Zou ik hem aan kunnen met mijn 33cp Victreebell?Tinusvolkel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:35:
[...]
Kwam hem gisteren tegen, en omdat ie zo laag was wou ik hem hebben
Dat zal nog lastig worden denk ik xD Flying vs GrassVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:36:
[...]
Zou ik hem aan kunnen met mijn 33cp Victreebell?
Ben je niet met je Google account ingelogd? Anders zou je wel ergens een activeer mailtje van je PTC account moeten hebben, lijkt mij.hneel schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:21:
Ik heb een probleem met het opvragen van mijn username/email-adres op de pokemon trainers club.
Ik wil mijn voor de zekerheid mijn accountgegevens opvragen, maar elk email-adres wat ik opgeef wordt afgekeurd. En na een paar keer proberen mag je een kwartier lang gene pogingen meer doen.
Het account is destijds aanvankelijk gemaakt voor mijn dochter, op mijn telefoon. Heer eigen tablet bleek niet geschikt. Inmiddels speelt papa het spel ook wel regelmatig, maar dat terzijde.
Het is destijds geïnstalleerd via die gedownloade apk, aangezien het spel toen nog niet in nederland te krijgen was (14 juli) Maar op welk email-account ik ook kijk, ik kan nergens een bevestigingsmailtje vinden. Ik zal destijds toch een email adres opgegeven moeten hebben, of was dat met die apk niet zo? Ik zou het echt niet meer weten. En wachtwoord: tja, dat heeft mijn dochter ws ooit verzonnen, 1 keer ingevoerd en daarna nooit meer hoeven gebruiken.
Mijn zoon heeft ook pas op zijn (eigen) tablet per ongeluk op sign-out gedrukt en dat heeft ook ontzettend vee moeite gekost om het weer goed te krijgen. Ik wil dat zelf nu voor zijn, want als ik nu ooit zelf per ongeluk die sign-out knop zou indrukken ben ik de sjaak...
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Vraagje. Wanneer ik op het werk ben heeft mijn gps altijd moeite met de plaats te bepalen waar ik ben. Eerst zat er zo'n 200 meter verschil tussen waar tussen mijn poppetje heen en weer rende. Inmiddels wordt er geswicht tussen twee plekken waar bijna 2 kilometer tussen zit. Kan dit problemen opleveren bij Niantic?
Hele idee van mijn post was om met 1 pokemon met iets minder CP een Slowbro neer te maaien om de gym te lvlen. Met 6 poging had ik net zo goed een veel sterkere pokemon tegenaan kunnen gooien die nog 2 pokemons ofzo in de gym kan neermaaien, is nog steeds 300 punten per pokemon tegenover 170cp die je gemiddeld gekregen hebt omdat je 6 pogingen nodig had om 2 keer succesvol te zijn.Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:19:
[...]
Gisteren nog een gym getraind. Onderin zat een 2000+ Gyarados, waartegen ik het opnam met mijn hoogste CP Jolteon, CP1368 met Thunder Shock en Thunderbolt (niet eens Thunder). Met een stuk of vier Thunderbolts (plus natuurlijk de normale aanvallen tussendoor) kreeg ik die Gyarados eronder - mits ik zijn Dragon Beam of zo wist te ontwijken. Dat lukte niet altijd dus ik heb 6 aanvallen nodig gehad voor de 2 wins om een plekje vrij te maken. Inderdaad, de Jolt is een beetje huilie-huilie door zo'n lage hitpoints maar als het dodgen lukt kan hij veel hogere beesten verslaan...
Ik denk dat slm het aardig juist heeft, Slowbro is gewoon een kreng, pokemons waar hij zwak tegen is zijn lastig te krijgen of hebben gewoon erg weinig hp, dat terwijl slowbro aardig hoeveelheid HP zelf heeft.
Ik heb gelukkig wel een 2000CP Exxecutor met Solor beam, maar een Slowbro met ice beam is nog steeds ronduit iritant
Juniper RWD
Ik denk dat best veel mensen dit hebben. Zelf heb ik dit thuis. Niantic is mensen een softban aan het geven aan mensen die misbruik maken van spoofen etc. Je kunt dit merken aan bijvoorbeeld tijdelijk niets kunnen looten bij een pokestop en pokemons die gelijk wegrennen na een eerste vangpoging. Dit kan 10 minuten tot een paar uur duren. Heb je hier last van gehad?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:52:
Vraagje. Wanneer ik op het werk ben heeft mijn gps altijd moeite met de plaats te bepalen waar ik ben. Eerst zat er zo'n 200 meter verschil tussen waar tussen mijn poppetje heen en weer rende. Inmiddels wordt er geswicht tussen twee plekken waar bijna 2 kilometer tussen zit. Kan dit problemen opleveren bij Niantic?
Verwijderd
Wel dat pokemon na de eerste vangpoging weg rende dat bij 3 of vier pokemon achter elkaar... zou dat een softban kunnen zijn?badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Ik denk dat best veel mensen dit hebben. Zelf heb ik dit thuis. Niantic is mensen een softban aan het geven aan mensen die misbruik maken van spoofen etc. Je kunt dit merken aan bijvoorbeeld tijdelijk niets kunnen looten bij een pokestop en pokemons die gelijk wegrennen na een eerste vangpoging. Dit kan 10 minuten tot een paar uur duren. Heb je hier last van gehad?
Misschien, maar misschien ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Wel dat pokemon na de eerste vangpoging weg rende dat bij 3 of vier pokemon achter elkaar... zou dat een softban kunnen zijn?
Heb regelmatig dat als ik op de snelweg rij met Pokemon aan (naast me op de stoel) en dat ik even stop bij een tankstation om wat Pokemon te vangen dat de eerste paar in 1x wegrennen. Denk dat er in de code ook iets zit om te snel reizen op te vangen. (schijnbaar is in de auto op de snelweg al te snel
heb je dan problemen met looten? of met gyms? Als dat tegelijk voorkomt dan is het waarshijnlijk een tijdelijke softban. Het wegrennen alleen komt vaker voor en is gewoon pokemon die hard to get spelenVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Wel dat pokemon na de eerste vangpoging weg rende dat bij 3 of vier pokemon achter elkaar... zou dat een softban kunnen zijn?
Verwijderd
aha, oke duidelijk. Verder volgens mij niet echt problemen gehad. Maar het kan dus wel. Dan moet ik op het werk gewoon de GPS anders instellen zodat mijn poppetje blijft staan. Op de een of andere manier is de GPS nauwkeuriger wanneer hij de locatie alleen via GPS bepaald en niet ook via blue tooth en data.badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:09:
[...]
heb je dan problemen met looten? of met gyms? Als dat tegelijk voorkomt dan is het waarshijnlijk een tijdelijke softban. Het wegrennen alleen komt vaker voor en is gewoon pokemon die hard to get spelen
Je moet ook niet kijken naar waar de pokemon richt ofzo bij dodgen, dat maakt allemaal geen zak uit. Je moet binnen zijn dodge window dodgen om de dmg te verminderen (en bij sommige aanvallen kun je niet de volledige aanval dodgen btw dus soms word je zelfs met een perfecte dodge volledig verkracht als je n zwakke pokemon gebruikt). Een goede maatstaf is dodgen vlak na de gele flits van een aanval.Shiro schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Ja, dat zag ik ook ergens op internet, maar heeft iemand zelf succes geboekt ermee met zo'n gras Pokemon om een slowbro ofzo met icebeam mee neer te halen?
Dodgen van de ice beam of dergelijke lijkt ook voor geen meter te werken, sta ik al praktisch achter of 45 graden naast ze, wordt ik nog steeds geraakt door de ice beam.
Wat betreft victeerbell, ik heb zonet een lvl 25 bellsprout gevangen. Die ga ik in de volgende evolutie/lucky egg spree door evoluweren tot een Victeerbell! Eens kijken of die qua moveset een beetje gunstig uitkomt.
Moet wel zeggen dat qua IV ik bijzonder weinig pokemon's in de 90 heb, wel redelijk wat in de 80, dat maar tegenwoordig als ondergrens gehanteerd voor evoluties... Als lvl 26 ga ik toch nog veel betere Pokemon's vinden voor evolutie als ik level.
Zolang ze na 1x gooien weglopen is het ok. Liever dan dat ze na 4 - 5 pokeballs beslissen op te krassen...
ik zou niets doen, echt veel mensen hebben (af en toe) een slechtere gps. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Niantic alleen op grond daarvan bans gaat uitdelen. heb je nou toevallig nadat je gps gek doet allemaal top-pokemons binnen, ja dan gaat er wrs een belletje rinkelen bij Niantic. Dan ben je bewust aan het spoofen om te cheaten. Nogmaals: thuis heb ik continu last van slechte gps en ben nog 0x geband.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:11:
[...]
aha, oke duidelijk. Verder volgens mij niet echt problemen gehad. Maar het kan dus wel. Dan moet ik op het werk gewoon de GPS anders instellen zodat mijn poppetje blijft staan. Op de een of andere manier is de GPS nauwkeuriger wanneer hij de locatie alleen via GPS bepaald en niet ook via blue tooth en data.
Wel nuttig; Google Play: Weakness/Resistance Calculator
Trainen wordt lastig als je een L9 gym 8000 punten omhoog moet werken in je eentje en er staat een middelhoge Golduck in met een vernietigende charge move. Alle lagere gaan kapot als je niet perfect kunt dodgen en met hogere ben je wel heel lang bezig. Als je foon dan ook nog eens regelmatig crasht wordt het snel niet leuk meer.
Nadat ik eerst een CP659 IV84-89 Eevee had geëvolueerd wat een Flareon werd ving ik een dag later eentje met CP747 IV60-84 die ik ook maar evolueerde naar... een Flareon en vanmorgen wou ik mijn hoogste IV95 Eevee die slechts CP320 was evolueren om een redelijke middelhoge CP aanvaller te krijgen voor trainen en dat werd een... je raadt het al... Flareon!
Moet dat nou echt weer?
Die kans van 1 op 9 series van 3? Ik voel nu al een kans van 1 op 27 bij series van 4 aankomen.
Trainen wordt lastig als je een L9 gym 8000 punten omhoog moet werken in je eentje en er staat een middelhoge Golduck in met een vernietigende charge move. Alle lagere gaan kapot als je niet perfect kunt dodgen en met hogere ben je wel heel lang bezig. Als je foon dan ook nog eens regelmatig crasht wordt het snel niet leuk meer.
Nadat ik eerst een CP659 IV84-89 Eevee had geëvolueerd wat een Flareon werd ving ik een dag later eentje met CP747 IV60-84 die ik ook maar evolueerde naar... een Flareon en vanmorgen wou ik mijn hoogste IV95 Eevee die slechts CP320 was evolueren om een redelijke middelhoge CP aanvaller te krijgen voor trainen en dat werd een... je raadt het al... Flareon!

Moet dat nou echt weer?

Wanneer beginnen(begonnen) jullie met het sterker maken van jullie pokemon voor gym battles?
Ik ben nu level 20. 83.963 stardust en heb tot 600CP pokemon(fearow, pidgeot, drowzee, raticate, ponyta, geodude, squirtle)
Ik ben nu level 20. 83.963 stardust en heb tot 600CP pokemon(fearow, pidgeot, drowzee, raticate, ponyta, geodude, squirtle)
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Lol, kom maar pas weer klagen als je 10 flareons hebt....CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:16:
Trainen wordt lastig als je een L9 gym 8000 punten omhoog moet werken in je eentje en er staat een middelhoge Golduck in met een vernietigende charge move. Alle lagere gaan kapot als je niet perfect kunt dodgen en met hogere ben je wel heel lang bezig. Als je foon dan ook nog eens regelmatig crasht wordt het snel niet leuk meer.![]()
Nadat ik eerst een CP659 IV60-84 Eevee had geëvolueerd wat een Flareon werd ving ik een dag later eentje met CP747 IV60-84 die ik ook maar evolueerdenaar... een Flareon en vanmorgen wou ik mijn hoogste IV95 Eevee die slechts CP320 was evolueren om een redelijke middelhoge CP aanvaller te krijgen voor trainen en dat werd een... je raadt het al... Flareon!![]()
Moet dat nou echt weer?Die kans van 1 op 9 series van 3? Ik voel nu al een kans van 1 op 27 bij series van 4 aankomen.

Hebben jullie ook dat als je telefoon gewoon tijd op 1 punt staat er langzaam geen Pokemon meer op de radar verschijnen (radar leeg) en vervolgens bij pokestops in de buurt een "Try again later" krijgen. Hele app update dan niet meer. Alsof je een time-out krijgt als je te lang stilstaat en niks doet? Na herstart werkt alles dan weer... Erg irritant.
Arrived anxious, left bored
Mn zeldzame pokemon ben ik na lvl 25 mee begonnen (Lapras), de wat meer common pokemon (Vaporeon etc) ga ik pas na lvl 30 aan.LED-Maniak schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:17:
Wanneer beginnen(begonnen) jullie met het sterker maken van jullie pokemon voor gym battles?
Ja hier ook. Na een tijdje moet ik de app gewoon weer opnieuw opstarten omdat ie anders niets meer doet.Puck schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:18:
Hebben jullie ook dat als je telefoon gewoon tijd op 1 punt staat er langzaam geen Pokemon meer op de radar verschijnen (radar leeg) en vervolgens bij pokestops in de buurt een "Try again later" krijgen. Hele app update dan niet meer. Alsof je een time-out krijgt als je te lang stilstaat en niks doet? Na herstart werkt alles dan weer... Erg irritant.
Bekend probleem. App opnieuw opstarten is ook voor mij de enige oplossing.Puck schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:18:
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ik spaar door tot level 30 voordat ik m'n Stardust er tegenaan ga gooien, ténzij ik een 80% IV + de perfecte moveset Pokémon vang of evolueer. De reden hiervoor is dat de Pokémon die je nu zo opsomt, je mákkelijk 'in het wild' vangt met een véél hogere CP als je een paar levels hoger bent. Dan is het spenderen van je candy voor niets geweest...LED-Maniak schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:17:
Vorige week zag ik serieus een Lapras bij mn sightings. Als een gek rond zitten rennen om em te zoeken maar niet gevonden. Is het reeel dat deze pokemon nog een keer op dezelfde locatie gaat spawnen? Fiets namelijk al dagen er langs en zie maar niets op mn radar 
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:16:
Handig. Weet jij of deze ook in website-vorm bestaat?
[ Voor 38% gewijzigd door badros86 op 16-08-2016 11:22 ]
Yep, regelmatig.Puck schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:18:
Een hoop pokemon spawnen met enige regelmaat op dezelfde locatie, echter zijn er ook random spawns, waar je een beetje geluk mee moet hebben.badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:20:
Vorige week zag ik serieus een Lapras bij mn sightings. Als een gek rond zitten rennen om em te zoeken maar niet gevonden. Is het reeel dat deze pokemon nog een keer op dezelfde locatie gaat spawnen? Fiets namelijk al dagen er langs en zie maar niets op mn radar
[...]
Denk het niet. Het zou wel kunnen dat het een rare Pokémon spawn is, dus dat daar relatief zeldzame Pokémon spawnen.badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
Toch wel erg vervelend. Heb thuis en op kantoor een Pokestop in bereik waar ook regelmatig een lure in zit. Dit kan ik dan dus niet meer met betrouwbaarheid volgen. Ik snap dat het spel ontworpen is om te lopen, maar toch...PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Bekend probleem. App opnieuw opstarten is ook voor mij de enige oplossing.
Vandaag weer 2 uitgebroed. Electabuzz + Eevee erbijAzaruc schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:08:
Dit weekend m'n oogst uit 10 km eieren weer uitgebreid met een Electabuzz. Ik ben nog niet de gelukkigste uitbroeder geloof ik![]()
Oogst tot nu toe:
Electabuzz - 4 x
Jynx
Chansey
Hitmonchan
Scyther
Kabuto
Tja, dat is technisch gezien op de lange termijn wel het beste. Maar aan de andere kant moet je ook wel gewoon leuk spelen natuurlijk. Mijn eigen speelwijze is verre van optimaal, ik doe ook regelmatig dingen die op de korte termijn nuttig of gewoon alleen leuk zijn ook al is dat op de lange termijn wellicht niet zo interessant.Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
Ik spaar door tot level 30 voordat ik m'n Stardust er tegenaan ga gooien, ténzij ik een 80% IV + de perfecte moveset Pokémon vang of evolueer. De reden hiervoor is dat de Pokémon die je nu zo opsomt, je mákkelijk 'in het wild' vangt met een véél hogere CP als je een paar levels hoger bent. Dan is het spenderen van je candy voor niets geweest...
Ik heb bijvoorbeeld ook dust gestopt in een 50% Vaporeon met een suboptimale charge attack (Aqua Tail). Gewoon omdat dat mijn enige Vaporeon is en ik een redelijk sterke Vaporeon wilde hebben maar niet wilde wachten tot ik weer een bak Eevees gevangen zou hebben en de RNG me eens gunstig gezind zou zijn. Niet optimaal nee. Wel leuk. En uiteindelijk moet een spel leuk zijn, toch? Als ik wilde number crunchen zou ik wel boekhouder zijn geworden of zo...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
mwah. er zit nu een Rhyhorn en gisteren een Vulpix. Ik wil mn Lapras :(Sjurm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:23:
[...]
Denk het niet. Het zou wel kunnen dat het een rare Pokémon spawn is, dus dat daar relatief zeldzame Pokémon spawnen.
lol
Yup. Vooral juist als je een tijdje stationair bent gebleven. Dan blijft je mannetje ook staan als jij weg loopt maar hinderlijker is het wanneer je bij een lure staat en er komt al een tijd niets meer uit voordat je door hebt dat er iets niet in orde is.Puck schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:18:
Het is ook vermoedelijk (meer?) een probleem met devices met lagere RAM specs. De officiële systeemeisen zijn 2GB. Met 1GB zou het wel eens frequenter op kunnen treden. Ook bij het bekijken van hoge gyms (L9-10) lijkt alles wat er nodig is om de in die gyms staande mons weer te geven in één keer in het geheugen te worden geladen waardoor toestellen met 1GB spontaan crashen.
Fijn programmeerwerk daar bij Niantic.
Daar zit ik dus ook een beetje mee. Ga ik tot het einde door(want level 40 kan je nog veel mooiere pokemon vinden natuurlijk) of begin ik te battlen.. Ik heb een bijna 500CP eevee en kriebelt toch wel om die te evolven..Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:25:
[...]
Tja, dat is technisch gezien op de lange termijn wel het beste. Maar aan de andere kant moet je ook wel gewoon leuk spelen natuurlijk. Mijn eigen speelwijze is verre van optimaal, ik doe ook regelmatig dingen die op de korte termijn nuttig of gewoon alleen leuk zijn ook al is dat op de lange termijn wellicht niet zo interessant.
Ik heb bijvoorbeeld ook dust gestopt in een 50% Vaporeon met een suboptimale charge attack (Aqua Tail). Gewoon omdat dat mijn enige Vaporeon is en ik een redelijk sterke Vaporeon wilde hebben maar niet wilde wachten tot ik weer een bak Eevees gevangen zou hebben en de RNG me eens gunstig gezind zou zijn. Niet optimaal nee. Wel leuk. En uiteindelijk moet een spel leuk zijn, toch? Als ik wilde number crunchen zou ik wel boekhouder zijn geworden of zo...
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Tsja, maar zodra je ziet dat de sightings lijst leeg is, heb je de app toch ook zo weer opgestart? Althans meer dan een minuut hoeft dat nou ook weer niet te duren lijkt me.Puck schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:24:
[...]
Toch wel erg vervelend. Heb thuis en op kantoor een Pokestop in bereik waar ook regelmatig een lure in zit. Dit kan ik dan dus niet meer met betrouwbaarheid volgen. Ik snap dat het spel ontworpen is om te lopen, maar toch...
Dat dusMx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:25:
[...]
En uiteindelijk moet een spel leuk zijn, toch? Als ik wilde number crunchen zou ik wel boekhouder zijn geworden of zo...
Laatst een Vaporeon gekregen van 80% en die ben ik vrolijk aan het uppen, zodat ik met mijn vriendin lekker gyms kan overnemen
je vriendin bangen is ook veel leuker toch?Sito schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Laatst een Vaporeon gekregen van 80% en die ben ik vrolijk aan het uppen, zodat ik met mijn vriendin lekker gyms kan overnemenVeel leuker dan number crunchen en wachten totdat je die perfecte Eevee krijgt.
flauw van me
Ik heb de fout gemaakt om meteen met een relatief zwakke Eevee (die toen mijn beste leek - voordat ik over IV's wist) die Eeveelution trick te proberen om er een Vaporeon van te maken. En dat lukte. Alleen zit ik nu dus nog steeds met die matige Vaporeon in mijn maag...LED-Maniak schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Daar zit ik dus ook een beetje mee. Ga ik tot het einde door(want level 40 kan je nog veel mooiere pokemon vinden natuurlijk) of begin ik te battlen.. Ik heb een bijna 500CP eevee en kriebelt toch wel om die te evolven..
Als je een redelijke voorraad Eevee candy hebt, evolueer die dan gewoon random. Heb je 2/3 kans op een leuke Pokémon om nu leuk mee te spelen (en zelfs als het een Jolteon wordt kan je die nog nuttig inzetten tegen waterbeesten of vliegend gespuis) en zeker een toevoeging aan je Pokédex, terwijl je de Eeveelution trick nog beschikbaar houdt. Win-win-win.
[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 16-08-2016 11:31 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Inderdaad. Ik (lvl 16) heb ook al wat stardust gebruikt om mn Lapras wat sterker te krijgen die ik uit een ei kreeg. Nu toch al wat gyms overgenomen. Powerlevelen en dergelijke heb ik helemaal geen zin in. Ik wil liever mn Pokedex zo gevuld mogelijk krijgen. Alle Weedles, Pidgeys e.d. vang ik geeneens. Dit komt voornamelijk ook door het feit dat 2 pokestops in een straal van 5 km zitten en ik niet al mn Pokeballs wil verspillen.
Bruhbadros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
je vriendin bangen is ook veel leuker toch?
flauw van me
TruePB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Tsja, maar zodra je ziet dat de sightings lijst leeg is, heb je de app toch ook zo weer opgestart? Althans meer dan een minuut hoeft dat nou ook weer niet te duren lijkt me.
F*ck yeah, ik heb een IV 97,8% Pokemon gevangen. Hoogste tot nu toe. Mijn verzoek tot hogere IV's eindelijk uitgekomen!
En wat is het, een CP10 Weedle?Robkazoe schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:33:
F*ck yeah, ik heb een IV 97,8% Pokemon gevangen. Hoogste tot nu toe. Mijn verzoek tot hogere IV's eindelijk uitgekomen!
Tja als Niantic de systeemeisen op 2GB zet en het werkt dan niet optimaal met 1GB kun je dat niet echt afschrijven op het programmeerwerk bij Niantic wat mij betreft. Je hardware voldoet dan gewoon niet aan de eisen om Pokemon Go te spelen, het feit dat het nog redelijk goed werkt is opzich al fijn te noemen in dat geval.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:26:
[...]
Yup. Vooral juist als je een tijdje stationair bent gebleven. Dan blijft je mannetje ook staan als jij weg loopt maar hinderlijker is het wanneer je bij een lure staat en er komt al een tijd niets meer uit voordat je door hebt dat er iets niet in orde is.
Het is ook vermoedelijk (meer?) een probleem met devices met lagere RAM specs. De officiële systeemeisen zijn 2GB. Met 1GB zou het wel eens frequenter op kunnen treden. Ook bij het bekijken van hoge gyms (L9-10) lijkt alles wat er nodig is om de in die gyms staande mons weer te geven in een keer in het geheugen te worden geladen waardoor toestellen met 1GB spontaan crashen.![]()
Fijn programmeerwerk daar bij Niantic.
De afgelopen tijd heb ik veel verschillende "wel leuke" pokemons gevangen. Inmiddels heb ik zoveel Slowpoke candy's dat vanavond een een Slowpoke met IV van 50% een Slowbro gaat worden
Slowbro blijft een %&$$#(*( ding om te verslaan.
Ach, ik kreeg twee keer een 90+% Onix, lekker nutteloze pokemons.... 480cp en 12/30 attack. Daar ga je geen Gym mee winnen, en houden.Azaruc schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:24:
[...]
Vandaag weer 2 uitgebroed. Electabuzz + Eevee erbij
bewaar die Onyx. Kun je er later (ooit) een Steelix van maken.mvds schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:36:
[...]
Ach, ik kreeg twee keer een 90+% Onix, lekker nutteloze pokemons.... 480cp en 12/30 attack. Daar ga je geen Gym mee winnen, en houden.
Nee. Mijn punt is dat met beter programmeerwerk die systeemeisen niet zo hoog hoeven te zijn waardoor meer mensen een betere spelervaring kunnen hebben. Daar mogen ze best rekening mee houden als je weet dat je vele tientallen miljoenen mensen gaat duperen als je dat niet doet.spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Tja als Niantic de systeemeisen op 2GB zet en het werkt dan niet optimaal met 1GB kun je dat niet echt afschrijven op het programmeerwerk bij Niantic wat mij betreft. Je hardware voldoet dan gewoon niet aan de eisen om Pokemon Go te spelen, het feit dat het nog redelijk goed werkt is opzich al fijn te noemen in dat geval.
Wil je nu zeggen dat Niantic zaken niet handig aanpakt? * Robkazoe valt van zijn stoel...CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Nee. Mijn punt is dat met beter programmeerwerk die systeemeisen niet zo hoog hoeven te zijn waardoor meer mensen een betere spelervaring kunnen hebben. Daar mogen ze best rekening mee houden als je weet dat je vele tientallen miljoenen mensen gaat duperen als je dat niet doet.

Ja onvoorstelbaar hè?Robkazoe schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Wil je nu zeggen dat Niantic zaken niet handig aanpakt? * Robkazoe valt van zijn stoel...
Die Eevee kun je prima evolven, je vangt toch meer dan genoeg Eevees. Ben nu lvl 27 en heb 185 gezien en 174 gevangen.LED-Maniak schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Daar zit ik dus ook een beetje mee. Ga ik tot het einde door(want level 40 kan je nog veel mooiere pokemon vinden natuurlijk) of begin ik te battlen.. Ik heb een bijna 500CP eevee en kriebelt toch wel om die te evolven..
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:30:
[...]
Ik heb de fout gemaakt om meteen met een relatief zwakke Eevee (die toen mijn beste leek - voordat ik over IV's wist) die Eeveelution trick te proberen om er een Vaporeon van te maken. En dat lukte. Alleen zit ik nu dus nog steeds met die matige Vaporeon in mijn maag...
Als je een redelijke voorraad Eevee candy hebt, evolueer die dan gewoon random. Heb je 2/3 kans op een leuke Pokémon om nu leuk mee te spelen (en zelfs als het een Jolteon wordt kan je die nog nuttig inzetten tegen waterbeesten of vliegend gespuis) en zeker een toevoeging aan je Pokédex, terwijl je de Eeveelution trick nog beschikbaar houdt. Win-win-win.
Zojuist evolve gedaan.mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:42:
[...]
Die Eevee kun je prima evolven, je vangt toch meer dan genoeg Eevees. Ben nu lvl 27 en heb 185 gezien en 174 gevangen.
Eevee van 422CP is een vaporeon van 1116CP geworden.
Alleen met watergun en waterpulse.
Maar wie zegt dat Niantic niet al hun best heeft gedaan om de systeem eisen zo laag mogelijk te houden? Het is nogal makkelijk gezegd dat ze maar beter moeten programmeren zodat ook de wat lagere specs-telefoons het spel aankunnen.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Nee. Mijn punt is dat met beter programmeerwerk die systeemeisen niet zo hoog hoeven te zijn waardoor meer mensen een betere spelervaring kunnen hebben. Daar mogen ze best rekening mee houden als je weet dat je vele tientallen miljoenen mensen gaat duperen als je dat niet doet.
Dat is hetzelfde als tegen RockStar zeggen dat ze de volgende GTA maar zo moeten ontwikkelen dat mensen met een videokaart van 6 jaar oud het ook kunnen spelen...
Gisteren maar weer eens pokemon mee bij het hardlopen, maar kreeg de neiging om de app maar te verwijderen. Geen gebrek aan pokemons. Om de 50 meter trilde mijn telefoon, maar behalve 1 vis en 1 zo'n LSD trip duck alleen maar pidgy, pidgy, pidgy. Op een gegeven moment had ik er 4 tegelijk op mijn beeldscherm. Allemaal +300CP, waardoor ik gemiddeld 2 ultraballs nodig had om ze te vangen. Blegh.
Verder de gebruikelijke ratata's en een enkele spearow. Ik heb inmiddels tegen de 1000 spearow candy.
Verder de gebruikelijke ratata's en een enkele spearow. Ik heb inmiddels tegen de 1000 spearow candy.
De iOS app is vele malen efficiënter, kennelijk. Zou het misschien zo zijn dat iOS en iOS apps beter geopitimaliseerd zijn en kunnen worden omdat het op een minder breed spectrum aan hardware draait?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Juist doordat Android op alles van de allernieuwste smartphone tot, vrijwel letterlijk, de kitchen sink draait, kan het niet goed geoptimaliseerd worden. Daardoor heb je veel hogere specs nodig om het zelfde te kunnen doen.
Maar laten we er geen iOS vs Android discussie van maken. Mijn punt is dat de inefficiëntie van de Android app niet alleen aan Niantic ligt maar ook inherent is aan het onderliggende systeem dat zich meer richt op compatibiliteit dan op efficiëntie.
1k spearow candy is wel erg veel, dan moet je er minimaal 250 gevangen hebben...Kaw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:45:
Gisteren maar weer eens pokemon mee bij het hardlopen, maar kreeg de neiging om de app maar te verwijderen. Geen gebrek aan pokemons. Om de 50 meter trilde mijn telefoon, maar behalve 1 vis en 1 zo'n LSD trip duck alleen maar pidgy, pidgy, pidgy. Op een gegeven moment had ik er 4 tegelijk op mijn beeldscherm. Allemaal +300CP, waardoor ik gemiddeld 2 ultraballs nodig had om ze te vangen. Blegh.
Toch wel blij dat je daaraan je "Rainer" niet verspeeld hebt, dan, toch? Maar wel een leuke toevoeging aan je Pokies, denk ik.LED-Maniak schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
[...]
Zojuist evolve gedaan.
Eevee van 422CP is een vaporeon van 1116CP geworden.
Alleen met watergun en waterpulse.
Als ik het vergelijk met andere spelletjes die grafisch wel meer presteren en die prima lopen op 1GB RAM dan vind ik dat het niet bepaald hogeschool programmeerwerk is. Die vergelijking kan iedereen die wat meer spelletjes gezien/gebruikt heeft vrij makkelijk maken.PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
Maar wie zegt dat Niantic niet al hun best heeft gedaan om de systeem eisen zo laag mogelijk te houden? Het is nogal makkelijk gezegd dat ze maar beter moeten programmeren zodat ook de wat lagere specs-telefoons het spel aankunnen.
Dat is hetzelfde als tegen RockStar zeggen dat ze de volgende GTA maar zo moeten ontwikkelen dat mensen met een videokaart van 6 jaar oud het ook kunnen spelen...
OMG, ultraballs voor pidgey'sKaw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:45:
Ik bewaar mijn Ultra balls alleen maar voor spul dat ik echt wil hebben...
Voor trash gebruik ik alleen maar normale ballen.
Valt op zich wel mee. Ik heb in anderhalve week al 300 spearow candy verzameld. Dus als je ze nooit gebruikt, dan is 1000 candy wel mogelijk.mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:46:
[...]
1k spearow candy is wel erg veel, dan moet je er minimaal 250 gevangen hebben...
Niet dat je er heel blij van wordt

Ja, en een meervoud pidgy's en ratata's. Het voelt nu best wel grindy op lvl 23. Ik heb ook het idee dat anderen die al tegen de lvl30 of daarboven zijn... Tja... Wat zal ik zeggen? Ze zouden ook houden van die Koreaanse RPG's waar je 200 uur lang hetzelfde moet doen om een level omhoog te komen.mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:46:
[...]
1k spearow candy is wel erg veel, dan moet je er minimaal 250 gevangen hebben...
Of waarschijnlijker: ff een paar dagen een botje gedraaid.
Ik heb op lvl 27 pas 60 spearows gevangen... wel al 394 pidgeys
Daar ben ik op zich wel blij om ja.Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
Toch wel blij dat je daaraan je "Rainer" niet verspeeld hebt, dan, toch? Maar wel een leuke toevoeging aan je Pokies, denk ik.
Nu verder zoeken naar nieuwe eevee's. Komen hier niet mega veel voor en heb nu dus ook maar 26 candy over.
Hangt ook af van de regio. Ik woon schijnbaar in spearow city.mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:50:
362 pidgies, 234 spearows, 394 ratata's.
Join the club. Level 23 en 311 pidgeys, 296 rattata's en 142 spearowsKaw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:56:
[...]
Hangt ook af van de regio. Ik woon schijnbaar in spearow city.
Grafisch geheugen != RAM geheugen dat weet ook iedereen die zich iets meer verdiept in programmeren en spelletjes.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Als ik het vergelijk met andere spelletjes die grafisch wel meer presteren en die prima lopen op 1GB RAM dan vind ik dat het niet bepaald hogeschool programmeerwerk is. Die vergelijking kan iedereen die wat meer spelletjes gezien/gebruikt heeft vrij makkelijk maken.
Het is erg makkelijk gezegd dat Niantic slecht programmeerwerk heeft afgeleverd zonder de code te hebben gezien. Zij zetten de systeemeisen op 2GB, dan heb je verder weinig te klagen als het niet soepel draait wanneer je maar 1GB in je telefoon hebt vind ik.
Weer een nieuw probleem opgedoken met Pokemon Go. Spelers zetten een egg in een gym om zo die gym onverslaanbaar te maken en dus defender-bonus krijgen tot Niantic het oplost.
https://www.allaboutphones.nl/pokemon-go-ei-glitch/
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat was gisteren ook al langs gekomen.Zeror schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:09:
Weer een nieuw probleem opgedoken met Pokemon Go. Spelers zetten een egg in een gym om zo die gym onverslaanbaar te maken en dus defender-bonus krijgen tot Niantic het oplost.
[video]
Zou een hack zijn en niet op een andere manier mogelijk.
Nee inderdaad, toevallig gisteren gekeken en ik kon geen eieren selecteren voor een gym.
Op Exeggcute na danLED-Maniak schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:11:
Nee inderdaad, toevallig gisteren gekeken en ik kon geen eieren selecteren voor een gym.
Het voelt heel erg als grinden inderdaad; waar is de uitdaging nog? Die is al best een tijdje weg.Kaw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Ja, en een meervoud pidgy's en ratata's. Het voelt nu best wel grindy op lvl 23. Ik heb ook het idee dat anderen die al tegen de lvl30 of daarboven zijn... Tja... Wat zal ik zeggen? Ze zouden ook houden van die Koreaanse RPG's waar je 200 uur lang hetzelfde moet doen om een level omhoog te komen.
Of waarschijnlijker: ff een paar dagen een botje gedraaid.
Ik woon in een normaal dorp (15.000 inwoners) met best veel Pokéstops en gyms. Nu level 21, maar als ik een ronde van 2km loop met de hond dan vang ik alleen maar Weedles, Rattatas en Pidgeys. Soms weer eens iets anders, maar er is gewoon niks meer aan op deze manier.
Enige reden dat ik het nog doe is omdat ik toch met de hond loop (5km per dag) en daarmee de eieren uit kan broeden. Veel beter en uitdagender is het gewoon niet. Lijkt net werken
Ik heb intussen 'n mass-transfer optie nodig.. 550 pokemon slots (per ongeluk, had eigenlijk bag space willen kopen maar zat niet op te letten
) en die zitten nu allemaal vol...

Gewoon aanleren om te transferren zodra je ze vangt.anboni schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:14:
Ik heb intussen 'n mass-transfer optie nodig.. 550 pokemon slots (per ongeluk, had eigenlijk bag space willen kopen maar zat niet op te letten) en die zitten nu allemaal vol...
Mja, voor sommige is dat wel 'n optie, maar voor veel dingen wil ik toch op m'n gemak de IV nog even uitzoeken voordat ik ze grind ::)mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:16:
[...]
Gewoon aanleren om te transferren zodra je ze vangt.
Als je voor veel dingen de IV wilt checken vang je of heel veel goede zeldzame pokemon, of je bent nutteloos bezig.anboni schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:17:
[...]
Mja, voor sommige is dat wel 'n optie, maar voor veel dingen wil ik toch op m'n gemak de IV nog even uitzoeken voordat ik ze grind ::)
Of vind je dat leuk en wil je gewoon van alles een zo hoog mogelijk IV hebbenmark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:19:
[...]
Als je voor veel dingen de IV wilt checken vang je of heel veel goede zeldzame pokemon, of je bent nutteloos bezig.
Met Ingress heeft Niantic er ruim anderhalf jaar over gedaan voordat ze de vergelijkbare functie daarin implementeerden dus bereid je voor op enige wachttijd.anboni schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:14:
Ik heb intussen 'n mass-transfer optie nodig.. 550 pokemon slots (per ongeluk, had eigenlijk bag space willen kopen maar zat niet op te letten) en die zitten nu allemaal vol...
Heb je Android? Zo ja, ff de app GoIV checken. Dan kun je de IV gewoon vanuit het spel zelf checken. De app plaatst een overlay over het spel om de pokemon data te checken dus als je een pokemon bekijkt heb je een extra knop op je scherm.anboni schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:17:
[...]
Mja, voor sommige is dat wel 'n optie, maar voor veel dingen wil ik toch op m'n gemak de IV nog even uitzoeken voordat ik ze grind ::)
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 16-08-2016 12:29 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vraag me af hoeveel Pokemon prof. Willow nu heeft

Voor de mensen in Arnhem en omstreken:
http://houvanarnhem.nl/11...-pokemon-verstopt-arnhem/
Reallife pokemon zoeken
http://houvanarnhem.nl/11...-pokemon-verstopt-arnhem/
Reallife pokemon zoeken
geen volgens mij die gaan allemaal tot candy gecrushedD2FValinor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:23:
D2FValinor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:23:

Niet zo gek veel, denk ik

Bad boy!Zeror schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:21:
[...]
Heb je Android? Zo ja, ff de app GoIV downloaden (ff ergens een apk scoren). Dan kun je de IV gewoon vanuit het spel zelf checken. De app plaatst een overlay over het spel om de pokemon data te checken dus als je een pokemon bekijkt heb je een extra knop op je scherm.

Gelieve niet praten over "illegale" apps en websites hier.
IV berekenen aan de hand van data van Niantic is illegal hier
[ Voor 13% gewijzigd door Ask! op 16-08-2016 12:26 ]
Ask! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:25:
[...]
Bad boy!

Ik dacht dat ik met 140 pidgeys er al veel hadmark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:50:

Weedles heb ik de meeste van gevangen zo te zien: 146.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dus jij hebt ook weedles met hoge IV enzo? Dat is dus nutteloos. Als je er geen dust in wilt stoppen (en bij zulke commons is dat verspilling) is de CP belangrijker. Eigenlijk is CP altijd het belangrijkste, maar doordat je met dust de CP omhoog haalt wil je dan eentje met hoge IV zodat je de hoogste CP kunt halen. Dat is het ENIGE nut van IV's.freggell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:19:
[...]
Of vind je dat leuk en wil je gewoon van alles een zo hoog mogelijk IV hebben
Is een legale tool die niet gebruik maakt van de data van niantic....Ask! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:25:
[...]
Bad boy!
[ Voor 65% gewijzigd door KingHawk op 16-08-2016 12:31 ]
Die app is wel de slechtste IV calculator die er rondzwerft, ding heeft het vaker fout dan goed.KingHawk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:30:
Is een legale tool die niet gebruik maakt van de data van niantic....
Ik neem aan dat exacte percentages het werk zijn van servers van NianticKingHawk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Is een legale tool die niet gebruik maakt van de data van niantic....
Nope, het is een rekenmachine en geeft geen exacte percentagesAsk! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Ik neem aan dat exacte percentages het werk zijn van servers van Niantic
Gister had ik met die tool nog gecontroleerd of hij goed was of niet en alles was accuraat.mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:31:
[...]
Die app is wel de slechtste IV calculator die er rondzwerft, ding heeft het vaker fout dan goed.
[ Voor 37% gewijzigd door KingHawk op 16-08-2016 12:33 ]
Wie is de maker hiervan?Zeror schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:21:
[...]
Heb je Android? Zo ja, ff de app GoIV checken. Dan kun je de IV gewoon vanuit het spel zelf checken. De app plaatst een overlay over het spel om de pokemon data te checken dus als je een pokemon bekijkt heb je een extra knop op je scherm.
Ik bewaar geen weedles meer behalve voor evolutie runs. Ik heb al een 100% Beedrilmark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Dus jij hebt ook weedles met hoge IV enzo? Dat is dus nutteloos. Als je er geen dust in wilt stoppen (en bij zulke commons is dat verspilling) is de CP belangrijker. Eigenlijk is CP altijd het belangrijkste, maar doordat je met dust de CP omhoog haalt wil je dan eentje met hoge IV zodat je de hoogste CP kunt halen. Dat is het ENIGE nut van IV's.
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:50:
Kaw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:56:
[...]
Hangt ook af van de regio. Ik woon schijnbaar in spearow city.
Pidgeys: Seen 484Raven schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Ik dacht dat ik met 140 pidgeys er al veel had![]()
Weedles heb ik de meeste van gevangen zo te zien: 146.

Stelletje amateurs.
En wat ga je doen met je beedrill? Ga je die werkelijk poweren met dust?freggell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:38:
[...]
Ik bewaar geen weedles meer behalve voor evolutie runs. Ik heb al een 100% Beedril, dus vind niet nodig om meer te bewaren of uit te zoeken
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:40:
Pidgeys: Seen 484, Caught 418
Stelletje amateurs.

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:40:
[...]
[...]
[...]
Pidgeys: Seen 484, Caught 418
Stelletje amateurs.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
PokedexAsk! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:43:
Waar vind je die data?
Hoeveel je er gevangen en gezien hebt? In je pokedexAsk! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:43:
Waar vind je die data?
PokédexAsk! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:43:
Waar vind je die data?
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status