\The Source schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:30:
Vandaag naar Lillo in Belgie geweest, moest in Antwerpen zijn en dus 2 tot 3 uurtjes daar geweest.
Klein dorpje met 5 straten terwijl er 3 pokestops in 1 straat staan. Daar worden lures op gezet en in die straat loopt iedereen dus op en neer. Schijnbaar geeft de stop bij de terassen de meeste exclusieve pokemons en daar leek het idd een beetje op, maar ben niet 100% zeker. Ik ben ook in Kijkduin geweest en veel van hetzelfde, echter allemaal op 1 straat of terrasEnige verschil dat ik niet heb meegemaakt dat er een dragonite, labras or iets echt gewild spawnde en eidereen gaat rennen, terwijl dit in Kijkduin elk uur wel bijna gebeurde.
Ik ge heel vaak naar lillo en ondertussen ook al 5 x kijkduin geweest. Je komt er zowat dezelfde pokemon tegen maar lillo iets minder want dat zijn maar 3 stops en niet 5 zoals op het plein in kijkduin.
Wat je vooral in kijkduin hebt is dat er voortdurend kleine kinderen zitten te roepen dat er iets spawnt terijl er niks is of totaal iets anders. Snorlax heb ik jammer genoeg nog niet in het wild tegen gekomen. lapras slechts 3 maal waarvan 2 met een uur er tussen in lillo (dus dezelfde dag). De andere in kijkduin waarvoor je een stukje verder dan die ene speelboot moest lopen op het strand.
Elk uur gaan lopen in kijkduin is dus sterk overdreven tenzij je die pranks van de kindjes geloofd of voor elke squirtel ofzo loopt.
Pranken in lillo heeft weinig zin want je ziet ver genoeg met sightings of er wel echt iets zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Gravediggerxx op 10-10-2016 12:46 ]