• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
badros86 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 04:27:
[...]

ik zou lekker shoppen daar en het niet wagen.

fijne vakantie!
Oké dan laat ik de app uit ;)

Thanks, maar het is de terugreis :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:40
badros86 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 04:27:
[...]

ik zou lekker shoppen daar en het niet wagen.

fijne vakantie!
Lijkt me dat dat toch geen probleem zou moeten zijn? Je hebt immers ook regio gebonden pokemons. Iemand die dan een Pokemon Wereldreis maakt zou dan een ban ontvangen? (zonder spoofen dus).

Lijkt me daarnaast dat Niantic bij het overhandigen van je reisdocumentatie een eventuele ban wel ongedaan zal maken... Maar lijkt mij sterk dat je legit reizen een ban op zou leveren :X

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:31
Het duurt alleen weken voordat ze naar je reisdocumenten kijken. Maar het zou moeten kunnen inderdaad, je hebt immers met een realistische snelheid gevlogen. Maar Niantic is wel erg vrijgevig met alle bans... Ik zou het waarschijnlijk wel proberen, voor de Farfetch'd.

• Riven
  • Laatst online: 15-10 11:08
darkdesign schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 04:42:
[...]

Oké dan laat ik de app uit ;)

Thanks, maar het is de terugreis :P
Speel het overal waar ik een tussenstop heb. Nog 0,0 problemen ondervonden met bans. Gewoon spelen

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Ben level 24.5 heb vijf 10 km eieren gekregen:

Onyx (had ik al)
Pinsir
Draitini (had ik al) Leuk voor candy
Hitmonlee (had ik al)
Hitmonchan (had ik al)

Maar heb er nog 1 in incu zitten. Laten we hopen

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:25
Lvl 24 en nog 40k te gaan tot lvl 25.
poor Leno schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 00:36:
OK.. jullie weten, ik ben niet zo van het 'oh look at me and my Pokemon' O-)

Maar ik heb vanavond deze gevangen in t wild en wilde jullie deze cutie niet onthouden!

[afbeelding]

(moves boeien me niet zo)

:>
Ik heb het precies andersom. Heb liever goeie moves en een IV van 80%, dan slechte moves en een IV van 100%. De laatste gaat onherroepelijk in de crusher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hogader schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:32:
[...]

Lvl 24 en nog 40k te gaan tot lvl 25.

[...]

Ik heb het precies andersom. Heb liever goeie moves en een IV van 80%, dan slechte moves en een IV van 100%. De laatste gaat onherroepelijk in de crusher.
Dat zien we bij de volgende wel :)

Maar uberhaupt zomaar in t wild een (100%) Arcanine tegenkomen is gewoon awesome *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
poor Leno schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:34:
[...]

Dat zien we bij de volgende wel :)

Maar uberhaupt zomaar in t wild een (100%) Arcanine tegenkomen is gewoon awesome *O*
Een kans van (1/16)^3 * 100% = 0.02%! *O*

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:23
De gym battles zijn nog steeds redelijk buggy. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik aanvallen ontwijk (er staat ook gewoon "dodged" in beeld) maar dat ik nog wel de volle schade hap. Ook lijken gym battles te beginnen met twee erg snelle aanvallen vlak achter elkaar voordat het naar één keer per 1,5 seconde gaat.

Verder lijkt het er op dat het vijandige team er prestige bij krijgt als ze een gym overnemen terwijl je aan het trainen bent... Ik heb liever dat ze dat soort dingen fixen dan de zogenaamde bug waardoor je bij trainen 1 hp overhield.

• mat.hi.as
ErikT738 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:40:
De gym battles zijn nog steeds redelijk buggy. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik aanvallen ontwijk (er staat ook gewoon "dodged" in beeld) maar dat ik nog wel de volle schade hap. Ook lijken gym battles te beginnen met twee erg snelle aanvallen vlak achter elkaar voordat het naar één keer per 1,5 seconde gaat.
Je dodge reduction is van 100% naar 75% gegaan. Je krijgt dus sowieso 25% damage, ook als je dodged.
Verder lijkt het er op dat het vijandige team er prestige bij krijgt als ze een gym overnemen terwijl je aan het trainen bent... Ik heb liever dat ze dat soort dingen fixen dan de zogenaamde bug waardoor je bij trainen 1 hp overhield.
Kan natuurlijk zijn dat er een snotjochie om de hoek staat de gym te trainen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op afstand zien wat de status van gyms is waar je een Pokémon in hebt staan? Ik heb gister een gym overgenomen en ben benieuwd of er intussen meerdere (en welke) Pokémon erin zitten. Kun je dat zien als de gym niet op je kaart staat?

• ErikT738
mat.hi.as schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:46:
[...]
Je dodge reduction is van 100% naar 75% gegaan. Je krijgt dus sowieso 25% damage, ook als je dodged.
[...]
Kan natuurlijk zijn dat er een snotjochie om de hoek staat de gym te trainen :+
Schade is normaal ja, maar dat ineens je halve hp balk weg is niet.

verder lijkt het me sterk dat er iemand anders trainde. Ik kreeg er precies 500 prestige bij en de gym stond daarna op 2500 prestige met één Pokémon van een ander team er in. Deze is natuurlijk wel lastig te reproduceren dus geen idee of ik het nog een keer tegen ga komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:47:
Kun je op afstand zien wat de status van gyms is waar je een Pokémon in hebt staan? Ik heb gister een gym overgenomen en ben benieuwd of er intussen meerdere (en welke) Pokémon erin zitten. Kun je dat zien als de gym niet op je kaart staat?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Een "view gym" optie zou inderdaad wel handig kunnen zijn zodat je gyms in Verweggistan waar je Pokies in zitten een beetje in de gaten kunt houden...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Hoosje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 16:50
Waar ik me aan irriteer is wanneer je een gym overneemt, er mensen op de loer staan om hun pokemon er gelijk in te zetten. Aangezien je je pokies ook nog moet Reviven of healen, ben je nu genoodzaakt om niet aan te vallen met diegene die je er in wil zetten.

• x0rcist
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Mx. Alba schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Een "view gym" optie zou inderdaad wel handig kunnen zijn zodat je gyms in Verweggistan waar je Pokies in zitten een beetje in de gaten kunt houden...
Dat zou inderdaad makkelijk zijn dat je de gyms wat makkelijker in de gaten kan houden als je thuis bent... Er komen wel een aantal nieuwe functies aan lees ik net op reddit.

reddit thread

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:37

PB-powell

Mr. Laziness

Hoosje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:04:
Waar ik me aan irriteer is wanneer je een gym overneemt, er mensen op de loer staan om hun pokemon er gelijk in te zetten. Aangezien je je pokies ook nog moet Reviven of healen, ben je nu genoodzaakt om niet aan te vallen met diegene die je er in wil zetten.
Het zou inderdaad fijn zijn als de gene die de gym neerhaalt eerst 30 seconden krijgt ofzow om zelf een pokemon erin te zetten, voor andere dat kunnen. Maar ik moet zeggen dat ik er ook een paar keer misbruik van heb gemaakt >:)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 16:17
Hoosje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:04:
Zo en zo zet ik nooit me attacker in de gym :+

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-10 20:49

Shiro

Serenity

PB-powell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Het zou inderdaad fijn zijn als de gene die de gym neerhaalt eerst 30 seconden krijgt ofzow om zelf een pokemon erin te zetten, voor andere dat kunnen. Maar ik moet zeggen dat ik er ook een paar keer misbruik van heb gemaakt >:)
Ik woon bovenop een gym, dus soms zie ik geel of blauw het aanvallen en de gym neutraal maken. Meestal lukt het me ook wel om snel een pokemon erin te stoppen om ze te trollen.

Sinds laatste patch ga ik er uiteraard niet meer aan beginnen... ik heb maar 10 revives...

Valt het iemand ook op dat gym's nu minder vaak/snel van team's wisselt? Ik heb het gevoel dat men gym's vaker laten staan als er redelijk sterke pokemons in zittten. ik vermoed dat het komt doordat men gewoon een tekort heeft aan revives sinds laatste update.

Voorheen zergt men zo'n gym wel neer met meerdere pokemon's, maar tegenwoordig is het krijgen van revives iets te lastig geworden... Gevoelwijs krijg ik ongeveer even veel Ultra balls als Revives... schiet uiteraard niet op dan. :O

Juniper RWD

Gefeliciteerd Leno? -O-

• ErikT738
Shiro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
Valt het iemand ook op dat gym's nu minder vaak/snel van team's wisselt? Ik heb het gevoel dat men gym's vaker laten staan als er redelijk sterke pokemons in zittten. ik vermoed dat het komt doordat men gewoon een tekort heeft aan revives sinds laatste update.

Voorheen zergt men zo'n gym wel neer met meerdere pokemon's, maar tegenwoordig is het krijgen van revives iets te lastig geworden... Gevoelwijs krijg ik ongeveer even veel Ultra balls als Revives... schiet uiteraard niet op dan. :O
Ik begin er zelf vaak niet aan door de 2000+ CP Snorlaxes en Dragonites. Ik kom er uiteindelijk wel doorheen maar het kost te veel tijd en resources.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
mat.hi.as schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:35:
[...]

Zag je mn smiley niet? :Y

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Shiro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:15:
[...]

Ik woon bovenop een gym, dus soms zie ik geel of blauw het aanvallen en de gym neutraal maken. Meestal lukt het me ook wel om snel een pokemon erin te stoppen om ze te trollen.

Sinds laatste patch ga ik er uiteraard niet meer aan beginnen... ik heb maar 10 revives...

Dat te kort aan revives merk ik zelf niet echt, maar echt actief ben ik ook niet met gyms.
Maar de gyms bij mij in de buurt wisselen nog best vaak, ook bij m'n vriendin in de buurt is het vrij uniek wanneer onze pokemon daar langer dan 2 uur in zitten.
Gefeliciteerd :>

aandacht te kort? :9

• Hoosje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

ErikT738 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Ik begin er zelf vaak niet aan door de 2000+ CP Snorlaxes en Dragonites. Ik kom er uiteindelijk wel doorheen maar het kost te veel tijd en resources.
Yup, 2000+ Snorlax, Draonite of Lapras zijn toch wel het ergste om tegen je te krijgen in een gym... Denk dat ik Lapras nog het allerergste vind, enige echt bruikbare tegenstanders van Lapras zijn grass types, maja Lapras krijgt volgens mij altijd ice skills? Dus ook dat schiet dan niet op.. Elektro pokemon's zijn sowieso te zwak in Pokemon Go om het tegen Lapras op te nemen.

Moet wel zeggen dat de gym's die ik lang heb weten te behouden vaak 2000+ pokemon's hebben :D Dat schrikt wel af inderdaad.

Potions heb ik wel genoeg van ondertussen, maar al die max potions zijn nu dus redelijk useless.
Gefeliciteerd hoor. Speciaal op mn mobiel ff gechecked, want op werk worden al die plaatjes geblokkeerd. Maar mooie hoor. 36 candies, dus ff lekker power ups geven en in een gym zetten :D Qua skills is het best wel aardig als gym aanvaller..

[ Voor 5% gewijzigd door Shiro op 25-08-2016 09:39 ]

Juniper RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vind de interpretatie die sommigen hier aan de wijziging m.b.t. 1HP en revives geven niet logisch. Er was een 1HP bug waardoor verdedigende pokies niet 'dood' gingen. Daardoor kreeg je verdedigende pokies met 1HP terug als ze uit een gym geknikkerd werden en had je geen revives nodig, alleen bij aanvallende pokies die verslagen worden door een van een 'vijandig' team. Bij trainende pokies had je ook geen revives nodig. Dat laatste is ook logisch want dat zijn 'vriendelijke' trainingsgevechten. Een sparring partner sla je ook niet KO. Een tegenstander in een wedstrijd wel.

Als je die 1HP bug fikst verwacht ik dus dat alléén de pokies die je uit een gym terug krijgt nu extra pokies zijn die een revive nodig hebben. Dat zijn er niet zo veel en daardoor zul je niet snel revives tekort krijgen. Zolang trainende pokies terug blijven komen met 1HP is er nauwelijks iets veranderd.

Ik heb nog niks getraind/terug gekregen sinds de melding over deze wijziging en kan nog niet uit eigen ervaring e.e.a. verifiëren maar dit lijkt mij het meest logisch.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Uiteraard willen ze dat, dat is de ultieme AR ervaring.
Een Google Glass-achtig product, of zelfs lenzen in dit geval zorgen natuurlijk voor een veel betere integratie met de echte wereld zonder dat je constant op je telefoon (naar beneden) moet kijken en dus zelf aan het switchen bent tussen echt en nep.
Ook al kan je die AR modus aanzetten in Pokemon Go, maar ik vermoed dat de meesten die snel uit hebben gezet, waaronder ik.

Last.fm | Code Talks

• Hoosje
Afvalzak schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:43:
[...]

Uiteraard willen ze dat, dat is de ultieme AR ervaring.
Een Google Glass-achtig product, of zelfs lenzen in dit geval zorgen natuurlijk voor een veel betere integratie met de echte wereld zonder dat je constant op je telefoon (naar beneden moet kijken) en dus zelf aan het switchen bent tussen echt en nep.
Ook al kan je die AR modus aanzetten in Pokemon Go, maar ik vermoed dat de meesten die snel uit hebben gezet, waaronder ik.
De AR modus was in het begin leuk maar naar mijn idee is het veel makkelijker vangen als de AR modus uit is. Gisteren trouwens een Dragonair evolved, is nu een Dragonite met Steel Wing en Dragon Pulse. Niet de beste moves maar goed.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik vraag me trouwens ook af of problemen in battles te maken kunnen hebben met trage communicatie met de servers. Het zou zo kunnen zijn dat er eerst 'toestemming' van de server moet komen voor een pokie om bepaalde events te laten gebeuren. Dit om e.e.a. goed geregistreerd te laten worden op de servers en wellicht ook als anti-cheat voorzorg. Dat zou kunnen verklaren waarom acties soms niet (direct?) uitgevoerd worden.

• x0rcist
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:37:
Ik vind de interpretatie die sommigen hier aan de wijziging m.b.t. 1HP en revives geven niet logisch. Er was een 1HP bug waardoor verdedigende pokies niet 'dood' gingen. Daardoor kreeg je verdedigende pokies met 1HP terug als ze uit een gym geknikkerd werden en had je geen revives nodig, alleen bij aanvallende pokies die verslagen worden door een van een 'vijandig' team. Bij trainende pokies had je ook geen revives nodig. Dat laatste is ook logisch want dat zijn 'vriendelijke' trainingsgevechten. Een sparring partner sla je ook niet KO. Een tegenstander in een wedstrijd wel.
De bubblestrat attack toch, las het gister...

Woei een 100% pidgey, goed begin van de dag -O-

[ Voor 176% gewijzigd door x0rcist op 25-08-2016 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:54
[...]

Ik denk nog wel lager dan dat, heb überhaupt nog nooit zo'n Pokemon in het wild gezien.
Als je de kans van vinden ook nog meeneemt en dan de kans op zoveel CP dan zit je eerder in 0,0000000000000000000000000000000000000001% ofzo :P

Gefeliciteerd poor Leno, you're special now! :P

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
[...]

you math is off.

Dat een pokemon 100% IV's heeft is 100/(16+16+16) = 2.08% , daarna moet je de spawnrate nog mee rekenen van de pokemon welke waarschijnlijk nog onder 0.1% ligt.

iemand heeft dus heel veel mazzel.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Het egg-hatchen is nu mogelijk op de fiets! Onverwacht 2 eggs gehad gisteren en vanmorgen op de fiets.

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
Shiro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

Yup, 2000+ Snorlax, Draonite of Lapras zijn toch wel het ergste om tegen je te krijgen in een gym... Denk dat ik Lapras nog het allerergste vind, enige echt bruikbare tegenstanders van Lapras zijn grass types, maja Lapras krijgt volgens mij altijd ice skills? Dus ook dat schiet dan niet op.. Elektro pokemon's zijn sowieso te zwak in Pokemon Go om het tegen Lapras op te nemen.

Moet wel zeggen dat de gym's die ik lang heb weten te behouden vaak 2000+ pokemon's hebben :D Dat schrikt wel af inderdaad.

Potions heb ik wel genoeg van ondertussen, maar al die max potions zijn nu dus redelijk useless.

[...]

Gefeliciteerd hoor. Speciaal op mn mobiel ff gechecked, want op werk worden al die plaatjes geblokkeerd. Maar mooie hoor. 36 candies, dus ff lekker power ups geven en in een gym zetten :D Qua skills is het best wel aardig als gym aanvaller..
Balans in items is nu weer de andere kant opgeslagen. Per periode is er altijd iets wat ik weer tekort kom en waar ik teveel van heb. Max potions zijn idd compleet useless nu, eigenlijk zijn super en de normale nu voldoende. Revives loop ik nu weer helemaal op droog en ook de pokeballs gaan weer harder.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Vanmorgen een rattata met een ultra ball gevangen.. Andere ballekes waren op :')

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Is er iets bekend over de 10 km eieren?

Tot level 15 heb ik er ongeveer 5/6 gehad, daarna helemaal niets meer (nu level 24).

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoosje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

De AR modus was in het begin leuk maar naar mijn idee is het veel makkelijker vangen als de AR modus uit is. Gisteren trouwens een Dragonair evolved, is nu een Dragonite met Steel Wing en Dragon Pulse. Niet de beste moves maar goed.
Ik heb gisteren dezelfde dragonite gekregen. Jammer, want hij had 100% IV. Toch maar powerup gedaan, ondanks de relatief slechte moveset.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:14:

Tot level 15 heb ik er ongeveer 5/6 gehad, daarna helemaal niets meer (nu level 24).
Anders dan dat het een kans is om ze te krijgen niet.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:14:

Ik ben 25 en heb gisteren mijn 3de 10km gekregen...nu nog mijn 5km uitlopen zodat ik hem in de incubator kan stoppen...

Wat zou er bekend moeten zijn over 10km eieren dat ik heb gemist?

• Hoosje
RoD schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb gisteren dezelfde dragonite gekregen. Jammer, want hij had 100% IV. Toch maar powerup gedaan, ondanks de relatief slechte moveset.
Nice, mijne is nu 2066, ga 'm nog wel poweren. Ik kijk niet veel naar IV om eerlijk te zijn.

• Hoosje
WahWah schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Ik ben 25 en heb gisteren mijn 3de 10km gekregen...nu nog mijn 5km uitlopen zodat ik hem in de incubator kan stoppen...

It's all random. Ik hatch veel eieren en het is gewoon geluk hebben. Er is geen strategie voor 10km eggs o.i.d in mijn ogen. Soms heb je 5km, soms 10km, en in het ergste geval 2 km. Vaak heb ik wel betere pokies uit een 5km ei dan uit een 10km.

Verwijderd

[...]

Heb het gevoel dat de kans kleiner is sinds een bepaalde update om 10 km eieren te krijgen. Daarnaast heb ik een aantal posts voorbij zien komen dat het wellicht aan de pokestop kon liggen. Vandaar mijn vraag.

Verwijderd

Hoosje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

It's all random. Ik hatch veel eieren en het is gewoon geluk hebben. Er is geen strategie voor 10km eggs o.i.d in mijn ogen. Soms heb je 5km, soms 10km, en in het ergste geval 2 km. Vaak heb ik wel betere pokies uit een 5km ei dan uit een 10km.
Dan heb ik in het begin waarschijnlijk geluk gehad,

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Dan heb ik pech gehad, level 16 nu en nog nooit een 10km-ei gezien :-(

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
WoWo schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:34:
Dan heb ik pech gehad, level 16 nu en nog nooit een 10km-ei gezien :-(
Die dingen wil je toch pas na level 20 hebben dus wat dat betreft niet heel erg! :)

<GoT>NightStalker

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
schaapiej schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:40:
Die dingen wil je toch pas na level 20 hebben dus wat dat betreft niet heel erg! :)
Klopt, ik kreeg één van mijn eerste 10km eggs rond level 8. Omdat je dan nog zo laag in level bent, is de max CP van je pokemon ook laag. Gevolg was dus een 300+ CP Hitmonlee met een IV van 95%, die dus nog extreem veel Candy en Dust kost om te levelen, waardoor hij links blijft liggen.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

schaapiej schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

Waarom? Dan kost het hooguit wat minder snoepjes en sterrenstof om de pokemon op te hogen, wilt niet zeggen dat ze dan nog niet gebruikt kunnen worden. Een snorlax op level 16 van 1500cp is nog altijd best fijn om te hebben ;)

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
PB-powell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Waarom? Dan kost het hooguit wat minder snoepjes en sterrenstof om de pokemon op te hogen, wilt niet zeggen dat ze dan nog niet gebruikt kunnen worden. Een snorlax op level 16 van 1500cp is nog altijd best fijn om te hebben ;)
Volgens mij was het dat het level van je pokemon in het ei, hetzelfde is als het level dat je bent wanneer je het ei krijgt. En het max level van pokemon uit een ei, is level 20. (max in het wild vinden is level 30)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
RoD schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Is toch echt de beste defense moveset hoor.

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Zo ver dat het pure fantasie is :)
Niantic kan een normale app en een simpel polsbandje al niet aan :P
Ik wil een spannende avond met Chantal Janzen en Doutze Kroes in een bubbelbad op het grootste jacht in de haven van St Tropez...

"Je ken wel zoveul willen!"

8)7

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

Volgens mij was het dat het level van je pokemon in het ei, hetzelfde is als het level dat je bent wanneer je het ei krijgt. En het max level van pokemon uit een ei, is level 20. (max in het wild vinden is level 30)
Of de pokemon uit een ei hetzelfde level heeft als jezelf weet ik niet zeker. De pokemon is in ieder geval inderdaad niet hoger dan level 20. Maar dan had ik alsnog graag een snorlax gehad op level 17 :9

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Met de grote aantallen was ook hier het wachten op. ;(

Japan driver playing Pokémon GO 'kills woman after hitting her with truck'

[ Voor 19% gewijzigd door CaptJackSparrow op 25-08-2016 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tja, triest, maar ja, het is niet alsof Pokémon Go de echte oorzaak is, natuurlijk. Hoeveel mensen zijn er ondertussen anders al niet overleden aan WhatsApp?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Mx. Alba schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Tja, triest, maar ja, het is niet alsof Pokémon Go de echte oorzaak is, natuurlijk. Hoeveel mensen zijn er ondertussen anders al niet overleden aan WhatsApp?
Ja of door bellen achter het stuur. Maar dat kopt niet lekker in de media natuurlijk!

Verwijderd

Ik kwam deze tegen in Firenze (Florence, Italië). Moest wel lachen :)

http://m.imgur.com/NEWFnnM

• RoD
  • Niet online

RoD

mark-k schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

Is toch echt de beste defense moveset hoor.
Waarom is dat dan?

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

mercapto schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Zo ver dat het pure fantasie is :)
Niantic kan een normale app en een simpel polsbandje al niet aan :P
Ik wil een spannende avond met Chantal Janzen en Doutze Kroes in een bubbelbad op het grootste jacht in de haven van St Tropez...

"Je ken wel zoveul willen!"

8)7
Integratie met Project Tango zou al veel schelen voor plaatsbepaling in gebouwen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
StealthyPeanut schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:09:
Het egg-hatchen is nu mogelijk op de fiets! Onverwacht 2 eggs gehad gisteren en vanmorgen op de fiets.
Is altijd mogelijk geweest hoor, alleen boven de 10km/u telt hij de meters niet.

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Vermoed hoge base damage, de AI heeft een vaste aanvals snelheid van een per 1.5 sec uit mijn hoofd.
Dus betere DPS als defender als de base damage hoog is.

• RoD
  • Niet online

RoD

ArgantosNL schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Vermoed hoge base damage, de AI heeft een vaste aanvals snelheid van een per 1.5 sec uit mijn hoofd.
Dus betere DPS als defender als de base damage hoog is.
Ah, duidelijk :)

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Weinig, tenzij je heel hard een Eevee nodig hebt :p (of vergelijkbare andere niet-heel-bijzondere pokemon)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren weer 2 10km eieren gekregen, ik heb het gevoel dat je ze sneller krijgt als je eerst een stuk of 6 andere klaar hebt, dus eerst lege plekken maken voordat je langs pokestops gaat (nu me 7e in een week tijd). Kan ook gewoon lucky zijn, maar hiervoor had ik er al weken geen meer gehad. Overigens werkte het bij iemand anders helaas niet zo..:-P

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
roflexx schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:20:
[...]

Is altijd mogelijk geweest hoor, alleen boven de 10km/u telt hij de meters niet.
Het aantal km/u is dan zeker weten verhoogd of in ieder geval een andere meetmethode; vanmorgen een 2km ei uitgebroed, terwijl ik met 0,1km begon thuis en het is een rit van 4km naar m'n werk. Ik fiets altijd boven de 20 km/u. Dit is nooit eerder gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-08-2016 12:59 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:25
Vanmorgen mooie cp591 eevee gevangen met 89% IV. Wordt het een Jolteon :x Die naamtruc werkt zeker eenmalig of niet? Vorige 2 eeveelutions werd Rainer een flareon en Pyro een vaporeon. Had met die eevee van vanmorgen liefst een mooie 1500+ cp vaporeon

De wijzen komen uit het Oosten!

• Jeroenneman

Jeroenneman

StealthyPeanut schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Het aantal km/u is dan zeker weten verhoogd of in ieder geval een andere meetmethode; vanmorgen een 2km ei uitgebroed, terwijl ik met 0,1km begon thuis en het is een rit van 4km naar m'n werk. Ik fiets altijd boven de 20 km/u.
Volgens mij is het totaal random of dat hatchen wel of niet werkt.

Bij het ene ritje tellen de km's wel op, maar soms kan ik ook rustig een half uur fietsen, zonder dat er ook maar iets gebeurd. Lekker, als je met een 10km ei bezig bent. |:(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Shiro

Shiro

Serenity

CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:37:

Als je die 1HP bug fikst verwacht ik dus dat alléén de pokies die je uit een gym terug krijgt nu extra pokies zijn die een revive nodig hebben. Dat zijn er niet zo veel en daardoor zul je niet snel revives tekort krijgen. Zolang trainende pokies terug blijven komen met 1HP is er nauwelijks iets veranderd.

Ik heb nog niks getraind/terug gekregen sinds de melding over deze wijziging en kan nog niet uit eigen ervaring e.e.a. verifiëren maar dit lijkt mij het meest logisch.
Ook bij trainen van je eigen gym valt je pokemon helaas dood neer als ze verliezen. Het trainen van een Gym is dus ook wat riskanter geworden zo. Zonet met een 750 growlith een 780 Gloom geprobeerd neer te halen, lukt wel, mits je genoeg dmg doet en de Pental blizzard dodge. Helaas niet elke keer succesvol, dus toch 1 keer dood gegaan.

Uiteindelijk de laatste 1000 prestige maar met brute kracht binnengeharkt, een Gloom(780), Magmar(1200) en Gyrados(1700) in elkaar geslagen met een 2800CP Dragonite, weet ik zeker dat ik niet dood ga.

Denk dat je nu alleen genoeg revives kan binnenharken als je bijv. een uur ofzo tussen 4 lures in Kijkduin zit, kan je lekker Pokemon vangen en revives stacken.

Juniper RWD

• ErikT738
StealthyPeanut schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:57:
[...]
Het aantal km/u is dan zeker weten verhoogd of in ieder geval een andere meetmethode; vanmorgen een 2km ei uitgebroed, terwijl ik met 0,1km begon thuis en het is een rit van 4km naar m'n werk. Ik fiets altijd boven de 20 km/u. Dit is nooit eerder gebeurd.
Ik heb vanochtend ook ongeveer 8 km naar m'n werk gefietst en m'n 2 km ei was nog niet uitgekomen toen ik aankwam. Verder ook niet veel gevangen helaas.
Net tijdens de lunch lekker gewandeld en het viel me op dat de ei-afstanden niet optelden... App afgesloten, opnieuw gestart, en opeens kwamen er meteen eieren uit. Dus op de een of andere manier had de app de gelopen afstand wel doorgegeven aan de server, maar zelf niet verwerkt. 8)7

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
mark-k schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:01:
Heb n lading max potions, maar daar heb je nu echt geen zak meer aan want moet toch eerst reviven. Dus nu 2x zoveel zooi nodig om n pokemon te healen
Een max. potion healt dan in 1x je pokemon. Tja, je had minder nodig gehad, maar dat je er geen zak meer aan hebt is natuurlijk overdreven.

PSN: Marselaar

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:30
Omdat Steel moves bonus damage doen op Ice types en dus zo'n beetje je enige wapen tegen Lapras in het spel en Dragon Pulse is een langzame charge move en langzaam is goed voor verdeging aangezien de AI daar meer uit haalt.

Kortom: buffen die Dragonite en geniet terwijl mensen er Pokemons tegenaan gooien om hem neer te halen en waarschijnlijk nog falen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

M'n eerste 100% ooit :o
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u3cD5hm.jpg

Ook een 88,89% Hitmonlee (709 CP) uit een 10km ei :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:16
hoe doen jullie dat met die 100% plaatjes enzo? moet je dan niet inloggen ergens om dit te zien?

Edit: grats trouwens :D

[ Voor 12% gewijzigd door jaydenjarno op 25-08-2016 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Sweet! Eindelijk dugtrio. Pokedex nu 133/133. Getting there.

• Schoenmakers.
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-09 11:51
Ik heb vandaag mijn eerste 10km ei gehatched! En wat denk je? Zit er een Eevee in :(

Gelukkig heb ik er nog een in een incubator staan.

• ErikT738
FreqAmsterdam schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:33:
Sweet! Eindelijk dugtrio. Pokedex nu 133/133. Getting there.
En ik was al blij dat ik gister eindelijk de 100 passeerde met Chansey.

Is die nog ergens goed voor trouwens? CP is bedroevend laag maar aanvallen en HP lijken me erg goed.
ErikT738 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Is die nog ergens goed voor trouwens? CP is bedroevend laag maar aanvallen en HP lijken me erg goed.
Chansey is een heel aparte inderdaad. Zeer lage CP maar zeer hoge HP voor z'n level. Daardoor kan een Chansey moeiteloos een Pokémon verslaan van ongeveer gelijke CP; kan dus nuttig zijn voor het trainen van een gym maar verder niet echt.

• Hoosje
Angeloonie schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:29:
[afbeelding]

Hoe maak je inderdaad deze plaatjes?

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
ErikT738 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Ik heb Chansey niet. :+

Behalve heel veel HP is chansey niet goed.

Edit: voor de mensen die vragen naar die plaatjes: pgnexus

[ Voor 7% gewijzigd door FreqAmsterdam op 25-08-2016 13:42 ]

• mark-k
Doordat defenders in een timed interval aanvallen, welke niet afhangt van de soort aanval.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149

• mark-k
Marselaar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Een max. potion healt dan in 1x je pokemon. Tja, je had minder nodig gehad, maar dat je er geen zak meer aan hebt is natuurlijk overdreven.
Ik had nu ook gewoon hyper potions kunnen hebben want heb geen pokemon die meer dan 400 HP heeft, dus ja, max is dan redelijk nutteloos.

• bbc
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

StealthyPeanut schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:09:
Het egg-hatchen is ook mogelijk op de bus in een stadsomgeving. Op een rit van 5km, kan ik zo een 2.5km broeden.

Ik heb 1 ei van 10km en de rest van 5km. Toen mijn 10km ei aan 4.97km heb ik die van 5km allemaal aangezwierd. Bij mijn volgende busrit ga ik beginnen evolven met een lucky egg en alle eieren gaan ook tegelijk hatchen gedurende die 30 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Chansey is een heel aparte inderdaad. Zeer lage CP maar zeer hoge HP voor z'n level. Daardoor kan een Chansey moeiteloos een Pokémon verslaan van ongeveer gelijke CP; kan dus nuttig zijn voor het trainen van een gym maar verder niet echt.
Ook dat niet altijd hoor, door zijn hoge STA heeft hij een relatief lage ATK en DEF voor zijn CP.

EDIT: Het kan dus wel zeer gunstig zijn om een Chansey te hebben met hoge ATK en DEF IV, aangezien die dus veel verschil maken tov base stats.

[ Voor 13% gewijzigd door mark-k op 25-08-2016 13:50 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

Mx. Alba schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:07:
Net tijdens de lunch lekker gewandeld en het viel me op dat de ei-afstanden niet optelden... App afgesloten, opnieuw gestart, en opeens kwamen er meteen eieren uit. Dus op de een of andere manier had de app de gelopen afstand wel doorgegeven aan de server, maar zelf niet verwerkt. 8)7
Classic van de PoGo app. Sommige dingen werken, maar alleen soms, en dan ook nog eens half. Het is dat Pokémon zo leuk zijn, anders was ik na 2 dagen al uitgekeken. Niantic mag zich in de handjes wrijven dat ze zo'n partner hebben weten te sluiten.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:12
weet iemand deze vraag te beantwoorden?

https://pokemon.gameinfo.io/pokemon/31-nidoqueen

eartquake heeft meer dps 100
waarom is het volgende dan de beste moveset?

Best moveset

Quick move

Poison Jab
14.3 dps
Main move

Stone Edge
27.8 dps

• mark-k
Aggressor schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:54:
weet iemand deze vraag te beantwoorden?

https://pokemon.gameinfo.io/pokemon/31-nidoqueen

eartquake heeft meer dps 100
waarom is het volgende dan de beste moveset?

Best moveset

Quick move

Poison Jab
14.3 dps
Main move

Stone Edge
27.8 dps
Omdat je op de verkeerde site kijkt: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/31

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

ArgantosNL schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

you math is off.

Dat een pokemon 100% IV's heeft is 100/(16+16+16) = 2.08% , daarna moet je de spawnrate nog mee rekenen van de pokemon welke waarschijnlijk nog onder 0.1% ligt.
Uh, nee.

Voor een enkele IV zijn er 16 mogelijkheden. Als de kans op iedere mogelijkheid hetzelfde is, heb je dus 1/16 kans op de beste. Er zijn 3 IVs, dus als je van allemaal de beste mogelijkheid wil hebben, dan is de kans daarop 1/16 * 1/16 * 1/16 = 1/4096 (oftewel zo'n 0,024%).

Of andersom, er zijn voor iedere IV 16 mogelijkheden, dus er zijn in totaal 16 * 16 * 16 = 4096 mogelijke combinaties van ATK / DEF / STA. Slechts 1 daarvan is perfect, dus als iedere combinatie dezelfde kans heeft om gevonden te worden, dan is de kans op een 100% perfectie 1/4096.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:54
Zijn Pokemons loom van de hitte en dus makkelijker te vangen of worden ze er wild van en rennen ze gauw weg?

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:26
Angeloonie schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:29:
[afbeelding]

Met welke app doe je dit? Hij staat alvast niet in de links die telkenmaal onderaan het topic terug te vinden is.

• Hoosje
Rubberen schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:22:
[...]

Met welke app doe je dit? Hij staat alvast niet in de links die telkenmaal onderaan het topic terug te vinden is.
Vraag wordt ook telkens ontweken inderdaad.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hoosje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

Vraag wordt ook telkens ontweken inderdaad.
Rubberen schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:22:
[...]

Deze plaatjes worden gemaakt op de website www.pgnexus.gg je moet hier echter wel inloggen met je PoGo account dus gebruik is op eigen verantwoording.

• jaydenjarno
  • Laatst online: 08:16
ok. dan maar niet proberen dus. Denk dat dat uiteindelijk een ban op gaat leveren :D

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
PB-powell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

[...]

Deze plaatjes worden gemaakt op de website www.pgnexus.gg je moet hier echter wel inloggen met je PoGo account dus gebruik is op eigen verantwoording.
Ik heb het idee dat deze vraag niet zonder reden ontweken werd. Dit gaat namelijk in tegen de regels van dit topic (lees rode box onder).

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
FreqAmsterdam schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

Ik heb Chansey niet. :+

Behalve heel veel HP is chansey niet goed.

Edit: voor de mensen die vragen naar die plaatjes: pgnexus
Ik wil ook een Chansey... leven die ook nog in het wild ergens?

Een vriend van mij gebruikte zijn Chansey vaak in Gym battles... kan ie best veel Pokemon mee verslaan. Vanwege die hoge HP

Helaas is hij gebanned wegens gebruik van een IV calculator

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

laviolette schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Ik heb het idee dat deze vraag niet zonder reden ontweken werd. Dit gaat namelijk in tegen de regels van dit topic (lees rode box onder).
Dat is eerder besproken, eerst mocht dit inderdaad niet worden besproken, tegenwoordig wel.

en anders moet een mod mijn post even aanpassen O-)

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Zojuist een 96% Eevee geëvolueerd naar een Vaporeon, helaas met water pulse als 2e move. Wel het poweren waard of maar gewoon laten gaan? Hij heeft 15 attack, 14 defense en 14 stamina.... Aardig sterk dus haha, tevens nu CP1599.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:03
Zo, terug uit San Francisco en een heleboel Tauros weten te vangen (weliswaar geen 60 maar toch :P) Das mog eens wat anders dan eindhoven qua pokestops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
MartijnRGS schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:00:
Zojuist een 96% Eevee geëvolueerd naar een Vaporeon, helaas met water pulse als 2e move. Wel het poweren waard of maar gewoon laten gaan? Hij heeft 15 attack, 14 defense en 14 stamina.... Aardig sterk dus haha, tevens nu CP1599.
Zeker houden. Ik zou 'm geen power ups geven maar om in een gym achter te laten of te trainen is deze alsnog handig.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
mark-k schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:46:
[...]
Ik had nu ook gewoon hyper potions kunnen hebben want heb geen pokemon die meer dan 400 HP heeft, dus ja, max is dan redelijk nutteloos.
Je max potion gedraagt zich nu hetzelfde als een hyper potion. Dus of ze hebben beide nut of ze zijn beide nutteloos. Het onderscheid is (in de meeste gevallen) wel komen te vervallen. Maar wellicht in een later stadium/hoger level niet meer.

PSN: Marselaar

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Eindelijk genoeg candy voor een blastoise. Heeft ie k u t movesets. Damn.

136 Pokemon binnen inmiddels :):)

• Evatar
  • Laatst online: 08-10 21:52
Hmm heb een 100% hypno met 226 cp.. confusion en psychic als aanvallen..
Pagina: 1 ... 54 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status