Point taken. Maar eigenlijk ben ik gewoon blij met de pokestop voor de deur die ik vanaf de bank of zittend achter m'n pc gewoon kan spinnen de hele avond doorgr33n schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:44:
[...]
En dan nog liever zo'n woonkamer vol met pidgeys, dan een woonkamer zonder enige spawn(welcome to my house).
Vanavond richting Kijkduin om wat te gaan eten en we zijn een avond kinderloos.
Even kijken naar alle drukte en misschien wel een Lapras, maar verder ga ik eigenlijk gewoon niet rennen.
Daarnaast nog even naar Scheveningen strand voor het reuzenrad. Dus kijken we of we nog wat Mons mee kunnen pakken.
Even kijken naar alle drukte en misschien wel een Lapras, maar verder ga ik eigenlijk gewoon niet rennen.
Daarnaast nog even naar Scheveningen strand voor het reuzenrad. Dus kijken we of we nog wat Mons mee kunnen pakken.
De meeste cheaters zijn allang gestopt. Die hebben allang hun 145 pokemons in de pokedex. Daarna proberen ze misschien nog even om nog sterkere te krijgen en wat gyms te veroveren, maar dan is voor hun de lol er wel af. Ik heb het zelf in mijn eigen omgeving gezien.IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Nog lang niet, zelfs in deze thread zitten helaas nog cheaters. En helaas, daarom zullen de restricties steeds strenger worden.
mwoah.. zoals eerder aangegeven is het hier voornamelijk rood. Gisternacht heeft Team geel ALLES hier geflipt, incl. 5 L10 gyms. Vooral ene dude valt op, hij (team geel) staat nu overal bovenaan met een dragonite of snorlax or lapras, een stuk of 7/8 heeft ie dushneel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:09:
[...]
De meeste cheaters zijn allang gestopt. Die hebben allang hun 145 pokemons in de pokedex. Daarna proberen ze misschien nog even om nog sterkere te krijgen en wat gyms te veroveren, maar dan is voor hun de lol er wel af. Ik heb het zelf in mijn eigen omgeving gezien.
... of hij heeft een dragonite nest gevonden of ...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Of hij heeft een rondje gereden omdat hij bij hem in de buurt geen gyms kan houden.Mofkees schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:41:
[...]
mwoah.. zoals eerder aangegeven is het hier voornamelijk rood. Gisternacht heeft Team geel ALLES hier geflipt, incl. 5 L10 gyms. Vooral ene dude valt op, hij (team geel) staat nu overal bovenaan met een dragonite of snorlax or lapras, een stuk of 7/8 heeft ie dusDie trainer is level 28 en hebben we hier in de stad nog nooit gezien.
Is op vakantie in de buurt.
enz
enz
Totdat je de persoon spreekt en vraagt hoe hij dat doet weet je niks.
Fanatiek hoor, 5 level 10 gym's neerhalen kost al snel 4 uur bij elkaar lol...Mofkees schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:41:
[...]
mwoah.. zoals eerder aangegeven is het hier voornamelijk rood. Gisternacht heeft Team geel ALLES hier geflipt, incl. 5 L10 gyms. Vooral ene dude valt op, hij (team geel) staat nu overal bovenaan met een dragonite of snorlax or lapras, een stuk of 7/8 heeft ie dusDie trainer is level 28 en hebben we hier in de stad nog nooit gezien.
Schoot zo een idee te binnen, zou het niet leuk zijn als er een soort training mode zou zijn? Dus een gym die je via de menu kan selecteren waar je zelf 1 of 6 Pokemon's in kan zetten en daar tegen kan trainen om je gym skills te verbeteren of om uit te proberen hoe bepaalde skills zijn. Na de battles zijn je Pokemon uiteraard wel weer full hp
En daar misschien nog wat fun achievements aan koppelen, take down a pokemon twice\triple times your CP, of dodge all attacks ofzo.
Op een paar post eerder, over hoe kinderen compleet kansloos een gym gaan aanvallen omdat ze het leuk vinden. Ik val er misschien ook wel een beetje onder dat categorie. Ben dan alleen 30jr en ook level 30
[ Voor 26% gewijzigd door Shiro op 07-10-2016 16:08 ]
SR+ MiC
Nee, maar verdacht is het zeker wel. Ik heb ooit wel eens een gym gehad in Den Haag waar ik was. Huizen stonden te ver weg bij de gym, ik was helemaal alleen op straat. Ik pak de gym (slechts 3 pokemon). Zet mijn Pokemon erin. Ik was nog niet eens de straat uit of hij was alweer overgenomen door dezelfde 3 trainers terwijl het helemaal stil was op straat. Dan weet je ook voldoende...freggell schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:52:
[...]
Of hij heeft een rondje gereden omdat hij bij hem in de buurt geen gyms kan houden.
enz
enz
Ander moment, andere situatie.Robkazoe schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:02:
[...]
Nee, maar verdacht is het zeker wel. Ik heb ooit wel eens een gym gehad in Den Haag waar ik was. Huizen stonden te ver weg bij de gym, ik was helemaal alleen op straat. Ik pak de gym (slechts 3 pokemon). Zet mijn Pokemon erin. Ik was nog niet eens de straat uit of hij was alweer overgenomen door dezelfde 3 trainers terwijl het helemaal stil was op straat. Dan weet je ook voldoende...
En dus helemaal niet vergelijkbaar.
freggell schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:52:
[...]
Of hij heeft een rondje gereden omdat hij bij hem in de buurt geen gyms kan houden.
enz
enz
Ga jij maar lekker naïef door het leven, wij weten wel beterfreggell schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:06:
[...]
Ander moment, andere situatie.
En dus helemaal niet vergelijkbaar.

[ Voor 38% gewijzigd door Ossi op 07-10-2016 16:11 ]
Verwijderd
Weet iemand een goede plek voor Hitmonlee? Ben hem alleen in Kijkduin een keer tegen gekomen en toen is die weggerend.
Is de laatste (zonder evolutie) die ik nog moet. De rest kom ik sporadisch wel tegen of kan ik als buddy gebruiken.
Is de laatste (zonder evolutie) die ik nog moet. De rest kom ik sporadisch wel tegen of kan ik als buddy gebruiken.
Je kunt het proberen, maar gezien hoe makkelijk het blijkt te zijn om in dit spel te cheaten, zou je zelf toch ook wel beter moeten weten dan mensen nog de benefit of the doubt te geven als het om absurde dingen gaat.
Ik geef mensen liever het voordeel van de twijfel.Ossi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:20:
[...]
Je kunt het proberen, maar gezien hoe makkelijk het blijkt te zijn om in dit spel te cheaten, zou je zelf toch ook wel beter moeten weten dan mensen nog de benefit of the doubt te geven als het om absurde dingen gaat.
Anders moet ik ook maar gaan aannemen dat alle tweakers met betere pokemon cheaters zijn.
Dit omdat het zo makkelijk is om te cheaten, en we allemaal wel Tweakers zijn natuurlijk.
Ik heb recent een vrijgezellen feest gehad. Daar waren een paar spelende mensen bij. Als we echt zin hadden gehad dan hadden we midden in de nacht met een stel zo wat gyms kunnen flippen. Aangezien wij het leuker vonden om iets anders te doen niet gedaan. Maar de meerderheid van die spelers waren in een buurt waar ze normaal niet komen.
Waren we dus allemaal als cheater gezien

Fuck it...die eieren gaan de broedmachine in hoor...
Nu 6x10km bij elkaar. Duurt mij te lang dat verzamelen. Wanneer ik elk ei meteen uitbroed gaat het natuurlijk veel sneller. Ik voorspel je 5/6 komen uit Pokestops waar we eerder 10km eieren uit hebben ontvangen. Mijn theorie: die gaan geen nieuwe Pokemon opleveren. Hopen dat die ene nog iets unieks oplevert (Lapras/Snorlax dus, de rest al één of meerdere keren ontvangen).
Nu 6x10km bij elkaar. Duurt mij te lang dat verzamelen. Wanneer ik elk ei meteen uitbroed gaat het natuurlijk veel sneller. Ik voorspel je 5/6 komen uit Pokestops waar we eerder 10km eieren uit hebben ontvangen. Mijn theorie: die gaan geen nieuwe Pokemon opleveren. Hopen dat die ene nog iets unieks oplevert (Lapras/Snorlax dus, de rest al één of meerdere keren ontvangen).
Ik loop ondertussen ook al meer dan een week met één 10km ei in mijn voorraad en nog steeds geen nieuwe gekregen. Heb nu vijf 5KM eieren in de broedmachines, als ik daarna geen 10KM krijg, dan gaat ie gewoon de broedmachine in en geloof ik er ook niet meer in dat je meer eieren van een bepaald type krijgt als je er al 1 van hebtreadytoflow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:31:
Fuck it...die eieren gaan de broedmachine in hoor...
Toch nog eentje dan:
Heeft iemand enig idee hoe ik langs de CTS profile mismatch moet komen bij Safetynet? Ik heb al alles geprobeerd, zelfs mn ROM opnieuw geflasht maar ik krijg m maar niet goed gefixt
Dus iemand een idee hoe dit te fixen?
Edit: Was vergeten dat er ook standaard root in mn CM13 ROM zit, dus die even gedeïnstalleerd en nu werkt het, whoei
Nu even een backuppie maken en die nieuwe root zwik flashen en dan kijken of het nog steeds werkt.
Heeft iemand enig idee hoe ik langs de CTS profile mismatch moet komen bij Safetynet? Ik heb al alles geprobeerd, zelfs mn ROM opnieuw geflasht maar ik krijg m maar niet goed gefixt
Dus iemand een idee hoe dit te fixen?
Edit: Was vergeten dat er ook standaard root in mn CM13 ROM zit, dus die even gedeïnstalleerd en nu werkt het, whoei
Nu even een backuppie maken en die nieuwe root zwik flashen en dan kijken of het nog steeds werkt.
[ Voor 32% gewijzigd door mark-k op 07-10-2016 17:45 ]
Ik hoor net op het nieuws dat Niantic gehoor heeft gegeven aan de klachten en alle pokemon uit Kijkduin heeft verwijderdArunia schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:28:
Vanavond richting Kijkduin om wat te gaan eten en we zijn een avond kinderloos.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
FTFY.Spike_wolf schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:37:
[...]
Ik hoor net op het nieuws dat Niantic gehoor heeft gegeven aan de klachten en alle pokemon uit Kijkduin heeft verwijderd gaat verwijderen
nieuws: Niantic zegt Pokémon uit natuurgebied Den Haag en langs het spoor te ...
Edit: En volgens mij gaat het alleen om het stuk natuurgebied, ik weet niet hoe het zit in Kijkduin, maar volgens mij is dat maar een gedeelte van wat daar allemaal zit ?
[ Voor 12% gewijzigd door u_nix_we_all op 07-10-2016 17:41 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Okay, op de radio werd gezegt "de maker heeft daar alle pokemons verwijderd".u_nix_we_all schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:39:
[...]
FTFY.
nieuws: Niantic zegt Pokémon uit natuurgebied Den Haag en langs het spoor te ...
Edit: En volgens mij gaat het alleen om het stuk natuurgebied, ik weet niet hoe het zit in Kijkduin, maar volgens mij is dat maar een gedeelte van wat daar allemaal zit ?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
WTF is aan de hand zeg, weken met 14 in gyms gezeten, en is er nu alweer eentje uitgeschopt, zit nog maar in 11. Moet niet gekker worden zeg....
En ik wilde nog wel naar Kijkduin dit weekend. Nu weet ik niet zeker of dat nog zin heeft. Want zonder pokemon heeft niemand daar idd iets te zoeken. En natuurgebied? Wat bedoelen ze daar precies mee? Wat ik gezien heb daar is er veel strand, veel boulevard en belabberd weinig natuur. Althans, niet waar die beesten spawnen. Of heb ik iets gemist?Spike_wolf schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Okay, op de radio werd gezegt "de maker heeft daar alle pokemons verwijderd".
PSN: Marselaar
Als ik 't bericht zo lees gaat het in ieder geval niet om het Deltaplein dat telkens helemaal vol zit.u_nix_we_all schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:39:
[...]
FTFY.
Natuur > de duinenMarselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:57:
En ik wilde nog wel naar Kijkduin dit weekend. Nu weet ik niet zeker of dat nog zin heeft. Want zonder pokemon heeft niemand daar idd iets te zoeken. En natuurgebied? Wat bedoelen ze daar precies mee? Wat ik gezien heb daar is er veel strand, veel boulevard en belabberd weinig natuur. Althans, niet waar die beesten spawnen. Of heb ik iets gemist?
[ Voor 25% gewijzigd door schaapiej op 07-10-2016 17:58 ]
De duinen misschien?Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:57:
[...]
En ik wilde nog wel naar Kijkduin dit weekend. Nu weet ik niet zeker of dat nog zin heeft. Want zonder pokemon heeft niemand daar idd iets te zoeken. En natuurgebied? Wat bedoelen ze daar precies mee? Wat ik gezien heb daar is er veel strand, veel boulevard en belabberd weinig natuur. Althans, niet waar die beesten spawnen. Of heb ik iets gemist?
Daar gebeurde echt niets. Of je moet die paar plukken zand met een enkel polletje helmgras achter het deltaplein bedoelen. Maar zal mijn definitie van natuur wel zijn
Anders lezen jullie gewoon even het artikel op de FrontPage waar ik naar link, daar staat 2x gemeld dat het om natuurgebied Westduinpark gaat
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Daar gebeurde niets? Ik ben er geweest toen er een Blastoise onderaan de trap naar het strand spawnde, iedereen vloog naast de trap door de duinen heen. Hetzelfde geld voor een Nidoking een stuk achter de boot, daar zijn alle hekken verrot gelopen en alles platgetrapt. En ik kan best begrijpen dat dat gewoon niet de bedoeling is.Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:03:
[...]
Daar gebeurde echt niets. Of je moet die paar plukken zand met een enkel polletje helmgras achter het deltaplein bedoelen. Maar zal mijn definitie van natuur wel zijn
No shit Sherlock, en hoe is dit anders dan de duinen waar we het over hebben?u_nix_we_all schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:03:
Anders lezen jullie gewoon even het artikel op de FrontPage waar ik naar link, daar staat 2x gemeld dat het om natuurgebied Westduinpark gaat
[ Voor 21% gewijzigd door Blakapim op 07-10-2016 18:11 ]
sorry dubbel.
[ Voor 94% gewijzigd door Blakapim op 07-10-2016 18:10 ]
Relax relaxu_nix_we_all schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:03:
Voor de mensen die er iets meer beeld bij willen hebben; klik
Dat punt is het Deltaplein wat telkens zo vol zit. Als je naar rechtsboven gaat heb je het Westduinpark.
Daar gaan mensen als kip zonder kop doorheen als er iets spawned

Oh nee...daar deed ik het niet voor hoor. Dat is sowieso een 'urban ledgend'. Meer voor de leuk en een klein beetje hoop op dat de plaats vh ei uitmaakt voor wat erin zit. Maar dat is door, uit mijn hoofd, Murphylee ook al ontkracht.Ossi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:09:
[...]
Ik loop ondertussen ook al meer dan een week met één 10km ei in mijn voorraad en nog steeds geen nieuwe gekregen. Heb nu vijf 5KM eieren in de broedmachines, als ik daarna geen 10KM krijg, dan gaat ie gewoon de broedmachine in en geloof ik er ook niet meer in dat je meer eieren van een bepaald type krijgt als je er al 1 van hebt
Maakt allemaal geen reet uit het is 100% RNG.
[ Voor 44% gewijzigd door readytoflow op 07-10-2016 18:16 ]
Ik zit op nog maar 8 gyms. De zon gaat helaas te vroeg onder om ze vandaag nog terug te kunnen veroveren.
Want je mag niet in het donker naar buiten?Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:24:
Ik zit op nog maar 8 gyms. De zon gaat helaas te vroeg onder om ze vandaag nog terug te kunnen veroveren.
Haha, ik ga niet in het donker het bos inmark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:27:
[...]
Want je mag niet in het donker naar buiten?
Haha herkenbaar, was een tijdje geleden ook idd in het bos voor wat gyms/pokemon met n vriend van me en zijn vriendin, maar in het donker werd het toch wel n beetje leip idd. Vage mensen, deaddrops met drugs oid (niet gecheckt, maar n BH met n zakje erin lijkt me niet daar te hangen omdat iemand de was gedaan heeftMarselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:30:
[...]
Haha, ik ga niet in het donker het bos in
En de zon gaat gewoon te vroeg onder. Als Niantic daar nou eens wat aan deed...mark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:33:
[...]
Haha herkenbaar, was een tijdje geleden ook idd in het bos voor wat gyms/pokemon met n vriend van me en zijn vriendin, maar in het donker werd het toch wel n beetje leip idd. Vage mensen, deaddrops met drugs oid (niet gecheckt, maar n BH met n zakje erin lijkt me niet daar te hangen omdat iemand de was gedaan heeft). Op n gegeven moment zn vriendin helemaal bang omdat we over zombies enzo aan t praten waren haha.
Precies, wat een kloteupdate van Niantic weer, daardoor is het om 8 uur al donker.Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:42:
[...]
En de zon gaat gewoon te vroeg onder. Als Niantic daar nou eens wat aan deed...
Verwijderd
Oké...open ik mn pokedex staat er opeens dat ik een arcenine en snorlex heb gezien, terwijl dat helemaal niet zo is...beetje vreemd
Gebruik je misschien een GO Plus? Anders is het wel heel gek ja!Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:58:
Oké...open ik mn pokedex staat er opeens dat ik een arcenine en snorlex heb gezien, terwijl dat helemaal niet zo is...beetje vreemd
Verwijderd
Nee die heb ik niet, snap er niks van loltomdg schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:04:
[...]
Gebruik je misschien een GO Plus? Anders is het wel heel gek ja!
Dronken avondje uit ?Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:58:
Verwijderd
Haha nee, vanmiddag was het nog niet zo, en kom net terug van rondje lopen en ze staan er opeens bij....
Dat heb ik nu ook.... Komt door de Gyms. Heb er nu ineens 7 Seen bij in mn Pokedex en die staan allemaal in de Gyms hier in de buurt die ik net bekeken heb.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
En als je hem dan verslaat in de gym, heb je hem dan gevangen? Interessante update....
WTF???
Inderdaad! Hier ook. Tenzij ik die Snorlax uit de gym kan lokken en vangen, vind ik het niet echt leuk/nuttig. Hoop dat 't een bug is, maar kwaad zal al wel geschied zijn in de Pokedex.
Inderdaad! Hier ook. Tenzij ik die Snorlax uit de gym kan lokken en vangen, vind ik het niet echt leuk/nuttig. Hoop dat 't een bug is, maar kwaad zal al wel geschied zijn in de Pokedex.
Ze zijn flink bezig daar bij Niantic. Nu werken alle scanners niet meer sinds ~ 2 uur en nu dit. App update zal wel snel komen dan?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Bevestigd. Pokédex stond op 126/126. Even door een gym gescrold, toen stond hij op 126/128. Schaduwen van Snorlax en Dragonite erbij gekomen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Als je iets gezien hebt kun je wel de evolve tree en de info van die ene pokemon lezen toch? Dus dan is het op zich nog wel enigszins 'nuttig' (hoewel ze de tijd om dat te programmeren beter in iets anders hadden kunnen steken).Mx. Alba schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:08:
Bevestigd. Pokédex stond op 126/126. Even door een gym gescrold, toen stond hij op 126/128. Schaduwen van Snorlax en Dragonite erbij gekomen.
Maar wel kut als je dan een cheater met een Tauros in een gym ziet, heb je die opeens als seen ertussen staan zonder dat je hem ooit kan vangen...
Verwijderd
Ah, duidelijk dus... had Idd tijden het lopen wat gyms verslagen waarvan een met een snorlex
Alle trackers down en nog steeds geen fatsoenlijk tracking system in app, dat was m dan pokemon go! Was wel leuk voor zo lang het duurde.
Kan het niet vinden, maar sinds enige tijd heb ik wel ar in gym battles zonder de optie deze uit te schakelen en geen ar bij normale battles. Echt heel vaag.
Als ze in de sighting komen kan je ze wel vinden he maar je moet gewoon wat moeite doen en niet zo lui zijn.Zspirit schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:22:
Alle trackers down en nog steeds geen fatsoenlijk tracking system in app, dat was m dan pokemon go! Was wel leuk voor zo lang het duurde.
Deze kan je uitschakelen in het vak waarin je pokemon staat waarmee je gaat vechten en waar de knop " Go " staat. Rechtsboven (dus net onder halverwege scherm) van dat vakje staat ook zo een AR switch als bij het pokemon vangscherm. (had het van de week ook , was ff een wtf momentje want liep beduidend slechter en zag de tegenstander zelfs niet dus moeilijk dodgen)Arunia schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:22:
Kan het niet vinden, maar sinds enige tijd heb ik wel ar in gym battles zonder de optie deze uit te schakelen en geen ar bij normale battles. Echt heel vaag.
Zie dat het antwoord al is gevonden! Maar wel echt heel gek, heb zelf vanaf 2uur gisteren middag niet meer in gyms gekeken waar een pokemon in zat die ik zelf nog niet heb, dus gelukkig is m'n pokedex niet veranderd.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
Nee die heb ik niet, snap er niks van lol
https://www.reddit.com/r/...scovered_by_viewing_gyms/Mx. Alba schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:08:
Mx. Alba schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:08:
Hier hetzelfde helaas... Snorlax en Lapras bij seen. Daar gaat m'n 100%
Wat mij betreft weer een volledig nutteloos iets, maar voor de mensen die de Pokedex niet kennen misschien wel weer nuttig!
Er zijn ook vakantiegangers hemark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:16:
Maar wel kut als je dan een cheater met een Tauros in een gym ziet, heb je die opeens als seen ertussen staan zonder dat je hem ooit kan vangen...
Kan iemand die veel van Gymbattles afweet, mij in Pidgey & Weedle taal uitleggen hoe deze Bubblestrat techniek werkt?
https://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat-possibilities
Het zal er vast wel begrijpbaar staan, maar alsnog snap ik er niet veel van..
Als ik 't goed heb;poor Leno schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 07:58:
Kan iemand die veel van Gymbattles afweet, mij in Pidgey & Weedle taal uitleggen hoe deze Bubblestrat techniek werkt?
Je knikkert een Pokemon op een gym met een slome aanval.
Deze val je aan met een Pokemon die dezelfde of lagere CP heeft (maximale prestige). Daarnaast moet ie STAB bonus hebben en super effective zijn tegen de defender. En deze moet de damage snel genoeg doen, zodat de defender kapot is voordat ie zijn aanval kan doen.
Correct me if I'm wrong!
Klopt als een bus. Ideaal gezien is hij ook nog eens half de CP van de defender. Op die manier krijg je de Max gains. Zelf niet gedaan, maar je lijkt verdomd snel een gym te kunnen trainen.schaapiej schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:04:
[...]
Als ik 't goed heb;
Je knikkert een Pokemon op een gym met een slome aanval.
Deze val je aan met een Pokemon die dezelfde of lagere CP heeft (maximale prestige). Daarnaast moet ie STAB bonus hebben en super effective zijn tegen de defender. En deze moet de damage snel genoeg doen, zodat de defender kapot is voordat ie zijn aanval kan doen.
Correct me if I'm wrong!
OK.. en nu snap ik t nog niet.. Hoe ga je stap voor stap te werk? Moet je met zn 2en zijn? Een lege gym? Dat je om de beurt elkaar eruit wipt?
1. Zorg voor een lege gympoor Leno schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:48:
OK.. en nu snap ik t nog niet.. Hoe ga je stap voor stap te werk? Moet je met zn 2en zijn? Een lege gym? Dat je om de beurt elkaar eruit wipt?
2. Knikker die trage Pokemon erin
3. Train de gym omhoog met een STAB/Super effective Pokemon. Optimaal is de helft van de CP voor maximale gains. Uiteraard is het effectiever om dit te doen met meer dan 1 persoon. Minimaal 500 Prestige per persoon. In je eentje duurt het dan wel effe hehe
4. Al die zie ik dit niet in die link terug komen; zorg dat iemand die lage Pokemon uit de gym kan trappen om er iets hoogs voor terug te plaatsen!
Edit: wat ik zelf dan wel weer grappig vind.
Je moet een Pokemon hebben met een trage aanval zodat je m snel kapot kan maken, en welke aanval mag die Pokemon dan hebben..... Quick Attack

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 08-10-2016 08:58 ]
De bubblestrat is er ook met name op gericht dat de verdediger geen kans krijgt om schade te doen aan de aanvaller. Daarom is de cp in de voorbeelden zo laag. (20)
Vroeger toen je bij trainen van een gym geen revive nodig had kon je ook de 1hp pokemon gebruiken om aan te vallen: meestal deed de verdediger geen schade omdat je hem versloeg voordat hij zijn aanval klaar had, deed hij toch schade omdat je te sloom was dan had jouw pokemon nog steeds 1hp. Nu je pokemon wel kan fainten is de bubblestrat iets minder bruikbaar.
Vroeger toen je bij trainen van een gym geen revive nodig had kon je ook de 1hp pokemon gebruiken om aan te vallen: meestal deed de verdediger geen schade omdat je hem versloeg voordat hij zijn aanval klaar had, deed hij toch schade omdat je te sloom was dan had jouw pokemon nog steeds 1hp. Nu je pokemon wel kan fainten is de bubblestrat iets minder bruikbaar.
Is het nog mogelijk om met 1 account op 2 telefoons tegelijk ingelogd te zijn? Ik krijg het niet meer voor elkaar.
"Failed to authenticate" zegt ie.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ja die zijn er, maar er zijn meer cheaters dan mensen die even naar een ander continent op vakantie gaan en ook nog eens pokemon spelen.schaapiej schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 07:55:
[...]
[...]
Hier hetzelfde helaas... Snorlax en Lapras bij seen. Daar gaat m'n 100%![]()
Wat mij betreft weer een volledig nutteloos iets, maar voor de mensen die de Pokedex niet kennen misschien wel weer nuttig!
[...]
Er zijn ook vakantiegangers he
Had er laatst eentje, die beweerde dat hij die taurossen van hem gevangen had op vakantie in Spanje... De kangaskhan die hij had had hij wel gecheat, maar die tauros echt niet hoor
Normaal gesproken wel, heb van meerdere mensen begrepen dat zij de lucky egg sessie op 2 of 3 devices tegelijk hebben gedaan. Wellicht hebben ze dat nu aangepast? Zou wat mij betreft een goede aanpassing zijn!Tanuki schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:36:
Is het nog mogelijk om met 1 account op 2 telefoons tegelijk ingelogd te zijn? Ik krijg het niet meer voor elkaar."Failed to authenticate" zegt ie.
Haha, seems legit! Misschien was die Tauros wel verdwaald?mark-k schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Ja die zijn er, maar er zijn meer cheaters dan mensen die even naar een ander continent op vakantie gaan en ook nog eens pokemon spelen.
Had er laatst eentje, die beweerde dat hij die taurossen van hem gevangen had op vakantie in Spanje... De kangaskhan die hij had had hij wel gecheat, maar die tauros echt niet hoor
Hey, ik heb hier 3 gyms in de buurt die al maanden in handen zit van het blauwe team, ik als iemand die maanden achterstand heeft ( lvl 22 bv en hun zijn 22-30 ) heb ik ook maar enige kans als gele team om die gyms over te nemen?
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Zeker kans om de gyms over te nemen maar dat is afhankelijk van verschillende dingen.JinShepard schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:21:
Hey, ik heb hier 3 gyms in de buurt die al maanden in handen zit van het blauwe team, ik als iemand die maanden achterstand heeft ( lvl 22 bv en hun zijn 22-30 ) heb ik ook maar enige kans als gele team om die gyms over te nemen?
Zoals; Wat zijn jouw sterkste Pokemon? Welke Pokemon zitten er in de gym? Heb je iemand die je kan helpen?
Hij dacht dat je hem wel zou geloven vanwege de stierengevechten in Spanjemark-k schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:38:
.
Maar kan best dat ie hem in Spanje heeft gevangen... maar wel door te cheaten (fysiek in Spanje, digitaal in Usa)
Hahaha ja of even "Enorme GPS drift" zekerEek2nd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Hij dacht dat je hem wel zou geloven vanwege de stierengevechten in Spanje
Maar kan best dat ie hem in Spanje heeft gevangen... maar wel door te cheaten (fysiek in Spanje, digitaal in Usa)
Had hij kunnen bewijzen door de tauros te laten zien en dan te scrollen naar de vanglokatie.mark-k schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Of is dat tegenwoordig ook te spoofen?
Dat was toen helaas nog niet geimplementeerd.daan! schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Had hij kunnen bewijzen door de tauros te laten zien en dan te scrollen naar de vanglokatie.
Of is dat tegenwoordig ook te spoofen?
Klopt trouwens ook vaak niet, heb best vaak dat ik ergens een pokemon vang en hij het dorp ernaast aangeeft als locatie.
Wat een ongevraagde ^&$##^%$ update
Ik zal dat dan idd moeten opzoeken wie wat goed kan verslaan, het was nogal 'holy shit' om een level 10 gym over te nemen met 2 man max volgens mij xDschaapiej schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:34:
[...]
Zeker kans om de gyms over te nemen maar dat is afhankelijk van verschillende dingen.
Zoals; Wat zijn jouw sterkste Pokemon? Welke Pokemon zitten er in de gym? Heb je iemand die je kan helpen?
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Op Reddit hebben ze wel gelijk, vaak zat dat je Ash zijn Pokedex zag pakken om te checken wat voor pokemon zijn tegenstander had, dus die komt dan uiteraard wel bij Seen maar niet bij Caught.
Die bubblestrat werkt prima maar er is naar mijn mening 1 groot nadeel eraan en dat is het volgende. Als ik mijn cp10 poliwag in een gym zet en die gym daarna met mijn cp10 meowth naar level 10 train heeft iedereen daar profijt van behalve ik aangezien ik daar met een cp10 pokemon onderaan de gym hang en er binnen no time uit geknikkerd wordt.
Maar jij hebt wel tering veel XP in korte tijd, dat is je reward. Moet je dus ook alleen doen als je al genoeg gyms hebt, of als je weet dat hij toch wel eruit gekickt wordt. En je kunt na lvl10 gewoon door blijven trainen, dan krijg je nog steeds de XP alleen niet meer de prestige.Blakapim schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:17:
Die bubblestrat werkt prima maar er is naar mijn mening 1 groot nadeel eraan en dat is het volgende. Als ik mijn cp10 poliwag in een gym zet en die gym daarna met mijn cp10 meowth naar level 10 train heeft iedereen daar profijt van behalve ik aangezien ik daar met een cp10 pokemon onderaan de gym hang en er binnen no time uit geknikkerd wordt.
XP schmixP. Ik ben nu Level 28 en heb genoeg vogeltjes, wormpjes en knagers om naar Level 29 te komen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Dust en candy is waar het voornamelijk om draait en dat krijg je niet met gym trainen. Nou ja, dust wel natuurlijk van Pokies in gyms.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nog maar 7 gyms over waarbij ik bij 1tje ook nog onderaan bungel. Straks maar weer even op pad. Het was even op een laag pitje met die gyms maar het lijkt wel weer toe te nemen.
En gaat er nog iemand naar Kijkduin dit weekend?
En gaat er nog iemand naar Kijkduin dit weekend?
[ Voor 42% gewijzigd door Marselaar op 08-10-2016 11:45 . Reden: Toevoegingen ]
Iedereen speelt het spel op z'n eigen manier en dat zo'n wijziging voor jou geen effect heeft wil niet zeggen dat voor anderen het spel niet veranderd. Ik vind het gewoon niet leuk om nu 122/124 te zien terwijl ik daar helemaal niets aan kan doen. Heb je straks bij de stats van je Snorlax staan Seen 453, Caught 0. Leuk man! Ik speel het spel voor de lol en de statistieken, niet om de gymbattles in de huidige brakke implementatie. En lol is waar het om draait nu de hype over is toch? Dus ja, voor mij een #$%@#$% wijziging die een deel van mijn lol verpest heeft.daan! schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:00:
[...]
Ik zie het probleem niet zo, het spel blijft hetzelfde.
Still gotta catch them all.
[edit] En ja, tuurlijk heb je gelijk als je zegt dat je ze gezien hebt en dingen geleerd tijdens battles. Maar dan hadden ze de dex update moeten doorvoeren na een gevecht en niet na het bekijken van een gym bezetting.
[ Voor 12% gewijzigd door TAA op 08-10-2016 12:50 ]
Overnemen kan wel, maar houden is een probleem.JinShepard schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:21:
Omg ik zie net een blastoise op de radar terwijl ik in de bus zit 
Krijg net een gyarados met twister wat een kut dag
Krijg net een gyarados met twister wat een kut dag
[ Voor 27% gewijzigd door tweakerjunior op 08-10-2016 13:30 ]
Uitstappen en zoeken!tweakerjunior schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:26:
Omg ik zie net een blastoise op de radar terwijl ik in de bus zit

Jammer genoeg moet ik ergens op tijd zijn
Ik heb het vanmorgen nog gedaan tijdens mijn eerste lucky egg sessie. Bijna 50 evolves red je niet op 1 apparaat. Overigens met goed resultaat: ik ben van begin level 17 naar begin level 19 gegaan.Tanuki schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:36:
Is het nog mogelijk om met 1 account op 2 telefoons tegelijk ingelogd te zijn? Ik krijg het niet meer voor elkaar."Failed to authenticate" zegt ie.
huh, 50 red je toch makkelijkQuincy5 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:15:
[...]
Ik heb het vanmorgen nog gedaan tijdens mijn eerste lucky egg sessie. Bijna 50 evolves red je niet op 1 apparaat. Overigens met goed resultaat: ik ben van begin level 17 naar begin level 19 gegaan.
Waarom niet, met hogere trainer level vang je ook hogere level pokemons. De kans dat je een goeie ziet/vangt is nog steeds erg laag maar wel aanwezigMx. Alba schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:23:
XP schmixP. Ik ben nu Level 28 en heb genoeg vogeltjes, wormpjes en knagers om naar Level 29 te komen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Dust en candy is waar het voornamelijk om draait en dat krijg je niet met gym trainen. Nou ja, dust wel natuurlijk van Pokies in gyms.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Qua vangen zit de cap op level 30, dus dat verschil is minimaal. Wat dat betreft is het dan ook nuttiger om die coins in incubators te stoppen dan in eggs, mits je die niet meer hebt natuurlijk.
Gisteravond nog even naar een gym geweest op 10 min. fietsen waar ik mijn beest van teruggekregen had. Stond alweer een Dragonite in van de juiste kleur van iemand die daar in die wijk woont. Die werd aangevallen toen ik er bij stond. Niemand te zien. Ik zette er zelf nog eentje bij en toen ie gesloopt was werd ie geel en sloopte ik hem terug waarna ie meteen weer geel werd voordat ik er zelf een in kon zetten. Al die tijd geen hond in GPS bereik.
Was een voldoende open groene ruimte tussen flatgebouwen die buiten bereik staan. Ik sloopte hem weer en nam hem over. Even later kwamen er twee knullen op een snor/bromfiets langs gescheurd die bij een driesprong vlakbij even een rondje maakten, hoogstwaarschijnlijk om mij uit te checken, en toen wegreden. Ik vermoed dat ze elders vlakbij zaten te spoofen en even poolshoogte kwamen nemen. Ik besloot toen de gym te gaan trainen om te voorkomen dat ie 5 min. nadat ik weg zou zijn weer neergehaald zou worden. Na 10 min. kwamen ze nog een keer langs en misschien later nog eens of in een 45km vehikel want toen die langs me reed klonk er een harde knal alsof er vuurwerk naar buiten werd gegooid. Toen ging ik maar even wat verder van het fietspad af staan.
Uiteindelijk ben ik weggegaan toen ik er nog steeds in mijn eentje in stond en hij L5 was met 12,4k prestige en vier cirkeltjes die vrije plekjes aangeven.
Aangezien elke pokie die bijgezet wordt 2000 prestige toevoegt zou de gym na twee bijplaatsingen al over de 16k heen gaan zodat ie automatisch L6 wordt en na nog twee moet ie over de 20k gaan en dus L7 worden als ik mij niet vergis. In dit soort gevallen vind ik het wel erg jammer dat je wat er daarna gebeurt totaal niet kunt volgen. Zó anders dan wat ik bij Ingress gewend ben.
Hij staat nog steeds is het enige dat ik weet. Ik kreeg 694 prestige per keer trainen maar als de spoofer(s), als de lamlendige donders die ze zijn, met een hoog beest gaan aanvallen krijgen ze er maar iets van 100 tot misschien 200 per keer vanaf zolang er maar één beest in staat.
Hehe.
Dat wetende vond ik het wel leuk dit zo te doen en het lijkt effectief te zijn geweest. Het zou me zelfs niets verbazen als dit soort triest volk niet eens weet dat je met een lagere CP pokie veel meer prestige kunt scoren.

Uiteindelijk ben ik weggegaan toen ik er nog steeds in mijn eentje in stond en hij L5 was met 12,4k prestige en vier cirkeltjes die vrije plekjes aangeven.
Hij staat nog steeds is het enige dat ik weet. Ik kreeg 694 prestige per keer trainen maar als de spoofer(s), als de lamlendige donders die ze zijn, met een hoog beest gaan aanvallen krijgen ze er maar iets van 100 tot misschien 200 per keer vanaf zolang er maar één beest in staat.
Hehe.
Dat wetende vond ik het wel leuk dit zo te doen en het lijkt effectief te zijn geweest. Het zou me zelfs niets verbazen als dit soort triest volk niet eens weet dat je met een lagere CP pokie veel meer prestige kunt scoren.
Ja stom he? Al m'n Pokies vanuit hier staan als gevangen in een dorp hier niet ver vandaan, in the middle of nowhere.. Alleen m'n eieren kloppenmark-k schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
Klopt trouwens ook vaak niet, heb best vaak dat ik ergens een pokemon vang en hij het dorp ernaast aangeeft als locatie.

Animaties duren best lang en ik dacht in tijdnood te komen. Meer dan 60 op 1 apparaat heb ik moeite te geloven. Het duurde ook al lang genoeg voor ik er 50 had en ik had geen zin om verder te sparen. Lucky eggs van levelups genoeg.Mofkees schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
huh, 50 red je toch makkelijkspaar altijd totdat ik 60 in een keer kan doen.
Ik zie de player aantallen ook sterk dalen als Niantic niet snel met een beter tracking systeem komt...Zspirit schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:22:
Er is NIETS leuk aan compleet random doorheen je buurt de straten afstappen/fietsen én hopen dat er een interessante pokémon op je Sightings verschijnt én hopen dat je hem dan ook nog op tijd vindt.
Je moet gigantisch veel geluk hebben om iets interessants tegen te komen zo!
Daarnaast moet je ook van dezelfde pokémon net zeer veel aantallen vinden, zodat je er candy uit kunt fabriceren om 'em te power-uppen. (Of als buddy inzetten, maar dat gaat ook vrij traag, hoewel dat zeker een leuke feature is.)
Het tracking systeem zoals het nu is, is fundamenteel broken.
Ik ben pas midden september met deze game kunnen beginnen: ik heb de eerste anderhalve week puur gespeeld "zoals het volgens Niantic zou horen" maar hier is toch niets leuks aan na verloop van tijd?
Na verloop van tijd heb je alle regelmatige spawns uit je direct omgeving wel.
Via "alternatieve trackers" kon ik gewoon mijn volledige stad doorzoeken ipv juist mijn directe omgeving. Dit is zovele malen leuker.
Rare pokémon spawnen al zeer zeldzaam: dan kan je toch niet verwachten dat je die ooit in je Sightings zult tegenkomen?
Wat ik wel momenteel graag doe - en dat is uniek aan deze game en daarom zal ik de game blijven spelen ook al blijft tracking nog langer een probleem - is: je motiveert jezelf om meer te sporten.
Vroeger ging ik om de week lopen. Nu loop ik om de 2 dagen. Heb een route uitgezocht van m'n huis naar het lokale park waarbij ik veel pokéstops passeer. Vervolgens aan het park heb ik een route waarbij elke ronde je langs 4 pokéstops passeert.
Eggs... eggs everywhere
Hierdoor heb ik nu vrijwel elke dag zin om te gaan lopen & fietsen. (Alleen doe ik dat niet want paar weken geleden hierdoor een knieblessure opgelopen.
U zegt het al: "Als ze in de sighting komen".Gravediggerxx schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:12:
[...]
Als ze in de sighting komen kan je ze wel vinden he maar je moet gewoon wat moeite doen en niet zo lui zijn.
Die kans is zeer klein. Zo klein dat velen de game vaarwel zullen zeggen.
Of Niantic moet het gym gebeuren volledig aanpassen: want er is iets fundamenteel mis met het feit dat slechts een select aantal pokémon altijd in gyms te zien zijn: Snorlax, Dragonite, etc.
Net die pokémon ga je vrijwel nooit in je Sightings zien.
Als Niantic ervoor zou zorgen dat veel meer pokémon goed gym materiaal zijn, zou men niet zo azen op dat select groepje van pokémon.
Je beseft dat deze "fundamentally" broken feature voor veel mensen prima werkt? Ik kan met deze blijkbaar waardeloze manier altijd mijn pokemons vinden, dit terwijl ik volgens mij niet de allerbeste speler op deze aardkloot ben.
Ik had vandaag in 2 uur random rondfietsen vier eevee''s, twee squirtles, twee Charmanders, een Wigglytuff en een vrachtwagen vol trash. En ik heb veel betere sessies gehad.
Iets minder drama, meer nuance maakt de discussie zoveel nuttiger.
Ik had vandaag in 2 uur random rondfietsen vier eevee''s, twee squirtles, twee Charmanders, een Wigglytuff en een vrachtwagen vol trash. En ik heb veel betere sessies gehad.
Exact! Van die kaarten heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Vond er niets aan. De paar dagen dat PokéRadar op de Pebble werkte heb ik die wel intensief gebruikt. Die gaf de dichtstbijzijnde Pokémon aan met de afstand en ongeveer de richting. Dus niet er zit een Snorlax aan de andere kant van de stad, maar het dichtst bij zijn een Weedle, een Pidgey, twee Rattatas en een Eevee. En die Eevee zit ongeveer 200 meter die kant op. De Pebble leidt het noorden af aan de hand van het kompas van de telefoon in combinatie met de relatieve positie van het horloge ten opzichte van de telefoon waardoor de richting meer een indicatie was dan exacte wetenschap maar juist daardoor was het heel leuk jagen op Pokies in de buurt. Maar na een paar dagen was het uit met de pret toen PokéVision ook down ging.
Ik snap heel goed wat je bedoeld, maar ben het er toch niet helemaal mee eens. Ja, bots zorgen voor server problemen en zijn de oorzaak van veel gedoe en ik snap volkomen dat Niantic hier iets aan wilt doen. Daarnaast is klagen over een gratis app een typische luxe probleem, dat staat vast.roffeltjes schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:24:
Je beseft dat deze "fundamentally" broken feature voor veel mensen prima werkt? Ik kan met deze blijkbaar waardeloze manier altijd mijn pokemons vinden, dit terwijl ik volgens mij niet de allerbeste speler op deze aardkloot ben.
Zelf merk ik wel is dat de radar zoveel verbeterd kan worden, had vandaag een nidoran en dratini op me radar. Nu weet ik waar die ongeveer spawnen (2/3 opties) dus liep ik eerst richting de dratini, niet op plek 1 dus liep door naar plek 2, maar "poef" weg van de radar (een uitroepteken als een pokemon er nog maar 1 min is zou al heel erg helpen). Wou ik naar de nidoran lopen verdween die natuurlijk ook direct.
Ook zeg je dat je het op de fiets speelt (ongetwijfeld heel voorzichtig), waar het eigenlijk niet voor ontworpen is (zie de refreshrate, spawn distances, etc.). Daarnaast ik heb in Utrecht al twee botsingen gezien doordat iemand pogo zat te spelen en niet opletten en vele bijna ongelukken. Dat moet natuurlijk ook niet de bedoeling zijn van de app.
Hoe ik de meeste klachten over de radar interpreteer (zit vast fout) is dat mensen gewoon wat doelgerichter te werk willen, zeker op hoger level. Wat ook steekt (mij iig) is dat Niantic bijna geen communicatie naar buiten heeft over dit probleem. Hierdoor worden leuke nieuwe features (nieuwe gymsysteem en buddy systeem) ondergesneeuwd.
Maar nogmaals het is en blijft een gratis app gemaakt voor fans, maar ook zeker voor kinderen en moet dus vooral leuk zijn
Wtf.. Krijg alleen maar 2km eggs nu.. Eerst 5.. Nu 2
Veel is relatief: er zijn toch veel klachten op de pokemongo en thesliphroad subreddits.roffeltjes schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:24:
Maar OK, mijn mening kan net door die negatieve meningen te lezen, negatief beïnvloed zijn.
Daarnaast ben ik zo gewend met alternatieven te zoeken, dat ik inderdaad nu in een fase van overdrijven kan zitten.
Ik zal dus binnenkort terug is een fietstocht maken zoals ik bij het begin deed.
Ik heb onlangs lvl 20 bereikt dus nu ik hoge CP pokémon kan tegenkomen, zal dat het idd leuker maken. (Indertijd bleef ik maar pokémon vangen waarvan ik wist dat ik ze toch uiteindelijk zou transferen. Dat maakte het doelloos toen...)
Ik moet nog steeds eens goed grote schoonmaak houden na mijn laatste Lucky Egg sessie. Als je 650 ruimte hebt word je een beetje lui. Ik kan nog veel luier worden door nu vast de 7 laatste upgrades naar 1000 te kopen zodat beide opslagruimten op max. zitten want ik heb er ondertussen het saldo voor maar ik vind het toch een beetje zonde om het grootste deel daarvan nu uit te geven aan iets dat je nog niet echt nodig hebt. Ik wil ze zeker wel kopen omdat je dan wéét dat je voor die opslag nóóit meer behoefte aan muntjes zult kunnen hebben en alle muntjes die je dan krijgt voor andere zaken kunt gebruiken. Tenzij de max. ruimte ooit vergroot zal worden nadat er meerdere lichtingen nieuwe pokies in het wild zijn losgelaten door Niantic.
Ik heb o.a. momenteel nog een legertje aan Raticates met Bite/Hyper Beam bewaard omdat die eventueel nuttig zouden kunnen zijn voor trainen in bepaalde situaties, alhoewel die zeker wat uitgedund mogen worden met een redelijk CP interval, maar ik twijfel toch steeds meer aan dat nut. Zeker als die ongein van trainen met 6 pokies er komt. Zijn er hier mensen die er al wel nuttig gebruik van hebben gemaakt? Bewaren mensen bewust wat van die Lucky Egg evoluties? Zo ja, wat en waarom?
Ik heb o.a. momenteel nog een legertje aan Raticates met Bite/Hyper Beam bewaard omdat die eventueel nuttig zouden kunnen zijn voor trainen in bepaalde situaties, alhoewel die zeker wat uitgedund mogen worden met een redelijk CP interval, maar ik twijfel toch steeds meer aan dat nut. Zeker als die ongein van trainen met 6 pokies er komt. Zijn er hier mensen die er al wel nuttig gebruik van hebben gemaakt? Bewaren mensen bewust wat van die Lucky Egg evoluties? Zo ja, wat en waarom?
Ik transfer alles behalve de wonder ratta's pidgey's en weedles
Heu, ik sta weer op 7 gyms. Uit een instabiele geknikkerd en uit twee stabiele. De een stond ik al weken helemaal onderin en die is nu Level 9 maar de onderste is een CP1700 Snorlax, daar is niet tegen te trainen... Die andere gym was Level 10, is nu Level 5 rood met twee vrije plekken. Hmmmmm.
Ik heb laatst ook tegen een Snorlax getraind. Ging wel. Je moet iets gebruiken dat ook een dikke HP heeft. Ik gebruikte een Lapras. Hangt wel een beetje van zijn charge move af. Anders moet je met iets hogers trainen. Iets als een Exeggcutor met Solar Beam of zo.
Mee eens. Alleen ben ik als ik fiets niet degene die de telefoon vasthoudt, dat doet mijn zoon vanuit het achterzitjeModdie schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:09:
[...]
Ook zeg je dat je het op de fiets speelt (ongetwijfeld heel voorzichtig), waar het eigenlijk niet voor ontworpen is (zie de refreshrate, spawn distances, etc.). Daarnaast ik heb in Utrecht al twee botsingen gezien doordat iemand pogo zat te spelen en niet opletten en vele bijna ongelukken. Dat moet natuurlijk ook niet de bedoeling zijn van de app.
Er is een verschil tussen klagen over de voetjes en klagen over het bannen van webscanners. En dan zeg ik ook dat het verschil tussen al dan niet voetjes niet enorm groot is, het is en blijft driehoeks calculatie.Hoe ik de meeste klachten over de radar interpreteer (zit vast fout) is dat mensen gewoon wat doelgerichter te werk willen, zeker op hoger level.
Niantic is niet scheutig in info welke scanners kunnen gebruiken.Wat ook steekt (mij iig) is dat Niantic bijna geen communicatie naar buiten heeft over dit probleem. Hierdoor worden leuke nieuwe features (nieuwe gymsysteem en buddy systeem) ondergesneeuwd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status