Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Pathogen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:39:
Ik heb trouwens sinds 0.39 (0 of 1) veel vaker dat PoGo de verbinding kwijt is, Pokémon die ik aanklik die gewoon niet in het vangscherm komen en na een minuut "Error" weergeven.

Geen idee of dat aan mij ligt, ik heb rond die tijd ook een OS update gehad (Oneplus X) en ik heb het gevoel dat mijn 3G/HSDPA verbinding in zijn geheel wat meer wonky is.
Ligt voornamelijk aan je internet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
mark-k schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Ook dan deel je je account, want je bedient hem niet meer zelf. Is alleen een beetje lastig te checken.
Ik heb op vakantie mijn account gedeelt met 4 van mijn 6 kinderen (de tweeling is nog te jong, al zijn ze enorm fan van Pikachu), ben ik nu ook een cheater? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

Ik heb op vakantie mijn account gedeelt met 4 van mijn 6 kinderen (de tweeling is nog te jong, al zijn ze enorm fan van Pikachu), ben ik nu ook een cheater? :+
Tuig van de richel zoals onze premier zou zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:23

Nogne

>.<

Pathogen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:39:
Ik heb trouwens sinds 0.39 (0 of 1) veel vaker dat PoGo de verbinding kwijt is, Pokémon die ik aanklik die gewoon niet in het vangscherm komen en na een minuut "Error" weergeven.

Geen idee of dat aan mij ligt, ik heb rond die tijd ook een OS update gehad (Oneplus X) en ik heb het gevoel dat mijn 3G/HSDPA verbinding in zijn geheel wat meer wonky is.
Je bent niet de enige, ik was laatst op Kijkduin en heel veel mensen hebben hier last van. En het soms totaal niet, en het volgende moment heb je alleen maar errors (ik heb het trouwens op iOS).

Moet het afkloppen want de afgelopen 3 dagen geen problemen meer gehad.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Je bent niet de enige, ik was laatst op Kijkduin en heel veel mensen hebben hier last van. En het soms totaal niet, en het volgende moment heb je alleen maar errors (ik heb het trouwens op iOS).

Moet het afkloppen want de afgelopen 3 dagen geen problemen meer gehad.
Koop dan ook geen Apple zooi, ik heb nergens last van met Android...rent weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Ja want een OnePlus X is ook van Apple |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Hij maakte vrij duidelijk een grapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

IdieEasy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Hij maakte vrij duidelijk een grapje :P
Snap dat hij dat probeerde, maar de "grap" is juist dat het op Android ook niet werkt.
Had hij Windows Mobile gezegd dan had ik het een grap gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

...je schrijft ik heb het trouwens op IOS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

En degene die het probleem momenteel heeft een OnePlus X (waar ik op reageerde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Als reply op Pathogen, die aangeeft het probleem op de OnePlus te hebben..

D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja verdorie, lezen tussen het werken door is blijkbaar moeilijker dan ik dacht. I stand corrected (dit schrijvende op mijn MacBook).

Mijn volgende poging tot humor zal beter zijn...echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 12:30

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik zie in ieder geval dat mijn telefoon al bijna een week lang liegt dat er geen updates klaarstaan, dus maar eens Marshmallow op mijn OPX zetten en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er hier android gebruikers die beta's draaien van PoGo? Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:04:
Zijn er hier android gebruikers die beta's draaien van PoGo? Is dat wat?
Kan dat dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
Waarom zou je de beta draaien? Vind je de officiële versie soms niet instabiel genoeg? _o-

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zie soms weleens een APK langskomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:05:
[...]

Zie soms weleens een APK langskomen...
Ah, ik dacht heel even dat er daadwerkelijk een Beta programma was. Nevermind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
-TheNose- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Net als je pokemons zeker? Die rennen ook weg....

PSN: Marselaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Vandaag na 3 elektrabuzzen met fighting en discharge eindelijk een buzz met Thunder :o . En een derde earodactyl met acient power. |:( En een hitmonchan die ik net een dag eerder gevangen had.

Mijn gevoel met de 10 km eieren, je probeerd ze te verzamelen en hopen op een lapras of snorlax, maar als dat niet lukt dan maar een magmar of een andere die we nog niet hebben. Met nog 100m te lopen voordat de eieren uitgebroed worden, stijgen de zenuwen. Zal het dan toch..... Ah nee die heb ik al, *Check de aanvallen* Grrrr jammer van de plaats in de bag. Doe mij maar pidgeys uit 2km eieren, die zijn nog goed voor de candy :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
Die 10km eieren hebben ze toch disabled met de laatste patch?!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

schaapiej schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:36:
Je bedoelt de eerste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Pathogen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Je bedoelt de eerste patch?
Momenteel droppen ze alleen voor de betalende spelers. Straks met gen-2 (€25,-) droppen er enkel nog 10 km eieren mits je op Gen-2 zit. Daar kunnen dan wel beide gens uit droppen.

spoiler:
(pssst, ik ben troll)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ook regelmatig last met inloggen en verbroken verbinding. Helaas merk ik dat laatste niet altijd meteen. Maar pas nadat ik merk dat ik tijdje geen nieuwe Pokemon zie spannen, of wanneer ik er een wil vangen. Dan pas verschijnt er een error.

Of (en meestal heeft dat met gyms te maken) dat je er ineens uitklapt, inloggen lukt dan ook niet meteen. Pas na een paar keer laadt ie wel ineens door.

Over accountsharing...mijn zoontje van inmiddels 6 is er dan ook zo een denk?
Die heeft samen met mama een account aangemaakt op de iPad mini thuis. Hij vond de blauwe vogel toch ook wel mooi. Gebruikt ie alleen thuis, dus hij is afhankelijk van wat er in de tuin spawnt. Inmiddels daar al wel level 6 mee geworden :+

Zijn originele account staat op mijn telefoon (andere naam en ander e-mailadres). Mama heeft ook een account gemaakt oo haar telefoon.

Nu vanochtend kon mijn zoontje met geen mogelijkheid meer inloggen op de iPad mini? Was ie weer boos op mij, want 'papa, jij hebt mijn account gestolen' (waarom heb ik dat toch altijd gedaan?) :-(

Ben benieuwd of dat account weer werkt vanavond, lijkt me niet dat daar een of andere ban op kan zitten toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
schaapiej schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:36:
Zijn er 10km eieren!??

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Die kreeg je als je een ticket aan had gemaakt bij Niantic dat niet binnen 24u beantwoord werd, zaten Legendaries in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Pathogen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

Die kreeg je als je een ticket aan had gemaakt bij Niantic dat niet binnen 24u beantwoord werd, zaten Legendaries in :)
en ditto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
Anders krijg je uit de 2 10km eieren een Pinsir en een Eevee :P he bah :(

Naja, ik had nog geen Flareon, nu dus wel maar dat had gewoon een Snorlax moeten zijn, of een van de hitmons, of een chansey ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
net nog een 10km ei gehad :) en ik ben lvl 24 :) heb er nu weer drie ze zijn inderdaad zeldzaam!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marselaar schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Net als je pokemons zeker? Die rennen ook weg....
Net nog een ratata idd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hmm, qua Pokédex zou ik eigenlijk alleen nog maar 5km en 10km eggs moeten gaan hatchen. Gelukkig heb ik alleen nog maar 5k eggs.
Om de een of andere reden blijf ik toch eerst 2km doen, instant gratification ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Zit al weer een hele tijd op 5 10km eieren.

Pas bij 6 wil ik ze gaan uitbroeden.

Mijn 23 10km eieren tot nu toe:
1x Hitmonchan ~850
1x Hitmonlee ~400
1x Chansey ~270
4x Eevee ~600
4x Jynx ~900/1000
2x Electabuzz ~1000
2x Magmar ~1000
2x Pinsir ~700/~1200
1x Kabuto ~590
1x Dratini ~550
1x Onyx ~475
1x Omanite ~600
1x Aerodactyl ~1200
1x Scyther ~1100
Zoals de oplettende lezer ziet, ontbreken hier de twee Pokémon waar het echt om draait bij die 10km eieren :(

In de eerste week van opsparen kregen we 4 eieren.
daarna duurde het een week tot het 5e 10km ei.
Nu is het alweer 1,5 week geleden. Dus 7 of meer 10km eieren verzamelen is wel een prestatie hoor!
Bij 6 gaan ze toch echt de incubators in hier...

(edit: scyther toegevoegd)

[ Voor 3% gewijzigd door readytoflow op 04-10-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

readytoflow schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:24:

1x Chansey ~270
4x Eevee ~600
4x Jynx ~900/1000
2x Electabuzz ~1000
2x Magmar ~1000
2x Pinsir ~700/~1200
1x Kabuto ~590
1x Dratini ~550
1x Onyx ~475
1x Omanite ~600
1x Aerodactyl ~1200
Even vetgedrukt welke je aan mij mag geven :P Kabuto/Dratini mag ook hoor, maar dat is alleen voor de evolutie die ik nog niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:40

Shiro

Serenity

In anderhalf week maar 2 kunnen verzamelen, maar wel non-stop eieren broeden met 100 gym coins als dagelijks inkomsten, dus 2 incubator per 3 dagen. Uiteindelijk toch maar besloten mijn 10KM eieren te gaan uitbroeden, omdat ik te weinig ruimte had in mijn bag en 3 Incubators kreeg bij level up.

Ze kwamen gisteren uit, een Jynx en een Omastar.. wat een teleurstelling weer.. Van de 5KM eieren was alleen Porygon noemswaardig en misschien Ghastly omdat het een 100% was :D (mijn eerste 100% en dat met 5949 pokemon's gevangen en 188 eieren uitgebroed)

Eieren weer restocked en heb er nu weer 1 10KM ei, dit keer ga ik weer proberen 6 of 9 keer een 10KM ei te krijgen voor ik het ga uitbroeden...

[ Voor 21% gewijzigd door Shiro op 04-10-2016 14:50 ]

SR+ MiC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Zo zie je maar weer... Die Chansey en Aerodactyl zijn de enige die ik in het wild nog niet ben tegengekomen. Dus die hou ik graag zelf. :)

Als ik nu weinig tijd heb, en moet kiezen tussen het vangen van een Jynx, Magmar en een Weedle, kies ik die Weedle. Levert tenminste nog XP op bij een evolutie.
Ik heb al Jynxen en Magmars weggedaan. en nu van beiden denk 4 a 5 in mijn tasje zitten. Wat moet ik ermee?

Omanyte was wel handig voor de candy inderdaad.
Scyther was ik vergeten. Ook een van gehad. even editten.

Van de 70 verschillende pokemon die uit eieren kunnen komen, heb ik er zo te zien 4 nog niet gehad:
- Lickitung
- Lapras
- Snorlax
- Porygon (wel gevangen in het wild)
Lekker handig, want die kan ik via buddy-systeem ook nooit bij elkaar wandelen.

Maar zo kan ik dus echt die posts hier gewoon niet voorstellen. Hoe kom je in vredesnaam aan 10+ snorlaxxen? Of zoveel Dragonites? Ik heb ze nog nooit gezien. Ben toch paar keer een paar uurtjes op kijkduin geweest. Waar wonen jullie ergens? Coumarine City of zo?

Ok ,ik geef toe. Ik heb ook wel eens gekeken bij onze Zweedse vrienden. Maar ook daar nog nooit een Lapras, Snorlax of Dragonite gezien. En dan nog. Ik heb echt maar een paar keer gekeken want het schiet toch niet op... Hoe groot is de kans dat ik een Snorlax zie? en hoe groot is de kans dat ik daar binnen 10 minuten ben? is echt nihil.

Ben eigenlijk wel benieuwd. Hoeveel van welke Pokemon er zoal op een dag spawnen in een bepaald gebied. Dus achteraf. Hoeveel Laprassen ben ik vandaag al misgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Toen ik mijn één na laatste 10km ei tot nu toe uitgebroed had kreeg ik een nieuw 10km ei er voor terug. Uit dat één na laatste ei kwam helaas een Pinsir, echter heeft het 10km ei wat er voor in de plaats kwam de teleurstellende hatch van daarvoor ruimschoots goedgemaakt. Er zat namelijk een Snorlax in met een heerlijke moveset.

Snorlax
CP: 1724
IV: 73
Moves: Zen Headbutt / Hyper Beam
Candy: 32

Ik heb meteen alle candy's gebruikt en hij heeft nu een CP van 2199 met 222 HP.

Heel tof dat er een Snorlax uit kwam, dat had ik niet verwacht! :D

En gisteren kreeg mijn eerste Arcanine al Fire Fang en Fire Blast, dus ook super relaxt.

[ Voor 7% gewijzigd door darkdesign op 04-10-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
readytoflow schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:54:
Zo zie je maar weer... Die Chansey en Aerodactyl zijn de enige die ik in het wild nog niet ben tegengekomen. Dus die hou ik graag zelf. :)

Als ik nu weinig tijd heb, en moet kiezen tussen het vangen van een Jynx, Magmar en een Weedle, kies ik die Weedle. Levert tenminste nog XP op bij een evolutie.
Ik heb al Jynxen en Magmars weggedaan. en nu van beiden denk 4 a 5 in mijn tasje zitten. Wat moet ik ermee?

Omanyte was wel handig voor de candy inderdaad.
Scyther was ik vergeten. Ook een van gehad. even editten.

Van de 70 verschillende pokemon die uit eieren kunnen komen, heb ik er zo te zien 4 nog niet gehad:
- Lickitung
- Lapras
- Snorlax
- Porygon (wel gevangen in het wild)
Lekker handig, want die kan ik via buddy-systeem ook nooit bij elkaar wandelen.

Maar zo kan ik dus echt die posts hier gewoon niet voorstellen. Hoe kom je in vredesnaam aan 10+ snorlaxxen? Of zoveel Dragonites? Ik heb ze nog nooit gezien. Ben toch paar keer een paar uurtjes op kijkduin geweest. Waar wonen jullie ergens? Coumarine City of zo?

Ok ,ik geef toe. Ik heb ook wel eens gekeken bij onze Zweedse vrienden. Maar ook daar nog nooit een Lapras, Snorlax of Dragonite gezien. En dan nog. Ik heb echt maar een paar keer gekeken want het schiet toch niet op... Hoe groot is de kans dat ik een Snorlax zie? en hoe groot is de kans dat ik daar binnen 10 minuten ben? is echt nihil.

Ben eigenlijk wel benieuwd. Hoeveel van welke Pokemon er zoal op een dag spawnen in een bepaald gebied. Dus achteraf. Hoeveel Laprassen ben ik vandaag al misgelopen?
Ik zag ook nooit snorlaxen, maar vanmorgen opeens in Brunssum centrum en bleef na 1 berry en een normal ball gelijk zitten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:56

hneel

denkt er het zijne van

http://www.nu.nl/games/43...pokestop-in-kijkduin.html

Ik dacht dat Niantec geen verzoeken voor nieuwe pokestops meer in behandeling nam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
hneel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:27:
http://www.nu.nl/games/43...pokestop-in-kijkduin.html

Ik dacht dat Niantec geen verzoeken voor nieuwe pokestops meer in behandeling nam?
Dan was ik toch niet gek afgelopen zaterdag, want ik dacht inderdaad dat er voorheen 4 waren en ik zag er toch inderdaad 5...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
Whahaha Ultimate trolling van Niantic. "Oh, jullie vinden dat er teveel mensen pokemon komen vangen? Hier een extra plek die hun helpt om pokemon te vangen" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 12:01
Hadden ze maar niet een speciale paal neer moeten zetten en zichzelf adverteren met Pokemon hoofdstad van Nederland toch? Ze hebben het zelf nog extra lopen promoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Viccers schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:02:
Hadden ze maar niet een speciale paal neer moeten zetten en zichzelf adverteren met Pokemon hoofdstad van Nederland toch? Ze hebben het zelf nog extra lopen promoten...
Dat was één raadslid zonder medeweten van de rest van het stadsbestuur, dus dat vind ik niet echt een argument.

Beetje alsof je oom een opmerking maakt en dan gezegd wordt "Heel familie Viccers vind dit of dat..".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 12:01
Ik doel niet op de bevolking van Kijkduin maar de gemeente Den Haag zelf.

Ik kan bijna niet geloven dat het een actie was zonder medeweten van het bestuur; het is zo duidelijk in de media geweest dat ze dat echt wel hadden voorkomen als ze het echt geen goed idee vonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Is een Blastoise met water gun en flash cannon een beetje een gymwaardige verdediger? Het hoort de beste moveset te zijn voor defense. Of doet hij gewoon altijd onder voor vaporeon qua defense?
Ik vind het toch jammer dat een makkelijk verkrijgbare pokemon als vaporeon denk ik sterker is dan sommige waar je zo lang voor moet grinden, zoals Blastoise en gyarados, heb er inmiddels 5 en kan nog 5 eevees evolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:00
Wat bedoelen jullie eigenlijk met het 'level' van een Pokemon? Ik stelde dezelfde vraag vanmiddag aan een collega en die gaf aan dat het te maken heeft met de 'boog' die te zien is bij de afbeelding, maar dan nog staat er geen numerieke waarde bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

PhilipsFan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:56:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met het 'level' van een Pokemon? Ik stelde dezelfde vraag vanmiddag aan een collega en die gaf aan dat het te maken heeft met de 'boog' die te zien is bij de afbeelding, maar dan nog staat er geen numerieke waarde bij...
Dat klopt. Er staat geen numerieke waarde bij, maar hoe verder de boog is, hoe dichter het level van de Pokémon bij jouw level zit.
Een compleet gevulde boog is jouw level+1,5, dus als jij level 25 bent en de boog zit vol, dan is de Pokémon 26,5.

Met het handje kun je dit met een geodriehoek misschien wel mooi uitlezen, maar met een app met screen overlay is het veel makkelijker.
Numeriek had nog veel makkelijker geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Eindelijk genoeg candy voor een Muk, moet nu wel een fatsoenlijke grimer vangen om te evolven...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:07:
Eindelijk genoeg candy voor een Muk, moet nu wel een fatsoenlijke grimer vangen om te evolven...
Volgens mij kan je een Grimeur vaak wel vinden in de buurt van een Mime... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

:?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

Hij maakt hem gewoon he... :X *O*
Overigens iets minder actief momenteel, nieuwe telefoon binnen dus kan eindelijk van de tablet af, daarnaast is er ook een update in gta online die me wel aanspreekt dus het beetje vrije tijd moet over meer verdeeld worden haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 13:03
mark-k schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

1 vd 2 n bot geweest oid?

Ik ben trouwens lvl 28, heb gewoon pech dat niks fatsoenlijke IV heeft. Heb wel mn gyarados nog gepowered gisteren, dus zit nu op nog maar 450k dust.
:X :X

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20161004_210030_pokestops.png

Links de pokestops in het dorp waar ik woon (ong 5600 inwoners)
Rechts de pokestops in de stad waar ik werk.

Het spreekt voor zich dat ik mijn ballen meestal na het werk verzamel. Ik vond het daarom erg jammer dat Niantec geen pokestops meer wilde toevoegen. Ik begreep het wel; dat kost ze immers tijd en levert ze niks extra's op, en het gaat hen er toch om geld te verdienen.
Vandaar dat ik toch enigszins verbaasd was dat er nu in Kijkduin toch een extra stop is geplaatst. Het is niet dat er nu daar te weinig waren...

(PS: nee, ik woon niet op het plekje van de marker)

[ Voor 5% gewijzigd door hneel op 04-10-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:00
hneel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:04:
[afbeelding]

Links de pokestops in het dorp waar ik woon (ong 5600 inwoners)
[...]
Offtopic, welke app is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Zie rode vak dat je ziet als je reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
mark-k schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:16:
[...]

Als mensen dit soort screenshot blijven posten en het wordt toegelaten door de mods.. Kan er net zo goed een naam bij gezet worden! :p

Heb vandaag een party nutteloze 5km eieren gehad... Staryu, Oddish, Ekans, Krabby, Tentacool en 2x Sandshrew. Als ik als reward dan maar wat 10km eieren terug krijg! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:08

TAA

Liever IRC

schaapiej schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:36:
Heb vandaag een party nutteloze 5km eieren gehad... Staryu, Oddish, Ekans, Krabby, Tentacool en 2x Sandshrew. Als ik als reward dan maar wat 10km eieren terug krijg! :X
Alles is relatief; ik zou graag nog wat Oddish en Sandshrew candy uit m'n 5km eieren krijgen... die krengen spawnen hier bijna nooit en ik moet de laatste evo's dus nog... (lvl25, 122 in de pokedex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
mark-k schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:16:
[...]

Hoe moet hij nou weten dat het gaat om een hack, cheat, GPS-spoof of dataminer?
Het ziet er gewoon uit als een map met pokestops.. niet per sé tegen de regels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:50
Het aantal spelers lijkt hard achteruit te gaan. In het drop waar ik woon was het vroeger een lvl 10 toren van blauw nu heb ik m rood gemaakt en level ik m elke keer net tot onder het volgende level. De volgende moet wel moeite doen en krachtige pokemons hebben maar snel een niveau hoger. Echter.. al 4 dagen niemand die erin wil :( En blauw doet ook geen moeite. Ach ja... help mij weer in 10 torens te zitten.

Heb ook op een afgelegen plek een Snorlax van 1900 CP erin gezet. Normaal wordt die toren elke dag overgenomen door elke kleur dan ook. Echter allemaal casual spelers en er is enorm slecht bereik. Maar ik heb een zwak wifi signaal gevonden, ingelogd en mijn Snorlax erin gedumpd. Duurt wel lang voordat ik m terug zie... misschien nooit meer?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Slecht weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 21:34
Achja, Niantic heeft het zelf verziekt door nog steeds geen nieuwe generaties Pokémon toe te voegen en de tracking niet te fixen.

Ik vind het al niet eens jammer meer dat zoveel mensen er mee kappen. Ik speel ook al weken lang niet meer.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ach, ik ben niet meer zo fanatiek aan het harken, maar ik wil wel de pokedex vol maken! Helaas mis ik nog steeds snorlax, die is me gewoon echt niet gegund...gisteren alweer me 7e Pinsir (120 candy nu)..
De rest schiet nu wel aardig op na gericht zoeken! Zit nu op 139, moet alleen nog venusaur en Muk verder, buddy's FTW!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
Only schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 00:04:
Ach, ik ben niet meer zo fanatiek aan het harken, maar ik wil wel de pokedex vol maken! Helaas mis ik nog steeds...
Dit dus. Hoewel, ik ben nog best fanatiek "mijn" gyms aan het verdedigen/terugpakken. Gisteren in Amsterdam collega even geholpen met een gym en toen kwam er een vrouw langs en die vroeg: "Nog steeds Pokemon?". Stijgende verbazing dus als je nog steeds met de hype bezig bent.

Zo lang ik het leuk vind, blijf ik spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

The Source schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:17:
Het aantal spelers lijkt hard achteruit te gaan. In het drop waar ik woon was het vroeger een lvl 10 toren van blauw nu heb ik m rood gemaakt en level ik m elke keer net tot onder het volgende level. De volgende moet wel moeite doen en krachtige pokemons hebben maar snel een niveau hoger. Echter.. al 4 dagen niemand die erin wil :( En blauw doet ook geen moeite. Ach ja... help mij weer in 10 torens te zitten.

Heb ook op een afgelegen plek een Snorlax van 1900 CP erin gezet. Normaal wordt die toren elke dag overgenomen door elke kleur dan ook. Echter allemaal casual spelers en er is enorm slecht bereik. Maar ik heb een zwak wifi signaal gevonden, ingelogd en mijn Snorlax erin gedumpd. Duurt wel lang voordat ik m terug zie... misschien nooit meer?? :(
Als je ergens rond Utrecht of Zuid-Holland zit, dan wil ik wel ff een sterke Pokemon erbij duwen, want elke dag krijg ik wel figuurlijk een pokemon terug in een bodybag :P en dat zijn dan Pokemon's uit stabiele lvl 10 gym's denk niet eens zozeer dat een andere team het heeft overgenomen, maar meer dat mijn qua CP de laagste werd en eruit is gewerkt.

En ja, het is duidelijk aan minder actief, de gym scene is ook meer een spelletje voor alleen mensen met 2k+ CP pokemon's. Kan me voorstellen dat de gemiddelde casual dat gewoon niet heeft.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Shiro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:33:
[...]

En ja, het is duidelijk aan minder actief, de gym scene is ook meer een spelletje voor alleen mensen met 2k+ CP pokemon's. Kan me voorstellen dat de gemiddelde casual dat gewoon niet heeft.
Mijn hoogste Pokemon die in en gym gaat is cp1840. Ik heb twee hogere en die gebruik ik om aan te vallen. Ik ben lvl 25 en heb gewoon geen hogere. Vraag me wel eens af waar iedereen die vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

schaapiej schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Als mensen dit soort screenshot blijven posten en het wordt toegelaten door de mods.. Kan er net zo goed een naam bij gezet worden! :p
Nee, want op dit moment worden er geen regels overtreden, echter als je de naam/link post wel.
De "bijnamen" helpen ook al een beetje, maar vooral als je weet waar je het over hebt.

Mocht iemand echt interesse hebben dan zouden ze het via google vast wel kunnen vinden. Het is niet alsof ze heel ver verstopt zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Marselaar schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Mijn hoogste Pokemon die in en gym gaat is cp1840. Ik heb twee hogere en die gebruik ik om aan te vallen. Ik ben lvl 25 en heb gewoon geen hogere. Vraag me wel eens af waar iedereen die vandaan haalt.
Die halen we van het feit dat we geen lvl25 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 08:28
[...]

Hoeveel dust heb je momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Gisteren na werk zag ik in de metro een gym die twee plekjes vrij had. Moet daarna nog met de auto, maar met een kleine omweg richting huis dus. Hup een pokemon de gym in en ff kijken wat er in de buurt is en wat zie ik daar op de scan...een Venusaur!! Zo die kan ik ook weer van de lijst afstrepen...moest anders nog 40 candies verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dat is het bij mij meer ja, ik probeer 's avonds nog wel een uurtje te lopen, maar het is om half 8 donker en een stuk kouder dan vorige week.
Ik hoop dat het van het weekend wat aangenamer is, dan ga ik zondag er weer een dagje op uit :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

[...]

Ligt er inderdaad aan of je dust in je Pokemon steekt of niet. Een Vaporeon (IV67) van level 26.5 (max level als je zelf lvl 25 bent) heeft een CP van 2006.

Exeggutor met level 26.5 zit al op bijna 2200CP met een IV van 89.

Ofwel, met wat dust erin pompen kom je er wel. En uiteraard kan je dan zeggen dat die Pokemon's niet zo makkelijk te vinden zijn, maja, je moet er uiteraard wel wat moeite voor doen, of op de juiste locatie wonen.:)

Overigens ben ik zelf level 30, dat is dus meer dan 2miljoen exp. Een level 25 is 710k exp, om een idee te geven hoeveel tijd en pokemon's bij mij al door de shredder zijn gegaan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Shiro op 05-10-2016 09:25 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ajaxalex schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:01:
[...]

Hoeveel dust heb je momenteel?
Genoeg maar de meeste zijn al gepowerupped zoveel ik candy of level heb.
Shiro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
Ofwel, met wat dust erin pompen kom je er wel. En uiteraard kan je dan zeggen dat die Pokemon's niet zo makkelijk te vinden zijn, maja, je moet er uiteraard wel wat moeite voor doen, of op de juiste locatie wonen.:)
Niet dus. En vooral het laatste.

En ik gebruik geen maps met zweedse koks enzo. Misschien scheelt dat ook.

[ Voor 49% gewijzigd door Marselaar op 05-10-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Ik zit inmiddels ook een beetje op een punt dat er eigenlijk niets meer aan is. Ik zit nu op lvl 30 met een pokedex van 141. Ik moet er dus nog één: de Hitmonchan, die is zo goed als onmogelijk in het wild te vinden. Mijn enigste optie is 10 km eieren, en die lijken weer wat zeldzamer te zijn geworden.
Daarnaast heb ik wekenlang 10 pokemon in gyms zitten, dus daar is ook niet zoveel meer te doen...

Ik blijf nog wel steeds pokemons vangen op de wandeling met de hond 's avonds en tussen de middag op het werk, maar ik ga er niet meer speciaal voor op pad.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
sankao schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:46:
Ik zit inmiddels ook een beetje op een punt dat er eigenlijk niets meer aan is. Ik zit nu op lvl 30 met een pokedex van 141. Ik moet er dus nog één: de Hitmonchan, die is zo goed als onmogelijk in het wild te vinden. Mijn enigste optie is 10 km eieren, en die lijken weer wat zeldzamer te zijn geworden.
Daarnaast heb ik wekenlang 10 pokemon in gyms zitten, dus daar is ook niet zoveel meer te doen...

Ik blijf nog wel steeds pokemons vangen op de wandeling met de hond 's avonds en tussen de middag op het werk, maar ik ga er niet meer speciaal voor op pad.
Zo heeft elke regio ook weer zn problemen, hier hitmonchan al n keer of 4 gevangen en dus nog wel vaker op de map gezien, maar nog nooit ook maar ergens een Aerodactyl gespot (behalve in gyms maar die kun je niet vangen helaas).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daan!
  • Laatst online: 22:36
Inmiddels is op the silph road een overzicht te zien van alle nesten die gemeld zijn, waarbij de nesten die door meerdere mensen bevestigd zijn een fellere kleur hebben gekregen.
Dus niet meer per soort zoeken naar nesten, maar een helder overzicht in 1 kaart.
Enige kanttekening is wel dat alle mogelijke nesten die ooit gerapporteerd zijn erop staan, of het nou fout is of niet.
https://thesilphroad.com/atlas#7/52.224/6.021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:41
Zelfde probleem met hitmonchan en aerodactyl.

Pokemons die evolueerbaar zijn zal uiteindelijk wel allemaal lukken met hulp van het buddy systeem, maar begin me toch wel zorgen te maken of ik het uiteindelijk wel ga halen met de lage kans op sommige pokemons. Ben niet zo'n lure camper, en ze nog nooit in het wild tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Mirx_NL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:19:
Zelfde probleem met hitmonchan en aerodactyl.

Pokemons die evolueerbaar zijn zal uiteindelijk wel allemaal lukken met hulp van het buddy systeem, maar begin me toch wel zorgen te maken of ik het uiteindelijk wel ga halen met de lage kans op sommige pokemons.
Lol, en ik maar denken dat Hitmonchan de evolve van hitmonlee is....
En ik dacht dat ik er nog 11 moest, maar moet er nog 13. En van eentje weet ik dus niet eens wie het is.

Is dat even een tegenvaller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
daan! schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:12:
Inmiddels is op the silph road een overzicht te zien van alle nesten die gemeld zijn, waarbij de nesten die door meerdere mensen bevestigd zijn een fellere kleur hebben gekregen.
Dus niet meer per soort zoeken naar nesten, maar een helder overzicht in 1 kaart.
Enige kanttekening is wel dat alle mogelijke nesten die ooit gerapporteerd zijn erop staan, of het nou fout is of niet.
Nice. Ziet er goed uit. Beetje jammer dat nog niemand mijn nesten heeft geverifieerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Je kunt bovenin sorteren op geverifieerde nesten :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ziet er mooi uit! Wat betekenen de getallen in de markers? (ik zie niet direct een faq)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:31:
Ziet er mooi uit! Wat betekenen de getallen in de markers? (ik zie niet direct een faq)
Nummer in de Pokédex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

ah, ok. Ik vermoede eigenlijk hoe hoger, hoe vaker gesignaleerd. Is duidelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Zo, ik ben er nu wel klaar mee.
Zit nu op 140 @ pokedex. Level 27

Heb nog 4 candy nodig voor een Omastar en 11 voor een Machamp.

Nu w8 op Gen2.

En in de tussentijd mijn bags upgraden met coins die ik van gyms krijg.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/r8e4qf.png

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/xpxbiq.png

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2hxc19s.png
(Heb alleen geen incubators meer ;w)

Ps. Voordat ik weer bashposts krijg ..... :P
Heb wel al 550 eieren uitgebroed he! 8)7

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
Christus te paard, ben er zo klaar mee dat ik gewoon niets fatsoenlijks tegen komen. 0 Snorlax, 0 Lapras, nog 115 candy verwijderd van een Dragonite en nog ver weg van elke andere relevante evolutie. Alleen de vaporeons en die éne gyarados kunnen leuk mee doen.

Zit nu eindelijk wel redelijk stabiel rond de 7 gyms, dus eindelijk cash om een beetje incubators te pompen en daarmee toch proberen dichter bij die verdomde snorlaxen te komen. Zelfs een pokedex van net voorbij de 100 is treurig, mis bijvoorbeeld nog gewoon een growlith of een ponyta op level 28. D:

Oké, uit geklaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd geen eggs meer om te Hatcher. Straks moet ik nog de stad in dus ik ben benieuwd wat voor samenstelling van eggs ik dan krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:41
murphylee schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:12:
Heb wel al 550 eieren uitgebroed he! 8)7
Zow, wel lekker los gegaan met incubators dan. Ik zit op de helft van je kilometers en heb pas 90 eieren uitgebroed 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:55
[...]

Geen idee waar je woont, maar in Amsterdam is het redelijk simpel om sterke pokemons te maken.

- Gyardados is gewoon een kwestie van door de binnenstad rond wandelen.
- Venussaurs waren een eitje (niet meer sinds de migratie)
- Dratini's gaan ook best hard als je waterrijke buurten afgaat.
- Slowpoke's en Poliwags struikel je over.

Daarnaast zijn er Exeggcute en Growlith spawns*, dat gaat dus ook best hard.

Je hebt geen Zweedse kaart nodig om in Amsterdam leuk mee te spelen. Ik kan me voorstellen dat dat in de buitengewesten minder makkelijk is :D

- Exeggcute: Amsterdam Arena (Heiniken Music Hall)
- Growlithe: Hygieastraat (Olympiaplein), Kwam ik een uurtje geleden achter doordat dat ik een Growlith ving en er een seconde later nog eentje stond^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Net in een bos wezen wandelen met onze hond en daar een Eevee met cp 763 gevangen en een IV van 96. Het is nu een Vaporeon geworden met een CP 2002 en Hydro Pump!

Wat een mooie vangst en een geluk dat het een Vaporeon is geworden met de beste moveset! En dan ook nog eens een IV van 96 en een CP van 2002 zonder te power upper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Net de app van mijn telefoon afgegooid;

- De spawns in mijn dorp zijn compleet omgegooid en ik krijg nu echt alleen nog maar W-R-P-C spawns.
- Nu level 25 en 100 Poke's in mijn dex. De overige gaan echt niet lukken zonder naar grote steden te gaan. Ik heb gisteren de Machoke en Rapidash nog gehaald om 100 stuks te halen. Mijn doel is behaald :).

Dan is het wel mooi geweest met deze prima, gratis game. Best leuk voor een tijdje, maar voor nu is de lol er voor mij vanaf.

Iedereen veel plezier nog en hopelijk halen er mensen op één of andere manier nog de volledige pokédex! Succes allemaal.

Dit topic gaat uit mijn bookmarks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ook al is mn items bag fully upgraded, zit die nu al enige tijd vol wegens mn 1e lucky egg sessie enkele dagen geleden. Welk type item kan ik best wat van wissen? Razz berries?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Asgaro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:52:
Ook al is mn items bag fully upgraded, zit die nu al enige tijd vol wegens mn 1e lucky egg sessie enkele dagen geleden. Welk type item kan ik best wat van wissen? Razz berries?
Als m'n bag vol is neem ik me altijd voor bij het eerste het beste huisdiertje dat ik tegenkom meteen een Razz Berry in te zetten (ook al is het een Pidgey of Rattata). Je kan ze altijd beter gebruiken dan weggooien.

Ik probeer altijd een mooie balans te houden tussen mijn items. Zeker als ik weet dat ik even geen Gym gevechten aan ga gooi ik wat Revives en Potions weg.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Laatst online: 22-09 10:29
Asgaro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:52:
Ik zie niet echt het verband tussen een lucky egg sessie en de items.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Quincy5 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Ik zie niet echt het verband tussen een lucky egg sessie en de items.
Lucky egg, dus veel exp, dus level up. Bij elk level up krijg je gratis items zoals pokeballs, potions en razz berries.

Als je niet al te hoge level bent, dan kan je nog van 1 lucky egg session 3 - 5 levels omhoog gaan. Dan zit je zo over je max storage heen :)

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Maar waarom zou je dan weggooien? Dat doe je alleen als je te weinig van iets hebt. Anders gewoon gebruiken tot je weer ruimte hebt. Tenzij je 9 incubators aan wilt hebben staan en je geen eieren genoeg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

CaptJackSparrow schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:20:
Maar waarom zou je dan weggooien? Dat doe je alleen als je te weinig van iets hebt. Anders gewoon gebruiken tot je weer ruimte hebt. Tenzij je 9 incubators aan wilt hebben staan en je geen eieren genoeg hebt.
Stel je hebt 250/250. Daarvan zijn er maar 2 Ultraballs. Je weet dat je onderweg nog 20 Pokestops tegen ga komen.

Dan moet je toch de keuze gaan maken of je potions of iets anders gaat weg gooien. Want die dingen maak je niet zo snel ff op en je wilt toch wel wat meer Ultraballs.

Want stel je voor dat die perfecte IV Lapras eens recht voor je neus spawnt, waar je geheid wat ballen aan kwijt zal zijn, want dat rotbeest staat echt mijlen verweg van je :P

Sowieso zou ik die Pokestops spinnen, met de hoop op meer Max Potions/Max Revives en Ultraballs. Want een Super Potion restored 50HP, maar Hyper Potion restored 200, dus in feite is 4 Super potions net zo nuttig als 1 Hyper Potion, maar neemt het wel 4 slots in ipv 1, vooral als je rond level 30 zit met een Snorlax dat af en toe in een body bag terug komt.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiro op 05-10-2016 15:27 ]

SR+ MiC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
roffeltjes schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Geen idee waar je woont, maar in Amsterdam is het redelijk simpel om sterke pokemons te maken.
O ja, dat is het probleem. Ben geen stadsmens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Maar dan heb je dus inderdaad te weinig van iets. Dat las ik niet als reden. En met een volle maxed itembag van 1000 zul je niet heel snel van iets te weinig hebben. Heb ik ook niet. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door CaptJackSparrow op 05-10-2016 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dan, net mijn eerste lucky egg sessie gedaan: van net lvl 15 naar ruim lvl 18 -> 30-09 begonnen. Gaat nog best rap zo. Pokedex op 68 alweer. Zo snel mogelijk naar de lvl 20+ dan kan ik weer leuke pokies gaan maken voor gyms.

Edit: Vanmorgen in het wild gevangen -> Onyx, jolteon, licketung, omanite. Allemaal nog nooit eerder in het wild gezien. :>

[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 05-10-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldje123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 08:28
Even getest. Alle 'nests' die hier in de buurt zijn volgens die site zijn oud en bestaan dus niet meer of één spawnpunt met bijvoorbeeld 30% kans op een bepaalde pokemon één keer per uur.
Pagina: 1 ... 104 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status