Ren erachteraan dan jonguh! Gotta Catch em All zeggen ze niet voor niks
Join the club
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ja, dat is bij mij op dit moment de enige seen, not caught.... pokkebeest.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
http://venturebeat.com/2016/08/10/pokemon-go-down-for-some-map-shows-no-pokestops-or-gyms/
Hier heb ik dus ook regelmatig last van. Schijtirritant.
Hier heb ik dus ook regelmatig last van. Schijtirritant.
Botters in mijn werkomgeving
..
Overal de zelfde 3 kereltjes van Yellow in de gyms.
Overal een Gyarados, Dragonite en Snorlax, allemaal max CP van wat ik zo kan zien ..
Riiiight. Je gaat mij vertellen dat iedereen van hun minstens 3x dezelfde Pokémon maxed out heeft
Overal een Gyarados, Dragonite en Snorlax, allemaal max CP van wat ik zo kan zien ..
Riiiight. Je gaat mij vertellen dat iedereen van hun minstens 3x dezelfde Pokémon maxed out heeft
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Grappig ik zie hier het zelfde eigenlijk hij/zij zit er dan ook al dagen in dezelfde gymDarkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:31:
Botters in mijn werkomgeving..
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
Bij mij thuis in de buurt zaten er 5 (!) gyms vol met botters. Deze zijn sinds vanmorgen allemaal wegDarkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:31:
Botters in mijn werkomgeving..
Hier ook mensen van lvl 30+ met bergen snorlax en dragonites, zo ongeveer alle gyms hier zijn ook rood, neem je zelf wat over is het binnen 5 minuten weer overgenomen.
Hier in het dorp een lvl 39 speler die alle gyms over neemt, is dat wel mogelijk nu al legitiem lv39 te zijn?
Nope. Als je in 1 week lvl 20 was zou je 2 jaar over lvl 40 doen.unfor schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:38:
Hier in het dorp een lvl 39 speler die alle gyms over neemt, is dat wel mogelijk nu al legitiem lv39 te zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 12-08-2016 10:40 ]
Dat is dus het hele punt. Niantic zet al deze overtredingen onder één punt:spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:21:
En waar in die voorwaarden zie jij de strafmaat helder licht?
- attempt to access or search the Services or Content, or download Content from the Services through the use of any technology or means other than those provided by Niantic or other generally available third-party web browsers (including, without limitation, automation software, bots, spiders, crawlers, data-mining tools, or hacks, tools, agents, engines, or devices of any kind);
Maar geeft geen duidelijk strafmaat en neemt enkel dit op:
Niantic may reject any submissions in which Niantic believes, in its sole discretion, that the User Content is inappropriate or violates the Trainer Guidelines or these Terms. Niantic further reserves the right to remove any User Content from the Services at any time and without notice and for any reason.
Om het in jullie extreme te trekken. Dat komt neer op "je kan de doodstraf krijgen voor het vergeten van het knipperlicht, maar ook voor moord met voorbedachte rade".
Dus mijn punt is, gebruik maken van 3rd party software is gebruik maken van 3rd party software. En bij 9 van de 10 games staat dit ook onder 1 kopje met 1 strafmaat; een ban.
Werken de servers op drukke tijden (einde middag, avond ) al een stuk beter nu ?
Daarom was ik voornamelijk gestopt. Telkens liep de app er van vast.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Al best een tijd jaMars18 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:42:
Werken de servers op drukke tijden (einde middag, avond ) al een stuk beter nu ?
Ik heb al een lange tijd geen last van verstoringen. De servers lijken redelijk stabiel te zijn.Mars18 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:42:
Ja ik kan me ook voorstellen dat ze bij niantic het ongelooflijk druk hebben om alle bekende problemen en toekomstige functies op de rit te krijgen. Als je leest dat ze op 10% van het volledige spel zitten, en hierbij dus al zoveel problemen hebben. Server issue's, 3e partij apps, bugs, cheaters, etc.. Vind ik het wel belangrijk om eerst de problemen op te lossen en dan verder te ontwikkelen, dus als de regel zwart/wit zou zijn heb ik hier wel begrip voor. Anders zie ik dit spel zo de afgrond in gaan, wat natuurlijk heel jammer zou zijn. Ik vind het spel nog wel leuk, maar ik kan wel zeggen dat de functionaliteit nu wel bekrompen begint te voelen. Ook door bestaande functionaliteit er uit te slopen natuurlijk.spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Bij sporadisch gebruik zou ik als bedrijf zijnde eerst een waarschuwing in de game tonen die weggeklikt moet worden, mochten ze in herhaling vallen kun je alsnog overgaan op een ban. Feit is natuurlijk dat het niet mag. Wat Niantic hier uiteindelijk zal hanteren weet ik niet, op dit moment lijkt het erop dat ze de gebruikers van bots mogelijk bannen, maar bij de IV calculators alleen achter de sites zelf aangaan. Dit is uiteraard ook een mogelijkheid waarmee Niantic het onderscheid kan maken.
Idealistisch gezien zou ik het mooi vinden als niantic speciaal een api uit zou brengen die dus 3e partij functionaliteit geeft voor bijvoorbeeld de iv waardes, pokemon nests, etc.. Zo hou je het interessant en speelbaar voor iedereen. En zo geef je de spelers dus de kans om het beste uit het spel te halen. Nu loop je blindelings pokemon te vangen. Maar het gevoel van oneerlijkheid blijft, als je ziet dat er mensen zijn met dragonite's, charizards, etc.. en je zelf een $%#$%$% pidgeot hebt van 1200. In andere spellen en media van pokemon is het namelijk ook gewoon bekend waar en welke pokemon er zijn. Dus hier zie ik geen kwaad in, maar blijkbaar niantic dus wel weer (pokeradar, pokevision, etc..).
En om het heel simpel te stellen, in de wegen verkeerswet staat een kopje met snelheidsovertredingen, vergelijkbaar met het kopje 3rd party apps. Echter hebben wij er nog een strafmaat bij, en kiest Niantic ervoor om deze niet expliciet te benoemen. Gezien het huidige optreden van Niantic en het logische verstand van de gemiddelde mens is het aannemelijk dat deze strafmaten dus niet hetzelfde zijn.TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:40:
[...]
Dat is dus het hele punt. Niantic zet al deze overtredingen onder één punt:
- attempt to access or search the Services or Content, or download Content from the Services through the use of any technology or means other than those provided by Niantic or other generally available third-party web browsers (including, without limitation, automation software, bots, spiders, crawlers, data-mining tools, or hacks, tools, agents, engines, or devices of any kind);
Maar geeft geen duidelijk strafmaat en neemt enkel dit op:
Niantic may reject any submissions in which Niantic believes, in its sole discretion, that the User Content is inappropriate or violates the Trainer Guidelines or these Terms. Niantic further reserves the right to remove any User Content from the Services at any time and without notice and for any reason.
Om het in jullie extreme te trekken. Dat komt neer op "je kan de doodstraf krijgen voor het vergeten van het knipperlicht, maar ook voor moord met voorbedachte rade".
Dus mijn punt is, gebruik maken van 3rd party software is gebruik maken van 3rd party software. En bij 9 van de 10 games staat dit ook onder 1 kopje met 1 strafmaat; een ban.
De conclusie die jij trekt 1 kopje met 1 strafmaat is al krom, er staat namelijk geen strafmaat zoals je zelf net aangeeft. En om nog maar verder van het padje af te geraken besluit je zelfstandig hier dan ook nog het middel van een ban aan te hangen, welke ook niet terugkomt in de voorwaarden.
Sorry maar het raakt kant nog wal, de enige conclusie is zoals al zo vaak genoemd, 3rd party apps zijn verboden en Niantic bepaald de strafmaat.
Inmiddels staat de teller op 6 gyms, met dezelfde spelers, allemaal high CP snorlax/dragonite. Waarvan een speler overal 3100+ dragonites heeft. Vast totally legit tho
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Je kan foute trainers aangeven via de App toch?Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:45:
Inmiddels staat de teller op 6 gyms, met dezelfde spelers, allemaal high CP snorlax/dragonite. Waarvan een speler overal 3100+ dragonites heeft. Vast totally legit tho
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Begrip zou ik er ook nog voor kunnen hebben, want het is uiteindelijk niet toegestaan, echter denk ik dat ze teveel mensen hiermee tegen het hoofd stoten. Wat op zijn beurt het spel ook weer de afgrond in kan helpen. Mijn suggestie zou zijn om de ergste vergrijpen (de automatisch bots) ook als eerste aan te pakken, en daarnaast te kijken naar meer functionaliteit. Want heel eerlijk, als er een goede tracker in de game komt, waarom zou je nog moeilijk doen met een website of 3rd party app? Voor een deel een zelfoplossend probleem wat dat betreft.wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:43:
[...]
Ja ik kan me ook voorstellen dat ze bij niantic het ongelooflijk druk hebben om alle bekende problemen en toekomstige functies op de rit te krijgen. Als je leest dat ze op 10% van het volledige spel zitten, en hierbij dus al zoveel problemen hebben. Server issue's, 3e partij apps, bugs, cheaters, etc.. Vind ik het wel belangrijk om eerst de problemen op te lossen en dan verder te ontwikkelen, dus als de regel zwart/wit zou zijn heb ik hier wel begrip voor. Anders zie ik dit spel zo de afgrond in gaan, wat natuurlijk heel jammer zou zijn. Ik vind het spel nog wel leuk, maar ik kan wel zeggen dat de functionaliteit nu wel bekrompen begint te voelen. Ook door bestaande functionaliteit er uit te slopen natuurlijk.
Dit zou ik zeker graag zien, dan is er ook een duidelijker kader wat er binnen de witte grenzen van het grijze gebied valt, En wat toch echt naar het zwarte neigt.wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:43:
[...]
Idealistisch gezien zou ik het mooi vinden als niantic speciaal een api uit zou brengen die dus 3e partij functionaliteit geeft voor bijvoorbeeld de iv waardes, pokemon nests, etc.. Zo hou je het interessant en speelbaar voor iedereen. En zo geef je de spelers dus de kans om het beste uit het spel te halen. Nu loop je blindelings pokemon te vangen. Maar het gevoel van oneerlijkheid blijft, als je ziet dat er mensen zijn met dragonite's, charizards, etc.. en je zelf een $%#$%$% pidgeot hebt van 1200. In andere spellen en media van pokemon is het namelijk ook gewoon bekend waar en welke pokemon er zijn. Dus hier zie ik geen kwaad in, maar blijkbaar niantic dus wel weer (pokeradar, pokevision, etc..).
ja precies, als je dan gewoon api key aan kunt vragen voor je app is de controle hierop ook veel simpeler. En kun je dus zoals jezelf al aangaf de app,sites,etc. zelf aanpakken. Dit lijkt me beter te overzien dan miljoenen spelers beoordelen op het gebruik van 3e partij apps, en hier dus individueel een straf voor verzinnen.
Ja via Report High-Priority Issue. Al een paar keer gedaan, geen idee of het echt werkt, maar als je niks doet weet je zeker dat ze blijven zittenHeatWave schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Je kan foute trainers aangeven via de App toch?
Klopt, je kan de mensen via de app aangeven. Bij mij in het dorp zit ook een level 39 trainer met, snorlaxen, blastoins, dragonite's. Erg frusterend.HeatWave schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Je kan foute trainers aangeven via de App toch?
Zijn er mensen die die ervaringen hebben dat bepaalde spelers geblocked worden?
/Edit,
Ik heb wel een bericht gestuurd met de melding dat deze trainer zeer waarschijnlijk een cheater is, gezien zijn level en zijn collectie pokemons. Uiteindelijk krijg je het onderstaande mailtje terug.
Trainer,
Please contact your local police or law enforcement for further assistance if you feel you are in danger.
Thank you for contacting us about this issue - we've received your report. Please be assured that we investigate all reports, but we can’t discuss actions taken on other Trainers. We will reach out to you if we need any further information.
If you have additional information you'd like to send regarding this particular report, please reply to this email instead of filling out our contact form again.
-NianticOps
[ Voor 48% gewijzigd door Amd RuLuzzz op 12-08-2016 11:03 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:02:
Hoe kan je mensen reporten met de app?
Letterlijk 2 posts boven je...PB-powell schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Ja via Report High-Priority Issue. Al een paar keer gedaan, geen idee of het echt werkt, maar als je niks doet weet je zeker dat ze blijven zitten
Onder settings -> Report High Priority Issue.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:02:
Kom je naar de website waar je inapropriate game behaviour kunt reporten.
Eigen nickname, reported nickname, mailadres, korte toelichting en evt screenshot nodig
Via Settings-> Report High-Priority issue.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:02:
Wat wel geinig is om te zien is:
Hier in de buurt is rood redelijk dominant (yay valor!).
Maar alle cheaters die ik tegen kom zijn in team instinct of mystic.
Echt alle 34+ met 834593465x 3000CP Snorlax/Dragonite zijn geel of blauw, terwijl de rode gyms (alsnog in meerderheid vaak) met lvl 22-27 spelers vol zitten hie
Echt alle 34+ met 834593465x 3000CP Snorlax/Dragonite zijn geel of blauw, terwijl de rode gyms (alsnog in meerderheid vaak) met lvl 22-27 spelers vol zitten hie
https://support.pokemongo.../en-us/articles/225146308
Gerelateerd aan de discussie hierboven, wanneer je dus wel een permaban hebt na het gebruik van 3e partij apps.
Ik weet niet hoe recent deze pagina is aangemaakt, maar het lijkt er op dat ze een "schuldig bevonden tot het tegendeel bewezen is" regel hanteren hier.
Gerelateerd aan de discussie hierboven, wanneer je dus wel een permaban hebt na het gebruik van 3e partij apps.
Ik weet niet hoe recent deze pagina is aangemaakt, maar het lijkt er op dat ze een "schuldig bevonden tot het tegendeel bewezen is" regel hanteren hier.
Hier is het net andersom, op 2 van Mystic na zijn hier alle botters die ik ken rood, ende gyms dus ook. Neem je een gym over, niemand te zien, wordt hij toch weer meteen aangevallen en vervolgens zitten er 3 dragonites in.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:06:
Moet toch niet al te moeilijk zijn voor ze om alle spelers boven een bepaald level te bannen? Iets van select * from players where level > 35 , en die krjgen dan een ban...
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Hier in utrecht het omgekeerde: Valor met high levels..Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:06:
Alles boven de lvl 35 is vrijwel gegarandeerd botter.
https://www.reddit.com/r/...ts_for_levels_so_far_125/
Als je actief speelt is +/- 500.000 xp per week echt veel. Reken maar uit...
Bij mijn werk vlakbij zit ook een gele gym met 6 trainers allemaal lvl 35+ (ook al 2 van 40) met dragonites/snorlax etc. maxxed out. Zulke dingen verpest het spel wel... Ik speel zelf redelijk actief en ben bijna lvl 25 maar tegen die cheaters kun je gewoon niet op als het aankomt op gym gevechten.
Bij mijn werk vlakbij zit ook een gele gym met 6 trainers allemaal lvl 35+ (ook al 2 van 40) met dragonites/snorlax etc. maxxed out. Zulke dingen verpest het spel wel... Ik speel zelf redelijk actief en ben bijna lvl 25 maar tegen die cheaters kun je gewoon niet op als het aankomt op gym gevechten.
Beeromaniac
Logisch ook. Geel (vertrouwen op innerlijke kracht) en blauw (intelligentie) worden gezien als teams voor de echt Pokémon liefhebbers. Terwijl rood (kracht en macht) gezien wordt als een "the bad guys" team, welke een liefhebber dus niet snel zou kiezen. Ook te zien bij grote conferenties waar geel de meeste "Jeuj" mag ontvangen, blauw wat minder en bij rood en geen "Jeuj" maar gewoon een overweldigende "Boeh" te horen is.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:06:
Die websites/apps met pin-point locatie + timers zouden er ook geweest zijn als die in-game radar goed werkte. Mensen zouden het dan niet zo makkelijk goed gepraat kunnen hebben dan als "vervanging" en het merendeel zou er alsnog gebruik van gemaakt hebben.spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:52:
Want heel eerlijk, als er een goede tracker in de game komt, waarom zou je nog moeilijk doen met een website of 3rd party app? Voor een deel een zelfoplossend probleem wat dat betreft.
Dat ze er zouden zijn denk ik ook wel, en dat het gebruik ervan dan minder goed gepraat kan worden ben ik ook met je eens. Toch denk ik dat aanzienlijk minder mensen er gebruik van zouden maken. Zo ben ik zelf een bepaalde website pas gaan gebruiken toen de bestaande tracking kapot ging. Terwijl er daarvoor ook al meerdere alternatieven bekend waren.WahWah schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:11:
[...]
Die websites/apps met pin-point locatie + timers zouden er ook geweest zijn als die in-game radar goed werkte. Mensen zouden het dan niet zo makkelijk goed gepraat kunnen hebben dan als "vervanging" en het merendeel zou er alsnog gebruik van gemaakt hebben.
Dus de echte liefhebbers cheaten en de bad guys nietTheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:11:
[...]
Logisch ook. Geel (vertrouwen op innerlijke kracht) en blauw (intelligentie) worden gezien als teams voor de echt Pokémon liefhebbers. Terwijl rood (kracht en macht) gezien wordt als een "the bad guys" team, welke een liefhebber dus niet snel zou kiezen. Ook te zien bij grote conferenties waar geel de meeste "Jeuj" mag ontvangen, blauw wat minder en bij rood en geen "Jeuj" maar gewoon een overweldigende "Boeh" te horen is.

De reden dat 50% blauw kiest is gewoon omdat die in het midden staat.
Ik omdat ik vroeger alleen Pokemon Blue hadAfvalzak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:14:
[...]
Dus de echte liefhebbers cheaten en de bad guys niet![]()
Tsja. Team Rocket is gewoon Pokemon canon, en die zouden volop alle cheats gebruiken om maar winnen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Cheaten staat los van het liefhebber zijn van Pokémon (in het algemeen, niet dit spel).Afvalzak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:14:
Dus de echte liefhebbers cheaten en de bad guys niet![]()
En ik denk dat een reden van zoveel blauw ook een beetje kudde gedrag is.
Rood gekozen omdat ik Pokemon Red heb grijs gespeeld..
Dan zou je toch grijs moeten kiezen?Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:17:
Rood gekozen omdat ik Pokemon Red heb grijs gespeeld..
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Net lvl 30 geworden. dus ook een cheater ? (ja ben erg actief en bezorg post
)
Level 30-35 vereist meer dust dan level 0-30...duhuh schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
Net lvl 30 geworden. dus ook een cheater ? (ja ben erg actief en bezorg post)
Ondertussen is Level 33 misschien op "natuurlijke wijze" haalbaar, Level 34 twijfelachtig, Level 35 compleet onmogelijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Mx. Alba op 12-08-2016 11:20 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Beetje kip en ei verhaal.TheBrut3 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:17:
[...]
Cheaten staat los van het liefhebber zijn van Pokémon (in het algemeen, niet dit spel).
En ik denk dat een reden van zoveel blauw ook een beetje kudde gedrag is.
Veel mensen kozen blauw want die staat in het midden. (en niemand wist wat de consequenties waren).
Vervolgens raadt je je vrienden aan om ook blauw te kiezen (want zelfde team) en zo heb je veel blauwe.
Ik ben rood omdat het mijn lievelingskleur is

Cheater? Mogelijk, maar op basis van je lvl niet echt iets over te zeggen. Over je leven dan weer mogelijk welduhuh schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
Als jij ook 5 snorlax en 5 dragonites van 2.5k+ CP hebt wel ja. Anders is het best mogelijk als je wat lucky eggs koopt enzo. Boven 35 is weer een heel ander verhaal, dat is zonder bot echt niet te doen.duhuh schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
Hahijdod schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
Cheater? Mogelijk, maar op basis van je lvl niet echt iets over te zeggen. Over je leven dan weer mogelijk wel
Zo kun je het ook bekijken ind
Level 30, sure, kan ..duhuh schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
Paar alles daarboven gaat ineens MEEEGAAAA traag ..
Los daarvan kost het wel een betje dust EN CANDIES om 7 dragonites op 3000+ CP te krijgen
Van wat ik lees na wat rond te lezen lijken de 'nieuw bans' uitgereikt te worden op basis van exp/hour.
Bots hebben somehow een auto-catch, waardoor dus iedere pokemon gevangen wordt, en dus zonder lastige animaties ge-evolved/transfered kan worden. Hierdoor krijgen bots dus een onmogelijke EXP/hour waarop nu gebanned wordt.
Hopen dat ze dit somehow ook retro-actief doen en alle botters er nu grotendeels uitvliegen ><
Ik heb wel geteld 1 snorlax en 3 x een gyarados best wel hoge lvl nog maar 1 dratini candy te gaan om een dragonite te maken
Was inderdaad van de week op reddit een keer vrij uitgebreid berekend e.d. toen kwamen ze tot de conclusie dat 33 onmogelijk was (maar dat was ergens begin deze week) dus jouw richtlijn klopt goed.Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Level 30-35 vereist meer dust dan level 0-30...
Ondertussen is Level 33 misschien op "natuurlijke wijze" haalbaar, Level 34 twijfelachtig, Level 35 compleet onmogelijk.
Beeromaniac
Wat ben je toch ook een hacker... Die Albantar kan gewoon levelen met Dust... AmazingMx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Level 30-35 vereist meer dust dan level 0-30...
(hij bedoeld duidelijk exp natuurlijk
Haha... Ja sorry ik ben er niet helemaal bij vanmorgenspocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Wat ben je toch ook een hacker... Die Albantar kan gewoon levelen met Dust... Amazing![]()
(hij bedoeld duidelijk exp natuurlijk)

Zo komt die vast ook aan zijn 100% Poliwhirl!spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Wat ben je toch ook een hacker... Die Albantar kan gewoon levelen met Dust... Amazing
Kan gebeuren, ik duidelijk ook nog niet helemaal, want die vorige post boodt natuurlijk weer een uitgelezen mogelijkheid om een grap over een 100% Poliwhirl te maken, maar ach gemiste kans, er komen er vast nog meerMx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Haha... Ja sorry ik ben er niet helemaal bij vanmorgen
Edit: Ah kijk hierboven is er al iemand als de kippen bij om mijn gemiste kans op te eisen
[ Voor 11% gewijzigd door spocy op 12-08-2016 11:30 ]
Zag da tje gisteren nog in de gym bij Triavium zat met je Dewgong.. Ook al lang ofniet? HahaMx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Haha... Ja sorry ik ben er niet helemaal bij vanmorgen
Moet je toch nog even bij de Weedles in de leer, kennelijk...spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:30:
[...]
Kan gebeuren, ik duidelijk ook nog niet helemaal, want die vorige post boodt natuurlijk weer een uitgelezen mogelijkheid om een grap over een 100% Poliwhirl te maken, maar ach gemiste kans, er komen er vast nog meer
Edit: Ah kijk hierboven is er al iemand als de kippen bij om mijn gemiste kans op te eisen
Albanter, aan jou post te zien kom jij met een grote regelmaat in Nijmegen. Hoe is Nijmegen om the gaan hunten? Ik ken de hotspots bij het casino en het valkhof, maar kan je iets meer vertellen over de diversiteit? Is dat vergelijkbaar met sonsbeek park?Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:35:
[...]
Moet je toch nog even bij de Weedles in de leer, kennelijk...
Bij mij in de buurt zijn 3 gyms
In 2 van de 3 gyms zaten hele sterke pokemon van bvb 2k+ exp van team blauw level 6.
Vandaag zie ik opeens beide gyms gevuld met 2 pokemon van 1k+ exp.
Denk dat er paar mensen geband zijn. Kan me niet bedenken dat er nog mensen zijn die zo een gym kunnen overnemen.
In 2 van de 3 gyms zaten hele sterke pokemon van bvb 2k+ exp van team blauw level 6.
Vandaag zie ik opeens beide gyms gevuld met 2 pokemon van 1k+ exp.
Denk dat er paar mensen geband zijn. Kan me niet bedenken dat er nog mensen zijn die zo een gym kunnen overnemen.
Tsja t schijnt dat als je een Dewgong een aantal dagen erin hebt, dat ie dan onverslaanbaar wordtkx22 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:38:
Kan me niet bedenken dat er nog mensen zijn die zo een gym kunnen overnemen.
Sonsbeek park ben ik nooit geweest dus zou ik weinig over kunnen zeggen... Diversiteit aan de Waalkade viel me tegen maar je komt er tenminste wel andere beestjes tegen dan de gebruikelijke mix Weedles, Pidgeys en Rattata's.Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:37:
[...]
Albanter, aan jou post te zien kom jij met een grote regelmaat in Nijmegen. Hoe is Nijmegen om the gaan hunten? Ik ken de hotspots bij het casino en het valkhof, maar kan je iets meer vertellen over de diversiteit? Is dat vergelijkbaar met sonsbeek park?
Tjonge jonge....
Heb mij eindelijk door jullie hypopathetische discussie geworsteld, wat een onzin kunnen jullie met z'n allen uitkramen zeg
Eens kijken of de Gyms hier in de buurt ook een beetje vrijkomen nu
Heb mij eindelijk door jullie hypopathetische discussie geworsteld, wat een onzin kunnen jullie met z'n allen uitkramen zeg
Eens kijken of de Gyms hier in de buurt ook een beetje vrijkomen nu
Level 6 met 2k+ is te doen als je zelf iets rond die CP hebt.kx22 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:38:
Kan me niet bedenken dat er nog mensen zijn die zo een gym kunnen overnemen.
Vergeet niet dat je met 6 pokemon zelf vecht, en dat je met meerdere mensen van je eigen team tegelijk kunt vechten. Als wij een ronde doen lopen we meestal met 2 tot 4 man. Dan vecht je dus ook met 2 tot 4 pokemon TEGELIJK tegen de gym wat je een enorm voordeel geeft.
Dat + genoeg potions en revives maakt het niet echt lastig om een lvl 10 2k gym neer te halen met een man of 3
Als je de gym aankunt in je eentje kun je beter om en om aanvallen, dan krijg je tenminste met 4 man ook 4 keer de prestige ipv maar 1 keer omdat je met 4 man tegelijk aanvalt.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:41:
[...]
Level 6 met 2k+ is te doen als je zelf iets rond die CP hebt.
Vergeet niet dat je met 6 pokemon zelf vecht, en dat je met meerdere mensen van je eigen team tegelijk kunt vechten. Als wij een ronde doen lopen we meestal met 2 tot 4 man. Dan vecht je dus ook met 2 tot 4 pokemon TEGELIJK tegen de gym wat je een enorm voordeel geeft.
Dat + genoeg potions en revives maakt het niet echt lastig om een lvl 10 2k gym neer te halen met een man of 3
True that, kost waarschijnlijk wel meer potions als ik me niet vergis.mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:45:
[...]
Als je de gym aankunt in je eentje kun je beter om en om aanvallen, dan krijg je tenminste met 4 man ook 4 keer de prestige ipv maar 1 keer omdat je met 4 man tegelijk aanvalt.
We doen t meestal tegelijk om de gevechten zelf makkelijk te maken waardoor we meestal ieder max 1 pokemon verliezen
Zal uiteindelijk niet veel uitmaken denk ik, meerdere keren minder potions, of minder keren meer potions. Echter is het grote voordeel wel dat je veel sterkere gyms over kan nemen door samen te werken. En de bonus die je krijgt als je de gym verslaat is wel prettig natuurlijkDarkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
True that, kost waarschijnlijk wel meer potions als ik me niet vergis.
We doen t meestal tegelijk om de gevechten zelf makkelijk te maken waardoor we meestal ieder max 1 pokemon verliezen
Uiteindelijk kost het dus meer potions omdat je allemaal 1 pokemon verliest met 1 reeks ipv bijvoorbeeld allemaal 3 met uiteindelijk dus 4 reeksen.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
True that, kost waarschijnlijk wel meer potions als ik me niet vergis.
Ja maar die bonus krijg je dus maar 1 keer, uiteindelijk is het verstandiger om gewoon te wachten tot de eerste de eerste pokemon verslagen heeft, en dan als 2e aan te vallen, en zo door, zodat je allemaal die bonus krijgt. Vergeet namelijk niet dat de pokemon in de gym gewoon alle attackers tegelijk damage doet, dus uiteindelijk doen die je meer dmg.spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Zal uiteindelijk niet veel uitmaken denk ik, meerdere keren minder potions, of minder keren meer potions. Echter is het grote voordeel wel dat je veel sterkere gyms over kan nemen door samen te werken. En de bonus die je krijgt als je de gym verslaat is wel prettig natuurlijk
Ja als iedereen de gym kan verslaan wel ja. zoals gezegd het voordeel van tegelijk aanvallen is dat je sterkere gyms over kan nemen. In je eentje een level 10 gym verslaan kan nog best tricky zijn met 6 mons.mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
Ja maar die bonus krijg je dus maar 1 keer, uiteindelijk is het verstandiger om gewoon te wachten tot de eerste de eerste pokemon verslagen heeft, en dan als 2e aan te vallen, en zo door, zodat je allemaal die bonus krijgt. Vergeet namelijk niet dat de pokemon in de gym gewoon alle attackers tegelijk damage doet, dus uiteindelijk doen die je meer dmg.
Ja tegen de bot gyms is het zeker handig, als je gewoon niet genoeg dmg doet om binnen de tijd de pokemon te verslaan, maar de gemiddelde normale gym gaat prima alleen (voor mij tenminste).spocy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
Ja als iedereen de gym kan verslaan wel ja. zoals gezegd het voordeel van tegelijk aanvallen is dat je sterkere gyms over kan nemen. In je eentje een level 10 gym verslaan kan nog best tricky zijn met 6 mons.
Wel, Pokemon Go was niet leuk vandaag. Begon al met mijn berry die niet werkte, daarna geplaagd met de boodschap dat al deze pokemons in de buurt zijn maar ja, geen enkele manier om ze te vinden. Ik wou dat ze gewoon een richting aangaven.
En op het eind van mijn wandeling verdwenen alle stops, gyms, en pokemon. Herstarten hielp niets. Het werkte net zo lekker de afgelopen dagen en nu dit.
En op het eind van mijn wandeling verdwenen alle stops, gyms, en pokemon. Herstarten hielp niets. Het werkte net zo lekker de afgelopen dagen en nu dit.
probeer anders de app opnieuw te installeren.Janusi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:21:
Wel, Pokemon Go was niet leuk vandaag. Begon al met mijn berry die niet werkte, daarna geplaagd met de boodschap dat al deze pokemons in de buurt zijn maar ja, geen enkele manier om ze te vinden. Ik wou dat ze gewoon een richting aangaven.
Ik had dit van de week ook en het opnieuw aanmelden bij het netwerk lostte het probleem op bij mij.Janusi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:21:
Hier nergens last van, heel de ochtend al aan het spelenJanusi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:21:
Heb ik ook regelmatig last van.Janusi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:21:
Even kijken of opnieuw installeren werkt.
Verwijderd
Ik heb sinds de 0,33 update dat ik niet meer via mijn google account kan spelen. Dan krijg ik de bekende melding dat de servers overbelast zijn. Nu las ik dat meer mensen dit probleem hebben met android 4.4.
Als ik een PTC gebruik dat kan ik er wel in, maar heb geen zin om opnieuw te beginnen, iemand hier een idee hoe dit verholpen kan worden?
Als ik een PTC gebruik dat kan ik er wel in, maar heb geen zin om opnieuw te beginnen, iemand hier een idee hoe dit verholpen kan worden?
Net op reddit gekeken, er zijn blijkbaar veel mensen die er last van hebben op dit moment.
Ban hammer?P.K. schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:31:
Ik heb er ook last van, geen stops, gyms en Pokemon meer te zien.
Servers lijken glitchy te zijn. Opmerkelijk is wel hoe gewend we al zijn aan stabiliteit... 
(Geen stops/gyms/pokemon was een server overload symptoom. Mogelijk ook van andere zaken)
(Geen stops/gyms/pokemon was een server overload symptoom. Mogelijk ook van andere zaken)
[ Voor 33% gewijzigd door ijdod op 12-08-2016 12:36 ]
bij een ban kun je volgens mij wel stops etc zien. Ook pokemon, maar rennen ze weg ofzo.
Bij een Softban (die je soms kunt krijgen) kun je geen stops looten, en geen pokemon vangen (wel challengen, maar ze ontsnappen na 1 bal, ALTIJD). Ow en je krijgt een 'Error' melding als je probeert een gym aan te vallen, trainen of vullen.badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:42:
[...]
bij een ban kun je volgens mij wel stops etc zien. Ook pokemon, maar rennen ze weg ofzo.
Soft ban verwijder je door een stop te openen, spinnen, verlaten, repeat (max 40x, tot je loot krijgt).
Bij een hard ban (waar ze vandaag mee begonnen zijn) kun je volgens mij helemaal niet meer inloggen.
Een andere server-related issue is dat je soms geen stops/gyms kunt zien, maar wel in kunt loggen en je eigen pokemon ziet. Je ziet dan echter ook geen wilde pokemon en geen nearby. Dat probleem gaat soms 'vanzelf' weg na een paar minuten tot uren.
Hier geeft die ook aan 'GPS signal not found.' en kan niets zien..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mogen ze uitleggen waarom.
Scannen deed ik altijd met een tweede account, nooit met m'n speelaccount.
App restarten heeft het verholpen bovendien.
Nvm..Famous schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:48:
Hier geeft die ook aan 'GPS signal not found.' en kan niets zien..
Op een of andere manier stond mijn locatie voorziening uit..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mwah. Ik heb wel eens 300.000 op een dag gehaald op eerlijke wijze (inclusief een evolutierun van 70k XP). Level 35+ op legitieme wijze moet inmiddels wel kunnen hoor. Las op reddit ook een post van iemand die op legitieme wijze 1 miljoen xp op een dag gehaald had (in 24 uur).Thompson schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:10:
Alles boven de lvl 35 is vrijwel gegarandeerd botter.
Maar goed, ik ben het er wel mee eens dat er voldoende cheaters aanwezig zijn.
Edit: en nu ik zelf ook wat hoger ben kan ik me niet voorstellen dat het op level 35 na zo veel grinden nog leuk is.
[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-08-2016 12:54 ]
Als je op Github rondleest lijken het vooral account-bans te zijn.Kyumia schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:52:
Iemand meer info over hardbans? After all my patience it finally happensRIP botters
Inloggen lukt niet meer.
Mogelijk een kwestie van een nieuw account maken en opnieuw beginnen would be my guess

Bij mij helpt het in bovenstaand geval om (als ik binnen zit) wifi uit te zetten en op 4G door te gaan.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Een andere server-related issue is dat je soms geen stops/gyms kunt zien, maar wel in kunt loggen en je eigen pokemon ziet. Je ziet dan echter ook geen wilde pokemon en geen nearby. Dat probleem gaat soms 'vanzelf' weg na een paar minuten tot uren.
Dan verschijnen vanzelf alle stops en gyms weer.
Leeg - Sinds 20180907
ik vraag het me af hoor, voor 0 naar 27 is minder XP nodig dan van 34 naar 35.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Mwah. Ik heb wel eens 300.000 op een dag gehaald op eerlijke wijze (inclusief een evolutierun van 70k XP). Level 35+ op legitieme wijze moet inmiddels wel kunnen hoor. Las op reddit ook een post van iemand die op legitieme wijze 1 miljoen xp op een dag gehaald had (in 24 uur).
Edit: en nu ik zelf ook wat hoger ben kan ik me niet voorstellen dat het op level 35 na zo veel grinden nog leuk is.
Om nog maar de zwijgen over daarna...
Er zullen ongetwijfeld no-lifes zijn (wonend op een goede plek) die het lukt. Maar dan heb je geen tijd om naar de rustige buitenwijken te gaan en daar je 3k Dragonite in een gym te droppen, wat ik nu wel veel zie.
Nee tuurlijk, dat zijn overduidelijk cheaters.P.K. schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:01:
[...]
ik vraag het me af hoor, voor 0 naar 27 is minder XP nodig dan van 34 naar 35.
Om nog maar de zwijgen over daarna...
Er zullen ongetwijfeld no-lifes zijn (wonend op een goede plek) die het lukt. Maar dan heb je geen tijd om naar de rustige buitenwijken te gaan en daar je 3k Dragonite in een gym te droppen, wat ik nu wel veel zie.
Legit 1M exp in een dag geloof ik eigenlijk niet hoor, dan moet je echt al op een mega goede plek zitten, met Lucky eggs, lures, incense, en de hele dag evolves doen ofzo.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Mwah. Ik heb wel eens 300.000 op een dag gehaald op eerlijke wijze (inclusief een evolutierun van 70k XP). Level 35+ op legitieme wijze moet inmiddels wel kunnen hoor. Las op reddit ook een post van iemand die op legitieme wijze 1 miljoen xp op een dag gehaald had (in 24 uur).
Hier zijn de spawns weer kut, haal nu in n maand nog geen 1M exp denk ik,hoe hard ik ook mn best zou doen.
- Rondje van X aantal pokestops dat in 5 minuten te doen is.mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:09:
[...]
Legit 1M exp in een dag geloof ik eigenlijk niet hoor, dan moet je echt al op een mega goede plek zitten, met Lucky eggs, lures, incense, en de hele dag evolves doen ofzo.
Hier zijn de spawns weer kut, haal nu in n maand nog geen 1M exp denk ik,hoe hard ik ook mn best zou doen.
- constant lucky egg aan.
- constant 9 eggs.
- profit.
Tja das mooi balen, 1 voordeel, als je hem in een gym propt zien ze die aanvallen gelukkig niet
Helaas... Hoeveel CP was de magicarp hiervan trouwens?
Wat de starters betreft, deze kom ik bijna nooit tegen. Candy verzamelen gaat dus ook bijna haast niet, en uplevelen ook niet.
Met deze wetenschap, welke zouden jullie weg doen?
Bulbasaur 331 CP en IV 93,3%
Bulbasaur 532 CP en IV 51,1%
Nogmaals, dus 93IV is leuk, maar ik zal hoogstwaarschijnlijk toch geen dust hier gebruiken om hem te uppen. Zou dus net zou goed voor die hogere CP kunnen gaan om te evolven.
Met deze wetenschap, welke zouden jullie weg doen?
Bulbasaur 331 CP en IV 93,3%
Bulbasaur 532 CP en IV 51,1%
Nogmaals, dus 93IV is leuk, maar ik zal hoogstwaarschijnlijk toch geen dust hier gebruiken om hem te uppen. Zou dus net zou goed voor die hogere CP kunnen gaan om te evolven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status