Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:48:
Er is toch al weken geleden door Niantic gezegd dat de veel hogere escape- en fleerate een bug was? Waarom is dat dan nog steeds niet verholpen? Net weer een Pidgey met gele ring die hem na drie curveballs peert. Ik ga echt geen great balls naar zo'n beest slingeren.
Ja. Dat zat rond de XP bonus (en de vermoedde maar niet bewezen catch bonus die er bij hoort). Dat is in de laatste release van twee weken terug al gefixed.
Trainers, a new bug affecting throw accuracy increases the odds of escape and omits the XP bonus. We are working on a fix, stay tuned...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ijdod schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:08:
[...]

Ja. Dat zat rond de XP bonus (en de vermoedde maar niet bewezen catch bonus die er bij hoort). Dat is in de laatste release van twee weken terug al gefixed.

[...]
Ik heb nergens gelezen dat gemeld werd dat het gefixt is en ik kan ook niet zeggen dat ik een verandering bemerkt heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Candy-mijlpaaltje! Nu nog de juiste Magicrap vinden >:)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/xbl65h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Damn. Ik kom ze echt amper tegen :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:59
Lees op reddit nou dat sommige moves zijn veranderd? Hebben jullie daar al wat van gemerkt?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:19:
Candy-mijlpaaltje! Nu nog de juiste Magicrap vinden >:)

[afbeelding]
Hoe heb jij overal echt zoveel candy van? Je Dratini candy ook bijvoorbeeld, ik kom die dingen echt nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hmm ik merk zeker wat van de bugfixes.
De pakkans is een stuk groter dan voorheen!

Alleen heb je nu een bug dat wanneer je de 1e keer te snel gooit, de bal 10m er over heen vliegt. Zo het stadion uit 8)7
Mx. Alba schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:04:
[...]
Kunnen we TCQ lekker trollen.
Gisteren een paar gyms overgenomen. Zag er nog 1 een paar 100m verder staan die ik kon overnemen. Direct een sprintje trekken.....

Daar aangekomen was die ondertussen al overgenomen door blauw!
Zag 2 gasten op de fiets erbij staan.

Mooi, ben zelf ook blauw dus gelijk 1 erbij geprikt.
5 gyms, 50 coins en 2500 dust.. Een PR voor mij

Althans dat dacht ik dus -O-

Gelijk nadat ik er 1 bij had gegooid werd de gym aangevallen!? Kan toch niet....2 gasten waren net weg gefietst en ik sta daar alleen.

Direct dus mijn coins + dust innen. (Spoofers)
Stond ik weer op 2 gyms. Andere waren al down :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Magicrap zijn niet zo moeilijk te vinden, zijn wel veel spawns van... die dratini daarentegen... kom ik echt zelden tegen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Musta schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:22:
Lees op reddit nou dat sommige moves zijn veranderd? Hebben jullie daar al wat van gemerkt?
Bron/Linkje?

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

murphylee schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:29:
Welke bugfixes? De enige bug die is gefixed was het map-issue. De rest is er nog steeds :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:29:
Magicrap zijn niet zo moeilijk te vinden, zijn wel veel spawns van... die dratini daarentegen... kom ik echt zelden tegen helaas.
Ja ok magicrap heb ik ook wel redelijk wat van, maar hij heeft van alle pokemon zo'n mega berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

Hoe heb jij overal echt zoveel candy van? Je Dratini candy ook bijvoorbeeld, ik kom die dingen echt nooit tegen.
Haha, nou meerdere redenen.

Ten eerste kan ik heel goed sparen (kon ik dat in t echt ook maar). Ik heb geduld, pak ze allemaal die ik zie en wacht gewoon op de meest perfecte om te evolven.

Ten tweede, spawnen hier zo ontzettend vaak Slowpokes, Psyducks, Magicraps en Poliwags, onder mn neus.. paar per uur :)
(En ook af en toe Dragonairs, Slowbros, Goldducks en Poliwhirls/wraths)

Ten derde ken ik de verschillende spawnplekken van Dratini's hier (afgezien van mn geluksdag toen in Sloterpark) en van Exeggcute.. Dus dat is gewoon rondjes stad maken en dan pak je er telkens zo 4-5.

Ten vierde gebruik ik een site die me globaal laat zien wat er een beetje in de buurt zit. Maakt t stukje makkelijker O-)

Maar goed, afgezien van de shitload candy, zijn t allemaal ruk IV's of lage CP ;w

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 20-08-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Omg, dus nu is het uppen van een gym nog moeilijker omdat je niet eens meer volledig kunt dodgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 01:59
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:37:
Omg, dus nu is het uppen van een gym nog moeilijker omdat je niet eens meer volledig kunt dodgen...
Ik kon al niet normaal dodgen door al het lag, maar nu krijg je standaard 25% damage.. :/

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 16:06
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:37:
Erg fijn.
En ook zo fijn dat Pokemon erg vaak met 1hp nog blijven attacken terwijl ze al lang dood hadden moeten zijn! 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tegen een Flareon kreeg ik nooit dmg behalve het deel van zn special dat langer duurde, ember was perfect te dodgen, om maar even een voorbeeld te noemen.

Ook dikke bullshit sommige veranderingen, seel die geen water move meer kan maar een ghost move.... Vraag me af of dit ook op huidige pokemon wordt toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Is dus inderdaad het geval. Voor sommige pokemon een nerf, voor anderen zoals chansey een stuk beter. Helaas heeft mijn chansey nog steeds psybeam ipv hyperbeam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
slm schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:41:
[...]

Is dus inderdaad het geval. Voor sommige pokemon een nerf, voor anderen zoals chansey een stuk beter. Helaas heeft mijn chansey nog steeds psybeam ipv hyperbeam
Las net op reddit inderdaad ook al dat bestaande pokemon niet aangepast waren, dus dan heb je misschien wel een heel speciale valueable pokemon over een jaar ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:43:
[...]

Las net op reddit inderdaad ook al dat bestaande pokemon niet aangepast waren, dus dan heb je misschien wel een heel speciale valueable pokemon over een jaar ofzo :P
Haha, een chansey met pound en psybeam valuable? Hij blijft natuurlijk redelijk rare, alhoewel ik er twee heb (de ander met zen headbutt en psychic) maar had toch liever een snorlaxje. Seen 1, caught 0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
murphylee schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:29:
Ik heb meer het idee dat wij ons enigszins hebben aangepast door meer curveballs te gaan gooien en dat het daardoor ietsje minder erg is maar meer dan dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Ik heb nergens gelezen dat gemeld werd dat het gefixt is en ik kan ook niet zeggen dat ik een verandering bemerkt heb.
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-080816/
Fixed a bug that prevented ”Nice,” ”Great,” and “Excellent” Poké Ball throws from awarding the appropriate XP bonuses.
Vroegah was het erg makkelijk, ook door de quick throw bug (gooien in de begin animatie). Toen kwam een update, die was ruk. Geen XP bonus meer, zo te zien ook geen catch bonus meer (maar die is unconfirmed). Curveballs deden het nog wel. Laatste 0.33/1.3 release lijkt dat allemaal gefixed. Het is nog steeds lastiger dan heel erg vroegah, maar de vraag is of dat een bug is of intended. Ik vermoed het laatste.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:32:
[...]

Ja ok magicrap heb ik ook wel redelijk wat van, maar hij heeft van alle pokemon zo'n mega berg.
Helaas niet van allemaal..

Squirtle 109, Charmander 6, Pikachu 13, Growlithe 27, Bellsprout 57, Oddish 54..

Dus voor de andere sterke moet ik nog wel flink wat vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
slm schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

Haha, een chansey met pound en psybeam valuable? Hij blijft natuurlijk redelijk rare, alhoewel ik er twee heb (de ander met zen headbutt en psychic) maar had toch liever een snorlaxje. Seen 1, caught 0 :(
Nou als er straks nog maar een handvol van die pokemon met die move zijn kan het natuurlijk wel een collectors item worden, zoals al die debiele hoedjes waar je niks aan hebt in spellen of messen in CS:GO, waar echt enorme bedragen voor worden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:49:
[...]

Helaas niet van allemaal..

Squirtle 109, Charmander 6, Pikachu 13, Growlithe 27, Bellsprout 57, Oddish 54..

Dus voor de andere sterke moet ik nog wel flink wat vinden :/
Maar de grote vraag is waar the f*ck zijn die dratini nests tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Maar de grote vraag is waar the f*ck zijn die dratini nests tegenwoordig ;)
De grootste vraag is nog altijd: WTF was Niantic thinking with these bullshit changes. Go ban some bots for cryin' out loud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zegato schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

[...]

Betekent dit nou dat mijn Gyarados ineens een vrij unieke unit is geworden? :o

[afbeelding]
Jup, en mijne ook, met full dragon attacks. Dragonite destroyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ook erg fijn dat dit er ineens in zit terwijl er geen update/bericht gekomen is vanuit Niantic... Daar zijn ze dus nog altijd bagger in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Voor het eerst een wilde Mr. Mime tegen gekomen... CP19 =.=

Dan is mn 10 km ei Mime met CP194 denk een eeb stuk beter XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:11:
Ook erg fijn dat dit er ineens in zit terwijl er geen update/bericht gekomen is vanuit Niantic... Daar zijn ze dus nog altijd bagger in.
Goh, had je wat anders verwacht dan? Ik wacht nog steeds op de dag dat ze het gewoon omgooien naar Hello Kitty Go, just because they can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Goh, had je wat anders verwacht dan? Ik wacht nog steeds op de dag dat ze het gewoon omgooien naar Hello Kitty Go, just because they can.
Maar wie wacht daar nou stiekem niet op, helaas zijn nu de meeste wijzigingen meestal iets waar mensen over het algemeen minder enthousiast van worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Jup, en mijne ook, met full dragon attacks. Dragonite destroyer.
Oh grappig, ik heb ook eentje met full dragon attacks. Die houd ik inderdaad voor de Dragonites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm kak.. dus dit betekent dat als ik nu naar Gyros evolve, ie nooit Dragonbreath zal krijgen? }:|

Ik heb t spel echter nog niet naar de laatste update gedaan.. zou t helpen?
Is dit trouwens per direct?

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 20-08-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:32:
Hm kak.. dus dit betekent dat als ik nu naar Gyros evolve, ie nooit Dragonbreath zal krijgen? }:|

Ik heb t spel echter nog niet naar de laatste update gedaan.. zou t helpen?
Is dit trouwens per direct?
denk niet dat dat wat uitmaakt aangezien attacks vastliggen zodra de pokemon spawnt. Iedereen die die pokemon vangt heeft dezelfde IV en attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde voor het evolven, niet wild sapwn..

Dus je bedoelt dat de Gyros attacks al vastliggen in de Magicrap op t moment dat je m vangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:38:
Ik bedoelde voor het evolven, niet wild sapwn..

Dus je bedoelt dat de Gyros attacks al vastliggen in de Magicrap op t moment dat je m vangt?
Oh dat weet ik niet, dat gok ik niet eigenlijk, zal wel gewoon random zijn, anders hadden we die data ook wel ergens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dus waarschijnlijk krijg je bij de evolve nu geen Dragonbreath meer..

Ik hoop dat ik t dan wel krijg zolang ik niet de laatste game update doe.. Maar dit is dus per direct dat t ingaat?

En waarom heeft Seel een dikke nerf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik geloof dat iedereen iets vergeet.

Waar komen al die nieuwe Pokémon beestjes vandaan?

Bloemetjes... bijtjes... weten we nog wel?

Er wordt wat afgefokt in het stuikgewas door die hitsige Pokies. :P

Dan krijg je dat de genen door elkaar geklutst worden met in de nieuwe generatie(s) weer nieuwe eigenschappen. Zo werkt dat dus. 8)

Zou dus best kunnen dat om de zoveel weken een nieuwe generatie Pokebeesten weer iets andere eigenschappen kan hebben.

Bij diezijn dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:42:

Ik hoop dat ik t dan wel krijg zolang ik niet de laatste game update doe.. Maar dit is dus per direct dat t ingaat?

Zelfs al per even geleden dat het ingaat ;)

En nobody knows why.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:42:

Ik denk dat dit server side bepaald wordt, aangezien ik helemaal geen update heb binnengekregen laatste tijd.
Of ik moet weer eens iets aangeklikt hebben zonder op te letten natuurlijk 8)7

Overigens de zoveelste update waar Niantic de bestaande spelers sterker maakt dan de nieuwe, niet echt clever wat mij betreft |:(

[ Voor 10% gewijzigd door spocy op 20-08-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 23:33
Niet superveel geluk met eggs... maar gisteren was het best raak:

3 2km eieren. Bulbasaur, Charmander Charmander... halikidee!!! Alllemaal boven de 80% werkelijk allemaal paaseitjes!

En 1 minuut later ving ik een 100% Dratini. Helaas maar 161 CP en nog maar 12 candies so far, dus redelijk kansloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
roffeltjes schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:51:
En 1 minuut later ving ik een 100% Dratini. Helaas maar 161 CP en nog maar 12 candies so far, dus redelijk kansloos :)
As je hem kwijt moet O-) ik hou me aanbevolen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Echt hoeveel keer ik nu al een mr mime gezien en gevangen heb. Hebben ze die opeens aangezet?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/a6HlhAtuegoFG9ERCsiM3Gpb/full.jpg

Zojuist voor het eerst een lucky egg benut. Hield nog 1min38 sec over nadat ik 63 evoluties achter de rug had en out of candy was :+ Ik schoot van halverwege lvl 17 naar met de hakken over de sloot van lvl 20 heen. Prompt kreeg ik opnieuw een lucky egg + ultraballs als extraatje bij lvl 20 lol. De opbrengst van de evolves is best magertjes daarentegen voor gyms. Wel een leuke slowbro van cp1164 maarja IV 48% :') En een tweetal Golducks van 972 en 912cp met beide IV 33,33%. Was gisteren in Amsterdam en vond een Tangela en Bellsprout die ik nog niet had,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
roffeltjes schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:51:
Niet superveel geluk met eggs... maar gisteren was het best raak:

3 2km eieren. Bulbasaur, Charmander Charmander... halikidee!!! Alllemaal boven de 80% werkelijk allemaal paaseitjes!

Wat ik me afvraag: heb je dat alleen in die infinity egg incubator uitgebroed of heb je ook gekochte incubators gebruikt?

Ik gebruik namelijk alleen de infinity egg incubator voor 2KM-eieren en heb nog nooit een Bulbasaur/Charmander/Pikachu uit een ei gekregen op één keer na: toen ik een betaalde incubator per ongeluk op een 2KM-ei had gezet... Meer mensen met deze ervaring of is het louter toeval?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Joosie200 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:27:
[afbeelding]

Zojuist voor het eerst een lucky egg benut. Hield nog 1min38 sec over nadat ik 63 evoluties achter de rug had en out of candy was :+ Ik schoot van halverwege lvl 17 naar met de hakken over de sloot van lvl 20 heen. Prompt kreeg ik opnieuw een lucky egg + ultraballs als extraatje bij lvl 20 lol. De opbrengst van de evolves is best magertjes daarentegen voor gyms. Wel een leuke slowbro van cp1164 maarja IV 48% :') En een tweetal Golducks van 972 en 912cp met beide IV 33,33%. Was gisteren in Amsterdam en vond een Tangela en Bellsprout die ik nog niet had,
Prima evolve sessie zo te zien, overigens heb je ultraballs gekregen, geen masterballs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nidroking en victorybell in 3 min bij twee lures. Gaat lekker vandaag

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
spocy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:42:
[...]

Prima evolve sessie zo te zien, overigens heb je ultraballs gekregen, geen masterballs :+
Waarvan akte, direct 40 raticate, pidgeotto en co richting de prof verzonden. Helaas, u bent de zwakste schakel: tot ziens! >:) 23 heb ik gehouden die ik de moeite waard vond hetzij qua cp/IV, hetzij omdat ik ze nog niet eerder in mijn pokedex had kunnen noteren. En ninja-edit ftw, had het al aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:24
Ik heb momenteel een poliwag van cp 431.
Aanvallen:
-Bubble / 25
-Body slam/ 40

Als ik die evolueer tot poliwirl, is de kans dan bestaand dat de aanvallen veranderen? En van poliwhirl naar poliwrath, kunnen ze dan 'nog' veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 08-10 14:10
Rubberen schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:59:
Aanvallen:
-Bubble / 25
-Body slam/ 40

Als ik die evolueer tot poliwirl, is de kans dan bestaand dat de aanvallen veranderen? En van poliwhirl naar poliwrath, kunnen ze dan 'nog' veranderen?
Met evolueren kunnen de aanvallen veranderen, ja. Daarom hoef je bij een niet laatste evolutie eigenlijk niet naar de aanvallen te kijken.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Aanvallen:
-Bubble / 25
-Body slam/ 40

Ja even googlen of zoeken met de zoekfunctie had je dit antwoord al pak en beet 100 keer op kunnen leveren.
Elke evolutie worden de aanvallen random bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Aanvallen:
-Bubble / 25
-Body slam/ 40

De moveset verandert toch sowieso per evolve? Alleen met het upgraden blijven ze vastliggen. En dan heb ik nog niet eens gesproken over Niantic die dus sneaky overnight elke pokemon een andere moveset kan geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 17:19
Lijkt inderdaad of ze mr.mime hebben aangepast voor spawns. Voor vandaag was hij altijd zeldzaam hier in Alkmaar en vandaag lijken het net pidgeys (naja bijna dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Groenie schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:08:
Lijkt inderdaad of ze mr.mime hebben aangepast voor spawns. Voor vandaag was hij altijd zeldzaam hier in Alkmaar en vandaag lijken het net pidgeys (naja bijna dan)
Lijkt mij om vakantiegangers tegemoet te komen. Zou mij erg frustreren als ik 1x per jaar een tweeweekse busreis naar de tulpenbollen kan maken vanuit Japan en dan nergens een Mr Mime tegenkom. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Hier in Frankrijk aan de lopende band. Ook andere hoge geëvalueerde versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Yep hier in Amsterdam ook meer mimes. Heb er al 2 gevangen vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 21:36
Groenie schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:08:
Inderdaad, afgelopen 31 dagen heb ik 66 Mr Mime's gespot op mijn scanner. Waarvan er 54(!) de afgelopen 24 uur waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
Opmerkelijk... Afgelopen weken er nog nooit eentje gezien en ik heb er net ook een paar gevangen binnen 15 min :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Hier op mijn ronde ook 12 stuks gevangen.
Vraag me eigen af wat hier achter zit

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Een nieuw mysterie. Wanneer ik gyms in de buurt selecteer verschijnt er na elke 44 seconden (ik heb het getimed) een extra verticale lijn links naast de stipjes met bezette plaatsen. Iemand een idee wat dat te betekenen heeft? Ik zie de animatie van de pokemon in de gym ook elke keer een klein beetje stotteren als er een balkje bijkomt..

edit: Het gebeurd overigens alleen bij een level 6 of hoger gym, waar er al een streepje na de eerste 5 staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x7cyKw8ZfYJmkkyYv635NZcH/full.png

[ Voor 22% gewijzigd door Nedra op 20-08-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt heel raar idd :D

Net mn eerste Mr Mime *O*, gisteravond plots overal Vulpix en een paar Growlithes.. Verder nog Bulbasaurs Pika's en andere dingen die hier nooit spawnen.

Wat ons is opgevallen, is dat het lijkt alsof alle extra Pokies die plots zijn gedumped, allemaal Egg-pokemon zijn.. hmmm interessant :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Weet iemand waar ik digletts kan vinden in A'dam e.o. (fietsafstand)? Ik heb er ooit 1 uit een ei, daarna niks meer gezien. Dugtrio is wel heel ver uit het zicht zo...

Edit:

Heb overigens een zeer goede dag gehad:
hitmonlee in vondelpark gevangen
hitmonchan uit een ei
genoeg squirtles voor blastoise

pokedex nu 130/130

Daarnaast heb ik zojuist de level 30 aangetikt. :)

Edit2: nu al m'n bulbasaurs aan het bekijken. Letterlijke alle in het wild gevangen slechte stats, maximaal 3 atk (en ik heb er de afgelopen 2 dagen echt een stuk of 50 gevangen, geen grap). De enige met goede stats waren uit een ei. Volgens mij was dit al eerder geconcludeerd. :'(

[ Voor 66% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-08-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh trouwens, die Mr Mime stond in het midden van het midden van de sightings tab..

En door een 'hulpmiddel' kon ik wel zien waar ie zat. Maar even serieus guys.. Als die afstand als 'nearby' wordt gezien dan hoeft dat van mij sowieso echt niet meer :(

Als ik kijk naar de enorme radius die er zou zijn als je alleen op de nearby zou afgaan dan ben je 30 minuten op zoek. Dat gaat me echt te ver, al helemaal als je weet dat ze max 15 min er zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat is de betere secondary van Golduck? Icebeam met 65 dps of Hydropump met 90dps. De ene Golduck is cp 969 met icebeam en de andere golduck is cp 911 met Hydropump. Neig naar de laatste met minste cp. Beide hebben overigens een IV van 33,333% dus ik ga ze niet upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Joosie200 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:35:
Wat is de betere secondary van Golduck? Icebeam met 65 dps of Hydropump met 90dps. De ene Golduck is cp 969 met icebeam en de andere golduck is cp 911 met Hydropump. Neig naar de laatste met minste cp. Beide hebben overigens een IV van 33,333% dus ik ga ze niet upgraden.
Hydropump is het beste.

http://www.pokemongodb.net/2016/05/golduck.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is bijna door de ballen heen :/

Vorige week vrijdag bijna 300 stuks verzameld, inmiddels nog 19 ultraballs over en that's it.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Net m`n eerste Muk! *O*
Had `m sowieso nog nooit gezien op de radar ofzo, dus ben er wel blij mee.

Muks staan blijkbaar erg ver naar achteren, nog verder dan Zubats en Golbats volgens mij.
Heeft me ook bijna al m`n Vitesse ballen gekost, omdat het even duurde voordat ik de afstand juist had.
Maar ik heb `m! :)
poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:28:
...
Als die afstand als 'nearby' wordt gezien dan hoeft dat van mij sowieso echt niet meer :(
...
Is het alweer huilie-huilie tijd? :')

[ Voor 28% gewijzigd door Trasos op 20-08-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:04:
* Raven is bijna door de ballen heen :/

Vorige week vrijdag bijna 300 stuks verzameld, inmiddels nog 19 ultraballs over en that's it.
Hier juist het omgekeerde 'probleem':
  • 77x Max Potion
  • 41x Poké Ball
  • 204x Great Ball
  • 142x Ultra Ball
  • 183x Razz Berry
De rest allemaal maar weggedonderd 8)7

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zegato schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:58:
[...]

• 77x Max Potion
  • 41x Poké Ball
  • 204x Great Ball
  • 142x Ultra Ball
  • 183x Razz Berry
Moet je niet zoveel bag space kopen dan heb je ook niet zoveel meuk bij je. 180 berries omg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Zegato schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Wat ik me afvraag: heb je dat alleen in die infinity egg incubator uitgebroed of heb je ook gekochte incubators gebruikt?
Dat waren mijn infinity+2 level 20 incubators, dus het is gewoon geluk.

Vandaag 1 charmander eruit gevist. Daarnaast een pidgey en ghastly das ook wel ok, want pidgey candy is nooit weg en ghastly's evolueren best leuk.

Het gaat momenteel dus erg lekker met de eitjes. Ik heb daarom er weer een paar bijgekocht (laat ik Niantic ook maar sponsoren^^), Proberen om uiteindelijk alleen maar 10km eitjes te krijgen en die dan en masse uit te broeden/

*Pokpokpok*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Dacht net even snel ook een Mr.Mime te kunnen vangen. Helaas, het spel dacht daar anders over. Toen ik aankwam liep het spel vast. Opnieuw in proberen te loggen gaf het 'server overload' berichtje weer. Snel ingelogd via Google, dat kon natuurlijk weer wel... en jahoor, de eerste Mr.Mime die ik ooit ben tegengekomen staat daar mooi te doen alsof er een onzichtbare muur voor zijn neus staat. Uitgelogd en snel weer geprobeerd in te loggen op mijn PTC-account, en tada, ineens wou het wel, maar niet heus. Twee ultraballs gegooid en het spel begint oneindig te laden met de menuknoppen weg, alleen het eindeloos draaiende balletje en een Mr.Mime die zijn vrijheid viert en mij taunt. Ik weet niet wat ze aan het aanpassen zijn qua Pokemon-spawns bij Niantic, maar zoals gewoonlijk gaat het weer niet vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Als ze mijn slowpoke farm maar niet opdoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trasos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:51:

[...]

Is het alweer huilie-huilie tijd? :')
Ten eerste is dat geen huilie huilie, gewoon irritatie dat ze t toch wel iets beter (en meer richting) mogen maken.
Ten tweede heb ik de nearby niet nodig, ik kom wel aan mn Pokemon O-)

Wat wel huiliehuilie is, is de Haunter van CP 13 die ik net ving }:|

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 20-08-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zojuist een Abra (CP311) uit een ei, die GPS-jitter blijft handig :)
[...]

• 77x Max Potion
  • 41x Poké Ball
  • 204x Great Ball
  • 142x Ultra Ball
  • 183x Razz Berry
Lucky bastard :P

[ Voor 73% gewijzigd door Raven op 20-08-2016 19:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
[...]

• 77x Max Potion
  • 41x Poké Ball
  • 204x Great Ball
  • 142x Ultra Ball
  • 183x Razz Berry
Zo zag mijn pack er ook uit een aantal dagen geleden, maar na 2 uurtjes Kijkduin was alles toch echt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
mark-k schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:59:
[...]

Moet je niet zoveel bag space kopen dan heb je ook niet zoveel meuk bij je. 180 berries omg.
Martijn13 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:13:
[...]

Zo zag mijn pack er ook uit een aantal dagen geleden, maar na 2 uurtjes Kijkduin was alles toch echt op :P
En daar heb je dan ook meteen de reden :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daarstraks bij de snackbar eens opgestart, staat Mr Mime daar zomaar ineens 2 Great balls en een berrie en gevangen :)

Maar de spawns zijn hier in de buurt enorm veranderd, vanochtend een Abra, Venomat vanaf de bank, terwijl er nooit anders dan Weedle of Rattate spawnde hierzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:35
Ik wou even mijn sterkste pokemon showen :D
Afbeeldingslocatie: https://s9.postimg.org/5mr4fe5sf/pkmngolvl26.jpg

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
DutchEZmoder schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:59:
[afbeelding]
Hoeft niet hoor..

misschien een beetje jaloers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Nedra schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:20:
Een nieuw mysterie. Wanneer ik gyms in de buurt selecteer verschijnt er na elke 44 seconden (ik heb het getimed) een extra verticale lijn links naast de stipjes met bezette plaatsen. Iemand een idee wat dat te betekenen heeft? Ik zie de animatie van de pokemon in de gym ook elke keer een klein beetje stotteren als er een balkje bijkomt..

edit: Het gebeurd overigens alleen bij een level 6 of hoger gym, waar er al een streepje na de eerste 5 staat

[afbeelding]
Naar mijn weten zie je die streepjes alleen per 5 pokemon, dus is het normaal dat je ze alleen in lvl6 en hoger gyms tegenkomt. Wat die extra streepjes bij jou aan het begin doen is een raadsel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vorkie schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:52:
Daarstraks bij de snackbar eens opgestart, staat Mr Mime daar zomaar ineens 2 Great balls en een berrie en gevangen :)

Maar de spawns zijn hier in de buurt enorm veranderd, vanochtend een Abra, Venomat vanaf de bank, terwijl er nooit anders dan Weedle of Rattate spawnde hierzo.
Ik ben vandaag 3 Mr Mime's tegengekomen, terwijl ik die nog nooit eerder heb gezien. Vriend van me kwam ze ook al tegen. Er lijkt dus een heel blik met Mr Mime's te zijn opengetrokken. Althans, dat was Groningen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hee hebben jullie ook de laatste tijd dat de eerste bal altijd keihard mijlenver bijna achter de bomen in de achtergrond verdwijnt? En ik doe niets anders dan normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

poor Leno schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:26:
Hee hebben jullie ook de laatste tijd dat de eerste bal altijd keihard mijlenver bijna achter de bomen in de achtergrond verdwijnt? En ik doe niets anders dan normaal..
Ja dat gebeurt bij mij ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Je moet dan ook op de pokemon richten en niet op de bomen ;)

nee, gebeurt zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:12

two

Jup, is echt schijtirritant.. Ik woon in een klein stadje en kan alleen ballen vinden in het centrum, dus als dat tijdens een tripje 10x gebeurt...

Ik begin het steeds leuker te vinden :D Nu ik steeds meer pokemon over de 1K begin te krijgen kan ik lekker gyms pakken. Super leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door two op 20-08-2016 21:37 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:19
Is dat met AR aan of uit? Heb je dat ook als je AR 1x of 2x toggelt? iOS of Android?

[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 20-08-2016 21:40 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de AR altijd uit.

Ik denk er niet over na om voor elke eerste bal de AR te toggelen.. Maar misschien is het als je te snel wil gooien na de intro animatie..

iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Hier ook zonder AR op Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vandaag dagje Kijkduin geweest met een maat. Echt bizar hoeveel mensen het spel hier spelen.

Kudde mensen zien rennen voor een Scyther, Chansey, Mankey en een Wartortle. Zelf 12 Pokémon kunnen toevoegen aan mijn Pokédex (vier daarvan via evolve).

Een greep uit mijn vangst van deze dag (100 pokies gevangen denk ik)
8x Sandshrew (had die hiervoor nog niet)
3x Pika
3x Ekans
3x Doduo (93% evolved naar Dodrio)
2x Growlithe
2x Magneton
2x Geodude
2x Rhyhorn
2x Machop
Mankey (11cp)
Chansey (298cp, 80%)
Wartortle (101cp, 33% :()
Kabuto (606cp, 73%)
Omanyte (606cp, 71%)
Mr. Mime
Dratini (499cp, 93%)
Vulpix (414cp, 91%)
Bellsprout (557cp, 87%)

Verder nog een shitload aan Voltorbs, Magnemite, Magikarp, Poliswag, paar Tentacools, Eevee's, Squirtles, Nidorans, Ponytas en nog een hoop meuk.

Twijfel nog of ik een Ekans ga evolven (404cp, 87%). Heb 98 candy.

Al met al me zeker vermaakt in de vier uurtjes dat ik daar ben geweest. Dag afgesloten met een avondje ayce sushi :D

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 20-08-2016 22:10 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Wat was dat vandaag met die kleine monsters? Zijn er wel 7 gevlucht! Allemaal binnen 3 ballen. Zelfs met besjes en great balls liepen ze weg. Meeste niet heel erg. Wel een Vulpix van ~500 en een Eevee van 685. Gelukkig wel een Vulpix uit ei dus genoeg Candy voor een ninetails van 1278. Uit ander ei een doduo. Lang geleden dat we er daar een van gezien hadden. Leverde ook een dodrio op. Zijn geen gymvechters, dus CP etc. Maakt me miet veel uit. Wel goed voor de Pokedex.

Leuk van die Mr. mime! Hoop dat wij 'm ook snel zien. Kwam 1x op de radar maar toen zaten we op de snelweg. Die kleine manier vindt Mr. Mime erg leuk. (Ik vind die clown een beetje een nep Pokemon). Die zorgde namelijk zo goed voor de moeder van Ash toen Ash op reis ging. Zo leer ik ook nog eens wat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 22:07
Woohoo, mijn eerste Pikachu, eindelijk. De volle 10 CP en 31.11% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
readytoflow schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:00:

Die zorgde namelijk zo goed voor de moeder van Ash toen Ash op reis ging.
Hehe 'zorgde'.. Dirty Mr Mime >:)

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/39fD9OFmcvzhe/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:08
Vandaag eindelijk mijn 1e Gyarados gekregen! IV 97,8% attacks bite/dragon pulse.. Helaas geen hydropump maar gelukkig ook niet de crappy twister. iemand ervaring met dragon pulse? Is het nog waard om te dust in te stoppen. Hij is "slechts" CP 1226.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mijn 172cp magikarp vandaag kunnen evolven, heeft die gyrados bite en Twister:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb eindelijk iets goeds gekregen uit 10km ei, was me 4e 10k ei in 3 dagen..nu een 1673 lapras met 32 candy erbij! Meteen geleveld tot 2106! Met ice shard en blizzard :) :)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:19
roflexx schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:34:
Mijn 172cp magikarp vandaag kunnen evolven, heeft die gyrados bite en Twister:(
Je mag die naast mijn Troliwrath zetten...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
DutchEZmoder schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:59:
[afbeelding]
Damn, heb niet 1 100% pokemon.... Deze gozer gewoon minimaal 2 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag met mijn neefje (10) wat rond gelopen, erg leuk om te doen. Ik heb alleen het idee dat de afstanden vd eieren niet zo goed werken?
Ook jammer dat je blijkbaar niet alle pokemons kunt vangen in een bepaald gebied, half Nederland afreizen gaat iets te ver :-)
Pagina: 1 ... 44 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status