Die had ik gisteren dus wel uit mn ei, was mn 4e totaal...sankao schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:15:
[...]
Ik heb nu een beetje hetzelfde, alleen nog de hitmonchan. Daar ben ik al een week of twee mee bezig. Als ze die ruil mogelijkheid nu zouden implementeren, dan ben ik meteen klaar met het spel![]()
Ik hoop dat de radars (ingame of niet) snel terugkomen, ik heb namelijk totaal geen zin of drang om op goed geluk een Poke te gaan zoeken...ik ga er 's avonds nog wel uit om gyms te versterken maar that's it atm.
*burp*
Ik wenste dat ik Electabuzz kreeg, net een 10km ei uitgebroed en er kwam de zoveelste Evee uit.mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:54:
Wat een kutspel, moet er nu letterlijk nog maar eentje aangezien ik nu genoeg candy heb voor mn Muk en Charizard. Had gehoopt dat een Aerodactyl uit mn laatste 10km ei zou komen, maar nee hoor, de zoveelste Electabuzz. Eens kijken hoeveel XP ik nog moet halen, hoeveel pokemon ik nog moet vangen, en hoeveel stops ik nog moet draaien voordat ik eindelijk een Aerodactyl zie.
Een pokemon die ik zo ongeveer elke dag wel een keertje tegenkom.
Tja, toch weer 1/3 kans op een Vaporeon, wat een van de betere Pokémon is, en 1/3 kans op een Jolteon die een goede Vaporeonkiller is.Janusi schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:06:
[...]
Ik wenste dat ik Electabuzz kreeg, net een 10km ei uitgebroed en er kwam de zoveelste Evee uit.
Een pokemon die ik zo ongeveer elke dag wel een keertje tegenkom.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
En dan totaly RNG 3 jolteons met discharge krijgen. Dat overkwam mij dus.Mx. Alba schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:16:
[...]
Tja, toch weer 1/3 kans op een Vaporeon, wat een van de betere Pokémon is, en 1/3 kans op een Jolteon die een goede Vaporeonkiller is.
Gisteren eindelijk een jolteon met Thunder gekregen. Volgens mij had niemand iemand zo blij gezien om een jolteon
Know the feeling , eerste 4 allemaal discharge , dan 2 met thundershock en de laatste 2 eindelijk thunder.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:28:
[...]
En dan totaly RNG 3 jolteons met discharge krijgen. Dat overkwam mij dus.
Gisteren eindelijk een jolteon met Thunder gekregen. Volgens mij had niemand iemand zo blij gezien om een jolteon
Man , wat een verschil Thunder vs discharge ...
Zelfde voor Vaporeon , na 5 maal Aqua tail en 1 water pulse eindelijk eentje met hydropump gekregen.
Dus nu ook een paar leuke attackers ipv alleen maar gymvulling
Ik heb zo ook 6 pidgeots van 1200 tot 1500. De eerste 2 netjes met hurricane, de 4 die volgde helaas niet. Al vind ik een pidgeot van 1509 wel leuk om een gym te droppen.ramones73 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:36:
[...]
Know the feeling , eerste 4 allemaal discharge , dan 2 met thundershock en de laatste 2 eindelijk thunder.
Man , wat een verschil Thunder vs discharge ...
Zelfde voor Vaporeon , na 5 maal Aqua tail en 1 water pulse eindelijk eentje met hydropump gekregen.
Dus nu ook een paar leuke attackers ipv alleen maar gymvulling
Meh, tegen de tijd dat je zo'n hoge pidgeot hebt heb je meestal ook wel genoeg pokemon boven de 2k die dan een stuk nuttiger zijn in een gym.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Ik heb zo ook 6 pidgeots van 1200 tot 1500. De eerste 2 netjes met hurricane, de 4 die volgde helaas niet. Al vind ik een pidgeot van 1509 wel leuk om een gym te droppen.
Heb nu een 15-14-15 pidgey van lvl29 gevangen. Vind het toch wel leuk om daar een 1728 pidgeot van te maken, kost geen centje dust en ik verdrink toch in pidgeycandy.mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:49:
[...]
Meh, tegen de tijd dat je zo'n hoge pidgeot hebt heb je meestal ook wel genoeg pokemon boven de 2k die dan een stuk nuttiger zijn in een gym.
Mijn Jolteon zal dan wel zuigen maar mijn 70% IV CP 1400 Jolteon legde het gewoon af tegen een CP1450 Vaporeon. OK, Jolteon had electric discharge als tweede move. Maar toch, dat soort dingen horen gewoon niet te kunnen...Mx. Alba schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:16:
[...]
Tja, toch weer 1/3 kans op een Vaporeon, wat een van de betere Pokémon is, en 1/3 kans op een Jolteon die een goede Vaporeonkiller is.
Ja is leuk om te hebben maar verder? In een gym zetten zit je onderin dus echt nuttig is hij dan niet.daan! schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Heb nu een 15-14-15 pidgey van lvl29 gevangen. Vind het toch wel leuk om daar een 1728 pidgeot van te maken, kost geen centje dust en ik verdrink toch in pidgeycandy.
IV boeit niet in een gevecht, alleen de CP en de moves.Robkazoe schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Mijn Jolteon zal dan wel zuigen maar mijn 70% IV CP 1400 Jolteon legde het gewoon af tegen een CP1450 Vaporeon. OK, Jolteon had electric discharge als tweede move. Maar toch, dat soort dingen horen gewoon niet te kunnen...
Dan nog. Als een elektrische pokemon het aflegt tegen een waterpokemon dan klopt er iets niet...mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:55:
[...]
IV boeit niet in een gevecht, alleen de CP en de moves.
Discharge zuigt ook gewoon. En welke charge move had die vap? Dodgede je die wel?Robkazoe schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Mijn Jolteon zal dan wel zuigen maar mijn 70% IV CP 1400 Jolteon legde het gewoon af tegen een CP1450 Vaporeon. OK, Jolteon had electric discharge als tweede move. Maar toch, dat soort dingen horen gewoon niet te kunnen...
Een Jolt met Thunderbolt of Thunder kan in ieder geval een veel hogere Vap aan, mits je alle charge moves van die Vap maar ontwijkt.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Los of het ontwijken wel of niet lukt. De Vaporeon ontwijkt ook niets. Dus dan nog zou een elektrische Pokemon redelijk eenvoudig moeten winnen van een water Pokemon. Ik vind het gewoon complete BS dat zo'n Vaporeon elektrische Pokemon kan uitschakelen. Als een Raichu een Golem kan verslaan, had iedereen ook gezegd dat het niet klopt...
Ik kom nog met enige regelmaat gyms tegen met 1200-1400 cp onderin. Zeker als die gym level 6+ is en redelijk afgelegen ligt ga ik daar niet mijn top tier attackers en defenders inzetten. Ik ben op die manier mijn Villeplume weken kwijt geweest, tot mijn spijt.mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Ja is leuk om te hebben maar verder? In een gym zetten zit je onderin dus echt nuttig is hij dan niet.
Ik speel het spel zoals ik het leuk vind, so what?mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Ja is leuk om te hebben maar verder? In een gym zetten zit je onderin dus echt nuttig is hij dan niet.
Zit toch al in 10+ gyms, daar hoef ik het niet voor te doen.
Je bent op de hoogte dat een defender 2x de HP krijgt? Vandaar dat je er last mee hebtRobkazoe schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:59:
Los of het ontwijken wel of niet lukt. De Vaporeon ontwijkt ook niets. Dus dan nog zou een elektrische Pokemon redelijk eenvoudig moeten winnen van een water Pokemon. Ik vind het gewoon complete BS dat zo'n Vaporeon elektrische Pokemon kan uitschakelen. Als een Raichu een Golem kan verslaan, had iedereen ook gezegd dat het niet klopt...
Defending Pokémon have double HP, to compensate for the fact that they're managed by the AI and thus can't dodge or use much strategy in their attacks. That means placing high-HP Pokémon in Gyms, such as Snorlax, Lapras, or Vaporeon, is a more efficient way to defend than with strong attackers
Is dat zo?IdieEasy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Je bent op de hoogte dat een defender 2x de HP krijgt? Vandaar dat je er last mee hebt
[...]
Ik wist dat niet...
Maar een Vaporeon heeft toch sowieso al meer hp dan een Jolteon?
Ja ik snapte er in de eerste weken ook niks van. Mijn eerste eevee werd een Jolteon met Thunder, super blij. Totdat ik tegen een vaporeon ging vechten en verloor. Snapte er niks van totdat ik zelf een Vaporeon kreeg en het verschil zag in CP en HP....niet normaal. Snap niet waarom Vaporeon zo overpowered is...(al hoor je me nu niet klagen met 7 vaporeonsRobkazoe schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:59:
Vaporeon is gewoon over-powered. Voor maar 25 candies... zijn HP pool is inderdaad al immens en als defender krijgt hij er nog 100% erbij ook nog. En man moet niet vergeten dat Elec. wel meer damage doet op water, maar tegelijkertijd NIET minder damage krijgt.Ossi schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:04:
[...]
Is dat zo?
Ik wist dat niet...
Grass is veel beter. Elec. is wel super goed tegen Gyarados.
[ Voor 19% gewijzigd door Mofkees op 12-10-2016 15:12 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Helaas nog geen update hier. Vandaag wel een ninetails, victribell en polygon toe kunnen voegen. Polygon vlak naast Mn huis en de andere evoluties.
Clefairy en Kabuto in de sightings. Mankey en Onix (die laatste bij P iets verderop) gevangen. Verder is het een enorm Nidoran m/v nest. Ik vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd. Lure nog even aangezet bij het uitzichtspunt maar dat was helemaal bedroevend.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
zal in de ochtend wel meevallen aangezien de meeste werken of op school zitten je zult er wel veel wandelaars tegen komen![]()
spawnde vanochtend nog een blaisetoise
edit: raad je aan esense aan te doen gister een snorlax en schyter erin was wel rond 11 uur s'savonds. valt het mensen ook op dat als het donker is er betere zooi verschijnt?
PSN: Marselaar
Yeaj, nieuwste pokemonGo weer aan de praat op m'n Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition. Mét Root. (Miui 7.5, android 6.0.1)
SuperSU v2.78-SR1 en suhide0.55 (en suhide GUI).
SuperSU v2.78-SR1 en suhide0.55 (en suhide GUI).
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
tja dan heb je pech met het tijdstip ik kom er eerlijk gezegd alleen in de ochtend en eind middag/begin avond.Marselaar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:07:
[...]
Clefairy en Kabuto in de sightings. Mankey en Onix (die laatste bij P iets verderop) gevangen. Verder is het een enorm Nidoran m/v nest. Ik vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd. Lure nog even aangezet bij het uitzichtspunt maar dat was helemaal bedroevend.
maar idd nidoran m/v mankey kabuto was ik btw vergeten die zit boven aan ook idd, geen bultazars?
Wow, las die het Polygon journaal voor?jaydenjarno schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:02:
Helaas nog geen update hier. Vandaag wel een ninetails, victribell en polygon toe kunnen voegen. Polygon vlak naast Mn huis en de andere evoluties.
Jaja, nou, ik ben er van een uur of 11 tot 14 geweest. Weliswaar rondje gelopen, maar toch genoeg tijd om in ieder geval in de sightings te kijken. Er spawnen leuke dingen, maar het is zeker geen vetpot dus, als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:17:
[...]
tja dan heb je pech met het tijdstip ik kom er eerlijk gezegd alleen in de ochtend en eind middag/begin avond.
maar idd nidoran m/v mankey kabuto was ik btw vergeten die zit boven aan ook idd, geen bultazars?
In het gebied zelf trouwens vaak geen bereik (vodafone). Waarschijnlijk doet hij dan ook niets met de eieren? Gps doet het namelijk wel, maar ja, geen server connectie.
[ Voor 8% gewijzigd door Marselaar op 12-10-2016 16:21 ]
Verwijderd
dat is alleen bij mij vanaf beneden naar boven dat tussenstuk valt er idd je internet weg erg irritant, ik vind het over het algemeen juist wel een vet pot was het btw druk of????Marselaar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:20:
[...]
Wow, las die het Polygon journaal voor?
[...]
Jaja, nou, ik ben er van een uur of 11 tot 14 geweest. Weliswaar rondje gelopen, maar toch genoeg tijd om in ieder geval in de sightings te kijken. Er spawnen leuke dingen, maar het is zeker geen vetpot dus, als je het mij vraagt.
In het gebied zelf trouwens vaak geen bereik (vodafone). Waarschijnlijk doet hij dan ook niets met de eieren? Gps doet het namelijk wel, maar ja, geen server connectie.
maar jah misschien pech gehad ben ook 2x in kijkduin geweest en vond dat toen ook niet bijzonder terwijl de derde keer echt mega was
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 16:31 ]
Ja, tussen die heuvels. Wel prachtig om te lopen. Daarom meteen gaan lopen maar in het gebied zelf zit haast niets, paar verdwaalde eevees.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
dat is alleen bij mij vanaf beneden naar boven dat tussenstuk valt er idd je internet weg erg irritant, ik vind het over het algemeen juist wel een vet pot was het btw druk of????
maar jah misschien pech gehad ben ook 2x in kijkduin geweest en vond dat toen ook niet bijzonder terwijl de derde keer echt mega was
Het viel wel mee qua drukte. Paar wandelaar, fietsers, stel op electrische scooters. Geen pokemonjagers gezien.
Ach ja, ik zie wel dat er meer dan alleen de "gewone" dingen spawnen, maar het viel me gewoon wat tegen. Misschien had ik inderdaad pech. Of het is perceptie. Ik hoef er nog 12, dus als die niet spawnen (Blastoise!) dan valt het al gauw tegen natuurlijk.
Dat argument komt iedereen elke keer mee, maar daar heb ik het helemaal niet over. Als ik t leuk vind om elke lantaarnpaal terug swaffelen tijdens het pokemon zoeken betekent dat toch niet dat het verder nuttig is om te doen?daan! schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
Ik speel het spel zoals ik het leuk vind, so what?
Zit toch al in 10+ gyms, daar hoef ik het niet voor te doen.
Jup is zo, dus vandaar dat je ook moet dodgen, en dan win je makkelijk van een 2x vaporeon met je 1.4k jolteon, maar als je n keertje mist ben je wel fucked.Ossi schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:04:
[...]
Is dat zo?
Ik wist dat niet...
Blijkbaar heeft iemand mij gespot?!mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Dat argument komt iedereen elke keer mee, maar daar heb ik het helemaal niet over. Als ik t leuk vind om elke lantaarnpaal terug swaffelen tijdens het pokemon zoeken betekent dat toch niet dat het verder nuttig is om te doen?
Is dat een Onix in je broek of ben je gewoon blij me te zien?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
vang net een blaisetose van 1600+ cp straks even iv bekijken mis pokestrumble wel hahaMarselaar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:37:
[...]
Ja, tussen die heuvels. Wel prachtig om te lopen. Daarom meteen gaan lopen maar in het gebied zelf zit haast niets, paar verdwaalde eevees.
Het viel wel mee qua drukte. Paar wandelaar, fietsers, stel op electrische scooters. Geen pokemonjagers gezien.
Ach ja, ik zie wel dat er meer dan alleen de "gewone" dingen spawnen, maar het viel me gewoon wat tegen. Misschien had ik inderdaad pech. Of het is perceptie. Ik hoef er nog 12, dus als die niet spawnen (Blastoise!) dan valt het al gauw tegen natuurlijk.
Eerder een Weedle of Caterpie!Switchie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:24:
[...]
Is dat een Onix in je broek of ben je gewoon blij me te zien?

Als je er een tijdje mee zwaait kun je een kokon spinnen om hem te evolueren

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Zo zeg...wat een terugval van spelers! Tenminste vanuit kijkduin oogpunt gezien.
Wat was het daar rustig voor een woensdagmiddag. Enkele tientallen Pokemonspelers tov de honderden afgelopen zomer.
Was ook koud. Tussen afspraken in klein uurtje geweest. Qua Pokemon vangen is het er m.i. Nog beter op geworden. De Pokestop vd uitkijkruïne (rechts vh hotel) is verplaatst naar het Deltaplein. Het is nu dus kwestie van lopen vanaf de draaimolen linksaf naar 'de boot' en weer terug. Mis je nauwelijks een goede Pokémon meer.
Elke keer als ik daar ben geweest snap ik hoe velen zo snel zo'n volle Pokedex hebben. Maar blijft een vreemde overkill aan Pokemon t.o.v. Overige plaatsen.
En hoe kort ik er ook ben, altijd vang je wel iets leuks. Blijft toch leuk om een nieuwe ineens in beeld te krijgen.
In dit geval: een Lapras! Ice shard/Blizzard! Helaas wel CP40
Maar beter dat dan helemaal niet in de Pokedex.
Dag 10km ei frustratie! Mij hebben ze daar niet meer mee
Blijft wel gek. Met hoger level CP40 vangen (en er waren meer level27 spelers zo te horen
) en met lager level 1500+.
Wat was het daar rustig voor een woensdagmiddag. Enkele tientallen Pokemonspelers tov de honderden afgelopen zomer.
Was ook koud. Tussen afspraken in klein uurtje geweest. Qua Pokemon vangen is het er m.i. Nog beter op geworden. De Pokestop vd uitkijkruïne (rechts vh hotel) is verplaatst naar het Deltaplein. Het is nu dus kwestie van lopen vanaf de draaimolen linksaf naar 'de boot' en weer terug. Mis je nauwelijks een goede Pokémon meer.
Elke keer als ik daar ben geweest snap ik hoe velen zo snel zo'n volle Pokedex hebben. Maar blijft een vreemde overkill aan Pokemon t.o.v. Overige plaatsen.
En hoe kort ik er ook ben, altijd vang je wel iets leuks. Blijft toch leuk om een nieuwe ineens in beeld te krijgen.
In dit geval: een Lapras! Ice shard/Blizzard! Helaas wel CP40

Dag 10km ei frustratie! Mij hebben ze daar niet meer mee
Blijft wel gek. Met hoger level CP40 vangen (en er waren meer level27 spelers zo te horen
Hee ik kan de Shop niet meer openen. Blijft een blanco pagina. iOS, nog de eennalaatste versie want de nieuwste staat nog niet in de app store...
Niks nieuws toch?Mx. Alba schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:19:
Hee ik kan de Shop niet meer openen. Blijft een blanco pagina. iOS, nog de eennalaatste versie want de nieuwste staat nog niet in de app store...
CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 3"
Maar ook na een herstart van de app opent de shop niet.
Cache al gecleared? Evt. data ook. Evt. uninstall/reinstall.
We kunnen over en weer gaan bekvechten maar ik ga je duidelijk niet overtuigen.mark-k schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Dat argument komt iedereen elke keer mee, maar daar heb ik het helemaal niet over.
Andere begrijpen mijn punt wel en het boeit me niet genoeg om te proberen het aan je uit te leggen.
Speel het spel zoals je wilt, dan speel ik het zoals ik wil.
Ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat je niet mag spelen zoals jij het leuk vindt (ook al komt dat vaak niet zo overdaan! schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:38:
[...]
We kunnen over en weer gaan bekvechten maar ik ga je duidelijk niet overtuigen.
Andere begrijpen mijn punt wel en het boeit me niet genoeg om te proberen het aan je uit te leggen.
Speel het spel zoals je wilt, dan speel ik het zoals ik wil.
Telefoon herstarten bleek de oplossing te zijn.CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:56:
Cache al gecleared? Evt. data ook. Evt. uninstall/reinstall.
Er is ook werkelijk geen ruk meer aan met die gyms. Overal in de omgeving alleen maar level 10 blauwe gyms, die krijg ik in mijn eentje nooit kapot. Heb ik na lang zoeken eindelijk een rode level 9 gym gevonden die ik lekker kan bijtrainen, komt er tijdens het bijtrainen iemand van een andere kleur en trimt mijn puntjes er weer af. WTF? Wat ga je dan doen, in je eentje een level 9 gym omleggen? Lekker dan...
Verwijderd
zo net terug van de rand van de postbank iets verder op omdat ik hoorde dat hier een growlithe nest zat!!!! alles voor de iv hehe
2 stops en een essense aan
arbok en onix als eerste toen vilepluma (2x growlithe span) even laten schieten en toen 1x een scyter en een lapras wajooooo (gevangen) erna nog een hele meuk nidoran m/v en een zooi 2e evalutie van bellspruit toen nog een stuk of 6 baltazar of die in de lure zaten of in de essense weet ik niet meer hehe, heb alles opgenomen met zon video rec programma maar hij zegt mp4 en dat speelt me tel (moto 3 th) niet af?
reken de oddish en growlithes en cleafairys niet mee die zijn std
zal later uploaden ga nu even iv uitrekenen
span plek is landgoed avegoor te ellecom begonnen om half 10 nu net thuis
SORRY VOOR DE SLECHTE SPELLING (GSM)
arbok en onix als eerste toen vilepluma (2x growlithe span) even laten schieten en toen 1x een scyter en een lapras wajooooo (gevangen) erna nog een hele meuk nidoran m/v en een zooi 2e evalutie van bellspruit toen nog een stuk of 6 baltazar of die in de lure zaten of in de essense weet ik niet meer hehe, heb alles opgenomen met zon video rec programma maar hij zegt mp4 en dat speelt me tel (moto 3 th) niet af?
Verwijderd
Word kouder? kids tot 12 zijn s''middags vrij grotendeel werkt of zit op school vind het vrij logisch :-) een goede graadmeter lijkt mij de zaterdag middag zondag middagreadytoflow schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:05:
Zo zeg...wat een terugval van spelers! Tenminste vanuit kijkduin oogpunt gezien.
In dit geval: een Lapras! Ice shard/Blizzard! Helaas wel CP40![]()
Dag 10km ei frustratie! Mij hebben ze daar niet meer mee![]()
Blijft wel gek. Met hoger level CP40 vangen (en er waren meer level27 spelers zo te horen) en met lager level 1500+.
Verwijderd
Ik kwam er net pas achter dat Pikachu zn naam zegt in het spel.
Speel altijd zonder geluid.
WTF is een baltazar?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:38:
zo net terug van de rand van de postbank iets verder op omdat ik hoorde dat hier een growlithe nest zat!!!! alles voor de iv hehe

Vrijdag of zaterdag is de zweedse radar weer terug, de security is gekraakt en ze zijn bezig met testen.
Heerlijk nieuws om mee te gaan slapen!
Wat. Een. Held.
Heerlijk nieuws om mee te gaan slapen!
Wat. Een. Held.
*burp*
Verwijderd
ja zoals vermeld typte vanaf mobiel:
kort samengevat zo'n groen klote ding met stengels
nog 1 te gaan al ben ik bang dat die tyfus schelp hier voorlopig niet te voorschijn gaat komen :-)
kort samengevat zo'n groen klote ding met stengels
nog 1 te gaan al ben ik bang dat die tyfus schelp hier voorlopig niet te voorschijn gaat komen :-)
Verwijderd
pikachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:22:
Ik kwam er net pas achter dat Pikachu zn naam zegt in het spel.Speel altijd zonder geluid.
ja als enigste volgens mij (speelt ook zonder geluid)
Ook maar eens de geluiden aangezet.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:40:
[...]
pikachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ja als enigste volgens mij (speelt ook zonder geluid)
Snorlax klinkt als een korte droge scheet.
Vaporeon is gerinkel met daarna een wat natte uiting van flatulentie. Wel passend bij het watertype.
[ Voor 3% gewijzigd door Shaffy op 13-10-2016 01:29 ]
Vanochtend bij de bushalte even het nieuwe gym systeem kunnen testen.
Mijn eerste gedachte; tijdrovende bezigheid t.o.v. de oude situatie.
Het was een level 9 gym die op 49500/50000 stond. Ik zat zelf al in de gym maar aangezien ik toch op de bus moest wachten en het een kleine moeite was om die 500 prestige te trainen effe gedaan. Zat ook nog eens een Gyarados onderaan dus dat maakte het helemaal makkelijk!
Kreeg 6 pokemon geselecteerd die ik allemaal niet wilde gebruiken, allemaal een CP van 1800+ terwijl de Gyarados op CP1250 zat. Eerst dus 6 lagere Pokemon kunnen selecteren voordat ik het gevecht kon beginnen. Na het verslaan van de Gyarados weg gegaan en kreeg iets van 534 prestige erbij, daar gelukkig geen verandering in.
Vanmiddag wat meer tijd en dan ga ik het nieuwe systeem eens testen op een gym waar onderin 2x Vaporeon en 2x Gyarados zit van CP1800 tot CP2000. Met 6 gras/electro Pokemon moeten die 4 wel neer gaan. Ben benieuwd hoeveel prestige dat op gaat leveren en of het bij het vechten tegen meerdere Pokemon minder tijdrovend aanvoelt!
Mijn eerste gedachte; tijdrovende bezigheid t.o.v. de oude situatie.
Het was een level 9 gym die op 49500/50000 stond. Ik zat zelf al in de gym maar aangezien ik toch op de bus moest wachten en het een kleine moeite was om die 500 prestige te trainen effe gedaan. Zat ook nog eens een Gyarados onderaan dus dat maakte het helemaal makkelijk!
Kreeg 6 pokemon geselecteerd die ik allemaal niet wilde gebruiken, allemaal een CP van 1800+ terwijl de Gyarados op CP1250 zat. Eerst dus 6 lagere Pokemon kunnen selecteren voordat ik het gevecht kon beginnen. Na het verslaan van de Gyarados weg gegaan en kreeg iets van 534 prestige erbij, daar gelukkig geen verandering in.
Vanmiddag wat meer tijd en dan ga ik het nieuwe systeem eens testen op een gym waar onderin 2x Vaporeon en 2x Gyarados zit van CP1800 tot CP2000. Met 6 gras/electro Pokemon moeten die 4 wel neer gaan. Ben benieuwd hoeveel prestige dat op gaat leveren en of het bij het vechten tegen meerdere Pokemon minder tijdrovend aanvoelt!
Vanochtend de patch binnen gehaald. Nieuwe gym training ff kort geprobeerd. Het lijkt erop dat prestige gain afhankelijk is van de laagste CP pokemon in de gym waar je tegen train.
Wigglytuff met 1300CP tegen een Lapras met 2000CP laten trainen, de overige deel van mijn team had allemaal meer CP dan Lapras. Na het verslaan van Lapras de battle verlaten. Ik kreeg rond de 160 prestige.
Nogmaals met Wigglytuff tegen de zelfde Lapras, maar dan met een team van random trash pokemon's, allemaal onder de 1000CP. Ik kreeg de normale prestige bonus van rond de 700.
Ofwel, Bubblestrat/Magikarpen is wat lastiger gemaakt(meer werk qua trash pokemon selecteren) Niet onmogelijk, maar je moet wel naast je gekozen aanvaller 5 andere trash pokemon hebben met 10CP ofzo.
Lijkt me wel makkelijker tegenwoordig om een gym te trollen. Gewoon je starter pokemon erin gooien. Dan kan je bijna nooit normale prestige meer eruit krijgen.
Ander vervelend punt is, als een low level een 300CP pokemon erin gooit en de rest is allemaal rond de 2000CP, dan ben je ook best wel de pineut, want dan moet je een pokemon hebben dat succesvol tegen een 300CP pokemon kan trainen en nog 5 random pokemon hebben met minder dan 300CP. Voorheen zou ik gewoon kijken naar de 2e Pokemon en de eerste neermaaien voor de gratis 100prestige en dan de 2e met een goeie match-up afmaken voor de 500+ prestige.
Makkelijkste voor nu is waarschijnlijk 5 random pokemon met 10CP achter de hand houden, zodat je ze als fillers kan gebruiken.
Positieve aan dit allemaal is wel, als de gym 5 pokemon van redelijk gelijke CP heeft, je dus sneller achter elkaar prestige kan halen. Zo heb ik met een team van Graveler, Tangla, Exeggcute en Snorlax (allemaal onder de 900CP) een team van Scyther, Slowbro, Golduck, Gyarados van rond de 1000-1300 mee neergehaald voor 2700 prestige.
Nog een tip, verzamel al die bloody Jigglypuffs om te evoluweren naar Wigglytuffs, met Pound en Hyper Beam/Play Rough zijn het echt monsters. Zonder al teveel moeite kan een Jigglypuff een tegenstander met bijna dubbel de CP neerhalen. Het is in feite een soort Snorlax met iets mindere stats.
Wigglytuff met 1300CP tegen een Lapras met 2000CP laten trainen, de overige deel van mijn team had allemaal meer CP dan Lapras. Na het verslaan van Lapras de battle verlaten. Ik kreeg rond de 160 prestige.
Nogmaals met Wigglytuff tegen de zelfde Lapras, maar dan met een team van random trash pokemon's, allemaal onder de 1000CP. Ik kreeg de normale prestige bonus van rond de 700.
Ofwel, Bubblestrat/Magikarpen is wat lastiger gemaakt(meer werk qua trash pokemon selecteren) Niet onmogelijk, maar je moet wel naast je gekozen aanvaller 5 andere trash pokemon hebben met 10CP ofzo.
Lijkt me wel makkelijker tegenwoordig om een gym te trollen. Gewoon je starter pokemon erin gooien. Dan kan je bijna nooit normale prestige meer eruit krijgen.
Ander vervelend punt is, als een low level een 300CP pokemon erin gooit en de rest is allemaal rond de 2000CP, dan ben je ook best wel de pineut, want dan moet je een pokemon hebben dat succesvol tegen een 300CP pokemon kan trainen en nog 5 random pokemon hebben met minder dan 300CP. Voorheen zou ik gewoon kijken naar de 2e Pokemon en de eerste neermaaien voor de gratis 100prestige en dan de 2e met een goeie match-up afmaken voor de 500+ prestige.
Makkelijkste voor nu is waarschijnlijk 5 random pokemon met 10CP achter de hand houden, zodat je ze als fillers kan gebruiken.
Positieve aan dit allemaal is wel, als de gym 5 pokemon van redelijk gelijke CP heeft, je dus sneller achter elkaar prestige kan halen. Zo heb ik met een team van Graveler, Tangla, Exeggcute en Snorlax (allemaal onder de 900CP) een team van Scyther, Slowbro, Golduck, Gyarados van rond de 1000-1300 mee neergehaald voor 2700 prestige.
Nog een tip, verzamel al die bloody Jigglypuffs om te evoluweren naar Wigglytuffs, met Pound en Hyper Beam/Play Rough zijn het echt monsters. Zonder al teveel moeite kan een Jigglypuff een tegenstander met bijna dubbel de CP neerhalen. Het is in feite een soort Snorlax met iets mindere stats.
[ Voor 6% gewijzigd door Shiro op 13-10-2016 08:05 ]
SR+ MiC
Maar als er in de gym 4 pokemons staan van 300CP & 3x 2000-2200 kan je ze alle vier verslaan. Je traint dan 3100 prestige bij de gym. Iets was wel moet lukken met de juiste selectie.Shiro schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:00:
Vanochtend de patch binnen gehaald. Nieuwe gym training ff kort geprobeerd. Het lijkt erop dat prestige gain afhankelijk is van de laagste CP pokemon in de gym waar je tegen train.
Volgens mij krijg je in dit geval niet 3100 prestige, maar 400, omdat de prestige berekening gedaan wordt o.b.v. de zwakste Pokemon. Of je moet zo'n godelijke skills hebben dat je met 4 Pokemon's met minder dan 300CP een team van 1x 300 en 3x 2000CP kan neerhalenAmd RuLuzzz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:10:
[...]
Maar als er in de gym 4 pokemons staan van 300CP & 3x 2000-2200 kan je ze alle vier verslaan. Je traint dan 3100 prestige bij de gym. Iets was wel moet lukken met de juiste selectie.
Zie mijn eerste voorbeeld met Wigglytuff tegen Lapras, zou uiteraard wel mooi zijn als iemand wat meerdere testen kan uitvoeren of het klopt
Overigens is 4 Pokemon's verslaan voor 3100 prestige natuurlijk ook alleen een best case scenario, want de Pokemon's die rond zo'n CP zitten zijn vaak aardige gym defenders, op Gyarados en Flareon na dan, alleen deze twee zou je succesvol kunnen verslaan met de helft van de CP voor de 1000 prestige per battle.
Edit:
Zie op Silphroad dat de CP van je hoogste pokemon in je team gebruikt wordt om te berekenen hoeveel CP je krijgt, dan zou het nog wel kunnen om alleen de eerste Pokemon snel te verslaan voor 100CP en de rest voor een fatsoenlijker hoeveelheid. Staat alleen niet bij of dat vergeleken wordt per Pokemon die je tegen komt of alleen de laagste CP pokemon van de defender. Vanavond maar ff testen
[ Voor 23% gewijzigd door Shiro op 13-10-2016 09:01 ]
SR+ MiC
Prestige wordt nu berekend door de hoogste CP van alle aanvallers. Maar omdat je nu met 6 pokemons kan is het makkelijker om met 1/2 van de cp aan te vallen. Voorheen was het verhaal gelijk over als je 1 aanval niet doged. Nu heb nog meerdere kansen. Het prestige is nu ook voor niet getrainde mensen een stuk beter te doen.Shiro schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:16:
[...]
Volgens mij krijg je in dit geval niet 3100 prestige, maar 400, omdat de prestige berekening gedaan wordt o.b.v. de zwakste Pokemon. Of je moet zo'n godelijke skills hebben dat je met 4 Pokemon's met minder dan 300CP een team van 1x 300 en 3x 2000CP kan neerhalen
Zie mijn eerste voorbeeld met Wigglytuff tegen Lapras, zou uiteraard wel mooi zijn als iemand wat meerdere testen kan uitvoeren of het klopt![]()
Overigens is 4 Pokemon's verslaan voor 3100 prestige natuurlijk ook alleen een best case scenario, want de Pokemon's die rond zo'n CP zitten zijn vaak aardige gym defenders, op Gyarados en Flareon na dan, alleen deze twee zou je succesvol kunnen verslaan met de helft van de CP voor de 1000 prestige per battle.
Edit:
Zie op Silphroad dat de CP van je hoogste pokemon in je team gebruikt wordt om te berekenen hoeveel CP je krijgt, dan zou het nog wel kunnen om alleen de eerste Pokemon snel te verslaan voor 100CP en de rest voor een fatsoenlijker hoeveelheid. Staat alleen niet bij of dat vergeleken wordt per Pokemon die je tegen komt of alleen de laagste CP pokemon van de defender. Vanavond maar ff testen
Hoe is de situatie nu:
Je prestige met 6x 2000cp pokemon.
CP defender Prestige
300CP 100
1000cp +100
2100cp 500
2200cp 550
Totaal +1300
Het kost je wel iets meer potions, maar omdat je sneller klaar ben kan ik die tijd benutten om meer stops te pakken.
Het trainen is dus makkelijker geworden voor iedereen, dat is fijn voor een hoop mensen. Maar dit zal het probleem met de stagnerede level 10 gyms alleen maar vergroten. Om de gyms meer te balanceren zal men iets moeten doen om level 10 gyms sneller te kunnen verslaan. Zeker als je alleen ben is een level 10 gym amper neer te krijgen, of je moet de unlimted potion en revive perk hebben.
Ummm, dat is nou juist de clou. Het is helemaal niet de bedoeling om in je eentje een Level 10 gym neer te kunnen halen. Daar is teamwork voor nodig.Amd RuLuzzz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:27:
Zeker als je alleen ben is een level 10 gym amper neer te krijgen, of je moet de unlimted potion en revive perk hebben.
Ik wil een keertje geld besteden aan Pokemon Go op iOS.
Gaat dit door middel van een iTunes kaart?
Dan kunnen ze beter een fatsoenlijke ingame chat maken zodat ik in contact kan komen met mijn team in de omgeving, aangezien mijn vrienden/kennissen van eind 30 dit spel niet spelenMx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Ummm, dat is nou juist de clou. Het is helemaal niet de bedoeling om in je eentje een Level 10 gym neer te kunnen halen. Daar is teamwork voor nodig.
*burp*
Het idee van Niantic is dat je naar buiten gaat en IRL andere spelers ontmoet. Zo heb ik al een aantal andere spelers van team blauw uit mijn buurt ontmoet en ook met hun ad hoc samengewerkt om gyms over te nemen of samen te trainen.Doopy-X- schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:45:
[...]
Dan kunnen ze beter een fatsoenlijke ingame chat maken zodat ik in contact kan komen met mijn team in de omgeving, aangezien mijn vrienden/kennissen van eind 30 dit spel niet spelen
Dat gebeurde in het begin nog wel eens, maar tegenwoordig is het aantal spelers een stuk dunner gezaaid. Of je moet de stad in gaan, maar zoals reeds gezegd, ben geen stadsmens. Verover liever de gyms in de natuur.Mx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
Het idee van Niantic is dat je naar buiten gaat en IRL andere spelers ontmoet. Zo heb ik al een aantal andere spelers van team blauw uit mijn buurt ontmoet en ook met hun ad hoc samengewerkt om gyms over te nemen of samen te trainen.
Een chat of andere online plek is dus zo'n gek idee nog niet.
Oh, dat doe ik ook hoor, ik heb al meerdere mensen van Valor ontmoet (aangezien wij alle gyms in de buurt bezetten) maar dat is bij toeval als je een gym aan het trainen/attacken bent. Het zou fijn zijn als je iets meer zou kunnen coördinerenMx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
Het idee van Niantic is dat je naar buiten gaat en IRL andere spelers ontmoet. Zo heb ik al een aantal andere spelers van team blauw uit mijn buurt ontmoet en ook met hun ad hoc samengewerkt om gyms over te nemen of samen te trainen.
*burp*
Maar dan is er het probleem dat in vele wijken bepaalde kleuren duidelijk in de meerderheid zijn. Bij mij in de stad is alles blauw (zoals in veel steden) en bijna niemand rood of geel meer. Dan kan je leuk een lvl 10 gym slopen, maar een dag later is die toch weer lvl 7, na een paar keer is daar de lol ook weer vanaf.Mx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
Een team chat met reikwijdte van 3 KM ofzo, lijkt mij ideaal!Marselaar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:49:
[...]
Een chat of andere online plek is dus zo'n gek idee nog niet.
*burp*
Welke buurt/stad?Moddie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Maar dan is er het probleem dat in vele wijken bepaalde kleuren duidelijk in de meerderheid zijn. Bij mij in de stad is alles blauw (zoals in veel steden) en bijna niemand rood of geel meer. Dan kan je leuk een lvl 10 gym slopen, maar een dag later is die toch weer lvl 7, na een paar keer is daar de lol ook weer vanaf.
Grappig hoe dat werkt, bij mij in de buurt is alles rood, verderop paar gele maar blauw is totaal weggedrongen. In Amsterdam-centrum waar ik werk is weer alles blauw.Moddie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Maar dan is er het probleem dat in vele wijken bepaalde kleuren duidelijk in de meerderheid zijn. Bij mij in de stad is alles blauw (zoals in veel steden) en bijna niemand rood of geel meer.
*burp*
Münster in Duitsland, dus niet zo om de hoek helaas
Alle blauw spelers die ik ken zitten in zon 8-10 gyms en ik heb er met veel moeite 2 stabiele (ver buiten de stad) en soms 1-2 erbij als ik er de tijd voor heb.
Looking for group, binnen een straal van 2 km. En je moet hem via de radar vindenDoopy-X- schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Een team chat met reikwijdte van 3 KM ofzo, lijkt mij ideaal!
Zijn we aardig en mag je wel vooraf je kleur zien?
Ja, dat kan. Er zijn ook andere manieren. Zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT202631Ask! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:44:
Ik wil een keertje geld besteden aan Pokemon Go op iOS.
Ik doe dat zelf ook alleen via zo'n iTunes credit kaartje. Heb het pas 2x hoeven kopen maar tot nu toe gewoon in de winkel gekocht. Via iTunes op pc inloggen, kaartje openkrassen, code invoeren en de hoeveelheid credit is meteen bijgeschreven op je account. Dan kan je meteen via Pokemon app op je iPhone/iPad de coins kopen
Geniet nooit met mate
Dat zeg ik. Het was wel koud.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:41:
[...]
Word kouder? kids tot 12 zijn s''middags vrij grotendeel werkt of zit op school vind het vrij logisch :-) een goede graadmeter lijkt mij de zaterdag middag zondag middag
Eerste keer dat we er waren was met gezin in de zomervakantie. Was ontzettend druk toen.
Daarna net als gisteren op een woensdagmiddag ~14-16u geweest ook buiten vakantie dus. Was toen nog steeds erg druk. Maar tophype was al wel voorbij. Gisteren zelfde tijd was het gewoon erg rustig. Maakte voor het aantal Pokemon weinig uit trouwens.
Wat anders. Wat is de langste tijd dat een defender het bij jullie heeft uitgehouden denk je? Ik kom tot nu toe niet verder dan 2,5/3wkn.
Vanochtend geupdate naar 0.41.4
Gister 0.41.1 en werkte PoGo wel.
Nu niet meer, zegt ie dat OS niet goed is.
Root heb ik al tijdje niet meer op staan.
Draai wel Note 7 software op m'n Note 3.
Zou PoGo Note 7 gebruikers weren?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik heb er één op 26 dagen nu. Lapras 1712 CPreadytoflow schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Wat anders. Wat is de langste tijd dat een defender het bij jullie heeft uitgehouden denk je? Ik kom tot nu toe niet verder dan 2,5/3wkn.
Klopt, er zijn echt territoria ontstaan. Maar ik woon in een blauw territorium en ben zelf ook blauw dus dat is wel relaxt. Volgens mij komt dat "blauwe territorium" bij mij eigenlijk voornamelijk door één speler in mijn buurt die de eerste weken dat PoGo uit was echt zeer fanatiek aan het spelen was. Zonder cheaten liep hij een stuk of vier levels op mij voor. Hij zorgde ervoor dat al heel snel alle gyms in de omgeving blauw waren met zijn voor die periode supersterke Dragonites en andere powerpokies erin en zodra hij zag dat een gym werd aangevallen ging hij "even zijn hond uitlaten".Doopy-X- schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:53:
[...]
Grappig hoe dat werkt, bij mij in de buurt is alles rood, verderop paar gele maar blauw is totaal weggedrongen. In Amsterdam-centrum waar ik werk is weer alles blauw.
Die verdient een audiëntie bij Blanche!Mx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
Volgens mij heeft hij er in zijn eentje voor gezorgd dat de hele wijk gestabiliseerd is op blauw.
Heb al een goeie Vaporeon, Jolteon, en Flareon.Mx. Alba schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:16:
[...]
Meer goede Pokies is altijd nog meer beterder!Janusi schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:01:
[...]
Heb al een goeie Vaporeon, Jolteon, en Flareon.
2+ maanden.readytoflow schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:56:
Een vaporeon van cp1800 (15-15-12) maximaal gepowered voor het lvl dat ik toen had.
Staat niet meer echt bovenaan.
Mijn langstzittende gym defender is mijn Troliwrath. Als ik me niet vergis viert die vandaag zijn derde vermaanddag in een gym ergens op de Veluwe!daan! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:04:
[...]
2+ maanden.
Een vaporeon van cp1800 (15-15-12) maximaal gepowered voor het lvl dat ik toen had.
Staat niet meer echt bovenaan.
Ben ik de enige die totaal niet bezig is met Gyms?
Dat denk ik ja. 5000 dust en 100 coins per dag tikt toch lekker aan hoor. Ik heb in het begin een paar keer coins gekocht om storage space en incubators te kopen - ik koop nog steeds regelmatig incubators maar heb al een hele tijd geen coins meer gekocht. Mijn coin-voorraad blijft nu zo rond de 1500 hangen, dankzij gyms.Ask! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:10:
Zelfs 500 dust en 10 coins per dag vind ik wel zo prettig
Kan ik af en toe eens een incubatortje kopen.
Plus dat ik het wel leuke gameplay vind, al blijft het meestal beperkt tot lage enemy gyms neerhalen, de rest is gewoon meer werk voor de rewards.
Stiekem wil ik nog eens een tochtje maken om wat echt afgelegen gyms te pakken en trainen, kijken of er eens iets langer dan een dag in kan blijven zitten. Maar dan moet ik echt gaan zoeken.
Plus dat ik het wel leuke gameplay vind, al blijft het meestal beperkt tot lage enemy gyms neerhalen, de rest is gewoon meer werk voor de rewards.
Stiekem wil ik nog eens een tochtje maken om wat echt afgelegen gyms te pakken en trainen, kijken of er eens iets langer dan een dag in kan blijven zitten. Maar dan moet ik echt gaan zoeken.
Lees op reddit dat meer mensen met 0.41.4 geen PoGo kunnen starten, ondanks geen root...SuperVeloce schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:57:
Vanochtend geupdate naar 0.41.4
https://m.reddit.com/r/Th...ts/578gm3/android_new_pokémon_go_version_0414_just_updated/?utm_source=mweb_redirect&compact=true
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
De gyms zijn enige reden dat ik nu nog speel. Het vangen van pidgeys rattata's en het hatchen van krabby's en meowths is nou niet bepaald uitdagend. Nu sinds het uitschakelen van de scanners is dat nog groter geworden. Het even erop uit gaan omdat je van bepaalde soorten nog iets moet hebben is er niet meer bij.Ask! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:10:
Lang leven de potion voorraad en een redelijk dynamische gyms
Ik in het begin ook niet.Ask! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:10:
Maar ja, als je je pokedex vol wil krijgen is het handig om veel eieren uit te broeden. Daarvoor heb je extra incubaters nodig. Die kan je welliswaar kopen voor geld, maar ook met coins. En voor dat laatste zal je toch gyms moeten bezetten.
Het hangt allemaal met elkaar samen.
Ik ben ze nu ook een beetje aan het bijhouden, langste is 33 dagen. Een 2660 Dragonite, En nog een paar van net wat minder dan 30 dagen.Wat anders. Wat is de langste tijd dat een defender het bij jullie heeft uitgehouden denk je? Ik kom tot nu toe niet verder dan 2,5/3wkn.
Totaal nu 10 in gyms zitten, ik kan er wel meer van maken, maar ik vind het niet erg als ik een keer "maar" 90 of 80 coins kan collecten. Daarnaast vind ik het ook niet echt netjes om plekken voor anderen bezet te houden terwijl ik niets aan die extra plaatsen in de gyms heb.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Haha zo hadden we een dorp verderop ook eentje, elke avond ging hij het hele dorp door om de gyms weer minimaal lvl 7 blauw te maken. Helaas moest hij zonodig n tweeling krijgen dus nou mag hij niet meer van zn vrouwMx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
Klopt, er zijn echt territoria ontstaan. Maar ik woon in een blauw territorium en ben zelf ook blauw dus dat is wel relaxt. Volgens mij komt dat "blauwe territorium" bij mij eigenlijk voornamelijk door één speler in mijn buurt die de eerste weken dat PoGo uit was echt zeer fanatiek aan het spelen was. Zonder cheaten liep hij een stuk of vier levels op mij voor. Hij zorgde ervoor dat al heel snel alle gyms in de omgeving blauw waren met zijn voor die periode supersterke Dragonites en andere powerpokies erin en zodra hij zag dat een gym werd aangevallen ging hij "even zijn hond uitlaten".Volgens mij heeft hij er in zijn eentje voor gezorgd dat de hele wijk gestabiliseerd is op blauw.
Nobel van je. Ik wil echter wel wat reservegyms en ik vind het ook wel leuk om mijn record aantal tegelijk bezette gyms bij collecten te verhogen. Staat nu op 14.sankao schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
Totaal nu 10 in gyms zitten, ik kan er wel meer van maken, maar ik vind het niet erg als ik een keer "maar" 90 of 80 coins kan collecten. Daarnaast vind ik het ook niet echt netjes om plekken voor anderen bezet te houden terwijl ik niets aan die extra plaatsen in de gyms heb.
Pff ik gisteren bij intertoys de Plus besteld want er stond: op vooraad en voor 23:00 besteld morgen in huis.
krijg ik nu een mailtje dat die nooit meer vannuit hun leverbaar is en ik binnen 10 werkdagen me geld terug krijg >_> .. ondertussen staat die nog steeds als op vooraad op hun website.
krijg ik nu een mailtje dat die nooit meer vannuit hun leverbaar is en ik binnen 10 werkdagen me geld terug krijg >_> .. ondertussen staat die nog steeds als op vooraad op hun website.
Grrrrrrr
Ik had.... 1 gym. Ooit eens 5(!) dagen kunnen vasthouden, inmiddels wordt hij iedere dag wel weer overgenomen door mensen. En het is toch 10 minuutjes omrijden om hem te kunnen pakken....
Als ik hem nu overneem en hij is voor maandag weer weg dan geef ik het op. Dan kan ik net zo goed weer andere gyms gaan slopen voor overnemen->cashen-> kwijt
Stabiele gyms kom ik hier niet tegen. Niet geel in ieder geval
Ik had.... 1 gym. Ooit eens 5(!) dagen kunnen vasthouden, inmiddels wordt hij iedere dag wel weer overgenomen door mensen. En het is toch 10 minuutjes omrijden om hem te kunnen pakken....
Als ik hem nu overneem en hij is voor maandag weer weg dan geef ik het op. Dan kan ik net zo goed weer andere gyms gaan slopen voor overnemen->cashen-> kwijt
Stabiele gyms kom ik hier niet tegen. Niet geel in ieder geval
Oh en nog iets:
Waar kan ik ergens 'even' een lickitung ophalen?
Ik denk zo ongeveer 210 5km eieren gehatched. Alles behalve de Lickitung 1 of meerdere keren gekregen.
Als we die hebben is het een kwestie van
"I would walk 500 miles
and I would walk 500 again so flex
just to be the man who walked a thousand miles
To get a full pokedex"
Ik denk zo ongeveer 210 5km eieren gehatched. Alles behalve de Lickitung 1 of meerdere keren gekregen.
"I would walk 500 miles
To get a full pokedex"

Geef ik het op? Dat zou een team Mystic trainer NOOIT doen!IdieEasy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:45:
Kan je niet 9 medestrijders optrommelen om hem in één keer naar level 10 te brengen?
Ik heb een Lickitung gevonden in Woudenberg, of all places. Verder nog nooit een andere tegengekomen...readytoflow schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:46:
Oh en nog iets:
"I would walk 500 miles
To get a full pokedex"
De mijne komt uit een tapasbar (pintxos) uit San Sebastian. Maar geen idee of het een random of regular spawn was....readytoflow schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:46:
Oh en nog iets:
Weet iemand nog een Hitmonchan nest?
Kijk, en dit is het moment waarop ik zou moeten kunnen zeggen:
"16.00u voor het schoolplein, breng je Lickitung en je beste Pokémon mee..."
"16.00u voor het schoolplein, breng je Lickitung en je beste Pokémon mee..."
HeheheheheheheeMarselaar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Geef ik het op? Dat zou een team Mystic trainer NOOIT doen!![]()
Kan je niet 9 medestrijders optrommelen om hem in één keer naar level 10 te brengen?
Geel? Nee... Ik ken niet eens 5 gele spelers
Doe te weinig met gyms, en in mijn dorp zie ik vooral kinderen gymmen. Die ga ik niet 4 kilometer verderop slepen in de auto ^^
Nou upgrade ik de gym verder ook niet. Want een level 7 gym met maar 1 pokemon erin is ook niet eng xD
Mijn Snorlax is al 71 dagen aan het chillen met zijn maatjes.readytoflow schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Ik ben PoGo net als Ingress gaan spelen voor de lichaamsbeweging en gyms geven mij de meeste motivatie om op de fiets te stappen en flinke afstanden weg te trappen. Dat gaat soms harder dan je denkt. Eergisteren bleek ik ook weer 37 km te hebben gereden. Voor mijn gevoel waren het er misschien goed 20.Ask! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:10:
De muntjes (en dust) zijn een heel leuk 'neveneffect'. Mijn huidig saldo is vanmorgen vroeg naar 2250 gegaan. Meer dus dan waar je toch even 20 euries voor moet neerleggen. En het totaal is nu 6610. Allemaal bij elkaar gepeddeld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status