Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh.. dus ik hoef het niet allemaal op papier bij te houden? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
Pidgey
Seen 102, caught 88.

Klote dingen rennen ook altijd weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:40:

Pidgeys: Seen 484 :X, Caught 418

Stelletje amateurs. ;)
Herstel... maak dat Seen 485 :X, Caught 419. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Raven schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Ik dacht dat ik met 140 pidgeys er al veel had :X

Weedles heb ik de meeste van gevangen zo te zien: 146.
339 pidgeys caught, 392 seen. Het is een p-r-s wasteland hier.

Edit/ In vergelijking: Weedle seen 32, caught 29 :)

[ Voor 8% gewijzigd door slm op 16-08-2016 12:56 ]

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
waar hebben jullie het over met die pidgeys? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
Seen 233, caught 212, ow wacht, dat zijn me magikarp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

slm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Hier niet zo veel spearows, wel veel weedles.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
slm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Opvallend. We hebben allebei een 86,4% catch ratio (caught/seen*100). Vraag me af hoeveel spreiding daarin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Opvallend. We hebben allebei een 86,4% catch ratio (caught/seen*100). Vraag me af hoeveel spreiding daarin zit.
Denk dat het over het algemeen wel rond dat percentage zal liggen, tenzij je great of ultraballen gaat gebruiken 8)7

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

En wat ga je doen met je beedrill? Ga je die werkelijk poweren met dust?
Jij kan misschien vinden dat IV alleen nuttig is als je de Pokemon ook daadwerkelijk een power up wilt geven.
Maar gelukkig verschillen mensen van elkaar, en zullen er dus ook mensen zijn die IV nuttig vinden puur ter verzameling.

Maakt het niet nutteloos puur omdat het niet in jou beeld van nut past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:47:
Oh.. dus ik hoef het niet allemaal op papier bij te houden? :X
Jij wel, jij speelt het spel op hard mode toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Jij kan misschien vinden dat IV alleen nuttig is als je de Pokemon ook daadwerkelijk een power up wilt geven.
Maar gelukkig verschillen mensen van elkaar, en zullen er dus ook mensen zijn die IV nuttig vinden puur ter verzameling.

Maakt het niet nutteloos puur omdat het niet in jou beeld van nut past.
Het is niet mijn beeld, het is gewoon een feit. De IV bepalen alleen hoe hoog je CP kan worden indien je de pokemon maximaal powered met dust, meer doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Zo gaat dus het toekomstige sighting-scherm eruit zien..

https://twitter.com/PokemonGoNews/status/762870335439974408

https://twitter.com/PokemonGoNews/status/762870335439974408

edit: ow nee. niet van niantic zelf dat account... srry

[ Voor 35% gewijzigd door badros86 op 16-08-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

Het is niet mijn beeld, het is gewoon een feit. De IV bepalen alleen hoe hoog je CP kan worden indien je de pokemon maximaal powered met dust, meer doen ze niet.
er kunnen toch mensen zijn die max IV verzamelen. Ik doe het ook. En verder weet je toch niet of je er in de toekomst iets aan kan hebben na gameupdates etc

Niet iedereen hoeft toch hetzelfde als jou te doen... 8)7 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door badros86 op 16-08-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
OK jongens en meisjes. Post allemaal voor de aardigheid eens je PCR (Pidgey Catch Ratio 8)).

'Caught' gedeeld door 'Seen' maal 100. Kun je uit je Pokédex halen.

Ben benieuwd of je daar iets uit kunt opmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

Dit is wel jou beeld, en ja het is een feit dat de IVs bepalen hoe hoog de CP kan worden als je een pokemon maximaal powered met dust. Maar dat betekent niet dat dat het enige nut van IV's is. Je kunt als verzamelaar er namelijk ook trots op zijn dat al je pokemon een IV van 90 of hoger hebben, ongeacht of je ze een power up geeft of niet. Ja dit is ook een nut, en nee dat doet niks af aan de functie van IV, maar geeft het wel een breder nut.

Het is dus zeker niet nutteloos om naar IV te kijken voor andere redenen dan puur het effect bij volledig power ups aan pokemon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:20
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:04:
OK jongens en meisjes. Post allemaal voor de aardigheid eens je PCR (Pidgey Catch Ratio 8)).

Seen: 248 Caught: 210

PCR = 84.7%

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Laatst online: 09-10 12:50

91.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

82,75%

Maar ik ren vaak ook genoeg weg wanneer ik 2 of 3 ballen heb gebruikt en hij nog steeds eruit springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:10

PB-powell

Mr. Laziness

PCR = 84.41176470588235294 enz.. O-)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 20:27
Pidgey: Seen: 121, Caught: 108. Is een capture ratio van 89,3%.
Rattata: Seen: 112, Caught: 102. Is een capture ratio van 91%.
Weedle: Seen: 103, Caught: 91. Is een capture ratio van 88,3%.
Eevee: Seen: 32, Caught: 29. Is een capture ratio van 90,6%. Maar deze zijn vaker great balls voor gebruikt.

[ Voor 69% gewijzigd door NoepZor op 16-08-2016 13:11 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
283/338 = 83%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
86.3%

Opvallend is dat bij Pidgeotto de ratio 92.6% is, terwijl ik er daar ook ruim 100 van heb gevangen. Bij Pidgeot is die 100% maar daar heb ik er ook maar 2 van.

[ Voor 21% gewijzigd door Beltoni op 16-08-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43

seen / caught
173 / 160 = 92.5%

niet zo slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy

Caught: 153
Seen: 172

PCR: 89%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:45
345 / 288 = 83%

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:07:
86.3%

Opvallend is dat bij Pidgeotto de ratio 92.6% is, terwijl ik er daar ook ruim 100 van heb gevangen. Bij Pidgeot is die 100% maar daar heb ik er ook maar 2 van.
Pidgeotto zal ook het meeste uit evoluties komen dan uit het wild, dus zal de ratio dan ook hoger liggen dan bij Pidgey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:05:
[...]

Dit is wel jou beeld, en ja het is een feit dat de IVs bepalen hoe hoog de CP kan worden als je een pokemon maximaal powered met dust. Maar dat betekent niet dat dat het enige nut van IV's is. Je kunt als verzamelaar er namelijk ook trots op zijn dat al je pokemon een IV van 90 of hoger hebben, ongeacht of je ze een power up geeft of niet. Ja dit is ook een nut, en nee dat doet niks af aan de functie van IV, maar geeft het wel een breder nut.

Het is dus zeker niet nutteloos om naar IV te kijken voor andere redenen dan puur het effect bij volledig power ups aan pokemon geven.
Binnen het spel is het wel het enige nut, dat jouw gevoel er misschien anders bij is betekent niet dat het ook daadwerkelijk nut heeft ;) Hoge IV willen bij pokemon die je toch niet gaat poweren is als willen dat de grondverf van de bodem van je auto grijs is ipv zwart, je ziet het niet zolang je het niet gaat ontleden en het heeft verder geen enkel praktisch nut.

Je moet gevoelens niet gaan verwarren met feiten. Speltechnisch heb je niks aan IV als je ze niet gaat poweren, en dat is volgens mij wel een redelijke definitie van nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-JL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Net terug vanuit 4 weken San Fransisco, maar vind pokemon hier toch een stuk minder leuk.

Iedere ochtend daar een rondje hardlopen aan het water levert meerdere dratini's op, een ontelbaar aantal magikarps(wat wel een aantal garados heeft opgeleverd) en tentacools, verder meerdere starter pokemons. Met als uitblinker een 993 Dragonair, met 100% IV :)
Kunnen evalueren en heeft de attacks dragon breath en claw.

Als ik hier een rondje maak in het park(utrecht) kom ik pidgeys, ratata's en spearows tegen.
Met zo nu en dan een Evee. Maakt het toch stukken minder interresant. Eggs hatchen levert gelukkig nog wel eens een rare op.

Seen 191 pidgeys caught 158.
In tegenstelling tot magikarp: 380 seen 362 caught

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
86.3%

die pidgeotto's en pidgeot zijn ook evoluties.
Die kun je eigenlijk niet mee tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
86.3%

Waarschijnlijk omdat een Evolve ook als Catch gezien wordt, dus dan is hij automatisch hoger omdat hij niet kan vluchten bij een Evolve (zou ook mooi wezen, 100% Dragonite met perfecte aanvallen evolved en dan peert hij m :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Pidgeotto zal ook het meeste uit evoluties komen dan uit het wild, dus zal de ratio dan ook hoger liggen dan bij Pidgey.
ArgantosNL schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

die pidgeotto's en pidgeot zijn ook evoluties.
Die kun je eigenlijk niet mee tellen.
Uiteraard, had even een brain malfunction 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Binnen het spel is het wel het enige nut, dat jouw gevoel er misschien anders bij is betekent niet dat het ook daadwerkelijk nut heeft ;) Hoge IV willen bij pokemon die je toch niet gaat poweren is als willen dat de grondverf van de bodem van je auto grijs is ipv zwart, je ziet het niet zolang je het niet gaat ontleden en het heeft verder geen enkel praktisch nut.

Je moet gevoelens niet gaan verwarren met feiten. Speltechnisch heb je niks aan IV als je ze niet gaat poweren, en dat is volgens mij wel een redelijke definitie van nutteloos.
Sorry maar dit is wel erg kortzichtig, denken dat nut alleen gebaseerd is op feiten.
Om zo maar eens een definitie van het internet erdoor te gooien (encyclo.nl):
NUT: algemeen - De eigenschap van goederen en diensten om in bestaande behoeften te voorzien.

bestaande behoeften, heeft dus niet met iets feitelijks te maken, maar met de behoeften die ieder individu kan ervaren.

Dus als jij je prettiger voelt om de bodem van je auto grijs te verven, dan moet je dat vooral doen. Voor jou heeft dat nut. Ongeacht wat een ander daarvan vindt.

Het stellen van nutteloosheid puur op het feitje dat je op dit moment kent, vind ik dan ook erg kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het zou wel eens kunnen dat de PCR bij het toenemen van het playerlevel daalt omdat mensen minder bereid zijn om betere ballen te gebruiken bij hogere CP Pidgeys met een bruin (of rood?) cirkeltje wat wel nodig is om je vangstratio op peil te houden. Er hoort dus eigenlijk een playerlevel bij om het goed te kunnen beoordelen. En met de Seen waarde erbij kun je dan evt. beoordelen of een gebied meer of minder Pidgey-rijk is.

Voor mij dus L25, Seen 485, PCR 86,4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Onzin! Binnen het spel is de IV niet eens zichtbaar. Sterker nog, Niantic heeft meerdere sites geblokkeerd die dit weergaven. Dat het voor jou nutteloos is, betekent niet dat het een feit is. Sommige spelers vinden het verzamelen van IV sterke pokemon een onderdeel van het spel. Wie ben jij om te zeggen dat het speltechnisch nutteloos is. 8)7

En wie weet wat een update brengt. Misschien poweren we ze later ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:16:
Het zou wel eens kunnen dat de PCR bij het toenemen van het playerlevel daalt omdat mensen minder bereid zijn om betere ballen te gebruiken bij hogere CP Pidgeys met een bruin (of rood?) cirkeltje wat wel nodig is om je vangstratio op peil te houden. Er hoort dus eigenlijk een playerlevel bij om het goed te kunnen beoordelen. En met de Seen waarde erbij kun je dan evt. beoordelen of een gebied meer of minder Pidgey-rijk is.

Voor mij dus L25, Seen 485, PCR 86,4%
Ja zeg we blijven niet bezig :P al die pidgey spam :+
level 23 hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Sorry maar dit is wel erg kortzichtig, denken dat nut alleen gebaseerd is op feiten.
Om zo maar eens een definitie van het internet erdoor te gooien (encyclo.nl):
NUT: algemeen - De eigenschap van goederen en diensten om in bestaande behoeften te voorzien.

bestaande behoeften, heeft dus niet met iets feitelijks te maken, maar met de behoeften die ieder individu kan ervaren.

Dus als jij je prettiger voelt om de bodem van je auto grijs te verven, dan moet je dat vooral doen. Voor jou heeft dat nut. Ongeacht wat een ander daarvan vindt.

Het stellen van nutteloosheid puur op het feitje dat je op dit moment kent, vind ik dan ook erg kortzichtig.
Ik heb het dan ook over puur speltechnisch bekeken. Zodra gevoel/geloof ergens bij komt gaat alle ratio eruit en kun je alles wel zo draaien dat je gelijk hebt. Gevoel/geloof zijn nooit op feiten gebaseerd, dus het is nooit te controleren. Een discussie voeren met als argument dat je er iets bij voelt/gelooft is ook gewoon nutteloos (jup, again), omdat het niet te controleren valt.

Dus prima als jij er blij van wordt dat je cp100 caterpie een perfecte IV heeft of wat dan ook, maar dat heeft dan alleen betrekking op jou en betekent niet dat het hebben van een 100% caterpie ook daadwerkelijk nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Onzin! Binnen het spel is de IV niet eens zichtbaar. Sterker nog, Niantic heeft meerdere sites geblokkeerd die dit weergaven. Dat het voor jou nutteloos is, betekent niet dat het een feit is. Sommige spelers vinden het verzamelen van IV sterke pokemon een onderdeel van het spel. Wie ben jij om te zeggen dat het speltechnisch nutteloos is. 8)7

En wie weet wat een update brengt. Misschien poweren we ze later ofzo.
In geen enkel pokemon spel zijn de IV ook echt zichtbaar als nummertjes, dus dat is een nonargument. Feit is dat de maximale sterkte van een pokemon bepaald wordt door zijn IV, en dat is dus ook het enige waar IV goed voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Ik heb het dan ook over puur speltechnisch bekeken. Zodra gevoel/geloof ergens bij komt gaat alle ratio eruit en kun je alles wel zo draaien dat je gelijk hebt. Gevoel/geloof zijn nooit op feiten gebaseerd, dus het is nooit te controleren. Een discussie voeren met als argument dat je er iets bij voelt/gelooft is ook gewoon nutteloos (jup, again), omdat het niet te controleren valt.

Dus prima als jij er blij van wordt dat je cp100 caterpie een perfecte IV heeft of wat dan ook, maar dat heeft dan alleen betrekking op jou en betekent niet dat het hebben van een 100% caterpie ook daadwerkelijk nut heeft.
Toepasselijk dat je het hier alleen maar gooit op het geloof tegenover feiten concept wat je zelf zo sterk aanhangt. Daarmee ga je wel overduidelijk voorbij aan de door mij gegeven definitie van nut, wat logisch is aangezien dat je eigen standpunt niet ondersteunt.

Helaas blijft het voorlopig ook een feit dat jij niet in kan zien dat het begrip nut niet afhangt van of iets feitelijk een effect heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb even gekeken bij de Pokémon waar ik er >100 van heb gevangen:

Pidgeys
Seen: 149
Caught: 140
93.96%

Weedles:
Seen: 155
Caught: 146
94.19%

Rattata's:
Seen: 140
Caught: 133
95%

Ik had het veel erger verwacht door de vele ontsnappingen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Of je komt een cp679 Butterfree tegen die gewoon 6 keer uit een Ultra ball ontsnapt... WTF! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Vandaag weer mijn gebruikelijke lunch rondje gelopen. Begon in mezelf een rant over hoe verschillend de spawns waren sinds vorige week. Toen kwam ik nog wel eens wat leuks tegen tijdens het rondje (bulbasaur, shellder etc), terwijl het deze week allemaal pidgey en rattata is. Precies op dat moment spawnt er een cp1000 Electrode nog net achter mij (was bijna uit range).

Achja de spawns zijn wel erg random :P. Focus me dus vooral op het kennen van de locaties van de spawns en of er geregeld een rare spawned of neit, zodat ik daar rekening mee kan houden dan met de exacte timing van specifieke pokemon. (dat laatste laat me dus in de steek).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Toepasselijk dat je het hier alleen maar gooit op het geloof tegenover feiten concept wat je zelf zo sterk aanhangt. Daarmee ga je wel overduidelijk voorbij aan de door mij gegeven definitie van nut, wat logisch is aangezien dat je eigen standpunt niet ondersteunt.

Helaas blijft het voorlopig ook een feit dat jij niet in kan zien dat het begrip nut niet afhangt van of iets feitelijk een effect heeft of niet.
Het is toch vrij simpel? Hij heeft het over het speltechnisch nut.
Wat is het nut van een 100% IV Pokémon als je er geen dust in stopt en hem voor de rest niet gebruikt in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Tijdens de lunchwandeling vijf 5km eieren uitgekomen...

Abra. Leuk voor de candy, ik moet nog een Alakazam maken voor mijn verzameling. :D
Staryu. Meh...
Tentacool. Meh...
Gastly. Leuk voor de candy want ik heb nog geen Gengar.
Slowpoke. Idem... Nog geen Slowbro...

Al met al toch wel best redelijk voor van die verguisde 5km-eieren. Onderweg heb ik er een 2km en een 10km-ei van verschillende stops gekregen.

Ennuh... Dilemma's dilemma's. Ik heb nu 99 Poliwag Candy. Eentje te weinig om eeeeeeindelijk mijn 100% Poliwrath te maken. Ik heb nog één Poliwag maar die wil ik daar eigenlijk niet voor opofferen want die is 93,3% (15 ATK, 15 DEF, 12 STA). Nee, ik wacht echt nog even. The suspense is killing me though...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

SPELTECHNISCH nut heb ik het over, lezen is lastig blijkbaar. Iets kan op meerdere manieren wel of geen nut hebben, en als jij er blij van wordt dat je lage pokemon perfecte IV heeft kan dat prima nuttig zijn voor jou (heb ik volgens mij ook al eerder gezegd), maar speltechnisch gezien heeft het dus totaal geen nut. Als je speltechnisch gaat kijken kun je het toepassen op alle spelers en iets dat op een gevoel gebaseerd is kan niet op alle spelers toegepast worden, dus is het speltechnisch niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

In geen enkel pokemon spel zijn de IV ook echt zichtbaar als nummertjes, dus dat is een nonargument. Feit is dat de maximale sterkte van een pokemon bepaald wordt door zijn IV, en dat is dus ook het enige waar IV goed voor zijn.
En ik wil alle sterke pokemon bewaren. Voor de fun. En voor als ik er in de toekomst iets aan heb. Dit is volgens jou dus nutteloos? Het is een game eh. Niet alles hoeft zo serieus. Af en toe fun hebben hoort volgens mij bij games spelen. Termen als "nutteloos" omdat iemand iets doet wat jij weer niet doet is een beetje .... 8)7

Een 10 CP 100 % weedle saven om later tegen een andere 10 CP 100% pokemon pvp te vechten is toch vet. Ik weet nu al dat ik jou helemaaaaal in ga maken. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Djeez. We hebben het over een freaking spelletje waarbij je achter een zooi pixels aan rent... En dan een hele discussie gaan houden over het nut van IV.

Als je het belangrijk vind... prima. Als je het niet belangrijk vind... net zo prima. Kunnen we het nu gewoon weer over nuttige dingen hebben, zoals hoeveel Pidgeys we gevangen hebben

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:27:
n...

Ennuh... Dilemma's dilemma's. Ik heb nu 99 Poliwag Candy. Eentje te weinig om eeeeeeindelijk mijn 100% Poliwrath te maken. Ik heb nog één Poliwag maar die wil ik daar eigenlijk niet voor opofferen want die is 93,3% (15 ATK, 15 DEF, 12 STA). Nee, ik wacht echt nog even. The suspense is killing me though...
ik stuur wel ff wat poliwags je kant op jongen. Pak ze! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door badros86 op 16-08-2016 13:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
PoGo is een spel. Het 'nut' daarvan is het plezier dat men er aan beleeft. Voor de een is dat het compleet proberen te krijgen van de Pokédex. Voor de ander een hoog spelerlevel bereiken met sterke mons en gyms bezetten. Voor weer een ander is dat om 'volbloed' (hoge IV) mons te verzamelen, 'the best of the best' proberen te krijgen. Voor nog een ander een beetje van alles... enz. etc.

Het aardige van een spel als dit is dat geen van die doelen beter is dan de andere. Als jij er lol in hebt dan is dat voor jou de goede manier om het spel te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

En ik wil alle sterke pokemon bewaren. Voor de fun. En voor als ik er in de toekomst iets aan heb. Dit is volgens jou dus nutteloos? Het is een game eh. Niet alles hoeft zo serieus. Af en toe fun hebben hoort volgens mij bij games spelen. Termen als "nutteloos" omdat iemand iets doet wat jij weer niet doet is een beetje .... 8)7

Een 10 CP 100 % weedle saven om later tegen een andere 10 CP 100% pokemon pvp te vechten is toch vet. Ik weet nu al dat ik jou helemaaaaal in ga maken. 8)
Jouw fun is geen speltechnisch nut en daar heb ik het over. Je kunt het misschien ook leuk vinden om al je pokemons te transferren en zo veel mogelijk cany te sparen zonder een pokemon in bezig te hebben, maar dat heeft speltechnisch ook geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:29:
PoGo is een spel. Het 'nut' daarvan is het plezier dat men er aan beleeft. Voor de een is dat het compleet proberen te krijgen van de Pokédex. Voor de ander een hoog spelerlevel bereiken met sterke mons en gyms bezetten. Voor weer een ander is dat om 'volbloed' (hogeIV) mons te verzamelen, 'the best of the best' proberen te krijgen. Voor nog een ander een beetje van alles... enz. etc.

Het aardige van een spel als dit is dat geen van die doelen beter is dan de andere. Als jij er lol in hebt dan is dat voor jou de goede manier om het spel te spelen. :)
Exactly!

rot ajb op met je speltechnisch... :X

[ Voor 3% gewijzigd door badros86 op 16-08-2016 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:27:

Nee gewoon wachten.. Want zulke hoge Poli's zijn er bijna niet.. En straks heeft je 100% slechte move set.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:27:
[...]

SPELTECHNISCH nut heb ik het over, lezen is lastig blijkbaar. Iets kan op meerdere manieren wel of geen nut hebben, en als jij er blij van wordt dat je lage pokemon perfecte IV heeft kan dat prima nuttig zijn voor jou (heb ik volgens mij ook al eerder gezegd), maar speltechnisch gezien heeft het dus totaal geen nut. Als je speltechnisch gaat kijken kun je het toepassen op alle spelers en iets dat op een gevoel gebaseerd is kan niet op alle spelers toegepast worden, dus is het speltechnisch niet nuttig.
Heel leuk dat je nu terug sprint op je speltechnisch geneuzel, feit is dat jij hiermee begonnen bent door het bekijken van IVs voor Pokemon die wellicht niet de sterkste pokemon in het spel zijn nutteloos te noemen. Aan dat nutteloos zat niks speltechnisch aan vast.

Het feit dat jij nu zelf aangeeft dat het nuttig kan zijn voor iemand en niet volgens jou is nou juist precies wat ik hier al 10 keer je heb geprobeerd uit te leggen.

Nut in algemene zin is niet afhankelijk van feiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:29:
[...]

Jouw fun is geen speltechnisch nut en daar heb ik het over. Je kunt het misschien ook leuk vinden om al je pokemons te transferren en zo veel mogelijk cany te sparen zonder een pokemon in bezig te hebben, maar dat heeft speltechnisch ook geen nut.
Speltechnisch NU ja. Wie weet wat de toekomst brengt. Einde discussie. Het is een spel. Doe ajb niet zo autistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Na 379 Rattatas eindelijk mijn Youngster badge gekregen, nu op naar de 300 tiny rattatas voor de volgende!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ik zit nu met mijn Pokedex op 114 caught en 116 seen.
Ik weet dat ik een Hitmonlee niet heb kunnen vangen maar daarnaast? Kan je dat terug vinden?

Tevens moet ik zeggen dat de lol er nu wel beetje van af is. Ik kom geen nieuwe Pokemon meer tegen en voor de meeste evolves heb ik 100 candies nodig. Bijna die Omanyte die ik kan evolven (nog twee vangen) en dan maar eens zien wat we met het spel doen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Sorry hoor maar als er een of andere competitie is dan heeft "speltechnisch" geneuzel nog zin. Nu nauwelijks.

Als jij het een kick vindt om alleen maar de allersterkste Pokémon voor gym battles te hebben, ga dan vooral je gang en ga grinden en numbercrunchen.

En als je het gewoon leuk vindt om je PokéDex vol te maken en af en toe ook een robbetje vechten in een gym maar niet per se de allerbeste hoeft te zijn - ook goed.

Uiteindelijk is, zoals iemand anders ook al zei, het DOEL van Pokémon Go om plezier te maken, de buitenlucht in te gaan, wat beweging te krijgen, op een originele manier je omgeving verkennen en IRL mensen te ontmoeten. Daadwerkelijk "speltechnisch" maken IV en CP dus helemaal geen barst uit want het gaat daar eigenlijk niet eens om. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oovee
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-02 15:58

oovee

Bedrijfsaccount oovee
Mijn Magikarp stats :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ky1rnfgyoy1i8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik hoop dat ze snel wat nieuwe dingen toe gaan voegen aan het spel, de lol begint er een beetje vanaf te raken voor mij. Zeker omdat het in NL zowat onmogelijk is om een goede collectie aan te leggen zonder meteen de olieboeren/NS flink te spekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

Speltechnisch nu ja. Wie weet wat de toekomst brengt. Einde discussie. Het is ene spel. DOe ajb niet zo autistisch
Lekker volwassen om met termen als autistisch te gaan gooien als iemand het niet met je eens is.

Ik heb het vanaf het begin al over het speltechnische aspect gehad, en dit pas erbij gezet toen dit voor jullie niet duidelijk was. Dat jullie dat daarna nog niet snapten is niet mijn schuld. Het gaat hier dit hele topic al over de processen achter het spel, hoe alles werkt, etc, dus dan ga ik niet opeens een discussie beginnen over iemand zijn gevoelens... Jouw gevoelens zijn totaal irrelevant voor alle andere spelers, speltechnische feiten zijn voor iedereen nuttig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

Speltechnisch NU ja. Wie weet wat de toekomst brengt. Einde discussie. Het is een spel. Doe ajb niet zo autistisch
Volgens mij is het verzamelen van 100% IV Pokémon meer iets voor autisten met OCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Famous schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:34:
Ik zit nu met mijn Pokedex op 114 caught en 116 seen.
Ik weet dat ik een Hitmonlee niet heb kunnen vangen maar daarnaast? Kan je dat terug vinden?

Tevens moet ik zeggen dat de lol er nu wel beetje van af is. Ik kom geen nieuwe Pokemon meer tegen en voor de meeste evolves heb ik 100 candies nodig. Bijna die Omanyte die ik kan evolven (nog twee vangen) en dan maar eens zien wat we met het spel doen :+
Ja als je in je pokedex kijkt dan zijn de seen grijze plaatjes, de caught, ingekleurd, en wat je nog niet tegengekomen bent onbekend (nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mvds schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:35:
Ik hoop dat ze snel wat nieuwe dingen toe gaan voegen aan het spel, de lol begint er een beetje vanaf te raken voor mij. Zeker omdat het in NL zowat onmogelijk is om een goede collectie aan te leggen zonder meteen de olieboeren/NS flink te spekken...
Ik hoor dat ze er hard*10 mee bezig zijn en ons verassen bij de eerst volgende grote update. Ben bijna klaar met verzamelen en het gymsysteem zoals nu is mij te vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:35:
Sorry hoor maar als er een of andere competitie is dan heeft "speltechnisch" geneuzel nog zin. Nu nauwelijks.

Als jij het een kick vindt om alleen maar de allersterkste Pokémon voor gym battles te hebben, ga dan vooral je gang en ga grinden en numbercrunchen.

En als je het gewoon leuk vindt om je PokéDex vol te maken en af en toe ook een robbetje vechten in een gym maar niet per se de allerbeste hoeft te zijn - ook goed.

Uiteindelijk is, zoals iemand anders ook al zei, het DOEL van Pokémon Go om plezier te maken, de buitenlucht in te gaan, wat beweging te krijgen, op een originele manier je omgeving verkennen en IRL mensen te ontmoeten. Daadwerkelijk "speltechnisch" maken IV en CP dus helemaal geen barst uit want het gaat daar eigenlijk niet eens om. :D
Prima verhaal, houden we het hierbij ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Ja als je in je pokedex kijkt dan zijn de seen grijze plaatjes, de caught, ingekleurd, en wat je nog niet tegengekomen bent onbekend (nummer)
Ah, een Koffing :+
Stomme Koffing..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

En wat ga je doen met je beedrill? Ga je die werkelijk poweren met dust?
Niet echt, is gewoon leuk voor de heb.

Er zijn ook mensen die het spel spelen om het spelen.
Ik vind het leuk om te proberen om van de veel voorkomende pokemon (bij mij in de buurt) een 100% IV te hebben.
Dus ik wil ook wel mijn "mindere"pokemon checken. En daarbij is in mijn omgeving weinig echt spannends te vinden. Toevallig gisteren een dratine gevangen, dat is mijn eerste en ik ben lvl 21.

mijn pokedex geeft 67 seen en 67 caught.
Weedle: 178 seen
Pidgey 172 seen
Rattata 178 seen
Eevee 27 seen

gewoon om je een idee te geven.
Ik woon bijna bovenop een pokestop alleen komen er pas sinds vorige week bijzondere pokemon in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Volgens mij is het verzamelen van 100% IV Pokémon meer iets voor autisten met OCD.
kan zeker kloppen. Er is altijd wel wat mis als je Badr heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Prima verhaal, houden we het hierbij ;).
Don't get me wrong, ik check ook wel IV's en probeer ook mijn Pokémon wel te optimaliseren, maar dat is niet het hoofddoel van het spel. :*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy

Eigenlijk is alles behalve een 100% poliwhirl compleet nutteloos in Pokemon Go :+
Overigens ben ik het volledig met je eens, plezier is het nut van Pokemon Go, en hou je dat bereikt, allemaal prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/57596606.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
100 seen, 88 caught. 88% dus. Maar 100 seen? Huh?

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Eigenlijk is alles behalve een 100% poliwhirl compleet nutteloos in Pokemon Go :+
Overigens ben ik het volledig met je eens, plezier is het nut van Pokemon Go, en hou je dat bereikt, allemaal prima.
En wat nou als je dat plezier bereikt door flink te botten en met je 20 megasterke Gyaradossen en Dragonites alle gyms in de wijde omgeving bezet te houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Famous schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Stomme Koffing..
Aiii altijd weer die Koffing... better luck next time ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:40:
[...]

En wat nou als je dat plezier bereikt door flink te botten en met je 20 megasterke Gyaradossen en Dragonites alle gyms in de wijde omgeving bezet te houden? ;)
Tja als dat je lol is, heeft het voor jou nut. Helaas is Niantic het waarschijnlijk niet helemaal eens met je methoden en zullen een hoop andere mensen moeite hebben om nog plezier uit bepaalde aspecten te halen dan ;)

ik dacht dat je niemand zou vertellen over mijn dragonites :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Nou, ik vind het wel leuk om te weten dat mijn ... niet sterker kan worden dan hij is. Dus ik vind het wel tof om wat 100% mons te hebben. Helaas kom ik niet verder dan een 97,8% Graveler
badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:36:
[...]
Ik hoor dat ze er hard*10 mee bezig zijn en ons verassen bij de eerst volgende grote update. Ben bijna klaar met verzamelen en het gymsysteem zoals nu is mij te vaag.
Mag het hopen, anders stopt het voor mij.
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Don't get me wrong, ik check ook wel IV's en probeer ook mijn Pokémon wel te optimaliseren, maar dat is niet het hoofddoel van het spel. :*
Ik denk dat iedereen zijn/haar eigen hoofddoel moet bepalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Woot, een Jynx met een IV van 95.56% :+
Wat een verdere non-discussie over het nut van IV score, ben je een keer serieus bezig op t werk, moet je je gelijk door 30 posts heen worstelen O-) Maar daar is het ook een forum voor.
Vanavond maar weer eens een power-evolutie doen. Zit nu op ruim 60 die ik kan doen. Op naar lvl 24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:51:
Wat een verdere non-discussie over het nut van IV score, ben je een keer serieus bezig op t werk, moet je je gelijk door 30 posts heen worstelen O-) Maar daar is het ook een forum voor.
Vanavond maar weer eens een power-evolutie doen. Zit nu op ruim 60 die ik kan doen. Op naar lvl 24 :)
vergeet niet je ei te activeren voor je start.... Iets wat ik de laatste keer deed :X 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

We kunnen het nog wel even over het nut van achievements hebben. Het speltechnisch, grmbl, nut bedoel ik dan ;)

Lvl 22 nu. En er wel een beetje doorheen qua moeite doen nu. Hou het voorlopig op af en toe een rondje gyms claimen. De grind voor lvls is nu te oninteressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:52:
[...]

vergeet niet je ei te activeren voor je start.... Iets wat ik de laatste keer deed :X 8)7 ;(
Haha klinkt als een briljante actie, hoeveel had je al gedaan voor je daar achter was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:55:
[...]

Haha klinkt als een briljante actie, hoeveel had je al gedaan voor je daar achter was?
Gelukkig niet zo heel veel. Een stuk of 7. Gebeurt me nooit meer haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Als je dat doet dan ben je inderdaad wel een .... Exeggcute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:58:
Als je dat doet dan ben je inderdaad wel een .... Exeggcute.
Yep!

een stomme 2% 10 CP Exeggcute dan ook nog ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

murphsy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:54:
We kunnen het nog wel even over het nut van achievements hebben. Het speltechnisch, grmbl, nut bedoel ik dan ;)

Lvl 22 nu. En er wel een beetje doorheen qua moeite doen nu. Hou het voorlopig op af en toe een rondje gyms claimen. De grind voor lvls is nu te oninteressant.
Gyms claimen vind ik juist een van de minst interessante dingen. Vind er weinig uitdaging inzitten, zeker omdat je weet dat je de gym binnen enkele uren alweer kwijt bent. Ze moeten het echt uitdagender maken. Misschien het aantal mons waarmee je aan kan vallen gelijktrekken met hoeveel er in de gym zitten of iets dergelijks.

Wat is het nut van een cp3000 mon te zoeken/sparen/bouwen en erin te zetten, als je er door 6 x cp500 mons uitgeknikkerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:51:
Is er een mogelijkheid om dat Evo-filmpje te skippen? Dat zou zoveel tijd en XP schelen in dat halve uur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Is er een mogelijkheid om dat Evo-filmpje te skippen? Dat zou zoveel tijd en XP schelen in dat halve uur!
Als je telefoon snel genoeg is kun je t spel afsluiten en opnieuw starten bij elke evolve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Oke ik ben er klaar mee :F Eindelijk 2 eireren van 10km in mijn bezit. Wat komt daar uit, een elektrabuz en een evee. Ik had nog hoop op een goede evolutie van evee met op zijn minst een redelijke attack. Het is een Jolteon met Discharge :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Op sommige hardware is het sneller om het spel in de animatie af te sluiten en opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

Op sommige hardware is het sneller om het spel in de animatie af te sluiten en opnieuw op te starten.
Iemand ervaring hiermee op een iphone 6? Voor mijn gevoel scheelt het namelijk vrij weinig tussen de animatie afwachten en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:04:
Oke ik ben er klaar mee :F Eindelijk 2 eireren van 10km in mijn bezit. Wat komt daar uit, een elektrabuz en een evee. Ik had nog hoop op een goede evolutie van evee met op zijn minst een redelijke attack. Het is een Jolteon met Discharge :(
Ik kreeg ook redelijk vaak 10km eieren, nu nog maar zelden. Wel jammer als daar zulke zwakke en common mons uitkomen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Famous schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Stomme Koffing..
Koffing is overigens best zeldzaam toch? Zijn er veel mensen met de evolutie daarvan (naam kwijt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:45
Sjurm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:16:
[...]

Koffing is overigens best zeldzaam toch? Zijn er veel mensen met de evolutie daarvan (naam kwijt)?
Jup hier een weezing van 790 gevangen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

*kuchkuc* weezing *kuchkuch* gisteren toevallig een gevangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
[...]

Weezing. Ik heb er een paar keer eentje in een gym zien zitten. Zelf zit ik nog maar op 19 Koffing candy dus gaat nog wel even duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Heb een weezing gevangen n keer, en heb inmiddels iets van 51 candy ofzo dus zou er nog eentje kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik ben erg blij met mijn Electabuzz uit een 10km ei. Is zeer geschikt om al die waterbeesten mee te verslaan. Hij heeft wel de ideale moveset en heeft een IV van 93%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:35
[...]

Valt best mee, Koffing kom ik zeker 2 keer per week tegen in de buurt :) . Weezing toevallig gister voor het eerst gevonden en gevangen, niet zo'n mooie IV, wel een leuke CP van 966 ;) .

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Haha, zit een Charmander nest in...de Indische buurt in Amsterdam, lekker pittig met extra sambal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tja... Elke Eeveelutie is een roulettespel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:20
Was even in de veronderstelling dat ik langs een Jynx fietste... Even goed kijken, bleek het een Grimer te zijn :D weer een nieuwe toegevoegd aan de Pokedex vandaag!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Richh schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:24:
Was even in de veronderstelling dat ik langs een Jynx fietste... Even goed kijken, bleek het een Grimer te zijn :D weer een nieuwe toegevoegd aan de Pokedex vandaag!
Ah, de Grimer bug is dus opgelost?

Pagina: 1 ... 30 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status