• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

Hoe wil je trouwens 120 evoluties doen met 1 egg? Ik kwam er laatst achter dat 50 te weinig is, maar ik had toen nog 7 minuten over, dus dan red ik er niet om nog eens 70 te doen :p
Twee foons parallel. 8) Laatste keer op het einde getest. Duurde wat langer dan bedoeld voordat ik de 2e functioneel had (GPS) en heb maar 1 evolutie extra kunnen doen op die foon maar het werkte wel. :P

Waarom zouden aleen mensen met supersnelle foons die de animatie kunnen afbreken en de app herstarten er meer mogen doen? Met twee devices compenseer ik daarvoor. oOo

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Thompson schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:54:
Uit de categorie "had ik dat maar eerder geweten" effectief een gym trainen;

Kijk naar het niveau van de laagste pokemon in de gym, bijvoorbeeld een 1100 flareon.
Kies een pokemon uit waar je deze flareon zeker mee kan verslaan maar _lager_ dan 1100 CP. (water/ground dus). Na 1e gevecht leaven en klaar. 500+ gym prestige voor 1 simpel gevechtje. Ter vergelijking, versla je die 1100CP flareon met een 1300CP vaporeon dan levert het maar iets van 190 op.

Ik weet niet of iedereen nou zoiets heeft van omgwtfroflbbq hoezo wist je dat niet? Of dat ik er wellicht toch nog wat mensen mee help, maar bij deze.
Het klopt dat je de gym beter boost met een pokemon met een lagere CP als de verdedigde partij. Tevens is het slim om er een pokemon in te zetten die je allemaal met een groep goed kunt aanvallen.

Gisteren kwam ik onderweg een paar jonge kinderen in de leeftijd 8 tot 12 jaar tegen van hetzelfde team. Resultaat: Gym overgenomen en geboost tot level 5. Met 4 man gaat het boosten snel. Inmiddels is de gym level 7, dus hopelijk een constante stroom van coins :)

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:40

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

Twee foons parallel. 8) Laatste keer op het einde getest. Duurde wat langer dan bedoeld voordat ik de 2e functioneel had (GPS) en heb maar 1 evolutie extra kunnen doen op die foon maar het werkte wel. :P

Waarom zouden aleen mensen met supersnelle foons die de animatie kunnen afbreken en de app herstarten er meer mogen doen? Met twee devices compenseer ik daarvoor. oOo
Niet bang dat je gepakt wordt voor account sharing?
Dat skippen zal voor mij net wel/net niet werken (iphone 6)

Iets anders, ik zag laatst bij een gym, bij (alleen) de sterkste pokemon onderin staan: Battles won 1. Iemand dit eerder gezien en weet wat het betekent?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• CaptJackSparrow
  • Niet online
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Niet bang dat je gepakt wordt voor account sharing?
Dat skippen zal voor mij net wel/net niet werken (iphone 6)
Ik share geen account. Ik bezit/bedien beide toestellen. Zie het maar als een 'dual screen setup'. :*)

[ Voor 17% gewijzigd door CaptJackSparrow op 11-08-2016 10:04 ]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:16

Kijk naar het niveau van de laagste pokemon in de gym, bijvoorbeeld een 1100 flareon.
Kies een pokemon uit waar je deze flareon zeker mee kan verslaan maar _lager_ dan 1100 CP. (water/ground dus). Na 1e gevecht leaven en klaar. 500+ gym prestige voor 1 simpel gevechtje. Ter vergelijking, versla je die 1100CP flareon met een 1300CP vaporeon dan levert het maar iets van 190 op.

Ik weet niet of iedereen nou zoiets heeft van omgwtfroflbbq hoezo wist je dat niet? Of dat ik er wellicht toch nog wat mensen mee help, maar bij deze.
Ik heb het ook al een keer gepost maar volgens mij zijn er nog genoeg mensen die het niet weten. Hoe groter het verschil in CP (in jouw nadeel) hoe meer prestige er te verdienen valt.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Ik share geen account. Ik bezit/bedien beide toestellen. Zie het maar als een 'dual screen setup'. :*)
Dat snap ik, maar Niantic ziet jou account twee keer ingelogd op verschillende devices maar niet dat jij ze alle twee bedient. Die kunnen het zien als: die heeft een vriend ingeschakeld om snel te levellen, dat mag niet. Tis een kleine kans, maar toch. Just saying :9

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Weer terug van vakantie. Op dit moment @ Level 21 (bijna 22) met een Vaporeon (93% met WG en Hydro :9 ) en Slowbro van ca. 1600.

Dus tijd om weer aan de slag te gaan :) Weet iemand waar ik in regio Utrecht een Charmander en/of Bulbasaur nest kan vinden?

Computer Specs

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Kies een pokemon uit waar je deze flareon zeker mee kan verslaan maar _lager_ dan 1100 CP. (water/ground dus). Na 1e gevecht leaven en klaar. 500+ gym prestige voor 1 simpel gevechtje.
Het schijnt dat iemand een 100% poliwhirl heeft, dat gaat nog het beste.
Arunia schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:14:
Kwam gisteren bij mijn masseuse, die is binnen 1,5 week level 21,5 geworden.
Voor mensen in de buurt van Hellevoetsluis. De vesting zitten 4 pokestops bij elkaar met constant lures. En Spijkenisse noord in de wijk bij de Sportlaan achter de scholen daar. Schijnt ook helemaal vol met pokemon te zitten. De bushalte daar Onyx bijvoorbeeld.
Is het te kort door de bocht om te concluderen dat jij nu de hele dag bij de masseuse op de tafel ligt ? :P

De wijzen komen uit het Oosten!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39
ErikT738 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:47:
[...]

Begrijpelijk voor perrons maar een beetje onzin voor omliggende gyms en stops. Maar ze zijn vast blij in het nieuws te komen gecombineerd met Pokémon Go.
Het is volgens mij de wat grote stations. Amersfoort heeft nog steeds drie Pokestops op het station zelf zitten (oud station, perron 7 en een oorloggedenksteen) en de twee gyms bij de stationingang zitten er nog plus de stops aan de achterkant bij de bankjes.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

GandalfTheGrey schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:10:
Weer terug van vakantie. Op dit moment @ Level 21 (bijna 22) met een Vaporeon (93% met WG en Hydro :9 ) en Slowbro van ca. 1600.

Dus tijd om weer aan de slag te gaan :) Weet iemand waar ik in regio Utrecht een Charmander en/of Bulbasaur nest kan vinden?
Bulbasaur zit bij Paardenveld, achter de parkeergarage bij de skate halfpipe. Charmander nog niet gevonden

• CaptJackSparrow
  • Niet online
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Dat snap ik, maar Niantic ziet jou account twee keer ingelogd op verschillende devices maar niet dat jij ze alle twee bedient. Die kunnen het zien als: die heeft een vriend ingeschakeld om snel te levellen, dat mag niet. Tis een kleine kans, maar toch. Just saying :9
Het zijn twee devices die ik al sinds het begin afwisselend gebruik en die dus genoegzaam 'bekend' moeten zijn bij Niantic. Ik schakel ook al spelend wel over van de ene op de andere dus ze kunnen daaraan zien dat ze ook altijd op dezelfde locatie gebruikt worden. Ik zou niet weten tegen welk regeltje in de TOS ik zou handelen. :)

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Ik was op de hoogte, maar voorlopig doe ik nog niet zoveel battles omdat ik me op candy en XP wil concentreren. Bij was het probleem dat ik mijn setup meestal probeer aan te passen voor de hele gym. Als er veel volk is wil die setup van die gym wel eens veranderen of gewoon overgenomen worden.

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 23:44
Kom ik ineens in het wild een gyarados tegen, is hij maar 37 cp... eerder op de dag een Lapras die 1788cp was vluchte die bij me, en bij m'n vriendin vangt hem met 1 pokeball.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Het zijn twee devices die ik al sinds het begin afwisselend gebruik en die dus genoegzaam 'bekend' moeten zijn bij Niantic. Ik schakel ook al spelend wel over van de ene op de andere dus ze kunnen daaraan zien dat ze ook altijd op dezelfde locatie gebruikt worden. Ik zou niet weten tegen welk regeltje in de TOS ik zou handelen. :)
Dan zal het wel meevallen. Kon zo snel niet iets vinden in de TOS, maar als ik Niantic zou zijn, zou ik er niet heel vrolijk van worden dat men meerdere keren tegelijk is ingelogd op verschillende devices.

Ondertussen niemand die weet wat het inhoud als er bij een gym staat: Battles won 1?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:22
CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Ik zou eerder bevreesd zijn voor in het wild spawnende Pokemon(s) (is het meervoud eigenlijk met of zonder 's'?)
Pokemon natuurlijk.. Pokemon is afkorting van Pocket Monsters, dus dat is dan al meervoud..:)

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
jbdeiman schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Pokemon natuurlijk.. Pokemon is afkorting van Pocket Monsters, dus dat is dan al meervoud..:)
En uit de theme song blijkt het ook al dat het een meervoudsvorm betreft.
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Dan zal het wel meevallen. Kon zo snel niet iets vinden in de TOS, maar als ik Niantic zou zijn, zou ik er niet heel vrolijk van worden dat men meerdere keren tegelijk is ingelogd op verschillende devices.

Ondertussen niemand die weet wat het inhoud als er bij een gym staat: Battles won 1?
Dit lijkt niet echt constant te zijn. Het zou naar mijn idee een telling moeten zijn van het aantal keer dat een gym onsuccesvol is aangevallen, maar werken lijkt het nog niet te doen.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

En uit de theme song blijkt het ook al dat het een meervoudsvorm betreft.

[...]

Dit lijkt niet echt constant te zijn. Het zou naar mijn idee een telling moeten zijn van het aantal keer dat een gym onsuccesvol is aangevallen, maar werken lijkt het nog niet te doen.
Dat leek mij en mijn vriendin ook de meest logische verklaring. Zat zelf nog te denken dat het misschien iets was hoe vaak je die persoon eerder in een gym bent tegengekomen oid...

• spocy
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Dat leek mij en mijn vriendin ook de meest logische verklaring. Zat zelf nog te denken dat het misschien iets was hoe vaak je die persoon eerder in een gym bent tegengekomen oid...
Zou ook nog kunnen, maar dan werkt het niet als je een gym 3 x achter elkaar verslaat om hem over te nemen. Want het loopt dan niet op naar mijn ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Ik zou eerder bevreesd zijn voor in het wild spawnende Pokemon(s) (is het meervoud eigenlijk met of zonder 's'?) nabij het spoor en perrons waar mensen dan mogelijk massaal heen gaan lopen of naar gaan zoeken terwijl ze niet opletten en van het perron af vallen en zo dan voor stops en gyms die buiten de stations liggen. Daarvoor vind ik het eigenlijk niet algemeen zinvol. Het zou op meer individuele basis bekeken mogen worden. Je kunt wat ophopingen krijgen van mensen binnen bereik van een stop of wat tussen stops heen en weer lopende mensen maar tenzij die de doorstroming van passagiers belemmeren of andere mensen van de sokken lopen kunnen die niet heel veel kwaad lijkt me. De enkeling die door een lure of gym de tijd vergeet en de trein mist zal dat snel genoeg afleren lijkt me. Wel reden kan een stop/gym zijn die bijv. zo staat dat mensen aan de rand van een perron moeten gaan staan om er bij te kunnen. Die vormen een reëel risico.

Stops/gyms die aantoonbaar/beredeneerbaar hinderlijk of riskant zijn moeten natuurlijk weg maar om alles binnen een vrij ruime afstand tot een station te verwijderen lijkt me vooralsnog wat te ongenuanceerd.

En mijn doel vandaag is minimaal de laatste 10 muntjes scoren om een pokebag upgrade te kunnen kopen. Hard nodig. Vooral ook omdat ik liefst 120+ evoluties wil opsparen voor mijn gloednieuwe Lucky Egg. Gisteravond L25 geworden dus ondertussen 190k te gaan tot het volgende level. Meer dan je nodig hebt om van L1 naar L19 te gaan. Maar ik zit al sinds L23 met mijn 2K+ Snorlax op een wat verder gelegen stop dus die tien muntjes moeten wel lukken. Met dit weer zouden de andere drie waar ik nu ook op zit misschien ook wel lang genoeg kunnen overleven om vanavond meteen weer 30 muntjes te hebben voor een volgende aankoop. :P Nog een pokebag upgrade of een LE want die ga ik tot L30 niet meer krijgen, en dat is nog 1,29 miljoen XP ver, terwijl L25 710k was. :X Gisteren ook weer 40 muntjes kunnen cashen. 8) Was al een tijdje niet meer gebeurd.

[...]

Kijk wel uit met dit soort teleportatietrucjes want voor je het weet wordt je als spoofer aangemerkt met een ban erbij.
Oeh nice! Ik zit op 24.5 ongeveer. Duurt lang! Jij benut je lucky egg dus door de app uit te gooien en weer aan te doen na elke evolutie? Ik ben benieuwd of dat bij mij veel tijd zou besparen, soms lijkt ie er langer over te doen dan andere keren.

En inderdaad. Het werkt sowieso niet meer, maar het lijkt me ook dat je moeilijk mensen kunt bannen omdat ze brakke plaatsbepaling hebben ;).

Dit.. is erg fijne info _/-\o_

• CaptJackSparrow
  • Niet online
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Mwa... ze zullen er vast véél minder van wakker liggen dan ze lagen over de vele tien-/honderdduizenden accounts die de mapscanners hadden aangemaakt en constant de servers belastten. En het is ook helemaal niet moeilijk om de login tot één account te beperken als ze dat per se zouden willen. Zolang ze dat niet doen mag ik dat als een impliciet signaal zien dat het wel toegestaan is, want het wordt toegelaten.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Zou ook nog kunnen, maar dan werkt het niet als je een gym 3 x achter elkaar verslaat om hem over te nemen. Want het loopt dan niet op naar mijn ervaring.
Dat bedacht ik mij later ook weer :9
Nja wie weet komt niantic ooit met een uitleg O-)
CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Mwa... ze zullen er vast véél minder van wakker liggen dan ze lagen over de vele tien-/honderdduizenden accounts die de mapscanners hadden aangemaakt en constant de servers belastten. En het is ook helemaal niet moeilijk om de login tot één account te beperken als ze dat per se zouden willen. Zolang ze dat niet doen mag ik dat als een impliciet signaal zien dat het wel toegestaan is, want het wordt toegelaten.
Dat eerste sowieso. En zolang je het alleen voor het evolueren gebruikt vind ik het nog wel mee vallen.
Minder erg dan een botter hier in A'foort, allemaal accounts die op 033 eindigen en lvl 30+ zijn... Eentje zelfs lvl 33

[ Voor 51% gewijzigd door PB-powell op 11-08-2016 10:42 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Oeh nice! Ik zit op 24.5 ongeveer. Duurt lang! Jij benut je lucky egg dus door de app uit te gooien en weer aan te doen na elke evolutie? Ik ben benieuwd of dat bij mij veel tijd zou besparen, soms lijkt ie er langer over te doen dan andere keren.
Nee, ik niet. Geen supersnelle foons. Maar het is iets dat wel werkt met voldoende krachtige hardware want daarmee start de app snel genoeg weer op. Om daarvoor te compenseren wil ik dus twee foons parallel gaan gebruiken. 'Dual screen' dus. 8)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48
Volgens mij is dat er een uit de categorie Slowpoke... Dat onderwerp is in dit topic al minstens 5x uitvoerig besproken. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Volgens mij is dat er een uit de categorie Slowpoke... Dat onderwerp is in dit topic al minstens 5x uitvoerig besproken. :D
Inclusief formule om je prestige winst te berekenen.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Voor de mensen met Android devices (Lenovo P70 Jiangu J3 en nog meer Android 4.4.x lijkt het) die niet kunnen inloggen of het bericht "Our servers are humbled" krijgen: ik vond het volgende online en voor mij werkte het:
Hiii.. I got solution for P70. First make acount Trainer club pokomen and sign it. Then go to setting. Chose Log out. And now login with your google acount. IT,S WORKED!!!!
edit:
Werkt maar eenmalig :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Herby op 11-08-2016 10:47 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09

Thompson

Beeromaniac

[...]

Ja dat vermoeden had ik al wel maar dit topic blijft zo ongelooflijk hard gaan dat je het natuurlijk snel kunt missen. Enige wat tegenwoordig niet meer gemist kan worden is een 100% Poliwhirl O-)

Beeromaniac

• gwystyl
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hanky74 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:29:
[...]

Hier in Apeldoorn hebben we in een buurt (in Zuid) 4 nesten waar regelmatig Squirtles, Chamanders, Pikachu's en Magmars spawnen. Je wil niet weten hoeveel mensen de hele dag door in die buurt met auto's rondrijden om ze te vangen. Vaak gaan ze dan ook midden op het voet of fietspad staan omdat het lastig is om met de auto erbij te komen.
Waar in Zuid? Ik had Charmander als start maar de rest heb ik nog niet.... Moet ik binnenkort eens langs dan (als het droog is)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
I'm a bad trainer ;( Word wakker, start de app op en zie een poliwrath in de sightings. Ipv me aan te kleden en naar buiten te sprinten draai ik me nog een keer om....

• bbc

bbc

Nyokki schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:18:
Kom ik ineens in het wild een gyarados tegen, is hij maar 37 cp... eerder op de dag een Lapras die 1788cp was vluchte die bij me, en bij m'n vriendin vangt hem met 1 pokeball.
Genoeg berries te eten geven en niet vergeten een nieuwe berry te geven (na een ontsnapping denk ik). Bij een Pokémon die ik nog niet heb gooi ik er ook gewoon ultra ballen tegen, ongeacht de CP.

• zaQu
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-02-2022
Normaal zitten bij ons enkel de regular pokémons in de buurt. Gisteren plots 2 Vaporeons op een straat afstand met redelijke CP (1200-1400). Direct mijn beste CP beesten,wel enkele ballen aan kwijt :-)
Level 18 nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Toch eens een avondje "gekeken" in Kijkduin waarom iedereen daar een heisa om maakt. Ik heb niemand gezien, beetje onderuitgezakt maar heen en weer "gelopen" om te kijken wat er zowel te vinden was. Ik moet zeggen dat er toch wel een diversiteit te vinden was aan Pokemon. Uiteindelijk was ik het zat en legde mijn telefoon weg, pakte wat te drinken en schakelde mijn PS4 maar aan voor een portje DS3 vanaf mijn luie stoel.

Want lui was ik ja :+ Hier in de buurt is er toch geen ene reet te vinden waardoor ik wel snap dat mensen GPS-spoofs gebruiken als ze in een afgelegen gat wonen

Strava

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Trainen gaat snel met een lagere mon maar het kan ook zeer frustrerend zijn als je charge move vol zit, je een long press doet om die te activeren en die toch niet gebruikt wordt. Als dan het dodgen van diezelfde charge move van de tegenpartij ook niet verwerkt wordt ben je gewoonlijk in een klap dood. Mateloos irritant. :X Moet nog veel aan verbeterd worden. Zou ook wel eens verband kunnen houden met minder snelle hardware waarop de screen input niet met voldoende prioriteit uitgelezen wordt. Slecht programmeerwerk dus dat helaas veel te vaak voorkomt. ;(

Was ook leuk dat er eergisteren door omstandigheden twee zeer lage mons op een gym stonden met daarboven twee veel sterkere. Met mijn Exeggcutor steeds die twee wegblazen en dan weglopen. Krijg je 200 punten erbij en weer herhalen. Heb ik toen iets van 6-7 keer gedaan zonder tussentijds te healen. Na afloop was één potion van 20 voldoende om mijn Exeggcutor weer helemaal fit te maken. 8)

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 08:39
hier ook ineens ponyta en vulpix gevangen in de straat..

wel fijn dat er dus gerouleerd wordt om het een beetje leuk te houden.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Inclusief formule om je prestige winst te berekenen.
En grap over het voordeel van een 100% Poliwhirl :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ask!
  • Laatst online: 04-10 12:12
spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:57:
[...]

En grap over het voordeel van een 100% Poliwhirl :+
Heeft er iemand een 100% Poliwhirl ja?

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ask! schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:57:
[...]

Heeft er iemand een 100% Poliwhirl ja?
Dat bestaat niet.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• spocy
Toch wel, maar diegene lijkt te lui te zijn om de Candy te verzamelen en er een Poliwrath van te maken :+

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 18:37

OmeJoyo

This is me

Nou, net toch ook maar eens een paar Pokemon op de IV waarde gechecked.

Pikachu 86%
Sandslash 82%
Vaporeon 91%

En de topper: Dragonair 95% :)

Ik durf mijn 11% Electrabuzz bijna niet te noemen :(

Nu vroeg ik me af, vanaf welke waarde is het de moeite waard om de pokemon te uppen? Ik wil sowieso van elke Pokemon 1 houden, dus ook heel slechte IV pokemon houdt ik tot er wat beters komt, maar als ik iets voor het uppen houdt, wanneer dan? Die 95% lijkt me een no-brainer, maar een 86% Pikachu bijvoorbeeld?

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Toch wel, maar diegene lijkt te lui te zijn om de Candy te verzamelen en er een Poliwrath van te maken :+
Wacht.
Dus iemand heeft een haast-legendarische 100% Poliwhirl maar kan/wil deze niet tot een haast-mythische 100% Poliwrath evolven!?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Darkfreak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

Wacht.
Dus iemand heeft een haast-legendarische 100% Poliwhirl maar kan/wil deze niet tot een haast-mythische 100% Poliwrath evolven!?
Ik ga zo lachen als die persoon ook mudslap als basisaanval krijgt. >:)

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
OmeJoyo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:02:

Nu vroeg ik me af, vanaf welke waarde is het de moeite waard om de pokemon te uppen? Ik wil sowieso van elke Pokemon 1 houden, dus ook heel slechte IV pokemon houdt ik tot er wat beters komt, maar als ik iets voor het uppen houdt, wanneer dan? Die 95% lijkt me een no-brainer, maar een 86% Pikachu bijvoorbeeld?
Ik zelf begon bij 80% ze te bewaren. Voor sommige vond ik al gauw betere dus daarvoor hanteer ik nu 86%, anderen krijg ik maar niks beters voor dus daarvoor is de grens omlaag gegaan naar 75%....
Oftewel...zoek het effe lekker uit ;)
Het hangt erg van jezelf af en wat er bij jou te vinden is :)

• spocy
Robkazoe schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Ik ga zo lachen als die persoon ook mudslap als basisaanval krijgt. >:)
Wij allemaal, inclusief die persoon zelf (tussen zijn tranen door uiteraard) :+

• mark-k
Ja maar, als hij m evolved heeft hij geen 100% poliwhirl meer en dan is de grap dood...

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 20-08 18:25
mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Ik zelf begon bij 80% ze te bewaren. Voor sommige vond ik al gauw betere dus daarvoor hanteer ik nu 86%, anderen krijg ik maar niks beters voor dus daarvoor is de grens omlaag gegaan naar 75%....
Als ik van een bepaald soort genoeg candy heb, dan wordt die bij mij regelmatig ge-evolved. Ondanks dat de pokemon een IV van >60% heeft, kan het wel een geschikte mon zijn voor in de gyms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:10:
Ja maar, als hij m evolved heeft hij geen 100% poliwhirl meer en dan is de grap dood...
Evolved de grap dan niet gewoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ask!
Je kunt mij echt enorm jaloers maken met een 100% Poliwhirl.

Maar net iets meer met een 97% Togetic.

[ Voor 26% gewijzigd door Ask! op 11-08-2016 11:15 ]

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nog een berichtje over de stops die op de stations zijn weggehaald:
http://www.nu.nl/games/43...erd-klachten-prorail.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedra
[...]

Ah, top. Nog een beetje Drowzee denk ik O-)

• Robkazoe
mercapto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Voor die biljoen Drowzees die ik vang hanteerde ik twee regels:
IV boven de 85% bewaar ik.
CP boven de 550 bewaar ik.

Maar gister een evolutierondje gedaan. Ik had toen op een gegeven moment 12 Hynpo's met CP van 1100+. Dus van die laatste ben ik ook maar afgestapt want dat maakt ook geen bal meer uit. Heb er nu zes bewaard met de beste IV's en verschillende aanvallen (een psy-poke met Ghostball is soms best handig) en dat geloof ik wel.

• mark-k
Darkfreak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Evolved de grap dan niet gewoon?
Nee want 100% poliwhirl is een fenomeen, 100% poliwrath denkt iedereen waar hebben die het over.

• mark-k
Ask! schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:12:
Je kunt mij echt enorm jaloers maken met een 100% Poliwhirl.

Maar net iets meer met een 97% Togetic.
Jij wil een Gen2 pokemon? Succes.

• Ask!
mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Jij wil een Gen2 pokemon? Succes.
“The word impossible is not in my dictionary.” – Napoleon Bonaparte

• Mx. Alba
De spoorbeheerder sluit niet uit dat er nog meer Pokéstops op stations worden verwijderd door Niantic.
.... Ik vrees met grote vrezen voor 2-6 van de Pokéstops het dichtst bij mijn werkplek. :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Nou ja, ik hou sowieso van elke Pokemon er 1 in mijn eigen storage, uiteraard zoveel mogelijk de beste ervan, straks komt gen2 en kan je er wellicht nog iets mee....

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Nedra
Ik ben wel benieuwd naar de 2nd gen pokémons, in alle eerlijkheid ken ik er erg weinig. Een Sudowoodo lijkt me dan we weer gaaf

Verwijderd

HeatWave schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:21:
Nou ja, ik hou sowieso van elke Pokemon er 1 in mijn eigen storage, uiteraard zoveel mogelijk de beste ervan, straks komt gen2 en kan je er wellicht nog iets mee....
Alle makkelijk tevangen pokemon knal ik eruit. Die mogen van mij naar de professor. De overige die wat lastiger zijn houd ik gewoon. Naast alle sterke pokemons natuurlijk

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mx. Alba schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

[...]

.... Ik vrees met grote vrezen voor 2-6 van de Pokéstops het dichtst bij mijn werkplek. :/
Oef... straks moet je wat doen tijdens je werk :o

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Alle makkelijk tevangen pokemon knal ik eruit. Die mogen van mij naar de professor. De overige die wat lastiger zijn houd ik gewoon. Naast alle sterke pokemons natuurlijk
Ja ok, Pidgeys en Ratattas, weedles etc hoeven niet per se.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• mark-k
Ja hoor, zit hier in de gyms bij rood een kerel met 3x een snorlax van 2.5k+ voor zover ik kan zien (waarschijnlijk nog wel meer dus)... Like that's legit...

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 11:27
Waar zien jullie die percentages? Ik zie dat nergens in de interface :+

Verwijderd

Ik wil een 100% Tropius, dan is mijn leven compleet *O*

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:26:
Ja hoor, zit hier in de gyms bij rood een kerel met 3x een snorlax van 2.5k+ voor zover ik kan zien (waarschijnlijk nog wel meer dus)... Like that's legit...
Gewoon melden via "Report high-priority issue". Als je niks doet weet je zeker dat ie zo blijft doorspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ask!
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:26:
Een 100% Poliwhirl herken je meteen.
Die krijgt een gouden randje in het spel.

En hij heeft een kroontje op.

Verwijderd

q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:26:
Klopt, maar het is zwaar illegaal om hier in het topic uitleg over te geven, aangezien dit door Niantic niet wordt gesupport en de data voor deze berekeningen is gemined :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Klopt, maar het is zwaar illegaal om hier in het topic uitleg over te geven, aangezien dit door Niantic niet wordt gesupport en de data voor deze berekeningen is gemined :+
Helemaal niet waar, er staat zelfs een IV calculator in de topicwarning zelf. Je mag alleen geen zaken bespreken die inbreuk maken op de EULA van de game. (zoals o.a. hacks, cheats, GPS-spoofs etc.) :+
en ik blijf maar happen he |:(

• spocy
PB-powell schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Gewoon melden via "Report high-priority issue". Als je niks doet weet je zeker dat ie zo blijft doorspelen.
Nou kan 3 hoge snorlax nog best realistisch zijn. Als je geluk hebt met je 10km eieren en je bent rond level 25 dan lijkt dit mij best haalbaar eigenlijk.

• mark-k
spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:35:
[...]

Nou kan 3 hoge snorlax nog best realistisch zijn. Als je geluk hebt met je 10km eieren en je bent rond level 25 dan lijkt dit mij best haalbaar eigenlijk.
Nog even rondgekeken, in een paar andere gyms zit hij met wat dragonites van nog hogere cp. Je moet wel erg veel geluk hebben om 4 snorlax en 4 dragonites van allemaal 2.5k+ te hebben.

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 08:30
[...]

Inderdaad! ik heb al iemand gezien die legit al iets van 7 x snorlax heeft...
mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Nog even rondgekeken, in een paar andere gyms zit hij met wat dragonites van nog hogere cp. Je moet wel erg veel geluk hebben om 4 snorlax en 4 dragonites van allemaal 2.5k+ te hebben.
dan wordt het inderdaad een ander verhaal xD

[ Voor 33% gewijzigd door KingHawk op 11-08-2016 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

Helemaal niet waar, er staat zelfs een IV calculator in de topicwarning zelf. Je mag alleen geen zaken bespreken die inbreuk maken op de EULA van de game. (zoals o.a. hacks, cheats, GPS-spoofs etc.) :+
en ik blijf maar happen he |:(
Goed visweer >:)

• spocy
mark-k schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Dan wordt het natuurlijk steeds minder realistisch :+

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

Dat weet ik, ik kijk daarom ook altijd naar het level van de trainer. Als die ook onrealistisch hoog is maak ik een melding aan.

• spocy
gotta catch em all toch in dit topic :+

• bbc

bbc

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Ik snap de disclaimer wel, maar in het openingstopic staan volgens mij een aantal links die min of meer ingaan tegen de regels.

Die app die je IV berekent op basis van een screenshot is een third party app, maar doet eigenlijk net hetzelfde als een online IV calculator, of zie ik het mis?

• mark-k
bbc schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Ik snap de disclaimer wel, maar in het openingstopic staan volgens mij een aantal links die min of meer ingaan tegen de regels.

Die app die je IV berekent op basis van een screenshot is een third party app, maar doet eigenlijk net hetzelfde als een online IV calculator, of zie ik het mis?
Dat heb je inderdaad verkeerd, want die app faalt gigantisch. IV's die hij berekent klopt geen hol van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:46
[...]

Gebruik maken van een screenshot is iets anders als gegevens uitlezen uit je account door middel van een gekraakte API.

Home Assistant configuratie

• spocy
[...]

Het berekenen van IV's op basis van gegevens die je zelf in zou kunnen vullen door in je game te kijken is niet verboden. Het inbreken in de game/server/verkeer ertussen om op die wijze extra info uit te lezen en daarmee automatisch de IV's te bepalen wel.

De IV tool in de warning zelf vereist handmatige input van gegevens die algemeen beschikbaar zijn in de game. Er gaat ook een app rond die op basis van een screenshot en OCR deze gegevens voor je uitleest. Deze breken dus beide niet in op de game en zijn gewoon toegestaan.

Verwijderd

[...]

Ik heb een excelsheet waarin het berekend wordt. Dit moet ik wel handmatig invoeren maar is wel risicoloos. Maar ik ben nog steeds van mening dat ik hooguit bij hele bijzondere Pokémon rekening hoef te houden met IV waarden, gezien tot level 30 in het wild hogere CP's gevonden worden, en stardust wil ik toch niet uitgeven aan 'replaceable' Pokémon.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:13
Met een excelsheet heb je nog steeds een range van % en geen zekerheid.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 11:23
Hoeveel stardust heb je nodig voor pokemon die jullie vangen op level 20 / 25?

Zit op 18 en kom niet verder dan 2200 als evolve requirement aan stardust. Ben benieuwd of het ineens hard omhoog gaat.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:53:

Zit op 18 en kom niet verder dan 2200 als evolve requirement aan stardust. Ben benieuwd of het ineens hard omhoog gaat.
Ik ben level 22 en mijn Golduck met CP1330 heeft 2500 stardust nodig en 2 candy.

• Mx. Alba

Ik ben level 24, mijn hoogste level Pokémon is een 25,5 en de volgende upgrade zou 4000 dust en 3 candy kosten als dat mogelijk zou zijn.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ik moet voor m'n hoogste pokemon nu 3500 uitgeven per power up. Ik ben lvl 23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Lvl 22 hier
Flareon CP1478 heeft 2500 dust en 2 candy nodig
Slowbro CP1476 heeft 2500 dust en 2 candy nodig
Hypno CP 1362 heeft 3000 dust en 3 candy nodig
Golduck CP1362 heeft 2500 dust en 2 candy nodig
Tentacruel CP 1290 heeft 3000 dust en 3 candy nodig

[ Voor 19% gewijzigd door Darkfreak op 11-08-2016 11:58 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 20:39
Ik moet echt een oude telefoon gaan kopen. Mijn vriendin heeft gisteravond 2 5km eieren gehatched zonder de deur uit te gaan. Ik heb er helaas maar 30 meter bij gekregen...

[ Voor 64% gewijzigd door Beltoni op 11-08-2016 12:46 ]

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
http://www.nu.nl/games/43...erd-klachten-prorail.html

Het word toch ook steeds mooier he :D

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
je bedoelt dat iedereen dezelfde link post? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Stardust Cost Pokemon Level
200 1
400 3
600 5
800 7
1000 9
1300 11
1600 13
1900 15
2200 17
2500 19
3000 21
3500 23
4000 25
4500 27
5000 29
6000 31
7000 33
8000 35
9000 37
10000 39

• CaptJackSparrow
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:10:
Stardust Cost Pokemon Level
200 1
400 3
600 5
800 7
1000 9
1300 11
1600 13
1900 15
2200 17
2500 19
3000 21
3500 23
4000 25
4500 27
5000 29
6000 31
7000 33
8000 35
9000 37
10000 39
Je bedoelt bonus i.p.v. cost neem ik aan?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Je bedoelt bonus i.p.v. cost neem ik aan?
Nee, hij bedoeld "cost". De dust cost om een pokemon van dat level een upgrade te geven (per half level).

De meeste mensen deugen!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Cassius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Nee, hij bedoeld "cost". De dust cost om een pokemon van dat level een upgrade te geven (per half level).
Oh ja. Ik dacht dat het spelerlevels waren. Vond het wel sympathiek dat je daarvoor ook dust zou krijgen. ;)

• TheBrut3
Dan stond er wel Trainer level.

Maar dus om je Pokémon van level 23 naar level 25 te krijgen ben je 14.000 dust kwijt.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik dacht dat ik met bijna 300k dust een leuke hoeveelheid had, aangezien het spel minder interessant wordt er gisteren zonder moeite 150k doorheen geblazen op final evolves met leuke iv en moveset. Resultaat is aardig, maar doet je dik inzien dat je voor een top6-12 lineup die je wilt maxen niet aan hoeft te komen met minder dan 500k door de levels heen.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:51:
Met een excelsheet heb je nog steeds een range van % en geen zekerheid.
Dit is inderdaad meestal het geval, hoewel ik nu hoger level wild Pokémon vind waarbij maar 1 combinatie past, dus daarover heb ik wel zekerheid ;)
En door alsnog stardust te investeren kun je vaak na enkele Power-ups wel de range verfijnen of een definitief percentage verkrijgen. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Zo doel voor vandaag gehaald, level 23 ! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door spocy op 11-08-2016 12:37 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En daar zijn eieren 22 t/m 25 :) : Pidgey (CP297), Zubat (CP273), Ekans (CP364), Goldeen (CP409).

Het vangen gaat nog steeds bagger met het vele ontsnappen en ran away :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 10:57
Raven schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:40:
En daar zijn eieren 22 t/m 25 :) : Pidgey (CP297), Zubat (CP273), Ekans (CP364), Goldeen (CP409).

Het vangen gaat nog steeds bagger met het vele ontsnappen en ran away :/
Je weet dat max uit een ei lvl 20? Is Hoger dan dit zullen ze niet echt komen zonder powerup

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Groenie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Je weet dat max uit een ei lvl 20? Is Hoger dan dit zullen ze niet echt komen zonder powerup
Ik ben nog maar level 16 :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mx. Alba
Zo, PokéLunch ook weer achter de rug. Twee gyms overgenomen en bij eentje een Pokie bijgezet - helaas was één van die gyms weer teruggepakt voor ik ging cashen dus maar voor drie gyms bonus goodies gekregen (want mijn Dewgong zit voor de 4e dag op rij stevig in de Triavium gym).

Ook 15 stops gelopen en drie eieren uitgebroed (Nidoran M, Staryu en Zubat). Onderweg alleen bij een lure twee Staryus tegengekomen en verder weinig interessants. De ratten en vliegende ratten heb ik maar eens gelaten voor wat ze waren.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:16
"De uitgever van het spel liet ons in eerste instantie weten dat we konden aangeven welke punten we verwijderd willen hebben", vertelt een woordvoerder van ProRail. "Dat is de wereld op zijn kop. We beheren 7.000 kilometer spoor in Nederland. Zij starten dit spel, dit is hun verantwoordelijkheid."
Dus in plaats van deze zogezegd gevaarlijke punten aan te kaarten belasten ze Niantic met het verwijderen van alle punten rond hun 7000 kilometer spoor? Leuk voor alle Pokémon Go spelers dat ProRail voor de makkelijkste weg kiest en dat Niantic er nog gehoor aan geeft ook. Ik vraag me af of alle verwijderde stops en gyms überhaupt op terrein liggen wat door ProRail wordt beheerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ErikT738 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

[...]

Dus in plaats van deze zogezegd gevaarlijke punten aan te kaarten belasten ze Niantic met het verwijderen van alle punten rond hun 7000 kilometer spoor?
Tsja, nogal wiedes. Wil jij als belastingbetaler de kosten dragen van het nalopen van 7000 kilometer spoor met een random game-app in de hand om te bepalen welke van de ingame stops gevaarlijk is? En dat nog een keer vrolijk overdoen voor de volgende app die zoiets doet? Daar is geen beginnen aan en ik geef ProRail hier groot gelijk in.
Leuk voor alle Pokémon Go spelers dat ProRail voor de makkelijkste weg kiest en dat Niantic er nog gehoor aan geeft ook. Ik vraag me af of alle verwijderde stops en gyms überhaupt op terrein liggen wat door ProRail wordt beheerd...
Is dat relevant? Als het gevaarlijk is dan moet zo'n stop weg ongeacht op wiens terrein het ligt. En noch Niantic, noch ProRail zal behoefte hebben aan het uitpluizen welke stop nou wel of niet veilig is. En áls iemand het zou moeten doen dan is het toch echt Niantic, want die hebben de stops zelf toegevoegd zonder te kijken of dat wel een goed idee was...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 14 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status