copywizard schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:20:
ik had 2 vragen
vraag 1 is
ik heb vanaf gisteren eindelijk 400+ candy,s voor een magicarp maar heb nog geen echt goede magicarp gevonden behalve deze
[afbeelding]
nu is de vraag is het slim deze te evoluren of nog verder te zoeken tot ik ooit tegen een betere aanloop?
vraag 2 is
Hoe komen jullie aan zulke hoge pokemon?!?
Ik ben zelf 22 bijna 23 en iedere pokemon die ik vang zoals jynx, mr. mime, syther, etc... zijn max 1000 of 1100 maar zie bij jullie 1700+ 2000+
Ik heb zoals je in de screenshot kan zien heel wat dust gespaard maar geven jullie het ook uit om een pokemon te upgraden?
Of vangen jullie de pokemon sirieus zo enorm hoog? gezien ik ze nog nooit zo hoog in het wild heb gezien.
Ik zou die Magikarp het wel waard vinden, maar goed, ik heb gisteren een soortgelijke situatie gehad;
M'n magikarp was 133, 30 hp en 2200 dust om te upgraden. Dit was dus een 95 of 98% Magikarp (level 18), en by far de beste die ik tot die tijd tegen kwam. Ge-evolueerd naar een Gyarados van 1379, qua IV was ie uiteindelijk 15-15-14, dus daar ben ik wel tevreden over. Ook goede moves met Bite en Hydro Pump, dus daar ga ik niet 2 keer over denken om er dust en candy in te steken. Je komt toch genoeg magikarp tegen
En je kan inderdaad sterke pokemon tegenkomen, maar het gebeurt niet vaak. Ik was een paar weken terug een Vaporeon van 1800+ tegengekomen, en dat was dan ook direct m'n sterkste pokemon. Verder zijn m'n sterkste vaak uit eitjes die ik daarna ge-evolueerd heb.
En om ook mee te doen met de egg-complaints; ik had vorige week 8 incubators gehaald om van m'n 5km eieren af te komen. Ipv 5km of 10km eieren lijk ik nu alleen maar 2km te krijgen, alle eieren die ik heb zijn nu 2km. En daar ga ik geen Incubator aan verspillen. Nja, het geeft de optie op een starter, maar ik ga uit van een Weedle