Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-06 23:18
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:12:
Vandaag zit er echter helemaal niets interessants verder.. (behalve vanochtend die Dragonair)

Lijkt wel alsof het om en om is.. Als het een rustige dag is, dan savonds puilt het uit van de rares.. en andersom.
Ik heb wel is het idee dat deste meer actieve pokemon spelers er in een area zijn.. deste meer je vind.. (en dan ook vooral speciale niet zulke standaard pokies)
En door de gigantische hoeveelheid actieve spelers in kijkduin spawned daar gewoon veel..

Maar daarmee..
Ik woon zelf in het oosten van het land.. Kijkduin is 1½ uur rijden.. Zijn er nog meer bekende spots waar veel rare's te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 18:33

Shiro

Serenity

pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:17:
[...]

Ik heb wel is het idee dat deste meer actieve pokemon spelers er in een area zijn.. deste meer je vind.. (en dan ook vooral speciale niet zulke standaard pokies)
En door de gigantische hoeveelheid actieve spelers in kijkduin spawned daar gewoon veel..

Maar daarmee..
Ik woon zelf in het oosten van het land.. Kijkduin is 1½ uur rijden.. Zijn er nog meer bekende spots waar veel rare's te vinden zijn?
Dat is toch het hele idee erachter? Hoe meer spelers hoe meer kans op zeldzame pokemon's? Ik kan het nu niet meer terug vinden, maar ik meen ooit dat gelezen te hebben toen het spel net uit kwam.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:32
Ergens wel maf. Als ik een Snorlax was, was ik ergens in een bos gaan liggen maffen, in plaats van tussen alle mensen op Kijkduin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Zou die grote hoeveelheid mr mimes die we tegenkomen een voorhoede zijn van een eventuele patch met trading bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante gedachte :)

Als nou in het buitenland plots meer Kahn's, Toro's en Farfetch'd'sds'd's's spawnen, zou je best gelijk kunnen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:08
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:33:
Interessante gedachte :)

Als nou in het buitenland plots meer Kahn's, Toro's en Farfetch'd'sds'd's's spawnen, zou je best gelijk kunnen hebben :D
Tja, of gewoon de kans groter maken voor toeristen zodat ze niet voor niks komen.
Jij zou ook balen als je 2 weken per jaar vakantie kreeg en vervolgens in Tokyo die ene Pokémon waar je voor kwam nergens te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwa dan hadden ze dat vanaf het begin wel gedaan denk ik.. het is wel heel plots nu..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:13:
Oh wacht dan heb ik de verkeerde gepost..

Blauw Geel Geel Blauw Rood Paars Paars Rood was t :)
Net meerdere kerern geprobeerd maar het lukt niet. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Ik heb 8 mime's :P
WTT Mr MIME FOR TAUROS / KANGASHAN / FARFETCH'D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:38

PB-powell

Mr. Laziness

mercapto schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Tja, of gewoon de kans groter maken voor toeristen zodat ze niet voor niks komen.
Jij zou ook balen als je 2 weken per jaar vakantie kreeg en vervolgens in Tokyo die ene Pokémon waar je voor kwam nergens te vinden was.
Want men boekt een vakantie naar de andere kant van de wereld voor een pokemon 8)7
Zelf ga ik in september in New York uiteraard proberen een tauros te vangen, maar als het niet lukt ga ik heus niet balen. D'r is genoeg anders te doen daar in de stad :D

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvnzoest
PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Want men boekt een vakantie naar de andere kant van de wereld voor een pokemon 8)7
Zelf ga ik in september in New York uiteraard proberen een tauros te vangen, maar als het niet lukt ga ik heus niet balen. D'r is genoeg anders te doen daar in de stad :D
Google = your friend :)
Tauros ✓ ✓ FiDi near Wall Street Bull; Coffey Park
(Google for Tauros nest new york :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-06 14:55

TAA

Liever IRC

Zelfs in het gehucht hier in Oostenrijk spawde gister een Mr.Mime ⛰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Nee natuurlijk niet. |:(
Maar net als je zelf zegt zou je het ook zeker niet erg vinden om er eentje te vangen, maar dan moet het wel gaan zonder maps en spoofen. En anders mag je weer een jaar wachten op je volgende vakantie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Laten we vooral anderen helpen in plaats van te trollen, dat is een keer leuk maar niet pagina's lang dezelfde grap uithalen.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 22-08-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:40:
Mwa dan hadden ze dat vanaf het begin wel gedaan denk ik.. het is wel heel plots nu..
Want verder is er niets plots veranderd in PoGo... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:46:
[mbr]Laten we vooral anderen helpen in plaats van te trollen, dat is een keer leuk maar niet pagina's lang dezelfde grap uithalen.[/]
Ahww :/

Maar het was ook leerzaam! Hart reanimatie moet op t ritme van Stayin' Alive jongens en meisjes, dus onthoud dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:45:
[...]

Google = your friend :)
Tauros ✓ ✓ FiDi near Wall Street Bull; Coffey Park
(Google for Tauros nest new york :))
Haha thanks d:)b zit in totaal 10 dagen in de stad, dus als ik meer mee kan nemen doe ik dat uiteraard. Zal vast geld mee te verdienen zijn hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:58
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:42:
Ik heb nog steeds geen goeie site gevonden waar ik mooi kan uitrekenen hoeveel stardust en candy het me gaat kosten om een beestje tot MIJN max level te boosten..

Stel ik pak mijn 98% 132CP Dratini.. Dan wordt dat ongeveer een 505 Dragonite uiteindelijk.. Maar hoeveel gaat me dat kosten om m naar level 24 +1,5 te krijgen op max?
Deze zijn redelijk nauwkeurig:
Evolutie CP calculator
Stardust calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx :) Maar ik hoopte dat er een site was die beiden teglijk kon doen.

Volgens deze 79.000 en 79 candy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-06 11:16
Ik zie sinds de update ook veel meer Mr Mime's daarvoor niks gezien/gevangen. Nu trouwens ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Net keihard een sprint ingezet omdat er een schaduw van een Lapras in mijn Sightings verscheen. Snel opgezocht waar hij zat en kon hem nog net vinden in de 2,5 minuut die er nog was. Kom ik daar aan, heeft een jongen van lvl 23 hem net gevangen met CP 1550. Ik druk op de Lapras ... CP 300... Tsja, leuk voor in de Pokedex, maar verder nergens goed voor. En wat een verschil om 1 level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:42:
Ik heb nog steeds geen goeie site gevonden waar ik mooi kan uitrekenen hoeveel stardust en candy het me gaat kosten om een beestje tot MIJN max level te boosten..

Stel ik pak mijn 98% 132CP Dratini.. Dan wordt dat ongeveer een 505 Dragonite uiteindelijk.. Maar hoeveel gaat me dat kosten om m naar level 24 +1,5 te krijgen op max?
Google op pokemon go stardust calculator en dan linkje 4 of 5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:46
Whisperar schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:05:
Net keihard een sprint ingezet omdat er een schaduw van een Lapras in mijn Sightings verscheen. Snel opgezocht waar hij zat en kon hem nog net vinden in de 2,5 minuut die er nog was. Kom ik daar aan, heeft een jongen van lvl 23 hem net gevangen met CP 1550. Ik druk op de Lapras ... CP 300... Tsja, leuk voor in de Pokedex, maar verder nergens goed voor. En wat een verschil om 1 level.
CP is random. Ik heb gister nog een Gyarados van CP 260 gevangen op level 23 terwijl iemand anders met een veel lager level 'm als CP ??? zag (een stuk hoger dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-06 15:52

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Pokemon spawnen vaak met verschillende levels. Ik heb een magmar gevangen van 800 toen ik level 15 was. De persoon naast me was 25, en kreeg er eentje te zien van 350 of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 20:01
Ik heb laats ook een lapras van 360CP gevangen. Leuk voor toekomstige candy's en voor de gyms. Deze pmon plaats ik in de laatste gym die ik overneem. Boven op de toren staat dan een Lapras met 360CP }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

Google op pokemon go stardust calculator en dan linkje 4 of 5 ofzo.
Ja nee zover was ik ook.. Maar ik wil zoiets:

Hee programma, ik heb een CP132 Dratini en ik ben zelf level 24. Hoeveel gaat t me in totaal kosten als ik hier een max voor mijn huidig level Dragonite van wil maken?

Nu moet ik eerst op een site gaan uitrekenen welk level de huidige dratini is, dan dat weer gaan invoeren op een andere site, om vervolgens globaal een idee te krijgen.]

Dit zou toch makkelijk in 1 tool kunnen :?

PS die calculator die een paar posts hierboven is gezet, had ik bekeken toen die gast net m op Reddit had gegooid.

Toen had ik m nog gevraagd of ie dat er ook in kon bouwen, maar toen kreeg ik als antwoord terug dat ik dat op een andere site moest opzoeken 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ErikT738 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:10:
[...]

CP is random. Ik heb gister nog een Gyarados van CP 260 gevangen op level 23 terwijl iemand anders met een veel lager level 'm als CP ??? zag (een stuk hoger dus).
Maar niet helemaal random: mensen die hetzelfde level hebben krijgen ook dezelfde CP (voor dezelfde pokemon)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:13:
[...]

Hee programma, ik heb een CP132 Dratini en ik ben zelf level 24. Hoeveel gaat t me in totaal kosten als ik hier een max voor mijn huidig level Dragonite van wil maken?

Nu moet ik eerst op een site gaan uitrekenen welk level de huidige dratini is, dan dat weer gaan invoeren op een andere site, om vervolgens globaal een idee te krijgen.]

Ik zou zeggen, regel het! Kennelijk zijn er niet veel mensen die hier behoefte aan hebben dus is er nog niemand geweest die zo'n site heeft gemaakt. Vergeet niet dat deze sites allemaal door fans en amateurs zijn opgebouwd en niet door Niantic zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Ik zou zeggen, regel het! Kennelijk zijn er niet veel mensen die hier behoefte aan hebben dus is er nog niemand geweest die zo'n site heeft gemaakt. Vergeet niet dat deze sites allemaal door fans en amateurs zijn opgebouwd en niet door Niantic zelf.
Als ik t had gekund..

En ik had dit hierboven nog bijgevoegd:

PS die calculator die een paar posts hierboven is gezet, had ik bekeken toen die gast net m op Reddit had gegooid.

Toen had ik m nog gevraagd of ie dat er ook in kon bouwen, maar toen kreeg ik als antwoord terug dat ik dat op een andere site moest opzoeken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Als ik t had gekund..

En ik had dit hierboven nog bijgevoegd:

Dat laatste had ik niet gezien, de edit van posts komt niet door als je klikt op de regel met 'er zijn X aantal nieuwe reacties geplaatst.'
Maar jammer antwoord van die gast :F voorlopig zul je het dus moeten doen met meerdere sites.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:34
Ik ben onderweg naar Schiphol voor een business trip Taiwan. Ik hoop mijn pokedex goed aan te kunnen vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 13:03
pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Stap 3 & 4.. Bedoel je internet op de telefoon?? (android ipv apple telefoon :P)
Haha, ja dit was op een apple. Maar denk dan gewoon de android browser op je telefoon :p geen idee hoe pokemon inlogt op android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
[...]

Op PA kan je toch gewoon je CP132 invullen, Dust/Candy tot 40 onthouden of opschrijven, dan de level slider naar 24 bewegen en het verschil tussen wat je had en het nieuwe getal is de benodigde waardes...

edit: zelf even een Blastoise CP241 gedaan:

level 4, nodig: 288.000/327
level24, nodig: 217.500/253
verschil: 70.500/74

[ Voor 10% gewijzigd door mercapto op 22-08-2016 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

https://buimichael.github.io/pokemongo-Stardust-Calculator/

Je eigen lvl invullen en huidige dust cost of lvl van pokemon en tadaa... Lastig hé, de 4e link in Google aanklikken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-04 13:06
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:34:
[...]

Je eigen lvl invullen en huidige dust cost of lvl van pokemon en tadaa... Lastig hé, de 4e link in Google aanklikken ;)
Je weet dat dat gepersonaliseerde google resultaten zijn? Dus dat hij waarschijnlijk andere resultaten heeft als jij? 4de link betekent hier dus niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Soundless schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Je weet dat dat gepersonaliseerde google resultaten zijn? Dus dat hij waarschijnlijk andere resultaten heeft als jij? 4de link betekent hier dus niks
Laat mij Leno nou ff afzeiken joh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja die bedoelde ik ook dus.. Maar ik had niet door dat dit zonder pokemon level kon :X

Ik had ook niet 123 door dat de prijs voor elke Pokemon het hetzelfde was voor elk level, ongeacht of je m nog moest evolven :o
Daarom wilde ik graag het type invullen :)

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvnzoest
The Source schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:24:
Ik ben onderweg naar Schiphol voor een business trip Taiwan. Ik hoop mijn pokedex goed aan te kunnen vullen :)
GET SOME!!!
http://pkmngotrading.com/wiki/Farfetch%27d_Nest_-_Taipei_101

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel hier showen he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
En ruilen, mocht het tegen die tijd kunnen! :9

[ Voor 4% gewijzigd door mat.hi.as op 22-08-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-06 15:52

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Oeh, geen mr. Mime hier. Wel een pinsir van achter mijn bureau. Not bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 11:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
[...]

Gelukkig heeft poor Leno inmiddels het licht gezien op die site, maar die had ik dus al een paar posts terug gelinked, dus hij had niet eens op de "4de link" hoeven klikken als die gewoon "optional" had gelezen :P

pgnexus logt soms wel in en soms niet, lekker irritant. Dacht even m'n overzichtje te updaten, beter niet kunnen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door AppieNL op 22-08-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:50
AppieNL schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:57:
[...]

Gelukkig heeft poor Leno inmiddels het licht gezien op die site, maar die had ik dus al een paar posts terug gelinked, dus hij had niet eens op de "4de link" hoeven klikken als die gewoon "optional" had gelezen :P

- logt soms wel in en soms niet, lekker irritant. Dacht even m'n overzichtje te updaten, beter niet kunnen doen.
Los van het feit dat de genoemde site niet genoemd mag worden (iets met ToS overtreding enzo) merk ik dat je die sites het beste in de ochtend kan bezoeken. Dan duurt het nog wel even maar heb je wel resultaat. In de middag en avond is het bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IV checkers mogen weer genoed worden hoor *O*

Verder nooit problemen met inloggen, alleen vandaag een paar keer..

[ Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:50
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:09:
IV checkers mogen weer genoed worden hoor *O*

Verder nooit problemen met inloggen, alleen vandaag een paar keer..
Zijn de mods van hun geloof afgevallen? WTF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-06 20:56
Damn vrijdag alakazam op mijn radar.
Als een malloot rond gelopen helaas. |:(

Vandaag op werk een mr mime helaas kan niet weglopen van mijn werk ;w

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:46

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Robkazoe schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:13:
[...]

Zijn de mods van hun geloof afgevallen? WTF...
Que? Het is een tool zodat je niet 5 minuten per Pokémon zit in te voeren, verder doet het helemaal niks haha. Niet echt een uber-illegale hack lijkt me. Heb wel al verzocht het in de topicwarning te zetten maar dat lijkt niet te gebeuren, maar dat maakt ook niet zo veel uit, het is zo'n veelgebruikte tool dat het iedere pagina wel een paar keer langs komt.

En: er was een gym team instinct vandaag *O* :)F En niet door mij! Heb er maar meteen mijn sterkste bijgezet (2000CP) plus een CP800 Pidgeotto van mijn zusje.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:09
kuusj98 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:41:
[...]

Que? Het is een tool zodat je niet 5 minuten per Pokémon zit in te voeren, verder doet het helemaal niks haha. Niet echt een uber-illegale hack lijkt me.
Feit blijft dat het tegen de ToS van Niantic is (toegang verkrijgen tot de servers met iets anders dan de officiele game client), en ze dus volledig in hun recht staan als ze je bannen voor het gebruik ervan.Ja, de kans op een ban acht ik klein, maar ik snap het standpunt van tweakers wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Robkazoe schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Los van het feit dat de genoemde site niet genoemd mag worden (iets met ToS overtreding enzo) merk ik dat je die sites het beste in de ochtend kan bezoeken. Dan duurt het nog wel even maar heb je wel resultaat. In de middag en avond is het bijna niet te doen.
Naast het feit dat het dus al oud nieuws is en we nu weer gewoon mogen lullen over die site :P, heb ik voorheen nooit problemen gehad met inloggen op die site, welk moment van de dag dan ook, dit is de eerste keer dat het hapert (kon net uiteindelijk wel inloggen).
anboni schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:49:
[...]

Feit blijft dat het tegen de ToS van Niantic is (toegang verkrijgen tot de servers met iets anders dan de officiele game client), en ze dus volledig in hun recht staan als ze je bannen voor het gebruik ervan.Ja, de kans op een ban acht ik klein, maar ik snap het standpunt van tweakers wel
Er is elders op tweakers een heel topic besteed aan dit politiek correcte geneuzel, dus laten we het hier niet nog eens over doen? Tweakers heeft zich bedacht, klaar.

[ Voor 31% gewijzigd door AppieNL op 22-08-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Krijg nu alleen maar deze melding: Token is expired or incorrect! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm nou doet ie t helemaal niet meer...

Zeg toch niet dat ^#%^#%@%%@^@&Niantic loopt te kutten>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-06 22:31
[...]

Zoiets ? : https://pokeassistant.com/main/ivcalculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die staat ook gewoon in de topicwarning hieronder, maar thnx :) Die is t niet. Heb al een andere oplossing aangedragen gekregen (lees maar even terug ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:10:
Hm nou doet ie t helemaal niet meer...

Zeg toch niet dat ^#%^#%@%%@^@&Niantic loopt te kutten>
Loopt te kutten?

Het is toch hun spel? Je moet maar gewoon gokken of een Pokémon je moeite waard is, en niet de godganse dag in de weer zijn met allerlei formules en spreadsheets invullen. Speel het spel gewoon zoals het bedoelt is! Een beetje risico hoort er gewoon bij.

Doet me denken aan de gamers die een game spelen met op het tweede scherm een continue walkthrough video aan. Wie is er dan aan het spelen? Jij, of de videomaker, die jij nadoet?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jeroenneman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:18:
[...]

Speel het spel gewoon zoals het bedoeltd is! Een beetje risico hoort er gewoon bij.
Ik geef ook niet zo veel om die IV waarde en calculators enzo, maar mag iedereen ajb zelf bepalen hoe ze het meeste plezier aan hun spelletje beleven ? 8)7

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

u_nix_we_all schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:22:
[...]

Ik geef ook niet zo veel om die IV waarde en calculators enzo, maar mag iedereen ajb zelf bepalen hoe ze het meeste plezier aan hun spelletje beleven ? 8)7
Ah, maar natuurlijk, iedereen mag zelf bepalen hoe ze de meeste plezier aan het spel beleven.

He gossie, toch vervelend als je merkt dat cheaters het spel het leukste vinden door het voor de rest te bederven. ;w

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:18:
[...]

Loopt te kutten?

Het is toch hun spel? Je moet maar gewoon gokken of een Pokémon je moeite waard is, en niet de godganse dag in de weer zijn met allerlei formules en spreadsheets invullen. Speel het spel gewoon zoals het bedoelt is! Een beetje risico hoort er gewoon bij.

Doet me denken aan de gamers die een game spelen met op het tweede scherm een continue walkthrough video aan. Wie is er dan aan het spelen? Jij, of de videomaker, die jij nadoet?
Ik snap je (eenzijdige) redenatie, maar wat voor jou geldt, geldt misschien niet voor mij en ik denk dat je dat dan even vergeet.

Dat met formules en spreadsheets geeft mij juist de voldoening door de extra diepgang en taktiek.
Dat jij misschien geen behoefte hebt aan diepgang, respecteer ik ook gewoon. Iedereen moet het spel kunnen spelen zoals hij of zij dat wil.

Als je videogames erbij wil halen? Prima.. Symthic.com trekt data van alle Battlefield wapens uit t programma. Dit was ook nooit de bedoeling, maar DICE/EA laten het gewoon zo.

En ja dus ik check alle wapens wat voor mij t best/fijnst is, met welke addons etc etc.

Een walkthrough ernaast hebben vergelijken met stats opzoeken is gewoon scheef, sorry.

Het spel spelen zoals het bedoeld is? Nou dan mogen ze eerst alle shit fixen voordat ik dat uberhaupt overweeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 771129

Net een Tentacruel gevangen en Psyduck kunnen evolueren, waarmee ik mn Pokedex nu op 100 heb. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PGnx doet t weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Iemand toevallig een zelf hostbare IV calculator a la pgnexus? Ik wil mn ptc account eens checken maar heb geen zin om daarmee in te moeten loggen op een of andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:51:
Iemand toevallig een zelf hostbare IV calculator a la pgnexus? Ik wil mn ptc account eens checken maar heb geen zin om daarmee in te moeten loggen op een of andere site.
Ik vond de manier die er in het begin was met een proxyserver die je lokaal draaide en waarmee het verkeer tussen de servers en je device onderschept en geanalyseerd kon worden wel elegant. Dat zou toen om de een of andere reden gestopt zijn te werken met een client update. Ik snap dat niet want de data wordt blijkbaar gewoon verstuurd. Anders kunnen sites als pgnexus niet werken.

Ik gebruik ook de No Root Firewall op mijn foons die werkt d.m.v. een 'lokale' VPN waar het verkeer door omgeleid wordt zoadat je selectief verkeer wel en niet kunt toestaan. Volgens mij moet je op die manier ook het verkeer tussen de servers en je client kunnen onderscheppen en analyseren. De maker zou daar een plug-in voor moeten onwikkelen. :P Zou zéér populair worden denk ik. :+

Sowieso zou ik verwachten dat met elke netwerksniffer het verkeer te onderscheppen moet zijn zodat het geanalyseerd kan worden met daartoe geëigende software of zie ik dat verkeerd? Wireshark? Fiddler? Kan daar niks leuks mee gedaan worden? Evt. als je internet via de PC 'deelt' en je dat via de USB poort bedraad naar je device stuurt. Dat kan toch als ik me niet vergis? 'Reverse Tethering'. Dan moet alles op de PC te analyseren zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
"Fanatieke Pokémon Go speler krijgt onterechte ban"
Reddit-gebruiker jdero had een plan opgesteld om zoveel mogelijk XP op een legale manier te verdienen binnen Pokémon Go. Jimmy Derocher, zoals de jongeman heet, plaatste 24 uur ‘lures’ bij 10 Pokéstops. Gedurende deze 24 uur was Derocher van plan om non-stop Pokémon te vangen.

De actie van de Reddit-gebruiker is niet voor niets geweest. Gedurende de livestream konden mensen geld doneren voor het goede doel. Derocher heeft uiteindelijk 60 dollar opgehaald
;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ofPnE7wSnTePz94CqZ9JPrmt/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oRNbYZHBeUY4szLRwH77Bcan/full.jpg

Ik was in een lollige bui net dus al mijn pokémon op mijn ene Eevee na hernoemd :P Wel jammer dat je zo weinig chars over hebt: ik wil mijn vliegend spaghettimonster! Of Perry het vogelbekdier :'( :+ En wandelende tak inclusief spatie en e op het eind van het eerste woord. Maarja.. voor nu ben ik wel klaar met hernoemen O-)

Op die IV let ik trouwens helemaal niet meer. Interesseert me weinig, heb na Mr. Mime en Lickitung wel mooi 70 pokémon nu in de pokedex geregistreerd though. Gaat toch al aardig de goede kant op (lucky egg en evolueren helpt ook veel)

[ Voor 36% gewijzigd door Joosie200 op 22-08-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Lol, niet voor niks geweest en dan 60 euro opgehaald, gok dat hij meer uitgegeven heeft aan lures en lucky eggs.

Edit: Alleen die 24 uur lures bij 10 stops heeft hem al minimaal 280 euro gekost.

[ Voor 9% gewijzigd door mark-k op 22-08-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nog een klein rondje gelopen, twee bulbasaur en een kabuto gevangen onder andere. Totaal 5 nieuwe op 1 dag, ik heb ze slechter meegemaakt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Niantic is het spoor bijster. Een maat van mij is ook zojuist gebanned: hij komt niet verder dan het loading screen. Hij heeft nooit gehacked, maar hij is alleen een fantieke speler.
Als je dus je meest loyale spelers (met de meeste tijd) onterecht gaat bannen, dan gaat het goed mis daar in dat kantoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:09
Cambrium91 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:05:
[...]

Niantic is het spoor bijster. Een maat van mij is ook zojuist gebanned: hij komt niet verder dan het loading screen. Hij heeft nooit gehacked, maar hij is alleen een fantieke speler.
Als je dus je meest loyale spelers (met de meeste tijd) onterecht gaat bannen, dan gaat het goed mis daar in dat kantoortje.
Niet verder komen dan het loading screen duidt eerder op connectie of server problemen. Heeft 'ie ook een mail gehad dat 'ie een ban heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
anboni schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:08:
[...]

Niet verder komen dan het loading screen duidt eerder op connectie of server problemen. Heeft 'ie ook een mail gehad dat 'ie een ban heeft?
Geen mail, maar een andere maat die wel met een bot heeft zitten knoeien heeft exact hetzelfde: eerst vast op loading screen, na een paar keer herstarten kom je op het beeld dat "de servers busy zijn". En beide geen mail. Terwijl de rest van de groep zonder problemen kan spelen, waaronder ikzelf.

Ik heb bij mn maat die onterecht gebanned is maar geadviseerd om met Niantic contact te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 09-06 20:42
FFS dragonair gemist door een run eieren die uitkwamen. tegen de tijd dat in de animaties weggedrukt had, was 'ie weg.

En dat voor weer twee waardeloze 10kms... (2x Eevee).

Wat de bans betreft: Niantic lijkt erg inconsequent te zijn met hoe en wanneer de maatregelen treffen. Soms e-mail soms niet in kunnen loggen, enzovoorts.

[ Voor 30% gewijzigd door ijdod op 22-08-2016 21:47 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Cambrium91 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:20:
[...]

Geen mail, maar een andere maat die wel met een bot heeft zitten knoeien heeft exact hetzelfde: eerst vast op loading screen, na een paar keer herstarten kom je op het beeld dat "de servers busy zijn". En beide geen mail. Terwijl de rest van de groep zonder problemen kan spelen, waaronder ikzelf.

Ik heb bij mn maat die onterecht gebanned is maar geadviseerd om met Niantic contact te leggen.
mijn vrouw heeft hetzelfde gehad.. heb haar geld van google play maar terug gevraagd..
ruim een week gewacht op de ticket.. nu opnieuw begonnen..
Don't expect an answer within 30 days.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Wohoo! Er spawned een lapras vlak bij mijn huis. Dus een nieuwe Pokémon voor mijn pokedex. Helaas maar 670cp wel 80%IV met juiste moveset :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Meh, mijn scanaccountje is ook gebanned :(

Morgen maar weer even een nieuwe aanmaken. Vervelend hoor.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
anboni schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:08:
[...]

Een vriend v me heeft pas na 4 dagen niet kunnen inlogge een ban-mail ontvangen...
Voor t gebruik van een IV programmatje...
Of toevallig dat ie op zn vrije dag erg fanatiek was (want dag erna gebanned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:54
[...]

Dit had een vriendin van mij laatst ook nadat ik via omwegen pogo had geinstalleerd, maar daarna werkte het wel allemaal. Geen ban of wat dan ook, maar wel exact dezelfde symptomen die jij omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Draait iemand Pokémon Go al op Android Nougat? Ga mijn Nexus 6P zo updaten, fijn als alles nog werkt :-)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
mathelicious schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:39:
[...]

Dit had een vriendin van mij laatst ook nadat ik via omwegen pogo had geinstalleerd, maar daarna werkte het wel allemaal. Geen ban of wat dan ook, maar wel exact dezelfde symptomen die jij omschrijft.
Misschien is het omdat het laat is, maar ik snap je niet helemaal. Heeft je vriendin hem gewoon weer via de playstore opnieuw geïnstalleerd? Ik hoop dat dit wel de oplossing zal zijn.
Thanks voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik heb het spelletje op m'n S3 ook wel eens opnieuw moeten installeren, omdat het kuren begon te vertonen. Gewoon APK van apkmirror.com gehaald en loopt weer prima.

Dat scherm met "servers busy" had ik juist na die nieuwe installatie, zou daar dus niet teveel waarde aan hechten. Ik dacht toen ook dat ik gebanned was, maar gewoon even paar uur laten rusten en toen nog eens geprobeerd, sindsdien gewoon weer aan het spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door AppieNL op 22-08-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Allerlei kuren zijn wat anders dan toch echt de symptomen van een perm ban..
Beste wat je dan kan proberen is om hem / haar op een ander device te laten inloggen..
Als het daar ook niet werkt terwijl jij wel op die device kan inloggen..
En hij krijgt de melding: Failed to get game data from the server .. dan lijkt het toch op een perm ban..

Bij niantic zijn ze echt crap bezig op het moment..
Mijn vrouw heeft een perm ban gekregen omdat ze op de terugreis van vakantie onderweg tijdens de pauze's pokemons heeft gevangen..
Ik niet though.. terwijl ik exact hetzelfde gedaan heb..
Dus is ook geen zwart / witte regel in wanneer het gebeurd..
Ze heeft ook geen ban mail gehad.. maar ineens was haar pokemon ook weg van een gym.. terwijl die van mij er nog op stond.. (dus niet overgenomen door een ander team)

niantic support sux gewoon.. Is naar het schijnt ook een bedrijf van +/- 50 man.. en met een playerbase van 200.000.000+ users..
Als maar 0.01% van de users een ticket maakt.. staan er toch nog 20.000 tickets..

Denk in +/- 10 man die tickets afhandelen..
2.000 in queue..
Doe je er 50 per dag.. dan is er een wachttijd van 20 dagen..
Good luck.. :S

i love pokemon go..
But hate niantic..
:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 01:17

Eguna

AMD is liev

Als ik dit zo lees dan laat ik die pgo nexus voorlopig wel even links liggen... Dan maar geen 'perfecte' pokemon maar prompt gaan ze met bans smijten omdat een third party instantie als nexus een keer op je account inlogt..? en succes daarna met boe roepen :/

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Cambrium91 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:02:
[...]

Misschien is het omdat het laat is, maar ik snap je niet helemaal. Heeft je vriendin hem gewoon weer via de playstore opnieuw geïnstalleerd? Ik hoop dat dit wel de oplossing zal zijn.
Thanks voor je reactie!
Ik zou het 2 a 3 dagen afwachten...
maar als het dan nog steeds de melding "Failed to get game data from server" geeft lijkt het jammer genoeg toch echt op een permban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:46

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

1 van de pruts accounts heeft dat bij mij ook "Our servers are humbled by your incredible...." :')
Kun je als verloren beschouwen, als het een legit account betreft zou ik wel altijd contact opnemen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:16:
Allerlei kuren zijn wat anders dan toch echt de symptomen van een perm ban..
Dat ik het anders noem, wil nog niet zeggen dat ik niet dezelfde symptomen had van permaban die mensen hier al beschreven hadden...

Het verbaasde me ook eerlijk gezegd dat ik die paar uur later wel mocht inloggen, want alle signalen waren er voor een ban.

Van dat "Our servers are humbled...", "Failed to get game data" e.d. ben ik dus gewoon afgekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 22-08-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 23:00

Fontainemelon

Zuiderbuur

Zowaar 3 Mr. Mime gespot vandaag op een half uurtje tijd. :+ Niantic is wel zeer vrijgevig geworden met die location-based Pokemon spawns. Heb er ondertussen 3 gevangen, ééntje gespot op de radar maar niet speciaal om lopen zoeken. Best bizar, tot gisteren had ik nog nooit een schaduw gezien van Mr. Mime, laat staan in gyms. En nu zitten ze overal. Als dit echt is om de "zeldzaamheid" naar beneden te halen vóór ze trading implementeren, dan vind ik dat best grappig. Ik kan me inbeelden dat accounts met Mr. Mime en dergelijke anders voor heel wat geld zouden verkocht worden via internet, zodat mensen die vervolgens naar hun eigen account kunnen "traden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Al die Mr. Mime die opeens overal oppoppen..
Wie weet zit er straks een clown van The It tussen ter promotie van de reboot van de film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 13:03
Nog steeds geen mr. Mime tegengekomen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
yay lvl 26

133 van de 142 binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 10:20
ijdod schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:44:
FFS dragonair gemist door een run eieren die uitkwamen. tegen de tijd dat in de animaties weggedrukt had, was 'ie weg.
Als ik mij niet vergis kan je de game afsluiten en als je weer start staan al die Pokemon bij recent. Scheelt een hoop animaties!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Lvl 22 eb eindelijk m'n eerste pikachu! * RubenSaurus is blij. Vanmiddag eens de IV checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 11:14
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.35.0 for Android and 1.5.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Implemented Pokémon Appraisal: Trainers will now be able to learn about a Pokémon’s attack and defense capabilities from their Team Leader (Candela, Blanche or Spark) to determine which of their Pokémon have the most potential for battle.

We are still working hard on several new and exciting features to come in the future of Pokémon GO.

Minor bot fixes
Vrij weinig release notes, en comments van dev team? Waar dan 8)7
Maar blijkbaar kan je zo IV ingame zien oid? Kon nog geen patch vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Als die trainer notices net zoiets zijn als de IV checker in de normale Pokemon games, zou dat geweldig zijn. Dus iedere stadsdienst perfect is genoemd, en de overall in een aantal categorieen onderverdeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
Verleidelijk... Ik denk toch dat ik wacht tot de game via de Google Play Store te updaten is.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Heb 'm elke keer al van zo'n link gedownload en was net dezelfde als vanop de Play store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Eindelijk een goede Magikarp te pakken. Range tussen 85 en 96%, maar na tweemaal een power-packed bleef de 96% over. Helaas wel 13/15/15, maar in ieder geval een stuk beter dan de rest van de visjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 22:53
Fontainemelon schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:59:
Zowaar 3 Mr. Mime gespot vandaag op een half uurtje tijd. :+ Niantic is wel zeer vrijgevig geworden met die location-based Pokemon spawns. Heb er ondertussen 3 gevangen, ééntje gespot op de radar maar niet speciaal om lopen zoeken. Best bizar, tot gisteren had ik nog nooit een schaduw gezien van Mr. Mime, laat staan in gyms. En nu zitten ze overal. Als dit echt is om de "zeldzaamheid" naar beneden te halen vóór ze trading implementeren, dan vind ik dat best grappig. Ik kan me inbeelden dat accounts met Mr. Mime en dergelijke anders voor heel wat geld zouden verkocht worden via internet, zodat mensen die vervolgens naar hun eigen account kunnen "traden".
Mr. Mime is nooit echt rare geweest in de buurt van Eindhoven. Toen de poke scanners nog werkte zag ik er wel 3 tot 5 spawnen op een dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-06 14:20
Ik kan momenteel niet inloggen met mijn Google account. Laadbalk blijft bij begin hangen.

Jullie ook problemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:53
Denk zal ook eens kijken op die IV website;

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/6ge7m9.png

Nota bene een psyduck die ik amper tegenkom :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
YinYang schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:44:
Ik kan momenteel niet inloggen met mijn Google account. Laadbalk blijft bij begin hangen.

Jullie ook problemen?
Nope. Kan gewoon inloggen met mijn Google account.

Steam

Pagina: 1 ... 48 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status