Mijn indrukken over PoGo:
1. Vreselijk leuk dat iedereen het doet. Ik zelf speel het met het hele gezin (5/7/40/45)
Ik speelde het een paar dagen toen ik mijn eerste "bijzondere" pokemon ving. Ik roep tegen mijn vrouw Ïk heb hem"waarop een duidelijk gepensineerde gedistingeerde heer uitkraaide "Ik heb hem ook".
Of dat nog oudere stel waarbij de man de wandelingen uitzette en de vrouw de pokemons ving,
Ook zie je heel veel jongere stelletjes de buurt doorkruisen, met een meer of minder fanatieke kop.
2. Het basis mechanisme is duidelijk erg leuk, verslavend genoeg, maar voor iedereen toegankelijk.
3. De Gyms zijn veel te makkelijk te veroveren. Ik kan 500+ cp hogere pokemons makkelijk kraken. Met zijn tweeen is het helemaal suf.
Wensenlijst:
- Iets meer pokemons en iets meer gebalanceerde verdeling (Water is wel errug sterk en in Nederland oververtegenwoordigd)
- Misschien toch instellen dat bij een bepaald level verschil je het niet meer red. Of het zo maken dat je Gyms sowieso SAMEN moet overnemen. lvl 1/2 alleen, 3/4 met zijn tweeen, 5/6 met zijn drieen etc. etc.
Oh ja!
- Slowpokes introduceren die boven de 75iv komen