Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Richh schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:24:
Was even in de veronderstelling dat ik langs een Jynx fietste... Even goed kijken, bleek het een Grimer te zijn :D weer een nieuwe toegevoegd aan de Pokedex vandaag!
Jynx...Grimer...met en zonder make-up? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

Ah, de Grimer bug is dus opgelost?
Grimer bug?

1 minuutje later, 2 jongetjes van een jaar of 13 'weet jij waar die Grimer zit' hahaha :p

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
mercapto schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

Jynx...Grimer...met en zonder make-up? :P
Makes sense... altijd al gedacht dat Nicky Minaj er zonder make up uit zou zien als een Muk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Sjurm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:16:
[...]

Koffing is overigens best zeldzaam toch? Zijn er veel mensen met de evolutie daarvan (naam kwijt)?
Bedoelde Weezing :+
Koffings heb ik wel zat. Althans, nog niet genoeg voor Evolve :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:23:
[...]

Tja... Elke Eeveelutie is een roulettespel...
Ah, dan is het bij mij zeker dat ik alleen een Vaporeon krijg als hij op Groen komt :( (10...flippin'....Flareons...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Richh schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:26:
[...]

Grimer bug?

1 minuutje later, 2 jongetjes van een jaar of 13 'weet jij waar die Grimer zit' hahaha :p
Er was een tijdje een bug dat de app crashte zodra er een Grimer geanimeerd in beeld kwam - of dit nu was in je Pokémonlijst, in de Pokédex, in een gym of in het wild op de kaart... *poef* weg app.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 01:18
mvds schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:00:
Wat is het nut van een cp3000 mon te zoeken/sparen/bouwen en erin te zetten, als je er door 6 x cp500 mons uitgeknikkerd kan worden?
Een stel mede teamleden opzoeken en die gym even naar lvl 5 of hoger gooien. Dan kost het die persoon met 6x cp500 wezens toch een hoop revives en potions voor hij ook maar die gym zal hebben.

Ik vind de gym fights atm prima. Als defender heb je al een voordeel (kost je niks en dubbele HP), en het is mooi dat nu ook beginnende spelers de mogelijkheid hebben om een gym over te nemen. Dat houd ook voor nieuwelingen de fun in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Er was een tijdje een bug dat de app crashte zodra er een Grimer geanimeerd in beeld kwam - of dit nu was in je Pokémonlijst, in de Pokédex, in een gym of in het wild op de kaart... *poef* weg app.
Dat heb ik 50/50, soms gaat het prima en soms crasht alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Ah, dan is het bij mij zeker dat ik alleen een Vaporeon krijg als hij op Groen komt :( (10...flippin'....Flareons...)
En als je hem ook nog met de ideale attack set wil hebben dan is dat de dubbel-nul... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 11-10 01:18
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Ik heb al 2 vaporeon's, 4 jolteons en pas 1 flareon (middels de naam truc), dus wil best wel 1 vapo ruilen tegen een flareon :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
1 Vap, 1 Flare en 3 Jolts hier... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:31:
1 Vap, 1 Flare en 3 Jolts hier... :/
Same for me, maar de meeste gyms worden water poke's ingezet dus opzich wel fijn vechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zodra traden uitkomt moet je maar roepen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgflip.com/190bdt.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 16-08-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pAM5TaPQewEL3c6Ajalki5sn/full.png

Dilemma's, dilemma's...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de IV calculator hier onder heb ik een Dratini van 100% IV, calculator op silphroad zit er ook niet heel ver vandaan..

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/287ht76.png

Had ik nu maar wat meer candy 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
ajaxalex schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:34:
Same for me, maar de meeste gyms worden water poke's ingezet dus opzich wel fijn vechten :+
Ja dat wel...

Mijn drie Jolteons zijn:

1) CP1368 92HP Thunder Shock + Thunderbolt
2) CP1246 84HP Thunder Shock + Thunder
3) CP1199 84HP Thunder Shock + Thunderbolt

1 heeft de hoogste CP en hoogste HP, 2 heeft de beste aanvallen en 3 heeft de hoogste IV... Kon ook niet allemaal samen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Nope, geen problemen mee gehad. Ik kan m gewoon overal bekijken, heb alleen nog geen gym kunnen proberen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Richh schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:39:
[...]

Nope, geen problemen mee gehad. Ik kan m gewoon overal bekijken, heb alleen nog geen gym kunnen proberen.
Ik kan hem ook gewoon bekijken inderdaad, al enige tijd.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Trouwens... Wat voor invloed hebben die ATK en DEF stats nu eigenlijk op het spel? STA is voor de HP en ATK en DEF gaan naar de CP, maar hebben ze nou ook daadwerkelijk invloed op het gevecht? Ik bedoel, er staat een standaard schade voor elke aanval (al dan niet met STAB of andere bonus er nog bijop). Zorgt meer ATK voor meer toebedeelde schade en DEF juist voor minder ontvangen schade? Ik denk het niet want dan zouden al die DPS stats species specific moeten zijn omdat de ene soort Pokémon heel andere stats heeft dan de andere. Maar... Wat maakt het dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Ik begrijp het ook niet Albantar... Om even die Magikarp erbij te nemen van mijn vorige post: als ik die van 153 CP/93,33% IV en 15 ATK en 15 DEF zou evolven, betekent dat meteen dat ik per definitie een 2065 CP Gyarados zal krijgen die in de evolution calculator naar voren komt? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JMS3ipYAO0HsrojvopkEnNEo/full.png

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:41:
Trouwens... Wat voor invloed hebben die ATK en DEF stats nu eigenlijk op het spel? STA is voor de HP en ATK en DEF gaan naar de CP, maar hebben ze nou ook daadwerkelijk invloed op het gevecht? Ik bedoel, er staat een standaard schade voor elke aanval (al dan niet met STAB of andere bonus er nog bijop). Zorgt meer ATK voor meer toebedeelde schade en DEF juist voor minder ontvangen schade? Ik denk het niet want dan zouden al die DPS stats species specific moeten zijn omdat de ene soort Pokémon heel andere stats heeft dan de andere. Maar... Wat maakt het dan uit?
Is ook weer een formule voor, DMG die je aanval doet is iets van de base dmg*ATKaanvaller/DEFdefender* CPmultiplierAanvaller/CPmultiplierDefender +1 of zoiets, ff zoeken.

Edit: Damage = Floor(0.5 * (Attack / Defense) * (CpM_Atk / CpM_Def) * STAB * Type * MovePower) + 1

https://gaming.stackexcha...s-work-in-pok%C3%A9mon-go

[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 16-08-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 08:30
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:41:
Klopt wat je zegt maar het gaat blijkbaar maar om een klein verschil

HOW IMPORTANT ARE IV'S?

IVs are not as impactful in GO as in the main series games. But they can make up to a 10% difference in attack, defence, or stamina.

Dus 10% verschil zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:49:
Ik begrijp het ook niet Albantar... Om even die Magikarp erbij te nemen van mijn vorige post: als ik die van 153 CP/93,33% IV en 15 ATK en 15 DEF zou evolven, betekent dat meteen dat ik per definitie een 2065 CP Gyarados zal krijgen die in de evolution calculator naar voren komt? [afbeelding]
Nee, zal eerder rond die lagere zitten (tenminste dat was bij mij tot nu toe elke keer het geval met hoge IV pokemon). Mijn gok ik dat dit komt doordat je pokemon al redelijk perfect is en dus een lager lvl ten opzichte van hogere CP pokemon met slechte IV, die dan dus ook een hoger lvl Gyarados zouden geven. Uiteindelijk wordt hij met power ups wel hoger dan een laag IV pokemon.

En nu bedenk ik dus net ook dat als die theorie klopt je dus het beste laag IV pokemon kunt evolven indien je er geen dust in gaat stoppen, omdat je evolve dan dus meer CP zou hebben. Zou eigenlijk eens een keer getest moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
KingHawk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Klopt wat je zegt maar het gaat blijkbaar maar om een klein verschil

HOW IMPORTANT ARE IV'S?

IVs are not as impactful in GO as in the main series games. But they can make up to a 10% difference in attack, defence, or stamina.

Dus 10% verschil zeggen ze...
In CP gemeten wel weer wat meer denk ik: m'n epische 0% IV Psyduck kan op level 40 helemaal maxed out maximaal een CP van 872 halen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/orNmoPz8Q8BKb7MK3r5DyzWR/full.png

Terwijl een 100% IV Psyduck volgens GamePress 1110 CP kan halen. De 0% IV Psyduck is dan 21,4% minder CP...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

In CP gemeten wel weer wat meer denk ik: m'n epische 0% IV Psyduck kan op level 40 helemaal maxed out maximaal een CP van 872 halen:
[afbeelding]

Terwijl een 100% IV Psyduck volgens GamePress 1110 CP kan halen. De 0% IV Psyduck is dan 21,4% minder CP...
Ja waar ze over praten is 10% verschil per waarde, dus 10% meer attack, 10% meer defense, en 10% meer Stamina. CP is een functie van zowel attack als defense, dus kan best op meer uitkomen.

De precieze cijfertjes ervoor weet ik overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Is ook weer een formule voor, DMG die je aanval doet is iets van de base dmg*ATKaanvaller/DEFdefender* CPmultiplierAanvaller/CPmultiplierDefender +1 of zoiets, ff zoeken.

Edit: Damage = Floor(0.5 * (Attack / Defense) * (CpM_Atk / CpM_Def) * STAB * Type * MovePower) + 1

https://gaming.stackexcha...s-work-in-pok%C3%A9mon-go
Thanks! Zoiets leek me op zich ook wel logisch. Wel jammer dan dat "die sites" niet de uiteindelijke ATK en DEF waardes laten zien want die zouden heel handig zijn. Het heeft bijvoorbeeld weinig nut om een Pokémon die 500 DEF heeft aan te vallen met eentje die 250 ATK heeft want je aanvallen doen maar de helft van de schade die je eigenlijk verwacht - nog afgezien van de verdubbelde HP die een verdedigende Pokémon krijgt. Wel interessant om te weten dus... Heel wat uitzoekwerk voor de number crunchers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Ja waar ze over praten is 10% verschil per waarde, dus 10% meer attack, 10% meer defense, en 10% meer Stamina. CP is een functie van zowel attack als defense, dus kan best op meer uitkomen.

Ik heb ergens 5% gelezen overigens. Dan krijg je (1,05*1,05*1,05)-1 = 15,% betere Pokémon. In het geval van 10% is dit 33,1%.
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

Nee, zal eerder rond die lagere zitten (tenminste dat was bij mij tot nu toe elke keer het geval met hoge IV pokemon). Mijn gok ik dat dit komt doordat je pokemon al redelijk perfect is en dus een lager lvl ten opzichte van hogere CP pokemon met slechte IV, die dan dus ook een hoger lvl Gyarados zouden geven. Uiteindelijk wordt hij met power ups wel hoger dan een laag IV pokemon.

En nu bedenk ik dus net ook dat als die theorie klopt je dus het beste laag IV pokemon kunt evolven indien je er geen dust in gaat stoppen, omdat je evolve dan dus meer CP zou hebben. Zou eigenlijk eens een keer getest moeten worden.
Ik wil het best eens testen als ik (weer) eens twee dezelfde Pokémon van met gelijke CP-waarden :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Vanochtend hier een rondje gemaakt en een aantal eieren uit laten komen;
Nidoran (m), Krabby, Tentacool, Ghastly, Tangela en 2x Paras.

Vlak voordat ik de terugweg weer wilde starten werden er 4 lures bij elkaar geplaatst, nog maar effe een half uurtje blijven hangen dus. Veel meuk die ik al had maar de 1e spawn was het beste; Poliwrath :)

Daarnaast nog wel 2 gyms kunnen pakken waardoor ik 40 muntjes kon cashen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Welke tool is dat?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49

mvds

Totally awesome!

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:03:
[...]

Thanks! Zoiets leek me op zich ook wel logisch. Wel jammer dan dat "die sites" niet de uiteindelijke ATK en DEF waardes laten zien want die zouden heel handig zijn. Het heeft bijvoorbeeld weinig nut om een Pokémon die 500 DEF heeft aan te vallen met eentje die 250 ATK heeft want je aanvallen doen maar de helft van de schade die je eigenlijk verwacht - nog afgezien van de verdubbelde HP die een verdedigende Pokémon krijgt. Wel interessant om te weten dus... Heel wat uitzoekwerk voor de number crunchers! :D
Dat soort dingen zie ik wel eens als ik gyms aanval. Zelks als ik het type pokemon goed afstem dan nog leg ik het vaak af. Bijv een sparky (cp1000) tegen een waterbeest (ook rond cp1000) zou dubbele dmg moeten doen, maar het haalt amper uit. Vaak ben ik al dood en heeft de tegenstander nog 40-50% leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
De IV is gemiddeld genomen over alle pokemon iets van 20% verschil dacht ik. Per pokemon is het verschil anders, aangezien de base values van elke pokemon anders zijn. Heb je een Chansey die een paar IV stamina mist boeit dat geen ruk omdat die al een enorme base stamina heeft. Zo maken IV eigenlijk meer verschil bij slechte pokemon (pokemon met lage base stats), aangezien IV altijd 3*15 punten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mvds schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:11:
[...]

Dat soort dingen zie ik wel eens als ik gyms aanval. Zelks als ik het type pokemon goed afstem dan nog leg ik het vaak af. Bijv een sparky (cp1000) tegen een waterbeest (ook rond cp1000) zou dubbele dmg moeten doen, maar het haalt amper uit. Vaak ben ik al dood en heeft de tegenstander nog 40-50% leven
Effective is maar 1.25x in PoGo en niet 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen tool, is een IV website :) Mag dus niet besproken worden :) Maar is een van de bekendere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:13:
[...]

Effective is maar 1.25x in PoGo en niet 2x.
Super effective is toch 200%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Ook daar kan je niet zo stellig over zijn.

Een Chansey bijvoorbeeld heeft zelf al een base stamina van 500. 15 extra puntjes van de IV is dan dus maar 0,7%... Terwijl bij de Chansey de ATK en DEF IV's veel meer invloed hebben (volgens mij tot wel 50%) omdat die base waardes juist heel erg laag zijn. Wat raar eigenlijk dat ik niet echt een site kan vinden waar je de base values van alle soorten Pokémon kunt vinden zodat je echt kunt zien welke de beste zijn.

Je ziet trouwens ook in de formule dat de "relatieve CP" wordt meegerekend. Stel dat een Pokie van CP1000 tegen een van CP500 vecht van het zelfde type, dan is die CP500 drie keer in het nadeel want niet alleen heeft hij veel minder HP, hij doet ook de helft van de schade aan die ander, en hij ontvangt zelf dubbele schade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mvds schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:14:
[...]

Super effective is toch 200%?
Op de GameBoy wel. In Pokémon Go niet. 25% bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mvds schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:13:
[...]

Geen tool, is een IV website :) Mag dus niet besproken worden :) Maar is een van de bekendere ;)
Maar log je daar in? want zie ook je candy's staan namelijk.

Gebruik nu een handmatige om zelf data in te voeren, maar dat voor 100 pokemon doen duurt een eeuwigheid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:15:
[...]

Op de GameBoy wel. In Pokémon Go niet. 25% bonus.
Nou, erg super dan :{

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:04:

[...]

Ik wil het best eens testen als ik (weer) eens twee dezelfde Pokémon van met gelijke CP-waarden :)
Et voilà:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kx0zrFNUxuuSPgugzcQc37lP/full.png

naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S4pzPkfo89SCvfRHCAdQcP1S/full.png

n=1 dus als jullie meer tests kunnen uitvoeren: graag! :)
Iets met Voldemort en zo... Ik wil het graag met je delen, maar dat mag niet.
Steun deze post als je het er ook niet mee eens bent :P

Zegato in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

Een Chansey bijvoorbeeld heeft zelf al een base stamina van 500. 15 extra puntjes van de IV is dan dus maar 0,7%... Terwijl bij de Chansey de ATK en DEF IV's veel meer invloed hebben (volgens mij tot wel 50%) omdat die base waardes juist heel erg laag zijn. Wat raar eigenlijk dat ik niet echt een site kan vinden waar je de base values van alle soorten Pokémon kunt vinden zodat je echt kunt zien welke de beste zijn.

Je ziet trouwens ook in de formule dat de "relatieve CP" wordt meegerekend. Stel dat een Pokie van CP1000 tegen een van CP500 vecht van het zelfde type, dan is die CP500 drie keer in het nadeel want niet alleen heeft hij veel minder HP, hij doet ook de helft van de schade aan die ander, en hij ontvangt zelf dubbele schade...
Ja klopt, ik had het wellicht moeten verduidelijken, ik ging in op wat er gezegd werd in de quotes. De accuraatheid daarvan heb ik even daar gelaten. Ging meer om de manier waarop bepaalde zinnen geïnterpreteerd worden, wat op zichzelf al aardige verschillen met zich meebrengt.

Weet zelf overigens niet exact hoe die IV helemaal werkt. Is er ergens een bron die achterhaald wat die 0-15 op de stats daadwerkelijk inhoud? Soms hoor je %s soms hoor je punten, bij beide relevant wat is dan de basis van de verschillende pokemon. Ik neem aan dat deze data al uitgelezen is en beschikbaar moet zijn. Maar een fijn overzichtje heb ik nog niet echt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:20:
[...]

Et voilà:

[afbeelding]

naar:
[afbeelding]

n=1 dus als jullie meer tests kunnen uitvoeren: graag! :)

[...]

Iets met Voldemort en zo... Ik wil het graag met je delen, maar dat mag niet.
Steun deze post als je het er ook niet mee eens bent :P

Zegato in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Hmm dit is wel heel vreemd, de lagere IV kan op lvl 40 een hogere CP behalen. Ik dacht altijd dat de hogere IVs ook de hogere CPs op max zouden hebben. Overigens natuurlijk lastig met een kleine steekproef, die ook nog eens dicht bij elkaar ligt.

[ Voor 26% gewijzigd door spocy op 16-08-2016 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Eens wat gezocht... Een Dragonite heeft een Base ATK van 250. IV kan daar dus 6% bovenop doen... Hij heeft een Base DEF van 212 (ook een van de hoogste) waar IV dus 7% bovenop kan doen. Zijn Base STA is 182 waaraan IV dus 8% kan toevoegen. Een 100% Dragonite is dus maar zo'n 7% beter dan een 0% Dragonite...

Bij de kleinere beestjes maakt IV veel meer uit. Chansey bijvoorbeeld heeft 500 STA, 40 ATK en 60 DEF. IV maakt dus maximaal 3% uit op STA, maar 37,5% op ATK en 25% op DEF... Dus hoewel de Chansey het vooral van zijn HP (STA) moet hebben, is een chansey met zeer hoge ATK en DEF IV's juist een veel betere om mee te vechten want juist daar maken de IV's het meeste verschil...
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

Ja klopt, ik had het wellicht moeten verduidelijken, ik ging in op wat er gezegd werd in de quotes. De accuraatheid daarvan heb ik even daar gelaten. Ging meer om de manier waarop bepaalde zinnen geïnterpreteerd worden, wat op zichzelf al aardige verschillen met zich meebrengt.

Weet zelf overigens niet exact hoe die IV helemaal werkt. Is er ergens een bron die achterhaald wat die 0-15 op de stats daadwerkelijk inhoud? Soms hoor je %s soms hoor je punten, bij beide relevant wat is dan de basis van de verschillende pokemon. Ik neem aan dat deze data al uitgelezen is en beschikbaar moet zijn. Maar een fijn overzichtje heb ik nog niet echt gezien.
Het zijn dus punten.

Een 0% Chansey heeft 40/60/500 ATK/DEF/STA, een 100% Chansey heeft 55/75/515...
En een 0% Dragonite heeft 250/212/182, een 100% Dragonite heeft 265/227/197.

[ Voor 41% gewijzigd door Mx. Alba op 16-08-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:23:
[...]

Hmm dit is wel heel vreemd, de lagere IV kan op lvl 40 een hogere CP behalen. Ik dacht altijd dat de hogere IVs ook de hogere CPs op max zouden hebben. Overigens natuurlijk lastig met een kleine steekproef, die ook nog eens dicht bij elkaar ligt.
Het ligt eraan wat de exacte breakdown van de IV's is...

CP wordt bepaald door ATK en DEF, HP wordt bepaald door STA.

Een Pokémon met ATK/DEF/STA IV's van 10/10/5 zal dus een hogere CP hebben (en lagere HP) dan een met 5/5/15 hoewel hun "perfection" het zelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
[...]

http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list

Jij niet nee, ik wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:23:
[...]

CP is opgebouwd uit ATK*sqrt(DEF)*sqrt(STA), dus als je hoge CP wilt moet je vooral naar de ATK IV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Okay, ik lees nu weer overal dat verhaal over rare pokemon krijgen met incense: http://www.universityhera...-cheats-incense-lures.htm

Had iemand dit hier al getest? Ik dacht in deel 2 te lezen dat iemand het geprobeerd had en alleen maar pidgey's kreeg. Myth busted?

[ Voor 18% gewijzigd door Nedra op 16-08-2016 15:48 . Reden: Link aangepast. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Poeh, dat Charmander nest in Soest kan ik ieder geval bevestigen. Inmiddels de trotse trainer van een 98% Charizard. Je vind ze tussen de flats rond (52.16852, 5.28915) zitten zo'n 3 á 4 vaste punten waar de Charmanders om de 10 minuten spawnen. Met wat lures op de pokestops maak je het jezelf nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Nedra schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:46:
Okay, ik lees nu weer overal dat verhaal over rare pokemon krijgen met incense: https://www.vg247.com/201...tch-make-gyms-unbeatable/.

Had iemand dit hier al getest? Ik dacht in deel 2 te lezen dat iemand het geprobeerd had en alleen maar pidgey's kreeg. Myth busted?
Yes, getest (Zie deel 2). Kreeg alleen maar het normale van Pidgey's, Rattata's en Weedles.
Mocht dit werken, dan moet je echt ver weg zitten van de bewoonde wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

CP is opgebouwd uit ATK*sqrt(DEF)*sqrt(STA), dus als je hoge CP wilt moet je vooral naar de ATK IV kijken.
Ah zo, ik dacht dat ATK en DEF even zwaar meetelden voor CP, vandaar dat ik de uitkomt van de Kakuna zo vreemd vond. Als ATK inderdaad de hoofdmoot is kan het heel makkelijk dat je hogere CP krijgt met veel lagere IV %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Loadichus schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:50:
[...]

Yes, getest (Zie deel 2). Kreeg alleen maar het normale van Pidgey's, Rattata's en Weedles.
Mocht dit werken, dan moet je echt ver weg zitten van de bewoonde wereld.
Hmmyeah dat belooft niet veel goeds. Ik bewaar m'n incense nog wel ff tot ik echt in the middle of nowhere ben. (best lastig, in Amsterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

Ah zo, ik dacht dat ATK en DEF even zwaar meetelden voor CP, vandaar dat ik de uitkomt van de Kakuna zo vreemd vond. Als ATK inderdaad de hoofdmoot is kan het heel makkelijk dat je hogere CP krijgt met veel lagere IV %.
Jup, daarom dat ik ook blijk was dat mijn Dratini 89% was en geen 93%, want dan had hij veel hogere ATK. Helaas verkeerde aanvallen gekregen dus die zit nu in een gym ipv in mijn standaard team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:22
En dan spawnt er ineens een Kabuto op m'n werk! Normaal krijg ik alleen diverse water-meuk en nu ineens een nieuwe entry in m'n Pokédex 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:52
Nooit geweten dat eevee's eevoolves ook in het wild voor kwamen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YIe1n6x.png

Edit gevangen :) helaas maar LVL 765

PS het valt me wel op dat ik de laatste tijd om het werk en thuis overspoeld word met eevee's

[ Voor 36% gewijzigd door Tinusvolkel op 16-08-2016 16:04 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTHUGGA
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-08 23:01
Tinusvolkel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:01:

[afbeelding]
Yup kan dit bevestigen. Heb nog geen enkele Eevee ge evolueerd. Toch al 2 Jolteons en 2 Flareons kunnen vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 10:10

PB-powell

Mr. Laziness

Tinusvolkel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:01:

[afbeelding]
Tsja de meeste evoluties komen in het wild voor, dus waarom deze niet?
Ik moet overigens al 2 weken lang 5 eevee's voor de laatste :+ iemand die een goede plek in Utrecht weet?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:52
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

Tsja de meeste evoluties komen in het wild voor, dus waarom deze niet?
Ik moet overigens al 2 weken lang 5 eevee's voor de laatste :+ iemand die een goede plek in Utrecht weet?
Nog nooit tegen gekomen :) maar wil idd ook niet veel zeggen :p

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik heb zelf 15km uit de kust van Denemarken en Noorwegen die insence gebruikt, gelijk mr mime, charmander, vileplume, arcanine. Exact om de 200meter. Werkt goed zonder pokestops in de buurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Tinusvolkel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:05:
[...]

Nog nooit tegen gekomen :) maar wil idd ook niet veel zeggen :p
Vooralsnog heb ik er meer niet dan wel gezien :9 dus zegt inderdaad niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Bobje schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:14:
Ik heb zelf 15km uit de kust van Denemarken en Noorwegen die insence gebruikt, gelijk mr mime, charmander, vileplume, arcanine. Exact om de 200meter. Werkt goed zonder pokestops in de buurt!
Dus je moet dan echt in the middle of nowhere zitten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Dus je moet dan echt in the middle of nowhere zitten... :/
Dus wie regelt er even een bootje, lets go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Loadichus schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:48:
Poeh, dat Charmander nest in Soest kan ik ieder geval bevestigen. Inmiddels de trotse trainer van een 98% Charizard. Je vind ze tussen de flats rond (52.16852, 5.28915) zitten zo'n 3 á 4 vaste punten waar de Charmanders om de 10 minuten spawnen. Met wat lures op de pokestops maak je het jezelf nog makkelijker.
Super daar ga ik dan dit weekend heen rijden :-)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:16:
Eerst ergens een PokéStop midden op de Noordzee regelen dan kan je daar ook nog een Lure in hangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:21:
[...]

Eerst ergens een PokéStop midden op de Noordzee regelen dan kan je daar ook nog een Lure in hangen. :D
Maar t werkt toch juist goed zonder pokestops in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Nickman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 16:10
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Afgelopen weekend in Giethoorn een fluisterboot gehuurd. Die gaan net geen 10KM/u en zijn ideaal om eieren uit te broeden. Daarnaast daar in de middle of nowhere wat Incense aangegooid met als resultaat vooral Pidgeys, Rattatas etc.. Wel 1 Machop en een Bulbasaur... dus ook geen vetpot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Net een Pikachu uit een 2km ei. Ik blij!
Helaas slechts 464 CP en een IV van 60-71%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:24:
Maar t werkt toch juist goed zonder pokestops in de buurt?
Op reddit gaat er discussie over 2 varianten. 1 met Incense op een afgelegen plek en de andere met een afgelegen pokestop en geen pokemon in de buurt.

De 2e is echter wel zeer moeilijk te testen voor ons omdat Pokestops over het algemeen altijd in niet afgelegen plekken zijn.

Wellicht dat een Ingress speler nog een goede tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:40
Als je een ingress account hebt, zie de volgende site: https://www.ingress.com/intel
Kan je de gehele map + alle punten opzoeken. Maar let op, niet alle punten zijn overgenomen naar Pokemon Go (Maar de meeste wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:03

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Beetje rondgelopen in het centrum van Eindhoven:

7 Pidgey's, 7 Rattata's, 1 Pidgeot en één Pidgeotto.

Een 93% Doduo en 87% Nidoran (F) uit een ei doet het leed een klein beetje verzachten.

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 16-08-2016 16:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:53
Kom ik net een Blastoise tegen ! Twee Razzberrys en tien ultra ballen later, poeff. :|
Leuk ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
BastiaanCM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:53:
Kom ik net een Blastoise tegen ! Twee Razzberrys en tien ultra ballen later, poeff. :|
Leuk ! :(
Razz Berries moet je na elke keer raak gooien "verversen". Ze tellen niet op of zo maar ze zijn wel na 1x raak gooien "uitgewerkt". Dus als je 10 Ultra ballen hebt gegooid dan zou je ook 10 Razz Berries gegooid moeten hebben als je die Blastoise echt had willen hebben.

(Niet dat dat waarschijnlijk had geholpen, die krengen zijn notoir moeilijk om te vangen... Maar ook kleine beetjes kunnen helpen natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:56:
Razz Berries moet je na elke keer raak gooien "verversen". Ze tellen niet op of zo maar ze zijn wel na 1x raak gooien "uitgewerkt". Dus als je 10 Ultra ballen hebt gegooid dan zou je ook 10 Razz Berries gegooid moeten hebben als je die Blastoise echt had willen hebben.

(Niet dat dat waarschijnlijk had geholpen, die krengen zijn notoir moeilijk om te vangen... Maar ook kleine beetjes kunnen helpen natuurlijk.)
Ah, kijk. Dat wist ik niet. Ik dacht dat zo'n Razz Berry gewoon permanent was voor zo'n 'gevecht'. Weet je dat trouwens zeker? Of is dat een speculatie?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:59
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:57:
[...]

Ah, kijk. Dat wist ik niet. Ik dacht dat zo'n Razz Berry gewoon permanent was voor zo'n 'gevecht'. Weet je dat trouwens zeker? Of is dat een speculatie?
Zeker weten, anders kun je m niet bij elke bal opnieuw gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
[...]

Een wilde Pokémon kan maar één keer onder invloed van Razz Berry zijn, en na elke rake worp kan je weer een Razz Berry gooien, wat dus betekent dat de vorige Razz is "uitgewerkt" want anders zou je er niet een kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:19
Als je mis gooit, blijft de razz nog wel zn effect houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 14:38
[...]

Hij heeft gelijk, je ziet het ook aan de kleurring. Die wordt verlaagd als je een berry gebruikt en als de pokemon weer eruit klapt, zie je soms de kleur weer terugspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Is 100% zeker, staat namelijk letterlijk in de beschrijving van die berry. Staat iets van "Will increase the catch rate for the next throw".

Edit: Hmm, of ik zit mis, of ze hebben het aangepast, want dat zinnetje staat er nu niet meer. De gedachte erachter klopt wel nog gewoon btw.

[ Voor 14% gewijzigd door mark-k op 16-08-2016 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
mat.hi.as schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:59:
Als je mis gooit, blijft de razz nog wel zn effect houden?
Ja, dit kun je controleren door te kijken of je een razz kan gooien of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:59:
[...]

Is 100% zeker, staat namelijk letterlijk in de beschrijving van die berry. Staat iets van "Will increase the catch rate for the next throw".
Er staat "Feed this to a pokemon to make it easier to catch".
Geen idee of het effect blijvend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:00:
[...]

Er staat "Feed this to a pokemon to make it easier to catch".
Geen idee of het effect blijvend is...
Ja zag het, was ff in de war met wat hier bij de berry staat: http://pokemongo.gamepress.gg/berries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Het is dus niet helemaal duidelijk hoe lang het effect van een Razz Berry duurt maar het lijkt het meest aannemelijk dat het alleen effect heeft op de eerstvolgende keer dat je raak gooit. En zelfs als dat niet zo is, na elke rake gooi als de Pokie weer ontstapt kan je een nieuwe Razz Berry gooien... Dus als je dat beestje echt wilt hebben, dan doe je dat gewoon. Het is niet alsof die besjes heel zeldzaam zijn of zo, ik heb er net weer 50 tot jam geperst om wat ruimte in mijn tas te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:04:
Het is dus niet helemaal duidelijk hoe lang het effect van een Razz Berry duurt maar het lijkt het meest aannemelijk dat het alleen effect heeft op de eerstvolgende keer dat je raak gooit. En zelfs als dat niet zo is, na elke rake gooi als de Pokie weer ontstapt kan je een nieuwe Razz Berry gooien... Dus als je dat beestje echt wilt hebben, dan doe je dat gewoon. Het is niet alsof die besjes heel zeldzaam zijn of zo, ik heb er net weer 50 tot jam geperst om wat ruimte in mijn tas te maken.
Ja ja, ruimte in je tas maken, volgens mij vind jij die jam gewoon zelf lekker. Ik zal binnenkort eens een pokeball naar je gooien, met al die jam die jij opeet moet dat lukken denk ik.

Dan wordt ik de trotse eigenaar van een 100% Albantar :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:06:
[...]

Ja ja, ruimte in je tas maken, volgens mij vind jij die jam gewoon zelf lekker. Ik zal binnenkort eens een pokeball naar je gooien, met al die jam die jij opeet moet dat lukken denk ik.

Dan wordt ik de trotse eigenaar van een 100% Albantar :+
Nou als ik al zn posts zo lees denk ik niet dat die kerel 100% is hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:07:
[...]

Tja het is en blijft een Albantar natuurlijk he :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 14:38
bedankt voor de tip. vandaag of morgen mee eens langshoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Tja het is en blijft een Albantar natuurlijk he :+ :X
Nou nou nou, ik heb toch wel een fenomenale charge attack: de Ban Hammer (1.000.000)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

[...]

Als Albantar een Pokemon zou zijn;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/orNmoPz8Q8BKb7MK3r5DyzWR/full.png

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 13:02
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:20:
[...]

Nou nou nou, ik heb toch wel een fenomenale charge attack: de Ban Hammer (1.000.000)...
Dus als je op tijd naar links of rechts swiped kan je niet gebanned worden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
Gisteren een Dratini op m'n Sightings, die had ik nog niet, ook bijna niet in de buurt te vinden, goed op de fiets het bos in, gevonden. Snoepje en een Ultra bal erop, vlucht die lul na 1 bal :'(

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
-Marc- schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Dan wordt je maar half gebanned omdat t dmg window groter is dan het dodge window :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Is het dan een nest of een habitat :p
Habitats are spawn locations, usually large and not well-define, where a particular Pokemon is likely to be encountered, but not guaranteed the way a Nest is.
Nests are relatively small and confined area, usually a park, that consistently spawn many of the same Pokemon, normally either single evolution (Jynx, Kangaskhan) or first stage of double and triple evolutions (Magikarp, Dratini, Charmander) they are important to trainers as they allow them to quickly gather a particular rare pokemon or gather candy for that type.
Ik help mee om deze te documenteren op http://pkmngotrading.com/wiki/Netherlands dus als je het zeker weet kan ik hem daar toevoegen! (en misschien een keer zelfs langs gaan O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
-Marc- schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Nope, net als Blizzard, 0ms dodge window. >:)

En vergeet ook mijn quick attack niet: Moderate. Die doet geen schade, maar maakt wel jouw laatste aanval ongedaan!

[ Voor 19% gewijzigd door Mx. Alba op 16-08-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:23:
[...]

Dan wordt je maar half gebanned omdat t dmg window groter is dan het dodge window :P
Ach, als die softbans net zo veel voorstellen als die in Pogo durf ik dat risico nog wel aan...
Albantar, je bent een ***** >:) :P

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Als Albantar een Pokemon zou zijn;
[afbeelding]
Op zn minst toch een Poliwag denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:20:
[...]

It's not very effective :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Aha. Bedankt. Dan ga ik dat voortaan doen :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:04:
OK jongens en meisjes. Post allemaal voor de aardigheid eens je PCR (Pidgey Catch Ratio 8)).

'Caught' gedeeld door 'Seen' maal 100. Kun je uit je Pokédex halen.

Ben benieuwd of je daar iets uit kunt opmaken. :)
8) 93.3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
80.2%

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dan is het nog steeds 800.000 damage... :D

Pagina: 1 ... 31 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status