• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
eborn schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Revives lijken wel bugged. Heb er al dagen geen gehad en zit dus gewoon op 0 met een bak potions waar ik niets meer mee kan!
neehoor geen bug, hier zijn ze gewoon aanwezig. Wel minder dan voorheen lijkt het.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:58
Ik krijg ook gewoon nog revives van stops.

Misschien is dit de opbouw naar de revives in de shop :+

• babybel123
  • Laatst online: 07-06-2021
Je ziet ze wel enorm weinig maar ze zijn er inderdaad nog wel.
Ik lijk sinds gisterochtend hetzelfde probleem met great balls te krijgen.
70+ ultra balls op zak en 12 great balls. fyi het aantal ultraballs groeit nog steeds harder dan het aantal great balls...

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb 145km gelopen om van mijn Growlithe (89%) een Arcanine te maken.
Krijg hij ook de moveset Fire Fang/Fire Blast!

*O* *O* Jackpot!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
badros86 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

neehoor geen bug, hier zijn ze gewoon aanwezig. Wel minder dan voorheen lijkt het.
Hier geen last van. Krijg ze nog gewoon en nog genoeg in voorraad. Misschien doen jullie meer gym battles dan voorheen?

PSN: Marselaar

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Revives kun je uitsparen door bij het slopen van gyms te wisselen met een volgende pokie voordat je huidige dood gaat. Dan heb je alleen maar potions nodig. Ook bij het trainen. Als je ziet dat je het niet gaat redden tijdig uitstappen voordat je pokie KO gaat.

Maar ik lees ook wel dat mensen veel meer selectief pokies vangen en de lastige als Pidgeotto en Zubat e.d. links laten liggen. Dan verbruik je dus minder ballen en farm je dus minder bij en krijg je dus minder revives. Daarom dus... Gotta catch 'em all. Het hangt allemaal samen.

Anders ballen/potions weggooien en doorfarmen tot je genoeg revives hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-10-2016 12:55 ]

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-01 11:19
babybel123 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:33:
[...]

Zover ik het begrijp ben je 100% afhankelijk van user input. Als dat zo is hebben wij er bijvoorbeeld niets aan. We wonen in een dorp met te weinig mensen die genoeg pokemon kennis hebben om uberhaupt te weten dat ze dit soort nesten kunnen melden op 1 of andere map 8)7
Dat klopt, maar ik ben van mening dat dit beter gaat werken dan het Google Docs document wat hier in dit topic rond gaat. Niet iedereen is het met mij eens, maar deze verbetering is voor mij nog een reden om al door mij gevonden nests te blijven melden op TheSilphRoad.

• babybel123
Ik begrijp je punt en sterker nog, ben het er ook roerend mee eens.
probleem bij mij is dat het (voor mij in ieder geval) geen zin heeft om ze te melden aangezien ik zo ongeveer de enige ben die dat zal gaan doen, althans, bij mij in de buurt.
Kom je regelmatig in de stad en/of woon je in de stad dan is het al anders. Kans is vele malen groter dat meerdere mensen spawns melden.
Ik woon in een dorp met 5000 inwoners... Als 5% pokemon zou spelen zou het veel zijn. Dat zijn 250 mensen. Hoe groot is de kans dat meerdere van die mensen de spawns gaan melden...

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 17:32

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

demo31051987 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Dat klopt, maar ik ben van mening dat dit beter gaat werken dan het Google Docs document wat hier in dit topic rond gaat. Niet iedereen is het met mij eens, maar deze verbetering is voor mij nog een reden om al door mij gevonden nests te blijven melden op TheSilphRoad.
Ik vind het wel handig, maar ik denk dat er te weinig animo is en de nests veranderen eigenlijk te vaak. Zodra een plaats redelijk geïndexeerd is gaan alle nests op zijn kop en dan moet je weer opnieuw beginnen.

Last.fm | Code Talks

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
Shiro schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:30:
Eindelijk level 30 bereikt dit weekend, liep gelijk tegen een Firstworldproblem aan. Ik had 699/600 items en 3 lege spots voor eieren. Kon het uiteraard niet aanvullen aangezien m'n bag full is. Met level 30 is de grind voor mij dan ook wel een beetje voorbij.

Powerups zijn inmiddels zo duur en qua CP gain is het ook minder dan voorheen. Voorheen kreeg mijn Dragonite iets van rond de 50CP per powerup, nu is het iets van rond de 30. Gezien de dust cost is het dan ook niet heel rendable meer.

Krijg ook steeds meer Pokemon's terug gestuurd uit gym's. Vaak zijn dat Pokemon's tussen de 1900-2200CP die dan terug komen, omdat ze de laagste defender waren en eruit waren geschopt. Blijkbaar moet je vaak rond de 2300CP zitten om een beetje veilig te zitten in de gym's. Ik denk dat we over een maand of twee naar gym's kijken met alleen maar Dragonite's :D

Merk trouwens wel dat Valor weer een beetje opleeft qua activiteit en steeds meer gym's rood zijn tegenwoordig.
Gain na 30 is gehalveerd idd, en Max gain tot 30 is 50cp per power voor een 100% dragonite, daarna krijg je 25 per keer.

Voor de mensen met revive gebrek, doe een power up op n dooie pokemon en hij krijgt weer n paar hp.

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 03-10-2016 13:16 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Gain na 30 is gehalveerd idd, en Max gain tot 30 is 50cp per power voor een 100% dragonite, daarna krijg je 25 per keer.
Geldt die halvering voor alle beesten? Is nieuw voor mij. Betreft dit het level van de pokies? Of betekent dit dat ik alle beesten die ik nog wil uppen maar beter kan doen terwijl ik zelf nog L29 ben? Ik neem aan het eerste?

Met de enorm stijgende dustkosten wordt het dan wel erg moeilijk om je beesten voor gyms en battles op Level max te houden lijkt me. Ook al wordt de XP per level en dus het aantal gevangen pokies en dus de dust die je per level vergaart steeds groter. Vergroot de impuls bij mensen om met maps op Dratini's te gaan jagen vrees ik.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Geldt die halvering voor alle beesten? Is nieuw voor mij. Betreft dit het level van de pokies? Of betekent dit dat ik alle beesten die ik nog wil uppen maar beter kan doen terwijl ik zelf nog L29 ben? Ik neem aan het eerste?

Met de enorm stijgende dustkosten wordt het dan wel erg moeilijk om je beesten voor gyms en battles op Level max te houden lijkt me. Ook al wordt de XP per level en dus het aantal gevangen pokies en dus de dust die je per level vergaart steeds groter. Vergroot de impuls bij mensen om met maps op Dratini's te gaan jagen vrees ik.
Aangezien de kosten in dust gerelateerd is aan het level van je Pokemon, is de cp gain dat volgens mij ook.
Dus zou je op lvl 29 hetzelfde probleem al vinden als je een pokemon naar max level wil brengen.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:04

Shiro

Serenity

[...]

Geldt voor alle pokemon's :) Dus eigenlijk kan je beter je dust in andere pokemon's steken en t/m level 30 levelen. Level 30 Dragonite komt tegen de 3000CP uit. Snorlax, Lapras, Vaporeon Exeggutor en Arcanine zijn rond level 30 al snel 2400-2600CP. Dus dat zijn dan de Pokemon's om t/m 30 te boosten om zo hoog mogelijk in de gym te eindigen :)

Veel hoger zal(voorlopig) nog niet nodig zijn. En @ level 29, zal je laatste powerup van je pokemon idd minder CP opbrengen dan normaal.

En ik zou alleen dratini's hunten om Dragonites te maken, niet om ze hoger te levelen. Maja, op een gegeven moment zitten alle gym's vol met Dragonites, een Lapras met 2k CP zou makkelijk 2, of misschien zelfs 3 Dragonites van 3K neer kunnen maaien, ofwel, al die gym's met Dragonites zijn dan makkelijk doelwit.

Ik zit wel te denken hoe de casual spelers en de kids nog met gym's kunnen meekomen, die komen aan met hun beste level 20 Vaporeon van 1300CP die volledig onderaan de ladder staat en eruit liggen voor ze met hun ogen geknipperd hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiro op 03-10-2016 14:49 ]

Juniper RWD

• Marselaar
Shiro schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

En ik zou alleen dratini's hunten om Dragonites te maken, niet om ze hoger te levelen.
Ik kom echt zelden dratini's tegen.

• mark-k
[...]

Gain geldt voor het lvl van de pokemon, na 30 halveert de gain van de pokemon. (als je zelf lvl 35 bent en je pokemon nog lvl 25 krijgt hij uiteraard wel nog gewoon de 'normale' hoeveelheid cp erbij).

En fuck my life, weer een Jynx uit mn 10km ei, is gvd mn 3e achter elkaar.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01 11:28

Pathogen

Shoop Da Whoop

Woep woep, weer een 91% Magikarp en een 91% Staryu uit de eitjes :) Mijn Starmie Army wordt sterker en sterker!
Nu al 3 stuks met Hydro Pump, 2 ervan met Water Gun, die roeleren echt om gyms te slopen. Tackle is me wat te sloom maar loopt ook weer niet zó ver achter in DPS.

• Ask!
Als ik mijn buddy verwissel, zijn de kilometers van de vorige buddy dan weg?
(Ik wil Pikachu als buddy, maar mijn 150km met Arcanine wil ik niet weg hebben haha)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ask! schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:09:
(Ik wil Pikachu als buddy, maar mijn 150km met Arcanine wil ik niet weg hebben haha)
Niet de totalen, wel de KM op weg naar de volgende Candy.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-12-2025

JamesB009

Sjimmeh!!

Ask! schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:09:
Je verlist je progressie ja, maar als je Arcanine weer terug zet zie je wel die 150km weer terug.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Ask!
JamesB009 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:21:
[...]

Je verlist je progressie ja, maar als je Arcanine weer terug zet zie je wel die 150km weer terug.
Gelukkig!
Dat was mijn vraag. Dankjewel!

• mark-k
JamesB009 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:21:
[...]

Heeft dat verder nog nut dan? Die totale km's? Want heb een andere grimer als buddy gezet de tweede keer.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-12-2025

JamesB009

Sjimmeh!!

mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

Heeft dat verder nog nut dan? Die totale km's? Want heb een andere grimer als buddy gezet de tweede keer.
Volgens mij niet. (Behalve bij picachu dan, want na 10km komt die op je schouder.)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:59
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

Dat heeft totaal geen nut verder. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mat.hi.as
JamesB009 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:44:
[...]

Volgens mij niet. (Behalve bij picachu dan, want na 10km candy komt die op je schouder.)
Kleine correctie. Hoeft niet altijd hetzelfde te zijn.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

mat.hi.as schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Candy bedoel je dan ipv eieren? :P

• mark-k
mat.hi.as schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Que? Pikachu is gewoon 10km hoor voor zover ik weet en nog duizenden anderen gepost hebben, hoef je echt geen 10 eieren voor uit te broeden.

En mooi dat dat de enige is waar iets mee gebeurt, beetje jammer als een grimer nog n dansje zou doen ofzo aangezien ik bijna de candy bij elkaar heb :P

[ Voor 19% gewijzigd door mark-k op 03-10-2016 16:47 ]

• mat.hi.as
Ja, jullie zijn wakker. Geslaagd voor de test :+

foutje :)

• Mx. Alba
Ik loop met Pikachu maar die staat gewoon naast me hoor. Hiervoor vele kilometers met een Magikarp gelopen en die bleef ook gewoon naast me floppen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
Mx. Alba schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:47:
Ik loop met Pikachu maar die staat gewoon naast me hoor. Hiervoor vele kilometers met een Magikarp gelopen en die bleef ook gewoon naast me floppen.
Pika gaat op je schouder zitten na 10km, dus als je die nog niet gedaan hebt klopt dat ook (allegedly, zelf niet getest). Pikachu is gewoon een luie flikker dus :P

• mat.hi.as
Mx. Alba schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:47:
Zie hier, eerste footnote:
*Pikachu is a special case: it will stand by your side when first selected as your buddy, but will move to your shoulder once you've received 10 candies from it.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Gain geldt voor het lvl van de pokemon, na 30 halveert de gain van de pokemon. (als je zelf lvl 35 bent en je pokemon nog lvl 25 krijgt hij uiteraard wel nog gewoon de 'normale' hoeveelheid cp erbij).
Ah, OK. Je kunt dus nog steeds maar 2 powerups per level naar level max doen begrijp ik. Het is niet zo dat je er nu 4 moet doen en dat je dezelfde CP gain per spelerlevel kunt bereiken. Per spelerlevel halveert de CP gain in Pokelevel.

[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-10-2016 16:58 ]

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Ah, OK. Je kunt dus nog steeds maar 2 powerups per level naar level max doen begrijp ik. Het is niet zo dat je er nu 4 moet doen en dat je dezelfde CP gain per spelerlevel kunt bereiken. Per spelerlevel halveert de CP gain in Pokelevel.
Nee, per pokelvl halveert de CP gain, pokemon hebben hun eigen lvl dat tot 1.5 boven je eigen lvl kan zitten. Ben je zelf 29 kan je pokemon dus naar lvl 30.5 gebracht worden, stel je kreeg van 29.5 naar 30 40cp, dan krijg je van 30 naar 30.5 maar 20cp erbij.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Euh???

Vanaf lvl 30 halveert de cp gain. Dat is lvl30 van de pokemon niet lvl 30 van de trainer.
Jij kan je pokemon op lvl 30 krijgen als jij lvl 29 bent.

Het halveert niet per speler level. Het level van de speler heeft er in zover mee te maken dat jouw level het level van je pokemon beperkt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
HE! Ging even fout. Mijn vorige posting quootte ik de verkeerde.

Is nu gefikst.

[ Voor 108% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-10-2016 16:59 ]

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:55:
HE! Ging even fout. Mijn vorige posting quootte ik de verkeerde.

Is nu gefikst.
Ah net te laat ,wilde al vragen waarom je je antwoord exact ge-copy-paste had :P

Maar powerups zijn idd nog steeds een half lvl.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ja. We zeggen hetzelfde. Ik heb het ook over de CP toename per Pokelevel die nu eenmaal (qua maximum) gekoppeld is aan het spelerlevel. Daarom kun je per spelerlevel maar 2 powerups doen naar (speler)level (pokemon)max. Het ging om de 2 versus 4 powerups die ik even begreep dat je moest doen per spelerlevel na L30. Dat zou dubbel zoveel dust kosten maar dat is dus gelukkig niet zo.

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:04:
Ja. We zeggen hetzelfde. Ik heb het ook over de CP toename per Pokelevel die nu eenmaal (qua maximum) gekoppeld is aan het spelerlevel. Daarom kun je per spelerlevel maar 2 powerups doen naar (speler)level (pokemon)max. Het ging om de 2 versus 4 powerups die ik even begreep dat je moest doen per spelerlevel na L30. Dat zou dubbel zoveel dust kosten maar dat is dus gelukkig niet zo.
Uiteindelijk kost het ook 2x zoveel dust aangezien je op t einde 10k dust per keer kwijt bent :P
Ok guys..

Ik ben niet zo van t opscheppen, showen enzo.. Maar na maanden van zwoegen, racen, door maisvelden baggeren, bloeden en zweten, heb ik dit voor elkaar gekregen..

Ik moest er nog 1 om de pagina vol te krijgen.. Spawnen er 2 vlak na elkaar 8)7

Alvast mijn excuses voor deze Douchebag Deluxe actie :>

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/svq685.jpg

En ja ik weet dat ik kan miepen en zeiken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 03-10-2016 17:13 ]

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:12:
Ok guys..

Ik ben niet zo van t opscheppen, showen enzo.. Maar na maanden van zwoegen, racen, door maisvelden baggeren, bloeden en zweten, heb ik dit voor elkaar gekregen..

Ik moest er nog 1 om de pagina vol te krijgen.. Spawnen er 2 vlak na elkaar 8)7

Alvast mijn excuses voor deze Douchebag Deluxe actie :>

spoiler:

En ja ik weet dat ik kan miepen en zeiken ;)
Omg, ik dacht dat ik er al veel had met 8...

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-12-2025
Hoe dan??? Ik ben er ooit 1 tegen gekomen en daarna nooit meer.

• Mx. Alba
Sunfalls schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:16:
Ik helemaal nooit... Zelfs nog niet eens een keer in de Nearby gezien.

• Quincy5
  • Laatst online: 16-01 16:56
Ik heb er nog niet eens 1. Ik zou ook wel willen weten hoe en waar.

PV Output

• mark-k
Sunfalls schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:16:
Geluk hebben, en een kaart die alles dat spawnt binnen een 5km radius laat zien is ook wel handig :P
Swedish Meatballs & af en toe hulp van vrienden, aangezien we voor elkaar wel eens af en toe inloggen als de anderen op t werk zijn O-)

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:17:
Swedish Meatballs & af en toe hulp van vrienden, aangezien we voor elkaar wel eens af en toe inloggen als de anderen op t werk zijn O-)
Bahbah, account sharing... Dan heb je ze niet eens zelf gevangen. :/
Account sharing is wat anders, maar goed.

9 of 10 van de 13 heb ik zelf gevangen :)

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:19:
Account sharing is wat anders, maar goed.

9 of 10 van de 13 heb ik zelf gevangen :)
Inloggen op iemand anders' account op pokemon te vangen, klinkt redelijk als de definitie van account sharing. Of heb je je accountgegevens niet gedeeld soms? (retorische vraag btw)
Account sharing is het samen hebben van 1 account en dan beiden (of meer) om de beurt inloggen.

Dit is gewoon mijn account. Als je vriendin bijvoorbeeld even voor je inlogt terwijl je werkt omdat er een Snorlax op je bank spawnt, is verder geen probleem imo.

Anywhooo, ik vind je 'sense of morality' op dit punt wel erg grappig en lichtelijk misplaatst, aangezien je zelf een volautomatische spawn-map draait _O-

Ieder zn ding toch?

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-01 14:02
Dit weekend al m'n eieren op 1tje na uitgelopen. Zat nog een 5km ei in de incubator en heb vandaag pas weer aan de pokestops gespind en wat krijg ik er uit, alleen maar 2 kilometer eieren :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HZLoclI.png

• CaptJackSparrow
  • Niet online
tomdg schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:26:
Dit weekend al m'n eieren op 1tje na uitgelopen. Zat nog een 5km ei in de incubator en heb vandaag pas weer aan de pokestops gespind en wat krijg ik er uit, alleen maar 2 kilometer eieren :o

[afbeelding]
Ook bizar. Dat pleit dus juist tegen randomness volgens mij. Waar het hier dan aan gerelateerd is is een tweede. Aan de stops waar je ze uit haalt? :?

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-12-2025
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:17:
[...]

Geluk hebben, en een kaart die alles dat spawnt binnen een 5km radius laat zien is ook wel handig :P
Dat gebruik ik ook, maar zelfs dan nog niet. Zowel in mijn woonplaats niet als op mijn werk niet.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:25:
Anywhooo, ik vind je 'sense of morality' op dit punt wel erg grappig en lichtelijk misplaatst, aangezien je zelf een volautomatische spawn-map draait _O-
Ik vind jullie allebei boefjes. Foei stoute vlegels! :(

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• tomdg
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:30:
[...]

Ook bizar. Dat pleit dus juist tegen randomness volgens mij. Waar het hier dan aan gerelateerd is is een tweede. Aan de stops waar je ze uit haalt? :?
Dat vind ik dus ook! Het eerste ei dat ik kreeg was uit een andere stop, maar vervolgens 7 achter elkaar uit dezelfde stop gekregen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zo! Die prestatie had ik nog niet. :P

Stevige GPS drift bracht me plotseling bij een Dewgong (CP 1423). Drie ultraballs later... 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vp9JereneRVbLXWQoeVQnxTW/full.png

Je bent een L29 trainer of je bent het niet natuurlijk. ;)

In één keer 710 XP. Tsjakka! oOo :*)

Natuurlijk wel weer sub 50% zoals zo vaak de laatste tijd. -O-

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Oeeeiii gesnapt! ... Brakke GPS forceren met vliegtuigstand. Nog een boefje. Ga maar in de hoek staan bij Mark en Leno!

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:25:
Account sharing is het samen hebben van 1 account en dan beiden (of meer) om de beurt inloggen.

Dit is gewoon mijn account. Als je vriendin bijvoorbeeld even voor je inlogt terwijl je werkt omdat er een Snorlax op je bank spawnt, is verder geen probleem imo.

Ieder zn ding toch?
Hahaha ik loop je ook maar te fucken hoor :P

Ben stiekem gewoon jaloers op je aantal :o

Doe eens een shotje van je sterkste 12(? of meer als dat past) pokemon.

• mark-k
Switchie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:51:
Oeeeiii gesnapt! ... Brakke GPS forceren met vliegtuigstand. Nog een boefje. Ga maar in de hoek staan bij Mark en Leno!
Werkt dat ? :o moet ik ook eens proberen dan :+
CaptJackSparrow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:48:
Zo! Die prestatie had ik nog niet. :P

Stevige GPS drift bracht me plotseling bij een Dewgong (CP 1423). Drie ultraballs later... 8)

[afbeelding]

Je bent een L29 trainer of je bent het niet natuurlijk. ;)

In één keer 710 XP. Tsjakka! oOo :*)

Natuurlijk wel weer sub 50% zoals zo vaak de laatste tijd. -O-
Pfff, lvl29 en dan nog geen dewgong gehad hebben? Knuppel je alle seals dood ofzo ipv ze te vangen? :P

[ Voor 52% gewijzigd door mark-k op 03-10-2016 17:55 ]

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

Werkt dat :o moet ik ook eens proberen dan :+
Hoe werkt dat dan? 8)

*burp*

• mark-k
Geen idee was een vraagteken vergeten.
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

Hahaha ik loop je ook maar te fucken hoor :P

Ben stiekem gewoon jaloers op je aantal :o

Doe eens een shotje van je sterkste 12(? of meer als dat past) pokemon.
Weet ik :>

Maar m'n sterkste 12? Stelt niet veel voor (nog) Doe ook nog niet aan power-uppen (beetje) :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2hwo2hg.jpg

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Niet, volgens mij. Ik gebruik nooit iets anders dan púúr GPS signaal. Locatiebepaling met mobiele telefoniemasten is véél onnauwkeuriger. Dus door alleen die of WiFi te gebruiken kun je juist grotere afwijkingen krijgen. Die vliegtuigmodus staat thuis standaard aan zodat er niet per ongeluk mobiele data gebruikt kan worden. Ik gebruik die dingen toch niet voor telefonie. Het is een zakcomputer met internettoegang die héél toevallig ook nog eens kan bellen. Maar daar heb ik ze niet voor.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:59:
[....]
Maar m'n sterkste 12? Stelt niet veel voor (nog) Doe ook nog niet aan power-uppen (beetje) :)
Ik laat mijn vrienden altijd met vliegtuigmodus voor mij poweruppen, terwijl ik maps aan het scannen ben in een radius van 5km. 8)7 >:)

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:59:
[...]

Weet ik :>

[afbeelding]
Ik heb wel al een paar gepowered (Lapras bijvoorbeeld, en mn Exeggutor en Vaporeons), maar meeste hebben of verkeerde moves of lage IV. Heb wel nog 500k dust dacht ik.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/2016-10-03%2016.01.56.png

Straks nieuwe lucky egg evolve sessie doen, kijken wat ik dan nog krijg, bijvoorbeeld mn 100% shellder of mn 98% magikarp (hopen op eindelijk eentje met Hydro pump)

Edit: Oops, verkeerde linkje gepost, nu gefixt.

[ Voor 6% gewijzigd door mark-k op 03-10-2016 19:17 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

Pfff, lvl29 en dan nog geen dewgong gehad hebben? Knuppel je alle seals dood ofzo ipv ze te vangen? :P
Met deze Dewgong mee heb ik 43 candy en mijn hoogste Seel is 507 CP dus nee... die had ik nog niet. :')

Maar dankzij mijn mad trainerskillz pakte ik deze even met een excellent curveballetje met een strikje erom mee. :+
Ik heb ook nog geen Dewgong _O-

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-12-2025
En hier ben ik blij dat ik m'n eerste Grimer te pakken heb. Deze laatste spawn reorganisatie is een goeie geweest, hoewel er nog altijd teveel rattata's en pidgey's zijn.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Over GPS drift gesproken, ik heb sinds vorige week regelmatig dat ik op "I'm a passenger" moet drukken en dat terwijl ik stil zit 8)7 (En nee, niet in een auto :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 03-10-2016 18:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• mark-k
Janusi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:17:
En hier ben ik blij dat ik m'n eerste Grimer te pakken heb. Deze laatste spawn reorganisatie is een goeie geweest, hoewel er nog altijd teveel rattata's en pidgey's zijn.
Sinds ik n nieuwe telefoon heb kan ik ook eindelijk eens grimers vangen, nu bijna genoeg voor n muk, maar nog geen goede grimer om te evolven. Kreeg ik er maar eens eentje uit n ei...

Zo, net ff lucky egg gedaan, ongeveer 100k xp erbij. Helaas de meeste pokemon klote aanvallen (2x blastoise, Ice beam en flash cannon, Flareon ipv vaporeon, gvd 3e keer een victreebel met Acid en Sludge bomb, etc etc), Maar..... Eindelijk een Gyarados met Hydro Pump! *O*

Edit: The list goes on: Arcanine met Bulldoze, mn 100% shellderCloyster met Icy Wind :'(

[ Voor 28% gewijzigd door mark-k op 03-10-2016 20:04 ]

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-01 18:01
Helaas weinig tijd om te spelen, dus de kinderen die achterop zitten vangen het meeste. Dat betekend wel dat het standaard garnituur pokemonnetjes zijn, omdat ik echt geen tijd heb om tijdens het naar school brengen ook nog eens om te gaan rijden voor een Dratini.

Resultaat is nogal merkbaar... ik sta behoorlijk stil.

Aan de andere kant heb ik nu 7x10km eieren... nog even coins stapelen en dan maar eens helemaal los gaan.

• mark-k
roffeltjes schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:03:
Helaas weinig tijd om te spelen, dus de kinderen die achterop zitten vangen het meeste. Dat betekend wel dat het standaard garnituur pokemonnetjes zijn, omdat ik echt geen tijd heb om tijdens het naar school brengen ook nog eens om te gaan rijden voor een Dratini.

Resultaat is nogal merkbaar... ik sta behoorlijk stil.

Aan de andere kant heb ik nu 7x10km eieren... nog even coins stapelen en dan maar eens helemaal los gaan.
Hoop voor je dat je geen 7 Jynxen krijgt.

May you be blessed with many Horny blue turtles and sleepy fat-asses :9

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:19
level 26
139 in de pokedex

Charamander 15 mijn buddy maar die moet nog veel mee.
Machope 53
Mankey 28

Iemand suggesties voor locaties?

• tomdg
The Source schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:55:
level 26
139 in de pokedex

Charamander 15 mijn buddy maar die moet nog veel mee.
Machope 53
Mankey 28

Voor de mankey vond ik kijkduin wel echt een goede locatie.

En machop kom je daar ook nog wel eens tegen

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11-2025
mark-k schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:38:
[...]
Zo, net ff lucky egg gedaan, ongeveer 100k xp erbij. Helaas de meeste pokemon klote aanvallen (2x blastoise, Ice beam en flash cannon, Flareon ipv vaporeon, gvd 3e keer een victreebel met Acid en Sludge bomb, etc etc), Maar..... Eindelijk een Gyarados met Hydro Pump! *O*

Edit: The list goes on: Arcanine met Bulldoze, mn 100% shellderCloyster met Icy Wind :'(
I feel ya , zit met exact hetzelfde probleem :(

2 blastoise zelfs letterlijk , slowbro water pulse , exegutor met psychic moves , poliwrath met icepunch , 2 tentacruel met de slechtste , zelfde voor 2 golducks ... (legertje loosers begint serieuze proporties aan te nemen :( )

Maar goed dat ik 131K xp bij kreeg en een Vileplume met Solar beam + Golem met earthquake ;)
The Source schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:55:
Mankey 28

Geen idee vanwaar je bent , Erperheide in Peer - België (maar net over de grens) is een echt nest , Primeape op 1.5u en had nog maar 1 mankey.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:19
ramones73 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:02:
Geen idee vanwaar je bent , Erperheide in Peer - België (maar net over de grens) is een echt nest , Primeape op 1.5u en had nog maar 1 mankey.
Ik woon bij de belgische grens :)
Bedoel je het centerparks ?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

The Source schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:13:
[...]

Ja, is een nieuwe functie waarbij ze nog exacter op geografische aspecten letten.
Nabij rivieren spawnen voornamelijk water pokemon en op Belgische centerparks leek het ze passend om alleen apen te laten spawnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Switchie op 03-10-2016 23:58 ]

• ramones73
  • Laatst online: 28-11-2025
The Source schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:13:
[...]

Inderdaad.

Goeie tip , neem op de één of andere manier een fiets mee anders is het moeilijk(er).
Ik ben van in de buurt en combineer het met m'n fietsstochtjes , voor de nest verandering waren het squirtles , op 3 bezoekjes 2 Blastoise bij elkaar gevangen ;) (zweed helpt natuurlijk)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5z0fpKT.jpg
Switchie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:57:
[...]

Ja, is een nieuwe functie waarbij ze nog exacter op geografische aspecten letten.
Nabij rivieren spawnen voornamelijk water pokemon en op Belgische centerparks leek het ze passend om alleen apen te laten spawnen.
Super grappig }:| }:|

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
Marselaar schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:49:
[...]

Hier geen last van. Krijg ze nog gewoon en nog genoeg in voorraad. Misschien doen jullie meer gym battles dan voorheen?
Ik heb er ongeveer 80 opgespaard en 300 max potions. Maar ik merk dat het aantal revives terugloopt. ik denk omdat ik minder speel of maybe omdat ze minder worden geloot.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Goh spawnt er vanmorgen toch opeens een snorlax in Brunssum centrum. Moest er even voor racen maar heb hem. 700cp, niet slecht voor mijn lvl.

• Shiro
  • Laatst online: 00:04

Shiro

Serenity

Volgens mij is bij mij in de buurt de moraal van Instinct en Mystic gebroken. Van mijn appartement zie ik 4 gym's allemaal rood. De gym waar ik boven woon is al ongeveer 4 dagen level 10. De eerste keer hadden ze het na een dag gemold, maar binnen 2 uur had ik het weer opgetrained met een magikarp. Sindsdien is het ook level 10 gebleven.

Met alle gym's in zicht rood, begint het backstabben. Ik zag iemand gisteren de laagste Snorlax met 1700CP eruit kicken, vervolgens werd de gym gelijk getrained en werd er een 2900 Dragonite erin gestopt :D Eerste paar dagen was de gym aardig divers qua Pokemon, maar nu zitten er al 3 Dragonites ofzo in :+

Toch knop dat die lui een smurf account hebben om redelijk sterke Pokemon's mee te mollen. Al is het 6 vs 1.

@Poor Leno en mark-M, welke level zijn jullie, want qua CP zijn jullie Pokemon's idd niet extreem hoog, maja, jullie hebben nog een goeie voorraad dust? Ik zit zelf op maar 100k dust :'(

Juniper RWD

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-01 13:50
FML
Net 3 10K eieren uitgebroed:
Orsetto schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:10:
10 km eieren:
Scyther 2x
Jynx (haat)
Eevee
Hitmonchan
Onix
Kabuto
Dratini
Chansey
Is nu (met nog wat eieren van eerder)

Eevee x3
Hitmonchan x3
Pinsir x2

Grrrr...

• -TheNose-
Lol een smurf account, die kende ik nog niet. Mijn oude lvl 25 account kan ik idd ook mooi een plaatsje uit een lvl 10 rode gym slopen, om er daarna met mijn main rode account er 1 bij te proppen :P

• schaapiej
  • Laatst online: 18-01 13:54
Account sharing, multi accounts, eigen maps draaien... :O
Maakt dat het spel leuker of met welke reden gebruiken jullie dit?
(serieuze vraag, geen persoonlijke aanval!)

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het spelen met meerdere accounts is echter wel zwaar tegen de spelregels zoals Niantic die hanteert en een potentieel bannable offence. En terecht.
No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.

We will enforce the Terms of Use as well as these guidelines.
We will review reported or flagged player accounts and content and will determine whether or not they violate the Terms of Use and/or these guidelines. Accounts are penalized for violations of the Terms of Use and/or the Trainer guidelines—we may issue a warning, suspend you from the game, or (for serious or repeated violations) terminate your account.
De enige correcte handelswijze is een verzoek bij Niantic indienen om een van die accounts op te heffen.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

schaapiej schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:42:
Ik moet toegeven dat ook ik een 2e account heb. Zit daar pas op lvl 20. (2 dagen Kijkduin)
Maar daarna begint het spel pas.
Merk wel dat ik hier al ver achter ligt. Qua Pokémon maar ook candy en dust.

Heb een 2e account aangemaakt voor het traden van Pokémon. Main account krijgt dan alle Pokémon met de beste aanval (offense)
Maar de grind naar lvl 30 is het mij niet waard dus ben daar niet meer mee verder gegaan.

Trouwens even iets anders!

Zag nu op YouTube dat je accounts kan kopen voor een x bedrag..
Bij het inloggen krijg je dan de 3 starters te zien. Maar na je 1e catch ben je gelijk lvl 30! Met 6 tot 700.000 dust en een shitload of Pokémon in je lijst staan.

Dit is nog erger dan een multi account of eigen map!

I bad beat my meat by busting my nuts!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-01 13:29

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

murphylee schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Ik moet toegeven dat ook ik een 2e account heb. Zit daar pas op lvl 20. (2 dagen Kijkduin)
Maar daarna begint het spel pas.
Merk wel dat ik hier al ver achter ligt. Qua Pokémon maar ook candy en dust.

Heb een 2e account aangemaakt voor het traden van Pokémon. Main account krijgt dan alle Pokémon met de beste aanval (offense)
Maar de grind naar lvl 30 is het mij niet waard dus ben daar niet meer mee verder gegaan.

Trouwens even iets anders!

Zag nu op YouTube dat je accounts kan kopen voor een x bedrag..
Bij het inloggen krijg je dan de 3 starters te zien. Maar na je 1e catch ben je gelijk lvl 30! Met 6 tot 700.000 dust en een shitload of Pokémon in je lijst staan.

Dit is nog erger dan een multi account of eigen map!
Dit klinkt heel erg als gehackte/illegale accounts. Verwacht ook niet dat die heel lang "online" zullen blijven. Maar dan hebben de aanbieders (scammers) hun geld al :D

Vervelend dat de scammers geld krijgen, maar goede les voor degene die het kopen.
Shiro schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:47:

@Poor Leno en mark-M, welke level zijn jullie, want qua CP zijn jullie Pokemon's idd niet extreem hoog, maja, jullie hebben nog een goeie voorraad dust? Ik zit zelf op maar 100k dust :'(
Ik ben pas lvl 25 :)

(en stiekum verwacht ik misschien net de 26 aan te tikken, voordat ik er klaar mee ben, alles heb gevangen van Gen 1 en ik mn ballen aan de wilgen hang..)

• babybel123
murphylee schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:58:
Bij het inloggen krijg je dan de 3 starters te zien. Maar na je 1e catch ben je gelijk lvl 30!
Lijkt me uberhaupt scam. Hoe krijg je het voor elkaar om je starter nog te mogen kiezen en daarna ineens level 30 met pokemon te zijn?
Als dat mogelijk was had ik nu ook ff een nieuw account gemaakt en een starter gekozen, was ik nu ook level 30.
of begrijp ik het niet?

• -TheNose-
Ik heb niet meer ingelogd op mijn eerste account sinds ik met mijn tweede account begonnen ben, ik schreef alleen dat het zou kunnen. Mijn tweede account is echter nog maar lvl 12, dus die heeft sowieso niks in gyms te zoeken. Ik ben opnieuw begonnen omdat ik in een ander team wil spelen, bij mij is iedereen die ik ken rood, terwijl mijn eerste account blauw is.

• Marselaar
Ik kan me voorstellen dat een multi account wel leuk kan zijn. Gewoon om het anders aan te pakken, maar misschien ook om wat gemakkelijker met gyms om te gaan.

Ook denk ik dat het best leuk kan zijn als je met je karakter kan lopen, zonder daarvoor naar buiten te hoeven. Maar dat het b.v. wel even veel tijd kost. Lekker nieuwe omgevingen exploren en de zeldzame pokemons vinden waar je normaliter een vliegreis voor moet betalen.

Ik kies er echter voor om het spel te spelen zoals het bedoelt schijnt te zijn.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-01 13:29

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

babybel123 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Lijkt me uberhaupt scam. Hoe krijg je het voor elkaar om je starter nog te mogen kiezen en daarna ineens level 30 met pokemon te zijn?
Als dat mogelijk was had ik nu ook ff een nieuw account gemaakt en een starter gekozen, was ik nu ook level 30.
of begrijp ik het niet?
Het is mogelijk via gps spoofing + auto farmbot voor pokestops. Maar goed, level 30 zonder een pokemon in je inventory gaat opvallen (zeker omdat die accounts in ZEER korte tijd level 30 worden).

Maar als ze al verkocht zijn dan maakt het zo'n scammer niet uit

• mark-k
1 vd 2 n bot geweest oid?

Ik ben trouwens lvl 28, heb gewoon pech dat niks fatsoenlijke IV heeft. Heb wel mn gyarados nog gepowered gisteren, dus zit nu op nog maar 450k dust.

• copywizard
  • Niet online
[...]

of begrijp ik het niet?
ik vermoed heel simpel dat het een custom server is waarop ze een oudeere versie hebben draaien? kan me herinnernen dat dat in het begin mogelijk was door reverse engineren van de server software

en heb je inderdaad een custom server dan kan je alles doen wat je wil incl de legendary spawnen op commando en bijvoorbeeld in 1 keer lvl 40 worden

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 22:16
Ik begrijp dat account sharing niet zo goed, wat is daar nu mis mee? Ik heb de accounts van m'n kinderen ook, mocht ik een zeldzame pokemon vinden dan vang ik 'm ook even voor hen, mits genoeg tijd. Dat zou dan tegen de spelregels zijn?

• mark-k
[...]

of begrijp ik het niet?
Je snapt het niet nee. Bots gebruiken een aangepaste api waardoor je alles aan het begin kan overslaan. Heb er ooit zelf ook eentje gehad (om te kijken hoe het werkt, nooit iets qua gyms gedaan) en daar kwam ook het filmpje met de starters etc van tevoren, en was toen lvl 22. Duurde ongeveer 50 uur van 0 tot 28. Toen echt mega veel pokemon gesnipet en toen werd hij eindelijk eens gebanned op lvl 29.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

PhilipsFan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:14:
Ik begrijp dat account sharing niet zo goed, wat is daar nu mis mee? Ik heb de accounts van m'n kinderen ook, mocht ik een zeldzame pokemon vinden dan vang ik 'm ook even voor hen, mits genoeg tijd. Dat zou dan tegen de spelregels zijn?
Op dat niveau is er niet veel mis mee mijns inziens, maar als je account sharing toestaat sta je impliciet ook toe dat je iemand voor je laat grinden, wat maar een heel dun lijntje van account selling verwijderd is. De account seller kan dan simpelweg zeggen dat ie niet betaald is, maar de account heeft weggegeven, en dan is het legaal.

Totdat je zegt dat accounts sharen niet mag. Is ook een vrij standaard clausule in online gaming.

• Marselaar
PhilipsFan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:14:
Ik vind het dan persoonlijk veel erger dat ik het beest niet zelf gevangen heb, dan dat het tegen de spelregels is.

En wat als je je telefoon aan een ander geeft? Dan is je account in principe niet geshared, maar iemand anders bedient hem.

Zo kan je natuurlijk aan de gang blijven. Zoals Niantic zelf zegt, cheaten is alleen begrensd door de fantasie van degene die het toepast. En dus blijven er grijze gebieden, want wie bepaalt dan wat goed of fout is.

• mark-k
Marselaar schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Ik vind het dan persoonlijk veel erger dat ik het beest niet zelf gevangen heb, dan dat het tegen de spelregels is.

En wat als je je telefoon aan een ander geeft? Dan is je account in principe niet geshared, maar iemand anders bedient hem.

Zo kan je natuurlijk aan de gang blijven. Zoals Niantic zelf zegt, cheaten is alleen begrensd door de fantasie van degene die het toepast. En dus blijven er grijze gebieden, want wie bepaalt dan wat goed of fout is.
Ook dan deel je je account, want je bedient hem niet meer zelf. Is alleen een beetje lastig te checken.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb trouwens sinds 0.39 (0 of 1) veel vaker dat PoGo de verbinding kwijt is, Pokémon die ik aanklik die gewoon niet in het vangscherm komen en na een minuut "Error" weergeven.

Geen idee of dat aan mij ligt, ik heb rond die tijd ook een OS update gehad (Oneplus X) en ik heb het gevoel dat mijn 3G/HSDPA verbinding in zijn geheel wat meer wonky is.
Pagina: 1 ... 103 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status