Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:55:
Hoeveel prestige krijg je nu eigenlijk als je het onderste beest niet met één maar met twee pokies van beide lagere CP verslaat en dan uitstapt? Iemand dat al gedaan?

(Met natuurlijk voor de rest ook lagere pokies in je team.)
500+ :)

Gister 'getest'. Had m'n Electabuzz tegen een Gyarados gezet maar was niet helemaal aan 't opletten 8)7
Moest daarna nog een paar tikken uitdelen met een 2e Pokemon maar kreeg ondanks het gebruiken van 2 Pokemon wel iets van 534 prestige! Alle 6 waren ze lager in CP.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Gister 'getest'. Had m'n Electabuzz tegen een Gyarados gezet maar was niet helemaal aan 't opletten 8)7
Moest daarna nog een paar tikken uitdelen met een 2e Pokemon maar kreeg ondanks het gebruiken van 2 Pokemon wel iets van 534 prestige! Alle 6 waren ze lager in CP.
En als je er twee of drie of vier van minder dan halve CP voor nodig hebt? Krijg je dan ook 1000 prestige? Dat zou het trainen met lagere pokies wel erg veel makkelijker maken omdat je nooit meer kunt verliezen. Als je tijdig overschakelt kun je ook revives uitsparen. Of je zet er 6 Pidgeys of Rattata's in die je toch gaat transferren. Red je het daarmee dan? Of Lucky Egg evoluties die je ook gaat transferren. Worden die ook nog ergens goed voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
schaapiej schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Ik ging met het account van mijn kids (lvl 10 hoogste pokemon 385 CP) Kostte me drie pokemon maar wel 1000 prestige met het neerhalen van 900 cp Pokemon (werd verlaagd naar 639 CP). Zit nu wel in een stabiele gym..

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19
Dus ondanks al het geschreeuw en geblaat is het trainen kennelijk toch wel makkelijker geworden. Je moet alleen de nieuwe taktiek weer even uitvogelen.

Het makkelijkst trainen is dus een gym vol met Pokémon van ongeveer de zelfde CP zodat je een heel legertje kunt opstellen dat onder de laagste zit waarmee je toch die hele gym kunt verslaan. Hoppa, 3000-6000 prestige erbij bij een level 6 gym!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
@CaptJackSparrow, als ik de reactie van Lanithro lees dan moet dat kunnen!

@Albantar, het is zeker makkelijker geworden! Of beter gezegd; het is nog makkelijker geworden! :p
Kost alleen wat meer tijd dan voorheen. Vooral het gedeelte waar je de 6 automagisch gekozen Pokemon moet omwisselen voor andere.

Moet zeggen dat sinds de laatste update het gym gebeuren bij mij een heel stuk soepeler werkt. Weer ie voorheen vaak vast liep of geen animaties liet zien heb ik dat tot nu toe nog niet gehad. *even afkloppen*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:11:
Dus ondanks al het geschreeuw en geblaat is het trainen kennelijk toch wel makkelijker geworden. Je moet alleen de nieuwe taktiek weer even uitvogelen.

Het makkelijkst trainen is dus een gym vol met Pokémon van ongeveer de zelfde CP zodat je een heel legertje kunt opstellen dat onder de laagste zit waarmee je toch die hele gym kunt verslaan. Hoppa, 3000-6000 prestige erbij bij een level 6 gym!
Het geschreeuw ging er wat mij betreft over dát het juist veel te makkelijk wordt en de 'kunst' er af gaat. De uitdaging en de finesse is grotendeels weg. En elke sukkel die nog geen week speelt kan nu een gym trainen zodat ze nóg veel sneller L10 worden. Afhankelijk van de verdeling sterk/zwak kan die dan korter of langer blijven staan of aan de onderkant wat wisselingen vertonen waar de lagere geleidelijk verdrongen worden door hogere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Het geschreeuw ging er wat mij betreft over dát het juist veel te makkelijk wordt en de 'kunst' er af gaat. De uitdaging en de finesse is grotendeels weg. En elke sukkel die nog geen week speelt kan nu een gym trainen zodat ze nóg veel sneller L10 worden. Afhankelijk van de verdeling sterk/zwak kan die dan korter of langer blijven staan of aan de onderkant wat wisselingen vertonen waar de lagere geleidelijk verdrongen worden door hogere.
Tja, maar een sukkel die een level 9 gym wil upgraden spendeert een bak revives en potions om 900 prestige te winnen terwijl een slimme speler minder resources kwijt is en in één keer 3000 tot in een hypothetische ideale situatie zelfs 9000 prestige erbij te pakken.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Tja, maar een sukkel die een level 9 gym wil upgraden spendeert een bak revives en potions om 900 prestige te winnen terwijl een slimme speler minder resources kwijt is en in één keer 3000 tot in een hypothetische ideale situatie zelfs 9000 prestige erbij te pakken.
En dat gaat dus weer mensen bevoordelen die 'home stops' en/of 'work stops' hebben en de hele/halve dag ballen kunnen dumpen en doorfarmen om die potions en revives weer aan te vullen zodat ze kunnen blijven 'brute forcen'. Levert ze ook naar verhouding meer great- en ultraballs op. Dat introduceert dus weer een andere ongelijkheid in het spel.

Nee... ik vind het geen winst. Ze hadden meerdere Leagues/Tiers moeten introduceren om ook lagere levels meer gymspel te kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Mx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

2000 - 4000 prestige per ronde is goed haalbaar mits de juiste mons selecteerd. Voor mijn gevoel kost het wel meer potions en revives als voorheen.

Ik merkte gisteren wel dat ik mijn naamvoering moet updaten. Ik ben veel te lang bezig om pokemons te reviven, healen en selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:55:
Hoeveel prestige krijg je nu eigenlijk als je het onderste beest niet met één maar met twee pokies van beide lagere CP verslaat en dan uitstapt? Iemand dat al gedaan?

(Met natuurlijk voor de rest ook lagere pokies in je team.)
Krijg je nog steeds gewoon de prestige van de hoogste erbij. Heb een keer n 2k pokemon getraind met alleen maar 700- en had er 2 voor nodig, kreeg gewoon 1k prestige.

Ik vind het maar kut zo, ze hadden of moeten doen dat je kunt kiezen uit 1tm6, of dat de hoogste prestige van de pokemon die je gebruikt hebt telt (stel je hebt er 3 nodig om m te verslaan tellen alleen die 3), of ze moeten een sorteerfunctie maken met laagste cp eerst, want dit duurt echt veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

Krijg je nog steeds gewoon de prestige van de hoogste erbij. Heb een keer n 2k pokemon getraind met alleen maar 700- en had er 2 voor nodig, kreeg gewoon 1k prestige.

Ik vind het maar kut zo, ze hadden of moeten doen dat je kunt kiezen uit 1tm6, of dat de hoogste prestige van de pokemon die je gebruikt hebt telt (stel je hebt er 3 nodig om m te verslaan tellen alleen die 3), of ze moeten een sorteerfunctie maken met laagste cp eerst, want dit duurt echt veel te lang.
Misschien in naamgeving "setjes" samenstellen? Dus je jolteon + 5x lage CP troep om tegen een waterpokie te trainen? Allemaal zelfde voorvoegsel, sorteren op naam en klaar?

Misschien wat omslachtig, maar beter krijg ik het niet verzonnen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Of misschien alleen pokies favoriten als je ze gaat gebruiken (op wat voor manier dan ook) voor gyms. En dan sorteren op favorites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

Dat zei ik eerder ook al meteen. Dit is haastig aan het spel geflanst terwijl het spel er qua basisontwerp maar vooral ook de UI totaal niet op afgestemd is. Het is alsof je een scheepsstuurwiel op een fiets zet. Dat werkt ook niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Dat zei ik eerder ook al meteen. Dit is haastig aan het spel geflanst terwijl het spel er qua basisontwerp maar vooral ook de UI totaal niet op afgestemd is. Het is alsof je een scheepsstuurwiel op een fiets zet. Dat werkt ook niet echt.
Afbeeldingslocatie: http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/11/crazy-pirate-hunting-bicycle-art-project01.jpg
Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Laatst online: 26-08 14:53
Ik ga de raticates en pidgeottos toch bewaren aangevuld met wat andere zooi/evoluties die ik toch nooit gebruik omdat ze slechte moves hebben (tentacools, venomoths , jynxen etc)

Trainen met zo een zootje tegen de laagste (of misschien zelfs laagste 2) en daarna de shredder in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Dit is in mijn ogen dus weer een nutteloze update. Hiervoor kon je gewoon enkel de onderste verslaan wat de laagste en makkelijkste is. Nu ga ik dat waarschijnlijk nog steeds doen maar dan gaan lopen na de eerste want anders verspil je enkel meer potions en revives. Het gaat ook weer langer duren om telkens 6 pokemon te selecteren.

Waarom moeten we altijd zo lang wachten op updates en dan verandert er echt niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Voor rootgebruikers: dit werkt voor mij

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Waar ken ik dit van, ohja de rest van dit spel dat net zo debiel in elkaar gebeund is :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ok, het bashen van het spel is weer begonnen..... Als jullie allemaal zo ontevreden zijn, dan zou ik een potje tetris gaan spelen als ik jullie was.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wat betreft die no root onzin van Niantic vond ik dit wel een aardig stukje op reddit.

https://www.reddit.com/r/.../its_never_going_to_stop/
It's never going to stop.

So, I get up this morning and see that SafetyNet has been updated again. Of course I already know that Pokemon Go wont work because SafetyNet came back false in the SafetyNet helper app. Anyway, I went onto PokemonGoDev and I see this thread where someone reported SafetyNet was updated, but when I scroll down to the comments I just see a bunch of people angry at the update of safety net. There is no reason to be angry, we are lucky we even have SuHide and that it's being updated frequently. Remember SafetyNet is used for banking apps which are much more important than Pokemon Go. This is not Googles fault but more just Niantics for implementing SafetyNet into Pokemon go. If you look on the PlayStore, only around 12 apps use SafetyNet and the majority of those are Banking apps. I have no idea why Niantic decided to implement it and be so serious about this root thing. The updates for SafetyNet are never going to stop because it's being used for safety and legal purposes. Soon enough Chainfire will be tired of creating work-arounds and it's just going to turn into a mess. Really, the only thing we can do is complain to Niantic at this point. I'm not sure. What do you think?
Het is en blijft toch ook zeer apart volk daar bij Niantic. Als Ingress speler wist ik dat al maar ik blijf me er toch telkens weer over verbazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:38
[...]

Het frustreert de bubble strat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
[...]

Dat zal je als "captain" ook vast al geprobeerd hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Marselaar schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:27:
Ok, het bashen van het spel is weer begonnen..... Als jullie allemaal zo ontevreden zijn, dan zou ik een potje tetris gaan spelen als ik jullie was.
Of je geeft gewoon toe dat er een heleboel dingen beter hadden gekund als er even over nagedacht was wat de gevolgen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:59:
[...]

Of je geeft gewoon toe dat er een heleboel dingen beter hadden gekund als er even over nagedacht was wat de gevolgen zouden zijn.
We kunnen zeuren over de game tot dat we een ons wegen, maar achteraf blijft een groot deel de game gewoon spelen. Het zeuren over functies hier binnen dit topic heeft geen zin. Denk je dat Niantic een 'kleine' website uit Nederland in de gaten gaat houden en proberen te vertalen? De opmerkingen over functies en keuzes moet men direct bij Niantic neerleggen. Pas dan weten ze wat er speelt en wat er moet veanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[...]

Tuurlijk, maar constructief of bashen is een groot verschil.
Over het algemeen vindt ik de sfeer hier erg negatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

Hij wordt waarschijnlijk gewoon (en terecht) moe van de enorme hoeveelheid gejank in dit topic. Zodra Niantic een scheet laat vergaat de wereld. En ook als Niantic het in zijn hoofd durft te halen géén scheet te laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
IdieEasy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:01:
[...]

Tuurlijk, maar constructief of bashen is een groot verschil.
Over het algemeen vindt ik de sfeer hier erg negatief.
Ik had eerst al gezegd wat ze beter hadden kunnen doen, dat is redelijk constructief volgens mij (heb niet eens gescholden, best knap vind ik zelf :P ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
demo31051987 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:01:
[...]

We kunnen zeuren over de game tot dat we een ons wegen, maar achteraf blijft een groot deel de game gewoon spelen. Het zeuren over functies hier binnen dit topic heeft geen zin. Denk je dat Niantic een 'kleine' website uit Nederland in de gaten gaat houden en proberen te vertalen? De opmerkingen over functies en keuzes moet men direct bij Niantic neerleggen. Pas dan weten ze wat er speelt en wat er moet veanderen.
Ik heb ze 2 maanden geleden een vraag gesteld via het officiele feedback formulier...ik geloof niet dat ze daar uberhaupt wat van lezen. :P

Sommigen zijn hier inderdaad erg negatief ingesteld, het valt wel op dat dat over het algemeen de meest fanatieke spelers zijn. Dus misschien houden ze dermate veel van het spel dat het ze "pijn" doet hoe langzaam de ergernissen worden aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik ben mijn hele leven trouwens al negatief ingesteld, als je niet meer kunt zeiken of provoceren, wat heeft het leven dan nog voor nut, is mijn motto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:10:
Ik ben mijn hele leven trouwens al negatief ingesteld, als je niet meer kunt zeiken of provoceren, wat heeft het leven dan nog voor nut, is mijn motto :P
Een echte Hollander. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Haha en dat in Zuid Limburg, het moet niet gekker worden he :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Haha en dat in Noord België Zuid Limburg, het moet niet gekker worden he :9
:+ :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ik zit een beetje in een pokemon go "midlife"crisis en wil graag advies.
Ben gister level 26 geworden en heb 101 pokemon in mijn pokedex (gevangen).
Uit mij hoofd heb ik voldoende candy voor 7/8 nieuwe pokemon evolves maar ik wil daar eigenlijk mee wachten tot ik sterke beginners heb op level 30. Verder heb ik nooit startdust gebruikt en heb ik nu 363987 stardust.

Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet zo veel meer kan. Mijn strategie was level 30 worden candy/stardust sparen tot die tijd en dan pas first evolves evolueren. Zodat je naast goede iv's ook een hoog cp hebt en dus minder stardust nodig hebt. Echter duurt het momenteel zo ongemogelijk lang om te levelen dat ik eigenlijk niets meer doe behalve pokemon vangen onderweg naar werk etc. Mijn pokemon zijn niet bepaald sterk dus qua gyms kan ik ook niet zo veel.
Welke strategie raden jullie aan? Gewoon door gaan tot level 30 of kan ik langzamerhand pokemon gaan evolven/upgraden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vHitziE.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Ik tank tenminste voor 1,24 euro per liter *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Ik tank tenminste voor 1,24 euro per liter *O*
0,51 cent de liter (lpg) 8) Ja ik weet dat het 30 cent is in Belgie

Alleen met Pokemon aan rij ik altijd met een omweg dat het voordeel van de goedkope brandstof weer weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:23
Zspirit schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:22:
Uit mij hoofd heb ik voldoende candy voor 7/8 nieuwe pokemon evolves maar ik wil daar eigenlijk mee wachten tot ik sterke beginners heb op level 30. Verder heb ik nooit startdust gebruikt en heb ik nu 363987 stardust.

Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet zo veel meer kan. Mijn strategie was level 30 worden candy/stardust sparen tot die tijd en dan pas first evolves evolueren. Zodat je naast goede iv's ook een hoog cp hebt en dus minder stardust nodig hebt. Echter duurt het momenteel zo ongemogelijk lang om te levelen dat ik eigenlijk niets meer doe behalve pokemon vangen onderweg naar werk etc. Mijn pokemon zijn niet bepaald sterk dus qua gyms kan ik ook niet zo veel.
Welke strategie raden jullie aan? Gewoon door gaan tot level 30 of kan ik langzamerhand pokemon gaan evolven/upgraden.
[afbeelding]
Ik dacht ook dat ik lekker ga levelen tot 30 voordat ik wat ging gebruiken, maar dat is te saai en je mist dan inderdaad het hele gym aspect. Ik zit op level 28 met nog 442K dust....kheb al hier en daar wat dust in pokemon gestopt en heb een aardig legertje van 2K+ CP pokemon nu waarmee ik nu mee kan doen in gyms.

Alleen levelen gaat te langzaam...de exp requirements van lvl 28 29 30 samen zijn bijna even veel als die van 1 naar 27.....dus reken maar zelf uit hoe lang je nog bezig bent voordat je level 30 ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
kan ik langzamerhand pokemon gaan evolven/upgraden.
[afbeelding]
JA!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

0,51 cent de liter (lpg) 8) Ja ik weet dat het 30 cent is in Belgie

Alleen met Pokemon aan rij ik altijd met een omweg dat het voordeel van de goedkope brandstof weer weg is.
Tankstation waar ik altijd kom doen ze niet aan LPG helaas dus dat kan ik niet checken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Kleine wegtrekker net in de pauze...ik zag een gym in Amsterdam Centrum die level 7 was met nog 5000XP to go naar 8. Dus ik ach, ik level dat ding wel ff. Bij level 8 aangekomen, plaatst iemand snel zijn poke erin (niemand te zien). :o

Dus ik vloek en ga door voor level 9....ik wil mijn poke erin zetten: plek weg. :(

Toen bleek ook dat ik niet meer mee kon doen (GPS error), ik zag echter wel dat hij nog getraind werd...heb ik staan wachten tot ie eindelijk 50.000 was en heb ik zo snel als ik kon mijn poke erin gezet. Uiteindelijk 3 kwartier daar gestaan zonder iemand gezien te hebben......

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-

[afbeelding]
Ja gewoon doen. Die dust die je voor je ultieme pokie nodig denkt te hebben kan je ook reserveren toch? Bewaar je 150k aan dust voor die Pokemon en de rest gebruik je nu om mooi gym materiaal mee te maken zodat je het spel weer leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
Doopy-X- schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:36:
Kleine wegtrekker net in de pauze...ik zag een gym in Amsterdam Centrum die level 7 was met nog 5000XP to go naar 8. Dus ik ach, ik level dat ding wel ff. Bij level 8 aangekomen, plaatst iemand snel zijn poke erin (niemand te zien). :o

Dus ik vloek en ga door voor level 9....ik wil mijn poke erin zetten: plek weg. :(

Toen bleek ook dat ik niet meer mee kon doen (GPS error), ik zag echter wel dat hij nog getraind werd...heb ik staan wachten tot ie eindelijk 50.000 was en heb ik zo snel als ik kon mijn poke erin gezet. Uiteindelijk 3 kwartier daar gestaan zonder iemand gezien te hebben......
Troll de spoofer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Doopy-X- schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:36:

Geweldig zo'n koekje van eigen deeg!

Ik had iets soortgelijks laatst toen ik een level 6 rode gym gesloopt had. Ik had er een Flareon in gezet en was hem omhoog aan het trainen, toen er een auto kwam aanrijden, en kennelijk vanuit die auto werd "mijn" gym aangevallen. Ik even tegen ze op trainen maar de gym werd toch steeds lager... Toen hij uiteindelijk blanco werd heb ik er meteen een Slowbro in geknikkerd en daarop ging ik toen weer trainen... Hebben ze die Slowbro er ook weer uit geschopt en ik knal er snel mijn andere Slowbro in - toen hielden ze het voor gezien en reden ze weg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Laatst online: 12-09 10:42
WahWah schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Ik dacht ook dat ik lekker ga levelen tot 30 voordat ik wat ging gebruiken, maar dat is te saai en je mist dan inderdaad het hele gym aspect. Ik zit op level 28 met nog 442K dust....kheb al hier en daar wat dust in pokemon gestopt en heb een aardig legertje van 2K+ CP pokemon nu waarmee ik nu mee kan doen in gyms.

Alleen levelen gaat te langzaam...de exp requirements van lvl 28 29 30 samen zijn bijna even veel als die van 1 naar 27.....dus reken maar zelf uit hoe lang je nog bezig bent voordat je level 30 ben...
Hoge gyms slopen met enkele vrienden gaat wel vlot en brengt veel XP op. Een level 10 gym van een ander team is binnen het kwartier neer met 2 andere vrienden en daar heb je geen hoge pokemon voor nodig. (Ik dacht om en bij de 6k.) Daarnaast af en toe eens gaan wandelen in gebieden met veel stops, wildspawns en lures zorgen wel voor wat extra. Als je dat kunt combineren met nog enkele nieuwe lukt het 'wachten' wel. Een enkele uren naar een park met bulbasaur, charmanders of squirtl is steeds een leuke trip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
zoals gezegd gaat 't nog even duren voordat je L30 aantikt hoor :)

Bij L26 kan je proberen wat mon's met al bijna MAX CP's (boogje bijna vol) te evolven. Kost zo niet veel stardust. Bei je Vaporeons/slowbros/Gyarados kan je ook wel stardust erin pompen hoor als ze de gewenste IV's/move sets hebben.

Een beetje meedoen met gyms is toch wel nuttig. Coins = incubator (=meer stardusts!) of lucky eggs (=meer EXP). Bovendien krijg je ook veel stardusts van de gyms zelf.

Ik wil b.v. 4/5 pokemons altijd op max hebben. Vanaf L26 vinnik het inderdaad zo traag gaan met EXP, dat je wel genoeg stardust krijgt om dat te kunnen doen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:41
Ben gister level 26 geworden (...)
Mijn strategie was level 30 worden candy/stardust sparen tot die tijd en dan pas first evolves evolueren. (...)
Echter duurt het momenteel zo ongemogelijk lang om te levelen dat ik eigenlijk niets meer doe behalve pokemon vangen onderweg naar werk etc.
Totaal xp om lvl 25 te bereiken: 710.000
Totaal xp om lvl 30 te bereiken: 2.000.000

Ik weet niet hoe lang je als speelt maar op dit tempo moet je zeker 2x zo lang spelen om bij lvl 30 te komen.
Niet echt leuk om zo lang geen fatsoenlijke evolves te doen lijkt me.

Geen garantie dat je op lvl 30 ineens starters krijgt met goede iv's en zelfs dan zal dat ook hoogstwaarschijnlijk geen pokemon zijn met hoge cp (zit op lvl 29, beste bulbasaur ooit was 80% IV)

Als je een pokemon hebt van tenminste 2500 dust voor een powerup (lvl 20) met goede IV's (ik probeer meestal 90%+) dan zou ik lekker evolueren als ik jou was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Mijn advies; Zorg dat je lol houdt in het spel.

Stoppen met een spel omdat je het niet meer leuk vindt, maar nog wel 500k (tegen die tijd) dust en 400 candy per pokemon hebben is niet nuttig.

Het is een spelletje, zorg dat je lol erin hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zspirit
Bedankt voor alle tips! Fijn om te lezen dat mensen tegen het zelfde aan lopen en dat het advies duidelijk is. Ik heb enkel bij mijn magikarps voor gyarados de IV gechecked verder eigenlijk niets gevolved behalve evee's en natuurlijk de 'slechte' pokemon voor XP. Het wordt denk ik maar eens tijd dat ik me ga verdiepen in IV's en movesets. Kom er met Silph Road wel uit denk ik. Heb nog geen enkele coin verdiend met gyms, wel 40 euro uitgegeven. Dus wat gratis pokecoins zou mooi zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Zspirit schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:01:
Bedankt voor alle tips! Fijn om te lezen dat mensen tegen het zelfde aan lopen en dat het advies duidelijk is. Ik heb enkel bij mijn magikarps voor gyarados de IV gechecked verder eigenlijk niets gevolved behalve evee's en natuurlijk de 'slechte' pokemon voor XP. Het wordt denk ik maar eens tijd dat ik me ga verdiepen in IV's en movesets. Kom er met Silph Road wel uit denk ik. Heb nog geen enkele coin verdiend met gyms, wel 40 euro uitgegeven. Dus wat gratis pokecoins zou mooi zijn!
Deze site is daar ook heel handig voor: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Als je een iPhone hebt... Download Poke Genie! Super app die aan de hand van screenshots (en evt de gegevens uit Appraisal) heel snel en accuraat de IV's van je Pokémon uitrekent.

Ennuh... Mijn stardust is eigenlijk altijd op. Zodra ik genoeg heb geef ik één van mijn Pokies een powerup. Ik begin altijd met de Pokies boven in mijn CP-lijst en werk dan mijn weg naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
GO IV voor android, daar zie je teven de kosten voor de dust en candy om een pokemon tot max level te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Bedankt voor de tips, die die site ga ik nu bekijken en de app zal ik ook even downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

GO IV voor android, daar zie je teven de kosten voor de dust en candy om een pokemon tot max level te brengen.
Ben huiverig om zoiets te installeren, wat is de kans dat niantic dit kan detecteren en je bant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40

hneel

denkt er het zijne van

Gisteren in Dinteloord een Gengar gevangen. Nooit eerder in het wild gezien.
En nu vandaag in Spijkenisse weer een Gengar in de sightings. What are the odds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
daan! schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:32:
[...]

Ben huiverig om zoiets te installeren, wat is de kans dat niantic dit kan detecteren en je bant?
Niet, want dit gaat niet in tegen de TOS. GO IV maakt enkel een screenshot. Er is dus geen verbinding met de Niantic servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

daan! schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:32:
[...]

GO IV leest alleen informatie van je scherm en maakt géén contact met de server. De kans is dus groot dat Niantic hier iets tegen gaat verzinnen en mensen gaat bannen, aangezien ze dat vaker doen met irrelevante zaken als Root access :P

Nee, lijkt mij risicoloos (en gebruik het zelf ook). Ik merk overigens dat de laatste versie van GO IV een stuk batterijvriendelijker is, dus check even of je de laatste versie gebruikt als je GO IV al hebt.

Daarnaast gebruik ik al wekenlang 1-2x per dag een dienst die wél informatie van de servers haalt om snel inzicht te krijgen in ál mijn Pokémon. Tot nog toe zonder ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Ik heb nu geen 5 km eieren meer. Waar ik voorheen alleen maar 5 km eieren kreeg, heb ik nu een heel regiment 2km eieren en 2 x 10 km eieren. Minor egg fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Oke ik ben lfink bezig geweest met iv's en movesets en dat is me vrij duidelijk. Echter rest mijn één vraag waar ik gene duidelijk antwoord op kan vinden. In hoeverre moet je IV's belangrijk vinden. Zo heb ik bijvoorbeeld deze twee vaporions met de zelfde moveset: Watergun en Aqua tail:
- 1949 CP - 64% IV
- 1721 82% IV

Dan zou ik dus beter de 1721 kunnen upgraden als ik het goed begrijp.

EDIT: eindelijk een duidelijk antwoord gevonden:
The difference between Pokemon GO IV with 0% and 100% IV score is 10% in terms of CP and general battle performance. iv;s not a lot by any means, but it is important for hardcore players.

[ Voor 24% gewijzigd door Zspirit op 14-10-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:50:
Ik heb nu geen 5 km eieren meer. Waar ik voorheen alleen maar 5 km eieren kreeg, heb ik nu een heel regiment 2km eieren en 2 x 10 km eieren. Minor egg fix?
Nog niet gemerkt :'( laatste 3-4 eieren waren gewoon 5 km. Maar na de minor patch van gisteren nog geen eitjes gehad :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
IdieEasy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:52:
[...]

Nog niet gemerkt :'( laatste 3-4 eieren waren gewoon 5 km. Maar na de minor patch van gisteren nog geen eitjes gehad :P
Het is al ongeveer een week aan de gang. Af en toe zitten ze er nog wel tussen, maar het is merendeels 2km dat de klok slaat. Moet er wel bij zeggen dat ik als "nieuwe strategie" had om elke 5 km direct uit te broeden. Dus ik liet 2km en 10km in inventory staan. Het is echt een groot verschil met de periode daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het werkt op zich wel, maar echt handig is het niet. Om xposed aan- of uit te schakelen moet je steeds een soft-reboot doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Marselaar schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:54:
[...]

Het is al ongeveer een week aan de gang. Af en toe zitten ze er nog wel tussen, maar het is merendeels 2km dat de klok slaat. Moet er wel bij zeggen dat ik als "nieuwe strategie" had om elke 5 km direct uit te broeden. Dus ik liet 2km en 10km in inventory staan. Het is echt een groot verschil met de periode daarvoor.
Dat is dan toch gewoon een self fulfilling prophecy? Als je alle 5km eieren uitbroedt houd je hoe dan ook vanzelf de 2/10km's over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
hneel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:39:
Gisteren in Dinteloord een Gengar gevangen. Nooit eerder in het wild gezien.
En nu vandaag in Spijkenisse weer een Gengar in de sightings. What are the odds?
Vandaag in Bussum ook gezien in sightings... half km voor rondgelopen en eindelijk mn eerste Gengar bemachtigd (kon trouwens wel al 1 evolueren.. maar nog niet gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sinds een van de 2 laatste updates zie ik bij het vangen kleine ronde dingen boven-midden in beeld. Iemand enig idee wat dat is? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Raven schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:09:
Sinds een van de 2 laatste updates zie ik bij het vangen kleine ronde dingen boven-midden in beeld. Iemand enig idee wat dat is? :S
Vangbonus voor het type Pokemon dat je aan het vangen bent. Zie je medals voor hoever je bent hiermee.
Hoe meer bijv. water-pokemons je hebt gevangen hoe 'gemakkelijker' kun je volgende water-pokemons vangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Moraxv op 14-10-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Volgende pokémon dat ik zou evolven is deze.
Want nu mijn Vaporeon al enkele uren in een gym staat, begint het wel te jeuken om nog meer pokes in gyms te zetten... >:) (edit: hij is er uit na 4 uurtjes... rip :') Gym was wel maar lvl 3.)

Moet juist als buddy wat candies voor sparen maar
- IV is goed
- lvl 20 pokémon (heb 'em uit een ei)
- komt voor in zowel attacker als defender tier lists

Indien dit geen goed idee lijkt, laat maar weten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WS1LFPM.png

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 14-10-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
http://www.twitlonger.com/show/n_1sp6pkg

Mooi stukje van "de zweed", die eigenlijk een Belg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
hneel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

Het werkt op zich wel, maar echt handig is het niet. Om xposed aan- of uit te schakelen moet je steeds een soft-reboot doen.
Xposed kun je gewoon aan laten staan, werkt prima bij mij met alleen die root switch op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Kreeg net een update. Minor bugfixes maar wel 191 Mn groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
Nooooo, mn blastoise is na een paar weken op de erasmus brug weer thuis.
Blauwe broeders in Rotterdam, avenge me! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:24:
Volgende pokémon dat ik zou evolven is deze.
Want nu mijn Vaporeon al enkele uren in een gym staat, begint het wel te jeuken om nog meer pokes in gyms te zetten... >:) (edit: hij is er uit na 4 uurtjes... rip :') Gym was wel maar lvl 3.)

Moet juist als buddy wat candies voor sparen maar
- IV is goed
- lvl 20 pokémon (heb 'em uit een ei)
- komt voor in zowel attacker als defender tier lists

Indien dit geen goed idee lijkt, laat maar weten.

[afbeelding]
Flink lopen joh! :P En dan lekker doen. ;)

Ik heb ook een Growlithe van L20 en IV 87. Met CP 741 eigenlijk ook mijn beste evolutiekandidaat. De enige hogere is CP 769 maar met een IV van 22. :/

Echter... als ik die IV 87 evolueer en wil maxen kost me dat op mijn level 29 ondertussen 80.000 dust. :X Dus zit ik nog steeds te wachten op een nieuwe kandidaat. :') Heb 86 candy. -O-

Kijk ook of je een leuke Slowbro kunt maken of een Poliwrath. Die zijn vaak redelijk 'goedkoop' te maken met behoorlijke CP waarden die evt. in gyms kunnen. Iets lager zijn de Golduck, Hypno en evt. Starmie die ook vaak wel makkelijk te maken zijn. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Of gewoon Vaporeons en Flareons, als je ze hoog in een gym kwijt kunt boeit het ook niet meer dat Flareon eigenlijk vrij crap is voor gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:27:
[...]

Flink lopen joh! :P En dan lekker doen. ;)

Ik heb ook een Growlithe van L20 en IV 87. Met CP 741 eigenlijk ook mijn beste evolutiekandidaat. De enige hogere is CP 769 maar met een IV van 22. :/

Echter... als ik die IV 87 evolueer en wil maxen kost me dat op mijn level 29 ondertussen 80.000 dust. :X Dus zit ik nog steeds te wachten op een nieuwe kandidaat. :') Heb 86 candy. -O-

Kijk ook of je een leuke Slowbro kunt maken of een Poliwrath. Die zijn vaak redelijk 'goedkoop' te maken met behoorlijke CP waarden die evt. in gyms kunnen. Iets lager zijn de Golduck, Hypno en evt. Starmie die ook vaak wel makkelijk te maken zijn. :Y
Heb via GoIV even geextrapoleerd naar lvl 30 en dan zal hier ook 116 candy en 80.000 stardust kosten.
Maar is die 80.000 niet relatief weinig? Tenslotte: vooraleer ik lvl 30 zou bereiken, moet ik nog zeer veel spelen, maw die 80.000 is toch vrij peanuts, niet?

Bedankt voor de tips betreffende Slowbro en Poliwrath: voor beide heb ik wel al een paar basispokémon maar nog geen die voldoet aan mijn eis betreffende IV en pokémon lvl (min. lvl 20). Daar wacht ik dus nog op. :)

Van die attacker en defender tier lists heb ik wel momenteel al volgende basispokémon met goede IVs en goede pokémon levels:
- growlithe
- bellsprout
- magikarp
- squirtle
- nidoran female

Aangezien growlithe maar 1 evolutie heeft ipv 2, ga ik die het eerst doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:37:
Of gewoon Vaporeons en Flareons, als je ze hoog in een gym kwijt kunt boeit het ook niet meer dat Flareon eigenlijk vrij crap is voor gyms.
Hou ik idd ook rekening mee. :) Alleen nog geen nieuwe Eevee gevonden met degelijke IVs. Soon™ >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:39:
[...]

Heb via GoIV even geextrapoleerd naar lvl 30 en dan zal hier ook 116 candy en 80.000 stardust kosten.
Maar is die 80.000 niet relatief weinig? Tenslotte: vooraleer ik lvl 30 zou bereiken, moet ik nog zeer veel spelen, maw die 80.000 is toch vrij peanuts, niet?
Dat is gewoon wat het iedereen kost om hem naar dat level te uppen. In jouw geval zul je dat echter per levelup in stapjes van twee powerups doen waarvan de dustkosten dus over een lange periode gespreid worden terwijl je tijdens het levelen steeds dust bijverdient. Voor mij is het in één klap meer dan de helft van mijn huidige dustvoorraad. Dat ga je dus niet aan één pokie wegsmijten. Die dust kan ik beter gebruiken om andere beesten op een hogere CP te krijgen die ik in gyms kan zetten. Dat uppen is op mijn level helaas al erg duur aan het worden.

Eerder vanavond zag ik plotseling de schaduw van een Grimer in de sightings. :9 Wist niet hoe lang hij daar al zat. Hup naar buiten en op de fiets langs de bekende spawnpunten. Eerste straatje eerst 1 en 50m verderop nog 2 Eevees. Huh? Weten we dat ook weer dat die daar tegenwoordig samenscholen. Nou laat je die gewoonlijk niet lopen... maar nu eevee niet ja? ;) Grimer weg. Twee keer rechtsaf en ander straatje terug. Wassie weer. Derde keer rechts en naar volgende spawnpunt waar vaak 3-5 beesten zitten. Even stoppen en wachten op de spawn... JA! Tikken... CP 54! -O-

Nou ja... voor mijn eerste.... niet zeuren maar vangen. :P Met een groen cirkeltje vond ik blauwe ballen met jam wel voldoende. Hij was ook niet lastig maar liet zich braaf meenemen. Een van de drie Eevees had ondertussen de kuierlatten genomen maar die twee andere kon ik nog aan mijn stal toevoegen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:05:
[...]

Xposed kun je gewoon aan laten staan, werkt prima bij mij met alleen die root switch op uit.
Gebruik je er dan nog suhide bij? Want bij mij wil het niet werken met xposed ingeschakeld. uitgeschakeld wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

[afbeelding]
Ik wou hier ook nog even op reageren. Ik heb even zitten kijken wat ik dankzij mijn gebruik van dust om hoge CP beesten te maken voor gyms aan dust heb terugverdiend in die gyms.

In totaal heb ik nu 681 'gymdagen' gescoord die elk dus 500 dust hebben opgeleverd. Dat heeft me dus wel mooi even 340.500 aan dust opgeleverd! Als ik de komende 5 dagen elke dag 5000 dust blijf scoren, zoals ik al 46 opeenvolgende keren heb gedaan, zal mijn dustopbrengst uit gyms jouw huidige dustvoorraad overtreffen! Als gevolg van die dustinvestering heb ik nu dan ondertussen ook al wel een redelijk legertje hoge CP pokies... en een flinke zak met muntjes als heel leuk neveneffect. ;) (6810 dus, daar kan ik het uit berekenen) Het is dus zéér de moeite waard om dat dust te gebruiken, MITS je daarmee pokies maakt die gyms gaan bezetten, mocht iemand daar nog aan twijfelen. Dat gaat natuurlijk ook niet vanzelf en je zult de inspanning daarvoor wel moeten (willen) verrichten, maar het is wel een aardig uitdagend onderdeel van het spel. Of tenminste... dat wás het tot op heden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
hneel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:25:
[...]

Gebruik je er dan nog suhide bij? Want bij mij wil het niet werken met xposed ingeschakeld. uitgeschakeld wel.
Heb systemless Supersu v2.78, suhide v0.54, systemless xposed v86.2, en die root switch.

Mag ik trouwens ook even een wtf-je maken dat ik blijkbaar karmakeizer van de Go Plus ben, terwijl ik echt nog nooit naar dat ding heb gekeken? :X

[ Voor 18% gewijzigd door mark-k op 14-10-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb het allemaal nog eens opnieuw geinstalleerd. Na een system-restore. Nu krijg ik suhide 0.55 wel geinstalleerd, eerst lukte dat niet.
Maar nu zegt die switch dat die xposed niet ondersteund. En PoGo gaat nu fout, ook bij de switch off.

Wat een baggerzooi allemaal.

(daar ben ik nu al mijn complete avond mee bezig. Tig keer opnieuw rebooten en dingen installeren en de-installeren)

[ Voor 17% gewijzigd door hneel op 14-10-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:13:
[...]
Mag ik trouwens ook even een wtf-je maken dat ik blijkbaar karmakeizer van de Go Plus ben, terwijl ik echt nog nooit naar dat ding heb gekeken? :X
Volgens mij omdat dit topic als tag ook de Go Plus heeft. Dus posts in dit topic gelden ook daarvoor :p

Ik zie overigens geen "hoe om te gaan met root protection"-tag O-)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Pathogen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

Dat is dan toch gewoon een self fulfilling prophecy? Als je alle 5km eieren uitbroedt houd je hoe dan ook vanzelf de 2/10km's over...
Niet helemaal. Want ik heb verder niets voorspeld EN ik doe het met hooguit 2 incubators. "Normaal" had ik dan mijn tas zo weer vol met 5 km eieren, maar dat lijken nu 2 km eieren te zijn geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:13:
[...]
Ach ja, mijn vertrouwen in dit systeem was al verdwenen toen ik zag dat Albantar #1 karmakeizer is van Pogo.
Als dit ons boegbeeld moet zijn, is er volgens mij ergens iets goed mis gegaan.
Bedoel, zijn 100% poli heeft niet eens de juiste attacks

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
hneel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:07:
Ik heb het allemaal nog eens opnieuw geinstalleerd. Na een system-restore. Nu krijg ik suhide 0.55 wel geinstalleerd, eerst lukte dat niet.
Maar nu zegt die switch dat die xposed niet ondersteund. En PoGo gaat nu fout, ook bij de switch off.

Wat een baggerzooi allemaal.

(daar ben ik nu al mijn complete avond mee bezig. Tig keer opnieuw rebooten en dingen installeren en de-installeren)
Switch hoeft xposed ook niet te ondersteunen, die moet je ook niet ermee uitzetten ofzo, gewoon bovenin dat eerste schuifje op 'off' zetten en verder helemaal niks mee doen (moet na een reboot opnieuw trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
13 gyms. Is dat genoeg denk je? :D

Voorlopig wel denk ik. Kan ik weer even potions en revives sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Mx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:42:

Met het mooi weer weekend voor de deur? Ik help het je hopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ach ja, mijn vertrouwen in dit systeem was al verdwenen toen ik zag dat Albantar #1 karmakeizer is van Pogo.
Als dit ons boegbeeld moet zijn, is er volgens mij ergens iets goed mis gegaan.
Bedoel, zijn 100% poli heeft niet eens de juiste attacks

Kijk, dat bedoel ik. Onze keizer begint nu al gesprekken met zichzelf te voeren. 8)7 8)7

Maar om toch even on-topic te blijven daar onze keizer wel een rood kleurtje heeft.
Valt weinig nuttigs te zeggen over aantal gyms.
Merk dat het hier redelijk stabiel is qua gyms.
Ruim een maand geleden een zaterdagmiddag opgeofferd om alle level 8 / 9 gyms in de stad op te levelen en er een sterke pokie bij te plaatsen. Van die 12 gyms zijn er nu nog 8 over ofzo. Dus ben tevreden. Zie echter ook gyms die ondanks hoog level, toch dagelijks van kleur wisselen.

[ Voor 29% gewijzigd door Switchie op 14-10-2016 23:51 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

Is voor mij 3 weken genoeg geweest (ofja had er 14 op een gegeven moment), en opeens werden er 6 gecrasht in een paar dagen waardoor ik er nog maar 8 had. Nu weer terug op 13, waren er nog 15 een paar uur geleden, maar waren wel 2 vrij lage die ik kwijt ben. Had vanmiddag even een rondje gedaan om een vriend van me weer op 10+ te krijgen aangezien hij op 2 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
fsfikke schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:11:
[...]

Volgens mij omdat dit topic als tag ook de Go Plus heeft. Dus posts in dit topic gelden ook daarvoor :p

Ik zie overigens geen "hoe om te gaan met root protection"-tag O-)
Ja snap ik, maar waarom heeft de Pokemon Go Keizer niet die badge dan aangezien het gelijk loopt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Afhankelijk hoe stabiel... [bragmode] ik heb net nog een klein rondje gedaan, zit er nu in 17... 8)7 [/bragmode]
Daarvan zijn er zeker 14 erg stabiel de afgelopen week.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:09:
[...]

Ik wou hier ook nog even op reageren. Ik heb even zitten kijken wat ik dankzij mijn gebruik van dust om hoge CP beesten te maken voor gyms aan dust heb terugverdiend in die gyms.

In totaal heb ik nu 681 'gymdagen' gescoord die elk dus 500 dust hebben opgeleverd. Dat heeft me dus wel mooi even 340.500 aan dust opgeleverd! Als ik de komende 5 dagen elke dag 5000 dust blijf scoren, zoals ik al 46 opeenvolgende keren heb gedaan, zal mijn dustopbrengst uit gyms jouw huidige dustvoorraad overtreffen! Als gevolg van die dustinvestering heb ik nu dan ondertussen ook al wel een redelijk legertje hoge CP pokies... en een flinke zak met muntjes als heel leuk neveneffect. ;) (6810 dus, daar kan ik het uit berekenen) Het is dus zéér de moeite waard om dat dust te gebruiken, MITS je daarmee pokies maakt die gyms gaan bezetten, mocht iemand daar nog aan twijfelen. Dat gaat natuurlijk ook niet vanzelf en je zult de inspanning daarvoor wel moeten (willen) verrichten, maar het is wel een aardig uitdagend onderdeel van het spel. Of tenminste... dat wás het tot op heden. :/
Wow dat is ook zeker een overtuigend argument. Ik vraag me wel af in hoeverre het nodig is mijn pokemon te upgraden aangezien gyms nu gedowngrade worden naar je level. Hoewel ik het nog steeds wel tof zou vinden om wat betere pokemon te hebben. Nu twijfel ik wel erg welke pokemon ik nu moet upgraden, hoofdletter A/D betekend beste moveset voor (A)ttack of (D)efence. kleine letter a/d staat voor een B moverset ofwel minder goede move set.
Is het slim om een van deze pokemon gewoon 'vol te pompen' met candy of kan ik beter 3 verschillende types upgraden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xxVQt75.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8rTtnFj.png

[ Voor 6% gewijzigd door Zspirit op 15-10-2016 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het downgraden is slechts tijdelijk gedurende het trainen. Om comfortabel in een gym te kunnen zitten en er niet heel snel uitgekickt te worden is CP eigenlijk het enige dat telt. Dus de pokie die je met de minste dust voldoende hoge CP kunt maken om een gym in jouw spelgebied te kunnen bezetten op liefst op zijn minst enkele plaatsen van onderen is de beste kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Thanks, heb de twee vaporion geupgrade naar max. Wil eigenlijk nog een defender erbij maar bijvoorbeeld die poliwrath gaat echt hele veel stardust kosten om te maxen. heb nu eindelijk mijn eerste 2K+ pokemon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:24:
Het downgraden is slechts tijdelijk gedurende het trainen. Om comfortabel in een gym te kunnen zitten en er niet heel snel uitgekickt te worden is CP eigenlijk het enige dat telt. Dus de pokie die je met de minste dust voldoende hoge CP kunt maken om een gym in jouw spelgebied te kunnen bezetten op liefst op zijn minst enkele plaatsen van onderen is de beste kandidaat.
Dat is totaal onzin ik zie gewoon naar de pokemon die er in staan Als er bv veel vuur en draak pokemon instaan dan ben ik zeer tevreden want die gyms zijn makkelijk neer te halen.
De dust moet je helemaal ook niet liggen verspillen. Ik gebruik het enkel boven 80% iv die top 5 aanvaller of verdediger zijn en dan moeten ze ook nog de juiste aanvallen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Gravediggerxx schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Dat is totaal onzin ik zie gewoon naar de pokemon die er in staan Als er bv veel vuur en draak pokemon instaan dan ben ik zeer tevreden want die gyms zijn makkelijk neer te halen.
De dust moet je helemaal ook niet liggen verspillen. Ik gebruik het enkel boven 80% iv die top 5 aanvaller of verdediger zijn en dan moeten ze ook nog de juiste aanvallen hebben.
Klinkt leuk maar de 50 en 60% Vaporeons die ik heb gwboost zijn toch heel erg nuttig in gyms hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Mx. Alba schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:47:
[...]

Klinkt leuk maar de 50 en 60% Vaporeons die ik heb gwboost zijn toch heel erg nuttig in gyms hoor.
OP korte termijn zeker wel maar op lange termijn ga je die vervangen door een met hogere iv . Die dust kun je dus niet opnieuw uitgeven. Als je hope dust bij elkaar krijgt is dat natuurlijk minder erg dan spelers die nu altijd dust te kort hebben. Ik ben erg zuinig geweest en ben pas na dat ik lvl 30 was beginnen uitgeven en heb nog steeds meer dan 1 mil dust 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Aangezien 0-100% IV slechts 10% verschilmaakt in stats valt dit ook reuze mee, 80% TOV 60%is dan dus slechts 2% verschil in stats. Moveset is dus eigenlijk veel belangrijker. @hierboven ik snap dus echt niet hoe je level 30 kan zijn. Ik speel altijd onderweg etc maar het schiet totaal niet op bij mij. (lvl26)

[ Voor 30% gewijzigd door Zspirit op 15-10-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Gravediggerxx schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

OP korte termijn zeker wel maar op lange termijn ga je die vervangen door een met hogere iv . Die dust kun je dus niet opnieuw uitgeven. Als je hope dust bij elkaar krijgt is dat natuurlijk minder erg dan spelers die nu altijd dust te kort hebben. Ik ben erg zijnig geweest en ben pas na dat ik lvl 30 was beginnen uitgeven en heb nog steeds meer dan 1 mil dust 8)7
Klopt maar die "korte termijn" is tot Level 35 of zo. De dust die ik in die Vaps heb gestopt verdient zichzelf terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
idd moveset is het belangrijkste.
Ik spendeer gewoon belachelijk veel tijd aan pokemon. (ik ben lvl 33)
Vaak langs geweest in kijkduin en lillo. In kijkduin vang ik wel 500 pokemon op 1 dag + dies stops voortdurend draaien+ great throw levert me 100k exp op zonder dat ik evoluties moet doen.
Waar ik woon is een groep van 7-10 actieve spelers die goed samen werken dus heb ik vaak lvl 10 gyms om neer te halen die ook wel leuke exp oplevert.

edit sebiet ga ik naar warandepark en vang daar waarschijnlijk weer 50 eevees om nog 2 goede vaporeons te kunnen maken.

@Albantar. Hangt ook wel van je situatie af en van waar je woont. De laatste tijd doet precies niemand de moeite om lvl 10 gyms neer te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Gravediggerxx op 15-10-2016 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gravediggerxx schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Met 1 miljoen ongebruikte dust vraag ik me af wie aan het verspillen is :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
fsfikke schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:12:
[...]

Met 1 miljoen ongebruikte dust vraag ik me af wie aan het verspillen is :p
Haha daarom dat ik vandaag naar het warandepark ga ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.toosenhenk.nl/upload/tmb/20161015__50_555x376.jpg
_O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 113 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status