Hoe zie je dat? Heb je weer een werkende map dan? Zo ja, ben ik hierin geinteresseerd.ijdod schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:21:
Grrr. Op de looproute werk naar station nu een Bulbasaur, een Dratini en 2 Pika's. IK WIL NAAR HUIS!!
Misschien zijn vuurpokies geassocieerd aan "woestijn" en ziet het spel strand ook als "woestijn"? Vandaar dat stranden zo gevarieerd zijn want je het water, "gras" en "woestijn" dicht bij elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Ik kom vooral vuurpokemon tegen langs het strand, en echt letterlijk op het water (zoals bij bergen aan zee), heel vreemd.
Kan iemand mij vertellen hoe veel curveballs en/of berries helpen?
Heb het idee dat oranje pokemon nog best vlot te vangen zijn met een curveball namelijk, en voor de berries heb ik geen flauw idee of die sowieso een functie vervullen
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Grmbl, zit een weezing ergens buiten en de gym om de hoek bevat een raticate van 300 en een pigeot van 800 die ik er graag uit zou knikkeren... maar wie kan er niet naar buiten en heeft enkel een sporadische pidgey als gezelschap

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Verwijderd
Ah okee, dacht dat beginevoluties wel een zelfde catchrate hadden (bijvoorbeeld weedles springen er bij mij echt debiel veel uit, maar pidgeys bijvoorbeeld niet). Kan er wel bij dat een pidgeotto moeilijker is te vangen dan een pidgey bijvoorbeeld, ook bij hetzelfde CPDarkfreak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Iedere pokemon heeft een eigen base 'catch chance'.
Een berry verhoogt deze base met waarde V
Een curveball verhoogt deze base met waarde W
Een nice/great/excellent throw verhoogt deze base waarde met X/Y/Z
neem aan dat hij bedoelt dat, terwijl hij liep deze op zijn map verschenenQuincy5 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Hoe zie je dat? Heb je weer een werkende map dan? Zo ja, ben ik hierin geinteresseerd.
Dan zou ik graag ook echte woestijnpokemon zien bij het strand, daar zie ik er namelijk vrij weinig van, 1 sandshrew gezien maar geen doduo's ofzo bijvoorbeeld of andere pokemon die daar thuis zouden horenMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Misschien zijn vuurpokies geassocieerd aan "woestijn" en ziet het spel strand ook als "woestijn"? Vandaar dat stranden zo gevarieerd zijn want je het water, "gras" en "woestijn" dicht bij elkaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 16:21 ]
Zaken zoals player-LVL als ook pokemon-CP beinvloeden de base-catch rate ook.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:19:
[...]
Ah okee, dacht dat beginevoluties wel een zelfde catchrate hadden (bijvoorbeeld weedles springen er bij mij echt debiel veel uit, maar pidgeys bijvoorbeeld niet). Kan er wel bij dat een pidgeotto moeilijker is te vangen dan een pidgey bijvoorbeeld, ook bij hetzelfde CP
Hoger LVL en hogere CP zorgen ervoor dat Pokémon moeilijker te vangen worden.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Reminder: Silphroad - Global Nest Atlas
Om 17:30 komen er weer nieuwe accounts beschikbaar voor de Global Nest Atlas van Silphroad.
Meer info vind je hier
Om 17:30 komen er weer nieuwe accounts beschikbaar voor de Global Nest Atlas van Silphroad.
Meer info vind je hier
Verwijderd
Vroeg me al af of player level sowieso iets uitmaakte, bij deze is de vraag beantwoordt danDarkfreak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
Zaken zoals player-LVL als ook pokemon-CP beinvloeden de base-catch rate ook.
Hoger LVL en hogere CP zorgen ervoor dat Pokémon moeilijker te vangen worden.
Verdorie waarom doen ze dat altijd op van die rot tijden. Ben ik bijna heel de dag online, moet SilphRoad het weer een doen als ik niet online kan zijnLoadichus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:21:
Meer info vind je hier
Maar mensen echt een aanrader, en als je toch bezig bent, fix voor mij ook ff een accountje

Verwijderd
maak eruit op dat dit een soort global index is van waar pokemon nests zijn en rond welke tijden we die spawns kunnen verwachten, klopt dat een beetje? :-)spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:26:
[...]
Verdorie waarom doen ze dat altijd op van die rot tijden. Ben ik bijna heel de dag online, moet SilphRoad het weer een doen als ik niet online kan zijn![]()
Maar mensen echt een aanrader, en als je toch bezig bent, fix voor mij ook ff een accountjepwettey pweaze
Helaas is dat net zo'n tijdstip dat ik naar huis rij vanuit werk
Dat klopt wel aardig jaVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
maak eruit op dat dit een soort global index is van waar pokemon nests zijn en rond welke tijden we die spawns kunnen verwachten, klopt dat een beetje? :-)
Helaas is dat net zo'n tijdstip dat ik naar huis rij vanuit werk
Zijn die nests door gebruikers toegevoegd? Dan verwacht ik er niet bijzonder veel van als max 5000 mensen wereldwijd aan de lijst worden toegevoegd per dag.
De kans dat iets bij jou in de buurt bekend staat als nest is dan bijzonder klein
De kans dat iets bij jou in de buurt bekend staat als nest is dan bijzonder klein
Ze houden de groei beperkt op die manier, om hun resources fatsoenlijk te kunnen controleren. Overigens wisselen de tijden per release. De map zelf is per type pokemon, je heb dus geen overzicht van alles, maar je kan wel zoeken op bv Dratini.
Amafi: mogelijk... maar dan kan je ze zelf toevoegen.
Amafi: mogelijk... maar dan kan je ze zelf toevoegen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Net een blastoise voor men huis waar normaal alleen pidgeys en ratata's komen.. heel erg veel geluk of is er iets kapot bij Niantic?
Cp 1114, ik ben blij
Cp 1114, ik ben blij
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 16:53 ]
*proest*Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:53:
Net een blastoise voor men huis waar normaal alleen pidgeys en ratata's komen.. heel erg veel geluk of is er iets kapot bij Niantic?
Cp 1114, ik ben blij
Natuurlijk is er iets kapot bij Niantic. Het zou een wonder zijn als er niet iets kapot is daar.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik denk het eerste maar hoop het laatsteVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:53:
Cp 1114, ik ben blij
Ik heb zelf ook al heel sporadisch een Squirtle of Pikachu in huis gehad naast de gebruikelijke meuk maar dit is natuurlijk wel heel extreem.
Ik heb vandaag trouwens even gemeten maar als ik mijn telefoon aan laat staan op werk de hele dag dan maak ik 7 km
Lang leve GPS jitter!
[ Voor 13% gewijzigd door ErikT738 op 11-08-2016 16:56 ]
Geef even je huisadres, dan kunnen wij hem ook allemaal vangen!Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:53:
Cp 1114, ik ben blij
komt er niemand dan klagen ze dat het weer te slecht is nu komt er wel iemand en vinden ze dat ze niet genoeg bestellen en is het ook niet goed.
tuurlijk ze komen misschien geen volle maaltijden halen maar als ik daar de hele dag zou zijn zou ik in ieder geval wel wat willen drinken, en mischien een patatje
Hebben jullie dat nu ook?
Heb je net een leuke geevolueerd, vang je vlak erna een pokemon met een veel betere IV/CP.
En wanneer krijg/vang ik nu eens een Lapras, Snorlax, Arcanine van 2K+??
We kunnen niet meer mee in de gyms met onze ~1500CP Pokemon.
En nee, wachten is bijna geen optie voor een 5-jarige. Uiteindelijk is het zijn account. VIndt het al heel wat dat ie z'n sterrenstof zo lang bewaard. Nu 100K.
Veel eieren uitgebroed. Maar de 10KM eieren leveren aleen Electabuzz (1K), Magmar (1K), 2xJynx (900), 2xPinsir (300/1100), Chansey(270) en een hitmonlee (laag CP van 250 of zo?) op. Mag niet klagen over de 10KM eieren, maar zou het allemaal inruilen voor 1 goede Snorlax, Lapras.
En uit alle 2KM eieren nog niet 1x een Bulbasaur...Hebben we er nog 0 van.
Heb je net een leuke geevolueerd, vang je vlak erna een pokemon met een veel betere IV/CP.
En wanneer krijg/vang ik nu eens een Lapras, Snorlax, Arcanine van 2K+??
We kunnen niet meer mee in de gyms met onze ~1500CP Pokemon.
En nee, wachten is bijna geen optie voor een 5-jarige. Uiteindelijk is het zijn account. VIndt het al heel wat dat ie z'n sterrenstof zo lang bewaard. Nu 100K.
Veel eieren uitgebroed. Maar de 10KM eieren leveren aleen Electabuzz (1K), Magmar (1K), 2xJynx (900), 2xPinsir (300/1100), Chansey(270) en een hitmonlee (laag CP van 250 of zo?) op. Mag niet klagen over de 10KM eieren, maar zou het allemaal inruilen voor 1 goede Snorlax, Lapras.
En uit alle 2KM eieren nog niet 1x een Bulbasaur...Hebben we er nog 0 van.
Ik lees vooral (niet alleen in dat artikel) zure reacties van mensen die een ander niets gunnen. 'Hun' Kijkduin. Ben benieuwd hoeveel er werkelijk van hun is, en in hoeverre ze ook teren op de maatschappelijke pot...
Ook een leuk artikel:
http://www.ad.nl/rotterda...-als-buurtwacht~a2e1f413/
http://www.ad.nl/rotterda...-als-buurtwacht~a2e1f413/
Ik zou er een ijs- en hotdog stand neerzetten, of een frietkraam of wat dan ook. Gegarandeerd mooie omzet erbij.. Maar nee, lekker klagenijdod schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:11:
Ik lees vooral (niet alleen in dat artikel) zure reacties van mensen die een ander niets gunnen. 'Hun' Kijkduin. Ben benieuwd hoeveel er werkelijk van hun is, en in hoeverre ze ook teren op de maatschappelijke pot...

[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 11-08-2016 17:15 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Volgens mij deed dat drankenkraampje en de fish & chips kramen het niet slecht.
Vorige zaerdag in Gent op de hotspot gezeten, en er stond een ijscreme kraam. Als de rij wachtenden korter was dan 5 meter was het een wonder.LED-Maniak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:14:
[...]
Ik zou er een ijs- en hotdog stand neerzetten, of een frietkraam of wat dan ook. Gegarandeerd mooie omzet erbij.. Maar nee, lekker klagen
Kan me wel voorstellen dat de meeste mensen die ff een paar uurtjes daar gaan vangen niet uit eten gaan. En dat degene die rust wil daar ook wegblijft. Daar gaat het ook vooral om in het artikel. Maar wel apart dat het zo'n gekkenhuis is daar, terwijl er ook plekken zijn waar geen pokemon te vinden is. Mocht van mij wel iets meer random, dus meer kans om een bepaalde pokemon tegen te komen in je eigen omgeving.
De wijzen komen uit het Oosten!
Het zijn gewoon verzuurde mensen die altijd wel iets te zeiken hebben. Als je daar als journalist op zo'n manier aandacht aan besteed ben je echt een prutser.
Is het niet pokemon go dan is het wel iets anders. Notoire zeikers heb je altijd.
Is het niet pokemon go dan is het wel iets anders. Notoire zeikers heb je altijd.
Er zit in Kijkduin natuurlijk meer horeca dan alleen een frietkot, en al die doorgeslagen pubers en oudere-jongeren komen echt niet een uurtje rustig tapas eten. Het is rennen met een patatje in je ene hand en je vette vingers om je telefoon geklemd. Het thema lied wat mij betreft is dan ook Opzij Opzij Opzij
Ik snap het heel goed dat mensen het daar lastig vinden. Er lijkt hier vooral een gebrek aan inlevingsvermogen te zijn... Stel je voor dat jouw zaak of woning 18 uur per dag omringd is door een kudde malloten die zich echt niet gedragen alsof ze in de bibliotheek zijn.
Ik snap het heel goed dat mensen het daar lastig vinden. Er lijkt hier vooral een gebrek aan inlevingsvermogen te zijn... Stel je voor dat jouw zaak of woning 18 uur per dag omringd is door een kudde malloten die zich echt niet gedragen alsof ze in de bibliotheek zijn.
Verdorie nu freezed mijn app ook al als ik naar een bellsprout kijk
Heb voorheen helemaal geen last gehad van freezes. Er gaat sinds gisteravond blijkbaar iets mis als ik naar mijn gevangen pokemon kijk, zowel op WiFi als op 4g. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Een herinstallatie heeft niets geholpen een phone reboot ook niet.
Wij waren er zondag, en hebben mooi met ze 8e uitgebreid gegeten. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat wij de enige zijn die er een uitje van maken. Maar misschien heb ik het mis natuurlijk.mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:32:
Er zit in Kijkduin natuurlijk meer horeca dan alleen een frietkot, en al die doorgeslagen pubers en oudere-jongeren komen echt niet een uurtje rustig tapas eten. Het is rennen met een patatje in je ene hand en je vette vingers om je telefoon geklemd. Het thema lied wat mij betreft is dan ook Opzij Opzij Opzij
Uh, nee. Dat gaat niet. Tenzij je file of 18 km/h of minder rijd.justmike schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:33:
Eieren uitbroeden tijdens het filerijden.
Elk nadeel heb zen voordeel.
Vraag jij eens een vergunning aan, spreek ik je in 2018 wel weer als hij eindelijk is afgewezenLED-Maniak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:14:
[...]
Ik zou er een ijs- en hotdog stand neerzetten, of een frietkraam of wat dan ook. Gegarandeerd mooie omzet erbij.. Maar nee, lekker klagen
Ze kunnen ook een kraampje neer zetten. Die pannekoeken tenten kunnen dan wat simpele pannekoeken of desnoods crepes als snack verkopen. Die had ik dan allang gekocht.mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:32:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
account aangemaakt, maar ligt de website nu plat ofzo? doet ie het bij jullie?Loadichus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:21:
Meer info vind je hier
Iedereen kan daar inderdaad zomaar een kraampje neerkwakken en bederfelijke etenswaar verkopen, want dit is Nederland, het land zonder regels daarvoorMrBlueEyes schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:39:
[...]
Ze kunnen ook een kraampje neer zetten. Die pannekoeken tenten kunnen dan wat simpele pannekoeken of desnoods crepes als snack verkopen. Die had ik dan allang gekocht.
Als er een beetje lange file is, dan wil dat makkelijk toch?d0s schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:36:
[...]
Uh, nee. Dat gaat niet. Tenzij je file of 18 km/h of minder rijd.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Werkt normaal bij mij..badros86 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:42:
[...]
account aangemaakt, maar ligt de website nu plat ofzo? doet ie het bij jullie?
Hier kan ik wel op de website komen maar snap verder de bedoeling niet helemaal..badros86 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:42:
[...]
account aangemaakt, maar ligt de website nu plat ofzo? doet ie het bij jullie?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
18 per uur, ik wou dat ik nu snel gingd0s schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:36:
[...]
Uh, nee. Dat gaat niet. Tenzij je file of 18 km/h of minder rijd.
Steek even je hand op als je jezelf hebt ingeschreven zonder te weten waar je je voor inschreef

mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:47:
Steek even je hand op als je jezelf hebt ingeschreven zonder te weten waar je je voor inschreef
Verwijderd
Ik zit op 3,198 pokestops maar nog nooit een incubator gehad dus zoals meerdere hierboven al aangeven.. broodje aap.
Je krijgt ook geen incubators van Pokestops. Alleen als je lvl omhoog gaat of uit de shop.
PS/XBL: Nogne
Verwijderd
Daar ging ook de discussie over, iemand hier beweert dat maar heeft waarschijnlijk gewoon gemist dat ie level omhoog is gegaan. 
incubator uit een stop? nogo.
incubator uit een stop? nogo.
Nogne schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:49:
Je krijgt ook geen incubators van Pokestops. Alleen als je lvl omhoog gaat of uit de shop.
Het zijn toch ondernemers ? De (potentiele) klanten zijn er. Kijk dan wat je van je kaart wel kwijt kunt. Nee, een pokemonspeler gaat niet rustig een kreeft zitten eten bij een visrestaurant, of een hele pizza bij de Italiaan. Maar dat visrestaurant kan ook bakjes kibbeling verkopen, en die pizzeria pizzaslices. Geld is geld, je normale klanten blijven toch weg door de drukte en een pizza in slices levert mss nog wel meer op als een hele.mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:32:
Er zit in Kijkduin natuurlijk meer horeca dan alleen een frietkot, en al die doorgeslagen pubers en oudere-jongeren komen echt niet een uurtje rustig tapas eten. Het is rennen met een patatje in je ene hand en je vette vingers om je telefoon geklemd.
Het valt me op hoeveel ondernemers er niet handig op inspringen... Zorg bijvoorbeeld voor stopcontacten op je terras. Moet je kijken hoe snel ze er wel even iets komen drinken...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Charmander zit voornamelijk bij de flats tussen de 1e wormenseweg en de casperfagelstraat.gwystyl schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Waar in Zuid? Ik had Charmander als start maar de rest heb ik nog niet.... Moet ik binnenkort eens langs dan (als het droog is)
Squirtles vind je vn in de ijsselstraat
Pikachu bij Malkander (zwembad)
Magmar zit bij de lekstraat.
Die pizza slices is een goeieOekiejoekie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:54:
[...]
Het zijn toch ondernemers ? De (potentiele) klanten zijn er. Kijk dan wat je van je kaart wel kwijt kunt. Nee, een pokemonspeler gaat niet rustig een kreeft zitten eten bij een visrestaurant, of een hele pizza bij de Italiaan. Maar dat visrestaurant kan ook bakjes kibbeling verkopen, en die pizzeria pizzaslices. Geld is geld, je normale klanten blijven toch weg door de drukte en een pizza in slices levert mss nog wel meer op als een hele.
Het valt me op hoeveel ondernemers er niet handig op inspringen... Zorg bijvoorbeeld voor stopcontacten op je terras. Moet je kijken hoe snel ze er wel even iets komen drinken...
Die kibbeling vergt wat meer dan even wat beslag mixen denk ik, maar inderdaad, het is een optie.
Stopcontacten op terras is het allerlaatste wat ik zou doen, theoretisch leuk, maar dan ben je 8 uur per dag bezig mensen te vragen om op te hoepelen omdat ze denken dat alles gratis is.
Als je de juiste straten in Zuid weet dan zitten ze er geregeld:). Maar klopt max 3 per keer inderdaad. Alhoewel pikachu soms wel 4 a 5 keer tegelijk kan spawnen bij het terrein bij Malkander.MeagaShira schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:59:
[...]
Haha gister nog een rondje gefietst om deze even te collecten. Een nest wil ik het niet noemen want ze spawnen maar 1x in de zoveel tijd en dan ook maar max 3 op verschillende plekken.
Hebben ze op campings geen stopcontacten waar je een muntje in moet gooien voor 'n paar minuten prik? Gewoon een zooi van die dingen installeren, 1 muntje gratis bij iedere bestelling, losse muntjes voor 'n euro per 10 minuten?mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:00:
[...]
Stopcontacten op terras is het allerlaatste wat ik zou doen, theoretisch leuk, maar dan ben je 8 uur per dag bezig mensen te vragen om op te hoepelen omdat ze denken dat alles gratis is.
Het waren voorbeelden... Maar ik lees ook dat een van de grootste klagers een tapas-restaurant is. Dat zijn toch wel de specialisten in kleinere gerechten die ook gemakkelijk voor "to go" te maken zijn. Er zullen zat pokemon-spelers zijn die na 3 weken spelen wel eens wat anders willen als de zoveelste keer patat of shoarma.mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:00:
[...]
Die pizza slices is een goeie
Die kibbeling vergt wat meer dan even wat beslag mixen denk ik, maar inderdaad, het is een optie.
Dat probleem hadden ze waarschijnlijk ook al met de toiletten ? Daar moet je als ondernemer gewoon consequent in zijn... Consumptie verplicht...Stopcontacten op terras is het allerlaatste wat ik zou doen, theoretisch leuk, maar dan ben je 8 uur per dag bezig mensen te vragen om op te hoepelen omdat ze denken dat alles gratis is.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Toevallig iemand die nu of straks in Kijkduin is? Ben benieuwd of het daar droog is. Hier (Dordrecht) is heel de dag al pauper weer helaas.
KNMI.nl zegt: Overal pauperheid.sysmatic schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:10:
Toevallig iemand die nu of straks in Kijkduin is? Ben benieuwd of het daar droog is. Hier (Dordrecht) is heel de dag al pauper weer helaas.
waar zit je in dordt? (zit zelf in crabbehof)sysmatic schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:10:
Ja helaas. Maar goed, zolang het droog blijft vind ik 't niet zo erg. Jassie aan en catchen
Oud KrispijnDigitalError schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:12:
[...]
waar zit je in dordt? (zit zelf in crabbehof)
Ga dit weekend maar weer eens even langs. Het is een half uurtje by car.sysmatic schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ja helaas. Maar goed, zolang het droog blijft vind ik 't niet zo erg. Jassie aan en catchen![]()
[...]
Oud Krispijn
Goed nieuws, hier in Papendrecht is het ook heel de dag pauper weer. Dus dat wordt straks met de auto langs de stops hier in het dorp XD
Yeah, net exeggcute met 20 candy uit een eitje. Eindelijk weer m'n exeggcutor boosten.
Ik weet niet wat Silphroad precies is, maar aan de reacties hier te zien lijkt het me wel interessant. Daarom maar even snel een account aangemaakt, want moet nu weg. Vanavond inlezen!Loadichus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:21:
Meer info vind je hier

GPS is een beetje van slag. Kan al twee uur lang bij dezelfde Pokestop spinnen die normaal net iets te ver weg staat. Free balls!
[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 11-08-2016 18:45 ]
is everything cool?
Dat er kennelijk treinen zijn die langzamer hebben gereden heeft meer te maken met spawnpunten die op het spoor blijken te liggen (en de idioten die daadwerkelijk langs het spoor lopen). Zoals ik al zei mag Niantic die best opruimen van mij. Pokéstops en Gyms zijn over het algemeen monumenten, gebouwen en kunstwerken en dergelijjke die op plaatsen staan waar mensen toch al komen (zoals bijvoorbeeld een station). Als er daadwerkelijk gevaarlijke Pokéstops en Gyms op ProRail's terrein zijn dan zouden ze deze makkelijk kunnen identificeren en rapporteren (hoe weten ze anders dat deze punten een gevaar vormen?).NMe schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:18:
[...]
Moeten er eerst ongelukken gebeuren dan? Er hebben blijkbaar treinen langzamer moeten rijden omdat er mensen op of bij het spoor liepen om pokémon te vangen. Dat alleen al kost kapitalen. Daarnaast: moet ik het nou echt uitspellen? Er zijn duizenden pokéstops naast de duizenden kilometers spoor die Nederland rijk is. Hoe moet ProRail nou weten welke stops er wel en niet zijn en welke van deze stops er al dan niet gevaarlijk zijn? Dat moeten ze eerst onderzoeken. Of reactief elke keer dat er iemand op het spoor loopt een nieuw request naar Niantic gaan sturen terwijl intussen elke dag weer zinloze vertragingen optreden.
Kom even van die spreekwoordelijke kast af. We hebben het hier over een stom spelletje dat overlast veroorzaakt voor mensen die het niet spelen. Natuurlijk wordt hier niet op een andere manier mee omgegaan, dat is zowel voor ProRail als voor Niantic niet te doen....
Met betrekking tot het veroorzaken van overlast; Laten we het gebruik van mobiele telefoons op straat en in openbare gelegenheden dan maar helemaal verbieden. Facebook, Whatsapp en soortgelijke apps kunnen daar net zo makkelijk gevaarlijke situaties veroorzaken als Pokémon Go.
Uhh dat is volgens mij 5.30 in de ochtend. Vorige week nog mijn wekker gezet voor zo een code en die stond toen ~5.40 op Reddit die dag. Helaas weinig input van Nederlanders op dit moment, dus heel nuttig is het niet.Loadichus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:21:
Meer info vind je hier
is everything cool?
Nou lekker dan. Daar zitten ze allemaal op me te wachten. Weten we zeker dat je niet de Pokémon aantrekt die je het meeste vangt???

Ze varieren het tijdstip. De code staat nu (nog) op die reddit pagina.FREAKJAM schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:49:
[...]
Uhh dat is volgens mij 5.30 in de ochtend. Vorige week nog mijn wekker gezet voor zo een code en die stond toen ~5.40 op Reddit die dag. Helaas weinig input van Nederlanders op dit moment, dus heel nuttig is het niet.
Ik zie het nu op Twitter inderdaad. In het begin deden ze dit niet. Hopelijk meer input van Nederlanders!
is everything cool?
De ratten/pidgeyvanger van hamelen?Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:50:
Nou lekker dan. Daar zitten ze allemaal op me te wachten. Weten we zeker dat je niet de Pokémon aantrekt die je het meeste vangt???
[afbeelding]
Maar mensen, volgens de developers is de game nog maar voor 10% af. Dus als we allemaal wat meer geduld hebben en Niantic eindelijk van hun luie reet afkomt dan zullen we waarschijnlijk allemaal een topgame kunnen spelen zonder hackers die de hele tijd teleporten en andere troep
Leuk voor onze kleinkinderen...Tsr99 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:57:
Maar mensen, volgens de developers is de game nog maar voor 10% af. Dus als we allemaal wat meer geduld hebben en Niantic eindelijk van hun luie reet afkomt dan zullen we waarschijnlijk allemaal een topgame kunnen spelen zonder hackers die de hele tijd teleporten en andere troep
Hmm, 't ziet er naar uit dat ik al m'n dust heb opgebruikt en er nog steeds niet heel erg op vooruit ben gegaan. Naja, tenminste wel een 1770CP Exeggutor en een 1733 Flareon. (maar ook een 1573cp slowbro met een IV van maar 22%. Pokeassistant zei eerst dat ie tussen de 40% en de 85% in kon zitten, maar na een paar keer upgraden werd dat steeds minder)
Hier in Papendrecht ooksysmatic schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:10:
Ik bedoelde die restaurants zelf he. Ze hebben een afgeschermd terras...mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:43:
[...]
Iedereen kan daar inderdaad zomaar een kraampje neerkwakken en bederfelijke etenswaar verkopen, want dit is Nederland, het land zonder regels daarvoor
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik sla vandaag maar overbadboynova schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:19:
Goed nieuws, hier in Papendrecht is het ook heel de dag pauper weer. Dus dat wordt straks met de auto langs de stops hier in het dorp XD
Vanmiddag zag ik dat een dichtbijgelegen gym een vrij plekje had dus ben ik er maar even met een plu heengewandeld aangezien het maar heel lichtjes regende. Stond de teller dus op vijf. Waren nog wel meerdere uren te gaan dus klein beetje spannend of dat zo zou blijven.
Half uurtje geleden dus mooi 50 muntjes kunnen cashen voor de eerste keer. Had al wel twee keer 40 gehaald. Meteen pokebag upgrade gkocht en heb al weer 40 muntjes voor de volgende aankoop staan. Nog een pokebag upgrade of een lucky egg
. Hangt er vanaf hoe snel het gaat.
Ik vind het gewoon een sport om er (nog) geen echt geld aan uit te geven. Zodra je dat wel doet zal het gevoel van 'achievement' toch sterk afnemen want dan vallen die verdiende muntjes al gauw in het niet bij het aantal dat je gekocht hebt.
Half uurtje geleden dus mooi 50 muntjes kunnen cashen voor de eerste keer. Had al wel twee keer 40 gehaald. Meteen pokebag upgrade gkocht en heb al weer 40 muntjes voor de volgende aankoop staan. Nog een pokebag upgrade of een lucky egg
Ik vind het gewoon een sport om er (nog) geen echt geld aan uit te geven. Zodra je dat wel doet zal het gevoel van 'achievement' toch sterk afnemen want dan vallen die verdiende muntjes al gauw in het niet bij het aantal dat je gekocht hebt.
Is het rotweer, gebruik je eindelijk eens twee zuurverdiende lures op de twee Pokéstops links en rechts van je huis:

... faalt je GPS een halfuur lang en vang je alleen maar twee Pidgey, twee Magikarp en een Staryu

... faalt je GPS een halfuur lang en vang je alleen maar twee Pidgey, twee Magikarp en een Staryu
Helemaal mee eens! Ik ben maar wat blij met mijn bagupgrade van 200 coins die ik in ruim een week bij elkaar heb verdiend.Ik vind het gewoon een sport om er (nog) geen echt geld aan uit te geven. Zodra je dat wel doet zal het gevoel van 'achievement' toch sterk afnemen want dan vallen die verdiende muntjes al gauw in het niet bij het aantal dat je gekocht hebt.
Het is veel makkelijker daarvoor 1,98€ uit te geven, maar die twintig gyms claimen gaf toch echt meer voldoening.
Kijk ondernemers en regering van Nederland, zo kan het natuurlijk ook.
Pokemon inzetten voor een goed doel.
http://www.bbc.com/news/blogs-news-from-elsewhere-37048250
apollo13
Japan...ik vraag me af of Nederland, die provincie van Brussel(?), ook zoveel hulp kan verwachtenapollo13 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:50:
Kijk ondernemers en regering van Nederland, zo kan het natuurlijk ook.
Niantic kan dat helemaal niet aan als meer landen goeie ideeën krijgen.
Ik wil juist vooral pokeballs omdat er in ons dorp maar 4 stops zijn en 3 ervan liggen ook nog vlak bij elkaar.Hogader schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:52:
Mijn bag space bestaat uit:
- 10 Super Potions
- 129 Hyper Potions
- 122 Revives
- 15 Pokeballs
- 5 Greatballs
- 41 Ultraballs
- 22 Razz.
Ik verwijder wel eens 10 a 15 revives/razz. en ook vrijwel alle normale potions. Dit echter als ik te weinig space heb voor nieuwe pokeballs en ik bijna aan mijn voorraad ultra's moet beginnen.
Ik beweeg veel en heb daarom niet zo'n grote voorraad aan ballen nodig.
Dan kan je dus 3 pidgey;'s vangen en dan moet je alweer terug.
Vandaar dat ik mijn ballen verzamel in de stad waar ik werk. Ik probeer er altijd minstens 80 ofzo te hebben.
Ja je bent zielig....Zegato schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:28:
Is het rotweer, gebruik je eindelijk eens twee zuurverdiende lures op de twee Pokéstops links en rechts van je huis:
[afbeelding]
met je twee pokestops naast je huis...
die je vanaf je bank kunt farmen...
dag in... dag uit...
en waar andere mensen waarschijnlijk al geregeld lures op gezet hebben zodat ondertussen al hele kuddes pokebeesten bij je voor de deur bezorgd zijn....
Moeten we ze soms ook nog voor je komen vangen?
Had ik de gym dichtst bij mijn huis overgenomen, mijn Vap erin gezet - gooit iemand er een 183 Rattata bij. Ontrainable. Terwijl ik probeerde om de oplossing te vinden komen er twee geeltjes aangelopen die me weer uit de gym schoppen. Heb ik die 1500 Vap (dacht ik?) en 3000 Dragonite er weer uit... En op dat moment zet een van hun er meteen weer een Vap in. 
Grrrr
Wel leuk met ze gelachen. Een van hun kende mijn 100% Poliwhirl ook. Ja, jij daar, ik weet dat je dit leest, geeltje!
Grrrr
Wel leuk met ze gelachen. Een van hun kende mijn 100% Poliwhirl ook. Ja, jij daar, ik weet dat je dit leest, geeltje!

Mijn referentiekader is de beschaafde wereld 😘 Als je tegen een vriend -waarmee je net in een duur restaurant matig eten voorgeschoteld hebt gekregen- klaagt dat het niet lekker was, zit je toch ook niet te wachten op een reply van hem met 'niet zeiken, in Afrika zouden ze er dolblij mee zijn'CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:21:
[...]
Ja je bent zielig....
met je twee pokestops naast je huis...
die je vanaf je bank kunt farmen...
dag in... dag uit...
en waar andere mensen waarschijnlijk al geregeld lures op gezet hebben zodat ondertussen al hele kuddes pokebeesten bij je voor de deur bezorgd zijn....
Moeten we ze soms ook nog voor je komen vangen?

En dan tot slot nog de kaart der beschaving (om de post toch nog enige inhoud te geven) zodat je makkelijk Pokéstops kunt vinden, zonder Ingress:

[ Voor 22% gewijzigd door Zegato op 11-08-2016 21:58 ]
Ik heb al netjes mijn oprechte excuses aangebodenMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:28:
Had ik de gym dichtst bij mijn huis overgenomen, mijn Vap erin gezet - gooit iemand er een 183 Rattata bij. Ontrainable. Terwijl ik probeerde om de oplossing te vinden komen er twee geeltjes aangelopen die me weer uit de gym schoppen. Heb ik die 1500 Vap (dacht ik?) en 3000 Dragonite er weer uit... En op dat moment zet een van hun er meteen weer een Vap in.
Grrrr
Wel leuk met ze gelachen. Een van hun kende mijn 100% Poliwhirl ook. Ja, jij daar, ik weet dat je dit leest, geeltje!![]()
Je had toch wel door dat ik even lekker zat te dollen.Zegato schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:30:
[...]
Mijn referentiekader is de beschaafde wereld 😘 Als je tegen een vriend -waarmee je net in een duur restaurant matig eten voorgeschoteld hebt gekregen- klaagt dat het niet lekker was, zit je toch ook niet te wachten op een reply van hem met 'niet zeiken, in Afrika zouden ze er dolblij mee zijn'![]()
![]()
Net bij mijn ouders thuis een 1382 CP Golduck gevangen. Normaal lopen er alleen Pidgey's, Ratata's en Poliwag's
Het valt me de laatste dagen op dat de gyms overspoeld zijn met sterke Pokemon zoals Snorlax en Dragonite. En dit terwijl dat deze spelers vaak nog onder de level 20 zijn. Ik ben nu level 23 en heb nog nooit één van deze Pokemon gevangen en heb lang niet genoeg candy's voor Dragonite. Ik krijg sterk het gevoel dat er een hack in omloop is en ik vrees echt voor het speelplezier als blijkt dat mensen de boel kunnen manipuleren.
Tja, Pokestops vanaf huis zijn leuk, als je er bij kunt... so close, but yet, so far away... soms drift de GPS naar links of rechts en dan kan ik weer even 'cashen' 

Die zijn er helaas al tijden. 100k XP in een dag of juist bots die high cp Pokémon farmer...q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:07:
Ik krijg sterk het gevoel dat er een hack in omloop is en ik vrees echt voor het speelplezier als blijkt dat mensen de boel kunnen manipuleren.
[ Voor 47% gewijzigd door eborn op 11-08-2016 22:12 ]
I feel your pain...eborn schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:09:
Tja, Pokestops vanaf huis zijn leuk, als je er bij kunt... so close, but yet, so far away...
[afbeelding]

(Die gele gym is die waar ik het eerder over had. En die blauwe is waar nu al ruim 4 dagen mijn Dewgong in zit...)
[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 11-08-2016 22:14 ]
Ja, ik zou echt gek worden met 4 stops! In 15 minuten red ik een rondje centrum en pak ik 20 stops mee. Wat dat betreft is Alphen wel oké. Nu nog leuke spawns
Ik zie niks als ik de kaart volledig rond draaieborn schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:15:
[...]
Ja, ik zou echt gek worden met 4 stops! In 15 minuten red ik een rondje centrum en pak ik 20 stops mee. Wat dat betreft is Alphen wel oké. Nu nog leuke spawns
I.v.m. vakantie wat minder online op het forum dus wellicht heb ik het gemist...
Maar sinds de laatste update van PoGo op iOS heb ik geregeld de melding dat ik te snel ga om te voet te zijn
Ondanks dat ik rond de 2 mtr. ben en dus nogal grote passen neem, lijkt me dit overdreven
Ik krijg dus het volgende scherm vaker per dag in beeld;

Komt dit bij jullie vaker voor of is dit een bekende bug?
Ik moet dus de knop indrukken dat ik 'een passagier' ben (van m'n eigen benenwagen
) maar dan komt bij mij de vraag, blijft het spel wel 'gewoon doorlopen' als het bovenstaande scherm actief is?
Kortom, ziet mijn mobiel pokemons in de buurt en gaat hij trillen daarbij of gaat de boel pas weer verder als ik als 'passagier' me heb gemeld
Maar sinds de laatste update van PoGo op iOS heb ik geregeld de melding dat ik te snel ga om te voet te zijn
Ondanks dat ik rond de 2 mtr. ben en dus nogal grote passen neem, lijkt me dit overdreven

Ik moet dus de knop indrukken dat ik 'een passagier' ben (van m'n eigen benenwagen
Kortom, ziet mijn mobiel pokemons in de buurt en gaat hij trillen daarbij of gaat de boel pas weer verder als ik als 'passagier' me heb gemeld
Ik hoop echt dat ze ervoor zorgen dat je die melding uit kunt zetten als je geen Amerikaan bent, enige reden dat die erin zit is dat die geen rechtszaak kunnen beginnen tegen Niantic dat ze niet gewaarschuwd hebben dat je niet achter het stuur moet zitten met je telefoon...
Ik krijg deze melding ook regelmatig. Ook als ik gewoon loop. Lijkt me gewoon een bug. Treed bij mij vaker op als ik GPS Jitter heb (via Wifi of HSDPA locatie ondersteund).Zephyer schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:36:
I.v.m. vakantie wat minder online op het forum dus wellicht heb ik het gemist...
Maar sinds de laatste update van PoGo op iOS heb ik geregeld de melding dat ik te snel ga om te voet te zijn![]()
Ondanks dat ik rond de 2 mtr. ben en dus nogal grote passen neem, lijkt me dit overdreven![]()
[afbeelding]
Ik moet dus de knop indrukken dat ik 'een passagier' ben (van m'n eigen benenwagen) maar dan komt bij mij de vraag, blijft het spel wel 'gewoon doorlopen' als het bovenstaande scherm actief is?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u89zuq0GNGc]Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
I feel your pain...
[afbeelding]
[afbeelding]
(Die gele gym is die waar ik het eerder over had. En die blauwe is waar nu al ruim 4 dagen mijn Dewgong in zit...)
Dat muzakje erbij...

Hebben jullie ook wel eens last van het feit dat je niks in de sightings list ziet en geen pokestops ziet? Daardoor ben ik net Lapras misgelopen...
ik sta bij drie Pokestop, Lure module aan op eentje en geen enkele Pokemon nearby..
5 minuten geleden spawnde er een Spearow van 84 (ben level 19). Waste of Lure module
5 minuten geleden spawnde er een Spearow van 84 (ben level 19). Waste of Lure module
Lijkt er op dat de v-max voor hatchen van eieren nu ca 10.5 km/u is.
https://www.reddit.com/r/...eed_105_kmh_with_science/
Dit is in lijn met mijn ervaring met de laatste release. Mijn fietscomputer moet nadrukkelijk onder de 10 aangeven (en die geeft iets te weinig aan). Met hardlopen mis ik een hoop afstand tenzij ik de pace iets verlaag.
https://www.reddit.com/r/...eed_105_kmh_with_science/
Dit is in lijn met mijn ervaring met de laatste release. Mijn fietscomputer moet nadrukkelijk onder de 10 aangeven (en die geeft iets te weinig aan). Met hardlopen mis ik een hoop afstand tenzij ik de pace iets verlaag.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status