Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Vraagje.

Ik heb de laatste tijd vaak een Ekans uit een ei. Ik heb hierdoor al 5x een 95%+ arbok en alleen zonder de beste moveset bite en gunk shot. Zal ik ze bewaren voor later (eventueel ruil)? Of gewoon wegdoen? Hou van een opgeruimde pokedex lol

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33c8wtu.png

[ Voor 4% gewijzigd door badros86 op 30-08-2016 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:03

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:37:
Vraagje.

Ik heb de laatste tijd vaak een Ekans uit een ei. Ik heb hierdoor al 4 95%+ arboks en alleen zonder de beste moveset bite en gunk shot. Zal ik ze bewaren voor later (eventueel ruil)? Of gewoon wegdoen? Hou van een opgeruimde pokedex lol

[afbeelding]
Ik zou of de hoogste IV of de hoogste CP bewaren. Gezien ze allemaal vrij laag in CP zijn is het nutteloos om ze gebruiken in gevechten en volgens mij zijn ze niet heel zeldzaam verder. Dus om te ruilen heeft het weinig zin om ze te bewaren, en je hebt teveel snoep en stof nodig om ze allemaal vechtbaar te maken.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:42:
[...]

Ik zou of de hoogste IV of de hoogste CP bewaren. Gezien ze allemaal vrij laag in CP zijn is het nutteloos om ze gebruiken in gevechten en volgens mij zijn ze niet heel zeldzaam verder. Dus om te ruilen heeft het weinig zin om ze te bewaren, en je hebt teveel snoep en stof nodig om ze allemaal vechtbaar te maken.
Dacht ik idd ook. thnx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 16:17
Ze werken waarschijnlijk prima als je een 1200cp scyther moet verslaan om een gym te trainen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
"Politie verwacht geen problemen"

Zou het goed gaan? Ik voorspel een aantal bloedneuzen en gebroken ribben van overenthousiaste spelers... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Leesvoer voor de hardcore spelers:

https://www.reddit.com/r/..._to_the_current_state_of/

Best interessant en leuke ideeën..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Oke ben nu op z'n minst hoog teleurgesteld in het spel. Vanmiddag bijna al m'n eieren laten uitkomen (op 2 na) en geen stops gedraaid zodat ik in de stad nieuwe eitjes kon ophalen. Samen met m'n vriendin gaan lopen en langzaam kwamen de eerste eieren tevoorschijn. Het begon met 2 km eieren en vervolgd 4 5km eieren om af te sluiten met een 2km ei :( bij dezelfde stops heeft m'n vriendin in totaal 2 10km eieren weten te scoren. Inmiddels dus meer dan 110 eieren en nog altijd maar 1 10km ei... Dat je een beetje geluk moet hebben snap ik nog, maar dit gaat nergens meer over :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:40:
Oke ben nu op z'n minst hoog teleurgesteld in het spel. Vanmiddag bijna al m'n eieren laten uitkomen (op 2 na) en geen stops gedraaid zodat ik in de stad nieuwe eitjes kon ophalen. Samen met m'n vriendin gaan lopen en langzaam kwamen de eerste eieren tevoorschijn. Het begon met 2 km eieren en vervolgd 4 5km eieren om af te sluiten met een 2km ei :( bij dezelfde stops heeft m'n vriendin in totaal 2 10km eieren weten te scoren. Inmiddels dus meer dan 110 eieren en nog altijd maar 1 10km ei... Dat je een beetje geluk moet hebben snap ik nog, maar dit gaat nergens meer over :( :(
ow zo herkenbaar. Heel stom is dit. Ik heb er bijna 450 ofzo eieren gehad en rond de 2% was 10km. Stomme is dat uit die 10 km eieren soms rotzooi komt. Heb je er eindelijk een blijkt het een scheet te zijn.

Ze moeten met een optie komen waar je je eieren weg kan gooien, zodat deze plaats maken voor andere zodat je zelf kan kiezen wat je uit gaat broeden. En daarnaast eieren wat moeilijk te krijgen maken, en daaaar weer naast de uitkomst uit een ei flink aan gaan passen aan het aantal km (en misschien aan de spawns uit een bepaalde omgeving). Ik heb 2x een Eevee gehad uit een 10 km ei terwijl die hier de buurt terroriseren... Mocro Eevee Maffia :'(

en de incubators moeten goedkoper.

kan ik weer eten enzo

[ Voor 11% gewijzigd door badros86 op 30-08-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Nice! Een 98% cp771 Kadabra net gevangen. Helaas gaat het 100 Candy grinden wel tergend traag met die abras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:48:
[...]

ow zo herkenbaar. Heel stom is dit. Ik heb er bijna 450 ofzo eieren gehad en rond de 2% was 10km. Stomme is dat uit die 10 km eieren soms rotzooi komt. Heb je er eindelijk een blijkt het een scheet te zijn.

Ze moeten met een optie komen waar je je eieren weg kan gooien, zodat deze plaats maken voor andere zodat je zelf kan kiezen wat je uit gaat broeden. En daarnaast eieren wat moeilijk te krijgen maken, en daaaar weer naast de uitkomst uit een ei flink aan gaan passen aan het aantal km (en misschien aan de spawns uit een bepaalde omgeving). Ik heb 2x een Eevee gehad uit een 10 km ei terwijl die hier de buurt terroriseren... Mocro Eevee Maffia :'(

en de incubators moeten goedkoper.

kan ik weer eten enzo
Dat idee van je eieren wegdoen is niet eens zo heel slecht, net als het verkrijgen ervan wat minder royaal. Had plek voor 7 en met 15 stops had ik ze allemaal. Maar op deze manier wordt het spelletje, voor mij, toch stukje minder leuk. Het gaat zo wel extreem lang duren voor ik alle pokemon heb |:(

Overigens zou ik nog best blij zijn met een eevee, die magikarp daarentegen, zit al op ruim 350 gevangen :+

En dat minder eten is alleen maar goed voor de lijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

Dat idee van je eieren wegdoen is niet eens zo heel slecht, net als het verkrijgen ervan wat minder royaal. Had plek voor 7 en met 15 stops had ik ze allemaal. Maar op deze manier wordt het spelletje, voor mij, toch stukje minder leuk. Het gaat zo wel extreem lang duren voor ik alle pokemon heb |:(

Overigens zou ik nog best blij zijn met een eevee, die magikarp daarentegen, zit al op ruim 350 gevangen :+
Ik merk ook dat ik nu niet echt een doel heb behalve een Aerodractyl scoren. Dan is het wel minder leuk. Ik maak savond niet ff dat rondje enzo. Hoop dat ze snel met een update komen.

Welke lvl ben je en hoeveel beestjes heb je al?

De magicarps zijn best goed qua IV toch? kunnen goede evolves opleveren.
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

En dat minder eten is alleen maar goed voor de lijn :9
haha ja dat wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:39:
[...]

Ik merk ook dat ik nu niet echt een doel heb behalve een Aerodractyl scoren. Dan is het wel minder leuk. Ik maak savond niet ff dat rondje enzo. Hoop dat ze snel met een update komen.

Welke lvl ben je en hoeveel beestjes heb je al?

De magicarps zijn best goed qua IV toch? kunnen goede evolves opleveren.

[...]

haha ja dat wel weer.
Ik zit op level 25,5 met 97 in m'n pokedex. Dus heb nog even te gaan, maar heel veel variatie is er niet in Utrecht, althans niet mijn standaard rondje. Ik loop veel op de Leidseweg en de oude gracht met een uitstapje langs paardenveld voor de bulbasaur daar. Maar weinig elektrische en vuur Pokemon daar, wel veel water (op squirtle na) en de overige 'troep' van pidgey, rattata en weedle enzo.

Qua Magikarp zojuist een gevangen van 176CP met 91% *O* dat gaat m'n 4de gyarados worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Tomski1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:11:
Leesvoer voor de hardcore spelers:

https://www.reddit.com/r/..._to_the_current_state_of/

Best interessant en leuke ideeën..
Was hem ook tegengekomen inderdaad. Wat mij betreft goede ideeën. Spel wordt snel "stale". Zoals ze daar ook aangeven is er gewoon te weinig content voor de endgame.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Vanavond paar uurtjes in Nijmegen op het bekende trapje gezeten bij de 4 stops. Helaas niet veel bijzonders, alleen wat machops en een arcanine.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 17:19

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

YinYang schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:13:
Vanavond paar uurtjes in Nijmegen op het bekende trapje gezeten bij de 4 stops. Helaas niet veel bijzonders, alleen wat machops en een arcanine.. :(
Daar zou ik best wel blij mee zijn :/

Crazy Cow Squad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Swipe up tijdens gym battle = switch pokemon.

I am amazed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
ZodiacNL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:21:
[...]

Daar zou ik best wel blij mee zijn :/
Sorry, bedoel ipv arcanine een growlithe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
YinYang schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:13:
Beide ontbreken bij mij nog. Dus stuur maar door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Joosie200 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:49:
[...]

Beide ontbreken bij mij nog. Dus stuur maar door ;)

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
PB-powell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:45:
[...]

Ik zit op level 25,5 met 97 in m'n pokedex. Dus heb nog even te gaan, maar heel veel variatie is er niet in Utrecht, althans niet mijn standaard rondje. Ik loop veel op de Leidseweg en de oude gracht met een uitstapje langs paardenveld voor de bulbasaur daar. Maar weinig elektrische en vuur Pokemon daar, wel veel water (op squirtle na) en de overige 'troep' van pidgey, rattata en weedle enzo.

Qua Magikarp zojuist een gevangen van 176CP met 91% *O* dat gaat m'n 4de gyarados worden :9
ow je komt ook uit utrecht. Nice. Leidseweg is wel nice ja. vooral bij de munt daaro. team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist een Eevee uit een 10km ei, wat jammer :'( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:51
FREAKJAM schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Ik zie het al helemaal voor me. Ik moest toch even hardop lachen. :+
Ik ook hahahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Tomski1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:36:
Swipe up tijdens gym battle = switch pokemon.

I am amazed.
ga ik straks testen.

Hebben jullie ook soms dat er bij een gevecht een derde pokemon opduikt die de tegenstander ook ff pakt? serieus... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:06:
[...]

ga ik straks testen.

Hebben jullie ook soms dat er bij een gevecht een derde pokemon opduikt die de tegenstander ook ff pakt? serieus... 8)7
Je kunt met meerdere mensen tegelijk aanvallen ja.

Ik baal trouwens nog steeds dat ik mn cp40 lapras weggedaan heb, was hier perfect geweest met uppen van gyms aangezien er tegenwoordig allerlei mensen cp100 pokemon in de gyms duwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Vanavond rondje Rembrandtpark gefietst :')

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2qwezoz.png

15 gevangen en 4 ontsnapt
In iets meer dan 1.5 uur

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:11:
[...]

Je kunt met meerdere mensen tegelijk aanvallen ja.

Ik baal trouwens nog steeds dat ik mn cp40 lapras weggedaan heb, was hier perfect geweest met uppen van gyms aangezien er tegenwoordig allerlei mensen cp100 pokemon in de gyms duwen.
dus die pokemon daar achter het gevecht is dan een andere speler die ook aanvalt...

ow wow... ik dacht serieus dat sommige eigen pokemon je gewoon random gingen helpen als soort van bonus.... :F :F :F |:( |:( |:(

maar dan is het huidige gym systeem helemaaaaaaal onzin
Firecow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 01:13:
Vanavond rondje Rembrandtpark gefietst :')

[afbeelding]

15 gevangen en 4 ontsnapt
In iets meer dan 1.5 uur
nice! hoe zijn ze qua IV?

[ Voor 25% gewijzigd door badros86 op 31-08-2016 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:16
De IV is zoals die van de meeste trash pokemon. Je hebt kans op wat goeds, maar het meeste is slecht.

Maar dat boeit niet, je pompt candy en gebruikt een Bulbasaur uit een ei (die zijn eigenlijk altijd goed tot uitstekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Als je gyms traint met zn 2en dan zie je makaar niet geloof ik :)
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 01:35:
[...]

dus die pokemon daar achter het gevecht is dan een andere speler die ook aanvalt...

ow wow... ik dacht serieus dat sommige eigen pokemon je gewoon random gingen helpen als soort van bonus.... :F :F :F |:( |:( |:(

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Gaarheid schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:20:
Als je gyms traint met zn 2en dan zie je makaar niet geloof ik :)

[...]
wel dus, Ik wist het ecfht niet. ik ben ook echt altijd alleen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roffeltjes
Trainen doe je 1 op 1, ook als je het tegelijk doet. Dat weet ik vrij zeker want ik doe dat regelmatig met vrouw en kinderen.

Gyms innemen laat je inderdaad de andere aanvallers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:16:
[...]

ow je komt ook uit utrecht. Nice. Leidseweg is wel nice ja. vooral bij de munt daaro. team?
Ik woon op de Leidsekade dus is voor nogal makkelijk om daar te lopen :p ik ben zelf team rood maar doe weinig aan gym gevechten. Laatste tijd is het veel geel in de buurt, zeker de gym aan de graadt van roggenweg :/ level 8 met de top 5 alleen maar 2500+ dragonites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Ik heb jullie hulp nodig mensen.

Ik heb twee dratinis en een dragonair. zie afbeelding. 1= level 25 2=level 20 en 3=level 22

Welke zal ik nou evolven? wat is slimheid om de beste dragonite te krijgen (al is dit voor een groot deel afhankelijk van de moveset...).

moet ik naar CP kijken, naar IV, of toch naar level? :?

edit: ik heb een evolve calculator gebruik om de CP van eindpokemon te bereken, maar gaat dat voor IV en lvl pokemon? ik snap het echt niet meer 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/15rb9uf.png
roffeltjes schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:41:
Trainen doe je 1 op 1, ook als je het tegelijk doet. Dat weet ik vrij zeker want ik doe dat regelmatig met vrouw en kinderen.

Gyms innemen laat je inderdaad de andere aanvallers zien.
ah duidelijk. ik reageerde te snel. Ja idd bij het overnemen van een gym wel en een eigen gym niet. :)
PB-powell schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:44:
[...]

Ik woon op de Leidsekade dus is voor nogal makkelijk om daar te lopen :p ik ben zelf team rood maar doe weinig aan gym gevechten. Laatste tijd is het veel geel in de buurt, zeker de gym aan de graadt van roggenweg :/ level 8 met de top 5 alleen maar 2500+ dragonites
haha je pakt ze gewoon vanuit je bed haha. blauw hiero

[ Voor 14% gewijzigd door badros86 op 31-08-2016 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:57:

Ik heb twee dratinis en een dragonair. zie afbeelding. 1= level 25 2=level 20 en 3=level 22

Welke zal ik nou evolven? wat is slimheid ?

edit: ik heb een evolve calculator gebruik om de CP van eindpokemon te bereken, maar gaat dat voor IV en lvl pokemon? ik snap het echt niet meer 8)7

[afbeelding]

[...]

ah duidelijk. ik reageerde te snel. Ja idd bij het overnemen van een gym wel en een eigen gym niet. :)

[...]

De base stats van Dragonite zijn al erg hoog. Hierdoor hebben de IV's niet veel invloed. Maar iets van 6 of 8 procent. En dat is dus het verschil tussen een 0 procent dragonite en een 100 procent dragonite. Het verschil tussen jou laagste en hoogste IV is dus nog kleiner.

Persoonlijk zou ik kijken naar cp. Maar ik geef niet zoveel om IV's en level. Vind het leuk om een hoge IV te hebben maar als het niet zo is, vind ik dat ook goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Ik zei het toch trainen zie je allleen jezelf :)

Ik zou de 98% dratini doen.

Welke zal ik nou evolven? wat is slimheid om de beste dragonite te krijgen (al is dit voor een groot deel afhankelijk van de moveset...).

[afbeelding]

[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Ik vind trouwens dat bij ons die nieuwe aanpassingen aan de gyms+droprate van de geneesmiddelen niet 100% bevallen.

Mijn vrouw heeft nauwelijks revives en ik heb een naar tekort aan potjes. Downtime van 1-2 dagen lijkt me niet goed voor het spel.

Ik snap dat Gyms iets te snel uit handen gingen, maar dat hadden ze volgens mij beter kunnen oplossen met wat meer impact van levels. Nu laten ze mensen stilstaan tot ze genoeg potjes hebben gespaard en gezien het aantal stops dat ik er doordraai gaat dat niet snel genoeg (ik ga VEEL stops af en het is nog steeds veel en veel te weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Martijn13 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:22:
[...]

Waarom de restart als ik vragen mag? Ik heb dat nog nooit gedaan in een sessie.
De evolve animatie is een seconde of 20, nieuwe pokedex entry ook nog eens 6. Op de meeste devices zul je met meteen opnieuw starten wel een paar seconden kunnen winnen, op een Samsung Galax S7 of Tab S2 duurt het starten echt maar een seconde of 5.

Scheelt je ook naar tientallen evoluerende pidgeys kijken.

Tip: zorg er wel voor dat je aan de stroom hangt en je verbinding stabiel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:43

[afbeelding]
Ik zou ook voor nummer 2 gaan.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

badros86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:23:
[...]

GoIV

al ziet de iOS versie er beter uit. Vooral de overzicht-functie
Deze heb ik gewoon uit de Play Store overigens. Icm appraise kan ik nu 70-80% van de pokerts correct classificeren. Bij sommige blijven er 2 opties over.

GoIV is wel een batterijvreter, want het werkt met screen capturing en zet een overlay button in PoGo. Meestal zet ik m dus even aan, test ik een pokert en zet ik m weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-10 19:37
YinYang schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:47:
[...]

Sorry, bedoel ipv arcanine een growlithe :)
Dan mag je ze alsnog direct doorsturen. Heb nog geen growlithe en moet nog genoeg machops om mijn Machoke in een Machamp te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
Mooi! Gastly van 93%.....maar wat moet ik dan weer met zijn 40CP :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 03:31
Pathogen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:21:
[...]

De evolve animatie is een seconde of 20, nieuwe pokedex entry ook nog eens 6. Op de meeste devices zul je met meteen opnieuw starten wel een paar seconden kunnen winnen, op een Samsung Galax S7 of Tab S2 duurt het starten echt maar een seconde of 5.

Scheelt je ook naar tientallen evoluerende pidgeys kijken.

Tip: zorg er wel voor dat je aan de stroom hangt en je verbinding stabiel is.
Ik heb getimed vanaf het moment dat je de poke aanklikt, en de volgende kan tikken. Dit is 26.4 seconden.
Dus het is idd een goed plan om het spel te herstarten. MAAR het risico is dat je verbinding niet tot stand wilt komen en ;w lucky egg. (heb het meegemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
thnx heren hierboven.

Het is dus een 96% Dragonite geworden met steel wing en hyper beam. Ik heb er al een met dragon breath en dragon claw (93%) en die is dus veel beter. Maar ik lees dat de steel wing en hyper beam ook wel goed zijn voor verdedigen van gyms. (klopt dit?) Dus ja, hij gaat maar wonen ergens in een gym, stomme &^%$ :X

zal ik er stardust aan besteden?
Pathogen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:29:
[...]

GoIV is wel een batterijvreter, want het werkt met screen capturing en zet een overlay button in PoGo. Meestal zet ik m dus even aan, test ik een pokert en zet ik m weer uit.
Ja zeg dat wel, ik ben door pokemon mn hele telefoon aan het slopen. Ladend spelen etc. Totaal niet goed voor de batterij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

StealthyPeanut schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:42:
Mooi! Gastly van 93%.....maar wat moet ik dan weer met zijn 40CP :| :/
Ik heb nu een 47CP Eevee met 98%... én al een hele ronde aan eeveelutions gehad.

Toch maar gewoon Rainer noemen en bewaren. Wie weet komt er wel eentje uit mijn volgende 10km ei en kom ik om in de candy.

(Mijn huidige Vapo is 60%)

[ Voor 3% gewijzigd door Pathogen op 31-08-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Werkt die Eevee truc nog steeds na de laatste updates? Ik dacht dat het slechts een debug dingetje was en dat het er later uitgehaald zou worden?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Pathogen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Ik heb nu een 47CP Eevee met 98%... én al een hele ronde aan eeveelutions gehad.
Afvalzak schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:10:
Werkt die Eevee truc nog steeds na de laatste updates? Ik dacht dat het slechts een debug dingetje was en dat het er later uitgehaald zou worden?
Ik denk dat die eeveelution trick meer dan 1 ronde werkt. heb net weer een Vaporeon kunnen maken, kan toeval zijn. Als je na renamen ff restart en dat werkt het gewoon. Meer mensen die dit zo proberen?

[ Voor 24% gewijzigd door badros86 op 31-08-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

[...]

Ik denk dat die eeveelution trick meer dan 1 ronde werkt. heb net weer een Vaporeon kunnen maken, kan toeval zijn. Als je na renamen ff restart en dat werkt het gewoon. Meer mensen die dit zo proberen?
Op reddit lees ik dat hij maar 1 keer per evolutie werkt, dus ik zou van toeval uitgaan dan ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik had 2 vragen

vraag 1 is

ik heb vanaf gisteren eindelijk 400+ candy,s voor een magicarp maar heb nog geen echt goede magicarp gevonden behalve deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Lo8am7UxopBR7EEyEDqXOPKU/medium.png

nu is de vraag is het slim deze te evoluren of nog verder te zoeken tot ik ooit tegen een betere aanloop?

vraag 2 is

Hoe komen jullie aan zulke hoge pokemon?!?
Ik ben zelf 22 bijna 23 en iedere pokemon die ik vang zoals jynx, mr. mime, syther, etc... zijn max 1000 of 1100 maar zie bij jullie 1700+ 2000+
Ik heb zoals je in de screenshot kan zien heel wat dust gespaard maar geven jullie het ook uit om een pokemon te upgraden?
Of vangen jullie de pokemon sirieus zo enorm hoog? gezien ik ze nog nooit zo hoog in het wild heb gezien.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:20:
ik had 2 vragen

vraag 1 is

ik heb vanaf gisteren eindelijk 400+ candy,s voor een magicarp maar heb nog geen echt goede magicarp gevonden behalve deze

[afbeelding]

nu is de vraag is het slim deze te evoluren of nog verder te zoeken tot ik ooit tegen een betere aanloop?

vraag 2 is

Ik ben zelf 22 bijna 23 en iedere pokemon die ik vang zoals jynx, mr. mime, syther, etc... zijn max 1000 of 1100 maar zie bij jullie 1700+ 2000+
Ik heb zoals je in de screenshot kan zien heel wat dust gespaard maar geven jullie het ook uit om een pokemon te upgraden?
Of vangen jullie de pokemon sirieus zo enorm hoog? gezien ik ze nog nooit zo hoog in het wild heb gezien.
Of het slim is ligt oa aan de IV. Heb ik even voor je berekend. Hij is gemiddeld 95%. Super goed dus.gratz!
Het is aan jou of je wilt evolven. als je dit doet krijg je een1333-1557 Gyarados.

Pokemon met hoge CP komen voor in t wild, maar meestal zijn ge-evolueerde beestjes (=veel candy sparen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

ik had 2 vragen

vraag 1 is

[afbeelding]

vraag 2 is

Ligt eraan hoeveel magikarp je vind om te wachten tot een betere. Als je ze veel vangt zou ik wachten en anders deze gewoon doen.
En ik heb zelf aardig wat pokemon versterkt inmiddels. In het wild kom ik ze ook niet veel hoger dan 1100 tegen, en zelfs die al zeer zelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:37
Afvalzak schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:10:
Het is een easter egg, die gewoon nog werkt. :)
Je kan em 1x gebruiken (voor alle drie), daarna ben je weer overgeleverd aan toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

P.K. schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

Het is een easter egg, die gewoon nog werkt. :)
Je kan em 1x gebruiken (voor alle drie), daarna ben je weer overgeleverd aan toeval.
Ja ik wacht nog even tot ik een echt goede Eevee heb :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 12:46
Gister en de afgelopen dagen rondje door Zwijndrecht gemaakt, daar zit echt niks bijzonders helaas.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
ik had 2 vragen

vraag 1 is

[afbeelding]

vraag 2 is

Ik zou die Magikarp het wel waard vinden, maar goed, ik heb gisteren een soortgelijke situatie gehad;

M'n magikarp was 133, 30 hp en 2200 dust om te upgraden. Dit was dus een 95 of 98% Magikarp (level 18), en by far de beste die ik tot die tijd tegen kwam. Ge-evolueerd naar een Gyarados van 1379, qua IV was ie uiteindelijk 15-15-14, dus daar ben ik wel tevreden over. Ook goede moves met Bite en Hydro Pump, dus daar ga ik niet 2 keer over denken om er dust en candy in te steken. Je komt toch genoeg magikarp tegen :P

En je kan inderdaad sterke pokemon tegenkomen, maar het gebeurt niet vaak. Ik was een paar weken terug een Vaporeon van 1800+ tegengekomen, en dat was dan ook direct m'n sterkste pokemon. Verder zijn m'n sterkste vaak uit eitjes die ik daarna ge-evolueerd heb.

En om ook mee te doen met de egg-complaints; ik had vorige week 8 incubators gehaald om van m'n 5km eieren af te komen. Ipv 5km of 10km eieren lijk ik nu alleen maar 2km te krijgen, alle eieren die ik heb zijn nu 2km. En daar ga ik geen Incubator aan verspillen. Nja, het geeft de optie op een starter, maar ik ga uit van een Weedle :p

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Momenteel heb ik een Polywrath met de attacks Bubble en submission. De IV is 89% met Atk15 Def 15 Sta 10. Is deze pokemon de moeite waard om er stardust in te steken. Zal dit een goede gym defender worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
bubble is wel een goede aanval voor het verdedigen van een gym. Submission geen idee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:50:
Momenteel heb ik een Polywrath met de attacks Bubble en submission. De IV is 89% met Atk15 Def 15 Sta 10. Is deze pokemon de moeite waard om er stardust in te steken. Zal dit een goede gym defender worden?
Hier kan @Albantar je wel over bijpraten ;)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10 19:57
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:57:

Ja zeg dat wel, ik ben door pokemon mn hele telefoon aan het slopen. Ladend spelen etc. Totaal niet goed voor de batterij haha.
Wat is daar slecht aan? Met een laptop doe je toch hetzelfde?
Volgens mij is het slechter om m iedere leeg te trekken dan elk procentje ontlading weer bij te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Na 3 jaar is elke batterij toch dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
Ossi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Volgens mij is het slechter om m iedere leeg te trekken dan elk procentje ontlading weer bij te laden.
Laptop stopt met continue laden als die eenmaal vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Ossi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Ik las ergens dat snelladen en het gebruiken van je tel niet goed is. Hij wordt supersuper warm ook. echt heet gewoon... kan niet goed zijn haha.

Ik liet em altijd tot net onder de 20% voor ik em ging laden. Nu laad ik em meerdere malen per dag op en kom ik vaak onder de 5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
skwzR schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Laptop stopt met continue laden als die eenmaal vol zit.
Een telefoon stopt ook met laden als die batterij vol zit, anders kun je m niet eens de hele nacht aan een oplader hebben.
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Ik las ergens dat snelladen en het gebruiken van je tel niet goed is. Hij wordt supersuper warm ook. echt heet gewoon... kan niet goed zijn haha.

Ik liet em altijd tot net onder de 20% voor ik em ging laden. Nu laad ik em meerdere malen per dag op en kom ik vaak onder de 5%.
Hij wordt wel flink warm inderdaad. Zou eigenlijk een metalen achterkant moet hebben met heatsink :P
Maar wanneer is het echt snelladen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Gisteravond na werk even naar Kijkduin geweest. Spawnde dus een Machamp op het plein, CP 1702 voor mij :D Scheelt wel heel wat Machop candies farmen.. Sandslah ontsnapt helaas, maar genoeg candy om er 1 te evolueren. Mis nog 1 Exeggcute voor een Exeggcutor. Weer wat Bulbasaur, Squirtle en Pikachu candies rijker geworden (Charmender wilde maar niet tevoorschijn komen). Maar de hoofdprijs van de avond was toch wel de 100% Dratini *O* Nu nog genoeg candy zien te verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Ossi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:59:

[...]

Hij wordt wel flink warm inderdaad. Zou eigenlijk een metalen achterkant moet hebben met heatsink :P
Maar wanneer is het echt snelladen?
nou als je 2 ampere gebruikt toch? Het laden duurt langer omdat je intensief gebruikmaakt van je tel, maar er gaat evenveel stroom in (alleen gaat het er even snel weer uit). Dus dan blijft het toch gewoon snelladen?
ofzo ...ben een noob op dit gebied lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WahWah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:00:
Gisteravond na werk even naar Kijkduin geweest. Spawnde dus een Machamp op het plein, CP 1702 voor mij :D Scheelt wel heel wat Machop candies farmen.. Sandslah ontsnapt helaas, maar genoeg candy om er 1 te evolueren. Mis nog 1 Exeggcute voor een Exeggcutor. Weer wat Bulbasaur, Squirtle en Pikachu candies rijker geworden (Charmender wilde maar niet tevoorschijn komen). Maar de hoofdprijs van de avond was toch wel de 100% Dratini *O* Nu nog genoeg candy zien te verzamelen...
d:)b

Ik was er maandagavond. Stond bij de boot toen er ineens iemand heel droog zei: "He, een Blastoise". Het grapje was al een paar keer gemaakt, dus ik dacht: het zal wel. Maar toen stond die er toch echt. Tig ballen moeten gooien maar gelukkig wel gevangen. Paar tellen later zag ik bij de trap ineens een hoop mensen rennen, zat er een Charizard. Ook kunnen vangen, dus mijn avond kon niet meer stuk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dank jullie wel ik heb me magicarp geevolved maar helaas maar 1300+ geworden dus dat word upgraden

en dan weet ik dus dat het zeldzaam is om hoge wilde pokemon tegen te komen en dat het dus upgraden is geblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:08:
dank jullie wel ik heb me magicarp geevolved maar helaas maar 1300+ geworden dus dat word upgraden

en dan weet ik dus dat het zeldzaam is om hoge wilde pokemon tegen te komen en dat het dus upgraden is geblazen
Maar hoe hoger je eigen level, hoe meer pokemon je moet vangen dus echt een tekort aan dust zul je niet snel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:07
copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:08:
Dat had geen verrassing hoeven zijn, evolves gebeuren altijd volgens een standaard factor die afhankelijk is van het type. Zie de evolve calculator in de TW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

d:)b

Ik was er maandagavond. Stond bij de boot toen er ineens iemand heel droog zei: "He, een Blastoise". Het grapje was al een paar keer gemaakt, dus ik dacht: het zal wel. Maar toen stond die er toch echt. Tig ballen moeten gooien maar gelukkig wel gevangen. Paar tellen later zag ik bij de trap ineens een hoop mensen rennen, zat er een Charizard. Ook kunnen vangen, dus mijn avond kon niet meer stuk. :o
Maandagavond lijkt me een betere avond dan haha. Misschien zit er een pattern in de spwn dagen. Vorig weekend op zaterdag heb ik ook geen Blastoise of Charizard gezien, maar wel een Ninetales bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
anboni schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

Dat had geen verrassing hoeven zijn, evolves gebeuren altijd volgens een standaard factor die afhankelijk is van het type. Zie de evolve calculator in de TW.
nee geen verassing maar als je een range krijgt van 1300 t/m 1600 en hij word 1300 is dat wel jammer dit omdat ik had gehoopt op 1400, 1500+ zou worden maar goed is niet anders word upgraden geblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

nou als je 2 ampere gebruikt toch? Het laden duurt langer omdat je intensief gebruikmaakt van je tel, maar er gaat evenveel stroom in (alleen gaat het er even snel weer uit). Dus dan blijft het toch gewoon snelladen?
ofzo ...ben een noob op dit gebied lol
Volgens mij werkt het niet op die manier, de ene laadt sneller op 2 ampère dan de andere. Dus voor mij blijft de vraag wanneer is het snelladen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

nee geen verassing maar als je een range krijgt van 1300 t/m 1600 en hij word 1300 is dat wel jammer dit omdat ik had gehoopt op 1400, 1500+ zou worden maar goed is niet anders word upgraden geblazen :)
Als ik jouw magikarp in die IV calculator zet van de topic warning, staat er bij Gyarydos tussen Worst possible en Best possible range 1190 - 1382...

Mijn magikarp van 150 werd 1536...

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 31-08-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
WahWah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:20:
[...]

Als ik jouw magikarp in die IV calculator zet van de topic warning, staat er bij Gyarydos tussen Worst possible en Best possible range 1190 - 1382...

Mijn magikarp van 150 werd 1536...
hmmm er reageerde iemand op mijn post dat hij tot 1600+ zou kunnen uitkomen :( die zei nog dat hij supergoed is maar goed zo zie je maar niet naar iedereeen luisteren maar heb nu tenminste een gyrados!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:36
copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

hmmm er reageerde iemand op mijn post dat hij tot 1600+ zou kunnen uitkomen :( die zei nog dat hij supergoed is maar goed zo zie je maar niet naar iedereeen luisteren maar heb nu tenminste een gyrados!
Het verschilt op de een of andere manier ook tussen IV calculators. Iemand hier zal het echt niet expres verkeerd vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niet iedereen gebruikt dezelfde programma's en sites om dingen te bereken. Hier kunnen verschillen tussen zitten. Helemaal als je de waardes die nodig zijn voor bereken handmatig invoert. Voor gyardos houdt ik zelf aan de cp van magikarp x10. Dat is aan de lage kant maar dan kan ik iig niet teleurgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
[...]

Achja zelf onderzoeken volgende keer dan :) Je had toch je beste magikarp evolved dus. Hoop dat je een goede tweede aanval hebt gekregen (Hydro Pump) Die van mij had de worst possible -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
[...]

Ik heb een site gebruikt die dat aangaf. zie de link in eerdere post. Sorry...
En ik zei dat ie supergoed is adhv de IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Ik heb een site gebruikt die dat aangaf. zie de link in eerdere post. Sorry...
En ik zei dat ie supergoed is adhv de IV.
don,t worry ik neem het jou niet kwalijk maar had gehoopt op wat hogere CP thats it :)

p.s. hij heeft inderdaad bite en hydropump dus dat zit wel goed

[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 31-08-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

don,t worry ik neem het jou niet kwalijk maar had gehoopt op wat hogere CP thats it :)
welke moves heeft hij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

[...]

Magikarp heeft een ~10.5 multiplier dus klopt wel ongeveer. Zie deze chart voor meer info.

[ Voor 25% gewijzigd door FREAKJAM op 31-08-2016 10:38 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
[...]

maare trouwens, waar haal je 1600+ vandaan??? dat heeft niemand gezegd

Dit zei ik:
Of het slim is ligt oa aan de IV. Heb ik even voor je berekend. Hij is gemiddeld 95%. Super goed dus.gratz!
Het is aan jou of je wilt evolven. als je dit doet krijg je een1333-1557 Gyarados

[ Voor 6% gewijzigd door badros86 op 31-08-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
[...]

p.s. hij heeft inderdaad bite en hydropump dus dat zit wel goed
movesets staan los van IV...

goede aanvallen krijgen is gewoon geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

movesets staan los van IV...

goede aanvallen krijgen is gewoon geluk hebben.
Nou gewoon candy verzamelen om dat ding vol pompen naar max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
WahWah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

Nou gewoon candy verzamelen om dat ding vol pompen naar max!
yep. In zijn geval kan dat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

yep. In zijn geval kan dat makkelijk.
Ja als die van mij Hydro Pump had gekregen dan had ik hetzelfde gedaan voor die van mij. Dan zou hij op mijn level bijna 2k CP hebben, maar ik moest natuurlijk Twister krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 01:35:
[...]

[...]

Jup, je ziet dan linksboven als het goed in ook een poppetje en een getal staan, dat getal is het aantal trainers dat tegelijk vecht. Iedere trainer krijgt wel gewoon dmg van de aanvallen, maar als je dus alleen n pokemon niet dood krijgt kan het dus handig zijn om met meer man aan te vallen. Maar mocht het je alleen lukken is dat beter omdat je dan allebei prestige eraf haalt en de bonus krijgt.

Trainen van gyms kan wel met 100 man tegelijk zonder dat je elkaar ziet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
badros86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

maare trouwens, waar haal je 1600+ vandaan??? dat heeft niemand gezegd

Dit zei ik:

[...]
ok iets lager zei hij dan

"Of het slim is ligt oa aan de IV. Heb ik even voor je berekend. Hij is gemiddeld 95%. Super goed dus.gratz!
Het is aan jou of je wilt evolven. als je dit doet krijg je een1333-1557 Gyarados."

1557 als max had dus gehoopt op een 1500+ gyrados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:57:
[...]

ok iets lager zei hij dan

"Of het slim is ligt oa aan de IV. Heb ik even voor je berekend. Hij is gemiddeld 95%. Super goed dus.gratz!
Het is aan jou of je wilt evolven. als je dit doet krijg je een1333-1557 Gyarados."

1557 als max had dus gehoopt op een 1500+ gyrados
Hoe hoger de IV hoe lager de cp bij evolven. Di komt doordat je pokemon een lager lvl heeft met dezelfde cp die je gebruikt om dat uit te rekenen. Dat lvl verandert niet bij evolve dus krijg je met goede iv een pokemon die hoog zit qua cp voor zijn lvl, maar dat is de lagere in de range voor de evolutie. Power je hem daarna kom je uiteraard wel hoger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Weet iemand of "Nest Migrations" elke maand zijn? aangezien September voor de deur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:37
Loadichus schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:37:
Weet iemand of "Nest Migrations" elke maand zijn? aangezien September voor de deur staat.
Tot nu toe zat er steeds ongeveer een maand tussen, de vorige nest change was iets meer dan een week geleden, dus we kunnen nog wel even wss. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:18
Zijn er mensen die gebruikmaken van de nest-map op TheSilphRoad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even over het vangen. Geven Nice, Great en Excellent throws nou alleen XP bonus en geen verhoogde vangkans en beïnvloedt alleen de grootte van het cirkeltje de vangkans onafhankelijk of je dat cirkeltje nou raakt of niet of geven die N/G/E throws ook een verhoogde vangkans?

Ik begin aan dat laatste nl. te twijfelen. Dat zou betekenen dat je bij het kleinste cirkeltje de hoogste vangkans hebt maar het ook het moeilijkst is om een XP bonus te krijgen en je die bonus dus inruilt voor een hogere vangkans. Great is nog wel te doen maar Excellent is stukken lastiger. Dáár voor gaan zal minder dan de helft van de keren lukken dan een Great throw denk ik.

Dus dan óf meer XP bonus maar ook meer ballen en meer ontsnappingen, óf minder ballen en minder ontsnappingen maar gemiddeld ook minder XP bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Om nog maar eens de sightings discussie op te rakelen...
Vanochtend tussen afspraken in een rondje gereden omg. Rotterdam. tot 3 keer toe die stomme clown op de sightings gehad. Elke keer miniscuul het blok rond gereden en weer terug. Zelfs uitgestapt om op de voetpaden tussen de huizen te zoeken. maar het lukte me dus tot 3x toe niet om hem te vinden.

Als je de spawnplekken niet weet is het nog steeds op goed geluk een Pokémon tegenkomen.
Of hebben jullie daar nog tactieken voor misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Wat ik begreep is dat N/G/E catchbonus gaven en wel 1.1/1.3/1.5. Dus Nice geeft 10% extra, great 30% en excellent 50%. Ik ga zelf altijd voor de Great curved throw, excellent is inderdaad te lastig. Liever gegarandeerd de Great bonus, dan af en toe de Excellent bonus.

[ Voor 4% gewijzigd door mat.hi.as op 31-08-2016 13:32 . Reden: cijfers zijn geupdate sinds de vorige keer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mat.hi.as schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:09:
Wat ik begreep is dat N/G/E catchbonus gaven en wel 1.0/1.2/1.5. Dus Nice doet niks, great 20% en excellent 50%. Ik ga zelf altijd voor de Great curved throw, excellent is inderdaad te lastig. Liever gegarandeerd de Great bonus, dan af en toe de Excellent bonus.
Ja, maar is dat nou extra bovenop de vangkans aangegeven door het kleinere cirkjeltje, want bij die bonus weet je dat je hem raakte bij die cirkelgrootte, of is dat puur gerelateerd aan die cirkelgrootte en werkt dat ook als je hem buiten die cirkel raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
demo31051987 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:40:
Ja ik, daar kwam ik ook de nestmigrations tegen. Ondertussen ook wat nest bevestigingen gedaan.
Vind wel dat er een groot verschil is tussen een nest en een frequent spawn.

[ Voor 21% gewijzigd door Loadichus op 31-08-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:26
readytoflow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:09:
Of hebben jullie daar nog tactieken voor misschien?
Dit werkt vrij goed:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/26BROeRvwsNoG1TdC/giphy.gif

Het probleem is echter dat (in het geval van zoeken met de auto), de sightings niet snel genoeg bijgewerkt worden. Dus dit werkt eigenlijk alleen goed als je loopt (of heeeeeeeel langzaam rijdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
CaptJackSparrow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Ja, maar is dat nou extra bovenop de vangkans aangegeven door het kleinere cirkjeltje, want bij die bonus weet je dat je hem raakte bij die cirkelgrootte, of is dat puur gerelateerd aan die cirkelgrootte en werkt dat ook als je hem buiten die cirkel raakt?
De grootte van het cirkeltje bepaalt of het N/G/E is. Daarbij horen experience bonus en een verhoogde vangkans. Als je buiten de cirkel gooit, heb je geen N/G/E, en dus geen extra vangkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mat.hi.as schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

De grootte van het cirkeltje bepaalt of het N/G/E is. Daarbij horen experience bonus en een verhoogde vangkans. Als je buiten de cirkel gooit, heb je geen N/G/E, en dus geen extra vangkans.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 12:17

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

demo31051987 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:40:
Ik denk, ik ga even kijken. Moet ik inloggen met Reddit... Dat heb ik al 3 jaar ontweken, ga ik nu niet iets voor aanmaken omdat zij dat willen :s

Helaas, ik blijf wel zo gewoon verder stoeien :z
Pagina: 1 ... 62 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status