Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:07:
[...]

Dus als je geld aan de game hebt uitgegeven, mag je ook een bot gebruiken?
Niantic gebruikt een tool om mensen te bannen, deze scant accounts op bepaalde activiteit en logins (waarschijnlijk) en kijkt heus niet of iemand in-app aankopen heeft gedaan.
Er zijn heel wat mensen die coins hebben aangeschaft en die een IV site hebben gebruikt. Nu kan je discussiëren over of dat ook cheaten is of niet, maar feit blijft dat áls Niantic zulke mensen ook actief gaat bannen, ze een probleem zullen krijgen met refund requests.

Als je een bot gebruikt, mag je wat mij betreft direct een permaban krijgen. Maar iedereen (botter, cheater of regular die per ongeluk is geband) moet dan wel een normale melding in-game krijgen. "Your account has been banned". Hoe moeilijk is dat nou? Bij voorkeur natuurlijk ook de reden erbij, maar zelfs als dat zou ontbreken, weet je in ieder geval hoe het zit.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Ja maar hoe bepaal je goede IV waardes nou, zonder third party toepassingen?
Je doet dat veilig door een tool te gebruiken die de api niet gebruikt. Het is een beetje lullig wel, aangezien de meeste mensen waarschijnlijk niet eens bewust zijn wat een IV is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Pokémon Appraisal nader uitgelegd met alle opmerkingen van de team leaders en de bijbehorende range van IV waardes.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Miljoenen mensen die nog niet wisten dat IV bestond zien nu die nieuwe feature...

"Huh? Waarom zegt m'n trainer dat m'n perfecte CP Pokemon niet zo goed is? En wat bedoelen ze met aanval....verdediging...m'n attacks?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

Als je een bot gebruikt, mag je wat mij betreft direct een permaban krijgen. Maar iedereen (botter, cheater of regular die per ongeluk is geband) moet dan wel een normale melding in-game krijgen. "Your account has been banned". Hoe moeilijk is dat nou? Bij voorkeur natuurlijk ook de reden erbij, maar zelfs als dat zou ontbreken, weet je in ieder geval hoe het zit.
Eens. Of een tijdige e-mail naar het opgegeven adres.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mercapto schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:16:
Miljoenen mensen die nog niet wisten dat IV bestond zien nu die nieuwe feature...

"Huh? Waarom zegt m'n trainer dat m'n perfecte CP Pokemon niet zo goed is? En wat bedoelen ze met aanval....verdediging...m'n attacks?"
Inderdaad ja! Dat wordt nog wat :X

"Hij heeft toch een hele hoge CP :? "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
Met dat appraisal system kun je wel nauwkeuriger bepalen wat je IV range is. Als je al de CP HP en stardust stats hebt ingevuld op sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
Ios nog geen update te zien toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Waarschijnlijk zijn die appraisals toegevoegd zodat mensen die IV's niet meer hoeven op te zoeken, omdat de trainer dan aangeeft wat ongeveer de kwaliteit is.
Oke, het is niet tot op de % nauwkeurig, maar het geeft een indicatie. NiBantic (Sorry leno, ik moest lachen _/-\o_ ) zal met deze toevoeging toch een beetje in de richting komen van de wensen van alle spelers..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:20

PB-powell

Mr. Laziness

slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

Er zijn heel wat mensen die coins hebben aangeschaft en die een IV site hebben gebruikt. Nu kan je discussiëren over of dat ook cheaten is of niet, maar feit blijft dat áls Niantic zulke mensen ook actief gaat bannen, ze een probleem zullen krijgen met refund requests.

En ik geef die mensen zeer weinig kans aangezien het tegen de ToS ingaat van Niantic. Het is en blijft een risico om die tools te gebruiken (doe het zelf ook), maar ik ga niet lopen klagen als ik er een ban door krijg. En daarnaast zijn er nog geen berichten dat mensen gebanned zijn door het gebruik van enkel een IV checker. Tot nu toe is het altijd een combinatie geweest van meerdere, niet toegestane tools.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Een IV calculator zoals in de topic warning maakt geen connectie met de servers van Niantic, dus is niet te tracen, dus je kan niet gebanned worden voor het gebruik ervan. Zie het gewoon als een rekenmachine met formules erin (waarvan de data uit de API getrokken is, maar dat is een ander verhaal)

Als jij je inlog gegevens weggeeft aan een random site (welke dan ook), dan ben je zelf toch stom bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:08
Engeltje83 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:21:
Waarschijnlijk zijn die appraisals toegevoegd zodat mensen die IV's niet meer hoeven op te zoeken, omdat de trainer dan aangeeft wat ongeveer de kwaliteit is.
Oke, het is niet tot op de % nauwkeurig, maar het geeft een indicatie. NiBantic (Sorry leno, ik moest lachen _/-\o_ ) zal met deze toevoeging toch een beetje in de richting komen van de wensen van alle spelers..
In principe is het voor de meeste mensen ook voldoende informatie als ze ongeveer weten of hun Pokémon goed is of niet. Als je ergens rond level 25 blijft plakken is het verschil tussen een 85% en 95% Pokémon echt nihil.

Voor spelers die meer willen weten kan je nog steeds waardes invullen in een calculator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wat mij betreft is dit een mooie schaalverdeling :) Alles wat in de bovenste twee schalen terechtkomt kan leuk zijn, en de bovenste schaal is wat ik sowieso nu als powerup-waardig zie.

Wel "jammer" dat ik nu zo gewend ben aan sites die het snel voor je doen, en voor alle pokies tegelijk. Voor 100+ Pokemon door zo'n appraisal dialoog heen klikken is wel een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 06:02
carpebios schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:57:
Ik krijg nu ook een server error, met could not get data from server.
0 mail gehad, maar eens een ticket gemaakt.
Waar heb je die ticket aangemaakt?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:11
mercapto schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:16:

Dat is toch heel simpel op te lossen door bij elke Pokémon niet de "base damage" te laten zien van de aanval maar de daadwerkelijke schade die de aanval doet? Je ziet dan dus ook dat de aanvallen telkens iets meer schade doen als je een Pokémon upgrade. En dan begrijpen spelers ook opeens waarom de Hyperbeam van de ene Pokémon (bijvoorbeeld een CP200 Raticate) veel minder schade doet dan de Hyperbeam van een andere (een CP2000 noemeenseenflinkepokie bijvoorbeeld als die Hyperbeam zou hebben).

En de DEF is prima in de HP te verwerken want een hogere DEF werkt als het ware als een multiplier op de HP, dat heeft immers invloed op hoeveel schade je te verduren krijgt. Dan ook nog streepjes bij die boog zetten zodat je duidelijk(er) kunt zien welk level een Pokémon is en klaar is Kees.

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 23-08-2016 11:32 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:23:
[...]

En ik geef die mensen zeer weinig kans aangezien het tegen de ToS ingaat van Niantic. Het is en blijft een risico om die tools te gebruiken (doe het zelf ook), maar ik ga niet lopen klagen als ik er een ban door krijg. En daarnaast zijn er nog geen berichten dat mensen gebanned zijn door het gebruik van enkel een IV checker. Tot nu toe is het altijd een combinatie geweest van meerdere, niet toegestane tools.
Ik betwijfel of ze weinig kans hebben, als de reden van niet-functioneren van de app in zijn geheel ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:38

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Dat is toch heel simpel op te lossen door bij elke Pokémon niet de "base damage" te laten zien van de aanval maar de daadwerkelijke schade die de aanval doet? Je ziet dan dus ook dat de aanvallen telkens iets meer schade doen als je een Pokémon upgrade. En dan begrijpen spelers ook opeens waarom de Hyperbeam van de ene Pokémon (bijvoorbeeld een CP200 Raticate) veel minder schade doet dan de Hyperbeam van een andere (een CP2000 noemeenseenflinkepokie bijvoorbeeld als die Hyperbeam zou hebben).

En de DEF is prima in de HP te verwerken want een hogere DEF werkt als het ware als een multiplier op de HP, dat heeft immers invloed op hoeveel schade je te verduren krijgt. Dan ook nog streepjes bij die boog zetten zodat je duidelijk(er) kunt zien welk level een Pokémon is en klaar is Kees.
Dan denk je alweer veel te ver.. De meesten spelen gewoon op : Mijne heeft hogere CP :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heb ik eindelijk een 166CP Magikarp met IV 91% (15/15/11). Krijg je de klassieke aanvalset:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CFD39DTR9VRRmVeb5337Wkyc/thumb.png

Op voor de volgende sparen |:( 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 23-08-2016 11:36 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:35:
Heb ik eindelijk een 166CP Magikarp met IV 91% (15/15/11). Krijg je de klassieke aanvalset:

[afbeelding]
Hahaha wat een kutspel is het toch af en toe, sorry man

My life for hire!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:38
Iemand al eens gehoord of gebruik gemaakt van de Bubblestrat methode?

https://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:20

mvds

Totally awesome!

poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:17:
[...]

Inderdaad ja! Dat wordt nog wat :X

"Hij heeft toch een hele hoge CP :? "
Ik denk dat het voor 90% van de spelers ook niet belangrijk is... Alleen voor de mensen die geilen op cijfertjes (ik ben er ook een van) vinden het leuk om een 100% mon te hebben. Echter kom ik nog steeds niet verder dan 97%. Maar ik denk dat het nog even duurt voordat we de voordelen ervan echt gaan zien. Als we het uberhaupt ooit al gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BartWNL schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:36:

Dat is illegaal, cheater! Mag ook hier niet over gesproken worden hier op Tweakers, cheater. Reported bij Niantic, cheater. BAN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Earn 1.5 million XP per day without using any potions or revives.
Kijk maar uit... BAN!

My life for hire!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Waarom is er hier soms zulke haat jegens andere om hoe die mensen van het spel genieten? Iedereen speelt de game toch op zijn of haar manier? De ene gaat voor een 100% Pokédex, de andere gaat voor de meeste IV Pmons en de volgende speelt het voor de lol om wat bezig te zijn. Laat iedereen van deze gratis game genieten hoe hij of zij het wilt.

Who cares? Die haat kan toch wel wat minder soms?

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 23-08-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738

Nog niet maar het klinkt wel alsof het zou moeten werken. Wel een beetje jammer dat het alleen nuttig is in groepen. Waarschijnlijk werkt het ook prima met andere Pokémon met een laag CP alleen zal je er dan wel wat potions tegen aan moeten gooien.
Ze vergeten er alleen even bij te vermelden dat je wel de hele dag gym battles moet doen dan :+

[ Voor 20% gewijzigd door ErikT738 op 23-08-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:37

Nogne

>.<

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Ja maar hoe bepaal je goede IV waardes nou, zonder third party toepassingen?
Daar heb je het internet voor, hier was laatst zelf een excel lijstje.
Zelf heb ik nog nooit IV gezien in het spel dus hou mij daar ook niet mee bezig.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-10 09:57
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:35:

[afbeelding]

Op voor de volgende sparen |:( 8)7
Dat is wel echt balen. Merk dat ik best nog wat geluk heb gehad met mijn Gyarados. Vriendin is twee levels hoger (26) en heeft nog steeds geen geschikte kandidaat (>160cp >90%IV).

Daarnaast wacht ik ook nog steeds op een goede Poliwag, het is echt bizar hoeveel ik er al heb gevangen maar nog nooit een met een IV > 60%...

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/qLiD7/c88a61953f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
ErikT738 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Nog niet maar het klinkt wel alsof het zou moeten werken. Wel een beetje jammer dat het alleen nuttig is in groepen. Waarschijnlijk werkt het ook prima met andere Pokémon met een laag CP alleen zal je er dan wel wat potions tegen aan moeten gooien.
Je moet idd wel wat teamgenoten met lage CP pokemon hebben. Ook is het behoorlijk lastig om nog van die lage CP pokemon tegen te komen op de hogere levels.

Maar het klinkt redelijk logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb zojuist mijn geld teruggevraagd voor Pokemon GO, binnen 5 tot 7 werkdagen staat het terug op m'n CC. Netjes!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:56

Klinkt in mijn oren als een exploit, meestal zijn game developers daar ook niet zo dol op.
Vooral niet als het doelbewust gebruikt wordt om oneerlijke voordeel mee te behalen. Zou er dus mee uitkijken, even afgezien dat het knap lastig is om überhaupt een diglett te vinden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Klinkt in mijn oren als een exploit, meestal zijn game developers daar ook niet zo dol op.
Vooral niet als het doelbewust gebruikt wordt om oneerlijke voordeel mee te behalen. Zou er dus mee uitkijken, even afgezien dat het knap lastig is om überhaupt een diglett te vinden :')
Hehe, dat laatste sowieso. Pas 1 diglett kunnen vangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Het is een volledig legale manier om aan xp te komen. Niet dat ik er gebruik van heb gemaakt, of kán maken: geen diglett en ook geen gym in de buurt die niet om de zoveel minuten wordt overgenomen. En het is voor de makers ook heel eenvoudig om dit soort xp gain te voorkomen. Gewoon de snelheid van bubble aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
carpebios schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:45:
Ik heb zojuist mijn geld teruggevraagd voor Pokemon GO, binnen 5 tot 7 werkdagen staat het terug op m'n CC. Netjes!
Hoe en waarom heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
RemkoDJ schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Hoe en waarom heb je dat gedaan?
Via de mail van Apple -> meld een probleem, vermeld dat ik niet kan inloggen dus geen gebruik kan maken van het gekochte -> redeem money, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Is wel heel specifieke methode. Knap dat men hier achter is gekomen.
Maar vind nu nog maar eens diglett van level 1, heb er uberhaupt nog geen een gezien op de nearby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Heb al antwoord gekregen van Niantic op mijn ticket waarom ik niet kon inloggen:

Trainer,

We have received your appeal. Our goal is to provide a fair, fun and legitimate game experience for everyone. Use of any other third-party software or app, including but not limited to scripts/apps, applications used to falsify your location, emulators, modified or unofficial software and/or accessing Pokémon GO clients or backends in an unauthorized manner is considered cheating.

We are reviewing all account termination appeals. If our system determines that your account was terminated in error, we will send an email to confirm that your account has been reinstated.

If you have not received an email stating your account was terminated, but are experiencing login issues or map loading errors it may just be a temporary server issue. Please try to login again in a few hours.

-NianticOps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Voor de mopperaars onder ons... (Ja jij poor Leno :P)
http://9gag.com/gag/a846B8e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonox
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-09 23:43
Is er ook iemand die de nieuwe feature "appraisal" op IOS heeft ?
Ik zie de update namelijk niet in de app store. Ook heb ik de app al opnieuw geïnstalleerd.
Binnen in de app geeft ie aan dat het versie : 0.33.0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
Het is een volledig legale manier om aan xp te komen. Niet dat ik er gebruik van heb gemaakt, of kán maken: geen diglett en ook geen gym in de buurt die niet om de zoveel minuten wordt overgenomen. En het is voor de makers ook heel eenvoudig om dit soort xp gain te voorkomen. Gewoon de snelheid van bubble aanpassen.
Is het eigenlijk tegen de regels van Niantic om met twee verschillende accounts vanaf één telefoon te spelen (wel met telkens netjes in- en uitloggen)? De trainingsmethode van een CP 20 Pokémon met ééntje van CP 10 verslaan is leuk en aardig maar daarna wil ik die lage wel weer uit de gym kunnen gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
nichan schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:57:
Heb al antwoord gekregen van Niantic op mijn ticket waarom ik niet kon inloggen:

Trainer,

We have received your appeal. Our goal is to provide a fair, fun and legitimate game experience for everyone. Use of any other third-party software or app, including but not limited to scripts/apps, applications used to falsify your location, emulators, modified or unofficial software and/or accessing Pokémon GO clients or backends in an unauthorized manner is considered cheating.

We are reviewing all account termination appeals. If our system determines that your account was terminated in error, we will send an email to confirm that your account has been reinstated.

If you have not received an email stating your account was terminated, but are experiencing login issues or map loading errors it may just be a temporary server issue. Please try to login again in a few hours.

-NianticOps
Dit krijg je standaard als je een ticket aanmaakt, is geen antwoord. Op reddit zijn er mensen die al 6 dagen wachten op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:57:
Voor de mopperaars onder ons... (Ja jij poor Leno :P)
http://9gag.com/gag/a846B8e
Heb je gereported bij Niantic. Je weet wat dat betekent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

Ja. Om abuse van meldingen te voorkomen worden zowel de klager als het onderwerp gebanned. : >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Sinds de server updates stacken mijn curveball en nicethrow bonus niet meer. Dus krijg alleen de Nice of great.

Iemand hier vanaf vandaag ook last van?

Computer Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

Ik ga jou reporten bij Tweakers, zodat jij je Niantic karma batch kwijt raakt... Niantic wil niet met jou geassocieerd worden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijdod schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:01:
[...]

Ja. Om abuse van meldingen te voorkomen worden zowel de klager als het onderwerp gebanned. : >:)
Muhahahaha ik ben al 3x banned en opnieuw begonnen, so the joke's on you! Oh wacht.. hmm.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:57
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:03:
Sinds de server updates stacken mijn curveball en nicethrow bonus niet meer. Dus krijg alleen de Nice of great.

Iemand hier vanaf vandaag ook last van?
Nope net getest geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Ik ga jou reporten bij Tweakers, zodat jij je Niantic karma batch kwijt raakt... Niantic wil niet met jou geassocieerd worden! :P
Oh.
Alsjeblieft.
Niet.
doen.
Zo.
erg.

Afbeeldingslocatie: http://www.reactiongifs.com/r/fstbt.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:08:
[...]

Oh.
Alsjeblieft.
Niet.
doen.
Zo.
erg.

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://brianadamspr.files.wordpress.com/2012/11/was-that-sarcasm.jpg?w=560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:20
sonox schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:58:
Is er ook iemand die de nieuwe feature "appraisal" op IOS heeft ?
Ik zie de update namelijk niet in de app store. Ook heb ik de app al opnieuw geïnstalleerd.
Binnen in de app geeft ie aan dat het versie : 0.33.0 is.
Nieuwe update is nog niet uit voor iOS, duurt altijd even voordat Apple hem goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
anboni schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

Ik heb een account dat ik aangemaakt heb om met diverse scanners te gebruiken en wat ik ook 'ns een paar dagen heb gebruikt om eens te kijken hoe de diverse bots nou eigenlijk werkten. Die doet het nog gewoon probleemloos. Misschien dat ze niet met terugwerkende kracht bannen, maar alleen wat er nu nog bot software gebruikt, maar ze hebben in ieder geval zeker nog niet alle cheaters gebanned.
Jep bot accounts worden ook met terugwerkende kracht gebanned. Account wat al sinds begin augustus niet meer mee gebot was toch van de week ineens weg. Accounts waar idd recent mee is lopen kloten zijn allemaal binnen paar dagen weg en geheel nutteloos. (komt gewoon niet verder dan level 20)

Kan me daarom ook bijna niet voorstellen dat die accounts echt nep zijn. Aangezien je wel redelijk hard moet cheaten wil je dat voor elkaar krijgen. Zeker op kort termijn met zulke dikke pokemons.

Gasten die spoofen binnen hun eigen gemeente handmatig zullen idd nog wel wegkomen mits ze niks verdachts doen (snel evolueren achter elkaar, pokemons vangen bijna perfect, veel kms in beperkte tijd, pad van lopen het opruimen van pokemons aan de hand van iv en cp plus het bijhouden van je inventaris)

Iemand die vanaf het begin goed actief gespeeld heeft kan best wat. Ja ik weet ook dat het voor een redelijk casual speler echt wel blijft hangen tussen de 20/25 maar ik sta met mijn eerlijke account ook al 3 weken op level 22. Lol er af is omdat ik dan werkelijk de deur uit moet voor echt nieuwe pokemons. (stop voor de deur dus dat ging lekker 75 verschillende pokemons gevangen vanaf de bank thuis) intotaal nu ook maar 32km gelopen. Vaak met winkelen oid mooi pokemon aan eieren uitbroeden. Maar was ik echt door gegaan en actiever gespeeld was ik nu ook 28/30 geweest zeker als je kijkduin oid mee pakt. Mensen die in stad wonen met 4 stops voor de deur die kunnen 2x zo snel als een ander met 8 pokestops in het hele dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch net even via de site die daar wordt aangehaald (gebruik m al poesje) nog 2 dratini's een electrabuzz, squirtle, eevee, Mime en exeggcute opgepikt :D

Hopen dat ie zo lang mogelijk draait.. Zodra wij verplicht worden te updaten, dan zijn alle sites uit de lucht, want dat betekent dat zij er niet meer bij kunnen.

PS Nu nog een Nidorino :)

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Vannacht zijn ook alle Pokemon nests weer veranderd.

Ik had een Nidoran (M) nest. Is nu veranderd in een combinatie van Clefairy en Geodude. Dus Golem here i come :D

Bron:
https://www.reddit.com/r/.../4z4ar5/nest_migration_2/

Overigens zit ik nu samen met enkele gasten in 2 Level 7 Gyms die ik al meer dan 24 uur heb _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door GandalfTheGrey op 23-08-2016 12:46 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook de raarste dingen de hele dag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
Vandaag mn eerste vaporeon gevolved Cp 1860. Net nog ff rondje fietsen, kom ik er 1 van 1500 Cp in het wild tegen. Zo heb je geen en dan ineens 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:34
Heel de tijd nu GPS Signal not found, mogelijk door kpn storing?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier ook ineens allemaal Pokémon die ik nog niet eerder had gezien in de buurt. Eerst kwam ik een Blastoise tegen, daarna een Wartortle, Mr. Mime en Scyther. Die eerste twee had ik nog niet. Ik kan dus nu ook wel ophouden squirtles te vangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
De IV calculator uit het "Let op" veldje hieronder is wel een stuk makkelijker te gebruiken met de appraise functie. Ik heb net een Pikachu uit een ei gekregen en deze gechecked en er kwamen vier mogelijke combinaties uit. Door appraise weet ik echter dat defense de hoogste stat is en kon ik er dus zo drie weg strepen.

Was het nu eigenlijk toegestaan om met meerdere accounts vanaf één toestel te spelen? Het lijkt me wel handig om een lage account te hebben voor wat lures en om gyms te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:50
ErikT738 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:00:
De IV calculator uit het "Let op" veldje hieronder is wel een stuk makkelijker te gebruiken met de appraise functie. Ik heb net een Pikachu uit een ei gekregen en deze gechecked en er kwamen vier mogelijke combinaties uit. Door appraise weet ik echter dat defense de hoogste stat is en kon ik er dus zo drie weg strepen.
Zal binnenkort dan wel een update op die calculator komen waar je de appraise uitkomst kunt selecteren. En als de geruchten kloppen dat de laatste update de API toegang helemaal onmogelijk maakt (wat me onwaarschijnlijk lijkt, het zal hooguit weer wat tijd kosten om uit te vogelen), dan zal die site het vast wat drukker gaan krijgen.
Was het nu eigenlijk toegestaan om met meerdere accounts vanaf één toestel te spelen? Het lijkt me wel handig om een lage account te hebben voor wat lures en om gyms te trainen.
Volgens mij is het strikt genomen niet toegestaan om meerdere accounts te hebben (not like anyone's going to check that...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ErikT738 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:00:

Nee. Multiaccounting is VERBOTEN! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Heb je een ban gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
anboni schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:08:
Volgens mij is het strikt genomen niet toegestaan om meerdere accounts te hebben (not like anyone's going to check that...)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:08:
[...]
Maar kunnen ze het zien? Ik zou dan gewoon een account maken met een ander e-mail adres uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:01:
Hier nog steeds niets aan 't handje in ieder geval...
Er staat niet voor niets 'ban' in de naam Albantar... Binnenkort is het jouw beurt. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
OMG! Deze MOET ik hebben _O-

Afbeeldingslocatie: http://www.i4u.com/sites/default/files/imagecache/gallery_big/images/2016/08/jkmu_snorlax_bean_bag.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
ErikT738 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:14:
[...]

[...]

Maar kunnen ze het zien? Ik zou dan gewoon een account maken met een ander e-mail adres uiteraard.
Geen idee hoeveel ze aan device specifieke gegevens loggen, maar best kans dat ze wel kunnen zien als je vanaf hetzelfde device met meerdere accounts inlogt. Of ze ook actie zullen ondernemen met die info is alsnog maar de vraag, ze kunnen moeilijk nagaan of het twee accounts van dezelfde persoon zijn of twee familieleden die het device delen...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ja, leuke griet, hoe ga je d'r noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"The new Android version 0.35.0 is out in the Google Play store"

Euhm, nee? Niet volgens de Play Store op mijn telefoon...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik heb geen ban, doe niks dat tegen de TOS is. Twee telefoons gebruiken voor powerlevelen is niet tegen die TOS.

Multiaccounting was ook in Ingress al niet toegestaan en in PoGo (dus) ook niet. En ik maak me sterk dat Niantic dat prima kan zien aan het IMEI nummer of MAC adres dat ze wel eens zouden kunnen zien. Wees dus niet verbaasd als het je een ban oplevert.

Overigens heb ik zo nu en dan, vooral in de tijden van veel serverproblemen, ook wel de melding gehad dat er geen gamedata van de server gehaald kon worden. Is volgens mij dan ook geen absolute/sterke indicatie van een ban maar van server-/netwerkproblemen en niet direct reden tot paniek.

Paniek kan altijd later nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Denk het wel. Van de 4 op hetzelfde netwerk / stad ben ik de enige die heb heeft sinds vanochtend 8 uur. Wel raar dat ze geen mail sturen of een duidelijke melding laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dweebus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Had een Mr Mime spawn 200 meter van mijn huis. Totdat Niantic besloot er een Scyther spawn van te maken.
Maar had ook nooit echt de moeite genomen om die krengen daar te gaan farmen.. Gemiste kans helaas..
Ik heb liever paar Scyther dan Mime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Oké, vang jij die Snorlax maar, ik vang die meid wel. <3

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gisteren een vrij goede Rhyhorn uit een 5 km ei en mijn eerste Pinsir gevangen (weliswaar 0 atk).
Vandaag mijn eerste en vrij redelijke Grimer uit een 5 km ei, daarnaast mijn eerste Mr.Mime gevangen. Die laatste heeft wel maar 195 cp alleen wel een IV van 91.11%

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:30:
Ik heb geen ban, doe niks dat tegen de TOS is. Twee telefoons gebruiken voor powerlevelen is niet tegen die TOS.

Multiaccounting was ook in Ingress al niet toegestaan en in PoGo (dus) ook niet. En ik maak me sterk dat Niantic dat prima kan zien aan het IMEI nummer of MAC adres dat ze wel eens zouden kunnen zien. Wees dus niet verbaasd als het je een ban oplevert.

Overigens heb ik zo nu en dan, vooral in de tijden van veel serverproblemen, ook wel de melding gehad dat er geen gamedata van de server gehaald kon worden. Is volgens mij dan ook geen absolute/sterke indicatie van een ban maar van server-/netwerkproblemen en niet direct reden tot paniek.

Paniek kan altijd later nog. ;)
Multi-accounting en account sharing kunnen ze zeer goed uit hun logs pikken uiteraard. Ze hebben voldoende metadata om individuele devices te kunnen identificeren en dan is het een koud kunstje om e.e.a. met elkaar te vergelijken.

Dat dat soort praktijken verboden zijn is ook helemaal niet zo vreemd. Hier op Tweakers is dat bijvoorbeeld ook niet toegestaan en kan het ook resulteren in een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Jammer dat de nesten zijn verplaatst. Had naast mijn werkplek elke 2 uur een rhyhorn.
Heb gelukkig wel een goeie Rhydon 85% nu:

1478 CP
143 HP
Mudslap
Stone Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Laatst online: 24-09 22:21
Wat mij betreft hadden ze dat appraisal gebeuren in versie 0.35.0 wel kunnen skippen. Ik had statistieken verwacht, maar het komt als een verhaaltje in beeld, hieronder drie voorbeelden.

Als ik mijn 670CP Haunter van 100% laat onderzoeken, dan wordt er gezegd:
"Overall, your Haunter looks like it can really battle with the best of them"
"It's best quality is HP"
"It's attack is great too!"
"It's defence is great too!"

Laat ik mijn 1518CP Arcanine van 93% (13ATK,15DEF, 14STA) passeren, dan wordt gezegd:
"Overall, your Arcanince looks like it can really battle with the best of them"
"It's best quality is Defense"

En bij m'n 36CP Gyarados van 66,67% (15ATK, 13DEF, 2STA):
"Overall, your Gyarados is really strong!"
It's best quality is Attack"
*blabla*"It's stats are the best I've ever seen! No doubt about it!"

Waar hij wel voorkomen gelijk in heeft is "Your Gyarados is a little small for it's kind, Don't you think?" Ik neem aan dat hiermee de CP wordt bedoelt, omdat er niet XS bij weight/height staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Misschien een oude telefoon met m'n huidige als hotspot dan? Of zou dat ook alweer een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod

Ze kunnen potentieel zien dat je meerdere accounts vanaf hetzelfde toestel runt. Wat ze niet kunnen zien is of dat multiaccounting is(!). Los van welke aanname ze doen... maar ik ken meerdere kids die op de smartphone van hun ouders mogen spelen.

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
ErikT738 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:48:
[...]

Misschien een oude telefoon met m'n huidige als hotspot dan? Of zou dat ook alweer een probleem zijn?
Geen idee of en hoe ze dat zouden kunnen detecteren (dat je op hetzelfde IP adres zit, zal wel niet meespelen, neem aan dat ze wel geleerd zullen hebben van die proximus blunder vorige week), maar als je je daar zo druk om maakt, moet je het volgens mij gewoon niet doen :) Of wel doen, maar dan accepteren dat je het risico loopt op 'n ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 06:02
Hmm ik kreeg vanochtend een ban dacht ik, namelijk failed to get game data from server, maar nu krijg ik te zien dat de servers druk zijn? Wat betekent dat? Iemand dit ook gehad?

Edit ny weer zelfde error als vanochtend, raar

[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 23-08-2016 13:55 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Is onmogelijk want niet alleen de def van een verdedigende pokemon zit in de berekening, maar ook de cp multiplier afhankelijk van het lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
ijdod schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:50:
[...]

Ze kunnen potentieel zien dat je meerdere accounts vanaf hetzelfde toestel runt. Wat ze niet kunnen zien is of dat multiaccounting is(!). Los van welke aanname ze doen... maar ik ken meerdere kids die op de smartphone van hun ouders mogen spelen.

[/quote]
Het ligt er natuurlijk aan hoe ze multi-accounting definieren. Het enige wat ze kunnen controleren is of er meerdere accounts op één toestel gedraaid worden... Dus dat zullen ze dan wel verbieden.

Zelfde bijvoorbeeld met dat verbod op de telefoon in de hand houden tijdens het autorijden. Dat is verboden omdat dat te controleren is. Terwijl juist het bellen in de auto gevaarlijk is (al dan niet handsfree - handsfree bellen is zelfs gevaarlijker dan met de telefoon aan het oor bellen), maar ja, dat is niet (goed) te controleren.
mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:53:
Is onmogelijk want niet alleen de def van een verdedigende pokemon zit in de berekening, maar ook de cp multiplier afhankelijk van het lvl.
Maar ook dat is te vangen in de schade die aanvallen doen en de HP die een Pokémon heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 23-08-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Musta schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:53:
Hmm ik kreeg vanochtend een ban dacht ik, namelijk failed to get game data from server, maar nu krijg ik te zien dat de servers druk zijn? Wat betekent dat? Iemand dit ook gehad?

Edit ny weer zelfde error als vanochtend, raar
Die paniek dat dat zou betekenen dat je een ban hebt, is volgens mij nergens op gebaseerd. Die foutmelding komt al zolang ik het speel periodiek voorbij en lijkt er gewoon op de wijzen dat de server waar je mee babbelt het te druk heeft of gewoon stuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 15:12
Ik krijg nu met de 0.35 versie van de app te zien: Unable to authenticate. Please try again. Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Laatst online: 24-09 22:21
Zenety schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:01:
Ik krijg nu met de 0.35 versie van de app te zien: Unable to authenticate. Please try again. Iemand anders die dit ook heeft?
Ik nee kon meteen inloggen. Geen problemen tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:52
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Multi-accounting en account sharing kunnen ze zeer goed uit hun logs pikken uiteraard. Ze hebben voldoende metadata om individuele devices te kunnen identificeren en dan is het een koud kunstje om e.e.a. met elkaar te vergelijken.

Dat dat soort praktijken verboden zijn is ook helemaal niet zo vreemd. Hier op Tweakers is dat bijvoorbeeld ook niet toegestaan en kan het ook resulteren in een ban.
Dus ik mag niet onderweg mijn iphone gebruiken en thuis mijn ipad, Ik mag mijn kinderen met hun eigen account ook niet op mijn telefoon laten spelen. Ik zou dat raar vinden.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
gielie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:13:
[...]

Dus ik mag niet onderweg mijn iphone gebruiken en thuis mijn ipad, Ik mag mijn kinderen met hun eigen account ook niet op mijn telefoon laten spelen. Ik zou dat raar vinden.
Dat eerste is 'multidevicing' :P en is geen bezwaar. Dat laatste zou moeten kunnen natuurlijk. Hoe Niantic dat onderscheid zou proberen te maken, als ze dat al doen, kunnen alleen zij je vertellen.

Het risico schat ik bij multiaccounting ook niet heel hoog in maar het is gewoon onsportief, dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Wtf, de catch-rate is echt raar. Een rattata van 290. Gooi 2 normale ballen, ontsnapt twee keer. Poging 3 en 4 met een great ball, ontsnapt wederom. Poging 5 met een ultra ball (I know) ontsnapt weer. Ga ik het gevecht uit en opnieuw in, blijft ie zitten met de eerste normale pokeball die ik gooi 8)7
Sowieso de laatste tijd wel vaker dit soort situaties. Pidgey van rond de 150 kost me 8 ballen inclusief een aantal great en een squirtle van 300 blijft in de eerste normale zitten die ik gooi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:31:
Wtf, de catch-rate is echt raar. Een rattata van 290. Gooi 2 normale ballen, ontsnapt twee keer. Poging 3 en 4 met een great ball, ontsnapt wederom. Poging 5 met een ultra ball (I know) ontsnapt weer. Ga ik het gevecht uit en opnieuw in, blijft ie zitten met de eerste normale pokeball die ik gooi 8)7
Sowieso de laatste tijd wel vaker dit soort situaties. Pidgey van rond de 150 kost me 8 ballen inclusief een aantal great en een squirtle van 300 blijft in de eerste normale zitten die ik gooi :?
Welkom in level 22+ :D

Nu serieus: welk level ben je? Ik kreeg hiermee ook te maken bij hogere levels en vooral met de basis Pokemon.

[ Voor 8% gewijzigd door GandalfTheGrey op 23-08-2016 14:33 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:30
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Nu serieus: welk level heb je? Ik kreeg hiermee ook te maken bij hogere levels en vooral met de basis Pokemon.
Mwah niet alleen 22+
Ik had dit al vanaf level 18.
En inderdaad het vage dat wegrennen en het gevecht opnieuw aangaan, en dan de eerste normale bal meteen vangen is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Nu serieus: welk level ben je? Ik kreeg hiermee ook te maken bij hogere levels en vooral met de basis Pokemon.
Ben bijna level 25, maar heb er voor m'n gevoel sinds kort pas echt last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:21:
Het risico schat ik bij multiaccounting ook niet heel hoog in maar het is gewoon onsportief, dus niet doen.
Dat hangt er nogal van af wat je met multiaccounting doet.

Overigens vraag ik me af hoeveel Niantic uberhaupt met een device-ID doet, anders hadden ze gelijktijdig inloggen ook zo de nek om kunnen draaien. Blijft het opmerkelijk vinden dat ze dat wel toestaan.

[ Voor 26% gewijzigd door ijdod op 23-08-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zenety schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:01:
Geen last van maar...
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go Ik zie dat er een paar servers een hoge response tijd hebben.
Dus het zou kunnen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan hoe ze multi-accounting definieren. Het enige wat ze kunnen controleren is of er meerdere accounts op één toestel gedraaid worden... Dus dat zullen ze dan wel verbieden.

Zelfde bijvoorbeeld met dat verbod op de telefoon in de hand houden tijdens het autorijden. Dat is verboden omdat dat te controleren is. Terwijl juist het bellen in de auto gevaarlijk is (al dan niet handsfree - handsfree bellen is zelfs gevaarlijker dan met de telefoon aan het oor bellen), maar ja, dat is niet (goed) te controleren.

[...]

Maar ook dat is te vangen in de schade die aanvallen doen en de HP die een Pokémon heeft.
Dan krijg je echt hele kromme HP getallen, want dan moet je een range hebben van een lvl1 0% pidgey tot aan een lvl40 100% snorlax. De volledige constructie moet dan omgegooid worden en is basically het spel opnieuw uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:08:
[...]

Dan krijg je echt hele kromme HP getallen, want dan moet je een range hebben van een lvl1 0% pidgey tot aan een lvl40 100% snorlax. De volledige constructie moet dan omgegooid worden en is basically het spel opnieuw uitvinden.
Hoezo krom? Al heeft een CP10 Rattata Hyper Beam, dat zal die Snorlax nauwelijks schade doen, dat is pas krom, want die Hyper Beam staat wel als "120" aangegeven terwijl het bij die Snorlax maar een fractie van die schade doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:19:
[...]

Hoezo krom? Al heeft een CP10 Rattata Hyper Beam, dat zal die Snorlax nauwelijks schade doen, dat is pas krom, want die Hyper Beam staat wel als "120" aangegeven terwijl het bij die Snorlax maar een fractie van die schade doet.
120 * combatpower formule waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:31:
Heel irritant inderdaad. Die catch rate mag echt wel anders. Ik heb geen zin om op die manier met ongedierte te worstelen. Dat ik een paar ultraballen op een Blastoise moet gooien snap ik wel, maar die pidgeys die steeds ontsnappen... ik laat ze tegenwoordig maar links liggen, want het is simpelweg niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
RoD schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:43:
[...]

Heel irritant inderdaad. Die catch rate mag echt wel anders. Ik heb geen zin om op die manier met ongedierte te worstelen. Dat ik een paar ultraballen op een Blastoise moet gooien snap ik wel, maar die pidgeys die steeds ontsnappen... ik laat ze tegenwoordig maar links liggen, want het is simpelweg niet leuk meer.
Ik heb er niet echt problemen mee om eerlijk te zijn. Gewoon een curveball doen en dan blijven ze meestal wel zitten na 1 of 2 ballen. Sporadisch eentje die moeilijk doet.
Pagina: 1 ... 50 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status