Het was idd omdat ik eggs wou hebben 🙂 Ik was van plan een parkour te lopen dat ik 5 keer afloop en waarbij ik telkens 4 stops passeer. Dus 20 stops waardat ik anders mogelijke eggs zou missen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:20:
Maar waarom zou je dan weggooien? Dat doe je alleen als je te weinig van iets hebt. Anders gewoon gebruiken tot je weer ruimte hebt. Tenzij je 9 incubators aan wilt hebben staan en je geen eieren genoeg hebt.
Ben namelijk onlangs lvl 20 geworden en nu zal ik dus eggs hatchen op hun max. mogelijke lvl (20).
Ik focus al sinds het begin (pas midden Sept. begonnen) op eggs, wegens de hogere IVs, en koop dus gerust incubators als ik teveel eggs blijk te hebben.
(Ik merk echter precies dat je minder eggs begint te krijgen naarmate je een hoger lvl bent. Achja, als dat zo is, ben ik dr tevreden mee: dat zet wat een rem op mn incubator aankopen 😀)
Uiteindelijk een combinatie van rasp berries en potions weggesmeten. Wel zal ik vanaf nu bij veel encounters een rasp berry smijten. Deze had ik tot nu toe nog nooit gebruikt.
Potions overigens ook nog nooit! Maar die spaar ik voor wanneer ik met gyms begin. Soon(tm).
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 05-10-2016 16:53 ]