Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Kun je die eigenlijk wel uit een ei krijgen?Mx. Alba schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:11:
[...]
Sterker nog, je moet de halve wereld afreizen als je ze allemaal wil hebben. Vier Pokémon komen alleen maar op één continent voor... Mr. Mime in Europa, Tauros in Amerika, Farfetch'd in Azië en Kangashkan in Australië.
Verder blijft het echt idioot dat als ik voetbal ga kijken bij iemand er echt letterlijk 5 pokemon spawen bij die pokestop daar terwijl bij de mijne om de hoek ik 2 pidgeys per dag kan verwachten, scheelt echt 500 meter....
Mais bien, ooit haal ik vast de 190.000 XP voor een level weer

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Heb er echt nog geen cent aan uitgegeven, zie er de noodzaak niet zo van in. Omdat ik hier voor 4 Pokéstops een uur moet wandelen komen de Pokéballs wel op andere manieren binnen, ik ga echt niet betalen omdat ze leuk menen te doen de verdeling zo scheef te maken.HeatWave schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:19:
Vandaag weer een beetje gespeeld, irritante bug dat je eerste bal er 6 miljard kilometer overheen schiet heb ik ook, wie verzint dat?
Verder blijft het echt idioot dat als ik voetbal ga kijken bij iemand er echt letterlijk 5 pokemon spawen bij die pokestop daar terwijl bij de mijne om de hoek ik 2 pidgeys per dag kan verwachten, scheelt echt 500 meter....
Mais bien, ooit haal ik vast de 190.000 XP voor een level weerHeb al 5 dagen geen nieuwe Pokemon gezien/gevangen. Ik ben dan ook resoluut gestopt met geld uitgeven eraan tot ze het een beetje normaliseren.
De "echte" cheaters lijken trouwens grotendeels weg te zijn hier, de gym's zijn nu weer in handen van normale lvl's.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Uit mijn hoofd:Only schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:36:
Ik heb eindelijk iets goeds gekregen uit 10km ei, was me 4e 10k ei in 3 dagen..nu een 1673 lapras met 32 candy erbij! Meteen geleveld tot 2106! Met ice shard en blizzard![]()
Hitmonchan ~900
Hitmonlee <400
Chansey <300 (264HP)
2 eevee's ~600
3xJynx ~900/1000
Electabuzz ~1000
Magmar ~1000
2xPinsuckir ~700/~1200
Kabuto
Op zich aan 10km eieren geen gebrek. Maar het blijft ontbreken aan een topper zoals een leuke Lapras of Snorlax. Maar we blijven volhouden...
Ik gaf er alleen geld aan uit voor mijn eigen luiheid, meer opslag voor Pokemon en Items, omdat ik niet de hele tijd wou gaan evolven, maar gewoon dik kon sparen tot ik er een keer zin/tijd voor had. En af en toe een incubator. Maar het is het me nu ff gewoon niet meer waard. Je wordt gewoon genaaid lijkt het wel af en toe.kuusj98 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:23:
[...]
Heb er echt nog geen cent aan uitgegeven, zie er de noodzaak niet zo van in. Omdat ik hier voor 4 Pokéstops een uur moet wandelen komen de Pokéballs wel op andere manieren binnen, ik ga echt niet betalen omdat ze leuk menen te doen de verdeling zo scheef te maken.
De "echte" cheaters lijken trouwens grotendeels weg te zijn hier, de gym's zijn nu weer in handen van normale lvl's.
Ja, ik zie ook alleen nog maar normale gyms, dat scheelt wel.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Weet je waar in Groningen? Ik ben er helaas nog geen enkele tegen gekomen.RoD schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:21:
[...]
Ik ben vandaag 3 Mr Mime's tegengekomen, terwijl ik die nog nooit eerder heb gezien. Vriend van me kwam ze ook al tegen. Er lijkt dus een heel blik met Mr Mime's te zijn opengetrokken. Althans, dat was Groningen
Ik heb ze zelf vooral in de Korrewegwijk gezien. Niet echt een specifieke locatie, ze zaten op verscheidene plaatsen. Onder andere aan de Bedumerweg en bij het Floresplein.Raymon1988 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:01:
[...]
Weet je waar in Groningen? Ik ben er helaas nog geen enkele tegen gekomen.
Dit was overigens voor het eerst. Ik ben benieuwd of er morgen weer zo'n spawnsessie is.

Klein bugje. Na opnieuw opstarten waren de pidgey en de knoppen weer terug
En dan die stappenteller. Vandaag voor het eerst sinds het begin weer coins gekocht voor incubators. Zet er dus tegelijkertijd 2 eieren in. Komt er een dus een stuk eerder uit van de twee (wel aardige ponyta die ik nog niet had) en hier zie je dus dat gewoon niet klopt :

Tegelijkertijd eieren in gezet, een stuk na elkaar uitgekomen en de tweede rits eieren heeft dus een verschil van 2,44 - 2,35 = 0,09 km verschil.
[ Voor 39% gewijzigd door slm op 21-08-2016 00:53 ]
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Ik heb Mr. Mime ook al 3 keer op radar waarvan 2x gevangen (en dan ook niet hele dag PoGo)Martijn13 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:37:
Mr. Mime heb ik vandaag ook een aantal keren op de radar gezien in Barendrecht, maar ik heb er nog geen kunnen vinden.
Afgelopen paar dagen was het Porygon (1 van tegen gekomen)
- Kabuto
- Magmar
- Dragonair
- Growlithe
- Meowth
- Mr. Mime
- Squirtle
- Slowbro (niet zo boeiend, gezien het al stikt van de Slowpokes, maar anyhow)

Xbox: Gulpener88

Liege, liege, liegebeest!
Nu vind ik het wel makkelijk, maar zo hoort het niet echt. De andere 3 mensen die hier zijn vinden mij maar een cheater, maar ik kan niet vinden hoe dit nu zo komt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
wat dacht je van uitslapenbertieX schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:45:
Het is rustig hier of zitten jullie allemaal in de kerk.
zou ik persoonlijk niet doenSkywalker88 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:24:
Vandaag eindelijk mijn 1e Gyarados gekregen! IV 97,8% attacks bite/dragon pulse.. Helaas geen hydropump maar gelukkig ook niet de crappy twister. iemand ervaring met dragon pulse? Is het nog waard om te dust in te stoppen. Hij is "slechts" CP 1226.
Voor gyms is het de go-to defensive moveset tegenwoordig, dus als je een redelijke defender gyarados wilt kan het wel.
Tja, dat is wel dé plek waar ze al jaren niet bestaande wezens opzoeken dus pokemon is dan niet zo'n grote stapbertieX schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:45:
Het is rustig hier of zitten jullie allemaal in de kerk.

Alleen het evolve gedeelte gaat er daar nog niet helemaal in

Buienalarm says HELL NO.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Amstelveen stadshart. Overdekt winkelcentrum, 3 pokestops bij elkaar, bijna constant een lure op alle 3, bankjes met per zitplaats 2 usb-poorten en een stopcontact. Oh, en voor de mensen met een beperkte databundel: er is ook gratis wi-fi...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Uiteindelijk heb ik niet zo lang kunnen spelen als ik wilde (zowel powerbank als USB-C-kabel vergeten) maar ik heb toch wat nieuw spul weten te bemachtigen: een poliwag, een bulbasaur, een nidaran male en een nidorino. Net een rhyhorn gemist, maar die had ik toch al dus dat is niet zo'n ramp. Daarnaast stapels eevees en venonats weten te vangen waardoor ik ook venomoth en flareon heb kunnen toevoegen aan mijn dex.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Mr. Mime gisteren gevangen, met een mooie 844CP. Grimer en Muk zijn qua CP een heel stuk minder (305 en 175 respectievelijk), maar gezien ik nu twee lege plaatsen minder heb in m'n Pokedex enkel door het blokje rond te wandelen, kan ik daarover echt niet klagen.
Waarom laat je Pokémon Go aanstaan als je gaat slapen?carpebios schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:56:
Ik heb echt iets raars. Ik heb een iPhone 6s met de nieuwste dev ios10 versie erop. Als ik stilsta, of ik word wakker en ik kijk naar mijn eieren, dan is er opeens tot wel 3km bijgekomen. Ook in een kwartier, terwijl ik in Frankrijk in de woonkamer zit met genoeg wifi en gps, stijgen de eieren maar door......
Nu vind ik het wel makkelijk, maar zo hoort het niet echt. De andere 3 mensen die hier zijn vinden mij maar een cheater, maar ik kan niet vinden hoe dit nu zo komt.
Voor zn eieren, dat had je wel uit t berichtje kunnen halen.tweakerdennis schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Waarom laat je Pokémon Go aanstaan als je gaat slapen?
(die zie je hier dus nooit)
PS en een 100% MrMime

Mn eerste 100%!
(niet dat je er wat aan hebt)
[ Voor 36% gewijzigd door poor Leno op 21-08-2016 13:16 ]
Komt doordat je GPS positie een afwijking heeft en zo lijkt het alsof je beweegt. Probeer buiten (betere GPS dekking) maar eens stil te staan volgens de GPS. Lukt je vast nietcarpebios schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:56:
Ik heb echt iets raars. Ik heb een iPhone 6s met de nieuwste dev ios10 versie erop. Als ik stilsta, of ik word wakker en ik kijk naar mijn eieren, dan is er opeens tot wel 3km bijgekomen. Ook in een kwartier, terwijl ik in Frankrijk in de woonkamer zit met genoeg wifi en gps, stijgen de eieren maar door......
Ik heb er 3, maar 2 zijn Electrodes...D2FValinor schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:50:
[...]
Damn, heb niet 1 100% pokemon.... Deze gozer gewoon minimaal 2
Erg lucky met een 100% Magikarp en die had ik ook geëvolueerd, deze Gyarados heeft Bite en Hydro Pump

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Dan snap ik dat anderen het als cheaten zien, vind het alleen raar dat hij zichzelf daarover verbaast...mark-k schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Voor zn eieren, dat had je wel uit t berichtje kunnen halen.
Ik vraag mij alleen af of het wel goed is voor de hardware van de telefoon
Lol dus falen van dat spel en de gps is gelijk aan cheaten? Grapjas.tweakerdennis schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:54:
[...]
Dan snap ik dat anderen het als cheaten zien, vind het alleen raar dat hij zichzelf daarover verbaast...
cp 2025
hp 1749
Frost Breath 9
Dragon Pulse 65
dust 3500
Dus deze is 91-93% ...
wel waar om dust in te steken?
-edit-
jammer dat deze geen blizzard heeft
[ Voor 39% gewijzigd door Aggressor op 21-08-2016 14:12 ]
Serieus? DAT als cheaten??tweakerdennis schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:54:
[...]
Dan snap ik dat anderen het als cheaten zien, vind het alleen raar dat hij zichzelf daarover verbaast...

Gezien de hitte wat vrijkomt, ik denk het niettweakerdennis schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:54:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
makkelijk cashen voor Niantic.
Als je hem daarvoor expres in de nacht aan laat staan? Cheaten is het niet, maar misbruiken van een fout/bug is het wel als je het mij vraagt. Het is iig niet de bedoelingmark-k schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Lol dus falen van dat spel en de gps is gelijk aan cheaten? Grapjas.
*Gyarados met bite+hydro pump high fiveDutchEZmoder schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Ik heb er 3, maar 2 zijn Electrodes...
Erg lucky met een 100% Magikarp en die had ik ook geëvolueerd, deze Gyarados heeft Bite en Hydro Pump

Ik heb de mijne toch maar opgekrikt van z'n 38CP naar de max voor m'n level. Een betere ga ik toch niet vinden en 1tje met Dragon Breath/Dragon Pulse bouwen kan toch niet meer. Moet nog wat candy voor een Dragonite poging, ik hoop natuurlijk dat die ik die 100% met leuke aanvallen krijg, maar bereid me helemaal voor op een Troliwrath, gelukkig dan nog een paar Dratini en een Dragonair lined up voor nog een poging.
Eevee van 91% onderin heeft 666CP, wil daar op zich wel een Vaporeon van bouwen, maar heb geen haast. Dusver doe ik nog niks met gyms, hoewel ik die Gyarados wel een keer wil testen
[ Voor 10% gewijzigd door AppieNL op 21-08-2016 14:28 ]
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 21-08-2016 14:28 ]
Join Team Rocket... kan je Pokemon stelenpoor Leno schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:27:
Grrrrrrrrrr wtf ik wil die 100% Dratini van je hebben
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
lijkt me uberhaupt leuk om een Dratini of een 100% pokemon te hebben...poor Leno schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:27:
Grrrrrrrrrr wtf ik wil die 100% Dratini van je hebben

Het gebeurt nou eenmaal als je t spel aan hebt staan, enige manier om het te voorkomen is niet spelen. het is geen misbruik, zo werken die mechanics nou eenmaal, deal with it.tweakerdennis schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Als je hem daarvoor expres in de nacht aan laat staan? Cheaten is het niet, maar misbruiken van een fout/bug is het wel als je het mij vraagt. Het is iig niet de bedoeling

Als ruilen een optie wordt, bied ik gelijk 100 pokemon voor je GyaradosDutchEZmoder schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Ik heb er 3, maar 2 zijn Electrodes...

Pas maar op, straks word je nog de Rattenvanger van HamelenZodiacNL schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:39:
Ondertussen ben ik beroemd, als ik naar buiten loop weten alle Pokémon spelende kinderen die ik tegen kom dat er een bijzondere Pokémon in het dorp zit
Ik zie hier overal mensen met deze checker?AppieNL schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
*Gyarados met bite+hydro pump high five
[afbeelding]
Ik heb de mijne toch maar opgekrikt van z'n 38CP naar de max voor m'n level. Een betere ga ik toch niet vinden en 1tje met Dragon Breath/Dragon Pulse bouwen kan toch niet meer. Moet nog wat candy voor een Dragonite poging, ik hoop natuurlijk dat die ik die 100% met leuke aanvallen krijg, maar bereid me helemaal voor op een Troliwrath, gelukkig dan nog een paar Dratini en een Dragonair lined up voor nog een poging.
Eevee van 91% onderin heeft 666CP, wil daar op zich wel een Vaporeon van bouwen, maar heb geen haast. Dusver doe ik nog niks met gyms, hoewel ik die Gyarados wel een keer wil testen
Heb wel even eea. gezocht in het topic.. maar kan niet zo de link / app vinden...
Iemand het linkje voor mij?
Hier Zeker Niet Klikken
Maar vertel, heb je t eerst geprobeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 21-08-2016 15:13 ]
Niet om het een of ander maar dezelfde tijd die je nodig hebt om via jitter een ei te hatchen gebruiken om ermee te gaan wandelen levert veel sneller resultaat op. Zó oneerlijk is het dus ook weer niet...tweakerdennis schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Als je hem daarvoor expres in de nacht aan laat staan? Cheaten is het niet, maar misbruiken van een fout/bug is het wel als je het mij vraagt. Het is iig niet de bedoeling
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik slaapwandel nietNMe schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Niet om het een of ander maar dezelfde tijd die je nodig hebt om via jitter een ei te matchen gebruiken om ermee te gaan wandelen levert veel sneller resultaat op. Zó oneerlijk is het dus ook weer niet...
Tot en met dat moment blijf ik mezelf quoten:readytoflow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:25:
[...]
Uit mijn hoofd:
Hitmonchan ~900
Hitmonlee <400
Chansey <300 (264HP)
2 eevee's ~600
3xJynx ~900/1000
Electabuzz ~1000
Magmar ~1000
2xPinsuckir ~700/~1200
Kabuto
Op zich aan 10km eieren geen gebrek. Maar het blijft ontbreken aan een topper zoals een leuke Lapras of Snorlax. Maar we blijven volhouden...
+ Magmar ~1250

Nog een vraagje
Is er al iets bekend over wat er in de toekomst te traden is ?
zijn bijv. alleen pokemons te ruilen met elkaar .. of ook pokemons <--> coins .. Candy's of items te ruilen?
En als dat nog niet bekend is .. hoe ging dat in de vorige pokemon games?
Alleen ben je er dan mee aan het spelen, in plaats van de telefoon het uitzichzelf laten doenNMe schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Niet om het een of ander maar dezelfde tijd die je nodig hebt om via jitter een ei te hatchen gebruiken om ermee te gaan wandelen levert veel sneller resultaat op. Zó oneerlijk is het dus ook weer niet...

In de buurt zie ik steeds minder mensen met hun telefoon lopen, volgens mij heeft een groot gedeelte het spel al weer op gegeven en gaan alleen de 'die hards' volwassenen en kinderen nog ermee door. Ben benieuwd wanneer er eindelijk eens inhoudelijke updates gaan komen, als dat nog maanden gaat duren dan is het spel al half dood vrees ik. Aan de andere kant; de massa heeft mogelijk al genoeg geld uitgegeven en misschien is de ontwikkelaar er nu al wel klaar mee (al zou iedereen gemiddeld maar 5 euro erin hebben gestopt dan schiet het al aardig op).
Is er hier al een keer eens geïnventariseerd hoeveel geld mensen er gemiddeld in hebben gestoken? Een anonieme poll vind ik iets betrouwbaarder dan het posten onder een username
Waar komen deze vergelijkingen vandaag? Welke site is dit?AppieNL schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
*Gyarados met bite+hydro pump high five
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wil mn Lapras!
[ Voor 10% gewijzigd door badros86 op 21-08-2016 15:54 ]
Handige site! Wel eerst even popups toestaan voor maximaal incasseren.ShadowBumble schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:06:
[...]
Thanks werk tnog ook ! Hier een gratis link voor pokecoins. Wel snel gebruiken hoor voor de modjes het weghalen die houden alle geheimen voor zichzelf !
Dat zou voor mij al een vooruitgang zijn. Pas 3 10km eieren: 2 Pinsirs (~350 & ~1200) en een Chansey (370, binnen een uur nadat ik een 130 in het wild gevangen had, het ei zat al in de incubator...) Sowieso uit de laatste 20-25 eieren niets nieuws gekregen: 2k 1 Magikarp, verder allen Pidgeys, Rattata's en natuurlijk Weedles. 5K eieren genoeg Paras voor 3 Parasects, een bergje Psyducks en een Venonat. Eigenlijk alles wat hier in Nijmegen toch al in overvloed rondhangt, paar uurtjes rondlopen of trapzitten bij het Valkhof levert meer op.readytoflow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Tot en met dat moment blijf ik mezelf quoten:
+ Magmar ~1250
De afgelopen week 2 10 km eieren gehad, daarvoor een paar weken geen. Wel wat vaker 2 km eieren, ongeveer 2 op de 3 zijn 5km eieren, de rest vooral 2km met af & toe een 10km. Een Lapras of Snorlax is hier ook welkom...badros86 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:53:
Ik heb al weeeeken geen 10km eieren gekregen. Hoe zit dit bij jullie? Ik heb serieus telkens alleen maar 5km en ik broed er dagelijks wel een uit.
Ik wil mn Lapras!
Potver, ben level 20 maar nog geen 100% Pokémons.poor Leno schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:12:
[...]
Hier Zeker Niet Klikken
Maar vertel, heb je t eerst geprobeerd?
Ik ben opzoek naar spelers van level 25+, team geel, en woonzaam in de gemeente West Maas en Waal.
We kunnen dan samen gyms veroveren en een maximum aantal coins binnen harken.
Als iemand tips heeft voor een ander Pokemon forum hoor ik het ook graag.

Dank!
Voor zover bekend is dat niet mogelijk en was dat alleen maar een verhaal van cheaters om hun gespoofte pokemon goed te praten.Tomski1986 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:56:
Heeft er hier nu eigelijk al iemand een region-exclusive buiten Mr. Mime uit een ei gehad zonder daarvoor naar 1 van die continenten te gaan?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
De ene keer hebben wij (lvl 23,5) de sterkste Pokemon de andere keer mijn vriendin (net lvl 21).
Wat ik dus niet terecht vind. Maar goed...
Zelfde als al dat sterrenstofvoer. Lijkt mij dat naarmate je een hoger level wordt je in feite een betere Pokemontrainer bent en dus ook beter kan vangen. Dus pidgey-bal-klaar. Je moet toch een enorme hoeveelheid XP verzamelen om verder te komen. Dan blijft het tenminste een beetje leuk.
Elke keer bij een nieuw level begin ik met een diepe zucht...
En ik ben op zoek naar spelers van Team Blauw om TCQ uit die gyms te schoppen.ThinClientQ schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:21:
Ik ga het weer proberen ...
Ik ben opzoek naar spelers van level 25+, team geel, en woonzaam in de gemeente West Maas en Waal.
We kunnen dan samen gyms veroveren en een maximum aantal coins binnen harken.
Als iemand tips heeft voor een ander Pokemon forum hoor ik het ook graag.
[afbeelding]
Dank!

Ik ben level 21 overigens.
En zelfde aanvallenPB-powell schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:20:
Geen idee in hoeverre de discussie was afgerond (op een gegeven moment ga je de 6 pagina's onzin niet meer doorspitten als je een dag niet kan mee lezen) maar met m'n vriendin kunnen bevestigen dat als je hetzelfde level bent, je exact dezelfde pokemon vangt. Alle magikarp die we beide hebben gevangen vandaag, hebben dezelfde CP, IV% en IV scores.
Haha als jij de reiskosten vergoed komen we wel met een paar manMx. Alba schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:35:
[...]
En ik ben op zoek naar spelers van Team Blauw om TCQ uit die gyms te schoppen.
Elke magikarp heeft dezelfde aanvallen
Ja maar ook als t een andere pokemon was geweest zou hij dezelfde aanvallen hebbenPB-powell schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:58:
[...]
Elke magikarp heeft dezelfde aanvallenmaar het viel me op omdat ik voor ons beide aan het kijken was welke we weg konden gooien.
Oke, niet gezien. Maar als de rest ook hetzelfde is, lijkt me dat ook logischmark-k schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:59:
[...]
Ja maar ook als t een andere pokemon was geweest zou hij dezelfde aanvallen hebben

Krijg wel heel veel 2k eieren op het moment. Heb inmiddels meer dan 150 candy, een 53.33% Raichu en heel veel Pikacu's van hetzelfde IV of lager. Fingers crossed voor een goede Pikachu dus!
Het zou leuk zijn mocht Niantic dit ook eens officieel bevestigen..mark-k schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:23:
[...]
Voor zover bekend is dat niet mogelijk en was dat alleen maar een verhaal van cheaters om hun gespoofte pokemon goed te praten.

Ja, zoals ze ook communiceren voordat ze aanvallen gaan aanpassen ofzo... Dream on, never gonna happen.Tomski1986 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:03:
[...]
Het zou leuk zijn mocht Niantic dit ook eens officieel bevestigen..
Tsjah, ik vind er niet zo gek veel. 3405 Pokémon gevangen, 30 stuks waren Eevee's: 0,9%...Tomski1986 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:11:
Vinden jullie in Nederland mss weinig Eevees? Hier in België echt massa's..
Schijnen server side wat updates geweest te zijn:
- Hogere spawnrate van rare pokemon (ook in rurale gebieden)
- Hogere droprate van potions
- Dodging reductie is 75% geworden (Je pakt dus altijd 25% damage)
- Betere ei hatching registratie

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 21-08-2016 19:32 ]
Wow, zo weinig.. Ik heb er 165 van de 3063 gevangen..Zegato schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:16:
[...]
Tsjah, ik vind er niet zo gek veel. 3405 Pokémon gevangen, 30 stuks waren Eevee's: 0,9%...
Hier 17 stuks op bijna 2000 totaal.Tomski1986 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
Wow, zo weinig.. Ik heb er 165 van de 3063 gevangen..
Net wel m'n 100ste poliwag gevangen
Heeft iemand eigenlijk wel eens uitgerekend hoe die IVs verdeeld zijn?PB-powell schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:46:
[...]
Hier 17 stuks op bijna 2000 totaal.
Net wel m'n 100ste poliwag gevangenhelaas de mythische 100% nog niet mogen meemaken
Ik zie bijvoorbeeld dat uitgebroede Pokémon gemiddeld toch echt wel beter zijn dan degenen die in het wild te vinden zijn, maar hoe wordt dat bepaald? Van wat ik zelf zoal ben tegen gekomen lijkt het redelijk normaal verdeeld te zijn, maar ik ben benieuwd of dit wel eens is uitgezocht.
47x Eevee gevangen op 1640 Pokémon. 2,87% Voor mij dus.Zegato schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:16:
[...]
Tsjah, ik vind er niet zo gek veel. 3405 Pokémon gevangen, 30 stuks waren Eevee's: 0,9%...
Misschien leuk om hoeveelheid gevangen Pokemon naast levels te zetten?
Ik heb er 1640 gevangen en moet nog een paar duizend exp voor level 24. 1949 Pokestops gedraaid.
Vast iemand die dat heeft gedaan, alleen voor zover ik weet niet hier op dit forum.Martijn13 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:58:
[...]
Heeft iemand eigenlijk wel eens uitgerekend hoe die IVs verdeeld zijn?
Ik zie bijvoorbeeld dat uitgebroede Pokémon gemiddeld toch echt wel beter zijn dan degenen die in het wild te vinden zijn, maar hoe wordt dat bepaald? Van wat ik zelf zoal ben tegen gekomen lijkt het redelijk normaal verdeeld te zijn, maar ik ben benieuwd of dit wel eens is uitgezocht.
Ik begrijp zoiezo niet dat Niantec ala 2016, niet een hele (sociale) website eromheen heeft gebouwd.Ossi schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:15:
[...]
47x Eevee gevangen op 1640 Pokémon. 2,87% Voor mij dus.
Misschien leuk om hoeveelheid gevangen Pokemon naast levels te zetten?
Ik heb er 1640 gevangen en moet nog een paar duizend exp voor level 24. 1949 Pokestops gedraaid.
Waar je je persoonlijke stats /dashboard etc... op kan zien...waar je kan evolven en transferen....tijdslijnen etc....(aka pokemon manager).
Maar waarom persé 100% voor een pokemon met een max CP van 2028? Die legt het tegen dat iedereen level 30+ is snel af tegen de Vaporeon's dragonites Snorlaxen en 'Mewtwo's', toch?Nedra schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:46:
yay, een jynx uit m'n 10k ey![]()
Krijg wel heel veel 2k eieren op het moment. Heb inmiddels meer dan 150 candy, een 53.33% Raichu en heel veel Pikacu's van hetzelfde IV of lager. Fingers crossed voor een goede Pikachu dus!
Ik zie veel over IV en 100% maar alleen voor de top 10 Pokemon is dat toch interessant?
Beste Electric pokemon dus is toch nog wel wat waard hoor.readytoflow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:30:
[...]
Maar waarom persé 100% voor een pokemon met een max CP van 2028? Die legt het tegen dat iedereen level 30+ is snel af tegen de Vaporeon's dragonites Snorlaxen en 'Mewtwo's', toch?
Ik zie veel over IV en 100% maar alleen voor de top 10 Pokemon is dat toch interessant?
Maakt dat Raichu beter?
Maar dan nog. Die max CP can 2028 is op lvl 40 toch? Tegen die tijd...
En een fast attack met 7 dmg ipv 5.readytoflow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:42:
Alleen z'n base attack is beter dan die van Jolteon zo te zien. Verder is Jolteon Raichu de baas.
Maakt dat Raichu beter?
En ja, lage CP, maar moet je dan maar gewoon geen electric pokemon houden of wat wil jij?
[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 21-08-2016 20:45 ]
't ontloopt elkaar vrij weinig. En een lage IV Raichu heb ik toch al, waarom zou ik dan niet voor een wat hogere willen gaan? De candies zijn erreadytoflow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:42:
Alleen z'n base attack is beter dan die van Jolteon zo te zien. Verder is Jolteon Raichu de baas.
Maakt dat Raichu beter?
Dat zegt in pogo helaas erg weinig. De super effective en not very effective bonus/malus is heel gering dus kan je een water pokemon beter aanvallen met een wat sterkere pokemon of in ieder geval een die het wat langer uithoudt.mark-k schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:31:
[...]
Beste Electric pokemon dus is toch nog wel wat waard hoor.
Het spijtige aan pogo is dat er met speed helemaal geen rekening is gehouden. Daarom zie je de in het normale spel sterke maar erg langzame pokemon allemaal als top tier attacker of defender. Ook met abilities zoals levitate wordt geen rekening gehouden.
Maar goed, niantic is kennelijk bezig om dingen in het spel te wijzigen zoals de aanvallen van bepaalde pokemon dus wellicht wordt het later interessanter om electric pokemon te gebruiken in pogo
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status