Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:53
Ja hoor, Mr. Mime op de radar hier, terwijl Eevee hier absoluut het meest bijzondere is wat je kan krijgen. Ze strooien met Mr. Mime blijkbaar.
Ik heb er al een, dus ik ga er niet voor naar buiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een feest daar in kijkduin zeg. had veel eerder al eens moeten gaan :P maarja is een uur rijden voor me.

echt zo veel gevangen. me pokedex is ook met 9 gestegen. zit nu op 122/122

Wat ik alleen echt echt vervelend vind zijn die mensen die hun afval gewoon laten slingeren op de grond terwijl de gemeente fcking veel prullenbakken neerzetten die ze dan savonds weer ophalen en er gewoon al prullenbakken staan. En als er dan ergens wat speciaals spawnt gewoon hordes mensen over de fucking hekken klimmen en dwars door de duinen rennen... hoe triest ben je om het op die manier voor de rest te verpesten zeg. want ik zie echt gebeuren dat daar verandering gaat komen en niet ten goede.

al met al wel een hele lekkere dag gehad haha. waar een wilde Aerodactyl, vaporeon, executor, onyx en marrowak de kroon spande ;p totaal gewoon 226 pokemon gevangen vandaag

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:59
Ik snap dat een hogere IV % wenselijk is.
Echter is mijn vraag hoeveel dit ingame daadwerkelijk uit zal gaan maken in bijvoorbeeld dit geval?
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2dcerv4.png

Stats zijn van mijn cp1302 Dragonair overigens.

Attack lijkt me, voor een aanvaller, de belangrijkste stat. Max CP is ook niet heel veel minder (124).
Belangrijkste lijkt mij dat je de correcte aanvallen krijgt? Immers heeft mijn huidige 97% Dragonite helaas geen Dragon Claw... :(

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 21-08-2016 22:21 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:35
Thalaron schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:19:
Ik snap dat een hogere IV % wenselijk is.
Echter is mijn vraag hoeveel dit ingame daadwerkelijk uit zal gaan maken in bijvoorbeeld dit geval?
[afbeelding]

Stats zijn van mijn cp1302 Dragonair overigens.

Attack lijkt me, voor een aanvaller, de belangrijkste stat. Max CP is ook niet heel veel minder (124).
Belangrijkste lijkt mij dat je de correcte aanvallen krijgt? Immers heeft mijn huidige 97% Dragonite helaas geen Dragon Claw... :(
Het maakt eigenlijk best weinig uit hoeveel % een Pokemon is, het verschil is er natuurlijk wel, maar het is minimaal. Gyms zijn sowieso veel te makkelijk te verslaan ook al is je Pokemon op een lagere CP dan de verdedigende Pokemon.

Ik weet trouwens niet of je ook STAB damage krijgt in pokemon go?

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
DutchEZmoder schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

Het maakt eigenlijk best weinig uit hoeveel % een Pokemon is, het verschil is er natuurlijk wel, maar het is minimaal. Gyms zijn sowieso veel te makkelijk te verslaan ook al is je Pokemon op een lagere CP dan de verdedigende Pokemon.

Ik weet trouwens niet of je ook STAB damage krijgt in pokemon go?
Thnx.

Ik had het ook al in de groepsapp op WhatsApp gevraagd maar kreeg geen reactie (of wellicht weet men het niet danwel gaan de app te snel ;) )

Je Pokemon kan hooguit 0.5 lvl hoger zijn dan je trainer level toch?
Ik ben LVL 28... Hoe kan ik dan op IV calculatie uitkomen op dit:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33waybo.png

Doe ik wat verkeerd? Of doet die dat altijd wanneer je Pokemon maxed is op je level?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49
Thalaron schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:31:
[...]

Thnx.

Ik had het ook al in de groepsapp op WhatsApp gevraagd maar kreeg geen reactie (of wellicht weet men het niet danwel gaan de app te snel ;) )

Je Pokemon kan hooguit 0.5 lvl hoger zijn dan je trainer level toch?
[afbeelding]

Doe ik wat verkeerd? Of doet die dat altijd wanneer je Pokemon maxed is op je level?
Volgens mij is de pokemon max 1,5 level hoger

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
TheFes schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:36:
[...]

Volgens mij is de pokemon max 1,5 level hoger
Dat zou het wel verklaren 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lekker dan. Er zat een grimer in de buurt, maar helaas heb ik ook last van de bug, waarbij pogo compleet vastloopt zodra die in beeld komt. Niantic, fix your shit ! Deze bug is er al heel lang als ik zo eens terugzoek.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Mijn indrukken over PoGo:

1. Vreselijk leuk dat iedereen het doet. Ik zelf speel het met het hele gezin (5/7/40/45)

Ik speelde het een paar dagen toen ik mijn eerste "bijzondere" pokemon ving. Ik roep tegen mijn vrouw Ïk heb hem"waarop een duidelijk gepensineerde gedistingeerde heer uitkraaide "Ik heb hem ook".

Of dat nog oudere stel waarbij de man de wandelingen uitzette en de vrouw de pokemons ving,

Ook zie je heel veel jongere stelletjes de buurt doorkruisen, met een meer of minder fanatieke kop.

2. Het basis mechanisme is duidelijk erg leuk, verslavend genoeg, maar voor iedereen toegankelijk.

3. De Gyms zijn veel te makkelijk te veroveren. Ik kan 500+ cp hogere pokemons makkelijk kraken. Met zijn tweeen is het helemaal suf.

Wensenlijst:
- Iets meer pokemons en iets meer gebalanceerde verdeling (Water is wel errug sterk en in Nederland oververtegenwoordigd)
- Misschien toch instellen dat bij een bepaald level verschil je het niet meer red. Of het zo maken dat je Gyms sowieso SAMEN moet overnemen. lvl 1/2 alleen, 3/4 met zijn tweeen, 5/6 met zijn drieen etc. etc.

Oh ja!

- Slowpokes introduceren die boven de 75iv komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13
Ik zag net op m'n nearby een onbekende pomemon. Zat er aan t begin van de straat een ninetales van 1271cp. Leuke vangst zo voor het slapen gaan :) ik ben verder ook van 19 naar 21 geleveld met een lucky egg.

Vriend van me heeft trouwens een 100% poliwhirl maar hij moet nog een paar wags voor de candy.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

badros86 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:53:
Ik heb al weeeeken geen 10km eieren gekregen. Hoe zit dit bij jullie? Ik heb serieus telkens alleen maar 5km en ik broed er dagelijks wel een uit. :(

Ik wil mn Lapras! :(
Uhm, ik wil men Snorlax!

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ms0t8p.png

ps. 8 dagen bezig met sparen. Wel 20 euro al gespendeerd aan incubators met nog +/- 900 coins over.
Erg veel geluk gehad al zeg ik het zelf!

Edit: ben level 24 nu en bij nr8 ga ik hatchen.
9x 10km eieren gaat moeilijk worden!

[ Voor 7% gewijzigd door murphylee op 21-08-2016 23:14 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
murphylee schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:12:
[...]

Uhm, ik wil men Snorlax!

[afbeelding]

ps. 8 dagen bezig met sparen. Wel 20 euro al gespendeerd aan incubators met nog +/- 900 coins over.

waarom staat je oranje incubator niet aan? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
DigitalError schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:15:
[...]

waarom staat je oranje incubator niet aan? 8)7
Waarschijnlijk hiervoor een ei in gehatched en daarna het laatste 10km ei gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Ik heb wel eens vernomen dat bepaalde dorpen steden bepaalde pokemon gemeen goed zijn terwijl die in andere dorpen weer noooooiitt voor komen... Is er is van een fuzzy lijst van typische pokemons per dorp of stad? Nog nooit iets van charmander/+/+ gezien, nooit growlithe, en al helemaal nooit de typische fighting pokemon tussen 110-130... iemand?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nedra schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:54:
[...]

't ontloopt elkaar vrij weinig. En een lage IV Raichu heb ik toch al, waarom zou ik dan niet voor een wat hogere willen gaan? De candies zijn er
Vooruit, dan mag het :+

Wat anders...
we zitten nu op 106 Pokémon. Wordt steeds moeilijker om nieuwe te verkrijgen. De meeste evoluties geloof ik wel (behalve machop&co, 0 gezien)

Maar bijv. Ditto, farfetch'd, articuno, zapdos, moltres en zo nog wat van die zeldzame Pokemon? Hoe komen we in vredesnaam aan die
dingen?? Heb ze nog nooit gezien, hoor die namen hier ook nooit voorbij komen. Toch krjgen mensen hun Pokedex vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Eguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:23:
Ik heb wel eens vernomen dat bepaalde dorpen steden bepaalde pokemon gemeen goed zijn terwijl die in andere dorpen weer noooooiitt voor komen... Is er is van een fuzzy lijst van typische pokemons per dorp of stad? Nog nooit iets van charmander/+/+ gezien, nooit growlithe, en al helemaal nooit de typische fighting pokemon tussen 110-130... iemand?
Bij mij in het dorp zijn er gister 4 Mr Mime ge-spawned in 1 dag :). Vannacht ook nog 2 Pikachu gevangen en nog wat andere zooi die ik niet had. Ben eigenlijk zo'n 3 of 4 uur wezen hunten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-08-2016 23:27 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dorp dit, dorp dat, maar niemand noemt ooit welk dorp :P
"Hier" is alles te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
readytoflow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:25:
[...]

Vooruit, dan mag het :+

Wat anders...
we zitten nu op 106 Pokémon. Wordt steeds moeilijker om nieuwe te verkrijgen. De meeste evoluties geloof ik wel (behalve machop&co, 0 gezien)

Maar bijv. Ditto, farfetch'd, articuno, zapdos, moltres en zo nog wat van die zeldzame Pokemon? Hoe komen we in vredesnaam aan die
dingen?? Heb ze nog nooit gezien, hoor die namen hier ook nooit voorbij komen. Toch krjgen mensen hun Pokedex vol.
Die spawnen allemaal nog nergens op de wereld, muv farfetch'd, die spawnt alleen in Azië. Je kunt hier in NL maar tot 142 komen van de 151.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Dat dus

Ik kan 'hier' (Winkel, NH) duidelijk merken dat de zeldzame pokemons veeeel vaker spawnen. Grappig genoeg 2 plekken rondom mijn huis, vandaag Doduo, Kabuto, Grimer, meer Horseas en nog andere leuke dingen, voorheen zelden dit soort dingen....

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37
Nou hier nog steeds Weedles, Pidgeys en Rattatas.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

mark-k schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:29:
[...]

Die spawnen allemaal nog nergens op de wereld, muv farfetch'd, die spawnt alleen in Azië. Je kunt hier in NL maar tot 142 komen van de 151.
Sorry maar dit klopt toch niet? Het is feitelijk toch mogelijk om al die zooi uit een ei te krijgen? Heeft die gast uit den helder laatst op het nieuws dan ook gewoon keihard vals gespeeld?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Oh ja 8)7
Da's waar ook. Maar was in de war doordat je her en der berichten ziet van eencomplete pokedex.

6 legendarische, farfetch'd en de regiogebonden Pokemon dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Eguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:39:
[...]

Sorry maar dit klopt toch niet? Het is feitelijk toch mogelijk om al die zooi uit een ei te krijgen? Heeft die gast uit den helder laatst op het nieuws dan ook gewoon keihard vals gespeeld?
Jup, daar wijst alles naar, er zijn nog geen bewijzen dat een regio gebonden pokemon uit een ei uit een andere regio is gekomen. Als je een ei uit de USA haalt en hier uit laat komen kan het natuurlijk wel, maar tot nu toe wijst alles ernaar dat dat hele ei verhaal een manier was voor spoofers om hun vangst te rechtvaardigen.

Voor de mensen die het nog niet weten, ditto, articuno, zapdos, moltres, mewtwo, en mew spawnen nog nergens, farfetch'd, tauros, en kangaskhan alleen in Azië, Amerika, en Oceanië respectievelijk. 9 pokemon die hier niet te vangen zijn brengt het volbrengen van een pokedex op dit moment tot 142 als je geen continenten wilt oversteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:03:
[...]

Jup, daar wijst alles naar, er zijn nog geen bewijzen dat een regio gebonden pokemon uit een ei uit een andere regio is gekomen. Als je een ei uit de USA haalt en hier uit laat komen kan het natuurlijk wel, maar tot nu toe wijst alles ernaar dat dat hele ei verhaal een manier was voor spoofers om hun vangst te rechtvaardigen.

Voor de mensen die het nog niet weten, ditto, articuno, zapdos, moltres, mewtwo, en mew spawnen nog nergens, farfetch'd, tauros, en kangaskhan alleen in Azië, Amerika, en Oceanië respectievelijk. 9 pokemon die hier niet te vangen zijn brengt het volbrengen van een pokedex op dit moment tot 142 als je geen continenten wilt oversteken.
Oke, merkwaardig... Ik wist eigenlijk alleen van die Tauros in Amerika, van de rest wist ik niet. Die clown uit Den Helder moét dus wel enige vorm van cheat, al is het maar GPS spoof, hebben gebruikt?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hoeft niet, maar kan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:08:
[...]

Oke, merkwaardig... Ik wist eigenlijk alleen van die Tauros in Amerika, van de rest wist ik niet. Die clown uit Den Helder moét dus wel enige vorm van cheat, al is het maar GPS spoof, hebben gebruikt?
Nou ja, er is ook nog niet bewezen dat het niet kan, want Niantic is zo geweldig in het communiceren naar haar spelers *kuch*, maar daar kun je wel van uitgaan ja. Die kerel was volgens mij ook al na 2 weken lvl 30 ofzo, dat red je legit niet. Met n bot haal je het tegenwoordig zelfs nog makkelijk, terwijl die nu echt aan banden zijn gelegd omdat ze anders ontdekt kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:04
Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:08:
[...]

550 eieren verder..
0 regio pokemons.. dus mja.. ik durf wel te zeggen dat hij gespoofed heeft ...
voor nu ben ik mr mime's aan het vangen voor als traden mogelijk word..
dan zoek ik in a'dam wel amerikanen / ausies en jappanners die willen traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
pvnzoest schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:11:
[...]

550 eieren verder..
Lol als traden komt voordat alle bots gebanned zijn en nieuwe niet meer werken denk ik niet dat er veel markt voor zal zijn. Dan komt er gewoon een plek waarbij je alles kunt kopen, stuk goedkoper dan n vakantie plannen. Dan loopt opeens iedereen met 5 dragonites rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

[...]

550 eieren verder..
Jij... bent commercieel aangelegd ;)

Ik heb een beetje twijfels bij trading zonder grondige aanpassingen in de kern van het spel though, wat voor zin heeft het daarna nog? Maak een level 1 account krijg sterke pokemon van iemand die er toch 23523 heeft the end...?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:15:
[...]

Jij... bent commercieel aangelegd ;)

Ik heb een beetje twijfels bij trading zonder grondige aanpassingen in de kern van het spel though, wat voor zin heeft het daarna nog? Maak een level 1 account krijg sterke pokemon van iemand die er toch 23523 heeft the end...?
Misschien dat je geen pokemon van boven je lvl kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:16:
[...]

Misschien dat je geen pokemon van boven je lvl kunt krijgen?
Ja wellicht, maar volgens mij telt dat maar een paar levels? Daarnaast is het met traden dan mogelijk om iemand zeer snel te boosten als die persoon een lucky egg popt en 60 nieuwe pokemon krijgt, daarna nog 40 'next level' pokemons...

Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat voor draai ze er aan gaan geven. Volgens mij zijn er andere gebieden waar veeeeel meer te winnen valt in termen van speelplezier en langdurigheid

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
murphylee schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:12:
[...]

Uhm, ik wil men Snorlax!

[afbeelding]

ow wow, ik zou gelijk 8x incubator kopen en ze gelijk uitbroeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Valt mee, volledige pokedex met Lucky egg is 142/145k xp, neem niet aan dat je nog n vang bonus oid krijgt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Heb eindelijk mijn 400 magicarp candies bijelkaar kunnen sprokkelen *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/34yS3za6nU6oGvbMFTrry2lO/full.jpg

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:10
Oef een 98 % magikarp gevangen, maar hij is slechts 98cp - en k heb ook een 87% 198cp magikarp - ik evolueer die liever uiteindleijk :)

Ook vandaag een dragonite van 1498cp misgelopen, na 5 ultraballen met razz hield hij het voor gezien. Vergeten AR uit tezetten, maar ik zat dan ook op de fiets (was al te laat voor werk :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

slm schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 01:06:
Heb eindelijk mijn 400 magicarp candies bijelkaar kunnen sprokkelen *O*

[afbeelding]
Grats! hopelijk goede stats

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
[...]

550 eieren verder..
Dat mensen alle regio exclusieve Pokemons hebben zou kunnen (mensen met geld zat/internationaal reizen) lijken mij sterk/niet bestaand. Maar een vakantie naar Amerika ofzo en daar je Pokemon vangen kan natuurlijk ook wel met 1 dag wat moeite en een scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:25:
[...]

Ja wellicht, maar volgens mij telt dat maar een paar levels? Daarnaast is het met traden dan mogelijk om iemand zeer snel te boosten als die persoon een lucky egg popt en 60 nieuwe pokemon krijgt, daarna nog 40 'next level' pokemons...

Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat voor draai ze er aan gaan geven. Volgens mij zijn er andere gebieden waar veeeeel meer te winnen valt in termen van speelplezier en langdurigheid
In de Pokemon games luisterde Pokemon gewoon niet naar je opdrachten als ze sterker waren dan jouw level. Of het ging op basis van aantal gym badges. Hoe dan ook, de normale spellen hadden er al een truukje voor, dus zal hier wel niet anders zijn. Ik zou me er niet druk over maken dat lv1 trainers met 3k CP pokies lopen.

Meest simpele zou gewoon zijn dat de CP gecapped wordt op dezelfde manier dat het nu al gebeurd met power ups. Dus 1.5 boven je level. Bespaart wel dust op die manier als het bij elke level up omhoog ook weer even uncapped tot het niveau van dat nieuwe level. Of misschien dat juist niet toe laten. Moment dat de trade voltooid is, is dat z'n nieuwe CP en zal je er verder weer dust in moeten pompen per level up. Dan denk je wel 2x na om als lv1 trainer een 3k dragonite aan te nemen of gewoon eerst even zelf te levelen naar lv25 en hem dan pas te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Yes, Mr. Mime net ook nog even gescoord tijdens mijn avondrondje. Samen met de Jynx uit een 10km ei toch nog een productief dagje, die had ik namelijk ook nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

mercapto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:27:
Eguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:34:
Dat dus

Ik kan 'hier' (Winkel, NH) duidelijk merken dat de zeldzame pokemons veeeel vaker spawnen. Grappig genoeg 2 plekken rondom mijn huis, vandaag Doduo, Kabuto, Grimer, meer Horseas en nog andere leuke dingen, voorheen zelden dit soort dingen....
Ja maar wat hebben jullie er aan? :p

Of willen jullie komen om die Mr Mimes te vangen? :D

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sowieso zegt het niks over zeldzaamheid. Volgens mij rouleren ze gewoon spawns. Vorige maand spawnde er hier vrijwel elk uur wel een tentacool. Inmiddels heb ik die al weken niet meer gezien, maar nu komt er in plaats daarvan regelmatig een abra aankloppen.

Ik zie wel vaker semi-random spul dan eerder. Squirtle en geodude hebben nu ook een spawn hier in de buurt, al heb ik nog niet de tijd genomen om uit te vogelen waar.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yow
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 15:08

Yow

Ik word blij van deze post en krijg ook een glimlach als ik ouders met hun kinderen zie spelen.
Ook al zie ik hier (Groningen) de populariteit verminderen, vind ik het nog steeds leuk.
Voor mij is alleen al het doel om een ei uit te laten komen (=beweging) een reden om te spelen. Af en toe op jacht gaan naar een bijzondere/nog-niet-gevangen pokémon maakt het alleen maar beter.

1 (of 2) region exclusive pokémon -buiten Mr. Mime- kan natuurlijk goed. Met name omdat het vakantie is (geweest).

Algemene vraag: wanneer gebruiken jullie je incense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
mercapto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:27:
Ik zit "hier" in "daar". Ook weinig mis mee :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
AppieNL schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 01:27:
[...]

In de Pokemon games luisterde Pokemon gewoon niet naar je opdrachten als ze sterker waren dan jouw level. Of het ging op basis van aantal gym badges. Hoe dan ook, de normale spellen hadden er al een truukje voor, dus zal hier wel niet anders zijn. Ik zou me er niet druk over maken dat lv1 trainers met 3k CP pokies lopen.

Meest simpele zou gewoon zijn dat de CP gecapped wordt op dezelfde manier dat het nu al gebeurd met power ups. Dus 1.5 boven je level. Bespaart wel dust op die manier als het bij elke level up omhoog ook weer even uncapped tot het niveau van dat nieuwe level. Of misschien dat juist niet toe laten. Moment dat de trade voltooid is, is dat z'n nieuwe CP en zal je er verder weer dust in moeten pompen per level up. Dan denk je wel 2x na om als lv1 trainer een 3k dragonite aan te nemen of gewoon eerst even zelf te levelen naar lv25 en hem dan pas te ontvangen.
Of, geheel is stijl met Niantic en een hoop nerd-rage veroorzakend: je kan traden, maar effectief is dat alsof hij uit een ei komt. Dus reset van stats en moves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:48
Vanochtend uit m'n bed ook een Mr Mime gevangen. Ze zullen inderdaad niet meer extreem zeldzaam zijn, als ik alle berichten lees hier. Alsnog weer eentje in mn Pokédex erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-10 13:46
Yow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 05:13:
[...]

Ik word blij van deze post en krijg ook een glimlach als ik ouders met hun kinderen zie spelen.
Ook al zie ik hier (Groningen) de populariteit verminderen, vind ik het nog steeds leuk.
Voor mij is alleen al het doel om een ei uit te laten komen (=beweging) een reden om te spelen. Af en toe op jacht gaan naar een bijzondere/nog-niet-gevangen pokémon maakt het alleen maar beter.

1 (of 2) region exclusive pokémon -buiten Mr. Mime- kan natuurlijk goed. Met name omdat het vakantie is (geweest).

Ik gebruik m'n incense vooral als ik actief Pokémon ga jagen en grotere (rechte) stukken loop.
Een incense laat om de 5 minuten pokemon spawnen, of/om de +- 200 meter lopen.
Dat van die 200 meter werkt tegenwoordig volgens mij minder goed, omdat je locatie nog maar om de 60 seconden gepeild wordt.
Heb verder geen bron zo op de vroege ochtend op mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:50
Eguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:34:
[...]

Dat dus

Ben je toevallig team geel? ik kom uit de buurt namelijk:)

Ik zie de laatste tijd veel Mr Mime's in nearby komen. Ook heb ik een spot waar standaard Jynx zit. Helaas heb je er niet zoveel aan in gym fights |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
[...]

550 eieren verder..
Een vriend van mij heeft serieus een tauros uit een ei gekregen, daar was ik zelfs bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:52
Thalaron schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:31:
[...]
[afbeelding]

Silphroad gebruiken. Dan kun je je trainer level en upgrade positie opgeven. En dan kom je uit op een 100% Vaporeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Laatst online: 20:16
ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:17:
[...]

Een vriend van mij heeft serieus een tauros uit een ei gekregen, daar was ik zelfs bij.
Tsja... kies maar.
- Dan is hij in de States geweest
- Dan heeft hij ge GPS spoofed
- Dan is hij een van de uniekste spelers in de wereld

Ik geloof niet zo in 3, de kans is namelijk zoals de formulering al aangeeft errug klein. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
roffeltjes schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:26:
[...]
Tsja... kies maar.
- Dan is hij in de States geweest
- Dan heeft hij ge GPS spoofed
- Dan is hij een van de uniekste spelers in de wereld

Ik geloof niet zo in 3, de kans is namelijk zoals de formulering al aangeeft errug klein. :+
Tja dat dacht ik ook toen ik de verhalen las, maar hij heeft toch echt een tauros uit een 5km ei gehad. En daar was ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:29:
[...]

Tja dat dacht ik ook toen ik de verhalen las, maar hij heeft toch echt een tauros uit een 5km ei gehad. En daar was ik bij.
Hmm. Ik hoop toch echt dat je region exlusive uit een ei kan krijgen, ook al gaat dat een beetje tegen het principe in van region exclusive. Maar ik had geen reisje naar andere continenten geplanned :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 17:19
[...]

En dat ei toevallig "opgepikt" in de USA? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31

Shiro

Serenity

[...]

Hij kan natuurlijk best wel 2 dagen eerder zijn GPS gespoofd hebben naar US en uit de pokestops daar wat eitjes hebben verzameld. Vervolgens hier uitbroeden :)

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Yay, net m'n 3e Growlithe uit een ei; heb nu een 93% Arcaninen met Fire Fang en Fire Blast.

Merk in de stad overigens nog niet heel veel van de hogere span rate, maar was gister een stukje buiten de stad en damn, wat zijn daar opeens veel Pokémons! Lijkt erop dat ze alles een beetje recht proberen te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Er gaan wel wat geluiden dat in de eerste dagen van de game er wat bugs waren waardoor Tauros ook buiten de VS voor kon komen. Hoe dan ook, zelfs in het meest gunstige geval (dat het voor kan komen) is het zelfs binnen de normale verdeling van de eieren een zeer zeldzame gebeurtenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Shiro schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:35:
[...]

Hij kan natuurlijk best wel 2 dagen eerder zijn GPS gespoofd hebben naar US en uit de pokestops daar wat eitjes hebben verzameld. Vervolgens hier uitbroeden :)
Ja dat leek mij in eerste instantie ook het geval, maar hij heeft zowiezo niet gespoofd via zijn telefoon omdat ik dat gecheckt had. Geen root etc aanwezig.
Het zou via de pc gebeurt kunnen zijn maar zo handig is hij nou ook weer niet. Ik vraag wel even een screenshot van de tauros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 21:38

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb ook al 2 taurossen voorbij zien komen, ook bij een wat jonger mannetje, dus ik verwacht dat zo ook uit eieren kunnen komen. Een Farfech'd heb ik daarintegen nog niet gezien.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
ijdod schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:50:
Er gaan wel wat geluiden dat in de eerste dagen van de game er wat bugs waren waardoor Tauros ook buiten de VS voor kon komen. Hoe dan ook, zelfs in het meest gunstige geval (dat het voor kan komen) is het zelfs binnen de normale verdeling van de eieren een zeer zeldzame gebeurtenis.
Hij had hem idd in de eerste week dat pogo uitkwam, dus dat zou natuurlijk ook nog kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Was je er ook bij toen hij dat ei uit een pokestop haalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Was je er ook bij toen hij dat ei uit een pokestop haalde?
We waren in die week een paar x met de auto een rondje geweest. Of hij specifiek dat ei eruit kreeg valt natuurlijk nooit te controleren, aangezien wij in die week 4 nieuwe eieren kregen. Maar ik denk dat het komt omdat de bug er toen inzat die hierboven al aangehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Ja dat leek mij in eerste instantie ook het geval, maar hij heeft zowiezo niet gespoofd via zijn telefoon omdat ik dat gecheckt had. Geen root etc aanwezig.
Het zou via de pc gebeurt kunnen zijn maar zo handig is hij nou ook weer niet. Ik vraag wel even een screenshot van de tauros.
Daar hoef je niet handig voor te zijn, het opzetten van een volledig geautomatiseerde bot kost ook maar 5 minuten en 3x klikken, inclusief downloaden.

Ik zie liever een screenshot van zijn locatiegeschiedenis indien het een Google account betreft dan een screenshot van die tauros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:14:
[...]

We waren in die week een paar x met de auto een rondje geweest. Of hij specifiek dat ei eruit kreeg valt natuurlijk nooit te controleren, aangezien wij in die week 4 nieuwe eieren kregen. Maar ik denk dat het komt omdat de bug er toen inzat die hierboven al aangehaald is.
Maar een bug is geen normale gang van zaken he, er was ook iemand met een ditto maar die had hij ook niet met normale gameplay gekregen, dus dat is ook gewoon nogsteeds onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Een collega van mij kreeg een Charizard uit zijn 10 KM ei. Ik stond daar ook naast, maar volgens alle lijsten zou dat niet moeten kunnen :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afvalzak schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:17:
Een collega van mij kreeg een Charizard uit zijn 10 KM ei. Ik stond daar ook naast, maar volgens alle lijsten zou dat niet moeten kunnen :P
misschien hebben ze aanpassingen gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Hij kreeg hem 3 weken geleden uit mijn hoofd maar ik vind het nog steeds bizar. Ik krijg alleen maar Pinsir's :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
mark-k schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:14:
[...]

Daar hoef je niet handig voor te zijn, het opzetten van een volledig geautomatiseerde bot kost ook maar 5 minuten en 3x klikken, inclusief downloaden.

Ik zie liever een screenshot van zijn locatiegeschiedenis indien het een Google account betreft dan een screenshot van die tauros.
Ja dat snap ik. Het is jammer dat ze de locatie van de gevangen pokemon eruit hebben gehaald. Ik zou hem graag willen laten zien aan je. Hij heeft hem al getransferd omdat hij maar 50 cp was. Hij had geen idee dat je die eigenlijk alleen in Amerika kon vangen. Ik toen trouwens ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Ja dat snap ik. Het is jammer dat ze de locatie van de gevangen pokemon eruit hebben gehaald. Ik zou hem graag willen laten zien aan je. Hij heeft hem al getransferd omdat hij maar 50 cp was. Hij had geen idee dat je die eigenlijk alleen in Amerika kon vangen. Ik toen trouwens ook niet 8)7
Als hij uit een ei was had hij volgens mij sws geen locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

misschien hebben ze aanpassingen gedaan ?
Dat kan sws niet, alleen non evolved kunnen uit een ei komen.

Again, wil niet zeggen dat er bij niantic niks misgegaan kan zijn, maar verwacht niet dat het ooit nog voor n 2e keer gebeurt want dan kom je bedrogen uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37
Afvalzak schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:23:
Hij kreeg hem 3 weken geleden uit mijn hoofd maar ik vind het nog steeds bizar. Ik krijg alleen maar Pinsir's :p
De meeste mensen krijgen Pokémon uit een ei, niet uit hun hoofd... :+

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mx. Alba schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

De meeste mensen krijgen Pokémon uit een ei, niet uit hun hoofd... :+
Zo scherp op maandagochtend _/-\o_

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Laatst online: 05-09 12:30
ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Het is ook mogelijk om een screenshot te maken van de pokédex, daar staat hij als het goed is ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13
NMe schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 03:10:
Sowieso zegt het niks over zeldzaamheid. Volgens mij rouleren ze gewoon spawns. Vorige maand spawnde er hier vrijwel elk uur wel een tentacool. Inmiddels heb ik die al weken niet meer gezien, maar nu komt er in plaats daarvan regelmatig een abra aankloppen.

Ik zie wel vaker semi-random spul dan eerder. Squirtle en geodude hebben nu ook een spawn hier in de buurt, al heb ik nog niet de tijd genomen om uit te vogelen waar.
Ik zie nu ook steeds andere pokemons spawnen. Ik zag vanmogen een blastoise nearby (maar lag nog in bed). Cubone wel gevangen. Verder zitten er de laatste dagen veel mr. mimes.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Roflzor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

Het is ook mogelijk om een screenshot te maken van de pokédex, daar staat hij als het goed is ook in.
Ja maar wat bewijst dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
Het lijkt mij vrij duidelijk wat dat bewijst, dat er een Tauros in de pokédex staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik ben meer geinteresseerd in het feit dat er niet gespoofed is, terwijl dat lastig te bewijzen valt nu. Maar het zal wel een bug aan Niantics kant zijn, helaas (voor ons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflzor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Het lijkt mij vrij duidelijk wat dat bewijst, dat er een Tauros in de pokédex staat...
Maar het bewijst niet hoe de persoon aan deze Tauros gekomen is, en dat is juist de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
NoepZor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Ik zie nu ook steeds andere pokemons spawnen. Ik zag vanmogen een blastoise nearby (maar lag nog in bed). Cubone wel gevangen. Verder zitten er de laatste dagen veel mr. mimes.
Veel Mr Mimes inderdaad! Wekenlang nog nooit gezien, en gisteren alleen al drie... Wel leuk! Waar ik voorheen echt naar Den Bosch moest om iets leuks te vangen, ben ik gisteren Rosmalen niet eens uit geweest :)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roflzor
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Maar het bewijst niet hoe de persoon aan deze Tauros gekomen is, en dat is juist de vraag.
Ik heb met geen woord gerept over 'hoe' de Tauros bij hem is gekomen, ik gaf alleen een alternatief op 'het laten zien' dat de vriend van ajaxalex Tauros heeft ontvangen/gevangen.

Edit: minor text fixes

[ Voor 3% gewijzigd door Roflzor op 22-08-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Roflzor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

Ik heb met geen woord gerept over 'hoe' de Tauros bij hem is gekomen, ik gaf alleen een alternatief op 'het laten zien' dat de vriend van ajaxalex Tauros heeft ontvangen/gevangen.
Ja, maar dat geloven we ook wel... Dat is dus niet zo lastig |:(

Het lastige is of hij er via de normale weg aangekomen is. En nog lastiger is om uit te zoeken of het een bug was of kwade opzet. Oftewel, de Pokedex helpt ons niet verder, en een screenshot ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:45

mvds

Totally awesome!

Yow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 05:13:
[...]
Wanneer ik van plan ben om in beweging te blijven in een gebied waar alzo veel mons spawnen :) Liefst dus bij ons in het centrum (Den Bosch) waar er tientallen stops op een kluitje staan, en waar er meestal ook wel enkele lures actief zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:18
Gisteren heb ik ineens twee Gyarados gevangen en drie Mr. Mimes op nearby gehad. Zijn de spawnrates/plaatsen aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mvds schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Wanneer ik van plan ben om in beweging te blijven in een gebied waar alzo veel mons spawnen :) Liefst dus bij ons in het centrum (Den Bosch) waar er tientallen stops op een kluitje staan, en waar er meestal ook wel enkele lures actief zijn
Van harte gefeliciteerd *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012

PB-powell

Mr. Laziness

ErikT738 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:03:
Gisteren heb ik ineens twee Gyarados gevangen en drie Mr. Mimes op nearby gehad. Zijn de spawnrates/plaatsen aangepast?
Volgens velen wel, zelf thuis alleen nog maar meegemaakt dat er meer magikarp spawnen. Gister avond ruim 10 gevangen vanuit m'n bed.
Btw: meer mensen die niet kunnen inloggen op pgnexus? kan wel inloggen in PoGo gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door PB-powell op 22-08-2016 10:20 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Volgens velen wel, zelf thuis alleen nog maar meegemaakt dat er meer magikarp spawnen. Gister avond ruim 10 gevangen vanuit m'n bed.
Btw: meer mensen die niet kunnen inloggen op pgnexus? kan wel inloggen in PoGo gewoon.
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Pokemon club login is down blijkbaar.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB-powell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Vanochtend rond 8 uur deed hij het nog. Nu idd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 13:20
Geen inlogproblemen hier, Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012

PB-powell

Mr. Laziness

Ik gebruik een google account.
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Vanochtend rond 8 uur deed hij het nog. Nu idd niet meer.
Ben dus niet de enige :P

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

ajaxalex schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:16:
[...]

Ben je toevallig team geel? ik kom uit de buurt namelijk:)

Ik zie de laatste tijd veel Mr Mime's in nearby komen. Ook heb ik een spot waar standaard Jynx zit. Helaas heb je er niet zoveel aan in gym fights |:(
Nee man, team blauw natuurlijk, vanzelfsprekend, duhh, ofzo.... Idd meerdere mr mimes de laatste tijd hier

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:45

mvds

Totally awesome!

Niantic, ik wil graag een Mewtwo als verjaardagscadeautje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Heb ik hier nog wat aan in een Gym als ik deze een beetje boost?
Kwam gisteren uit een Ei zetten

Tangela

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Amafi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:52:

[afbeelding]
ligt een beetje aan z'n max cp? zit er nog veel rek in op het CP balkje in PGO?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:09
Amafi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:52:

[afbeelding]
Ik heb er ook zo eentje, was hem zelfs vergeten tot ik gister op die site keek naar de IV percenttages :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:57:
[...]
ligt een beetje aan z'n max cp? zit er nog veel rek in op het CP balkje in PGO?
Nu een beetje rek, ben lvl 20.
uiteindelijke max CP is 1739 op lvl 40 dacht ik.
Moveset Vinewhip en Solar Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Amafi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

Nu een beetje rek, ben lvl 20.
uiteindelijke max CP is 1739 op lvl 40 dacht ik.
Moveset Vinewhip en Solar Beam
dan denk ik dat je er de komende laanngee tijd niks aan zal hebben, beter je dust bewaren :)

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer though.. 'er niets aan hebben' :/

Wordt echt tijd dat er een onderling Battle systeem komt waarbij we gewoon elke Pokemon die we leuk vinden kunnen gebruiken tegen elkaar :)

Bijvoorbeeld dat het spel voor je uitrekent welke Pokemon een goede match-up hebben..
"Ok, jij wil met mijn 900 CP Tangela battlen tegen mij?" En je dat dan invoert en t spel je een lijstje van je eigen Pokemon geeft die daar goed tegen kunnen, op ong hetzlefde niveau.

Wat dan wel weer jammer is is dat de meeste mensen alle crap weggooien..

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
Eguna schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

dan denk ik dat je er de komende laanngee tijd niks aan zal hebben, beter je dust bewaren :)
Met deze pure grass moveset en type kan hij leuk zijn om water pokemon te counteren. Als hij leuke IV heeft, dan is hij het dust wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn13
Ik vind dat 'er niets aan hebben' maar een beetje overdreven gezegd. Gyms zijn redelijk makkelijk over te nemen met goede Pokemon en juist om die reden maakt het dan ook niet heel veel uit of ik er iets in zet van 1500 of 2000 CP.

Als zo'n apparaat een leuke moveset heeft dan dump ik hem gewoon ergens in een gym, want er zijn Pokemon die je gewoon niet zo veel ziet, laat staan in een Gym. Een beetje showcasen moet toch wel kunnen lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

Martijn13 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:13:
Ik vind dat 'er niets aan hebben' maar een beetje overdreven gezegd. Gyms zijn redelijk makkelijk over te nemen met goede Pokemon en juist om die reden maakt het dan ook niet heel veel uit of ik er iets in zet van 1500 of 2000 CP.

Als zo'n apparaat een leuke moveset heeft dan dump ik hem gewoon ergens in een gym, want er zijn Pokemon die je gewoon niet zo veel ziet, laat staan in een Gym. Een beetje showcasen moet toch wel kunnen lijkt me :P
Goede tip inderdaad, deze is leuk voor een showcase, je ziet voornamelijk de geijkte pokemon in de Gyms.
In Leiden maakt het toch niet uit wat je er in zet. Binnen een halve dag is alles er al weer uit. :+
Pagina: 1 ... 46 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status