Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:31:
... Poging 5 met een ultra ball (I know) ...
And that's where it gets personal.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:49

Shiro

Serenity

RoD schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:43:
[...]

Heel irritant inderdaad. Die catch rate mag echt wel anders. Ik heb geen zin om op die manier met ongedierte te worstelen. Dat ik een paar ultraballen op een Blastoise moet gooien snap ik wel, maar die pidgeys die steeds ontsnappen... ik laat ze tegenwoordig maar links liggen, want het is simpelweg niet leuk meer.
Heb ook het gevoel dat sinds een paar dagen de catch rate nog meer omlaag is gegaan. Met de aanpassing dat er meer potions uit pokestops komen is het best wel funest, want ik raak zo door mijn pokeballs heen op die manier.

En curveballs, nice, of great... lijkt bijzonder weinig te helpen.. Ik ben lvl 27 btw.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiro op 23-08-2016 15:50 ]

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26

PB-powell

Mr. Laziness

RoD schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:43:
[...]

Heel irritant inderdaad. Die catch rate mag echt wel anders. Ik heb geen zin om op die manier met ongedierte te worstelen. Dat ik een paar ultraballen op een Blastoise moet gooien snap ik wel, maar die pidgeys die steeds ontsnappen... ik laat ze tegenwoordig maar links liggen, want het is simpelweg niet leuk meer.
Ik vang ze vooral voor de mass-evolutie golf. Maar zubats en goldeens laat ik tegenwoordig wel met rust ja.
Sorki schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:46:
[...]

And that's where it gets personal.
Ja :( er komt een moment dat ik die modderfakker gewoon moet hebben }:| wil niet voor niets al die ballen weggooien

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:41
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:45:
[...]

Ik heb er niet echt problemen mee om eerlijk te zijn. Gewoon een curveball doen en dan blijven ze meestal wel zitten na 1 of 2 ballen. Sporadisch eentje die moeilijk doet.
Idem hier. Vang ze vrijwel allemaal na 1 of 2 ballen met een curve te gooien. Af en toe eentje die meer aanmoediging nodig heeft, maar dat is echt niet exorbitant vaak (of uberhaupt vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43
Net een uurtje door Taipei gelopen en enorm veel gevangen, niet normaal.
Arbok, Dodrio, Exeggcute, Gloom Grimmer, Muk, Pinser, Ponyta, Weepinbell.
Ik woon in Omgeveing eindhoven en de meeste zie ik af en toe in NL. De Arbok en Weepinbell en Dodrio was ik voor aan het sparen echter ging het ERG traag, hier kom ik die enorm veel tegen. Weinig weedle, ratatas en vogeltjes... dat wel. Maar ik klaar niet :)

Ook 10minuten met auto leverde 80+ ballen op en dan nog andere zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Hogader schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Idem hier. Vang ze vrijwel allemaal na 1 of 2 ballen met een curve te gooien. Af en toe eentje die meer aanmoediging nodig heeft, maar dat is echt niet exorbitant vaak (of uberhaupt vaak)
Lvl 22 hier, tijdje moelijker gehad de crap te vangen zoals zovelen.
Moet zeggen da ik de indruk heb dat de catch rate hard omhoog gaat bij curvebal (zeker bij +nice, +great of +excellent). Sinds ik cuve gooi, ook hier meestal maar 1 of 2 pogingen nodig.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 10-10 07:40
[...]

Likewise. Anecdotisch, maar gisteren een keer 'recht' gegooid (was aan het hardlopen), kostte me meteen 5 ballen. Met curves eigenlijk altijd in 1 of 2 keer, slechts af en toe een hardnekkige.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

Nadeel is dat ik met curve minder Nice en Great gooi. En zeker die laatste levert natuurlijk wel wat extra xp'tjes op :P
Maar ik heb zelf niet snel te kort aan ballen, mijn 'rondje' van 1,5km bevat 28 stops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:56
PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Nadeel is dat ik met curve minder Nice en Great gooi. En zeker die laatste levert natuurlijk wel wat extra xp'tjes op :P
Maar ik heb zelf niet snel te kort aan ballen, mijn 'rondje' van 1,5km bevat 28 stops :D
Nice en Great is sowieso al bijna onmogelijk bij weedles, tenzij ze net omhoog springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Nice en Great is sowieso al bijna onmogelijk bij weedles, tenzij ze net omhoog springen.
Dat is niet waar. Je moet wel een hele korte gooibeweging maken, maar het is zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Weedle is lastig ja net als rattata, maar de rest lukt me vrij vaak om minimaal een Nice te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyoso
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 17:16
Sinds een paar dagen crasht het spel wanneer ik een pokemon probeer te vangen. Ik klik op de pokemon, vervolgens zoomt het spel in op de pokemon en dan chrasht het.
Ik heb hier nergens een oplossing voor weten te vinden, dus ik vroeg mij af iemand hier ook last van heeft of een fix weet.
Ik heb een LG G3 met Android 6.0 en ik ondervind deze problemen op versie 0.33.0 en ook op 0.35.0.

Dingen die ik al heb geprobeerd:
-App force closen en cache clearen.
-Reinstall.
-Toegang tot de camera weigeren(ergens gelezen dat dit zou helpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
nickyoso schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:22:

Dingen die ik al heb geprobeerd:
-App force closen en cache clearen.
-Reinstall.
-Toegang tot de camera weigeren(ergens gelezen dat dit zou helpen).
Google account? Je kunt proberen in te loggen in PoGo, dan in je telefoon je Google account deleten onder accounts, en kijken of je dan wel wat gevangen krijgt. Iets in de communicatie met je account veroorzaakt soms kortsluiting. Hoewel dat al lang geleden opgelost leek...wie weet heb jij het nog...
Account kun je simpel weer toevoegen mocht dat niet werken. (als je je wachtwoord weet, best veel mensen zijn zo gewend aan automatisch inloggen dat ze hun wachtwoord niet meer weten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:19:
[...]

Hoezo krom? Al heeft een CP10 Rattata Hyper Beam, dat zal die Snorlax nauwelijks schade doen, dat is pas krom, want die Hyper Beam staat wel als "120" aangegeven terwijl het bij die Snorlax maar een fractie van die schade doet.
Ik bedoel meer dat die rattata dan 10HP heeft, en die Snorlax dan 2*10^17 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
RoD schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Dat is niet waar. Je moet wel een hele korte gooibeweging maken, maar het is zeker mogelijk.
Misschien heb jij gewoon hele kleine vingers :+
Met mijn kolenschoppen is het bijna onmogelijk gebleken, maar zal nog eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:11
mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:46:
[...]

Ik bedoel meer dat die rattata dan 10HP heeft, en die Snorlax dan 2*10^17 ofzo.
Maar dan is het in ieder geval duidelijk dat het verschil vele malen groter is dan wat alleen de CP en HP doen vermoeden...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyoso
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 17:16
mercapto schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:33:
[...]

Google account? Je kunt proberen in te loggen in PoGo, dan in je telefoon je Google account deleten onder accounts, en kijken of je dan wel wat gevangen krijgt. Iets in de communicatie met je account veroorzaakt soms kortsluiting. Hoewel dat al lang geleden opgelost leek...wie weet heb jij het nog...
Account kun je simpel weer toevoegen mocht dat niet werken. (als je je wachtwoord weet, best veel mensen zijn zo gewend aan automatisch inloggen dat ze hun wachtwoord niet meer weten :P)
Bedankt voor de tip, ik had vorige week het wachtwoord van mijn google account gewijzigd nadat ik verdachte activiteit zag. Waarschijnlijk had ik nog niet het wachtwoord opnieuw ingevoerd om mijn telefoon.
Straks maar eens proberen of het lukt om een pokemon te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
Vandaag was de aanwas een beetje flauwtjes, normaal grut wat er voorbij kwam, waar normaliter wel wat nuttige beestjes uit het niets komen, andere ook opgevallen?

[ Voor 8% gewijzigd door timoline op 23-08-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

timoline schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:31:
Vandaag was de aanwas een beetje flauwtjes, normaal grut wat er voorbij kwam, waar normaliter wel wat nuttige beestjes uit het niets komen, andere ook opgevallen?
Niet echt, vandaag onder andere een bulbasaur en haunter gevangen, en mr mime en squirtle meerdere keren op nearby zien staan waar die er normaal nauwelijks of niet zijn (alle 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 19:15
slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Wat ik niet begrijp - en nooit heb begrepen - is waarom nintendo/tpcc zo geheimzinnig wil doen over die stats terwijl toch al jarenlang bekend is dat een groot deel van de fanbase deze stats will weten. En simpeler dan een paar waardes tonen is het niet. Nee, dan maken ze er een nieuwe interactie/scene van om dan met iets vaags aan te komen.. |:( Dat ze die weight en size en xl/xs allemaal verwijderen. Dat interesseert me cru gezegd geen hol.
Lekker laat antwoord, maar de bedenker van Pokemon wil dat verstopt hebben, omdat elke pokemon uniek en lief is, inclusief z'n gebreken. Net zoals je een huisdier niet weg zou doen vanwege z'n gebreken. Toch? :D

Sinds de normale games van X/Y kan je wel geloof ik 5 van de 6 IV's maxen met fokken en bij Sun en Moon gaan ze het nog makkelijker maken om alle 6 IV's te maxen. De precieze details ken ik niet, want heb sinds Red al niet meer serieus een Pokemon spel gespeeld.
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens het nextnextnextfinish überhaupt ook maar een link naar een TOS heb gezien. En volgens Nederlands recht (waar het natuurlijk onder valt als het via de Nederlandse app store wordt aangeboden) is zelfs een link naar TOS ongeldig. Je moet de TOS echt tekstueel voorgeschoteld krijgen.
Ik dacht dat TOS/EULA sowieso geen hol waard zijn in de rechtbank? Kan me nog wat gevallen herinneren dat er bedrijven waren met regeltjes die gewoon tegen de rechten in gaan van consumenten :D

Gister uit m'n enige 10km ei (dusver iig) een Snorlax gescoord, IV 89%, Zen Headbutt en "helaas" Earthquake. Ik heb begrepen dat er geen slechte Snorlax bestaat, maar vond het toch een beetje jammer. Helaas ook maar CP van 760, maar ja, is ook al een oud ei, toen was ik nog lv14 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:15
Zucht... kom ik voor de 2de keer een abra (cp110) tegen, berry gegooid, groene ring, gooi een nice trow met great ball

En foetsie....

Dus nog steeds 84/85....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Is dat niet gewoon vanwege een oude Abra/Kadabra/Alakazam gewoonte uit de games? Ze doen teleport zodra een bal faalt. Dus als je hem wil hebben: berry>ultra>curve>mikken op een great throw en hopen op het beste. Bij mij is er dusver 1 ontsnapt en dat was nog voordat ik curveballs kon gooien of op great mikte. Ik heb nog nooit meer dan 1 bal gegooid op een Abra of Alakazam (Kadabra nooit in het wild gevonden).

[ Voor 16% gewijzigd door AppieNL op 23-08-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:44
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:45:
Vannacht zijn ook alle Pokemon nests weer veranderd.

Ik had een Nidoran (M) nest. Is nu veranderd in een combinatie van Clefairy en Geodude. Dus Golem here i come :D

Bron:
https://www.reddit.com/r/.../4z4ar5/nest_migration_2/

Overigens zit ik nu samen met enkele gasten in 2 Level 7 Gyms die ik al meer dan 24 uur heb _/-\o_
Ik woonde op een SlowPoke farm.... nu magnetites. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Net even twee gyms voor mijn deur getraind en er een Pokie bij gezet. Ik heb nu vijf Pokies in gyms. Twee in Nijmegen, twee op de Veluwe en een in Amersfoort.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
ErikT738 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:00:
De IV calculator uit het "Let op" veldje hieronder is wel een stuk makkelijker te gebruiken met de appraise functie. Ik heb net een Pikachu uit een ei gekregen en deze gechecked en er kwamen vier mogelijke combinaties uit. Door appraise weet ik echter dat defense de hoogste stat is en kon ik er dus zo drie weg strepen.

Was het nu eigenlijk toegestaan om met meerdere accounts vanaf één toestel te spelen? Het lijkt me wel handig om een lage account te hebben voor wat lures en om gyms te trainen.
Waar vind ik deze appraise functie?

Edit: Oh een ingame nieuwe functie. Volgens mij heb ik de nieuwe update van vandaag nog niet binnen..

[ Voor 7% gewijzigd door GrazendeKoe op 23-08-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:51:
[...]

Misschien heb jij gewoon hele kleine vingers :+
Met mijn kolenschoppen is het bijna onmogelijk gebleken, maar zal nog eens proberen :P
Neu, het is gewoon een kort veegje dat je moet doen, dat kan zelfs met je grote teen als het nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Iemand anders problemen met inloggen of spelen? Laatste wat ik zag was mijn trainer die probeerde rond te rennen van mijn brakke GPS, terwijl niks wou laden. Server status lijkt 'ok' te zijn (hoewel niet echt super), maar ik zie alleen nog maar 'failed to get game data from the server' na opnieuw opstarten.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
U heeft een ban te pakken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:30
Weten jullie waarom in een nieuwe spawn van een pokemon niet kan zien/ pakken? Ik had bijvoorbeeld een victreebell proberen te pakken die weggerend is, vlak daarna (15 minuten later) was hij op dezelfde plek weer gespawnd, maar ik kon hem niet meer zien in de sightings. Hierbij kon iemand anders die de eerdere spawn had gemist, deze wel zien en vangen.

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Moet zeggen dat ik de Appraise functie zeer kan waarderen.
Normaal zou dit linea recta naar de professor gaan, maar dit geeft de burger moed!
Straks even ronde gyms afslachten met mijn killer Rattata!

Killer Rattata

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Zojuist de apk op mijn nexus gezet. Heb een apk installer app. Installer vindt de apk, maar kan niet op de knop installeren drukken. Er gebeurt niks. Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?

Ik wil weten hoe goed mijn pokemonvrienden zijn :D

EDIT: Onbekende bronnen is aangevinkt, apk werkt nog niet.

Opgelost: Heb de apk gezocht middels een file manager app en kon 'm toen wel aanklikken.

[ Voor 24% gewijzigd door GrazendeKoe op 23-08-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

GrazendeKoe schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:13:
Zojuist de apk op mijn nexus gezet. Heb een apk installer app. Installer vindt de apk, maar kan niet op de knop installeren drukken. Er gebeurt niks. Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?

Ik wil weten hoe goed mijn pokemonvrienden zijn :D
Installatie vanuit onbekende bronnen aangevinkt?
(Instellingen > beveiliging > onbekende bronnen)

[ Voor 5% gewijzigd door Switchie op 23-08-2016 20:15 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:14:
[...]

Installatie vanuit onbekende bronnen aangevinkt?
(Instellingen > beveiliging > onbekende bronnen)
Yes, vergeten te vermelden dat dat is aangevinkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

GrazendeKoe schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:16:
[...]

Yes, vergeten te vermelden dat dat is aangevinkt.
Heb je toevallig een file explorer app geïnstalleerd? Probeer hem eens via die weg te zoeken en laat vervolgens Androids eigen installer het werk doen ipv 3th party app.
Anders wellicht corrupte download, even opnieuw downloaden?

Jaja, snel je eigen post wijzigen hè. Zo ken ik er ook nog wel een paar :P

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 23-08-2016 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:18:
[...]

Heb je toevallig een file explorer app geïnstalleerd? Probeer hem eens via die weg te zoeken en laat vervolgens Androids eigen installer het werk doen ipv 3th party app.
Anders wellicht corrupte download, even opnieuw downloaden?
Zoals jij het nu aangeeft heb ik het opgelost inderdaad. Had 't al in mijn post gezet ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Nu online
Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:11:
Moet zeggen dat ik de Appraise functie zeer kan waarderen.
Normaal zou dit linea recta naar de professor gaan, maar dit geeft de burger moed!
Straks even ronde gyms afslachten met mijn killer Rattata!

[afbeelding]
Ik vermoed een 100% Ratata :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

AppieNL schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:33:
[...]

Lekker laat antwoord, maar de bedenker van Pokemon wil dat verstopt hebben, omdat elke pokemon uniek en lief is, inclusief z'n gebreken. Net zoals je een huisdier niet weg zou doen vanwege z'n gebreken. Toch? :D

[...]
Nee, vandaar dat we in pogo massaal pidgeys aan het shredden zijn ;) Terwijl ik een 95%+ pidgey nog best zou waarderen met de juiste aanvallen. Nu ga ik er echt niet 1 voor 1 naar kijken en verdwijnen ze rigoreus in de shredder.

In de normale games kan je gebreken nog wel camoufleren door de juiste attacks te kiezen, maar in pogo is het zoals het is, dus niet goed, weg ermee. Tenzij het de enige van die soort is in het spel.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Beetje jammer om er nu achter te komen dat al mijn 1000+ pokemon toch niet zo goed zijn als ik dacht :p

Wat ik me afvraag: kun je een pokemon in tier 1 (net als ash zijn pikachu) net zo sterk krijgen als let's say een charizwaard?

[ Voor 38% gewijzigd door GrazendeKoe op 23-08-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:24
Je had een aardige Drowzee habitat achter het station van Amersfoort (Piet Mondriaanplein). Dus na de update dacht ik, nou mooi, tijd voor iets anders ivm veranderde nests. Kom ik thuis: Clefairy + Gastly. Leuk dacht ik. Ondertussen zeven Pokemon verder:
- Drowzee
- Hypno
- Rattata
- Drowzee
- Pidgey
- Drowzee
- Drowzee

Bedankt Niantic! Op naar de 1000 Drowzee... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

GrazendeKoe schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:35:
Beetje jammer om er nu achter te komen dat al mijn 1000+ pokemon toch niet zo goed zijn als ik dacht :p

Wat ik me afvraag: kun je een pokemon in tier 1 (net als ash zijn pikachu) net zo sterk krijgen als let's say een charizwaard?
Qua max CP doet Charizard ook niet zoveel.
Grootste zal toch afhangen van type + aanvallen.
Een sterke Pikachu met waardeloze aanvallen legt het af tegen gemiddelde Golem met de juiste aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Robkazoe schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:39:
Je had een aardige Drowzee habitat achter het station van Amersfoort (Piet Mondriaanplein). Dus na de update dacht ik, nou mooi, tijd voor iets anders ivm veranderde nests. Kom ik thuis: Clefairy + Gastly. Leuk dacht ik. Ondertussen zeven Pokemon verder:
- Drowzee
- Hypno
- Rattata
- Drowzee
- Pidgey
- Drowzee
- Drowzee

Bedankt Niantic! Op naar de 1000 Drowzee... :(
Ik werk op t stationsplein daar, had vanmiddag een drift naar dat plein maar toen zat er een bulbasaur :D dus het kan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:42:
[...]

Qua max CP doet Charizard ook niet zoveel.
Grootste zal toch afhangen van type + aanvallen.
Een sterke Pikachu met waardeloze aanvallen legt het af tegen gemiddelde Golem met de juiste aanvallen.
Beetje vaag voorbeeld, Golem heeft sowieso type voordeel. Dus een Pikachu met goeie aanvallen zou ook al de grond in gestamp worden door een Golem met slechte aanvallen.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:34:
[...]

Nee, vandaar dat we in pogo massaal pidgeys aan het shredden zijn ;) Terwijl ik een 95%+ pidgey nog best zou waarderen met de juiste aanvallen. Nu ga ik er echt niet 1 voor 1 naar kijken en verdwijnen ze rigoreus in de shredder.

In de normale games kan je gebreken nog wel camoufleren door de juiste attacks te kiezen, maar in pogo is het zoals het is, dus niet goed, weg ermee. Tenzij het de enige van die soort is in het spel.
Ik heb nog 1 Pigeotto bewaart van 82%. Beste Pidgey die ik heb na weet ik veel hoeveel gevangen :D

In de normale games redt je het in "endgame" (ofwel tegen andere mensen) ook niet zonder goede IV's, kan je Pokemon nog zulke leuke aanvallen hebben. Dus in dat opzicht lijkt Pokemon Go precies op de normale games, die 15/15/15 puntjes gaan uiteindelijk verschil maken.
GrazendeKoe schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:35:

Aangezien ik toen de serie nog keek toen Pikachu het tegenhield om een Raichu te worden, werd volgens mij (en dat is inmiddels al dik 15 jaar geleden) dat die dan nooit zo sterk kon worden als die wel Raichu was geworden. Natuurlijk had Pikachu toen al "I am the awesomest Pikachu ever and destroy everything", dus hij doet leuk mee. Sowieso kon de serie het toen al verder weinig schelen wie technisch gewoon hoger op de ladder stond qua aanvallen en stats. Maar ja, Pikachu gaat dus voor altijd door het leven als een zwakkere versie van wat die kon zijn :P

In Pokemon Go heeft Niantic dit juist duidelijk gemaakt door CP in de game te zetten. Pikachu's max cp is 900 of zo? Charizard dacht ik 2600. Gaat Pikachu dus nooit winnen ook al heeft die voordeel van z'n elektro aanvallen op flying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Shiro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:59:
[...]

Beetje vaag voorbeeld, Golem heeft sowieso type voordeel. Dus een Pikachu met goeie aanvallen zou ook al de grond in gestamp worden door een Golem met slechte aanvallen.
Daarom juist een goed voorbeeld.
Er wordt gevraagd of Pikachu sterk kan worden.
"Sterk" in dit soort games is zwaar relatief en afhankelijk van veel factoren, zoals je met jouw post ook netjes bevestigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik kan melden dat je een dagje Den Haag van je lijst kan schrappen. Heb de hele dag gelopen door onder andere het centrum, maar wat viel alles mij tegen.
In de begin dagen van het spel liep ik daar ook rond, ving heel veel.
Nu bijna niks meer. Alle 'drukke' plekken zijn dood.
Doe geen moeite meer op rond te dwalen, beste is gewoon de vaste plekken zoals Kijkduin, Scheveningen en het Zuiderpark.

Ps. Nog steeds geen Mr. Mime in Nederland gezien :9

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 23-08-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Vanmorgen level 27 geworden en de nieuwe patch geïnstalleerd.
Nu vraag ik me af of het aan mijn level up ligt of aan de nieuwe patch => Vandaag zo'n 6 uurtjes Pokémon zitten vangen in het Warandepark in Brussel en het valt me op dat ze opnieuw moeilijker te vangen zijn. Vaker dan toen ik lvl 26 was of de patch nog niet had. Ook springen ze weer meer en meer op en neer en doe ik er gemiddeld 3 ballen over om eentje te vangen :/
Nog iemand opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
Hoe kom je aan die patch?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik had de link hier enkele pagina's geleden opgezet en volgens mij zijn er al verschillende die 'm kunnen bijwerken in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
Denk dat hij de nieuwe update op android bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Android versie zou inmiddels in de Playstore moeten staan. Anders even zoeken op apkmirror.
IOs versie not so sure. Maar zal anders ook niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
android geeft bij mij nog steeds 4.1 aan helaas..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

LED-Maniak schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:17:
android geeft bij mij nog steeds 4.1 aan helaas..
Ik denk dat je 0.33.0 bedoelt. Enfin, hier de nieuwste versie;

http://www.apkmirror.com/...5-0-android-apk-download/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
W00ps, dat is de rating inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

LED-Maniak schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:20:
W00ps, dat is de rating inderdaad :+
Zelfs die is te hoog :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D2FValinor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:11:
Ik kan melden dat je een dagje Den Haag van je lijst kan schrappen.
[...]
Dit weekend nog eentje gevangen midden in Den Haag ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
"it's stats are the best I've seen, no doubt about it!".. hoor ik bij 80% van mijn pokies :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:14:
[...]

Android versie zou inmiddels in de Playstore moeten staan. Anders even zoeken op apkmirror.
IOs versie not so sure. Maar zal anders ook niet lang meer duren.
Hier nog niet te zien in de app store van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ver-update-082216/

maar kan hem nog niet in de store vinden jullie wel?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ach ja, je mist er niets aan, gezien de release notes;
- Appraisal is semi-waardeloos
Leuke toevoeging voor de mensen die niet bekend zijn met IV. Maar de mensen die reeds met de IV calculators werken zullen hier niet mee stoppen aangezien laatstgenoemde duizendmaal accurater aangeven wat nou exact de stats van zijn/haar Pokemon zijn.
- We werken aan nieuwe features (ja joepie, implementeer ze dan!!)
- Minor bot fixes (oké... Goed nieuws. Maar sinds de ban waves had ik er weinig last meer van hier in de buurt. Voegt mij voor dus niet zoveel toe)
Buiten dat. Als dit client side geregeld is, zullen de botters simpelweg niet overstappen op de nieuwe versie.
Nogal wiedes als ze dit expliciet vermelden 8)7 :?

Kan overigens de release notes van de komende 73 versies ook wel raden;
- Minor [insert random word] fixes

[ Voor 33% gewijzigd door Switchie op 23-08-2016 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

LED-Maniak schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:31:
"it's stats are the best I've seen, no doubt about it!".. hoor ik bij 80% van mijn pokies :')
Jup, bij elke Pokémon met een IV tussen de 80-100% wordt hetzelfde gezegd.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
D2FValinor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:11:
Ik kan melden dat je een dagje Den Haag van je lijst kan schrappen. Heb de hele dag gelopen door onder andere het centrum, maar wat viel alles mij tegen.
In de begin dagen van het spel liep ik daar ook rond, ving heel veel.
Nu bijna niks meer. Alle 'drukke' plekken zijn dood.
Doe geen moeite meer op rond te dwalen, beste is gewoon de vaste plekken zoals Kijkduin, Scheveningen en het Zuiderpark.

Ik vanmorgen hier vlakbij m'n huis, de eerste ooit! (Tilburg / Reeshof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:41:
[...]

Buiten dat. Als dit client side geregeld is, zullen de botters simpelweg niet overstappen op de nieuwe versie.
Client side en server side zijn matched. Net als de vorige keer hebben ze een paar dagen overlap, daarna wordt de nieuwe versie verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Laatst online: 22:11
Heb ik eindelijk een Snorlax uit mn 10km ei, 1720cp.
Is ie max 77% IV }:|
Met lick en hyper beam..
Kan het slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:36

two

ArcticTiger schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:40:
Met lick en hyper beam..
Kan het slechter?
Ach joh.. Ik kreeg een Jynx..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
readytoflow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:25:
[...]

Uit mijn hoofd:
Hitmonchan ~900
Hitmonlee <400
Chansey <300 (264HP)
2 eevee's ~600
3xJynx ~900/1000
Electabuzz ~1000
Magmar ~1000
2xPinsuckir ~700/~1200
Kabuto

Op zich aan 10km eieren geen gebrek. Maar het blijft ontbreken aan een topper zoals een leuke Lapras of Snorlax. Maar we blijven volhouden...
readytoflow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Tot en met dat moment blijf ik mezelf quoten:

+ Magmar ~1250 :N
Ok, dit moet 'm nu echt worden!
3 10km eieren in de broedmachines.
Dit worden een Snorlax, Lapras en een Aerodactyl! Mooi voor onze Pokedex en handig in de gyms.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Met lick en hyper beam..
Kan het slechter?
U vraagt, wij draaien...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Mo3oTusaScugNcBDzsKi6GnP/full.png

:{

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
mimang schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:42:
[...]

Ach joh.. Ik kreeg een Jynx..
Ok, het kan slechter :X
Ik heb vandaag met PoGo wel 3-op-een-rij gescoord.
3 maal achter elkaar een Zubat uit een 2km ei 7(8)7
Ben benieuwd wat het volgende 2km ei gaat brengen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
42 cp uit een ei? :r |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-10 08:04
3 candy's .. denk gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Ah jôh, een IV van max 80%, wat candy er tegenaan gooien en je hebt binnen no-time een topper :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 20:36

two

ArcticTiger schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:48:
[...]

Ok, het kan slechter :X
Ik heb vandaag met PoGo wel 3-op-een-rij gescoord.
3 maal achter elkaar een Zubat uit een 2km ei 7(8)7
Ben benieuwd wat het volgende 2km ei gaat brengen :X
Haha dat is ook wel jammer. Ik heb ondertussen alle starters minimaal 1 keer gehad, en ook een pikachu! Bulbasaur 600CP is leuk :)

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met lick en hyper beam..
Kan het slechter?
Hyperbeam is toch goed?

Edit: Lick en Hyperbeam wordt gezien als de beste moveset, vooral voor aanvallen.. Dus ik zie geen reden to klagen :)

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2016 22:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
IK HEB EEN 100% POLIWAG! (sorry moest even kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Sj44k13 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:58:
IK HEB EEN 100% POLIWAG! (sorry moest even kwijt)
Daar wacht ik ook nog op.
Heb 200 poliwag candy klaar liggen voor een 100% poliwrath B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb vanmiddag maar bij gebrek aan 'beter' maar mn eerste 91% Poliwag naar Wrath gedaan, met Bubble en Hydropump 8)

En mn eerste 91 Exeggutor kreeg Zen Headbutt en Solarbeam :7

Erg tevreden en gelijk beiden gemaxxed!

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:45:
Vannacht zijn ook alle Pokemon nests weer veranderd.

Ik had een Nidoran (M) nest. Is nu veranderd in een combinatie van Clefairy en Geodude. Dus Golem here i come :D

Bron:
https://www.reddit.com/r/.../4z4ar5/nest_migration_2/

Overigens zit ik nu samen met enkele gasten in 2 Level 7 Gyms die ik al meer dan 24 uur heb _/-\o_
Misschien een rare vraag, maar wat is de definitie van een nest eigenlijk? Hier spawnen voor m'n deur bergen Magikarp, Staryu, Slowpoke, Pidgey, Psyduck enz: vanaf welke hoeveelheid is het daadwerkelijk een nest?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zegato schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:20:
[...]

Misschien een rare vraag, maar wat is de definitie van een nest eigenlijk? Hier spawnen voor m'n deur bergen Magikarp, Staryu, Slowpoke, Pidgey, Psyduck enz: vanaf welke hoeveelheid is het daadwerkelijk een nest?
Geen idee of er een keiharde ondergrens is maar vanaf 3 dezelfde pokemon op de radar kun je volgens mij al wel spreken van een nest.
Bij rare pokemon that is. Pidgeys e.d. spawnen praktisch overal met bosjes tegelijk dus dat zou ik niet direct als nest willen duiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:55:
[...]

Bij rare pokemon that is. Pidgeys e.d. spawnen praktisch overal met bosjes tegelijk dus dat zou ik niet direct als nest willen duiden.
Dat noemen wij een plaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:41:
- Appraisal is semi-waardeloos
Leuke toevoeging voor de mensen die niet bekend zijn met IV. Maar de mensen die reeds met de IV calculators werken zullen hier niet mee stoppen aangezien laatstgenoemde duizendmaal accurater aangeven wat nou exact de stats van zijn/haar Pokemon zijn.
Je begrijpt volgens mij niet helemaal waarom ze dit doen: het is het laatste stukje "illegaal" API-gebruik waarvoor geen ingame alternatief was. Nu is er een brak ingame systeem voor (net zoals voor het tracken van pokémon, zeg maar) en kunnen ze met de banhamer gaan gooien naar iedereen die met IV-calculators werkt. Ik zou in elk geval ver weg blijven van die statberekensites waar mensen hier blijkbaar zo veel gebruik van maken, want ik denk dat de kans groot is dat ze ofwel die sites plat gaan (laten) leggen, ofwel de gebruikers die er gebruik van maken gaan bannen, ofwel beide. Een meter of 50 verderop spawnde vaak een geodude, da's nu een ponyta. Komt ook aardig overeen met die tabel die je citeert, dus het lijkt erop dat alle herhalende spawns rouleren, en niet alleen de nesten.

Het is wel duidelijk waar hun prioriteiten liggen in elk geval...
Zegato schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:20:
[...]

Als je met enige regelmaat meer dan twee van dezelfde soort in dezelfde buurt hebt zitten dan zal het wel een nest zijn. Wat jij ziet is waarschijnlijk gewoon een roulerende spawn: ik had hier eerst wekenlang een tentacool voor m'n deur zitten die elk uur of twee wel eens spawnde, daarna was het een week of twee een abra en nu lijkt het over gegaan te zijn in een machop.

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 24-08-2016 01:57 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 21:43
Net hier in Taiwan met de taxi naar kantoor (20min) en onderweg zo'n 27 pokestops tegen gekomen en omdat ik nog wat pokemons aan het vangen was nog een stuk of 7 o 9 andere gemist. Laat maar komen die ballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Bij mij in de buurt een leuk plekje gevonden waar constant water Pokemon spawnen.
O.a. Staryu, Slowpoke, Poliwag, Magikarp en Psyduck zie ik daar steeds. En vanochtend als toetje een Omanyte erbij! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Gisterenavond lures gezet op twee stops in het park. De ene gaf me niets dan Weedles, Pidgeys en Rattatas, de ander gaf me Slowpokes, Psyducks, Poliwags, Staryus en een Magikarp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
NMe schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 01:50:
[...]

Je begrijpt volgens mij niet helemaal waarom ze dit doen: het is het laatste stukje "illegaal" API-gebruik waarvoor geen ingame alternatief was. Nu is er een brak ingame systeem voor (net zoals voor het tracken van pokémon, zeg maar) en kunnen ze met de banhamer gaan gooien naar iedereen die met IV-calculators werkt. Ik zou in elk geval ver weg blijven van die statberekensites waar mensen hier blijkbaar zo veel gebruik van maken, want ik denk dat de kans groot is dat ze ofwel die sites plat gaan (laten) leggen, ofwel de gebruikers die er gebruik van maken gaan bannen, ofwel beide. Een meter of 50 verderop spawnde vaak een geodude, da's nu een ponyta. Komt ook aardig overeen met die tabel die je citeert, dus het lijkt erop dat alle herhalende spawns rouleren, en niet alleen de nesten.

Het is wel duidelijk waar hun prioriteiten liggen in elk geval...
Jij bedoelt dan de sites die daadwerkelijk inloggen op je account? Pgnexus bijvoorbeeld.
Ik zou daar sowieso vandaan blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Laatst online: 15:48
Is er nog wat gewijzigd in de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
BP14 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:55:
Is er nog wat gewijzigd in de update?
Alleen maar minor text changes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Had gehoopt dat de onderlinge gevechten en ruil funtie e.d. werden toegevoegd. Vind die functie om te kijken of je pokemon sterk is nou niet bepaald een toevoeging. Ik zal het iig niet gaan gebruiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Laatste tijd dropt mijn Stardust best wel snel, Pidgeys vangen en dergelijke schiet ook voor geen meter op, dus nieuwe strategie dan maar, eieren broeden! Ofwel veel coins nodig voor incubator's

Coins01

GymDefenders

In drie gym's zit ik in een redelijk sterk/hoog level gym sinds gisteren. Die raak ik dus niet zo snel kwijt, hoewel toen ik vanochtend langs kwam wel een pokemon aan de onderkant al weggeschopt was, gelukkig zit er nog een Lapras met 2000CP voor mijn Pokemon, die moet het toch wel minstens 2 dagen kunnen uithouden, want zeg nou zelf, wie gaat een gym aanvallen met een 2000CP Lapras als zwakste pokemon!

Overige 6 snel in de ochtend veroverd in 20 min. Waar al die slowbro's wel niet goed voor zijn :P

Gelijk maar ff 2 incubator's gekocht. Wel perongeluk een 2KM ei in gestopt, zonder dat ik uberhaupt doorhad dat ik een 2km ei heb 8)7 Nu maar hopen dat er een mooie Charmander/Bulbasaur/Squirtle uitkomt ofzo.. Bug met 0ATK starter pokemon mogen ze ook wel fixen van mij...

Nieuwe toevoeging van Appraise vind ik wel iets toevoegen, als je de IV calc checkt, krijg je een range te zien, met de hint van wat z'n sterkste stat is en welke % range kan je soms wel een aardige inschatting maken of het nou die 81% is of 61% is van de vele combinaties.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiro op 24-08-2016 08:34 ]

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:54
Ik zie ook geen verschil tussen mijn ~30/40% en 90%+ Pokemon. Wel handig om te zien welke stat de sterkste is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:08
Ik zie vandaag eindelijk voor het eerst een Snorlax op nearby...
Op weg naar m'n werk...
Op een fietspad waar ik niet vanaf kan...
En na twee seconden verdween hij weer...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Heeft er al iemand voor de lol een weedle zo hoog mogelijk gepowered? :)

En hem "ultra weedle" genoemd :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dakoina op 24-08-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dakoina schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:46:
Heeft er al iemand voor de lol een weedle zo hoog mogelijk gepowered? :)

En hem "ultra weedle" genoemd :)
Nee maar ik heb wel een matige Vaporeon zo hoog mogelijk gepowerd omdat het de enige Vaporeon is die ik heb... Is nu wel mijn eerste 2000+ Pokie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:57
Heeft 1 van jullie al eens een slowpoke gevangen met een knappe iv?
Alles wat ik vang zit onder de 55%. Een 699 slowpoke met 53 iv is toch zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 21:18
Damnit, kwam net een CP1100 Pinsir tegen onderweg naar werk. Maar helaas 2x ontsnapt uit een Ultraball +razz en daarna is ie gevlucht :(

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ah, ik zie de nieuwe versie nu ook staan in de App Store...
- Implemented Pokémon Appraisal.... [knip]
- Fixed a bug that kept defeated Pokémon at 1HP... [knip]
We're working on rebalancing the training battle, stay tuned.
Ziet ernaar uit dat het dus wellicht makkelijker gaat worden om een gym te trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 21:18
Gym battles vind ik inderdaad nog niet echt balanced. Trainen is best lastig, ik heb niet kunnen winnen van een Snorlax die 200cp onder m'n vaporeon ligt en dan is het "you lose, 0xp". Maar als je een vijandige gym aanvalt dan kun je dit met 6 pokies doen en vliegt de XP van de gym naar beneden. Het grote nadeel: in mijn woonplaats zijn alle gyms zo ongeveer blauw :X

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:51:

[...]

Ziet ernaar uit dat het dus wellicht makkelijker gaat worden om een gym te trainen?
Die appraisal betekent echt niks... wat een flauwekul. Voor de rest niks gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dakoina schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Die appraisal betekent echt niks... wat een flauwekul. Voor de rest niks gemerkt.
Nou ja, een 100% kan je er met de Appraisal wel uithalen. En een pokie net boven de 50% wordt "above average" genoemd dus als de appraisal een beter resultaat dan dat geeft dan weet je al dat de IV's redelijk hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Mx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:51:

[...]

Nee, je dient je pokemon te reviven na het trainen in de gym. Dus het wordt steeds belangrijker om de revives te verzamelen/behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Nee, je dient je pokemon te reviven na het trainen in de gym. Dus het wordt steeds belangrijker om de revives te verzamelen/behouden.
Wait, wut? Dan wordt trainen dus juist nog lastiger.

En wat heb je dan nog überhaupt aan die Max Potions? Alleen nuttig bij Pokémon met vanaf rond de 400HP, want tot 400HP heb je dan voldoende aan een Revive en een Hyper Potion. Oké, ook handig voor Pokémon van 200HP die uit een gym geschopt zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
ajaxalex schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:50:
Heeft 1 van jullie al eens een slowpoke gevangen met een knappe iv?
Alles wat ik vang zit onder de 55%. Een 699 slowpoke met 53 iv is toch zonde
681 met 87% en een 720 met 89%.

Pagina: 1 ... 51 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status