Ik geloof dat hier iemand een 100% Poliwhirl heeftRobkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:28:
[...]
Hoe hoog kan een Poliwhirl dan zijn qua IV dan?
Nou kan inloggen met een andere telefoon, zelfde account, maar nog steeds staat de app niet in mijn Google apps met toestemming, dat lijkt er dus niet toe te doen...
Ik lees dat mensen met een lenovo p70 ook deze problemen hebben, maar ik gebruik een chinese import.... iemand enig idee hoe dit te debuggen? Want wachten op een antwoord van Niantec zie niet gebeuren...
Ik lees dat mensen met een lenovo p70 ook deze problemen hebben, maar ik gebruik een chinese import.... iemand enig idee hoe dit te debuggen? Want wachten op een antwoord van Niantec zie niet gebeuren...
offtopic:
misschien een eigen TS inmiddels?
misschien een eigen TS inmiddels?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Ik had maar één Golduck. Ooit uit een ei gekregen geloof ik. CP van 956 en IV 56-69 dus die ga je niet direct verder oppompen. Wel Confusion 15/Hydro Pump 90 wat wel redelijk netjes is geloof ik.
Nu heb ik mijn Psyduck87 met CP 633 (na 1 PU) naar een Golduck87 gebracht met CP 1374.
Met Water Gun 6/Hydro Pump 90
Die Water Gun 6 heeft mijn 100% Vaporeon ook dus dat kan nooit verkeerd zijn.
Tussendoor nog een Poliwag CP 171 gevangen die 36-51% IV had dus die is tot candy vermalen. Daar heb je niks aan maar ja... wie heeft er nou ook een 100% Poliwag?
Gisteren een Zubat 91-93% naar Golbat geëvolueerd en eergisteren een Goldeen 91-93% naar Seaking. Zo geef ik mezelf elke dag een klein presentje.
Ga die Golduck nog maar eens wat power-upjes geven. Gewoon voor de lolz.
Oh en gisteren voor de tweede keer een Lapras uit een 10km ei. Kwam ook uit mijn eerste 10km ei. Toen 908 CP geloof ik. Die ben ik na een paar powerupjes maar bij 1037 gestopt candy te voeren omdat ik door kreeg dat die toch nooit hoog zou worden en ik beter op een volgende kon wachten met hogere uitgangs CP. Deze is 1673 met een IV van 84-91 waar die eerste 31-82 was.
En weer een leuk beetje extra candy natuurlijk. Deze is me wel weer wat snoepjes waard.
Nu heb ik mijn Psyduck87 met CP 633 (na 1 PU) naar een Golduck87 gebracht met CP 1374.
Met Water Gun 6/Hydro Pump 90
Die Water Gun 6 heeft mijn 100% Vaporeon ook dus dat kan nooit verkeerd zijn.
Tussendoor nog een Poliwag CP 171 gevangen die 36-51% IV had dus die is tot candy vermalen. Daar heb je niks aan maar ja... wie heeft er nou ook een 100% Poliwag?
Gisteren een Zubat 91-93% naar Golbat geëvolueerd en eergisteren een Goldeen 91-93% naar Seaking. Zo geef ik mezelf elke dag een klein presentje.
Ga die Golduck nog maar eens wat power-upjes geven. Gewoon voor de lolz.
Oh en gisteren voor de tweede keer een Lapras uit een 10km ei. Kwam ook uit mijn eerste 10km ei. Toen 908 CP geloof ik. Die ben ik na een paar powerupjes maar bij 1037 gestopt candy te voeren omdat ik door kreeg dat die toch nooit hoog zou worden en ik beter op een volgende kon wachten met hogere uitgangs CP. Deze is 1673 met een IV van 84-91 waar die eerste 31-82 was.
Men, ik ben lvl 21,5 en heb gewoon nog niet één keer een 10km ei gehad...dat is toch wel echt vervelend -.-
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Capelle a/d ijssel rond de koperwiek
Psn - Sevyxs
Thanks man! Mocht ik daar in de buurt zijn,blijf ik even iets langer hangen
Tegen die tijd heeft Niantic toch alweer alles omgegooid en zijn andere aanvallen weer beter ofzo, het is russian roulette met die gasten.poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:47:
Nu ja, maar straks met Battelen zijn dit misschien wel leuke om mee tegen elkaar te spelen
Ik weet dat ik straks echt wel met andere beestjes wil spelen dan alleen met de gedoodverfde sterkste.
Haha grappig, ik heb net ook mn eerste te pakken gekregen. Helaas niet zo hele hoge IV:

Edit: o en kutaanvallen
[ Voor 6% gewijzigd door badros86 op 10-08-2016 20:29 ]
Guilty ^^Nedra schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:41:
[...]
Ik geloof dat hier iemand een 100% Poliwhirl heeft
Zie screenshot van vanmorgen
Is wel al een Poliwrath sinds vanmorgen!
[ Voor 8% gewijzigd door Ossi op 10-08-2016 20:27 ]
Had mijn Poliwag (96%) geevolueerd naar een Polywrath. Heeft ie Mudshot als aanval gekregen. Wat een prutzooi...
Zijn de poli's sterk? Niet zo veel aandacht aan besteed, komen best veel voor hier. Wat is zn sterkste aanval?
Ja sorry, maar die is toch minder interessant dan de enige echte 100% Celebrity PoliwhirlOssi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:27:
[...]
Guilty ^^
Zie screenshot van vanmorgen
Is wel al een Poliwrath sinds vanmorgen!

Vapereon is beter, maar Poliwrath is zeker niet slecht. Is voor mijn gevoel een beetje de B-selectie. Makkelijk te krijgen maar zeker niet onaardig.badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:31:
Zijn de poli's sterk? Niet zo veel aandacht aan besteed, komen best veel voor hier. Wat is zn sterkste aanval?
Ik snap nog steeds niet dat een waterpokemon een ground type basis attack kan hebben maar goed...
Voor de verandering was mud shot een van de beste aanvallen dus je bent idd een beetje genaaid.Robkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:39:
[...]
Vapereon is beter, maar Poliwrath is zeker niet slecht. Is voor mijn gevoel een beetje de B-selectie. Makkelijk te krijgen maar zeker niet onaardig.
Ik snap nog steeds niet dat een waterpokemon een ground type basis attack kan hebben maar goed...

Dit valt me niet tegen. IV is ook lekker hoog
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik ben hetzelfde level heb alleen iets meer 10 km eieren.Mu.siQ schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:49:
Men, ik ben lvl 21,5 en heb gewoon nog niet één keer een 10km ei gehad...dat is toch wel echt vervelend -.-

Nee, hier gaan we de wedstrijd mee winnen (ik ben rood en zit ook in deze gym)

Spaar jij ze of zo? Ze zijn om uit te broeden hoor.Idifix schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:55:
[...]
Ik ben hetzelfde level heb alleen iets meer 10 km eieren.
[afbeelding]
In dat opzicht is Mud Shot ook wel goed. Maar Bubble doet net zoveel damage en is hetzelfde type. Nu zit je met de combinatie ground + water wat alleen werkt tegen vuur en rots Pokemon.mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:40:
[...]
Voor de verandering was mud shot een van de beste aanvallen dus je bent idd een beetje genaaid.
Wel makkelijk om even wat punten te halen om zo een 4e pokemon erin te krijgen. Die Magicarp sterft al als je er naar kijkt.Tristan schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:57:
Nee, hier gaan we de wedstrijd mee winnen (ik ben rood en zit ook in deze gym)
[afbeelding]
Jij bent gewoon jaloerspoor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:33:
[...]
Ja sorry, maar die is toch minder interessant dan de enige echte 100% Celebrity Poliwhirl
Zo heb je nog nooit een Pikachu gezien of op je radar gehad en zo heb je er ineens 2 in je inventory zitten
Eerste op 2 minuten fietsen en uithijgend thuis achter de PC spawnde de 2e gewoon op m'n bureau. Meer mensen het idee dat de spawns aangepast zijn? Eerder vanavond voor het eerst een Dragonair spawn hier en nu 2x Pikachu. Ik klaag niet... PIKACHU!

Eerste op 2 minuten fietsen en uithijgend thuis achter de PC spawnde de 2e gewoon op m'n bureau. Meer mensen het idee dat de spawns aangepast zijn? Eerder vanavond voor het eerst een Dragonair spawn hier en nu 2x Pikachu. Ik klaag niet... PIKACHU!
Holy F!
Bij mij in het dorp (ergens in Zuid-Limburg) spawnt nu al in 3 dagen tijd 3x een Snorlax.
Ben er geen enkele keer bij geweest
Morgen en overmorgen zet ik mijn tent daar neer wachtend op een wild Snorlax!
Lijkt er op dat er betere Pokémon spawnen!
Volgens mij hebben er meerdere dit gezegd maar ik kan het bevestigen.
Veel Dratinies etc.
Een hele Drawzee nest
Bij mij in het dorp (ergens in Zuid-Limburg) spawnt nu al in 3 dagen tijd 3x een Snorlax.
Veel Dratinies etc.
Een hele Drawzee nest
I bad beat my meat by busting my nuts!
Welk dorp is dat en hoe laat ongeveer elke keer? Dan kom ik langsmurphylee schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:06:
Holy F!
Veel Dratinies etc.
Een hele Drawzee nest
Ben serieus btw, woon zelf in Geleen.
[ Voor 3% gewijzigd door mark-k op 10-08-2016 21:07 ]
Levert dan ook crap prestige op, dus dan ben je alsnog 'n half uur bezigRobkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:59:
Wel makkelijk om even wat punten te halen om zo een 4e pokemon erin te krijgen. Die Magicarp sterft al als je er naar kijkt.

met n cp10 pidgey moet dat toch wel lukken? 500 prestige per keer.anboni schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:07:
[...]
Levert dan ook crap prestige op, dus dan ben je alsnog 'n half uur bezig
Ik spaar ze ja. Ben op level 17 begonnen met sparen. Als ik er 9 heb dan koop ik wat van die broedmachines om ze uit te laten komen. Waarom? Omdat het kan.CaptJackSparrow schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
Spaar jij ze of zo? Ze zijn om uit te broeden hoor.

Hmm.. als dat inderdaad zo werkt, dan is het inderdaad niet zo dramatisch.mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:08:
[...]
met n cp10 pidgey moet dat toch wel lukken? 500 prestige per keer.
Mijn ervaring is dat de eerste pokemon verslaan 100 prestige oplevert, de tweede in totaal 250. Geen idee wat de tweede en derde Pokemon zijn. Maar 250 punten per keer moet je makkelijk kunnen halen en als de 2e en 3e ook makkelijk zijn rol je er zo overheen.anboni schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Hmm.. als dat inderdaad zo werkt, dan is het inderdaad niet zo dramatisch.
Hmmm rondje lopen op 10 augustus in de avond, verwacht je niet je jas mee te hoeven nemen. Ik trap er toch elke avond al in
als CP van aanvaller gelijk of lager is krijg je 500*(CPdef/CPatk), is de prestige hoger krijg je 250*(CPdef/CPatk). Daarom dus altijd met n lager CP pokemon aanvallen (max prestige per verslagen pokemon is 1000 trouwens)anboni schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Hmm.. als dat inderdaad zo werkt, dan is het inderdaad niet zo dramatisch.
Zo werkt het dus niet, zit een formule achter, zie berichtje hierbovenRobkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
Mijn ervaring is dat de eerste pokemon verslaan 100 prestige oplevert, de tweede in totaal 250. Geen idee wat de tweede en derde Pokemon zijn. Maar 250 punten per keer moet je makkelijk kunnen halen en als de 2e en 3e ook makkelijk zijn rol je er zo overheen.
Dan verbaast het me dat er niet meer hogere level gyms zijn met 'n cp10 whatever erinmark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
als CP van aanvaller gelijk of lager is krijg je 500*(CPdef/CPatk), is de prestige hoger krijg je 250*(CPdef/CPatk). Daarom dus altijd met n lager CP pokemon aanvallen (max prestige per verslagen pokemon is 1000 trouwens)
Dat is dus ook de reden waarom je lagere Pokies niet weg moet doen als ze goede aanvallen hebben. Ideale gym trainers. Ook een Chansey bijvoorbeeld is een geweldige gym trainer door z'n lage CP en extreem hoge HP.mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
als CP van aanvaller gelijk of lager is krijg je 500*(CPdef/CPatk), is de prestige hoger krijg je 250*(CPdef/CPatk). Daarom dus altijd met n lager CP pokemon aanvallen (max prestige per verslagen pokemon is 1000 trouwens)
CP10 is juist onhandig. Een 800-1000 Pokie onderin is ideaal want die kan je met een goed gekozen 600-800 aanvaller wel verslaan voor extraplus punten.anboni schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:13:
Dan verbaast het me dat er niet meer hogere level gyms zijn met 'n cp10 whatever erin
[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 10-08-2016 21:15 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Vraagje wat kan ik hier het beste doen,
heb 3 Voltorb
2x aanval Spark 7 En Signal Beam 45 cp 443
1x Tacket 12 En Discharge 35 cp 458
welke evolve?
heb 3 Voltorb
welke evolve?
De aanvallen veranderen toch na de evolutie dus dat maakt niet zo heel veel uit. Welke van de twee heeft eventueel de beste IV waarde? En anders, welke heeft het beste CP metertje? Dan zou je die kunnen upgraden naar een Electrode.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:16:
Vraagje wat kan ik hier het beste doen,
heb 3 Voltorb
welke evolve?
Nu we het toch over eieren hebben, onderstaande kwam uit uit 5km exemplaar. Mijn eerste Meowth 

apollo13

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wel vaag, kom met 3 verschillende IV calculators op 3 verschillende opties bij een pokemon...
Verwijderd
tackle 20 hyperbeam 120 gewordencp 910Robkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:20:
[...]
De aanvallen veranderen toch na de evolutie dus dat maakt niet zo heel veel uit. Welke van de twee heeft eventueel de beste IV waarde? En anders, welke heeft het beste CP metertje? Dan zou je die kunnen upgraden naar een Electrode.
Ok ben erachter dat die pokeIV app die je scherm checkt niet te vertrouwen is. 2 andere IV calculators geven andere waardes (waaronder die hier in de warning), en daar kloppen de lvls tenminste wel (app gaf een vers gevangen pokemon een half lvl wat niet kan).
Zou jij niet stoppen met dit spel?poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Alleen op die van Albantar![]()
[afbeelding]
Ook ik heb me denk ik te gek laten maken door de IV hype hier. Had eindelijk 400 magikarp candy en heb die met de hoogte IV (100%) geëvolueerd naar Gyryados, welke maar 1205 CP heeft!!
Stardust er aan uitgeven is ook zonde, want hij heeft een slechte moveset.
Hoe ik het nu zie: IV waarde heeft alleen zin bij Pokemon die je 2 keer kunt evolueren, omdat je dan vrijwel altijd een zeldzame Pokemon hebt na 2 evoluaties (bv. Venusaur of Gengar) , waar je wel stardust in wil steken.
Bij Pokemon waar je maar 1 keer kunt evolueren hou ik nu gewoon de hoogste CP aan. Wellicht is dat niet slim als er een 2e gen pokemon komt, maar daar moet je het ook niet voor doen lijkt me... Heb daarbij ook geen flauw idee welke 1e gen pokemon nog geevolueerd kan worden naar een 2e gen pokemon...
Hoe ik het nu zie: IV waarde heeft alleen zin bij Pokemon die je 2 keer kunt evolueren, omdat je dan vrijwel altijd een zeldzame Pokemon hebt na 2 evoluaties (bv. Venusaur of Gengar) , waar je wel stardust in wil steken.
Bij Pokemon waar je maar 1 keer kunt evolueren hou ik nu gewoon de hoogste CP aan. Wellicht is dat niet slim als er een 2e gen pokemon komt, maar daar moet je het ook niet voor doen lijkt me... Heb daarbij ook geen flauw idee welke 1e gen pokemon nog geevolueerd kan worden naar een 2e gen pokemon...
Bij een gyarados is de IV zeker wel handig omdat die ook lastig te krijgen is, daarentegen zou ik bij een weedle er echt niet op letten terwijl die wel 2 evoluties heeft. Het is alleen nuttig bij pokemon waar je dust in wil stoppen, of dat een Dratini of een rattata is ligt aan jezelf.YinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:45:
Ook ik heb me denk ik te gek laten maken door de IV hype hier. Had eindelijk 400 magikarp candy en heb die met de hoogte IV (100%) geëvolueerd naar Gyryados, welke maar 1205 CP heeft!!Stardust er aan uitgeven is ook zonde, want hij heeft een slechte moveset.
Oké, dan heb ik denk ik gewoon pech gehad dat mijn Gyryados de slechtse moveset heeft... Maar een weedle heeft inderdaad ook 2 evoluties, maar daar ga ik ook geen stardust instekenmark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:48:
[...]
Bij een gyarados is de IV zeker wel handig omdat die ook lastig te krijgen is, daarentegen zou ik bij een weedle er echt niet op letten terwijl die wel 2 evoluties heeft. Het is alleen nuttig bij pokemon waar je dust in wil stoppen, of dat een Dratini of een rattata is ligt aan jezelf.
Dus eigenlijk beter gezegd: Pokemon waar je je stardust in wil gaan steken (voor mij de zeldzame pokemon), daar check je de IV waarde voor. De overige kijk ik alleen naar de CP
je kan ze beter eerst zo ver mogelijk door evolueren?YinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:59:
[...]
Oké, dan heb ik denk ik gewoon pech gehad dat mijn Gyryados de slechtse moveset heeft... Maar een weedle heeft inderdaad ook 2 evoluties, maar daar ga ik ook geen stardust insteken![]()
Dus eigenlijk beter gezegd: Pokemon waar je je stardust in wil gaan steken (voor mij de zeldzame pokemon), daar check je de IV waarde voor. De overige kijk ik alleen naar de CP
en dan kijken wat voor moveset ze hebben...
als het goed is kun je er er stardust in steken en anders niet
pokemons spawnen nu langer dan een uur ipv 15 min. is dit bij jullie ook zo?
Nope spawn locaties (de)spawn tijden zijn hier onveranderd...
Zie je dat op je scanner of sta je werkelijk naast een pokemon? Sommige scanners klopt namelijk niks van, laten legendaries zien enzo.badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:50:
pokemons spawnen nu langer dan een uur ipv 15 min. is dit bij jullie ook zo?
En een 400-candy Gyarados met Dragon Breath en Twister...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ben ik nou spuit 11 of zijn de 'blaadjes' /spawnpunten niet meer zichtbaar?
Welke app is dat?badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:23:
[...]
Haha grappig, ik heb net ook mn eerste te pakken gekregen. Helaas niet zo hele hoge IV:
[afbeelding]
Edit: o en kutaanvallen
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Klopt en da's een groot gemisreadytoflow schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:02:
Ben ik nou spuit 11 of zijn de 'blaadjes' /spawnpunten niet meer zichtbaar?
Ik had 50+ eevee candy's, maar geen goede eevee's ... dus vandaag ben ik Eevee's gaan sparen, en ik heb er eindelijk twee van 97.78% en 93.33% Perfect.
Ik heb al een Jolteon (71.11% en 737CP) en Vaporeon (66.67% en 1325CP). Dus de 93,33% gaat een Flareon worden, en de 97,78% een nieuwe Vaporeon.
Ik heb al een Jolteon (71.11% en 737CP) en Vaporeon (66.67% en 1325CP). Dus de 93,33% gaat een Flareon worden, en de 97,78% een nieuwe Vaporeon.
Mijn dagelijkse rondje fietsen begint flauw te worden. Alleen maar pidgey, drowzee en rattata's gevangen. Zelfs twee incense hadden weinig effect. Ohja, nog een beedrill..
In het bos had ik echt véél meer succes.
In het bos had ik echt véél meer succes.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Eentje die hier niet besproken mag worden. Misschien moet men stoppen met het posten van deze plaatjes, want hiermee wek je natuurlijk wel dit soort reacties op (dat men dus vraagt welke app dit is).
is everything cool?
Gaat alleen werken als je voor die eerste Vap niet de Rainer truc hebt gebruikt. Als je dat wel hebt gedaan... Dan 33% kans.ImmortalSoul schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:43:
Ik had 50+ eevee candy's, maar geen goede eevee's ... dus vandaag ben ik Eevee's gaan sparen, en ik heb er eindelijk twee van 97.78% en 93.33% Perfect.
Ik post bijna nooit maar zijn jullie er van op de hoogte dat je de cutcene van evolutie kunt skippen? Je bespaart veel tijd als je de game afsluit en opnieuw oostart.
Met mijn Iphone 6s is het net gelukt 114 evolties te doen en had niets meer over met nog 3 minuten te gaan. 😎 Ik had paar flinke haperingen dus met een hele goede run is tussen de 130 a 140 mogelijk.
[edit] ik zei eerst 140 a 150 maar dat is misschien wel heel veel 😋
Met mijn Iphone 6s is het net gelukt 114 evolties te doen en had niets meer over met nog 3 minuten te gaan. 😎 Ik had paar flinke haperingen dus met een hele goede run is tussen de 130 a 140 mogelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Apocalyptus op 11-08-2016 00:12 ]
Mijn eerste 3 eevee's heb ik ook met Rainer, Pyro en Sparky geevolueerd. Paar dagen terug nogmaals een Rainer geevolueerd in een Vaporeon en vandaag nog een Sparky naar een Jolteon. Of ik had geluk met beide evoluties, of het werkt alsnog met een 2e keer.Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:57:
[...]
Gaat alleen werken als je voor die eerste Vap niet de Rainer truc hebt gebruikt. Als je dat wel hebt gedaan... Dan 33% kans.
Ik moet wel zeggen dat ik na het hernoemen van de eevee, de game opnieuw heb opgestart en vervolgens de evolutie heb uitgevoerd, dat had ik al eens gelezen op reddit.
Hoe vaak moeten we het nog zeggen, nee het werkt maar 1x per eeveelution! Je hebt 11 procent kans gehad om die 2 te krijgen en dat is gelukt, proficiat, maar nee het was niet door de naam.xPhantom schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:14:
[...]
Mijn eerste 3 eevee's heb ik ook met Rainer, Pyro en Sparky geevolueerd. Paar dagen terug nogmaals een Rainer geevolueerd in een Vaporeon en vandaag nog een Sparky naar een Jolteon. Of ik had geluk met beide evoluties, of het werkt alsnog met een 2e keer.
Ik moet wel zeggen dat ik na het hernoemen van de eevee, de game opnieuw heb opgestart en vervolgens de evolutie heb uitgevoerd, dat had ik al eens gelezen op reddit.
Komende zondag een Pokemon dagje in Kijkduin met een paar vrienden. Heb er zin in.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je een high-end phone hebt is dat inderdaad sneller. Als je een wat slomere telefoon hebt zal dat waarschijnlijk niets uit maken of is het slomerApocalyptus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:07:
Ik post bijna nooit maar zijn jullie er van op de hoogte dat je de cutcene van evolutie kunt skippen? Je bespaart veel tijd als je de game afsluit en opnieuw oostart.
is iemand laatst toevallig naar attractiepark slagharen geweest?
morgen ga ik daar een dagje naar toe....
zijn daar nog speciale pokemons en of pokestops?
100% Ponyta'sAggressor schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:28:
Vulpix is in Leeuwarden vrij schaars.. Dus Ninetales zit er voorlopig nog niet in dit mij! Voor zover ik weet zit er n nest Vulpix' in het Cambuur stadion... Echter is deze vanaf de openbare plekken niet te pakken te krijgen. Binnenkort maar eens wat verderop kijken, al is Kijkduin mij echt te gek voor een spelletjeZephyer schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:44:
Vandaag bij Neeltje Jans geweest, man man... hoop pokestops met een hele riedel aan lures.![]()
Het stierf van de Venonats, Magnemites, Voltorbs, Vulpixes
Van deze soorten had ik er twee nog niet, dus die waren sowieso welkom
Verder is het natuurlijk wel zo leuk dat op andere locaties het aanbod ook zo verschillend t.o.v. de thuisbasis.
Goedemorgen allemaal,
Vandaag wordt mijn doel om level 23 te halen
nog 5k exp te gaan, moet lukken lijkt me!
Wat zijn jullie Pokemon plannen vandaag?
Vandaag wordt mijn doel om level 23 te halen
Update 1.3.1 in de iOS app store met als patch note "No text fixes". Da's dan wel humor 
Edit: nog 12k te gaan tot lvl23
Edit: nog 12k te gaan tot lvl23
[ Voor 18% gewijzigd door TAA op 11-08-2016 07:44 ]
Same here. Ik heb nog 14k XP nodig. Dus of het gaat lukken weet ik nog niet. Maar we gaan ervoor.spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:41:
Goedemorgen allemaal,
Vandaag wordt mijn doel om level 23 te halennog 5k exp te gaan, moet lukken lijkt me!
Verwijderd
Idem maar dan voor lvl 24->25spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:41:
Goedemorgen allemaal,
Vandaag wordt mijn doel om level 23 te halennog 5k exp te gaan, moet lukken lijkt me!
Het weer zit wel niet echt mee hier.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 08:03 ]
Ik doe het een stuk voorzichtiger. Nog 2k exp voor level 21
Zo dan ben je flink aan het spelen geweest als je al richting level 25 gaatVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:02:
[...]
Idem maar dan voor lvl 24->25
Het weer zit wel niet echt mee hier.
En ondanks het weer gaat het vast lukken, en demo31051987, die 14K tik je nog voor de middag binnen joh
zie wel dat een of andere blauwe of rooie rakker een poging heeft ondernomen de geel gedomineerde gym hier in de buurt te pakken. Niet gelukt maar helaas wel mijn Pokemon eruit geknald... dus maar weer even levelen en er weer bij zetten. Instinct FTW!
Ik ben bang dat het een avondsessie moet gaan worden. Op het werk is er weinig te doen qua pokemon, behalve dan gebruik maken van het GPS probleem om eitjes uit te broedenspocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:06:
[...]
En ondanks het weer gaat het vast lukken, en demo31051987, die 14K tik je nog voor de middag binnen joh
[...]
http://www.ad.nl/digitaal...k-en-gevaarlijk~a5ab0740/De NS heeft de PokéStops en gyms laten weghalen bij de stations. Het werd te druk en te gevaarlijk, meldt de NS volgens AT5. ,,We willen graag dat onze reizigers alert zijn tijdens het reizen'', aldus de NS.
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo vreemd, kan er wel begrip voor opbrengen.
Nog 71K voor lvl 24, dus dat gaat hem vandaag niet worden. Wel als doel een 5km ei uitbroeden, gym overnemen en hopelijk wat moois scoren onderweg naar de bios vanavond.spocy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:41:
Goedemorgen allemaal,
Gister weinig pokemon kunnen spotten maar de paar die ik heb gevonden waren erg goed!
Waaronder een Bulbasaur van 98% IV en 610 CP en een Krabby van 98% en 129 CP

Als gevolg van een evolution rondje icm met een lucky egg zat mijn bag overvol. Uiteindelijk had ik nog maar 3 5km eiren over. Vanochtend onderweg naar het werk de eieren weer aangevuld. Wat denk je, enkel 5km eieren.
Zijn er methodes om meer 10 km eieren te krijgen?
De enige methode die ik heb gemerkt welke enigszins werkt is onthouden waar je 10km eggs krijgt en daar spinnen als je ruimte voor eggs hebt. Ik heb niet alles bijgehouden, maar krijg mijn 10km eggs vrijwel altijd bij dezelfde stops en hetzelfde geldt voor 2 en 5km eggs.Amd RuLuzzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:34:
Als gevolg van een evolution rondje icm met een lucky egg zat mijn bag overvol. Uiteindelijk had ik nog maar 3 5km eiren over. Vanochtend onderweg naar het werk de eieren weer aangevuld. Wat denk je, enkel 5km eieren.
wat zijn die grasjes?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wauw, zeker die Bulbasaur is wel echt heel erg goed, dat gaat een mooie Venusaur worden na verloop van tijd!KingHawk schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:32:
Gister weinig pokemon kunnen spotten maar de paar die ik heb gevonden waren erg goed!
Hmm bij mij werkt dit niet, volgens mij moet je gewoon mazzel hebben. 5km eieren lijken het meest voorkomend, daarna 2km, en minst voorkomend de 10km.Hogader schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:37:
[...]
De enige methode die ik heb gemerkt welke enigszins werkt is onthouden waar je 10km eggs krijgt en daar spinnen als je ruimte voor eggs hebt. Ik heb niet alles bijgehouden, maar krijg mijn 10km eggs vrijwel altijd bij dezelfde stops en hetzelfde geldt voor 2 en 5km eggs.
Maar wellicht is er een bepaalde logica betreffende bepaalde tijden bij bepaalde stops, maar ik heb hier geen bewijzen voor kunnen ontdekken helaas.
Begrijpelijk voor perrons maar een beetje onzin voor omliggende gyms en stops. Maar ze zijn vast blij in het nieuws te komen gecombineerd met Pokémon Go.
Ja doe altijd sowieso eerst evolueren, dan kijken naar de moveset en dan eventueel pas power-uppen als het een pokemon is waar ik mijn stardust in wil steken.Aggressor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:02:
[...]
je kan ze beter eerst zo ver mogelijk door evolueren?
en dan kijken wat voor moveset ze hebben...
als het goed is kun je er er stardust in steken en anders niet
Maar bij pokemon als bijv. Staryu, Pidgey, Rattata, Weedle, Caterpie, Spearow etc. etc., kijk ik alleen naar hoogste CP, want met die Pokemon doe ik verder toch niets meer. Is alleen om te powerlevelen en niet om gyms mee aan te vallen en verdedigen.
Haha gister nog een rondje gefietst om deze even te collecten. Een nest wil ik het niet noemen want ze spawnen maar 1x in de zoveel tijd en dan ook maar max 3 op verschillende plekken.Hanky74 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
Hier in Apeldoorn hebben we in een buurt (in Zuid) 4 nesten waar regelmatig Squirtles, Chamanders, Pikachu's en Magmars spawnen. Je wil niet weten hoeveel mensen de hele dag door in die buurt met auto's rondrijden om ze te vangen. Vaak gaan ze dan ook midden op het voet of fietspad staan omdat het lastig is om met de auto erbij te komen.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Kwam gisteren bij mijn masseuse, die is binnen 1,5 week level 21,5 geworden.
Voor mensen in de buurt van Hellevoetsluis. De vesting zitten 4 pokestops bij elkaar met constant lures. En Spijkenisse noord in de wijk bij de Sportlaan achter de scholen daar. Schijnt ook helemaal vol met pokemon te zitten. De bushalte daar Onyx bijvoorbeeld.
Voor mensen in de buurt van Hellevoetsluis. De vesting zitten 4 pokestops bij elkaar met constant lures. En Spijkenisse noord in de wijk bij de Sportlaan achter de scholen daar. Schijnt ook helemaal vol met pokemon te zitten. De bushalte daar Onyx bijvoorbeeld.
Dat wil ik ook! Hier alleen een nest Pikachu's in de buurt. Al meer dan 20 gevangen maar geen eentje met goed IV die ik wil upgraden.MeagaShira schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:59:
[...]
Haha gister nog een rondje gefietst om deze even te collecten. Een nest wil ik het niet noemen want ze spawnen maar 1x in de zoveel tijd en dan ook maar max 3 op verschillende plekken.
Laatst gebeurde iets vets; zodra ik m'n GPS uit zette was ik opeens op een andere locatie, ik denk bij het laatste wi-fi netwerk wat gebruikt was voor plaatsbetaling. Zat ik thuis, maar was m'n pokémon avatar op eens op kantoor (met pokestop naast de deur). Zodra ik GPS weer aanzette was ik weer thuis. Werkte ook fantastisch in combinatie met incense; elke keer als ik van locatie wisselde spawnde weer nieuwe pokemon. Van thuis naar kantoor telde niet mee voor m'n eggs, maar ik had het laatst ook wat dichter in de buurt en dat telde wel mee. Helaas heb ik dit trucje niet meer kunnen herhalen

Bij de grote stations kan het misschien problemen opleveren ja, maar verder lijkt dit me wat overdreven. Het is juist wel goed tijdsverdrijf tijdens het wachten op de trein, maar dat gaat nu dus niet meer...
Klinkt inderdaad meer als marketing dan dat het daadwerkelijk een risico was.
Ik merk dat nu ook met mijn Hypno. Vroeger toen er nog kuilen in de weg zaten en ik mijn sterkste pokemon (de Hypno) upgraden. Terwijl ik nu op het punt sta om hem in te ruilen voor een candyYinYang schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:50:
[...]
Ja doe altijd sowieso eerst evolueren, dan kijken naar de moveset en dan eventueel pas power-uppen als het een pokemon is waar ik mijn stardust in wil steken.
Maar bij pokemon als bijv. Staryu, Pidgey, Rattata, Weedle, Caterpie, Spearow etc. etc., kijk ik alleen naar hoogste CP, want met die Pokemon doe ik verder toch niets meer. Is alleen om te powerlevelen en niet om gyms mee aan te vallen en verdedigen.
Ach het heeft mij ook de nodige gym battles gewonnen
Onder het mom van "bad publicity is also publicity". Het is voor PoGo spelers erg jammer (zelfs ronduit kut) terwijl voor 'normale' mensen dit geen invloed heeft. Het is niet alsof die Pokestops op de sporen waren, maar gewoon haalbaar vanaf de perrons.dutchgio schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:14:
[...]
Bij de grote stations kan het misschien problemen opleveren ja, maar verder lijkt dit me wat overdreven. Het is juist wel goed tijdsverdrijf tijdens het wachten op de trein, maar dat gaat nu dus niet meer...
Klinkt inderdaad meer als marketing dan dat het daadwerkelijk een risico was.
Een Onyx ben ik in Noord nog niet tegengekomen. Toch maar eens vaker die kant opArunia schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:14:
En op de Hongerlandsedijk spawnen regelmatig Charmanders. Helaas woon ik aan de andere kant van Spijkenisse waardoor ik er nog lang niet genoeg heb voor een Charizard
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik woon er vlakbij en weet in ieder geval dat er veel Pokestops zijn en door de hoeveelheid mensen vast veel lures. Er zullen dus wel wat Pokémon zijn. Als het echter alleen dezelfde zijn als waar ik woon is het de normale meuk + aardig wat EeveeAggressor schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:28:
Hellevoet is gekkehuis..kom daar regelmatig, je kan daar rondjes lopen voor je pokeballs, en daarna ga je bij de lures zitten, qua spawn kan je in het midden alle 4 de punten meepakken en dan kan je er 3 omdraaien voor pokeballs..blijf je minimaal in beweging (10 meter loopje) dan kan je ze alle 4 draaien..Arunia schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:14:
Het is daar ook bizar druk af en toe, heb er nog wel fotos van gemaakt..
Lures zijn ook wel redelijk gevarieerd af en toe..ik ben nu 24,5, lopen daar veel hogere rond..vooral mensen die daar wonen, zie vaak dezelfde daar..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik zou eerder bevreesd zijn voor in het wild spawnende Pokemon(s) (is het meervoud eigenlijk met of zonder 's'?) nabij het spoor en perrons waar mensen dan mogelijk massaal heen gaan lopen of naar gaan zoeken terwijl ze niet opletten en van het perron af vallen en zo dan voor stops en gyms die buiten de stations liggen. Daarvoor vind ik het eigenlijk niet algemeen zinvol. Het zou op meer individuele basis bekeken mogen worden. Je kunt wat ophopingen krijgen van mensen binnen bereik van een stop of wat tussen stops heen en weer lopende mensen maar tenzij die de doorstroming van passagiers belemmeren of andere mensen van de sokken lopen kunnen die niet heel veel kwaad lijkt me. De enkeling die door een lure of gym de tijd vergeet en de trein mist zal dat snel genoeg afleren lijkt me. Wel reden kan een stop/gym zijn die bijv. zo staat dat mensen aan de rand van een perron moeten gaan staan om er bij te kunnen. Die vormen een reëel risico.
Stops/gyms die aantoonbaar/beredeneerbaar hinderlijk of riskant zijn moeten natuurlijk weg maar om alles binnen een vrij ruime afstand tot een station te verwijderen lijkt me vooralsnog wat te ongenuanceerd.
En mijn doel vandaag is minimaal de laatste 10 muntjes scoren om een pokebag upgrade te kunnen kopen. Hard nodig. Vooral ook omdat ik liefst 120+ evoluties wil opsparen voor mijn gloednieuwe Lucky Egg. Gisteravond L25 geworden dus ondertussen 190k te gaan tot het volgende level. Meer dan je nodig hebt om van L1 naar L19 te gaan. Maar ik zit al sinds L23 met mijn 2K+ Snorlax op een wat verder gelegen stop dus die tien muntjes moeten wel lukken. Met dit weer zouden de andere drie waar ik nu ook op zit misschien ook wel lang genoeg kunnen overleven om vanavond meteen weer 30 muntjes te hebben voor een volgende aankoop.

Kijk wel uit met dit soort teleportatietrucjes want voor je het weet wordt je als spoofer aangemerkt met een ban erbij.Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:14:
[...]
Laatst gebeurde iets vets; zodra ik m'n GPS uit zette was ik opeens op een andere locatie, ik denk bij het laatste wi-fi netwerk wat gebruikt was voor plaatsbetaling. Zat ik thuis, maar was m'n pokémon avatar op eens op kantoor (met pokestop naast de deur). Zodra ik GPS weer aanzette was ik weer thuis. Werkte ook fantastisch in combinatie met incense; elke keer als ik van locatie wisselde spawnde weer nieuwe pokemon. Van thuis naar kantoor telde niet mee voor m'n eggs, maar ik had het laatst ook wat dichter in de buurt en dat telde wel mee. Helaas heb ik dit trucje niet meer kunnen herhalen
Ik denk ook om te voorkomen dat er s'avonds groepjes jongeren rondom de perrons blijven hangen dat ze weggehaald worden. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit aangezien ik nauwelijks met de trein reisCaptJackSparrow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Ik zou eerder bevreesd zijn voor in het wild spawnende Pokemon(s) (is het meervoud eigenlijk met of zonder 's'?) nabij het spoor en perrons waar mensen dan mogelijk massaal heen gaan lopen of naar gaan zoeken terwijl ze niet opletten en van het perron af vallen en zo dan voor stops en gyms die buiten de stations liggen. Daarvoor vind ik het eigenlijk niet algemeen zinvol. Het zou op meer individuele basis bekeken mogen worden. Je kunt wat ophopingen krijgen van mensen binnen bereik van een stop of wat tussen stops heen en weer lopende mensen maar tenzij die de doorstroming van passagiers belemmeren of andere mensen van de sokken lopen kunnen die niet heel veel kwaad lijkt me. De enkeling die door een lure of gym de tijd vergeet en de trein mist zal dat snel genoeg afleren lijkt me. Wel reden kan een stop/gym zijn die bijv. zo staat dat mensen aan de rand van een perron moeten gaan staan om er bij te kunnen. Die vormen een reëel risico.
Stops/gyms die aantoonbaar/beredeneerbaar hinderlijk of riskant zijn moeten natuurlijk weg maar om alles binnen een vrij ruime afstand tot een station te verwijderen lijkt me vooralsnog wat te ongenuanceerd.
En mijn doel vandaag is minimaal de laatste 10 muntjes scoren om een pokebag upgrade te kunnen kopen. Hard nodig. Vooral ook omdat ik liefst 120+ evoluties wil opsparen voor mijn gloednieuwe Lucky Egg. Gisteravond L25 geworden dus ondertussen 190k te gaan tot het volgende level. Meer dan je nodig hebt om van L1 naar L19 te gaan. Maar ik zit al sinds L23 met mijn 2K+ Snorlax op een wat verder gelegen stop dus die tien muntjes moeten wel lukken. Met dit weer zouden de andere drie waar ik nu ook op zit misschien ook wel lang genoeg kunnen overleven om vanavond meteen weer 30 muntjes te hebben voor een volgende aankoop.Nog een pokebag upgrade of een LE want die ga ik tot L30 niet meer krijgen, en dat is nog 1,29 miljoen XP ver, terwijl L25 710K was.
Gisteren ook weer 40 muntjes kunnen cashen.
Was al een tijdje niet meer gebeurd.
[...]
Kijk wel uit met dit soort teleportatietrucjes want voor je het weet wordt je als spoofer aangemerkt met een ban erbij.
Hoe wil je trouwens 120 evoluties doen met 1 egg? Ik kwam er laatst achter dat 50 te weinig is, maar ik had toen nog 7 minuten over, dus dan red ik er niet om nog eens 70 te doen
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Uit de categorie "had ik dat maar eerder geweten" effectief een gym trainen;
Kijk naar het niveau van de laagste pokemon in de gym, bijvoorbeeld een 1100 flareon.
Kies een pokemon uit waar je deze flareon zeker mee kan verslaan maar _lager_ dan 1100 CP. (water/ground dus). Na 1e gevecht leaven en klaar. 500+ gym prestige voor 1 simpel gevechtje. Ter vergelijking, versla je die 1100CP flareon met een 1300CP vaporeon dan levert het maar iets van 190 op.
Ik weet niet of iedereen nou zoiets heeft van omgwtfroflbbq hoezo wist je dat niet? Of dat ik er wellicht toch nog wat mensen mee help, maar bij deze.
Kijk naar het niveau van de laagste pokemon in de gym, bijvoorbeeld een 1100 flareon.
Kies een pokemon uit waar je deze flareon zeker mee kan verslaan maar _lager_ dan 1100 CP. (water/ground dus). Na 1e gevecht leaven en klaar. 500+ gym prestige voor 1 simpel gevechtje. Ter vergelijking, versla je die 1100CP flareon met een 1300CP vaporeon dan levert het maar iets van 190 op.
Ik weet niet of iedereen nou zoiets heeft van omgwtfroflbbq hoezo wist je dat niet? Of dat ik er wellicht toch nog wat mensen mee help, maar bij deze.
Beeromaniac
Had ik dit maar eerder gewetenThompson schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:54:
Uit de categorie "had ik dat maar eerder geweten" effectief een gym trainen;

Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status