• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Is al een hele tijd 10 plus minus een beetje, 10.5 klinkt aannemelijk.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 11:18
mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:14:
Is al een hele tijd 10 plus minus een beetje, 10.5 klinkt aannemelijk.
Ik had zelf het gevoel dat het met de vorige release iets hoger lag. Met de eerste release... geen idee, Spinning ball is a factor :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• two
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

two

ijdod schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:09:
Lijkt er op dat de v-max voor hatchen van eieren nu ca 10.5 km/u is.

https://www.reddit.com/r/...eed_105_kmh_with_science/

Dit is in lijn met mijn ervaring met de laatste release. Mijn fietscomputer moet nadrukkelijk onder de 10 aangeven (en die geeft iets te weinig aan). Met hardlopen mis ik een hoop afstand tenzij ik de pace iets verlaag.
Had hetzelfde idee. Eggs hatchte ineens niet meer. Vind 10.5 km/h wel laag eigenlijk... Ook al is de bedoeling lopen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mimang schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:37:
[...]

Had hetzelfde idee. Eggs hatchte ineens niet meer. Vind 10.5 km/h wel laag eigenlijk... Ook al is de bedoeling lopen.
Haha al die Amerikanen daar met hun miles omrekenen. Ook mooi die comment "How fast is that in freedom units" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 09:56
weer een charizard misgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Nu online

two

mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:22:
[...]

Haha al die Amerikanen daar met hun miles omrekenen. Ook mooi die comment "How fast is that in freedom units" :P
hahaha, het wordt tijd dat ze google gaan gebruiken :P

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
mimang schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:24:
[...]

hahaha, het wordt tijd dat ze google gaan gebruiken :P
Het wordt tijd dat ze Metric gaan gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

Het wordt tijd dat ze beseffen dat hun Freedom vrij dom is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Nu online

two

mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

Het zijn Amerikanen, en met een grote kans dat Trump aan de macht komt kan je net zo goed voorstellen dat wij ook met die prachtige freedom units gaan werken :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
mimang schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:30:
[...]

..... een grote kans dat Trump aan de macht komt ....
*proest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Nu online

two

Daar zit dus juist het gevaar, ik word er ook niet blij van maar door juist te doen alsof hij geen kans maakt is hij heel gevaarlijk.

Maar genoeg politieke zooi :P

Net een gloom gevangen in de achtertuin. Nice!

Er zit trouwens een Machop nest 250M van mn huis:D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:01

Bas90

Addicted2bass

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/a/img924/9401/MlKj6r.jpg

Lang leve Portugal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Net een 179CP Magikarp, uit automatisme een normale Pokéball gegooid: 'rent' 'ie meteen weg :|

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Zegato schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:22:
Net een 179CP Magikarp, uit automatisme een normale Pokéball gegooid: 'rent' 'ie meteen weg :|
Overkwam mij vanavond met een 177CP Magikarp. Vond ik toch wel flink balen :'(

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe komen jullie/komt men aan die 2K+ Pokémon die overal in de gyms staan nu? Vangen? Upgraden? Ei?
Level 22 zijn we hier nu. We hebben nu een aantal ~1500CP Pokemon, maar daar kom je niet ver meer mee in de gymbattles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 20:03
Mijn huis is opeens in een Eevee nest veranderd of zo? Vannacht om kwart voor één opeens drie Eevees tegelijk in huis (twee gevangen), om half twee nog een en vanmorgen om half zeven weer een...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckbox :+

Ik kan nog steeds geen Machop vinden, af en toe bij de winkels zie ik hem wel bij m'n sightings, maar nog niet kunnen vinden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Iemand die uit kan leggen wat nou zo geweldig is aan the silphroad...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Dag begint goed hier. Een 93% Dratini met een CP van 636. Dit gaat wrs mn Dragonite worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
YinYang schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:41:
Iemand die uit kan leggen wat nou zo geweldig is aan the silphroad...?
mwah niets i guess. De nesten zijn volgens mij outdated en het is gewoon een forum. Waar je meer mag zeggen dan bijv. hier. Vind het niet veel aan eigenlijk. Of ik mis iets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:54:
[...]

mwah niets i guess. De nesten zijn volgens mij outdated en het is gewoon een forum. Waar je meer mag zeggen dan bijv. hier. Vind het niet veel aan eigenlijk. Of ik mis iets....
Ja zo zie ik het ook idd. Dacht dat het heel bijzonder was omdat er gisteren maar 5000 accounts werden vrijgegeven, maar nu ik zo kijk heeft het weinig toegevoegde waarde voor me... Misschien dat de IV calculator nog wel handig is maar verder....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 12:20

MeagaShira

MeagaShira_NL

gwystyl schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Waar in Zuid? Ik had Charmander als start maar de rest heb ik nog niet.... Moet ik binnenkort eens langs dan (als het droog is)
Casperfagelstraat en sporthal zuid charmander 3 stuks, aan de overkant weggetje bij dokzuid erin en dan langs de flats 3 stuks squirtle en dan kachel je door naar malkander en daar 3 pikachu.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

readytoflow schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 06:55:
Hoe komen jullie/komt men aan die 2K+ Pokémon die overal in de gyms staan nu? Vangen? Upgraden? Ei?
Beide lijkt mij!
Veel dust in pompen kan ook.

Dan heb jij waarschijnlijk nog al je dust?
Ik heb nu 360k dust en mijn hoogste is een Vaporeon van 1735.

Ik evolueer ze alleen maar en pomp na level 30+ er dust in.
Straks vind ik een eevee van cp800+
Die zal dan na evo al op een cp2000+ zitten.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 13:25
No text fixes in de update :F

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:24
gwystyl schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Waar in Zuid? Ik had Charmander als start maar de rest heb ik nog niet.... Moet ik binnenkort eens langs dan (als het droog is)
www.facebook.com/groups/1251291128224191

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ban wave is begonnen, ik krijg verschillende berichten van bekende dat de bots niet meer werken, vervolgens de app starten op de telefoon werkt ook niet meer, hij is dus zeker anders dan de vorige keer.

https://github.com/Ar1i/PokemonGo-Bot/issues/3055
https://github.com/Ar1i/PokemonGo-Bot/issues

Misschien wel een leuk weetje zo vroeg op de ochtend.

[ Voor 41% gewijzigd door Distrax1988 op 12-08-2016 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:27
Distrax1988 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:28:
Ban wave is begonnen, ik krijg verschillende berichten van bekende dat de bots niet meer werken, vervolgens de app starten op de telefoon werkt ook niet meer, hij is dus zeker anders dan de vorige keer.

*O* _O- :)F d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
wat is een bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang

d:)b :w :w *O* :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
''Een bot (komt van robot) is een computerprogramma dat op een autonome manier taken kan uitvoeren die normaal door mensen uitgevoerd worden. De bot kan bijvoorbeeld een computerspel spelen, een webpagina raadplegen, chatten, of een bericht op een site (bijvoorbeeld een forum of wiki) plaatsen.''

Illegaal dus en verpest de fun voor andere, maar we mogen het alleen vieren in dit topic we mogen het er niet over hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Distrax1988 op 12-08-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23

Wat leuk om te lezen inderdaad. Zie die paniek posts daar dan haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Distrax1988 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:50:
[...]

''Een bot (komt van robot) is een computerprogramma dat op een autonome manier taken kan uitvoeren die normaal door mensen uitgevoerd worden. De bot kan bijvoorbeeld een computerspel spelen, een webpagina raadplegen, chatten, of een bericht op een site (bijvoorbeeld een forum of wiki) plaatsen.''

Illegaal dus en verpest de fun voor andere, maar we mogen het alleen vieren in dit topic we mogen het er niet over hebben.
8)7 8)7 8)7
beter dan dat dat niet meer kan. Waarom zou je op die manier willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Laten we hopen dat er geen false positives komen met deze banwave. Verder kan ik het alleen maar toejuichen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:54:
[...]

8)7 8)7 8)7
beter dan dat dat niet meer kan. Waarom zou je op die manier willen spelen?
Tja voor 1 een sport om een programma te schrijven en de community erachter, voor de ander toch stiekem ergens in hun hoofd ik wil de beste zijn: of zelf 500km lopen waar je met een fulltime job en leven gewoon lang over doet, of je zet een programma aan voor een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 08-10 12:37
Distrax1988 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

Tja voor 1 een sport om een programma te schrijven en de community erachter, voor de ander toch stiekem ergens in hun hoofd ik wil de beste zijn, of zelf 500km lopen waar je met een fulltime job en leven gewoon lang over doet, of je zet een programma aan voor een dag ;)
Vaak vallen de makers in categorie 1 en de rest in 2 ;) Net als met het breken van de API: dat was ook gewoon een kwestie van "kunnen we het".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:00
ErikT738 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:56:
Laten we hopen dat er geen false positives komen met deze banwave. Verder kan ik het alleen maar toejuichen natuurlijk!
Al die mensen die PoGo in de trein gebruikte ;w Lijkt me best grappig eigenlijk, sluit mooi aan bij Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Ik ben bijna lvl 25. Is het handig om deze Dratini (93%) te evolven of te wachten tot ik lvl 30 ben?

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/uwrgy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:05:
Ik ben bijna lvl 25. Is het handig om deze Dratini (93%) te evolven of te wachten tot ik lvl 30 ben?

[afbeelding]
Je level heeft geen invloed op je evolven.
Enige wat verhoogt bij gevangen pokemons als je lvl up gaat is dat de CP Cap omhoog gaat.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zou sowieso wachten tot je genoeg candy hebt. Wat heeft verder het nut van wachten tot je 30 bent?

Edit: Je weet dat je voor level 30 eens zoveel exp nodig hebt als je tot nu toe in totaal überhaupt hebt gehaald?

[ Voor 36% gewijzigd door TheBrut3 op 12-08-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:05:

[afbeelding]
Aangezien je nog niet genoeg candy hebt om hem volledig te evolven zou ik blijven wachten.
Zodra je genoeg candy hebt kun je de op dat moment beste evolven als je die goed genoeg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
Dratini's zitten in de laagste Tier van sterkste Pokemons, waarom je stardust eraan verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
ik dacht dat je vanaf lvl 30 de beste pokemons kon krijgen (CP en IV). zou dus zonde zijn om nu al te gaan uppen en evolven toch ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:10:
ik dacht dat je vanaf lvl 30 de beste pokemons kon krijgen (CP en IV). zou dus zonde zijn om nu al te gaan uppen en evolven toch ofzo?
Nah op level 30 kan je de hoogste CP pokemon krijgen, dan zijn ze zegmaar op de max. Hogere iv is niet echt waar, is nog altijd random/geluk hebben. Ik zou gewoon alles van 90+ houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:10:
Alleen het level van de Pokemon die je in het wild vindt cappen op level 30. Op level 25 bijvoorbeeld is het maximale level van de Pokemon die je tegen kan komen lager.

Echter de IV staat hier compleet los van, de CP daarentegen wordt wel iets hoger met level, maar de Max CP staat hier ook weer los van. Het verschil tussen een 93% dratini van level 25 en een 93% dratini van level 30 (Pokemon level, niet trainer level) is dat je iets meer dust in power ups moet investeren om de pokemon op het max level en max CP te krijgen bij de level 25 dratini. Daarentegen kun je dan al wel 5 levels eerder genieten van een sterke dragonite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
aaah oke, super uitleg beide. Thnx ik snap het nu helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Juich niet te hard, er zijn heel wat verschillende bots, en volgens mij worden ze nog lang niet allemaal geraakt hierdoor. Daarnaast, met de snelheid van een bot zijn ze ook zo weer terug op andere accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pas vanaf level 30??? Dacht vanaf level 25? Duurt nog eens 7 maanden dus...
Net begonnen aan level 22.

Over sterkte...nu 100k stardust. Denk dat ik nu toch maar wat ga gebruiken wat boven de 100K zit.
Anders is er voor mijn zoontje niet veel aan als hij geen gymbattles meer kan winnen. Vindt het al knap dat ie zich zo lang in heeft kunnen houden.

Van de week eindelijk onze eerste 1000+ Pokemon in het wild gevangen. Een Golduck van 1076CP.
Hopelijk is de beer nu los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
readytoflow schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:17:
Pas vanaf level 30??? Dacht vanaf level 25? Duurt nog eens 7 maanden dus...
Net begonnen aan level 22.

Over sterkte...nu 100k stardust. Denk dat ik nu toch maar wat ga gebruiken wat boven de 100K zit.
Anders is er voor mijn zoontje niet veel aan als hij geen gymbattles meer kan winnen. Vindt het al knap dat ie zich zo lang in heeft kunnen houden.

Van de week eindelijk onze eerste 1000+ Pokemon in het wild gevangen. Een Golduck van 1076CP.
Hopelijk is de beer nu los.
Kan ook geen kwaad om wat dust te gebruiken wat mij betreft, je moet toch genoeg exp verzamelen voor de latere levels dat je daar ook weer een bak dust mee krijgt. Wel is het handig om dust alleen te gebruiken op Pokemon die het in principe waard zijn om maximaal te uppen. (laatste evolutie, goede aanvallen, acceptabel IV)

Overigens gooi ik met pokemon van rond de 1400 zonder problemen die 2k+ gyms leeg hoor, dus laat je ook niet te makkelijk afschrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:29

PB-powell

Mr. Laziness

Goed om te lezen oOo
Gister avond een speler in de gym gezien van lvl 37 :N en heel toevallig iemand met dezelfde naam, alleen een cijfer verschil van lvl 31. Snap zelf nooit zo goed wat de lol daarvan is :S

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Kennelijk zijn niet alleen bots aangepakt maar ook bepaalde andere sites (die alleen je statische accountdata uitlazen en analyseerden) doen het niet meer. Maar dat dan weer niet gekoppeld aan een ban want het spel kan ik nog wel gewoon in. Dus ook Niantic vindt die sites kennelijk in ieder geval minder cheaten dan bots bijvoorbeeld. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Zou mooi zijn als er mensen gebanned worden die cheaten.

Heb hier in 't dorp 4 gyms zitten waarvan 3 stuks met level 35 spelers...
...kan niet geloven dat je met dat level legit aan het spelen bent! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 18:58
Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:30:
Kennelijk zijn niet alleen bots aangepakt maar ook bepaalde andere sites (die alleen je statische accountdata uitlazen en analyseerden) doen het niet meer. Maar dat dan weer niet gekoppeld aan een ban want het spel kan ik nog wel gewoon in. Dus ook Niantic vindt die sites kennelijk in ieder geval minder cheaten dan bots bijvoorbeeld. :D
Mensen die die sites gebruiken zijn veelal ook fanatieke spelers, waarvan er ook vast een boel zijn die geld uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Laten we dat hopen, kan ook zijn dat de ban op het account nog moet komen. Geloof mij echt niet alle bots zijn nu ineens gebanned, en ook niet alle accounts die een bot gebruiken.

Mij lijkt het wel logisch dat Niantic alleen de echte bots aanpakt, en niet ook alle accounts die alleen even de data een keer hebben uitgelezen, maar of dit zo is durf ik niet met zekerheid te stellen.

Ik zie trouwens ook liever een aantal bots in de game, dan dat er teveel accounts onterecht gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Als ze bot gebruikers gaan bannen, dan gaan we hier ook nog veel huilie huilie zien. Genoeg hier die een IV calculator hebben gebruikt die niet reglementair was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 14:32
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:37:
Als ze bot gebruikers gaan bannen, dan gaan we hier ook nog veel huilie huilie zien. Genoeg hier die een IV calculator hebben gebruikt die niet reglementair was.
Kom zeg, 1x je data uitlezen met PokeAdvisor bedoel je? Daarvoor gaan ze echt geen ban geven als ze het al kunnen linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Ja. Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Op de enige site die ik kende (na de eerder al geblokkeerde PokeAdvisor) kan ik nu ook niet meer inloggen. IV's berekenen wordt nu denk ik een dagtaak.

To keep, or not to keep. That is the question.

[ Voor 3% gewijzigd door laviolette op 12-08-2016 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Denk dat we alleen mogen toejuichen dat Niantic aan het optreden is tegen bots. Dat ze niet allemaal ineens gebanned zijn en dat er nog genoeg mensen zijn die het kunnen, ja dat zal je altijd hebben. Maar hopelijk heeft Niantic ook de "gotta catch em all" spirit en zal proberen het zo moeilijk mogelijk te maken voor ze, zodat ze het vanzelf opgeven. Die ene fanatieke hacker die het nog wel lukt zal er altijd wel zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:37:
Want jij ziet het gebruiken van een IV calculator als gelijkwaardig met het gebruik van een bot? Of denkt dat Niantic dat wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
laviolette schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Ja. Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Op de enige site die ik kende (na de eerder al geblokkeerde PokeAdvisor) kan ik nu ook niet meer inloggen. IV's berekenen wordt nu denk ik een dagtaak.

To keep, or not to keep. That is the question.
ik kan gewoon inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Want jij ziet het gebruiken van een IV calculator als gelijkwaardig met het gebruik van een bot? Of denkt dat Niantic dat wel doet?
Nou ja, het lijkt in ieder geval zo te zijn dat Niantic aan het gebruik van zulke sites veel minder zwaar tilt dan aan het gebruik van bots. Want via die site die ik gebruikte logde ik in met mijn Google account dus als ze die site geblokkeerd hebben dan weten ze waarschijnlijk ook dat ik die gebruikt heb, maar ze hebben mij geen ban gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zegato schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:30:
En dan tot slot nog de kaart der beschaving (om de post toch nog enige inhoud te geven) zodat je makkelijk Pokéstops kunt vinden, zonder Ingress:

[afbeelding]
En die is net als de kaart uit de TW zo incompleet als maar kan hier in Enschede :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
[...]

Ik weet niet hoe die automatische IV calculator werkte, maar je moest inloggen met je account toch? Dus het trok data van de servers om zodoende alles uit te rekenen voor je?

Die in de topic warning moet je gewoon uitrekenen door zelf cijfers in te voeren, die hangt niet aan de servers van niantic neem ik aan. Dat is gewoon data mined en daar hebben ze zelf een database achter hangen? Was gewoon een rekenmachine.

Ik weet niet of ik het zo goed zie of niet, maar alles wat data trok van de servers was niet legaal. De een gebruikte het om een bot aan te sturen, de ander alleen maar om IV uit te rekenen...het is aan niantic om te beslissen hoe hard ze optreden tegen elke actie. Uiteraard ben ik van mening dat IV uitrekenen niet in dezelfde catogorie geplaats kan worden als het gebruiken van een bot..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Nou ja, het lijkt in ieder geval zo te zijn dat Niantic aan het gebruik van zulke sites veel minder zwaar tilt dan aan het gebruik van bots. Want via die site die ik gebruikte logde ik in met mijn Google account dus als ze die site geblokkeerd hebben dan weten ze waarschijnlijk ook dat ik die gebruikt heb, maar ze hebben mij geen ban gegeven.
Dit is ook wat in lijn met wat ik zou verwachten inderdaad, als je dat soort sites niet toe wilt staan prima, maar het gebruik ervan is een dusdanig licht vergrijp dat een ban daarvoor wat overdreven zou zijn. Mooi als Niantic in deze ervoor kiest alleen de sites en niet de gebruikers aan te pakken. Waar het bij de bots juist essentieel is om de gebruikers aan te pakken, en niet de bot zelf. Zolang er gebruikers voor zijn komt er altijd wel een nieuwe bot, zorg dat je de gebruikers snel tegenhoudt en het gebruik van wat voor bot dan ook is een stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Weet er iemand hier toevallig een dratini nest in dordrecht ?

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zie dat als gelijk ja, 3rd party = 3rd party = verboden.
Die handmatige calculator niet, die geeft je ook een range van %. Maar een automatische IV calculator die precies aangeeft wat het % aangeeft zie ik gelijk als een bot of locatieminer ja. Sterker nog, ik vind dat gebruiken erger dan het gebruiken van een bot om enkel locaties van Pokémon te tonen. (tot Niantic een goede oplossing heeft daarvoor)

[ Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 12-08-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Fak! Spawnt een Nidoking, snoepje erin, ultraball op z'n hoofd, ontsnapt ie en rent ie weg ;w das nummer 2 van gezien maar niet gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
PB-powell schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:55:
Fak! Spawnt een Nidoking, snoepje erin, ultraball op z'n hoofd, ontsnapt ie en rent ie weg ;w das nummer 2 van gezien maar niet gevangen
Ik kan hem bijna zelf maken..90 candys nu..nog maar 3 te gaan :o

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:55:
[...]

Die handmatige calculator niet, die geeft je ook een range van %. Maar een automatische IV calculator die precies aangeeft wat het % aangeeft zie ik gelijk als een bot of locatieminer ja. Sterker nog, ik vind dat gebruiken erger dan het gebruiken van een bot om enkel locaties van Pokémon te tonen. (tot Niantic een goede oplossing heeft daarvoor)
Mijn 100% Poliwhirl kwam anders direct als 100% uit de handmatige calculators rollen.

En gelukkig is alles niet zwart-wit maar zijn er meerdere gradaties van overtredingen. Het is ook niet zo dat op elke overtreding van de wet 20 jaar cel en TBS staat, toch? Even een beetje nadenken voor je zulke chargerende onzin als hierboven post, a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Only schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Ik kan hem bijna zelf maken..90 candys nu..nog maar 3 te gaan :o
Ik zit op 24 snoepjes, en moet eerst nog een nidorino. Iemand die weet waar deze beestjes veel zitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

En jij begrijpt ook dat onder bot hier wordt verstaan een volledig autonoom spelend programma om voor de gebruiker pokemon te vangen, stops te draaien, pokemon te transferen en evolven, rond te lopen, eieren uit te broeden?

If so, prima hoor, je mag vinden wat je vindt, maar ik zie beide duidelijk niet als gelijke en de stelling 3rd party = 3rd party = verboden vind ik dan ook erg zwart wit. Ik kijk graag in wat meer detail naar zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
[...]

Gelukkig werken zulke azijnpissers niet bij Niantic-Inc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 14:32
Erg vervelend van die 10.5 km/u limiet. Was gisteren al intervallen gaan lopen en de helft van mijn afstand telde inderdaad niet mee. Volgens S Health 11.5km afgelegd, volgens Pokemon Go net met moeite 1 5km (Drownzee..) uitgebroed.

Laatste ronde rustiger aan gedaan en die telde wel veel meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Je mening geven is uiteraard prima, ook al wijkt die af van die van de meerderheid, maar hou het wel en beetje gezellig. Dit is gewoon trollen.

[ Voor 74% gewijzigd door Grotman op 12-08-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 02:32
Op zich vind ik de denkwijze over die 3e partij apps wel bekrompen, het mag inderdaad niet!
Roepen dat wat een ander deed erger was wil nog niet zeggen dat er geen schuld is. De vraag is dus hoe niantic hier tegen aan kijkt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:00:
Erg vervelend van die 10.5 km/u limiet. Was gisteren al intervallen gaan lopen en de helft van mijn afstand telde inderdaad niet mee. Volgens S Health 11.5km afgelegd, volgens Pokemon Go net met moeite 1 5km (Drownzee..) uitgebroed.

Ja het spel is echt gericht op wandelen, ik moet het met hardlopen nog proberen, maar fietsen en auto is in ieder geval een stuk minder efficient voor het uitbroeden van eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:27
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:00:

Ik had daar vanmorgen geen last van in de auto. Even met 15 a 20 kmh binnen de bebouwde kom en ik heb in 1,5 km ongeveer 1,2 km bij mijn eieren gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Argh. Vanochtend weer 4 Pikachu's gevangen, geen enkele boven 50% IV :(. Ik heb nu meer dan genoeg Pikachu candy om 2 Raichu's krijgen, maar ik blijf nog maar even wachten.. I guess.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:01:
Heerlijk, al dat huilie huilie hier als je iemand een spiegel voor houdt :+
De VAG-lovers op Autoweek worden bijna ingehaald hier :+ Blijft toch lastig voor mensen, inzien dat ze in hun eigen straatje praten.
Ik hoop dat je levenslang krijgt voor door het rode licht rijden op je fietsje -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dus jij vindt dat iemand die geen richting aangeeft ook 20 jaar cel + TBS moet krijgen net als een psychopatische moordenaar?

Ah damn, wat ben ik toch een Slowpoke soms...

[ Voor 31% gewijzigd door Grotman op 12-08-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Hmm zojuist een Psyduck en Staryu gekregen uit twee 5km eieren. Dus maar eens bevestigd dat je ook 2km reward eruit kan krijgen. Ook nog een doduo gehad uit een 10km ei.

Achja, zal eens kijken wat voor IV die Psyduck heeft (600CP), zou nog een killer Goldduck kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-10 11:18
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:01:
Heerlijk, al dat huilie huilie hier als je iemand een spiegel voor houdt :+
Heb ik iets gemist?

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:02:
Op zich vind ik de denkwijze over die 3e partij apps wel bekrompen, het mag inderdaad niet!
Roepen dat wat een ander deed erger was wil nog niet zeggen dat er geen schuld is. De vraag is dus hoe niantic hier tegen aan kijkt lijkt me.
Want te hard rijden is te hard rijden, dus of je op de snelweg 10km per uur te hard gaat, of met 80 door een woonwijk waar 30 is toegestaan maakt niet uit. 8)7 |:(

overigens praat niemand hier de zaken goed, wij stellen alleen de vergrijpen niet gelijk aan elkaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 12-08-2016 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 17:17

Ypho

Allround Nerd

Nedra schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:02:
Argh. Vanochtend weer 4 Pikachu's gevangen, geen enkele boven 50% IV :(. Ik heb nu meer dan genoeg Pikachu candy om 2 Raichu's krijgen, maar ik blijf nog maar even wachten.. I guess.
Starters zijn echt een ramp. Ik heb inmiddels al iets van 130 Squirtle candies, maar nooit een Squirtle boven de 40% gekregen. Charmander en Pikachu dan op 80+%, maar die kwam uit een ei. Bulbasaur laat ik het maar niet over hebben.

Als ik de IV's bekijk, is vaak de ATK gewoon 0 (gisteren bij 3 uit 3) :(

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Dus jij vindt dat iemand die geen richting aangeeft ook 20 jaar cel + TBS moet krijgen net als een psychopatische moordenaar?

Ah damn, wat ben ik toch een Slowpoke soms...
iemand die geen richting aangeeft is dan iemand die zo n calculator gebruikt, en de moordenaar is iemand die een automatisch script maakt...?

De voorwaarden van de game zijn duidelijk. Beide mag NIET. De mooie (...) vergelijkingen die je maakt kunnen dan wel leuk klinken maar als niantic beide zaken even zwaar weegt dan is dat gewoon zo. Beide mag niet en de voorwaarden zijn hier duidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ypho schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Starters zijn echt een ramp. Ik heb inmiddels al iets van 130 Squirtle candies, maar nooit een Squirtle boven de 40% gekregen. Charmander en Pikachu dan op 80+%, maar die kwam uit een ei. Bulbasaur laat ik het maar niet over hebben.

Het kan wel hoor, ik heb een 93.3% Charmeleon, gisteren geevolved vanaf mijn charmender..alleen die candys daarvoor..kom ze echt vrijwel nooit tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpo
spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

[...]

Want te hard rijden is te hard rijden, dus of je op de snelweg 10km per uur te hard gaat, of met 80 door een woonwijk waar 30 is toegestaan maakt niet uit. 8)7 |:(

overigens praat niemand hier de zaken goed, wij stellen alleen de vergrijpen niet gelijk aan elkaar.
Nee dat zeg ik ook niet, maar de vergelijking met verkeer gaat hier niet op denk ik. In het verkeer is de straf relatief aan het vergrijp, ik zie niet in hoe ze dit bij pokemon go toe kunnen passen zonder het te ingewikkeld te maken. De regel "geen 3e partij apps" lijkt me dan ook gewoon zwart/wit wanneer je met miljoenen accounts te doen hebt. Dat wil niet zeggen dat ik zelf het verschil niet in zie, Daarmee ben ik het volledig met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Ypho schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Ugh, da's weinig hoopgevend, haha. Ik ving vandaag een CP547 Bulbasaur in de bus; blijkt een IV onder de 50% te hebben. Maar goed, we blijven door grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:10:
[...]

Nee dat zeg ik ook niet, maar de vergelijking met verkeer gaat hier niet op denk ik. In het verkeer is de straf relatief aan het vergrijp, ik zie niet in hoe ze dit bij pokemon go toe kunnen passen zonder het te ingewikkeld te maken. De regel "geen 3e partij apps" lijkt me dan ook gewoon zwart/wit wanneer je met miljoenen accounts te doen hebt. Dat wil niet zeggen dat ik zelf het verschil niet in zie, Daarmee ben ik het volledig met je eens.
Het lijkt mij voor Niantic niet zo moeilijk om dit te doen. Als vergelijk met snelheidsovertredingen in het verkeer, de Nederlandse wet schrijft hier de strafmaat voor. Vergelijkbaar kan Nianticbij overtredingen omtrent het gebruik van 3rd party software vrij simpel kijken of het gebruik consequent of sporadisch is. Het lijkt mij niet onlogisch dat ze daar ook de strafmaat op aanpassen.

Uiteraard heeft Niantic het in deze volledig voor het zeggen, maar zowel jij als ik zien het verschil, dus het lijkt mij niet ondenkbaar dat Niantic dat ook doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:08:
[...]

iemand die geen richting aangeeft is dan iemand die zo n calculator gebruikt, en de moordenaar is iemand die een automatisch script maakt...?

De voorwaarden van de game zijn duidelijk. Beide mag NIET. De mooie (...) vergelijkingen die je maakt kunnen dan wel leuk klinken maar als niantic beide zaken even zwaar weegt dan is dat gewoon zo. Beide mag niet en de voorwaarden zijn hier duidelijk over.
Ik vind het geen vreemde vergelijking. Geen richting aangeven en iemand vermoorden mag allebei OOK NIET. Toch zit daar wel een verschil in gradatie. Waarom dan bij het gebruik van statische dataminers vs bots dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Nedra schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Ugh, da's weinig hoopgevend, haha. Ik ving vandaag een CP547 Bulbasaur in de bus; blijkt een IV onder de 50% te hebben. Maar goed, we blijven door grinden.
Ivysaur gemaakt..volgens pokeassistant minimal 82 max 89..alleen niet gekeken hoe bulba was van tevoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Sound Rush® schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:03:
Hmm zojuist een Psyduck en Staryu gekregen uit twee 5km eieren. Dus maar eens bevestigd dat je ook 2km reward eruit kan krijgen. Ook nog een doduo gehad uit een 10km ei.

Achja, zal eens kijken wat voor IV die Psyduck heeft (600CP), zou nog een killer Goldduck kunnen worden.
Die twee komen alleen uit 5km eieren...
Dat laatste is dan wel weer apart. Heb zelf 3 doduo's gehad maar allemaal uit 5km eieren. Nu wel leuke dodrio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Only schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Ivysaur gemaakt..volgens pokeassistant minimal 82 max 89..alleen niet gekeken hoe bulba was van tevoren..
Ah ik zie dat ik om één of andere stomme reden ook al een Ivysaur had gemaakt. Max IV van 51% :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor mensen die hun stardust willen sparen tot level 30.

Ja, je kunt vanaf dan mons met de hoogste CP vangen die, als ze het poweruppen waard zijn, minder dust vereisen om te maxen maar...

Dust vergaren gaat in principe ruwweg lineair met het vergaren van XP zolang je werkwijze hetzelfde blijft.

Voor L30 moet je 2 miljoen XP hebben.
Bij L26,5 zit je op 1 miljoen.

Ik heb nu met 721k XP ongeveer 148k dust en heb zo'n 168k aan dust verbruikt (hou paar dingen bij in Excel sheetje). Totaal dus ong. 316k vergaard. Even extrapoleren...

Als iemand dus geen dust verbruikt dan zou die op L30 zo'n 875k dust hebben... waarvan je dan amper wat zult verbruiken voor het maxen van die hoge CP mons... en dan ga je het maar gebruiken voor beesten met lagere CP. En laat je die net nu al vangen. ;)

Zolang je niet achterlijk verkwistend bent met je dust kun je nu dus heus wel een aantal beesten die je het waard vind uppen/maxen. Ik heb ook een aantal ge-upt maar niet gemaxt. Ik stop even als de dustkosten weer een stapje omhoog gaan. Als ik later weer wat ruimer dust heb kan ik altijd verder uppen. Ik schommel nu een beetje rond de 150k. Hoe verder ik daar onder kom hoe zuiniger ik word. Hoe verder erboven des te royaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:08:
Beide mag niet en de voorwaarden zijn hier duidelijk over.
Probeer ze nou geen logische dingen uit te leggen, gaat 'm niet worden. Wij hebben een wetboek, waar in staat welke overtreding of welk misdrijf waarmee bestraft kan worden. Niantic heeft voorwaarden, welke elke speler accepteert. Gelukkig scheert het wetboek niet alles over één kam, maar Niantic doet dat in hun reglement wel door 3rd party software als één groep te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Ik vind het geen vreemde vergelijking. Geen richting aangeven en iemand vermoorden mag allebei OOK NIET. Toch zit daar wel een verschil in gradatie. Waarom dan bij het gebruik van statische dataminers vs bots dan niet?
Omdat een game geen real life iets is waar een rechter, het OM of een advocaat ook iets te zeggen hebben. Niantic is de baas en klaar. Zij bepalen en beslissen. Wij kunnen hier verder weinig aan doen. Het is volledig aan hen. Als zij zaken wel zwart-wit zien dan is dat gewoon zo. nogmaals: beide zaken zijn in strijd met de voorwaarden !

[ Voor 4% gewijzigd door badros86 op 12-08-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpo
Maar wat zou dan een gepaste straf zijn voor sporadisch gebruik? Of zou dit dan gedoogd moeten worden?
En zou je dan ook sporadisch gebruik mogen maken van bijv een bot, om pokestops te farmen in je stad bijvoorbeeld? Het probleem hierin is dus dat je er een kapstok regel van maakt waarbij de voorwaarden te grijs zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Probeer ze nou geen logische dingen uit te leggen, gaat 'm niet worden. Wij hebben een wetboek, waar in staat welke overtreding of welk misdrijf waarmee bestraft kan worden. Niantic heeft voorwaarden, welke elke speler accepteert. Gelukkig scheert het wetboek niet alles over één kam, maar Niantic doet dat in hun reglement wel door 3rd party software als één groep te noemen.
En waar in die voorwaarden zie jij de strafmaat helder licht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

yep en dat mogen ze doen. In real life mag dit weer niet. Daarom snap ik die vergelijking totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:20:
Maar wat zou dan een gepaste straf zijn voor sporadisch gebruik? Of zou dit dan gedoogd moeten worden?
En zou je dan ook sporadisch gebruik mogen maken van bijv een bot, om pokestops te farmen in je stad bijvoorbeeld? Het probleem hierin is dus dat je er een kapstok regel van maakt waarbij de voorwaarden te grijs zijn denk ik.
Bij sporadisch gebruik zou ik als bedrijf zijnde eerst een waarschuwing in de game tonen die weggeklikt moet worden, mochten ze in herhaling vallen kun je alsnog overgaan op een ban. Feit is natuurlijk dat het niet mag. Wat Niantic hier uiteindelijk zal hanteren weet ik niet, op dit moment lijkt het erop dat ze de gebruikers van bots mogelijk bannen, maar bij de IV calculators alleen achter de sites zelf aangaan. Dit is uiteraard ook een mogelijkheid waarmee Niantic het onderscheid kan maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mn eerste.. @&€%#^+$>£¥@@&€ ;w

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/90zk1s.jpg
Pagina: 1 ... 18 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status