Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:49
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:17:
Ik heb laatst ook tegen een Snorlax getraind. Ging wel. Je moet iets gebruiken dat ook een dikke HP heeft. Ik gebruikte een Lapras. Hangt wel een beetje van zijn charge move af. Anders moet je met iets hogers trainen. Iets als een Exeggcutor met Solar Beam of zo.
Wigglytuff is wat mij betreft de beste keuze als het lastig wordt. Hij slaat niet zo hard, maar hij heeft uitstekende matchups tegen rotzakken zoals lapras, dragonite(he eats them for lunch!) en Snorries.

Het helpt dat een wiggly een lekker lage CP heeft met een dikke bak HP. Ik neem aan dat een Clefairy ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
roffeltjes schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:42:
[...]

Mee eens. Alleen ben ik als ik fiets niet degene die de telefoon vasthoudt, dat doet mijn zoon vanuit het achterzitje :+

[...]
Er is een verschil tussen klagen over de voetjes en klagen over het bannen van webscanners. En dan zeg ik ook dat het verschil tussen al dan niet voetjes niet enorm groot is, het is en blijft driehoeks calculatie.

[...]

Niantic is niet scheutig in info welke scanners kunnen gebruiken.
Heel leuk om te horen dat je het samen met je zoontje speelt, hoop dat later zelf ook te kunnen doen :)

Je hebt zeker gelijk dat ze heel duidelijk en resoluut zijn in wat wel en niet mag omtrent scannen, ik bedoelde meer dat Niantic wat meer info zou kunnen geven (volgens sommige moeten) over wanneer er een aanpassing komt (of juist niet) voor het huidige scan systeem (die preview van hoe het in San Francisco is smaakt naar meer).
Helaas, zijn ze daar nogal terughoudend in, al is het toch een van de meest voorkomende vragen onder spelers (naast gym/battle adjustments).Hierdoor worden positieve veranderingen niet helemaal geapprecieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
poor Leno schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:13:
Wtf.. Krijg alleen maar 2km eggs nu.. Eerst 5.. Nu 2 :(
Justin Bieber is het land, he.

Paar dagen terug "besloten" alleen nog maar 5km eieren uit te broeden. Nu heb ik er nog 2 in incubator, 1 in inventory, 1 10 km en voor de rest ook 2 km eieren.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Zonder radar is het nog best te doen, maar dan moet je je wel vlot kunnen voort bewegen. Te voet kan nog, maar fiets is aan te raden. Vanavond, te voet, zo nog ene weezing kunnen pakken.

Maar vanmiddag wandelde ik samen met mijn zoontje van 4. Dan gaat het niet zo snel. Een hoop leuks op de radar (dat vakje rechtsonder bedoel ik dan nu) gezien, maar niet kunnen vangen.

(terzijde: zoontje heeft al aardig wat beestjes weten te vangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Simpel: Zoon achterop de fiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sinds gisteren staat er in mijn Pokedex dat ik een Venusaur en een Dragonite gezien zou moeten hebben. Alleen kan ik mij daar niks van herinneren. Beiden heb ik nog niet dus dat zou ik wel onthouden hebben. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

darkdesign schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:35:
Sinds gisteren staat er in mijn Pokedex dat ik een Venusaur en een Dragonite gezien zou moeten hebben. Alleen kan ik mij daar niks van herinneren. Beiden heb ik nog niet dus dat zou ik wel onthouden hebben. Hoe kan dat?
Zullen vermoedelijk in een gym gezeten hebben. Deze 'seens' worden tegenwoordig ook geregistreerd.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Switchie schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:44:
[...]

Zullen vermoedelijk in een gym gezeten hebben. Deze 'seens' worden tegenwoordig ook geregistreerd.
Dan zal dat het zijn inderdaad. Wel een bijzondere keuze om dat te registreren als seen, want vangen kun je ze niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Eigenlijk wel jammer. De omschrijving "heb ik bijna gevangen" heeft voor mij meer betekenis dan "heb ik ooit eens in een gym zien staan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Wat ik vooral jammer vind is dat je er gewoon niks aan hebt, er staat totaal geen informatie bij de pokemon die je in de gym hebt zien staan. In de serie kreeg ash nog iets te horen qua info over de pokemon, maar nu zie je alleen de teller op seen:1 staan bijvoorbeeld en verder geen informatie over het type pokemon oid.

Daardoor ontbreekt voor mij een beetje het nut van deze nieuwe feature en is het vooral jammer dat er geen verschil meer zit in een pokemon tegenkomen en niet vangen of hem in een gym zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ja, erg lullig dat je nu ziet in je pokedex wat je in een gym hebt gezien, zo heb ik dus een Farfetched op 1 seen en 0 caught staan...

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Het probleem met het ontbreken van de scanners:

Vaak zie je zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20161009_093159_2016-10-08%2015.11.22.png

Terwijl er misschien een halve kilometer verderop iets heel interessants zit. Daar kom je dan niet achter.
Als je thuis zit en alleen maar dit ziet, nodigt dat niet echt uit om even naar buiten te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Net level 25 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 22:12
Nu de Zweed weer uitgeschakeld is, is er voor mij toch niet veel meer aan.. :/
Ik had gehoopt dat Niantic dit deed omdat ze hun eigen scanner gaan uitbrengen, maar daar lijkt het toch niet op.
Ik ben benieuwd hoe hard de spelersaantallen aan het dalen zijn momenteel...

Daarnaast vind ik die update van de pokédex wel erg jammer. Nu kan je je pokédex compleet maken door gewoon wat gyms te bezoeken.. (Enkel 'seen' natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:10:
Ik had gehoopt dat Niantic dit deed omdat ze hun eigen scanner gaan uitbrengen, maar daar lijkt het toch niet op.

Daarnaast vind ik die update van de pokédex wel erg jammer. Nu kan je je pokédex compleet maken door gewoon wat gyms te bezoeken.. (Enkel 'seen' natuurlijk)
In principe werkten de Gameboy Games ook zo. En het is best logisch toch, dat je die victreebell die in de gym ziet, ook daadwerkelijk "seen" hebt in de pokedex?

Ik vind het een prima update. :)

Maar ik vind wel dat ze de pokedex entry wat meer mogen uitbreiden. Nu staat er alleen maar de afbeelding en dat je 'm nog niet gevangen hebt, verder niets.

Ik zit nu al 2 weken met voldoende bulbasaur candy om een Venusaur te maken, maar geen goede bulbasaur om dat daadwerkelijk te doen.
En al maaaanden met nog steeds geen Tangela. Ik blijf 5 km eieren uitbroeden, maar hij komt nooit.

Wel een wilde charizard gevangen gisteren in Kijkduin. :) Dat was echt supervet.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Tanuki schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:58:
[...]
Wel een wilde charizard gevangen gisteren in Kijkduin. :) Dat was echt supervet.
Dus toch iemand naar Kijkduin dit weekend.... Was al benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Tanuki schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:58:
[...]Wel een wilde charizard gevangen gisteren in Kijkduin. :) Dat was echt supervet.
Niet! Toevallig rond een uur of 3 toen iedereen daar begon te rennen? Ik hoopte dat het een trol was :+

Wij zijn er gisteren ook even 2 uurtjes geweest. Hadden op het strand een Ivysour die bij een lure opkwam en op het plein een porygon! Blijft toch leuk daar vind ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:53

Niantic kennende zullen ze eerst wel een hele hoop nieuwe functies toevoegen die wel aardig zijn maar weinig met het spel elf te maken hebben en dan pas de bestaande problemen oplossen.

Ik bedoel, er was al weken terug een preview te zien dat je Pokemon kon spotten aan de hand van welke stop ze in de buurt zaten. Wanneer komt dat eens een keer live? Dat zou de gebruiker significant helpen en de radar al een heel stuk minder gebruiken.

Anywayz, gisteren heb ik maar eens een puzzeltocht gedaan. Ik hoor veel mensen zeggen dat ze wel 10 gyms hebben met Pokemon erin. Terwijl ik in mijn buurt een gym of 4 heb binnen 200 meter afstand en binnen een kilometer ook nog wel een stuk of tien anderen. Maar een te populaire plek(ken) en binnen no time wisselen de gyms weer van eigenaar dus daar heb je niet zo heel veel aan. Dus ik had een andere strategie nodig. Via wat kaarten ben ik wat gyms gaan zoeken die eigenlijk te ver van de bewoonde wereld liggen maar die hopelijk wel mijn kleur (blauw) zijn en nog ruimte hebben.

Dus ik had een kaart gemaakt, 22 plekken geselecteerd, motor aangeslingerd en erop uit getrokken. Eerste gym was 15 a 20 minuten rijden en lag midden in een bos bij een landhuis. Het was een gele gym met een pokemon of 5 erin. Hij was wel te doen maar met één (willekeurige) Hypno van een level 1300 heeft dat weinig zin. Die wordt er zo weer uit gekickt. Op naar de volgende en die lag maar een paar kilometer verderop. Midden in de weilanden vlak bij een kanaal. Ik kom aan, met een Pokestop ernaast en een level 9 blauwe gym.

Alleen loop ik zelf nu wel een beetje tegen het probleem aan dat mijn CP aan de lage kant is. Mijn hoogste is een Gyrados 1700. Na een kwartier vechten had ik genoeg ruimte gemaakt en mijn Slowbro (1600) onder gebracht. Mijn tweede Pokemon wat betreft CP en daarmee kwam hij op plek 3 in de gym. Maar dat is wel een blijvertje denk ik.

Mooi, op naar de volgende wat toch wel weer een goed kwartier rijden was. Een vogeluitkijkplek in een bos/villawijk. Ik kwam daar aan en er zat een rode gym in met 2 matige Pokemon. In de buurt zaten nog een restaurant, er speelden veel kinderen in het bos. Ik vermoedde dat het geen lang leven zal hebben maar toch geprobeerd. Het opruimen was snel gepiept en er een Golduck ingezet van 1350 CP. Die valt in ieder geval op als hij uit de gym wordt gekickt want die gebruik ik toch nooit...

De volgende gym was de weg uitrijden bij een druk kruispunt met een groot restaurant. Ik had verwacht dat daar een lage level gym zat omdat daar veel kinderen lang blijven en dus veel tijd hebben om de gym leeg te gooien. Ik kom eraan, level 10 blauwe gym. Oeps, maar jammer genoeg geen ruimte.

Mijn weg vervolgd en toen kwam ik midden in de bossen terecht en daar stond een monument wat een gym was. Level 5 blauw waar mijn Pokemon nu de derde of vierde van is. Die was redelijk makkelijk in te nemen. Ik ben benieuwd of dit een lang leven heeft aangezien er wel een aantal kinderen speelden in de buurt en er ook een aantal eettafels omheen stonden. Ondertussen was mijn Golduck uit de gym gekickt, dat was geen verrassing.

Doorgereden naar een combinatie van veel gyms (3 stuks) en heel veel Pokestops. Meestal zijn dit redelijk drukke gebieden maar het viel mee. Ik heb alle drie de gyms helaas niets kunnen doen. De eerste was een begraafplaats en ik vind dat niet zo gepast. De tweede was slecht te bereiken met de motor en was minimaal een kilometer lopen. De derde was een slechte weg en op een toeristisch gebied en ik achtte de kans ook niet echt groot dat dat een lang leven heeft.

Niet veel verderop zaten er veel kort achter elkaar. Eerst een groot landhuis wat niet te bereiken was zonder door de tuin heen te banjeren. Gelaten voor wat het is. Daarna een soort kerk/klooster/huizen van priesters. Zat een level 2 gele gym, die schoongemaakt maar die Pokemon was vanochtend ook al weer thuis. En niet veel verderop weer een oud landhuis met een level 8 blauwe gym. Dus ik druk bezig om mijn door ruimte te creëren. Zie ik dat iemand anders de gym aan het aanvallen is. Elke keer als ik 500 punten erbij had gedaan, was de gym ondertussen 200 punten netto armer geworden. Potions begonnen ook langzaam op te raken dus die heb ik maar overgeslagen na 10 trainingsruns.

Als laatste nog naar monument gereden en daar zat een level 5 gym in met relatief lage begin Pokemon. Ik moest zo'n beetje al mijn Pokemon gebruiken om daar ruimte te maken maar zonder potions was dat wel gelukt. Dus daar zit nu een 1200 Hypno maar die zit wel op de derde plek. Vierde en vijfde plek waren verschrikkelijk hoog en zelfs met mijn hoogste CP Pokemon kon ik daar niet in de buurt komen.

De vet gemarkeerde plekken zijn nu na een nacht slapen nog overgebleven en ik heb de helft van de gyms kunnen bezoeken die ik wilde bezoeken. De eerste gym is wel een blijvertje. De tweede is even afwachten omdat het daar nog wel een beetje druk was qua mensen plus het een relatief zwakke gym was. De derde gym is een relatief zwakke gym maar sta ik absoluut gezien hoog in de rangorde en komen relatief weinig mensen. Maar ik denk dat beide wel een aardige kans hebben om in ieder geval een week overeind te blijven. Hopelijk kan ik volgende week de overige gyms bezoeken en kan ik er nog lang van genieten van de coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik ben van plan om volgende week vrijdag na school naar kijkduin te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Robkazoe schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:22:
s[...]
Via wat kaarten ben ik wat gyms gaan zoeken die eigenlijk te ver van de bewoonde wereld liggen maar die hopelijk wel mijn kleur (blauw) zijn en nog ruimte hebben.
Goeie strategie, goed team! Ik had er gisteravond ook weer 13, maar later op de avond nog maar 11. Wat doen die mensen in de natuur 's nachts? Ok, het is wel langs fietspaden.

Welke omgeving? 't Gooi hier. Kan wel helpen trainen een keer. Wil ook zoveel mogelijk langdurige gyms zien te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Even een losse post van mijn hele reisverslag van de gyms. Ik merk dat mijn Pokemon CP technisch gezien zwak zijn. Ik ben zelf level 25 met de volgende Pokemon:
Gyrados CP 1724 iv 80
Slowbro CP 1634 iv 44
Vapereon 1585 iv 82 (beste iv van een eevee die ik gevangen heb, rest is slechter dan dit)
Flameon 1576 iv 62
Poliwrath 1416 iv 96
Vileplume 1403 iv 89
Jolteon 1400 iv 71
Een bootlading Hypno's tussen de 1200 en 1400 CP waarvan 2 met een IV van boven de 90.

Eigenlijk is het nu tijd om een aantal Pokemon te gaan upgraden want met de huidige CP kom ik bij veel gyms gewoon onderaan te bungelen. Wat zouden jullie aanraden?

En van de goede Pokemon heb ik er wel een aantal, maar die CP zijn zo dramatisch laag.

Exeggutor 215 iv 84,4
Gangar 694 iv 84,4
Blastiose 320 iv 66

En van een aantal moet ik nog echt evoluties zien te maken. Misschien deze maar als buddy toevoegen?
Dragnair 24 iv 93,3
Graveler 797 iv 86,7
Machoke 1047 iv 73,3
Ponyta 504 iv 86,7
Ivysaur 919 iv 91,1 met maar 6 candy... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 14:53
Robkazoe schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:22:
[...]
Dus ik had een kaart gemaakt, 22 plekken geselecteerd,
Hoe heb je deze kaart gemaakt ? (as in , wat heb je als basis gebruikt om de gyms te weten liggen ?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
Marselaar schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Goeie strategie, goed team! Ik had er gisteravond ook weer 13, maar later op de avond nog maar 11. Wat doen die mensen in de natuur 's nachts? Ok, het is wel langs fietspaden.

Welke omgeving? 't Gooi hier. Kan wel helpen trainen een keer. Wil ook zoveel mogelijk langdurige gyms zien te pakken.
Het was voornamelijk de Veluwe wat ik te pakken had. Veel kilometers met de motor gereden maar denk dat ik maar max 25% van de Veluwe gedekt heb. Ik wil het ook wel eens een rondje Gooi doen. Woon in Amersfoort dus dat ligt hier ook om de hoek.
ramones73 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Hoe heb je deze kaart gemaakt ? (as in , wat heb je als basis gebruikt om de gyms te weten liggen ?)
http://pokemongomap.info/

Geen idee of dit mag of niet maar anders moet een mod maar even editten en foei zeggen :+ Owja en kijk even naar mijn help wat moet ik met mijn pokemon posts mensen! :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Robkazoe op 09-10-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 19-09 11:03
Robkazoe schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:44:
Even een losse post van mijn hele reisverslag van de gyms. Ik merk dat mijn Pokemon CP technisch gezien zwak zijn. Ik ben zelf level 25 met de volgende Pokemon:
Gyrados CP 1724 iv 80
Slowbro CP 1634 iv 44
Vapereon 1585 iv 82 (beste iv van een eevee die ik gevangen heb, rest is slechter dan dit)
Flameon 1576 iv 62
Poliwrath 1416 iv 96
Vileplume 1403 iv 89
Jolteon 1400 iv 71
Een bootlading Hypno's tussen de 1200 en 1400 CP waarvan 2 met een IV van boven de 90.

Eigenlijk is het nu tijd om een aantal Pokemon te gaan upgraden want met de huidige CP kom ik bij veel gyms gewoon onderaan te bungelen. Wat zouden jullie aanraden?

En van de goede Pokemon heb ik er wel een aantal, maar die CP zijn zo dramatisch laag.

Exeggutor 215 iv 84,4
Gangar 694 iv 84,4
Blastiose 320 iv 66

En van een aantal moet ik nog echt evoluties zien te maken. Misschien deze maar als buddy toevoegen?
Dragnair 24 iv 93,3
Graveler 797 iv 86,7
Machoke 1047 iv 73,3
Ponyta 504 iv 86,7
Welke moveset hebben de Vaporeon en Poliwrath?
Die twee kan je wel wat dustliefde geven en zijn prima om op een gym te knikkeren!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Robkazoe schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:44:
Gyrados CP 1724 iv 80
Slowbro CP 1634 iv 44
Flameon 1576 iv 62
Poliwrath 1416 iv 96
Vileplume 1403 iv 89
Jolteon 1400 iv 71

Exeggutor 215 iv 84,4
Gangar 694 iv 84,4
Blastiose 320 iv 66

Dragnair 24 iv 93,3
Graveler 797 iv 86,7
Machoke 1047 iv 73,3
Ponyta 504 iv 86,7
Herkenbaar.

Ben nu level 26, bijna L27, gister een dagje Dusseldorf en eindelijk de eerste Gyarados kunnen maken, IV94 en hij heeft dragon pulse gekregen. In het wilde ook een slowpoke gevangen 889CP en IV91%, daarvan dus een 20xx Slowbro (water gun+psychic dus echt een goeie) gemaakt.

Wat ik doe is IV9x pokemons (en wat 8x% b.v. een Flaroen omdat ik een fire attacker nodig heb), met een redelijke moveset vol te pompen met stardust. En dan is het vooral pokemons met hoge CP's upgraden, in mijn geval vooral staryus/psyducks, want die candy's heb je al 't goed is later toch niet nodig. Zelfs Golbats e.d. kunnen 12xx worden en ergens achtergelaten worden :) Candy's voor end-game pokemons spaar ik wel, totdat een goeie IV kandidaat komt.

Die Poliwrath en Vileplume zien op zich wel aardig uit, misschien kan je die nog wat "power up" geven, geen idee of ze een beetje goeie moves hebben natuurlijk. Ook die Vaporeon van jou kan misschien wat power up's gebruiken.

Buddy's zijn leuk om candy's te halen voor power up's of voor de laatste een paar voor een evolve. Dragonair of ivysaur lijkt me niet bepaald geschikt daarvoor. Misschien Graveler, als je ook geluk hebt met een Geodude uit een ei.

Ik doe trouwens ook jouw strategie om vooral afgelegen gyms op te zoeken. Met een auto e.d. kan je toch wel wat dorpjes bezoeken en pokemons achterlaten. Op deze manier kan ik steeds 100 gold halen. Moet wel zeggen dat de gyms in dorpen soms ook extreem sterk zijn. Echt zo verbazingwekkend dat een L10 gym in een dorp van 5k luitjes zit :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:30:
Gisteravond nog even naar een gym geweest op 10 min. fietsen waar ik mijn beest van teruggekregen had. Stond alweer een Dragonite in van de juiste kleur van iemand die daar in die wijk woont. Die werd aangevallen toen ik er bij stond. Niemand te zien. Ik zette er zelf nog eentje bij en toen ie gesloopt was werd ie geel en sloopte ik hem terug waarna ie meteen weer geel werd voordat ik er zelf een in kon zetten. Al die tijd geen hond in GPS bereik. :X Was een voldoende open groene ruimte tussen flatgebouwen die buiten bereik staan. Ik sloopte hem weer en nam hem over. Even later kwamen er twee knullen op een snor/bromfiets langs gescheurd die bij een driesprong vlakbij even een rondje maakten, hoogstwaarschijnlijk om mij uit te checken, en toen wegreden. Ik vermoed dat ze elders vlakbij zaten te spoofen en even poolshoogte kwamen nemen. Ik besloot toen de gym te gaan trainen om te voorkomen dat ie 5 min. nadat ik weg zou zijn weer neergehaald zou worden. Na 10 min. kwamen ze nog een keer langs en misschien later nog eens of in een 45km vehikel want toen die langs me reed klonk er een harde knal alsof er vuurwerk naar buiten werd gegooid. Toen ging ik maar even wat verder van het fietspad af staan.

Uiteindelijk ben ik weggegaan toen ik er nog steeds in mijn eentje in stond en hij L5 was met 12,4k prestige en vier cirkeltjes die vrije plekjes aangeven. 8) Aangezien elke pokie die bijgezet wordt 2000 prestige toevoegt zou de gym na twee bijplaatsingen al over de 16k heen gaan zodat ie automatisch L6 wordt en na nog twee moet ie over de 20k gaan en dus L7 worden als ik mij niet vergis. In dit soort gevallen vind ik het wel erg jammer dat je wat er daarna gebeurt totaal niet kunt volgen. Zó anders dan wat ik bij Ingress gewend ben.

Hij staat nog steeds is het enige dat ik weet. Ik kreeg 694 prestige per keer trainen maar als de spoofer(s), als de lamlendige donders die ze zijn, met een hoog beest gaan aanvallen krijgen ze er maar iets van 100 tot misschien 200 per keer vanaf zolang er maar één beest in staat.

Hehe. })

Dat wetende vond ik het wel leuk dit zo te doen en het lijkt effectief te zijn geweest. Het zou me zelfs niets verbazen als dit soort triest volk niet eens weet dat je met een lagere CP pokie veel meer prestige kunt scoren.
Huh wat? Bij aanvallen boeit de cp niet, alleen bij trainen. Als je aanvalt krijg je -500 per verslagen pokemon en dan nog eens 1500 extra voor het verslaan van de hele gym. Met 7x jouw pokemon verslaan zijn ze dus klaar met die gym als niemand eerst bij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Robkazoe schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:50:
[...]

http://pokemongomap.info/

Geen idee of dit mag of niet maar anders moet een mod maar even editten en foei zeggen :+ Owja en kijk even naar mijn help wat moet ik met mijn pokemon posts mensen! :*)
Geen idee of dat hier mag, maar ik vind dit totaal niet vergelijkbaar met een scanner en gewoon een heel nuttig kaartje.

THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
schaapiej schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Welke moveset hebben de Vaporeon en Poliwrath?
Die twee kan je wel wat dustliefde geven en zijn prima om op een gym te knikkeren!
Vaporeon heeft Water Gun en Hydro Pump.
Poliwrath heeft Mud Shot (nog steeds boos over, noooooooooooooo! :( )en Hydro Pump
Vileplume heeft Rozar Leaf en Solar Beam.

Dus op Poliwrath na, allemaal wel een goede skillset.
roffeltjes schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:34:
[...]

Geen idee of dat hier mag, maar ik vind dit totaal niet vergelijkbaar met een scanner en gewoon een heel nuttig kaartje.

THX!
Is het ook, zou nog mooier zijn als er meer info aan hangt, maar met de kaart alleen al ben ik heel blij. Nu moet je alleen zelf nog even uitzoeken of je gym nuttig is of totaal niet. Maar dat maakt het ook wel weer leuk (zie mijn puzzeltocht verhaal op de vorige pagina, was erg fun :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Is het beter om een low cp met hoge iv te evolven of is dat zonde van de candy?

Ik heb nu een 93,33% Dragonair (cp 24, ja 24 je leest het goed :+ ) maar ook een Gyarados 86,67% (cp 2323). Tot nu toe heb ik altijd vastgehouden om niet te investeren in lage pokemons. Maar een hogere IV Gyarados zit er denk ik niet in.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 09-10-2016 14:10 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nitai schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:09:
Is het beter om een low cp met hoge iv te evolven of is dat zonde van de candy?

Ik heb nu een 93,33% Dragonair (cp 24, ja 24 je leest het goed :+ ) maar ook een Gyarados 86,67% (cp 2323). Tot nu toe heb ik altijd vastgehouden om niet te investeren in lage pokemons. Maar een hogere IV Gyarados zit er denk ik niet in.
Zou zelf eerst evolven voordat je gaat poweruppen. Stel hij krijgt een kut aanval dan verkloot je niet al je candy! Als ie de juiste aanvallen krijgt en je hebt bakken Dratini candy dan heb je een leuk projectje! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

schaapiej schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:11:
[...]

Zou zelf eerst evolven voordat je gaat poweruppen. Stel hij krijgt een kut aanval dan verkloot je niet al je candy! Als ie de juiste aanvallen krijgt en je hebt bakken Dratini candy dan heb je een leuk projectje! :p
Nou ik luister gewoon naar jou 8) Heb nu een Dragonite met SteelWing en Dragon Claw (cp 49....lol dat wordt wat).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Met de meeste pokemons is voor mij alles boven de 80 goed genoeg. Maar bij Magikarps heb ik zoveel 90+ers dat ik die dus alleen boven de 90 goedkeur. Laaat dat echter je niet stoppen, er is natuurlijk niks mis met een 86% Gyarados... het is allemaal geneuzel in de marge.

Betreft lage CP pokemons: Het hangt af van je dust/candy situatie. Ik ben een redelijk lage Arcanine aan het opfokken, maar omdat ik al weken dust constrained ben gaat het vrij langzaam ook al omdat ik daarnaast defenders voorrang moet geven vanwege de escalerende CP race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Zo, ik heb ook maar weer eens een rondje gyms gedaan. De vijf gyms die ik vanuit mijn woonkamer kan zien zijn nu allemaal weer blauw en allemaal met een van mijn Pokies erin, zoals het hoort. En ik zit nu ook weer op 10 gyms.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Toch jammer dat je ruim 8.5 kilometer fietst in een rustig tempo en de app maar 3 kilometer registreert...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 11:29

De zweed hield er voor mij ook nog de lol in, pokedex compleet maken toch enigzins te doen. Level 30 nu dus grinden hoeft niet meer en heb 600k stardust dus kan ff vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nitai schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Nou ik luister gewoon naar jou 8) Heb nu een Dragonite met SteelWing en Dragon Claw (cp 49....lol dat wordt wat).
Aan de attacks te zien had je beter niet kunnen luisteren volgens mij... -O-
Of is dit als defender de goede combi?
Peter_Aragorn schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:04:
Toch jammer dat je ruim 8.5 kilometer fietst in een rustig tempo en de app maar 3 kilometer registreert...
Dan heb je harder dan 10.5 km/h gefietst! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:20
Gvd, zoveelste Eevee die evolved in een Jolteon met discharge >:( nog geen enkele met thunder en ook nog steeds maar één Vaporeon. Gyms vallen ook bij bosjes elke nacht, bizar hoeveel er diep in de nacht nog wordt uitgespookt bij extreem verlaten gyms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Gek genoeg is dat niet eens zo verdacht, immers bots doen het overdag net zo goed als s'nachts.

Wij zijn ook wel eens s'avonds bezig met gyms(tot 23.00). Ik kan me voorstellen dat een jonger iemand (of stel) nog langer doorgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerjunior
Sommige mensen staan vroeg op voor werk. Dat kan het misschien ook verklaren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
mark-k schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Huh wat? Bij aanvallen boeit de cp niet, alleen bij trainen. Als je aanvalt krijg je -500 per verslagen pokemon en dan nog eens 1500 extra voor het verslaan van de hele gym. Met 7x jouw pokemon verslaan zijn ze dus klaar met die gym als niemand eerst bij zet.
Ik had van een hogere speler gehoord dat ie dit wel deed om die reden dat met één pokie in een gym met hoger level dat flink lastiger slopen zou zijn. Daarom deed ik het ook maar eens gezien de situatie. Ik kom zelf niet zo veel aan slopen toe. Meestal niet hoger dan L4, en vaker lager, die ik op mijn route naar gyms die ik wil trainen tegenkom. Dan neem ik meestal de automatische suggestie over, verander misschien één of twee pokies, en ga gewoon los totdat ie neer is. Dat duurt dan ook nooit zo lang met lagere gyms en ik let er dan ook eigenlijk nooit op wat dat nou precies doet qua prestige. :+ Komt er amper van. We hebben het er hier ook eigenlijk nooit over. Tegen de tijd dat ik de dingen gedaan heb die ik wil doen is het meestal wat laat om nog eens een hoge gym neer te halen waarbij ik er mischien eens meer op zou letten, en in je eentje is het rendement daarvan ook erg laag want je ligt er dan zo goed als zeker zo weer uit. Is dan meer om de andere teams wat bezig te houden daarmee zodat ze niet aan jouw gyms toe komen, maar dat komt er bij mij dus niet echt van.

Hij is trouwens net weer terug, verdikkeme. }:| Moet strakjes dus maar weer even poolshoogte gaan nemen. Eerst even lokaal kijken of ik andere spelers tegenkom die er al meer van weten.

Als er niet van die hinderlijk tegenspelers waren zou het spel een stuk makkelijker zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Jason Paige heeft een themesong gemaakt voor Pokemon GO

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
hneel schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:35:
Het probleem met het ontbreken van de scanners:

Vaak zie je zoiets:
[afbeelding]

Terwijl er misschien een halve kilometer verderop iets heel interessants zit. Daar kom je dan niet achter.
Als je thuis zit en alleen maar dit ziet, nodigt dat niet echt uit om even naar buiten te gaan.
Dit dus.

Elke aanpassingen die zeker al zouden helpen:
- de detection range verhogen en tegelijk de pokémon wat langer dan 15 min. laten staan. (Dat laatste is misschien niet nodig.)
- zodra je een pokémon aanklikt, een soort kompas tonen die wijst in de richting van de pokémon. Zo is het nog steeds niet eenvoudig om die te vinden, maar krijg je toch een indicatie.
Dit systeem zie je wel in meerdere games, bv. Skyrim en Borderlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Bots werken niet meer, dus het zal een stuk rustiger worden.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
DutchEZmoder schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:39:
Bots werken niet meer, dus het zal een stuk rustiger worden.
Bot accounts kunnen nog prima normaal gebruikt worden, dus gyms veranderen er niet door. Tenzij er ook een bot bestond die gymbattles deed?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
Zeror schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:55:
Jason Paige heeft een themesong gemaakt voor Pokemon GO

[video]
Tering wat een kutnummer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mark-k schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:55:
[...]

Bout accounts kunnen nog prima normaal gebruikt worden, dus gyms veranderen er niet door. Tenzij er ook een bot bestond die gymbattles deed?
'Normaal' dus niet GPS-jumpen naar gyms overal ter wereld.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:11:
[...]

'Normaal' dus niet GPS-jumpen naar gyms overal ter wereld.
Oh dat kan ook prima hoor, spoofing werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mark-k schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:20:
[...]

Oh dat kan ook prima hoor, spoofing werkt nog steeds.
Ah, dan verschillen onze definities van normaal blijkbaar B)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:49:
[...]

Ah, dan verschillen onze definities van normaal blijkbaar B)
Ik bedoel met 'normaal' normaal inloggen, dus dat je zelf nog iets moet doen. Bot is automatisch, een keertje aanklikken en de rest gebeurt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
mark-k schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:59:
[...]

Tering wat een kutnummer :X
Haha precies mijn eerste gedacht! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Asgaro schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:32:
[...]

U zegt het al: "Als ze in de sighting komen".
Die kans is zeer klein. Zo klein dat velen de game vaarwel zullen zeggen.

Of Niantic moet het gym gebeuren volledig aanpassen: want er is iets fundamenteel mis met het feit dat slechts een select aantal pokémon altijd in gyms te zien zijn: Snorlax, Dragonite, etc.
Net die pokémon ga je vrijwel nooit in je Sightings zien.

Als Niantic ervoor zou zorgen dat veel meer pokémon goed gym materiaal zijn, zou men niet zo azen op dat select groepje van pokémon.
Vrij logisch dat je zeldzame pokemon niet in constant in sightings hebt niet? Het is de bedoeling dat je gaat verkennen en zoeken als je gewoon de een na de andere oppikt door een map te gebruiken zoek je naar mijn mening niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Gravediggerxx schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Vrij logisch dat je zeldzame pokemon niet in constant in sightings hebt niet? Het is de bedoeling dat je gaat verkennen en zoeken als je gewoon de een na de andere oppikt door een map te gebruiken zoek je naar mijn mening niet.
Dat zou geen probleem zijn, als de rest van de spelwereld ook wat meer elementen zou bieden zodat je wat 'nuttigs' te doen hebt tot het moment dat je die zeldzame pokemon daadwerkelijk tegen mag komen.
Momenteel is het enige element "pidgeys grinden" en kan verklappen dat ik daar inmiddels (hik tegen level 31 aan) wel een keer klaar mee ben.

Ps. Gyms zijn in mijn woonplaats ook verzadigd. Gros is level 10 en verdeling rood/blauw/geel is dermate eerlijk dat het lijkt dat iedereen lekker zit en geen aanstalte maakt om actief te hunten naar nieuwe veroveringen.

[ Voor 13% gewijzigd door Switchie op 09-10-2016 22:16 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nou, hier in Nijmegen Dukenburg is er de laatste paar dagen weer leven in de brouwerij gekomen anders. Een gym die al weken lang Level 10 is, was opeens level 8 en mijn Lapras die onderin stond was eruit gevallen. Die heb ik dus weer naar Level 10 gepusht en een Vap erin gezet op de 4e plek van boven. Een andere half stabiele gym die al een week onaangeroerd was, was ook opeens gesloopt en een stabiele gym verderop was in één nacht van Level 10 blauw naar Level 6 rood gegaan. Die heb ik dus gesloopt en is nu weer Level 7 blauw maar stabiel wil ik het niet noemen.

Het enige probleem is dat nu mijn Revives en potions bijna op zijn...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Gravediggerxx schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Uiteraard wil ik dat het zeer moeilijk blijft om bepaalde pokémon te vangen, maar ik vind dat er nog iets meer hulp mag zijn.
Dan denk ik bv. aan een notificatie wanneer in je zéér wijde omgeving (bv. 5 km diameter) een rare pokemon spawnt. (Dus niet dat die in je Sightings komt he)
Dat zou me onmiddellijk overtuigen op de baan te gaan en te gaan zoeken.
En als ik 'em dan niet vindt, is dat helemaal niet erg, maar je haalt er tenminste voldoening uit en weet dat je je tijd nuttig hebt gespendeerd: er was iets zeldzaams in de buurt.

Het is gewoon een grote gokmachine op dit moment: je weet niet of je louter tussen 1000 pidgeys en rattata's loopt, of dat er ook een Snorlax tussen zit.
Goed game design hoort ervoor te zorgen dat de speler op een of andere manier progress maakt. Maar de progress naar het verkrijgen van zeldzame pokémon berust volledig op geluk hebben.

Wat ik ga doen binnenkort is eens naar locaties gaan waarvan geweten is dat specialere pokémon spawnen. Dan heb ik ze ook.
Toch had ik ze liever in m'n eigen buurt gevangen want naar zulke locaties gaan is een gemakkelijke oplossing. Maar goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:31
Vandaag naar Lillo in Belgie geweest, moest in Antwerpen zijn en dus 2 tot 3 uurtjes daar geweest.
Klein dorpje met 5 straten terwijl er 3 pokestops in 1 straat staan. Daar worden lures op gezet en in die straat loopt iedereen dus op en neer. Schijnbaar geeft de stop bij de terassen de meeste exclusieve pokemons en daar leek het idd een beetje op, maar ben niet 100% zeker. Ik ben ook in Kijkduin geweest en veel van hetzelfde, echter allemaal op 1 straat of terras :) Enige verschil dat ik niet heb meegemaakt dat er een dragonite, labras or iets echt gewild spawnde en eidereen gaat rennen, terwijl dit in Kijkduin elk uur wel bijna gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Zondag gingen de gyms in de natuurgebieden weer omver. Dus eind v/d middag nog maar weer een rondje gedaan en het één en ander terugveroverd. Hopelijk pakken mijn blauwe teamgenoten het op en helpen ze weer mee in de verdediging. Vanochtend in ieder geval een record aantal gyms in bezit tijdens het cashen, 14. Mijn 12 beste Pokies staan nu te verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
De dag kan niet meer kapot:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0vUdWeg.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jDDzgzn.png

[ Voor 119% gewijzigd door Mofkees op 10-10-2016 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Waar heb je dat 10km ei gekocht?! :o

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, mijn 6x10km.
Inderdaad, niet meer het geduld om nog meer op te sparen.

1. Hitmonchan (CP827). Bleh, hadden we al, zoontje blij want: nu hebben we er twee! B)
2. Omanyte (CP827) Zucht...ook de Omastar, reeds in de Pokedex. Waarom komt dit uit een 10kmei?
3. Dratini (CP533). Ok, ok...hebben er nog veel van nodig voor een dragonite. Nooit verkeerd
4. Jynx...really? Een Jynx. Nr.5 uit een 10km ei. Nr. 16 in de Pokedex...
5. Eevee (CP 592). Altijd bruikbaar, maar ik zie al zoveel van die dingen...en als de IV ook niet meer >80% is.
6. Snorlax ! *O* Yeah! Eindelijk. CP1729. Lick+Hyperbeam, dus dat is goed. Meteen gepowered naar nu CP2205.

Geen idee hoeveel Candy er bij die Snorlax zat. Zoontje zat achterin en gezegd dat ie 'm maar zoveel mogelijk sterker moest maken. Hij kan nog 4 powerups hebben nu. Maar dan moet ik dus nog wel 'even' 4 Snorlaxen vinden.

Valt me nu zeker op dat de IV waardes veel minder zijn dan voorheen. Nu schommelen ze rond de 80% waar het voorheen vaak +95% was.

Mijn 29 10km eieren tot nu toe:
2x Hitmonchan ~850
1x Hitmonlee ~400
1x Chansey ~270
5x Eevee ~600
5x Jynx ~900/1000
2x Electabuzz ~1000
2x Magmar ~1000
2x Pinsir ~700/~1200
1x Kabuto ~590
2x Dratini ~550
1x Onyx ~475
2x Omanite ~600
1x Aerodactyl ~1200
1x Scyther ~1100
1x Snorlax 1729

Ik mis alleen de Lapras(10km) en de Lickitung (5km) nog in de kans om de Pokedex compleet te krijgen. De rest wandelen we de komende 4.675km wel bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
schaapiej schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:10:
Waar heb je dat 10km ei gekocht?! :o
Heb echt weken lang geen 10km ei gehad, maar in het weekend wel direct 2 gekregen. (En net draaide ik een stop en weer 1x 10km eruit :D )

Was zowiezo al leuk deze dagen, Gyarados 2013 CP, Slowbro 2011. Net is mijn Arcanine terug na 3 wkn in een gym geslapen te hebben, die heeft 91%IV met fire blast en ik kan ook weer met hem lopen (had ook geen growlith meer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Mochten er meerdere mensen zijn die, net als ik, het niet erg vinden dat het aantal 'seen' oploopt als je gyms bekijkt. Je hoeft niet langs alle pokémon te scrollen als je een gym aanklikt. Je kan hem gelijk weer sluiten en dan worden ze ook toegevoegd aan je pokédex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 20:22

artificial_sun

Mazda Rx7

Zonder kaart en iets van een richting is het wel rot. Gisteren avond laat, plop Snorlax in de radar. Jas aan en gaan lopen. Midden in een woonwijk, in de richting van de voor mij bekende spawn points gelopen, elke keer van de radar, 10 minuten, gezocht niets kunnen vinden. :(

Half uurtje later een warthortle..

Zonden kaart (of exact de nieuwe spawn points te kennen) is er geen flikker meer aan.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Laatst online: 19-09 14:44
Sta bovenop de st. Pieter met eerst een gyarados in de sightings en nu een snorlax.. Helaas niet te bereiken.
Het nieuwe kijkduin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
daan! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:33:
Sta bovenop de st. Pieter met eerst een gyarados in de sightings en nu een snorlax.. Helaas niet te bereiken.
Hmmm, allemaal naar Rome dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Marselaar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Hmmm, allemaal naar Rome dus! :)
weet het niet zeker maar vermoed dat hij die in Utrecht bedoeld ;) zie het al voor me de weekend trips rome in ene explosief omhoog!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Gisteren terug gekomen van een weekje Gran Canaria.
Was uiteraard van plan om in het hotel en op andere plekken met gratis wifi te kijken wat er zoal aan pokemon te vangen viel. Maar was niet van plan ook maar een cent uit te geven aan een EU data bundel.
Dat is gelukt, want KPN blijkt éénmalig 100 MB EU data weg te geven bij het installeren van hun app.
Heb samen met mijn vriendin hierdoor de hele week lang pokemon kunnen vangen :)

Wat ik daar zoal heb kunnen vangen zijn de volgende pokemons:
Spawned op elke hoek - Ekens, mankeys, Growlithes
Spawned regelmatig: Cubone, Sandshrew, Geodudes, Doduo Digletts*
De zeldzamere spawns: Eevee, Voltorb, Magmar*, Vulpix*, Hitmonlee* (en evolved versies van eerder genoemde pokemon)
Zeer zeldzaam: Chansey*, Kabuto*

Niet dat mensen echt wat hebben aan dit lijstje, maar was blij dat ik deze pokemon heb kunnen vangen, deze heb ik zelf in Nederland nog (bijna) nooit gezien.
De pokemon met een *asterisk* had ik zelf ook nog niet gevangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Mx. Alba schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:02:
Nou, hier in Nijmegen Dukenburg is er de laatste paar dagen weer leven in de brouwerij gekomen anders. Een gym die al weken lang Level 10 is, was opeens level 8 en mijn Lapras die onderin stond was eruit gevallen. Die heb ik dus weer naar Level 10 gepusht en een Vap erin gezet op de 4e plek van boven. Een andere half stabiele gym die al een week onaangeroerd was, was ook opeens gesloopt en een stabiele gym verderop was in één nacht van Level 10 blauw naar Level 6 rood gegaan. Die heb ik dus gesloopt en is nu weer Level 7 blauw maar stabiel wil ik het niet noemen.

Het enige probleem is dat nu mijn Revives en potions bijna op zijn...
Jammer genoeg is omgeving Malvert nog vrij stabiel met rode gyms... De fontein waar je in stond is wel aan het op en neer springen tussen rood en blauw, maar als enige 'actieve' Instinct in de buurt, heb ik niet eens zin meer in om iets tegen die gyms te doen. ('Actief' als in, ik heb de app nog aanstaan bij het uitlaten van de hond, in de hoop iets leuks tegen te komen, maar al die pidgeys, etc. pak ik niet eens meer)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
artificial_sun schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:25:
Zonder kaart en iets van een richting is het wel rot. Gisteren avond laat, plop Snorlax in de radar. Jas aan en gaan lopen. Midden in een woonwijk, in de richting van de voor mij bekende spawn points gelopen, elke keer van de radar, 10 minuten, gezocht niets kunnen vinden. :(
Met het systeem van nu met Sightings zonder de afstandsindicatie van de voetjes moet je het zoeken eigenlijk op de fiets doen of te voet met twee of meer spelers wil je een fatsoenlijke pakkans hebben. In je eentje te voet mag je denk ik al blij zijn als je 50% vindt voor ze weer despawnen, en dat is frustrerend. De zoekmogelijkheden zijn nog steeds niet op een goed niveau. Niantic is helaas erg traag met dit te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Ik zit net om de hoek van een gym, maar die is nu al een week geel en level 7. Het is de enige stabiele gym in de buurt, en ik ben team blauw.

Maar goed, had gisteren toch mazzel. Zag m'n eerste Cubone op mijn sightings en kon hem nog vangen ook, maar het was geluk. Zonder een manier om te zien waar een pokemon is, is het gewoon een kwestie van toeval.

Ik hoef echt niet de precieze locatie te weten, maar geef me tenminste een richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mofkees schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:20:
Heb echt weken lang geen 10km ei gehad, maar in het weekend wel direct 2 gekregen. (En net draaide ik een stop en weer 1x 10km eruit :D )
Ik ben al effe gestopt met hopen op een 10km ei, heb er wel wat gehad maar niet gek veel.
200 eieren totaal waarvan 9 stuks 10km. Geen idee wat de verhouding 2km/5km is, grootste deel is 5km denk ik.
Darkermoon schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:25:
Mochten er meerdere mensen zijn die, net als ik, het niet erg vinden dat het aantal 'seen' oploopt als je gyms bekijkt. Je hoeft niet langs alle pokémon te scrollen als je een gym aanklikt. Je kan hem gelijk weer sluiten en dan worden ze ook toegevoegd aan je pokédex.
Mooie logica is dat, zonder iets echt te zien heb je ze wel gezien? :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Janusi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:48:
Ik zit net om de hoek van een gym, maar die is nu al een week geel en level 7. Het is de enige stabiele gym in de buurt, en ik ben team blauw.

Maar goed, had gisteren toch mazzel. Zag m'n eerste Cubone op mijn sightings en kon hem nog vangen ook, maar het was geluk. Zonder een manier om te zien waar een pokemon is, is het gewoon een kwestie van toeval.

Ik hoef echt niet de precieze locatie te weten, maar geef me tenminste een richting.
Als level 22 zijnde (met 3 1500+ pokies) van de week nog een level 7 gym solo gesloopt. Zaten 2 vaporeons in en een snorlax met lick +hyperbeam.

Koste 15 potions en 5 revives.... En toen was hij weg. Is verdomme mijn (privé, want instinct) Gym!

Nou is hij alweer braaf 4 dagen in mijn bezit! En als hij weer wordt overgenomen ga ik er zo snel mogelijk weer langs, want 10 coins per dag is het hoogst haalbare momenteel.... Dan wil ik wel mijn privé gym houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Laatst online: 19-09 14:44
copywizard schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

weet het niet zeker maar vermoed dat hij die in Utrecht bedoeld ;) zie het al voor me de weekend trips rome in ene explosief omhoog!
Nee Rome, of eigenlijk Vaticaanstad natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
copywizard schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
Huh!? In Utrecht ook een st. Pieter? Die ken ik niet. Wel de Pietersberg in Maastricht natuurlijk ;-)

Maar het is dus Vaticaanstad. Hup, allemaal die kant op! <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gisteren het nuttige met het aangename samengevoegd door te gaan hardlopen tijdens het Pokémon vangen (of andersom ;) ).

Ik kon een 10km ei uitbroeden, waar een Sandshrew uitkwam! Die had ik nog niet. Helaas geen bijster hoge cp. Merkwaardig genoeg spawnde er een paar honderd meter later nog een! Dat vind ik ergens wel gek, want ik had er nooit eerder een gezien.

Verder ook een Doduo tegen het lijf gelopen. En verder nog een shitload aan andere Pokémon, maar helaas niet veel interessants. Het meest interessante (voor mij althans) waren de twee Bellsprouts die naast elkaar stonden, langs een weg naast een kwekerij :)

Wat ik ook wel gek blijf vinden is dat ik best veel Pokémon heb, waarvan ik er maar één ben tegengekomen en verder nooit meer. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

Nou is hij alweer braaf 4 dagen in mijn bezit! En als hij weer wordt overgenomen ga ik er zo snel mogelijk weer langs, want 10 coins per dag is het hoogst haalbare momenteel.... Dan wil ik wel mijn privé gym houden!
Haha, zit je er ook in je eentje in dan al die tijd? Privé is privé he, dan wil je niet al je andere gele vriendjes bij hebben.

Maar ik ga ook direct weer op pad als één van mijn 10 "privé" gyms weer overgenomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Haha, zit je er ook in je eentje in dan al die tijd? Privé is privé he, dan wil je niet al je andere gele vriendjes bij hebben.

Maar ik ga ook direct weer op pad als één van mijn 10 "privé" gyms weer overgenomen is.
Gele vriendjes zijn er bijna niet, dus ja. Echt privé! En als andere er dan met zijn vijfjes in gaan zitten.... Dan schop ik ze er gewoon uit! *O*

En nee, ik ga geen locatie posten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gitarist schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:06:...
Ik kon een 10km ei uitbroeden, waar een Sandshrew uitkwam!
...
Of je hebt iets uit een 10km ei gekregen wat je zelf nog niet gezien hebt (gebeurd wel eens) of je bedoeld een 5km ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

readytoflow schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Of je hebt iets uit een 10km ei gekregen wat je zelf nog niet gezien hebt (gebeurd wel eens) of je bedoeld een 5km ei.
Sorry als ik niet duidelijk ben geweest. Door mijn hardlooprondje kon ik gisteren het 10km ei wat al een tijdje in een incubator zat uitbroeden. Daar kwam dus een Sandshrew uit.
En een paar 100m verder kwam ik dus nog een Sandshrew tegen in het wild.

Dus vraag ik me af of dat puur toeval is of dat het een toch een relatie met het ander heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Gitarist schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:06:

Ik kon een 10km ei uitbroeden, waar een Sandshrew uitkwam!
Die is toch 5km? ;)
Wat ik ook wel gek blijf vinden is dat ik best veel Pokémon heb, waarvan ik er maar één ben tegengekomen en verder nooit meer. Hebben jullie dat ook?
Heb ik ook veel hoor, Sandshrew en Cubone b.v. Ook exeggute heb ik op een dag 6 gevangen in zeer korte tijd (1 uurtjes of zo), en daarna nooit meer gezien :)
schaapiej schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:50:
[...]
Ik ben al effe gestopt met hopen op een 10km ei, heb er wel wat gehad maar niet gek veel.
200 eieren totaal waarvan 9 stuks 10km. Geen idee wat de verhouding 2km/5km is, grootste deel is 5km denk ik.
Ik heb ook weinig gehad tot nu toe, maar mag niet klagen:

- Pinsir, 50 CP oid :D
- 2x Magmar
- Chansey
- ElectaBuzz (100% IV! met Thunder)
- Jynx
- Onix
- Lapras

(130 eggs hatched)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
IdieEasy schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Gele vriendjes zijn er bijna niet, dus ja. Echt privé! En als andere er dan met zijn vijfjes in gaan zitten.... Dan schop ik ze er gewoon uit! *O*

En nee, ik ga geen locatie posten |:(
Zou ik ook niet doen. Ik deel alleen met PM nog wel eens gyms met mensen van hetzelfde team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Robkazoe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Zou ik ook niet doen. Ik deel alleen met PM nog wel eens gyms met mensen van hetzelfde team.
Ik spoor hem wel op.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
[...]

Ik spoor hem wel op.... ;-)
YOU'LL NEVER FIND ME!

Oh wacht, volgens mij heb ik wel eens gezegd waar die zit...

Ach wat, wie hou ik voor de gek. Dat ben jij allang vergeten op jou leeftijd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Bij mij kwam 'ie uit een 10km ei?
Heb ik ook veel hoor, Sandshrew en Cubone b.v. Ook exeggute heb ik op een dag 6 gevangen in zeer korte tijd (1 uurtjes of zo), en daarna nooit meer gezien :)

[...]

Ik heb ook weinig gehad tot nu toe, maar mag niet klagen:

- Pinsir, 50 CP oid :D
- 2x Magmar
- Chansey
- ElectaBuzz (100% IV! met Thunder)
- Jynx
- Onix
- Lapras

(130 eggs hatched)
Jynx en Onix heb ik helaas nooit gezien, die andere ook maar één keer.

De andere Pokémon die ik maar één keer heb gezien, of waarvan er maar één keer eentje uit een ei zijn gekomen:
- Pontya
- Bulbasaur
- Electrode
- Rhyhorn
- Jigglypuff
- Horsea
- Oddish
- Machop
- Nidoran (mannetjesversie, vrouwtje heb ik wel al vaker gezien)
- Chansey
- Seel
- Cubone
- Kabuto
- Geodude
- Gloom
- Ekans

Best wel veel dus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

YOU'LL NEVER FIND ME!

Oh wacht, volgens mij heb ik wel eens gezegd waar die zit...

Ach wat, wie hou ik voor de gek. Dat ben jij allang vergeten op jou leeftijd })
Waar woonde je ook alweer? Op het Huizer Strand toch? :9

Maar nee, ik gun jou je enige gym hoor. No worries!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Waar woonde je ook alweer? Op het Huizer Strand toch? :9

Maar nee, ik gun jou je enige gym hoor. No worries!
Ja! Het is die ene gym zuidelijk van het Huizer strand!

Ga die maar pakken... switched noooooit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gister aan Hitmonlee gevangen die ineens op m'n radar verscheen. Ik moet zeggen dat het met 3rd party maps makkelijker was om Pokémon te vinden, maar om zo ineens een Pokémon te kunnen vangen is toch wel leuker.

Nog 4 te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitarist schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

[...]

Jynx en Onix heb ik helaas nooit gezien, die andere ook maar één keer.

De andere Pokémon die ik maar één keer heb gezien, of waarvan er maar één keer eentje uit een ei zijn gekomen:
- Pontya
- Bulbasaur
- Electrode
- Rhyhorn
- Jigglypuff
- Horsea
- Oddish
- Machop
- Nidoran (mannetjesversie, vrouwtje heb ik wel al vaker gezien)
- Chansey
- Seel
- Cubone
- Kabuto
- Geodude
- Gloom
- Ekans

Best wel veel dus :(
dagje arnhem doen stuk of 40 jinx op een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
mark-k schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:55:
[...]

Bot accounts kunnen nog prima normaal gebruikt worden, dus gyms veranderen er niet door. Tenzij er ook een bot bestond die gymbattles deed?
Kan ook wel maar mensen die bots gebruiken zullen nu op een normale manier verder moeten levelen.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Marselaar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Huh!? In Utrecht ook een st. Pieter? Die ken ik niet. Wel de Pietersberg in Maastricht natuurlijk ;-)

Maar het is dus Vaticaanstad. Hup, allemaal die kant op! <+:)
http://www.architectenweb...dia/archipedia.asp?ID=195

vond het al vreemd omdat deze niet zo hoog en groot is als in rome maar toch ? je weet het niet ;)

trouwens vanochtend al 3 mr mimes op kantoor gevangen :)

[ Voor 18% gewijzigd door copywizard op 10-10-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gitarist schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:41:
Ga er maar vanuit dat je het verkeerd hebt gezien, Sandshrew komt alleen uit 5km eieren.
Kijk eens in je journal wat daar allemaal staat? Komt nog regelmatig voor dat er geen egg animaties zijn en je ineens een Pokemon extra hebt! :)
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:50:
dagje arnhem doen stuk of 40 jinx op een dag
Zo zie je maar wat een verschil het is; ben elke dag in Arnhem en vanaf de release nog nooit een Jinx daar gezien! Onix wel, die spawnwed (of spawnde?) bij de Chinees in Sonsbeek.

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 10-10-2016 11:57 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

schaapiej schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Ga er maar vanuit dat je het verkeerd hebt gezien, Sandshrew komt alleen uit 5km eieren.
Kijk eens in je journal wat daar allemaal staat? Komt nog regelmatig voor dat er geen egg animaties zijn en je ineens een Pokemon extra hebt! :)

[...]
Had nog nooit eerder van het bestaan van het Journal gehoord :o (weer wat geleerd :*)) , maar er staat alleen dat die Sandshrew gehatched is, maar niet uit wat voor een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Lambo LP670 SV schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Ik was al bijna op mijn fiets gesprongen. Is maar 10m fietsen eer dat ik er ben!

https://www.google.be/map...!3d51.3231151!4d4.9490226
hahaha ja vermoed dat iedere land minimaal wel 1 sint pieterskerk heeft vandaar was het best verwarrend maar het is opgehelderd
daan! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:33:
nu rest me nog wel de vraag heb je volle aantal trappen gelopen of ben je het eerste stukje met de lift gegaan?

p.s. ik was lui en heb het eerste stukje met de lift gedaan ;)

[ Voor 20% gewijzigd door copywizard op 10-10-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Ben er wat gyms betreft alweer klaar mee.
Net bezig om een lvl 9 gym (die al 2 weken lvl 10 was) weer lvl 10 te krijgen, sniped iemand anders de plek. Toch knap, midden op een plein waar niemand anders in het bereik staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
DutchEZmoder schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:52:
[...]

Kan ook wel maar mensen die bots gebruiken zullen nu op een normale manier verder moeten levelen.
Met een bot ben je binnen een week 30+ dus echt lvlen hoeven die toch niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Raymon1988 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:09:
Ben er wat gyms betreft alweer klaar mee.
Net bezig om een lvl 9 gym (die al 2 weken lvl 10 was) weer lvl 10 te krijgen, sniped iemand anders de plek. Toch knap, midden op een plein waar niemand anders in het bereik staat...
Tja... Shit happens, helaas. Ik heb dat zelf ook verschillende keren gehad maar dat weerhoudt me er niet van om, wanneer ik de tijd en de resources daarvoor heb, gyms een, twee of drie levels meer te upgraden dan ik zelf nodig heb. Want uiteindelijk is het in je eigen voordeel als je een gym op die wijze stabiliseert. En so what als er dan een level 11 speler zijn pride and joy, een CP400 Pidgeot, erin zet. Kunnen de kleintjes ook eens meedoen. :)

Houd altijd dit mantra in je achterhoofd: het is maar een spelletje.

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 10-10-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Moet het wel kunnen...
ik ga vanmiddag na werk ook even naar de hoek om de gym van level 9 naar 10 te krijgen zodat ik er bij in kan, maar als ze `m dan wegkapen is dat wel zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Switchie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:14:
[...]

Dat zou geen probleem zijn, als de rest van de spelwereld ook wat meer elementen zou bieden zodat je wat 'nuttigs' te doen hebt tot het moment dat je die zeldzame pokemon daadwerkelijk tegen mag komen.
Momenteel is het enige element "pidgeys grinden" en kan verklappen dat ik daar inmiddels (hik tegen level 31 aan) wel een keer klaar mee ben.

Ps. Gyms zijn in mijn woonplaats ook verzadigd. Gros is level 10 en verdeling rood/blauw/geel is dermate eerlijk dat het lijkt dat iedereen lekker zit en geen aanstalte maakt om actief te hunten naar nieuwe veroveringen.
Wandelen en fietsen is ook nuttig niet? In alle andere mmo's moet je ook gewoon grinden. Gyms vind ik nog leuk en ik ge naar het naburige dorp om daar de dominantie van geel te doorbereken. Dit lukte me vorige week door er 7 lvl 10 gyms neer te halen die er ook al wel een paar weken stonden. ( ik had een week verlof _/-\o_ ) Ik ben lvl 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
copywizard schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:52:
[...]

http://www.architectenweb...dia/archipedia.asp?ID=195

vond het al vreemd omdat deze niet zo hoog en groot is als in rome maar toch ? je weet het niet ;)

trouwens vanochtend al 3 mr mimes op kantoor gevangen :)
Hahaha, nog nooit van gehoord. Maar ja, woon ook 30km verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

[...]

Zo zie je maar wat een verschil het is; ben elke dag in Arnhem en vanaf de release nog nooit een Jinx daar gezien! Onix wel, die spawnwed (of spawnde?) bij de Chinees in Sonsbeek.
ja klopt maar in sonsbeek moet je niet zijn meer
Pagina: 1 ... 108 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status