PSN: Marselaar
nu net van de nidorans maar zie ook bij de gooimeerdijk west veel dratini, ominyte vulpix etc..
de variatie is er echt erg hoog ipv veel hetzelfde behalve die nidoran spot dan
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Nidorans heb ik allemaal al, maar dratini, omanyte en vulpix kan ik zeker gebruiken.copywizard schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:16:
[...]
nu net van de nidorans maar zie ook bij de gooimeerdijk west veel dratini, ominyte vulpix etc..
de variatie is er echt erg hoog ipv veel hetzelfde behalve die nidoran spot dan
noem het niet bepaald een nest maar op de gooimeerdijk-west zitten nu regelmatig dratini toch wel een stuk of 3 per keer maar ook die vulpix, ominyte en veel andere water pokemonMarselaar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:21:
[...]
Nidorans heb ik allemaal al, maar dratini, omanyte en vulpix kan ik zeker gebruiken.
Maar allemaal kleine beestjes (en een keer magmar)
Maar ik moet dus echt eens keertje ff langs poort gaan als ik naar Almere ga
Maar dat is een autoweg toch?copywizard schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:22:
[...]
noem het niet bepaald een nest maar op de gooimeerdijk-west zitten nu regelmatig dratini toch wel een stuk of 3 per keer maar ook die vulpix, ominyte en veel andere water pokemon
het is wel een weg niet een autoweg maar er loopt een fietspad langs dacht ik maar niet een voetpad dus je zal in je auto moeten blijven denk ik zo ? toen pokemon net begon was deze dijk ook een hotspot waar ik veel kabuto, lapras en zelf een snorlax heb gevonden maar ben nu weer een beetje aan het rond kijken en mer dat vanaf de laatste migratie er weer wat zeldzamere pokes daar terug komen.
He, is maar een vermoeden he... Zeker geen garantie, anders zouden wij al wel 150 10km eieren hebben gehad inmiddels. "Grotere kans op", niet "elke keer een".Eek2nd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:58:
[...]
Dan ga ik nu de stop niet meer spinnen en rij zo langs de stop waar ik mn 10km heb gekregen (en dan hopen dat ik een ei krijgt)
Ff uit proberen
Maar ook hierbij is het nuchter bekeken gewoon ouderwetse RNG
I know... heb iig geen ei gekregen.. sowieso alle stops die ik heb gepakt daarnet geen ei haha..readytoflow schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:46:
[...]
He, is maar een vermoeden he... Zeker geen garantie, anders zouden wij al wel 150 10km eieren hebben gehad inmiddels. "Grotere kans op", niet "elke keer een".
Maar ook hierbij is het nuchter bekeken gewoon ouderwetse RNG
Dan maar morgen weer mn vaste stop op werk (ooit eens een 10km ei gehad daar)
Net thuis aangekomen.. motor nog niet uitgezet en spawnt er weer eens iets in mn nieiwe spawn point...
dit keer geen crap, maar mn 100e in mn Pokédex : Dewgong
980CP (waarschijnlijk middelmatig IV).. heb nu 46 seel candies, dus sowieso bijna een Dewgong met hoger IV
3 hè!mark-k schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:15:
[...]
Nou ik krijg het gevoel dat iedereen gepopt wordt met zn eieren (op die ene kerel met 3 snorlaxen uit 9 eieren na dan), dus zo random lijkt het niet meer.
Én 2x een Lapras
[ Voor 4% gewijzigd door murphylee op 01-10-2016 05:50 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Ik krijg alleen maar 3x zubat, 4x pidgey en 3x ratata zover ik me kan herinneren.
Uit de 5 km komt alleen paras gekropen
Lapras 2xmark-k schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
mijn vorige 3 waren een dratini en 2x n jynx...
Snorlax
Pinsir
Evee
Kabuto
Onix
Hitmonlee
Electrabuzz
Totaal 102 eiren gehatched
Ik had 2km eieren opgespaard zodat ik er in een keer 9 achter elkaar kon uitbroeden. Mijn hoop was dat ik een Squirtle met goede IV zou hatchen, dat was gelukt. De rest was weinig goeds.Steefmeister schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:23:
Die eieren is echt om gek van te worden. Mijn vrouw krijgt alleen charmanders, pikachus en ander moois uit de 2 km eieren.
Ik krijg alleen maar 3x zubat, 4x pidgey en 3x ratata zover ik me kan herinneren.
Uit de 5 km komt alleen paras gekropen
Zubat
Weedle
Squirtle
Caterpie
Pidgey
Zubat
Pidgey
Magikarp
Pidgey
Ik zit nu op 220 en heb 1x n lapras gehad en verder alleen maar meuk.tweakerjunior schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:50:
[...]
Lapras 2x
Snorlax
Pinsir
Evee
Kabuto
Onix
Hitmonlee
Electrabuzz
http://www.tubantia.nl/re...entrum-enschede-1.6384050
Kijk dat is nog eens leuk op dat aantal eieren!tweakerjunior schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:50:
[...]
Lapras 2x
Snorlax
Pinsir
Evee
Kabuto
Onix
Hitmonlee
Electrabuzz
Als ik het goed heb dan staat het er bij mij nu zo voor;
3x Pinsir, Onix, Omanyte, Magmar, Electabuzz, Scyther en Chansey.
Begon erg kut met 3x achter elkaar Pinsir... daarna wel elke keer, op Onix na, een nieuwe Pokedex entry!
Totaal nu op 180 eieren.
Allebei redelijk slechte IV's, en niet de beste moves, maar wel allebei rond de 2k CP (~50cp deviation), dus denk nog wel redelijk voor in de gyms hoewel ze daar nu misschien net ietsje te laag voor zijn. Achja nooit klagen als je n Snorlax vangt toch? Dus al helemaal niet bij 2
https://outlet.mediamarkt...uct/search&search=pokemon
(Kan o.a. geretouneerde producten of showmodellen zijn)
Thanks, gelijk 2 besteld.Eek2nd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:10:
PoGo Plus voor 28 Euro bij Media Markt Outlet
https://outlet.mediamarkt...uct/search&search=pokemon
(Kan o.a. geretouneerde producten of showmodellen zijn)
En toen was die op Haha (waren maar 2 op voorraad)
Geen dank. Zag het toevallig, heb zelf geen interesse in, maar dacht vast wel iemand blij mee te kunnen maken
Ik moest onze 2 bestelde nog ophalen in de stad, maar een beetje lui/ziek, dus nog niet gedaan.Eek2nd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:35:
[...]
En toen was die op Haha (waren maar 2 op voorraad)
Geen dank. Zag het toevallig, heb zelf geen interesse in, maar dacht vast wel iemand blij mee te kunnen maken
Dit is makkelijker, hoef alleen de voordeur open te doen en 20 euro goedkoper!
De luiaart in mij is u zeer erkentelijk
Daarnaast ook nog een Eevee van 502cp gevangen. Onmiddelijk laten evolven, een Vaporeon van 1330 cp met water gun en hydro pump. Die movest lijkt me niet slecht?
Wel weer duur dustdagje gisteren. Je moet steeds hogere pokies hebben om een beetje redelijke plek in de gyms te kunnen bezetten. Vooral als er een stelletje Dragonites in zitten. Ik heb toch echt sterk de indruk dat het merendeel daarvan met illegale hulpmiddelen is bemachtigd. Zo niet met spoofen naar nests/habitats en/of botten dan wel door met maps zeer gericht Dratini's te vangen. Op grond van wat ik zo hoor kun je hier lokaal al gauw 20 Dratini's vangen in ik denk een paar uur m.b.v. een map. Zo kun je per twee dagen een Dragonite maken. Dan heb je gauw een legertje bij elkaar. Die hebben ook geen dust nodig want die zijn uit zichzelf al hoog genoeg om hoog in gyms te zitten. Driedubbel winst. Maar het gaat wel weer ten koste van de spelers die dergelijke middelen niet gebruiken. Systematisch mapgebruik is toch echt wel een serieuze vorm van cheaten.
Ook vraag ik me af hoe wijdverbreid het gebruik van een tweede account van een andere kleur is waarmee men even een plekje vrij kan maken in een L10 gym om dat plekje dan over te kunnen nemen van een legale speler. Zal wellicht ook vooral gedaan worden door dezelfde mensen die die Dragonites verzamelen door het niet zo nauw te nemen met de spelregels.
Als attacker de sterkste moveset!Anton.net schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:57:
Net een magmar, Electabuzz en een kadabra gevangen in een half uur tijd.![]()
Daarnaast ook nog een Eevee van 502cp gevangen. Onmiddelijk laten evolven, een Vapereon van 1330 cp met water gun en hydro pump. Die movest lijkt me niet slecht?
Aardig wat muntjes kunnen cashen! Heb het zelf niet bijgehouden maar kom aardig in de buurt denk ik.
Moet wel zeggen dat ik het gym gebeuren wat zat begin te raken. Het is gewoon super saai... beetje op je scherm rammen en er valt wat dood neer. Daarnaast gebeurt mij het nog te vaak dat iets rondom de gym bugged. De error waardoor je geen gevecht kan starten, damage die niet goed door komt etc. Heb de laatste dagen door wat fysieke klachten helemaal niks kunnen doen maar mis het ook niet echt
[ Voor 44% gewijzigd door schaapiej op 01-10-2016 15:07 ]
Oh.. dus het was niet zo goed voor de innerlijke Snorlax van je..Darkangle schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:37:
[...]
Ik moest onze 2 bestelde nog ophalen in de stad, maar een beetje lui/ziek, dus nog niet gedaan.
Dit is makkelijker, hoef alleen de voordeur open te doen en 20 euro goedkoper!
De luiaart in mij is u zeer erkentelijk.
Want naar de stad gaan is goed voor het hatchen en wat beweging is ook goed voor je
Wel goed voor je portemonnee inderdaad
Dus die nieuwe update met buddy erbij heb ik besloten om opnieuw te beginnen.
20-09 ben ik opnieuw begonnen en ben inmiddels bijna lvl 25. En omdat ik nu veel beter om ga met stardust heb ik nu zelfs gewoon betere pokies dan voorheen en hou ik ook veel meer stardust over. Ik vecht nu voor team rood en sta ook al aardig stabiel in 5 gyms. Met mijn team geel account was dit ondenkbaar.
100 km tot nu toe gelopen en 84 daarvan met bulba en dus ook nog eens 28 candy gratis en nu met mijn wartortle aan het wandelen.
In mijn geval ben ik echt blij dat ik overnieuw ben begonnen. Met mijn andere account was ik nu al bijna lvl 31 geweest maar daar rouw ik niet om. Ik ben redelijk snel lvl 25 geworden zonder al teveel moeite.
Wow dat is snel. Ik speel sinds het spel uit was in NL en ben pas Level 24.5Apocalyptus schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:42:
Ik zag dat er wat werd gepraat over het wisselen van team. Ik was zelf level 28 team geel en had ook het 1 en ander teveel uitgegeven aan stardust. In mijn omgeving leek ik wel de enige van team geel. Niets aan met al die blauwe en rode gyms.
Dus die nieuwe update met buddy erbij heb ik besloten om opnieuw te beginnen.
20-09 ben ik opnieuw begonnen en ben inmiddels bijna lvl 25. En omdat ik nu veel beter om ga met stardust heb ik nu zelfs gewoon betere pokies dan voorheen en hou ik ook veel meer stardust over. Ik vecht nu voor team rood en sta ook al aardig stabiel in 5 gyms. Met mijn team geel account was dit ondenkbaar.
100 km tot nu toe gelopen en 84 daarvan met bulba en dus ook nog eens 28 candy gratis en nu met mijn wartortle aan het wandelen.
In mijn geval ben ik echt blij dat ik overnieuw ben begonnen. Met mijn andere account was ik nu al bijna lvl 31 geweest maar daar rouw ik niet om. Ik ben redelijk snel lvl 25 geworden zonder al teveel moeite.
RekZ schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:16:
Level 25 in 10 dagen? Dat lijkt me erg sterk...
ja hier 25,5 met 857157 XP, sinds 8/8tweakerjunior schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:56:
[...]
Wow dat is snel. Ik speel sinds het spel uit was in NL en ben pas Level 24.5
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Wij doen lekker rustig aanMofkees schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:03:
[...]
[...]
ja hier 25,5 met 857157 XP, sinds 8/8
maar je hebt al 1x Snorlax + 2x Lapras... Mijn beste is een 1783 Golduck (97 eggs done, 1x 100% IV Elektabuzz eruit). Heb wel een 91% Arcanine wat op mijn level max 22xx zou zijn, helaas staat hij nog maar op 17xx door gebrek aan candies. Kreeg ook maar steeds Jolteons uit Eevee's, al 5 stuks achter elkaar en die heten al allen Rainer...
laatste een dude hier in gym, lvl 9 met een dragonite, echt wtf...
[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 01-10-2016 21:23 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Het hatchen van eieren is meer een kwestie van geluk. Ik heb maar 10 growlith candy en evee's zijn zeldzaam hier. Geef niet op
Je moet de pokies na evolve weer hernoemen, anders lukt het trucje sowieso niet 😜Mofkees schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:22:
[...]
maar je hebt al 1x Snorlax + 2x Lapras... Mijn beste is een 1783 Golduck (97 eggs done, 1x 100% IV Elektabuzz eruit). Heb wel een 91% Arcanine wat op mijn level max 22xx zou zijn, helaas staat hij nog maar op 17xx door gebrek aan candies. Kreeg ook maar steeds Jolteons uit Eevee's, al 5 stuks achter elkaar en die heten al allen Rainer...
laatste een dude hier in gym, lvl 9 met een dragonite, echt wtf...
91% met Bubble en Ice punch
93% met Bubble en Submission
Ik zie op gamepress dat ze best hoog staan op de gym defenders list, komt zeker vooral door de bubble die irritant te dodgen is?
Hoewel ik geen gyms kan aanvallen of pokemons kan vangen, kan ik nog wel coins cashen op mn tablet zonder root. Pak elke dag 30 coins en 1500 stardust sinds de geforceerde update
NS FC: SW 2742 0448 8213
no animals were harmed during the production of this message
Level 26 (128k/200k)
137 in de pokedex
307km gelopen
136 eieren
en zojuist uit een 10km ei... mijn eerste Snorlax!
Dat was lang wachten.
82% en 1883.... Zit zelfs niet bij mijn 10 sterkste...maar ik heb m!
Met Lick / Hyper Beam... weet niet of dat goed is.
[ Voor 10% gewijzigd door The Source op 02-10-2016 00:28 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Met of zonder Razor leaf + Solar beam?Mx. Alba schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:47:
Dankzij een Oddish op mijn salontafel heb ik nu eindelijk ook een Vileplume. Nog een paar kilometer met Pikachu lopen voor een Raichu... Pokédex vult zich langzaam maar zeker.
Acid / Petal Blizzardschaapiej schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 07:01:
[...]
Met of zonder Razor leaf + Solar beam?Petal Blizzard is ook nog redelijk als charge move..
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zou mooi zijn als nu iemand de stad/restaurant herkend waar je zat... ;-)Caeruleus schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:40:
Met m'n vrouw uit eten in de stad, toch een verschil met die paar stops bij ons om de hoek
[afbeelding]
Ouch... is ie 100%? Dan past ie mooi bij je Troli hehe
McDonalds!Marselaar schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:05:
Zou mooi zijn als nu iemand de stad/restaurant herkend waar je zat... ;-)
[ Voor 34% gewijzigd door schaapiej op 02-10-2016 09:16 ]
Waarom is lickitung zo zeldzaam.
Ik ben nu m'n goede pokemon aan het upgraden met dust voor m'n ultieme pokemon team.
[ Voor 27% gewijzigd door FreqAmsterdam op 02-10-2016 09:34 ]
93%... Och, het is een B combo dus het had nog veel slechter gekund.schaapiej schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
Ouch... is ie 100%? Dan past ie mooi bij je Troli hehe
De mijne gevangen in San Sebastian in Baskenland. Ideetje?FreqAmsterdam schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:31:
Ik moet lickitung, Tauros, Farfetch'd, kangaskhan en Chansey en ik ben compleet.![]()
Waarom is lickitung zo zeldzaam.
Ik moet nog:
Venusaur
Charizard
Blastoise
Clefable
Ninetails
Alakazam
Machamp
Gollem
Muk
Gengar
Hitmonchan
Omastar
Tauros
Farfetch'd
Kangaskhan
Iemand een tip waar ik vanmiddag kan gaan vangen?
In de buurt van Mount Doom?Marselaar schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:39:
Ik moet nog:
Gollem
Iemand een tip waar ik vanmiddag kan gaan vangen?
[ Voor 32% gewijzigd door schaapiej op 02-10-2016 09:42 ]
Zit daar een nest van wat ik nog nodig heb?
Nee ik ben flauw bezig..Marselaar schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:44:
[...]
Zit daar een nest van wat ik nog nodig heb?
Als 't goed is gaat hier ergens een Google drive document rond met nests en van een andere site.
Wellicht daar even kijken of er iets tussen staat wat je nodig hebt? Verder denk ik gewoon geluk hebben
Eventueel voor evolves een buddy pakken? Geodude heeft bijvoorbeeld maar 1km per candy nodig, tikt best vlot aan!
Dan ontkom ik vrees ik niet aan een Reddit account, want dat google document lijkt me niet heel betrouwbaar meer na de nest migraties.schaapiej schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:48:
[...]
Als 't goed is gaat hier ergens een Google drive document rond met nests en van een andere site.
Wellicht daar even kijken of er iets tussen staat wat je nodig hebt? Verder denk ik gewoon geluk hebben![]()
Eventueel voor evolves een buddy pakken? Geodude heeft bijvoorbeeld maar 1km per candy nodig, tikt best vlot aan!
En voor de rest 1 evolutiesessie gedaan waarbij ik ook 125000 xp heb gehaald.
Kijk, ik had dit nooit zo snel kunnen doen zonder de eggs en ik had geluk dat ik van apple mijn 50 euro terug heb gekregen omdat de game in het begin het vaak niet deed. Dit kon mooi gebruiken om mijn account te boosten.
[ Voor 4% gewijzigd door Apocalyptus op 02-10-2016 12:41 ]
Maar dat maakt mij niks uit, ik heb eindelijk m'n favoriete pokemon!
Gefeliciteerd. Ik zag er 1 in de Sightings vanochtend. Heb er in mijn carriere als trainers slechts 2 gezien en gevangen.Janusi schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:17:
Heb eindelijk een Scyther gevangen. Z'n aanvallen zijn niet goed en bug pokemon zijn in het algemeen niet goed tegen gyms.
Maar dat maakt mij niks uit, ik heb eindelijk m'n favoriete pokemon!
..In a world..
...
..Where you thought..
...
..Things couldn't get..
...
..Any worse..
...

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 02-10-2016 12:55 ]
Had er eerst ook zo eentje, cp40. Heb ik door de shredder gehaald, achteraf had ik m graag gehouden.poor Leno schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:54:
[MOVIE TRAILER VOICE]
..In a world..
...
..Where you thought..
...
..Things couldn't get..
...
..Any worse..
...
spoiler:
Ik zie 12 Labras candiespoor Leno schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:54:
[MOVIE TRAILER VOICE]
..In a world..
...
..Where you thought..
...
..Things couldn't get..
...
..Any worse..
...
spoiler:
Ik heb niet eens een dragonair..Anton.net schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:58:
Na mijn Snorlax van cp43 ben ik er nu ook in geslaagd een Dragonair van cp70 te vangen.
Net mn enige 10km ei uitgekomen... Een Hitmonlee
Geef me dan een Hitmon Chan, die heb ik iig nog niet
Vanmiddag even wezen kijken maar was niet heel speciaal.Marselaar schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:06:
Beetje uit de buurt voor mij:
http://www.tubantia.nl/re...entrum-enschede-1.6384050
Stonden wel redelijk wat lures aan, maar enkel de heren Pidgey en Rattata voelden zich hiertoe aangetrokken.
Spannendste dat ik tegenkwam was een Blastoise met maarliefst 40 cp, die ik lekker heb laten lopen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Bij mij zijn mijn laatste 5km allemaal pokemon geweest welke ik nog niet uit een ei had gehad: Machop Lickytung en Doduo x2. Hebben jullie dit ook, of is het toeval? Het is niet zo dat ik de eieren op een andere locatie heb opgepikt...Eek2nd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:00:
[...]
Ik heb niet eens een dragonair..
Net mn enige 10km ei uitgekomen... Een Hitmonlee![]()
Geef me dan een Hitmon Chan, die heb ik iig nog niet
Die staat anders nog wel op mijn verlanglijst. Heb er nog geen.Switchie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:35:
[...]
Spannendste dat ik tegenkwam was een Blastoise met maarliefst 40 cp, die ik lekker heb laten lopen.
Mocht er iets van waar zijn dat eieren pokemon uit de buurt pakken zou het kunnen komen door de veranderde spawns? Er is vrijwel geen spawn hetzelffde meer bij mij in de buurt in ieder geval.-Marc- schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Bij mij zijn mijn laatste 5km allemaal pokemon geweest welke ik nog niet uit een ei had gehad: Machop Lickytung en Doduo x2. Hebben jullie dit ook, of is het toeval? Het is niet zo dat ik de eieren op een andere locatie heb opgepikt...
Heeft er iemand een locatie waarvan die recent heeft gezien dat er meerdere keren per dag een porygon spawnt? Het is de laatste die ik nog moet hebben die ik niet met het buddy systeem kan evolueren.(ik moet naast de legends/region exclusive/ditto alleen nog Muk, Venusaur, Charizard en dus porygon)
Ik wil er best voor reizen maar dan moet er wel een redelijke mogelijkheid zijn dat ik hem daar tegen ga komen.
Net als een Golem van 93 en een alakazam van 74 vangen in Kijkduin.poor Leno schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:54:
[MOVIE TRAILER VOICE]
..In a world..
...
..Where you thought..
...
..Things couldn't get..
...
..Any worse..
...
spoiler:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Gewoon geluk, ik kreeg ook mijn eerste rond dat level...PhilipsFan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:58:
Hoe komen jullie in vredesnaam aan al die 10km eieren? Ik ben level 23 en heb er slechts 1 gehad (en daar kwam een Eevee uit, meh). Ik krijg altijd alleen maar 2km en af en toe 5km...
https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt
Er gaat een gerucht rond dat het te maken heeft met windrichting, nieuwe album van justin bieber en 3 stappen hinkelen op je linkerbeen. Helaas zelf nog niet kunnen testen want heb een hekel aan justin bieberPhilipsFan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:58:
Hoe komen jullie in vredesnaam aan al die 10km eieren? Ik ben level 23 en heb er slechts 1 gehad (en daar kwam een Eevee uit, meh). Ik krijg altijd alleen maar 2km en af en toe 5km...
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
60a70.GoeiedagEem schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:40:
Ik heb vandaag level 20 gehaald, heb dus weer een lucky egg. Ik lees ergens dat ik ongeveer iets van 60 pokemon kan evolven in een half uur. Klopt dat?
En je kan ook 100+ doen.
Als je dan je pokemon evouleert, dan moet je het programma afsluiten en weer opstarten ...
(vereist wel een snellere telefoon, en goeie wifi verbinding)
Switchie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:04:
[...]
Er gaat een gerucht rond dat het te maken heeft met windrichting, nieuwe album van justin bieber en 3 stappen hinkelen op je linkerbeen. Helaas zelf nog niet kunnen testen want heb een hekel aan justin bieber
Djeez, is het weer "run away" dag?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb inmiddels al 2 10km eieren, moet ik die bewaren tot ik lvl 20 ben, of zijn de eieren gecapped op het lvl waarop je ze krijgt (in mijn geval lvl 6)?
Ze zijn gecapped op de level waarop je ze krijgt-TheNose- schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:02:
Ik ben inmiddels met mijn nieuwe account onderweg, lvl 8 weinig kunnen spelen nog, maar nu heb ik een vraag.
Ik heb inmiddels al 2 10km eieren, moet ik die bewaren tot ik lvl 20 ben, of zijn de eieren gecapped op het lvl waarop je ze krijgt (in mijn geval lvl 6)?
Ik vind het knap! Vanmiddag een lucky egg geactiveerd en was na 10 pidgeys al aan het kijken hoe lang ik nog moest. Nog 25 minuten... PFFFFFF. 30 minuten dwangmatig pidgey > evolve > transfer > pidgey > evolve > transfer... In 30 minuten tijd, 20 punten iq kwijt, minstens!Aggressor schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
60a70.
En je kan ook 100+ doen.
Als je dan je pokemon evouleert, dan moet je het programma afsluiten en weer opstarten ...
Zo, gefixed!(vereist wel een snellere telefoon, en goeie wifi verbinding autisme)
[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 02-10-2016 21:55 ]
Blijf het toch vreemd vinden, heb nu een Xiaomi Mi5 (Snapdragon 820, veel sneller vind je niet), maar duurt toch nog altijd zo'n 20 seconden tot PoGo opgestart is.Aggressor schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
60a70.
En je kan ook 100+ doen.
Hett is wel balen als de windrichting verkeerd is en je naar Bieber heb moeten luisterenSwitchie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:04:
[...]
Er gaat een gerucht rond dat het te maken heeft met windrichting, nieuwe album van justin bieber en 3 stappen hinkelen op je linkerbeen. Helaas zelf nog niet kunnen testen want heb een hekel aan justin bieber
Afgelopen dins woens en donderdag heb ik er elke dag 1 gespot in Bussum winkelcentrum.. 2 gevangen in de middag, 3e in de avond op radar gezien.protoss warrior schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:30:
[...]
Heeft er iemand een locatie waarvan die recent heeft gezien dat er meerdere keren per dag een porygon spawnt?
Kan alleen niet zeggen of het meerdere keren per dag is (en of ie nog steeds spawnt, check ook niet de hele dag door)
Maandje terug ongeveer, voor de Mr.Mime invasie, popte er wel meedere keren per dag een Porygon op
He, is dat het ?? Ik dacht de laatste keer al... Waarom ben ik de enige die met volle maan de pokestop staat te swaffelen...Switchie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:04:
[...]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Powerups zijn inmiddels zo duur en qua CP gain is het ook minder dan voorheen. Voorheen kreeg mijn Dragonite iets van rond de 50CP per powerup, nu is het iets van rond de 30. Gezien de dust cost is het dan ook niet heel rendable meer.
Krijg ook steeds meer Pokemon's terug gestuurd uit gym's. Vaak zijn dat Pokemon's tussen de 1900-2200CP die dan terug komen, omdat ze de laagste defender waren en eruit waren geschopt. Blijkbaar moet je vaak rond de 2300CP zitten om een beetje veilig te zitten in de gym's. Ik denk dat we over een maand of twee naar gym's kijken met alleen maar Dragonite's
Merk trouwens wel dat Valor weer een beetje opleeft qua activiteit en steeds meer gym's rood zijn tegenwoordig.
Juniper RWD
Ik dacht dat restart trucje alleen zin had bij nieuwe evolves, gewone evolves gaan bij mij in ieder geval een stukje sneller dan het restarten van de app.mark-k schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:47:
[...]
Blijf het toch vreemd vinden, heb nu een Xiaomi Mi5 (Snapdragon 820, veel sneller vind je niet), maar duurt toch nog altijd zo'n 20 seconden tot PoGo opgestart is.
Je moet toch niet transfer doen tijdens je lucky egg sessie? Kost je kostbare tijd..Switchie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:36:
[...]
Ik vind het knap! Vanmiddag een lucky egg geactiveerd en was na 10 pidgeys al aan het kijken hoe lang ik nog moest. Nog 25 minuten... PFFFFFF. 30 minuten dwangmatig pidgey > evolve > transfer > pidgey > evolve > transfer... In 30 minuten tijd, 20 punten iq kwijt, minstens!
[...]
Zo, gefixed!
Inderdaad. En de ruimte heb je niet nodig, want er komen geen Pokies bij in die tijd. Gewoon na dat halfuur van dwangmatig evolueren, een paar minuten dwangmatig de shredder aan zettenLambo LP670 SV schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:12:
[...]
Je moet toch niet transfer doen tijdens je lucky egg sessie? Kost je kostbare tijd..
Hmm misschien als ik van het weekend naar Amersfoort ga naderhand even langs Bussum rijden tenzij iemand nog een andere spot weet met meer kans, zit er bij dat winkelcentrum verder nog veel pokemon of iets speciaals?Eek2nd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:01:
[...]
Afgelopen dins woens en donderdag heb ik er elke dag 1 gespot in Bussum winkelcentrum.. 2 gevangen in de middag, 3e in de avond op radar gezien.
Kan alleen niet zeggen of het meerdere keren per dag is (en of ie nog steeds spawnt, check ook niet de hele dag door)
Maandje terug ongeveer, voor de Mr.Mime invasie, popte er wel meedere keren per dag een Porygon op
Vandaag of morgen heb ik ook genoeg candy voor Charizard dus dan word Porygon 1 van de laatste 3 die ik nog moet. (de andere 2 worden met buddy lopen nog wel een heel karwei van beide meer dan 150 km tenzij ik er nog een aantal tegenkom)
Verwijderd
- Machamp (nog 25 candy)
- Primeape (nog 13 candy)
- Hitmonlee
- Omastar (nog 27 candy)
- Dragonite (nog 15 candy)
Zowel Hitmonlee als Machamp al wel een keer tegen gekomen, maar allebei weggerend.
Het werd een Dragonite van 2400+ met ook nog de beste defensemoves, die gaat veel gyms zien maar de dust ga ik aan anderen besteden
[ Voor 4% gewijzigd door Doopy-X- op 03-10-2016 11:05 ]
*burp*
Ik heb een ernstig tekort aan dratini's helaas. Kheb inmiddels al 150km op mijn dratini buddy staan en moet nog 16 candy om een Dragonite te maken. De dratini die ik heb is CP 561 (100%Doopy-X- schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:04:
Ik had gisteren een mazzeltje. In plaats van de 'normale' Dratini's van 80+ IV te evolven en daarna vol te stoppen met dust om een sterkere Dragonite te krijgen, besloot ik mijn hoogste Dratini (met maar 58% IV) te nemen. Ik heb namelijk een ernstig tekort aan hoge pokes om in gyms te zetten.
Het werd een Dragonite van 2400+ met ook nog de beste defensemoves, die gaat veel gyms zien maar de dust ga ik aan anderen besteden
Mijn dragonite is nu 1980, alleen door het chronisch gebrek aan candy's kan ik hem niet upgraden. Een voordeel, hij zit al ruim een week opgesloten in de gym.WahWah schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Ik heb een ernstig tekort aan dratini's helaas. Kheb inmiddels al 150km op mijn dratini buddy staan en moet nog 16 candy om een Dragonite te maken. De dratini die ik heb is CP 561 (100%), maar als ik hem evolve wordt hij maar 1999....dus moet weer heel wat km's lopen om hem genoeg power ups te kunnen geven >.<
Dit is mijn derde Dragonite:WahWah schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Ik heb een ernstig tekort aan dratini's helaas. Kheb inmiddels al 150km op mijn dratini buddy staan en moet nog 16 candy om een Dragonite te maken. De dratini die ik heb is CP 561 (100%), maar als ik hem evolve wordt hij maar 1999....dus moet weer heel wat km's lopen om hem genoeg power ups te kunnen geven >.<
2670 (71%) met beste offenseset
2476 (58%) met beste defenseset
1865 (84%) met defenseset
Heb nog 4 Dratini's staan: 440 (91%), 356 (88%), 334 (98%) & 279 (98%)...als ik geen betere krijg wordt de 440 de volgende maar dat gaat bakken vol dust kosten om die op niveau te krijgen...
*burp*
Revives lijken wel bugged. Heb er al dagen geen gehad en zit dus gewoon op 0 met een bak potions waar ik niets meer mee kan!HansAnders07 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:57:
Wat extra revives zou ik wel lekker vinden. Paar dagen actief gyms verslagen en versterkt en dan ben je er zo doorheen. En krijg amper nieuwe uit stops.
Ook al weken geen 10km ei meer gehad.
https://gfycat.com/ActualOffensiveHammerheadshark
[ Voor 24% gewijzigd door Extigo op 03-10-2016 12:28 ]
Zover ik het begrijp ben je 100% afhankelijk van user input. Als dat zo is hebben wij er bijvoorbeeld niets aan. We wonen in een dorp met te weinig mensen die genoeg pokemon kennis hebben om uberhaupt te weten dat ze dit soort nesten kunnen melden op 1 of andere mapdemo31051987 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:24:
Eindelijk! Binnenkort beschikbaar op TheSilphRoad!
https://gfycat.com/ActualOffensiveHammerheadshark
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status