Ik doe het idd van de coins die ik met gyms verdien. Zijn er meestal 30 of 40 per dag, maar heb ook geen haast..Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:42:
Overigens zie ik best een hoop mensen die extra space hebben. Hebben jullie dat allemaal van zuur verdiende gym coins gekocht, of hebben jullie ook écht geld uitgegeven aan coins?
Ik heb alleen maar gelezen over problemen met grimers die telefoons vast lieten lopen. Ik heb dit juist bij een dewgong. Gister gevangen in Kijkduin en nu loopt mijn telefoon constant vast als ik dat (nutteloze cp 29) beest aan tik.
Is er al iets bekend wat je er tegen kan doen, of zit dit kansloze beest nu voor altijd in mijn pokémon lijst?
Is er al iets bekend wat je er tegen kan doen, of zit dit kansloze beest nu voor altijd in mijn pokémon lijst?
Verwijderd
8 uur? dan maak je er wel een sport van om het zo snel mogelijk uit te spelen. Als je een beetje verkent duurt het wel een stuk langerHeatWave schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Ik koop Doom met een single player van pak em beet 8 uur voor 50 euro, dan is een paar euro voor een spel dat ik nu al dagelijks speel vanaf 11 Juli niet echt een drama vind ik.
Hahaha zou daarom die gym waarin mijn Dewgong zit al 4 dagen lang "van ons" zijn?Cambrium91 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:45:
Ik heb alleen maar gelezen over problemen met grimers die telefoons vast lieten lopen. Ik heb dit juist bij een dewgong. Gister gevangen in Kijkduin en nu loopt mijn telefoon constant vast als ik dat (nutteloze cp 29) beest aan tik.
Ik kan mijn Dewgong trouwens wel gewoon "openen"...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik heb inderdaad ook echt geld uitgegeven aan bagspace (en, by accident, aan pokestorage.. zat niet op te lettenNedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:42:
Overigens zie ik best een hoop mensen die extra space hebben. Hebben jullie dat allemaal van zuur verdiende gym coins gekocht, of hebben jullie ook écht geld uitgegeven aan coins?

Het was een voorbeeld. Ik doe eigenlijk nooit iets met in-app aankopen omdat ik de meeste mobile games na een week zat ben. Dit speel ik al een maand vrijwel elke dag, dan vind ik het echt niet erg om er een paar euro in te steken om het mezelf makkelijker te maken. Het is niet pay-to-win, koop geen Lucky eggs om sneller te levellen (al zou je dat ook lekker zelf moeten weten natuurlijk).Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:46:
[...]
8 uur? dan maak je er wel een sport van om het zo snel mogelijk uit te spelen. Als je een beetje verkent duurt het wel een stuk langer
Alleen wat meer ruimte zodat ik niet opeens vol zit op een moment dat ik een Gyrados tegenkom
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Thanks voor de info allen! Ik heb tot nog toe het geprobeerd te doen zonder geld uit te geven, gaat me aardig af, maar het gebrek aan incubators en ruimte begint toch wel te irriteren. Voor de rest beleef ik inderdaad ook extreem veel plezier (en ook al best lang!) aan dit spel dat ik er binnenkort ook wel een paar euro tegen aan gooi. Een max bedrag per maand lijkt me inderdaad een goeie.
Verwijderd
Doe je dat meestal in je eentje? ik ben level 21 en al vaak blij als ik een gym heb, dan cash ik gewoon gelijk mn coins, maar het gaat inderdaad wel langzaam zo.. dus als het een beetje haalbaar is om 3 gyms in je eentje te pakken zonder dat de eerste alweer overgenomen is dan ga ik denk ik ook wat ambitieuzer te werk voortaan.YinYang schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:45:
[...]
Ik doe het idd van de coins die ik met gyms verdien. Zijn er meestal 30 of 40 per dag, maar heb ook geen haast..
ben 21 en heb er nog 3, tegen de tijd dat ik daar doorheen ben, heb ik waarschijnlijk al zoveel exp nodig dat die lucky eggs niet zoveel meer gaan bijdragenHeatWave schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:48:
[...]
Het was een voorbeeld. Ik doe eigenlijk nooit iets met in-app aankopen omdat ik de meeste mobile games na een week zat ben. Dit speel ik al een maand vrijwel elke dag, dan vind ik het echt niet erg om er een paar euro in te steken om het mezelf makkelijker te maken. Het is niet pay-to-win, koop geen Lucky eggs om sneller te levellen (al zou je dat ook lekker zelf moeten weten natuurlijk).
Alleen wat meer ruimte zodat ik niet opeens vol zit op een moment dat ik een Gyrados tegenkom.
Mijn bag space bestaat uit:
- 10 Super Potions
- 129 Hyper Potions
- 122 Revives
- 15 Pokeballs
- 5 Greatballs
- 41 Ultraballs
- 22 Razz.
Ik verwijder wel eens 10 a 15 revives/razz. en ook vrijwel alle normale potions. Dit echter als ik te weinig space heb voor nieuwe pokeballs en ik bijna aan mijn voorraad ultra's moet beginnen.
Ik beweeg veel en heb daarom niet zo'n grote voorraad aan ballen nodig.
- 10 Super Potions
- 129 Hyper Potions
- 122 Revives
- 15 Pokeballs
- 5 Greatballs
- 41 Ultraballs
- 22 Razz.
Ik verwijder wel eens 10 a 15 revives/razz. en ook vrijwel alle normale potions. Dit echter als ik te weinig space heb voor nieuwe pokeballs en ik bijna aan mijn voorraad ultra's moet beginnen.
Ik beweeg veel en heb daarom niet zo'n grote voorraad aan ballen nodig.
Had ik gisteren ook. Een gym bijna afgebroken. Laatste was een Vaporean maar daar kon ik niet tegen vechten. Kreeg na de 'Go' een error en was gedaan. Herstarten mocht niet oplossen. Ook een omstaander kon er niet tegen battelen..Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
Hahaha zou daarom die gym waarin mijn Dewgong zit al 4 dagen lang "van ons" zijn?
Verwijderd
How to get infinite pokecoins:Lambo LP670 SV schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Had ik gisteren ook. Een gym bijna afgebroken. Laatste was een Vaporean maar daar kon ik niet tegen vechten. Kreeg na de 'Go' een error en was gedaan. Herstarten mocht niet oplossen. Ook een omstaander kon er niet tegen battelen..
1. get many grimers
2. put Grimers in gyms
3. ask friends to support your gym with more grimers
4. profit$$
Heb met een aantal vrienden een paar gyms overgenomen, waar we nu toch alweer 3 dagen inzitten. Staan dan echt met 4 auto's = 8 man bij een gym aan te vallen en als we er eenmaal inzitten is de gym minimaal lvl 8, dus dat schiet wel opVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:52:
[...]
Doe je dat meestal in je eentje? ik ben level 21 en al vaak blij als ik een gym heb, dan cash ik gewoon gelijk mn coins, maar het gaat inderdaad wel langzaam zo.. dus als het een beetje haalbaar is om 3 gyms in je eentje te pakken zonder dat de eerste alweer overgenomen is dan ga ik denk ik ook wat ambitieuzer te werk voortaan.
[...]
Elke dag probeer ik daarnaast dan nog 1 of 2 gyms te pakken die ik in mn eentje over kan nemen (meestal gyms met max lvl 3) en dan betaal ik de coins uit
Nou wie weet. Ik hoop voor mij dat er binnenkort een fix komt (ook voor de grimers) en voor jou hoop ik het dan nietMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
Hahaha zou daarom die gym waarin mijn Dewgong zit al 4 dagen lang "van ons" zijn?
Die bewuste gym is in die vier dagen wel van Lvl 8 naar Lvl 7 teruggebracht dus aanvallen op zich wil wel. Het is trouwens wel een beetje een buggy gym want als je er aan het vechten bent valt de gym regelmatig weg en dan zie je alleen nog de map op de achtergrond en de vechtende Pokémon. Hmmm...Lambo LP670 SV schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:53:
Had ik gisteren ook. Een gym bijna afgebroken. Laatste was een Vaporean maar daar kon ik niet tegen vechten. Kreeg na de 'Go' een error en was gedaan. Herstarten mocht niet oplossen. Ook een omstaander kon er niet tegen battelen..
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Gebruiken jullie trouwens ook de incubators voor 5k eggs? Ik vind 't altijd een beetje zonde. Maarja, als de 5k eggs niet gehatched worden, is er ook geen plek voor nieuwe 10k eieren! Dilemma's, dilemma's
Dat is sowieso DE manier waarop ze geld verdienen, die verdomde eggs. Je moet ze wel hatchen,anders kom je nergens, en met die ene duurt het zo lang, dus ja, dan maar.....
Ik heb 30 potions en revives elk. 110 razzberries
36 pokeballs, 72 greatballs, 2 lures en 3 eggs. Kan nog 64 pokeballs hamsteren

Tja, een beetje zonde is het wel. Maar aan de andere kant, als je ze niet wegwerkt krijg je ook geen ruimte voor 10km-eieren...Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:07:
Gebruiken jullie trouwens ook de incubators voor 5k eggs? Ik vind 't altijd een beetje zonde. Maarja, als de 5k eggs niet gehatched worden, is er ook geen plek voor nieuwe 10k eieren! Dilemma's, dilemma's
Als de oneindige incubator vrij komt dan stop ik daar altijd mijn kortste ei in (2km als ik die heb - meestal wel - en anders 5km) en als er een wegwerpincubator vrij komt dan stop ik daar mijn langste ei in (10km als ik die heb - bijna nooit meer tegenwoordig - en anders 5km). Maar ik stop nooit een 2km in een wegwerpincubator of een 10km in mijn oneindige.
Ha! precies mijn gedachteMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:09:
[...]
Tja, een beetje zonde is het wel. Maar aan de andere kant, als je ze niet wegwerkt krijg je ook geen ruimte voor 10km-eieren...
Als de oneindige incubator vrij komt dan stop ik daar altijd mijn kortste ei in (2km als ik die heb - meestal wel - en anders 5km) en als er een wegwerpincubator vrij komt dan stop ik daar mijn langste ei in (10km als ik die heb - bijna nooit meer tegenwoordig - en anders 5km). Maar ik stop nooit een 2km in een wegwerpincubator of een 10km in mijn oneindige.
Nog altijd pas 1 10km ei gehad dus ik probeer nu met 1 incubator eerste alle 2km eieren weg te werken. Maar krijg er voornamelijk 5km eieren voor terug

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Alles gaat een incubator in. Hoe sneller het hatched, hoe sneller een nieuw ei. Ik probeer de infinity incubator voor 2km in te zetten.Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:07:
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Herkenbaar maar het gaat zo niet hard. Is dweilen met de kraan openPB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:11:
[...]
Ha! precies mijn gedachte![]()
Nog altijd pas 1 10km ei gehad dus ik probeer nu met 1 incubator eerste alle 2km eieren weg te werken. Maar krijg er voornamelijk 5km eieren voor terug
Zal ik een 100% Shellder met 470 CP evolven, of wachten tot ik een andere gevonden hem met higher CP en high IV?
Moveset is belangrijker dan IV, dus daar moet je eerst achter zien te komen. (heb het over moveset van final evolution)badros86 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:13:
Zal ik een 100% Shellder met 470 CP evolven, of wachten tot ik een andere gevonden hem met higher CP en high IV?
wat is het verschil tussen incubators en gewoon uit laten komen van een ei?Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:07:
ah oke das waar. thnxHogader schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:14:
[...]
Moveset is belangrijker dan IV, dus daar moet je eerst achter zien te komen. (heb het over moveset van final evolution)
Behoorlijk en 5km lopen lukt me niet elke dag dus het gaat sowieso niet echt snel. Ik heb wel de halve dag m'n telefoon aan in de hoop dat door gps drift er wat meters worden gemaakt maar m'n ventje blijft veel stil staanJoosie200 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:12:
[...]
Herkenbaar maar het gaat zo niet hard. Is dweilen met de kraan open

Je laat een ei uitkomen met behulp van een incubator...BP14 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:14:
[...]
wat is het verschil tussen incubators en gewoon uit laten komen van een ei?
Ik ben bijna lvl 24 en heb deze week eindelijk mijn 2de 10km ei gekregen, die nu in me infinite incubator zit. De anderen zijn allemaal opgegaan aan 5km eitjes. Ik zit er ook aan te denken om er maar gewoon een tientje tegen aan te gooien voor incubators. Het schiet echt niet op zo... Als ik weer een 10km krijg, dan koop ik ze, dus kom op Niantic!
Syntax error. Does not compute. Eieren komen alleen maar uit als ze in een incubator zitten. Er zijn alleen twee soorten incubators: die ene die iedereen heeft (een rode) die oneindig bruikbaar is. En de extra incubators die je kunt verdienen, krijgen of kopen (blauwe) die 3x te gebruiken zijn.BP14 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:14:
[...]
wat is het verschil tussen incubators en gewoon uit laten komen van een ei?
True, maar je weet pas wat je moveset van je Cloyster is als je'm hebt geëvolueerd: de moveset van de Shellder zegt daar niets over...Hogader schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:14:
[...]
Moveset is belangrijker dan IV, dus daar moet je eerst achter zien te komen. (heb het over moveset van final evolution)
Moeten er eerst ongelukken gebeuren dan? Er hebben blijkbaar treinen langzamer moeten rijden omdat er mensen op of bij het spoor liepen om pokémon te vangen. Dat alleen al kost kapitalen. Daarnaast: moet ik het nou echt uitspellen? Er zijn duizenden pokéstops naast de duizenden kilometers spoor die Nederland rijk is. Hoe moet ProRail nou weten welke stops er wel en niet zijn en welke van deze stops er al dan niet gevaarlijk zijn? Dat moeten ze eerst onderzoeken. Of reactief elke keer dat er iemand op het spoor loopt een nieuw request naar Niantic gaan sturen terwijl intussen elke dag weer zinloze vertragingen optreden.ErikT738 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:33:
[...]
Kennelijk was het echter te veel moeite om die paar "gevaarlijke punten" handmatig bij Niantic aan te kaarten (ik heb nog steeds niets gelezen over ongelukken op stations in verband met Pokémon Go dus veel kunnen het er niet zijn).
Kom even van die spreekwoordelijke kast af. We hebben het hier over een stom spelletje dat overlast veroorzaakt voor mensen die het niet spelen. Natuurlijk wordt hier niet op een andere manier mee omgegaan, dat is zowel voor ProRail als voor Niantic niet te doen....
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Argh, ik wil net zeggen dat dit de regel is die ik zelf ook hanteer, en stop spontaan een 2k ei in een blauwe incubator.Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:09:
[...]
Tja, een beetje zonde is het wel. Maar aan de andere kant, als je ze niet wegwerkt krijg je ook geen ruimte voor 10km-eieren...

Heb je niet de hele tijd de neiging om stapels met incubators te kopen?
Grrr. Op de looproute werk naar station nu een Bulbasaur, een Dratini en 2 Pika's. IK WIL NAAR HUIS!!
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Scannen met wifi en bluetooh uitschakelen wil ook wel helpen als je tussen de muren zitPB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Behoorlijk en 5km lopen lukt me niet elke dag dus het gaat sowieso niet echt snel. Ik heb wel de halve dag m'n telefoon aan in de hoop dat door gps drift er wat meters worden gemaakt maar m'n ventje blijft veel stil staan
Wat let je? Neem ontslag en catch em all!ijdod schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:21:
Grrr. Op de looproute werk naar station nu een Bulbasaur, een Dratini en 2 Pika's. IK WIL NAAR HUIS!!
Jup, daarom kan je zo weinig nuttigs zeggen over of je een pokemon met 100% IV nu moet evolueren of wachten tot je er een met hogere CP krijgt. Beide kunnen de juiste of de verkeerde moveset krijgen.Zegato schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:17:
[...]
True, maar je weet pas wat je moveset van je Cloyster is als je'm hebt geëvolueerd: de moveset van de Shellder zegt daar niets over...
Als ik er dus nu een heb met relatief gezien goede IV en relatief gezien goede CP (zoals die shellder die genoemd werd), dan evolve ik hem direct om erachter te komen of ik daar candy/dust in ga steken. Als hij de juiste moveset heeft, dan hoef je daarna niet meer candy te sparen voor een 2e evolve. (en die eerste paar lvl's die je als verschil kan hebben kosten niet zoveel dust)
Ja maar dan zie ik hoe duur die krengen zijn en laat ik dat maar zitten.Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:20:
Heb je niet de hele tijd de neiging om stapels met incubators te kopen?
Als het spel besluit om me meer 10km-eieren te geven (of om me überhaupt 10km-eieren te geven) dan herzie ik dat standpunt wellicht.
Mag er dan ook een bron worden vermeld dat een bepaalde trein vertraging had door Pokemon Go? (wat natuurlijk niet door enige andere vorm van app op een mobiele telefoon kon worden veroorzaakt)NMe schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:18:
[...]
Moeten er eerst ongelukken gebeuren dan? Er hebben blijkbaar treinen langzamer moeten rijden omdat er mensen op of bij het spoor liepen om pokémon te vangen. Dat alleen al kost kapitalen. Daarnaast: moet ik het nou echt uitspellen? Er zijn duizenden pokéstops naast de duizenden kilometers spoor die Nederland rijk is. Hoe moet ProRail nou weten welke stops er wel en niet zijn en welke van deze stops er al dan niet gevaarlijk zijn? Dat moeten ze eerst onderzoeken. Of reactief elke keer dat er iemand op het spoor loopt een nieuw request naar Niantic gaan sturen terwijl intussen elke dag weer zinloze vertragingen optreden.
Kom even van die spreekwoordelijke kast af. We hebben het hier over een stom spelletje dat overlast veroorzaakt voor mensen die het niet spelen. Natuurlijk wordt hier niet op een andere manier mee omgegaan, dat is zowel voor ProRail als voor Niantic niet te doen....
Verwijderd
Zou wel chill zijn als incubators ook af en toe uit de pokestops komen, natuurlijk niet heel veel maar wel chill als de kans bestaat om ze daaruit te krijgen.
Zie ik overigens niet gebeuren helaas.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 15:26 ]
Daar zijn in een ver verleden geruchten van geweest, maar deze mensen bleken gewoon een level omhoog gegaan te zijnVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:25:
Zou wel chill zijn als incubators ook af en toe uit de pokestops komen, natuurlijk niet heel veel maar wel chill als de kans bestaat om ze daaruit te krijgen.
edit: Kijk ↓ daar zijn ze al ↓

[ Voor 5% gewijzigd door spocy op 11-08-2016 15:32 ]
Ik heb er één keer eentje uit een Stop gekregen. Eentje dus, op 1362 stops die ik inmiddels aangeslingerd heb... De kans bestaat dus, maar reken er maar niet op verder.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:25:
Wifi staat al uit, blauwe tanden ook uitgezet maar dat helpt weinig. Leuk zo'n accurate gpsLambo LP670 SV schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Scannen met wifi en bluetooh uitschakelen wil ook wel helpen als je tussen de muren zit
Jaja dit is zeker weer net zo'n broodje aap verhaal als die 100% poliwhirl van jeMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Ik heb er één keer eentje uit een Stop gekregen. Eentje dus, op 1362 stops die ik inmiddels aangeslingerd heb... De kans bestaat dus, maar reken er maar niet op verder.
Weet je zeker dat je niet gewoon een lvl omhoog ging
[ Voor 10% gewijzigd door spocy op 11-08-2016 15:32 ]
Hoe dan! Ik zit op 1671 stops maar geen incubator gekregenMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Ik heb er één keer eentje uit een Stop gekregen. Eentje dus, op 1362 stops die ik inmiddels aangeslingerd heb... De kans bestaat dus, maar reken er maar niet op verder.

Pics or it didn't happen!
[ Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 11-08-2016 15:28 ]
Ah joh, gewoon die module beetje krassen en branden, is ie in no time minder nauwkeurigPB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Wifi staat al uit, blauwe tanden ook uitgezet maar dat helpt weinig. Leuk zo'n accurate gps
Hier een Tentacruel, Seal en DoDuo. Idem!ijdod schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:21:
Hmmz, torx schroevendraaier zit helaas is m'n andere jasspocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Ah joh, gewoon die module beetje krassen en branden, is ie in no time minder nauwkeurig
Politie Rotterdam wil slim omgaan met Pokemon Go spelers 
http://www.rtlnieuws.nl/n...go-spelers-als-buurtwacht
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Misschien is het een kans van 1:1.000.000 of zo, net zoals een 100% Poliwhirl?PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:28:
Hoe dan! Ik zit op 1671 stops maar geen incubator gekregen![]()
kun je het aantal stops zien?PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Hoe dan! Ik zit op 1671 stops maar geen incubator gekregen![]()

Misschien moet ik me maar eens aanmelden, nuttige met het aangename combineren huh...Zeror schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:31:
Politie Rotterdam wil slim omgaan met Pokemon Go spelers
Ja dit is een medal.
[ Voor 21% gewijzigd door spocy op 11-08-2016 15:33 ]
Ja, bij je "medals" , de Backpacker medal.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Crap dan toch wat meer geen lopenMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:33:
[...]
Misschien is het een kans van 1:1.000.000 of zo, net zoals een 100% Poliwhirl?
Heb jij een 100% poliwhirl dan?
Verwijderd
Ik zit ook rond de 1.5k stops en nooit gekregen, weet je zeker dat je hem uit een stop kreeg?Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:33:
[...]
Misschien is het een kans van 1:1.000.000 of zo, net zoals een 100% Poliwhirl?
Ik was daar vrij zeker van maar ondertussen niet meer. Was ook drie weken geleden of zo dus het kan ook zijn dat incubators-uit-pokéstops ondertussen gesneuveld zijn aan een "minor text change"...Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:36:
[...]
Ik zit ook rond de 1.5k stops en nooit gekregen, weet je zeker dat je hem uit een stop kreeg?
10 km ei komt wel uit een stop. ik heb er nu 4 of 5 gehad.Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:39:
[...]
Ik was daar vrij zeker van maar ondertussen niet meer. Was ook drie weken geleden of zo dus het kan ook zijn dat incubators-uit-pokéstops ondertussen gesneuveld zijn aan een "minor text change"...
398 stops

Verwijderd
Gaat hier om incubators niet om eggs!BP14 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:41:
[...]
10 km ei komt wel uit een stop. ik heb er nu 4 of 5 gehad.
398 stops
Zou wel fijn zijn als dit op den duur toch af en toe voorkomt though,
het is al zo lastig om goede pokemon uit eggs te krijgen, en die region-bound pokemon zoals kanghaskan, farfetch'd en tauros komen er anders ook niet ben ik bang
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 15:43 ]
Ow echt ja? komen eieren uit stops? ook de 10km eieren? WoWBP14 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:41:
[...]
10 km ei komt wel uit een stop. ik heb er nu 4 of 5 gehad.
398 stops
2315 stops....... 10k eggs zat gehad al hoor.
Ik denk niet dat je in WoW eieren kunt krijgen...spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:42:
[...]
Ow echt ja? komen eieren uit stops? ook de 10km eieren? WoW
Net een evolutieronde gedaan, met lucky egg uiteraard 
Voor:
134420 XP
Level 16
14420 / 20000 XP
Na:
183720 XP
Level 18
23720 / 25000 XP
Gelijk een paar nieuwe Pokémon erbij:
- Haunter, CP521
- Jolteon, CP893
- Flareon, CP953
De hoogste CP is hier gestegen van vijfhonderdnogwat naar de Flareon met CP953
Voor:
134420 XP
Level 16
14420 / 20000 XP
Na:
183720 XP
Level 18
23720 / 25000 XP
Gelijk een paar nieuwe Pokémon erbij:
- Haunter, CP521
- Jolteon, CP893
- Flareon, CP953
De hoogste CP is hier gestegen van vijfhonderdnogwat naar de Flareon met CP953
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
haha ik las verkeerd. maar dat denk ik idd ook nietMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:45:
[...]
Ik denk niet dat je in WoW eieren kunt krijgen...
Ik merk dat als ik dan wegloop tot hij normaal niet meer te zien moet zijn en nog iets verder, mn spel opnieuw start en dan vanaf een andere kant eropaf ga hij soms niet blijft hangen. Is wat lastig bij een lure aangezien je maar 3 minuten hebt, maar bij een normale spawn heb je n kwartier. Heb zo toch al 2 grimers gevangen uiteindelijk, terwijl hij ook vaak vast bleef hangen.Tomski1986 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:41:
Gisteren Grimer tegengekomen uit Lure en tja, heel m'n gsm bleef vastlopen
Verwijderd
baby-draenei hatchen om vervolgens te martelen, jaaMx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:45:
[...]
Ik denk niet dat je in WoW eieren kunt krijgen...

Tuurlijk heb je die in WoW
Wanneer komt WoW Go uit trouwens?
Pacman Go! Wakka wakka wakka wakka wakka...
[ Voor 62% gewijzigd door Mx. Alba op 11-08-2016 15:52 ]
Nah... Ik verwacht Sims Go eerder dan een goed werkende Pokémon Go...-Marc- schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:52:
Wat dachten jullie van een goedwerkende Pokemon Go?

[ Voor 10% gewijzigd door u_nix_we_all op 11-08-2016 15:53 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Je bent wel veeleisend.-Marc- schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:52:
Wat dachten jullie van een goedwerkende Pokemon Go?
GTA V go?
of is dat regular life in America?
[ Voor 59% gewijzigd door PB-powell op 11-08-2016 15:54 ]
Ipv "I'm a passenger".... "I'm the driver!!!"
Verwijderd
Denk dat vermeden wordt in verband met 'gevaar voor de medemens'PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:53:
GTA V go?of is dat regular life in America?
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:54:
[...]
Denk dat vermeden wordt in verband met 'gevaar voor de medemens'

Verwijderd
Indien je het heel graag wilt spelen kan dat wel, maar het is wel erg tijdrovend, ik geloof dat het ongeveer 30 jaar duurt om 1 kill succesvol af te ronden.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:54:
[...]
Denk dat vermeden wordt in verband met 'gevaar voor de medemens'

Zo lang? Is het niet zo dat als je gearresteerd wordt, het beeld gewoon even zwart wordt en je dan vervolgens weer buiten het politiebureau staat? Weet niet of ik er dan wel zin in heb als het zo lang duurtVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:57:
[...]
Indien je het heel graag wilt spelen kan dat wel, maar het is wel erg tijdrovend, ik geloof dat het ongeveer 30 jaar duurt om 1 kill succesvol af te ronden.
Verwijderd
lange kill animations helaasPB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:59:
[...]
Zo lang? Is het niet zo dat als je gearresteerd wordt, het beeld gewoon even zwart wordt en je dan vervolgens weer buiten het politiebureau staat? Weet niet of ik er dan wel zin in heb als het zo lang duurt
Het is echt pay2win... als je er maar genoeg geld tegen aan smijt ben je veel sneller klaar.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:57:
[...]
Verwijderd
voor $1.000.000 kan je 3 "get out of jail instantly" modules kopenErikT738 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:02:
[...]
Het is echt pay2win... als je er maar genoeg geld tegen aan smijt ben je veel sneller klaar.
Fijn dat er veel nuttige comments achter gelaten worden hier 
Zou fijn zijn als het wat meer gaat over pokémon

Verwijderd
Zal het maar weer ontopic houden dan, excuus :-)YouR schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:04:
Ik heb net een Weedle gevangenYouR schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:04:
CP 37, IV ongeveer 44%, kostte me 3 ballen
Zeker niet alleen jij hoor! Maar als we alle versies van mogelijke GO spellen gaan opnoemen gaat het toch echt de verkeerde kant opVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:05:
[...]
Zal het maar weer ontopic houden dan, excuus :-)
Hier net een vulpix gevangen. Koste me 1 ultra ballmercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:05:
[...]
Ik heb net een Weedle gevangen

Verwijderd
Lijkt een beetje alsof alle vuurpokemon op standje ikwerknietmee staan. Charmander, ponyta, vulpix, flareon. Doen allemaal echt heel moeilijk bij mij :<Idifix schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:07:
[...]
Hier net een vulpix gevangen. Koste me 1 ultra ball
Net een Porygon (lvl817) gevangen
koste 4 ultraballen
Is voor mij ook de 1e die ik vang hoor, überhaupt de 1e vuur Pokemon die ik in het wild tegenkom. Ponyta en charmander allebei uit een ei gehad en flareon komt van een eevee.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:08:
[...]
Lijkt een beetje alsof alle vuurpokemon op standje ikwerknietmee staan. Charmander, ponyta, vulpix, flareon. Doen allemaal echt heel moeilijk bij mij :<
Verwijderd
Ik kom vooral vuurpokemon tegen langs het strand, en echt letterlijk op het water (zoals bij bergen aan zee), heel vreemd.Idifix schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Is voor mij ook de 1e die ik vang hoor, überhaupt de 1e vuur Pokemon die ik in het wild tegenkom. Ponyta en charmander allebei uit een ei gehad en flareon komt van een eevee.
Kan iemand mij vertellen hoe veel curveballs en/of berries helpen?
Heb het idee dat oranje pokemon nog best vlot te vangen zijn met een curveball namelijk, en voor de berries heb ik geen flauw idee of die sowieso een functie vervullen
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 16:13 ]
€3 is best prijzig voor een Weedle...mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:05:
[...]
Ik heb net een Weedle gevangen

Iedere pokemon heeft een eigen base 'catch rate'.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:12:
Kan iemand mij vertellen hoe veel curveballs en/of berries helpen?
Heb het idee dat oranje pokemon nog best vlot te vangen zijn met een curveball namelijk, en voor de berries heb ik geen flauw idee of die sowieso een functie vervullen
Een berry verhoogt deze base met V%
Een curveball verhoogt deze base met W%
Een nice/great/excellent throw verhoogt deze base met X/Y/Z%
Een hoger player LVL maakt het moeilijker om een Pokémon te vangen.
(Een level 10 speler heeft minder moeite om een CP120 Pidgey te vangen dan een level 20 speler)
Een hogere CP maakt het moeilijker om een Pokémon te vangen.
(Een CP 120 Pidgey is makkelijker te vangen dan een CP 240 Pidgey)
- Magikarp are the easiest to catch, with a 56% base capture rate. Oddish are the second easiest, with a base capture rate of 48%.
- Caterpie, Weedle, Pidgey, and Rattata all have a base capture rate of 40%.
- Venusaur, Blastoise, Charizard, and Dragonite are currently the hardest to catch with a base capture rate of 4%.
[ Voor 39% gewijzigd door Darkfreak op 11-08-2016 16:22 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status