Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
The Source schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:30:
Vandaag naar Lillo in Belgie geweest, moest in Antwerpen zijn en dus 2 tot 3 uurtjes daar geweest.
Klein dorpje met 5 straten terwijl er 3 pokestops in 1 straat staan. Daar worden lures op gezet en in die straat loopt iedereen dus op en neer. Schijnbaar geeft de stop bij de terassen de meeste exclusieve pokemons en daar leek het idd een beetje op, maar ben niet 100% zeker. Ik ben ook in Kijkduin geweest en veel van hetzelfde, echter allemaal op 1 straat of terras :) Enige verschil dat ik niet heb meegemaakt dat er een dragonite, labras or iets echt gewild spawnde en eidereen gaat rennen, terwijl dit in Kijkduin elk uur wel bijna gebeurde.
\

Ik ge heel vaak naar lillo en ondertussen ook al 5 x kijkduin geweest. Je komt er zowat dezelfde pokemon tegen maar lillo iets minder want dat zijn maar 3 stops en niet 5 zoals op het plein in kijkduin.
Wat je vooral in kijkduin hebt is dat er voortdurend kleine kinderen zitten te roepen dat er iets spawnt terijl er niks is of totaal iets anders. Snorlax heb ik jammer genoeg nog niet in het wild tegen gekomen. lapras slechts 3 maal waarvan 2 met een uur er tussen in lillo (dus dezelfde dag). De andere in kijkduin waarvoor je een stukje verder dan die ene speelboot moest lopen op het strand.
Elk uur gaan lopen in kijkduin is dus sterk overdreven tenzij je die pranks van de kindjes geloofd of voor elke squirtel ofzo loopt.

Pranken in lillo heeft weinig zin want je ziet ver genoeg met sightings of er wel echt iets zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Gravediggerxx op 10-10-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

ja klopt maar in sonsbeek moet je niet zijn meer
Sinds wanneer niet meer dan?
Ik ben er 2 weken geleden nog geweest, toen was er genoeg te doen. (Uit de lures bij de chinees valt het wel tegen). Bij het grote meer spawnde een charmander en een Nidoqueen binnen 1 uur.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Zelf een week of 2 geleden daar ook geweest maar niets van dat... Voornamelijk nidoran vrouwtje, pikachu en wat ander grut. niet echt iets bijzonders gezien. 2 of 3 squirtles aan het eind v/d middag, we zijn daar echt bijna 5 uur lang geweest.

Op zich zeker wel de moeite waard, er spawnt veel, je kan veel xp halen en er zijn best wel wat stops te vinden, maar echt bijzondere (lees: "rare" (op zn engels dus) pokemon) ben ik daar echt niet tegengekomen.

Wel even een note dat we hoorden dat er, een half uur voordat wij er waren, wel een clefable gespawnd was. Bij de parking naast het grote water hebben we een wilde kingler gevangen, maar ook daarvoor geldt; niet zeldzaam, er zijn genoeg krabby`s te vinden...

[ Voor 9% gewijzigd door babybel123 op 10-10-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de lures bij de chinees is het idd niks meer na al weken zo hoor, rond de vijvers ook het gebruikelijke gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar eens een uurtje of 5 op de postbank zitten bovenaan echt top daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybel123 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:53:
Zelf een week of 2 geleden daar ook geweest maar niets van dat... Voornamelijk nidoran vrouwtje, pikachu en wat ander grut. niet echt iets bijzonders gezien. 2 of 3 squirtles aan het eind v/d middag, we zijn daar echt bijna 5 uur lang geweest.

Op zich zeker wel de moeite waard, er spawnt veel, je kan veel xp halen en er zijn best wel wat stops te vinden, maar echt bijzondere (lees: "rare" (op zn engels dus) pokemon) ben ik daar echt niet tegengekomen.

Wel even een note dat we hoorden dat er, een half uur voordat wij er waren, wel een clefable gespawnd was. Bij de parking naast het grote water hebben we een wilde kingler gevangen, maar ook daarvoor geldt; niet zeldzaam, er zijn genoeg krabby`s te vinden...
clefairys ook niet echt toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:54:
Je bedoelt de Posbank bij Rheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Je bedoelt de Posbank bij Rheden?
yep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babybel123
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:54:
Ben nieuwschierig, heb je misschien iets meer info over wat er zoal spawnt en hoeveel er spawnt + of er stops zitten? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten maar twee stop 1 op het uitkijk punt en 1 op de parkeerplaats naast het restaurant.

Manky. Geodude, de starters, ryhorn heel veel clefairy regelmatig een lapras en blaisetoise en zeer regelmatig ook dragonite's veel nidorans zowel man als vrouw, als je met de auto bent en je rijd een beetje rond zul je onderaan ook veel tegen komen de bult af dus maar wel in mindere mate zal zo wel even foto maken.

Edit: vergat cubone growlite (nest) op 5 min rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:04:
Er zitten maar twee stop 1 op het uitkijk punt en 1 op de parkeerplaats naast het restaurant.

Manky. Geodude, de starters, ryhorn heel veel clefairy regelmatig een lapras en blaisetoise en zeer regelmatig ook dragonite's veel nidorans zowel man als vrouw, als je met de auto bent en je rijd een beetje rond zul je onderaan ook veel tegen komen de bult af dus maar wel in mindere mate zal zo wel even foto maken
Dat klinkt niet slecht, heb je ook een google maps locatie er bij? :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
klinkt zeker niet slecht, gaan we zsm even heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou er rekening mee dat je er tot zondags ondergang mag zijn boven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JamesB009 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:04:
[...]

Dat klinkt niet slecht, heb je ook een google maps locatie er bij? :)
https://www.google.nl/map...m2!3d52.028611!4d6.021111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Raymon1988 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:09:
Ben er wat gyms betreft alweer klaar mee.
Net bezig om een lvl 9 gym (die al 2 weken lvl 10 was) weer lvl 10 te krijgen, sniped iemand anders de plek. Toch knap, midden op een plein waar niemand anders in het bereik staat...
Kan iemand met camouflage kleding geweest zijn, die zie je natuurlijk niet :+

Edit: ook maar eens bij de Posbank kijken. Is hier een klein stukje vandaan en sowieso mooi om rond te wandelen. Camera misschien maar mee voor wat leuke plaatjes!

[ Voor 18% gewijzigd door schaapiej op 10-10-2016 13:13 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Manky. Geodude, de starters, ryhorn heel veel clefairy regelmatig een lapras en blaisetoise en zeer regelmatig ook dragonite's veel nidorans zowel man als vrouw, als je met de auto bent en je rijd een beetje rond zul je onderaan ook veel tegen komen de bult af dus maar wel in mindere mate zal zo wel even foto maken.

Het beste kan je dus bovenaan blijven en daar komt al het moois je tegemoet?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Edit: ook maar eens bij de Posbank kijken. Is hier een klein stukje vandaan en sowieso mooi om rond te wandelen. Camera misschien maar mee voor wat leuke plaatjes!
Neem vaak de hond mee het is er inderdaad prachtig vooral nu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53
Alleen zonsondergang is zo vroeg tegenwoordig dus het zal dan een keer in het weekeind moeten...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
schaapiej schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Wat ik eigenlijk neit snap, is hoe die snipers dan toevallig op de juiste plek snipen om er een pokie bij te zetten. Krijgen ze ook een alert dan als iemand een gym staat te trainen?
Als je loopt te spoofen is het toch al zo gemakkelijk, dan zou ik wel zelf willen vechten tegen zo'n gym. Anders is er toch geen lol meer aan.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Mx. Alba schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:30:
Alleen zonsondergang is zo vroeg tegenwoordig dus het zal dan een keer in het weekeind moeten...
Ja he, die update van Niantic had echt niet gehoeven... :)

En daar op de Veluwe controleren ze ook regelmatig dus zal het niet gaan uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uurtje of 7/ half 8 lukt nog wel erna worden ze streng xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Komend weekend giga druk op de Posbank opeens. En wat blijkt, drie verdwaalde Rattata's en 2 Weedles, meer niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie die boven nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:28
Mx. Alba schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:01:
Heu, ik sta weer op 7 gyms. Uit een instabiele geknikkerd en uit twee stabiele. De een stond ik al weken helemaal onderin en die is nu Level 9 maar de onderste is een CP1700 Snorlax, daar is niet tegen te trainen... Die andere gym was Level 10, is nu Level 5 rood met twee vrije plekken. Hmmmmm.
Rhyhorn werkt prima tegen Snorlax :)
Maar ook een Wigglytuf of Vaporeon doen meestal wel aardig, zolang je de specials maar ontwijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ossi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:57:
[...]

Rhyhorn werkt prima tegen Snorlax :)
Maar ook een Wigglytuf of Vaporeon doen meestal wel aardig, zolang je de specials maar ontwijkt :)
Ja, Vaporeon werkt redelijk. Je moet vooral een Pokie gebruiken met een snelle standaardaanval zodat je beter kunt dodgen. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mx. Alba schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:59:
[...]

Ja, Vaporeon werkt redelijk. Je moet vooral een Pokie gebruiken met een snelle standaardaanval zodat je beter kunt dodgen. :)
Daar ben ik ondertussen ook achter ja, mijn 100% Poliwrath die wel de goede aanvallen heeft, is zo traag dat je erg vaak geraakt wordt door de specials. Doe mij dus maar snelle aanvallen.
Maar de Rhyhorn is very effective tegen snorlax, dus die gebruik ik wel eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ossi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

Daar ben ik ondertussen ook achter ja, mijn 100% Poliwrath die wel de goede aanvallen heeft, is zo traag dat je erg vaak geraakt wordt door de specials. Doe mij dus maar snelle aanvallen.
Maar de Rhyhorn is very effective tegen snorlax, dus die gebruik ik wel eens :)
Bubble is geweldig voor een Poli in een gym - maar om mee aan te vallen zuigt het. Naast mijn Troliwrath heb ik er ook nog een met Mud Shot en Hydro Pump, en dat is een heel leuke aanvaller, vooral heel effectief tegen vuurbeesten. Maar Water Gun + Hydro Pump is toch wel een ultieme aanvalscombo. Ik heb een Vaporeon met die combo en ook nog twee Golducks en twee Seadras. Gaan letterlijk als de brandweer op vuurpokies zoals Flareon en Arcanine. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Mx. Alba schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Bubble is geweldig voor een Poli in een gym - maar om mee aan te vallen zuigt het. Naast mijn Troliwrath heb ik er ook nog een met Mud Shot en Hydro Pump, en dat is een heel leuke aanvaller, vooral heel effectief tegen vuurbeesten. Maar Water Gun + Hydro Pump is toch wel een ultieme aanvalscombo. Ik heb een Vaporeon met die combo en ook nog twee Golducks en twee Seadras. Gaan letterlijk als de brandweer op vuurpokies zoals Flareon en Arcanine. :D
Idd, precies dat is de reden dat ik een poli met mud shot gewoon transfer, water gun + hydro is zo achtelijk effeftief, daar kan je met mudshot gewoon niet tegenop.

Echter een poli met bubble is zo epic als defender! Heerlijke beesten zijn het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:29:
[...]

Neem vaak de hond mee het is er inderdaad prachtig vooral nu :-)
Dit weekend ook maar eens met de hond die kant op dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:20
Haha, toevallig vlak langs de Posbank gereden voor de gyms in de buurt. Geen idee dat er ook een goede spawnplek was, anders was ik er even gaan kijken.

In ieder geval mijn gymcount op 13 gezet nu, ben benieuwd hoe lang het duurt. In Eindhoven is vind ik het maar lastig om stabiel als blauw te blijven, te veel grotere groepen geel en rood die volgens mij samen op pad gaan om ook hoge level gyms gezamenlijk te slopen en dan zelf vol te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Tuttel schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:18:
Haha, toevallig vlak langs de Posbank gereden voor de gyms in de buurt. Geen idee dat er ook een goede spawnplek was, anders was ik er even gaan kijken.

In ieder geval mijn gymcount op 13 gezet nu, ben benieuwd hoe lang het duurt. In Eindhoven is vind ik het maar lastig om stabiel als blauw te blijven, te veel grotere groepen geel en rood die volgens mij samen op pad gaan om ook hoge level gyms gezamenlijk te slopen en dan zelf vol te gooien.
Mmm, misschien komend weekend ook maar eens die kant op gaan. Je mag mij wel wat gyms op sturen via pm die eventueel verstevigd kunnen worden.

https://tweakers.net/ext/f/yt9g7B2lGANxuMtV3lUewShf/full.png

Team Blauw ftw!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Geroggeld.....Dit weekend erheen.
Appje naar de vrouw.
Hey lieverd zullen we zondag naar de Posbank gaan? Restaurantje bovenop met parkeerplaats en mooi natuurgebied eromheen. Kunnen we even lekker wandelen met ons drieën en daarna hapje eten.
Als we er zondag zijn zal ik haar verassen met de rare pokemon...... _O- _O- _O-
Ze speelt het spel niet en begrijpt ook niet waarom ik er elke keer op uit ga om een pokemon te vinden en te vangen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Robkazoe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Mmm, misschien komend weekend ook maar eens die kant op gaan. Je mag mij wel wat gyms op sturen via pm die eventueel verstevigd kunnen worden.

Team Blauw ftw!
Posbank moest ik dan ook maar eens een keer heen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HUjwlMIjPjcFXrQ1NNGkaaFg/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Team Blauw ftw!
alle gyms in de buurt zijn level 10 geel, rijden met 10 man steeds vanaf arnhem alle kanten op om alles in te nemen word er wel moe van om steeds alleen die gyms neer te halen en hem nog geen dag te kunnen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:28:
Geroggeld.....Dit weekend erheen.
Appje naar de vrouw.
Hey lieverd zullen we zondag naar de Posbank gaan? Restaurantje bovenop met parkeerplaats en mooi natuurgebied eromheen. Kunnen we even lekker wandelen met ons drieën en daarna hapje eten.
Als we er zondag zijn zal ik haar verassen met de rare pokemon...... _O- _O- _O-
Ze speelt het spel niet en begrijpt ook niet waarom ik er elke keer op uit ga om een pokemon te vinden en te vangen.
mag je genoeg geld mee nemen vind die prijzen daar wel bizar (net frankrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt trouwens, regelmatig Dragonite? Of bedoel je Dratini of Dragonair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar met de vrouw en kinders heb je ziezo een mooi dagje uit daar besef je wel dat je dus beneden een punt hebt bezoekers centrum en ook nog naar boven kunt (beste plek) al is onder ook niet slecht hoor de hele rand van de postbank van Velp tot Ellecom is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

Dit klopt trouwens, regelmatig Dragonite? Of bedoel je Dratini of Dragonair?
Dragonite voornamelijk vroeg en eind middag zelfde geld voor blaisetooise dratinie of dragonair daar nog nooit gespot die zitten iets verderop (circa 5 km) in arnhem bij Bronbeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Reversal - Pokémon GO hem ff opzoeken zit in Arnhem Presikhaaf die gozer laat in movies spawn plekken zien is nog geen 10 km van de postbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:59:
YouTube: Reversal - Pokémon GO hem ff opzoeken zit in Arnhem Presikhaaf die gozer laat in movies spawn plekken zien is nog geen 10 km van de postbank.
Ik quote Wiki:
resikhaaf was anno 2006 een modale woonwijk, waterrijk en met veel groen. De woningen in het oudere deel werden gesloopt of stonden daarvoor op de nominatie, om plaats te maken voor nieuwbouw. De wijk (Presikhaaf-West[1]) stond in 2007 op de lijst van veertig probleemwijken van Ella Vogelaar, minister voor Wonen, Wijken en Integratie.

In oktober 2008 kwam Presikhaaf negatief in het nieuws toen de buschauffeurs weigerden nog langer door de wijk te rijden nadat in de dagen ervoor tot viermaal toe bussen waren bekogeld waarbij busruiten waren gesneuveld. Na overleg met gemeente en politie werden de diensten hervat en onder extra toezicht geplaatst.[2]

Klinkt gezellig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
Ik heb alle blauwe gyms vanaf Ellecom tot Velp versterkt die je vanaf de doorgaande weg kan zien. Had geen zin om gyms te slopen, maar het meeste was gelukkig overwegend Blauw.

Ben er overigens al weer uit 2 gekicked, hopelijk morgenvroeg nog tenminste in 10 zodat ik iig 100 coins kan cashen :9

[ Voor 25% gewijzigd door Tuttel op 10-10-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Ik quote Wiki:
resikhaaf was anno 2006 een modale woonwijk, waterrijk en met veel groen. De woningen in het oudere deel werden gesloopt of stonden daarvoor op de nominatie, om plaats te maken voor nieuwbouw. De wijk (Presikhaaf-West\[1]) stond in 2007 op de lijst van veertig probleemwijken van Ella Vogelaar, minister voor Wonen, Wijken en Integratie.

In oktober 2008 kwam Presikhaaf negatief in het nieuws toen de buschauffeurs weigerden nog langer door de wijk te rijden nadat in de dagen ervoor tot viermaal toe bussen waren bekogeld waarbij busruiten waren gesneuveld. Na overleg met gemeente en politie werden de diensten hervat en onder extra toezicht geplaatst.\[2]

Klinkt gezellig :o
dis is tegenover station richting velperweg niet naar achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 14:44
Marselaar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Wat ik eigenlijk neit snap, is hoe die snipers dan toevallig op de juiste plek snipen om er een pokie bij te zetten. Krijgen ze ook een alert dan als iemand een gym staat te trainen?
Als je loopt te spoofen is het toch al zo gemakkelijk, dan zou ik wel zelf willen vechten tegen zo'n gym. Anders is er toch geen lol meer aan.
Dit!
Hier meerdere keren een rode gym gesloopt die iedere keer -instantly- weer door dezelfde speler in genomen werd. 3x achter elkaar en 20 minuten later precies hetzelfde.
Mijn vriendin stond met haar pokemon standby om hem meteen te claimen zodra hij neutraal werd, maar zij zag hem niet eens neutraal worden zo snel was die gozer.
Ook mij als aanvaller lukte het niet.
Zijn naam? HackerITA04
Ik had nog niet gehoord van een cheat die vrije gyms kon snipen, maar het heeft er alle schijn van dat iemand dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soortgelijk hier onder de naam CircusJens... 2 gyms naast mekaar heb je de ene kapot rij je weg is die al weer geel echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Net bij een collega gym hard zitten vechten. Na 12 battles komt ene Maartus even langs fietsen, vecht één battle, dropt zijn pokemon in en peert hem weer. Waarom kan er niet een soort scoresysteem zijn waarmee er in de gaten gehouden wordt dat wie de meeste punten heeft toegevoegd aan de gym, de eerste keuze heeft om een Pokemon toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 14:44
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:41:
soortgelijk hier onder de naam CircusJens... 2 gyms naast mekaar heb je de ene kapot rij je weg is die al weer geel echt irritant
Wat ik probeerde te vertellen is dat de gym iedere keer meteen door de "hacker" weer wordt ingenomen.
Ik krijg dus niet de kans om er zelf een defender in te stoppen.
Het gaat zelfs zo snel dat iemand die de gym in de gaten houdt niet ziet dat hij neutraal is geweest: hij blijft rood ookal waren alle pokemon eruit geknikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik ben weer uit een unstable gekickt maar een stable erbij gepakt dus nog steeds 10 gyms nu. Maar mijn potions zijn nu wel zo goed als op, ik moet nodig eens stops gaan grinden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Mx. Alba schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:15:
Ik ben weer uit een unstable gekickt maar een stable erbij gepakt dus nog steeds 10 gyms nu. Maar mijn potions zijn nu wel zo goed als op, ik moet nodig eens stops gaan grinden. :D
Ik ben vreemdgenoeg nergens uitgekicked vandaag. En een aantal gyms was verre van stabiel. Misschien vannacht nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hier schommelt het tussen 1-6 gyms. Nu slechts 2. Druk op het werk dus weinig tijd om te heroveren.

Een stabiele gym vlakbij huis nu. In de buurt nog 2 kansloze gyms:
Een gym die veel wisselt en je na werktijd/legaal niet bij kan.
En een gym waarvan de heroveraar denk in het flatgebouw woont waar die gym bij staat.

Verder ken ik weinig afgelegen gyms.
Op weg naar huis nog een gym die ik vaak verover of bij kan plaatsen. Die houdt het in het gunstigste geval 4 dagen uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:31
OMG, ik zie een gym die 22k was, ik denk leuk die level ik even naar 30k en dan ga ik erin.
Na een 20 minuten rammen gaat hij over de 30k heen maar geen icon dat ik kan joinen. Ik kijk rond, niemand te bekennen. Ik tel alle pokemons en er zou nog plek moeten zijn voor 1 pokemon in de toren. Ik herstart mijn game misschien een bug.. maar nee weer niet. Ik bekijk ze allemaal nog eens maar geen die erbij is gekomen die er eerst niet in zat. Gek. Na nog 2 keer checken kom ik er achter dat ik al in die gym zat :( :( :( Zo iemand anders weer gelukkig gemaakt. Ik hoop dat die persoon er een cp2000 inzet en geen pidgy van cp10
readytoflow schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:14:
Verder ken ik weinig afgelegen gyms.
http://www.pokemongomap.info/

[ Voor 13% gewijzigd door The Source op 10-10-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 11:29
The Source schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:56:
OMG, ik zie een gym die 22k was, ik denk leuk die level ik even naar 30k en dan ga ik erin.
Na een 20 minuten rammen gaat hij over de 30k heen maar geen icon dat ik kan joinen. Ik kijk rond, niemand te bekennen. Ik tel alle pokemons en er zou nog plek moeten zijn voor 1 pokemon in de toren. Ik herstart mijn game misschien een bug.. maar nee weer niet. Ik bekijk ze allemaal nog eens maar geen die erbij is gekomen die er eerst niet in zat. Gek. Na nog 2 keer checken kom ik er achter dat ik al in die gym zat :( :( :( Zo iemand anders weer gelukkig gemaakt. Ik hoop dat die persoon er een cp2000 inzet en geen pidgy van cp10

[...]

http://www.pokemongomap.info/
Haha, ook een keer gedaan van 40000 naar 50000 en toen godver de godver. Zat er al in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Robkazoe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:45:
Net bij een collega gym hard zitten vechten. Na 12 battles komt ene Maartus even langs fietsen, vecht één battle, dropt zijn pokemon in en peert hem weer. Waarom kan er niet een soort scoresysteem zijn waarmee er in de gaten gehouden wordt dat wie de meeste punten heeft toegevoegd aan de gym, de eerste keuze heeft om een Pokemon toe te voegen?
Dit is inderdaad een major ergenis. Zit je daar keihard te matten om die gym om te krijgen, wandelt (of spooft!) iemand langs en maakt 'm even zijn kleur. Of pikt snel jouw plekje in bij dezelfde kleur. Je zou inderdaad na het vrijspelen van een plekje of gym iets van 30 seconden het exclusieve recht moeten krijgen om er een pokie in te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

RevQ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:11:
[...]
Haha, ook een keer gedaan van 40000 naar 50000 en toen godver de godver. Zat er al in 8)7
Bij mij was het zelfs zo erg dat ik tegen mezelf aan het vechten was terwijl ik het niet eens door had! Lvl 6 naar lvl 7 Battle.

Zag er een victreebel in staan en dacht bij mezelf.. ey makkelijk omhoog te werken.

Zodra ik een gym van een andere team overneem dan pleur ik het liefst een vuur of gras Pokémon in.

Merk ook dat veel spelers er gewoon iets in gooien omdat het kan. Gare hypnos die nog best lastig zijn om tegen te trainen.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ja ik gooi ook graag een vuur Pokémon in een nieuwe gym. Hoge cp dus blijft er lang in staan als de gym een beetje stabiel blijft en makkelijk te trainen met een legertje waterbeestjes.

En per ongeluk een gym upgraden waar je al in zit is niet zo erg. Ik train vaak ook een extra plekje vrij als ik daar de tijd voor heb. Dan kan een teamgenoot die weinig tijd heeft daarvan profiteren en dan wordt de gym sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Ik heb geen probleem met een plekje vrij trainen dat doe ik zo vaak, echter blijf ik er meestal zo'n 300 tot 500 onderzitten zodat die volgende bewijst dat hij de plek verdiend. Kan hij er nog een CP10 inzetten maar meestal komt er zo'n sterk mogelijke in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zou jij er een cp10 in zetten? Waarom dan denken dat iemand anders dat wel zou doen?

Mijn ervaring is dat spelers een goede (voor hun doen) Pokémon in een hoge gym met een vrije plek zetten. En inderdaad, een goede Pokémon van een Level 10 speler is misschien een cp400 Pidgeot. So what?

[ Voor 55% gewijzigd door Mx. Alba op 10-10-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Mx. Alba schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:28:
Zou jij er een cp10 in zetten? Waarom dan denken dat iemand anders dat wel zou doen?
Een level 4 die voorbij komt lopen en dat is zijn hoogste pokemon. :)
Nou ja... Ik heb mensen er sub cp500 pokemons erin zien zetten. Om hun 10 coins te cashen.
Oppertunity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tja. Eikels gonna eikel. Maar gelukkig zijn de meeste spelers niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
The Source schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Een level 4 die voorbij komt lopen en dat is zijn hoogste pokemon. :)
Nou ja... Ik heb mensen er sub cp500 pokemons erin zien zetten. Om hun 10 coins te cashen.
Oppertunity.
Lvl 4 kan nog niet eens in gyms dus slecht argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Level 5, 6 10 whatever. Het gaat erom dat als je een plaats in de gym vrij laat er vanalles in kan komen. Als je nog wat prestige overlaat dat ze zelf moeten trainen is de kans veel groter dat er iets beters in gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Ik open net de pokemongo app en zie dat ik ineens 137 pokemons ben tegengekomen. Uurtje daarvoor nog 134 gezien. En zonder dat ik de pokemonapp heb aangehad staan ineens venusaur, snorlax en dragonite als gezien. Bij een collega hetzelfde. Iemand die dit ook is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
Specialist89 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:34:
Ik open net de pokemongo app en zie dat ik ineens 137 pokemons ben tegengekomen. Uurtje daarvoor nog 134 gezien. En zonder dat ik de pokemonapp heb aangehad staan ineens venusaur, snorlax en dragonite als gezien. Bij een collega hetzelfde. Iemand die dit ook is opgevallen?
Lees eens terug, tegenwoordig pakt de pokedex ook de geziene pokemons in gyms mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Specialist89 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:34:
Die heb je in een gym gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

mag je genoeg geld mee nemen vind die prijzen daar wel bizar (net frankrijk)
Geeft niks. elk dagje uit kost geld. Nu sla ik twee vliegen in 1 klap.
Lekker pokemon spelen en wandelen door de natuur met ons drieën.
Als we klaar zijn even lekker wat eten en drinken. Misschien wel avond eten of als de dag nog niet zover is een lekker stuk taart met warme chocomel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babybel123
The Source schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Ik heb mensen er sub cp500 pokemons erin zien zetten. Om hun 10 coins te cashen.
Dat dus. Ik beheer 2 gyms in ons dorp en merk dat, zodra ik `m up en een plek vrij maak, er letterlijk een pidgey op 10 (of bijv. een raticate op 90cp ofzo) erin gezet wordt door mensen op level 14 ofzo.

Ik up de gym dus alleen maar naar bijvoorbeeld 29000/30000xp zodat, zoals hierboven al gemeld is, men in ieder geval moet aantonen dat zijn/haar pokemon sterk genoeg zijn om `m in de gym te zetten.

Resultaat is wel op dit moment dat ik als laagste in 1 van de 2 gyms zit (vaporeon op 1492cp), maar dat neem ik dan maar voor lief. Beter dat dan wanneer er een irritante evolutie op laag CP in zit omdat dat soms nogal lastig trainen kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Zo dan even een update: ik ben dus 30-9 opnieuw begonnen en ben inmiddels weer lvl 21 2/3, mijn pokedex staat op 82 caught. Echt goede gym pokies heb ik nog niet al beginnen ze langzaam te komen.
Heb nu een 1150CP Cloyster (IV 89%) met ice shard en blizzard en heb een tentacool van 1127CP (IV 92%) met acid en sludge wave.
Nergens dust in gestopt nog uiteraard (132k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Als ik een gym hier in de buurt overneem gooi ik er meestal een magikarp in van cp150. Dan train ik de gym tot lvl 10.
Vervolgens komen er mensen opaf om hun pokemon in te dumpen. Meestal wel 1500+
Een dag later ligt magikarp er dan uit en is er wel ruimte over voor een gym ppkemon van mij.
Gym trainen kost mij niets daar gebruik ik weggooi pidgeys voor tussen cp 60 en cp 150.
Best wel een appart gezicht een lvl 10 gym met een pidgey boven aan.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gaat lekker. Laatst 2 x 10 KM eieren gevonden. De eerste kwam gisteravond uit: Aerodactyl. De tweede kwam vanochtend uit: Hitmonlee. Beide miste ik nog dus dat is maximaal scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Smuggler schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:36:
Als ik een gym hier in de buurt overneem gooi ik er meestal een magikarp in van cp150. Dan train ik de gym tot lvl 10.
Vervolgens komen er mensen opaf om hun pokemon in te dumpen. Meestal wel 1500+
Een dag later ligt magikarp er dan uit en is er wel ruimte over voor een gym ppkemon van mij.
Gym trainen kost mij niets daar gebruik ik weggooi pidgeys voor tussen cp 60 en cp 150.
Best wel een appart gezicht een lvl 10 gym met een pidgey boven aan.
Ik zou het niet aandurven uit angst dat ik `m net aan het uppen ben terwijl iemand anders langskomt en de hele gym leeggooit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:29

Shiro

Serenity

Nieuwe versie van Pokémon Go wordt momenteel uitgerold. Voor de gene die op werk zitten en het niet kunnen zien:
UPDATES
2016. 10. 10
Pokémon GO updated to version 0.41.2 for Android and 1.11.2 for iOS
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.41.2 for Android and 1.11.2 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Catch Bonus: Trainers can earn a catch bonus for a Pokémon type as they catch more of a specific type.

Updated Gym Training: Trainers can now bring six Pokémon to battle at friendly Gyms. The CP of the Pokémon you are battling may be temporarily adjusted lower for your training session.

Egg & Incubator Screens: These will periodically update the distance walked without the Trainer needing to close and reopen the screen.

Fixed several audio issues.

Decreased the evolution animation time.

Minor fixes
Ik ben benieuwd hoe de scaling precies gaat werken.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Shiro schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:55:
Nieuwe versie van Pokémon Go wordt momenteel uitgerold. Voor de gene die op werk zitten en het niet kunnen zien:

[...]

Wat bedoel je met scaling?

Hmm, dus meer evolves per lucky egg. Net gisteren een sessie gedaan en wat was het saaaai.....

[ Voor 3% gewijzigd door Marselaar op 11-10-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Shiro schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:55:

[...]

Gelijk op APK mirror gekeken maar hij staat er nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 14:50
Schaling voor gym training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Is er ook al enige ETA over die vernieuwde ingame radar die ze in san fransisco testen? Die schijnt behoorlijk te werken, zodat de maps veel minder gemist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:06
Verdorie. Gisteren mijn laatste egg erdoor gejaagd.. |:(
Gooien ze nu de animation tijd naar beneden..

Verder wel benieuwd naar het trainen van de gym's, wat hierop de impact is. Potentieel kan je nu wel de training bonus maximaliseren door met je lage poké's te trainen tegen een verlaagde tegenstander van precies dubbel je CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Decreased the evolution animation time.
Kheb al me lucky eggs al gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

WahWah schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:11:
[...]

Kheb al me lucky eggs al gebruikt :(
Elke 5 levels krijg je Lucky eggs. Bij level 30 kreeg ik er 3. Ik heb er nog 2 over en weet echt werkelijk niet wat ik ermee moet doen. Zit zelf op 188K/500k voor de volgende level, maar ik heb totaal geen motivatie om level 31 aan te tikken, aangezien ik mijn Pokemon tot en met level 30 power-ups geef.

Aan de andere kant, weet ik überhaupt niet eens waarom ik het nog speel, aangezien ik alleen een Aerodactyl mist en stabiel in 18 gym's zit.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Shiro schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:22:
[...]

Elke 5 levels krijg je Lucky eggs. Bij level 30 kreeg ik er 3. Ik heb er nog 2 over en weet echt werkelijk niet wat ik ermee moet doen. Zit zelf op 188K/500k voor de volgende level, maar ik heb totaal geen motivatie om level 31 aan te tikken, aangezien ik mijn Pokemon tot en met level 30 power-ups geef.

Aan de andere kant, weet ik überhaupt niet eens waarom ik het nog speel, aangezien ik alleen een Aerodactyl mist en stabiel in 18 gym's zit.
Gewoon een tijdje hybernaten en alleen je gyms claimen en dan weer aktief worden bij de volgende grote update (de PvP of Gen 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
[...]

Ja ik zit nu op level 28, en het gaat zo langzaam nu zonder lucky eggs nog.... Soms vraag ik me ook af waarom ik nog speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Weet iemand of er al winkels zijn die de pokemon go plus op voorraad hebben?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19-09 18:55
Laryx schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:47:
Weet iemand of er al winkels zijn die de pokemon go plus op voorraad hebben?
pricewatch: Nintendo Pokémon Go Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
[...]

Hoe kun je stabiel in 18! gyms zitten?

Ben overigens erg benieuwd wat de nieuwe update gaat doen met gyms.

[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 11-10-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Robkazoe schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

Ben overigens erg benieuwd wat de nieuwe update gaat doen met gyms.
Tijd er in steken.. veel afgelegen gyms zoeken en die richting level 10 brengen. Het is geen rocket science. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
JamesB009 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Tijd er in steken.. veel afgelegen gyms zoeken en die richting level 10 brengen. Het is geen rocket science. :P
Mja, dat heb ik van het weekend ook gedaan. Ben van max 6 gyms ondertussen alweer teruggezakt naar 3 gyms. Maar ga dit weekend (mits droog) er nog wel weer een keer op uit trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Robkazoe schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:04:
[...]

Mja, dat heb ik van het weekend ook gedaan. Ben van max 6 gyms ondertussen alweer teruggezakt naar 3 gyms. Maar ga dit weekend (mits droog) er nog wel weer een keer op uit trekken...
Het sleutelwoord is stabiele gyms. Ik zit in 7/8 stabiele gyms, waar ik vaak 2 a 3 weken op rij in blijf voor ze een keer down worden gehaald. Weinig onderhoud dus aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:06
Ik zit met een dilemma. Heb net een Lapras gekregen uit een 10km ei maar had er reeds al eentje gekregen toen ik nog level 12 ofzo was.

Oude Lapras (in de tijd al mijn candy ingestoken)
-Lv 16
-CP 1252 IV 84
-Ice Shard & Ice Beam => Perfecte Defense Set

Nieuwe Lapras
-Lv 20
-CP 1690 IV 91
-Frost Breath & Blizzard => Perfecte Offense Set

Het probleem:
-27 Candy (Lapras is al een tijdje mijn buddy)

Wat raden jullie aan? Als 'Quick win' zou ik de nieuwe lapras volledig kunnen uppen en dan vermoed ik dat wel op CP 2100 ofzo uit kom. Voldoende om hem in gym's te steken als defender, maar wel een 'slechte' helaas. Waarschijnlijk ben ik hem dan een tijdje kwijt en zal hij in de praktijk niet moeten vechten.

De andere optie is om hem zo te laten en al het candy in mijn oude lapras te steken. Ik vermoed dat hij dan op CP 1750 ofzo komt maar dan wel met de beste defense set. Zal dus eerder onderaan de gym's bengelen maar tijdens het vechten zijn mannetje wel staan. Dan zou ik de attacker ook echt houden als attacker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

JamesB009 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Het sleutelwoord is stabiele gyms. Ik zit in 7/8 stabiele gyms, waar ik vaak 2 a 3 weken op rij in blijf voor ze een keer down worden gehaald. Weinig onderhoud dus aan. :P
Dat dus, soms gaat er wel zo'n level 10 gym neer, maar binnen een dag is het weer opgebouwd door(vaak) de zelfde spelers.

Mijn defenders in gym:
Public
Publieke map
D04D03D02

En aanvallers om gym's neer te halen:
A01

Hoewel ik in mijn vorige post wel mompelde van dat ik niet weet waarom ik het nog speelt en het lijkt alsof ik er niks meer mee doe, was ik gisteren nog wel idioot genoeg om weer ff 2 gym's toe te voegen aan mijn lijstje, ze waren al bijna level 10, dus met 15min trainen kon ik mijn Pokemon er ook bij zetten. Ik was daardoor wel 40min later thuis...

Vanochtend was ik vroeg, dus dacht ff langs De Uithof Science Park in Utrecht te rijden, het was een maand geleden nog aardig Valor dominated met een paar level 10 gym's. Ik dacht ff mijn geluk te beproeven. Ik kwam aardig bedrogen uit. Alles was blauw en mijn navigatie(waze) kon me zelfs niet goed naar de uitgang van de science park sturen, ofwel daar ga ik het dus niet nog een keer proberen 7(8)7

Je denkt waarschijnlijk dat ik veel hoge CP pokemon's heb, maar dat valt wel mee, aangezien ik zo goed als al mijn dust erin pompt. Ik heb nog maar 90k dust over en wel continue alle gym coins in incubator gestoken. Ofwel... veel tijd erin steken en kwestie van de juiste gym's pakken.

Als ik nu dan terug leest dat ik gisteren dus 40min later thuis was en vanochtend door de brakke navigatie 20min later aan kwam op werk, denk ik serieus, wtf ben ik mee bezig. 7(8)7

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik vraag me toch wel af of er zoiets bestaat als een "stabiele gym" in de regio Rotterdam... Alles is per auto te bereiken, ligt langs een openbare weg of is minimaal te zien vanuit een woonwijk.
Dat is dan weer de downside van drukbevolkte gebieden, voor gyms en coins moet ik elke dag aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zit nu weer met het dilemma dat ik aardige pokies begin te krijgen om in gyms mee te gaan doen, maar het nog geen absolute toppers zijn. Stop ik daar nu dust en candy in of wacht ik tot de echte knallers die ik waarschijnlijk pas over een paar lvls zal hebben...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Pathogen schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:37:
Ik vraag me toch wel af of er zoiets bestaat als een "stabiele gym" in de regio Rotterdam... Alles is per auto te bereiken, ligt langs een openbare weg of is minimaal te zien vanuit een woonwijk.
Dat is dan weer de downside van drukbevolkte gebieden, voor gyms en coins moet ik elke dag aan de slag.
Tja, eindelijk voordeel om in een gat te wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Is een Mr Mime een zeldzame pokemon? Ben een beginneling en dit is me nl niet echt duidelijk.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
Majin Buu schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:38:
Is een Mr Mime een zeldzame pokemon? Ben een beginneling en dit is me nl niet echt duidelijk.
Voor mensen buiten de EU wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
JamesB009 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Afgelegen gyms? Heb je KPN als provider? Want ik merk dat Vodafone eerder Vodagone mag gaan heten als ik niet bewoond gebied betreed. Man man man wat kan ik daar chagrijnig van worden -O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Shiro schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Als ik nu dan terug leest dat ik gisteren dus 40min later thuis was en vanochtend door de brakke navigatie 20min later aan kwam op werk, denk ik serieus, wtf ben ik mee bezig. 7(8)7
Misschien een beetje verslaafd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ossi schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Afgelegen gyms? Heb je KPN als provider? Want ik merk dat Vodafone eerder Vodagone mag gaan heten als ik niet bewoond gebied betreed. Man man man wat kan ik daar chagrijnig van worden -O- :')
Ja, KPN :P (Maar zo afgelegen liggen mijn stabiele gyms echt niet..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Majin Buu schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:38:
Mr Mine was redelijk zeldzaam, tegenwoordig zie ik hem geregeld en heb er ook al meerdere gevangen. Maar wordt alleen binnen de EU gevangen. Daar buiten, hebben ze hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Laatst online: 19-09 13:25
Pathogen schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:37:
In Hillegersberg zijn een aantal lvl7-10 gyms, in 2 zit ik al wel een week of 2. Ze bestaan wel, maar niet in het centrum. (Daar mag je al blij zijn als je het een uur volhoudt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 19-09 18:33

hneel

denkt er het zijne van

Robkazoe schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

Door bij team Blauw te zitten?
Pagina: 1 ... 109 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status