Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:15
Jeuj kan weer (dankzij de update) bij de pokestop op het werk :)
Kon er de vorige versie van PoGO net niet bij...

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Nee, je dient je pokemon te reviven na het trainen in de gym. Dus het wordt steeds belangrijker om de revives te verzamelen/behouden.
Merkte net ook dat mijn pokemon, die uit een gym zat en overgenomen werd, dat hij een revive nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 09:11
Tja, het scheelt wel potions natuurlijk...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 16:17
WahWah schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Merkte net ook dat mijn pokemon, die uit een gym zat en overgenomen werd, dat hij een revive nodig had.
Als dat zo is, waarom zetten ze dat soort dingen dan niet bij de release notes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik vind die appraisal wel een leuke toevoeging, in combinatie met de IV calculator die ik gebruik van de topic warning. De trainer zegt dus welke stat het hoogst is, dus je kan dan een aantal opties wegstrepen en ietjes beter inschatten wat de IV nou kan zijn.

Voor de spelers die niet van IV weten of het niet boeit, kan je nu toch snel een indicatie krijgen of hij nou goed of slecht is. Mijn squirtle van 10-20% krijgt gewoon gezegd dat hij het niet ver zal schoppen in een battle, dat zegt toch wel genoeg. Voor 100% pokemon zegt hij dit (kheb een 100% magikarp en een pidgeot), HP is sterkste attribute, equalled by attack, equalled by defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

WahWah schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:11:
[...]
.......

Edit: heb de app net pas geupdate. Dus de quote was onnodig.
Maar als dat zo is dan scheelt dat inderdaad potions.

Ben nu pas 2 dagen actief bezig met gyms overnemen. Komt ook omdat ik nu middagdienst heb en pas na 22:00 uur klaar ben. Tegen die tijd houdt vrijwel niemand zich meer bezig met de gyms.
Easy hunting!

Wel weer meteen 5 down nu ik wakker ben :P
Daar gaan me weedles en pidgeys.

Het trainen van gyms vind ik ook lastig.
Vooral omdat het ten eerste buggy is en zodra je slechte verbinding hebt je eigenlijk al een verloren match speelt.
Daar komt nog bij dat je niet direct weet wanneer de defender zijn Special gebruikt en welke dat precies is..ivm ontwijken.

Heb nu ook 2 gyms in de buurt die beide level 8 zijn. (Staan wel al 3 dagen)
Heb alleen geen zin om 8k in mijn uppie te gaan boosten. Dan moet ik 16x winnen :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
De combo met websites is nu wel degelijk beter. Immers een pokemon die volgens de site 60-85 is, en volgens de appraisal 80+, zit dan 80-85. Dat zal voor het merendeel precies genoeg zijn.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 21:52
gisteren avond een korte "ban" (kon geen pokestops draaien en ook niets vangen, alles ontsnapte en vluchtte na 1 bal) gekregen voor het bezoeken van IV sites met login denk ik (heb niets anders gedaan wat als illegaal gezien kan worden, dus daar zullen we nu ook maar af blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:41
Het appraisal systeem vind ik ook een goede toevoeging. Je kan nu relatief eenvoudig uitvinden wat de stats van jou beestje zijn, zonder daarvoor tools te gebruiken die tegen de TOS in gaan. Goeie stap van Niantic.

(plus een beetje onwetendheid houd het mooi en zorgt ervoor dat je tenminste wat moeite moet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26

PB-powell

Mr. Laziness

Hogader schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:38:
Het appraisal systeem vind ik ook een goede toevoeging. Je kan nu relatief eenvoudig uitvinden wat de stats van jou beestje zijn, zonder daarvoor tools te gebruiken die tegen de TOS in gaan. Goeie stap van Niantic.

(plus een beetje onwetendheid houd het mooi en zorgt ervoor dat je tenminste wat moeite moet doen)
Het is inderdaad een mooie tussenweg vind ik zonder gelijk met harde cijfers rond te strooien. De mensen die hier eerst niks van af wisten krijgen wat extra's en de mensen die het iets kan schelen (zoals ik) hebben hier genoeg aan en zullen minder vaak een andere website of tool gaan gebruiken. De echte die-hards zullen hoe dan ook toch wel andere tools blijven gebruiken.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:09:
[...]

Wait, wut? Dan wordt trainen dus juist nog lastiger.

En wat heb je dan nog überhaupt aan die Max Potions? Alleen nuttig bij Pokémon met vanaf rond de 400HP, want tot 400HP heb je dan voldoende aan een Revive en een Hyper Potion. Oké, ook handig voor Pokémon van 200HP die uit een gym geschopt zijn...
Nu maar hopen dat het aantal revives bij de stops omhoog gaat. Anders is de verdeling een beetje raar, veel potions maar weinig revives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Shiro schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:31:
Laatste tijd dropt mijn Stardust best wel snel, Pidgeys vangen en dergelijke schiet ook voor geen meter op, dus nieuwe strategie dan maar, eieren broeden! Ofwel veel coins nodig voor incubator's

[afbeelding]

[afbeelding]

In drie gym's zit ik in een redelijk sterk/hoog level gym sinds gisteren. Die raak ik dus niet zo snel kwijt, hoewel toen ik vanochtend langs kwam wel een pokemon aan de onderkant al weggeschopt was, gelukkig zit er nog een Lapras met 2000CP voor mijn Pokemon, die moet het toch wel minstens 2 dagen kunnen uithouden, want zeg nou zelf, wie gaat een gym aanvallen met een 2000CP Lapras als zwakste pokemon!

Overige 6 snel in de ochtend veroverd in 20 min. Waar al die slowbro's wel niet goed voor zijn :P

Gelijk maar ff 2 incubator's gekocht. Wel perongeluk een 2KM ei in gestopt, zonder dat ik uberhaupt doorhad dat ik een 2km ei heb 8)7 Nu maar hopen dat er een mooie Charmander/Bulbasaur/Squirtle uitkomt ofzo.. Bug met 0ATK starter pokemon mogen ze ook wel fixen van mij...

Nieuwe toevoeging van Appraise vind ik wel iets toevoegen, als je de IV calc checkt, krijg je een range te zien, met de hint van wat z'n sterkste stat is en welke % range kan je soms wel een aardige inschatting maken of het nou die 81% is of 61% is van de vele combinaties.
Welke app gebruik jij om die IV stats meteen te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:49

Shiro

Serenity

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Nu maar hopen dat het aantal revives bij de stops omhoog gaat. Anders is de verdeling een beetje raar, veel potions maar weinig revives.
Sinds de laatse server side change is sowieso de hoeveelheid potions dat uit een Pokestop komt omhoog gegaan, ik weet niet of dat ook voor revives geldt.

Wel vervelend dat je voor je defender ook een revive nodig hebt, want ik had gisteren net 30+ revives weggegooid... heb nog maar 11 over nu lol.. Gelukkig kom je ze vaak genoeg tegen...
StealthyPeanut schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Welke app gebruik jij om die IV stats meteen te laten zien?
Ik zat te denken of ik zal gaan trollen of niet :P maar laat maar..

Het is gewoon PGnexus gebruiken en dan handmatig de IV erachter zetten... Ja schiet niet op, maar je moet toch wat :D

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:08
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:45:
[...]
Ik gooi ze eigenlijk altijd weg. Negen van de tien keer vlucht ik bij het trainen ook voordat m'n Pokémon knock-out gaat dus daar zal het ook weinig uitmaken. Wellicht dat ik nu wel iets efficiënter met m'n potions om kan gaan (ik heb er nooit genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:11
Gisteren een rondje stops gedaan bij mij in het dorp.
Zit te springen om revives en potions, en wat krijg ik? Een crapload pokeballs...

En een paar weken geleden zat ik om pokeballs verlegen en kreeg ik voornamelijk potions en revives uit de stops.

The game seriously hates me :+

Wat betreft de 1hp "bug"
Ik dacht dat het hier op sloeg: Ik heb het regelmatig gehad dat ik een gym aanviel, en de verdedigende pokemon op 1hp bleef steken en maar aan bleef vallen...

[ Voor 24% gewijzigd door ArcticTiger op 24-08-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik had trouwens gisterenavond de 1HP bug terwijl ik een gym aan het trainen was... De verdedigende Pokie had met de eerste keer Hyper Beam de helft van zijn hitpoints verloren. Hij zat nog op ongeveer 10% van zijn HP en ik kon weer een Hyper Beam doen dus ik dacht "yeah, overkill". Bam, Hyper Beam eroverheen - maar op de een of andere manier bleef hij in leven met een lege health bar en dat bleef zo totdat mijn Pokie dood was...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
ErikT738 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:51:
[...]

Ik gooi ze eigenlijk altijd weg. Negen van de tien keer vlucht ik bij het trainen ook voordat m'n Pokémon knock-out gaat dus daar zal het ook weinig uitmaken. Wellicht dat ik nu wel iets efficiënter met m'n potions om kan gaan (ik heb er nooit genoeg).
Ik heb het juist andersom, Ik heb véél meer revives dan Potions. Ik vind het dus juist jammer dat je pokemon bij het trainen niet KO kan! Soms ga ik even bij een Gym langs puur om wat Pokemon te laten KO-en zodat ik minder potions hoef te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 21:40
thefal schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Ik heb het juist andersom, Ik heb véél meer revives dan Potions. Ik vind het dus juist jammer dat je pokemon bij het trainen niet KO kan! Soms ga ik even bij een Gym langs puur om wat Pokemon te laten KO-en zodat ik minder potions hoef te gebruiken.
Hier ook, ik heb echt een chronisch tekort aan potions. Daar tegenover staan meer dan 100 revives, soms laat ik ook maar Pokémon vechten met de helft van hun HP, dus...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Van revives hield ik er tot nu altijd maar 15 bij want je had ze haast niet nodig. Zal nu dan maar wat minder pokeballs bewaren en wat meer revives

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit betekenen de zinnen die je team leader zegt in Appraisal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NJlBnOrYMcnJch8n88JWkiJc/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ok, ik neem mijn woorden terug :) toch iets interessanter dan op het eerste zicht, de appraisal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 08:30
Dakoina schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:30:
Ok, ik neem mijn woorden terug :) toch iets interessanter dan op het eerste zicht, de appraisal
Inderdaad de appraisal is een mooi systeem waarmee je snel kan zien welke pokemon je moet transferen! Als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan weet je het gwn uit je hoofd. Daarna kan je altijd nog een calculator gebruiken voor preciezere getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Richh schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:22:
[...]
Hier ook, ik heb echt een chronisch tekort aan potions. Daar tegenover staan meer dan 100 revives, soms laat ik ook maar Pokémon vechten met de helft van hun HP, dus...
thefal schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:15:
[...]
Ik heb ook een potions tekort dus maar misschien was ik niet duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Vooral in combinatie met een handmatige IV-calculator zoals die in de Topic Report voegt de Appraisal zeker iets toe. 80-100% is ook de range waar de meeste mensen voor gaan en die kan je er nu dus sowieso eenvoudig uit pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mmmkaaaayyy..

Gister een mooie Luckyegg evolution sessie gedaan, met een hele zwik nieuwe Pokedex entries.
Met opzet allemaal opgespaard, en die Pokies kom ik sowieso nooit tegen.. Dus leverede flink aantal punten op :)

Waaronder Persian, Seaking, Arbok en Hypno.

EN wat kom ik vandaag nu z.g.a. achter elkaar tegen? Persian, Seaking, Arbok en Hypno :O

Hoe typisch is dit?? 8)7

(Maar de dikke evolves die ik gedaan heb, waaronder een Blastoise en Gyarados en Exeggutor natuurlijk niet he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
De 4e electrabuzz uit een 10k ei. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 14:56
Nedra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:44:
De 4e electrabuzz uit een 10k ei. zucht..
Ik heb de hoop op 10k eieren maar opgegeven. Level 24 en nog steeds geen 10k ei gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groenie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Als dat zo is, waarom zetten ze dat soort dingen dan niet bij de release notes 8)7
Fixed a bug that kept defeated Pokémon at 1 HP; these Pokémon will now return as fainted Pokémon.
Staat er gewoon hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:38:
Mmmkaaaayyy..

Gister een mooie Luckyegg evolution sessie gedaan, met een hele zwik nieuwe Pokedex entries.
Met opzet allemaal opgespaard, en die Pokies kom ik sowieso nooit tegen.. Dus leverede flink aantal punten op :)

Waaronder Persian, Seaking, Arbok en Hypno.

EN wat kom ik vandaag nu z.g.a. achter elkaar tegen? Persian, Seaking, Arbok en Hypno :O

Hoe typisch is dit?? 8)7

(Maar de dikke evolves die ik gedaan heb, waaronder een Blastoise en Gyarados en Exeggutor natuurlijk niet he)
Als je nou ook je Dratini candy's had gebruikt om een Dragonite te maken, had je wellicht nu ook in het wild een 100% iv Dragonite kunnen vinden!!!

Had gekund uiteraard :)

Heb je al spijt van dat je jouw 80% dratini niet hebt laten evoluweren tot een Dragonite? :+

Juniper RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingHawk
Mooi aantal 10km eieren gekregen vorige week :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lBvq40f.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 14:56
KingHawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:47:

[afbeelding]
Allemaal Jynx voor jou! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Gisteren 3 x keer excellent throw; is dat ook iets nieuws? Meteen 100XP extra dus dat schiet lekker op!

Dit leverde 100 + 10 (curvball) + 100XP op voor een pidgey. Dan is dat nog wel interessant.

[ Voor 31% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-08-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[afbeelding]
:o waar dan? Ben bijna level 25 maar heb er pas 1 gehad (gelukkig wel een snorlax O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Ossi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Ik heb de hoop op 10k eieren maar opgegeven. Level 24 en nog steeds geen 10k ei gezien...
Ik had er ook nog niet zoveel gehad. En er zijn alleen maar Eevee's, Electrabuzz', een Jynx en een Snorlax (met de laatste wel blij natuurlijk) uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Kijk nu komt er eindelijk een goede use voor revives, wel echt slordig dat zulke bugs er niet meteen uit waren gehaald.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Grappige ontdekking. Mijn bag stond op 500/500, maar toen ik aan een stop draaide kwamen er toch items uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiro schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Als je nou ook je Dratini candy's had gebruikt om een Dragonite te maken, had je wellicht nu ook in het wild een 100% iv Dragonite kunnen vinden!!!

Had gekund uiteraard :)

Heb je al spijt van dat je jouw 80% dratini niet hebt laten evoluweren tot een Dragonite? :+
haha wss niet.. Als ik een Blastoise oid was tegen gekomen vandaag dan had ik spijt gehad ja :D

Maar nee mn Dratini candy liggen nog geduldig te wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:49:
[...]
:o waar dan? Ben bijna level 25 maar heb er pas 1 gehad (gelukkig wel een snorlax O-) )
Ligt er ook aan of jij incubators koop. :)
En hoe snel jij een ei uitbroedt.

KigHawk heeft ze nu alle 9 aan staan.

Mijn record (weet niet of je er trots op mag zijn) staat op 17 eggs op 1 dag.
Ik heb ook 7x 10km eieren maar maak ook gebruik van 9 incubators.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:52:
Grappige ontdekking. Mijn bag stond op 500/500, maar toen ik aan een stop draaide kwamen er toch items uit :9
Haha, ook een bug dus. Ergens een > ipv een >= zeker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

murphylee schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

Ligt er ook aan of jij incubators koop. :)
En hoe snel jij een ei uitbroedt.

KigHawk heeft ze nu alle 9 aan staan.

Mijn record (weet niet of je er trots op mag zijn) staat op 17 eggs op 1 dag.
Ik heb ook 7x 10km eieren maar maak ook gebruik van 9 incubators.
Een keer incubators gekocht, maar heb meer eieren uitgebroed dan m'n vriendin en die heeft wel stuk of 4 10km gehad al :/
Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

Haha, ook een bug dus. Ergens een > ipv een >= zeker. :D
Precies mijn gedachte :+ maar dit vind ik dat geen vervelende bug, meer een feature >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

haha wss niet.. Als ik een Blastoise oid was tegen gekomen vandaag dan had ik spijt gehad ja :D

Maar nee mn Dratini candy liggen nog geduldig te wachten 8)
geduld is een schone zaak :) or not })

Merk overigens wel dat Dratini's veel vaker spawnen tegenwoordig, zie ze soms ook bij mij in de buurt tegenwoordig. Er is hoop voor je :P
PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:52:
Als je 499/500 hebt ofzo dan kan je spinnen en kan je over je max gaan. Weet je zeker dat dat het niet is?

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Shiro schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:57:
[...]

Als je 499/500 hebt ofzo dan kan je spinnen en kan je over je max gaan. Weet je zeker dat dat het niet is?
Nope, want er kwamen 3 items uit en daarna stond m'n bag op 503/500. Dat je over je max heen kan als je er nog onder zit dat wist ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Nope, want er kwamen 3 items uit en daarna stond m'n bag op 503/500. Dat je over je max heen kan als je er nog onder zit dat wist ik al :P
Hup, snel naar buiten en nog even aan de molen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Wat een bullshit die revives voor defenders, en als je traint al helemaal, word je nu gewoon nog meer gestraft als je traint.

Zeker weten dat dit gedaan is zodat je nog meer meuk moet verzamelen en mensen coins gaan kopen voor bag space. Heb n lading max potions, maar daar heb je nu echt geen zak meer aan want moet toch eerst reviven. Dus nu 2x zoveel zooi nodig om n pokemon te healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

geduld is een schone zaak :) or not })

Merk overigens wel dat Dratini's veel vaker spawnen tegenwoordig, zie ze soms ook bij mij in de buurt tegenwoordig. Er is hoop voor je :P

[...]

Echt serieus terwijl ik dit schreef zag ik op de map aan de andere kant van de stad een Gyarados! met nog 2 min te gaan grrrrrrrrr 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Ik had gisteren 3 Jynxen op 1 plek gevangen :X :P

Maarre.. hoe zit het met de 2km eieren, heb je op alle pokemon evenveel kans of komen de commons ook bovengemiddeld vaak uit een ei? Ik had namelijk 2x een pidgey..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:41

Als je op de max zit kan je altijd nog 1x er wat bij krijgen. Ik gebruik dit al sinds de release om niet teveel weg te gooien.

Mbt potions en revives zit ik iig wel lekker. >100 revives en >140 hyper potions in stock atm, dus kan nog wel ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
PB-powell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

We waren aan het rondjes fietsen in het centrum van Nijkerk, maar dat doen we best wel vaak en krijg normaal niet zoveel 10km achter elkaar daar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
NoepZor schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Ik had gisteren 3 Jynxen op 1 plek gevangen :X :P

Maarre.. hoe zit het met de 2km eieren, heb je op alle pokemon evenveel kans of komen de commons ook bovengemiddeld vaak uit een ei? Ik had namelijk 2x een pidgey..
De laatste 7 of 8 2km eieren van mij zijn allemaal Weedle, Caterpie en 1x Pidgey.. troep dus! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Da's naatje :) ik moet nog een charmander en clefairy/jigglypuff voor de candies. Naja uit de 10km eieren krijg ik ook steeds de pokemons die ik al genoeg heb, zoals een scyther of mr mime.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

KingHawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

We waren aan het rondjes fietsen in het centrum van Nijkerk, maar dat doen we best wel vaak en krijg normaal niet zoveel 10km achter elkaar daar xD
Oke, mazzeltje dus :P helaas is Nijkerk voor mij niet echt praktisch om te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
mark-k schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:01:
Wat een bullshit die revives voor defenders, en als je traint al helemaal, word je nu gewoon nog meer gestraft als je traint.

Zeker weten dat dit gedaan is zodat je nog meer meuk moet verzamelen en mensen coins gaan kopen voor bag space. Heb n lading max potions, maar daar heb je nu echt geen zak meer aan want moet toch eerst reviven. Dus nu 2x zoveel zooi nodig om n pokemon te healen
Ik vermoed dat ze dit voor een andere reden gedaan hebben.

Er is een exploit waardoor je een gym heel makkelijk en snel naar max level kan trainen.
Door het plaatsen van een lage pokemon met een trage aanval kun je met een nog lagere deze eenvoudig verslaan met 2 aanvallen en zelf met een aanval dood zijn. Hiermee kon je veel XP verzamelen in een korte tijd en gyms naar level 10 krijgen zonder al te veel problemen. De enige manier om dit tegen te gaan is de oplossing die ze hebben toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
ArgantosNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Er is een exploit waardoor je een gym heel makkelijk en snel naar max level kan trainen.
Door het plaatsen van een lage pokemon met een trage aanval kun je met een nog lagere deze eenvoudig verslaan met 2 aanvallen en zelf met een aanval dood zijn. Hiermee kon je veel XP verzamelen in een korte tijd en gyms naar level 10 krijgen zonder al te veel problemen. De enige manier om dit tegen te gaan is de oplossing die ze hebben toegepast.
Dus paar duizend man gebruiken exploit en miljoenen hebben er nu last van, hoe heet dat ook alweer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Niet perse of dat voor attackers of defenders is, ik nam aan dat ze voor de defenders de 1hp bug in gyms hadden gefixt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Groenie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

Dus paar duizend man gebruiken exploit en miljoenen hebben er nu last van, hoe heet dat ook alweer |:(
Balance :+

2km Pikachu
2km Geodude
2km Pidgey
2km Weedle
2km Bulbasaur
2km Weedle
2km Zubat
2km Jigglypuff
2km Pidgey
2km Charmander

Niet al mijn 2km eieren, maar in ieder geval die ik bij gehouden heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 16:08

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

[...]

Bugfixing

Zo kan je iedere exploit wel goed praten.

Persoonlijk vindt ik het eigenlijk prettiger zo, revives had ik altijd teveel.... Maar goed, ik doe ook maar 2-3 gyms per week 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Achja het was al eigenlijk scheef waarom het niet vanaf het begin zo was. Je pokemon wordt immers verslagen en HP zou technisch 0 moeten zijn, dus een revive is dan nodig. Dat ze het nu pas veranderen, ja daar kan je boos om worden omdat het spel "moeilijker" wordt. First world problems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ArgantosNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Welke pokemon waren dat dan? Heb zo'n combo nog niet gevonden, 2hit KO.

Btw ik heb niks te compenseren volgens mijn gymleader, al mijn pokemon zijn denk kleinsten die ze ooit gezien heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik ben nu aan het parallel powerlevelen. iPhone en iPad naast elkaar. Op de een doe ik alle Pidgeys, op de ander de Caterpies, Weedles, Rattata's, Spearows en Zubats. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Dat zijn meer 10km eggs dan dat ik in mijn hele speeltijd heb gehad.
En dan kreeg ik ook nog dubbele Jynx :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoezo heb je er last van? Je Pokémon wordt verslagen, dan heb je toch gewoon een revive nodig? Gewoon een bug die opgelost is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
[...]

Detected a exploit user :P

Ik denk eerder dat miljoenen last hadden van al die lvl 10 gyms. En die paar duizend man voordeel hadden.

Ik denk dat die 0.1% er maar mee moeten leren leven dat ze de exploit niet meer kunnen gebruiken om eenvoudig gyms te boosten.

edit:
mark-k schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Welke pokemon waren dat dan? Heb zo'n combo nog niet gevonden, 2hit KO.
Ik weet niet meer precies welke, maar een pokemon met bubble. Het duur lang voordat deze raakt en je kunt 2 aanvallen doen in de tussentijd.
Btw ik heb niks te compenseren volgens mijn gymleader, al mijn pokemon zijn denk kleinsten die ze ooit gezien heeft :p
Hoor je zeker vaker :+

[ Voor 33% gewijzigd door ArgantosNL op 24-08-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Echt serieus terwijl ik dit schreef zag ik op de map aan de andere kant van de stad een Gyarados! met nog 2 min te gaan grrrrrrrrr 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Welke map site/app werkt nog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:20:
Ik ben nu aan het parallel powerlevelen. iPhone en iPad naast elkaar. Op de een doe ik alle Pidgeys, op de ander de Caterpies, Weedles, Rattata's, Spearows en Zubats. :D
Tegelijk, op 1 account? Heb je dat vaker gedaan? Ben heel benieuwd of dat mag van de bancommissie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ArgantosNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Detected a exploit user :P

Ik denk eerder dat miljoenen last hadden van al die lvl 10 gyms. En die paar duizend man voordeel hadden.

Ik denk dat die 0.1% er maar mee moeten leren leven dat ze de exploit niet meer kunnen gebruiken om eenvoudig gyms te boosten.

edit:

[...]

Ik weet niet meer precies welke, maar een pokemon met bubble. Het duur lang voordat deze raakt en je kunt 2 aanvallen doen in de tussentijd.

[...]

Hoor je zeker vaker :+
Nee betekent dat ik geen verlengstuk nodig heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Hoezo heb je er last van? Je Pokémon wordt verslagen, dan heb je toch gewoon een revive nodig? Gewoon een bug die opgelost is.
Ik ging er vanuit dat het geen bug was. Als je een gym "aanvalt" fainten je pokemon en heb je een revive nodig.

Als je vriendelijk traint fainten ze niet en gaan ze gewoon naar 1 hp omdat ze moe zijn, klonk best logisch en niet als een bug :( . Maar nee, nu na x weken is het opeens een "bug" wat zolang gekost heeft om te fixen.
Ik had al zo weinig revives over na alle battles, en nu dus nog minder. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Groenie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

Ik ging er vanuit dat het geen bug was. Als je een gym "aanvalt" fainten je pokemon en heb je een revive nodig.

Als je vriendelijk traint fainten ze niet en gaan ze gewoon naar 1 hp omdat ze moe zijn, klonk best logisch en niet als een bug :( . Maar nee, nu na x weken is het opeens een "bug" wat zolang gekost heeft om te fixen.
Het is maar waar je je druk om maakt :/
Voortaan gewoon zorgen voor meer revives, of proberen meer te dodgen in gevechten waardoor je pokemon minder schade oplopen en langer meegaan in gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:20:
ik denk niet dat het een heel goed idee is... kans is groot dat ze dat zien als account sharing.
naja als je allebei op hetzelfde wifi zit komt het zelfde IP gewoon naar buiten natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 24-08-2016 11:37 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ricmaniac schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

ik denk niet dat het een heel goed idee is... kans is groot dat ze dat zien als account sharing.
naja als je allebei op hetzelfde wifi zit komt het zelfde IP gewoon naar buiten natuurlijk.
Zelfde wifi, zelfde account, en op beide devices wordt alleen maar dit account gebruikt.

Het grappige is, als ik zo met twee devices naast elkaar zit, spawnen nieuwe Pokémon slechts op één van de twee... Je kan dus niet de zelfde Pokémon 2x vangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mx. Alba op 24-08-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Welke map site/app werkt nog dan?
Mag hier natuurlijk niet besproken worden, maar er is er nog tenminste een (app) die het vanochtend nog deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anboni schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Mag hier natuurlijk niet besproken worden, maar er is er nog tenminste een (app) die het vanochtend nog deed.
Ow ok 8)7 my bad, kan je die app eens pmen naar me ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope.

Als je dit topic goed doorzoekt, dan vind je t vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groenie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

Nu begin ik dan toch te twijfelen wat ze gefixt hebben. Als jij in een gym zit, en je wordt eruit geknikkerd. Dan heb je nu toch een revive nodig voor je Pokémon?

Zo zag ik gister dat mijn Vaporeon uit de gym was gezet door een ander team en had ik geen revives nodig, maar alleen potions. Dát is nu toch aangepast?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik denk dat ze bedoelen dat pokies die jij hebt ingezet om een gym aan te vallen, niet altijd fainted terugkomen als ze defeated zijn. Viel me half op pas, maar het gebeurde te weinig om duidelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
Loadichus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Dat zijn meer 10km eggs dan dat ik in mijn hele speeltijd heb gehad.
En dan kreeg ik ook nog dubbele Jynx :(
Ik had in het begin hetzelfde, kreeg 2 keer een snorlax xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:51:
Nope.

Als je dit topic goed doorzoekt, dan vind je t vanzelf.
ooh ok dus enkel deze 210 pagina's doorzoeken naar iets vaags dat je hier niet mag typen? of nog es de 2 vorige topics van 450+ pagina's ook? Bedankt voor de moeite :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:13:
[...]

ooh ok dus enkel deze 210 pagina's doorzoeken naar iets vaags dat je hier niet mag typen? of nog es de 2 vorige topics van 450+ pagina's ook? Bedankt voor de moeite :/
Graag of niet. Ik ben er zelf ook gewoon via Google achtergekomen.

Via PM mag ook niet want Tweakers kan gewoon die meelezen, en het is helaas 'verboden'.
Als t had gekund, was je de eerste die t had gehoord..

En daarbij, goede trefwoorden gebruiken helpt enorm.

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 24-08-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog de locatie van een charmander nest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Zelfde wifi, zelfde account, en op beide devices wordt alleen maar dit account gebruikt.

Het grappige is, als ik zo met twee devices naast elkaar zit, spawnen nieuwe Pokémon slechts op één van de twee... Je kan dus niet de zelfde Pokémon 2x vangen.
Ik heb het thuis ook eens geprobeerd, op tablet en telefoon. Zo gauw je m op één device vangt, gaat bij de volgende werppoging op de andere device het beest vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:24:
Weet iemand nog de locatie van een charmander nest ?
In Apeldoorn, rechts naast zuiderpark, bij Marchantstraat :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:57

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
OP iets aangepast.

Wat is er nieuw?
  • Toegevoegd onder Q&A:
    Wat betekenen de zinnen die je team leader zegt in Appraisal:
    Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OUhbMAE.jpg
Thnx to Zeror voor het posten!

[ Voor 7% gewijzigd door WishmasterNL op 24-08-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Net een uur gespendeerd aan het neerhalen van een level 7 gym van team blauw in mijn uppie. De verdeling hier van spelers in teams is iets van 60% voor blauw, 30% rood, 10% geel. En dat is vrijgevig voor de percentages van rood en geel. Ik snap dat ze iedereen de eigen keuze willen geven in welk team ze willen, maar op deze manier kunnen bijna alleen leden van team blauw ooit coins verdienen. Niet compleet eerlijk lijkt mij.

In elk geval ben ik nu uit potions, dus hopelijk ga ik nu ook wat merken van die boost in drop-rate voor potions uit stops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 15-10 14:44
Ik krijg vandaag de hele dag al network error....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Jamesl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:19:
Ik krijg vandaag de hele dag al network error....
Voor wat het waard is: als mijn gsm per ongeluk op het bedrijfsnetwerk connecteert, krijg ik dat ook altijd. Gewoon geblocked door firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Net leuk een gym getraind. Onderste Pokie was een 633 Tentacruel. Ik ging die trainen met mijn 633 Abra. Als ik gewoon aanvallen spamde om 3x Psybeam op te laden dan kon ik die derde Psybeam net lanceren op het moment dat dat die Tentacruel met zijn Blizzard kwam. Allebei dood en dus "gewonnen", of de Abra was net iets eerder en overleefde het dus (om vervolgens door de eerste aanval van de Arcanine die erna kwam om zeep gebracht te worden). Ging wel lekker snel zo trouwens. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je met een lager CP beestje traint en dan vlak voor het doodgaan 'vlucht' dan krijg je toch heel veel XP?

(of zoiets.. heb de melk wel horen klotsen maar weet niet precies waar de tepel hangt..)

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 24-08-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:24:
Als je met een lager CP beestje traint en dan vlak voor het doodgaan 'vlucht' dan krijg je toch heel veel XP?

(of zoiets.. heb de melk wel horen klotsen maar weet niet precies waar de tepel hangt..)
Ja klopt, als de aanvaller 1 cp minder heeft dan de verdediger dan krijg je 500 prestige (uiteraard moet je de verdedigende pokemon wel verslaan)

En ze hebben inderdaad de droprate van Revives aangepast, beetje ongelukkig qua timing, heb gisteravond net een hele boel weggegooid om ruimte te maken voor Pokeballs... Verklaard wel waarom ik van de 9 nog steeds 6 gym's heb, waarschijnlijk hebben mensen niet genoeg revives om een gym neer te halen nu lol...

[ Voor 3% gewijzigd door Shiro op 24-08-2016 13:36 ]

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:24:

Nee, je moet wel minstens één Pokémon verslaan. Voor een niet verslagen Pokie krijg je geen XP. In het geval van mijn Kadabra probeerde ik ook wel te vluchten voor die Arcanine maar dat lukte maar één keer want de eerste hit van die helhond roostert al wat er over is van mijn Kadabra na zijn worsteling met de Tentacruel...

(Ik zei eerst Abra maar het is een Kadabra. Same difference. :D )

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 24-08-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Als je een gym gaat trainen is het aantal prestige gelijk CP 500, dat wordt minder of meer afhankelijk van het verschil.

Behaal je met het aanvallen van een Level 7+ meer prestige neer als je met een zwakkere pmon aanvalt? Of blijft dat altijd 500 prestige per pmon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

iemand ervaring met een app die je screen recorderd? (Android)
Voor het hatchen van 8x 10km eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Whisperar schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:11:
Net een uur gespendeerd aan het neerhalen van een level 7 gym van team blauw in mijn uppie. De verdeling hier van spelers in teams is iets van 60% voor blauw, 30% rood, 10% geel. En dat is vrijgevig voor de percentages van rood en geel. Ik snap dat ze iedereen de eigen keuze willen geven in welk team ze willen, maar op deze manier kunnen bijna alleen leden van team blauw ooit coins verdienen. Niet compleet eerlijk lijkt mij.

In elk geval ben ik nu uit potions, dus hopelijk ga ik nu ook wat merken van die boost in drop-rate voor potions uit stops.
Aan de andere kant is het vaak makkelijker om een gym te slopen dan er een te trainen. Ik ben constant bezig om de prestige van een bestaande gym hoog genoeg te krijgen (om er vervolgens alsnog na een uur weer uit te liggen) wat veel meer tijd in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

In Apeldoorn, rechts naast zuiderpark, bij Marchantstraat :)
echt een nest met meerdere of gewoon 1tje die af en toe spawnt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:36:
Als je een gym gaat trainen is het aantal prestige gelijk CP 500, dat wordt minder of meer afhankelijk van het verschil.

Behaal je met het aanvallen van een Level 7+ meer prestige neer als je met een zwakkere pmon aanvalt? Of blijft dat altijd 500 prestige per pmon?
Het is een formule die afhangt van de verhouding tussen de aanvallende Pokie en de verdedigende Pokie.

Als de aanvallende Pokie een CP heeft die lager is of gelijk aan de verslagen Pokie, dan krijg je tussen de 500 en 1000 Prestige. 500 bij exact gelijke CP, tot maximaal 1000 als de aanvallende Pokémon de helft van de CP heeft van de verslagen Pokémon. In de praktijk dus 1000 Prestige dus onmogelijk, op enkele zeer uitzonderlijke pairings na (zoals een CP10 Rattata tegen een CP20 Magikarp of zo). Het meest efficiënt is meestal om te trainen met een Pokémon die tussen de 80 en 100% van de CP heeft van de laagste Pokémon in de gym zodat je 500-600 Prestige per keer krijgt.

Als de aanvallende Pokie een CP heeft die hoger is dan de verslagen Pokie, dan krijg je 100 - 250 Prestige; 250 als de aanvallende 1 CP meer heeft dan de verslagen Pokémon, 100 vanaf dubbele CP.

Trouwens net opeens een Bellsprout een Venonat en een Nidoran F hier gespawnd. Drie beestjes die ik hier bijna nooit zie tegelijk... En vanmorgen ook al twee Eevees gepakt. Het ziet er dus naar uit dat de wat meer variëteit hier ook heeft toegeslagen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 24-08-2016 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 21:40
murphylee schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:37:
iemand ervaring met een app die je screen recorderd? (Android)
Voor het hatchen van 8x 10km eggs
AZ Screen Recorder vind ik zelf wel prima.
Maar hoe the hell kom je aan zoveel 10km eieren 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Een lure aan op het werk waar de volgende pokemon op af kwamen:
Gastly
Seel
Belsprout
Nidoran(V)
Jynx
Poliwag
Zubat
Drowzee (2)
Shellder
Alleen de drowzee en zubat spawnen hier regelmatig, de rest af en toe of helemaal niet. Al met al best leuke vangst zo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:41:
[...]

echt een nest met meerdere of gewoon 1tje die af en toe spawnt ?
Meerdere, zit ook een Squirtle nest naast :D

Komen ook Vulpixen, Slowbro's, Eevees, Growlithes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
ErikT738 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Aan de andere kant is het vaak makkelijker om een gym te slopen dan er een te trainen. Ik ben constant bezig om de prestige van een bestaande gym hoog genoeg te krijgen (om er vervolgens alsnog na een uur weer uit te liggen) wat veel meer tijd in beslag neemt.
Beetje afhankelijk van hoe je dat doet. Ga met een iets zwakkere pokemon alleen de eerste pokemon van de staande gym verslaan en vlucht daarna. Dat is 500 Prestige per keer, en dat kost je op zijn meest een enkele Hyper Potion per keer. Op zich prima te doen hoor, maar natuurlijk alleen als je een geschikte Pokemon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 15-10 14:44
Shiro schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Ja klopt, als de aanvaller 1 cp minder heeft dan de verdediger dan krijg je 500 prestige (uiteraard moet je de verdedigende pokemon wel verslaan)

En ze hebben inderdaad de droprate van Revives aangepast, beetje ongelukkig qua timing, heb gisteravond net een hele boel weggegooid om ruimte te maken voor Pokeballs... Verklaard wel waarom ik van de 9 nog steeds 6 gym's heb, waarschijnlijk hebben mensen niet genoeg revives om een gym neer te halen nu lol...
Echt letterlijk 1 cp minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Jamesl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Sterker nog, als de aanvaller de zelfde CP heeft als de Pokie die hij verslaat krijg je ook 500 Prestige. Heb ik dus net gebruikt met die CP633 Tentacruel waartegen ik trainde met mijn CP633 Kadabra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
Jamesl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Jup, gyms dus altijd trainen met een lagere cp pokemon dan de zwakste. En dan vaak slim om te vluchten.
Pagina: 1 ... 52 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status