Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
CaptJackSparrow schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:20:
Maar waarom zou je dan weggooien? Dat doe je alleen als je te weinig van iets hebt. Anders gewoon gebruiken tot je weer ruimte hebt. Tenzij je 9 incubators aan wilt hebben staan en je geen eieren genoeg hebt.
Het was idd omdat ik eggs wou hebben 🙂 Ik was van plan een parkour te lopen dat ik 5 keer afloop en waarbij ik telkens 4 stops passeer. Dus 20 stops waardat ik anders mogelijke eggs zou missen.

Ben namelijk onlangs lvl 20 geworden en nu zal ik dus eggs hatchen op hun max. mogelijke lvl (20).
Ik focus al sinds het begin (pas midden Sept. begonnen) op eggs, wegens de hogere IVs, en koop dus gerust incubators als ik teveel eggs blijk te hebben.

(Ik merk echter precies dat je minder eggs begint te krijgen naarmate je een hoger lvl bent. Achja, als dat zo is, ben ik dr tevreden mee: dat zet wat een rem op mn incubator aankopen 😀)

Uiteindelijk een combinatie van rasp berries en potions weggesmeten. Wel zal ik vanaf nu bij veel encounters een rasp berry smijten. Deze had ik tot nu toe nog nooit gebruikt.
Potions overigens ook nog nooit! Maar die spaar ik voor wanneer ik met gyms begin. Soon(tm).

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 05-10-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:03
Als m'n bags vol zitten gooi ik een zooi Pokéballs, Great Balls, Revives en Potions weg om ruimte te kunnen maken voor Ultra Balls, Max Revives en Max Potions.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Is 'de zweed' voor meer mensen down? Als in, niet meer scanbaar?

Edit: werkt weer :)

[ Voor 15% gewijzigd door mat.hi.as op 05-10-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchEZmoder schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:57:
Als m'n bags vol zitten gooi ik een zooi Pokéballs, Great Balls, Revives en Potions weg om ruimte te kunnen maken voor Ultra Balls, Max Revives en Max Potions.
Dat klinkt als iemand die de hele dag vanaf de bank en/of bureaustoel stops kan spinnen en een schier onuitputtelijke aanvoer van inventaris heeft. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb net de knoop maar eens doorgehakt en een Plus besteld. Aardig overprijsd, maar ik doe genoeg met de game om dat te verantwoorden. :P
Shiro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:24:
[...]

Want stel je voor dat die perfecte IV Lapras eens recht voor je neus spawnt, waar je geheid wat ballen aan kwijt zal zijn, want dat rotbeest staat echt mijlen verweg van je :P
Uit ervaring: valt wel mee, toch? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wQE8MoOig6qZChLsbZsp3Gdl/thumb.png

Die had ik met één great ball. :+

[ Voor 45% gewijzigd door NMe op 05-10-2016 19:27 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zucht, weer een nieuwe SafetyNet update. Suhide werkt nu ook niet meer om root-detectie te omzeilen.

Wordt weer tijdelijk xposed en root disabelen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
NMe schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:22:
Ik heb net de knoop maar eens doorgehakt en een Plus besteld. Aardig overprijsd, maar ik doe genoeg met de game om dat te verantwoorden. :P

[...]

Uit ervaring: valt wel mee, toch? :P

[afbeelding]

Die had ik met één great ball. :+
Je bent nog maar level 14. Toen was het trainer levelen en vangen makkelijker :+

[ Voor 0% gewijzigd door tweakerjunior op 05-10-2016 20:21 . Reden: snelle spellings check voordat de grammarnazi's komen :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wow een Lapras?!? Ah...zo zien ze er dus uit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Het is altijd grappig om een muk te zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
tweakerjunior schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:37:
Het is altijd grappig om een muk te zien :)
Ik heb nog nooit een Muk gezien

PSN: Marselaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:17
Ik heb eindelijk een Snorlax. Gehatched uit een 10KM egg. 1576 CP.

Ben level 20. Hoogste Pokemon tot nu toe. Zat ook 20 candy bij, dus kan m nog wat power ups geven ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
GoeiedagEem schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:56:
Ik heb eindelijk een Snorlax. Gehatched uit een 10KM egg. 1576 CP.

Ben level 20. Hoogste Pokemon tot nu toe. Zat ook 20 candy bij, dus kan m nog wat power ups geven ook. :)
Mijne had ik vorige week zaterdag gehatched :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Marselaar schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:48:
[...]

Ik heb nog nooit een Muk gezien
Ik ook niet. En geen Grimer. :/

Soms kom je een tafereeltje tegen dat wel een screenshotje waard is. Zoals deze Haunter laatst die twee weerloze Psyducks gehypnotiseerd heeft. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IpHPtt2AlNEGyptGef2yzVTy/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

tweakerjunior schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

Je bent nog maar level 14. Toen was het trainer levelen en vangen makkelijker :+
Was. :P Dit was weken geleden. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakerjunior
http://imgur.com/a/fncvJ :+

[ Voor 38% gewijzigd door tweakerjunior op 05-10-2016 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:03

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
Dat beest heeft hier na 't vangen uiteraard direct de naam Befzilla gekregen! :X

[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 05-10-2016 21:28 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Pinsir used harden. It was very effective. When finishing he used bullet seed.

[ Voor 30% gewijzigd door tweakerjunior op 05-10-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Nog iemand die niet kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Net ingelogd no problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:03
mark-k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:00:
Nog iemand die niet kan inloggen?
Ze zijn daar weer bezig met een update / extra beveiliging om in te loggen. Kan goed zijn dat je daar last van hebt, wat een ballentent is Niantic ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

stylzzzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:05:
[...]

Ze zijn daar weer bezig met een update / extra beveiliging om in te loggen. Kan goed zijn dat je daar last van hebt, wat een ballentent is Niantic ook.
Dit komt niet door Niantic. Google heeft vandaag wat issues lopen fixen waaronder schijnbaar Safety Net
http://www.itpro.co.uk/se...ulnerabilities-in-android

Vind het overigens wel lachwekkend, dat ik ondanks root, mijn beleggersrekening, spaarrekening, betaalreking, creditcard en hypotheek, allemaal kan benaderen (n.b. Allemaal verschillende partijen) maar geen balletjes mag gooien naar virtuele beestjes 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Switchie op 05-10-2016 22:30 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Wait, dus mn systemless root is nu ook weer geblokkeerd? Omg wat een fucking onzin dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:35:
Wait, dus mn systemless root is nu ook weer geblokkeerd? Omg wat een fucking onzin dit.
Het wordt in de toekomst schijnbaar nog mooier (hoewel ik hoop dat het gesoept is)

En ja, er is een SafetyNet update, toenstraks ook al gepost. Tip: je kunt met de SafetyNet Helper altijd checken of je smartphone voldoet aan de vereisten om in te mogen loggen (error = no (pokemon) go)). Er loopt al een draadje op de bekende reddits (silphroad, pokemongodev).

[ Voor 34% gewijzigd door FREAKJAM op 05-10-2016 22:42 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Nou ja, liever een captcha dan safetynet.
Captcha is hooguit vervelend, maar stelt rooted users in ieder geval in staat te spelen.
Met Safety net kun je het gewoon vergeten.
Daarnaast is het natuurlijk niet gezegd hoe ze de captchas implementeren.
Direct bij login lijkt mij nogal zinloos want dan is het eenmaal invoeren en daarna je bot aanzetten. Lijkt me logischer dat ze 'afwijkend' gedrag kwaliferen om dan pas met deze melding op de proppen te komen. (Beetje a la de "i'm passenger" melding)

[ Voor 4% gewijzigd door Switchie op 05-10-2016 22:44 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:37:
[...]

Het wordt in de toekomst schijnbaar nog mooier (hoewel ik hoop dat het gesoept is)

En ja, er is een SafetyNet update, toenstraks ook al gepost. Tip: je kunt met de SafetyNet Helper altijd checken of je smartphone voldoet aan de vereisten om in te mogen loggen (error = no (pokemon) go)). Er loopt al een draadje op de bekende reddits (silphroad, pokemongodev).
Jup I know, heb m al getest en krijg een fail op mn authentication....

Ik denk dat ik maar weer een bot ga draaien, dat werkt namelijk wel nog gewoon. Mn map heeft namelijk geen problemen met inloggen... Alle bots draaien op een PC via een onofficiele API en daar heb je geen last van Safetynet checks...

Wat een fucking prutsers dat ze zoiets geimplementeerd hebben. Ga verdomme je werk doen en bots bannen of je spel ontwikkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Captcha is blijkbaar al live. De "Zweed" is schijnbaar uit voorzorg al offline gehaald.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:46:
Captcha is blijkbaar al live. De "Zweed" is schijnbaar uit voorzorg al offline gehaald.
Vreemd, mijn eigen map doet het namelijk nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Accounts are getting recaptcha URL Ex URL. Zal niet lang meer duren denk ik.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:47:
Accounts are getting recaptcha URL Ex URL. Zal niet lang meer duren denk ik.
Mapje gebruikt geen officiele API etc, als Safetynet al niet gecheckt werd zal een Captcha ook wel omzeild worden. Niantic is gewoon weer een failbedrijf dat Ubisoft, EA, etc echt ram klantvriendelijk laat lijken, meest debiele DRM zwik erin die bijna alleen legit spelers treft.

Zo zie ik bijvoorbeeld wel net dat er om de hoek een Kadabra spawnt. Kan hem alleen niet vangen want ik kan alleen op mn pc inloggen en niet op mn telefoon.... |:(

Maar even een oude ongebruikte telefoon unrooten, daar maar elke dag mn muntjes op claimen en wachten tot er weer een nieuwe SUhide komt.

[ Voor 25% gewijzigd door mark-k op 05-10-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Je mapje gebruikt wel een officiele API, echter nog de 0.35 versie. Die zal binnenkort wel gesloten worden denk ik zo.

Ah fijn, voor mij voorlopig even geen Pokémon Go.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:55:
Je mapje gebruikt wel een officiele API, echter nog de 0.35 versie. Die zal binnenkort wel gesloten worden denk ik zo.

Ah fijn, voor mij voorlopig even geen Pokémon Go.
Is toch al een forced update geweest met een versie verder? Zou dus niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

De client is wel al geforceerd, de API (nog) niet.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
Toch wel vreemd dat de hele discussie nu kennelijk gaat over dingen die hier niet besproken mogen worden. Doe dat maar lekker op Fok of Reddit?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:59:
Toch wel vreemd dat de hele discussie nu kennelijk gaat over dingen die hier niet besproken mogen worden. Doe dat maar lekker op Fok of Reddit?
Ik vind het hebben van root wel even wat anders dan de andere zaken. Het noemen van maps etc is alleen maar om te onderstrepen hoe debiel het is.

Unroot werkte, kan nu inloggen en muntjes claimen. Weiger wel om 2 devices mee te nemen voor n spelletje dus bij claimen zal het blijven. Zit in 14 gyms dus zal wel ff goed gaan.

Eigenlijk is het mooi dat het niet meer werkt, had eigenlijk al zoiets dat ik van mn 'verslaving' af moest, dus dat gaat nu vrij simpel. Toch jammer dat de dex niet gevuld is, moest nog 10 charmander candy en een Aerodactyl voor alle 142, helaas.

En aangezien ik t spelletje niet meer kan spelen heeft hier rondhangen natuurlijk ook geen nut meer, dus mensen, misschien tot ziens indien SUhide gefixt wordt, en anders, het was gezellig maar dan stopt het. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:06:
[...]
En aangezien ik t spelletje niet meer kan spelen heeft hier rondhangen natuurlijk ook geen nut meer, dus mensen, misschien tot ziens indien SUhide gefixt wordt, en anders, het was gezellig maar dan stopt het. :w
En ik altijd maar denken dat je hier rondhing omdat je het zo gezellig vond met mij? Weer een illusie armer :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:15:
[...]

En ik altijd maar denken dat je hier rondhing omdat je het zo gezellig vond met mij? Weer een illusie armer :-(
Aww, ja dat vond ik ook, met jou, Spocy, Leno, en die kerel met die gefaalde Poliwrath (en anderen uiteraard) :P Maar moet ergens een grens trekken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Oeeeiiii, goed dat je het zegt. Was Leno al helemaal vergeten.
Leno, je mag nu wel uit de hoek komen hoor. Ga er vanuit dat je inmiddels geleerd hebt van je fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Switchie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:10:
[...]

Vind het overigens wel lachwekkend, dat ik ondanks root, mijn beleggersrekening, spaarrekening, betaalreking, creditcard en hypotheek, allemaal kan benaderen (n.b. Allemaal verschillende partijen) maar geen balletjes mag gooien naar virtuele beestjes 8)7
Ik snap ook echt niet dat mensen aan zo een restrictief platform vast blijven houden waarbij het heilige Apple bepaalt wat jij allemaal wel of niet mag doen met je eigen telefoon. Oh wait... B) :+

Net weer even 4 10km eitjes uitgebroeid met 4 waardeloze resultaten ;w

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Net voor mij een record gehaald met maximaal 6 gyms tegelijk in bezit (en kunnen cashen)

En ook m'n eerste ervaring met een spoofer gehad. Was bezig met een gym te veroveren en moest dat nog 1 keer doen om hem helemaal leeg te krijgen.

Maar keek tussendoor ff op WhatsApp, open pokemon go weer, en ineens is de gym al blauw. Dus ik al om me heen kijken, maar daar stond niemand en zie ook ineens in de verte op pokemon go een gym die ook spontaan blauw was geworden.

In allebei een exxegutor van bijna dezelfde cp. Nu kwam dit voor mij niet slecht uit, omdat hij in hetzelfde team zat, maar je ziet natuurlijk liever geen spoofers terwijl jij in de kou een beetje je best doet om wat coins te kunnen cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
tomdg schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:52:
Net voor mij een record gehaald met maximaal 6 gyms tegelijk in bezit (en kunnen cashen)

En ook m'n eerste ervaring met een spoofer gehad. Was bezig met een gym te veroveren en moest dat nog 1 keer doen om hem helemaal leeg te krijgen.

Maar keek tussendoor ff op WhatsApp, open pokemon go weer, en ineens is de gym al blauw. Dus ik al om me heen kijken, maar daar stond niemand en zie ook ineens in de verte op pokemon go een gym die ook spontaan blauw was geworden.

In allebei een exxegutor van bijna dezelfde cp. Nu kwam dit voor mij niet slecht uit, omdat hij in hetzelfde team zat, maar je ziet natuurlijk liever geen spoofers terwijl jij in de kou een beetje je best doet om wat coins te kunnen cashen.
Nou ben maar blij dan, want na de nieuwe Safetynet update zul je een stuk minder mensen naast je hebben staan in de kou aangezien die niet meer kunnen inloggen.

Sorry, nu stop ik echt moet hier kijken (tenzij ik n melding krijg uiteraard, die kan ik niet weerstaan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Koud was het zeker :(

Ik heb eerst een half uur gefietst, op zoek naar meuk om 1500 dust te krijgen om mijn poke te versterken die ik in de gym wilde zetten zodat ie niet op de laatste plek kwam. Wat duurt dat lang zonder radar :o :'(

Toen nog even een gym getraind van 8 naar 9 en snel naar huis, handen warmen.

Ik hoop dat ze snel de security breken, Pokemon Go zonder radar is echt waardeloos. :'(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
En toen ik eindelijk warme handen had, mijn derde Gyarados geevalueerd. Uiteraard weer 1 met Bite/Twister.

Fuck dit. :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Nog meer goed nieuws, dev van de zweed
Well we have two choice, pay about $4000/day to solve a shitload of captcha or call it quit.
Dit ziet er niet goed uit.... ;(

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Goed, dan weer on topic... Ik ben weer ergens uit een gym gevallen maar heb geen idee meer waar die Pokémon stond. Als ze nou tenminste bij een Pokémon de naam van de gym zouden zetten waar hij in zit dan zou dat verschrikkelijk handig zijn...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:04:
Goed, dan weer on topic... Ik ben weer ergens uit een gym gevallen maar heb geen idee meer waar die Pokémon stond. Als ze nou tenminste bij een Pokémon de naam van de gym zouden zetten waar hij in zit dan zou dat verschrikkelijk handig zijn...
Zo'n optie mis ik inderdaad ook..
Ben de afgelopen twee weken helemaal niet met gyms bezig geweest en ben intussen van 10 naar 2 gyms terug gevallen. En echt totaal geen idee meer waar de huidige 2 zitten! :p Op zich wel fijn dat sommige effe terug komen, die hebben 4+ weken op de gyms gezeten en konden wel een paar powerups gebruiken.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Dan moet die naam wel zichtbaar blijven zodra hij er uit geknald is, anders weet je het nog niet meer. ;-)

Ik hou een speciale gym administratie bij. Mijn Victreebell van 1401 CP zit al 25 dagen in dezelfde gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hear hear! Dit mag wat mij betreft prio 1 ontwikkeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:51
Doopy-X- schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:13:
Nog meer goed nieuws, dev van de zweed

[...]

Dit ziet er niet goed uit.... ;(
Heb ik toch flink wat geluk... Paar uur eerder m'n eerste Snorlax kunnen vinden met die tracker. Met die achterlijke ingame tracker was het nooit gelukt :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

nieuws: Niantic gaat vangkans Pokémon verhogen met bonussysteem

Not sure if like.... Maar maakt de weedles wel makkelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Je kan na het plaatsen van je pokemon in de gym zelf nog de naam veranderen. Als je voor jezelf een cryptische benaming aan geeft kan je het allemaal een beetje tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
mark-k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:53:
[...]

Nou ben maar blij dan, want na de nieuwe Safetynet update zul je een stuk minder mensen naast je hebben staan in de kou aangezien die niet meer kunnen inloggen.

Sorry, nu stop ik echt moet hier kijken (tenzij ik n melding krijg uiteraard, die kan ik niet weerstaan :P )
Nou blij ben ik daar ook niet bepaald mee, toch zonde als er veel mensen stoppen met spelen. Maar in de koudere wintermaanden is de kans natuurlijk wel groot dat er van de actieve spelers een groter deel spoofers is.

Sorry voor de melding :p
Ik maak meestal bij de gyms waar ik verwacht langer in te zitten even een screenshot van de gym, kan ik snel weer zien op welke positie ik stond en wat de naam van de gym was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
Ik ben gister heel lame uit een gym gekickt waar ik al 3 week in zat die ik zelfs vanaf mijn huis net kan zien. Zat al 3 weken steady op level 9 blauw, staat hij nu ineens op 10 blauw, maar dan zonder mij.

Even snel met een ander account mij eruit kicken en dan zelf erin samen met je vriendje (of een 3e vriendje van ander team) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Tuttel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:27:
Ik ben gister heel lame uit een gym gekickt waar ik al 3 week in zat die ik zelfs vanaf mijn huis net kan zien. Zat al 3 weken steady op level 9 blauw, staat hij nu ineens op 10 blauw, maar dan zonder mij.

Even snel met een ander account mij eruit kicken en dan zelf erin samen met je vriendje (of een 3e vriendje van ander team) :(
Of..... iemand heeft je gym aangevallen, maar het lukte niet. Is weggelopen om verder te gaan met zijn leven. Twee blauwe vriendjes kwamen langs en dachten, heeee, hier kunnen we nog bij.

Uiteraard ook een vervelend scenario.

[ Voor 3% gewijzigd door Marselaar op 06-10-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Marselaar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Of..... iemand heeft je gym aangevallen, maar het lukte niet. Is weggelopen om verder te gaan met zijn leven. Twee blauwe vriendjes kwamen langs en dachten, heeee, hier kunnen we nog bij.

Uiteraard ook een vervelend scenario.
Alleen als ie al 3 weken L9 is dan is de kans op het scenario dat die twee er met een andere kleur account even een extra plekje hebben 'vrijgemaakt' wel flink groot. Anders is het wel héél toevallig dat die twee gebeurtenissen onafhankelijk van elkaar direct na elkaar plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
Ik lees op Reddit dat de nesten weer zijn veranderd. The Silph Road heeft het over een nieuwe (4e) migratie. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Alleen als ie al 3 weken L9 is dan is de kans op het scenario dat die twee er met een andere kleur account even een extra plekje hebben 'vrijgemaakt' wel flink groot. Anders is het wel héél toevallig dat die twee gebeurtenissen onafhankelijk van elkaar direct na elkaar plaatsvinden.
Tja, verbindt er je conclusies maar aan. Ik geef alleen aan dat er ook een ander scenario mogelijk is. Het is maar welke van de twee je je druk om wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Nu de externe scanners onbruikbaar zijn geworden en er geen fatsoenlijke ingame scanner is, denk ik dat dit de doodsteek was voor de game. Ik ga niet lopen zoeken of hopen dat ik bepaalde Pokes krijg.

They fucked it up, bigtime. ;(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Och, we hadden hier ook een lvl 10 rode gym. Liep er langs met het uitlaten van de hond en zag een Mystic die probeerde een deukje erin te krijgen, besloot 'em maar te helpen. Maar omdat we beide niet veel tijd hadden, zijn we bij lvl 6 gestopt.

Al die level 10 gyms zijn het in je eentje niet waard, en Instinct is bij mij in de buurt dood (zoals het zoontje van die Mystic ook al aangaf, deed me toch wel een beetje pijn), dus ik steek m'n tijd verder ook niet echt meer in de gyms. Ook al kan ik er een overnemen, sta ik daar in m'n eentje voor 15 min, en later in de avond is ie weer lvl 7-8 rood.
demo31051987 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:38:
Ik lees op Reddit dat de nesten weer zijn veranderd. The Silph Road heeft het over een nieuwe (4e) migratie. Kan iemand dit bevestigen?
Sinds wanneer zou dit zijn? Want het lijkt erop dat sinds gisteren het Kronenburger park hier in Nijmegen veel Charmanders is gaan spawnen (@Albantar, ook iets van meegekregen?). Het had voorheen vaak Abra's in ieder geval. Ik loop er alleen maar langs tijdens m'n lunch, dus echt farmen doe ik het niet, maar mogelijk kan ik hierdoor iig richting een Charizardje gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Grumpmeister op 06-10-2016 09:46 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Doopy-X- schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:41:
Nu de externe scanners onbruikbaar zijn geworden en er geen fatsoenlijke ingame scanner is, denk ik dat dit de doodsteek was voor de game. Ik ga niet lopen zoeken of hopen dat ik bepaalde Pokes krijg.

Mijn interesse werd al iets minder de afgelopen tijd. Maar ik denk dat dit een goed moment is om er maar mee te gaan stoppen. Of dat echt gaat lukken, tijd zal dat mij leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Doopy-X- schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:41:

Bij mij werkt de Zweed nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Grumpmeister schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Sinds wanneer zou dit zijn? Want het lijkt erop dat sinds gisteren het Kronenburger park hier in Nijmegen veel Charmanders is gaan spawnen (@Albantar, ook iets van meegekregen?). Het had voorheen vaak Abra's in ieder geval. Ik loop er alleen maar langs tijdens m'n lunch, dus echt farmen doe ik het niet, maar mogelijk kan ik hierdoor iig richting een Charizardje gaan.
Volgens The Silph Road is dit sinds vandaag. Maar welke tijdzone dat is, weet ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
demo31051987 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:47:
[...]

Bij mij werkt de Zweed nog steeds.
Kwestie van een paar dagen voordat al zijn 500.000 accounts geblokt zijn, hij heeft de handdoek al gegooid.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29
Ik vraag me wel af wat ze met die captha precies doen.
Als het alleen bij het inloggen is, zoals in de nieuwsberichten wordt gesuggereerd, is het vrij zinloos. 1x inloggen en je kunt de bot zijn gang laten gaan.
Aan de andere kant als ze de captha gaan vragen tijdens de gameplay jagen ze waarschijnlijk heel veel legitieme spelers weg. Want met zoveel activiteit hoeft een check op afwijkend gedrag maar een klein percentage vals positieven te hebben om een hoop overlast te geven.

Met andere woorden: eens met Doopy-X- wat betreft 'they fucked up'.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
demo31051987 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:38:
In Assen zie ik inderdaad dat een Charmander nest geen nest meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramones73
  • Laatst online: 26-08 14:53
Gebruik ik een simpel trucje voor , vanaf het moment dat ik een pokemon in een gym steek geef ik hem de naam van de gym ;)

Bijv Aan de sporthal van dorpje huppeldepup -> pokemon = HupSport

Simpel en oh zo handig om te weten waar je weer eens langs moet rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:41
Doopy-X- schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Kwestie van een paar dagen voordat al zijn 500.000 accounts geblokt zijn, hij heeft de handdoek al gegooid.
Volgens mij ben je niet helemaal goed geinformeerd:
https://twitter.com/FastPokeMapCom/status/783945852301799429

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30

Pathogen

Shoop Da Whoop

Tuttel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:27:

Mijn schoonmoeder is rood, mijn vrouw en ik geel. Als we met zijn drietjes op pad zijn kicken we wel eens een gym plat zodat schoonmoeder erin kan, en daarna voor onszelf, of op een andere volgorde.

Ik heb ook zat groepen basisschoolkinderen gezien die niet allemaal hetzelfde team waren, lijkt me niet gek dat die dan wel gewoon aardig voor elkaar kunnen zijn.
"Kunnen jullie die Snorlax onderaan er eens uit kicken? Daar kan ik niet tegen trainen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Rood en geel tegen blauw...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-09 23:53
Pathogen schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Mijn schoonmoeder is rood, mijn vrouw en ik geel. Als we met zijn drietjes op pad zijn kicken we wel eens een gym plat zodat schoonmoeder erin kan, en daarna voor onszelf, of op een andere volgorde.

Ik heb ook zat groepen basisschoolkinderen gezien die niet allemaal hetzelfde team waren, lijkt me niet gek dat die dan wel gewoon aardig voor elkaar kunnen zijn.
"Kunnen jullie die Snorlax onderaan er eens uit kicken? Daar kan ik niet tegen trainen!"
Ik las "Mijn schoonmoeder is dood" O-)
Alles is geoorloofd tegen blauw... Die hebben lang genoeg geheerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Godver, dacht kijk nog even of km map inmiddels niet meer werkt, maar hij werkt nog steeds, want er zit een 91% IV bulbasaur hier om de hoek die ik nu dus niet kan gaan halen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Blij om te zien dat hij toch een workaround heeft gevonden, een uur geleden zei hij nog:
FPM lasted 2.5months, it was a fun ride. Thanks for all the support. We're not closing down but I won't be as active.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ossi schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:44:

Ik las "Mijn schoonmoeder is dood" O-)
Wishfull thinking heet dat... :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
mark-k schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:48:
Godver, dacht kijk nog even of km map inmiddels niet meer werkt, maar hij werkt nog steeds, want er zit een 91% IV bulbasaur hier om de hoek die ik nu dus niet kan gaan halen :'(
ging jij niet 100% stoppen totdat Gen 2 uitkomt ?:)

on-topic:

Die maps e.d. hebben het spel gewoon veel simpeler gemaakt en daarom heeft man bij L25 oid al een (bijna) compleet Pokedex. Nu heeft Niantic moeite ervoor gedaan zodat het spel legetiem gespeeld gaat worden, mja blijkbaar zijn we al te verwend.

Ik ben b.v. bijna L27 en heb een pokedex van precies 100 (seen en caught). Voor mijn werk ben ik in >10 EU landen geweest waar ik PoGo gespeeld heb (na het eten maar even 1 of 2 uurtjes rondwandelen). Ik verwacht toch echt dat ik wat meer mons zou moeten hebben gezien dan een gemiddelde speler. Het tegendeel is hier wel bewezen :)

Mja ik vind het wel een lekker weer game trouwens, bij winter gaat 't zowiezo veel minder worden (i.i.g. voor mij). Het is maar de vraag of Niantic echt een grote update uit wil bringen in deze tijd. Misschien rond Kerst, als iedereen weer meer vrije tijd heeft?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mofkees schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

ging jij niet 100% stoppen totdat Gen 2 uitkomt ?:)

on-topic:

Die maps e.d. hebben het spel gewoon veel simpeler gemaakt en daarom heeft man bij L25 oid al een (bijna) compleet Pokedex. Nu heeft Niantic moeite ervoor gedaan zodat het spel legetiem gespeeld gaat worden, mja blijkbaar zijn we al te verwend.

Ik ben b.v. bijna L27 en heb een pokedex van precies 100 (seen en caught). Voor mijn werk ben ik in >10 EU landen geweest waar ik PoGo gespeeld heb (na het eten maar even 1 of 2 uurtjes rondwandelen). Ik verwacht toch echt dat ik wat meer mons zou moeten hebben gezien dan een gemiddelde speler. Het tegendeel is hier wel bewezen :)

Mja ik vind het wel een lekker weer game trouwens, bij winter gaat 't zowiezo veel minder worden (i.i.g. voor mij). Het is maar de vraag of Niantic echt een grote update uit wil bringen in deze tijd. Misschien rond Kerst, als iedereen weer meer vrije tijd heeft?
Nee, ik ging stoppen tot het weer werkt met root, dat is iets heel anders. Wilde gewoon even zien of de maatregelen al enig effect hebben gehad op 'cheats', maar mijn speelaccount kan niks meer terwijl mijn 'cheat' nog gewoon werkt. Omgekeerd effect dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als het goed is gaan ze tegen de feestdagen de pvp update uitbrengen toch? Als het weer mooi weer wordt de Gen2 update.

Die maps maken het niet zozeer makkelijker, op deze manier draait het niet alleen om toevallig de juiste pokemon tegen te komen. In de game zelf zit maar een matige hunt mogelijkheid met die brakke scanner.

Ze moeten gewoon de gyms uitbreiden en pvp/trading erin brengen zodat er veel meer te doen valt dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mofkees schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Het weer heeft hier sinds de introductie van het spel natuurlijk gigantisch meegezeten. Omdat ik al jaren Ingress speel ben ik daarmee al door meerdere winters gegaan. Dan wordt het voor mij zeker minder omdat ik het spel net als PoGo voor de lichaamsbeweging speel en er dan minder makkelijk met de fiets opuit trek. Ik wil niet op flinke afstand van huis met een lekke band staan terwijl het donker wordt/is en het snel flink kouder aan het worden is. Als het zacht weer is in de zomer dan is dat geen probleem.

Ik spreek niet van een winterstop, maar wel van een winterdip. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:10:
[...]

Het weer heeft hier sinds de introductie van het spel natuurlijk gigantisch meegezeten. Omdat ik al jaren Ingress speel ben ik daarmee al door meerdere winters gegaan. Dan wordt het voor mij zeker minder omdat ik het spel net als PoGo voor de lichaamsbeweging speel en er dan minder makkelijk met de fiets opuit trek. Ik wil niet op flinke afstand van huis met een lekke band staan terwijl het donker wordt/is en het snel flink kouder aan het worden is. Als het zacht weer is in de zomer dan is dat geen probleem.

Ik spreek niet van een winterstop, maar wel van een winterdip. :O
Lekker gaan wandelen dan in de winter. Vind 't persoonlijk erg lekker om in de kou een rondje te lopen.
Voor PoGo een minder grote radius dan met de fiets maar voor je beweging alsnog prima. Genoegen nemen met iets minder gyms! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Lekker gaan wandelen dan in de winter. Vind 't persoonlijk erg lekker om in de kou een rondje te lopen.
Voor PoGo een minder grote radius dan met de fiets maar voor je beweging alsnog prima. Genoegen nemen met iets minder gyms! :p
Dat is dan ook het gevolg ja. Dichter bij huis blijven, en meer te voet. En het weer zal minder vaak aantrekkelijk zijn. Om die redenen de dip.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Ik had vanochtend een Nicki Minaj die een Drowzee wou laten schrikken :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tSIFvKw.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
App liep vast tegen de middagpauze en kan sindsdien niet meer inloggen. Google account. Volgens ispokemongodownornot zijn er niet echt problemen.

*edit: Hij doet het weer
Marselaar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:10:
[...]
Ik hou een speciale gym administratie bij. Mijn Victreebell van 1401 CP zit al 25 dagen in dezelfde gym.
Helaas is mij Victreebell zojuist thuisgekomen...

[ Voor 53% gewijzigd door Marselaar op 06-10-2016 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Wheeeeeee ik heb een Raichu. 98% en met de perfecte aanvalscombo. Ik laat hem nog even meelopen voor snoepjes om hem op te pompen want hij is nog maar 1152 en dat kan nog flink hoger. Weer een Gyroskiller erbij!

Pokédex staat nu op 126/126.

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 06-10-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Hoppa, lekker hoor!
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:15:
Wheeeeeee ik heb een Raichu. 98% en met de perfecte aanvalscombo. Ik laat hem nog even meelopen voor snoepjes om hem op te pompen want hij is nog maar 1152 en dat kan nog flink hoger. Weer een Gyroskiller erbij!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Laatst online: 10:50
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:15:

Pokédex staat nu op 126/126.
Gefeli!
Hoe staat het met de snolaxjacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
daan! schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:25:
[...]

Gefeli!
Hoe staat het met de snolaxjacht?
Nog steeds geen Snurkel gezien... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik kan maar geen hitmonlee vinden. Dat is de laatste die ik moet buiten de regionale. Heel raar want ik heb al 9554 pokemons gevangen. En kom regelmatig op plaatsen waar die af en toe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Gravediggerxx schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:54:
Ik kan maar geen hitmonlee vinden. Dat is de laatste die ik moet buiten de regionale. Heel raar want ik heb al 9554 pokemons gevangen. En kom regelmatig op plaatsen waar die af en toe komt.
Same here... Ik heb wel twee Hitmonchans gevangen (de evolutie van Hitmonlee), maar nog nooit een Hitmonlee gezien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29
Gravediggerxx schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:54:
Kun je ergens zien hoeveel pokemons je gevangen (en gehatched) hebt?

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daan!
  • Laatst online: 10:50
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

Same here... Ik heb wel twee Hitmonchans gevangen (de evolutie van Hitmonlee), maar nog nooit een Hitmonlee gezien. :D
Heb ze beide nog niet, maar ik dacht dat ze beide niet verder konden evolueren?
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/46/94/ab/4694ab80c67eee46b41a179e28c1f234.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaQu
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-02-2022
daan! schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

[afbeelding]
Is inderdaad geen evolutie van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Quincy5 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Kun je ergens zien hoeveel pokemons je gevangen (en gehatched) hebt?
Gewoon links onder op afbeelding van uw manneke tikken en dan kan je alle medailles zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
daan! schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

[afbeelding]
Oooooooo ik dacht dat de Hitmonlee evolueerde tot Hitmonchan. Inderdaad, ik check net de Pokédex en daar staat bij de Hitmonchan inderdaad geen evolutiepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb ze beiden nog niet nu ik opnieuw ben begonnen. Op mijn vorige account wel, meerdere keren zelfs (allemaal eieren), maar ik heb nu wel gewoon een snorlax in het wild gevangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mx. Alba schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

Oooooooo ik dacht dat de Hitmonlee evolueerde tot Hitmonchan. Inderdaad, ik check net de Pokédex en daar staat bij de Hitmonchan inderdaad geen evolutiepad.
Voor 'straf' Pokémon Rood/Blauw/Geel gaan spelen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Zelfs met mijn telefoon ge-unroot en xposed verwijderd geen succes. :(

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20161006_141322_2016-10-06%2011.30.42.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Er is ook weer een nest migration geweest trouwens. Wilde deze week pikachu's en rhyhorns gaan hoarden in Haarlemmermeer, maar het pikachu nest is veranderd in tentacool nest. Rhyhorn nest lijkt weg te zijn :(

Edit: volgens the silph road nu wel Charmander nest vlak bij werk :)

Edit2: zie ook hier

[ Voor 33% gewijzigd door Azaruc op 06-10-2016 14:51 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:59
waar controleren jullie waar die nesten zijn?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
-TheNose- schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:10:
Ik heb ze beiden nog niet nu ik opnieuw ben begonnen. Op mijn vorige account wel, meerdere keren zelfs (allemaal eieren), maar ik heb nu wel gewoon een snorlax in het wild gevangen. :P
Komen ze uit 5 of 10km eieren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Marselaar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:03:
[...]

Komen ze uit 5 of 10km eieren?
Bekijk de opening post eens.. :P
Dit zijn echt te simpele vragen, sorry hoor. Maar een simpele google / 1 sec zoeken in het topic en je had het geweten. O+

Edit: Het zijn 10km eieren trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door JamesB009 op 06-10-2016 15:06 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Pagina: 1 ... 105 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status