Asgaro schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:39:
[...]
Heb via GoIV even geextrapoleerd naar lvl 30 en dan zal hier ook 116 candy en 80.000 stardust kosten.
Maar is die 80.000 niet relatief weinig? Tenslotte: vooraleer ik lvl 30 zou bereiken, moet ik nog zeer veel spelen, maw die 80.000 is toch vrij
peanuts, niet?
Dat is gewoon wat het iedereen kost om hem naar dat level te uppen. In jouw geval zul je dat echter per levelup in stapjes van twee powerups doen waarvan de dustkosten dus over een lange periode gespreid worden terwijl je tijdens het levelen steeds dust bijverdient. Voor mij is het in één klap meer dan de helft van mijn huidige dustvoorraad. Dat ga je dus niet aan één pokie wegsmijten. Die dust kan ik beter gebruiken om andere beesten op een hogere CP te krijgen die ik in gyms kan zetten. Dat uppen is op mijn level helaas al erg duur aan het worden.
Eerder vanavond zag ik plotseling de schaduw van een Grimer in de sightings.

Wist niet hoe lang hij daar al zat. Hup naar buiten en op de fiets langs de bekende spawnpunten. Eerste straatje eerst 1 en 50m verderop nog 2 Eevees. Huh? Weten we dat ook weer dat die daar tegenwoordig samenscholen. Nou laat je die gewoonlijk niet lopen... maar nu eevee niet ja?

Grimer weg. Twee keer rechtsaf en ander straatje terug. Wassie weer. Derde keer rechts en naar volgende spawnpunt waar vaak 3-5 beesten zitten. Even stoppen en wachten op de spawn... JA! Tikken... CP 54!
Nou ja... voor mijn eerste.... niet zeuren maar vangen.

Met een groen cirkeltje vond ik blauwe ballen met jam wel voldoende. Hij was ook niet lastig maar liet zich braaf meenemen. Een van de drie Eevees had ondertussen de kuierlatten genomen maar die twee andere kon ik nog aan mijn stal toevoegen.