Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 17:53
Ik had op mijn verjaardag toch gehoopt op leuke Pokemon uit mijn 5km eitjes... krijg ik een Meowth en een Nidoran♀.... zucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
spocy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:23:
[...]

Hmm dit is wel heel vreemd, de lagere IV kan op lvl 40 een hogere CP behalen. Ik dacht altijd dat de hogere IVs ook de hogere CPs op max zouden hebben. Overigens natuurlijk lastig met een kleine steekproef, die ook nog eens dicht bij elkaar ligt.
Dan doen we nog een tweede proef :)

Van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PU5eyf9jbHIAJpmCp30eWlVx/full.png

Naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IeCcy9Jk8WbJD1WS2jG3FOet/full.png

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 10-10 07:40
Dus mijn hardlooprondje gedaan, 25 stops, kom ik thuis staat er een Lapras op de nearby list. Die had ik nog niet, en nog nooit gezien (behalve op Gyms..). Dus als een idioot een sprintje getrokken naar waar deze zich bevond (laten we zeggen dat ik het sterke vermoeden had dat deze er niet lang meer zat...). 4 ultraballs (3x mis, afstand...) en ik heb een ~85% Lapras.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EFMo77GOgJWetgN3h3rD89gT/full.png

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Yay, eindelijk een Snorlax uit een ei (moet een groot ei geweest zijn). 90%, 1739CP en 199hp. Zen headbutt en Earthquake als attacks. Ik weet wat mijn nieuwe Gym verdediger wordt! Eindelijk wat nuttigs uit een 10k ei na tig Eevee's en de zoveelste Electrabuzz. Ik ben blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Nedra schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:24:
Yay, eindelijk een Snorlax uit een ei (moet een groot ei geweest zijn). 90%, 1739CP en 199hp. Zen headbutt en Earthquake als attacks. Ik weet wat mijn nieuwe Gym verdediger wordt! Eindelijk wat nuttigs uit een 10k ei na tig Eevee's en de zoveelste Electrabuzz. Ik ben blij.
Heerlijk man! Jaloers, daar zit ook op te wachten :D

Vanmiddag even een rondje Utrecht centrum gedaan. Heerlijk met al die lures rond de grachten. Toch even zo'n 150 pokemon te pakken in het zonnetje. Morgen maar even een flinke XP sessie. Heb op dit moment 7 eieren geincubeerd. Hopelijk pak ik daar nog wat hoge IV Pokemon uit. Heb namelijk 187 Poliwag en 400+ Magikarp candy :+

[ Voor 27% gewijzigd door GandalfTheGrey op 16-08-2016 18:37 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Ik ga morgen naar kijkduin voor wat candy. Hele bag vol met greatballs en ultraballs :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Degene met de minste CP geëvolueerd, maar met een fantastisch resultaat! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KvUzMeO7Ea4IQFpsdE3B2s37/full.png

Dik 93% IV :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:04:
[...]

Degene met de minste CP geëvolueerd, maar met een fantastisch resultaat! _/-\o_

[afbeelding]
Ik heb er nog een met Twister in de aanbieding. Doe hem liever niet weg, maar zodra trade functie er is wil ik hem wel met je ruilen.
Af en toe moet ik wat meer voor mijn mede-tweakers over hebben :>

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Switchie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:06:
[...]

Ik heb er nog een met Twister in de aanbieding. Doe hem liever niet weg, maar zodra trade functie er is wil ik hem wel met je ruilen.
Ruilen voor de mijne met twister? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Switchie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:06:
[...]

Wat tof dat je zo'n fan bent van Twister!
Mocht je nu ooit eentje evolven met Hydro Pump, dan mag je best met me ruilen, ik maak je graag blij :*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4AXb7YFoAbsUEgf2taPzrPbh/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Zegato op 16-08-2016 19:12 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:10:
[...]

Mocht je nu ooit eentje evolven met Hydro Pump, dan mag je best met me ruilen, ik maak je graag blij :*

[afbeelding]
Gezien mijn geschiedenis met evoluties durf ik die deal nog best te maken ook.
Gister nog voor elkaar gekregen om een Wartortle met Hydropump te evolven naar Blastoise met flash Canon ;(

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:18:
[...]

Dan doen we nog een tweede proef :)

Van:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]
Dat is al een beter IV verschil, en dan lijkt mijn idee dus te kloppen (Met een pool van N=1 haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

"The email claims that the game is a "distraction" and could cause loss of concentration in a dangerous working environment, but also points out that the location-based nature of the game may result in trade secrets being leaked to third-parties."

Dus zo is het Diesel schandaal aan het licht gekomen?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:04
Switchie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

"The email claims that the game is a "distraction" and could cause loss of concentration in a dangerous working environment, but also points out that the location-based nature of the game may result in trade secrets being leaked to third-parties."

Vast een screenshot met een Koffing! :D

Tja er zit natuurlijk wel wat in maar dan kan je toch de mensen ook zeggen dat ze PoGo niet op de werkvloer mogen spelen? Nu is het een beetje als in verband met het verbod op alcohol onder het werk ook thuis controleren of er geen bier in de koelkast staat. Het feit dat je PoGo op je telefoon hebt is helemaal geen aanwijzing dat je het op de werkvloer speelt en al helemaal niet dat je al dan niet per ongeluk geheimen verklapt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

Zitten gewoon weezings in al die volkswagens en daarom roken ze zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Gisteren in Kijkduin geweest en het was me een dagje wel :) Zeker een aanrader voor iedere pokemon fanaat. Al helemaal als je uit een gehucht komt waar niks zit.

Heb nu 110/110 Pokemon gevangen.

hoeveel hebben jullie er eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
86/88 (Dratini en Omastar renden weg :'( )

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
DarkElement schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:47:
86/88 (Dratini en Omastar renden weg :'( )
Ai, Omastar zat aan zee, enkel waren er zandbanken met wat water tussen waar ik heen moest. Had nog 1 minuut en ben door het water gelopen... met schoenen en korte broek aan. Spannend... eenmaal daar half bezopen want het was toch vrij diep. was hij al weg.... Mijn omastar verhaal :(

(overigens voor ik daar heen ging vanuit Limburg wel gezegd niet als een gek door het water heen te lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
Kwam m tegen in Goes. 1 bal en weg was ie :'(

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 17:53
Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Razz Berries moet je na elke keer raak gooien "verversen". Ze tellen niet op of zo maar ze zijn wel na 1x raak gooien "uitgewerkt". Dus als je 10 Ultra ballen hebt gegooid dan zou je ook 10 Razz Berries gegooid moeten hebben als je die Blastoise echt had willen hebben.

(Niet dat dat waarschijnlijk had geholpen, die krengen zijn notoir moeilijk om te vangen... Maar ook kleine beetjes kunnen helpen natuurlijk.)
A kijk, laat ik dat de volgende keer maar doen dan. 8)7 thx

Wel lachen, is hier een gym met oa 6x snorlax, 5 daarvan ~2000 CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
BastiaanCM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:53:
[...]

A kijk, laat ik dat de volgende keer maar doen dan. 8)7 thx

Wel lachen, is hier een gym met oa 6x snorlax, 5 daarvan ~2000 CP.
Die eigenaars worden zo slapend rijk...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:21:
[...]

Vast een screenshot met een Koffing! :D

Tja er zit natuurlijk wel wat in maar dan kan je toch de mensen ook zeggen dat ze PoGo niet op de werkvloer mogen spelen? Nu is het een beetje als in verband met het verbod op alcohol onder het werk ook thuis controleren of er geen bier in de koelkast staat. Het feit dat je PoGo op je telefoon hebt is helemaal geen aanwijzing dat je het op de werkvloer speelt en al helemaal niet dat je al dan niet per ongeluk geheimen verklapt.
Ze zeggen ook helemaal niet dat je Pokemon Go niet op je privé telefoon mag hebben, dat suggereert dat artikel alleen. Cameratelefoons zijn op de meeste werkplekken binnen Volkswagen gewoon niet toegestaan, of je moet de lens afplakken. Maar zolang je niet fotograferend door de gangen loopt zal niemand er iets van zeggen heb ik gemerkt toen ik daar werkte. Natuurlijk is het een beetje een stretch dat via een screenshot van een pokemon catch bedrijfsinformatie uitlekt (net een prototype mee op de plaat bijv.) maar op zich hebben spelletjes niets te zoeken op je werk(-iPhone).

Dit is de email btw: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9GCi1GOmJuoLfKQNzlNVnR9q/full.jpg

Wat ze dus zeggen:
-Niet spelen tijdens werktijden.
-Op zakelijke telefoons mogen alleen goedgekeurde apps geïnstalleerd worden.
-Je mag geen foto's/videos maken op de werkvloer.

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 16-08-2016 20:13 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:01:
Nooit geweten dat eevee's eevoolves ook in het wild voor kwamen.

[afbeelding]

Edit gevangen :) helaas maar LVL 765

PS het valt me wel op dat ik de laatste tijd om het werk en thuis overspoeld word met eevee's
Ik was vandaag ook helemaal in de war dat ik een vaporeon tegenkwam, gevangen met 1 rode bal..CP 1721.. :o :o
Laatste dagen vang ik ook weer een hoop eevees toevallig..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
En ik ving net een CP1200+...... Pidgeot. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
fsfikke schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:04:
[...]

Ze zeggen ook helemaal niet dat je Pokemon Go niet op je privé telefoon mag hebben, dat suggereert dat artikel alleen. Cameratelefoons zijn op de meeste werkplekken binnen Volkswagen gewoon niet toegestaan, of je moet de lens afplakken. Maar zolang je niet fotograferend door de gangen loopt zal niemand er iets van zeggen heb ik gemerkt toen ik daar werkte. Natuurlijk is het een beetje een stretch dat via een screenshot van een pokemon catch bedrijfsinformatie uitlekt (net een prototype mee op de plaat bijv.) maar op zich hebben spelletjes niets te zoeken op je werk(-iPhone).

Dit is de email btw: [afbeelding]

Wat ze dus zeggen:
-Niet spelen tijdens werktijden.
-Op zakelijke telefoons mogen alleen goedgekeurde apps geïnstalleerd worden.
-Je mag geen foto's/videos maken op de werkvloer.
Er zijn bedrijven die PoGo op een blacklist hebben staan binnen hun MDM/EMM. Dit geldt dan voor alle (!) telefoons die gekoppeld zijn, dus ook prive. Onderbouwing is dat er bepaalde informatie door het spel wordt gedeeld met de makers dat de bedrijven liever niet willen. Dus het is niet heul speciaal dat dit wordt 'ge-eist' door een bedrijf. :Y) :7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
TwanJ schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:50:
[...]

Ai, Omastar zat aan zee, enkel waren er zandbanken met wat water tussen waar ik heen moest. Had nog 1 minuut en ben door het water gelopen... met schoenen en korte broek aan. Spannend... eenmaal daar half bezopen want het was toch vrij diep. was hij al weg.... Mijn omastar verhaal :(

(overigens voor ik daar heen ging vanuit Limburg wel gezegd niet als een gek door het water heen te lopen)
Half verzopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Yay, ik heb net mijn 2000e Pokémon gevangen. En de winnaar is... Een Spearow die meteen de blender in ging. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Zephyer schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:18:
[...]

Er zijn bedrijven die PoGo op een blacklist hebben staan binnen hun MDM/EMM. Dit geldt dan voor alle (!) telefoons die gekoppeld zijn, dus ook prive. Onderbouwing is dat er bepaalde informatie door het spel wordt gedeeld met de makers dat de bedrijven liever niet willen. Dus het is niet heul speciaal dat dit wordt 'ge-eist' door een bedrijf. :Y) :7
Dit soort vervaging van werk en prive is een probleem wat met BYOD vaak onderschat wordt. Traditioneel is het simpel: werktelefoon, werkregels. Privetelefoon, eigen regels. Ze kunnen hooguit eisen dat die laatste niet op de werkvloer komt. Bij BYOD is het jouw toestel (maar met een vergoeding) waar de zaak opeens allerlei zeggenschap over gaat claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
ijdod schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Dit soort vervaging van werk en prive is een probleem wat met BYOD vaak onderschat wordt. Traditioneel is het simpel: werktelefoon, werkregels. Privetelefoon, eigen regels. Ze kunnen hooguit eisen dat die laatste niet op de werkvloer komt. Bij BYOD is het jouw toestel (maar met een vergoeding) waar de zaak opeens allerlei zeggenschap over gaat claimen.
Ik snap de onderschatting niet, het hangt en valt bij communicatie vanuit het bedrijf naar de werknemer?

BYOD kan 100% je prive toestel zijn (zelf aangeschaft bij {insert random winkel}) die je, na het accepteren van de voorwaarden van het MDM/EMM van het bedrijf, mag koppelen. Er wordt niets geclaimd of door je strot geduwd, in het geval van blacklisten wordt kan er keurig worden aangegeven dat een lijst wordt gebruikt en welke apps er op staan. Ben je het er niet mee eens als je reeds gekoppeld bent en je bedrijf gooit PoGo op de blacklist, dan knikker je de koppeling naar het MDM/EMM weg? :O

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 16-08-2016 20:40 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Yeah. Helaas de ervaring dat dit niet altijd zo makkelijk gaat. Claimen was wellicht ongelukkig gekozen, ze doen het gewoon, "want je bent accoord". Ik heb het ook over de wat verder geintegreerde byod varianten, er zijn uiteraard diverse scenario's mogelijk, waaronder mogelijkheden die nauwelijks op het device ingrijpen. Ik ben absoluut geen gelover in byod. :D Maar goed, dat gaat offtopic

[ Voor 11% gewijzigd door ijdod op 16-08-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
Al die IV's, HP's en CP's
Ik ga dit maar eens proberen... :-)

YouTube: POKEMON GO OP HACK/TRICK ALWAYS WIN GYM BATTLES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mx. Alba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:32:
Yay, ik heb net mijn 2000e Pokémon gevangen. En de winnaar is... Een Spearow die meteen de blender in ging. :D
_O- , zal ie blij mee zijn geweest :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nogal logisch dat die CP10 Weedles zulke kopkampioenen zijn. Ze weten gewoon dat ze linea recta de blender in gaan als ze gevangen worden en daar krijgen ze een adrenalineboost van waar zelfs een Tauros geen puntje aan kan zuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Stronk tektics

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Aerodactyl uit eitje net. IV van 91%, 1024 (met nog flink veel ruimte voor power up) en Steel Wing en Hyper Beam. Moeite waard om te poweren?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
Aerodactyl uit eitje net. IV van 91%, 1024 (met nog flink veel ruimte voor power up) en Steel Wing en Hyper Beam. Moeite waard om te poweren?
Zéker! De Steel Wing-Hyper Beamcombo heeft de hoogste dual ability-score van alle attacks die de Aerodactyl kan hebben! Defensief het sterkst en offensief is alleen de Byte-Hyper Beamcombo iets sterker, maar als je die hebt, dan lever je zwaar veel op je defense in :)

Hier de exacte stats van de Aerodactyl, zodat je het zelf ook nog even op je gemak na kan kijken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3RiL46sUy2CjXmrgrAxuUaN2/medium.png

[ Voor 19% gewijzigd door Zegato op 16-08-2016 21:42 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
Steel Wing is iig de goede Quick attack voor die Pokie maar Hyperbeam ben ik niet zeker van. Aan de andere kant is het waarschijnlijk ook weer niet zo dat je eventjes ergens een betere vangt... :D

[edit] super combo dus. Gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 16-08-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Kost alleen veel candy :p

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:10:
[...]

[afbeelding]
Van waar haal je die info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:02
Moet je nu smijten als de ring op zijn kleinst is of op zijn grootst? Hier in de buurt is er daar wel wat discussie over, maar niemand die het met 100%zekerheid kan zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Hier kun je de sheet vinden, meer info over hoe'm te gebruiken kun je in deze post vinden :)
Rubberen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:56:
Moet je nu smijten als de ring op zijn kleinst is of op zijn grootst? Hier in de buurt is er daar wel wat discussie over, maar niemand die het met 100%zekerheid kan zeggen.
Met 100% zekerheid kan ik je zeggen dat je de meeste kans op het vangen van een Pokémon en het halen van een Excellent Throw (+100 XP) bij het kleinste cirkeltje is. Medium cirkeltje = Great Throw (+50 XP), grote cirkel = Nice Trow (+10 XP). Curveballs verhogen ook je XP met 10 XP en vergroten de kans op vangen ook :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Voor de beste vangkans moet je binnen de gekleurde ring gooien. Hoe kleiner de ring, des te beter de vangkans - maar alleen als je binnen die ring gooit (Nice, Great of Excellent). Een Curve Ball geeft je nog wat extra kans. In de praktijk is het dus het beste om te gaan voor een Great Throw want dan is het ringetje nog groot genoeg dat het haalbaar is om er binnen te gooien. Liefst icm Curve Ball natuurlijk.

Dus ze hebben wel gelijk, hoe kleiner hoe beter, maar dan moet je wel een Excellent Throw hebben... En de anderen hebben ook gelijk want een Nice Throw met een grote ring is beter dan een niet-Excellent Throw met een klein ringetje. Volg je het nog? :D

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 16-08-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 10:10

PB-powell

Mr. Laziness

Nuttig avondje gehad hier: 4 gyms overgenomen met m'n vriendin en alles kunnen cashen. Toen kwam m'n 10km ei uit: snorlax van 82% met zen headbutt en body slam :D
Daarna 79 Pokemon geëvolueerd waarvan 68 met dubbel xp. Nu level 24 en al op een derde van 25 8)
Nu alles even door de grinder halen, heb nog maar plek voor 30 Pokemon :+

Onderweg nog een insence aan gehad, maar daar kwam 10 minuten lang geen Pokemon op af :( na een app herstart wel gewoon

[ Voor 15% gewijzigd door PB-powell op 16-08-2016 22:07 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:01:
[...]

Hier kun je de sheet vinden, meer info over hoe'm te gebruiken kun je in deze post vinden :)

[...]

Met 100% zekerheid kan ik je zeggen dat je de meeste kans op het vangen van een Pokémon en het halen van een Excellent Throw (+100 XP) bij het kleinste cirkeltje is. Medium cirkeltje = Great Throw (+50 XP), grote cirkel = Nice Trow (+10 XP). Curveballs verhogen ook je XP met 10 XP en vergroten de kans op vangen ook :)
Ik bedoel die calculator vanop die foto's die je daar boven haalt.. Lijkt me handig en overzichtelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Tomski1986 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:10:
[...]

Ik bedoel die calculator vanop die foto's die je daar boven haalt.. Lijkt me handig en overzichtelijk..
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:20:

[...]

Iets met Voldemort en zo... Ik wil het graag met je delen, maar dat mag niet.
Steun deze post als je het er ook niet mee eens bent :P

Zegato in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Ben bang dat het vooralsnog niet anders is dan dit...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

[...]

Ben bang dat het vooralsnog niet anders is dan dit...
Private message mag ook.. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Zegato schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:32:
[...]

Ook dat niet: voor DM's gelden dezelfde regels als voor het forum en deze kunnen/mogen ook gelezen worden door moderators. We mogen natuurlijk wél die -in mijn ogen té- strenge regel aangaande geautomatiseerde IV-calculators ter discussie stellen, niet? :*
Sorry, maar ik ben bang dat dit via de officiële wegen moet :*

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik krijg nu "Failed te get game dat from the server" iemand meer last van?

Ik heb niet gecheat dus kan absoluut geen Ban zijn, maar wel veel gespeeld de laatste tijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
De kogel is door de kerk mensen!
psychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:30:
Hetgeen wat we voornamelijk willen uitsluiten is de discussie over zaken als GPS spoofing of apps/sites die pokemon spawns traceren (zoals pokevision). Het gebruik van IV calculators schaadt andere spelers niet en is ook niet ten nadele van andere spelers (discutabel wellicht).

Wat ons betreft kunnen geautomatiseerde IV-calculators bij Pokémon Go besproken worden.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

https://www.pgnexus.gg

LET OP! Geheel op eigen risico!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Zegato schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:32:
De kogel is door de kerk mensen!

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

https://www.pgnexus.gg

LET OP! Geheel op eigen risico!
Je had het ook goed verwoord in de feedback, prima dat het nu weer kan! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51

Fontainemelon

Zuiderbuur

Psst, jongens... Niet verder vertellen hoor, maar...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9tRCbZ0.png

Een 100% Metapod. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Shaffy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:36:
[...]

Je had het ook goed verwoord in de feedback, prima dat het nu weer kan! :)
Dankjewel! Ik had er m'n best op gedaan :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Pretender schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:31:

Ik heb niet gecheat dus kan absoluut geen Ban zijn, maar wel veel gespeeld de laatste tijd.
Een briend van mij ook.. hij nu in paniek 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Yay, gymbattles zijn nu ook al nutteloos, bijna alle gyms zijn rood en lvl8+, en een gym die hier in de middle of nowhere staat werd 10 seconden voor ik wilde claimen gesloopt... Vraag me alleen wel af of die kerel nou midden in de nacht tussen de drugsdealers het bos in is gegaan, of dat hij fijn op zn bank zat met zn bot, ik gok het laatste... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, kan al de hele dag niet inloggen. Zoonlief en m'n neefje hebben echter nergens last van. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:39:
Yay, gymbattles zijn nu ook al nutteloos, bijna alle gyms zijn rood en lvl8+, en een gym die hier in de middle of nowhere staat werd 10 seconden voor ik wilde claimen gesloopt... Vraag me alleen wel af of die kerel nou midden in de nacht tussen de drugsdealers het bos in is gegaan, of dat hij fijn op zn bank zat met zn bot, ik gok het laatste... -O-
Zou echt wel awesome zijn.. Zo'n typisch beeld van gevaarlijke lui en drugsdealers etc.. Komt er doodleuk zo'n jochie tussendoor lopen en een gym overnemen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
poor Leno schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:23:
[...]

Zou echt wel awesome zijn.. Zo'n typisch beeld van gevaarlijke lui en drugsdealers etc.. Komt er doodleuk zo'n jochie tussendoor lopen en een gym overnemen _O-
Drugsdealers kunnen toch ook PoGo spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Je hoeft nu geen drugs meer te doen om Pikachu rond te zien lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:18:
[...]

Same here, kan al de hele dag niet inloggen. Zoonlief en m'n neefje hebben echter nergens last van. |:(
Ban maybe? Heb je zitten spoofen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTHUGGA
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-08 23:01
[...]

Zag deze langs komen op een forum. Misschien dat dat aan de hand is?
These bans aren't about botters anymore, legit players are actually getting banned to. My assumption is both of my friends that are also legit used pokeadvisor and got banned... I guess that has something to do with it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mn nieuwe aanwinst. net geen 90%

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/n4cbkn.png

Ze is zo mooi :9~ ik.moet me echt inhouden om er geen Stardust aan te gaan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

badros86 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 02:32:
Mn nieuwe aanwinst. net geen 90%

[afbeelding]

Ze is zo mooi :9~ ik.moet me echt inhouden om er geen Stardust aan te gaan besteden.
Waarom niet? Je zou met jezelf kunnen afspreken om een bepaald deel stardust opzij te zetten.. De rest besteden aan de mooie dingen des levens!

[ Voor 4% gewijzigd door Shaffy op 17-08-2016 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Shaffy schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 04:00:
[...]

Waarom niet? Je zou met jezelf kunnen afspreken om een bepaald deel stardust opzij te zetten.. De rest besteden aan de mooie dingen des levens!
Groot gelijk heb je, je leeft maar 1x eh. Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
mark-k schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:39:
Hier gaan de gyms nog wel aardig over van teams ondanks dat deze soms de level 7 aantikken.
Zag vanochtend nog een blauwe gym op level 7 of 8 die bijna genoeg prestige had om er wat in te douwen..
..ben alleen niet de bus uit gegaan om dat te doen! :P

Ben 't wel met je eens dat het nutteloos voelt als ze zo hoog zijn. Eigenlijk alleen met meerdere mensen neer te halen. Of je moet 6 imba Pokemon bij je hebben (6x Raticate met Hyperbeam :+)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Gisteravond zou ik even met mijn vriendin de gym overnemen in het dorpje naast ons. Alles gelukt etc, vervolgens roept ze er zit een nieuwe pokemon in de buurt. Een elektrabuzz. Wij zoeken, zoeken, zoeken. 15 minuten later de hoop opgegeven.

De pokemon kwam constant als eerste, we zijn alle kanten op gelopen maar zonder resultaat:( een pidgey die als laatste in de lijst stond kwam wel opspringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Nu online
Ik vind het tracking systeem nog steeds niet goed genoeg. Iets beter de richting verklappen zou wel mogen. Vooral omdat de spawns tijdsgebonden zijn, ben je net 7 minuten de verkeerde kant op gelopen ben je bijna op de goede plek, despawnt de pokemon. Verder vind ik het met de verdeling van de pokestops ook wel redelijk knullig nog. In mijn woonplaats zitten ze vooral rond het centrum.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HN1StPT.png

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

Shiro

Serenity

Gisteren 2 gym's van eigen team geleveld, 1 was lvl 5 de andere 6, beide een level omhoog gekregen met wat moeite. Ze zitten er vandaag zelfs nog in :D De lvl 5 en 6 level ging nog net.

Op mijn weg naar huis zie ik elke dag 2 gym's van 8 en 9 al dagen rood zijn, ik dacht, als ik die ook eens ga lvlen en mijn pokemon er tussen stop, ben ik gegarandeerd van coins voor de komende tijd uit deze gym's, zaten namelijk allemaal pokemons in van 1200 t/m 2500, dus lijken mij ook redelijk legitieme spelers te zijn. Ik begon met goede moed met mijn 1150 jolteon op de 1200 slowbro in te slaan, na 2 pogingen was het gelukt om Slowbro een keer neer te maaien, zie ik 500prestige erbij komen en de gym level balkje met misschien 1/10 ofzo vullen.. dacht.. errr dit gaat niet echt werken zo...

Maar nieuwe strategie voor gym coins! gym's van rond de lvl 5 op niet al te drukken plekken proberen te levelen om mijn eigen pokemon er tussen te stoppen!

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 11-10 01:18
NoepZor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:29:
Ik vind het tracking systeem nog steeds niet goed genoeg. Iets beter de richting verklappen zou wel mogen. Vooral omdat de spawns tijdsgebonden zijn, ben je net 7 minuten de verkeerde kant op gelopen ben je bijna op de goede plek, despawnt de pokemon. Verder vind ik het met de verdeling van de pokestops ook wel redelijk knullig nog. In mijn woonplaats zitten ze vooral rond het centrum.

[afbeelding]
Je weet dat de tracking vrij dichtbij is he?

Als je dus ongeveer 2 minuten 1 kant uit loopt zit je vrijwel altijd aan de limiet van het wel of niet zichtbaar zijn. Zo moet het dus echt wel lukken om in 15 minuten een pokemon te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Yes weer een pidgey uit een 2km ei....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Godgloeiende... welke klapjosti heeft bedacht dat de PokeAssistant website in net half-NL moet? En dan ook nog zonder keuze (althans, zonder in te logging)

[ Voor 13% gewijzigd door ijdod op 17-08-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
ijdod schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:43:
Godgloeiende... welke klapjosti heeft bedacht dat de PokeAssistant website in net half-NL moet? En dan ook nog zonder keuze (althans, zonder in te logging)
Gewoon even ?locale=en aan het einde van de URL toevoegen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Nu online
Hogader schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:37:
[...]

Je weet dat de tracking vrij dichtbij is he?

Als je dus ongeveer 2 minuten 1 kant uit loopt zit je vrijwel altijd aan de limiet van het wel of niet zichtbaar zijn. Zo moet het dus echt wel lukken om in 15 minuten een pokemon te vinden.
Volgens mij is het inderdaad wel iets verbeterd ten opzichte van het oude systeem, die gaf pokemons op veel grotere afstand weer. Maar dan nog is het een aardig gepuzzel.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 11-10 01:18
NoepZor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Volgens mij is het inderdaad wel iets verbeterd ten opzichte van het oude systeem, die gaf pokemons op veel grotere afstand weer. Maar dan nog is het een aardig gepuzzel.
Het moet ook wel een uitdaging blijven. Zo was ik gisteren op een locatie waar inneens een Onix spawnde. Ik kende een plek daar vlakbij waar alle shiny's spawnen (en waar ik al een Onix gevangen had), dus liep die kant uit. Ik kwam hem echter niet tegen, dus toen ben ik door eliminatie van richtingen hem gaan tracken en wist hem na een minuut of 7 alsnog tegen te komen en te vangen.

Wat mij betreft is dat de way to go, zo moet je er wat moeite voor doen, maar is het alsnog prima te doen om iets op te sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hogader schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Het moet ook wel een uitdaging blijven. Zo was ik gisteren op een locatie waar inneens een Onix spawnde. Ik kende een plek daar vlakbij waar alle shiny's spawnen (en waar ik al een Onix gevangen had), dus liep die kant uit. Ik kwam hem echter niet tegen, dus toen ben ik door eliminatie van richtingen hem gaan tracken en wist hem na een minuut of 7 alsnog tegen te komen en te vangen.

Wat mij betreft is dat de way to go, zo moet je er wat moeite voor doen, maar is het alsnog prima te doen om iets op te sporen.
Shiny's nog wel, spacey :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DTHUGGA schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 01:50:
[...]

Zag deze langs komen op een forum. Misschien dat dat aan de hand is?

[...]

These bans aren't about botters anymore, legit players are actually getting banned to. My assumption is both of my friends that are also legit used pokeadvisor and got banned... I guess that has something to do with it?
Welnee, dat zijn gewoon angstige geruchten van mensen die gelijk aan de dunne gaan omdat Niantic met bans bezig is en als een ordinaire bully probeert mensen af te schrikken.

Als je enkel PokeAdvisor oid hebt gebruikt hoef je je echt geen zorgen te maken :>

(en zo ja dan is ongeveer de hele Tweakers crew hier gebanned _O- )

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 17-08-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Op zich is dat tracken nog wel te doen; maar dan zou ik op zich wel graag iets meer tijd hebben. 15 minuten is wel genoeg, *als* je hem meteen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 21:30
Aangezien IV tools besproken mogen worden, ben er de laatste dagen niet mee bezig geweest vanwege de bans. Maar heeft iemand een mening over het gebruiken van pogo cruncher? Ik heb het eerder gebruikt en het lijkt mij de veiligste manier aangezien je je eigen IP gebruikt, aan de andere kant is dat misschien een groter risico :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

[...]

Waarschijnlijk hebben jullie een ban door het feit dat er mensen zijn die je gereport hebben? Of wellicht ingelogd op een site met je account?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Welnee, dat zijn gewoon angstige geruchten van mensen die gelijk aan de dunne gaan omdat Niantic met bans bezig is en als een ordinaire bully probeert mensen af te schrikken.

Als je enkel PokeAdvisor oid hebt gebruikt hoef je je echt geen zorgen te maken :>

(en zo ja dan is ongeveer de hele Tweakers crew hier gebanned _O- )
Och zo veel zie ik nog niet van het bannen, en zelf in ieder geval nog niet gebanned voor het gebruik van PokeAdvisor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
NoepZor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:29:

[afbeelding]
Wat doet mario daaro? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is waarschijnlijker dat mensen niet zozeer cheaten, maar bijvoorbeeld een aantal keer iemand hebben gevraagd voor hen in te loggen om een bepaalde Pokie te vangen, en dan vervolgens te snel zelf weer inloggen..

En dan dus als spoofers worden geflagged..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
Jij hebt duidelijk het originele spel niet gespeeld ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
Shaffy schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 04:00:
[...]

ik snap dat ook nooit... je kan genoeg dust ergens insteken?
als je 1 leven moet "levelen" dan heb je ook alweer minimaal 150k dust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:11:
Het is waarschijnlijker dat mensen niet zozeer cheaten, maar bijvoorbeeld een aantal keer iemand hebben gevraagd voor hen in te loggen om een bepaalde Pokie te vangen, en dan vervolgens te snel zelf weer inloggen..

En dan dus als spoofers worden geflagged..
In principe valt dat natuurlijk ook onder cheaten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jepp, maarja.. verschillende gradaties natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
ik heb nog 1 vraagje..
Toen pokemon net uit was had ik een pokemon club trainer aangemaakt met een poppetje.
Deze is level 15... maar heel vaak lagen de servers eruit.
(vrienden met een google account konden wel inloggen)

Dus toen heb ik ook een google account aangemaakt, en dit werk 100x beter.

Maar als ik nu op mijn pokemon club trainer account inlog en de lure modules gebruik, en weer inlog op mijn google account....

word je ook als spoofer geflagged? nee toch? ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:28
ajaxalex schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:13:
Gisteravond zou ik even met mijn vriendin de gym overnemen in het dorpje naast ons. Alles gelukt etc, vervolgens roept ze er zit een nieuwe pokemon in de buurt. Een elektrabuzz. Wij zoeken, zoeken, zoeken. 15 minuten later de hoop opgegeven.

De pokemon kwam constant als eerste, we zijn alle kanten op gelopen maar zonder resultaat:( een pidgey die als laatste in de lijst stond kwam wel opspringen..
De volgorde van de sightings-lijst heeft niks te maken met de afstand tussen jou en de Pokémon. Het lijkt erop dat het random is: als ik de lijst vergelijk met iemand anders die naast me staat, is het een compleet andere volgorde.

Het beste is om één richting op te lopen en als de Pokémon uit je lijst verdwijnt: teruglopen en een andere kant op lopen. Rinse-and-repeat totdat je hem vindt. Op deze manier heb ik altijd al de Pokémon gevonden die ik wilde, tenzij hij de-spawnde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
schaapiej schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:40:
[...]

Hier gaan de gyms nog wel aardig over van teams ondanks dat deze soms de level 7 aantikken.
Zag vanochtend nog een blauwe gym op level 7 of 8 die bijna genoeg prestige had om er wat in te douwen..
..ben alleen niet de bus uit gegaan om dat te doen! :P

Ben 't wel met je eens dat het nutteloos voelt als ze zo hoog zijn. Eigenlijk alleen met meerdere mensen neer te halen. Of je moet 6 imba Pokemon bij je hebben (6x Raticate met Hyperbeam :+)
Dat hoge lvl zou nog niet eens het grootste probleem zijn, het grootste probleem is dat als je een gym overneemt hij binnen 5 minuten weer door de rode bots is overgenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Dat hoge lvl zou nog niet eens het grootste probleem zijn, het grootste probleem is dat als je een gym overneemt hij binnen 5 minuten weer door de rode bots is overgenomen.
Of de blauwe!
De gele doen zoiets nooit, Team Instinct FTW! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k
Geel doet dat idd niet omdat die maar met zn 3en zijn ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sito schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:21:
[...]

De volgorde van de sightings-lijst heeft niks te maken met de afstand tussen jou en de Pokémon. Het lijkt erop dat het random is: als ik de lijst vergelijk met iemand anders die naast me staat, is het een compleet andere volgorde.

Het beste is om één richting op te lopen en als de Pokémon uit je lijst verdwijnt: teruglopen en een andere kant op lopen. Rinse-and-repeat totdat je hem vindt. Op deze manier heb ik altijd al de Pokémon gevonden die ik wilde, tenzij hij de-spawnde ;)
Zo hebben wij er al een aantal gevangen, onder andere bulbasaur op de Loonse en Drunense duinen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mark-k schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:49:
toch al 370 die hier op de tweakers poll hebben gestemd ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
mark-k schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:49:
Shots fired! _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Sito schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:21:
[...]

Ik ben serieus alle kanten opgelopen, heb mijn vriendin naar het noorden gestuurd, ik ben naar het zuiden gelopen. Geen resultaat, weer naar de auto en vanaf daar naar t oosten en westen gelopen. Maar helaas geen resultaat :'( :'(

Alleen n pidgey uit mn ei.. met 5 pidgey candy |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Omw to kijkduin met 800 pokeballs

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Pagina: 1 ... 32 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status