Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YinYang schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:44:
Ik kan momenteel niet inloggen met mijn Google account. Laadbalk blijft bij begin hangen.

Jullie ook problemen?
Kan het zijn dat je misschien nog net verbinding hebt met wifi. Wanneer ik op een grens zit met wifi/data heeft het spel bij mij ook altijd moeite met laden. Dan moet ik de wifi uitzetten en het spel helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 16:18
YinYang schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:44:
Ik kan momenteel niet inloggen met mijn Google account. Laadbalk blijft bij begin hangen.

Jullie ook problemen?
Had ik vanochtend op de fiets ook. Op m'n werk met wifi geen probleem (wel na ook de cache te clearen).

Heb je KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Gistermiddag toch een mooi rondje gefietst. Veel eitjes uit laten komen, In 3 gyms heb ik ik een pokemon gezet, en die waren er in de avond alweer uit haha.

Nog wat pokemons gevangen, maar niet bijzonder.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:42
Eek2nd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:30:
Al die Mr. Mime die opeens overal oppoppen..
Wie weet zit er straks een clown van The It tussen ter promotie van de reboot van de film
Had een Mr Mime spawn 200 meter van mijn huis. Totdat Niantic besloot er een Scyther spawn van te maken.
Maar had ook nooit echt de moeite genomen om die krengen daar te gaan farmen.. Gemiste kans helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
Dikste lucky egg evolve tot nu toe gedaan. 78000 xp en 6 nieuwe entries in de pokedex. Stuk leuker om een hele sloot verschillende te evolven dan alleen pidgeys :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

RevQ schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:24:
Dikste lucky egg evolve tot nu toe gedaan. 78000 xp en 6 nieuwe entries in de pokedex. Stuk leuker om een hele sloot verschillende te evolven dan alleen pidgeys :P.
Netjes! Ik heb gisteren ook weer een mooie spree gedaan, 65000XP en 2 nieuwe entries. Maar er kan er maar een winnen ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-10 17:46
Afgelopen zondag een Lucky Egg sessie gedaan met twee telefoons. in één keer 139.000 XP erbij.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
sankao schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:28:
Afgelopen zondag een Lucky Egg sessie gedaan met twee telefoons. in één keer 139.000 XP erbij.
Zelfde account op 2 telefoons inloggen? Heb nog een lucky egg over, dat ook maar ff doen dan. Scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-10 17:46
Ja, zelfde account op twee telefoons. Wel even goed van tevoren bepalen welke je op de ene en welke je op de andere gaat evolven.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
En nu maar hopen dat Niantic dat niet als cheaten ziet! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Ik kan niet inloggen. Ik krijg de melding unable to authenticate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:10:
maar na tweemaal een power-packed bleef de 96% over. Helaas wel 13/15/15, maar in ieder geval een stuk beter dan de rest van de visjes.
Pardon..? 'Helaas'?

Sorry, ik weet dat t leuk is om een zo goede mogelijk te krijgen, maar.... :N |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Maar straks niet klagen dat je gebanned bent omdat je meer evolves gedaan hebt dan normaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Heel bizar, me iphone 6s plus was om 05:30 uur nog 100%
Daarna bijna constant vanaf 06:30 uur Pokemon aan hebben staan,

de batterij is nu nog maar 35 % :o

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nou die nieuwe "Appraise" functie is dus ook waardeloos.

De opmerkingen in de app zullen nu vertaald moeten worden naar de IV waarde.

Als ik mijn 93% Dragonair controleer: "Overall, your Dragonair looks like it can battle with the best of them!" "It's stats are the best I've ever seen, no doubt about it!"

Bij mijn 96% Electrode zegt mijn team leader hetzelfde.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:34
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Pardon..? 'Helaas'?

Sorry, ik weet dat t leuk is om een zo goede mogelijk te krijgen, maar.... :N |:(
Komen genoeg 100% Pokies voorbij toch? En dan heb ik gevoelsmatig liever 15 op attack dan op defense of stamina. En nog liever 15 op alles natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:31

PB-powell

Mr. Laziness

mat.hi.as schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Komen genoeg 100% Pokies voorbij toch? En dan heb ik gevoelsmatig liever 15 op attack dan op defense of stamina. En nog liever 15 op alles natuurlijk.
Ik heb ruim 2000 pokemon gevangen, tot nog toe maar 1 100%... tot zover genoeg 8)7
Dat je liever attack op 15 snap ik dan nog wel.
FREAKJAM schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:47:

Als ik mijn 93% Dragonair controleer: "Overall, your Dragonair looks like it can battle with the best of them!" "It's stats are the best I've ever seen, no doubt about it!"

Bij mijn 96% Electrode zegt mijn team leader hetzelfde.
Dan klopt het toch aardig? 90%+ is gewoon goed bij mijn weten :?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eergisteren voor het eerst een 100 gevangen.. Mr Mime.. Ben lvl 24 en speel t al weken.

En vooral bij een 96% Magicrap zou ik in mn handjes knijpen. En je weet dat die Att/Def/Sta stats extra zijn he? Niet de volledige stats. Gewoon wat er nog eens bovenop komt. Dus of het 13 of 15 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 16:18
FREAKJAM schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:47:

Bij mijn 96% Electrode zegt mijn trainer hetzelfde.
Op zich niet zo gek aangezien de percentages bijna gelijk zijn. Je zou iets met een laag percentage moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Ik heb ruim 200 pokemon gevangen, tot nog toe maar 1 100%... tot zover genoeg 8)7
Dat je liever attack op 15 snap ik dan nog wel.

[...]

Dan klopt het toch aardig? 90%+ is gewoon goed bij mijn weten :?
Overall our Vapereon is really strong! Deze is dus maar 60%. Waarschijnlijk matched een opmerking van een team leader met een iv range. Nu aan de geeks om dat uit te zoeken.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:32
FREAKJAM schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Overall our Vapereon is really strong! Deze is dus maar 60%. Waarschijnlijk matched een opmerking van een team leader met een iv range. Nu aan de geeks om dat uit te zoeken.
Is zelf ook best makkelijk om even te doen als je redelijk range aan IV hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

GandalfTheGrey schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:44:
Draait iemand Pokémon Go al op Android Nougat? Ga mijn Nexus 6P zo updaten, fijn als alles nog werkt :-)
Ja hoor al een aantal weken met 5X en sinds vandaag met de officiele versie, geen problemen mee. :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:02
Ook de beruchte failed to get game data from server gekregen. Dit terwijl ik alleen scanners heb gebruikt en afwisselend met mn andere account speelde. Diendoet t nog wel zag ik. Ook geen logica in hun ban systeem, niet eens een mailtje

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

FREAKJAM schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Je had toch niet serieus verwacht dat ze voor elke mogelijke waarde een aparte tekst zouden implementeren... Tuurlijk gelden die teksten voor een range. Ben je snel genoeg achter welke range dat is. PGNexus open en klikken maar, 5 minuutjes werk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:11
Musta schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:56:
Ook de beruchte failed to get game data from server gekregen. Dit terwijl ik alleen scanners heb gebruikt en afwisselend met mn andere account speelde. Diendoet t nog wel zag ik. Ook geen logica in hun ban systeem, niet eens een mailtje
Ik heb met mijn account (Google) alleen regelmatig via van die IV sites ingelogd. Ik heb er nooit mee gescand - misschien dat ze dat scannen (met je game account) als GPS spoofen zien? Of misschien een systeem waarbij er meerdere "rode vlaggen" moeten zijn voordat er een ban wordt uiteschreven, en zij IV sites, scanners en account sharing als verschillende rode vlaggetjes zien? Ze kunnen natuurlijk jouw toestel identificeren, dus wellicht dat je met je hoofd account niet gescand hebt, maar je hebt op met dat secundaire account ook ingelogd met het zelfde toestel dus is het aannemelijk dat die twee accounts van de zelfde persoon zijn.

Anyway, ik heb (nog) geen ban aan mijn broek. Als dat wel gebeurt dan is het :w PoGo en zal ik zeker mijn geld terug gaan eisen.

[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 23-08-2016 10:04 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 06:02
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Ik heb met mijn account (Google) alleen regelmatig via van die IV sites ingelogd. Ik heb er nooit mee gescand - misschien dat ze dat scannen (met je game account) als GPS spoofen zien? Want eigenlijk is het dat natuurlijk wel. Anyway, ik heb (nog) geen ban aan mijn broek. Als dat wel gebeurt dan is het :w PoGo en zal ik zeker mijn geld terug gaan eisen.
Yup ik heb er gelukkig geen geld in gestopt, wel jammer van die verdiende coins met gyms destijds. Had er iets van 500 verdiend in de eerste 2 weken toen er bijna niemand speelde hier. Achja, it's just a game. Misschien besluit ik alsnog opnieuw te beginnen als ik me verveel in de vakantie.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Ik vraag me nou echt af he, we maken ons ontzettend druk over stats die niet eens zichtbaar zijn in de game zelf, wel zijn er stats zoals gewicht en lengte zichtbaar die blijkbaar niks doen, is het nou écht vastgesteld dat getalletjes anders dan CP iets uitmaken in gevechten? Ik bedoel, dat je naar third party programma's moet uitwijken om uberhaubt die stats te zien (en er dan misschien nog voor gebanned worden ook) klinkt me allemaal erg bizar...

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Je had toch niet serieus verwacht dat ze voor elke mogelijke waarde een aparte tekst zouden implementeren... Tuurlijk gelden die teksten voor een range. Ben je snel genoeg achter welke range dat is. PGNexus open en klikken maar, 5 minuutjes werk
Dat snap ik ook wel anders zeg ik dat toch niet zo.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Dus ze hebben weer een heleboel tijd gestoken in een redelijk nutteloze feature (elke pokemon apart doen, vaag verhaaltje van n aantal regels lezen en dan maar gokken wat je IV is), in plaats van bugs op te lossen (had gisteren weer 1hp bug bijvoorbeeld, en crashes als ik n gym opende) of bots te bannen (yay hier is nog steeds alles rood met overal dragonites). Goede prioriteiten zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:05:
Ik vraag me nou echt af he, we maken ons ontzettend druk over stats die niet eens zichtbaar zijn in de game zelf, wel zijn er stats zoals gewicht en lengte zichtbaar die blijkbaar niks doen, is het nou écht vastgesteld dat getalletjes anders dan CP iets uitmaken in gevechten? Ik bedoel, dat je naar third party programma's moet uitwijken om uberhaubt die stats te zien (en er dan misschien nog voor gebanned worden ook) klinkt me allemaal erg bizar...
Ja, zoek maar in dit topic waarom, heb het al vaak zat uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

FREAKJAM schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:06:
[...]

Dat snap ik ook wel anders zeg ik dat toch niet zo.
Jou eerste opmerking was dat het waardeloos was waarbij je een voorbeeld aanhaalt van twee pokemon met een verschil van nog geen 5%. Zo kwam het daardoor anders over dan je misschien bedoelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de update nu live btw? Heb nog geen bericht gehad.. Is t serverside?

Net mn telefoon aan en stond een Poliwrath op mn stoep 8)7 , maar kreeg verder geen melding over de sterkte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:09:

Net mn telefoon aan en stond een Poliwrath op mn stoep 8)7 , maar kreeg verder geen melding over de sterkte..
Volgens mij heeft iPhone hem al, Android zover ik kan zien nog niet...

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Op dit moment staat er nog geen nieuwe versie in de play store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:27
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:09:

Pardon? Hebben ze CP weggehaald? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:05:
De source code is door Reddit uitgeplozen en daaruit blijkt dat size en weight (in ieder geval nu) niets uitmaken... Maar voordat het wel gaat uitmaken dan moeten ze die waardes wel iets realistischer maken in ieder geval. Zo heb ik een Vaporeon van 0,96m en 3,62kg, een Flareon van 0,91m en 3,33kg, een Wigglytuff van 0,94m en 5,95kg, een Rapidash van 1,59m en 31,24kg, een Cloyster van 1,85m en 5,14kg, en een Fearow van 1,24m en 1,11kg; die zijn dus zwaar ondervoed... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:07:
Dus ze hebben weer een heleboel tijd gestoken in een redelijk nutteloze feature (elke pokemon apart doen, vaag verhaaltje van n aantal regels lezen en dan maar gokken wat je IV is), in plaats van bugs op te lossen (had gisteren weer 1hp bug bijvoorbeeld, en crashes als ik n gym opende) of bots te bannen (yay hier is nog steeds alles rood met overal dragonites). Goede prioriteiten zeg...
Betwijfel of het dan nog echt cheaters zijn hoor. Alles is zo'n beetje weg aan overduidelijke cheaters en mijn cheat account is weg en van kennisen ook. (dat waren geen overduidelijke cheat accounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

PB-powell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Jou eerste opmerking was dat het waardeloos was waarbij je een voorbeeld aanhaalt van twee pokemon met een verschil van nog geen 5%. Zo kwam het daardoor anders over dan je misschien bedoelde...
Dat was eerder om te bevestigen dat voor een pokemon in dezelfde iv range je dezelfde opmerkingen krijgt van je team leader :)

En ik tik al deze berichten op mijn mobiel dus een hele lap tekst tikken en meer pokies vergelijken is me teveel moeite atm :D

Edit:
CP niet verwijderd trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door FREAKJAM op 23-08-2016 10:15 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

De source code is door Reddit uitgeplozen en daaruit blijkt dat size en weight (in ieder geval nu) niets uitmaken... Maar voordat het wel gaat uitmaken dan moeten ze die waardes wel iets realistischer maken in ieder geval. Zo heb ik een Vaporeon van 0,96m en 3,62kg, een Flareon van 0,91m en 3,33kg, een Wigglytuff van 0,94m en 5,95kg, een Rapidash van 1,59m en 31,24kg, een Cloyster van 1,85m en 5,14kg, en een Fearow van 1,24m en 1,11kg; die zijn dus zwaar ondervoed... :D
Als ze het zouden maken dat die stats wel invloed hebben dan komen we er toch nooooit meer uit of een pokemon nou goed is of niet... :') Ik snap echt niet dat dat hele gedoe met stats een ding is terwijl het niet zichtbaar is in de UI, wtf...

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaQu
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-02-2022
Practics schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

Betwijfel of het dan nog echt cheaters zijn hoor. Alles is zo'n beetje weg aan overduidelijke cheaters en mijn cheat account is weg en van kennisen ook. (dat waren geen overduidelijke cheat accounts)
Ken ook enkele mensen die al zeer hoge dragonites hebben en niet gecheat hebben.
Die hebben dan wel als een bezetene gespeeld 8)7
In de levels 20 gaat het echt niet meer vooruit als occasionele speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:40:
Maar straks niet klagen dat je gebanned bent omdat je meer evolves gedaan hebt dan normaal mogelijk is.
Moet nog wat extra vangen daarvoor, even nadenken of het idd wel slimme keuze is. Een lucky egg kopen met gym muntjes is dan misschien goedkoop risico afkopen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:44

Sargan

Filmfreak...

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Android ook. Heb hem vanmorgen om 08.00 uur al kunnen updaten.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:07:
Wat ik niet begrijp - en nooit heb begrepen - is waarom nintendo/tpcc zo geheimzinnig wil doen over die stats terwijl toch al jarenlang bekend is dat een groot deel van de fanbase deze stats will weten. En simpeler dan een paar waardes tonen is het niet. Nee, dan maken ze er een nieuwe interactie/scene van om dan met iets vaags aan te komen.. |:( Dat ze die weight en size en xl/xs allemaal verwijderen. Dat interesseert me cru gezegd geen hol.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een screenshotje van die 'IV' uitspraken? Hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Sargan schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Android ook. Heb hem vanmorgen om 08.00 uur al kunnen updaten.
Merkwaardig! Ik krijg nog niks van de (Nederlandse) plee store... Zit jij toevallig op een andere?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:44

Sargan

Filmfreak...

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

Merkwaardig! Ik krijg nog niks van de (Nederlandse) plee store... Zit jij toevallig op een andere?
Nee gewoon via de playstore, kreeg netjes een melding dat er een update was.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:10
Helaas gebannen, niet gecheat behalve de PGNEXUS IV tool.. :/
Was level 21 bijna 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
wouter.N schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:26:
Was level 21 bijna 22.
Wat voor melding kreeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Was level 21 bijna 22.
Dit gaat nog wat worden.... Vind het haast frontpage waardig want volgens mij zijn we hier op deze manier straks allemaal de lul... Allerminst dan in de topic 'Let op:' een waarschuwing? Ik gebruik die tools iig niet meer hopelijk maakt die eene keer dat ik het heb gebruikt niet uit?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
nichan schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Wat voor melding kreeg je?
Al de hele dag (woon in Azië); "failed to get game data from the server"\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Hier in de appstore nog geen update te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Als je in 3 dagen van lvl 30 naar 32 gaat en je hebt 10 dragonites en 10 snorlaxen die in elke gym in de buurt zitten geloof ik er niks van dat je legit bent. Zeker niet als ze een gym overnemen terwijl ik m 2 minuten ervoor het gepakt en er binnen 500 meter niemand te zien is.

In other news, de bot die ik gestart had om deze tuubs uit de gyms te kunnen knikkeren is wel gebanned....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:03

Nogne

>.<

Was level 21 bijna 22.
Dat is toch het risico waar je zelf voor hebt gekozen?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:27
Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Dit gaat nog wat worden.... Vind het haast frontpage waardig want volgens mij zijn we hier op deze manier straks allemaal de lul... Allerminst dan in de topic 'Let op:' een waarschuwing? Ik gebruik die tools iig niet meer hopelijk maakt die eene keer dat ik het heb gebruikt niet uit?
Hoe lullig het ook is, ik vind die pgnexus tool sowieso al niet kunnen en is in mijn ogen ook in strijd met de TOS die je "akkoord" hebt gegeven. Gebruik m daarom ook niet. Bannen vind ik overdreven, maar zorgen dat die tool niet meer werkt lijkt me wel wenselijk. Maar ze hebben nog zoveel goed te doen met deze app, vraag me af waar ze nu mee bezig zijn voor een volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Bannen ze dan selectief de mensen die zo n site gebruiken? Ik heb nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
[...]

Inderdaad. Je zal er maar veel geld in hebben gestoken. De verhalen van gebande spelers nemen in rap tempo toe. Ook bijv. van mensen die op vakantie zijn geweest en weer terug zijn en tussendoor (bijv. op het vliegveld) hebben zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Kan de update ook nog niet vinden.

Maar vannochtend keek ik, en ik zag dat de gym in mijn buurt nu wordt verdedigd door een Kangaskhan. Vakantie tijd is net afgelopen en het is mogelijk dat die trainer vakantie heeft gevierd in Australie. Het is mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

[...]

Had je de TOS moeten lezen, op het moment dat je een IV checker gebruikt heb je gewoon kans dat je een ban kan krijgen. Niks frontpage waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:59
Nogne schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Had je de TOS moeten lezen, op het moment dat je een IV checker gebruikt heb je gewoon kans dat je een ban kan krijgen. Niks frontpage waardig.
Vind ik ook....
van te voren wist je gewoon dat je een risico neemt..... (is hier ook meerdere malen aangegeven)

En het is ook niet eerlijk tegen over de mensen die alles handmatig moeten invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Het is wel grappig dat de community sneller is dan Niantic met gameplay elementen toevoegen :P
Eerst maps, nu IV checken, ben benieuwd wat de volgende innovatie gaat zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:55
Een fatsoenlijke maptracker? Bij mij staat pokemon X op 1 bij m'n buurvrouw op 8 en m'n buurman is hij er niet eens.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:23:
Heeft iemand een screenshotje van die 'IV' uitspraken? Hoe werkt het?
Niemand? Kan niets vinden..

Komt die meldoing omhoog zodra je iets vangt ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ossi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Hoe lullig het ook is, ik vind die pgnexus tool sowieso al niet kunnen en is in mijn ogen ook in strijd met de TOS die je "akkoord" hebt gegeven. Gebruik m daarom ook niet. Bannen vind ik overdreven, maar zorgen dat die tool niet meer werkt lijkt me wel wenselijk. Maar ze hebben nog zoveel goed te doen met deze app, vraag me af waar ze nu mee bezig zijn voor een volgende update.
Zoals met zo veel diensten, kent het gros van de (nextnextnextfinish-)gebruikers niet de inhoud van de TOS. Er zullen vast en zeker mensen zijn die een link doogestuurd krijgen van vrienden onder het motto 'check deze handige website, kun je vanaf je computer een overzicht van al je Pokémon zien!'

Het zou prettig zijn als Niantic zich dan richt op de website zelf, eventueel met een softban voor de end user. Permabannen is wel erg grof geschut. Daarnaast zou het wel erg prettig zijn als Niantic zowel het type ban als de duur ervan zou communiceren in de app. 'Could not get game data..' kan op zó veel dingen toepassing hebben...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

http://imgur.com/a/xUr5a

Bitte :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

https://www.reddit.com/r/...al_and_individual_values/

Letterlijk 2 pagina's terug gepost Leno, dacht dat jij toch wel alle posts in dit topic zou lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
[...]

Ik heb een account dat ik aangemaakt heb om met diverse scanners te gebruiken en wat ik ook 'ns een paar dagen heb gebruikt om eens te kijken hoe de diverse bots nou eigenlijk werkten. Die doet het nog gewoon probleemloos. Misschien dat ze niet met terugwerkende kracht bannen, maar alleen wat er nu nog bot software gebruikt, maar ze hebben in ieder geval zeker nog niet alle cheaters gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar komt dat automatisch? En dat je dus door elk gelul heen moet scrollen? Of kun je er om 'vragen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zegato schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Zoals met zo veel diensten, kent het gros van de (nextnextnextfinish-)gebruikers niet de inhoud van de TOS.
Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens het nextnextnextfinish überhaupt ook maar een link naar een TOS heb gezien. En volgens Nederlands recht (waar het natuurlijk onder valt als het via de Nederlandse app store wordt aangeboden) is zelfs een link naar TOS ongeldig. Je moet de TOS echt tekstueel voorgeschoteld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

https://www.reddit.com/r/...al_and_individual_values/

Letterlijk 2 pagina's terug gepost Leno, dacht dat jij toch wel alle posts in dit topic zou lezen :P
Oh woops :X

Hahaha ja klopt.. maar er spawnde hier daarnet dus een Poliwrath, Diglet, Kingler, Tangela en Wartortle vlak achter elkaar.. Dat gebeurt dus nooit (slowpokes, staryus en goldeens veel) Beetje van mn apropos _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik krijg nu ook een server error, met could not get data from server.
0 mail gehad, maar eens een ticket gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 23-08-2016 10:57 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Nieuwe app versie, nieuwe feature, nieuwe login crisis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, heb iig bij al mn beestjes nu een IV getal waarde gezet.. voor t geval dat PGnx straks ook plat ligt :X

Ik update trouwens nog niet.. wacht todat t spel me dwingt..

Zodra je gedwongen wordt, dan liggen ook alle andere (scan/check) sites eruit, dus alvast een heads-up.

[ Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik dacht dat je bij een ban echt een melding krijgt dat je gebanned bent.
Toch geen "failed to get data" error?

Anyways, ik weet niet hoe het bannen precies werkt, maar het lijkt mij dat het op xp en locatie gebaseerd is, (te snel teveel XP of te snel van locatie A naar B) als je alleen een IV tool gebruikt ziet Niantic dat toch niet?
Ik heb hem zelf niet gebruikt aangezien ik haast niet battle. Maar het lijkt me wel triest als het wel zo is.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens het nextnextnextfinish überhaupt ook maar een link naar een TOS heb gezien. En volgens Nederlands recht (waar het natuurlijk onder valt als het via de Nederlandse app store wordt aangeboden) is zelfs een link naar TOS ongeldig. Je moet de TOS echt tekstueel voorgeschoteld krijgen.
Je krijgt als je je account opstart een hele lap tekst te zien waar je mee akkoord moet gaan, geen idee wat dat was maar zou dat dus best kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:00:
Zo, heb iig bij al mn beestjes nu een IV getal waarde gezet.. voor t geval dat PGnx straks ook plat ligt :X
ze gaan je gewoon bannen hoor! Hoe durf je zomaar een tool te gebruiken die deze brakke game wat beter maakt!

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hier nog steeds niets aan 't handje in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik ben op vakantie en ga echt niet te snel van A naar B. Maar wij gebruikte wel een scanner om pokemons in de buurt te zoeken aangezien die sightings totaal niet werkt. Als we iets zagen, gingen we lopen. Dus komt schijnbaar door de pokemon scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

carpebios schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:02:
Ik ben op vakantie en ga echt niet te snel van A naar B. Maar wij gebruikte wel een scanner om pokemons in de buurt te zoeken aangezien die sightings totaal niet werkt. Als we iets zagen, gingen we lopen. Dus komt schijnbaar door de pokemon scanner.
Ah, ja die pokemon scanner doet dat dus wel (die jumpt elke keer naar een locatie van een x aantal meters verderop).
Ik heb daar een aparte account voor aangemaakt (zoals mij werd aangeraden door die site) en die is inderdaad gebanned vandaag.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

ze gaan je gewoon bannen hoor! Hoe durf je zomaar een tool te gebruiken die deze brakke game wat beter maakt!
Wat maakt die tool beter dan? Ik heb die tool nog nooit gebruikt en heb ook niet het gevoel dat ik iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Afvalzak schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:00:
als je alleen een IV tool gebruikt ziet Niantic dat toch niet?
Als je een IV tool gebruikt zoals PokeAssistant, waar je handmatig wat waarden invult, dan kunnen ze dat inderdaad niet zien. Als je iets als pgnexus gebruikt, kunnen ze waarschijnlijk best wel zien dat je verbinding maakt met iets anders dan de officiele game client (al was het maar omdat ze het IP adres van die server herkennen en dus ladingen verzoeken daarvandaan zien komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

Daar hebben we het al een keer over gehad, geloof ik ;)

Wat ik me afvraag, is of Niantic serieus mensen gaat bannen die geld hebben gestoken in de game. Ik denk dat ze dan een hoop refund requests kunnen verwachten. Zeker als je ook nog eens:
1. geen mail krijgt ter bevestiging dat je account is geband
2. geen melding in-game krijgt hierover

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 15:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

poor Leno schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

Maar komt dat automatisch? En dat je dus door elk gelul heen moet scrollen? Of kun je er om 'vragen'?
Nee komt niet automatisch, maar zit bij het menu als je een Pokémon geopend hebt (waar je ook Favorite en Transfer vindt). De nieuwe optie heet Appraise maar ik zie er het nut nog niet echt van in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx :)

(repost)
Ik update trouwens nog niet.. wacht todat t spel me dwingt..

Zodra je gedwongen wordt, dan liggen ook alle andere (scan/check) sites eruit, dus alvast een heads-up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Nogne schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

Wat maakt die tool beter dan? Ik heb die tool nog nooit gebruikt en heb ook niet het gevoel dat ik iets mis.
ben je nou echt serieus met dit?

Men stopt uuuuuuuuuuren in Magicarps vangen om een Gyrados te maken (om maar wat te noemen) om er dan achter te komen over een half jaar als niantic eens wat nuttigs gaat doen dat het een flutding is geworden door slechte stats terwijl je dit niet eens in de game zelf kan zien?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

Wat ik me afvraag, is of Niantic serieus mensen gaat bannen die geld hebben gestoken in de game. Ik denk dat ze dan een hoop refund requests kunnen verwachten. Zeker als je ook nog eens:
Ik had ook geld gestoken in mijn account, morgen nog eens proberen in te loggen anders toch maar proberen geld terug te vragen.

Ik weet dat ik fout bezig was met IV-website maar ik had nooit verwacht dat ze voor zo iets een perm-ban zouden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

slm schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

Dus als je geld aan de game hebt uitgegeven, mag je ook een bot gebruiken?
Niantic gebruikt een tool om mensen te bannen, deze scant accounts op bepaalde activiteit en logins (waarschijnlijk) en kijkt heus niet of iemand in-app aankopen heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
wouter.N schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Ik had ook geld gestoken in mijn account, morgen nog eens proberen in te loggen anders toch maar proberen geld terug te vragen.

Ik weet dat ik fout bezig was met IV-website maar ik had nooit verwacht dat ze voor zo iets een perm-ban zouden geven.
Exact. Van die IV-sites is perfect op te lossen door mensen eventueel een tempban te geven (met een mailtje met uitleg). Verreweg de meesten zullen daarna zulke sites niet meer gebruiken - probleem opgelost. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Hmmm. GPS is wonky vandaag. Vanmorgen al 6km gewandeld zonder van mijn plek af te komen O.o

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

ijdod schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:08:
Hmmm. GPS is wonky vandaag. Vanmorgen al 6km gewandeld zonder van mijn plek af te komen O.o
Ja jij! BAN!

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

ben je nou echt serieus met dit?

Men stopt uuuuuuuuuuren in Magicarps vangen om een Gyrados te maken (om maar wat te noemen) om er dan achter te komen over een half jaar als niantic eens wat nuttigs gaat doen dat het een flutding is geworden door slechte stats terwijl je dit niet eens in de game zelf kan zien?
Ja dit meen ik serieus. Dat men uuuuuuuuuuren stopt in het vangen van Magicarps kunnen ze ook wel uuuuuuuuuuren stoppen in het zoeken naar een goede IV.
Zelf heb ik niks met IV en evolueer ik mijn hoogste CP, het is een keuze om je IV te laten bepalen.

Dan kan je kiezen om het op de legale manier te doen (dus uuuuuuuuuuren bezig zijn) of je doet het op de makkelijke manier en een kans op een ban hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mx. Alba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Exact. Van die IV-sites is perfect op te lossen door mensen eventueel een tempban te geven (met een mailtje met uitleg). Verreweg de meesten zullen daarna zulke sites niet meer gebruiken - probleem opgelost. Toch?
Ja ik kan me ook niet helemaal voorstellen dat Niantic alleen banned om IV scanners. Je doet er niemand schade mee (zoals de bots die alle gyms overnemen) en het uiteindelijke doel van Niantic is toch om mensen te laten bewegen?
Die mensen moeten evenveel lopen als ik om een een goede Pokemon te vangen. Met als verschil dat ik constant de verkeerde transfer omdat ik alleen naar CP kijk :p
Nogne schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Ja dit meen ik serieus. Dat men uuuuuuuuuuren stopt in het vangen van Magicarps kunnen ze ook wel uuuuuuuuuuren stoppen in het zoeken naar een goede IV.

[...]
Maar hoe weet je je IV als dat niet in het spel staat :p

[ Voor 19% gewijzigd door Afvalzak op 23-08-2016 11:10 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wouter.N schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Dan zou je echt de eerste ter wereld zijn die gebanned wordt ivm alleen PGnexus.. Ook op Reddit zelfs niemand te vinden.

Je geeft zelf aan dat je in Azie woont.. Ik denk dat dat er wel iets mee te maken heeft.. Toevallig iemand hier in NL voor je ingelogd om een Mr Mime te vangen?
Op gekke Aziatische sites gezeten?
Rare VPN acties uitgevoerd?
Geprobeerd een spoofer te draaien? (ook al is t maar eventjes)

Zolang je geen ban-mail hebt gekregen en een ban melding ingame, zis er wss gewoon wat mis bij de Aziatische servers..
Heb je Google of PTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

[...]

Zelf heb ik niks met IV en evolueer ik mijn hoogste CP, het is een keuze om je IV te laten bepalen.

Dan kan je kiezen om het op de legale manier te doen (dus uuuuuuuuuuren bezig zijn) of je doet het op de makkelijke manier en een kans op een ban hebben.
Ja maar hoe bepaal je goede IV waardes nou, zonder third party toepassingen?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je weet dat de sites waar je het zelf moet invullen ook niet 'legaal' zijn he? Die hebben ook gewoon regelrecht op de API ingebroken om de stats eruit te trekken..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Foto van het bestuur van Niantic
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/2b/2bb4b0a3a5c5286af881efed5100b77413bbf1464777132acfe4c78f0f46368f.jpg

My life for hire!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:34
Eguna schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Ja maar hoe bepaal je goede IV waardes nou, zonder third party toepassingen?
Je kan je CP, HP en candies voor power-up invullen op sites/apps, zonder in te loggen. Dat is niet te tracken door Niantic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Is gewoon GPS drift. Zou zomaar kunnen dat ze daarom bannen, aan de andere kant kloppen de alle GPS gegevens dan wel. /care tbh.

IV waarden: Sowieso zit er in de komende release een mogelijkheid in om ingame grofweg te zien of je IV 80%+ is, en wat je beste stat is.

[ Voor 21% gewijzigd door ijdod op 23-08-2016 11:14 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Je maakt Niantic openbaar belachelijk! BAN! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mat.hi.as schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:13:
[...]

Je kan je CP, HP en candies voor power-up invullen op sites/apps, zonder in te loggen. Dat is niet te tracken door Niantic :)
Maar alsnog een illegale third party toepassing. Goed het is niet te tracken maar het is niet legaal ;)
Met die logica waren bots net zolang legaal tot Niantic erachter kwam.

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 49 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status