Aight dat wist ik niet! Thanks, dat scheelt jaren tijd haha
En heeeeeel veel potions!Jamesl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:48:
Aight dat wist ik niet! Thanks, dat scheelt jaren tijd haha
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Thanks voor de info over het gym trainen.
Kan dit ook in de TS worden gezet?
Kan dit ook in de TS worden gezet?
net op kantoor
2 x mr mime
1 x electrabuzz
1 x porygon
dus mag voor vandaag niet klagen gisteren wel een lapras gemist
en en hier komen heeeeel veel jinx voorbij heb er in een week een stuk of 9.
2 x mr mime
1 x electrabuzz
1 x porygon
dus mag voor vandaag niet klagen gisteren wel een lapras gemist
en en hier komen heeeeel veel jinx voorbij heb er in een week een stuk of 9.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Level 26 inmiddels en de catchrate begint flink te dalen. Zonder curvebal en great throw blijft bijna niks meer zitten. Tot aan level 26 had ik er weinig moeite mee, voor met curvebal ging het makkelijk.
Gister mooie ronde gelopen van 3.6 km in 1 uur en 30 minuten. Waarvan 30 minuten een Lure.
Niet veel boeiends gevangen, maar toch weer wat hoger. Ben nu bijna level 19.
Hadden een rondje gelopen en toen een lure aangezet, mooi om te zien dat daar 3 mensen op af kwamen.
Vervolgens met hun een gym aangevallen, die pokemons die er in zaten waar veels te hoog. toch 2 pokemons kunnen verslaan.
Niet veel boeiends gevangen, maar toch weer wat hoger. Ben nu bijna level 19.
Hadden een rondje gelopen en toen een lure aangezet, mooi om te zien dat daar 3 mensen op af kwamen.
Vervolgens met hun een gym aangevallen, die pokemons die er in zaten waar veels te hoog. toch 2 pokemons kunnen verslaan.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zit het niet in je telefoon zelf? welke telefoon gebruik je?murphylee schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:37:
iemand ervaring met een app die je screen recorderd? (Android)
Voor het hatchen van 8x 10km eggs
Ik heb al geen eeuwen een 10km ei meer gekregen. Nog een enkele 2km maar het is bijna alleen maar 5kmreadytoflow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:25:
Op zich aan 10km eieren geen gebrek. Maar het blijft ontbreken aan een topper zoals een leuke Lapras of Snorlax. Maar we blijven volhouden...
PSN: Marselaar
Same here... Maar ik ben nu toch echt weer op een 10km-ei aan het broeden... Kom op Snorlax. Of Lapras. Kom op nou!Marselaar schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Ik heb al geen eeuwen een 10km ei meer gekregen. Nog een enkele 2km maar het is bijna alleen maar 5km
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hier niet anders, bijna al m'n eieren zijn 5kmMarselaar schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Ik heb al geen eeuwen een 10km ei meer gekregen. Nog een enkele 2km maar het is bijna alleen maar 5km

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ben lvl 24, heb het idee als ik gyms overneem, maar max 10 coins kan halen. In de tussentijd is er dan wel al 1 gekaapt. Of is het zo dat ik coins kan verzamelen bij gyms zolang de andere nog steeds behouden zijn door mij?
Je kan 1 keer per 21 uur coins ophalen voor de gyms. Je krijgt dan 10 coins en 500 dust per gym waar je op dat moment een pokemon in hebt. Zit je in 5 gyms, krijg je dus 50 coins en 2500 dust. Het beste is dus ook om meerdere gyms snel achter elkaar over te nemen of aan te vullen voor je de coins ophaalt, dan haal je het meeste eruit.Hoosje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:52:
Ben lvl 24, heb het idee als ik gyms overneem, maar max 10 coins kan halen. In de tussentijd is er dan wel al 1 gekaapt. Of is het zo dat ik coins kan verzamelen bij gyms zolang de andere nog steeds behouden zijn door mij?
Voor elk Pokemon dat je in een gym hebt staan krijg je 10 coins. En beste tijd is dus vroeg in de ochtend, ik vertrek rond 6:30 en pak wat gym's mee onderweg. Als je in de avond rond 7 uur een gym pakt, is de kans groot dat je het kwijt bent voordat je bij de volgende aangekomen bent, omdat iemand anders het alweer over heeft genomen.Hoosje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:52:
Algemeen genomen, beste tijd is als het een moment is dat niemand op straat wilt zijn... erg vroeg... of als het hondenweer is, want mja, dan ga je ook niet zo snel naar buiten om een gym over te nemen.
Juniper RWD
ik maak snachts altijd ff een rondje lol.Hoosje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:52:
Veel leuker om met die Appraisals te werken. Toch spannend om erachter te komen of ik de juiste Pokemon heb gepowerupped, ipv met Excel aan de slag te gaan en alles klinisch aan te pakken.
Gelukkig wel overall goede keuzes gemaakt. Een 80-100% Snorlax, een 80-100% Flareon met Heatwave en nog een Vaporeon met 80-100% en de juiste stat.
Gelukkig wel overall goede keuzes gemaakt. Een 80-100% Snorlax, een 80-100% Flareon met Heatwave en nog een Vaporeon met 80-100% en de juiste stat.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Laatste tijd stagneerde het vullen van mijn pokedex voor mij. Gisteren wilde ik een klein rondje gelopen voor 10km ei. Ik eindigde met een ronde van 5km waarin 3 nieuwe pokemon heb kunnen vangen; Weezing, uit mn ei kwam een Aerodactyl van 1255cp en een perfectie van 96% en ik ben een kwartier lang op jacht geweest naar mr. mime.
Merk wel dat de spawns zijn aangepast want anders had ik deze nooit gevonden bij ons in het dorp
Merk wel dat de spawns zijn aangepast want anders had ik deze nooit gevonden bij ons in het dorp
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik zie inmiddel Mr. Mime meerdere keren opduiken in mijn woonplaats, waar hij eerder niet te vinden was. Het lijkt erop dat Niantic meer zeldzame pokemons laat spawnen. Logisch want als iederen nog steeds de gebruikelijke normale & water pokemon blijft vangen stopt men ook eerder met spelen.aDutchCow schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:08:
Laatste tijd stagneerde het vullen van mijn pokedex voor mij. Gisteren wilde ik een klein rondje gelopen voor 10km ei. Ik eindigde met een ronde van 5km waarin 3 nieuwe pokemon heb kunnen vangen; Weezing, uit mn ei kwam een Aerodactyl van 1255cp en een perfectie van 96% en ik ben een kwartier lang op jacht geweest naar mr. mime.
Dat idee heb ik ook. Ik kom veel Mr Mime's, Scythers, Kabuto's en dergelijke tegen. Ook de iets minder zeldzame Pokémon verschijnen nu veel meer. Veel meer Koffings een Magnemites bijvoorbeeld.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:48:
[...]
Ik zie inmiddel Mr. Mime meerdere keren opduiken in mijn woonplaats, waar hij eerder niet te vinden was. Het lijkt erop dat Niantic meer zeldzame pokemons laat spawnen. Logisch want als iederen nog steeds de gebruikelijke normale & water pokemon blijft vangen stopt men ook eerder met spelen.
In het begin was het vooral pidgeys en rattattas, nu toch heel vaak eentje in de sightings die (relatief) zeldzaam is
Als ik serieus na het hatchen van deze eggs geen 10 km krijg, dan stop ik serieus serieus met de game.
SERIEUS

ja echt
SERIEUS

ja echt
Haha tsja ik dacht 20 eieren terug dat ik ook wel weer eens een 10km ei zou krijgen... nope! 
(heb er zelf toen 2x 7 tegelijk gelopen)
[ Voor 18% gewijzigd door schaapiej op 24-08-2016 16:06 ]
Ik heb sinds ik speel echt maar 2 of 3 10km eieren gekregen. Wel gelukkig een goede Snorlax gehad, maare ik wil nu eindelijk mn Lapras. Een Aerodractyl os ook goedschaapiej schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:05:
Haha tsja ik dacht 20 eieren terug dat ik ook wel weer eens een 10km ei zou krijgen... nope!
bijna 300 uitgebroed!
Verwijderd
Ik heb tot nu toe 2 keer 10 km eieren gekregen. 2 keer magmarbadros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:07:
[...]
Ik heb sinds ik speel echt maar 2 of 3 10km eieren gekregen. Wel gelukkig een goede Snorlax gehad, maare ik wil nu eindelijk mn Lapras. Een Aerodractyl os ook goed
bijna 300 uitgebroed!
Echt waar?badros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:04:
Als ik serieus na het hatchen van deze eggs geen 10 km krijg, dan stop ik serieus serieus met de game.
SERIEUS
[afbeelding]
ja echt
Welk level ben je en hoeveel heb je er al gehad dan?
weet je het zeker?
[ Voor 7% gewijzigd door PB-powell op 24-08-2016 16:09 ]
Maar wel met een goede IV toch?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Ik heb tot nu toe 2 keer 10 km eieren gekregen. 2 keer magmar
ff gecheckt.PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Echt waar?![]()
Welk level ben je en hoeveel heb je er al gehad dan?
weet je het zeker?
311 om precies te zijn. Heeft me een vermogen gekost lol
Ik ben nu lvl 20 en heb 31 eieren uiteindelijk uitgebroed waarvan tot op heden 1x een 10km. Het leverde mij een whopping Onyx op.
Van de 9 huidige eieren zijn er 8 5km en 1 2km. Met de updates hebben ze geloof ik ook de 10km eieren zeldzamer gemaakt..
Tegenwoordig ga ik steeds meer voor de 5km eieren. Inmiddels heb ik van een hoop al genoeg tot redelijk wat candy, maar vaak zijn het met een slechte IV. Dus nu hoop ik leuke gym aanvallers bij elkaar te krijgen.
311 eieren uitgebroed?badros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
ff gecheckt.
311 om precies te zijn. Heeft me een vermogen gekost lol
Dat zou nog eens handig zijn om te kunnen zien; waar je pokie nog in de gym staat.Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:19:
Net even twee gyms voor mijn deur getraind en er een Pokie bij gezet. Ik heb nu vijf Pokies in gyms. Twee in Nijmegen, twee op de Veluwe en een in Amersfoort.
PSN: Marselaar
26, jij?PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:17:
[...]
311 eieren uitgebroed?Welk level ben je dan?

Ik ben lvl 25, heb 55 eieren uitgebroed, waarvan er 2 een 10km ei was
Vanochtend zag ik nog een blauwe lv3 Gym met een open gaatje, dus dacht even claimen. Vervolgens zag ik een Flareon van 1650 op de onderste plek. Aangezien ik een leuke Vaporeon had gevangen van 1169 kreeg ik bij elke win (en hield makkelijk 25-50% HP over elke keer) 705 prestige. Een uurtje later was m'n antieke telefoon leeg, m'n potion voorraad nog maar 20% van wat die was maar de gym was lv9
Pas daarna kwamen er mensen met nieuwe Pokemon bij om de zooi nog verder te versterken. Misschien zo nog even kijken of ik hem naar lv10 kan schoppen, just for the hell of it, voordat de hele gym alweer geraped is
Hoewel bovenaan staan een 2200 Lapras, mijn 1900 Gyardos gevolgd door 2x 1700 Vaporeon.
[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 24-08-2016 16:25 ]
Eenmalig 4 incubators gekocht met geld en 1 keer met coins. Ik ben 10K exp verwijderd van level 25.

[ Voor 16% gewijzigd door PB-powell op 24-08-2016 16:26 ]
ik heb er tig gekocht lol. best geldverspilling, ach ja geld moet rollen.PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:24:
[...]
Eenmalig 4 incubators gekocht met geld en 1 keer met coins. Ik ben 10K exp verwijderd van level 25.
[afbeelding]

Dit vind ik stiekem ook, maar heb mezelf op een 10,- budget per maand gezet voor PoGo. Wil af toe toch ook gewoon boodschappen kunnen doen enzobadros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
ik heb er tig gekocht lol. best geldverspilling, ach ja geld moet rollen.![]()
Verwijderd
Ik na ruim een maand weer eens een 10km egg gevonden, zit er weer een Pinsir in
Waardeloos joh.
Boodschappen voor eten enzo bedoel je? Ja dat heb ik allang opgegeven. Ik sta nu dagelijks tussen de asielzoekers bij de voedselbank in de rij. Silver lining: Het lopen daarnaar toe zorgt voor een paar kilometertjes.PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:30:
[...]
Dit vind ik stiekem ook, maar heb mezelf op een 10,- budget per maand gezet voor PoGo. Wil af toe toch ook gewoon boodschappen kunnen doen enzo
nee serieus ik ga ook een limiet instellen lol. Vanaf volgende maand

Ha goede tip van die voedselbank!badros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:33:
[...]
Boodschappen voor eten enzo bedoel je? Ja dat heb ik allang opgegeven. Ik sta nu dagelijks tussen de asielzoekers bij de voedselbank in de rij. Silver lining: Het lopen daarnaar toe zorgt voor een paar kilometertjes.
Nog eentje dannee serieus ik ga ook een limiet instellen lol. Vanaf volgende maand

nou vooruit misschien nog twee dan
Ben ik even blij dat ik een ontzettende krent ben. Ik heb gelukkig pas € 10,- uitgegeven sinds ik ben begonnen bij de release. Helaas wel in twee stappen.
als ik een ban krijg omdat ik van die IV sites gebruik dan ga ik serieus janken.
of maybe wordt ik juist niet gebanned omdat ik zoveel geld uitgeef...
of maybe wordt ik juist niet gebanned omdat ik zoveel geld uitgeef...
Wat is er nog meer nieuw behalve de gym leader die even komt vertellen wat een IV calculator beter kan?
Voorlopig niks behalve een paar bug-fixesGoemies schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:40:
Wat is er nog meer nieuw behalve de gym leader die even komt vertellen wat een IV calculator beter kan?
- Fixed a bug that kept defeated Pokémon at 1HP; these Pokémon will now return as fainted Pokémon. We’re working on rebalancing the training battle, stay tuned.Goemies schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:40:
Verwijderd
Welke boodschappen? Volgens ben ik degene die negen van tien keer voor je eten zorgtPB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:30:
[...]
Dit vind ik stiekem ook, maar heb mezelf op een 10,- budget per maand gezet voor PoGo. Wil af toe toch ook gewoon boodschappen kunnen doen enzo
Dus die ene 10e keer dat ie boodschappen doet...Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:43:
[...]
Welke boodschappen? Volgens ben ik degene die negen van tien keer voor je eten zorgt
Dat jij nou eerder thuis bent van werkVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:43:
[...]
Welke boodschappen? Volgens ben ik degene die negen van tien keer voor je eten zorgt
maar misschien moeten we weer even on-topic gaan
Zoietsbadros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:57:
zijn jullie een stel of huisgenoten oid?
Ik zie in eens geen Gym's en stops meer. Het de app al opnieuw geïnstalleerd. Iemand anders dit al eens gehad?
Ik speel ook PoGo samen met mn vriendin
. Overnemen en Pokies vinden is een stuk leuker dan!

Regelmatig, ik restart dan de app en dan is het probleem weer gefixtLabbers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:03:
Ik zie in eens geen Gym's en stops meer. Het de app al opnieuw geïnstalleerd. Iemand anders dit al eens gehad?
ah nice.PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:02:
[...]
Zoietsdas m'n vriendin, samen spelen we PoGo
is lekker makkelijk met gyms overnemen enzo
Ik dacht ik laat die update even zitten tot ik mijn revives heb aangevuld maar no such luck. De eerste pokemon die uit een gym is geknikkerd moest een revive krijgen. Nu de update dan toch maar gedaan en lijkt me wel handig. Bespaart je in ieder geval een handmatige berekening van alles ondr de 80%.
Ik kwam gisteren per toeval op 2 dratini spawns hier in de buurt. Bleek dat die spawns iedere circa 20 minuten een nieuwe spawn doen. Soms vaker maar dan met junk en de 20 min etappe blijft. De spawn geeft dan normaal gezien pokemons X, Y, X, Y etc waarbij Y steeds een andere, meestal vaker voorkomende pokemon is (in dit geval staryu, poliwag, magikarp etc). Na middernacht bleek die spawn opeens te zijn verdwenen en kwamen er volledig andere pokemon op andere tijden. In de middagpauze zag ik de dratini's echter weer op dezelfde tijdstippen/intervallen. Zou mooi zijn als dat zo blijft, dan kan ik eindelijk genoeg candies verzamelen voor een dragonite.
Ik kwam gisteren per toeval op 2 dratini spawns hier in de buurt. Bleek dat die spawns iedere circa 20 minuten een nieuwe spawn doen. Soms vaker maar dan met junk en de 20 min etappe blijft. De spawn geeft dan normaal gezien pokemons X, Y, X, Y etc waarbij Y steeds een andere, meestal vaker voorkomende pokemon is (in dit geval staryu, poliwag, magikarp etc). Na middernacht bleek die spawn opeens te zijn verdwenen en kwamen er volledig andere pokemon op andere tijden. In de middagpauze zag ik de dratini's echter weer op dezelfde tijdstippen/intervallen. Zou mooi zijn als dat zo blijft, dan kan ik eindelijk genoeg candies verzamelen voor een dragonite.
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Had ik ook phone uit en weer aan heeft het probleem gefixedLabbers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:03:
Nexus 5.ajaxalex schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Zit het niet in je telefoon zelf? welke telefoon gebruik je?
Altijd al een Nexus gehad dus clean and fresh install.
Heb AZ screen recorder geïnstalleerd. Vanavond even testen.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Ik krijg de nieuwe versie maar niet via de Play Store (Nederland). Is er een manier om deze geforceerd naar updates te laten zoeken? Of heb ik te weinig geduld en is hij nog niet overal uitgerold?
En als ik eenmaal apkmirror gebruik moet ik dat dan voortaan altijd doen of update hij dan ook automatisch?
En als ik eenmaal apkmirror gebruik moet ik dat dan voortaan altijd doen of update hij dan ook automatisch?
vreemd, hier wel een pokemon go update via de playstore binnengehaald rond 1500u vanmiddag...
eerste keer gaf ie aan dat er geen update was, na een refresh veranderde het "openen" knopje toch in een "updaten" knopje en kon ik `m updaten.
Ik snap echter niet wat er gewijzigd is. Zag dat je "team leider" soms tips geeft maar weet niet waar ik dat in de app kan vinden...
eerste keer gaf ie aan dat er geen update was, na een refresh veranderde het "openen" knopje toch in een "updaten" knopje en kon ik `m updaten.
Ik snap echter niet wat er gewijzigd is. Zag dat je "team leider" soms tips geeft maar weet niet waar ik dat in de app kan vinden...
Op 1 van je pokemon klikken en dan staat er in het menuutje appraisal (sorry als het verkeerd gespeld isbabybel123 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:05:
vreemd, hier wel een pokemon go update via de playstore binnengehaald rond 1500u vanmiddag...
Je trainer geeft dmv opmerkingen aan of je pokemon een goede IV heeft.babybel123 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:05:

[ Voor 20% gewijzigd door badros86 op 24-08-2016 19:19 ]
heb het net even bekeken, geinig om te zien!
enige wat ik niet snap is het 2e deel van het plaatje hierboven, waarin ik een caterpie heb die schijnbaar "at least one stat with a bonus (IV) value of 15, the maximum" heeft.
Iemand die me uit kan leggen wat daarmee bedoeld wordt?
enige wat ik niet snap is het 2e deel van het plaatje hierboven, waarin ik een caterpie heb die schijnbaar "at least one stat with a bonus (IV) value of 15, the maximum" heeft.
De IV wordt berekend adhv drie zaken: HP, attack en defense. Schalen lopen van 0-15.babybel123 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:27:
heb het net even bekeken, geinig om te zien!
De perfecte pokemon met 100% IV heeft dus drie x 15.
Als je pokemon minimaal 1x 15 punten heeft krijg je dus die opmerking waar je naar verwijst. Een beetje useless want naast die 15 punten kan je pokemon theoretisch 2x 0 punten hebben voor de overige twee wat het een waardeloze pokemon maakt met een lage IV.
[ Voor 11% gewijzigd door badros86 op 24-08-2016 19:34 ]
Ah shit, mijn Veluwse Slowbro is terug naar huis gekomen met een flinke kater. 3 1/2 dag uitgehouden. Maar mijn Troliwrath is nog steeds op vakantie op de Veluwe.
Lol. Ik heb ergens in Eindhoven bij een lvl10 gym mn Dragonite gedumpt en ben em al een week kwijt. Hij gemaakt zich volgens mij wel daaro in het zuiden.Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:46:
Ah shit, mijn Veluwse Slowbro is terug naar huis gekomen met een flinke kater. 3 1/2 dag uitgehouden. Maar mijn Troliwrath is nog steeds op vakantie op de Veluwe.
Kut dat het mn beste pokemon is en ik em eigenlijk nodig heb om gyms over te nemen...
Wat is je naam en team? Dan kan ik misschien wel even zorgen dat hij terug naar huis komtbadros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:49:
[...]
Lol. Ik heb ergens in Eindhoven bij een lvl10 gym mn Dragonite gedumpt en ben em al een week kwijt. Hij gemaakt zich volgens mij wel daaro in het zuiden.
Kut dat het mn beste pokemon is en ik em eigenlijk nodig heb om gyms over te nemen...
we zitten beide bij Mystic toch? Ach laat em nog maar ff chillen daaro.Hogader schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:03:
[...]
Wat is je naam en team? Dan kan ik misschien wel even zorgen dat hij terug naar huis komt
Helemaal duidelijk, bedankt!badros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
De perfecte pokemon met 100% IV heeft dus drie x 15.
550 eitjes uitgebroed..
Meestal tussen de 6 en 9 tegelijk..
Geef meeste coins ook uit aan incubators..
The grand total of 1 snorlax and 1 lapras..
dus mja..
Meestal tussen de 6 en 9 tegelijk..
Geef meeste coins ook uit aan incubators..
The grand total of 1 snorlax and 1 lapras..
dus mja..
Geld terug claimen via playstore / itunes werkt nog steeds goed..AppieNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:36:
Aangezien Niantic nogal banhappy is, ben ik allang opgehouden geld te geven na de eerste 10 euro.
en google en apple hebben er al bijna een vrijwaring voor gegeven.. gezien de hoeveelheid klachten van mensen die refunds doen..
Als je apple belt en zegt..
Ik wil geld terug van een in game payment ..
zeggen ze zelf al..
Lemme guess.. Pokemon go right?
Ik wilde van mijn squirtle eindelijk een warturtle en daarna blastoise maken want ik heb eindelijk 150 candy.
Ik ging voor de zekerheid even de iv controleren van de squirtle die ik dacht de beste te zijn. Hij heeft cp 673 hp 64 power up kost 5000 dust ik ben lvl 29. Nu blijkt dat die maar max 22% perfectie kan krijgen na evolutie??? Ik had eerder rond de 80 % verwacht.
Dus mijn vraag: is het totaal zinloos om naar cp te kijken en welke waarden zorgen dan voor die hoge cp? Volgens de calculator is att def stamina al waardeloos dus dat kan het niet zijn.
Ik ging voor de zekerheid even de iv controleren van de squirtle die ik dacht de beste te zijn. Hij heeft cp 673 hp 64 power up kost 5000 dust ik ben lvl 29. Nu blijkt dat die maar max 22% perfectie kan krijgen na evolutie??? Ik had eerder rond de 80 % verwacht.
Dus mijn vraag: is het totaal zinloos om naar cp te kijken en welke waarden zorgen dan voor die hoge cp? Volgens de calculator is att def stamina al waardeloos dus dat kan het niet zijn.
Grmbl, een Bulbasaur spawn met gegarandeerd meerdere Bulbasaurs per dag, 70 meter van de weg af in een weiland = precies buiten bereik. Gelukkig zijn de weedles, rattatta's en pidgeys goed te bereiken
Het level van de pokemon geeft hem die hoge cp. En starter pokemon die je in het wild vangt zijn (hoop ik) bugged. De attack stat is praktisch altijd 0, en zo niet 1 of 2. Dus wil je een starter met goeie IV's, begin maar flink eieren uit te broeden...Gravediggerxx schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:53:
Ik wilde van mijn squirtle eindelijk een warturtle en daarna blastoise maken want ik heb eindelijk 150 candy.
Same here, ook level 20 en 31 eieren. Ik denk dat ik 1 of 2 10km eieren gehad heb. Meerderheid is 5km.Joosie200 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:14:
Ik ben nu lvl 20 en heb 31 eieren uiteindelijk uitgebroed waarvan tot op heden 1x een 10km. Het leverde mij een whopping Onyx op.Van de 9 huidige eieren zijn er 8 5km en 1 2km. Met de updates hebben ze geloof ik ook de 10km eieren zeldzamer gemaakt..
Jezus, heeft Niantic ook aan de tracking van het lopen voor het eihatchen lopen prutsen?
Heel de stad door gefietst, misschien 0,3km erbij op een 10km ei. Voorheen lukte dat makkelijk voor 6 of 7km. Wellicht dat ze de maximumsnelheid sterker hebben begrenst?
Ook al twee keer gehad dat de app aangeeft dat ik nog 0.04km tekort kom, om na een reboot opeens te laten zien dat het ei uitkomt....wut?
Heel de stad door gefietst, misschien 0,3km erbij op een 10km ei. Voorheen lukte dat makkelijk voor 6 of 7km. Wellicht dat ze de maximumsnelheid sterker hebben begrenst?
Ook al twee keer gehad dat de app aangeeft dat ik nog 0.04km tekort kom, om na een reboot opeens te laten zien dat het ei uitkomt....wut?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Mijn teller gaat serieus soms 100 meter terug.Jeroenneman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:30:
[ Voor 29% gewijzigd door badros86 op 24-08-2016 21:35 ]
Dat is toch altijd al heel vaag geweest? Vaak zat dat ik 5km gelopen heb en er slecht 1km bij kwam. Soms werkt het wel goed, maar vaker niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 24-08-2016 21:37 ]
Zojuist een dikke slowpoke van 790cp gevangen. Ff snel de IV checken: 88,89% procent
Nu hopen dat ie goede aanvallen krijgt als slowbro

Nu hopen dat ie goede aanvallen krijgt als slowbro

Alleen zit ik op Android en toevallig vorige week nog gekeken naar refund geneuzel, waaruit ik begreep dat ik niet veel grond heb om geld terug te vragen. Dat wil niet zeggen dat ik het niet zou krijgen, maar ik heb gewoon geen zin in het gezeik. Ik ga niet 100 euro uitgeven en dan Google die zegt: ja, eigen schuld dat je gebanned bent. Voorkomen is altijd nog beter dan genezen?pvnzoest schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Geld terug claimen via playstore / itunes werkt nog steeds goed..
en google en apple hebben er al bijna een vrijwaring voor gegeven.. gezien de hoeveelheid klachten van mensen die refunds doen..
Als je apple belt en zegt..
Ik wil geld terug van een in game payment ..
zeggen ze zelf al..
Lemme guess.. Pokemon go right?
Ben ik op jacht naar kadabra, kom ik na het vangen een lvl 9 gym met een magikarp tegen 
Magikarp was 29, ik heb een voltorb van 10. Als magikarp geen struggle deed was het een eitje. Door het cp verschil blijkbaar het max prestige ontdekt, 1000 prestige per keer
Magikarp was 29, ik heb een voltorb van 10. Als magikarp geen struggle deed was het een eitje. Door het cp verschil blijkbaar het max prestige ontdekt, 1000 prestige per keer
Pfft Mystic lutsers. Team Instinct is the way to go!badros86 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
we zitten beide bij Mystic toch? Ach laat em nog maar ff chillen daaro.
En die drie 10 km eieren van (eer)gisteren voegen aan dat rijtje toe:readytoflow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:25:
[...]
Uit mijn hoofd:
Hitmonchan ~900
Hitmonlee <400
Chansey <300 (264HP)
2 eevee's ~600
3xJynx ~900/1000
Electabuzz ~1000
2x Magmar ~1000/~1250
2xPinsuckir ~700/~1200
Kabuto
Op zich aan 10km eieren geen gebrek. Maar het blijft ontbreken aan een topper zoals een leuke Lapras of Snorlax. Maar we blijven volhouden...
Dratini 550
Onyx 475
Omanite 627
spoiler:
godnondedegodversakkerpielekes
Lijkt wel of ze denken: 'he die lui kopen incubators. Laten we ze wel 10km eieren geven zodat ze hoop blijven houden. Maar we stoppen er alleen maar crap in'. Tsss. Ik zou eens een foto moeten opsturen met het teleurgestelde gezicht van mijn 5 jaar oude zoontje elke keer....
Precies! Mensen die lopen te jammeren dat Appraise niks doet voor de echte stat jagers zitten te pitten.Shiro schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:31:
Nieuwe toevoeging van Appraise vind ik wel iets toevoegen, als je de IV calc checkt, krijg je een range te zien, met de hint van wat z'n sterkste stat is en welke % range kan je soms wel een aardige inschatting maken of het nou die 81% is of 61% is van de vele combinaties.
Een voorbeeld:
Dratini 55-91%
Oude situatie: Power up doen en kijken of de calculaor een betere schatting maakt. Al te vaak verpest je je dust en candy.
Nieuwe situatie: Appraise geeft aan in welke range je zit. Scheelt je bakken met dust en gepiel met spreadsheets.
Btw, even niet hysterisch doen. Sites waarop je niet inlogt (en helemaal als je ze met je pc bezoekt! of spreadsheets zullen nimmer tot een ban kunnen leiden.
Ik heb uit de appraise additie ook helemaal niet het gevoel dat Niantic dit doet om de boel dicht te smijten, voelt veel meer als gewoon een extra handige feature.
En dat ze die scansites flink afstraffen snapt iedereen toch?
- Server belasting van zo'n scan tool is mega door al dat gps gejump.
- Links of rechtsom gaat het in tegen de filosofie van Pokemon games. Ik heb te vaak gezien dat mensen tot op een paar meter nauwkeurig pokemons konden localiseren terwijl ze 4 straten verderop staan. Handig... maar dat is natuurlijk niet de charme die Niantic zich had voorgesteld.
Ik heb geen zwaar moreel oordeel, ik loop ook rustig mee met zo'n groep als ze mij vertellen dat er een Aerodactyl om de hoek zit. Maar ik vind het veel leuker om rond te fietsen... te zien dat de pokemon van de radar afvalt, terug fietsen, weer verkeerd rijden en hem te zien vedwijnen net zo lang tot je hem hebt. Een soort echo lokatie.
Ik wacht nu maar op een EI (altijd goed!). Slowpokes boven de 80 heb ik nog niet gezien, en ik heb er 144 gevangen...ajaxalex schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:50:
Heeft 1 van jullie al eens een slowpoke gevangen met een knappe iv?
Alles wat ik vang zit onder de 55%. Een 699 slowpoke met 53 iv is toch zonde
Ze zullen er wel zijn, maar mijn Eevee's en Dratini's zijn meestal een stuk beter.
[ Voor 11% gewijzigd door roffeltjes op 24-08-2016 22:48 ]
Mijn vrouw is ten onrechte gebanned.. uiteraard niets gehoord op tickets.. (staan nog open inmiddels ruim 2 weken later) .. Screw it.. geld terug gevraagd via onderstaande methode..AppieNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:59:
[...]
Alleen zit ik op Android en toevallig vorige week nog gekeken naar refund geneuzel, waaruit ik begreep dat ik niet veel grond heb om geld terug te vragen. Dat wil niet zeggen dat ik het niet zou krijgen, maar ik heb gewoon geen zin in het gezeik. Ik ga niet 100 euro uitgeven en dan Google die zegt: ja, eigen schuld dat je gebanned bent. Voorkomen is altijd nog beter dan genezen?
Werkt.. Meteen mail van google play.. refund approved..
http://www.ownedcore.com/...d-google-100-working.html
BAM! Vanmiddag een Mr Mime gevangen! 847cp
een great ball gecurved en hoppa! En een geodude uit een ei, genoeg om een graveler te maken 
Welk level is iedereen hier nu?
Welk level is iedereen hier nu?
Ik ben net level 22 en een kwart geworden door mijn 2de keer powerlevelen. Deze keer leverde het 79K aan xp op
OK.. jullie weten, ik ben niet zo van het 'oh look at me and my Pokemon'
Maar ik heb vanavond deze gevangen in t wild en wilde jullie deze cutie niet onthouden!

(moves boeien me niet zo)

Maar ik heb vanavond deze gevangen in t wild en wilde jullie deze cutie niet onthouden!

(moves boeien me niet zo)
Hop. Lapras is boven de 80 procent. Zijn hp is extra sterk, maar zijn power is ook goed. Nou ja toch leuk om te weten. Ik zit op level 22 met 131 eieren uitgebroed en dertig euro uitgegeven aan incubators.
(Edit) volgens een iv calc zit hij op 89 procent. Niet ontevreden. Op max level haalt hij net geen 3k cp
(Edit) volgens een iv calc zit hij op 89 procent. Niet ontevreden. Op max level haalt hij net geen 3k cp
[ Voor 20% gewijzigd door rikislief op 25-08-2016 00:48 ]
De percentages van het plaatje m.b.t. appraisal op de eerste pagina kloppen niet helemaal.
Volgens mij ligt de grens bijvoorbeeld voor de beste IV's op 81 (of 82)%
Ik kwam namelijk via de IV calc uit op 80%, maar kreeg de '2e tier' appraisal
Voorbeeld:
Paras
479 CP
49 HP
2500 Dust
"Overall, your Paras has certainly caught my attention."
"I see that its best attribute is its HP"
"Its stats exceed my calculations. It's incredible!"
Dan zou ik uitkomen op 80% (of hoger), maar krijg dus niet "Overall, your Pokemon is a wonder! What a breathtaking Pokemon!"
Volgens mij ligt de grens bijvoorbeeld voor de beste IV's op 81 (of 82)%
Ik kwam namelijk via de IV calc uit op 80%, maar kreeg de '2e tier' appraisal
Voorbeeld:
Paras
479 CP
49 HP
2500 Dust
"Overall, your Paras has certainly caught my attention."
"I see that its best attribute is its HP"
"Its stats exceed my calculations. It's incredible!"
Dan zou ik uitkomen op 80% (of hoger), maar krijg dus niet "Overall, your Pokemon is a wonder! What a breathtaking Pokemon!"
[ Voor 44% gewijzigd door Yow op 25-08-2016 00:58 ]
Dat zal best, maar het plaatje in de openingspost zegt dus wat anders...poor Leno schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 01:00:
Het is toch bekend dat de top tier 81-100 is..
Voor de mensen uit Arnhem & Velp heb ik net een spawn map online gezet.
Het laat alleen zien waar de active spawns zijn dus niet wie of welke Pokemon er is gespawned.
Hopelijk gaat dit niet tegen de regels in... geen hacks of cheats, alleen active spawns zonder api requests richting niantic
http://pokespawnsarnhem.nl.tn/
Het laat alleen zien waar de active spawns zijn dus niet wie of welke Pokemon er is gespawned.
Hopelijk gaat dit niet tegen de regels in... geen hacks of cheats, alleen active spawns zonder api requests richting niantic
[ Voor 5% gewijzigd door x0rcist op 25-08-2016 01:13 ]
Ja heel leuk gedaan hoor.. maar uhmm.. wat heb je er nou echt aan?x0rcist schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 01:10:
Voor de mensen uit Arnhem & Velp heb ik net een spawn map online gezet.

Makkelijk met snipen voor xp bv? Ook met het oog op de nieuwe app versie zal map scanning steeds lastiger worden...poor Leno schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 01:15:
[...]
Ja heel leuk gedaan hoor.. maar uhmm.. wat heb je er nou echt aan?
De pokeballs faden trouwens langzaam weg als de spawn tijd verloopt.
Als er interesse is gooi ik er een extra layer overheen waar de kans groot is dt er "zeldzamere" pokies spawnen. Scheelt ongeveer 60% aan spawn points.
[ Voor 7% gewijzigd door x0rcist op 25-08-2016 01:25 ]
Ja het is echt leuk gedaanx0rcist schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 01:21:
[...]
Makkelijk met snipen voor xp bv? Ook met het oog op de nieuwe versie zal map scanning steeds lastiger worden...
De pokeballs faden trouwens langzaam weg als de spawn tijd verloopt.
Als er interesse is gooi ik er een extra layer overheen waar de kans groot is dt er "zeldzamere" pokies spawnen. Scheelt ongeveer 60% aan spawn points.
Maar op deze manier weet je niet echt idd of je nou op een pidgey afloopt (99,99%) of iets leuks (0,01%)
Alleen voor xp werkt het wel ja, maar voor gericht Pokies hunten niet helaas.
Kun je bijvoorbeeld voor de zeldzame een andere kleur doen?
Met de constante updates vanuit Niantic wordt het helaas steeds lastiger een echte scanner in de lucht te houden...poor Leno schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 01:27:
[...]
Ja het is echt leuk gedaan
Maar op deze manier weet je niet echt idd of je nou op een pidgey afloopt (99,99%) of iets leuks (0,01%)
Alleen voor xp werkt het wel ja, maar voor gericht Pokies hunten niet helaas.
Kun je bijvoorbeeld voor de zeldzame een andere kleur doen?
Deze map geeft alleen aan waar er op het moment pokies te vinden zijn. Zal vandeweek de map wel aanpassen zodat er een glowing groen randje komt om de pokeballs waar de zeldzamere pokemons zich hebben laten zien. Active scanning is meer en meer iets van het verleden totdat Niantic de api openzet
Straks heb ik een overstap in Dubai met een overstaptijd van 7,5 uur. Kan ik zonder een ban op te lopen Pokémon go spelen?
ik zou lekker shoppen daar en het niet wagen.darkdesign schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 04:16:
Straks heb ik een overstap in Dubai met een overstaptijd van 7,5 uur. Kan ik zonder een ban op te lopen Pokémon go spelen?
fijne vakantie!
[ Voor 3% gewijzigd door badros86 op 25-08-2016 04:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status