Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:33
Morgenavond uiteten op Kijkduin en dan wellicht nog even een rondje doen. We gaan zien hoeveel er te doen is en anders, dan gaan we weer. Ben benieuwd.

Verder ligt bij mij PoGo op een wat lager pitje. Lopen zet ik mijn telefoon wel aan, maar verder actief met grote regelmaat kijken doe ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet er nog 12 :)

Aerodactyl
Muk
Omastar (Nog paar candy)
Kabutops (Nog paar candy)
Clefable
Machamp
Venusaur
Nidoking (Nog paar candy)
Dugtrio
Dewgong
Dodrio
Golem

En dan ben ik er echt klaar mee.. Merk dat t me steeds meer tegen gaat staan op een of andere manier.. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
JamesB009 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

Bekijk de opening post eens.. :P
Dit zijn echt te simpele vragen, sorry hoor. Maar een simpele google / 1 sec zoeken in het topic en je had het geweten. O+

Edit: Het zijn 10km eieren trouwens.
Fijn he, iemand terechtwijzen. Maar je hebt gelijk. Forum volgen tijdens het werk is niet echt een goed idee. 8)

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
poor Leno schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:16:
Ik moet er nog 12 :)

Aerodactyl
Muk
Omastar (Nog paar candy)
Kabutops (Nog paar candy)
Clefable
Machamp
Venusaur
Nidoking (Nog paar candy)
Dugtrio
Dewgong
Dodrio
Golem

En dan ben ik er echt klaar mee.. Merk dat t me steeds meer tegen gaat staan op een of andere manier.. :/
Jammer dat de ruilfunctie er nog niet in. Ik heb wel 3 Aerodactyls + 2 Aerodactyls is 10km eiereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29

Shiro

Serenity

Amd RuLuzzz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Jammer dat de ruilfunctie er nog niet in. Ik heb wel 3 Aerodactyls + 2 Aerodactyls is 10km eiereren.
Dat is ook de enige reden dat ik 9 bloody Mr.Mime heb en een paar Hitmonlee, Hitmonchan, Jynx en Scythers heb.

Zelfs paar super low/brak IV starters met final evolutions bewaard voor trading. Zou mooi zijn als je later ook Pokemon's kan ruilen voor dust ofzo

10k dust voor een Jynx, kom maar op! Iemand die ze alle 5 wilt? :+

En ik moet nog alleen een Aerodactyls om mijn Pokedex compleet te maken, op region Pokemon na.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiro op 06-10-2016 15:32 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm Lapras, Snorlax en Onix vlakbij het werk op de radar... Kan niet weg :-(

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

wtf, dat zijn mooie... behalve als je niet weg kan :P
Peter_Aragorn schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:42:
Hmm Lapras, Snorlax en Onix vlakbij het werk op de radar... Kan niet weg :-(

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:53

hneel

denkt er het zijne van

"baas, ik moet even naar het toilet" +:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nu alweer de vierde nest-migratie, dat is vrij vlot na de derde. (~1,5 week) Hier in het park in Eindhoven zaten eerst mega veel squirtles, vorige week Pinsir's en nu weer Bulbasaurs. Omantye is volgens mij exeggcute geworden.

[ Voor 49% gewijzigd door FREAKJAM op 06-10-2016 16:24 ]

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij ons bij de beek (Vriezenveen) ook, zaten eerst veel Charmanders, nu zitten er telkens Bulbasaurs.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
hneel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:03:
"baas, ik moet even naar het toilet" +:
Het is een grote boodschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Ben ik nou de enige hier met meer dan 10 wonder pidgey's waar ik niks mee kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
De zweed heeft zojuist bekend gemaakt dat zijn komende app (eta 2 weken) zal gaan scannen en CAPTCHA af zal gaan handelen. De website zal niet meer de mogelijkheid hebben om te scannen, hierop zullen alleen de scans van anderen te zien zijn.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
CAP-Team schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:37:
Bij ons bij de beek (Vriezenveen) ook, zaten eerst veel Charmanders, nu zitten er telkens Bulbasaurs.
Oh echt? Ik zoek nog een goede spot in de buurt van Almelo namelijk! Waar precies :)?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
Wat een slagveld vandaag in gym-land. Uit 5 gyms gekickt en 4 terugveroverd. Her en der zijn lvl 10 gyms ook weer plaatsje naar beneden maar geen tijd om te trainen; het is etenstijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
hneel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:15:
Zelfs met mijn telefoon ge-unroot en xposed verwijderd geen succes. :(

[afbeelding]
Je moet handmatig ook nog 2 mappen genaamd SU verwijderen.

In de Xbin en System geloof ik, moet je ff zoeken in dit topic. Heb het al eens gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02
Zo ik zit weer in 10 gyms. Ik was naar 7 gedropt dus daar moest nodig iets aan gedaan worden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://m.facebook.com/Po...1349866/?type=3&source=48

Nog een nieuwe update bekend gemaakt. Je kunt straks met 6 Pokemon gyms trainen en de CP van de Pokemon kan worden aangepast naar die van jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok...? En dat lost mijn probleem op omtrent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:46:
Ok...? En dat lost mijn probleem op omtrent?
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:43:

Nog een nieuwe update bekend gemaakt. Je kunt straks met 6 Pokemon gyms trainen en de CP van de Pokemon kan worden aangepast naar die van jezelf.
Hmm, snap wat ze hiermee willen bereiken, maar dit is niet de oplossing. Wat je nu krijgt is laffe level 10 gyms die zo zijn neer te krijgen, tot het moment dat hij wel vol staat met alleen maar duizendmiljoen CP pokies en je bent bij de status quo. Tis alleen ook makkelijker geworden om voor de hoge levels de gym te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:43:

Yay, kost het een berg Revives om een gym te trainen. :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:42
Zit er een lapras in de buurt, doet de stomme radar site het niet... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dan moet je maar op de ouderwetse manier zoeken hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:42
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:08:
Dan moet je maar op de ouderwetse manier zoeken hè?
Ik ben ziek, dan ga ik niet een kwartier buiten lopen struinen...

Site doet het weer, Lapras is uiteraard net weg... ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 06-10-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die update? Welk probleem lost dat op voor mij?
Volgens mij komen er nu alleen nog sneller meer level 10 gyms bij die teveel moeite kosten om neer te halen in je eentje.

En gezien veruit het team is met de meeste aanhangers vrees ik voor een overmacht aan blauwe level 10 gyms.

Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
readytoflow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:13:
[...]

Volgens mij komen er nu alleen nog sneller meer level 10 gyms bij die teveel moeite kosten om neer te halen in je eentje.

En gezien veruit het team is met de meeste aanhangers vrees ik voor een overmacht aan blauwe level 10 gyms.

Nee er komen nu meer gyms die lage prutpokemon van n lvl 5 speler erin hebben, en je hoeft geen lvl 20 account van de andere kleur meer te maken om de onderste van een gym eruit te gooien om plek te maken voor jezelf dus dat gaat nu nog meer gebeuren. Lekker bezig weer Niantic, kutfeatures maken die het spel nog meer verneuken. Heb nu een werkende rootmethode gevonden maar heb er eigenlijk geen zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
[...]
Misschien wel van je eigen kleur. Als ze sneller naar hoger level gaan, worden ze misschien minder snel direct weer in de pan gehakt door het machtige en grootse team Mystic. Nu blijven de andere kleuren steken op lvl 3 en die hebben wij van team Mystic natuurlijk zo weer neergeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik meen te begrijpen dat het makkelijker wordt voor spelers van een lager level om een gym te trainen omdat de CP van de al in de gym zittende pokies "tijdelijk verlaagd" worden. Ja, leuk dat een lagere speler dan ook die gym een level kan bijtrainen maar dan zal ie als laag level speler er ook maar een lage pokie in kunnen zetten die dan waarschijnlijk onderaan zal staan en die er ook weer zo uitgeknikkerd zal worden. Het trainen gaat ook geen 'subtiele kunst' meer worden waar je de juiste pokies met de juiste CP en moveset voor moet hebben, wat moeite kost om te vergaren, maar elke Jan, Piet en Klaas met 6 pokies en genoeg revives en potions kan er een level bij knoeien met bruut, maar nogal dom, geweld.

Ik kan niet zeggen dat ik dit nou echt een verbetering vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:23:
Lagere level spelers waarschijnlijk wel.

Eerst liep iedereen te zeuren dat gyms trainen zo lastig was Nu doen ze er iets mee en dan is het weer niet goed. Stelletje Nederlanders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het lost voor jou misschien niks op. Maar wel voor nieuwe spelers die met lage CP pokemon ook gewoon mee kunnen doen aan gym battles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Marselaar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Het is ook helemaal niet nodig dat je al na drie dagen spelen in gyms mee zou moeten kunnen doen. Daar mag best eerst enige inspanning aan vooraf gaan. Ik speelde ook al een paar weken voordat ik actief werd in gyms. Zoiets moet een beetje een uitdaging zijn en er mag best een zekere prestatie vereist zijn voordat je er aan mee kunt doen. Dat is heel normaal in een spel. Als je level een stukje in de 20 zit kun je geleidelijk eens wat in gyms gaan doen. Evt. ook samen met andere spelers. Dan kun je meer. Net als Ingress is het min of meer de bedoeling dat je samenwerkt in het spel. Ja, voor dat level moet je eerst enkele weken spelen. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:16
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:18:
Zo ik zit weer in 10 gyms. Ik was naar 7 gedropt dus daar moest nodig iets aan gedaan worden.
Als je er weer wat krijtraakt moeten we maar een keer in malvert huishouden.
Weet niet of het nu nog zo is maar daar waren een tijdje een stuk of 4 lvl10 rode gyms.. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Vandaag lokaal twee nieuwe addities aan de pokédex terwijl ik wat ballen aan het farmen was. Door de reshuffle neem ik aan. Eerst een Wartortle met CP721/IV44 en toen ik wat met een andere speler stond te kletsen zag hij opeens dat er een Persian in de sightings stond. Hij had die al en ging naar huis maar ik ging even op zoek en had hem na anderhalve minuut of zo al gevonden. CP van 167 en IV 87-89 maar ach... hij is wel redelijk decoratief. ;)

Ondertussen al iets meer dan een maand elke 21 uur 100 muntjes. :P Weer een dubbele dag vandaag dus tegen middernacht voor de 37e achtereenvolgende keer. 8)

En mjn Snorlax is al 65 dagen van huus. Van toen ik nog een broekie van L23 was. :+ Ondertussen op 206/350k in L29. Zou ie zijn baasje missen? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:05
LMAO Migratie fun.

Sarphatipark. Charmander
Oosterpark. Charmander
Gaasperplaspark. Charmander

Rembrandtpark Nidoran (dat is wel weer een stap de goede kant op).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 19-09 11:31
Zo zit weer in 12 gyms.
Sommige vinden het leuk om een level 10 gym plat te gooien en dan er een pidgey in te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
The Source schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:01:
Zo zit weer in 12 gyms.
Sommige vinden het leuk om een level 10 gym plat te gooien en dan er een pidgey in te zetten :(
Gister zag ik hier een blauwe gym met; CP12 Mr. Mime en CP13 Mr. Mime ..... 8)7
Maar niet de moeite genomen om 't lege plekje op te vullen. Toen ik een half uur later keek was ie alweer leeg.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Mijn zoontje deed laatst (na enige discussie) ook een shelder van 10cp in een gym... kon die shelder trainen. :+

Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zoiets had ik gisteren ook. Grrrr wie stopt er nou een CP440 Pidgeot in een gym?

O, een Level 10 trainer... Die Pidgeot is waarschijnlijk zijn beste Pokie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:57:
[...]

Het is ook helemaal niet nodig dat je al na drie dagen spelen in gyms mee zou moeten kunnen doen. Daar mag best eerst enige inspanning aan vooraf gaan. Ik speelde ook al een paar weken voordat ik actief werd in gyms. Zoiets moet een beetje een uitdaging zijn en er mag best een zekere prestatie vereist zijn voordat je er aan mee kunt doen. Dat is heel normaal in een spel.
En dat is dus weer typisch iemand die een hoog level heeft en al mee doet. Als jij vanaf level 5 een gym kunt aanklikken is het erg zuur als je pas vanaf level 20 mee mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:57:
[...]

En dat is dus weer typisch iemand die een hoog level heeft en al mee doet. Als jij vanaf level 5 een gym kunt aanklikken is het erg zuur als je pas vanaf level 20 mee mag doen.
Wellicht dat ze dat gedeelte dan ook aan moeten passen.
Level 20 halen is niet heel veel moeite. En het is ook niet heel erg dat je wat verder in de game iets nieuws unlocked. En ja, deze mening zou ik ook hebben als ik level 5 zou zijn i.p.v. 27 :p

Verder is het huidige gym systeem wat mij betreft helemaal crap dus dit kan er ook nog wel bij! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:57:
[...]

Het is ook helemaal niet nodig dat je al na drie dagen spelen in gyms mee zou moeten kunnen doen. Daar mag best eerst enige inspanning aan vooraf gaan.
Het is ook niet nodig dat ik na 2 maanden en 20 dagen spelen 50 coins per week kan cashen omdat ik simpelweg niet mee kom. Mijn hoogste is een 1700 CP, daarna 2x 1600. Maar deze zullen nooit in stabiele gyms staan, want die zijn er hier niet voor geel. Als ik dan tenminste zelf nog 1-2 gyms kan trainen (een level 4 gym geel kan ik meestal niet trainen omdat er al een sterke pokemon onderin staan) dan is dat zeker een vooruitgang voor mij.

Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door Niantec, ze maken veel Quality of Life improvments voor de causual speler, terwijl deze toch relatief weinig geld zou uitgeven. Voor zover ik begrepen heb is het in Ingress juist gericht op de betalende, actieve speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:01:
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door Niantec,
:/ whuuuuut

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
Ja, niet iedereen zit in de klaagmodus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 19-09 11:31
Ze hebben de verkeerde strategy voor gyms.
Ze moeten ze opdelen in levels, dus in elke gym kunnen van level 1 - 10 > 10 personen in. Van level 10 - 20 ook 10, etc. Dan kan het zijn dat het voor level 9 een gele gym is en voor level 25 een blauwe. Of zoiets, dan kunnen meerdere spelers ervan genieten.

Ik zit nu in 12 gyms en mijn zwakste unit is 1800 CP maar 9 ervan zijn 2000+. En ik merk dat ik van een top 2 positie aan het zakken ben naar top 5 posities in level 10 gyms. Nog steeds ok. Ik level all mijn pokie, terwijl andere misschien al hun stardust in 1 pokie gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik vind het een beetje dubbel, maar ik merk wel dat ik met mijn level 24 geen zin heb om te battelen tegen high level gyms met Pokemon's van 2000+ CP, naast dat battles best saai zijn geworden ben ik vaak ook compleet kansloos :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
The Source schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:01:
Zo zit weer in 12 gyms.
Sommige vinden het leuk om een level 8 gym plat te gooien en dan er een pidgey in te zetten :(
Ik had er een deze week ook een level 10 gesloopt. Wat kwam erin een cp 10 weedle :*)

Mijn coins had ik al gecollect maar dit was een van de vele gyms die al weken door hetzelfde team bezet was, net zoals andere in mijn woonplaats. Ik zie dat als een Robin Hood actie, nu stel ik de gym open voor level 6 speler :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik vind trainen op de huidige manier juist wel leuk. Taktisch een goede match vinden voor de onderste Pokémon. Zoals gisteren heb ik tegen een CP440 Pidgeot getraind met mijn CP350 Chansey, en tegen een CP1700 Vaporeon met voornamelijk mijn CP1300 Jolteon en CP1200 Tangela. Irritant ding was die Vap zeg, had Water Pulse en was daarmee compleet onvoorspelbaar; heel lastig dodgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
ik vind het een interessante optie en maakt het wat leuker voor lager level spelers. Mijn grootste probleem op dit moment is dat het eeuwen duurt om een lvl 10 gym in je eentje te slopen, alles in mijn omgeving is nu lvl 10 blauw en ik ben een van de weinig rode spelers hier, dan is er snel weinig meer aan..
Wel een paar keer zo'n gym verslagen, maar 2 dagen later is die toch alweer lvl 6 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Marselaar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Eerst liep iedereen te zeuren dat gyms trainen zo lastig was Nu doen ze er iets mee en dan is het weer niet goed. Stelletje Nederlanders.
Sorry? Trainen was al simpel, maar kostte wel wat meer tijd en beleid dan een enemy gym neerhalen. Als ze de prestige awards van training ietsje omhoog hadden gekrikt was de balans al veel beter geweest, zonder het systeem compleet om te gooien.

Trainen zorgde er juist voor dat je je moet verdiepen in de strengths en weaknesses om er een beetje snelheid in te krijgen, waar neerhalen prima kan als je gewoon een paar hoge CP poppetjes hebt.

Dan hadden de developers ondertussen aan iets nuttigs kunnen werken... Trading? Gym info bij gestationeerde Pokerts? PvP? Ik noem maar wat hoor, Niantic.

Compleet onverwachte en onnodige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 23:00
Er staat in de topicwarning dat cheats niet besproken mogen worden, dus hou je daar dan ook aan

[ Voor 81% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 10:07 ]

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunobasto
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-10-2022
lol dacht dat cheaters weg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Nog lang niet, zelfs in deze thread zitten helaas nog cheaters. En helaas, daarom zullen de restricties steeds strenger worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:23:
Het trainen gaat ook geen 'subtiele kunst' meer worden waar je de juiste pokies met de juiste CP en moveset voor moet hebben, wat moeite kost om te vergaren, maar elke Jan, Piet en Klaas met 6 pokies en genoeg revives en potions kan er een level bij knoeien met bruut, maar nogal dom, geweld.

Dit.

Voor mij toch wel het meest boeiende van het spel, zorgvuldig over de hele linie een verzameling gymtrainers opbouwen waarmee elke gym te trainen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
Pathogen schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Sorry? Trainen was al simpel, maar kostte wel wat meer tijd en beleid dan een enemy gym neerhalen. Als ze de prestige awards van training ietsje omhoog hadden gekrikt was de balans al veel beter geweest, zonder het systeem compleet om te gooien.

Trainen zorgde er juist voor dat je je moet verdiepen in de strengths en weaknesses om er een beetje snelheid in te krijgen, waar neerhalen prima kan als je gewoon een paar hoge CP poppetjes hebt.

Dan hadden de developers ondertussen aan iets nuttigs kunnen werken... Trading? Gym info bij gestationeerde Pokerts? PvP? Ik noem maar wat hoor, Niantic.

Compleet onverwachte en onnodige update.
Het trainen van een gym is al tijden vrij makkelijk geweest. Ik ondervind meer hinder van het overnemen van de gyms. Neem als voorbeeld een level 8+ gym met pokemons vanaf 1800cp. Je bent daar in je eentje al gouw 30 tot 45 minuten voor kwijt. Dat duurt lang en cost je bakken met recouces. Resultaat, men laat een level 8 gym snel links liggen. Je krijgt dan al snel een gym stagnatie was momenteel in redelijk veel plaatsen al is. Door het training systeem te veranderen maakt het veroveren denk ik niet veel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:16
IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Nog lang niet, zelfs in deze thread zitten helaas nog cheaters. En helaas, daarom zullen de restricties steeds strenger worden.
Precies, cheaten en vervolgens klagen over de restricties.. 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Heren, Vergeten we voor het gemak dat het spel toch echt bedoeld/gericht is op kinderen? Ik snap dat wij pokemon zien als iets van "onze" generatie. Maar voor zover ik begrepen heb van Niantec en Nintendo/pokemon is dat het hele idee van het spel was om kinderen naar buiten te krijgen, in beweging en in contact met elkaar.

Nee, ze hebben het contact nog niet geperfectioneerd, maar ik heb al erg leuke contacten opgedaan puur door dit spel. Via dit forum, maar ook gewoon mensen die ik tegen kwam in het dorp ("Heey, speel jij ook pogo? Oh, wat is je sterkste? Wist je dat daar en daar zeldzame pokies spawnen?") En dan dagen later komen ze nog even hoi zeggen tijdens het boodschappen doen etc etc.

Dit is geen spel dat bedoelt is als E-sport. Er is geen winnaar, en het is niet ballanced. (okee, dat wil ik toegeven, dat kan een stuk beter). Maar zie het als een tijdverdrijf. Ipv de beste willen zijn, zorg ervoor dat je plezier in het spel hebt. Heb je dat niet meer? Zorg ervoor dat je ergens anders je plezier haalt!

2 jaar terug ben ik gestopt met League of Legends en overgestapt naar Dota2. LoL kon mij niet meer bekoren, en Dota op het moment wel weer. Ga ik dan constant LoL nog omlaag proberen te halen? Tuurlijk niet, ze doen kennelijk iets goed, want er spelen nog steeds 20 Miljoen mensen het. Alleen is het niet meer geschikt voor mij. En dat is prima, want ik ben niet alleen op de wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
Tja, ik sta ook niet te springen om de update. Zo wordt het moeilijker om kwalitatief goede gym's neer te zetten. Aangezien er eerst een 'botttleneck' was dat je de juiste counter en CP pokemon dient te hebben om de hoge CP's efficiënt neer te halen, zorgde dit er wel voor dat niet Jan en alleman zijn Poké's kon droppen.

Nu deze 'barricade/kwaliteitscontrole' weg is, zullen de brakke level 10's als paddestoelen uit de grond schieten en wordt het voor de betere spelers dus moeilijker om een stabiele gym's te vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:35:
Tja, ik sta ook niet te springen om de update. Zo wordt het moeilijker om kwalitatief goede gym's neer te zetten. Aangezien er eerst een 'botttleneck' was dat je de juiste counter en CP pokemon dient te hebben om de hoge CP's efficiënt neer te halen, zorgde dit er wel voor dat niet Jan en alleman zijn Poké's kon droppen.

Nu deze 'barricade/kwaliteitscontrole' weg is, zullen de brakke level 10's als paddestoelen uit de grond schieten en wordt het voor de betere spelers dus moeilijker om een stabiele gym's te vinden..
Ik vind het juist leuk dat gyms (hopelijk) wat meer zullen wisselen, tis leuk om 10 gyms te hebben om coins te farmen, maar dat is IdieEasy zegt niet de originele bedoeling van de game. Ben juist beetje klaar met de gyms in mijn omgeving, zit in 4 die toch niet veranderen, dan is er ook niks meer dynamisch aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Oh maar de mensen hier die bots gebruiken doen dat puur en alleen uit nieuwschierigheid hoor! Gewoon even een paar accounts opbouwen met tig 2000+ pokemons, alleen even om te kijken hoe dat nou werkt. Niet om ook echt misbruik van te maken hoor! Echt niet :F ;w

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:08
fsfikke schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Oh maar de mensen hier die bots gebruiken doen dat puur en alleen uit nieuwschierigheid hoor! Gewoon even een paar accounts opbouwen met tig 2000+ pokemons, alleen even om te kijken hoe dat nou werkt. Niet om ook echt misbruik van te maken hoor! Echt niet :F ;w
Dit, ik ben 2 weken geleden gestopt met gyms. Alles in de buurt is lvl 10 vol met duplicate accounts, als je er al een neer krijgt ie hij een half uur later weer lvl 10. Al meerdere keren gereport bij Niantec maar die doen er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Het trainen van een gym is al tijden vrij makkelijk geweest. Ik ondervind meer hinder van het overnemen van de gyms. Neem als voorbeeld een level 8+ gym met pokemons vanaf 1800cp. Je bent daar in je eentje al gouw 30 tot 45 minuten voor kwijt. Dat duurt lang en cost je bakken met recouces. Resultaat, men laat een level 8 gym snel links liggen. Je krijgt dan al snel een gym stagnatie was momenteel in redelijk veel plaatsen al is. Door het training systeem te veranderen maakt het veroveren denk ik niet veel makkelijk.
Ze moeten de XP reward hoger maken, dan is de geïnvesteerde tijd niet erg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
-TheNose- schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:58:
[...]

Ze moeten de XP reward hoger maken, dan is de geïnvesteerde tijd niet erg.
Per defeated pokemon in een gym krijg je 100xp. Al met al tikt het bij een level 10 gym toch wel redelijk aan. Zie de berekening beneden Al kan er met de lage levels nog verschil in zitten.

Level 10, 50.000 prestige. 1e battle -6500exp=43500 = 1000xp
Level 9, 43500, 2e battle -6000exp = 37500 prestige= 900xp Sub totaal = 1900
Level 8, 37500, 3e battle -5500exp = 32000 prestige= 800xp Sub totaal = 2700
Level 8, 32000, 4e battle -5500exp = 26500 prestige= 800xp Sub totaal = 3500
Level 7, 26500, 5e battle -5000exp = 21500 prestige= 700xp Sub totaal = 4200
Level 7, 21500, 6e battle -5000exp = 16500 prestige = 700xp Sub totaal = 4900
Level 6, 16500, 7e battle -4500exp = 12000 prestige= 600xp Sub totaal = 5500
Level 5, 12000, 8e battle -4000exp = 8000 prestige= 500xp Sub totaal = 6000
Level 3, 8000, 9e battle -3000exp = 5000 prestige= 300xp Sub totaal = 5800
Level 3, 5000, 7e battle -3000exp = 1000 prestige= 300xp Sub totaal = 6100
Level 1, 1000 prestige = 100xp Totaal 6200XP

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• roffeltjes
IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:35:
Heren, Vergeten we voor het gemak dat het spel toch echt bedoeld/gericht is op kinderen? Ik snap dat wij pokemon zien als iets van "onze" generatie. Maar voor zover ik begrepen heb van Niantec en Nintendo/pokemon is dat het hele idee van het spel was om kinderen naar buiten te krijgen, in beweging en in contact met elkaar.
Precies!

Mijn vrouw en ik stonden laatst een gym te trainen, komt er een jochie van een jaar of tien aan om compleet kansloos de gym aan te vallen als low level speler. Ik raakte wat geïrriteerd door die zinloze actie (maar ik heb ook kinderen dus ik bleef vriendelijk).

We raken aan de praat en hadden het over de pokemons. Het was "ooohhhh" en "aaahhhh" over mijn collectie (en die is met wat ik hier voorbij zie komen helemaal niet zo geweldig). Tussen neus en lippen vraag ik waarom hij eigenlijk die gym aanviel (sowieso was hij veel te laag om die gym uberhaupt te flippen).

Zijn reactie:

"Ik vind het leuk om een gym aan te vallen."

BOOM

Wat mij betreft klaar. Hij had helemaal gelijk. Dat gesprek en kijkend hoe mijn kinderen spelen hebben mijn blik op het spel enorm veranderd. Ik vind het nog steeds leuk, juist omdat dit soort dingen ook gebeuren.

Ik kan als min-maxer prima leven met de casuals. En als dat betekend dat af en toe de boel voor hun wordt ingesteld ipv voor mij... so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:33
Ik ga proberen alle pokemon te krijgen, daarna gyms aanvallen en domineren voor zover dat lukt met niet geëvolueerde pokemon. Nogmaals, weet niet eens of dat kan, maar gewoon een rattata bovenin hebben zitten ofzo. Just for kicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
roffeltjes schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Precies!

Mijn vrouw en ik stonden laatst een gym te trainen, komt er een jochie van een jaar of tien aan om compleet kansloos de gym aan te vallen als low level speler. Ik raakte wat geïrriteerd door die zinloze actie (maar ik heb ook kinderen dus ik bleef vriendelijk).

We raken aan de praat en hadden het over de pokemons. Het was "ooohhhh" en "aaahhhh" over mijn collectie (en die is met wat ik hier voorbij zie komen helemaal niet zo geweldig). Tussen neus en lippen vraag ik waarom hij eigenlijk die gym aanviel (sowieso was hij veel te laag om die gym uberhaupt te flippen).

Zijn reactie:

BOOM

Wat mij betreft klaar. Hij had helemaal gelijk. Dat gesprek en kijkend hoe mijn kinderen spelen hebben mijn blik op het spel enorm veranderd. Ik vind het nog steeds leuk, juist omdat dit soort dingen ook gebeuren.

Ik kan als min-maxer prima leven met de casuals. En als dat betekend dat af en toe de boel voor hun wordt ingesteld ipv voor mij... so be it.
Amen!

Om heel eerlijk te zijn gaat het mij alleen om mijn pokédex nummer hoger te houden dan dat van de vriend van mijn zusje :9
Dat ik daarvoor soms probeer wat gyms over te nemen om coins te scoren voor incubators wordt nu zo te zien alleen nog maar makkelijker, dus weer een voordeeltje voor mij.

Als dat uiteindelijk ook zorgt dat het voor kinderen een leukere game wordt, kan ik het alleen maar toejuichen. Pokémon is voor mij jeugdsentiment, geen halszaak :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
..

[ Voor 98% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 16:27 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr33n
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn 2e 100% Pokémon zojuist gehatched -> Goldeen.
100% Seaking, niet echt iets om ooit te gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Topicwarning.... Hou je er aan

[ Voor 95% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
The Source schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:10:
Ze hebben de verkeerde strategy voor gyms.
Ze moeten ze opdelen in levels, dus in elke gym kunnen van level 1 - 10 > 10 personen in. Van level 10 - 20 ook 10, etc. Dan kan het zijn dat het voor level 9 een gele gym is en voor level 25 een blauwe. Of zoiets, dan kunnen meerdere spelers ervan genieten.
Dat is precies wat ik ook bedacht had. Meerdere 'Leagues' in één gym. Een 'Minor' en een 'Major' League bijvoorbeeld. De Minor League voor spelers t/m L25 en de Major League voor L26 en daarboven. Dan kunnen er al 20 mensen in die gym staan. En als men dat nog niet genoeg vindt kan men nog meer 'tiers' creëren waar elk 10 spelers in kunnen staan. Zo kun je de gyms voor spelers van elk level haalbaar maken maar het ook interessant laten voor de spelers van elk level.
roffeltjes schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Precies!

Zijn reactie:

BOOM

Ja tuurlijk het is OOK voor kinderen. Hier liepen/lopen die ook enthousiast rond. En ik heb wel een level bijgetraind voor zo'n joch van een jaar of 10 zodat hij er ook bij kon. Hij blij. Dat doe je met alle plezier. Het is voor kinderen wat moeilijker om de langere termijn toewijding te houden en de finesses van het battlen onder de knie te krijgen. Ook voor hun kan zo'n 'Tier system' prima mogelijkheden bieden. Als er een waterdicht systeem zou zijn om de kinderleeftijd vast te stellen zoals IRL dan zou je zelfs een Kiddie League in kunnen stellen maar daar zal helaas ook weer fors mee gecheat worden dus dat zal niet echt werken vrees ik.

Mogelijkheden te over om meer mensen met gyms te laten spelen. Deze huidige 'oplossing' is echter een hele slechte wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Dat is precies wat ik ook bedacht had. Meerdere 'Leagues' in één gym. Een 'Minor' en een 'Major' League bijvoorbeeld. De Minor League voor spelers t/m L25 en de Major League voor L26 en daarboven. Dan kunnen er al 20 mensen in die gym staan. En als men dat nog niet genoeg vindt kan men nog meer 'tiers' creëren waar elk 10 spelers in kunnen staan. Zo kun je de gyms voor spelers van elk level haalbaar maken maar het ook interessant laten voor de spelers van elk level.

[...]

Ja tuurlijk het is OOK voor kinderen. Hier liepen/lopen die ook enthousiast rond. En ik heb wel een level bijgetraind voor zo'n joch van een jaar of 10 zodat hij er ook bij kon. Hij blij. Dat doe je met alle plezier. Het is voor kinderen wat moeilijker om de langere termijn toewijding te houden en de finesses van het battlen onder de knie te krijgen. Ook voor hun kan zo'n 'Tier system' prima mogelijkheden bieden. Als er een waterdicht systeem zou zijn om de kinderleeftijd vast te stellen zoals IRL dan zou je zelfs een Kiddie League in kunnen stellen maar daar zal helaas ook weer fors mee gecheat worden dus dat zal niet echt werken vrees ik.

Mogelijkheden te over om meer mensen met gyms te laten spelen. Deze huidige 'oplossing' is echter een hele slechte wat mij betreft.
beter zou tot 20 en boven 20 zijn, vanaf 20 begin je toch wel fatsoenlijke pokemon te krijgen, terwijl je onder 20 alleen maar meuk hebt voor mijn gevoel. En het verschil tussen 30 en 40 is er nauwelijks door de halvering van de CP gain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

beter zou tot 20 en boven 20 zijn, vanaf 20 begin je toch wel fatsoenlijke pokemon te krijgen, terwijl je onder 20 alleen maar meuk hebt voor mijn gevoel. En het verschil tussen 30 en 40 is er nauwelijks door de halvering van de CP gain.
Zodra er in jouw League geen mensen boven L25 meer mee kunnen doen zijn de hoogste pokies in die gym ook lager dan nu en kun je op lager niveau al aardig meedoen. Er mag binnen die league natuurlijk ook wel wat winst te behalen blijven door een hoger level te bereiken. Dat stimuleert het 'sense of achievement'.

Maar waar precies de grens zou moeten liggen wil ik niet meteen vaststellen. Niantic heeft alle gegevens van alle spelers en moet daarmee beter in staat zijn om de beste grenswaarde(n) te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:10:
[...]

Zodra er in jouw League geen mensen boven L25 meer mee kunnen doen zijn de hoogste pokies in die gym ook lager dan nu en kun je op lager niveau al aardig meedoen. Er mag binnen die league natuurlijk ook wel wat winst te behalen blijven door een hoger level te bereiken. Dat stimuleert het 'sense of achievement'.

Maar waar precies de grens zou moeten liggen wil ik niet meteen vaststellen. Niantic heeft alle gegevens van alle spelers en moet daarmee beter in staat zijn om de beste grenswaarde(n) te bepalen.
Like Niantic's gonna do any real work that might improve the game... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tijdens de lunchwandeling een Eevee gevangen, genoeg voor een Eeveelution dus meteen maar gedaan. Is een Vaporeon geworden! Ik heb nu dus drie Vaps, drie Jolts en vier Flares. Vooral die Vaps zijn geniaal. Een met Hydro Pump, een met Water Pulse en een met Aqua Tail dus een aanvaller, een verdediger en een allrounder. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Geen cheats bespreken, de topicwarning lijkt me redelijk duidelijk toch?

[ Voor 91% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 16:25 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
mark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

Like Niantic's gonna do any real work that might improve the game... |:(
Ik vind dat veel te cynisch.

Niantic heeft met Ingress heel veel fouten gemaakt, maar het is eigenlijk een erg goed spel. hetzelfde gaat op voor PoGo. We kunnen wel zeuren, maar het feit dat ze een spel maken met zo'n hoge populariteit is echt niet alleen aan de naam te wijten.

Ergo Niantic is best goed in het ontwerpen van een goed spel. Er is eigenlijk geen reden om te bedenken dat ze ook slecht zijn in het beheren van het spel. Om een paar vorbeelden erbij te pakken:

- Root banning is controversieel (ik vind het grote nonsens), maar zal de meeste spelers niet raken. Flink minpunt Niantic.
- Spoof detectie is soms irritant, maar het heeft voor mijn gevoel wel degelijk effect. Het is sowieso een soft-ban dus je kan gewoon verder met een ander gym of pokemons vangen.
- Tracking is controversieel, maar de huidige methodiek werkt eigenlijk prima (ik kan 99.9% van de keren de pokemon vinden. Het is geen kwestie van gebrekkige techniek, wel van design filosofie. En dat heeft gewoon twee kanten, het zwerven hoort erbij).
- Bugs worden nog steeds netjes gefixt. Soms duurt het een maandje (Muk probleem duurde erg lang), maar ze worden wel degelijk opgepikt. Ook dingen die de core gameplay en de casuals niet raken (de IV scaling met de pokedex lokatie)worden opgelost.

Het kan altijd beter en sommige dingen zijn discutabel. Maar het gevoel dat Niantic niet achter zijn product staat kan ik totaal niet onderschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Geen cheats bespreken

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 19:02
Ik ben vannacht uit 5 level 10 gyms geknald. Vanochtend even langs gereden en er stonden allemaal weedles in van 10cp. Uiteraard allemaal vriendelijk eruit gejaagd en weer team geel gemaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
roffeltjes schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Ik vind dat veel te cynisch.

Niantic heeft met Ingress heel veel fouten gemaakt, maar het is eigenlijk een erg goed spel. hetzelfde gaat op voor PoGo. We kunnen wel zeuren, maar het feit dat ze een spel maken met zo'n hoge populariteit is echt niet alleen aan de naam te wijten.

Ergo Niantic is best goed in het ontwerpen van een goed spel. Er is eigenlijk geen reden om te bedenken dat ze ook slecht zijn in het beheren van het spel. Om twee maatregelen erbij te pakken:

- Root banning is controversieel (ik vind het dwielne met de kraan open), maar zal de meeste spelers niet raken. Minpunt Niantic.
- Spoof detectie is soms irritant, maar het heeft voor mijn gevoel wel degelijk effect. Het is sowieso een soft-ban dus je kan gewoon verder met een ander gym of pokemons vangen.
- Tracking is controversieel, maar de huidige methodiek werkt eigenlijk prima (ik kan 99.9% van de keren de pokemon vinden. Het is geen kwestie van gebrekkige techniek, wel van design filosofie. En dat heeft gewoon twee kanten, het zwerven hoort erbij).
- Bugs worden nog steeds netjes gefixt. Soms duurt het een maandje (Muk probleem duurde erg lang), maar ze worden wel degelijk opgepikt. Ook dingen die de core gameplay en de casuals niet raken (de IV scaling met de pokedex lokatie)worden opgelost.

Het kan altijd beter en sommige dingen zijn discutabel. Maar het gevoel dat Niantic niet achter zijn product staat kan ik totaal niet onderschrijven.
Dit spel was zo simpel te maken doordat ze Ingress al hadden dat ik Niantic echt een compleet faalbedrijf vind. Ja het was immens populair en dat hadden ze misschien niet geanticipeerd, maar verder hebben ze alleen maar dingen zitten slopen.

- Safetynet is dikke bullshit voor een spelletje, blokkeert bijna alleen maar legit spelers want op de pc kun je fijn verder spoofen/botten.
- Bansysteem faalt aan alle kanten, zoals ik al zei ik heb zeker 400 pokemon moeten snipen (dat betekent dus van het ene naar het andere continent springen in 1 seconde) voordat ik gebanned werd met mn bot, doe daar dan wat aan ipv legits het spel te ontnemen met die root onzin.
- Prima werkende tracking (voetjes) is eruit gesloopt, nieuwe redelijke tracking is al meer dan een maand geleden aangekondigd maar is er nog steeds niet.
- Wel tijd verneuken met het aanpassen van een paar plaatjes die niemand iets kan boeien, don't fucking care dat de pokebal nu iets meer contrast heeft etc...
- Bugfixes die echt veel te lang op zich laten wachten (Grimer bug bijvoorbeeld), crashes bij gyms zijn nog steeds niet opgelost.

En zo kunnen we nog wel ff doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Heel slecht vind ik wat kort door de bocht. Ik kan ook niet inschatten in welke mate jouw voorstel makkelijk te implementeren is zonder te leiden tot een bak met bugs/performance issues.

Ik denk ook dat het hele gym systeem op de schop moet. Een simpel idee: wellicht moeten gyms gewoon om de zoveel tijd (een week?) worden gereset zodat je weer een scramble for gold krijgt. En ja daar is heel wat aan af te dingen, misschien zorgt dat juist voor nog minder dynamiek omdat mensen niet meer de moeite nemen.

Maar dat ze iets moeten doen aan de stagnatie en de buitensluiting van de casuals lijkt me duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
mark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:57:
[...]

Het is maar goed dat jij gestopt bent. Je zou je veel te druk maken...

[ Voor 7% gewijzigd door Marselaar op 07-10-2016 13:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[...]

Dit spel was zo simpel te maken doordat ze Ingress al hadden dat ik Niantic echt een compleet faalbedrijf vind. Ja het was immens populair en dat hadden ze misschien niet geanticipeerd, maar verder hebben ze alleen maar dingen zitten slopen.

- Safetynet is dikke bullshit voor een spelletje, blokkeert bijna alleen maar legit spelers want op de pc kun je fijn verder spoofen/botten.
- Bansysteem faalt aan alle kanten, zoals ik al zei ik heb zeker 400 pokemon moeten snipen (dat betekent dus van het ene naar het andere continent springen in 1 seconde) voordat ik gebanned werd met mn bot, doe daar dan wat aan ipv legits het spel te ontnemen met die root onzin.
- Prima werkende tracking (voetjes) is eruit gesloopt, nieuwe redelijke tracking is al meer dan een maand geleden aangekondigd maar is er nog steeds niet.
- Wel tijd verneuken met het aanpassen van een paar plaatjes die niemand iets kan boeien, don't fucking care dat de pokebal nu iets meer contrast heeft etc...
- Bugfixes die echt veel te lang op zich laten wachten (Grimer bug bijvoorbeeld), crashes bij gyms zijn nog steeds niet opgelost.

Gozer, doe even rustig. Lees je post nog eens terug, en bedenk hoe boos je je gemaakt hebt. Leg dit spel weg, en laat deze thread met rust. Je bent er klaar mee, dat begrijpen we. Maar wij ook met jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Collega is afgelopen maand in de US geweest en daar was het dacht ik in San Francisco wel actief.
Hopen dat ze daar een beetje mee opschieten, kun je weer enigzins gericht op zoek gaan zonder 3rd party apps...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Het is maar goed dat jij gestopt bent. Je zou je veel te druk maken...
Idd, hoe minder cheaters hoe beter :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Gozer, doe even rustig. Lees je post nog eens terug, en bedenk hoe boos je je gemaakt hebt. Leg dit spel weg, en laat deze thread met rust. Je bent er klaar mee, dat begrijpen we. Maar wij ook met jou.
Iets vriendelijker kan geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

roffeltjes schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:06:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Sorry. Maar ben het eeuwige gebash van 3-4 personen hier in deze thread een beetje zat. Door 4 (hele) sterke meningen durven mensen amper meer te posten omdat alles wat ze zeggen als "fout" wordt bestempeld.

Discussie aangaan is prima, maar het gaat me een beetje ver. Tot op het punt dat ik het zelf steeds minder leuk vindt worden in de thread -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
IdieEasy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Discussie aangaan is prima, maar het gaat me een beetje ver. Tot op het punt dat ik het zelf steeds minder leuk vindt worden in de thread -O-
Precies. Men verkondigt luidkeels en veelvuldig dat ze het spel amper nog spelen en er niets meer aan vinden. Duh, wat doe je hier dan nog? Is niet leuk voor trainers die wel gewoon plezier aan het spel beleven.
roffeltjes schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:06:
[...]

Iets vriendelijker tegen een bedrijf dat een spel heeft uitgebracht waar je uren plezier aan beleefd hebt kan inderdaad geen kwaad.

[ Voor 23% gewijzigd door Marselaar op 07-10-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Precies. Men verkondigt luidkeels en veelvuldig dat ze het spel amper nog spelen en er niets meer aan vinden. Duh, wat doe je hier dan nog? Is niet leuk voor trainers die wel gewoon plezier aan het spel beleven.

[...]

Iets vriendelijker tegen een bedrijf dat een spel heeft uitgebracht waar je uren plezier aan beleefd hebt kan inderdaad geen kwaad.
Ik KAN het spel niet meer spelen door een of andere debiele maatregel van Niantic, dat is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:20:
Ik KAN het spel niet meer spelen door een of andere debiele maatregel van Niantic, dat is iets heel anders.
Goed, maar dan nog, die discussie hebben we ondertussen al wel gehad en er valt weinig nieuws meer over te zeggen. Toch domineert die discussie (samen met discussies over zaken die hier off limits zijn) de laatste paar pagina's dit topic en kan er door de mensen die het spel gewoon spelen zoals het bedoeld is daardoor niet meer normaal gepraat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:24:
[...]

Goed, maar dan nog, die discussie hebben we ondertussen al wel gehad en er valt weinig nieuws meer over te zeggen. Toch domineert die discussie (samen met discussies over zaken die hier off limits zijn) de laatste paar pagina's dit topic en kan er door de mensen die het spel gewoon spelen zoals het bedoeld is daardoor niet meer normaal gepraat worden.
Ok, fair point, I'll shut up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
mark-k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

Ok, fair point, I'll shut up.
En voor straf je sterkste Pokemon transferren! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Marselaar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

[...]
Is een beetje de tendens, iedereen die stopt vind dat zo cool dat ze het graag tegen iedereen die nog wel speelt vertellen.
Natuurlijk wordt het spel minder populair als de hype over is, maar ik beleef er voorlopig nog best veel plezier aan, met of zonder scanners.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 18:14
schaapiej schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

En voor straf je sterkste Pokemon transferren! :+
Dat kan niet, want hij kan niet inloggen... Duuuhhh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ossi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:29:
[...]

Dat kan niet, want hij kan niet inloggen... Duuuhhh :+
_O-

Ik ga koffie pakken haha 8)7

Ben overigens wel blij met de aangepaste spawns, krijg in de woonkamer bezoek van allerlei beesten; Eevee's, Nidorans, Bulbasaur, Exeggcute en nog wat ander spul!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

TAA

Liever IRC

Doe mij ook zo'n woonkamer in plaats van P-P-R-R-W-P-R-W-W-P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 18:14
TAA schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:32:
Vergeet je de spearows niet? Die zie ik soms ook nog wel in de tuin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Ben overigens wel blij met de aangepaste spawns, krijg in de woonkamer bezoek van allerlei beesten; Eevee's, Nidorans, Bulbasaur, Exeggcute en nog wat ander spul!
We komen wel even een weekendje logeren morgen. :P Ga maar vast even langs de supermarkt. :9

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 07-10-2016 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Jij hebt het spul uit de Pokemon Go Pokerap? :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr33n
  • Laatst online: 11-09-2024
En dan nog liever zo'n woonkamer vol met pidgeys, dan een woonkamer zonder enige spawn ;) (welcome to my house).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
schaapiej schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Ik had ook een Eevee in de werkkamer. Verder verkeer ik nog altijd in Pidgey Paradise, maar af en toe komt er dus iets anders om de hoek snuffelen.

Pagina: 1 ... 106 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status