk kan opladen, maar ik heb geen idee wat voor merk goed is of waar ik op moet letten. Heeft iemand tips?

https://azerty.nl/36-1586/accupakket.html
http://m.banggood.com/Ori...Power-Bank-p-1011289.html

Staat bij Azerty voor 47,95 maar uit Hong Kong kost hij nog geen 30.
Ik heb deze besteld vorige maand. Was na dag of 10 binnen en werkt top. Hij ondersteunt ook quickcharge 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 28-08-2016 00:32 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 20:54

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Weekendje kijkduin is geboekt. Wonende op een 210 km afstand vond ik het een beetje overdreven om enkel voor een middagje op een neer te rijden, hebben er dus 2 daagjes van gemaakt.

Ben erg benieuwd. Nog gouden locaties, tips tricks? Ga in elk geval ballen sparen.. Stuk of 150 non-normal balls genoeg ? (Daarbovenop natuurlijk nog zoveel mogelijk standaard ballen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Temujin schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:43:
Weekendje kijkduin is geboekt. Wonende op een 210 km afstand vond ik het een beetje overdreven om enkel voor een middagje op een neer te rijden, hebben er dus 2 daagjes van gemaakt.

Ben erg benieuwd. Nog gouden locaties, tips tricks? Ga in elk geval ballen sparen.. Stuk of 150 non-normal balls genoeg ? (Daarbovenop natuurlijk nog zoveel mogelijk standaard ballen)
Ik zou zoveel mogelijk niet-standaard ballen mee nemen. Probeer die te farmen door van te voren rondjes in je omgeving te maken. Verder zitten in Kijkduin zelf ook wel pokestops. Niet heel erg ver van elkaar.

vergeet je powerbank niet haha.

edit: oja en probeer die besjes te gebruiken. zorgt ervoor dat ze niet wegrennen. Zou zonde zijn als je een Snorlax oid tegen zou komen haha. hou ook wat gele ballen achter de hand voor de superpokemons mochten die opduiken. Die rennen echt gewoon weg als je de verkeerde bal gebruikt.

de gyms daar worden continue overgenomen. Ik zou er niet eens aan beginnen daar. Zonde van je potions en revives

[ Voor 20% gewijzigd door badros86 op 28-08-2016 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:28

Ik geloof dat ik de eerste keer in 'n paar uur 200 rode ballen erdoorheen heb gejaagd en 'n redelijk aantal blauw/geel. Er zitten daar stops, maar er spawnt daar bij vlagen zoveel dat je haast niet toekomt aan stops spinnen. Er zijn twee hotspots: de trap bij de draaimolen en het schip een eindje verderop. Als je daar ook wilt gaan eten: ik vond de bediening bij zowel Hudson als Bateau erg slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35

De eerste keer dat ik er was had ik zo'n 300 balls bij me, die zijn er toen allemaal doorheen gegaan in de paar uur die ik er was. Ik heb toen ook flink rondgelopen. De laatste keer ben ik alleen bij de trap gebleven, die keer had ik er aanzienlijk minder nodig.

Mijn ervaring met Kijkduin is dat je in principe een heel eind kan komen als je alleen bij de trap met de pokestops blijft. Er spawnt echter dusdanig veel dat je je pack volledig gaat leegtrekken als je rond gaat lopen: je komt dan echt te weinig pokestops tegen ten opzichte van de hoeveelheid spawns in de buurt.

Pidgeys, rattata's en andere meuk heb ik eigenlijk compleet genegeerd, tenzij er echt niets anders te vinden was en ik me zat te vervelen (zelden). Voltorbs en magnemites ben ik ook al snel mee opgehouden nadat ik er voldoende had gevangen voor een paar >90% IV evoluties van beide.

Oh en als de massa ergens naartoe loopt dan wil dat niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets bijzonders zit. Eerst je radar checken, en dan pas met de meute mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Maar ja...als je speciaal voor pokemon te spelen een hotel boekt, zou ik gewoon een paar bagupgrades doen en een hoop ballen kopen.
murphylee schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:23:
[...]

Even snel snel gedaan...

[video]
Niet helemaal wat je verwacht had lijkt me... :'(
Kwam die Zubat nu echt uit een 10km ei?

Voor mij zijn de omanytes en kabutos ook alleen maar via eieren te verktijgen en dus te evolueren.

[ Voor 64% gewijzigd door readytoflow op 28-08-2016 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Psyduck is poli's aan het versieren. Player dat het is lol

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2n88w87.png
readytoflow schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 02:06:
Maar ja...als je speciaal voor pokemon te spelen een hotel boekt, zou ik gewoon een paar bagupgrades doen en een hoop ballen kopen.

[...]

Voor mij zijn de omanytes en kabutos ook alleen maar via eieren te verktijgen en dus te evolueren.
nee hoor, beide komen ook gewoon voor in t wild. In Kijkduin o.a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
readytoflow schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 02:06:

[...]
Second that, maar met de reguliere ballen kom je niet zo gek ver in Kijkduin bij de Pokémon die er echt toe doen. Als je dan toch bereid bent om (reis)tijd en duiten te investeren -en je hebt geen 100+ aan ultra/great balls- neem dan even de moeite om door Leiden of een ander mooi stadje met elke 10m een Pokéstop te banjeren :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Zegato schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 03:07:
[...]

Second that, maar met de reguliere ballen kom je niet zo gek ver in Kijkduin bij de Pokémon die er echt toe doen. Als je dan toch bereid bent om (reis)tijd en duiten te investeren -en je hebt geen 100+ aan ultra/great balls- neem dan even de moeite om door Leiden of een ander mooi stadje met elke 10m een Pokéstop te banjeren :)
Dit dus.

Je wilt niet in Kijkduin zijn zonder genoeg blauwe of gele ballen! Telkens de rode weggooien als je bag vol is zodat je hier meer gele en blauwe voor in de plaats krijgt (niet in kijkduin zelf, maar van te voren dus). Die rode bessen zijn ook handig om te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ziezo, na enkele weken nolifen mijn Pokedex op 131 gezet en afgeklokt op level 28. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
badros86 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:48:
Na zo lang geen 10 km eieren, heb ik er inmiddels vier in twee dagen gehad. Deze kwam er zojuist uitrollen en had ik nog niet:

[afbeelding]

Nog twee pokemon te gaan en dan heb ik ze allemaal :)
Hoe heb je Tauros, Farfetch'd en Kangaskhan gefixed?
Of is 't allemaal buiten die 3 om :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
schaapiej schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:08:
[...]

Hoe heb je Tauros, Farfetch'd en Kangaskhan gefixed?
Of is 't allemaal buiten die 3 om :+
Nee die heb ik niet. Ik bedoel de 142 hier in NL verkrijgbaar. Zie ook mn eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 20:54

Temujin

Zegt ook wel eens iets

badros86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:46:
[...]
vergeet je powerbank niet haha.
Check, heb 9000mah aan powerbank bij me. Voor 2 personen
badros86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 03:55:
[...]
Je wilt niet in Kijkduin zijn zonder genoeg blauwe of gele ballen! Telkens de rode weggooien als je ba vol is zodat je hier meer gele en blauwe voor in de plaats krijgt (niet in kijkduin zelf, maar van te voren dus).
Zit nu op bijna 100 blauwe en 50 gele. Hoop dit nog iets te kunnen verhogen
anboni schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 01:00:
[...]
\Er zijn twee hotspots: de trap bij de draaimolen en het schip een eindje verderop. Als je daar ook wilt gaan eten: ik vond de bediening bij zowel Hudson als Bateau erg slecht ;)
Top.. Dit soort informatie kan ik goed gebruiken. De trap was me wel bekend, het schip echter nog niet
Ook nog leuke tentjes ontdekt waar zowel het eten als de bediening wel de moeite waard is ?

We gaan natuurlijk niet enkel en alleen voor de pokemon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphylee schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:23:
[...]

Even snel snel gedaan...

[video]
Omg.. Wel jammer zeg dat er niet echt een fatty bijzat :/

Maar hierbij dus echt bevestigd dat Zubat (of andere 2/5) uit een 10 kan komen -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Hazaa level 31. 500k XP duurde toch best lang. Nu ook een dragonite met 93% IV, mijn tweede. Weet inmiddels ook niet meer wat ik met al die magikarp aanmoet, heb al 7 gyarados en genoeg candy voor nog 2 lol.

Opschepmodus uit nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:22:
Hazaa level 31. 500k XP duurde toch best lang. Nu ook een dragonite met 93% IV, mijn tweede. Weet inmiddels ook niet meer wat ik met al die magikarp aanmoet, heb al 7 gyarados en genoeg candy voor nog 2 lol.

Opschepmodus uit nu. :+
Duimen dat een 100% IV uit een ei barst en daarna nog eens duimen dat'ie een goede moveset heeft :X

* Zegato komt ook om in de candy

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

poor Leno schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:19:
[...]
Maar hierbij dus echt bevestigd dat Zubat (of andere 2/5) uit een 10 kan komen -O-
Haha!
Dan is mijn plan gelukt >:)

Als je goed telt zijn er 9 eieren in het filmpje.
De 1e was een 2km vandaar de smiley..

Heb nog een screenshot er van + filmpje.
Maar vind het niet echt nodig om het te posten.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
badros86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:01:
[...]

Nee die heb ik niet. Ik bedoel de 142 hier in NL verkrijgbaar. Zie ook mn eerdere post.
Ah, die had ik niet gezien!
Lees/hoor nog steeds verschillende dingen over die 3 en de 5km eieren, iemand al eens zo'n ding uit een ei gekregen?

@10km eieren filmpje, een Zubat?!
*neemt koffie :O *

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 28-08-2016 09:37 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Nee, een 2km ei. Dat zegt hij ook in bovenstaande post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
FreqAmsterdam schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:35:
Nee, een 2km ei. Dat zegt hij ook in bovenstaande post.
Zag alleen de tekst die in de quote bij poor Leno staat vandaar :P
Edit: zijn post stond er nog niet toen ik op 'Verstuur' drukte. Valt mee dus met de koffie :)

[ Voor 16% gewijzigd door schaapiej op 28-08-2016 09:39 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Leno loopt te trollen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zelf net nog wel een nuttig rondje gemaakt. Had 3 gyms en heb er daar nog 4 aan toe kunnen voegen!
Mooi 70 muntjes kunnen cashen. Merk wel dat de revives nu een probleem aan het worden zijn...potions en ballen in overvloed maar volgens mij <10 revives!

Stukje langs de rijn gefietst wat over ongeveer 2,5km aardig wat spul heeft opgeleverd. O.a. 5x magikarp, 5x goldeen, 3x staryu, 3x eevee en wat los spul. Maar eens vaker over dat stukje fietsen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Ff een vraagje. Ik ben opnieuw begonnen en ben nu level 5. Klopt het dat je wat 'betere' pokemon zoals eevee (nog) niet te zien krijgt? Ik heb alleen maar shit gevangen tot nu toe of is dit toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
nichan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:06:
Ff een vraagje. Ik ben opnieuw begonnen en ben nu level 5. Klopt het dat je wat 'betere' pokemon zoals eevee (nog) niet te zien krijgt? Ik heb alleen maar shit gevangen tot nu toe of is dit toeval?
Op lvl 5 heb je pas 10 of 20 keer iets gevangen, gewoon geduld hebben...

Gisteravond een blauwe gym naar lvl 7 gehaald, was ook nog lvl 7 voor ik ging slapen, word vanochtend wakker en hij is weer rood... Maar dit keer ligt het niet aan botters maar aan dombo's die allemaal een flareon in de gym duwden... Ja met 2 lage cp pokemon, 3 flareons, mijn vaporeon, en een Arcanine ga je de oorlog inderdaad niet winnen.

Ik heb echt het idee dat blauw hier ram incompetent is. Zie ook meestal alleen kindjes van 12 die blauw zijn dus dat zou al het een en ander verklaren.

[ Voor 9% gewijzigd door mark-k op 28-08-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 17-10 15:25
Gyms zijn sowieso makkelijk over te nemen. Maar er staat nu een tauros van mij in een gym in de buurt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Akaendra schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:21:
Gyms zijn sowieso makkelijk over te nemen.
In je eentje tegen een level 8 gym met hoge beesten erin valt niet echt onder de categorie makkelijk denk ik! :)
Akaendra schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:21:
Maar er staat nu een tauros van mij in een gym in de buurt :D
Nice, altijd leuk om wat speciaals op een gym te zetten! Uit een ei gekregen of op vakantie geweest?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 17-10 15:25
schaapiej schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

In je eentje tegen een level 8 gym met hoge beesten erin valt niet echt onder de categorie makkelijk denk ik! :)

[...]

Nice, altijd leuk om wat speciaals op een gym te zetten! Uit een ei gekregen of op vakantie geweest?
Vakantie naar San Fran, heb er iig genoeg mee terug genomen. enige nadeel was wifi only maar een pokestop bij mijn hotelkamer en genoeg lures op plekken met free wifi :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:44
nichan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:06:
Mijn eerste Pokémon (na starter) was een Eevee :p

Toen had ik trwns nog geen idee van Pokémon, serie nooit gevolgd of iets. Nu ken ik alle 151 uit mn hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

Racing_Reporter

Contentmaker

Hmm guys, eerste bezoek aan PokeAdvisor leverde bij 't zoeken naar m'n nick of mailadres niks op, weet iemand hoe dat zit? Ik dacht laat ik eens in m'n stats duiken, but to no avail :S

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik schiet zo door mijn revives en potions heen de laatste tijd. Dan wil je ofwel een gym trainen voor een hoger lvl, ofwel een gym overnemen. Doe dat te vaak op een avond en je voorraad revives/potions gaan in rook op. Ik zie her en der ook gyms in de buurt die gewoon op het terrein van bedrijven staan die natuurlijk in het weekend het complex met hekken afsluiten. Kom je dus absoluut niet bij, zelfs al is er nog ruimte vrij. :( Wel ben ik nu bijna lvl 21, maar al mijn hoge CP pokémon (slowbro, starmie en cloyster) hebben lage IV aldus apprasal Mijn 11 beste pokémon hebben allemaal nog potions nodig, waar is de pokemon centre met nurse Joy om je uit de brand te helpen :P Zeker als de pokestops in de buurt je slechts meer en meer pokeballs en berries geven (kom er al om in die items :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Ik heb het gevoel dat de eieren nu mindere pokemons opleveren. Het was altijd >80%, ik heb nu al een 68% uit een ei gehad, en meerdere in het 70-80% bereik.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Het zijn vooral de 2 km eieren die een lagere Iv hebben de laatste tijd. De starters zijn weer hoog 98 % charmender O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
ijdod schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:45:
Ik heb het gevoel dat de eieren nu mindere pokemons opleveren. Het was altijd >80%, ik heb nu al een 68% uit een ei gehad, en meerdere in het 70-80% bereik.
klopt, dit ervaar ik ook. Had hier gisteren ook al over gepost. Best kut... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-10 10:26

PB-powell

Mr. Laziness

Zo, middagje PoGo erop zitten. Leuk resultaat, aantal eitjes uit waaronder 2 ekans en nu dus een arbok erbij. Verder een hoop magikarp gevangen waardoor ik m'n 3e gyarados (met bite en twister :( ) kon evolueren. Verder nog een omanyte, kabuto en doduo in het wild tegengekomen (ook een gyarados in de sightings gezien maar niet gevonden). En de devils-psyduck van 666CP >:)
Later nog een evolve-sessie gedaan met 63 evoluties. Daarmee gelijk halverwege onderweg naar level 26 :)

En terwijl ik dit typ spawnt er een dragoinair van 1117 :D duurde even omdat ie achterste rang zat, maar heb hem gevangen :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:37
tweakerjunior schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:57:
Het zijn vooral de 2 km eieren die een lagere Iv hebben de laatste tijd. De starters zijn weer hoog 98 % charmender O-)
Ik vang alleen maar lage Charmenders. :|

Wel al 117 candy :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.org/j7lm6fdb1/Psyduck.jpg

Hij bestaat dus echt :o :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
P.K. schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:59:
[...]

Ik vang alleen maar lage Charmenders. :|

Wel al 117 candy :P
Ik heb nooit een wilde charmender gevangen. De starters zijn zeldzaam hier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mark-k
tweakerjunior schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:09:
[...]

Ik heb nooit een wilde charmender gevangen. De starters zijn zeldzaam hier.
Niemand heeft ooit een Charmender gevangen, Charmanders daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die heeft Misty laten slingeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-10 21:17
Gisteren en vandaag naar de pokemon hotspot in taipei geweest, bekend van CNN. Wat een gekke huis en wat spawnen er veel pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Bestaat er eigelijk een risico om gebanned te worden als je op 2 toestellen evolueert tegelijkertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Joosie200 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:43:
[...]

Die heeft Misty laten slingeren :P
En ik geef d'r geen ongelijk :X
Maar ik ga hem bewaren als team mascotte *O* veel meer kan ie toch niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:26:
[...]

Niemand heeft ooit een Charmender gevangen, Charmanders daarentegen...
Na zoveel keer zat ik t me ook af te vragen of t nou met opzet was _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tomski1986 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:06:
Bestaat er eigelijk een risico om gebanned te worden als je op 2 toestellen evolueert tegelijkertijd?
Uiteraard, je doet namelijk meer evolves dan normaal mogelijk is in die tijd, dus loop je de kans om gebanned te worden. Net zoals dat je dat risico loopt als je bot, of spooft, of een IV calculator gebruikt, of n tijdje niet inlogt, of netjes legit speelt, of het spel uberhaupt nooit aanraakt, of net een scheet gelaten hebt, met Niantic weet je maar nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tomski1986 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:06:
Ik zou niet weten waarom. Er is niets in de TOS dat het zou verbieden dus Niantic kan je geen enkele reden opgeven als ze een ban zouden uitdelen. Ik ga het misschien wel met drie toestellen proberen. :+

The Pokies strike back... again. And this time it's serious. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32
mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:30:
[...]

Uiteraard, je doet namelijk meer evolves dan normaal mogelijk is in die tijd, dus loop je de kans om gebanned te worden. Net zoals dat je dat risico loopt als je bot, of spooft, of een IV calculator gebruikt, of n tijdje niet inlogt, of netjes legit speelt, of het spel uberhaupt nooit aanraakt, of net een scheet gelaten hebt, met Niantic weet je maar nooit.
Maar technisch gezien doe je niets fout. Je speelt het spel immers op een telefoon of tablet zoals het hoort en er staat nergens dat je niet het zelfde account op meerdere devices mag gebruiken, ook niet dat dat niet tegelijk mag. De mogelijkheid om meerdere devices tegelijk te gebruiken lijkt ook gewoon afgedekt want als je dat doet kan je elke Pokémon die spawnt slechts één keer vangen. Na de vangst (of vlucht) op het ene device verdwijnt hij ook op de andere.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Ik heb echt het idee dat blauw hier ram incompetent is. Zie ook meestal alleen kindjes van 12 die blauw zijn dus dat zou al het een en ander verklaren.
Laat die kindjes lekker spelen en wees zelf ook een beetje kind als je deze game speelt. Het is en blijft een game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
poor Leno schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:17:
Op een plekje in Apeldoorn (Zuiderpark, Marchantstraat) ben ik van 0 Charmanders naar 19 Charmanders gegaan in 2 middagjes O-)
Ik zit hier nu en er is geen charmander te bekennen.

Op de skatebaan. Lure aangezet. Bedoel je de skatebaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:21:
[...]

Ik zit hier nu en er is geen charmander te bekennen.

Op de skatebaan. Lure aangezet. Bedoel je de skatebaan
Nee, vlak ernaast.. bij 1e Wormense weg / Van de Spiegel straat en daar de hoek om, bij de flats daar.

En aan de overkant van de Marchant straat zitten ook veel squirtles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
poor Leno schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:23:
[...]

Nee, vlak ernaast.. bij 1e Wormense weg / Van de Spiegel straat en daar de hoek om, bij de flats daar.

En aan de overkant van de Marchant straat zitten ook veel squirtles :)
Damn lure verspild dan xd.
Ik zie de squirtles idd wel nearby

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aschtra schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:27:
[...]

Er zitten nu toevallig geen Charmanders.

Wel 3 squirtles.
(paar minuten oud plaatje)

Charmanders zitten normaal gezien in de wijk er recht boven, aan overkant Marchantstraat..

Succes :)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/29cl9c4.png

[ Voor 63% gewijzigd door poor Leno op 28-08-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
Welke site is dat?
@poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar mag ik helaas niets over zeggen, maar als je Google gebruikt, met (insert poulaire 'oude' gebannde site) alternatives, dan vind je t vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:27:
[...]

Edit, niet meer relevant.

Maar: Weer 4 nieuwe :D

Dus ik durf wel te stellen dat daar een paar nesten zitten ja ;)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/6rnfkk.png

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 28-08-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:45:
[...]

Maar technisch gezien doe je niets fout.
Waarom zou je willen inloggen op twee devices met hetzelfde account? Om een voordeel te krijgen? Dat kan als valsspelen gezien worden.

Doet er niet eens toe. Niantic kan en mag je hierom gewoon bannen als zij dat willen. Zonder opgaaf van reden.

"Niettegenstaande andersluidende bepalingen in deze voorwaarden kunnen we op elk gewenst moment, met of zonder kennisgeving, uw toegang tot de hele of een deel van de dienst opschorten, beëindigen of weigeren en enig en al huidig of toekomstig gebruik van de dienst ontzeggen."

en

"We hebben het recht om uw account op te schorten of te beëindigen, met of zonder kennisgeving, en al het huidige of toekomstige gebruik van de dienst als gevolg van uw schending van de voorwaarden te beëindigen, of als we naar eigen goeddunken bepalen dat opschorting of beëindiging in het beste belang is van het ondersteunen van een eerlijke, gezonde en veilige omgeving voor gebruikers van de dienst (met inbegrip van de deelnemers in het Play! Pokémon-applicatie, PTCGO of enig ander deel van de dienst.)"

bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:14
poor Leno schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:54:
[...]

Edit, niet meer relevant.

Maar: Weer 4 nieuwe :D

Dus ik durf wel te stellen dat daar een paar nesten zitten ja ;)

[afbeelding]
Ik kom uit Apeldoorn en kan deze bevestigen. Hier zitten een charmander nest (tussen 1e wormenseweg en casperfagelstraat) en Squirtle nest (ijsseltraat) vlak bij elkaar. Heb inmiddels van beide al meer dan 200 candy maar ik wacht nog steeds op een perfecte om te evolueren. Overigens is er ook een Pikachu nest vlakbij in de buurt bij zwembad Malkander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Hanky74 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:45:
[...]

Ik kom uit Apeldoorn en kan deze bevestigen. Hier zitten een charmander nest (tussen 1e wormenseweg en casperfagelstraat) en Squirtle nest (ijsseltraat) vlak bij elkaar. Heb inmiddels van beide al meer dan 200 candy maar ik wacht nog steeds op een perfecte om te evolueren. Overigens is er ook een Pikachu nest vlakbij in de buurt bij zwembad Malkander.
voeg ze toe aan de lijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Is er eigenlijk hier iemand die al 1000 km in de pogo app heeft? Ik zit op 340.37 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
FreqAmsterdam schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:17:
Is er eigenlijk hier iemand die al 1000 km in de pogo app heeft? Ik zit op 340.37 km.
420 km hiero. Net level 27 geworden.

[ Voor 4% gewijzigd door badros86 op 28-08-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Dacht dat ik wel een hoop had, maar slechts 167 km..... welk level dan? Hier 22

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
GVD wat een kutspel is het toch ook. Versla je in je eentje een lvl 8 gym, ging prima, heeft de laatste pokemon weer de 1HP bug. Nou, dat los je meestal op door je special attack te doen, dus ik doe die, doet die defender ook zn charge en wordt mijn special attack niet eens geregistreerd, dood, zwaai zwaai extra 2k prestige die hij omlaag had moeten gaan. Kut Niantic met hun kutbugs. Enige kutreden dat ik die kutgym moet neerhalen is omdat ij vol zit met kutbotters en ik het zat ben, en dan komen ze met dit soort kutzooi aan.

Ja ik ben boos :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:35:
GVD wat een kutspel is het toch ook. Versla je in je eentje een lvl 8 gym, ging prima, heeft de laatste pokemon weer de 1HP bug. Nou, dat los je meestal op door je special attack te doen, dus ik doe die, doet die defender ook zn charge en wordt mijn special attack niet eens geregistreerd, dood, zwaai zwaai extra 2k prestige die hij omlaag had moeten gaan. Kut Niantic met hun kutbugs. Enige kutreden dat ik die kutgym moet neerhalen is omdat ij vol zit met kutbotters en ik het zat ben, en dan komen ze met dit soort kutzooi aan.

u mad?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Eguna schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:34:
Dacht dat ik wel een hoop had, maar slechts 167 km..... welk level dan? Hier 22
Klein verschil. Ik zit op level 31. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam

Samenvatting: kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40

Waar zit die gym?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
In t zuiden van Limburg, gym is al weken rood en in de top zitten mensen die alleen maar snorlaxen en dragonites hebben lijkt het wel, inmiddels zo'n 20 gyms geteld op n dag waar ze in zaten met dat soort pokemon. Heb t al gereport bij Niantic maar ze zitten er nog steeds, en mijn andere account waarmee ik een bot had gedraaid om te kijken hoe het werkt en nog nooit een gym mee had aangevallen oid is wel gebanned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:40:
[...]

In t zuiden van Limburg, gym is al weken rood en in de top zitten mensen die alleen maar snorlaxen en dragonites hebben lijkt het wel, inmiddels zo'n 20 gyms geteld op n dag waar ze in zaten met dat soort pokemon. Heb t al gereport bij Niantic maar ze zitten er nog steeds, en mijn andere account waarmee ik een bot had gedraaid om te kijken hoe het werkt en nog nooit een gym mee had aangevallen oid is wel gebanned...
klikspaan. Hoezo heb je ze gereport? Wat als ze gewoon niet vals gespeeld hebben...? Ook nog terwijl je zelf een bot hebt gedraaid... 8)7

of loop je te trollen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 17-10 19:40
Dat moment dat er een Eevee uit je 10km ei krijgt :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Oh jammer in Amsterdam had ik nog wel n handje willen helpen, succes daar :)
mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:40:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:41:
[...]

klikspaan. Hoezo heb je ze gereport? Wat als ze gewoon niet vals gespeeld hebben...? Ook nog terwijl je zelf een bot hebt gedraaid... 8)7

of loop je te trollen? :?
Kerel was ook in 2 dagen van lvl 30 naar 32, met in totaal 20 dragonites/snorlaxes die allemaal vrij ver maxxed zijn. En ja, ik heb die bot gedraaid, om te kijken hoe het werkte, niet met mijn main account en vind het ook geen probleem dat die gebanned is, maar wel een beetje jammer dat obvious botters wel nog gewoon online zijn alleen maar omdat ze n paar weken eerder die bot gedraaid hebben en op tijd (toen de banwave begon) gestopt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

poor Leno schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:36:
Daar mag ik helaas niets over zeggen, maar als je Google gebruikt, met (insert poulaire 'oude' gebannde site) alternatives, dan vind je t vanzelf :)
Als er niets over gezegd mag worden, moet je het ook niet "promoten" en/of screenshots plaatsen, wat in mijn optiek hetzelfde is.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:49:
[...]

Kerel was ook in 2 dagen van lvl 30 naar 32, met in totaal 20 dragonites/snorlaxes die allemaal vrij ver maxxed zijn. En ja, ik heb die bot gedraaid, om te kijken hoe het werkte, niet met mijn main account en vind het ook geen probleem dat die gebanned is, maar wel een beetje jammer dat obvious botters wel nog gewoon online zijn alleen maar omdat ze n paar weken eerder die bot gedraaid hebben en op tijd (toen de banwave begon) gestopt zijn.
Wat als hij bij Niantic werkt ofzo? Waarom ga je gelijk ervan uit dat er vals gespeeld wordt. Je wordt echt niet altijd benadeeld Mark. Het is een game. probeer er van te genieten ipv het zo enorm serieus te nemen. Laat ze lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Probeer een ticket te sturen naar niantic met die persoon zijn naam en leg uit wat je verdacht vindt. Liefst met enkele andere mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Ben het met Mark eens, met de huidige systematiek is het volstrekt onmogelijk om zoveel rotzooi te hebben, het verslaat het hele endgame punt van dit spel als je geen speld tussen de gyms kan krijgen door botters

My life for hire!

Pagina: 1 ... 58 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status