Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
n2theb schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

Kan je het ook niet delen via een pm?
Ook dat niet: voor DM's gelden dezelfde regels als voor het forum en deze kunnen/mogen ook gelezen worden door moderators. We mogen natuurlijk wél die -in mijn ogen té- strenge regel aangaande geautomatiseerde IV-calculators ter discussie stellen, niet? :*

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:24
Maar doe dat dan wel op de juiste plek, in het terugkoppelingtopic voor dit subforum, niet hier.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mx. Alba schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:38:
Maar doe dat dan wel op de juiste plek, in het terugkoppelingtopic voor dit subforum, niet hier.
Juist... Hier graag enkel praten over 100% Poliwhirls. Voor overige vragen/opmerkingen ga je maar ergens anders van je af typen :9

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S4Z9HEg.gif

[Video: http://i.imgur.com/qV9CBzz.mp4]

Doen jullie het gooien ook zo? Ben benieuwd of de kans dan groter is dat je de pokemon catcht.

[ Voor 13% gewijzigd door badros86 op 15-08-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nee, de kans is dan niet groter... Je krijgt zo ook nooit een Nice of Great Throw.

Ik probeer altijd een Curve Ball + Great Throw te gooien. Lukt steeds vaker. Niet alleen 160XP maar ook nog eens een goede vangkans.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:44:
Nee, de kans is dan niet groter... Je krijgt zo ook nooit een Nice of Great Throw.

Ik probeer altijd een Curve Ball + Great Throw te gooien. Lukt steeds vaker. Niet alleen 160XP maar ook nog eens een goede vangkans.
nog tips hoe een goede curve ball ten greath throw te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Met ^^ (Albantar dus :P )

[ Voor 61% gewijzigd door Zegato op 15-08-2016 21:45 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad. Ik doe ook altijd curved + een poging tot great. Nice is redelijk gemakkelijk en excellent is bijna niet te doen.

Gaat geregeld goed en levert dan toch wat extra xp op :)
badros86 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:45:
[...]

nog tips hoe een goede curve ball ten greath throw te gooien?
Oefenen, gevoel voor krijgen. Het is lastig om dat in woorden uit te drukken. Je moet een beetje zelf uitvinden hoe de ballen landen als je em met curve gooit.

[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 15-08-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

^ met hierboven. Inderdaad veel oefenen. Daarnaast hangt het ook af van de afstand waarop de Pokemon van je af staat.
Pidgeys en rattatas staan vrij dichtbij terwijl zubats en ponyta's veel verder staan.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
hoe dan? het lukt me echt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 01:18
De bal laten cirkelen links onderin je scherm en dan 40 a 45 naar rechtsboven swipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Als je uit de ball ontsnappen staan ze vaak op een andere plek. Dit kan je enigszins resetten door de AR even aan/uit te zetten.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
ah cool, thnx heren

ready voor als ik mn lapras tegenkom ;(

[ Voor 60% gewijzigd door badros86 op 15-08-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:15
ijdod schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:02:
Als je uit de ball ontsnappen staan ze vaak op een andere plek. Dit kan je enigszins resetten door de AR even aan/uit te zetten.
Ik gooi nooit met AR. Dan kun je namelijk ook gewoon je telefoon in een neutrale positie houden en hoef je niet telkens te corrigeren. AR is eigenlijk een leuke feature maar gewoon irritant IRL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Hebben jullie ook het idee dat het vrijwel onmogelijk is om een nice/great/excellent in combinatie met een curveball te gooien bij een Weedle -tenzij'ie toevallig op dat ene moment dat je gooit de lucht inspringt-? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Robkazoe schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:04:
[...]

Ik gooi nooit met AR. Dan kun je namelijk ook gewoon je telefoon in een neutrale positie houden en hoef je niet telkens te corrigeren. AR is eigenlijk een leuke feature maar gewoon irritant IRL.
en zuigt je batterij leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:03

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb een probleem met het opvragen van mijn username/email-adres op de pokemon trainers club.

Ik wil mijn voor de zekerheid mijn accountgegevens opvragen, maar elk email-adres wat ik opgeef wordt afgekeurd. En na een paar keer proberen mag je een kwartier lang gene pogingen meer doen.

Het account is destijds aanvankelijk gemaakt voor mijn dochter, op mijn telefoon. Heer eigen tablet bleek niet geschikt. Inmiddels speelt papa het spel ook wel regelmatig, maar dat terzijde.

Het is destijds geïnstalleerd via die gedownloade apk, aangezien het spel toen nog niet in nederland te krijgen was (14 juli) Maar op welk email-account ik ook kijk, ik kan nergens een bevestigingsmailtje vinden. Ik zal destijds toch een email adres opgegeven moeten hebben, of was dat met die apk niet zo? Ik zou het echt niet meer weten. En wachtwoord: tja, dat heeft mijn dochter ws ooit verzonnen, 1 keer ingevoerd en daarna nooit meer hoeven gebruiken.

Mijn zoon heeft ook pas op zijn (eigen) tablet per ongeluk op sign-out gedrukt en dat heeft ook ontzettend vee moeite gekost om het weer goed te krijgen. Ik wil dat zelf nu voor zijn, want als ik nu ooit zelf per ongeluk die sign-out knop zou indrukken ben ik de sjaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zegato schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:05:
Hebben jullie ook het idee dat het vrijwel onmogelijk is om een nice/great/excellent in combinatie met een curveball te gooien bij een Weedle -tenzij'ie toevallig op dat ene moment dat je gooit de lucht inspringt-? :)
Weedles staan vaak dichtbij. Dan moet je eigenlijk een relatief zacht balletje gooien met curve. Vind ik ook lastig ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is wel lollig om af en toe even wat te lezen in de PokemonGoDev op reddit. Wat er niet allemaal wordt afgefrut daar. Er wordt blijkbaar ook gewerkt aan een server emulator waar je client op kan inloggen. Kun je voor jezelf gaan beginnen met je eigen PoGo wereld. :+

Aardige tip. Met een appje waarmee je de oriëntatie van je scherm kunt forceren kun je PoGo ook in landscape draaien. Wel komisch en ook wel nuttig om een veel breder beeld op de PoGo wereld te krijgen. Als ik het thuis op een tablet draai, gewoon parallel aan mijn foon waar mijn mannetje rond het huis loopt te patrouilleren op zoek naar opdringerige beestjes en eieren aan het uitbroeden is, dan kan ik alle stops en gyms in zicht in mijn woonplaats in het oog houden zonder heen en weer te swipen en kan ik zien of er ergens een of meerdere lures staan waar ik wel even langs wil. 8) Ding staat op een stand en ik hoef alleen maar even af en toe opzij te kijken.

Deze twee hebben lekker weinig permissies en willen niet het internet op. De ene doet het op het ene device weer beter voor bepaalde functies en de andere doet andere dingen weer beter. Ze vullen elkaar aan in mijn ervaring.

Google Play: Rotation Control

Google Play: Set Orientation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 20:27
Is er wat aangepast aan welke pokemons spawnen? Ik zie de laatste dagen voor m'n gevoel meer zeldzame pokemon in sightings. Nouja beter gezegd minder vaak alleen pidgeys.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
Pokestops op station Amsterdam Centraal zijn weg zag ik vanmiddag. Raar, aangezien het niet zo'n hele goede spot is (was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
NoepZor schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:34:
Is er wat aangepast aan welke pokemons spawnen? Ik zie de laatste dagen voor m'n gevoel meer zeldzame pokemon in sightings. Nouja beter gezegd minder vaak alleen pidgeys.
Dat idee heb ik dus ook de laatste dagen. Kom opeen veel meer soorten nieuwe pokemon op hetzelfde stuk tegen 8)7

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
NoepZor schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:34:
kan kloppen, ik had een vulpix spotje maar daar spawnen ze niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
RoD schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:45:
Inderdaad. Ik doe ook altijd curved + een poging tot great. Nice is redelijk gemakkelijk en excellent is bijna niet te doen.

Gaat geregeld goed en levert dan toch wat extra xp op :)

[...]

Oefenen, gevoel voor krijgen. Het is lastig om dat in woorden uit te drukken. Je moet een beetje zelf uitvinden hoe de ballen landen als je em met curve gooit.
Vandaag toch best veel excellent throws gemaakt, wel lucky. Die 'L' throw 2x geprobeerd, beide mis, toen maar weer normaal gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Basxt schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:34:
Pokestops op station Amsterdam Centraal zijn weg zag ik vanmiddag. Raar, aangezien het niet zo'n hele goede spot is (was).
Prorail wil alle stops rondom de rails weg dus is niet zo raar.

Edit: Heeft iemand al een Aerodactyl gevangen? Of krijg je die alleen uit n ei? Nog nooit van iemand gehoord dat ie die gevangen had namelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door mark-k op 15-08-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mark-k schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:52:
[...]

Edit: Heeft iemand al een Aerodactyl gevangen? Of krijg je die alleen uit n ei? Nog nooit van iemand gehoord dat ie die gevangen had namelijk.
Een collega van mij heeft in Amsterdam er één gevangen. Dus het kan wel :-)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Laatst online: 11:19
Deze kwam vanavond mijn woonkamer binnenwandelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/boqcGRbJL9BYX2BlOAKoUwAN/full.png

Een pokebal naar hem gegooid en binnen was hij, me happy.
Vraag me wel af hoe zeldzaam hij is, heb deze naam niet echt voorbij zien komen in dit topic?

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
apollo13 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:06:

[afbeelding]

Vraag me wel af hoe zeldzaam hij is, heb deze naam niet echt voorbij zien komen in dit topic?
Ik had er twee. Nu 1 van 75% die andere weg gedaan voor candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
apollo13 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:06:

[afbeelding]

Redelijk zeldzaam, n paar keer gezien, maar verder niet heel nuttig ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 19:02
vanochtend aangekomen op werk, zag ik ineens een wartortle van ong 900 CP! Na tig pogingen, al mijn ultra ballen op, great balls ook en zomaar ook al mijn berries :'( nog paar keer met normale pokeballs geprobeerd maar weg was die..

echt 1e keer dat ik hem tegenkwam, was zo enthousiast. misschien toch beter geweest eerst vangen voordat ik binnen was gegaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
mark-k schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:09:
[...]

Redelijk zeldzaam, n paar keer gezien, maar verder niet heel nuttig ofzo.
Oké, een mooie, redelijk unieke, voor de verzameling dus.
Had hem nog nooit eerder gezien, ook niet zijn silhouette in de nearby scanner.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:38:
Merci voor het wijzen dat daar een andere plek beter voor is, dat was me bijna ontgaan!

Naar aanleiding van vele posts als deze:
DTHUGGA schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:09:
[...]
Mag ik weten welke site of app dat is?
Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:08:
[...]
Misschien. Of een site. Maar men mag niet zeggen wat het is. ;)
[...]
bertieX schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:14:
[...]
Haha, we mogen daar niet over praten, lees het rode gedeelte onderaan dit topic.
koelebobes schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Waar heb je deze IV checker vandaan ? :) Ik ben nog opzoek naar een nieuwe
n2theb schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:30:
[...]
Kan je het ook niet delen via een pm?
...heb inmiddels een post aldaar geplaatst:

Zegato in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"

Dus allen die -ook- van mening zijn dat we over geautomatiseerde IV-calculators moeten kunnen praten in dit topic, plaats aldaar even een reply :)

[edit]
Een thumbs-up is natuurlijk ook al super _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Zegato op 16-08-2016 00:44 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

apollo13 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:19:
[...]

Oké, een mooie, redelijk unieke, voor de verzameling dus.
Had hem nog nooit eerder gezien, ook niet zijn silhouette in de nearby scanner.
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/137

Lage stats + waardeloze attacks
Inderdaad, leuk om een keer gevangen te hebben voor de pokedex maar verder vrij waardeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:24:
[...]

http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/137

Lage stats + waardeloze attacks
Inderdaad, leuk om een keer gevangen te hebben voor de pokedex maar verder vrij waardeloos
Bij gen2 krijgt hij wel een Evolve dus toch een goede sparen voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:26:
[...]

Bij gen2 krijgt hij wel een Evolve dus toch een goede sparen voor het geval dat.
Dan mag deze wel >90% zijn wil het interessant zijn om te bewaren
1. Je moet er nog minstens 13 vangen om hem tegen die tijd te evolven
2. Over 3 maand ben je zelf heel wat levels verder dus je hebt ook behoorlijk wat candy nodig om hem tegen die tijd te maxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Switchie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:37:
[...]

Dan mag deze wel >90% zijn wil het interessant zijn om te bewaren
1. Je moet er nog minstens 13 vangen om hem tegen die tijd te evolven
2. Over 3 maand ben je zelf heel wat levels verder dus je hebt ook behoorlijk wat candy nodig om hem tegen die tijd te maxen
Hij heeft een sterretje, favorite, dus ik zal hem zeker bewaren. Je weet maar nooit. :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

apollo13 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:41:
[...]

Hij heeft een sterretje, favorite, dus ik zal hem zeker bewaren. Je weet maar nooit. :)
Zal ongetwijfeld een leuke worden straks maar wel een hel om genoeg candies te verzamelen om er daadwerkelijk wat mee te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:57
Ik heb hem 1 keer bij thuis komst (dochter ophalen van kinderopvang) zien staan, maar uiteraard was dit onderweg en was die nog niet geupdate. Ah well. Wil hem zelf nog wel graag een keertje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
meet my new friend guys (zojuist als een 84% jigglypuff uit een ei gekregen):

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/16l8o6.png

edit: zal ik hier stardust aan besteden?

[ Voor 14% gewijzigd door badros86 op 16-08-2016 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:35:

[afbeelding]

En nog 107 candies over... Leuke jigglyspot gevonden? Heb er nog maar 2 gezien haha :O

Edit/ als je geen leuke snorlax of lapras hebt, kan je overwegen om hier dust aan te besteden, maar zou het toch liever aan eerdergenoemden besteden

[ Voor 16% gewijzigd door slm op 16-08-2016 00:42 ]

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
slm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:39:
[...]

En nog 107 candies over... Leuke jigglyspot gevonden? Heb er nog maar 2 gezien haha :O
ze komen vaak uit mn eieren haha. stuk of 6x de afgelopen maand en in kijkduin af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 22:21
Zo ging ik eerder vanavond even inventariseren welke Pokémon er nog ontbreken, waarvan Tangela er eentje is. Ik moest even Googlen om te zien hoe deze er ook alweer uit ziet... Deze heb ik hier nog niet in de omgeving aangetroffen. Hoe zeldzaam is deze Grass-type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:35:

[afbeelding]

Zo te zien ben je lvl 20, dus nee niet nuttig om dust in te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
StephanO1990 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:43:
Zo ging ik eerder vanavond even inventariseren welke Pokémon er nog ontbreken, waarvan Tangela er eentje is. Ik moest even Googlen om te zien hoe deze er ook alweer uit ziet... Deze heb ik hier nog niet in de omgeving aangetroffen. Hoe zeldzaam is deze Grass-type?
heb em, maar vrij nutteloos. Wel leuk om deze afgevinkt te hebben
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:43:
[...]

Zo te zien ben je lvl 20, dus nee niet nuttig om dust in te duwen.
level 25, maakt dat dan wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 21:07
In mijn omgeving ben im de enige die k heeft, en dan iit een ei nog ook. Heb m in t wild nog neit gezien, ook niet in de nearby

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:16
Ik heb er eentje uit mijn 5km ei gekregen. Prima beestje, maar dat komt wellicht vooral omdat het mijn enige >1000 grass Pokémon is (terwijl iedere gym bijna volledig uit waterpokémon bestaat - ook mijn invetaris verder). Een van de special attacks is Solar Beam (120).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Laatst online: 24-09 22:21
Ja dan wordt het vermoedelijk lekker afwachten en hopen dat Tangela uit een ei komt. Voor nu red ik het nog wel even met mijn Parasect :) Die Solar Beam is inderdaad nice om te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Nitai

Live the life you love.

Geen idee, ben het zelf twee keer in Thailand tegengekomen in 3 weken tijd. Gisteren op de laatste dag van de vakantie eindelijk gevangen :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 20:20

OmeJoyo

This is me

StephanO1990 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:53:
Ja dan wordt het vermoedelijk lekker afwachten en hopen dat Tangela uit een ei komt. Voor nu red ik het nog wel even met mijn Parasect :) Die Solar Beam is inderdaad nice om te hebben!
Heeft hier een keer 3 dagen achtereen gezeten gezeten, daarnaast ook op kijkduin gevangen en uit een ei, dus heb er nu 5 gevangen. Hoge CP ook, maar crap pokemon.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Robkazoe schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:04:
[...]

Hier niet anders. Maar ik stelde dan ook aan/uit, niet uit/aan...

Na het ontsnappen zit de pokemon vaak op een andere plek op het scherm (hoger, zeg maar zubat :P). Na de AR een keertje aan/uit te zetten zit de pokemon weer gewoon braaf op de normale(re) plek.

[ Voor 20% gewijzigd door ijdod op 16-08-2016 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Goed nieuws, de bot accounts worden/zijn gebanned zonder reports. :) Beide van mijn zijn gebanned, goed nieuws dus.

1 van de 2 bot accounts had ik never voor een gym gebruikt dus die kan ook niet gereport zijn. De andere die ik wel voor een gym had gebruikt, gebruikte ik om een duitse botter uit de grens gym te krijgen. Gelukkig niet meer nodig en heb overigens het account die ik voor de grensgym gebruikte ook al meer dan een week niet meer gebruikt. :+

[ Voor 74% gewijzigd door Meneer iCy op 16-08-2016 08:26 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
icy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:14:
Goed nieuws, de bot accounts worden/zijn gebanned zonder reports. :) Beide van mijn zijn gebanned, goed nieuws dus.

1 van de 2 bot accounts had ik never voor een gym gebruikt dus die kan ook niet gereport zijn. De andere die ik wel voor een gym had gebruikt, gebruikte ik om een duitse botter uit de grens gym te krijgen. Gelukkig niet meer nodig en heb overigens het account die ik voor de grensgym gebruikte ook al meer dan een week niet meer gebruikt. :+
_/-\o_ *O* d:)b :w...

Goedpraten dat je een bot gebruikt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door CappieL op 16-08-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Vanmorgen onderweg naar het werk 3 5km eieren uitgekomen..

97.8% Nidoran
95.6% Bellsprout
91.1% Lickytung

Al met al wel tevreden.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

CappieL schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:35:
[...]

_/-\o_ *O* d:)b :w...

Goedpraten dat je een bot gebruikt 8)7
Het is niet goed te praten maar een level 33 met een dragonite van 3k CP is lastig tot niet legitiem weg te halen als zelf maar level 19 bent en de hoogste in de groep level 24 een week of 2-3 geleden.

2e bot account had ik gemaakt om te kijken of ze de banwaves enkel doen op basis van Report of reguliere banwaves, gelukkig doen ze reguliere banwaves. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 16-08-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:58
ricjuh schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:38:
Vanmorgen onderweg naar het werk 3 5km eieren uitgekomen..

97.8% Nidoran
95.6% Bellsprout
91.1% Lickytung

Al met al wel tevreden.
Je loopt naar werk? Want op de fiets pakt die van mij geen kilometers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

tweakerdennis schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:42:
[...]

Langzamer fietsen :o :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:58
Geprobeerd Vanochtend, hij pakte 800m op een 6km stuk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:09

Nogne

>.<

Dan fiets je harder dan 10km/u.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
tweakerdennis schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:42:
[...]

Zelfs met normale snelheid in de auto rijden pakt ie af en toe nog wat kilometers bij mij. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
icy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:39:
[...]

Het is niet goed te praten maar een level 33 met een dragonite van 3k CP is lastig tot niet legitiem weg te halen als zelf maar level 19 bent en de hoogste in de groep level 24 een week of 2-3 geleden.

2e bot account had ik gemaakt om te kijken of ze de banwaves enkel doen op basis van Report of reguliere banwaves, gelukkig doen ze reguliere banwaves. _/-\o_
Maar ja als je weet hoe het moet dan is het wel heeeel verleidelijk om het "even" te doen op je main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Dweebus schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:47:
[...]

Zelfs met normale snelheid in de auto rijden pakt ie af en toe nog wat kilometers bij mij. Heel vreemd.
Dat had ik dus ook sinds de laatste grote update. Na de laatste kleine update is dit voorbij.
Ik had 2 nieuwe eieren aangezet toen en ze zitten nu op 3,6km en heb in die tijd niet meer gelopen.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gaarheid schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:50:
[...]

Maar ja als je weet hoe het moet dan is het wel heeeel verleidelijk om het "even" te doen op je main.
Snap ik, voor de meeste kan het verleidelijk zijn daarom heb ik het ook naar nieuwsgierigen niks uitgelegd, niet eens aangegeven waar ze het kunnen vinden. Mijn main is gewoon puur en niks gecheat.

Heb enkel de genoemde duitser uit de gym geflikkerd en voor de rest mijn main in de gym gezet. Helaas paar uur later was die weer weg en paar keer geprobeerd en daarbij gelaten. Was onbegonnen zaak om daar tegen te spelen, want ze hadden Account 1 / 2 / 3 en 4 in de gym zitten met allemaal levels rond de 30 - 35 en de bijgenoemde hoge pokemons. Kreeg ze met mijn bot account er niet eens meer uit en heb toen 1,5 week geleden de hoop maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Tijdens mijn vakantie in Spanje (Deba) eentje gezien. Helaas is hij (of zij) gevlucht. ;w

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-10 10:42
mark-k schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:52:
[...]

Ik heb hem gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 13:02
Ik heb hem ook één keer op mijn ingame radar gezien, maar helaas niet gevonden waar hij zat.

Gisteren zijn mijn tweede en derde 10km ei uitgekomen en het waren helaas niet de gehoopte Snorlax en Lapras, maar een Dratini en een Scyther :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Mijn 10KM eieren ervaring...

2* Scyther
1* Jinx
2* Onyx
1* Pinsir

Zucht... Nog nooit een Lapras of Snorlax gehad of uberhaupt gezien en toch zie je ze zowat bij elk gym staan...

En dacht ff wat coins te verzamelen, leuk een gym van je eigen team met een 1200CP Poliwrath, ik heb nog wel een 1150 Jolteon om de gym te levelen! Niet dus.... ligt het aan mij of is Poliwrath eigenlijk ook best wel overpowered? Rotpokemon doet ongeloofelijk veel dmg en een bijna gelijke CP Jolteon moet het er zelfs tegen afleggen.

Als ik weer gym's wil level om mijn pokemon tussen te moffelen vermijd ik tegenwoordig dus de gym's met een Poliwrath en Slowbro, samen met de gebruikelijke zoals Lapras, Dragonair, Gyrados... Gewoon niet te doen...

Iemand nog tips voor Slowbro's en Poliwrath's? Zijn niet eens echt Top tier defenders, maar best wel taaie pokemons om met een iets mindere CP waar ze zwak tegen zijn neer te halen om snel gym's te levelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiro op 16-08-2016 09:18 ]

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiro schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:16:
Iemand nog tips voor Slowbro's en Poliwrath's? Zijn niet eens echt Top tier defenders, maar best wel taaie pokemons om met een iets mindere CP waar ze zwak tegen zijn neer te halen om snel gym's te levelen.
Probeer het eens met een gras pokemon. Water is zwak tegen gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

water is ook zwak tegen electra, alleen fighting dan weer niet niet.
Weet niet hoe dat dual type hiervan op invloed is. (poliwrath is water/fighting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Shiro schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:16:
Mijn 10KM eieren ervaring...

2* Scyther
1* Jinx
2* Onyx
1* Pinsir

Zucht... Nog nooit een Lapras of Snorlax gehad of uberhaupt gezien en toch zie je ze zowat bij elk gym staan...

En dacht ff wat coins te verzamelen, leuk een gym van je eigen team met een 1200CP Poliwrath, ik heb nog wel een 1150 Jolteon om de gym te levelen! Niet dus.... ligt het aan mij of is Poliwrath eigenlijk ook best wel overpowered? Rotpokemon doet ongeloofelijk veel dmg en een bijna gelijke CP Jolteon moet het er zelfs tegen afleggen.

Als ik weer gym's wil level om mijn pokemon tussen te moffelen vermijd ik tegenwoordig dus de gym's met een Poliwrath en Slowbro, samen met de gebruikelijke zoals Lapras, Dragonair, Gyrados... Gewoon niet te doen...

Mijn 10km ei ervaring, 1x Scyther thats it...

Wat betreft Jolteons, deze hebben gewoon echt lage HP in vergelijking tot andere evolved pokemon. Mijn Jolteon van 1244 CP heeft maar 80 HP, terwijl een Poliwrath al snel 100 HP meer heeft ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

[...]

Heb je nog suggestie welke gras pokemon dan? Los van een Venusaur ofzo :P

Als oud Pokemon Red en Blue speler ken ik de zwake en sterkte van de pokemon types, maar volgens mij hebben Slowbo en Poliwrath dusdanig veel HP dat het niet te doen is, plus dat Slowbro ook ice beam kan leren, daar is gras dan weer zwak tegen.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
WahWah schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Mijn 10km ei ervaring, 1x Scyther thats it...

Wat betreft Jolteons, deze hebben gewoon echt lage HP in vergelijking tot andere evolved pokemon. Mijn Jolteon van 1244 CP heeft maar 80 HP, terwijl een Poliwrath al snel 100 HP meer heeft ofzo...
Dan heb je mogelijk een slechte Jolteon, die van mij heeft 70hp met 819 cp (96%)
Maar ik heb wel het idee dat Jolteon wel zwakker zijn dan andere gelijk cp pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freggell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Weet niet hoe dat dual type hiervan op invloed is. (poliwrath is water/fighting)
http://pokemondb.net/type

Een water aanval tegen een elektrische pokemon doet normale damage. Dus is een water pokemon is niet perse zwak, als hij goede aanvallen heeft.
Een gras pokemon daarentegen is sterk tegen water aanvallen en de waterpokemon is zwak tegen gras aanvallen. Dus jij ontvangt minder damage en de kunt meer damage uitdelen met een graspokemon.

Tenminste als het in pokemon go net zo werkt als in de gameboy spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
Wut, een GYM in Delft. 3x Gyarados, 3x Dragonite, 1 lapras en 1 Snorlax. Hoe ga je die ooit pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
[...]

Parasect met Fury Cutter en Solar Beam... Alleen wel tricky om mee te vechten want die Para heeft nauwelijks HP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
freggell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:28:
[...]

Dan heb je mogelijk een slechte Jolteon, die van mij heeft 70hp met 819 cp (96%)
Maar ik heb wel het idee dat Jolteon wel zwakker zijn dan andere gelijk cp pokemon
Ja klopt, hij is maar 66.7%. 15/15/0 en die 0 is voor HP, maar als hij 100% was, dan zou hij maar 89HP hebben op 1244CP volgens de iv calculator in de warning.

Helaas was dit mijn eerste Eevee evolve en had er best wat Dust in gestopt, maar dit was voordat al dat IV gebeuren bekend was :( Gelukkig was dit een random evolve, dus als ik een betere vind kan ik altijd nog een Sparky maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiro schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Heb je nog suggestie welke gras pokemon dan? Los van een Venusaur ofzo :P

Als oud Pokemon Red en Blue speler ken ik de zwake en sterkte van de pokemon types, maar volgens mij hebben Slowbo en Poliwrath dusdanig veel HP dat het niet te doen is, plus dat Slowbro ook ice beam kan leren, daar is gras dan weer zwak tegen.
Ik heb geen idee wat een sterke grass pokemon is in pokemon Go. Wat ik kan vinden op internet (geen idee of de info achterhaalt is) is dat victreebel met solar beam en razor leaf sterk is. Maar dit heb ik niet zelf getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Zojuist mijn 2de 10km ei uitgekomen, een Hitmonchan...wel weer 1 extra in me pokedex, maar toch |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:44:
[...]

heb em, maar vrij nutteloos. Wel leuk om deze afgevinkt te hebben

[...]

level 25, maakt dat dan wat uit?
Als je nog laag bent qua lvl is de kans groot dat je nog een betere vindt dus dan is het zonde van je dust. Over het algemeen wordt aangeraden pas na lvl 30 dust te gebruiken omdat dan de wilde pokemon cap is, maar daar heb ik me ook niet helemaal aan gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren in Kijkduin 106 pokemon gevangen, na het deleten van nutteloze shit blijft dit zooitje over (met nog wat anders buiten beeld):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vM8EiTH.png

Niet slecht voor 1,5 uur heen en weer lopen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
freggell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Dubbele types schijnt beide te werken. Stel je vecht tegen een pokemon met 2 types, en je gebruikt een aanval die tegen beide types goed is, dan krijg je ook 2x de super effective bonus van x1.25. Is hij super effective tegen een en not very effective tegen de andere dan cancellen ze elkaar ongeveer, en bij 2x not effective doe je 0.64x damage (2x 0.8x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Hier uit 10KM-eieren:
1. Pinsir
2. Kabuto
3. Hitmonlee
4. Hitmonchan
5. Onyx
6. Jynx
7. Electrabuzz
8. Magmar
9. Eevee
10. Aerodactyl
An sich mag ik niet klagen dus, maar ik wil heel erg graag die Lapras en Snorlax hebben :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 11:43
Zegato schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:05:
Daar liep ik vanmorgen ook tegenaan, niet alleen bij curveballs, maar gewoon nooit een great of nice behalve als ze net de lucht inspringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:36:
[...]

Parasect met Fury Cutter en Solar Beam... Alleen wel tricky om mee te vechten want die Para heeft nauwelijks HP...
Ja, dat zag ik ook ergens op internet, maar heeft iemand zelf succes geboekt ermee met zo'n gras Pokemon om een slowbro ofzo met icebeam mee neer te halen?

Dodgen van de ice beam of dergelijke lijkt ook voor geen meter te werken, sta ik al praktisch achter of 45 graden naast ze, wordt ik nog steeds geraakt door de ice beam.

Wat betreft victeerbell, ik heb zonet een lvl 25 bellsprout gevangen. Die ga ik in de volgende evolutie/lucky egg spree door evoluweren tot een Victeerbell! Eens kijken of die qua moveset een beetje gunstig uitkomt.

Moet wel zeggen dat qua IV ik bijzonder weinig pokemon's in de 90 heb, wel redelijk wat in de 80, dat maar tegenwoordig als ondergrens gehanteerd voor evoluties... Als lvl 26 ga ik toch nog veel betere Pokemon's vinden voor evolutie als ik level.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

[b][message=47983975,noline]Shiro schreef op dinsdag 16 augustus ...

Slowbro is redelijk ondergewaardeerd hier denk ik. Het is een makkelijk te verkrijgen goede defender met op zich behoorlijk goede stats. Zijn nadeel is dat hij tegen een aardig aantal types zwak is, maar dat nadeel wordt direct behoorlijk afgezwakt door het ontbreken van de nodige goede pokemon in die soorten:
Dark: geen
Ghost: gengar (zelf al zeer matig en zwak tegen psychic)
Bug: alleen parasect is wel aardig met solarbeam maar houdt het niet lang uit
Electric: jolteon en raichu idem
Grass: met een exeggutor is slowbro zo weg, maar is niet zo makkelijk te verkrijgen. Een venussaur is weer zwak tegen psychic.

Voor poliwrath geldt een beetje hetzelfde. Hoge stats en de zwakheden worden gematigd door het ontbreken van goede pokemon per soort. Ook weer het nadeel van een spel met alleen gen1 pokemon met nieuwste generatie strengths/weaknesses plus het niet kunnen wijzigen van je aanvallen

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Shiro schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

Ja, dat zag ik ook ergens op internet, maar heeft iemand zelf succes geboekt ermee met zo'n gras Pokemon om een slowbro ofzo met icebeam mee neer te halen?

Dodgen van de ice beam of dergelijke lijkt ook voor geen meter te werken, sta ik al praktisch achter of 45 graden naast ze, wordt ik nog steeds geraakt door de ice beam.

Wat betreft victeerbell, ik heb zonet een lvl 25 bellsprout gevangen. Die ga ik in de volgende evolutie/lucky egg spree door evoluweren tot een Victeerbell! Eens kijken of die qua moveset een beetje gunstig uitkomt.

Moet wel zeggen dat qua IV ik bijzonder weinig pokemon's in de 90 heb, wel redelijk wat in de 80, dat maar tegenwoordig als ondergrens gehanteerd voor evoluties... Als lvl 26 ga ik toch nog veel betere Pokemon's vinden voor evolutie als ik level.
Voorwaarde van succesvol aanvallen met een Parasect is natuurlijk wel dat het je lukt om de specials te dodgen... :D

En je moet je niet al te veel blind staren op IV. Ik heb zelfs een 51% Vaporeon upgrades gegeven. Die had ik geëvolueerd voor dat ik überhaupt wist dat IV's bestonden en sindsdien is het me niet gelukt om überhaupt een andere Vaporeon te krijgen, dus dan maar roeien met de riemen die ik heb. :D Het is niet de perfecte Vaporeon, maar wel mijn hoogste CP Pokémon op het moment. It's something! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
slm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Slowbro is redelijk ondergewaardeerd hier denk ik. Het is een makkelijk te verkrijgen goede defender met op zich behoorlijk goede stats. Zijn nadeel is dat hij tegen een aardig aantal types zwak is, maar dat nadeel wordt direct behoorlijk afgezwakt door het ontbreken van de nodige goede pokemon in die soorten:
Dark: geen
Ghost: gengar (zelf al zeer matig en zwak tegen psychic)
Bug: alleen parasect is wel aardig met solarbeam maar houdt het niet lang uit
Electric: jolteon en raichu idem
Grass: met een exeggutor is slowbro zo weg, maar is niet zo makkelijk te verkrijgen. Een venussaur is weer zwak tegen psychic.

Voor poliwrath geldt een beetje hetzelfde. Hoge stats en de zwakheden worden gematigd door het ontbreken van goede pokemon per soort. Ook weer het nadeel van een spel met alleen gen1 pokemon met nieuwste generatie strengths/weaknesses plus het niet kunnen wijzigen van je aanvallen
SlowBro is sowieso een sterke verdediger de eerste keer dat je ertegen vecht. Je weet van tevoren niet welke moves hij heeft, en hij heeft psychic, water, en ice moves beschikbaar. Electric is sowieso prima, maar daar zijn relatief weinig sterke pokemon van, executor is ideaal, behalve tegen Ice.

Poliwrath is een stuk eenvoudiger, Executor is the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

Ik heb geen idee wat een sterke grass pokemon is in pokemon Go. Wat ik kan vinden op internet (geen idee of de info achterhaalt is) is dat victreebel met solar beam en razor leaf sterk is. Maar dit heb ik niet zelf getest.
Vileplume is ook wel nice hoor, geen sterke defence, wel leuke attacks, ik heb er nu eentje van 1764 (95%) met nog ruimte (heb geen oddisch candys meer) met razor leaf (15) en solar beam (120).

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Only schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Vileplume is ook wel nice hoor, geen sterke defence, wel leuke attacks, ik heb er nu eentje van 1764 (95%) met nog ruimte (heb geen oddisch candys meer) met razor leaf (15) en solar beam (120).
En Executor en Venusaur zijn ook prima grass pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:08:
[...]

SlowBro is sowieso een sterke verdediger de eerste keer dat je ertegen vecht. Je weet van tevoren niet welke moves hij heeft, en hij heeft psychic, water, en ice moves beschikbaar. Electric is sowieso prima, maar daar zijn relatief weinig sterke pokemon van, executor is ideaal, behalve tegen Ice.

Poliwrath is een stuk eenvoudiger, Executor is the way to go.
Ik heb nu een team van drie Jolteons (yay RNG! Eén Vaporeon, één Flareon en drie Jolteons...), daarnaast ook nog een goede Magnet(r)on, dus ik kan een killer elektrisch team opzetten. :D Zet daarnaast nog twee Parasects met Solar Beam en die Slowbro's moeten rennen voor hun leven. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 16-08-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

Ik heb nu een team van drie Jolteons (yay RNG! Eén, Vaporeon, één Flareon en drie Jolteons...), daarnaast ook nog een goede Magnet(r)on, dus ik kan een killer elektrisch team opzetten. :D
Een raichu is nog wel een gewenste toevoeging in dat geval. Magnetron hebben mij positief verrast, ze zijn best sturdy. Nadeel is dat ze best veel mindere aanvallen hebben. M'n Jolteon stelt zich vaak erg aan vind ik... Beetje hit en hij gaat huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:10

PB-powell

Mr. Laziness

Leuk die gps-drift 8) de halve ochtend zat in de sightings een weepinbell mij aan te staren, na paar keer telefoon te locken en unlocken zette hij mij ernaast. Besje erin, twee ultra ballen en hij is van mij :D (en op de koop toe 500 meter bij mijn ei erbij)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Een raichu is nog wel een gewenste toevoeging in dat geval. Magnetron hebben mij positief verrast, ze zijn best sturdy. Nadeel is dat ze best veel mindere aanvallen hebben. M'n Jolteon stelt zich vaak erg aan vind ik... Beetje hit en hij gaat huilen :P
Gisteren nog een gym getraind. Onderin zat een 2000+ Gyarados, waartegen ik het opnam met mijn hoogste CP Jolteon, CP1368 met Thunder Shock en Thunderbolt (niet eens Thunder). Met een stuk of vier Thunderbolts (plus natuurlijk de normale aanvallen tussendoor) kreeg ik die Gyarados eronder - mits ik zijn Dragon Beam of zo wist te ontwijken. Dat lukte niet altijd dus ik heb 6 aanvallen nodig gehad voor de 2 wins om een plekje vrij te maken. Inderdaad, de Jolt is een beetje huilie-huilie door zo'n lage hitpoints maar als het dodgen lukt kan hij veel hogere beesten verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:19:
Leuk die gps-drift 8) de halve ochtend zat in de sightings een weepinbell mij aan te staren, na paar keer telefoon te locken en unlocken zette hij mij ernaast. Besje erin, twee ultra ballen en hij is van mij :D (en op de koop toe 500 meter bij mijn ei erbij)
Moet jij niet werken ipv pokemon vangen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:19:
Herkenbaar. Op mijn werk heb ik 3 posities:
1. Met WiFi aan
2. 3G/4G
3. 2G
Die laatste is het minst stabiel, springt soms opeens naar 'geen GPS', maar staat wel bovenop een Pokestop. Elke jump hiertussen is een paar 100m... door de manier waarop het spel de afstand berekend (zie TheSilphRoad op Reddit) werkt het vrij goed als ik gewoon in een driehoek spring. Haal niet eens het onderste uit de kan; gewoon af en toe even tussen settings schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:05
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WdDG9lQ.png

>:)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
En die dan met een Weedle verslaan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
Niet zo handig als je wilt trainen erop ;)
En makkelijk te verslaan voor andere teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Moet jij niet werken ipv pokemon vangen :P :+
Geen idee waar je het over hebt O-)
ijdod schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Herkenbaar. Op mijn werk heb ik 3 posities:
1. Met WiFi aan
2. 3G/4G
3. 2G
Die laatste is het minst stabiel, springt soms opeens naar 'geen GPS', maar staat wel bovenop een Pokestop. Elke jump hiertussen is een paar 100m... door de manier waarop het spel de afstand berekend (zie TheSilphRoad op Reddit) werkt het vrij goed als ik gewoon in een driehoek spring. Haal niet eens het onderste uit de kan; gewoon af en toe even tussen settings schakelen.
Als m'n telefoon aanstaat is ie vrij stabiel, maar wanneer deze ge-unlocked wordt terwijl het spel nog open stond, verspringt m'n poppetje enkele tientallen meters. Dat pakt ie ook aardig op nog. Gisteren zo bijna 5km 'gelopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:32:
En die dan met een Weedle verslaan. :')
Vind het knapper dat hij zo'n lage pidgeot heeft weten te bemachtigen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:05
PB-powell schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Vind het knapper dat hij zo'n lage pidgeot heeft weten te bemachtigen :9
Kwam hem gisteren tegen, en omdat ie zo laag was wou ik hem hebben :P

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Pagina: 1 ... 28 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status