Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:07

PB-powell

Mr. Laziness

Martijn13 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:13:
Ik vind dat 'er niets aan hebben' maar een beetje overdreven gezegd. Gyms zijn redelijk makkelijk over te nemen met goede Pokemon en juist om die reden maakt het dan ook niet heel veel uit of ik er iets in zet van 1500 of 2000 CP.

Als zo'n apparaat een leuke moveset heeft dan dump ik hem gewoon ergens in een gym, want er zijn Pokemon die je gewoon niet zo veel ziet, laat staan in een Gym. Een beetje showcasen moet toch wel kunnen lijkt me :P
Als ik in m'n eentje een gym overneem doe ik dat ook vaak. Maar als ik met meer een gym overneem passen we wel onze keuze aan van wat we achterlaten in de hoop dat ie niet al te snel wordt teruggepakt. Die coins zijn toch best handig :)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die niet in PGNexus kunnen komen ivm 'servers down?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:16:
Meer mensen die niet in PGNexus kunnen komen ivm 'servers down?'
Nu niet, half uurtje terug wel. Maar uurtje daarvoor weer niet :P gaat een beetje op-en-af vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

Shiro

Serenity

Gisteren na lang grinden een 98% dratini gevangen met bijna max cp voor mijn level. Gelijk geevoluweerd naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CEgto4sFKlPW05no7bYAgMCx/full.png

Was al bijna zo wanhopig dat ik mijn 1200CP dragonair met 50% IV zou gaan evoluweren. Uiteindelijk scheelt het maar 100CP ofzo...

Overigens, ik heb een aantal keren in Kijkduin gezeten, prima qua variatie, maar qua IV lijkt alles dat daar spawnt door de lures best wel tegen te vallen. Zijn het nou alleen de weak and the feabile Pokemons dat aangetrokken wordt door de lures :D ? Is iemand dat ook opgevallen of heb ik gewoon pech?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, "niets aan hebben"? Gisteren heb ik 726 Ponyta en 666 Growlithe gebruikt om twee gyms van level 3 naar level 5 te trainen. In beide stond als onderste een 750-800 gras Pokémon. Met zowel die Ponyta als die Growlithe kon ik drie keer achter elkaar die laagste Pokie verslaan voordat ik ze moest healen dus dat levelen ging best snel zo. Wat dat betreft is "er niets aan hebben" ook maar relatief, natuurlijk. :)

(Mijn Troliwrath staat dus nu al een dag bovenop een gym die vanaf een snelweg wel zichtbaar is, maar om daar daadwerkelijk te komen moet je kilometers omrijden - ook niet langs een doorgaande weg of zo dus men moet er echt gericht kilometers naartoe rijden. Goede locatie, denk ik zo. :D Ik gok dat hij het daar wel minstens een week uithoudt.)

[ Voor 29% gewijzigd door Mx. Alba op 22-08-2016 11:22 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiro schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:18:
Gisteren na lang grinden een 98% dratini gevangen
Nouhooooou :'(

Ik heb bijna 400 candy die smacht naar een goede Dratini of Dragonair.. Wanneer komt ie nou eens?? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Ik heb bijna 400 candy die smacht om een goede Dratini of Dragonair.. Wanneer komt ie nou eens?? |:(
Dafuq gast... ik moet nog 39 candy voor m'n eerste dragonite. Waar vind je zoveel van die beesten?
Sla je overigens niet een beetje door in je zoektocht naar de perfecte pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Dafuq gast... ik moet nog 39 candy voor m'n eerste dragonite. Waar vind je zoveel van die beesten?
Sla je overigens niet een beetje door in je zoektocht naar de perfecte pokemon?
Tsja gewoon zoeken en vangen he :) (en 'vroegah' een dagje Sloterpark gedaan voor Dratini nest nerf, 36x)

Maar nee, ze hoeven niet 100 te zijn, maar iig eentje boven de 90, met hoge CP zou wel fijn zijn :)
Bij mij liggen ze allemaal rond de 60-80..

Heb er eentje van 98%, maar die is CP130 oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-06 22:56
pvnzoest schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:51:
Mijn vrouw is eergisteren (vermoedelijk) gebanned (Failed to get game data from the server melding) nadat we terug zijn gekomen van onze vakantie in Frankrijk.
Onderweg nog wat pokemons gevangen op de parkeerplaatsen tijdens de stops.. en toen we thuis kwamen kon ze niet meer inloggen..
Inmiddels al een ticket gemaakt maar hoor ik niets over..

Iemand tips?
ruim een week later..
Nog 0 response van Niantic.. screw them.. heb voor mijn vrouw een PTC account aangemaakt.. Refunds gedaan voor de payments en ze gaat maar opnieuw beginnen..

For the record :)

http://www.ownedcore.com/...d-google-100-working.html

Dat werkt inderdaad!!!
iig het geld terug .. en met de kennis van nu (niets evolven etc etc zonder lucky egg) heb ik d'r vast weer zo ~lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:56
Mx. Alba schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:19:
Tja, "niets aan hebben"? Gisteren heb ik 726 Ponyta en 666 Growlithe gebruikt om twee gyms van level 3 naar level 5 te trainen. In beide stond als onderste een 750-800 gras Pokémon. Met zowel die Ponyta als die Growlithe kon ik drie keer achter elkaar die laagste Pokie verslaan voordat ik ze moest healen dus dat levelen ging best snel zo. Wat dat betreft is "er niets aan hebben" ook maar relatief, natuurlijk. :)
Precies de reden waarom ik bijna alles met een goede moveset bewaar. Ik heb al een paar keer gehad dat ik meer dan 900 prestige per keer kan scoren door een hoog verschil in CP (Electabuzz vs. Sandshrew).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

ruim een week later..
Nog 0 response van Niantic.. screw them.. heb voor mijn vrouw een PTC account aangemaakt.. Refunds gedaan voor de payments en ze gaat maar opnieuw beginnen..

Dat werkt inderdaad!!!
iig het geld terug .. en met de kennis van nu (niets evolven etc etc zonder lucky egg) heb ik d'r vast weer zo ~lvl 20.
Waarom een PTC en geen Google? PTC ligt er 100x vaker uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

Waarom een PTC en geen Google? PTC ligt er 100x vaker uit :/
dan moest ik een nieuw google account voor dr aanmaken..
dit was makkelijker imo...
of had eerst het account door niantic moeten laten verwijderen...
Maar dat duurt ook vast 3 maand oid..
Crap support..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-06 17:25
Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Nee man, team blauw natuurlijk, vanzelfsprekend, duhh, ofzo.... Idd meerdere mr mimes de laatste tijd hier
Ah vandaar dat ik gister zo snel uit de gym geknikkerd werd, mijn mooie sterkte rhydon was met 10 minuten al klapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Tsja gewoon zoeken en vangen he :) (en 'vroegah' een dagje Sloterpark gedaan voor Dratini nest nerf, 36x)

Maar nee, ze hoeven niet 100 te zijn, maar iig eentje boven de 90, met hoge CP zou wel fijn zijn :)
Bij mij liggen ze allemaal rond de 60-80..

Heb er eentje van 98%, maar die is CP130 oid :/
Dan moet je wel heel veel pech gehad hebben. Heb met de paar die ik gevangen heb ook gewoon een paar van boven de 85%, en m'n vriendin van boven de 90%.
Maar dan nog, die paar % verschil ga je heus niet merken hoor. Tis leuk 'for the record' maar ook niet heel veel meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 00:23
PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:35:
[...]

Dan moet je wel heel veel pech gehad hebben. Heb met de paar die ik gevangen heb ook gewoon een paar van boven de 85%, en m'n vriendin van boven de 90%.
Maar dan nog, die paar % verschil ga je heus niet merken hoor. Tis leuk 'for the record' maar ook niet heel veel meer dan dat.
En dan krijg je met je 99% IV de slechste moveset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amd RuLuzzz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Ja duh, dat spreekt voor zich >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh! Dragonair op de map! Ik ga ervoor, wish me luck! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Roflzor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

Het is ook mogelijk om een screenshot te maken van de pokédex, daar staat hij als het goed is ook in.
http://imgur.com/a/o1Tp6

Hierbij de foto van zijn pokedex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
Wel de USA exclusive, niet de Europe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 00:23
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

Ja duh, dat spreekt voor zich >:)
Voor mijn gevoel krijg ik vaak een slechte moveset bij pokemons >75%, maar juist de meest ideale moveset bij pokemons met een iv<60%. Gym pokemons blijven ook nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Nu online

Shiro

Serenity

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Ik heb bijna 400 candy die smacht naar een goede Dratini of Dragonair.. Wanneer komt ie nou eens?? |:(
400 candies!! Ik had al moeite om mijn 141 candies bij elkaar te sprokkelen. Overigens qua skills is het geen ideale voor gym defenden, maar wel beste skills om gym's neer te halen. Wordt een plekje in mijn gym buster team.

Zie laatste dagen weer iemand van lvl 29 continue zijn Pokemon in de gym's stoppen. Gelukkig zijn we van het zelfde team. Hij had hier alles in een straal van 1KM overgenomen met een 2000-3000CP pokemon. Gelukkig kon ik nog een pokemon erbij plaatsen :D

Sinds gisteren 10 uur zitten ze al in. Ik weet niet of het door het slechte weer komt dat niemand erop uit gaat om gym's te veroveren, maar van de 6 heb ik er nog steeds 4 lol... Zo handig die Slowbro's :P

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Amd RuLuzzz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

En daarom vind ik die IV's leuk voor als je kan kiezen tussen een aantal. Maar als ik genoeg candy heb voor een evolutie die goed is waar ik lang over heb gedaan om bij elkaar te krijgen, ga ik niet door tot ik een betere vind. Laat staan dat ik genoeg candy verzamel voor meerdere evoluties. Maar dat moet ieder voor zichzelf bepalen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..En ook gewoon niemand die me luck whished he }:|

Anywhoooooo 1 berry, laatste Ultraball..... en in 1x! *O*

CP 1097.. BY far de hoogste die ik heb gevangen! Nu de IV nog checken :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:39:
Oeh! Dragonair op de map! Ik ga ervoor, wish me luck! *O*
Good luck! :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:17

Eguna

AMD is liev

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:52:

Ik wou het niet voor je.... Jinxen...

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:52:

Ach met zoveel candy al :+ maar veel geluk nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmtsja hmtsja.. 71%... :/

PGNx doet t weer btw..

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-06 19:23

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Dude, je hebt 400 Candy

Wat boeit de IV? Evolve dat ding, laat hem lekker op die CP staan, en wacht dan rustig op de volgende...

Zelfs al vindt je de perfecte, dan nog heb je daarna MEER dan genoeg candy om hem naar level 40 te boosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 12:13
Waar is dat overzicht met nests gebleven? Ik zie het niet in de startpost? Ik heb charmanders nodig. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 14:25

Kaw

Ik heb een schoon level 23 character en een 'vies' level 3 character waar ik van alles op heb gedaan wat Niantic verboden heeft.
Ik kreeg vanmorgen de beruchte ban-mail. Ah ja, geen probleem. Die lvl 3 kan ik missen...
Werkt die nog, maar mijn level 23 is geband. -O- Nou ja, karma zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaw schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:02:
Ik heb een schoon level 23 character en een 'vies' level 3 character waar ik van alles op heb gedaan wat Niantic verboden heeft.
Ik kreeg vanmorgen de beruchte ban-mail. Ah ja, geen probleem. Die lvl 3 kan ik missen...
Werkt die nog, maar mijn level 23 is geband. -O- Nou ja, karma zullen we maar zeggen.
Oh wow das naadje.. Zullen ze toch ergens een verband hebben kunnen leggen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 14:25

Kaw

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
Oh wow das naadje.. Zullen ze toch ergens een verband hebben kunnen leggen? :X
Zelfde e-mailadres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

Dude, je hebt 400 Candy

Wat boeit de IV? Evolve dat ding, laat hem lekker op die CP staan, en wacht dan rustig op de volgende...

Zelfs al vindt je de perfecte, dan nog heb je daarna MEER dan genoeg candy om hem naar level 40 te boosten!
Tuurlijk is ook zo, maar dan evolve ik liever als eerste mn 575 84% (kwam ik net achter) Dratini..

Mn eerste Dragonite is speciaal, dus moet ook zo goed mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja.. dat eh.. is niet slim 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:52
FreqAmsterdam schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:02:
Waar is dat overzicht met nests gebleven? Ik zie het niet in de startpost? Ik heb charmanders nodig. :p
Indische buurt is een habitat, meerdere per uur.

edit: Java-, Bali-, Eerste Atjeh Straat.

[ Voor 7% gewijzigd door mercapto op 22-08-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Afgelopen weekend super veel Magnemite en Voltorbs gevangen op Texel, die dingen zaten overal :o

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-03 21:02
Heb mijn 100% Drowzee evolved naar een Hypno. Deze heeft de aanvallen Zen Headbutt (12) en Psychic (55). Dit is toch perfect? :D

Cp is wel slechts 426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 20:02
DropjesLover schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:22:
Afgelopen weekend super veel Magnemite en Voltorbs gevangen op Texel, die dingen zaten overal :o
Dat zijn de Pidgey's en Rattata's van vrijwel elke kustplaats. Kijkduin, Noordwijk en Zandvoort, ze zitten allemaal vol met Magnemite's en Voltorbs,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaQu
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-02-2022
nichan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:22:
Heb mijn 100% Drowzee evolved naar een Hypno. Deze heeft de aanvallen Zen Headbutt (12) en Psychic (55). Dit is toch perfect? :D

Cp is wel slechts 426
Welk level ben je nu? Dat zal een hele hoop kosten om die te levellen.
Ik kies dan liever een met hoog CP om van te starten ipv IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
zaQu schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:25:
[...]

Welk level ben je nu? Dat zal een hele hoop kosten om die te levellen.
Ik kies dan liever een met hoog CP om van te starten ipv IV.
Ben net level 23 geworden. Gaat inderdaad veel kosten als ik hem wil levelen maar had hem geevolueerd om Hypno te krijgen (had ik nog niet) en een 100% Hypno te krijgen voor de heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-06 22:32
DropjesLover schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:22:
Inderdaad, op Ameland stikte het er ook van. Wat precies de achterliggende gedachte is van die Pokémon in de kustgebieden is me een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 20:02
nichan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

Ben net level 23 geworden. Gaat inderdaad veel kosten als ik hem wil levelen maar had hem geevolueerd om Hypno te krijgen (had ik nog niet) en een 100% Hypno te krijgen voor de heb.
Hypno is best goed hoor. Zeker als die 100% is en de aanvallen Zen Headbutt en Psychic heeft. Dan is het zeker de moeite waard om hem te trainen.

https://pokemon.gameinfo.io/pokemon/97-hypno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 13:03
pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

ruim een week later..

Dat werkt inderdaad!!!
Als je een google account hebt gebruikt kan je ook dit proberen:
1) log uit in het spel als dat kan (als het niet kan, zet telefoon in airplane mode, open pokemon app, je krijgt een geen verbinding melding, zet airplane mode weer uit en een log uit knop komt tevoorschijn)
2) verwijder de app
3) open safari webbrowser en ga naar gmail.com. Log uit je gmail account wanneer deze nog op ingelogd staat.
4) verwijder in settings je browser geschiedenis
5) restart telefoon
6) installeer pokemon app weer en log weer in met je google account

Kreeg hem zo weer bij een vriend aan de praat.
Waarschijnlijk lukt het ook in veel minder stappen, maarja moet iemand anders maar naar kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 22-08-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Nu online

Shiro

Serenity

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Tuurlijk is ook zo, maar dan evolve ik liever als eerste mn 575 84% (kwam ik net achter) Dratini..

Mn eerste Dragonite is speciaal, dus moet ook zo goed mogelijk zijn :)
Dat is een aardige CP en IV, welke lvl ben je? Want 730CP ofzo was max voor mij en ik ben 27.

Heb je het al geevoluweerd :P ?

[ Voor 4% gewijzigd door Shiro op 22-08-2016 12:44 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiro schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Dat is een aardige CP en IV, welke lvl ben je? Want 730CP ofzo was max voor mij en ik ben 27.

Heb je het al geevoluweerd :P ?
Bijna 24..

Nee nog niet haha .. ik wacht nog heeeeel even :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14
Roflzor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Het lijkt mij vrij duidelijk wat dat bewijst, dat er een Tauros in de pokédex staat...
Proficiat, dat bewijst niet dat hij hem op een legit wijze verkregen heeft, kunt ook gewoon n bot draaien in central park dan heb je er ook zo 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Proficiat, dat bewijst niet dat hij hem op een legit wijze verkregen heeft, kunt ook gewoon n bot draaien in central park dan heb je er ook zo 10.
Ben ik het zeker mee eens, maar in dit geval heb ik gezien dat hij hem uit een ei kreeg. Geen idee of het vaker komt, het was in de eerste week dat het spel uitkwam. Misschien een bug bij niantic. Des al niet te min het is leuk voor je pokedex. Scheelt je een retrourtje Amerika :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 00:52
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Die jongen zegt hem eerlijk verkregen te hebben. Laten we dat gewoon geloven en concluderen dat het die vroege bug was en klaar...
Sommige discussies duren 500 paginas te lang :P (eeeeeeeveeeeeeee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
gisteren vertelde een andere pogo speler mij dat ze bij een volgende update nieuwe pokemons toe gingen voegen. Je moest dan wel 100 gevangen pokemons in je pokedex hebben om die te kunnen vinden. Kan er niks over terugvinden. iemand die heir meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
D2FValinor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

1) log uit in het spel als dat kan (als het niet kan, zet telefoon in airplane mode, open pokemon app, je krijgt een geen verbinding melding, zet airplane mode weer uit en een log uit knop komt tevoorschijn)
2) verwijder de app
3) open safari webbrowser en ga naar gmail.com. Log uit je gmail account wanneer deze nog op ingelogd staat.
5) restart telefoon

Waarschijnlijk lukt het ook in veel minder stappen, maarja moet iemand anders maar naar kijken.
Stap 3 & 4.. Bedoel je internet op de telefoon?? (android ipv apple telefoon :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 12:13
jaydenjarno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:55:
gisteren vertelde een andere pogo speler mij dat ze bij een volgende update nieuwe pokemons toe gingen voegen. Je moest dan wel 100 gevangen pokemons in je pokedex hebben om die te kunnen vinden. Kan er niks over terugvinden. iemand die heir meer van weet?
Die informatie is nog niet bekend. Die speler lult dus uit z'n nek. :)

Er is wel gehint op het toevoegen van next gen pkmn, maar voor de rest nog niets over naar buiten gebracht door niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vond het volgende artikel. Nog niets definitiefs.

http://www.parentherald.c...820/pokemon-go-update.htm

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ok. leek me al zo vreemd dat ik er niks over kon vinden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14
Gen 2 komt pas rond december volgens een vaag bericht ooit van niantic dat ik niet meer kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Gen 2 komt pas rond december volgens een vaag bericht ooit van niantic dat ik niet meer kan terugvinden.
Voor dat ze Gen 2 gaan doen, wordt het dan niet eerst tijd voor de Pokemon die nu nog niet gevangen kunnen worden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nee nee het klopt hoor!

Dan moet je de homeknop/bal ingedrukt houden en dan met je andere vinger in deze volgorde: Pokemon Items Items Shop Items Shop Pokemon Pokedex indrukken!
(Geel Blauw Blauw Paars Blauw Paars Geel Rood)

Dan krijg je de melding dat je Pokedex klaar is gemaakt voor Gen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-04 19:36
Het lijkt er op dat de spawns weer aangepast zijn, want ik zie hier nu ook Mr. Mimes en Seels in de Nearby lijst. Heb de laatste nog niet gevangen, maar wel m'n eerste Mime. Helaas, maar 59 CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Ergens in Amsterdam? O-)
Mx. Alba schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:19:

(Mijn Troliwrath staat dus nu al een dag bovenop een gym die vanaf een snelweg wel zichtbaar is, maar om daar daadwerkelijk te komen moet je kilometers omrijden - ook niet langs een doorgaande weg of zo dus men moet er echt gericht kilometers naartoe rijden. Goede locatie, denk ik zo. :D Ik gok dat hij het daar wel minstens een week uithoudt.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:11:
Nee nee het klopt hoor!

Dan moet je de homeknop/bal ingedrukt houden en dan met je andere vinger in deze volgorde: Pokemon Items Items Shop Items Shop Pokemon Pokedex indrukken!
(Geel Blauw Blauw Paars Blauw Paars Geel Rood)

Dan krijg je de melding dat je Pokedex klaar is gemaakt voor Gen 2
Shit... Nou heb ik een zapdos... Hoe kom ik aan de rest? Ik wil graag een ditto voor mijn fokprogramma.... Het gaat zo traag momenteel :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh wacht dan heb ik de verkeerde gepost..

Blauw Geel Geel Blauw Rood Paars Paars Rood was t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:13:

Oh ja, Beginnen met blauw geeft articuno!

Maar waar is nou de roze knop voor ditto.... Die legendary's interesseren me niet zo veel |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Ditto hack werkt alleen als je precies 9 eggs hebt, en dan moet je met 9 vingers alle eggs tegelijk indrukken en dan met je 10e vinger een rondje om de middelste swipen :)

Best lastig :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, ergens op de Veluwe. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Lapras uit een ei met Frost Breath en Blizzard. Inclusief 26 candy. Blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

huh? wat kun je daar precies mee 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 06:37
Doet de ptc. Login het bij jullie? Kom er niet op helaas, we bij de iv check site?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06 21:15

FREAKJAM

"MAXIMUM"

BP14 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

huh? wat kun je daar precies mee 8)7 :?
Don't feed the troll.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Sorry ik ben kleurenblind 8) welke knoppen zijn het precies? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm... Geen derde Parasect met Fury Cutter en Solar Beam... Bug Bite en X-Scissor...

Wel een tweede Cloyster met Frost Breath en Hydro Pump. Dat is wel niet de ideale secondary maar in ieder geval wel met STAB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn inziens is het prima dat er offtopic gekletst wordt in het topic maar houdt het wel een beetje nuttig en normaal.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 22-08-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Mx. Alba schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:
Hmmm... Geen derde Parasect met Fury Cutter en Solar Beam... Bug Bite en X-Scissor...

Wel een tweede Cloyster met Frost Breath en Hydro Pump. Dat is wel niet de ideale secondary maar in ieder geval wel met STAB.
Bug bite en Solar beam is toch het beste? https://www.reddit.com/r/...on_movesets_and_matchups/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee joh! Rood Rood Paars Paars Geel Blauw Geel Blauw Kruisje Pokéball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 21:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel kloppen maar Fury Cutter ontloopt Bug Bite niet zo veel. Na 4 seconden kan je de Solar Beam al opgeladen hebben. De schade die Fury Cutter zelf doet maakt dan weinig uit, want die Solar Beam hakt er dan, inclusief STAB, met 150 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Nu online

Shiro

Serenity

murphsy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:20:
Lapras uit een ei met Frost Breath en Blizzard. Inclusief 26 candy. Blij :)
Uiteraard leuk voor de verzameling, maar ook belangrijk, wat is de CP :D ?

Ik heb bijv. een IV91 Snorlax, met 500CP.... helaas alleen goed voor de verzameling..
Mx. Alba schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:

Ik heb al 3 Parasects gemaakt, allemaal Fury Cutter en X-Scissor :X

SR+ MiC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:04

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mx. Alba schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Nee joh! Rood Rood Paars Paars Geel Blauw Geel Blauw Kruisje Pokéball.
worden we hier nou constant getrollt of niet ? zoja dan zijn jullie geslaagd want alles gedaan maar niks gebeurd :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

worden we hier nou constant getrollt of niet ? zoja dan zijn jullie geslaagd want alles gedaan maar niks gebeurd :P
Ze vertellen er niet bij dat je het achterlijk snel moet uitvoeren. Het werkt alleen als je alles vloeiend na elkaar aantikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nedra schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Ze vertellen er niet bij dat je het achterlijk snel moet uitvoeren. Het werkt alleen als je alles vloeiend na elkaar aantikt.
En alleen wanneer je laatst gevangen pokemon een pigdey is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:04

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik geloofde het bijna XD tot die pidgey er bij kwam

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog steeds geen goeie site gevonden waar ik mooi kan uitrekenen hoeveel stardust en candy het me gaat kosten om een beestje tot MIJN max level te boosten..

Stel ik pak mijn 98% 132CP Dratini.. Dan wordt dat ongeveer een 505 Dragonite uiteindelijk.. Maar hoeveel gaat me dat kosten om m naar level 24 +1,5 te krijgen op max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 14:44
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:42:
Ik heb nog steeds geen goeie site gevonden waar ik mooi kan uitrekenen hoeveel stardust en candy het me gaat kosten om een beestje tot MIJN max level te boosten..

Stel ik pak mijn 98% 132CP Dratini.. Dan wordt dat ongeveer een 505 Dragonite uiteindelijk.. Maar hoeveel gaat me dat kosten om m naar level 24 +1,5 te krijgen op max?
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator

edit: laat maar, deze telt af...

[ Voor 3% gewijzigd door Joshh op 22-08-2016 13:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• babybel123
  • Laatst online: 07-06-2021
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:41:
ik geloofde het bijna XD tot die pidgey er bij kwam
_O- _O-
heb de afgelopen bladzijden doorgelezen en kom niet meer bij _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Kom trouwens al de hele dag niet in pgnexus.gg. Is ie down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Nedra schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:51:
werkt gewoon bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nedra schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:51:
Hier ook al grootste gedeelte van de dag niet bereikbaar. Vanmorgen wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd, die site ken ik natuurlijk, en is alleen level 40 aantallen :/

Is er nergens een site waar ik dat meteen kan zien :?

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 11:12
poor Leno schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Ja idd, die site ken ik natuurlijk, en is alleen level 40 aantallen :/

Is er nergens een site waar ik dat meteen kan zien :?
Ik ken de site niet, maar je kan natuurlijk level 10 invullen (of de pokemon nu is) en level 22.5 (of wat je hem wil laten worden), en de twee resultaten van elkaar af trekken. Werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Ik ken de site niet, maar je kan natuurlijk level 10 invullen (of de pokemon nu is) en level 22.5 (of wat je hem wil laten worden), en de twee resultaten van elkaar af trekken. Werkt dat niet?
Uh hoe?
Het is een level 5, en ik ben 24. (zo goed als)

edit: Als ik dat aftrekken doe, dan komt daar 22.000 uit.. dus dat klopt ook niet..

Ik heb iig nu net handmatig uitgerekend dat ik 81.000 crystal meth Stardust nodig heb.. candies weet ik niet..

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Offtopic (as usual)

Zo had t moeten zijn btw :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IWSZkzj.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Inhakend daarop:

:P

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iets minder cute (en al eerder gepost) maar blijft hilarisch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
[...]

2) verwijder de app
5) restart telefoon

Twijfel eraan gezien ze het op meerdere devices heeft getest..
maar ben het nu aan het uitvoeren :)
Will let you know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Die Squirtle zijn wel te cute haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qLfYrZO.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
[...]

2) verwijder de app
5) restart telefoon

Didn't work . (as expected)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nuttig dagje op kantoor tot nu toe :9
Begon met twee horsea gevangen en daardoor nu een seadraw
Toen kwam Mr. Mime (bij mij voor de eerste keer) langs. Vervolgens kwam een eitje uit met nidoran(M) waardoor ik genoeg had voor een nidorino. En tot slot een oddish waardoor ik genoeg had voor een gloom. 8)
Al met al 4 nieuwe entries in de pokedex op deze manier *O* sta nu op 90 caught, 92 seen

[ Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 22-08-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 09:15
Mr. Mime is ineens niet zo zeldzaam meer. In 2 dagen tijd 3 gevangen en nog wel meer in de nearby list gezien. Zowel in Utrecht als Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

RevQ schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:09:
Mr. Mime is ineens niet zo zeldzaam meer. In 2 dagen tijd 3 gevangen en nog wel meer in de nearby list gezien. Zowel in Utrecht als Tilburg.
In de weken hiervoor slechts 1 keer in de nearby lijst gezien. Dus voor mij is ie nog altijd zeldzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag zit er echter helemaal niets interessants verder.. (behalve vanochtend die Dragonair)

Lijkt wel alsof het om en om is.. Als het een rustige dag is, dan savonds puilt het uit van de rares.. en andersom.
Pagina: 1 ... 47 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status